Svěřme naše životy policejním hrdinům - zpět na článek

Počet komentářů: 368

  1. Zdravim vsechny zastance nevimkolikateho dodatku: souhlasim s tim, aby kazdy normalni clovek mohl mit zbran pro sebeobranu. Ale proboha, fakt mi pripada ujety, aby kdejaky frustrat si mohl bez jakehokoli provereni, zda ma v makovici vsech pet pohromade, koupit poloautomat se zasobnikem na 30 ci vice ran. Ono i v nasem systemu (zaplat PB za nej) se zbrane zhusta dostavaji k lidem, u kterych bych je radeji nevidel.

    1. Tomu se říká černý trh a nelegální zbraně. Asi jako když pujdeš na parkovišti u Alzy k tomu týpkovi s divným přízvukem a koupíš zbraň u něho. Zákony upravující legální držení zbraní na to nemají vliv. Ten týpek u té Alzy bude tak i tak.

      1. Než jsem si pořídil zbroják, tak jsem prověřil, jestli cesta ke zbrani nemá nějakou zkratku (z důvodu, že registrovanou zbraň beru jen jako státem zapůjčenou). A zjistil jsem, že ty statisíce černých kvérů se mi nějak vyhýbají. Buď bych musel cíleně a dlouhodobě jednat s lidmi s kterými se nechci potkat ani v pravé poledne (ruskojazyčné mafie, křiví policajti) a navíc to nese velké riziko že naletíte policii nebo něčemu horšímu.
        Ten černý trh je podle mě pro relativně uzavřenou skupinu lidí – obchodníků z válečných konfliktů a kriminální podsvětí. Se světem pracujících bezúhonných občanů se to moc neprolíná. Asi to chce fakt velké úsilí a silnější motivaci.

        1. V Americe s jejich problémem s gangy a obrovskou proliferací zbraní to bude imho trošku jinak než u nás. Vždyť i ten Breivik odtud onehdá odjížděl smutný, že zbraň nepořídil žádnou, není to tu nebezpečný jak si na západě myslel a místo zbrání tady našel akorát tak kurvu.

          V Americe podle některých studií je až 43% zbraní použitých při kriminálních činech ilegálního původu.

          https://bjs.ojp.gov/content/pub/pdf/suficspi16.pdf

          1. Pokud je mi známo, pak v USA se prověřuje pouze držitel a ten si pak bez registrace může nakoupit vše co má povolené. Dát u nás do oběhu registrovanou zbraň znamená přijít o zbroják a zajistit si pokec na fízlárně až to najdou. Prodat kámošovi něco o čem nikdo neví, že to mám je asi snazší a méně rizikové. Krom toho těch zbraní tam koluje nesrovnatelně víc.

        2. Existuje aj legální zkratka. Buď neco historickýho, nebo dvojranné perkus.

          1. Zatím. Evropská komise nespí.
            Navíc krátké historické zbraně jsou velmi raritní, dlouhých je tři prdele včetně dostupné munice.
            A když už bude za pár let nedovoleným ozbrojováním držení perkusáku, tak to už je lepší za stejnou sazbu nedovoleně držet něco moderního :-)

        3. Tak to je celkem pointa černého trhu, ne? Pracující bezúhonný občan nejspíš opravdu nebude podstupovat riziko s vyhledáním a pořízením si nelegální znraně. Buď si ji opatří legálně nebo se na to vysere. Na druhou stranu psychotickej zmrd, co má v úmyslu vystřílet školu se nejspíš nebude upejpat nad faktem, že by ho mohli chytnout nebo, že by se snad prodejci nemusel líbit a dostal kyselinovou koupel. Takovej člověk prostě chce zbraň a opatří si ji, bez ohledu na zákony.

          1. Záleží na zboží. Třeba ohledně drog je černý trh otevřený prakticky komukoli, často i lidem, kteří o to nijak nestojí. Ač nekonzument vím, kde se co prodává už jen ze své sociální bubliny. Jen na ty zbraně nemám štěstí :-(

            1. Nedavno som v jednej skupinke zacul nieco o dostupnom AK, z UA samozrejme. Nezaujimalo ma to, ani ci sa nejedna iba o chvastanie. Pred mnohymi rokmi zasa v Brne ponuka na niekolko pusiek Dragunov, povod rovnaky. Netusim co vsetko by clovek musel podstupit aby transakciu dokoncil.

              1. Tak pokud se to dozvíte jako nezúčastněná osoba, pak to bude nepochybně chvástání či provokace. Na Slovensku by asi stačilo koupit znehodnocenku, vzhledem k tomu jakým způsobem se tam donedávna zbraně znehodnocovaly (zalisovaný váleček v komoře, různé bodové sváry na součástkách atd.)

        4. Ada 30.5.2022 v 10:35 :

          Ado není, jenom jsi prostě neměl štěstí na ty správné lidi, to je asi ono. Pracující bezúhonný občan, k tomu inteligentní a už trochu oklepaný životem, je totiž fantastické krytí. Nic lepšího není.

    2. Ten PB se jmenoval Baudys.

      Velikost zasobniku nehraje roli. Je spravne, aby lide, kteri jsou k tomu dospeli, meli moznost drzet a nosit zbran. Tam neni o cem disutovat.

      Problem USA je dvoji – zbran si muze poridit kdejakej debil a to celkem snadno, at uz legalne, ci nelegalne a dale pak existence gun free zones, ktere primo rikaji, ze je to strelnice pro magory.

      1. Mě by zajímalo jestli by nemohlo trochu pomoct odsunutí legálního věku vlastnění zbraně na 21. Docela dost těch střelbách na školách bylo spácháno prakticky incelama.

        1. Tezko rict, jestli by neco resilo to posunout na dospelost, kdyz tatinek to vali nekde doma na zdi a mladej na to dosahne. V USA je podle mne potreba prekopat celej pristup, ergo zakon.

          1. V USA neni třeba překopávat žádný zákony. To nevyřeší nic na tom, že jsou tam generace mladých lidí, který nevyrostli v kompletní rodině, protože otec byl degradován na pouhý externí zdroj alimentů a matka svěří dítě ilegální Consuele a jde raději malovat prezentace v Powerpointu do kanclu, aby se s ním nemusela srát. A když hodně zlobí, tak ho nacpou Ritalinem, aby dal pokoj.

            V některých státech v USA je už teď těžší dostat se legálně ke zbrani než u nás.

            1. počkej, to popisuješ situacu kde? vyjma těch (asi) opiátovejch drijáků (zatím) je to jak přes kopírák tady vocáď

              1. Nedavno v jednej debate spominal Larry Elder, cierny republikan, ze 75% ciernych deti vyrasta cv nekompletnej rodine. A vraj 25% bielych. Spomenul tiez, ze ked studoval on na vysokej skole, takych 30 ci 40 rokov dozadu tak tych neuplnych ciernych rodin bolo iba 25% a to uz bolo strasne. Dnes je to tam katastrofa a vini z toho podporu pre slobodne matky… Maju to tam na dve veci a my sa tam coraz rychlejsie zenieme.

          2. Prekopani zakonu je k hovnu, protoze ne vsechny staty jdou po federalni linii a federalni linie to nevynucuje, protoze
            1) Federalni fizlove tam musej zit
            2) Federalni vlada hlasa svobodu a jiny sracky, takze neni snaha je vynucovat

            Co se musi zmenit predevsim, je smysleni americkeho cloveka a to se proste nestane ze dne na den. V pulce statu mas problem sehnat pistoli nebo neloveckou zbran. Nemluve o tom, ze v tech jo prisnych statech umoznujes pristup do zdravotni dokumentace.

            Nemluve o tom, ze pak tam mas staty, kde se sice proveruje kupujici obchodnikem, ale soukromy prodavajici nema jak proverovat a hlavne NESMI si poencahvat totoznost kupujiciho. Takze realne se da velmi snadno prodat zbran nelegalovi. Coz vede k tomu, ze realne mas bordel v tom, ze nvis, kdo co ma. Takze nejake prekopavani nedava smysl, protoze nemas seznamy :)

            A dalo by se pokracovat, co se tyce zbrani, tak je v US stejnej bordel, jako v jinych vetvich jejich systemu.

            Prekopat se musi americani.

            1. My Evropani to vidíme jako bordel, ale u mnoha věcí je to americké pojetí svobody.
              To obecné povědomí lidí, chápání svobod a vůbec, například i školský systém, se asi nezmění jen tak.

              1. To je otazka, US je velka skala a specificky u zbrani je v ramci federace obrovskej pravni bordel. A nepomaha fakt, ze se to tam muze menit okres od okresu taky. Muzeme to jmenovat ruzne, ale pokud na to chces uplatnit nejake Evropske zmeny, pak je nutne rict krome A i to B, ze to nelze udelat z objektivnich duvodu.

                Mi osobne je to burt, jsou to Amici.

            2. Neexistence seznamu je ale klíčová fíčura v duchu druhého dodatku. Když stát neví, kdo co doma má, nemůže mu to sebrat a nastupující totalita má pak teoreticky proti sobě spoustu nasraných a ozbrojených civilů.

              1. Tak nejako to vnimam aj ja.

              2. Ano, tak.
                O tvorbě seznamů by nás mohla dobře poučit -paradoxně- zrovna americká firma IBM, která se sice snaží, seč propaganda stíhá, ale ten přízrak poslední války nad IBM a německou dcerou prostě zůstává.
                Dokud to zaznamenaná historie dovolí a nepovede se některé věci selektivně vymazat, nebo upravit po vzoru 1984. Zatím se to kupodivu nějak daří i přesto, že přímí pamětníci už jsou dávno mrtví.

              3. Civilové budou plně pod kontrolou https://www.topcz.net/radeji-si-davejte-pozor-stat-ma-seznam-zlobivych-vy-nem/. Nasranost coby projev nenávisti trestný čin.

                1. Nemyslím si, že plně. A ten link i web jsou mírně řečeno divný..

                  1. servisdok: to je tuším Nobodyho web, ale souhlasím

                    1. Tak nějaké ty seznamy bych připustil, ale až takový extrém, takový se i mně připouští fakt těžko..Neumím si totiž dobře představit, kolik by to muselo zpracovávat lidí – a to vím o vrábelovi a jeho přátelích.

        2. To by bohuzel moc nepomohlo, vetsina mladych strelcu ukradla zbran doma.

          1. Pokud mladej bydli doma a ne nekde na intru a fotr ma doma krochny, pak je take zodpovednost fotra mit trosku prehled, kde se co vali a jaxe mladej chova. Ceskej zbranovej zakon to ma osetreny funkcne dostatecne. Totalni jistotu neda, ale zase potlaci mrdnik, kterej maji treba v U.S. Oni Amici budou brecet, az do bilyho baracku prijde nejaky dalsi pako, ktery prosadi nazory, jako ma Trudeau.

    3. Většina násilných trestných činů je spáchána krátkou zbraní, statisticky vzato se ty spáchané s poloautomatem a zásobníkem na 30 vyskytují ojediněle. Ona i třeba nechvalně známá Columbine byla spáchána krátkou zbraní, brokovnicemi a Hi-point Carbine (což sice dlouhá zbraň v poloautomatu je, na druhou stranu používá pistolové střelivo a zásobníky měla tuším taky na 15). A stejně tam zařvalo 15 lidí. Ostatně scénář s tím že se policie kopala asi 3 hodiny do prdele proběhnul i tady. Na druhou stranu většina zabití se v tomhle případě udála tuším v první hodině nebo půl hodině takže by rychlejší zásah asi moc nepomohl i tak bylo ale štěstí že se tihle dva „výtečníci“ nesnažili víc a většinu času trávili házením „bomb“.

  2. Mohl to být výborný článek o typické policejní demenci, nebýt „ideově uvědomělých“ vsuvek o „levičácích“ a „komunistické administrativě“ v USA.

    Rád bych se, než umřu, dožil stavu, kdy i autorovi článku ( podobně jako Stworovi, Hájkovi a VK ) dojde, že těmito plky jen dělali užitečné idioty přesně těm, proti kterým celé roky brojili.

    Evropští trockisté ani američtí „demokraté“ nejsou levice, nejsou komunisté.

    Buzeranti a sluníčkáři také nejsou levice.

    Podívejte se na SSSR za Stalina.

    Kdo může pochopit, pochop.

    1. Ano, jsou to levičáci a komunisté. Jenomže noví, kteří si myslí, že ten jejich pokus o ráj na zemi na troskách starého světa je konečně ten správný.

      1. Tak. Sice chceme kolektivismus a rovnostarstvi, ale protoze si rikame pravice, tak jsme proste pravice.

      2. Proto jsem psal „Kdo může pochopit, pochop.“

        Kdo nemůže, nechce, nechť dál pokračuje v nemyšlení.

        I to je, svého druhu, svoboda…

        1. Klidně pokračuj… :-D

        2. Ale však my víme, že Ty jsi tady jediný myslící a my, ten zbytek, jsme jenom tupé nemyslící vovce :D

        3. O tom se říká něco ve smyslu házení produktů některých druhů mlžů samicím Čechům dobře známých domácích zvířat.
          Nic si z toho nedělejte.
          Já vím, je to smutný, že celkem inteligentně působící jedinci degradují svoje výkony svými dogmaty, a to často způsobem, který kritizují u jiných.
          Takový už je život mezi lidmi :-/

          1. Tak porad lepsi nazyvat wokery komunistama, nez tu provozovat takove nabubrele zvasty jako vy dva s moravanem.

    2. Úspěšným sebereme plody jejich úspěchu, čímž zasáhneme do jejich SVOBOD. A tyto plody přerozdělíme mezi neúspěšné, abychom dosáhli ROVNOSTI. A abychom ROVNOSTI dosáhli i v nepeněžních aspektech nastavíme jasná pravidla (tj. REGULACE).
      Ale MY nejsme LEVICE!

      1. Sakrys, zpocatku to vypadalo, ze agitujes za osmactyricatej, ale na konci jsem se nastesti uklidnil.

    3. Stalin byl kontrarevolucionář, který zrušil kompletně půlku Marxe poté, co zjistil že mu totálně rozvrací zemi a brzo by nikdo nepřežil. Ostatně i Lenin musel zrušit Marxe a zavést NEP poté, co se zavedením komunismu v Rusku smrskly zásoby obilí o 98% za 3 roky.

      Američtí sluníčkáři jsou přímý projekt KGB, jejich výchozí ideologie je striktně Chruščovovo učení o „imperialismu“ a „osvobození“ coby vykořisťování vietnamských dělníků americkými dělníky, kterým jen kvůli tomuto vykořisťování (a nikoli kvůli efektivitě kapitalismu a svobodě) roste životní úroveň a nebouří se proti své buržoazii.

      A kulturní marxismus je sice hereze proti původnímu Marxovu učení o Výrobní základně a Nadstavbě, která Nadstavbu a Základnu obrací o 180° – ale jinak se nesmírně důsledně drží všech marxistických principů o utlačování, revoluci, diktatuře bývalých utlačovaných i bezstátí jako údajné endgame.

      1. A to by bylo dost zajímavý, zkusit se po amerických středních školách poptat, kdo to byl Chruščov. Koneckonců by šlo se optat i tech amerických sluníčkářů, zdali to bez internetu vědí.

        1. Američtí levičáci dnes neví ani kdo byl Gramsci, Dutschke, Marcuse, Adorno či Leary, o Hegelovi nemluvě. A přitom z nich všichni absolutně vycházejí.

          Tak se revoluce dělá nejlépe – jako s opičkami. Mechanicky pokračují v zadaném programu, a přitom už ani neví proč to dělají a kde se vlastně vzal.

      2. Nastuduj si napřed pojem „frankfurtská škola“ a pak teprve něco plácej o Chruščovovi. Ten toho víc nažvanil, než reálně udělal, v praxi tedy spíš podělal. To byl druhý největší škůdce a nepřítel SSSR, hned po Hitlerovi.

        Kulturní marxizmus do USA pochopitelně dostali vzdělaní evropští židé co do USA prchli před Hitlerem. Protože byli vzdělaní, tak se hned uchytili na univerzitách, kde začali šířit toto podvratné učení svého soukmenovce z rabínské rodiny – Marxe.
        Jestli to bylo mimoděk, nebo cílený záměr, to nechám už na laskavém čtenáři.

        1. Tak. Jen bych dodal, že k prvnímu uplatnění teorií franfurtksé školy došlo při denacifikaci západního Německa. Ve zkratce, šlo o to zmasírovat Němce, tak aby odmítly sami sebe, svou kulturu, historii a identitu. Nacismus je, podle f.š., totiž produkt právě zmíněného a proto bylo nutné aby Němci přestali být Němci. No a jak se tyhle mechanismy jednou uvedli do chodu, tak už se nezastavily. Definice nacismu a fašismu byly rozšířeny aby pojali kdeco a místo Němců zaujali ostatní; Britové, Američani, Evropani jako celek, běloši jako celek.
          Víc podrobností tady: „Demoralization: What Yuri Bezmenov Didn’t Tell You“ https://www.youtube.com/watch?v=niiF8hCSrYQ

          1. Už jsem to tu dával, ale v téhle souvislostí dám znova. V Německu přece žádní nacisti nebyli. Maximálně tak vzorně a jednotně poslušní lidi, ale nacisti – to nikdy!
            Pamětníci z řad Američanů už vymřeli a literatura je upozaďována, ne-li likvidována. Musíte se opravdu jó snažit, abyste na internetech našli cokoliv z těsně poválečného dění v Německu a nebyla to idiotská wikipedická hesla.
            Nemít Dr. Bauer hromadu svého másla na hlavě, tak Izraelci Eichmanna nejspíš vůbec nedostali, nebo až o mnoho let později. A asi by ho museli zabít přímo v Argentině.
            Proto vítám každý takový článek, jako je páně Zbořilův:

            https://zboril.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=787745

            1. A což teprve předválečné dění v Německu. Tohle znáte? sir Arthur Bryant – Unfinished Victory, kniha byla napsaná v roce 1938 a pak ležala v šuplíku do roku vydání 1940. Buhužel fyzické kopie téhle knihy jsou těžce nedostatkové zboží.
              https://archive.org/stream/ArthurBryantUnfinishedVictory1940V1/Arthur+Bryant+-+Unfinished+Victory+%281940%29+-+v1_djvu.txt

              o čem autor píše
              – obchodní blokáda Německa v roce 1918-1920, přibližně 1 milion mrtvých Němců převážně žen a dětí.
              – okupace porýní
              – bolševický terror a úloha židů jako agigatáorů a vůdců bolševických buňek
              – Výmarská republika a úpadek, finanční, morální i kulturní. Nejen hyperinflace byla trnem v oku Němců, ale i třeba prostituce, dětská prostituce, finanční skandály. Berlínská kultura namířená proti „bežnému Němci“, kde je namysli arogance a výsměch městských inteluktuálů a umělců vůči věřícímu člověku z venkova, malého města nebo vojákovi cisařské armády. S opět nezadbatelnou úlohou židovských politiků, finančníků a intelektuálů. Ne tolik v tom že tento stav zavinily, ale v tom že z něj profitovali a tím ho prohlubovali.
              – No a nakonec samozřejmě Hitler

              1. Neznal jsem, díky

            2. servisdok: to je moc dobré.

              A pak ještě naše československá zkušenost – „Tak vládla panská rasa“. Sepsáno bezprostředně po válce, ještě než do toho mohla začít kafrat jakákoli propaganda, na základě čerstvých zkušeností. Systematicky zdokumentované, nejen jednotlivé excesy o jakých se učí v dějepise, ale každodenní terror. Akorát teď ji najednou nemohu najít v knihovně?! Tak možná se jmenuje i trošku jinak. Internety pochopitelně nic nenacházejí.

        2. Kabrňáku, já jsem znal a psal o Frankfurtské škole, když jste tu o ní vy ještě neměli ani ánung. A narozdíl od 99% „prozřevších“, kteří se jí ohánějí, jsem doopravdy četl její autory.

          Americký totalitářský levičácký Progresivismus nemá jeden, nýbrž čtyři zdroje, které jej formovaly:
          1) Frankfurtskou školu
          2) Hegeliánskou filosofii a Sarteho postmodernu
          3) vlivové operace KGB – Světový Mírový Kongres, Spolky proti jadernému zbrojení, ekologické nátlakovky vč. Greenpeace, později podpora LGBT
          4) moralismus (nikoli teorii ani teologii) Bostonského Puritánství (křesťanství se kategoricky zřekli coby absolutního nepřítele, ale některé principy přejali za své a udělali si z nich božstvo)

      3. a stalin zrušil NEP, protože prachy z ruska tekly do júesej. Stalin Marxovy žvásty o ekonomice kompletně popřel, ale dělal to ve svých článcích a spisech postupně a obezřetně, protože Marx byl posvátná kráva a jinak by ho nejvyšší sovět sundal. Ne… nebyl to neomezený vládce a setsakra si musel krýt záda.

    4. JE to levičácká verbež, zkráceně KOMOUŠI. :-P

  3. Levičáci se vskutku nezastaví před ničím. Jeden aktivista dokonce z falešného Twitterového účtu tvrdil, že v Texasu přišel o synovce, že byl dokonce identifikovat jeho tělo a ještě ke všemu, že za ním byli lidé od guvernéra Abotta a chtěli ho podplatit, aby podpořil pro zbraňovou politiku.
    https://www.dailydot.com/debug/uvalde-shooting-viral-twitter-thread-fake/

    Sice se hned ukázalo, źe je to debil, kterej tam kromě tohohle už dřív šířil nesmysly, že přežil 9/11 nebo že má 5 purpurových srdci ze služby v armádě. Taky ten účet už smazal. Ale stejně se našly celebrity z řad herců a novinářů´ které to vzaly jako fakt a poslaly dál.

  4. Mohl by mi prosím někdo ze skalních pictolkářů vysvětlit k čemu mu bude pictolka, když mu třeba dceru unese gang vyděračů a bude mu posílat za každý týden zpoždění jeden její prst ?
    K čemu bude člověku pictolka, když ho loupeživý gang naláká na nějakou návnadu ve formě slušného člověka v nouzi, a zezadu se k němu přiblíží gauner a praští ho ocelovou tyčí přes hlavu ?
    Případně když bude muset s mužskými členy nutně opustit dům, a tam zůstane jen žena a děti, což je přesně ta chvíle na kterou čekal místní gang vykradačů a mordýřů ?

    Protože tyto radosti se stávají denní rutinou v zemích, kde zcela zkolabovala policie a vůbec státní ochrana obyvatel. Návrat do středověku s jeho lapky, mordýři apod.

    A vzhledem k tomu že ukrajinské podsvětí včetně oligarchů a jejich osobních armád, má teď zaručený volný pohyb po naší a okolních zemí, s kufry automatických zbraní, granátů a kdoví čeho, tak se máme na co těšit. A tohle pictolka nevyřeší.

    1. Protože jsi vymyslel modelové situace, kde ti zbraň nepomůže, znamená to, že nejsou modelové situace, kde by mohla pomoci? Přece nikdo kdo nosí zbraň jí nepovažuje za bezpečnostní všelék.

      1. V situaci, kdy většina nosí zbraň, se tomu gauneři přizpůsobí, a dostanou tě do situace, kdy ji nebudeš moct (nestihneš) použít. Kromě toho zjistí, že mrtvola se šacuje mnohem líp, než někdo kdo ti šermuje před nosem pictolkou. Takže dřív na tebe vytáhli kudlu abys navalil peněženku, teď tě zamordují, a pak prošacují, kvůli těm pár stovkám.
        V zemi kde policie nestíhá vyšetřovat ani vraždy, se tak vrahové stanou sebejistými, protože jim trest nebude hrozit.

        Tyhle základní věci nechápe snad jen debil. A pak hard-core z Dfens webu.

        Budete vozit děti do školy obrněným transportérem, jakožto manželku do sámošky pro nákup? Protože přesně tak jak to popisuju, to vypadalo v Rusku v 90. letech, než tam Putin udělal pořádek v totálně zkorumpovaných a podfinancovaných policejních složkách a speciálních útvarech. Předtím se tam na ulicích střílelo i z granátometu apod (bo rozklad armády a rozkrádání armádních skladů).

        1. Hrozné je, že pravdu má kaBrnak i Skalik…

          Jinak, jedna z „nejpřezbrojenějších“ zemí na světě je údajně Izrael, což byla jejich reakce na fakt, kdy stát a policie ještě relativně funguje, ale odhalitelnost teroristů na veřejných místech a reakční čas na ně je natolik slabý, že prý běžně nosí většina Izraelců kvéry, kterými sejmou střílející ručníkáře dřív, než by policie vůbec zvedla telefon.
          Což je jediná metoda, jak snížit počty obětí na minimum.

          1. Já měl za to že reakční časy silových složek v Izraeli jsou docela solidní. I tak se to nevyrovná vyzbrojenému obyvatelstvu, o tom žádná.

            1. Tamse totak prelina jednou IDF vzdycky IDF I kdyz ses v civilu Nebo v duchodu

            2. Ano, je to ještě lepší. Sám jsem tedy v Izraeli nebyl, ale mluvil jsem o tom s bratrancem, který tam byl dva týdny a byl dokonce svědkem jednoho menšího incidentu.
              Pak to ve zkratce shrnul „tam se sice shýbneš pro šutrák, narovnáš, ale hodit už nestihneš“..

              1. Já byl, ale i když jsem neviděl žádný incident tak koncentrace už jen vojáků pendlujících mezi domovem a základnami, pohraničníků co v Jeruzalémě většinou zajišťují bezpečnost, policistů, civilistů s kvérem (osadníci prakticky všichni) je taková že je nablízku vždycky někdo ozbrojený.

                Nedávno mi jeden Izraelec co trénoval policisty a vojáky tvrdil, že jinde najdeš průser snadno, protože odtamtud lidi utíkají, v Izraeli je problém opačný protože „všichni“ běží k problému.

                1. Ano, je to kupodivu dobře vidět i v „neškodných“ cestopisných pořadech odtamtud, kolik bývá na ulicích a exponovaných místech lidí v uniformě, nebo i „zvýšeně pozorných“. Mraky těch lidí se tam prý pohybuje v civilu a jsou zahraničním civilistou jen těžko rozpoznatelní.

              2. I pres to tam jsou strelby docela caste od clenu Hizbalahu Nebo Hamasu.

            3. právě, samopalníků jsou tam mraky po ulicích, takže reakční doba je do dvou minut

              i záklaďáci jsou cvičení v ochraně a jako součást služby patrolujou po venku

          2. USA a Jemen v poctu vyzbrojenych…

        2. No a situaci gdy nigdo nenosí zbraň se snaď gangsteří nepřispůsobijó?

          1. Ale pak je to sluníčkovější.

        3. Situaci kdy si každý zamyká dům se delikventi přizpůsobí, vůbec nevím k čemu vám jsou u domů dveře.

          10/10 logic

    2. K cemu je ti doma zachod, kdyz se chces vysprchovat?

      1. K čemu ti je pozlacený záchod s hudební fontánkou doma, když jsi 50 kiláků od domova ve městě v 5 ráno, a všechny hospody a nádražní WC jsou zavřené či zkrachované/zrušené? :-)))
        Takhle to vypadá když nefungují veřejné služby a veřejná infrastruktura. A platí to i pro policii a další klíčové složky.

        Ti urzotariánští příznivci slabého státu budou ještě čubrnět, až tu zkolabují poslední zbytky socialistické státní infrastruktury, co je to opravdu „minimální stád“ se vším všudy, ve stylu latinské ameriky.

        1. – kdo se spoleha na stat, je blbec
          – kdo si neporidi strelnou palnou zbran pro svoji obranu, ackoli muze, dela chybu, protoze vetsina krizovych situaci s ohrozenim zdravi/zivota je s kratkou palnou resitena.

          Ja osobne jsem byl v zivote prepaden dvakrat, tehdy jsem to zvladl ruco fuco, protoze jsem byl mladej, vysportovanej. Dneska bych radeji tasil, i kdybych nakonec nevystrelil.

          A jinak – samozrejme, ze mohu mit pistoli a on vytahne automat, nebo ja mohu mit poloautomat a on vytahne bazuku. Ale touto logikou bychom se dopracovali k tomu, ze mit doma hasicak je zbytecny, protoze pokud hori barak, nic to neresi. A to je blbost.

          1. Ale infrastruktura a moznost MIT zbran jsou 2 odlisne veci

          2. -první věta souhlas (jenže já se bavil o funkční policii ve funkčním státě, ne o čechystánu)
            -se druhou větou cca od 1.3.2022 taky souhlasím a tím, že bez pořádného queeru krizová situace se cvičeným banderovským vrahem co si sem v kufru auta propašoval Škorpiona apod. a zvyklým terorizovat civilní obyvatele, není řešitelná.

            Ovšem toto nic nemění na faktu, že když se skutečně rozmůže organizovaný zločin (což se stává VŽDY když kolabuje státní moc), tak je ti pictolka docela k prdu.
            Protože nenarazíš náhodně na feťáka či na cikorku co na tebe vytáhne žabikuch jestli bys mu nepůjčil obsah své peněženky (což je situace řešitelná queerem). Ale na koordinovanou skupinu která má svoji taktiku, vytipuje si tě dopředu a vmanévruje tě do nevýhodné situace, či na tebe zkusí nějaký zákeřný trik.

            Jinak řečeno, queer je v takové době nutnou podmínkou k přežití, ale nikoliv dostačující.

            1. Pokud se rozmuze organizovany zlocin do miry vetsi, nez male, pak si samozrejme obstaram upgrade. Jaxe do lesa vola, taxe z lesa… medved.

              To jsou ovsem extremy, se kterymi zatim nema smysl se zabyvat. Uvahy na tema domobran a polovojenskych spolku vybavenych „dary Ukrajine“, jsou zatim zbytecne.

              1. Jak se do lesa pictolka, tak se z lesa 30mm granátomet AGS-17 :-P
                Upgrade ti bude k ničemu, protože na to abys tak nějak přetlačil ochranky oligarchů, tedy vojenské veterány a bývalé specnazáky, jsi hooodně malý pán.
                Co jsem se doslechl o těch nebohých výsadkářích co je rozstříleli na letišti u Kyjeva, tak je prý pak naháněly soukromé polovojenské jednotky kyjevských oligarchů po okolních lesích. Noktovizory, faull auto samopaly, granátomety…
                S tímhle se vážně troufáš přetlačovat?

                Dost silně pochybuju, že si sem do ČR přijeli jen v lehkém letním oblečení. Spíš meli kufr plný automatických zbraní pro svoje soukromé ochranky co přijely s nimi.
                Pro koho si myslíš, že byly určeny ty stovky Škorpionů darované Fialou ? Proti rusovi s neprůstřelnou vestou naprd, ale ke skrytému nošení pro ochranku oligarchů a snadnému propašování přes hranice ve velkém počtu, zcela ideální. Kolik kalašnikovů se ti vejde do kufru auta? A kolik Škorpionů? To si schová i manželka do svého Vuittona, nebo dítě do baťůžku.
                Spočítej si to sám.

                To už nebude „davaj časy!“ ale spíš „davaj barák a přilehlé pozemky!“ pokud nechceš dopadnout jako soused opodál, jehož rodinu postříleli „neznámí útočníci“ a s jehož případem si policie neví rady a nejspíš jej brzo odloží pro nedostatek důkazů a hlavně svědků co začali a) hromadně mizet b) hromadně trpět naprostou ztrátou paměti.

                Tohle jsou totiž reálné poměry na ukrjině. A brzo i u nás.

                1. Co si představit pod pojmem „bývalý specnazák“?
                  I těm nejmladším veteránům z Afghánu je dneska kolem 60 a víc..

                  1. Nemám to zcela ověřené, ale na internetech a youtubech se poudá, že za posledních 8 let se na Ukrajině silně rozrostl počet dobře vycvičených speciálních jednotek, bo američtí instruktoři, a oligarchové toužící po profesionální ochrance, a naprosté právní vakuum, takže se mohli trénovat třeba na Donbasu v reálném boji, na civilistech apod.
                    Silně pochybuju že ukrajinský specnaz byl zrušený v roce 1993. Podle mě se zachoval, a poslední roky řádně rozrostl. Protože amící potřebovali nejen kanonefutter spotřební materiál, ale zejména specialisty na městský a teroristicý boj protože:
                    a) tím nejvíc zdrží rusy
                    b) schováváním se za živé štíty tyto oběti budou moct svést na rusy (jak to právě vidíme)
                    c) počet civilních obětí a rozbitá civilní infrastruktura (byť způsobených ukro-nácky) bude živit protiruskou nenávist části ukrajinců po dlouhá léta

                    Samé výhody a pozitiva.
                    K tomuto je speciální teroristický výcvik ve stylu speciálních jednotek zcela ideální. Plus jim přidali navrch nějaké poznatky získané při boji ISIS proti asadově armádě. Ta armáda taky neměla moc šancí při takto zákeřně vedeném teroristickém boji a schovávání se za syrské civilisty.

                2. Já jsem na vlastní oči viděl pušku VSS Vintorez, akorát to mělo jen mechanická mířidla, sklopnou pažbu a zásobník snad na 22 nábojů. Byl to pašung z Krymu.
                  Škoda, že jsem si nemohl vystřelit.

                  1. Nabidky zbrani z UA jsou v Cesku uz hodne dlouho. Za poslednich 8 let se jen rozrostl sortiment.

                3. Jako, ze ochranky oligarchu udelaji plosnej zatah na cesky ofcany? No, tomu se nejak zdraham uverit.

    3. Tobě to vysvětlit nejde. To je stejný, jako hádat se se slepym o barvách nebo vysvětlovat Otikovi Rákosníkovi pokročilou správu Unix serverů.

    4. Na co je mi pictolka, když dostanu rakovinu??? Vůbec mi nepomůže!!! Je úplně na hovno, neměli by to ani vyrábět.

      1. Rakovina není ani zdaleka tak běžná, jako vysoce organizované a rafinované gangy v zemích, kde zkolabovala policie, soudnictví a právní systém jako celek. K čemuž nemáme až tak daleko. Dávam bolševikovi rok, maximálně dva, než se z polici stane pouze námi placená ochranka vládních a úředních papalášů, která bude prostému člověku k ničemu. A to jen proto, že ji nebude z čeho zaplatit. Ovšem úřední/politický parazit přisátý na rozpočtové zdroje, si pro sebe vždy najde cestu.

        A propos, nevím co je na tom pravdy, ale prý nám prachy ze státnícho rozpočtu dojdou cca koncem července. Covidové zaklekávání na živnostníky a malé firmy už nese své ovoce.

        1. Kabrnaku slunickovej, zbran je treba nato, aby kdyz prijdes hladovy k memu plotu ukazovat ze tva rodina nema co zrat, pac si si neuchranil svuj dum, tak abych te mel cim odehnat bez kontaktniho boje, ktery predstavuje velke riziko zraneni.

        2. Zajímavý. Kolikrát minulé tédeň k Vám dom tem vysolo vorganizované a rafinováné gang vtthnůl?
          Podle teho jak pišete tak to vypadá že je máte doma vobden.

          1. Fascinující. Existují hrozby, proti kterým pistole nestačí, ergo pistole na houby. To je asi tak přístup „na stavbě nemá cenu nosit hlemu, protože když z jeřábu spadne paleta cihel, tak mě nezachrání“. Dtt. horolezci. Šílenci, myslí si, že jim pomůže helma a stačí pár kilo těžký šutr z velké výšky (kdo ho někdy viděl proletět) a je hlema k ničemu.

            1. Co helma, ale na co kurva horolezci maj ten spagat? Kdyz se urve skala, ke ktery jsou pres skoby prikurtovany, stejne jim nepomuze.

              1. Jo, kdysi dva borci zaštandovali někde v Tatrách a ulítnul celý skalní blok, i s tím štandem, ke kterému byli připoutaní. Podle této logiky to jasně ukazuje, že všechny ty vícebodové štandy jsou na prd, když nidko nezaručí, že nespadne celý kopec.

            2. To je naprosto mimoidní analogie. Když ti gang unese člena rodiny, tak ti je jakákoliv pictolka ÚPLNĚ K HOVNU.
              Když tě gang vyláká na nějaké místo (prodej/nákup nějaké věci) kde se na tebe sesypou dřív než stačíš vytáhnout pictolku, ti je tato taky ÚPLNĚ K HOVNU.
              Když tvoje blízké ve tvé nepřítomnosti přepadne ozbrojený gang, tak je ti pictolka OPĚT K HOVNU.
              K pochopení tohoto by mělo stačit IQ 80.

              To že ti chlap s kudlou tuto může bodnout do břicha dřív než našmátraš skrytou pictolku, a klidně přitom překoná vzdálenost 15 metrů, se na tomto webu probíralo nejednou.
              Jakmile zločinci ztratí strach z policie a vězení, tak budeš tahat vždy za ten kratší provaz, ikdyž máš pictolku či kapesní kanón.

              1. Furt ale nevím, jak ten případný gang zjistí, že se vyplatí unést člena rodiny právě mně.
                Ne někomu jinému, ale právě mně.

                1. To říká člověk, který tu popisoval, jak STB o něm měla spis, ve kterém byly věci co věděli jen jeho blízcí a kamarádi ?
                  To je teda hodně malá představivost :)

                  Vždyť tu o tom drahnou dobu mluvíme, Mlho! Úspěšný gang má svoji síť tipařů. Proto se tomu taky říká organizovaný zločin a je vysoce nebezpečný právě tou organizovaností.
                  Kromě toho třeba na vesnici každý o každém všechno ví, to jestli jsi socka nebo relativně zámožný, vá lidi i na měnším městě. To je přece základ společenského života. Vědět kdo je někdo a je třeba mu lézt do prdela a kdo je nýmand a socka na kterou je třeba se vykašlat.

                  A někdy je to tak trochu sázka do loterie. Třeba (zdaleka ne jen) v latinské americe unáší veškeré gringos turisty na výkupné, a třeba jeden z 5ti opravdu zajistí tučné výkupné. Ty zbylé 4 pak hodí piraňám. Takže můžeš mít smůlu, špatně si tě vytipují, a tak tě prostě zakopou někde v lese, když prachy nedorazí ani po odeslání tvých 5ti prstů.

                  1. Pořád si ale myslím, že možnosti tehdejších estébáků a nějakého současného, typicky kriminálního gangu, jsou úplně někde jinde.
                    Už jen tím, že estébák se k mnoha informacím dostal v podstatě legálně, kdežto jakýkoli krimoši i v současných internetech ne.
                    Připouštím, že hodně lidí sami na sebe, na těch internetech vykecá i věci, které se dřív říkaly jen manželce, někdy ani to ne.
                    A ty víš, jak asi pracují takoví internetoví tipaři kriminálních gangů? Já si to neumím moc představit. A jsou tady takové gangy vůbec, nebo je řeč v teoretické rovině?

                    1. Mě třeba docela šokuje dnes běžné vykrádání domů či dokonce bytů, když tam obyvatelé spí. To vyžaduje opravdový profesionalizmus a neuvěřitelnou dávku drzosti. Tak co by se dělo kdyby takoví zločinci ztratili zábrany zcela?

                      Já spíš vycházím z poměrů v jižní americe, respektive na současné Ukrajině, která si už nezadá s kriminálním státem jménem Kosovo.
                      Protože s drastickým chudnutím populace, kdy otcům děti brečí doma hlady, se začnou dít věci dřív nevídané. Tak jako v kdysi poměrně civilizované Argentině, Brazílii,…
                      Prostě obydlí trochu lépe placených lidí jsou určité kodominia, kde se veškerý život odehrává uprostřed ve vnitrobloku, na ulici je jediný východ, respektive vjezd s po zuby ozbrojenou ochrankou, protože odvážit se v lepších hadrech na ulici je tam v podstatě sebevražda nebo aspoň koledování si o kudlu do zad.
                      Čtyřmetrová zeď s ostnatým drátem je řešení pro chudší, většinou je to prostě takový kruhový blok domů tvořící určitou tvrz, kdy větší okna jsou opět do vnitrobloku.

                      Nepozoruješ už roky módu našich pracháčů, kdy směrem do ulice jsou v podstatě jen vjezdy do garáže a okýnka od koupelny a WC, přičemž velká okna a hlavní obytné místnosti jsou směrem do oploceného dvora, případně střešní?
                      Tak tohle je něco podobného umocněno na třetí a ještě na steroidech.
                      Já bych si dnes taky raději stavěl bydlení spíš do dvora než do ulice a zajistil pozemek proti vlezení různých vagabundů a feťošů. A to se tu zatím prakticky nic neděje.

                      Ona je to Servisdoku v podstatě primitivní matematická metoda. Kouknu se na trend, kam to u nás spěje. To mi vytvoří jistou přímku či křivku, která klesá, stoupá, aritmeticky či exponenciálně. Pak se kouknu na jiné země, kde v tomto už „došli dál“ abych si trend vyjádřený křivkou potvrdil. A pak se podívám jestli neexistuje nějaká událost či možnost že by se ten trend nějak zvrátil, napravil.

                      Což v našem případě s covidovým zaklekáváním na firmy a živnostníky a s Fialovým ukravínstvím a ekonomickým terorizmem, nabralo exponenciální sešup. Jediná událost která by to mohla zvrátit, kdyby podstatná část čechů dokázala vytáhnout hlavy z prdele a střízlivě posoudit co se tu děje a začít jednat. Což tu jaksi nepozoruju ani náznakem. A diskuze pod tímto článkem mi to jen potvrzuje.
                      Jen vzájemné mazání medu kolem huby, nasazování růžových brýlí, opájení se iluzemi a utápění se ve vlastním velikáštví a přeceňování vlastních možností.
                      Tohel nevypadá jako střízlivé posouzení situace na základě kterého by bylo možno začít činit nějaké kroky směrem k nápravě.

                    2. Velký problém vidím v odtrženosti vládní elity od reality. V tom bude pak spočívat i úplná neschopnost, cokoliv dělat se zhoršujícím se stavem ekonomiky i společnosti.
                      Myslím si, že budou naprosto nechápavě čumět jako puci, až začnou lítat šutry oknama.
                      Oni přece dělají jen to, co si Praha přeje–

                    3. ale jasně, že profi vloupači a loupežníci sou, mj. využívají bohatou škálu metod, jak se před stádem bránit…pomaličku do nich začínají chodit i slušní lidi, protože jinak je to v tomdle režimu stále víc k nežití

                    4. Vloupačky fungujou od nepaměti stejně.S úrovní bezpečnostního systému selektuješ úroveň zloděje.Pokud máš hovno a zaplatíš si hi-tech, tak tam asi nikdo nepoleze.(smažky neuvažuju, ty vlezou kamkoliv)Pokud je z jakéhokoliv důvodu známo, že tam něco je, tak nepomůže nic.Onehdá v Podolí profíci vybrali jednoho zabezpečeného pracháče.Všichni doma, psi na dvoře.Alarm, kamery.Všechno k prdu.Byli ale slušný, psi uspali foukačkou a je nějakým plynem.Nikomu se nic nestalo, ale prý to byl nepříjemný pocit, když se klepali v křečích na posteli a zloději to tam prohledávali.Prej ta samá parta, co udělala Klause.Mám to od kámoše, kterej mu restauroval rámy obrazů.

                    5. zabezpečovačka je jedna věc (navíc zpravidla vypnutá, když seš doma!), pokud ale seš fakt za vodou, tak prostě mít tam nějaký služebnictvo a vlastní vochranku je k nezaplacení – pak už by to musel byt fakt ozbrojenej nájezd žoldáků, a to nikdo neudělá, pokud v tom baráku nebudeš mít věci za miliardy…

                    6. To Behemot
                      Tenhle služebnictvo měl, ale nemělo svůj dům.I kdyby, na průběh akce by to asi nemělo vliv.

                    7. Přesně – ta partička, co řádila fízlům za zády v Jesenici, ta se nechala i natočit v nočním HD, všecko k hovnu. Udělali, co měli vytipováno a nechali toho.

                    8. To byli drzouni…

                    9. Servisdok
                      Pořád budu otravovat s tím článkem o zvučení.A s tím druhým o historii Hi-Fi u nás.Makáš na tom?

                    10. Ale ano, porád..:D

                2. Jsou partičky, který objekt sledujou třeba půl roku.Pak ho udělaj a daj si „oddech“.Těch se ale opravdu bát nemusíš.
                  A Kajínek už prej seká latinu.Takže v klidu:-)

              2. Marně čekám na nějaký případ, kdy bude vlastnictví pistolky nevýhodné.

                Mimochodem pravděpodobnost všech událostí, které jste dosud zmínil, při kterých je pistolka k ničemu, je mimořádně malá a mnohem menší, než u události kdy pistolka k něčemu být může.

                Jakmile zločinci ztratí strach z policie a vězení, tak sice budeme tahat za ten kratší provaz, ikdyž máme pictolku, jenomže bez té pictolky ten provaz bude ještě o podstatný kus kratší.

                Mohu tě ujistit, že když mi gang šáhne na příbuzné a já budu vědět co to je za gang a kdo k němu patří, tak udělám vše pro to, abych členy gangu poslal do věčných lovišť a pictolku k tomu téměř určitě nepoužiji – pictolky jsou totiž nástroj pro lidi bez fantazie.

                1. Když on to pan kabrnak bere nejspíš tak, že po nějakém takovemgle pruseru budeš na všechno sám. A zkušenosti z Bosny či Argentiny opravdu ukazují, že sám proti bandě nemáš šanci, pokud máš něco, co banda chce. Na druhé straně ale zkušenosti z těchto zemí ukazují, že silní nikdy nejsou osamělí survivori, ale sami vytváří ozbrojené skupiny z přátel, příbuzných a dobrých sousedů. A taková ozbrojená skupina je pro gangy často velké a nebezpečné sousto. Ti tudíž cileji na osamělé nebo slabší kusy.

                  1. To taky člověk muší mít štěstí na příbuzné. Aby to nebyly městské lemry co nikdy nedržely pictolku v ruce, a zvyklé, že stát se o jejich bezpečí a pohodlí postará, stačí když budou platit daně.

                    Já bych to vyjádřil procenty. Dejme tomu, že současný stav bezpečnosti, kdy se vám ani po setmění na ulici prakticky nemůže nic stát, je 100%.
                    Pak nastane kolaps státu, kdy se tu potulují ozbrojené bandy, lapkové, vznikají gangy, mafie se přestává zcela bát policie, bo ta společně s armádou slouží jen jako soukromá ochranka horních 10 000, a co se děje mezi plebsem ji nezajímá. ženy a děti je lepší nepouštět ven samotné, dům nenechávat bez ozbrojeného dozoru.
                    Tenhle stav bezepčnosti si vezměmě jako 0%.

                    Když si pořídím kapesní pictolku, tak bezpečnost rodiny zvýším z nuly na 10%. Když pořídím ještě flintu nadoma pro manželku když tam nejsem, tak řekněme na 20%.
                    Pak se rozhodnu vytvořit malý obranný „gang“ z příbuzných a sousedů ve vesnici, což omezí řádění ozbrojených jednotlivců a malých skupin lapků, a tak zvýšíme svoji bezpečnost na 35%. Což je o dost lepší než kdybych tyto opatření neudělal.
                    Ale pořád je tu zbývajících 65% šance, že se něco neblahého semele.
                    Tudíž, nebylo by lepší této situaci předejít, snažit se zachovat co nejvíc funkčního státu, abych byl co nejvíc původnímu stavu 100% bezpečnosti?
                    Tak jako je lepší požáru předejít, než ho nechat propuknout, a uhasit ho až mi shoří půlka baráku?

                    Nemluvě o tom, že se i gangy a potulné skupiny mordýřů časem adaptují, získají lepší zbraně, zákeřnější taktiku jak někoho třeba nalákat. Tudíž mi moje bezpečnost po všech těch opatřeních zase reálně klesne ze 35% na cca 20%.

                    K tomu by ovšem nedošlo, pokud bych dokázal zachovat státní složky, díky kterým by lapkové a gangy nejen že nezískali žádné zbraně, ale ještě by bručeli v base a příště by si sakra rozmysleli dělat něco co je dostane zpět do basy.

              3. To je jak s děckem.
                Tak ať máte dětinskó radosť, potvrzuju, pictolka je často úplně k hovnu.
                Např. dyš fetka sce moju peněženku a nébližší pictolka je v kapci policajta keré je kilometr daleko.

                1. Ot: proč nosíš pictolku?
                  Od: protože neunesu opicajta, kterej by tu pictolku nesl!

        3. kaBrňáku počkej, nemůžeš používat racionální argumenty, na moje debilní příklady, kterýma reaguju na tvoje debilní příklady, takhle to nefunguje – když se začne pičovinama, musí se u nich zůstat :D :D

          1. 1*

          2. 1* (SatanOkkY:sry za ukradení copyrightu)

        4. Rakovina, zejmena prostaty, je naprosto bezna vec. Napriklad.

          Zrovna minulej tejden mi dochtor rekl, ze by bylo dobry mi udelat aspon diagnostiku, protoze vek na to mam (>50) a fura chlapu ten problem ma. No tak jo, tak jsem ho nechal postourat se prstem v moji prdeli a – voila – samozrejme, ze zvetsena prostata, ackoli zadne problemy se chcanim nemam, nic mne neboli, zadny prasky nezeru a vubec jsem o tom nemel paru. Nasledne odber krve na PSA a pic kozu do vazu – bujeni potvrzeno a podle dalsich dvou markeru pravdepodobnost zhoubneho nadoru >80 %. Je to nejbeznejsi rakovina u muzu, nektere zdroje tvrdi, ze tretina umrti muzu je zpusobena primarne prave rakovinou prostaty, ktera metastazuje nekam jinam, kde ji mozna objevi, mozna ne. Vyviji se extremne pomalu (do smrtelne faze 10-15 let), takze fura chlapu ji ma, aniz by o tom meli paru.

          Takze to, ze te zabije rakovina, je mnohem pravdepodobnejsi, nez ze te prepadne Ivan s AKckem.

          1. Väčšina chlapov zomrie na niečo iné pred tým, než sa stihne prostata poriadne rozvinúť. Dokonca sú štúdie, preventívna diagnostika rakoviny prostaty narobí štatisticky v populácii viac škody, než úžitku (na jedného zachráneného raka pripadá viac zomrelých na nežiadúce účinky agresívnej liečby). Na druhej strane je potvrdené, že stačí výrazne obmedziť mäso a mlieko a rakovina prostaty sa nerozvinie (výrazne sa zníži štatistické riziko úmrtia na na ňu), hoci garantovať sa nič nedá.

            1. Humus!Nemáte nic jinýho na práci, vohoni?

              1. No ja jsem predevsim reagoval na Kabrnaka, ze rakovina ma vetsi pravdepodobnost te skolit, nez nejakej Specnaz za rohem.

                1. Kurva vůbec tady s tímhle pojmem nestrašte.
                  Viděl jsem pár videí (nakolik realistických nevím) a ty lidi bych nechtěl vidět ani z velké dálky, natož se s nimi potkat. Věci, co tam předváděli, snad nedělají ani Izraelci – i když ti Izraelci prý pravidelně vyhrávají všecky možné „soutěže“ speciálů, SASíci hned za nimi a Rusové zpravidla až třetí. Izraelci nevypadají tak brutus, ale asi jsou efektivnější, nebo co.

            2. A keď už sme pri tých medicínskych konzultáciách – najvýraznejší rizikový faktor pre rakovinu prostaty je konzumácia hydiny a vajec. A naopak, strava bohatá na antioxidanty (farebná zelenina a ovocie) dokáže zastaviť až úplne zvrátiť rakovinové bujnenie. Zariaď sa ako chceš…
              https://knihy.heureka.cz/jak-nezemrit_2/#prehled/

              1. Zeleniny a ovoce zeru vagon celej zivot, takze stran prevence uz jsem vycerpal moznosti. Prej krome vajec vadi i soja, protoze obsahuje jakesi fytohormony a ty prostatu kurvi. No, tak to by si clovek nemohl ani dat nejakou smakuladu od Burese :-).

                Ne, pokud to nebude nutny, tak stravovaci navyky menit nebudu, v tom to neni. Zdrave ziju primerene a radeji chcipnu o deset let driv, ale budu mit pocit, ze jsem zil a ne jen prezival.

    5. Případně když bude muset s mužskými členy nutně opustit dům, a tam zůstane jen žena a děti, což je přesně ta chvíle na kterou čekal místní gang vykradačů a mordýřů ?¨
      Snad stihne otevřít ten tresor a vytáhnout Mossberga a udržet ho ve správném směru s dětmi za zády… Určitě má větší šanci jak s násadou od smetáku.

      1. To jistě. 40 kilové manželka s jednou flintičkou (7 nábojů ?) a ječícími/brečícími dětmi za zády se určitě popasuje s několikačleným ozbrojeným gangem profesionálních mordýřů.
        Místo takovýchto vlhkých snů je dobré si třeba zjistit, jak doporučují profesionálové v USA postupovat v takovém případě, kdy před domem (nedej bože uvnitř) je banda grázlů a vy jste sám s dětmi.
        Všichni do posledního vám poradí zabarikádovat se v místnosti bez oken, flintu namířit na dveře a zavolat policii.
        Dokonce se považuje za velmi riskantní se s pictolkou potulovat po domě, když je v něm neznámo kde jeden, nedej bože víc gaunerů, a hrát si na Viktora čističe co si dům od zločinců vyčistí sám.

        Kdyby tyhle vlhké sny salónních českých pictolkářů co si vystřelili maximálně na plechový terč nebyli k pláči, tak bych se tomu nejspíš smál.

        1. „Kdyz dame panu Hitlerovi ceske pohranici, tak mame mir pro nasi dobu, pac slibil ze uz pak nema dalsich uzemnich pozadavku v Evrope.“ Neville Chamberlein.

          1. A asi tak 60% britského a francouzského obyvatelstva.

        2. To jsou řeči. Když tě přepadne banda ozbrojenců, jsi prostě v háji, pokud nejsi Rambo, tak co tu řešíš. Pak se modli, čekej na SNB, anebo bojuj a všechno to asi vyjde nastejno. Neznamená to, že neexistují jiné situace, kdy tě zbraň může zachránit a především, že zločinec bude více vážit, zda riskovat akci tam, kde lze počítat s ozbrojeným odporem.

        3. Všichni do posledního vám poradí zabarikádovat se v místnosti bez oken, flintu namířit na dveře a zavolat policii.
          No vida, dyš se kaBrnák splete, tak aj napiše pravdu.

        4. to nejsou vlhké sny… je mi naprosto jasné, že je to ohne sranda ALE znovu, lepší s flintičkou než se smetákem. Manželka má 56 kilo a je silně sportovně založená, což je na ní dost vidět, takže to udrží v ručičkách. Sluchátka (špunty do uší s hrazdičkou pro děti jsou pro případ nouze připraveny na trezoru navrchu) Předpokládám, že by asi ve stresu přebít nezvládla a proti profíkům je to opravdu bez šance ale na nějakou špínu co potřebuje na fet by to snad stačit mohlo. Myslím si to takhle: Když mohu, koupím a držím, rodinu poučím, naučím, vysvětlím, udělal jsem vše, co jsem udělat mohl. Lepší, než nedělat nic a pasivně čekat.
          (kaBrnda) pár let jsem dost aktivně hrál paintball a i když je to sranda, nervy dokázaly zalomcovat s každým a těch chyb a failů co jsem viděl a zažil, je to neuvěřitelně poučné a i když víte, že o nic nejde stejně se poserete a srdce buší že to je slyšet určitě až za rohem.

          1. Jo, tohle z paintballu znám. Když už máte akutně pár krvavých podlitin, jazyk na vestě, vyčerpání, srdce lítá až do krku, tak ikdyž jsem slušný střelec na papírové terč, tak v takovém stresu se prostě netrefím.
            A v takovém stavu spoléhat že si manželka dokáže ještě přebíjet brokovnici (ohluchlá z výstřelu v místnosti) , je dost naivní (zřejmě s vyjímkou hodně sportovně založených manželek, ale i ty někdy prostě nemají rády zbraně).

            Právě zkušenost z paintballu mě utvrdila v tom, že na takovéhle věci je tu policie a armáda.
            A je tedy prioritou udržet funkční armádu a policii ve státě.
            Ne že ve volbách zvolím ty největší kokoty co přivedou zemi na buben (aka „minimalistický stát“) a pak řeším, jaký arzenál sebou na dvoukoláku tahat a kde sehnat obrněný transportér na vození dětí do školy.

            V tom je zásadná rozdíl mezi chytrým člověkem a hlupákem. Chytrý člověk se stará o to aby průser nenastal. Hlupák se nestará, a řeší to až průser nastane. To je ovšem většinou pozdě, na to vyřešit to bez úhony a v jeho prospěch.
            Podobná situace je teď s naší zemí, kdy se to dostalo do fáze, kdy už je to neřešitelné. A to se ještě ani většina vohnoutů neprobudila a netuší v jakých sračkách jsme.

            1. Brokovnicí v budově na nějakých 5 metrů pokud tam je buckshot moc mířit nemusíš, prostě někde zhruba před tebou je problém a po výstřelu tam už není.

              1. Brokovnice je poměrně nevhodná na domácí obranu.

                1. Tak 12ga je pochopitelně „s kanónem na vrabce“, obzvlášť v domě. Ale všiml jsem si že v USA jsou k sehnání jakési ultra-short náboje, které mají snad poloviční délku, ani ne. A s tím by se už dalo něco dělat i v případě 40kg obránkyně. Kromě toho se jich do zásobníku vejde o polovinu víc.
                  Jen u nás myslím nejsou k sehnání.

                  Onanýrka má docela pomalé nabíjení, což je handicap v případě několika hodně agilních útočníků. Jednoho rozmázneš, a ten druhý když neuteče a bleskurychle zareaguje, tak zabije tebe než tam nasuneš další náboj. Nedejbože když musíš přitom přestat mířit (krátké ruce ženy, dlouhé onanovací předpažbí).

                  Pictolkou v rozklepaných rukách netrefíš, a i když ano, tak tě nasraný/opilý/zfetovaný útočník zmasakruje (než sám chcípne) pokud nezasáhneš nějaké nervové centrum což by ho paralyzovalo.

                  1. Tak ono se s onanýrkou dá střílet i rychle, tady Paul to ukazuje na 6:19 docela hezky

                    https://youtu.be/fDnyRXF_0Ck

                    Birdshotem zabiješ na blízko taky, ale prostě buckshot je “jistota”. Já si myslím že brokovnice je právě že na scénář kdy je člověk zabarikádovaný v místnosti ideální zbraň. Na čištění baráku asi ne, ale záleželo by na délce zbraně.

                    Ten zpětný ráz je o zvyku.

                    1. Potřebuješ obě ruce, nechtěné zasažení necíle, komplikovaná/pomalá manipulace kvůli délce v uzavřených prostorech, pomalé nabíjení, hůře zbraň ochráníš, přeneseš, obecně náchylnější na závadu, zejména při použití slabším člověkem/ženou…

                  2. Úkol č. 1 – vykrmit manželku! 40kg je opravdu málo nejen na obranu.

              2. Jaký má brokovnice rozptyl na 5 m (osobně bych řekl, že minimální, bůh suď, zda vylétli broky z košíčku, ale zrovna o broknách vím celkem houby)?

                1. záleží na velikosti broků. Každopádně čtyřky broky z 5 metrů by jsi sbíral z půlky těla

                2. Záleží i na zahrdlení, na youtubu určitě nějaky video bude ale bude to něco v kruhu o poloměru tak 10cm.

                  Broky by z košíčku normálně vyleťet měly.

            2. „Ne že ve volbách zvolím ty největší kokoty co přivedou zemi na buben (aka „minimalistický stát“)“
              To kde sú takýto politici? Ja som o takých ešte nepočul. Minimalistický štát je presný opak toho, o čo sa snažia úplne všetci politici na celom svete.

          2. Mossberg? Co máš? Taky jsem na začátku roku objednával :)

            1. Onanyrku Mossberg si koupil kamarad v ’94, splnil si svuj detskej sen. Volal mi, ze ho zrovna vzvedl, at se vecer stavim kouknout. Taxem k nemu vecer dorazil, v baraku se svitilo, vsechny okna dokoran, on v obyvaku, na stope dulek, okolo bordel z rakosu, omitky a pilin, v bedne bezel Rambo z VHS a kamarad stastnej, prej to jen cistil…

              1. :D tak oceňuju jeho zapálení pro věc. Žije ještě nebo si stihnul přivodit nějakou újmu, když to tak poslouchám tak to bude asi pěkný číslo.

                1. Nechci tady provalit jeho nick, protoze brnaci by se asi chytli. Je to docela znama figurka a porad jeste zije.

                  1. Kdo si někdy nevystřelil doma či v práci (na šatně, v garáži…) tak prostě nemá zbraň :D

        5. Absolutně nechápu, na co je mi dnes zbrojní průkaz a legálně držená zbraň.Jo, můžu si zastřílet na střelnici…

          1. tak jako jo, můžeš zkusit nosit černotu, ale přece jenom šance na odhalení není úplně limitně u nuly…

            1. Behemot
              Proč nosit?Máme doma.A taky pytel vápna.

            2. Behemot
              Pokud „nosíš“ a potkáš opici s nožem.Copa uděláš?

              1. to asi záleží podle toho, co dělá opička, ne?

                1. Znám člověka s černochem, co ho nosí jenom do fakt rizikových míst. A už docela dlouho a podle toho, co bylo slyšet, tak párkrát ho i tasil. Navzdory pověstem, ona ta opečovávaná menšinka má přece jen dost zbytků inteligence na to, aby před takovým železem couvli.
                  Ale tam co on, většina lidí vůbec nechodí, ani pracovně, ani soukromě.

                  1. Bez zajímavosti není ani to, že v dotčených místech kamery buď nejsou vůbec, nebo jsou nějak záhadně nefunkční. Říkal jsem mu to kdysi dávno, zda se nebojí právě tohodle – nebojí..

                  2. Mmch, dalo by se říct trochu „neobyčejný“ technik od kabelovky, co umí řešit i takové zapeklité případy, jako že jsou na jednom káblu napíchnuté tři rodiny a „nějak“ mají zkopírované dekódovací karty. To už je trochu vyšší dívčí – a ten blbec tam furt lozí s měřákem bratru za půl mega..

                    1. Takovej clovek by mel krochnu fasovat na ZP sk. D (nebo C?).

                    2. No asi to déčko. Ale svéráz má už dost dlouho ten názor, který už tu zazněl:
                      Že registrované železo máš fízlama maximálně zapůjčené a že přes ZP Tě dneska může popotahovat či vydírat kdejaký debil.

                    3. A já s ním v podstatě souhlasím. Dnes stačí nasrat nesprávnou babu (zpravidla tu, co není Tvoje), ta zvedne telefon a zavolá fízlům, že ti jeblo a máš u sebe železo.
                      A papíry se železem Ti seberou fakt jenom jedenkrát. Nevím o případu, že by pak oboje s omluvou vrátili…

                    4. Cernouska mit nekde za tramem a cernouska nosit, je sakra rozdil. Staci, aby ho nekde na prechodu trefilo auto a nejakej pomahac mu to cornul. Nekoho nekde sunda a pri trose stesti se najdou otisky treba na zasobniku… Ja chapu, ze cesta k majitelu muze byt klikata, ale zivot je svine.

                      Zrovna pro denni noseni bych si poridil legal a cernouska nechal nekde v klidu odpocivat.

              2. Ja jsem v teto situaci byl. A vedla ke zmene planu opice. Takze u mne dobry. Proste jsme je navzajem vytahli, ukazali, pak schoval on, pak ja a vsechno bylo zase zality mesicnim svitem.

          2. Na strelnici nepotrebujes ZP, pokud tam nechces strilet sam.

            Ale nikdo netvrdi, ze zrovna tobe je k necemu ZP a zbran. Ja si naopak myslim, ze zbran nepatri do ruky kazdemu a uz vubec ne tem, kteri k nim nemaji zadny vztah. Takovi lide pak obvykle ani nejsou dostatecne opatrni.

    6. Kdybys byl opravdu kabrňák, odpovíš si na svoje malebné otázky sám. Pictolka by ti přeci byla dobrá k tomu, abys mohl dělat vše co popisuješ taky. Tím bys dosáhl rovnosti příležitostí a tedy větší spravedlnosti ve společnosti.

    7. kaBrnaku, furt přemýšlím nad tím, jak se ten gang vyděračů, vykradačů a mordýřů vlastně dozví, že stojí za to vydírat, vykrást nebo zamordovat zrovna mě, nebo někoho z mé rodiny.
      Přemýšlels nad tím?

      1. To by jsi se divil, Servisdoku. Já třeba znám případ kdy vykradači šli zcela najisto, ačkoliv dotyčný žil docela introvertním životem a nenechal si do bytu vodit procesí, ale převážně lepší lidi a to v malém množství.
        Jenomže on měl dlouholetou přítelkyni, a ta měla docela divokou dceru 20+ která by ze všeho nejvíc potřebovala zámek na kundu a klíč svěřit někomu odpovědnému.
        Ač ta dcera v bytě nikdy nebyla, tak jeho přítelkyně samozřejmě svojí dceři vykládala, co dotyčný dělá, jaké má koníčky, a tudíž co všechno má v bytě. Prostě jak ženské žvaní až všechno vyžvaní (například: to je hrozný, v tom jeho bytě není k hnutí, všude člověk zakopává o nějaké starožitné krámy, nejradši bych to vyházela).
        Ženská je vůbec ten nejhorší rizikový faktor v domácnosti, zvlášť když je naivní a nebo užvaněná a neví kdy co komu říct a kdy držet hubu. To už děti se dají líp instruovat od jistého věku.

        Takže ta dcera si následně pustila hubu na špacír chlapovi co ji zrovna pigloval. Tou dobou byla poblázněná do jednoho ne úplně bezúhonného chlápka, který takto dal tip svým ještě méně bezúhonným kámošům (co by člověk neudělal pro své švorcovní kámoše). Takže mu nevybílili byt, ale šli najisto po pár konkrétních cenných věcech.

        1. Takže priateľka povie svojej dcére niečo v zmysle:“Ten môj priateľ má taký pekný byt / dom / chalupu, ale niet sa tam kde pohnúť kvôli tým starožitným veciam čo tam všade má.“ Dcéra túto vetu zreplikuje (ako presne asi tuší každý kto ako dieťa hral tichú poštu resp. telefón) svojmu milencovi, ten ju zreplikuje (opäť zákon tichej pošty) svpjím kumpánom a títo chlapi po takejto informácii idú ukradnúť tomu nešťastníkovi „pár konkrétních cenných věcí“. No tak toto nevymyslíš – toto je kaBrnak………………………………

          1. Ženské se rády chlubí svým chlapem a co všechno dotyčný dělá a má. Zaslechl jsem i debatu dvou studentek před promocí, kdy se jedna chlubila, jak ten co si na něho dělá zálusk, má byt v centru, vše obložené dřevem, poctivý dub, žádná imitace… ženy jsou prostě povrchní a materialistické, to jen naivní troubové si myslí že jsou to křehké romantické květinky.

            Já nikde netvrdím, že tu větu vždy doslovně zreplikovali. Jen prostě přítelkyně věděla co vše má v bytě, a svojí dceři se s tím svěřila. A ta se nějak svěřila svému kriminálnímu příteli (se kterým mimochodem později měla dítě, když byl ve vězení). A ten zase svým kamarádům.

            Mimochodem, ta dcera si o 10 let později našla nějakého pracháče s luxusně vybaveným barákem, a všude rozkecávala co všechno tam má, luxusní nábytek na míru, atd. Je zjevné, že v té vykutálené rodince luxusní výbava bytu a majetek prostě vždy byly předmětem hovoru.
            A že se s tím v telecím věku, poblázněná hormony, svěřila kriminálníkovi co ji zrovna pigloval, je tak nějak logické.

          2. tak asi takle nepřímo ne, ale jinak jako jo, dá se takle zmíněním před špatnejma lidma, co si to následně ověřijou, asi k tomu dostat

            po letech relativního klidu to pude nahoru, jednak tady máme ty ukrošský gangy, druhak bude bída, tak se bude spousta lidí ze zoufalství přesouvat do majetkové trestné činnosti

      2. Příklad č.2:
        Žil byl, jeden taky ne zrovna extrovertní chlápek a podědil docela prostorné selské stavení, ve kterém i s rodinou bydlel. Roky se tam nic nepřihodilo. A jednoho dne se nechal ukecat, od kamaráda, že je škoda takové prostory nevyužít, a že uspořádají akcičku s muzikou, kvalitním vínem a skvělou zábavou cca pro 15-20 lidí. Akce proběhla, pilo se, hrálo se, fotilo se, a lidi obdivovali jak interiér tak exteriér tohoto zajímavého stavení.
        A co se nestalo, asi do měsíce se někdo do tohoto stavení v noci vloupal, přičemž zmizely jen 3 věci, určité hodně cenné barokní artefakty co se tam nacházely.
        Dotyčný majitel se dodnes nebaví s kamarádem co to zorganizoval, poněvadž si myslí že ta kráděž má souvislost právě s tou uspořádanou akcí (což si myslím taky). Těžko říct zda někdo žvanil, nebo přátelům ukazoval fotky z interiéru z opilými rozjařenými ksichty v popředí a nenápadnými barokními cennostmi v pozadí.
        Takovéto artefaky se nekradou náhodně, ale buď na objednávku pro konkrétního zákazníka, nebo prostě s tím že v německu se to přes překupníka nějak udá.

        A to jsou jen 2 příklady z mého poměrně blízkého okolí. Slyšel jsem i mnohem bizardnější vyprávění, ale ty nemám možnost přímo ověřit.

        1. Takový případ znám taky. A již jsem ho tu zmiňoval ohledně služeb pana JUDr. T.S., který zastupoval pachatele. Tom mém příběhu zmizely historické zbraně. Došli si jen pro ně, protože tam v prádelníku nechali 43000 DEM.

        2. Aha, takže fotky a chlubení se jimi na internetech.
          No, proč ne. Obávám se ale, že dotyční musí vést život úplně jiný, aby to někomu stálo za to – kór organizované bandě.
          Tipaři byli i mezi papírově „bezúhonnými“ lidmi vždycky, ostatně je o nich natočený i film s Vaculíkem, tuším Láska z pasáže, nebo tak něco.
          Tam ani ty internety nemusely fungovat, tuším tam stačilo v 70. a 80.letech všude dost frekventované „lešení“, často stojící u baráků i několik let..

          1. To bylo před 20 lety, takže ještě žádné internety, fejsbučky. Jen se stačilo pochlubit naivně nějakému tipaři, kterého zaujala ta pasáž o barokních cennostech. Myslím že ani jejich majitel neznal jejich cenu, dokud mu to nevyčíslil soudní znalec.

            Nevím co tím „jiným životem“ myslíš. Dotyčné postižené znám docela dobře. Spíš než cokoli jiného, jsou poměrně naivní, co se lidí a hlavně žen týče.
            Je to jakési mystérium, které by nejspíš vysvětlili budhističtí mystici pomocí karmy. Proč si někdo do života neustále přitahuje ne zrovna podařené existence, a to furt dokola. A jaksi mimoděk od sebe odhání lidi co to s ním myslí upřímně a dobře a přitahuje všeliké parazity a šmejdy.
            Člověk znalý života si této zvláštní zákonitosti už musel všimnout.

    8. kaBrnak: Ako ochranu proti gangu vydieračov si založím vlastný gang, samozrejme. Prečo by som to mal riešiť pištoľkou?

  5. V ČR se máme velmi dobře, co se osobních svobod týče. Zákon o zbraních je rozumný kompromis, aby zbytečně neděsil pacifisty a moc neomezoval militaristy. Nechtěli bychom se spíše pochválit jak se máme fajn, než věčně hořekovat nad tím, co by kdyby?

    1. Presne v tomhle jsme to vyhrali vcetne populace ktera SE zbranema nebesni a vybije si to jinde

    2. Mohu se zeptat v čem ten rozumný kompromis spočívá?

      1. Ano.
        Spočívá v tom, že současný stav nikoho nedráždí až do té míry, že by akutně hrozilo, že nějaký spolek aktivistů získá podporu veřejnosti a dojde ke změně. V tuhle chvíli je dosaženo +- rovnováhy a to je dobře.

        1. Tak snad to vydrží; jsem ale silný pesimista.
          U mnoha věcí jsem si přesně tohle, třeba před deseti lety, říkal taky – „snad to takhle vydrží“. A naprostá většina nevydržela, bohužel. A protože jsem se tu narodil a taky už nejsem nejmladší, tak bych dovedl snést fůru důvodů, proč na věc hledím tak pesimisticky.

        2. Já měl na mysli to, že pro řadu policajtů, prokurátorů i soudců je nutná obrana se střelnou zbraní stále sprosté slovo. Já to jako rovnováhu nevidím.

  6. Zakaz samozrejme ve vysledku funguje a byt to cerny trh uplne neodstrani, tak problem jako takovy rozhodne jo.
    A ta posledni strelba samozrejme s cernym trhem nic spolecnyho nema – chlapec vsechno koupil legalne.

    https://www.nytimes.com/2022/05/25/world/europe/gun-laws-australia-britain.html

    In Australia, a 1996 massacre prompted mandatory gun buybacks that saw, according to some estimates, as many as one million firearms melted into slag. The rate of mass shootings plummeted from once every 18 months to, so far, only one in the 26 years since.

    https://www.youtube.com/watch?v=0rR9IaXH1M0

    1. Ano. Austrálie šla za posledních dvacet let úplně do prdele.

      1. Lip bych to nepopsal

    2. Jasně, „mass shooting srate“ plummeted, protože před zákazem zbraní měli za 20 let asi 4 případy skutečného mass shooting s více jak 5 oběťmi – z toho 3/4 motorkářské gangy.

      Zato po zákazu zbraní jim nepřetržitě rostl počet vražd a násilných zločinů, který do té doby klesal.

      1. New york times je americký Rudý právo a podle toho vypadaji články jeho aktivistů.

        1. Tak to by bylo ještě dobré.
          Naše Právo, původně rudé, dovedlo už za 20 let psát docela zajímavě.

          1. Jo, znam par lidi, co to zacali za posledni roky docela cist. Prej alternativa. Ja nevim, nectu, ale docela verim tomu, ze jako opozicni platek to muze byt obcas zajimavy.

      2. Korelace neznamená kauzalitu.
        Taky si všímám, jak mají v těch po zuby ozbrojených pictolkářských USA, čím dál menší počet vražd, kriminality, a menší počet vězňů na obyvatele :-)))

        Jestli ono to nebude spíš tím, že třeba zrovna „Techas“ je obývaný zámožnými, pracovitými a rozumnými lidmi, zatímco do socialistických států typu „Commiefornia“ se stahuje verbež z celých USA, nezaměstnaní černoši, lemplové a vagabundi, protože je tam celý rok teplé podnebí a fakt ti stačí ten stan na ulici.

        Takže ty příčiny mohou být úplně jiné než zbraňová politika.
        Ono to třeba souvisí z celkovým rozkladem a úpadkem USA. Ostatně o tomto byl i film Volný pád.
        Že se ten zjevný rozpad snaží zakrýt hollywood svojí virtuální realitou a že centrální banka ten průser maskuje kvantitativním uvolňováním, na skutečnosti nic nezmění.
        USA byly v roce 1990 na pokraji totálního kolapsu, kriminalita šílená, dluhy obrovské, už nebylo kde brát. A pak jim jak dar z nebes přišel rozpad sovětského impéria a celého východního bloku, na kterém se obrovsky napakovali, vlastně celý západ. Vyrabovali co mohli, a ještě tu získali odbytiště svých nekvalitních výrobků.
        Ale tohle je těžké vysvětlit lidem co mají mozek vymytý hollywoodskou propagandou.

      3. Jojo, urcite, uplne vidim jak ty vrazdy hned po zakazu zbrani leti do nebe.
        https://www.macrotrends.net/countries/AUS/australia/murder-homicide-rate

        Oh, wait…oni jsou kolem toho zakazu uplne flat a pak pokracujou dolu. A v roce 2015 maji 5x min vrazd na obyvatele, nez USA, kde je tak bezpecno, pze kazdej muze mit bouchacku.

        Dopice, si pustte to obe casti videa od Jeffriese, protoze ten to shrnul vicemene dobre (a je z Australie).

        1. Hele, když chceš prokazatelně zmanipulované statistiky používat jako argumenty, klidně si posluž ale nečekej, že se nechám stáhnout do tohoto bahna.

          Počet vražd v USA – srovnání států a s jinými státy:
          https://zbrojnice.com/wp-content/uploads/2018/12/Srovn%C3%A1n%C3%AD-vra%C5%BEednosti-1024×444.png
          Brazílíe má totální gunban, Mexiko také, v Rusku smí sice občanský póvl mít brokovnici, po pár letech milostivě i semiauto pušku, ale nesmí nic nosit na sebeobranu a pistole jsou vyhrazené pro papaláše nebo musí být zavřené v majetku klubu.

          Ještě směšnější je celkový počet vražd per capita v porovnání se zbraněmi:
          https://zbrojnice.com/wp-content/uploads/2018/03/Vrad%C5%BEy-a-zbran%C4%9B-ve-spole%C4%8Dnosti.png
          Absolutně nulová korelace.

          Přitom 54% z těch vražd palnou zbraní v USA se stane v pouhých 2% okrsků:
          https://crimeresearch.org/2017/04/number-murders-county-54-us-counties-2014-zero-murders-69-1-murder/
          Což jsou, zajisté jen shodou, náhod černošská a latinskoamerická ghetta plná ganxsterů jako :
          https://crimeresearch.org/wp-content/uploads/2017/04/Chicago-Murders-0101-to-05172017.png
          https://res.cloudinary.com/chicago-rap-music-news/w_640,c_fit/chiraqdrill/2019/11/Active-Gangs-in-Chicago.jpg
          (Červeně = Black P. Stones | Tmavomodře = Gangster Disciples | Světlemodře = Black and Maniac Latin Disciples | Zeleně = Mickey Cobras and Spanish Cobras | Zlatě = Vice Lords and Latin Kings)
          Což také potvrzuje demografie vražd – půlka všech vražd jsou black-on-black, ačkoli černoši tvoří jen 12% obyvatel:
          https://zbrojnice.com/wp-content/uploads/2018/12/USA-vra%C5%BEdy-podle-rasy.png

          Jinak řečeno – v USA zdaleka není tolik vražd a už vůbec ne vražd palnou zbraní, jak mají lidé dojem ze zmanipulovaných euro-soc statistik; a kdyby se najednou vystěhovaly všechny černé gangy, vražednost v USA by bez ohledu na jejich stamiliony pušek a pistolí klesl na lepší úroveň, než půlka EU států.

    3. Jo no když se zakážou zbraně tak k žádným masovým vraždám dojít nemůže. Jen pro ilustraci, že stačí trochu vynalézavosti.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Cologne_school_massacre

      1. Nic neni 100% nezijeme ve vakuu a zadny opatreni nefunguje naprosto dokonale – ale kdyz porovname Nemecko a USA, tak je naprosto jasny, kde je ta frekvence utoku radove vyssi (BTW i ten utok v Koline mel skoro o polovinu min obeti nez ta posledni strelba v USA).
        Pritom logika odpurcu jakykoliv limitace je, ze to bude akorat „lakat“ ty spatny a ti „dobri“ se nebudou mit cim branit -> praxe ukazuje, ze to tak ve vysledku neni (coz neznamena, ze nejsou pripady kdy by to tak nebylo)

        1. Logika odporcov je, že si sa dopustil logického faulu. Z konincidencie vyvodzuješ kauzalitu.

          1. V Australii byly strelby, zakazali zbrane, nejsou strelby.
            Ve statech byly strelby, nezakazali zbrane, stale jsou strelby.
            No jo, nahoda, se to tak seslo. :-D

            A temhle to taky uplne nahodou vyslo.

            https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3828709/

            Results. Gun ownership was a significant predictor of firearm homicide rates (incidence rate ratio = 1.009; 95% confidence interval = 1.004, 1.014). This model indicated that for each percentage point increase in gun ownership, the firearm homicide rate increased by 0.9%.

            Conclusions. We observed a robust correlation between higher levels of gun ownership and higher firearm homicide rates. Although we could not determine causation, we found that states with higher rates of gun ownership had disproportionately large numbers of deaths from firearm-related homicides.

            :-D

            Jak rikal Jim Jeffries, jedinej duvod proc to obhajujete je, ze mate radi zbrane – vsechno ostatni je bullshit.

            1. Proč je tedy vyšší procento násilných činů se zbraní s následkem smrti v Chicagu, kde je přísná zbraňová politika než v „nejhorším“ městě v Texasu, kde je velmi benevolentní zbraňová politika?

              Já si soukromně myslím, že rozšířené vlastnictví zbraní způsobí více případů jako v té škole a nižší počet případů „běžné“ kriminality se zbraní. Něco ve stylu „Jestli je minimální šance, že na mě obět vytáhne bouchačku, půjdu do toho.“ a naopak.

              Nicméně počet obětí střelby ve školách bývá řádově nižší, než počet obětí při kriminalitě „se zbraní“. Jen jsou víc vidět. Ale můžu se plést ;)

              1. Goro
                30.5.2022 v 22:31

                pokaváď ani prověření zaměstnanci školy (třeba někteří učiteli, klidně se zvýšenejma nárokama, jako psychologický konzultace a nějaký nastřílený hodiny) to mít nesmí, tak to bude terč vždycky – přitom stačí totok

                případy že někdo začne střílet třeba v kostele, a je-li to civilizovanej stát, je zneškodněn po pár výstřelech, jsou tam celkem běžný – prostě to kurva funguje

                1. To nejsme vepři ;) Říkám víceméně to samé – tedy že v číslech to vychází lépe.

              2. Protoze to nezohlednuje napr. socialni situaci a existujici kriminalitu. Par zbrani navic smazkam bude mit jinej efekt nez par zbrani navic high-class lidem. V obou pripadech je efekt pravdepodobne negativni, ale u tech high-class lidi je ta baseline kterou to zhorsuje vyrazne niz.

                Navic u Chicaga je to fakt jak rozdelovat bazen na „smi se chcat“ a „nesmi se chcat“ casti :
                https://www.chicagotribune.com/news/ct-news-cb-greg-abbott-texas-gun-laws-chicago-20220527-pruljwytw5c3zmdaqhrr6q4fki-list.html
                Jednak mraky lidi neodevzdali zbran po propadnuti povoleni a navic je tam brutalni dovoz z okolnich statu, kde je legislativa mekka.

            2. A to, že podle jejich zjištění je podstatně lepším prediktorem, než množství zbraní, množství černochů (a také sociální nerovnost -gini) jste si nevšiml, nebo jste to vynechal schválně?

              A je v takovém případě zvýšené množství zbraní v domácnostech příčina zvýšeného množství zastřelených, nebo naopak následek v podobě reakce na vysokou násilnou kriminalitu?

              1. 1) Jenze cernosi jsou disproporcne chudsi a ziji v disproporcne chudsich oblastech. Tz. tam uplne chybi rozliseni jestli ta kriminalita souvisi s rasou (nesouvisi, je to kototina) nebo socialni situaci (to mnohem spis).

                Muzes kouknout treba na tohle:
                https://www.hsph.harvard.edu/hicrc/firearms-research/guns-and-death/
                1. Where there are more guns there is more homicide (literature review)
                2. Across high-income nations, more guns = more homicide
                3. Across states, more guns = more homicide
                4. Across states, more guns = more homicide (2)
                5. A summary of the evidence on guns and violent death
                6. More guns = more homicides of police

                2) Korelace mezi zvysenim poctu zbrani a gun-related violence je prokazana. To „co“ to zvyseni poctu zbrani zpusobilo je irelevantni. Pokud zastreli 10 lidi za rok, 20 lidi si kvuli tomu poridi zbran, tak lze ocekavat, ze pristi rok zastreli tech lidi jeste vic.

                1. Tz. tam uplne chybi rozliseni jestli ta kriminalita souvisi s rasou (nesouvisi, je to kototina) nebo socialni situaci (to mnohem spis).

                  – souvisí mnohem víc s kulturou než se sociální situací, spousta prvogeneračních migrantů třeba z Asie bude ještě chudších než nějakej černoch na dávkách a prostě takovou kriminalitu vykazovat nebudou.

                  1. Where there are more guns there is more homicide
                  Až na to že ne, ta korelace tam nutně není.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S._states_and_territories_by_intentional_homicide_rate
                  https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/Household_Firearm_Ownership_Rate_by_U.S._state.svg
                  2. Nemůžu tu studii najít, těžko soudit když nevíme jaké státy si vybrali a podle jakého klíče. Za zmínku stojí tohle: „In simple regressions (no control variables) across 26 high-income nations, there is a strong and statistically significant association between gun availability and homicide rates.“ – Z toho mám pocit že celkově to co se píše ve Vašem odkazu je hodně velké zjednodušení toho co se v té studii píše a opět korelace se nerovná kauzalitě.

                  1. a čím to, že vyspělá kultůra je v Evropě, v Asii, relativně ještě třeba i v těch amerikách, ale co se týče negerstánů, tak tam je jenom tma? jinak ne vůbec to s tím nesouvisí, tak jo, no :o)

                    1. Protože, tam prostě žádná moderní kultura, která by umožnila výstup z bídy nevznikla. Všechno primitivní tribalismus. Já neříkám, že tam nějaký genetický predispozice být nemůžou, ale ani afrika prostě není jakýsi jednotný etnický monolit, sice jsou tam všichni černý, ale je to jako tvrdit že všichni obyvatelé Asie a Evropy jsou stejný protože jsou všichni šikmooký/bílý.

                      Prostě si na Wakandu ještě nějakou chvíli budeme muset počkat.

                    2. Wokelandu, chtěls říci, ne? :D

                2. Měli byste se všichni stydět, 5 stránek textu a nikdo není schopen té prolhané svini zavřít tlamu. Zkusím to proto já.

                  > Způsobují kriminalitu zbraně nebo negři?
                  http://i.4pcdn.org/pol/1522442630669.png
                  http://i.4pcdn.org/pol/1565817161428.jpg

                  > „Socioekonomické důvody“:
                  http://i.4pcdn.org/pol/1460350790062.jpg
                  http://i.4pcdn.org/pol/1555164412187.jpg

                  Nebude ten pravý důvod třeba pramenit někde tady?
                  http://i.4pcdn.org/pol/1573648343871.jpg

                  Doufám že to takto stačilo.

                  1. Zajimavy, ze ta disproporce se vetsinou projevu jenom u chlapu, white vs black female maji podle mnoha studii relativne srovnatelny cisla. Ze by tam ta barva kuze nefungovala?

                    Jinak podle studie ze 2017 (takze vyrazne novejsi cisla) ve Philadelphii https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5296702/
                    to vychazi, ze riziko je vetsi v cernych neighborhoods, ale ne o tolik jako v tech cislech co si dal ty (cca je to o 2 income brackets).

                    1. Protože to není barvou kůže, ale kulturou. Černý kluk bez otce = vstupuje ještě před pubertou do černého gangu.

                      Černé holky, byť bez otce, do gangů nelezou. Pochopitelně.

                      Je to mj. prokázané tím, že na černošských komunitách obecně platí to, co píše Hadrian – ale v černé komunitě bez ohledu na příjmy, kde ovšem většina rodin je úplná otec+matka, je kriminalita stejná nebo lepší, než ve srovnatelné bělošské demografii.

                      A stejně tak je to prokázané tím, že černošská kriminalita se naprosto raketově zvýšila v 70. letech – kdy začaly dorůstat první generace černoušků od Single matek, které kauzálně vyvolal Johnsonův program sociálních dávek „The Great Society“.

                      Aneb obrazem dvou memů:
                      https://i.pinimg.com/originals/8b/71/a5/8b71a52871969674d0759ce09703bfea.jpg
                      https://img.memecdn.com/History-of-Modern-African-American-Music_o_14780.jpg

                    2. >Mrcasik
                      To je sice všechno pěkné, ale je třeba doplnit, že černá kultura pouze vychází z inherentních biologických odlišností jejich rasy. Stačí se podívat na mapu IQ a na úspěchy jejich civilizace, např. že sami nikdy nevynalezli kolo.
                      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a8/World-iq-map-lynn-2002.svg

                      Dle tvého argumentu by měla být v africe nižší kriminalita než v USA, protože tamní vrchnosti nemají z čeho rozhazovat a živit svobodné matky. To ale asi nebude pravda, že? Vysvětlení je o hodně jednodušší – dříve se prostě negři v USA nesměli chovat jako negři, jinak jim nasraný dav dal smyčku a vytáhl na nejbližší pevnou větev. Dnes jen socani / demonratové / AIDSkomouši nebo jak tomu kdo říká vytvořili pro rozkvět černé kultury vhodnější podmínky.

                    3. Co to je za argument? Že z těch 13 % celkové populace negrů co mají na svědomí 51,2 % vražd v USA jsou naprostá většina mladí parchanti je snad každému jasné a nechápu proč by to mělo být relevantní. Dalo by se ale říci, že stejný podíl viny jako vraždící parchant má prasnice co jej vyvrhla a „vychovala“.
                      https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s/2019/crime-in-the-u.s.-2019/topic-pages/tables/table-43
                      Na to čeho a kolik přesně páchají samy bachyně FBI nemá tabulku, ale někde se z těch stránek bude dát stáhnout celá databáze tak ti nic nebrání pustit si excel a vypočítat si ji, pokud se ti v tom chce hrabat. Nikoho ale nezajímají jakési studie co napsal literal who z nějaké americké fildy.

                      A co se děje v těch jejich slumech asi nejlépe vystihuje obrázek:
                      http://i.4pcdn.org/pol/1403494836039.png

                    4. Tady bych si nebyl tak jist, jestli už vyjebaní demokrati nestihli s podobnými databázemi zatočit.
                      Dokavad se znova nenaučíme pojmenovávat věci a jevy správně, bude to jen horší a horší. Teď to myslím obecně – demokrati stihli udělat už tolik nevratných věcí, že je to až k nevíře.
                      Podobné tendence má brusel a Evropa, bohužel.

            3. Argument Stand-Up komikom? To fakt? :D

              Veď tam máš priamo v tom citáte, že sa jedná o koreláciu, nie o kauzalitu! Keď chceš nejaké takéto korelácie, tak si pozri napríklad tento článok: https://www.buzzfeednews.com/article/kjh2110/the-10-most-bizarre-correlations

              Podľa neho počet vrážd koreluje s množstvom predanej zmrzliny alebo tiež s používaním Internet Exploreru. Podľa tvojej logiky teda zmrzlina spôsobuje vraždy a Internet Explorer tiež. (Zrovna u IE by som sa tomu teda nedivil :D).

              1. No, čo sa týka toho článku, niekedy sa slovo „bizarný“ hodí aj na spôsob, ako k tým bizarným koreláciám došli – s tým Internet Explorerom to pekne znásilnili (graf ani jednej veličiny nezačína v nule), počty pirátov mi nesedia k realite a pod.
                A korelácia chudoby a dĺžky penisu nemusí byť až tak nereálna, samozrejme nejde o priamu kauzalitu, ale o to, že dlhší penis majú obvykle… ba už som ticho, dnes sa nesmie ani naznačovať.

              2. Nejsem slepej a proto jsem to taky vykopiroval. Seriozni vedecky studie to normalne priznavaji – nicmeme taky rikaji, ze to je proste proto, ze je nemozny udelat experiment a tim prokazat kauzalitu.
                ///Hemenway, director of the Harvard Injury Control Research Center, says he would “bet a lot of money” that the prevalence of guns increases homicide, all other things being equal. “I think the evidence is very consistent with the notion that more guns have made us less safe.” But it’s “almost impossible” to prove a causal relationship. “All the data are consistent with a causal relationship, but it’s very hard to say anything is causal,” he says.///

                Nicmene ta kauzalita je vic citit u „vic zbrani“ -> „vic zlocinu se zbrani“ nez u „pocet piratu“ -> „globalni prumerna teplota“, ze?

                Muzes se kouknout i sem:
                https://www.hsph.harvard.edu/hicrc/firearms-research/guns-and-death/
                Divny, sice nepisou o kauzalite, ale jak to vsechno koreluje zrovna s tim poctem zbrani…uplna a totalni nahoda.

                1. Where there are more guns there is more homicide (literature review)
                2. Across high-income nations, more guns = more homicide
                3. Across states, more guns = more homicide
                4. Across states, more guns = more homicide (2)
                5. A summary of the evidence on guns and violent death
                6. More guns = more homicides of police

                BTW – mate nekde prukaznou studii, ktera ukazuje kauzalitu mezi poctem zbrani a poctem zlocinu (kdyz teda vsichni mate za to, jak to uzasne brani zlocincum). Nemate, co? :-)

                1. Jakykoliv relevantni vyzkum nad US je nemozny, protoze samotne US nemohou dodat relevantni data. Cimztopadem se dostavame k zajimavemu tematu – japa to soudruzi asi udelali(metodologie). Protoze od 90. let(nebo kdy) ma CDC zakazano uzivat statnich penez na vyzkum zbranoveho nasili. JInak receno – mas omezena data a zdroje prave pro vyzkum toho, esli a jak to souvisi a medikaci, psychickym stavem a obecne socialnim. Protoze chudi maji co? Spatny pristup ke zdravotni peci. Just sayin.

                  1. Zakazany to ma (minimalne CDC) od cca konce 90., protoze tam byla jedna studie, ktera se mocinky moc nelibila NRA (proc asi…):

                    “Gun ownership as a risk factor for homicide in the home”
                    The study found that keeping a gun in the home was strongly and independently associated with an increased risk of homicide. The article concluded that rather than confer protection, guns kept in the home are associated with an increase in the risk of homicide by a family member or intimate acquaintance.“

                    Tak data jsou, jen gov funded vyzkumy maji zakazano se na ne koukat. A kvalita dat vicemene dobra (zalezi na zdrojich – casto je problem v odlisny klasifikaci zlocinu/obeti v ruznych agenturach). U tohohle vyzkumu je problem v absenci moznosti udelat experiment a tezkem porovnavani (malo komparativnich zemi).

                2. Že by niekto na niečo stavil veľa peňazí je irelevantné.

                  Je len logické, že v krajine, v ktorej sa občania môžu so zbraňou brániť kriminálnikom, bude viac zabití. Pretože bude viac zabitých kriminálnikov. Za mňa je to jednoznačne pozitívny efekt :-)

                  1. Jo, doporucuju tu studii z 1993 viz vyse (ta, ktera se nelibila NRA, takze republikani zakazali CDC zkoumat gun violence)

                    “Gun ownership as a risk factor for homicide in the home”
                    The study found that keeping a gun in the home was strongly and independently associated with an increased risk of homicide. The article concluded that rather than confer protection, guns kept in the home are associated with an increase in the risk of homicide by a family member or intimate acquaintance.“

                    Zajimavy, ze maji v USA 5x vic vrazd nez v Australii – kde lidem zakazali se tema zbranema branit, takze by tam meli bejt vrazdy na dennim poradku.

                3. Tyhle studie naprosto dokonale a neprůstřelně vyvrátil statistik John Lott ve své 700stránkové knize „More guns, less crime“. Mimo to to potvrzuje každá jedna statistika, která není úmyslně cinknutá extrémně selektivní volbou extrémně osekané podmnožiny dat.

            4. Tak v Austrálii zakázali zbraně a nejsou střelby, jo? A tohle je tedy co přesně?
              Austrálie: Premiér Victorie po masové střelbě vyjádřil odhodlání zpřísnit zbraňovou legislativu
              Všimni si, že mluví o nelegálních zbraních u mladých. Británie je totéž – v Londýně zabavují co týden lodní kontejner nelegálních zbraní, a to zakázali zbraně v roce 1996.

              Dále, australské statistiky debunked:
              https://fee.org/articles/the-myth-that-australias-gun-laws-reduced-gun-homicides/

              Ty jsi přesně jako IPCC – vybereš si velmi pečlivě extrémně malou ale tvým účelům vyhovující podmnožinu grafu s cílem, aby ti trend vyšel tak, jak má.

              1. už ty levičácký pizdy konečně „našly správnej termín pro domácí loupežný přepadení“? prvních pět let co to raketově rostlo to sváděli na to, že vlastně na to není v tabulkách správný jméno, a tím ten problém jako že neexistuje

            5. ‚V Australii byly strelby, zakazali zbrane, nejsou strelby.
              Ve statech byly strelby, nezakazali zbrane, stale jsou strelby.‘

              Ucelove lzes. V AU sice nejsou hromadne strelby, zato rostou prepadeni a vrazdy jednotlivcu, s cimz se beznej ovcan potka rozhodne casteji.

        2. To není praxe. To je propaganda.

    4. Klasicke americke reseni. Pojmenujeme problem a prelepime ho resenim. NEBUDEME RESIT PROBLEM!#!#!!! Proc kluci strili? To je nam u prdele, bez zbrani strilet nebudou. Problem -> reseni.

      Vskutku americky pristup, blahopreji.

      Negri maji horsi vzdelani, protoze jejich skoly jsou v nizkoprijmovych oblastech a ergo dostavaji mene penez z dani. Navysime prispevky skolam. Problem -> reseni. (spoiler: problem to nevyresilo, protoze bez poradne analyzy neresis problem)

  7. Ten jejich SWAT team vypadá důvěryhodně. A lidi si je moc chválí.

    https://www.facebook.com/uvaldepd/photos/a.984027511630606/2986614501371887

    Kvóty na diverzitu mají zřejmě splněný.

  8. Ono je to ještě zajímavější, taková konspiračka. Zdá se, že mexikán nebyl jen duševně chorý (transka), ale taky byl v kontaktu s nějakými „agenty“ přes Discord (což je ostatně úplně stejné loviště deviantů jako Reddit). Ani bych se nedivil, kdyby soudruzi agenti tyhle mentály ponoukali po internetu sami. To se v minulosti stalo několkrát. Domácího terorismu je „nedostatek“ a musí se vyrábět.

    1. Nemyslim si. Kazda generace ma nejakej svuj hit. A tahle ma, bohuzel pro nas, tranzici a psychicke poruchy. A tohle je pruser, ktery se z nejakeho duvodu prehlizi. Dneska kdyz chces bejt in na socialnich sitich, tak bud musis bejt psychicky nemocen, nebo alespon transka v prechodu. No, jenze kdyz simulujes(jdou tam inavody, jak si vysimulovat medicinske reseni) tohle, tak mas problem v tom, ze leckdy se zacnou dit nevratne zmeny. Takze minimalne v tomto smeru nemusis mit nejakeho agenta potouchatele.

      Nemluve o tom, ze americke skoly jsou celkem solidni sikanozni peklo, takze chapu, ze ta motivace tam existuje. Ostatne nekteri mistni maji za sebou ZVS a urcite si vzpomenou, ze nekomu z ty sikany hrablo a dely se veci.

      1. Ale ten člověk byl opravdu socka (ostatně proto si ho ve škole také dobírali) ale měl údajně pušku za 2000 USD se zaměřovačem za 600 USD… kde je vzal?

        1. Doporucuju se mrknout na pribehy mladych gambleru, na netu je hromada pribehu ke cteni. Tam se clovek dozvi, ze ti lidi nemeli problem splasit hromadu penez, aby je nasledne nacpali do ruznych forem hernich automatu(at se bavime o automatech ci jine forma gamblingu, mnohdy maskovane za free to play hry na mobilnich telefonech). V penezich problem nikdy nebyl a ty lidi do toho cpali neskutecny prachy. Kdyz neco fakt chces, tak si na to penize sezenes.

        2. Takhle z hlavy me napada pribeh kluka, co si mezi 16 a 18 mesicne prisel na vic jak 400 USD a vsechno to rval do her. Zadny kradeni, kapesny v tom bylo zanedbatelne. Odpoledni a nocni brigada a minimum spanku.

      2. No, děly se věci…tak bych to asi nenazval a oba ty výjimečné případy, mimořádky, umožnila dostupná zbraň.
        Za 2 roky dva kusy, nikoli ale z naší roty, jenom ve stejném areálu. Tamní šikanéři asi nějak uměli chodit po ostří nože a odhadnout, kdy už to je přes. Nicméně i pro ty dva, už to bohužel bylo moc. Šikana vymaštěných magorů z východního Slovenska, bohužel zkombinovaná se spouštěčem z osobního/rodinného pozadí, v obou případech.

        1. A ani hrozba vyšetřování kontrášema a následného Sabinova, je nedokázala odradit.

          1. Předpokládám, že Sabinov bylo asi vězení.

            1. Vojenský kriminál na východě Slovenska..

              1. No nazdar. Tam to muselo vypadat. Když tam někoho z Čech zavřeli, tak byl asi v tý oblasti jedinej, kdo uměl číst a psát.

                1. I nižší důstojníci a někteří bystřejší Slováci, o Sabinovu mluvili s hrůzou v hlase. Při špatné konstelaci tam totiž mohl skončit i některý z nich. Mělo to být údajně rozdělené na část pro ty nižší důstojníky a pro ten výkvět vojáků ZVS.

              2. Uz je skonvertovany na civilny kriminal.

        2. Pozor, ja nezpochybnuju fakt, ze volna dostupnost zbrani nic neznamena. Jenom rikam, ze spousta z tech harantu agenta aktivistu nemusi potrebovat.

    2. Agenti ponoukači, také známí jako Glowies, Glow in the Dark nebo Glowniggers, jsou skutečná věc. To si veberete nějakýho slabomyslnýho chudáka a pak ho ponoukáte. Potom ho buď chytíte při činu a máte za to body a jakože děláte svojí práci; a nebo ne a musí se zvýšit rozpočet na boj s terrorismem. Ale s tím jak se plní diverzitní kvóty tak klesá kompetence, takže už to nemá takový grády jako za časů MK Ultra.

      1. A jsme až u koulí.
        Slabomyslný chudák na internetu.
        Můžeme se asi dlouho přít o to, jak vysoké sociální dávky jsou asi zapotřebí k tomu, aby se takový slabomyslný chudák dostal k internetu.
        A hlavně – aby se na něm dovedl smysluplně pohybovat. To, že to intuitivně svedou i děti dost pod 6 let, na tom nic nemění, stejně jako na podstatě toho problému.
        Podstatou myslím toho slabomyslného chudáka na internetu – a na druhém konci drátu virtuálního ponoukače.
        Pokud tedy nejde o píčovinu, převzatou z her.

    3. Na Discord jsem pomerne dlouho take, tak ti pekne dekuju, ze jsem deviant. To muzes o DF napsat rovnou taky.

  9. Poukažme také na to, že na místě se nacházela Angeli Rose Gomez, matka dvou dětí ve škole. Když naléhala na policii a ta odmítala situaci řešit, chtěla jít dovnitř sama. Byla zatčena a umístěna na zadní sedadlo policejního auta za „zasahování do aktivního místa činu“. Po tom co si poníženě vyprosila, aby jí pustili, oběhla školu, přeskočila plot a do školy si došla pro své dvě děti, se kterými také utekla do bezpečí sama. Podle její výpovědi „nedělala policie nic.“

    https://sports.yahoo.com/mother-handcuffed-outside-texas-school-202952406.html

    Na internetu je také hezká fotografie z místa v okamžiku, kdy se uvnitř pořád střílí:

    https://i.guim.co.uk/img/media/a1bd8144ee222044bd4f4b11271f007de6272096/0_162_5760_3456/master/5760.jpg?width=465&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=93f9fa94f7086645e8182e9d2f5eefc0

    Na fotografii není vojsko, ale policie – americká policie v neprůstřelných vestách s dlouhými zbraněmi, pistolemi, kompletně militarizovaná a připravená na invazi do Kanady. V době, kdy se ze školy ozývaly výstřely stáli venku, po zuby ozbrojení, a lemtali limču. Znovu si také lidé začali připomínat důležitá rozhodnutí americké justice – „policie není povinna vás chránit.“ To je doslovný překlad výrokové části jednoho z rozsudků amerického soudu.

    A konečně, americká levice je v tomto případě zcela za jedno s příznivci druhého dodatku – oni považují policii za zbytečnou chamraď, kterou patří bez dalšího zrušit. Pro ty, kteří nesledují americkou politickou scénu – demokratům ujíždí vlak a jejich strana se štěpí na dvě frakce. Původní levičáci, kteří chtějí socialistické zdravotnictví, zákazy zbraní a jiné hovadiny, na které jsme zvyklí a nová, extremistická frakce, která zapaluje města, demoluje celé obytné čtvrti a která s druhým dodatkem ústavy víceméně nemá problém. I proto ztrácí kampaň na zrušení druhého dodatku dech — moderní levice má jiné zájmy a zbraně k nim bude potřebovat.

    1. Čímž se historie jen vrací po spirále. Už v 60. letech byla levice pro-gun, protože její guruové jako Rudi Deutschke říkali, že „jen s bouchačkou jste skutečně osvobození“ a Hnutí Weathermanů plánovalo regulérní komunistickou guerillu proti americké vládě. I levicoví akademici se tehdy ozbrojovali.

      A to je zase jen po spirále otočka od počátků Demokratické strany, která vznikla jako strana KKK proti černochům. Ta si prosadila zákony, aby černoši nsměli mít zrbaně, zato „vážení občané“ z Demparty ano.

      1. Ale nutno dodat, že byli kategoricky jen pro selektivní držení zbraní, kde o tom, kdo je „vhodný“, měly výslovně rozhodovat ty správné politické elity, tehdy místní pokroková smetánka.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017