Už zase by rádi zavírali lidi a vyhazovali je z práce - zpět na článek

Počet komentářů: 319

  1. To je systémem šikan školastik deviantů a čím pitomějšími tím brutálnějšími šmejdy korporativismu synergie s plutokracií galérky. Dnes placeného organizovaného zločinu obětmi. Zanášejícím idiotům do pekel úžerů mamon zmar deast beznaděj a cizin.

  2. Nechápu co řešíte ?
    Z práce lidi vyháže hyperinflace a ekonomický krach.
    Ale pravda, na tu zbývající hrstku co práci budou mít, získá věrchuška o to větší páky.

    Jenže, čím chcete nakonec hrozit lidem, kteří už nic nemají a nemůžou tak nic ztratit ?

    1. Někdo to snad se svým vzděláním „pinokiů neví? :-)
      https://www.youtube.com/watch?v=9w6raGiYuyQ

    1. ale co tě nemá, to je jistě jenom apríl X-D

  3. Já jsem toho názoru, že lidi by měli mít právo říkat si co chtějí.
    Tady se taky hlavně za posledních pár let nahromadila slušná sorta kokotů a těžko jim můžu zakazovat se tu projevovat jen proto, že s nima nesouhlasím. Ačkoliv to nic nemění na faktu, že bych byl radši, kdyby to šli kurvit někam jinam.

    Na druhou stranu jsem proti takový tý korektnosti, že každej má právo na svůj názor a že já ho musím respektovat. Hovno. Když někdo plácá píčoviny, tak o něm klidně řeknu že je kokot a taky se k němu budu podle toho chovat.

    Co se týká tady toho pána Svobody bych to úplně ke komoušskýmu vyhazování z práce za názor nepřirovnával. To je úplně jiná liga.
    Za komoušů třebas univerzitní profesor házel lopatou uhlí v kotelně a nikde nesměl bejt jinak zaměstnanej.
    Tady panu Svobodovi nikdo nebrání ucházet se o libovolnou pracovní pozici, kterých má v +/- tržní ekonomice k dispozici libovolně.

    Jestli byl odvolaný z vedoucích funkcí nějakých organizací, tak to je imho něco jinýho. Bral bych to opravdu jako odvolání pro neschopnost. Prostě na té funkci se předpokládá jistá úroveň reprezentace a prosazování názorů a vůle dané organizace či nadřízených a pokud je jednání nějakýho činovníka v rozporu s tímto, tak je odvolání na místě.

    Když bude mít ministerstvo zahraničí někde například velvyslance, kterej bude někde mektat něco v rozporu s naší zahraniční politikou a navíc tak nějak v rozporu s realitou a odvolaj ho za to, tak to taky bude naprosto v pořádku a nebudu křičet, že ho vyhodili za názor.

    Tady u pana Svobody z toho co řekl, ačkoliv se to snažil zabalit do takovýho toho alibistickýho „já to nevím a nechci to rozhodovat“ atd., tak stejně cítím, že roli ruska jako agresora zpochybňoval, protože tam zaznělo „může to být mýlka“.
    Celkově to na mě budilo spíš dojem, že si o tom myslí své, ale nechtěl to říct, tak okolo toho takhle bruslil, až mu to ulítlo.
    A pak se za to omluvil a nasypal si popel na hlavu.
    Spíš než že se blbě vyjádřil mě příjde jako sráč.

    BTW tomu JXD za kovidu fakt jeblo. Nejdřív jsem jeho excesy přičítal strachu o fetem zchátralou tělesnou schránku, ale je z něj čím dál větší komouš.

    1. Tak jasně že na to má jednoznačně svůj názor, který nesměl říct na plnou hubu. Ať se mejnstrým snaží fanaticky aplikovat jedinou správnou pravdu, tak ten kdo nemá v hlavě nasráno moc dobře ví, že svět opravdu nebyl, není a nikdy nebude černobílý.

      Mnohým lidem se ta nechutná adorace Ukrajiny zkrátka začíná zajídat a pomalu ale jistě to tryská na povrch. Rozhádat si Rusko je blbost, která má pro nás neblahé důsledky a snad si to odpovědní uvědomí včas, než budeme na kolenou a po těch kolenou budeme nuceni za tím Ruskem zase dolézt.

      1. Karman: za Ruskem už nikdy lézt nebudeme muset, Fiala si na nás vezme ty minimálně 3 miliardy euro na odstrižení naší ekonomiky od mordoru a pak už polezeme jen do brusele.

    2. x-f: vidíte, já v tom jeho vyjádření nic takového, co tam vidíte Vy, neviděl (že by jako „zpochybňoval“ či co je to ten nový ideozločin). Jako důvod k odvolání z funkce je to naprostá kravina a Váš umělý příklad s velvyslancem to jen podtrhuje. Pokud máte odkaz na něco, z čeho vyplývá, že olympionik by měl být politicky angažovaný dle vlády, tak to klidně nasdílejte. Jinak bych zrovna od Vás čekal, že tu zrůdnost systému z toho naopak uvidíte dost jasně. Osobně bych sport radši apolitický než zase komančsky prolezlý politikou. Že (zatím ještě) může dělat někde jinde, no to my taky, ne? Takže budem jásat, že jiné vyhazují, protože na nás určitě nedojde? Zatím se mi zdá, že nůž se průběžně ostří a kolečka salámu pěkně frčí, takže je to jen otázka času a implementace.

      1. jednom drobná technická – tento gladiátorský veleduch je takzvaným armádním sportovcem, čili je formálně zařazen mezi vojáky, a místo nácviku plížení a rozborky/sborky trénuje, aby reprezentoval milenou vlast pro blaho tupých buřtožroutů a pro respekt všelikých ovcojedů k vlasti naší, a není k armádě (čili státu) v poměru zaměstnaneckém, ale služebním.

        čili sport apolitický být v zásadě může, ale potom nesmí být provozován formálním vojclem. ať se nechá platit třeba narkobarony nebo daňovými útěkáři (jako fotbalisti), žije z price-money, nosí reklamu nebo chodí montovat k pásu a trénuje po večerech.

        1. Lukas B.: vnímám to přecejen odděleně, politiku a sponsorship. V případě „armádních sportovců“ je to sice z principu spojené, ale pořád bych si myslel, že tak, jako je Svoboda víc sportovec než voják, tak je i fotbalista víc sportovec než panák automobilky nebo daňového útěkáře. Chápu, že koho chleba jeden jí, toho píseň by měl zpívat, ALE – u nás je sport obecně věc rozpočtová a byl bych velice nerad, aby se z toho stala agitka pro mladé, jen proto, že FC Nekopnemsi financuje rozpočet a ne místní fabrika.

          Bylo by dle mého fajn, kdyby se z toho stala záliba buď řešená sponzory, nebo klidně vůbec (podobně jako u umění, i zde pochopitelně za jekotu postižených o úpadku atd.). Dokud to tak ale není, neviděl bych sponzoring až tak, že příslušník, placený armádou, musí jet vládní demagogii, stejně jako doufám, že nový šéf té skvělé Komise nebude plácat jen píčoviny dané tím, kdo ho platí. Navíc Svoboda dle mého nic neporušil, jak je poznat i z jekotu, který je úplně mimo mísu (ať už běžný mainstream, zrůda Doležal nebo ta soudružka, připravená rozházet naše miliardy za přehřívající se letadla). Když se tady objevil článek v odkazech, tak jsem si našel přepis rozhovoru a nestačil se divit, za co dnes můžete letět z funkce a co všechno je „podpora Rusáka“. Ještě, že jsem neskončil v base za volantem Zetka, při vhodné interpretaci by se jistě našel důvod, proč jsem taky ruský dezolát, šváb a vůbec, měl bych okamžitě přijít o práci a možná jít kutat uran.

          Tj. rozumím Vaší námitce, ale s ohledem na české sportovní reálie to vidím trochu jinak.

          1. Mě asi nesedí, jak píšete že „přijít o práci a kutat uran“.

            On přišel o funkce, které byly v podstatě reprezentativní a to proto, že jeho nadřízený nebyl spokojení s tím, jak danou organizaci v té funkci reprezentoval.
            Může jít kamkoliv jinam, kam se mu bude chtít a kde se jeho budoucím nadřízeným bude jeho prezentace líbit.

            Přirovnávat to k časům minulým, kde befelem zhora vás nesměl zaměstnat nikdo v celém státě a skončil jste někde v kotelně, nebo jste musel bez možnosti odmítnout kutat někde v uranovém dole mě prostě příjde děsně mimo.

            1. x-f: jste moc v zajetí dneška a uvažujete málo progresivně. Na západě (a hlavně v USA) už je těch lidí, co jsou na tom (skoro) jako u nás za minulého totáče, celkem dost. Jasně, nemusí ještě do uranového dolu na befehl. Ale nemůžou dělat, co by chtěli a rozhodně ani náhodou nemůžou říkat, co by chtěli. Byste se divil, jaká je tam kolikrát atmosféra a vyletět za to, že jste volil Trumpa? Žádnej problém. Můžete jít dělat jinam? No jasně. Ale on moderní kádrový posudek není o nic menší brzda než ten tehdejší. Kam to směřuje je zřejmé, že to není až tak zlé není omluva – to byste taky mohl omlouvat komanče, že co je jako problém, však profesor dostal příležitost budovat socialismus lopatou a nebyl sťat na popravišti jako dřív. Porovnávání různých úseků minulosti s dneškem podle mě není cesta. Zkuste se zamyslet nad tím, v čem asi tak budou žít Vaše děti a jestli to dnešní bagatelizování jednou obhájíte.

              1. Tak jistě. Bavím se o teď a tady.

                Že jsme z těch „západních“ zemí teď spíše ta svobodnější část je pravda stejně, jako že té svobody nám v postkomunistickém období postupně ubývá.

                1. x-f: proto bych čekal, že „teď a tady“ budete spíš pro brždění zvěrstev, která se postupně kupí a nikoliv přednosta v jejich omlouvání, že to přece není zas tak zlé, jak to bylo dřív.

                  1. Jenže já zrovna toto nevidím jako zvěrstvo.
                    V určitém smyslu to mohu brát naopak za projev svobody.

                    Vemte si ty státy o kterých jste začal mluvit vy.
                    Pozice zaměstnance je tam mnohem slabší, než u nás.
                    U nás je zaměstnanec osoba chráněná tlustým zákoníkem práce. To je podle mě špatně.

                    Mě vždycky imponoval víc ten systém ve státech. Jejich doktrína at-will.
                    To že zaměstnavatel může ukončit zaměstnanci poměr prakticky okamžitě bez udání důvodu je esence svobody.
                    Nemusí nikomu nic zdůvodňovat. Klidně může někoho vyhodit, protože je to kretén a protože šéfa už nebaví poslouchat jeho nekompatibilní polické názory.

                    Naopak ten náš systém, kdy je člověk téměř nevyhoditelný a člověk je povinný strpět ve vlastní firmě někoho, kdo mu vůbec nesedí, sere ho, nevyhovuje, ale bez nějakých větších zakopnutí, kterými ten zaměstnanec překročí zákon se ho nezbaví je podle mě naopak znakem nesvobody.

                    Lehce mě pak může spíš imponovat ten systém, kde někoho vyrazí za jeho názory. Důležité ovšem je, aby tam nebyla perzekuce organizované státem a aby takový člověk měl možnost volnotržně jít někam jinam, kde si třeba bude rozumět víc.

                    1. x-f: jsme a nejsme ve sporu. Zaprvé ochrana – jak jste unionized, to byste se divil, jakou máte ochranu. Zadruhé at will – zdaleka to nemá každý, mě se to taky líbí (už jsem si to vyzkoušel i sám) – dokonce bych řekl, že většina lidí by to měla mít takto, pak by se na svou práci dívali jinak. A platí to i opačně, protože to zdaleka není kladivo jen na zaměstnance, ale taky na zaměstnavatele.
                      ALE: vyhazování za politiku je ruku v ruce s tím, že „nesmí být perzekuce organizovaná státem“ – a organizovaná korporacemi je v pořádku? On v tom z principu fungování není často rozdíl a to je právě ten problém. Myslím, že vyhazov za psaní na D-F by Vám obdiv mírně snížil. Volnotržně pak můžete jít kamkoliv mimo obor, kde budete díky background checkům odvařenej jako nespolehlivá osoba a tu nikdo zaměstnávat nechce, aby nechodila aktivistická udání, že buď Vás vykopnou, nebo začnou organizovat protesty vůči firmě. Já na tom nic svobodného nevidím, naopak to vidím úplně stejně jako komanče. Jen místo kádrového posudku od corony si nesete jiné cejchy, výsledek dost podobný. A protože bude hůř, ta „svoboda“ půjde stále víc do kytek a Vy tomu tleskáte, což je pro mě nepochopitelné.

                    2. No v podstatě to za mě v pořádku je no.

                      Já mít firmu a zaměstnávat si kolegy, tak bych logicky chtěl být obklopený lidmi s kterými se mě dobře pracuje. Takže bych klidně zahrnul i kritéria, která se práce nijak netýkají a tudíž klidně i politiku.

                      Jak jinak taky. Jinak by to nebylo at-will, když tam zase byla nějaká sada kriterií, která zohlednit nesmím – už by to nebylo jen na mé vůli.

                      No a zda je to to samé, když tu „perzekuci“ vykonává stát, nebo nějaký velký korporát?
                      Zas tak velký ty firmy nejsou. Není to tak, že by jedna firma byla tak velká, že by zaměstnávala třeba 20% populace.
                      Já vím že je tu v módě nadávat na korporáty, ale já si nedovedu představit, že by tam pro zaměstnance platily jiné podmínky.

                      A že by mě vyhodili za psaní na DF? Mno nevyhodili, protože nejsem identifikovatelný. A dělám to tak schválně. Stejně jako nevypisuju na sociální sítě atd. Je to asi jako když tu někdo psal níže, že nechtěl jet na den mobility firemním autem s logem. Prostě netahat potenciálně konfliktní věci do práce je imho normální.

                      Obráceně by to fungovalo taky. Kdyby můj zaměstnanec byl třeba velký fanda Bureše, kterej mě nevoní, jeho voliče mám za hlupáky a v práci bych nesnesl, aby mě tam nějakej kolega/podřízený básnil o Burešovi, tak bych za to přeci nevyhodil, když by o tom nikdy nemluvil a já to nevěděl.

                      Dalo by se to upgradovat na „koho chleba jíš, toho píseň zpívej, nebo aspoň drž hubu“. Ostatně kdyby se tohoto držel Svoboda, tak se taky nic nestalo.

                    3. x-f: takže vlastně komanči byli v poho, protože je snad logický, že komanč chtěl mít kolem sebe taky jen komanče. Ten Váš upgrade spousta lidí aplikovala a jak se měli dobře. Proč jste se proti tomu teda na začátku vymezil? Jen proto, že to tak platilo v celé zemi? No a? Přece stačilo držet hubu a to můžete všude, tak jakej je problém?

                    4. x-f
                      3.4.2023 v 15:42

                      kritéria, řikáš? svobodný US of A? takže si tam můžeš dát požadavek, že chceš třeba sekretářKU, normální ženckou, žádný přešívance a jiný buzny, a že má být pravicově smýšlející, ať ani žádný levičácký bolševický sračky nemusíš poslouchat?

                      uka! ai to audiovizuálně dokumentuj, to bude podívaná!! X-D

                    5. „A že by mě vyhodili za psaní na DF? Mno nevyhodili, protože nejsem identifikovatelný.“
                      No, za prvé je to principiálně špatně – je nutno skrývat své politické přesvědčení, aby člověk nebyl perzekvován.
                      A za druhé ti kluci a holky, co to říděj, makají na tom, aby identifikovatelní byli všichni. Identita tomu říkají.

                    6. @ x-f

                      „U nás je zaměstnanec osoba chráněná tlustým zákoníkem práce. To je podle mě špatně.“

                      Nebude tvůj mylný dojem způsoben tím, že jsi zaměstnán jako veš, placená státem?

                      Tak dokonalý blb jako ty, to se vidí i v dnešním Království Blbů, jako ne zcela běžný úkaz.

                    7. @ModrýKlokan 3.4.2023 v 15:07

                      Nejenom že tvá dedukce naprosto nedává logicky smysl, ale navíc jsi totálně mimo ;)

                    8. @ x-f

                      Vážený kliente, s tou logikou opatrně, tak daleko jsme ještě v terapii nedošli… musíme pozvolna… znovu se naučit nazout bačkory, vyčurat, vykakat, pozdravit sestřičku při vizitě… logické smysle přijdou až tak za dva roky po celkové rekonvalescenci

                    9. x-f: Logické to právě je. Pokud tady píšeš, že jsou zaměstnanci vyhoditelní prakticky jen když poruší zákon tak to neznáš mapu, ani teoreticky ani prakticky. Tohle si může myslet jen hodně těžkej korporátčník nebo státní zaměstnanec.

                    10. čí že je ta FIRMA, z keré byl (nebo teprva bude, nevim) vodejitej?

          2. Trochu rozdíl vidím v tom, že on není sponzorován, ale zaměstnán a do té funkce byl dosazen coby reprezentant zaměstnavatele a jako takový tak nějak z principu musí hlásat, co si zaměstnavatel přeje. Koho chleba jíš… však to znáš. U soukromé firmy by za neloajalitu letěl taky.

            1. shane: no jistě, zrovna jsem to napsal x-f, nevolíš hitlary nebo bideta, můžeš letět, to taky jde. Je to ale vážně to, co chceme obhajovat?

              1. Tak to je ovšem něco dost jinýho. Zaměstnavatel ti nemůže nařizovat koho volit. Ale pokud bys jako člen Pavlova volebního týmu veřejně hlásal, že je lepší volit Nerudovou, asi by se s tebou rychle rozloučili.

                1. shane: v čem je to jiné? Zaměstnavateli se nelíbí, že se projevuješ jako republikán, koho demokratický chleba jíš…

                  1. Volit neznamená se projevovat, ale vzato do důsledků, pokud jsou tvoje veřejné vystupování nebo aktivity v rozporu se zájmy zaměstnavatele, případně ho přímo poškozují, tak ano, měl by to být akceptovatelný důvod k vyhazovu. Včetně toho, že onu míru případně určí soud.

                    1. To shane

                      Já se omlouvám, ale akceptovatelný mi to taky nepřijde. Je to nebezpečná Pandořina skříňka. Dneska někdo vyhodí Ševčíka, zejtra tebe, pozejtří fatwiho. Jen se budou průběžně měnit důvody pro vyhazov, dle toho, co budou kolektivisti považovat za mravný / nemravný.

                    2. samozřejmě vnímáme jistou nespornost a asi se shodneme v superjednoduchém případě, třeba právo soukromníka (třeba majitele pily) vyhodit dělníka, protože má obě ruce levý, poplete co může a ještě drze odmlouvá.
                      ovšem jak to začne být ze života, třeba rozplizlá faktická odpovědnost v korporátu vlastněném podivnými penzijními fondy, nebo vyhazování podřízené zaměstnankyně proto, že má nemocné děti, nebo proto, že vilnému manažerovi nechce dát, tak je to složitější.
                      ovšem u služebního poměru příslušníka bezpečnostních sborů je to ten poměrně jednodušší případ.

                    3. Nj, ale to jsme obratem u tý starý otázky, nakolik si zaměstnavatel může rozhodovat ve své firmě. Třeba o zákazu kouření. Někde ta hranice zcela jistě je. Jenže kde? Každej to má jinak.

                    4. shane: moc nerozumím, že zrovna ty to nechápeš a operuješ tady s pojmy jako „veřejné vystupování v rozporu se zájmy“ a podobné jakožeakceptovatelné důvody, když tady mluvíme o něčem úplně jiném. Když říkám, že letíš za volení Trumpa, tak prostě letíš. Ne za to, žes něco dělal veřejně, ale za to, žes o tom mluvil ve firmě. Souvislost s podnikáním nula, teda kromě toho, žes plkal u watercooleru. To není obhajitelné vůbec ničím, přesto se to děje. A představa, že se budeš v této věci soudit? Jako fakt?

                    5. Sím, sím, kdože je jeho zaměstnavatel? Ujasněme si to. Pak se podíváme co je v rozporu se zájmy zaměstnavatele.
                      Mám za to, že je v rozporu se zájmy svého zaměstnvatele celá vláda pětidemolice. Jsi bystrý chlapec, snad ti ta nemalá nápověda stačila.

                    6. Gorgussien:
                      Nedávno jsem na ulici viděl výjev, kdy nějaký občan křičel na policajta, že on je vlastně jeho zaměstnavatel a ať ho nebuzeruje…Nakonec dostal pendrekem, protože byl na plech a chtěl z něj servat pracovní oděv.

                    7. Tak i ožralý šéf, může dostat po tlamě někde na firemním večírku, když si moc vyskakuje. Otázka jen jen, jak dopadne ten, co mu dal přes držku pak a jak dopadl tady ten, co mu jebl pendrekem… :D

                    8. No One:
                      Zaměstnavatel v tomto případě poměrně rychle vystřízlivěl a odebral se rychlým krokem k domovu.Asi mu došlo, že na záchytce maj kousavý deky:-)

                    9. 2 Forge 3.4.2023 v 22:37: Aha. takže to bylo v souladu se zájmy zaměstnavatele. Šecko cajk. Co Svoboda?

                    10. A co z toho plyne?

                2. před (asi) osmi lety byla taková ta (polo)organizovaná oslava dne mobility skutečnou mobilitu, a když jsem projevil lítost, že se nemohu připojit (jen na pár kilometrů, odskočením si od jednoho kšeftíku mého chlebodárce prakticky na trase), neboť jsem považoval účast ve vozidle označeném logem mého chlebodárce jako nepatřičnou, setkal jsem se zde s velikým nepochopením. úplně stejně je zcela nepatřičné, abych se jakkoli veřejně vyjadřoval k činnosti mého chlebodárce, případně k situaci na trhu v branži, kde můj chlebodárec působí, bez konzultace s tiskovým mluvkou. a to jsem v poměru zaměstnaneckém, a nikoli služebním. nechápe-li toto vojcl zasedající v jakýchsi komisích, potom nemá v komisích co pohledávat a suspendace pro blbost je zcela na místě.

                  1. Tys ale na tohle podepsal NDA a na auto dostals jasnou instrukci, že kdekoliv kde je logo firmy tak reprezentuje. On byl Svoboda v uniformě, mluvil za AČR a předtím k tomu dostal jasnou instrukci, že nemůže citovat postoj organizace jako MOV? A členstvím v ČOV nic neporušil?

                    1. ano, já jako zaměstnanec respektuji, že nejsem na pozici mluvčího a že bych se neměl veřejně ožehavě vyjadřovat v situaci, kdy by mnou prezentovaný názor mohl být zaměňován za názor chlebodárce.

                      příslušník bezpečnostních sborů teatrálně skládá služební slib.

                    2. Tak on se vyjadřoval neutrálně – to, že je ožehavé mít neutrální postoj je jen názor a svým způsobem po bitvě generálství. I ten slib resp. příslušný paragraf zákona má snad nějakou materialitu, to se snažím sdělit. Nebo vážnost armády se řídí tím jak se vyspí populistická a hysterická papaláškyně nebo nějaká novinářská lůza? To mi spíš připomíná Severní Koreu, kdy tady budou vojáci autocenzurně pálit ruské vlajky jen aby nedostali trest.

                    3. A s tím koberečkem u černochové to teda bylo jak?

                      To si každého z Dukly, co něco upustí z huby, volá na kobereček takzvaný ministr obrany?
                      Každého a pokaždé se o tom široce píše ??

                    4. Bývalá Rumlova podržtaška Fendrych se už nechal slyšet, že právě pojeb Svobody je důkazem demokracie. To prostě nevymyslíš.

                    5. rhol 7.4.2023 v 16:35

                      Definice demokracie vyprodukovaná mozkovým myšlením páně Fendrychovým, přičemž nevylučuji ani přispění jeho kavárenských kolegů, by byla nepochybně skvělým přírůstkem v kabinetu kuriozit tuzemské politologie.

                    6. Důkaz demokracie to svým způsobem je (pravdu má většina), i když v tomto případě to bylo zřejmě prezentováno tak, že zvítězil ten správný názor nad svobodou nedemokratického projevu.

                    7. heh…

                      OTEVŘENÝ DOPIS PŘEDSEDOVI VLÁDY PETRU FIALOVI
                      6.4.2023
                      Pane premiére,
                      Žádám Vás tímto o okamžité odvolání ministryně obrany Jany Černochové. Aféra, kterou vyvolala kolem zcela standartního prohlášení sportovce Svobody je ponižující pro celou naši společnost. Ukazuje, že se přes všechny Vaše námitky opravdu vracíme zpátky k totalitě.
                      Každý občan naší republiky má právo na osobní názor, je to základní princip demokracie. Neexistuje státní názorová silnice z které se nesmí uhnout. I zaměstnanec ministerstva vnitra a obrany může říkat co si myslí, pokud neprozrazuje státní tajemství. Pokud uhneme, byť jen o milimetr, z cesty osobní svobody, dopouštíme se tím zločinu proti demokracii. Vaším jednáním zabíjíte pravdu a svobodu.

                      Vybrali jste si pro váš útok na svobodu opravdu vhodný terč. Skandalizovaný sportovec se symbolicky jmenuje SVOBODA. Volání SEBERTE SVOBODOVI SVOBODU je ukázkou pokleslosti Vaší vlády.
                      Byl jsem šťasten, když přestala hegemonie A. Babiše a nastoupila Vaše koalice. I když s ní v mnohém nesouhlasím, čekal jsem poctivý a otevřený způsob vládnutí.
                      Bohužel … nejste schopni vládnout. Uvědomuji si však, že by demise celé vlády znamenala obecnou destabilizaci, proto žádám jen o okamžitou demisi ministryně války Jany Černochové. Stydím se za to, že reprezentuje náš stát.
                      Prof. Milan Knížák

                      Na vědomí:
                      Jana Černochová

                    8. Mm:
                      „Knížák“
                      – – –
                      Označil Zelenskyho za šaška.

                      .

                    9. Což je sice pravda, ale za stejného šaška považuju já Knížáka. Hlavně s přihlédnutím k uplynulým 34 letům.
                      Vyčítám mu hlavně ta nezničitelná ložiska na osobní korouhvičce. Sice je má poměrně hlučná, každé natočení se neobešlo bez řádného kraválu, ale zřejmě mají výdrž.
                      Je to trochu paradoxní, hlučné ložisko v praxi poměrně brzy odejde, ale tohle ne a ne..

                    10. servisdok:
                      Já ho nikdy nemusel (ODS, sáňky s dekou a svítilnou atd.), ale momentálně jede kontra.

                    11. Servisdoku, ber to tak, že poznáním nové reality někteří prohlédli. To je jedině dobře stejně jako jistá míra tolerance a odpuštění. „Kdo jsi bez viny, …..“

                    12. Ostatně, větší křiváci jsou zpravidla ti, co se vždy snaží plout s proudem.

                    13. Huperte, já si právě myslím, že speciálně Knížák už s „novou realitou“, která se u nás začala zavádět, měl zkušenosti a nějaké dramatické prohlédnutí, se u něj nekonalo.
                      Pokud se pamatuju, tak celou druhou půlku šedesátek prožil v USA, kde toho za tuto dobu uvidíte hodně, pokud ovšem máte zájem a chcete to vidět.
                      I přes svoji dosti nevymáchanou tlamu, se i později a poměrně často, dostával do zahraničí a měl možnost vidět i poznat, jak to funguje tam a co se od těch šedesátek změnilo. Takže mohl i bezproblémově posoudit, zdali a nakolik je ta „nová realita“ vhodná pro Československo, resp. ČR. Neudělal to, ani v nejmenším. Ale abych mu zase nekřivdil, tak z těch známějších lidí-emigrantů, to neudělali ani Forman, Kohout, Kundera, Matuška a další. v tomto kontextu je vážně zajímavé, že lidi varoval jen ten KK. Asi proto, že mu jeho domov a jeho lidé nebyli tak u prdele, jako ostatním. To bude ono…

                      Karel Kryl to všechno viděl a správně rozpoznal. Jenže, on si to poznání reality Západu, protože básník a písničkář, nenechával pro sebe. Varoval před tím vším občany a částečně i „vládu národního porozumění“, samozřejmě tím svým nezaměnitelným způsobem.
                      Jenže my ho v té nové, raně-devadesátkové euforii, prostě nechtěli slyšet.
                      Ano, KK byl stále žijící i váženou legendou. Když to vztáhnu třeba na sebe, tak Veličenstvo kat a pár dalších, umím s kytarou ještě dnes nazpaměť.
                      Ale začalo se tvrdit, že jeho tvorba už ztratila platnost, že teď už bude všechno dobré a buřičů jeho typu už nebude třeba.
                      Někteří nadšení občané, dokonce včetně občana Havla, tč. ve funkci presidenta ČSFR, Karla Kryla nařkli a později i obviňovali, že jako frustrovaný emigrant nám Čechům, tu údajně pracně „vybojovanou svobodu“ nepřeje, že je zbytečně zapšklý, zklamaný z toho, že vývoj nejde směrem, jaký si on představoval – a ať už toho prý nechá. Agentury mu začaly rušit předem nasmlouvané koncerty, o které byl stále velký zájem. S tím, že KK „už to přehání a už to není ono“.
                      Přitom KK vlastně, tím svým nezaměnitelným způsobem jen říkal, že všechny tyhle rádoby svobody, pozlátka v narvaných obchodech a bohatí občané Německa či Rakouska, rozhodně nebyly a nejsou zadarmo. Že to nepřijde samo od sebe, že to povede k potokům slz, zničeným kariérám i životům. Že to všechno ze Západu, s sebou nese i spoustu negativ, která jsme do té doby ale vůbec nepoznali, nebyli jsme na ně vůbec připraveni, protože jsme žili za „ochrannou“ bariérou, přes kterou se ta negativa nedostala.
                      A pak to přišlo, přesně podle předpovědí KK. A jemu z toho, co se to stalo s jeho rodnou zemí, s lidmi a co s nimi provádějí rychlokvašení politici, chudákovi puklo srdce.
                      Byť emigrant, srdcem a duchem vždy zůstával Čechem i v Německu a za český národ, byť zaprasený bolševickým ksindlem až do nejnižších vrstev, za ten by položil svůj život.

                      Nu a Knížák – i přesto měl tento principiální levičák potřebu, dělat ze sebe echt-pravičáka, lézt do prdele ODS a jejím potentátům s tím, že pro upadající kulturu tím něco vyzíská. Tvrdil, že pro něj jsou např. zcela svobodné umění, svoboda pohybu i svoboda toho, na čem budu bouchat prachy, svatá.
                      Vizitkou tohoto přístupu, byla poměrně dlouhá podpora Davida Černého, rádoby provokujícího „umělce“, který měl podle Knížáka, občany vyzývat minimálně k zamyšlení.
                      Několikrát se národ nad tvorbou Davida Černého zamyslel, to je pravda…

                      Převraceče kabátů a korouhvičky Knížákova typu, jsem nikdy neměl rád a bál jsem se jich. Nikdy nevíte, kdy zase obrátí a vše, co se o Vás, nebo na Vás dozvěděli, použijí proti Vám.

                    14. Kryla to možná trklo už tenkrát na tom balkóně, kdy mu tam na poslední chvíli přistrčili Gotta.Jeho rozčarování dobře vystihuje píseň Demokracie.A Knížák byl prominentní androš.

                    15. Podle Jiřího Černého, který nám to asi už nepotvrdí, to mělo být skutečně tak, že hymnu měl zpívat sám KK a mělo to být velké překvapení.
                      Nějakou „náhodou“ se tam nachomejtl i KG, na mezipatře jištěný Štaidlem, jestli prý „nemůžou s něčím pomoct“. A dál už to známe. A prominentní havlisti pravdu neřeknou, kdybyste je pozabíjeli. Na té náhodě je zajímavé i to, že tam už byl připraven druhý, o něco vyšší mikrofon.
                      Myslím, že většina přímo tam zúčastněných lidí, už ani nežije.

                    16. Na balkóně jsem nebyl, ale dodnes si pamatuju, že jsem pískal.A že pan Černý to má za sebou jsem nevěděl.Čest jeho památce a tomu, co dělal.

                    17. Nene nemá, ale už je velmi nemocný a imobilní. Ročník 1936.

                    18. servisdok:
                      Ty vole!Tak jak víš, že nemůže mluvit?Než něco takovýho napíšeš, tak si to promysli.Humus!

                    19. To bude tím, že se znám s lidmi, kteří za ním jezdí. Jinak bych to nepsal. Táhne se to od konce roku 2019.

                    20. No, jenže to my nevíme a vyznělo to tak, že je po něm.Tak když píšeš do pléna, ber na to ohled.
                      No a co to špinění zvuku?Pořád čekám na tu předmluvu.

                    21. Něco málo jsem dal sem

                      https://dfens-cz.com/pokuty-patri-do-statniho-rozpoctu/comment-page-2/?show=comments#comment-352706

                      Ale ty kytarové reproduktory musím udělat zvlášť a někam to pověsit, potřebuju k tomu pár obrázků.

                    22. A co takový Bondy? Kam ten patří dle Vás?

                      https://a2larm.cz/2017/04/prorok-egon-bondy/

                    23. Bondy byl extrémně prominentní.Myslím ve smyslu vyjimečný.Sklepní práce, texty k Plastikům, dokument My žijeme v Praze jsou i dnes působivé.Ale psal i odborné věci.Mám v knihovně třeba Indickou filozofii…Když po sametu přesídlil do Bratislavy, tak již jako starý pořádal sezení s gramcem a pouštěl mladým tenkrát mladou desku od The Prodigy.V androši figura.Netajil se tím, že je konfident a Maoista.Prostě blázen a čistá duše.Na rozdíl třeba od Jima Čerta, který to skoulel i s Biafrou a teprve Čuňas vyštrachal, že udával.

                    24. Nemám Servisdoku potřebu zbožšťovat si umělce v dobrém ani ve zlém. Možná v mnohých lidech vzbuzují představu nějakého etalonu morálky, politické prozřetelnosti, ekonomické erudice či konceptuální gramotnosti, zvlášť pokud byli do podobné role někdy obsazeni, anebo se do ní v touze po trvalém angažmá dokonce pasovali i v reálném životě, ale já to tak nevnímám. Projektovat do kohokoliv tebou jmenovaného zodpovědnost za zdejší porevoluční vývoj proto nehodlám. Lidi obecně, a umělci zvlášť, chtějí v životě naplnit především vlastní cíle. Pokud přitom ostatním neškodí, nevidím důvod ke kritice. Někdo má zaostřeno na pozitiva, jiný na negativa, která vidí kolem. Třeba až tak, že mu z toho pukne srdce, byť se jinak jeví jako vzor lidské i revoluční čistoty. Možná měl Gott větší nadhled než Kryl, jen nebyl revo- ale evo-lucionář. Kdo měl v devadesátkách více jasno, jak to chodí na západě? Rozvědka a lidi kolem zahraničního obchodu nebo komedianti? Těm prvním dvěma jmenovaným skupinám ale ta třetí může vždycky dobře posloužit.

                    25. helfire 7.4.2023 v 18:30

                      Nesouhlasím.
                      Důkazem demokracie to být nemůže.
                      Většina nemá pravdu.
                      Většina má moc realizovat svůj záměr.
                      Názor nebo projev nemají s demokracií společného nic, leda snad „svobodu po projevu“.

                    26. rhol:
                      „…Rumlova podržtaška Fendrych…“
                      – – –
                      V 90. letech, krytí korupce a klientelismu, zametání stop atd. Spoustě naivků se líbil…

                      :OD

                    27. Fajn. A co s tím ale?

                    28. Věřte mi, že z výše uvedených mám pupeny a nebudu sama,leč jak s tímhle dojmem naložit? Navrhujte

                    29. Nechat pupeny rozkvést.

                    30. Pak se dojem stane jistotou a lze začít jednat.

                    31. :-)

            2. @ shane

              seš si jistej, že předsedu komise sportovců ČOV nevolí sami sportovci?… a že o tom rozhoduje Svobodův „zaměstnavatel“ pražská Dukla?… nebo dokonce politické a ideologické oddělení Ministerstva války Protentokrátu?… podle tebe asi pravidla pro výběr funkcionářů národních OV neurčuje Mezinárodní OV, ale nějaká retardovaná politická filcka z Ministerstva války

              A do hlavy si pravidelně sereš sám, nebo na to máš přidělenou ministrantku z prahe?

              1. Jestli se domníváš, že ho z funkce odvolal někdo, kdo na to nemá pravomoc, tak si běž stěžovat vole ;)

                Samej genius tady. Fakt.

                1. @ x-f

                  podle dosavadních informací z mééédyjí to vypadá, že Svoboda pod přátelským teroristickým soudružským tytyty složil funkci sám

                  takže vo čem to tady meleš, ty bolševickej debile… že ty budeš mít íkvé jako tvůj prezident gumovej rozvědčík?

                  1. Mě je úplně jedno, kdo má pravomoc jmenovat ho do funkce a kdo má pravomoc ho z ní odvolat. Dokonce je mě úplně jedno, jestli odstoupil sám, nebo ho odvolali.
                    Mluvím celou dobu o tom, zda došlo k něčemu nezákonnému, nebo ne. Zjevně ne, takže jsem úplně v klidu.

                    To ty se tady rozčiluješ, takže se zjevně stalo něco co tě nasralo. Ta to běž řešit kokote, ale já ti s tím nepomůžu. Já jsem v pohodě ;)

                    1. @ x-f

                      opět sada lží… nejsi v pohodě, jinak bys tady zoufale netlačil svoje dětinský výmluvy a lži

                      celou dobu o něčem píšeš a teď je ti to údajně jedno?… podle tebe neumíme číst a tvý výblitky si nezkontrolujeme?…

                      když chceš lhát, tak se to aspoň pořádně nauč, ty ubožáku… pakáž jako ty už sere skoro každýho, jeď na Libavou a postarej se o svou ministrantku, ať je vod vás na chvíli pokoj, vy dvě kolaborantský hovna

                    2. Doporučují zvýšit medikaci. Nabíhá ti žilka pako ;)

                    3. @ x-f

                      Jsi jistě třeskutě vtipný, ale bohužel jen pro fantazijní postavičky ve tvé makovici…

                      nemusíš nic psát, je to pro tebe evidentně vyčerpávající… stačí, když budeš držet hubu a šlehneš si svůj oblíbenej matroš… uleví se ti ty vymletá fetko

                    4. Lidi jako ty jsou přesně ty samí magoři, proti kterým tady nadáváš. Střílíš se do vlastní nohy.

                      Svobodovu aféru vidím úplně jinak než x-f, nicméně jsem si se zájmem přečetl jeho pohled a i ten má něco do sebe, minimálně k zamyšlení. S debily typu ModrýKlokan jsem se názorově střetl (asi v poměru 100:1) ve fóru o povídání o kolec. Vlezl jsem tam s úmyslem nechat si poradit při výběru kola, zahlédl vlákno o konfliktu o Ukrajině a už to jelo. Fanatici s jedinou správnou pravdou, omezení na tupé papouškování přejatých frází a nakonec sprosté nadávky a výhružky smrtí (od některých).

                      Jestli tohle má být ten lepší svět, který „za nás vybojuje Ukrajina“, tak to snad radši uráááááá pane Putin!!!! :-)))

                    5. @ karman

                      – á pán je demokrat… s každým zadobře, neříká tak ani tak, ale na jeho slova dojde… a vlajku vyvěšuješ podle toho kdo zrovna frčí, nebo jak ti řekne tvoje stará, domovní důvěrnice?

                      – a nechceš se nejdřív naučit číst, než začneš smolit svoje blitky?… Já někomu vyhrožuju smrtí?… Já jsem fanatik s jedinou pravdou?… Já tupě papouškuju fráze o Ukrajině z mééédyjí?… Co si to dovoluješ ty zasranej zmrde? Kdes takový věci ode mě četl ty retardovanej kriple?… Běž si poplakat mamince: „Mamííííí béééééé, von je na mě zlej bééééé, mamíííííí von mi nadává vošklivě ten sprostej klokááááán bééééé, mamí řekni to panu faráři ať ho prokleje do pekla bééééééé.“

                    6. Nosíš dříví do lesa. Vem si, komu to píšeš

                    7. @ koště

                      autistické koště nevydrželo nutkání a ublinklo si… chápeš jaká je pičovina tvý přirovnání ke dříví do lesa?…

                      v kontextu to přísloví nedává smysl… smysl by to mělo kdybychom s tím blbem měli stejný názory… máš aspoň maturitu ty tupý jelítko?

              2. soudruhu! takový podvratný řeči! takový imperialistický votázky! nebudeš ty náhodou taky nákej ten dežolátor, no?!

                1. @ behemot

                  neurážej menšiny nebo tě nahlásím panu primáři… neříká se dežolátor, ale spisovně Bangladežolátor

                  1. něznam, to v Red Alert 2 nebylo

        2. to mě dycky dojímá no, to řvaní jak že je řada ruskejch sportovců oficiálně v armádě, tak proto sou to vokupanti a bláblá, ale že dyž je nejaká maškaráda, tak 2/3 těch českejch lemer tam doleze v uniformě, kde mají všici papírový hodnosti minimálně vyšších poddůstojníků, to se jako nepočítá a voni vokupantama Iráku, bývalé Jugoslávie, Afghánistánu, Mali aj. nejsou, no:D

      2. Mno.
        Na konstatování moderátora, že OSN značilo jako agresora rusko odpovědel: „Může to být klidně mýlka. Co já vím. Já to nevím, nechci to rozhodovat. A nemám ambici to rozhodovat.“

        Pro mě tohle přesně splňuje to co jsem řekl výše. Ať si říká co chce – má a to imho právo a neměl by za to být souzen, ale já nejsem povinen jeho názor respektovat a klidně o něm řeknu, že je to kretén.
        Proč? Protože pro mě prostě rusko agresor je neoddiskutovatelně. Čí tanky jezdí po cizím území a kdo si začal je pro mě prostě naprosto zjevný fakt.

        Je to asi jako když mě někdo bude tvrdit, že existuje víc pohlaví, než dvě. Já mu to zakázat říkat nemůžu, ale je pro mě kokot. Žádný respekt k takovému názoru nemůžu projevit, protože je neoddiskutovatelný fakt, že existuje jen penis a vagína a žádný jiný pohlavní orgán ještě nikdo nikdy neviděl.

        Můžeme tady polemizovat o tom, jaké důvody rusko k útoku mělo, kdo za to mohl atd., ale tvrdit že tu válku rusko třeba nemuselo začít může jen kokot.
        To je pro mě prostě na úrovni toho, jako bych tvrdil, že druhou světovou válku třeba nezačalo německo.

        V pracovním životě přeci nemáme demokracii. Koho chleba jíš…
        Do té funkce ho někdo jmenoval, někomu se zodpovídá a někdo má pravomoc ho odvolat. Pokud se tomu nadřízenému nelíbí jak funkci vykonává, tak ho může odvolat. Pro mě je to jasný jak facka. Ten příklad s velvyslancem mě právě příjde trefný (bohužel jste nevysvětlil, proč podle vás ne).
        Nemyslím si, že by někde muselo být exaktně na papíru uvedeno, co je špatné vykonávání funkce a co je dobré. Zeman taky svojí funkci vykonával na hovno a kdybych byl jeho nadřízený, tak bych ho za jeho výkon dávno odvolal. Přesto bych vám neokázal dát odkaz, kde je něco takového napsané.
        A stejně tak ministr zahraničí nebude mít k dispozici metodiku, kterou by podložil proč je nespokojený s výkonem velvyslance.

        Co se Svobody týká, tak nebyl běžný olympionik. Pokud sedí v nějakých výborech a komisích a ten kdo ho z dané funkce může odvolat není spokojený s tím jak funkci vykonává, tak mě na tom odvolání nepříjde nic zvláštního.

        Pokud se pan Svoboda bude domnívat, že to odvolání bylo nezákonné, tak má k dispozici opravné prostředky (soud).

        1. Vidíš, třeba pro Číňany druhou světovou válku začalo Japonsko.

          1. Hele přesně když jsem to psal, tak jsem i říkal, jestli někdo něco takovýho napíše ;)

          2. Trochu inovativní klást začátek druhý světový do poloviny 30. let, kdy Japonsko napadlo Čínu. Pokud vím, tak boje v Číně se do druhý světový obvykle nepočítají, stejně jako Chalchyn Gol nebo Zimní a Pokračovací válka.
            Ale klidně dej místo Čína USA.

            1. druhá světová válka samozřejmě žádná začátek nemá, velká válka byla fakticky jen jedna, rozdělená podivným dvacetiletým příměřím (podivně zahájeným bezpodmínečnou kapitulací jedné z mnoha stran konfliktu, po které téměř okamžitě začalo porušování podmínek kapitulace).

              1. K týhle teorii se sice osobně přikláním, ale konsensus v této věci zdaleka nepanuje. I tak by tam ale tahle Japonsko-Čínská válka nespadala, je to separátní konflikt. Ona se tam nepočítá ani Španělská občanská válka, Kondor Nekondor.

              2. Asi bych se držel toho, že lze začátek války odvodit podle obsahu dohod po jejím ukončení. Těžko může Německo během jedné války kapitulovat dvakrát :-)

                1. to je samozřejmě silný argument definicí (naprosto bez ironie). nicméně zelený je strom života.

                  1. Jj, pro někoho začala druhá napadením Manžuska, pro někoho až když šlo na řadu Polsko.Pro mne zabráním Sudet, i když jsem u toho samo nebyl.

                    1. je to veru těžký, dyž pravdu sice píšou vítězové, ale akorát je těch sviní nák moc a každá si píše jinou pravdu X-D

                      a do toho eště dojčlandi, resp. hlavně jejich vlezdoprdelisti, začínají po 60 letech předchozí pravdy přepisovat, aby se z toho člověk posral tvl

                2. nové.kostatko:
                  Jest věčnou otázkou, zda ta první kapitulace byla vlastně kapitulací nebo pouhým příměřím. Německá armáda v poli nebyla poražena a mnozí Němci (včetně Hitlera) ukončení bojů považovali za zradu a pověstnou dýku do zad, což bývá také zmiňováno jako jeden z důvodů zoufalého kladení odporu nacistů až do hořkého konce v roce 1945.

                  1. De iure to kapitulace byla. Němci akorát tvrdili, že neprohráli, protože první hodili ručník do ringu politici (že se souhlasem armádního velení už nedodávali) a že armáda v době kapitulace stále bojovala mimo území Německa (protože to zabalili dřív, než tam stihli ustoupit). Ale to, že se série oddělených a řádně uzavřených konfliktů bere jako jedna válka není nic neobvyklého. Třeba Stoletá válka. Nebo Napoleonské války. Tam vznikaly koalice jak na grupáči. Každej s každým a o mírové dohody nebyla nouze.

        2. x-f: OK, co jsem četl, tak tahle věta tam nebyla, asi jsem nečetl komplet přepis, ale jen to, kde se řešil „apolitický sport“. Moje chyba, že jsem se neinformoval dostatečně. Že je Rusák agresor jsem tu psal víckrát, o tom není třeba diskutovat. Současně ale pro mě není problém, že to řekl, přesně z důvodu, který máte v první větě – je hned vidět, co je ten gladiátor zač. Pro mě lepší, než politicky korektní šmejd.

          Tím nemám potřebu se vyjadřovat ke zbytku, antžo nejsme vepři, kromě dvou bodů:
          – Velvyslanec – reprezentuje zemi, jeho prací je dělat politiku, jakou mu ta země nalajnuje – nedělá to, může letět, easy
          – předseda nějaké sportovní komise – nevidím, že by jeho cílem bylo reprezentovat vládní politiku. Klidně mě vyveďte z omylu, na stránkách olympijského týmu jsem zběžně nic takového nenašel

          Tedy ani nesouhlasím, že ministr nebude mít metodiku – resp. pokud ji nemá, je to lempl, který nemá být ve vedoucí funkci. I velvyslanec může dostat jasně formulované cíle (SMART, předpokládám, že to znáte). Měl jsem možnost s velvyslanci jednat a proto nemůžu souhlasit. Že to často vypadá jinak je věc jiná, ale asi byste se divil, jak často jsou ty cíle formulované velmi přesně (jen naprosto na hovno z pohledu člověka, který pracuje v soukromém sektoru a nestačí se divit…). (Ne)spokojenost je ale identifikovatelná velmi snadno.

          Další věc je Vaše poslední věta – no, to jistě má. Ale to měl disident za minulého režimu taky. Přijde mi to jako hodně komická poznámka.

          1. Nebudu se k tomu už vracet. Jak jste napsal, vesměs nejsme vepři a tam kde jsme se nemá smysl hádat jak malý děti. Holt to vidíme jinak.

            Jen k poslední větě. To je jen o tom, jak moc velkou důvěru máte v nestrannost našich soudů. Já mám asi o něco větší (ačkoliv samozřejmě ne absolutní) než vy.

            Na čem se ale snad shodneme je, že nyní je ta nestrannost větší, než byla za minulého režimu. Myslím, že za minulého režimu by byla možnost dovolat se spravedlnosti prakticky nulová. Dnes je to spíše o tom na jak moc uvědomělého progresivistu narazíte.

            1. x-f: ano, důvěru mám (právě i kvůli odsouzeným za odpor vůči covidu nebo za řeči na FB různého druhu) velmi malou a stále menší.

              Nestrannost – to právě ne. Ta je jen tam, kde se to netýká politiky a ta byla i za minulého totáče. Jakmile jde o dnešní politiku (v celé šíři, tj. ne jen o politiky, ale třeba o woke a podobné sračky), kde cenzura je odvaha, je nestrannost a vykonstruovanost naprosto brutální (odbočuji od ČR, ale doporučuji ke studiu meetoo oběť Weinberga a novou progresivní definici „znásilnění“). A ta dovolatelnost spravedlnosti tomu odpovídá – nikdo si nedovolí zpochybnit progresivní odsudek stejně, jako dříve byla de facto sebevražda (minimálně kariérní) zastat se podvratného imperialistického živlu.

              Lidi se totiž nemění. Ty stejné svině jsou furt tady, furt je jich dost. Jen mají jiné příležitosti svou zrůdnost ventilovat a uplatňovat. Že nedošlo na uran není věc jejich umírněnosti, ale přecejen jiného systému, kde likvidace jednotlivců nemusí být nutně fyzická, ale jiná? To není problém ani v nejmenším. Četl jste ten článek od zrůdy Doležala? Mě se dělalo fyzicky zle a tohle je dnes normál. V čem se to liší od článků uvědomělých soudruhů v RP 1985, kromě toho konce v dolech?

              1. Psal jsem o JXD výše. Jemu regulerně jeblo. Pamatuju doby, kdy se vysmíval mladejm komunistům na squatech, ale nejpozdějc za kovidu votočil a vybarvil se. Měl jsem za to, že mu jeblo ze strachu z nemoci. Přeci jen zhuntoval se fest a fyzicky je tak nejmíň 20 let starší než mu je, ale on ty názory má zjevně i v jinech věcech divný.

        3. Technická, ještě existují hermafroditi. Ale nepleť si sex a gender. Sice si vcelku myslím, že je kravina se v tom hnípat, ale tech 60 nebo kolik kombinací biologického pohlaví a genderu klidně může bejt, počítat to nehodlám.

          1. Pokud se bavíme o našem druhu, tedy o člověku, tak hermafrodity nemáme.
            Máme jen dva pohlavní orgány a to penis a vagína. Cokoliv jiného je vývojová vada a rozhodně proto nechci používat další názvy.
            Gender odpovídá pohlaví. Cokoliv jiného je opět vývojová vada a jsem proti vymýšlet pro to další a další názvy už z podstaty faktu že vývojových vad může nastat teoreticky nekonečné množství.

            Pokud má někdo například pindíka, ale cítí se být ženou, tak už z podstaty věci mu to těžko mohu rozmluvit a upírat. Stejně tak pokud se někdo cítí být čímkoliv jiným, těžko na tom mohu něco změnit.

            To ovšem nic nemění na tom, že existují jen dvě pohlaví a dva gendery a vše ostatní je jen vývojová anomálie, ať už fyzická či ne.

            1. Gender je pohlaví, ale ne biologické, ale sociální, resp. psychologické.

              1. Chápu. Furt máme jen dva gendery, stejně jako dvě pohlaví. Cokoliv jiného je anomálie ;)

                1. Proč? Pokud má pravdu shane a je i psychologické, pak to opravdu může bejt cokoliv. Když je někdo přesvědčenej, že je letadlo, tak může bejt přesvědčenej, že jeho pohlaví je APU nebo příďák.

                  1. No nevim. Kdyz budu tvrdit, ze jsem zizala, skoncim u chocholouska. Kdyz budu tvrdit, ze sem fousata zencka, bude to mit pozitivni vliv na karieru.

                    1. Pamatuju si týpka u nás, co si prosadil na fotce do občanky cedník na hlavě.Nevím jistě, jestli to došlo až k soudu, ale přiklepli mu to přes ty špagety.Úsměvné.

                    2. Forge 3.4.2023 v 21:54

                      Jo, pastafariáni si to dokázali prosadit. Blbé je, že musí s sebou nosit cedník, protože při kontrole totožnosti mohou být vyzváni k jeho nasazení.

              2. 2 shane 3.4.2023 v 14:44: A mohl bych ho vidět?

          2. tak. jedna věc je úroveň „buněčná“ s chromozomy, a i tam je to složitější, jednoduchost binárního XX a XY nám narušují všeliké mutace „supermužem“ XYY počínaje (četnost prý okolo 1:1000) přes hermafrodity a intersexuály a chimérami konče. dejmetomu že to je jakžtakž binární.
            pak máme sociální roli jedince. ta může být v zásadě jakákoli a všechny pokusy toto taxonomizovat jsou vždy neúplné.
            no a pak máme nějaký právní systém, který nikdy nedokáže pozitivisticky postihnout všechny ratolesti stromu života a obecně by měl být jakousi společenskou shodou – stejně jako sex/gender můžeme nakonec zpochybnit i věkové hranice zletilosti.

            všechny ty diskuse, jestli mají mít třeba staří mládenci nebo ženy po menopauze vyhrazené zvláštní převlékárny na plovárnách jsou většinou směšné a zástupné problémy.

            1. Jj. V podstatě jde o hovno. Extra hajzly pro transky v podstatě akorát znamenají unisex hajzlíky, panč prohlásit se na tu chvíli za transku je lepší než se pochcat.
              Jediný, kde to reálně vadí je profi sport, což je mi v případě tohohle zfixlovanýho cirkusu na prachy zcela u prdele. Ať si zříděj extra kategorii pro tranďáky, když můžou mít věkový, váhový nebo pohlavní.
              Navíc odhaduju, že ta magorárna časem skončí, nechat vězeňkyně znásilňovat v lochu muklama, co se sami prohlásili za transku si femilobby dlouho líbit nenechá.

              1. s tím sportem transek je to jako s dopingem. prostě by se to mělo rozdělit na dvě větve (pamatuje si někdo ještě, že olympiáda byla soutěž amatérů a za profesionalismus se dokonce dodatečně vylučovalo?), na sport s libovolným dopingem, a bezdopingový sport.

                1. Tak on to doping v podstatě je (nebo spíš genetické inženýrství). Kdybys vzal holčičku a od miminka do ní cpal hormony, tak nejspíš dosáhneš podobného výsledku.

                  1. staré vojenské moudro praví, že souboj děla s pancířem vždy vyhrává dělo, a vývoj dopingu bude mít vždy náskok před kontrolou a posuzováním. kdyby mě teda sport pasivně zajímal (jako že nezajímá).

                    mimochodem, sport jako analogie života – dovedete si představit, že by se třeba na obchodním jednání kontrolovalo, jestli zástupce jedné z firem náhodou neléčí rýmičku fenylefedrinem?

                    1. Lukas B.: proč něco tak exotického, když ti největší machři věří osvědčeným recepturám, především z jižní Ameriky:-)

              2. shane: u profi sportu je to OK, protože jdou proti sobě dvě zla a tedy pro mě při zápase mužgíny a tranďáka už jen kávičku. Jde akorát o ega a prachy, ať si to aktéři užijí a třeba můžou jít v případě nespokojenosti dělat něco užitečného.

                V kriminálu je to obecně špatně, v konkrétních případech by se to ale dalo považovat za správně se točící mlýny. Současně je to zrcadlo i pro ten feminismus, kam taky může fanatismus vést a sem-tam se někomu může rozsvítit (a tak některé dívky uchránit před životem plným zklamání).

                1. Mlýny jo, akorát ty vězeňkyně k tomu přišly jak slepej k houslím. Aspoň dokud nebude sexualní otroctví součástí repertoáru trestů :)
                  V zásadě celou tuhle šaškárnu s 68 pohlavíma beru akorát jako další nablblou módu způsobenou tím, že většina lidí, především ze starší generace furt ještě nechápe specifika internetu a nechá se vodit hrstkou pitomců a trollů.

                  1. shane: však píšu „v konkrétních případech“ a tím myslím nějakou uvědomělou soudružku, která takto pouze ochutná vlastní medicínu.

                    68 pohlaví vidím spíš jako klasickou formu úpadku v rámci celkového rozpadu civilizace, která je za zenitem. Srovnání s Římem se nabízí samo. V jiných fázích není propagace úchylek možná.

                    1. Alw pendrek. To hafo pohlaví si vymyslely akorát socsítě kvůli byznysu. Jinej význam to prakticky nemá.

                    2. Souhlasím s fatdwim, že se jedná o dekadenci.Dlouho nebyla válka a nadvláda konzumu přináší podobné jevy.Navíc, nová generace vždy chtěla provokovat tu starší a co vymyslet nového a šokujícího?Dokud nebude nařízení, že to musíme brát vážně, tak se tomu jenom smát.A jestli tady někdo pošle odkaz, jak někde někoho vyhodili z práce, že neuctíval „It“, tak u mne to nepadne na úrodnou půdu.

                    3. https://twitter.com/mocsmutnymuz/status/1642893176896737282

                      myslím, že tohle vystihuje přesně to, co říkáš…

                    4. Memento mori:
                      Ano, tohle je jeden z průvodních jevů.Tady jako bonus jsou asi slepí.Miss…jo?

                  2. A mluvil jste někdy s mladejma, se středoškolákama? Ti taky nechápou internet, že tu módu žerou i s chlupama?
                    jako že móda to je, vo tom žádná. Jenže to vymejvání mozků ze všech stran postihlo mladé daleko intenzívněji, logicky. Pro staré přece jen internet není celý svět.

                  3. v zásadě to jsou furt dvě pohlaví, a pár desítek psychologickejch až psychiatrickejch diagnóz, co z nějakýho důvodu přestali psychošarlatáni léčit a eště je v tom začli podporovat…

                    možná z toho mají takle víc prachů

                    1. přesně tak

        4. @ x-f

          proč tady pořád lžeš a manipulativně podsouváš?… někdo tě za to platí zmrde?… Svobodu podle mééédyjí nikdo neodvolal, složil pod tlakem sám… proč tedy stále obhajuješ opačné, nepravdivé tvrzení?… jo aha, ty seš vlastně rafynovanej a děláš sofistikovanej spindoctoring?… seš ubohej kýbl hnoje, zlomyslně se vyžívající v cizím neštěstí… jen aby nedošlo i na tebe, ty hnuse

          1. Že bych měl konečně vlastního stalkera, kterej bude vyhledávat všechny moje příspěvky, aby mě pod nima mohl nenávidět?

            V podstatě je to takové potvrzení dobře odvedené práce. Konečně nějakýho debila nasral tolik, že je ochotný trávit svůj čas čekáním na to až něco napíšu, aby mě mohl zhejtovat :*

            1. @ x-f

              – no vidíš jak jsi se mnou nakonec spokojený ty hovne… udělal jsem ti den…

              – za to se nestyď, je vás takových úchylů víc, co potřebujete pořádnou sodu, zjebat, znectít, poplivat, zkopat, zbičovat… bez toho cítíte stísněnost a frustraci… ale nejsem charita, účet ti ještě pošlu

              1. Hele a nemohl bys přestat hejtit ostatní? Abych měl fakt pocit, že mám privátního magora? :)

                1. @ x-f

                  – a u vás v hospodě už jste jim navrhl, aby přestali obsluhovat ostatní zákazníky? pro svěžejší a zářivější pocit?

                  – říkal jste něco o magorovi? nebo jsem se přeslech?

                  – Váš zájem mě lichotí a vážím si každého dobrého (platícího) klienta, ovšem nelze celým psychoterapeutickým cyklem projít za jedno odpoledne, kompenzace těžkých posttraumatických stavů jako u Vás je na léta… a kompenzačním pomůckám zvedli DPH… finanční stránku ještě proberem, ale vyplatí se Vám to… budete mít Slunce v duši a já nový Mercedes

        5. jak vidno, víš úplnou pýču

          tak třeba funkce na který je výbjeroví řýzený nemají žádnýho „nadřízenýho“, vodvolat to prakticky nende jinak, než rozhodnutím o vypsání novýho řízení (přičemž přihlásit se může KDOKOLI včetně stávajícího), dál pak takovýty funkce volený kolektivním orgánem jsou mňamka, a podobně…tvoja představa vo tom je jak prase přemejšlí vo korýtku tvl

        6. Jo, třeba Izrael je taky takový jasný agresor. Podle OSN, pochopitelně. :-P

    3. co že přesně má mít SPORTOVNÍ vorganizaca za ideologicko-politický přesvěčení?

      a kde přesně jinde se může ucházet, dyž režim má nastrkaný smradlavý pazoury ve všem a mimo možná nějaký extra-prvoligový týmy kolektivních sportů, který jsou fakt financovaný hlavně sponzorama, reklamama a až zbytek dorovnávají zpravidla města (ne režim napřímo), pak jsou na stádu fak nezávislý tak možná jako že soukromý tělocvičny a fitka? :D

  4. Jsem v klídečku, sedím v křesle a pojídám popcorn…protože tihle trockističtí fanatici se ve finále vyvraždí mezi sebou. Radikálové půjdou po krku méně radikálním a nakonec si půjdou po krku vzájemně. Jistě si vzpomínáte, jak posléze dopadl Tom Parsons, románová postava z nejznámějšího Orwellova díla. Neobratný Pávek také naznačil pochybnost ohledně situace na východní frontě a byl okamžitě ukřičen říšským protektorem Kulebou.

    1. Má pravdu a ty jsi debil. Od toho taktické jaderné zbraně jsou. Aby byl jejich účinek lokálně omezený. Nechceš si usmažit i vlastní vojáky.

      1. A jak se ten „lokálně omezený účinek“ při používání jaderných zbraní prakticky dosahuje? Můžete mi to nějak technicky osvětlit? Kolika střel s jakou výbušností se to týká? Pěti? Deseti? Sta? :-P

        1. Nerozumím jaderné fyzice. Ale něco mi říká, že použití deseti „taktických“ 10kt zbraní, odpálených echt šikovně – teda sekvenčně, nebude mít účinek i následky jedné 100kt zbraně, ale mnohem vyšší a horší.
          Ono se tam snad něco i násobí, při tom sekvenčním odpalování malých ekvivalentů. Ale nevzpomínám si už, co to je.

          Otázka do placu:
          Rozumí pí Černochová jaderným zbraním, zná účinky a následky jejich použití?

          1. Vic nez kaBlbak zcela urcite.

  5. X-f to dobře sepsal

  6. dfens- k tomu náborovému klipu policyééé dejte prosím jinou výstrahu, např: během sledování můžete se pozvracet,

  7. Bych k té Libavé jen doplnil, že pár našich slovanských bratrů místo výcviku vzalo roha.
    Vesměs se to projevilo absencí nějakého automobilu domorodého obyvatelstva.

    1. hned mě to napadlo, esli se má poklonkovat těm samejm dezertérům…eště kradou v cizí zemi, to je na ukrošově hned dají ke zdi, ne? teda vlastně pošlou do bachmůtu sem chcel říct X-D

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017