Tak nám zastřelili demokracii, paní Millerová… - zpět na článek

Počet komentářů: 306

  1. Ale ne, demokracii nám tu nikdo nezastřelil. Jenom tu prostě máme luxusní příklad toho, že svoboda a demokracie spolu nemá nic společného. Demokracie je diktaturou většiny a v tomto případě bohužel většiny tak malé, že být to statistika, tak by to jen těžko vyšlo průkazné. Takže tu máme 50% lidí, kteří se teď necítí svobodně, protože jejich volba vyšla naprázdno. Smiřme se s tím.

    Zemana jsem nevolil. Nesouhlasím s ním prakticky v ničem, vadí mi jeho pohrdání vším okolo (a nejvíc svými voliči), ale nejvíc mi vadí, že je jenom loutkou pochybných existencí, které se ho drží jak příslovečné hovno košile. Nenechme se mýlit, většina jeho elektorátu nejsou vzdělaní a pracovití lidé s rozhledem, který tvoří bublinu, která se schází na tomto webu. Právě naopak, tou většinou, která ho tam dostala, jsou v lepším případě pracovití lidé s nižším vzděláním a, logicky, menším rozhledem, kteří jsou snadněji manipulovatelní populistickou propagandou a v horším případě vohnouti, kteří ho volí proto, že chlastá a mluví sprostě, takže je to „náš člověk“.
    Mám v úctě každého člověka, který je schopen formulovat svůj racionální důvod, proč ho volil. Stačí si ale otevřít diskusi na Novinkách nebo jiném mainstreamovém médiu a snadno zjistíte, že takových lidí je mezi jeho voliči žalostná menšina.

    Jiří Drahoš udělal některé chyby, které se prostě nevyplatily. Vzhledem k minimálnímu rozdílu ho nejspíš stály vítězství. Tvrdit, že ho volila akorát Praha plná zmanipulovaných vysokoškoláků, je směšné. Volili ho všude, takže se zdá, že měl co říct i na těch vesnicích. Nikdo neví, jestli by byl nebo nebyl dobrý prezident. Možná nebyl, ale je škoda, že nedostal možnost to ukázat. Teď akorát víme na čem jsme. Máme tam arogantního burana na dalších pár let. Upřímně řečeno DFENSův postup – tedy to, že v druhém kole nešel volit, se mi zdá zcela legitimní a i když s jeho důvody nesouhlasím, zcela je respektuji a pořád mi to přijde lepší než to hodit Zemanovi jenom proto, že mám problém s Drahošem. To bohužel udělala řada lidí, kteří volili pro mne zcela nepochopitelným způsobem, kdy v prvním a druhém kole volili zcela opačný politický směr než ve druhém (např Fischer – Zeman). Je to stejně absurdní, jako řešit rozpadající se vztah svatbou, což je taky populární postup a rozvodovost naznačuje, jak dobře to asi funguje :-)).

    1. Vsechno mas uplne spatne.
      Zaprve svoboda a demokracie.
      Drahos je kandidat uplne male skupinky, hornich tisic, umele vyrobeny produkt, asi tak realny, jako reklama na vlozky pro pany.
      Zeman je naopak produkt nicim nerizeneho vyberu, prost byl ve spravny cas na spravnem miste, protlacil se sam svymi lokty, takze by bylo asi hodne hloupe (ale to ty johny_r jsi), ze ma lokty a ze kdyz ho nekdo s IQ houpaciho kone sere, tak mu to rekne od plic.

      Pravda, asi to neni nejlepsi metoda, jde to delat i elegantneji, ale tady u nas, v ceske kotline, se to povazuje za plus, s cimz jaksi zapadni agentury tlacici umely produkt Drahose zapomnely pocitat.

      A proto to Drahos projel.

      Protoze mu kampan delali zapadni poradci podle zapadnich sablonek a jaksi zapomneli zapocitat, ze jsme tu meli 40 let bolsevika a ze jsme haklivi na to, kdyz nam nekdo vnucuje ten jediny spravny a neotresitelne pravdivy nazor.

      P.S:
      Volici Zemana jsou v zasade dvojiho druhu.
      1. totalni blbci, kterym imponuje to, jak si s kazdym obrejlenym otitulovanym radobycelebritnim panakem vytre prdel.
      2. odpurci Bruselu, lide svetaznali, s rozhledem, kteri vidi v souvislostech, co je globalizace zac a kteri to hodi komukoliv, jen aby zastavili globalizaci.

      Naopak volici Drahose jsou v podstate vsichni blbci, kteri si ovsem mysli, ze jsou neco lepsiho (tedy lepsi blbci, nez ti blbci, co voli Drahose).
      Anebo jsou to slunicka, kteri si mysli, ze globalizace se nas netyka a ze to je dezinformacni kamoan SPutniku, ale sorry, v tom pripade jsou taky blbci…

    2. Jakejch 50 % proboha? Při volební účasti 66,6 %, se započítáním promile neplatných hlasů, je voličů Drahoše 50 %?

  2. Taky jsem volil Zemana, ne snad proto, že bych ho extra miloval či obdivoval, ale čistě proto, aby to nedostal další vítač migrantů alá Spící Kníže. Ale přeci jen v tom vidím určitý posun, zatímco při volbách proti Knížeti, jsem jeho volební lístek veřejně vztekle roztrhal přímo před volební komisí, při posledních volbách jsem ten Drahošův jen klidně zmačkal a zahodil.
    Pokud někdo nutně potřebuje, aby se nám lhalo do očí, třeba i o naší vlastní historii, viz kauza „scházející“ černoši ve středověkých Čechách a volil tedy latentního eurohujera Drahoše, dobrá, nikomu to neberu. Pokud je někdo tak nějak od přírody přesvědčen, že se nám nelže a lžou nám naopak „prolhané proruské weby,“ dobrá, jeho věc. Jen si myslím, že takové uvažování je extrémně krátkozraké. Lže se nám a ne málo. Znal jsem člověka, který četl jen Lidové Noviny a poslouchal Český Rozhlas. A rozčiloval se, jak to, že nezavřou Le Pennovou, když je fašistka. Byl to inteligentní, slušný a pracovitý člověk, který na 100% volil Drahoše (Zemana doslova nenáviděl, sám nevěděl pořádně proč). Ale nedalo se s ním rozumně mluvit. Jednoduše neměl informace z obou stran, aby si udělal názor. Nijak jsem mu nemohl vymluvit, že člověk (Le Penn), který své lidi nechce vystavovat peklu soužití s araby a neustálému strachu o život, nemusí být zrovna fašista. Může mít prostě jen zdravý rozum a vidět fakta, nebo se učit z historie, kde se multi-kulti VŽDY nakonec změnilo v občanskou válku a vyhlazení, nebo zotročení jedné rasy, nebo národa. Pokud si sem pustíme araby a černochy z Afriky, je s námi do pár generací konec.

  3. Jen počkejte, budeme své volby hořce litovat a ronit krvavé slzy, až pojedeme vlaky ČD do lágrů.
    Tenhle pražský vizionář nám to ve svém upřímném a burcujícím videoklipu podává politicky i emočně.
    Es kommt der Freitag!
    VIDEO https://www.youtube.com/watch?v=YZNAy5wRGoo

    1. Vydržel jsem to skoro celou minutu.
      Asi sem fak hustey.

      1. Si borec, keď si to dal minútu aj so zvukom. Ja som to vypol po 8 sekundách bez zvuku. A to som si myslel, že po dokumente Traces of Death 1, 2 a 3 som už pripravený na všetko.

    2. To úplně vypadá že mu v přestávkách v proslovu přikládá doktor stetoskop na záda a nutí ho zhluboka dýchat. Podle mě je to nahraný v ordinaci, zrovna když to přišel říct primáři.

  4. Ortodoxní odpůrci EU volili eurofederalistu, jehož vlhkým snem vždy byly United states of Europe, toho, kdo tím modrým hadrem se žlutými hvězdami slavnostně opentlil pražský hrad, který tam visí dodnes. To prostě nepochopíš, i kdyby ses rozkrájel…
    ————–
    nikdy, pro jistotu zopakuju NIKDY jsem neslyšel podstatnou výtku Zemana k EU jako takové, vyjma jediného tématu – migranti.

    1. To máš medle brachu tak. Napsal jsem snad někdy, že jsem proti EU jako takové? Původně to byla naprosto bezvadná myšlenka, pod kterou by se každý rozumný člověk bez váhání podepsal. Mírová spolupráce svobodných národů, otevřené hranice, zrušení hospodářských omezení, cel, super. JENŽE! Když už EU byla skutečností a měli jsme si užívat jejích výhod a vše mělo býti krásné, začalo se to najednou celkem brutálně kazit. Napřed začala veřejně vydávat prohlášení, ve kterých se nijak netajila, že chce do EU, do roku 2050 přivést dalších 50-80 milionů arabů a černochů, k těm, co už tu jsou a k nám že chce dovést milion. Tehdy mě ani nenapadlo, že to myslí smrtelně vážně. Nebo, že se to týká i nás. Něco takového, bylo úplně mimo dosah mého chápání. Nevěřil jsem tomu, byl jsem přesvědčený, že se někdo v EU zbláznil, že ho zavřou do blázince a zase bude klid. No, a teď už k nám strkají lakmusové papírky a zkoušejí, jak to obyvatelstvo přijme, než to k nám začnou lifrovat. A Zeman je JEDINÝ, opakuji, JEDINÝ, z těch kandidátů, kterého názory na tohle šílenství, jsou jasné. Tedy, je proti, v rámci svých skromných možností a neustálého blokování čehokoli, s čím přijde, ze strany eurozmrdů, „umělecké fronty“ a všech těch zrádců. Pokud by EU dala pokoj s tím multi-kulti nesmyslem a nevnucovala by nám tuhle ideologii jak za komunistů, neměl bych proti ní absolutně nic, co by se dotýkalo přímo mě.
      Napíšu to ještě jinak. Zeman je člověk, který to má v hlavě srovnané a vidí, co se na nás hrne, v tom byl zajedno s Klausem. V tomto směru je na tom podobně, jako Hácha, snaží se nepozlobit si vrchnost a zároveň oddálit konečné řešení, jak to jenom jde. A doufá, že mezitím někdo dostane zdravý lidský rozum a přestane blbnout s migranty. V tomto směru máme štěstí, že u nás byli komunisti. 41 let nás vlastně chránili před rakovinou, která mezitím bujela a požírala západ. No a teď, se hodlá pohnout východním směrem a potřebuje odstranit bariéry a dodat tomu zdání demokracie. 2x to nevyšlo, ale Zeman bohužel, jak se zdá, mele z posledního, takže možná už naše generace, zažije skutečnou občanskou válku s mloky. Jak rád bych se mýlil. Jak rád bych měl od politiky pokoj, ale nedá se to. Obdivuju, že má dfens ještě žaludek, prohrabovat se tím hnusem a upozorňovat to, co se na nás hrne.

      1. No, víte spousta idejí v minulosti a nejspíše i v budoucnu budou krásné, že by je člověk z fleku podepsal. A jak to dopadlo.. Ať už křesťanská pohádka, nebo ta o komunizmu, …
        Náš pan včerodnešní prezident se netají tím, že jeho ideálem je aby to tu zde bylo jako ve skandinávii.. brrr..

    2. Že jste něco neslyšel je problém váš a vaší ignorance.
      Je rozdíl mezi federalistou a unitářem. Kam nás vedou eurobolševici je celkem jasné… Radil bych vám sledovat poslední návrhy Komise ke zřízení evropského „ministerstva financí a hospodářství“. Z nich se dělá mdlo i „tvrdému jádru Unie“.

      1. rekl bych, ze EU uz davno prerostla definici „Unie“ a zmenila se na fasistickou diktaturu nadnarodnich korporaci, potazmo zajmu USA a Izraele, protoze tak uz je moc globalne rozdelena, ze vetsina centralnich bankeru, globalnich prumyslniku, vojenskych planovacu a medialnich magnatu jsou bud zidovsti elitari, nebo aspon americti elitari, v idealnim pripade oboji. Zbytek sveta je tlacen do pozice podrztasek a devecek pro vsecko, anebo se muze sprajcnout, ale pak musi pocitat s barevnou revoluci a vysadkem US army, ktera se v posledni dobe ani nezdrzuje s nejakyma rezolucema v OSN a mezinarodnim pravem.

        Jo , ale ja vim, Soros, Rothschild a spol. jsou jen moje vymysly v moji hlave a jejich globalni ambice vubec neexistuji.
        Ani ta zaloba EU na CR na „neplneni kvot“ a odmitani priprchlencu neexistuje, ani to nacasovani, ze se o tom do prez. voleb v mainstreamu neutrousilo ani slovo neni zamer, je jen nahoda, vsechno to jsou nahody, zadni zidozednari tahajici za nitky nejsou a pokud je nejake zlo ve svete, tak jedine Rusko a Putin. Jasna paka.

        Tim te mily indiapolis prerazuju do kategorie „NAMACHROVANY DEBIL“ a koncim jakoukoliv dalsi diskuzi.

      2. A co tedy konkretne Zeman proti EU udelal? Mam tim na mysli, jak necemu konkretnimu zabranil, neco konkretniho prosadil, proste cokoliv realneho udelal?
        Ano, povedel mnoho slov, ale to prosim neberu. Peknych slov napise kazdy druhy kolik bude chtit a nebude to vubec k nicemu dobre.
        Tedy?

        1. Slovo vrcholného ústavního činitele má jinou váhu, než třeba vaše. Že Zeman rozkopává unijní bábovičky je zřejmé z toho, jakým způsobem je proti němu vedena kampaň. Kolik voličů ve skutečnosti zajímá to, jestli je Zeman pro, nebo protiunijní?
          Zeman se nikdy proti ideám spolupracující Evropy nevymezoval.
          Média jej ale líčí jako unijního vyvrhela.
          Těsně před podáním demise vytlačil Sobotkův úřad vlády „analýzu“ připravenosti vstupu ČR do Eurozóny. Ve skutečnosti šlo o PR materiál, kde Sobotka prezentoval směrem ke Komisi svou devótnost a připravenost dále sloužit na úrovni centrálních orgánů. Šlo o vylhanou pohádku o jednoznačném přínosu Eura s vylhanou fabulí, jak na něm dosud všichni bohatli.
          Bez hodnocení rizik, bez konstatování faktu, že valná většina členů Eurozóny nedodržuje smluvní závazky, aniž by byla sankcionována, bez analýzy dopadů na české prostředí. Zeman to shodil slovy, že dokud bude v Eurozóně Řecko, nemá smysl o vstupu vůbec přemýšlet.
          Být na jeho místě Schwarzenberg, tak už několik let platíme výpalný do ESM, protože solidarita s německými bankami, který si vybraly blbej investiční nástroj.
          Jinak nezaměňujte roli prezidenta a premiéra.

        2. Lojzo, na to jak ses natrasal jak delas business se zakaznikama tak me takovy prispevek prekvapuje. To je presne facebookova generace, ktera zije v predstave, ze obchod se dela po internetu z pokojicku.
          Zkus se zamyslet proc si kazda firma vydrzuje drahe obchodniky, kteri nekdy ani ty smlouvy nepodepisuji. Proc teda ty firmy ty obchodniky maji, kdyz maji jen plnou hubu peknych slov? Zamysli se a pak ti mozna docvakne, co znamenaji osobni vztahy a jakou maji silu.

        3. Kolegové Vám Lojzo zapomněli odpovědět.
          Konkrétně nic, ale řekl Merkelové bonmot…

      3. Unitářem?

        1. samozřejmě, ti, co odmítají trinitární dogma a odmítají plné božství a pre-existenci Krista :-)

          1. Omluva, to mi ujelo. Myslel jsem směřování k unitánímu státu.

      4. To zni jako „ministerstvo vnitrni valky“. Tam by si Dzuncker se Sulcem chrochtali.

  5. Inteligence vypráví společnosti o tom co se děje a zároveň jí vnucuje, co si o tom má myslet. Je posedlá utkvělou myšlenkou, že v demokracii nejde o většinová, ale o správná rozhodnutí a že to co je správné mohou posoudit pouze oni sami. A tak poručníkuje obyčejné lidi, o jejichž starostech nemá ponětí a ani je to příliš nezajímá; důležitější je spasit celý svět.
    Inteligence byla vždycky menšina s velmi velkým vlivem. Ale postupně ztrácela kontakt s reálným světem a tím i s většinou společnosti. Velká část zejména sociálně-vědní inteligence se odcizila od společnosti a ta se o ní přestala zajímat.
    Utěšit je může pouze to, že sdílí osud s anvantgardou dobra ve všech západních zemích. Všude v demokratickém světě probíha již dlouho pomalá, ale nezadržitelná vzpoura občanů proti exekutorům ctnosti. Lidé se kvůli nim přestali rozčilovat, ale přestali je i brát navědomí. Všeobecná spása je „out“ a utopie se již nenosí. Na trhu názorů roste poptávka po zdravém rozumu, po základních hodnotách a po ověřených tradicích.
    (Petr Robejšek)

    1. Jo, a prave proto RObejsek ziskal par procent, stejne jako patrne nejlepsi prezidentsky kandidat Jiri Hynek.

      Protoze tihleti „vahavi intelektualove“ nikdy zadne volby nevyhrajou, na to musi mit clovek uplne jine atributy, rekneme to musi byt spise alfasdamec s koulema, nebo aspon dobre prodejny produkt s hafo prachama na kampan, nez typ „vahaveho intelektuala“, ktereho zavrete na mesic do sklepa a on nejen ze se nebude branit, ale po mesici z nej vyleze celkem stastny a s diplomovou praci na tema „Pohybove vzorce pavoukovcu v uzvrenem, vlhkem a tmavem prostredi“ v ruce.

      Coz je presne diagnoza Robejska a Hynka, coz by byli sice super osviceni politici, ale oni pro svoje poletovani v nebesich ani nezaregistrovali, ze existuje neco jako predvolebni kampan, PR, prace s volicem a medializace.

      To je pak fakt tezke.

  6. Zeptám se na takovou blbinu, trochu mimo téma. Ve druhé(?) diskuzi tam lízli o Mynáře a o prověrku. A Zeman tam vyprávěl něco o tom, že se Mynář za mlada nadral a autem zboural sloup, nebo tak nějak. V podstatě blbost na odvedení pozornosti o jádra pudla. Třicet(?) let stará událost. Odkud tohle info při prověřování vytáhnou, v rejstříku to snad být už nemůže..?

    1. Podle toho, co provedl a co mu za to naparili, ne? V Rejstriku trestu veci zustavaji, jen se prestavaji po urcite dobe vypisovat. Pokud se nemylim, tak bezny ovcan dostava vypis, kdezto statni organ muze dostat opis, nebo tak nejak.

      Nemam sajn, co se tam za minuleho totace vsechno psalo.

    2. Mynář nedostal prověrku kvůli angažmá v Petrcíle…
      Zbytek si kluci vygooglete.
      Ale věřím tomu, že to velké části zaměstnanců NH z té doby nebránilo volit MZ.
      Tak jako mojí tetě, kterou Zemanův přímý podřízený Schrom připravil o práci.
      On vůdce taky o ničem beztak nevěděl, to jen ten Eichman & spol. to blbě pochopili, eee co to pletu, vždyť žádný holocaust ani nebyl, to je jen Soros Wiesenthal judelüge…

      1. O to mi ani tak nešlo. Trochu mě zajímalo, jestli se taková marginálie vůbec může technicky v prověrce objevit. Jestli tedy Zeman použil na kouřovou mlhu existující, nejméně významnou věc z prověrky, nebo jestli si to z gruntu vymysleli. Ne že by na tom záleželo. :-)

        1. Podle myho nemuze. Na bezuhonnost nema zahlazenej flastr vliv a u vyssich stupnu proverky jde predevsim o to, s kym se stykas. Nikoho nezajima ze ses v roce 1983 popral v Demince, ale maj strach abys utajeny materialy nevykecal svagrovi sve zeny donu Cicciovi nebo svemu obchodnimu partnerovi Olegovi.

        2. U voleb zalezelo hlavne na tom, ze Drahos neni zadna politicka osobnost, takovy mamlas bez nazoru a bez schopnosti oslovovat lidi nema ani na to delat tiskoveho mluvciho tretiligoveho fotbaloveho klubu.
          Osobnostne mi nejspis pripominal Dubceka po 89tem, ktery se na ten balkon taky dostal, ani nevedel jak, nejprve sklidil bourlive ovace, nacez neco rozpacite zablabolil a zavladlo mrtvolne ticho.
          U Drahose by to vystrizliveni trvalo mozna tyden, prinejlepsim mesic.

        3. Může to mít význam, pokud o tom pomlčíte nebo lžete.
          Otakar Motejl taky někoho přejel před 30 lety a vytáhli to na něj když se to hodilo…

        4. Objeví se tam tak, že ji sám nahlásíte.
          A pokud ne, máte problém – zamlčel jste skutečnost, pro kterou můžete být potenciálně vydírán.

    3. Někde je zapsáno o každém všechno. Mám osobní zkušenost. V jedné práci chtěli u důležitého zákazníka prověrky každého pracovníka, který tam bude pracovat. Výpis i opis TR jsem měl a mám dosud čistý, žádné podezřelé styky a nic. Vším jsem prošel, jen z NBÚ přišlo že ne. Prověrku jsem nedostal bez jakéhokoliv zdůvodnění proč.
      Jenže podstatná část práce stála na mě. Tedy šéf provětral kontakty a přišel se taky zeptat jestli jsem někdy nebyl trestaný, nebo něco. Po pravdě jsem mu řekl že jako puboš jsem se připletl do špatné party a u jedné blbosti jsem byl.
      A následně mi sdělil že NBÚ posílá v rámci prověřování taky něco na BIS a tam to prý dostal nějaký horlivý pracant, který viděl že jsem měl průser (bez trestu) a tak NBÚ odpověděl že mi prověrku nedoporučuje.
      Tedy vše je někde stále zapsáno a to že se TR po nějaké době maže je pohádka. Přesnější je že se záznamy v TR po nějaké době nezobrazuje…

  7. V žádném případě si nemyslím, že je Drahoš ideální kandidát a hodil jsem mu to tam s poměrně velkým sebezapřením.

    Celkem mi však uniká logika mnohých, kterou i autor článku zmiňuje : „Z pohodlí křesla domova mě k volební urně dovedla právě veřejná podpora páně Kalouska panu Drahošovi.“. U jiného to dle jeho vyjádření byla podpora Svěráka a objevila se i řada jiných jmen.

    Takže Kalousek, Svěrák či jiní kavárníci jsou fuj a proto to na just hodím Zemanovi. Ok, potud beru. Ale čemu nerozumím vůbec – to tam není žádné druhé „já“, které by okamžitě oponovalo: když Miloše podporují takové morální autority jako Babiš, Ringo Čech, Klaus, Mynář, Nejedlý, tak to přece na just musím hodit Jirkovi!

    Jak to, že se to „na just“ projeví jen jednostranně typu Kalousek vadí, Babiš ne? Prosím bez urážek a zesměšňování, dík.

    1. Bylo to v druhé části odstavce. Obávám se, že pan profesor by se dostal díky své slušnosti do situace, kdy by náš nejslavnější krejčí mohl dostat milost společně s naším nejlepším ministrem financí všech dob. Já šel k urně posichrovat výsledek, nikdo mě nemusel přesvědčovat, jsem dost dospělý na to, abych si na věc udělal vlastní názor. Pana Svěráka mám rád, ale při vší úctě – politice rozumí asi tak jako já. Takže pokud má jiný názor, respektuji ho, ale nebudu ho následovat, neboť nejsem ovce. Když ale začne vyřvávat do světa „pravdy“ princ Miroslav, nezbývá, než být ostražitý. Přečtěte si například něco o historii kasáren na Náměstí Republiky.

  8. „Nechápu ani žádné jiné oslavy, juchání a už vůbec ne vtípky a posmívání se člověku, kterému dalo hlas 2,7 milionu lidí – v podstatě se tihle prosťáčci smějí i těmto lidem.“

    Dalo mu hlas 2,7 milionu lidí, a 2,6 milionu lidí hlasovalo proti němu (troufnu si říct, že právě to byla hlavní motivace volby Drahoše).
    Přičemž prosťáčci obou táborů se vysmívají těm druhým, což je normálka.
    Horší je, že sám Zeman se -nikoli „v podstatě“, ale otevřeně- vysmívá voličům Drahoše.

    „Ono ponižovat lidi s jiným názorem, než které hlásá mainstream, se nevyplácí.“

    Jakto?
    Vždyť právě na tom Zeman založil svou kampaň a vyhrál…

    1. Asi oba žijeme na jiné planetě. Kdyby presstituti kdysi dávno nehonili polomrtvou matku MZ po špitále, možná by je měl MZ v menší nenávisti – ostatně beru to jako jeho velké minus, že se přes to nedokáže přenést. A nenávist mainstreamu vůči MZ je přímo do očí bijící, tedy vyjma TV Barrandov. Jinak by si například pan Takáč nedovolil vyblít ve svých Komentářích, že MZ porušuje zákon – aniž by pak po tomto svém „objevu“ podal trestní oznámení. Záznam přibližně dva roky starý.

      1. Takhle, Miloš Zeman je přímo symbol nesnášenlivosti vůči svým oponentům a naopak protežování kamarádů.

        Z pozorování Zemanovy kariéry bych řekl, že jeho cíl není až tak moc nebo peníze, ale obraz všeobecně populárního politika.
        Novináři se provinili tím, že mu nepomohli ten obraz vybudovat.

        Zeman novináře (alespoň ty, kteří ho neoslavují) dlouhodobě nenávidí, uráží je a ponižuje.
        Fakt se divíte, že novináři zase nemají rádi jeho?

        1. …co bylo driv? Slepice, nebo vejce…?

          1. Zeman novináře uráží už snad 25 let, takže to si fakt nevzpomínám.
            Nemálo těch, které urážel na začátku, je nejspíš už v důchodu nebo po smrti.

            Ale v každém případě ze strany novinářů je normální dávat politikům nepříjemné otázky nebo je i kritizovat.

            Naopak od vrcholného politika se očekává, že tu kritiku unese.
            Což je právě věc, která Zemanovi nikdy nešla.

            1. Na rozdil od tebe si myslim, ze ceskeho mainstreamoveho novinare urazit nejde, nejvetsi urazkou je uz pouha jeho existence. Naopak pokud se Zeman bavi s nekym normalnim, nezaujatym, tak udrzuje bez problemu zasady slusneho chovani a malokdy vyboci z vecne roviny.

              1. Tak například ten novinář, kterého Zeman urazil tím hlasem připomínajícím mutanta, si to „zasloužil“ čím? Nebo zrovna jsme čirou náhodou narazili na tu jedinou výjimku potvrzující pravidlo?

                1. ze by to byl redaktor CT – Sorosovize ?

                  1. Jo jasně, takže „normální a nezaujatý“ ve vašem pojetí může být tak možná Mynář, Ovčáček, Nejedlý, teď to bude pár měsíců Okamura, možná někdy i Babiš a předpokládám zrg1. Ostatní jsou tupí omezenci, které je třeba urazit vždy, kdy se najde příležitost. A pokud se nenajde, tak se prostě vytvoří. Ale aspoň děkuju, že jste odpověděl.

                    1. Normální novinář je podle MZ ten Soukup a paní Mynářová.
                      Kdo určuje normálnost a jaké jsou její atributy se ptejte opět u MZ, popř. u zrg1 & spol.

                    2. Je-li MZ Miloš Zeman, pak zatímco Soukup se označil za novináře, Zeman jej nepodleně opravil s tím, že je mediálního magnát.
                      Pramen: Týden s presidentem.

                    3. bojuj Ygorku, bojuj :-)

            2. Pokud jsem v minulosti ty otázky sledoval, tak byly nepříjemné proto, že byly hloupé.
              (Tedy otázky pokládané v TV a rozhlase obecně, Zemana jsem samostatně neledoval.)

      2. A dodatek, označení „mainstream“ mi přijde trochu mimo.

        Vzhledem k významu toho slova je dneska mainstream Zeman a Babiš.
        Přičemž tenhle „mainstream“ opravdu moc netoleruje lidi s jinými názory než „mainstream“.

        1. Zeman ze je mainstream ? Myslim ze od voleb vydal dve tri prohlaseni, zato ruznych „expertu“ kteri narychlo zacali s damage control kampani (vcetne toho, ze Zeman uz zase urazi novinare) je plna televize uz nekolik dni nonstop. Odhadem 30 hodin citeho vysilaciho casu zaplacaneho ruznymi „odborniky“, „politology“, „komentatory“, kteri uz zase zacinaji trousit teorie, co by Zeman mel a nemel a co by se stalo kdyby udelal to a ono a s kym se muze bavit a nemuze bavit a jakou nam to prinese choleru a mor, kdyby se nahodou vydal na zahranicni cestu do Moskvy nebo Pekingu.

          A Babis uz tim tuplem neni mainstream, ten uz je jednou nohou v kriminalu a jeho vlada v demisi nema sanci spytlikovat vetsinu, prave treba diky nasemu mainstreamu, ktery par mesicu pred volbama rozjel znicujici kampan, ktera jen tak mimochodem znicila predevsim CSSD…

    2. A ono to snad nekde na svete, kde je zastupitelska bordelkracie, jinak? Mozna tak v Rusku, tam hlava vetsinou vede o nekolik delek. Ale jinak je to vsude o prsa a velka mela pred i potom.

      1. V Rusku se mi zda maji vetsi pocit zodpovednosti, protoze jich tolik zarvalo ve druhe svetove a protoze vedi, co by udelalo tech 15.000 hlavic, ktere maji pod prdeli.
        Zatimco namachreni Americani vedi o valce jedno velke hovno a vsecko jim to pripada jako cool hollywoodsky blockbuster a vysiraji, jako by se jich nuklearni konfrontace netykala. Potrebovali by si zopakovat Vietnam jako koza drbani a idealne tentokrat pekne na jejich vlastnim uzemi, aby jim trosku spadl hrebinek.

        1. Hele, tak na tuhle sračku jsem si ZRG1 musel vyndat z ignore listu. Doporučuji se zeptat těch mrtvých ruských vojáků, co na idiotské rozkazy hnali na smrt před německé kulomety; na krvavé pokusy osvobodit města kvůli Stalinovým narozeninám; na zdecimovaný důstojnický sbor po čistkách koncem třicátých let; na vojáky, kteří utekli ze zajetí a byli preventivně zastřeleni nebo zavřeni jako potencionální agenti; na politruky, kteří stříleli vlastní lidi. Tihle všichni by určitě rádi slyšeli slova o svojí zodpovědnosti. Hovno. Stalin a jeho spolupachatelé můžou za víc mrtvých Rusů a občanů Sovětského Svazu, než Němci.

          1. Stalin byl samozrejme nebetycne hovado,nicmene je pozoruhodne,ze zatimco Stalin vrazdil svoje lidi, kdezto Hitler ty cizi, tak s Nemci jsme v holpecu, zatimco Rusum stale podsouvame bolsevismus.

            1. Stalin nechal zabíjet cizí (vyprávět by mohli Poláci, Finové, obyvatelé Pobaltí – teď nevím, jestli třeba Gruzínci byli „jeho“ nebo „cizí“ než je násilím připojil – de facto jakýkoliv cizinec, který utekl před něčím do SSSR, atd.)

              Hitler zabíjel „vlastní“ – etnicky, zdravotně a politicky nevhodné občany Německa. Masově.

              Předpokládám, že při pohledu na dobu, kdy současný hoplec vznikal, vidíte na západě podstatně více důvodů pro holpování. Že se doba mění, je přirozené. Věci mají vývoj a teď se to zrovna nezlepšuje :-(

              1. Zrovna Finove jsou dost blby priklad, protoze Finove byli po cela staleti lovnou zveri Svedu, nez jim tam Rusove udelali aspon basic know-how, jak vytvorit vlastni stat, pohrichu jen co ho Fini vytvorili, tak v Rusku probehla bolsanska revoluce a v samotnem Finsku probehla jeji obdoba, ovsem s tim rozdilem, ze zatimco v Rusku se Zido-Nemco-Svycarum bolsevicky prevrat povedl, tak ve Finsku se mu uspesne ubranili.

                Nasledkem toho byla nevyhnutelne Rusko-Finska valka, kterou Finove de-facto vyhrali, i kdyz za cenu toho, ze se spaktovali s nemeckyma Nackama. Kdyz to Nacci prosrali u Stalingradu a Rusove je hnali zpet, nemeli z pochopitelnych duvodu zajem znovu lezt do Finska, takze pouzili Finy na to, aby nacky vyhnali sami, coz se pres jistou neochotu Finska skutecne stalo.

                Tudiz Finove jsou jedina zeme na svete, ktera prakticky vlastnimi silami porazila ve WW2 obe strany, jak osu, tak spojence.

                Za „odmenu“ byli zarazeni k porazenym zemim a museli platit Rusum monstrozni reparace, ale uchovali si samostatnost, kterou maji dodnes, i kdyz je snaha uvrtat je do NATO.

                Co se tyce Ruska, maji k nim brutalni neduveru a znacnou predpojatost, ale oni k tomu maji, narozdil od nas, realny duvod.

                Jelikoz v rusko-finske valce zarvala znacna cast naroda, zatimco my jsme si valeli suny a vesele kolaborovali s Hitlerem, abychom pak byli bez sebemensich zasluh zarazeni mezi viteze.

                Kdybychom nebyli sami curaci a v 48mem vypiskali Gottwalda, mohli jsme se svobodne vyvijet jako Rakousko.
                Ale my jsme proste byli curaci a ted tu svoji postotalitni bidu svalujeme na Rusko a delame z nej hromosvod svych spatnych nalad, pritom Rusko je obet, dokonce dvojnasobna, protoze ti sami lidi, co zaplatili Lenina o par dekad pozdeji vyzbrojili Hitlera a vsichni vime, jak se ti panove na R jmenovali.

                Jenze to my nechceme videt. My jsme zbabely, zamindrakovany, zapskly, malomyslny , zavistivy, liny a vychany narod prospecharu. Ovsem tohle fakt neni chyba Ruska ani Stalina. Jen nase vlastni. A kopat do Ruska a Putina a bombasticky spolehat na NATO se nam seredne vymsti. Asi tak, jako na Ukrajine, kteri jsou ekonomicky v pici a muzou jen zavidet Belorusku, ktere melo po rozpadu SSSR uplne stejnou caru, akorat ze se nerozhodli importovat „zapadni demokraticke hodnoty“, ale snazili se jit vlastni cestou.

                1. Kdože zařval v RF válce? možná milion chudáků ruských vojáků, a asi 25.000 Finů

                2. tak si to ty debile vztahni na celkovou populaci a vyjde ti, ze tech 100 tisic mrtvych Finu z puvodnich 4 milionu je 2,5 procenta jejich cele populace, to nemluvim o hospodarskych nasledcich a nasledne o valecnych reparacich….

                  1. rika idiot, ktery ani nechape, ze i v soucasne dobe by utok na Finsko konvencnimi zbranemi mel pomer ztrat utocnici/obranci 10:1 dokonce i s moznosti plosneho bombardovani a masivniho leteckeho vysadku a rychlych presunu , koncentraci sil utocniku k provedeni bleskovych prepadu a rychlem obsazeni klicovych lokalit, jako velicich center, letist, dopravnich uzlu a hlavniho mesta.

                    Zimni valka nebyla z pohledu Ruska ani zdaleka takova traga, jako to lici soucasny mainstream, vicemene to je uplne stejna story, jako americka invaze v Afghanistanu, kde uz Amici prosustrovali triliony dolaru, drepi tam 17 let a jdou od porazky k porazce proti papirove mnohem slabsimu nepriteli a driv zkolabuji USA zevnitr, nez se jim podari dobyt Afghanistan silou.

                    Taky bych poznamenal, ze v dobe, kdy Rusove meli takticky rozpracovane nasazeni tanku a letectva , tak nase slavna armada mela takticke pokyny pro utok jizdou, pouzivani savle k sermu a nase nejlepsi letadla byly dvojplosniky potazene platnem a meli jsme jich par kusu a to nejlepsi jsme si – svete div se – nechali vyrobit prave v tom „zaostalem“ Rusku.

                    Jenomze na to bys potreboval elementarni schopnost uvazovat…

                    1. Zimni valka nebyla z pohledu Ruska ani zdaleka takova traga, jako to lici soucasny mainstream,

                      Ano SSSR se s tím, jak mu mizí v zamrzlých lesech divize, zřejmě moc nezalamoval. Konec konců, bojovalo se tři a půl měsíce. Za necelé tři týdny německého útoku na měsíce budovanou obranu u Kurska ztratí SSSR více a je to slavné vítězství.

                    2. Rusové neměli rozpracováno nic. Ze všeho nejméně taktiku tankového boje – a to až do konce války*. Na taktické úrovni (ztráty způsobené vs. utrpěné) dostávali od skopčáků nakládačku až do konce, ačkoli měli převahu v počtu a technicky byla většina jejich tanků výborná. Ještě v roce 1945 neměly všechny ruské tanky plnou radiostanici, ale některé měly pouze přijímač (na začátku války často ani ten).

                      Dějiny bojů na východní frontě jsou plné případů, kdy se sovětské tanky vinou špatné taktiky dostaly do situace, ve které byly likvidovány i slabými a zastaralými protitankovými prostředky.

                      Je to to, co píšu pořád dokola – v Rusku existují až neuvěřitelné propasti mezi schopností vymyslet + vyrobit prototyp, schopností vyrábět něco sériově ve slušné kvalitě a schopností to efektivně nasadit. U tanků ve WW2 se Rusům povedlo překonat tu první propast, druhou už ne.

                      V letech 1940-1941 měli kvalitní taktiku tankového boje vypracovanou pouze Němci (ex post to o sobe tvrdil i de Gaulle, ale věřte žabožroutovi…)
                      __
                      * zkušenosti ze šestidenní války naznačují, že ani později to nebyla kdovíjaká sláva

                    3. No vida, že já to nedočetl do konce.

                      Takže útoky jízdou prováděli i Rusové proti Wermachtu a to i čelně proti kulometům a dělům. Je to někde v „Pravda na o východní frontě“ a v jejím předobraze na palba.cz, první nemám k dispozici a druhé nechci prohledávat. Až do konce války pak Rudá armáda jízdu používala díky její pohyblivosti a to i na našem území (tuším u Břeclavi, Brna a snad i Ivančic).

                      O sovětské taktice nasazení letectva v první fázi války bych snad pomlčel. Neeskortované bombardéry, spojení s pozemními jednotkami v podstatě žádné, takže koordinace nula. V dnes již neexistujícím článku pak třeba byly hezké vzpomínky britských ponorkářů, kteří šli zaučit sovětské kolegy. Například torpédový vějíř jaksi nepobrali a část ponorek byla vybavena periskopy vlastní produkce, které měli světelnost, předurčující je k využití především za jasného dne.

                      Jak píše JJ, je to země plná překážek.

                    4. Protoze system v SSSR soustavne potlacoval a decimoval inteligenci a kvalifikovanou stredni vrstvu a uprednostnoval ideove uvedomele blbce pred ideove pochybujicim odbornikem, takze nakonec skoncili tak, ze sice ze 130 mio vydupaj par set geniu co vynaleznou vynalez, ale maj problem sehnat stredni kadry a kvalifikovany delniky co to vyrobi. Zato maj mnohem vetsi procento demotivovanych lemplu a neschopnych linych debilu. Ono taky kdyz nejlepsi strategie k preziti byla nikam se nehnat, nikde nevycuhovat a radsi nemyslet…

                3. „Co se tyce Ruska, maji k nim brutalni neduveru a znacnou predpojatost, ale oni k tomu maji, narozdil od nas, realny duvod“

                  Sám seš debil.

                  1. No nevím, s pár finy jsem se bavil a konkrétně tohle celkem sedí.

                    1. Tím jsem neřešil finy, ale to, že oni mají na rozdíl od nás reálný důvod mít k nim brutální nedůvěru. Za tuhle větu bych milému zrg1 vzhledem k úctě, kterou mám ke svojí rodině, mile rád nafackoval.

                    2. zrg1 1.2. v 16:47 tak v Rusku probehla bolsanska revoluce a v samotnem Finsku probehla jeji obdoba, ovsem s tim rozdilem, ze zatimco v Rusku se Zido-Nemco-Svycarum bolsevicky prevrat povedl, tak ve Finsku se mu uspesne ubranili.

                      Takže: První komunistický stát na světě byla Pařížská komuna, která trvala 72 dní. Máme tady Němce Marxe, který zesystematizoval komunistické bludy. Máme tady teorii Heartlandu, která je již po dobu 100 let součástí oficiální doktríny Kingdom of Condom, máme tady Německé císařství, které se v roce 1917 zbavilo východní fronty tak, že zasponzorovalo komunistickou revoluci v Rusku. Máme tady polovičního Francouze Lenina, indoktrinovaného ve Švýcarsku, který (ovšemže ne osobně) vyvraždil za prvních pět let své vlády 2 500 000 Rusů a pod jehož vedením byl nastolen zacyklený systém, z kterého Rusko uniklo až po sedmdesáti letech.
                      Není nezajímavé vypsat si hlavní postavy revoluce, která se před sto lety v Rusku odehrála: Lev Trocký (rozený Bronstein) – hlavní teoretik bolševického hnutí;
                      Lev Kamenev (rozený Rosenfeld) – původní vůdce bolševiků, který se pozdeji stal jedním z vedoucích členů politbyra;
                      Grigorij Zinoviev (rozený Apfelbaum) – hlava petrohradského sovětu („diktátor rudé citadely“, jak napsal W. Churchill);
                      Karl Radek (rozený Sobelsohn);
                      Lazar Kaganovič;
                      Moses Uritský – hlava Čeky

                      Ale ti nejvíce zlí jsou Rusové? Hele, u Finů je rezervovanost k Rusům autentická už proto, že jsou to jejich sousedi.
                      Shifty, ve chvíli, kdy vám dojdou souvislosti, nafackujete akorát sám sobě.

                    3. Kdyby vaše rodina zažila za 2. světové a následně po 48 a 68 to co moje, bral byste to jinak, věřte mi. Mě opravdu nezajímá, kde se tu vzal bolševismus a k tomu co jsem psal je to naprosto irelevantní. Mě zajímá, co se tu reálně u nás v těch letech dělo a kvůli komu. Zase plácáte nesmysly dohromady, ale tím jen odbíháte od tématu.

                    4. Máte ty koryfeje komoušský revoluce dost jako selektivně sepsaný. Já to chápu, vono by to jinak asi nevyšlo…

                    5. Re: shifty
                      1.2.2018 v 20:34

                      Muj nazor je ten, ze mira viny bolseviku a nacistu vuci nasemu narodu jako celku je velmi diskutabilni vzhledem k faktu, co jsme Nemcum odpustili mavnutim ruky, zato Rusum mame vse vycitat do konce sveta. Timto nezpochybnuju fakt, ze bolsevici napachaly spousty zla u konkretnich lidskych pribehu.

                      Je ale dobre si uvedomit, ze bolseviky k moci u nas jsme si pustili sami, zatimco nacky nam sem pustili nasi pratele v EU a NATO. A opet – pokud pripustime, ze to svinstvo, ktere udelala Francie, Anglie a Nemecko neni vinou narodu, ale jen jednotlivych politiku, pak totez musime uznat Rusum.

                      Nemam proste rad, kdyz je vice metru na srovnatelnou vec.

                    6. nemcum nikdo nic mavnutim ruky neodpustil, trvalo to pomalu 70.let. kdyz se zacatkem 90. let zaclo prichazet s ruznejma tema gestama smireni a omluvama za divoky odsun tak velka cast naroda rvala. Jeste pred 5 lety vyhrali naciste a sudetaci Zemanovi volby.
                      A taky jde o to, ze se Nemecko za nacismus tvrde kaje uz dobrych 50 let a tezce postihuje neonacisty.

                    7. Re: shane
                      2.2.2018 v 13:03

                      Dnes jsme, co se doby tyce, tam, kde jsme po revoluci odpustili Nemcum. Zda se ti, ze ted odpustime Rusum? Nemyslim nejake oficialni glejty, jako ten, ktery jeste podepsal Havel o kulturnim dedictvi a bla bla. Myslim mentalitu lidi, podkurovani medii a tak.

                      Nemecko se kaje predevsim proto, ze mu to bylo hned po valce naordinovano. A to az tak silne, ze dneska blbnou na opacnou stranu. Rusove za bolseviky taky udelali tlustou caru hned v roce ’92, zcela jasne se nezrekli svych moralnich i financnich dluhu, ktere prevzali od SSSR. Mohli se na to vysrat a vyhlasit nejaky novy stat. Svet by rval asi tak stejne, jako s Krymem. A neudelali to. A nemyslim si, ze to bylo jen tim, ze tam byl posera Jelcin.

                      Chapu, ze to, co predevsim lidem na nackach vadilo, byli vaporizovani Zidi a fura mrtvych na frontach. Bolsani si zabijeli hlavne doma, Zidy nechali bejt, takze ono se dneska tezko rekne, ze se Rusove od bolsanu distancovali, protoze ono to neni moc jak dokazat. Ten bordel, ktery tam dnes maji, je srovnatelny s bordelem treba v Italii, Italove si sveho Duceho zhoupli sami a dal jim nikdo nic nevycita, jsou jak v NATO, tak v EU.

                      Nikdo mi nenakuka, ze nejde jen a pouze o mocenske zajmy zapadu, kterym jen dava futral boje proti bolsevismu.Kdyz si poslechnu Makrelu se Sulcem,tak mam dojem,ze zase budou brzo vlajecky v oknech.A sere to nekoho?V Nemecku urcite ne.Protoze to zasrany bolsevicky mysleni je tady porad,jen meni vizaz. V Rusku to neni moc jinak. Nevidel jsem zadne desetitisice bolsanu nekde zasypanych vapnem. Uplne stejne,jako u nas. Takze na co cekat? Jake dukazy o zmene? Ceho? Vzdyt my jsme stejni, jako oni.

                    8. Odpustit Rusum? To je tezky. Rusove se moc netvarej ze by se kor moc kali. Leniny tam mas na kazdym rohu a kdyz prijde rec na SSSR, tak nejvic litujou toho ze uz neni.
                      Navic nezapomen na to, ze zrada pritele boli mnohem vic nez kdyz ti odveky rival rozbije drzku.
                      No a nezapomen, ze Ruska vlada povazuje NATO za nepritele. A my jsme v NATO. Takze Rusko povazuje za nepritele i nas, odpusteni neodpusteni. A odpusteni neodpusteni, i kdyz nad bude Zapad brat jako zaostale chude pribuzne, tak furt nam da vydelat a umozni nam zbohatnout. Rusko nas akorat stahne do bidy. Takze jo, ksefty s Ruskem jo, jakykoliv politicky sblizovani ani omylem.

                    9. to je tezky ve smyslu,ze je to slozita vec, ne ze to nejde.

                    10. Já nemám více metrů na stejnou věc a rozhodně nikde nepíšu, že bych něco němcům odpouštěl mávnutím ruky. Němci mě serou zrovna tak. Ty tu ale naštestí byli jenom 6 let a mozky tu lidem zdaleka nevymyli tolik, jako následných 41 let bolševika. Z toho se vzpamatováváme doteď a jak je vidět, už tam zase obloukem míříme zpět. Navíc to tady ještě hodně lidem adoruje.

                    11. Re: shifty
                      2.2.2018 v 13:10

                      To jo, to souhlasim, ze do te bolsevicke prdele zase mirime z5. Blby na tom ale je, ze tentokrat prichazi ze zapadu a lidi prave tim „koukejte na vychod, odtud prichazi zlo“ prestavaji sledovat, ze tentokrat je to jinak.

                      Rusove meli bolsevika 70 let, tedy dele, nez my, stal je vic zivotu, penez i zivotni urovne, nez nas. Je hlavne potreba rozlisit, kdo je vinen. Jestli Rus a nebo rusky bolsevik. Ja tam ten rozdil vidim. Zrovna dnes jsem mel jednani s Rusy a nebyt jazyka, tak to bylo uplne stejne, jako s Nemci, nebo Americany. Protoze vsichni normalni lidi nemuzou bolsany ani cejtit a je fuk, ze ktere zeme ti bolsani jsou. V Rusku nezustali o nic vic, nez v zapadni Evrope.

                    12. Sysope – samozřejmě, že ruský bolševik a ne rus. Proti rusům nemám lautr nic. Stejně jako nemám nic proti normálním němcům, číňanům, arabům a nevím komu. Normální lidi(a těch je doufejme pořád ve všech národech většina), nejsou přece problém.

                    13. Re: shifty
                      2.2.2018 v 13:21

                      Super. Ja se bal, ze jsi jen dalsi „Rusko je peklo a je potreba to tam vystrilet“, kdyz to hodne prezenu. Setkavam se s tim dost casto a uz na to zacinam byt alergicky podobne, jako na kidy o Zemanovi. Posledni, kdo mne presvedecil, ze to tomu gerontovi hodim, byl Mitrofanov, kdyz jsem si precetl jeho predvolebni slinty.

                      Hloupi lide jsou lehce manipulovatelni a vzdy se najde nekdo, kdo zarve „Die Fahne hoch und drang nach Osten“ a pul naroda pujde za nim. Jasne, strilet se dneska nikomu chtit nebude, ale ono to ani nebude potreba, prst na cudliku maji jini frajeri.

                    14. Jo no to tě chápu. Popravdě je mi blíž rus, nebo němec, než číňan nebo arab, ale to je i tím, že jsem se prostě zatím do arabských nebo asijských zemí pořádně nepodíval a je to pro mě exotika. Fakt tu nejde o lidi, ale o zvrácené ideologie. Polemizovat pak, jestli se sem víc tlačí socialismus zleva nebo zprava, to by bylo fakt na dlouho.

                    15. popravde, kulturne jsou nam mnohem blizsi Nemci nez Rusove. Krome Slovaku jsou Nemci (ti ze sousednich statu, ne zrovna Schleswig-Holstein) a Rakusaci jediny narody co jsou nam opravdu kulturne blizky. S Nemcourama jsme koexistovali v dobrym i zlym 1000 let a navzajem se ovlivnovali, s Rusama mame co do cineni par desetileti. Rusko je jiny svet snad ve vsem, i kdyz mame vzdalene pribuzne jazyky.

                    16. shane: Můžete nějak blíže přiblížit historické dějinné období, kdy jsme s Německem byli v dobrém? Jen tak mimo soutěž :-)

                    17. Neuromancer:
                      Měli jsme tak dobré vztahy až vyvrcholily národním obrozením:)

                    18. Co je to my a co je to Nemecko? Jakoze statni utvar jehoz byly Cechy, Morava a Slezko soucasti vs. ruzne nemecky mluvici staty?
                      Tak s Nemeckem jsme byli v dobrem v letech 1867 az tak 1933, dokonce jsme po jeho boku valcili v 1. svetove.
                      S nemeckem v podobe NDR jsme byli v dobrem v letech 1949-1990 kdy zaniklo.
                      S ruznymi nemeckymi staty jsme byli v dobrem v podstate od pocatku historie, protoze i kdyz jsme sice kazdou chvili s nejakym valcili, tak soucasne jsme s jinymi byli spojenci a se zbytkem neutralove. Celkem bezne se stavalo ze Cesi bojovali po boku Nemcu proti jinym Nemcum.
                      Navic mnozi cesti kralove zvoleni hlasy nemeckych kurfirtu za rimske cisare Nemcum sefovali.

                    19. Mnoho států mělo zájem o naše území a majetky.
                      Jen jeden nám ale začal brát ve velkém životy (s výhledem na úplnou likvidaci národa) a jazyk.
                      (Některá zájmena je možno dát do uvozovek, jistě. Lze mít námitky proti započtení Židů a Cikánů, ale takový je osud zkratek.)

                    20. shane: Našel jste s odřenýma ušima 66 let, NDR Vám neuznám kvůli NSR :-)
                      Pravda je taková, že co je Německo německem tak až na světlé výjimky trvale pokukuje po našem území a optimálně začlenění Čech do německé Říše jako další spolkovou zemi.

                    21. Nemecko existuje od roku 1871, Nemci jakozto jakztakz heterogenni narod s bidou tak od roku 1900, spis jeste pozdeji.
                      Uplne mi teda neni jasny proc sem tahas Nemecko, kdyz jsem psal o souziti Cechu s Nemci a ne Cechu s Nemeckem.

                    22. Shane – protože chce dělat chytráka, ale jako obvykle dojede na to, že tak moc chytrej není? :)

                    23. shifty:jo. Bud vi o historii hovno a bere to akorat podle Uloupeny hranice a Dnu zrady a nebo proste trolli.

                    24. shane: Co je to zase za nemístné výmysly ? :-) Právě proto že jsem se seznámil s více než 1000 lety vzájemné historie, mě zaujalo jak vůbec někdo může říct že naše vztahy jsou cituji „S ruznymi nemeckymi staty jsme byli v dobrem v podstate od pocatku historie“

                    25. shane: Tahám to sem proto, že soužití Čechů s Němci je historicky dlouhodobě špatné. Sjednocení Německa v roce 1871 na to nemá vliv.

                    26. popravdě si nějak nemůžu vzpomenout, čím nám jsou slováci kulturně blízcí, snad možná moravákům, ale ani to moc ne. slováci, to jsou slované jak poleno (tedy s větší či menší kapkou uherské krve, žánop), a my (češi) jsme taková středoevropská směska, každá z vln co se tudy prohnala nám něco nechala, kelty a markomany počínaje a napoljónem konče, máme blízko k bavorům, sasům, horním a dolním rakušákům. ostatně, správný němec je hnědovlasý, břichatý a paťatý pivař, něco jako my, ten zprofanovaný nordický modrooký německý vegetarián a abstinent je poněmčený slovan (pomořan).

                    27. Btw, zrovna ted sedim v Plzni v detskem zabavnim centru a okolo mne fura rakosnickych maminek s detmi. Kdyz telefonuji (a teleonuji porad nekomu), tak blekotaji tu svoji hatmatilku. Kdyz ale pribehnou deti neco resit, tak slysi vyhradne cestinu. A nejde o to, ze by hrali divadlo pred lidma. Proste mluvi spolu cesky porad a deti maji naprosto cistou cestinu. Tak nejak si predstavuju integraci. Nic mi necpou, zadne extra vyjimky nechteji, kradou jako Bures, vsechno cajk.

                    28. Já proti nim vesměs taky nic moc nemám. Jen by se mohli vykašlat na to pěstování trávy/tu a tam vaření pervitinu a praní prachů přes večerky po celé ČR. Ale jinak OK, jsou z ticha, nikdo nic nechce, bordel nedělají, s nikým se nemlátí, jejich děcka dokáží celkem obstojně koexistovat s ostatní populací, resp. jí pomalu začínají předhánět, když si něco kupují (zkušenost s EET pokladnami, auty, servisem aut) tak hned platí cash…overall proč ne…

                    29. Sugar daddy šustící lentilkama před Asiatkami… :-D

                    30. tak u asiatek je vyhoda ze jako lolitka vypada i zachovala ctyricatnice :-)

              2. Samozrejme,ze veci se stale vyvijeji,ale docela mi vadi,kdyz mi media (a nekteri lide) tvrdi,ze vyviji se uplne vsechno,jen v Rusku jsou stale bolsevici.

                A debata o ruske mentalite… no, ja jsem poznal mentality ruznych narodu na svete a zeby zrovna Rusove byli v necem vyjimecne nechutni, to se mi fakt nezda. Ti, kteri jsou nechutni, tak jsou zkazeni penezi a to zase plati vsude na svete.

                Ja jsem v roce ’90 naivne doufal, ze nepolezeme nikam. Z Ruska jsme byli cerstve vyleceni a zapad nas lecil (tehdy) pred 50 lety. Tehdy jsem jeste naivne veril ve svycarsky model, coz uz dnes neverim, ale presto si nemyslim, ze je spravne kydat hnuj vychodnim smerem. Dokonce jeden muj hodne dobry kamarad, ktereho znam dvacet let (pomerne znama osoba v CR) pri jedne debate prohlasil „dejte mi letadlo a ja poleti do Ruska a budu je tam z toho letadla bombardovat a strilet“. Kdyz jsem se ho zeptal, co ho k tomu vede, tak po nejake dobe se ukazalo, ze racionalne nic, ale proste je moderni nadavat na Rusaky. A to je prosim pekne tomu panovi k sedesatce a ani za totality se nemel vyrazne zle.

                1. jo, bylo to naivni. To mas recht. V dnesni dobe nemuze bejt zeme nasi velikosti a ekonomickeho vykonu zcela nezavisla. To neni ani to Svycarsko a to je o svetelny roky pred nama co do vyznamu a vykonu ekonomiky.
                  A sny o nejakych mostech mezi Vychodem a Zapadem? no, zni to hezky, ale nezapomen, ze po mostech se co? Po mostech se slape.

    1. misaka:
      To je dobře, že jste to sem hodil. Ten článek totiž krásně ukazuje absurditu celého toho honu na pedofily, na niž poukázat považuji za potřebnější, než si čutnout do cyklouna. Perfektně ji vystihuje věta

      „Státní zástupkyně zmínila, že odkrývání trestné činnosti bylo v tomto případě náročné. „Poškozené měly k pachateli v podstatě pozitivní vztah,“ podotkla Slavíková.“

      Čtrnáctkám se to tedy se strejdou líbilo a netušíce, jak odporný a traumatický zážitek s celoživotními psychickými následky mají za sebou, mohly na něj po zbytek života s úsměvem vzpomínat.

      To ovšem spravedlivá a laskavá státní moc nemůže dopustit. Starce za týrání svých obětí trochu poláme v kole a nakonec utopí v žumpě za obzvláště zavrženíhodný způsob provedení zločinu, spočívající v tom, že nelidsky trpící dívky přesvědčil, že se jim to líbí.

      Dívky trochu povláčí trestním řízením a soudy; ne dlouho, jen zhruba do té doby, než si na ně začne celé město ukazovat prstem. Zbytek už zajistí soustředěná péče psychoterapeutů – jednak aby pochopily, že při vzpomínce na laškování se strejdou se nemají přiblble usmívat, ale roztřeseným hlasem vzlykat, jednak aby nové klientky věděly, kde najdou tu správnou pomocnou ruku při řešení svých nově nabytých problémů.

        1. Jen pro upřesnění: kolik osob vyjadřuje ve Vámi popsané situaci zájmeno „je“?

          1. V článku se hovoří o jedné. Je to málo nebo moc?

          2. Pokud vím tak jednu. ale to není jisté. A to natáčení pornografického materiálu se 14letými je taky v pořádku, holky to chtěli tak o co jde?

      1. tak ono to zatim vypada, ze o nejake spokojene posukavani po vzajemne dohode tak uplne neslo. Minimalne v jednom pripade tam figuruje i natlak a vydirani.

        1. Tak ono moc si neumím přestavit 14ti leté děvčata, jak se jim fyzicky líbí takový slizký geront a sami se mu podbízejí. Na dobu, kdy mi bylo 14 si celkem i pamatuju a na to, jaký kluci/chlapi se v tej době líbily holkám kolem toho věku taky. 70ti letý odporný dědci tam opravdu nebyli. Navíc jak píšeš, je tam nátlak a vydírání. Ale tak coyot to určitě vysvětlí a jeho novej kámoš zrg1 mu s tím pomůže, sem v klidu :)

          1. Na gymplu jsme meli ucitele zemepisu, kterej byl pred padesatkou a holky z nej blbly, protoze byl sarmantni, decentne vtipny, proste uplne jinej, nez my, debilove, v jejich veku. Dve moje spoluzacky na konci gymplu mely pritele, kterym bylo lehce pres 30 (my jsme jim na prostest rikali „strejdove“). Asi fakt zalezi, jak ten chlap vystupuje, vypada, plus jake vzory ma zrovna ta konkretni holka.

            To beru obecne, ne tento konkretni pripad, o kterem krome par novinovych senzaci vim uplny hovno.

            1. Jo jasně, to sem zažíval to samý. Ale mezi 30ti nebo 50ti letým šarmantním chlapem na vrcholu sil a 69 letým odporným gerontem, kterej je na pohled opravdu slizkej, je obrovskej rozdíl. Slizoun by to asi jen tak šarmem nedal, troufnu si tvrdit. To, jak ho tady coyot plameně obhájil, je opravdu něco nechutného. Vážně bych to nikomu nepřál zažít na vlastních dětech.

              1. Znam treba Saudka a i kdyz uz je to na muj vkus hodne velkej exhibous, tak ale kdyz se vosolne a napucuje, zensky zaujme. Ale uznavam, ze pod nejakych 25 uz by asi i on tezko lovil…

                1. To je pravda, jenže čtrnáctka není ženská.

            2. Mně bude brzy padesát, žiju s devatenáctkou, která si mne sama sbalila a vyhovuje nám to oběma. Ale je plnoletá, ty holky v článcích jsou ještě na ZŠ!!!

          2. To nepochybne. Oni se teda mlady holky dost casto pritahujou starsi chlapi, jenze to bejvaj tricatnici a ne olezly duchodci

          3. Na gymplu jsme měli tělocvikáře/matikáře, tou dobou téměř šedesátník. V třikrát lepší kondici, než největší sportovci z našich řad. Dodnes vzpomínám, jak nám všem předvedl, jak se dělá výmyk na doskočné hrazdě. Tedy ze vzduchu, pouze s přitáhnutím rukama. Žádný pomáhání švihem nohou ze země. Na cyklo, lyžo a pěšoturistických kurzech vedl nejlepší skupiny, na kole nám mizel, při výstupech na Traunstein totéž. V svých letech jezdil na lyžích i snowboardu. Prostě vysportovanej udržovanej charismatickej chlap. Tou dobou nám bylo od 13-19 let, když to vezmu za celou dobu, co jsme ho měli. A z něj holky byly paf už kolem těch 15.

            Pak se s ním jedna osmnáctka vychrápala na cykloturisťáku v Chorvatsku po decentní pitce na pláži, nějak se to zametlo pod koberec (slečna byla dcerou chemikářky na stejném ústavu) a od té doby se spousta věcí změnila v přístupu. Zejména se přestalo jezdit do Chorvatska na kola :-D

            Dnes je mu téměř sedmdesát, relativně často ho potkávám po našem maloměstě, vypadá pořád stejně jako tehdy, občas ho vidím šlapat na kole, občas běhat. Takže ano, dovedu si představit, že i takhle mladé holce dokáže pobláznit hlavu chlápek důchodového věku…

            1. JAsně. Ale něco jinýho je, když se s ním někde vyspí 18ka na školním výletě, a něco jinýho je, když dlouhodobě udržuje podivný vztahy se 14ti letýma holkama, nutí je natáčet porno a pak aspoň jednu z nich vydírá. Zašukat si pod vlivem, to bych fakt pochopil.
              Cituji ten článek –
              Devětašedesátiletý muž podle policie dívky lákal k sobě domů pod záminkou, že jim zapůjčí kola k závodění. Tam je hostil a postupně si získával jejich důvěru.

              Později dívky, z nichž některé neměly ani patnáct let, fotil a natáčel v různých sexuálně vyzývavých polohách a sliboval jim úspěchy v modelingu. „S některými měl pohlavní styk za úplatu, i když věděl, že byly nezletilé,“ podotkla policejní mluvčí Zlatuše Viačková.

              Jednu dívku dokonce vydíral tím, že když s ním nebude souložit, zveřejní pořízené fotografie (více čtete v článku Senior natáčel dívky, nabízel jim peníze a cigarety).

              Od jara předminulého roku podle policistů postupně zneužil asi devět dívek. Muž je v současnosti ve vazbě, za zmíněné delikty mu hrozí až desetileté vězení.

              Zdroj: https://ostrava.idnes.cz/zneuzivani-divek-statni-zastupce-cyklisticky-oddil-policie-stihani-soud-obzaloba-g28-/ostrava-zpravy.aspx?c=A171212_110447_ostrava-zpravy_woj

              1. Ale jo, jasně, to z článku je úplně jiná situace samozřejmě. Jen jsem to psal jako takovou perličku ze života na maloměstě… :-)

                1. Jo, no však nejsme ve při.
                  Upřímně, mezi 14-ti letou a 18-ti letou je rozdíl. Možná není poznat na první pohled, to nemusí, ale pokud si je zval opakovaně domů, tak dobře věděl, kolik jim je a jak na to. Nic moc hezkého tam mezi řádky nevidím, že by si holky jako užili a pak ten fuj fuj zlej stát jim to celý v hlavách otočil, mi připadá jako totální nesmysl. Ono ve 14 to o užívání moc nebývá, nemusí to platit na 100% samozřejmě.

                  1. no, ono rozdíl mezi věkem 14 a 18 let poznáte u dívky z vašeho sociálního a kulturního okruhu, což není úplně typický revír dědečků prasáčků uplácejících dívky cigaretami a čokoládou. tudlecty sprosté nádoby dospívají výrazně rychleji, ovšem ve spoustě apektů zůstávají dětmi navždy.

                    1. Jejich hloupost, naivita, nebo předčasná sprostota souvisí s činem toho úchylnýho geronta jak přesně? Dospělý člověk nese za svoje jednání odpovědnost. Pokud zrušíme stát, ok, já sem pro, beztak, tak v tom případě být otcem jedné z těch sprostých nádob takového člověka velmi bolestivě vymažu z povrchu zemského.

                    2. Bez ohledu na to, jak nam to pripada, Lukas B. ma pravdu. Normalni ctrnactileta holka bude mit zaliby nekde naprosto jinde, ale jisty druh, ktery nazyvame „socialne vylouceni“, tam je beznou praxi, kdyz holku od dvanacti znasilnuji rodinni prislusnici a vlastni rodice ji budou nabizet na sexualni sluzby za uplatu. Pak se nejde divit tomu, kdyz dotycna bude povazovat par stovek, moznost se osprchovat a v klidu se najist u nejakeho dedka za vice nez adekvatni nahradu za to, kdyz mu zapozuje na fotky a video, nebo podrzi. Spis to bude jeste doporucovatpodobne vyrustajicim kamaradkam.

                      Pamatujete si jeste, jak se vyjadrovaly ty slecny v reportazich o Opocenskem? Ty byly vesmes nasrane, ze jejich kamaradky k nemu chodily a dostavaly za to penize, zatimco ony ostrouhaly. „Hele, dosly mi prachy, nezajdeme k tomu dedkovi?“.

                      To je taky duvod, proc podobne aktivity na tyhle dedky prasknou az po mnoha desitkach let aktivni cinnosti, vetsinou nejakou nahodou a az zpetne, az se ukaze, ze by z toho dotycne mohly neco vytriskat zpetne, se na nej provali nekolik set „sokujicich“ odhaleni. Ze s tim nekdo neprisel driv, ze?

                      Jen vydirani to neni, takove uspechy nemel ani Moriarty.

                    3. Nejen. Znám případy z rodin, jež rozhodně nebyly sociálně vyloučená, spíše takový střed a holky prostě rády tak od těch 12 – 14 let. Pro případné orgány, já v tom nehrál a všechny tyto případy jso promlčeny.

                    4. Jde o to, kde je to vyjimkou a kde pravidlem.

                    5. Tak možná nám to osvětlí urza z pohledu anarchokapitalisty a férové nabídky a poptávky.
                      No měly chuděrky chodit pěšky a bez omáčky v kapse?
                      Je to hnus veřejnosti.

                    6. Celou dobu čekám, kdy v tomto duchu naváže na diskuzi coyot. Ale sorry guys, nalil jsem si pinot noir od Galy 2016 (kurva ten se povedl) a jdu se bavit. Hezký víkend :)

                2. Jestli je to maloměsto na jihu Čech, tak asi vím… :-D

                  1. Podobny pribeh jsem slysel i v JHradci. Dale pak muj spoluzak z Brna mel tatika, ktery se rozvedl a narazil si ucitelku z byvaleho ucnaku Prvni brnenske a ta taky mela za sebou nekolik radovanek se svymi zaky. To se odehralo za minule totality a kupodivu z toho nebyl az takovy prooser, jak by jeden cekal. Kuci byli 17+, celkove to slo do ztracena. Tatik meho kamarada to vubec neresil a vzal si ji (pritom on tehdy byl 40+,ona cca 30.

                  2. Ano. Je to maloměsto na jihu Čech. Ale to je stále celkem širokej pojem… :-))

      2. Ani si nemyslím, že to je pedofil, souhlasím s tím, že rozeznat čtrnáctku od osmnáctky je kolikrát práce pro detektiva. Spíše hebefil, či jak se to jmenuje. Ve „filiích“ se až zas tolik nevyznám, tak jsem zabrouzdal – narazil jsem i na pojem didaskofilie, což by se tohoto (nebo případů níže uvedených) mohlo také týkat. O čem jsem přemýšlel, když jsem se s případem a potažmo Vaší reakcí zabýval bylo:
        – souhlasím s tím, že pokud se prokáže jeho nevina, beztak bude mít zničený život a ony dívky zřejmě taky. Případů, kdy to PČR se SZ dotáhli do dokonalosti již zaznělo více – do této míry je vláčení svinstvo;
        – jenže pokud mají nahrávky, kde ty holky jsou, popř. korespondenci o vydírání, bod jedna do jisté míry padá (přesto bych se zveřejněním identity počkal do usvědčení, toto ničemu a nikomu nepomáhá);
        – chlap, který v pokročilém věku uplácí mladice dvoustovkou a cigárama, je mou optikou zasranej chlívák;
        – chlap, který to dělá holkám, které má v cyklistickém oddílu je zmrd na entou, neboť děcka mu byla svěřena s důvěrou v to, že jediná tyč, na kterou narazí, je pumpička;
        – chlap, který je přesvědčuje a přesvědčí, že je normální šukat za prachy či cigára a nechat se u toho točit, navíc v tomhle věku, je arcizmrd – můžeme se bavit o mozkové vybavenosti dotyčných, ale taky o extrémně dobrých přesvědčovacích schopnostech arcizmrda, doporučuji knížku o Čikatilovi – taky učitel;
        – informace, že za sex inkasovaly, nesvědčí o zvláštní zálibě, být to takový zážitek, platí ony jemu, no ni;
        – do jisté míry postrádám a postrádat budu vstupní informace o rodičích, své děti seznamuji s riziky a s tím, co není normální na denní bázi – ale beru jako okolstojičnost, kterou arcizmrd zneužije;
        – pro chlapa, který následně nahrávky vědomě použije za účelem dalšího sexu formou vydírání, je král všech arcizmrdů a postup Shiftyho by mi vůbec nevadil;
        – následná terapeutická péče – víte, jednu dobu jsem měl co do činění s Bílým kruhem bezpečí a taktika je jiná, než obviňující násilníka či jiného, ty důvody se hledají zejména u osoby poškozené, ale možná o tom víte více;
        – a ano, chtěl jsem si čutnout do organizované cyklistiky – považuji to za podhoubí cykloaktivistů a pokud o jednoho vychovatele a propagátora méně, je dobře – zde jste mne dostal.
        @ LWG – tento se zjevně vymyká, impotent zjevně není.

        1. re: misaka – já se totiž jednu dobu trochu znal s lidmi od jednoho cyklosportu a řekněme, že impotenci bych tam fakt čekal až na posledním místě.

          1. Začínáte mne znepokojovat…kolik Vám bylo a kolik protistraně? A kdy to bylo? Chcete o tom mluvit?

    2. Jenom, abyste nebyl trestán za ideodiverzi. Nečetl jste tu, že cyklisté jsou impotentní homosexuálové?

      1. Posor, posor! Záleží na tvaru sedla a posedu toho kterého konkrétního soudruha. Někdy je posed drtikulný, někdy naopak může stimulovat předstojnou žlázu a tím dotyčného soudruha „udržovat v předpětí“. Ostatně jsem kdysi kdesi četl nějakou studii, ze které vyplývalo, že mezi největší kance patří traktoristé, neboť neustálé vibrace, přenášené do krajiny pánevní, jim způsobují permanentní „předpětí“. Nevím, nemám možnost ověřit. Možná Ty, až Ti před barákem propukne boj o zrno, bys mohl nějakého projíždějícího zemedělce atakovat několika dobře míněnými otázkami…. :-)

        1. Traktoristé, kteří usedali do ocelových sedátek traktorů Bulldog, je ale citelný nedostatek.

        2. Tak já to mám takhle z motorky teda. Krajinu pánevní neustále opřenou a masírovanou o nádrž, do toho vibrace motorky, občas se člověk slejzá trochu s divným pocitem… :-D

        3. re: JVP Obávám se, že bych mohl být atakován tím zemědělcem, neboť někteří lidé jsou předpjatí či napružení již podstaty, nikoliv z prostaty. Ovšem představa, jak stopnu traktor a pak položím podobné otázky jest zajímavou..

          1. Tak si ten traktor za pár panáků či piv půjč a poreferuj o osobní zkušenosti…

            1. Tak jako pasager občas traktorem jezdím, řídil jsem ho pravda jen jednou. Negativních důsledků jsem nepociťoval.

              1. Propánajána, co je na zvýšené dráždivosti a tím i vyšší sexuální apetenci negativní? Nota bene, že jsme sice mladí kluci, ale každá možnost zvýšeného libida může být doma přijata jen a pouze positivně a poslouží k získání cenných kladných bodů v domácím hodnocení. :-)

                1. Špatně jsem pochopil zadání, myslel jsem, že i traktor má mít vliv negativní. Pozitivních důsledků traktorování jsem také nepozoroval. Zřejmě krátké trasy.

                  1. Se zenou jsme kdysi vyzkouseli Tatramatku a faze zdimani byla moji zenou kvitovana velmi kladne.

                  2. @LWG Ano, má vliv negativní. Zorej nebo zavláčej pár hektarů a já ti celkem zaručuju, že večer budeš horlivým zastáncem hesla: „Proletářky celýho světa, vyližte si samy.“

                    Ve vaší situaci bych asi přeci jenom vsadil na viagru. Ale nechci vám radit.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017