Švihák Andrej a jeho harém aneb Koaliční možnosti ANO - zpět na článek

Počet komentářů: 387

Přidat komentář
  1. Může jít už ten „doplň sám! do prdele? To je přesně ono- upozaďování výsledků průzkumů (Věřím jen průzkumům, které jsem si sám zfalšoval- W. Churchil), kydy a kecy. Kam jsme se to na D-FENSovi jen dostali?
    Sakra lidi, věřte si!

    1. Klídek…
      Jen ho nechte, ať se bojí!

  2. Tak jako tak se svet v prdel obraci. Uz mi ani neprijde napinavy, kdo pro sebe z toho zcvrklyho citronu vymacka posledni zbytky prachu.

  3. Chybi mi tam nejaka ruska stopa.

    1. @Sysop
      a Pelz…

      1. No flaka to chlapec, flaka.

  4. Jsem zvědavý na „uvědomělé“ „zodpovědné“ „vzdělané“ Pražáky, jestli to opět hodí SPOLU.
    Jestli to opět poserou ostatním.

    1. Kohopak budou volit regiony?

      1. V Praze nebyla ani jednou první levicová strana. Ve dvou případech mafiánskou ODS na prvním místě nahradilo béčko TOP09 a jednou vyhrál Babiš.
        A to proto, že proti němu ještě mainstream nerozjel pomlouvačnou kampaň.
        V minulých volbách sebranka SPOLU získala neuvěřitelných 40%. Připomíná to zlatou éru mafiánské ODS pod vedením podvodníka, křiváka Klause.
        Takže to leccos vypovídá o „kvalitách“ Pražáků. Nepotřebují mozek, volí podle instrukcí médií.
        Volba komunistického rozvědčíka na hrad to dostatečně dokazuje.

        1. dodatek

          A titulek z Echo24 to potvrzuje: TOP 09 nesmí zaniknout, nad vodou ji drží jen Praha, varuje Pospíšil 🤣🤣🤣

        2. Jen technická, stylem vládnutí je ANO levicová strana a ODS skoro taky (možná by to ukecala na střed).

          1. ODS na střed? Možná prvních pár let po založení… :-P

          2. Z pohledu extrémního pravičáka jsou všechno levicové strany. Pravá pravicová strana pro pravičáka neexistuje, protože by to narušovalo božský status kapitalismu a zneuctilo by to pravicové ideály.

            Cokoli skutečně realizovaného má své mouchy. Naprosto cokoli. Pravičák ovšem nemůže přiznat, že by pravicové věci měly sebemenší špatné smítko. Proto nálepkuje všechny skutečné strany jako levicové, aby nepřišel ku zklamání.

        3. Podle něčí propagandy volí velká část lidu. Akorát na každou skupinu platí něco jiného. Když se mrknu, kde volili Pepu https://cs.wikipedia.org/wiki/Volba_prezidenta_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky_2023#/media/Soubor:P2023.png tak je to pořád stejný mustr. Tam, kde se mají dobře nebo si to aspoň myslí volí jinak než tam, kde se mají blbě nebo si to o sobě myslí. Sudety a Severní Morava volí víc strany zaměřené proti současnému stavu, zatímco zbytek je víceméně spokojen, takže volí mainstream. A na jižní Moravě ještě frčí víc Lidovci. Je to tak pokaždé.
          Jinak PePu volilo cca 3,5 milionu lidí, Andreje 2,5 a 2,5 ani jednoho.
          Takže si neberte do huby pražáky nebo k nim rovnou hoďte ještě Liberec,Brno,Hradec,Pardubice,Budějovice atd.
          Přestože je v Praze přes milion a půl duší, tak voličů tu vloni bylo 895 560, což je cca 16% z celku.

          1. … poněkud děsivé jsou na odkazované mapě fialové fleky, neměly být místa, kde většina volila Nerudou dávno v karanténě, aby se nákaza nešířila dál? :-)

          2. Kdyby Rusko vybombardovalo Prahu, Brno a Hradec Králové – politicky by se věci v ČR velmi zlepšily.

            1. Proč Hradec Králové? Komu vadí a proč? S těma zbylejma dvěma souhlas…

              1. Protoze zkurvili Palacharnu?

          3. mega a půl? to myslíš toho půl mega chochlů?

        4. leon, jen bych nehrotil volbu rozvědčíka Pražáky na Hrad.
          Volba byla mezi stbákem co nedá souvislou větu a tuneluje díky komunistickým kořenům celou republiku
          a chlápkem, gumou, komunistou co 30 let dělal po hadráku pro NATO, umí vystupovat na veřejnosti
          a asi nic neukradl a nepřátelsky nepřevzal.
          Já to hodil gumě, jiní zase stbákovi co sliboval že se budou mít lépe.
          Lépe se mají jen ti co nejvíc řvali a ti přisátí na státní cecek. Asi tak…

          1. votázka je, jak moc by se s burešem měli hůř, esli vůbec; s pjetydemolycou a tím zkurveným panákem na hradě, co na voudy a jiný rozvědky nakandidoval totální zkurvence, se mají hůř jednoznačně, viz rozhodování neústavního ouda, a další; rozumnější lidi todle říkali dopředu, že panák bude průser

            a s tím vystupováním, ehm, ten kokot moc dobře teda cizí jazyky neumí (a ta jeho stará politrucká kunda si neumí vzít ani lekce angličtiny, za to by chcela pade měsíčně, za co kurva?!?!?!?!?)

      2. Podle trochu věrohodnějších průzkumů, všude jinde mimo cajzlov drtivě vítězí anofert. Pak se to různí, nekde sou dokonce druzí espéďáci, jinak se to nejak střídá. V chudších regionech mají celkem hodně vidláci, hodně na úkor pjetydemolyce. V nekterejch krajích by se pyjáti ani nedostali, tak třeba to eště dopadne.

        1. Byl by zajímavý průzkum zjistit korelaci voleb se sledováním různých médií. Odhaduju, že kdo žere ČT volí úplně jinak než ten, kdo čte Vidlákovy kydy nebo kouká na Po žních k Turkovi.

          1. No, mnozí movitější Pražané dnes odjíždějí s volebními průkazy posílit výsledky pětikolky do rekreačních oblastí, až se někdy zde sídlící dezinformovaná lůza ve volebních výsledcích jeví semeniště progresivizmu.

            1. jeví jako

              1. To zní dost bizarně. Rodiče, když nejsou v den voleb v Praze a dlí na chatě, tak se na to zpravidla vyserou než aby si dělali nějaký průkazky. nehledě na zbytečnost takové volební migrace, když se volí do poslanecké sněmovny. Řekl bych, že to bude spíš obráceně. Volební průkaz si pořídí spíš vidlák, který maká ve městě a má touhu odvolit cestou z práce.
                Mám v dosahu firmu s ubytovnou, sídlo na moravě, makají v praze i víkendy. Takže pokud volí, tak v práci.

                1. Možné je asi obojí, já jen, že při pohledu na volební výsledky vedlejších „lufťáckých“ vsí sleduji výrazné rozdíly proti našemu i dalším domorodým sídlům v okolí.

                  1. Hupert
                    27.9.2025 v 0:29

                    a majou tam voliče na zvláštním seznamu, dyž to teda tak sleduješ?

                    1. Ne, jen vytáhnou z bedny víc hlasů, než je tam domorodců.

                    2. Hupert
                      27.9.2025 v 9:28

                      ?

  5. Nesouvisející – dneska jsem věnoval jistou pozornost aféře KFC, zvláště výživné byly diskuse, líčení zdravotních problémů po požití produktů této firmy.

    Reportérovi Tunovi velký obdiv, takhle píchnout do vosího hnízda, všem svědkům také…tohle musí otřást i zkušeným celoživotním harcovníkem po gastro provozech a vůbec potravinářském průmyslu.

    Osobně jsem jedl v KFC jednou už před mnoha lety, a v pohodě.
    Asi to nebude tím, že bych měl žaludek indického bezdomovce, ale dříve bývaly produkty firmy podle více účastníků diskusí v pohodě.

    Občas též zahřeším u McDonalda, tam jsem taky nikdy nepocítil nějaké nepříznivé následky.

    Před lety jsem rozvážel potraviny, a kolikrát viděl v kuchyních opravdu humus, hlavně naprostý nedostatek místa, potraviny všude možně promíchané s čímkoli a nedostatky v úklidu, běžně sakra dlouho nevytírané podlahy.

    Kolikrát i v hospodách, které se tváří velice nóbl.

    Průzkum hospod tedy začínat zezadu, vloudit se, a máte hned jasno, kam nezajít…

    1. Musim říct že spíš platí obecně, že v tech kuchyních mají strašný chlívy, eště třeba jako-tako udržujou přímo pracovní stoly a spotřebiče (i dyž ne dycky), ale půl metru vedle, pod, nad, by se člověku chcelo blejt. Jak to ukazoval Pohlreich v tamtom, to bohužel není jenom nejaká výjimka, to je spíš standard.

      Kupodivu docela na to dbají školní jídelny a tam to mívají relativně všechno v pucu. Pro ty žencký to je fakt poslání ty malý parchanty nasytit, dyž si člověk veme, za jakou almužnu tam dělají a jakej rozpočet mají na jednu porci (pravda, třeba na základkách sou ty porce menší), tak tam pletou z hoven biče a každej den s nima práskají šou tvl. Teda aspoň to tak bejvalo, jak se chochlice roztahujou ai tam, tak předpokládám, že dotáhnou svoje manýry, takže spotřebiče, zásuvky, vypínače, všecko zkurvit, nadělat bordel, nic neuklízet…

    2. Hroch: moc to nesleduju, krátce jsem projel první video, to druhé už je jen honění kliků a recyklace tématu pro senzacechtivé. Co mě spíš zaujalo – kolik sráčů tam dělá a dělalo a teď jsou velcí hrdinové, co si jdou kopnout, ale chovat se jako prasata jim zjevně nedělalo problém a to dlouhodobě.

      1. Kecy bývalých zaměstnanců je taky třeba pečlivě vážit. Ne každý odchází s úsměvem po vzájemné dohodě. Navíc ta práce mi připadá jako esenciální pakárna, takže si neumím představit, že na to někdo s láskou vzpomíná.
        Do KFC zajdu tak dvakrát za rok a nikdy ani ve svém okolí jsem nezaznamenal žádný zdravotní problém.

        1. Já ho teda měl a opakovaně. Poprvý jsem to ignoroval, podruhý jsem definoval jako příčinu KFC stripsy. Co jsem si to přestal nechávat posílat se už nic takovýho neobjevilo. Takže já jsem o tom přesvědčenej už přes rok a změnil jsem dodavatele na vysmívanýho bobika. A je klid.

          1. Mam káko, měl sem káefko. Klasika, po tom se posere každej… taky už to dávno nežeru.

            1. Egál jestli Slovany nebo Rokycanská. Kdysi jsem si to večer odvez ve Varech a bylo to taky nějaký divný.

              1. Jj. To je všude stejný. A jednou jsem udělal chybu, že jsem zkusil někde v Plzni Burger King… ten týpek napřed vracel cash nějaký holce předemnou a pak šel a těma rukama mi složil toho doublecheese… to jsem si taky říkal, jak to tam vedou. Vlny jsem nedělal, zažil jsem 100x horší věci všude možně, ale…
                Dyť tam musej mít na každym rohu kameru. Vono to spíš bude i tim, že v gastru už nikdo dělat nechce… a koho tam dotáhnou, radši neřešej… dokud si lidi nestěžujou.

                1. Shifty:
                  Já tam moc nechodil, objednával jsem si rozvozy když jsem potřeboval nějak zaplácnout díru, ale dojem to na mne dělalo, že tam dělaj víceméně brigošky náležitě zpruzený študáci pro který byl nepřekonatelnej problém zmenežovat ten pytlík najednou aby něco zbytečně nestydlo. Otřesný. Použít mozek – 0.

                  1. V kotlince se těmto provozovnám po několika velmi… intezivních zkušenostech vyhýbám jak čert kříži (zatracená zvědavost), ale v zahraničí občas něco na cestách v krajní nouzi v Burger Kingu pozřu a je to někde jinde. Nejčerstvější a veskrze pozitivní zkušenost mám z Dánska, kde místní (bílí) mlaďoši kmitali s úsměvem ostošet, dlabanec byl chuťově velmi příjemný a žádné negativní následky to nemělo. Možná má český zákazník specifické chutě i na poli rychlého občerstvení.

                    1. Ne, v Dánsku je tohle vlastně všude.

                    2. Aha, měla jsem se vyjádřit přesněji – české fastfoody se zřejmě přizpůsobily „typickým chuťovým buňkám“ českého zákazníka. Tristní je, že jim to někdo žere a ještě si mlaská.

                    3. Ach tak, chápu.

                      Ano, je to možné, že se KFC adaptovalo na Čecha, ale nemělo by to tak být. Vtipem řetězců rychlého občerstvení má být hlavně to, že zákazník dostane +- stejný produkt všude po světě.

                    4. Tak v tom případě teda plukovník nepočítal se zlatejma českejma ručičkama a chytrejma českejma hlavičkama.

                    5. to AJR

                      Hodne velkej problem bude taky v cesky bazlivosti a zakoniku prace. V USA kdyz te v praci naserou a mas at will employment, proste ze dne na den muzes hodit rucnik do ringu a zmizis a jsi zmizelej. Pro hajzly makat netreba. V CR je ale dvoumesicni vypovedka, slabsi kusy se budou bat, ze se jim nekdo bude dalsi dva mesice mstit.
                      Ne ze by se to nedelo. „Libilo“ se mi, jak treba ted zametli s tim doktorem od zachranky.

                      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-kritizoval-pristroje-i-vedeni-zachranky-dostal-na-hodinu-vypoved-za-zmrzlinu-286955

                    6. SL: Nějak nečekam že by tam byli trvalí zaměstnanci na HPP ale v tomhle případě je to asi jedno. V tomhle případě (KFC) jsem naprosto přesvědčenej že je za tim systematickej tlak vedení na střední management.

                    7. BTW Tady taky když ti někdo přestane chodit ma šichty tak ti prostě přestane chodit na šichty. Nemůžeš ho tam – jakkoli to je lákavý – zakovat do želez.

                    8. to AJR

                      No pokud nema omluvenku od doktora, neni mozny vyhrozovat treba uslym ziskem? Jasne, az dojde na lamani chleba, ja na tebe s hygienou a COIkou, ty na me s uslym ziskem, at si to pravnici preberou, tak bude pan manazer v haji, ale nektery lidi fakt nemaj stud, ze…

                    9. Vyhrožovat jistě můžeš lecčím. :)) Otázka je čeho se domůžeš, v jakým čase a za jakých nákladů.

                    10. To AJR

                      A jo, to budou vlastne spis dohodari. Tam ani uz nevim, kolik je vypovedni lhuta, ale urcite kratsi. Nicmene zajimal bz me ten tlak vedeni, jak ty myslis, ze jim to prezentujou? Oni nektery veci se fakt okecavaji blbe, tak by me to jen tak zajimalo…

                    11. SL: No maj třeba nějakej ukazatel rentability kuřecího masa nebo nějakou jinou kravinu kterou sledujou, buzerujou a vyhazujou a kdo to nepochopil ať se poohlídne na pobočkách s vlaječkou – třeba v tý jablonecký. Oni jim nenařizujou že maj recyklovat shnilý maso – to rozhodně ne, takhle to v čechách neděláme. Pouze vytvořej systém v kterým se bez podvodů vegetovat nedá.

                    12. Arnold J Rimmer
                      25.9.2025 v 18:45

                      Plukovník si jistě všiml, že východní untrmenš pečlivě do halířa platí a klaní se západnímu páníčkovi…dál je mu to u prdele. No a korporát co má nakoupený licence musí vyvařit co nejvíc hrachů, není to přece žádná armáda spásy, na zákoša sere pes!

                    13. https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/kfc-dansko-uzavreni.A250626_101403_eko-zahranicni_jadv

                      V Dánsku to hlavně celý začalo. Ve Francii, mecce gastronomie taky mlaďoši m ilujou „Golden M“ a je to stejná sračka jako tady.

                    1. Hele včera v noci jsem udělal výjimku (normálně to nečtu) a šel jsem se popást na jejich fuckbůk. Instinkt mne nezklamal, je tam totální masakr .)))) Jooooooo, užijte si to kurvy!

        2. Ada: souhlasím, to je taky třeba vzít v úvahu. Nicméně pokud někdo hodlá očernit bývalého zaměstnavatele tím, že vypráví příběhy o tom, kterak se on sám choval léta jako zmrd, tak co si o takovém člověku myslet, že.

          V KFC jsem ročně cca 5x a problémy jsem nikdy neměl, ale to bude tím, že když už do fast foodu lezu (jedno jakého, v mekáči jsem tak 3x ročně), je to obvykle nějaká frekventovaná pobočka a tam je riziko o dost menší než někde, kde je houby „votoč“.

          1. To fatdwi

            No ani na tu frekventovanost se nejde moc spolehat. Ja si pamatuju, ze jeste na gymplu pred drahnymi lety jsem vzala dvoudenni brigadu na Vanocnich trzich v Praze. Meli jsme prodavat svarak, dal neco jako trdelniky a rozpecenej strudl. To jsme meli cinit z takovy dreveny budky. Tekouci voda tam pokud si pamatuju nebyla a valce na kterejch se pekly ty trdelniky se cistily dratenkou, ktera se ovsem po tretim pouziti zacala rozpadat. To sladky testo se na to napejkalo fest a jinak nez hrubou silou to dolu neslo. Okamzite jsem volala vedoucimu, ze tohle delat nebudu, pac odmitam nekomu zpusobit perforaci strev upadnutym kusem dratenky. Nastal rev takovej, ze ani speakru nebylo potreba, ale neobmekcil me. Popsala jsem mu fotky, co jsem si udelala pro hygienu a sla do prdele stredem. Kolegynka na stanku ale byla mekci, a bazlive si kunkala, ze porusime smlouvu a nezaplatej nam. Nevim, co s ni pak bylo, ja sla primym smerem dom a o zbytek se pak postarala moje akcni maminka.

      2. fatdwi 24.9.2025 v 23:40

        K tématu napsal reportáž Günter Wallraff, vyšla také roku 1980 v knize Klamu, abych nebyl klamán. (Tehdy ještě převládalo psané slovo před rychlými sledy obrázků.)
        Zdá se, že za 45 let se poměry v rychlém stravování nezměnily a řetězce jsou pozoruhodně konzervativní a stabilní.

        1. A čo také podstatné by sa na pomeroch vo fast-foodoch dalo inovovať?

          Teda ak odhliadneme od technikálií ako odosobňovanie prístupu cez objednávacie kiosky (ale zas McD na oplátku aspoň tu na Slovensku zaviedol pár rokov dozadu roznášanie jedál na stoly zamestnancami, takže to už nie je ako čakanie na polievku u Armády spásy), čo je zrovna vec, ktorá mne vyhovuje, lebo si môžem všetko v kľude rozmyslieť a preklikať, a nie je tam ten sociálny tlak „už si rýchlo objednaj a vypadni“.

          1. Co podstatné by se ve fast-food dalo za 40 let inovovat? Skoro všechno.
            Důkladnější hygiena a její dodržování a kontrola, systémy chlazení na přesné teploty, moderní trouby a pánve, smažení na přesnou teplotu, hlídání teploty v různých prostorách na počítači, testy na mikrobiologii…
            Dneska za pár korun seženeš takovou technikou, která tehdy ani neexistovala.

          2. grg 25.9.2025 v 12:27

            Čo trebárs prístup k hygiene pracovísk a zamestnancov vrátaní dostatočného času pre realizáciu?

            1. ygorek 25.9.2025 v 13:51
              Čas sú peniaze. Cieľom kapitalistu (ale u vedenia štátnej/verejnej organizácie „s péčí řádného hospodáře“, či ako to znie po česky, to tiež nie je odlišné) je obvykle maximalizácia zisku, čoho komponentom je minimalizácia nákladov. Tak, aby zníženie nákladov nebolo ešte prekonané znížením tržieb. Zmena prístupu by asi priniesla náklady, bez toho, aby to na výsledku bolo vidieť.
              Niekedy to ale nevyjde a praskne to. Ako to KFC v Dánsku a ČR.

              BTW, mne z produktov KFC (len na Slovensku) nikdy zle nebolo, čo ale nie je dôkaz ničoho, môj žalúdok je zatiaľ pomerne odolný.

      3. V drubezarne (jak KFC sama nazyvala) delala jedna moje byvala pritulkyne, to bylo pred 22 lety. A tyhle praktiky mi popisovala uz tehdy. Je to jeden z doovodoo, proc se tomu logu vyhybam jak cikan praci.

    3. Vy jste citlivky. Streetfood v Turecku, Indii nebo dokonce Africe nabízí mnohem lepší lahůdky. :-)

      1. To Dissenter

        Jo a ja je pak vozim domu a cistim po nich…lahudky :-).

        1. To je odvrácená strana. :-) Nicméně fakt je, že jsme čím dál tím choulostivější, tím jak se udržujeme hygienicky zabalení a vyčištění, ostatně proto stoupá počet autoimunitních nemocí, protože dobře vyzbrojená a flákající se armáda imunokompetentních buněk obrací zbraně proti mateřskému organismu.

          1. To Dissenter

            To je dozajista pravda, ale slo by tu imunitu posilovat ve dnech, kdy nikam neletej :D?
            Jinak ano, lidi samozrejme prehanej. Kamaradka nam chtela volat pediatra, kvuli zkonzumovany zizale.

            1. Ještě, že ne veterináře.

              1. To Dissenter

                Nestastnici uz nebylo pomoci :-). Ale podle spokojenyho vyrazu potomka byla velice mnam. Hele ale jak to vidis ty? Delam neco blbe, ze nechavam dite hrat si na zahradce, laskovat se psem ( radne oockovanym a odcervenym of course) nebo chodime ven i s kamaradama se soplem u rypacku? Dostavam od nekterejch uvedomnelejsich kamaradek bidu, ze to vedem jak hippici. Ale ja proste sklenikovou kytku pestovat nechci. A taky nebudu skakat na kazdej reklamni blud. Pamatuju jak mi sestra treba nabizela, ze si muzu nechat udelat leky z placenty jako prevenci eventualni poporodni deprese, ale fakt na podobny blbosti neslysim a nechci to.

                1. Za mě si zdravé dítě má hrát i v lese, pangejtu u silnice, prolézat skládku sutin a soply u rypáčku moc neřešit.
                  Psychiatrizace běžných lidských pocitů frustrace nebo smutku je taky dobrý téma, u dětí zase každá běžná zlobivost je hned duševní nemoc (ADHD) nebo šikana.
                  Svět se zbláznil. Ale ty místní rady plochozemců jak ho napravit, jsou cesta do ještě větších pekel.

                  1. To Dissenter Vidis, s tim ADHD je to zajimavy. Jak to, ze je jich ted tolik? A jak to, ze autismus je taky takovy tema? Je nejaka objektivni pricina, proc to mohlo narust? Krome samozrejme te zamneny zlobibosti s ADHD? Ale co potom ten autismus? To uz je zavaznejsi diagnoza? Ale je toho ted vsude plno.

                    1. Objektivní příčina u těžších forem je, čím starší jsou rodiče, tím je větší procento autismu u dětí (platí překvapivě o něco více pro otce než matku). Vyplývá to ze stochastického efektu náhodných mutací.
                      Pak se dnes diagnostikují i lehčí formy; lidi jsou mnohem svobodnější a mají míň nalinkovaný život, takže autista nemá vedení. Pokud bychom se vrátili do doby, kdy člověk, který nedržel hubu a krok, byl držen násilím (i fyzickým) – rodiči, školou, zaměstnavatelem, žena manželem, výtržník represivním systémem, atd. – zkrátka nebo se stal psancem, významně by ubylo funkčních autistů i jiných duševních nemocí. V jistém smyslu je to daň za svobodu.

                    2. To Dissenter

                      Manzelka manzelem…Hmm…A jsou oni ale schopni citoveho zivota? Odborna literatura je popisuje jako citove plochy, na emocich nelpici…Ba dokonce,ze emoce je obtezujou. Pak je tedy otazka, jestli treba umi citit lasku, vdek, loajalitu, sounalezitost…?

                    3. Ano, dneska se tomu říká D/S vztah, ale kdysi to byla norma. :-)

                      Jsou, každý jinak, pravděpodobně. Je těžké to někdy zjistit, jestli jde o lpění na stereotypu (mám rád maminku protože byla vždycky se mnou) nebo emocích (mám rád maminku protože je to maminka).

                    4. ADHD podporuji azobarviva.

                      Stran autismu se obejvuji studie, srovnavajici vyskyt autismu mezi ockovanymi a neockovanymi detmi v USA. Je tam z toho ted nejakej humbuk, pokud vim. Ma z toho nejak plynout, ze nektere typy vakcin u mimin maji nejak podporit vyskyt autismu. Ale bo se mne to netyka, do hloubky jsem to nezkoumal. Je to velky tema Donika, takze celkem cerstvy. On teda uveri kdejaky kravine, ale ty studie by mely jit dohledat.

                    5. To Sysop

                      Ty jeho vyplody uz jsem videla. Tvrdi, ze autismus zpusobuje taky paracetamol. V Nature uz za to dostal kartac.

                    6. Jo, to jsem taky zaznamenal. On obcas veri i uplny kravine. Ale kdyz jsem se pred par dny valel u more, taxem cetl ty puvodni studie jen ze zajimavosti a ta cisla byla zvlastni. Fakt ty mene naockovany mely mensi vyskyt autismu. Jasne, jde o to, jak byla dobre vybrana skupina a tak, jestli nekdo nepracoval proste s blbejma datama, apod.

                      Osobne si myslim, ze nejak prehnane se vsemu branit, je blbost. Je fura ockovani, ktere smysl maji a pokud to clovek zdravotne odsere, tak je to podobny, jako ze ho trefi auto na prechodu. Spis je dobry se obecne vyhybat shitum, jako je mRNA a ruzny dalsi dryjaky. Nebejt proste prvni ve fronte na nejakej novej uzasnej lek. Nic vic.

                    7. To Sysop

                      Presne.

                    8. Taky je nazor, ze zivotni prostredi je ted celkove jedovatejsi. Vsude samej jed a radiace a mikroplasty a stres a shon. Ze to proste nema dobrej vliv na cloveka. Ze pry clovek z prelomu 19/20 stoleti by s tim, co dycha, pije a ji dnesni clovek, chcipl do roka.

                    9. Acada: Ono tedy v 19. století umírali lidi, tedy děti, často taky do roka a podstatně víc než dnes, rozhodně v našich, tzv. civilizovaných končinách. Chemického bordelu i včetně různých léků končí jistě dnes v přírodě víc vzhledem k rozsahu spotřeby, ale velkou roli u odolnosti vůči tomu hraje myslím hygiena, jak osobní, tak u zpracování potravin, slušná kvalita pitné vody a životní podmínky eliminující část stresu. Organismus taky leccos zvládne, má nějaké samočistící schopnosti a adaptuje se na změny prostředí. To ale může při překročení nějakého limitu padnout a bude šlus.

                    10. „Organismus taky leccos zvládne, má nějaké samočistící schopnosti a adaptuje se na změny prostředí.“

                      Svatá pravda…
                      Ale především nejde o jednotlive, ale celé populace…
                      Životní prostředí je od počátku plné škodlivin – přírodních i antropogenních, akorát jejich složení se mění…
                      Část jedinců to zahubí, část jich přežije a z obou skupin se různě velká část úspěšně množí…
                      Takže budoucí generace budou nejspíš odolnější vůči pesticidům a mikroplastům, ale asi choulostivější vůči třeba plísním a parazitům…

                2. Hele, ja jsem vyrustal na moravsky dedine. Mrkev jsem zral po vytazeni primo z hliny, co rostlo na stromech nikdy pred snedenim nemyl. Kdyz ve skolce propukla nejaka epidemie, hned mne tam mati vlacela.

                  Dodnes, co je z moji zahrady, nemeju. Umyslne. Jen to, z ceho vylozene pada hlina, nebo to posere ptak.

                  Sedesatka mi klepe na dvere, neberu zadny prasky, posledni nemoc jsem mel cinskou chripku pred ctyrmi lety. Imunita slape par excellence.

                  Potomstvo vychovavam uplne stejne a nemocny to neni.

                  1. A tak to dělali všichni. Až dneska se z toho dělá hrdinství a životní filosofie a rebelství proti systému.

                  2. Ono je to vždycky do prvního průseru. Garantuju ti že kdybys viděl na vlastní oči kompletní klinický obraz třeba dejmetomustonžka tetanu, honem bys listoval v občance.

                    Je třeba používat hlavu.

                    1. Tetanovku taky měli všichni.

                    2. Jo panecku,kdepa jsou ty casy,kdy jeste OP slouzil lidem.

                    3. Tohle a jako futrál na fotku drahý je asi jediná věc ke ktrerý byl. Jinak sloužil jenom fízlům a péesvébákům k buzeraci.

                    4. Dnes již při obnovení OP vyžadují otisk prstu. Jsme sprostí podezřelí. Pokrok nezastavíš.

              2. Že by tu žížalu vytáhl a resuscitoval?

                1. Do gultru s ni!

            2. No jestli dešťovka, tak v pohodě. Jestli hnojná, asi bych zpozorněl. Zkuste si jedný cvičně vymačkat střevo. Já to takhle želvám před krmením dělal, přeci jenom profylaxe žejo. Ale želva neni blbá, hnojnou nežere. Co lidský mládě, vezme hnojnou? Ptám se z prefesionálního hlediska.

              1. to AJR

                Krasna destovka. Nejspis. Oh boze, v nevedomosti je sila. Ja poznam tu druhou a co dela? Ale to prece neleze po desti, ne? To bude nekde na kompostu?

                1. Jo, ty bývají pod kompostem, jsou větší, tlustší, bělejší až průhledný a živí se ještě nechutnějšíma věcma než dešťovky. Podle želv nejsou dobrý, leda by byl fakt velkej hlad. Ony ty malý potvory můžou člověka potrápit. Mne kousnul čmelák nebylo jak ranku ošetřit, kusadlama mě infikoval a skončilo to fakt ošklivou infekcí v ruce.

                  Fakt je že žížaly jsou plný rozkládajícího se matroše. Ale u toho snězení bych asi nakonec spoléhal na žaludeční šťávy, za mne asi v poho.

                2. Dešťovka = krásně červená, teněí, obvykle kratší, žije víc při povvrchu, vylézá po dešti
                  Hnojná = bledá až průsvitná, hlouběji v půdě

                  Obě je možný najít pod předměty a obě jsou vlastně v podstatě jen plazící se střevo.

                  1. Dobré vědět, zamlada jsme překusovali dešťovky. Hnus to byl. :-)

                  2. to AJR

                    Aha, dik. No probehlo to bez nasledku, pokud nepocitam, ze decko je ted stastny byt i jen za ukazani obrazku zizaly a nadsene si brumla, ze to je asi kamoska a je moc fajn:-) .

                    1. Nemůžu uvěřit že jsem vám vážně neřek že na konzumaci žížal vzniká snadno závislost??? Podle studie profesora Fiedlera z Vídně stačí jedna a je to tam!

                      :)))))

                    2. To AJR

                      Worm your way :-)!

                    3. SL: Berte to trochu vážně prosím! Až se vám aplégr identifikuje ve školce jako ey / em / eir žížala Julie bude pozdě plakat rameni strejdy Arnolda!

        2. Jednou jsem v Ruzyni videl neco, co jsem dosud nepochopil. Priletelo letadlo z Egypta. Spousta lidi smeruje pak na hajzliky. Tak si otevru jednu kabinku a tam… Za misou na okachlickovany stene byl slic. Slo to diagonalne od cca vysky misy do cca 1m. A zadna hneda carecka. Proste jako kdyz se tlakovou hadici nahazuje omitka. Od te doby mi zni v hlave otazka JAK proboha JAK?

          1. …zeby to mel v hube?

          2. Mmchdm, jednou jsem v Recku videl slimaka, kterak se snazil balancovat na mise, aby se vysral vstoje. Mozna ten v Ruzyni nebyl tak sikovnej eskamoter.

            1. V Řecku? Já to viděl v bývalé firmě, kam majitel přitáhl chamraď z Balkánu, na 00 musel být vylepeny piktogram, JAK se vytrusit, pac uklízečka to odmítla čistit.

          3. Acada 12:21

            To si tam vedoucí jejich zájezdu prostřelil palici.

            1. Leda by mel v hlave hovna.

              1. možná vopycejní zájezd?

  6. Babiš na tom vůbec není dobře, bude to vítězství Pyrhy, jak se říká. Vymezuje se proti Stačilo i SPD, SPD dokonce několikrát z výběru vyloučil. Kromě toho Babiš Okamuru prý nesnáší. Dokonce i Stačilo a SPD jdou proti sobě a přetahují se o reformní voliče. Sterzik dal víceméně najevo, že teď si jde pro voliče SPD. Motoristi, takové Věci veřejné 2.0, budou mít přinejlepším do 10 poslanců a pro Babiše jsou bezvýznamní, protože pořád bude potřebovat hlasy jak SPD, tak Stačilo. A pokud je získá, tak nepotřebuje Motoristy.

    V neposlední řadě hradní rozvědčík už vypouští balónky, že Babiše nejmenuje premiérem, dokud bude mít (domnělý) střet zájmů v Agrofertu. Ale to už je jenom taková rozvědčíkova zlomyslnost. Pokud to bude vypadat, že Babiš vládu neprosadí, tak ho naopak se stejnou zlomyslností premiérem jmenuje.

    1. Rozvědčík je toliko maskot a mluvčí svých poradců a sponzorů. A jejich názory a plány neznáme.

      1. Ada:

        „neznáme“

        – – –

        Lze tušit. Využití coby kanonenfutr.

        1. To přenechám politologům. Dřív jsem si mohl poslechnot, co si předchozí tři prezidenti myslí z jejich vlastních projevů, ale panáka u čtecího zařízení nesleduji i když uznávám, že vypadá reprezentativně. Možná bych ho tam nechal a volil příště jeho šéfa. Třeba přímá volba ředitele prezidenta.

          1. Ada:

            Šéf chce řadové občany likvidovat, v lepším případě jim uškodit.

            1. Šéfa neznám, ale zní to dost satanisticky. V dějinách to přece vždycky každý myslel jen dobře a co se nehodilo byl collateral dammage. Někdo bojoval za víru pravou, někdo za spravedlivější svět, jiný za hezčí Německo, dneska někdo chrání planetu nebo pomáhá menšinám. Škodit jako cíl má asi opravdu málokdo.

              1. Ada:

                Škodit chce. Využije hlupáky a nacpe je do konfliktu na východě. Ten odporný hadrfous je dávno připravená figurka. Naivní český Pepík v něm však vidí hrdinu. Je to ale válečný zločinec.

                1. Zatim jeste neni. Valecny stvac ano, ale zlocinec jeste ne.

                  1. Sysop:

                    Asi jsi nezaznamenal, co předcházelo před tou jeho „hrdinskou ságou“. Záměrně nechali chorvatské kriminálnické bandy vraždit Srby, když pustili je přes neutrální zónu, kterou měli hlídat. Srbům pak zabránili se pomstít. Ten náš zmetek v tom musel pracky namočený taky:

                    „Do francouzského sektoru dělali občas výpady chorvatské kriminální bandy, které velmi brutálně vraždily místní Srby. Když tam jedno takové komando překročilo hranici, Srbové chtěli zakročit. Francouzi, zřejmě motivováni snahou předejít konfliktu, srbské jednotce zabránili v dalším pohybu do prostoru přepadu.“

                    (…někde to je na stránkách LN…)

                    1. Pravda, na to jsem zapomnel.

              2. Uhnija tvrdí otevřeně a oficiálně, že lidi musijou přijít vo svobodu, prachy a moderní styl života, komfort (topení, auto…). Má to jako hlavní program do konce století. To není plánovaný škození?

          2. Reprezentativně? Na svůj věk vypadá dost sešle, skoro jako alkoholik. Ano, vypadá jako voják, přesněji žoldák, kterým také vždycky byl a je v první řadě (zajímají ho jenom vojenská témata a všechno řeší vojensky). Ale voják v čele státu pasuje tak do Afriky nebo střední Ameriky. V západní Evropě, kam údajně máme patřit, ale ani v Rusku a pod. to je ojedinělý úkaz, který zahraničí asi nechápe.

            1. cocoqg:

              Hadrfous byl připravován mnoho let dopředu. Byly paralely do prezidentských voleb, třeba Nerudová, ale nakonec 3,4 megapepíka tam tenhle xindl hodilo…

              1. Vím, mám dojem, že rozvědčík se v různých kampaních objevoval tak 10 let dopředu. A samozřejmě články o hrdinství v expedičním sboru a velitelství NATO (kde ho spíš zpravodajsky těžili).

                Problém je, že v Česku nejsou osobnosti, které by se zasloužily o stát. Každej hrabe jenom pod sebe a pro svoji kariéru. Potom úřad prezidenta zdegeneroval na trafiku pro bývalé premiéry. Úřad vznikl pro Masaryka, ale následovníci už nebyli. Asi by stálo za to udělat z prezidenta nejmocnějšího politika (jako ve Francii) a z premiéra, který stejně v cizině není vidět, jenom jeho podržtašku. Takhle je český prezident jako v cizině nejviditelnější reprezentant státu jenom panák bez moci a bez zásluh.

                1. cocoqg:

                  „10 let dopředu“

                  – – –

                  To už svítil docela hodně. Ale vynášeli ho ještě dřív, už od 90. let. Věděli, že se bude hodit. Oni znají i povahu průměrného českého pepíka; úplně stejně věděli, jak se vyplatí vyrobit seriál „Sluha národa“ o kus východněji…

                  1. Hlavně znali povahu rozvědčíka – univerzální bezpáteřní kariéristická oportunistická guma. Pepíků bych se tentokrát zastal. Podstatným plusem rozvědčíka je vzhled preferovaný pepičkami – a hned máme 50% voličů, aniž by cokoliv udělal nebo řekl.

                2. tak eště, že stosedmička nikam nejezdí, co by taky kde dělal (nejenom že to je panák, ale eště blbej jak štoudev, jazyky neumí, nikdo ho ani nikde nechce a nikoho nezajímá)

                  1. Blbej je, říkat umí jenom hesla (hlavní je v nich sloveso „muset“). Jedno plus bych mu přičetl. Daroval Zelenskýmu pozlacený (jak jinak pro rusko-ukrajinskýho zbohatlíka) revolver nebo pistoli. Při svém IQ asi ani nedomyslel tu symboliku… Sám se asi s pistolema mazlí a chodí s nima spát, tak si řekl, že udělá radost i Zelenáčovi.

                    1. cocoqg:

                      Snad tam dal hadrfous Zelenskýmu symbolicky jeden náboj…

                      Darovat kvér může někdy pomoci. Ten škorpík byl údajně taky pozlacenej:

                      „Mobutu Sese Seko bol vtedy v Kongu prezidentom, toho sme navštívili. Ako darček sme mu dali škorpión, ten samopal. Aj vďaka nemu sme potom dokázali nadviazať kontakt, ktorý mala UNITA v Európe.“

                      https://plus7dni.pluska.sk/domov/velky-diplomat-kukan-pri-zachrane-unesenych-cechoslovakov-angole-spojil-aj-certom

                    2. O mrtvych len dobre ale.. v tych propagandistickych dristoch o sudruhovi Kukanovi chyba, ze bol agent Skopek v StB.. to bol tiez taky flexibilny sudruh demokrat, podobne ako vas agent Pavek.

                      Pobavilo, ze slovensky Kissinger :-)

                    3. Tak ono u absolventa MGIMO a aktívneho diplomata od čias hlbokého boľševika sa iné ani čakať nedalo. Otázka je, a natoľko detaily jeho života nepoznám (raz som ho stretol v trolejbuse), či a čo všetko objektívne zlé v rámci svojho zaradenia vykonal…

                  2. PP jazyky umí. Slyšel jsem ho na vlastní uši.

                    1. fak? dokáže říct aspoň tři celý ne-holý věty v jednom kuse z palice? dyk to tem kripl neumí ani v češtině tvl

                    2. V debatě s Andym byl teda úplnej rétor, proti tomu blekotajícímu čobolovi.

                    3. https://www.youtube.com/watch?v=YospIBcE9ZI

                      kdyby si náhodou někdo nepamatoval, proč Babiš nevyhrál prezidentskou volbu, tak si to tady může zcela zdarma připomenout.

            2. Všimni si, že takovej vypatlanej podpantofláckej dement ale nezajímá ani ty negerský a středoamerický plukovníky. Hnípe tady a dělá si selfíčka jak nekde meje vokna apod. Za půl mega měsíčně tvl, kunda jedna prašivá. A dyž už nekam vodleze, pokud ho tam jako třetiřadou nicku bez jakékoli hodnoty (nebo možnost nejaký jednání něčím obohatit) tak furt akorát hubou bombardovat RF. Tak nevim, esli se tomudle výkonu smát, nebo brečet.

  7. Babiš se bude muset spojit s čertem – ďáblem, aby po volbách získal většinu ve sněmovně. Samotné ANO nebude stačit. Je jedno, jestli to budou hlasy zleva, či zprava, budou se sečítat procenta, ne rohy.

  8. Mne už nepřekvapí nic. A nejpravděpodobnější mi přijde, že se STAN spojí a anonisty, aby „zachránili“ ČR před extrémisty a prorussskými živly. Vrána k vráně sedá, polomafián rovného si hledá.

    1. A co kdyby byla vláda spravedlivá, odpovědná a pracující pro skutečné blaho občanů? To by tě myslím překvapilo :D

      1. tvl takovej kameňák

      2. Já myslím, že takovou vládu můžeme očekávat hned poté, co zažijeme objektivní zpravodajství ve veřejnoprávním médiu.

      3. Na zázraky věřím, ale nepočítám s nimi.

    2. Je otázka, jestli stan bude ještě existovat?

Napsat komentář

D-FENS © 2017