Soumrak kasačních stížností + senátní akce - zpět na článek

Počet komentářů: 48

  1. Proč tam nenapíšeš všechny, ať víme, s kým máme tu čest?

    Návrh poslanců Marka Bendy (ODS), Heleny Válkové (ANO), Marka Výborného (KDU-ČSL), Jana Chvojky (ČSSD), Dominika Feriho (TOP09), Jana Farského (STAN) a dalších na vydání zákona, kterým se mění zákon č. 150/2002 Sb., soudní řád správní, ve znění pozdějších předpisů

    Takto se pro návrh hlasovalo: https://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=74622

    Čili to má někdo dobře pošéfovaný a panuje „široká politická shoda“.
    Zkusíme senát, ale vzhledem k výše uvedenému tomu moc nedávám.

    1. Nemyslím. Spíš to ani nečetli a řidíli se tím, co řekl zpravodaj. Po poslancích přece nelze požadovat, aby chápali, o čem hlasují.

      1. S tím asi souhlasím, ale dokud jim v tom nevymácháme hubu, nezlepší se to.
        S touhle premisou je můžeme nahradit nějakým jednoduchým automatem, který udělá něco jako SUMA (0.80*nazor strany + 0.20*random()) a … no vlastně budeme tam, co jsme teď.
        Zkusíme napsat senátu a pak porovnáme výsledky.

      2. Jo a ještě je hrozná prdel ta důvodová zpráva:

        Konkrétní zatížení je patrné z následujících údajů o napadlých kasačních stížnostech v
        posledních deseti letech (2008-2018, k 18. 4.):
        2008 2889
        2009 2524
        2010 2213
        2011 2388
        2012 2955
        2013 2849
        2014 2647
        2015 2886
        2016 3246
        2017 4610
        2018 1474
        Je zřejmé, že trend je trvalý, je spojený s vyšší efektivitou práce na správních úsecích
        krajských soudů, a přes vysoké pracovní úsilí Nejvyššího správního soudu se mu bez
        příslušných legislativních opatření nedá čelit.

        Jo. To co píšou je z té tabulky fakt zřejmé. To to fakt nikomu nepřipadlo divné?

      3. Prý je dnes polovina v PS ČR schvalovaných zákonů, jen přepisen nařízení a novel z EU nebo z europarlamentu. A jsem silně na pochybách že i ti europoslanci tomu vůbec rozumí.
        Podle mě je jejich životní krédo: jde tu všechno do sraček, ale my tady nahoře zůstaneme hezky v závětří ať už se tam dole děje cokoliv, tak budeme držet hubu a krok.
        To už není ani o nahrabání si, ale o přežití v rámci „Nového světového řádu“, ať už jde o Evropský islámský chalifát, nebo orwellovskou totalitní EU nebo o „zombie apokalypsu“ a zhroucení současné blahobytné civilizace.

        Tohle všechno je plánované těmi nejvyššími utajenými elitními šmejdy, proti kterým je i Soros pořád jen druhořadý slouha.

        1. Transpozici norem EU obsahuje asi 70 procent schvalovaných zákonů (někde sem to číslo četl) a u většiny se dělá soulad s normami EU (což je totéž), Je to součástí důvodových zpráv k zákonům.

          Pokud si chcete udělat představu o erudici europoslanců, mrkněte na pirátku Gregorovou, která ani po několika letech nemá nejmenší ahnung co tam dělá, proč to tam dělá a co se po ní chce (její aktivity jsou v nejlepším případě směšné, ale vzhledem k výše uvedenému je to spíš konsternující). Má budget, který utrácí za totálně zmatené akce, které slouží k marketingu strany, co jí tam vyslala.

          A pokud se zamyslíte nad souvislostma těch dvou výše uvedených odstavců a aktuální situace v EU, co Vás napadne?

          Doplňující otázka. Legislativní proces ČR dá dítě školou povinné. Ale kdo dá legislativní proces EU, tedy defacto nadřízeného orgánu našich legislativních orgánů? A kdo dá orgány EU a jejich vztah i z nás, dospěláků?
          Schválně.

          1. Trochu nerozumím té otázce. Jedno je však jisté, v situaci, kdy zákonům a normám nerozumí ani odborníci a VŠ

            1. Trochu nerozumím té otázce. V situaci, kdy zákonům a normám EU nerozumí ani odborníci a VŠ specialisté, jejichž odborné profese se to týká, lze skoro s jistotou říci, že ty zákony v EU tvoří nějací skrytí superodborníci a superspecialisté. Ti nejelitnější na světě.
              A to tak rafinovaně, že jejich plánovanou škodlivost v podstatě nikdo s předstihem nedokáže odhalit.
              Kolik roků trvalo Dfensovi a odborníkům v automotive než pochopili, že konečný smysl údajných emisních norem EURO je ve skutečnosti nikoliv technologický, ale ČISTĚ SOCIOLOGICKÝ.
              Tedy normami zkomplikovat situaci tak, že auta prostě nebude možné ani finančně únosně vyrábět.

              Já jsem dodnes například nedokázal vypátrat, jaká je skrytá agenda za GDPR. Že jde o skutečnou ochranu soukromí občanů, tomu nevěřím ani trochu. Nejsem naivní osmileté dítě.
              A neznám zatím nikoho kdo by odhalil, co se za tím skrývá.
              Jisté ale je, že to co je prezentováno ovčanům jako jejich ochrana, se vždy nakonec ukáže jako opatření kterým se chrání elita před občany a před jejich legitimními demokratickými požadavky.
              A tou elitou nemyslím politiky, ministry ani prezidenty a premiéry. To jsou jen loutky. Já mám elitou na mysli jejich utajené loutkáře, jejichž jména neznáme.

              1. Zkusím vysvětlit. Politici si k nám dovolej jen to, co jim dovolíme my. I když demokracie má nějaké pojistky, které nějak fungujou (občas naprosto šílené návrhy poslanců nebo třeba SMO spacifikuje některé ministerstvo, obvykle MV, kde kupodivu ještě sedí lidi, co mají zachované kongitivní funkce), ale to nestačí. I tam ti normální odpadají a jsou nahrazováni kandidáty z řad „občanské společnosti“, což jsou obvykle členové různých nátlakových skupin – hnutí duha, automat a to, co se děje kolem nás je nevyhnutelným důsledkem posunu rovnováhy tímto směrem.
                Nedá se tomu vzdorovat jinak, než důslednou kontrolou politiků.
                Dlouhá léta se říká, že toto je úkol novinářů. Ale ti to nedělají. Velká většina z nich (a teď ignoruju přenašeče reklamních sdělení komerčních firem) je hlásičem PR zpráv, kteří mají svoje stálé pracoviště přímo na ministerstvech, v orgánech EU, na policii, kde jsou placeni, hoštěni a pouze přebírají zprávy. Druhá skupina jsou „investigativní novináři“, kteří jsou v tomtéž postavení, jen je hostí zájmové skupiny v pozadí politických stran nebo přímo strany a zbývá jednotky novinářů, kteří jsou alespoň nějak nezávislí, zároveň nejsou úplně dementní a kompletně retardovaní (kdo četl výplody třeba takového Jandourka?), případně šílení jako ratlíci ze zimního vrhu (různé redakce A2, respektu) a jsou nějakým způsobem slyšet.
                Tudy cesta nevede.
                Tudíž nezbude nic jiného, než je kontrolovat občansky. Jenže. Jak je chceme kontrolovat, když nerozumíme tomu, jak fungujou? Když občan není schopen se efektivně bránit ani zvůli obce, kterou má nejblíž a kterou ovládají de fakto 4 zákony, které neznají ani starostové, kteří pak, vybuzeni „úspěchem“ (protože úspěšný starosta pro STAN je takový, kterého během funkčního období neodsoudili za hospodářskou kriminalitu a nešoupli do lochu) kandidují výš a zanášejí svoje zlozvyky z obecní úrovně, že „všechno je v pohodě a s klukama se domluvíme“ vejš a kromě faktické buzerace může úplné hovno, jak může kontrolovat nějaké vyšší a složitější celky?
                A to se bavíme o obci, kteoru dneska kontorluje „kde kdo“. Ale co třeba kraj? Kdo se vyzná v jeho agendě? V komisích a jejich rozhodování? Dtto v mnisterstvech a jejich organizaci? Přičemž všechno jsou to veřejné údaje, ne že ne.
                Ale to je pořád na úrovni ČR. EU je moloch, kterej je nesnadno pochopitelnej pro téměř kohokoliv, i když je sám o sobě dost transparentní. Ale jestli si něco zaslouží kontrolu, pak je to právě EU a její orgány. Jenže tu o tom nikdo neví a zároveň ve volbách do EU, které jsou podle mě ty úplně nejdůležitější volby v ČR, tak je minoritní účast a volej se tam naprosto retardovaný zoufalci s rozhledem troglodytního ještěra jako gregorová a peksa. A vzhledem k tomu, že kromě německa je k tomu stejnej přístup všude, tak to vypadá tak, jak to vypadá a přicházejí rozhodnutí, se kterejma se nedá nic udělat.
                Ono by stačilo pochopit, že je to z hlediska zákonodárné moci nejdůležitější orgán našeho okolí a podle toho k němu přistupovat.
                Dle mých zkušeností (a zkušeností přímých účastníků) je komise a parlament EU naprosto od reality odrtženej orgán, do kterého se na jedné straně lejou příběhy, na druhé prachy a na třetí z toho padají papíry. Ty lidi nejsou primárně zlí. Ale je to mix naivních debilů typů gregorový a peksy, který když se řekne zvedni ruku, zvedne ruku a nic jinýho nejsou schopný domyslet a moc moc chtějí „konat dobro“, ale nejsou schopný domyslet, co to vlastně je, mocných lobistů a agilních politiků, kteří tlačí svojí agitku odtrženou od reality. Kdyby se komplet celej evropskej parlament zavřel do valdic (nebo udělal z osazenstva téhož), tak by se dosáhlo podobého stavu jako teď.
                U elektromibilty si pořád nejsem jistý, jestli je to způsobené naprostým zašílením nebo mocným lobyingem evropských automobilek. Ale přikládním se k druhé variantě, protože součástí zavádění je dlouhdobě izolace evropského trhu před „dovozem“ různými způsoby a defakto mohou operovat jen automobilky, které fyzicky vyrábí v EU. A protože když mám evropskou automobilku vyráběhící pro EU, tak abych odolal tlaku konkurence, nechám prosazovat nějakej technologickej úlet, které se mojí zahraniční konkurenci nevyplatí zavést, takže mi nebude konkurovat. Občané to zaplatí, ti to tak chtějí.
                Ono to k té elektřině pomalu spěje, ale pravděpodobně jiným způsobem, než si soudruzi vysnili.
                K čemu je dobré GDPR? Dva body:
                1) Pokuty. Hlavní záměr je vybrat pokuty
                2) Toto: https://www.uoou.cz/urad-k-pripadu-webu-white-media-info/d-32952 Pokud bys nevěděl, tak white media se podařilo prolomit hesla několika aktivistů a politiků a zveřejňovali emaily, kterýma si dohadovali svojí „politiku“. Takže se stal první obětí agendy GDPR. A další použití je nasnadě. Jedná se o nařízení, takže členské země jsou povinny ho implementovat nejméně tak tvrdě, jak je navržené nebo tvrději. Což se stalo. No a v GDPR je výjimka pro bezpečnostní orgány a v české agendě je (neplatně a nezákonně) i výjimka pro ostatní orgány státní moci. Takže pokud policajti provozují policejní honění, je ok, že zveřejní všechny osobní údaje včetně záznamů v rejstříku přestupků a nějaké si vymyslí, aby to dobře vypadalo (to je ale náhoda, že když policajti někoho zrakvěj při policejním honění, tak je vždy na místě jasné, že byl ožralej a zfetovanej, že?). Ale když získáš a zveřejníš informace o tom, jak ten stejný policista se někde fláká nebo nějaký politik zneužívá moc, hrozí ti pokuta jeden mega, která bude samozřejmě exemplárně vystavena v plný výši. A to pozor – platí to i tak, pokud informace sesbíráš z veřejných informačních zdrojů, sepíšeš do článku na osobním blogu, kde je propojíš s údaji o osobě (třeba ke jménu politika přilepíš adresu bydliště nebo telefonní číslo, i když obojí lze najít v nějakém veřejném rejstříku), tak už nemáš licenci na jejich zpracování a dopadnou sankce za GDPR v plné výši.

                1. Je to blbost, navopak evropský automobilky sou se sekačkama notně pozadu, tady sou vůbec rádi, že dokážou držet krok s rejžákama, kteří to u sebe doma protlačují už nějakou dobu.

                  Ostatně, nedávno šel v diskusi článek, kterak spustila rejžácká fabrika svou vlastní linku na svejch vlastních lodích (!) a chcou sem valit až půl míče sekaček ročně.

                  1. Ty to pořád nechápeš. Součástí politiky je extrémní hraniční kontrola dovozu a celní politika.
                    Jedna z vlaštovek je zrušení osvobození od cla do těch několika EUR ze zemí mimo EU.
                    Už teď je problém dostat auto z ciziny do EU (po EU už je to OK).
                    Proto automobilka, co chce bez problémů prodávat v EU, tak musí mít EU fabriku a respektovat evrospké „normy“ včetně pokut za CO2 flotilu a danění. Proto třeba subaru trh v EU opustilo. A není jediné.
                    Progresivisti navrhujou takzvanou ekologickou daň za CO2 (propaguje třeba soudruh Cílek, což je ukázka toho, jak hluboko může klesnout vědec za pár grantů), což je defakto clo, které se počítá podle toho, o kolik musí evropští výrobci navýšit cenu za „ekologii“ Takže je super, že vyrobíš auto někde na lodi s pakistáncema za pár dolarů, ale do EU ho nedovezeš, aniž bys zaplatil clo o výši zhruba dvou elektromobilů. V současné době je dovoz vraku z US jen extrémní papírová válka a DPH, ale v budoucnu se zaplacení týhle daně nevyhneš plus dopadnou na Tebe všechna omezení „mobility budoucnosti“, což podle všeho vypadá, že kolem roku 2030 budeš moc s benálem jezdit jen mimo města a po roce 2050 jen po uzavřeném okruhu. Možná.
                    To všechno jsou reálné návrhy v různém stádiu schválení.
                    Že ty nesleduješ legislativní procesy v EU, že to nevíš???

                2. Tak už asi vím o čem je GDPR. Když jsem si to dal ještě do souvislosti se zkušenostmi Servisdoka. Plán byl takový učinit určitou skupinu lidí zcela beztrestnou. Kupříkladu krimigranty. Takže všude jsou kamery, vše je profízlované. Když si uspořádají krimigranti a ISISáčci v evropě nějaký rapefest a vše to natočí pouliční kamery, tak se to pod rouškou GDPR smete ze stolu. Pokud se ale někdo z občanů začne tomu teroru bránit, tak najednou bude možné záznamy z kamer použít.

                  To je dobrý základ pro zavedení šaria zákonů a Evropského chalifátu. Muslimové budou zcela beztrestní a kafíři naopak trestně zodpovědní i za „hate crime“.
                  Jak to do sebe najednou vše zapadá.

              2. A ještě přidám jednu větu, ke které jsem chtěl krz tu litanii dojít – kromě toho, že sem sesmolil dopis senátorovi, tak také smolím email několika poslancům, aby mi vysvětlili pohnutky, které je vedly k tomu, proč pro takový naprosto jednoúčelový zákon hlasovali. Jestli ty zákony nečtou, nebo tomu nerozuměli, nebo se s tím ztotožňují a proč. Zajímá mě odpověď, pokud bude nějaká.
                Doporučuji udělat to stejné poslancům, kteří hlasovali „pro“. Můžem si pak udělat hitparádu odpovědí, každopádně by se tenhle „decission log“ měl zaznamenat pro budoucí volby.

            2. Nainstaluj si 2-3 kamery na vlastní barák, kolem kterého vede cesta od nějaké hospody.
              Tudíž se Ti okolo baráku a aut, před ním zaparkovaných, ochomejtá hafo ožralých dementů, co semtam něco rozbijou, utrhnou, prokopnou, nebo aspoň pochčijou, poserou a poblijou.
              Dej si ty kamery na 24h smyčku, pak si ze záznamu záběrů VLASTNÍHO POZEMKU udělej fotky, nebo výstřihy s konkrétním vandalismem na flešku a běž s nima na fízlárnu.
              Tam už Ti jednoznačně vysvětlí, co to je to GDPR.
              A taky Ti laskavě vysvětlí, že kurva neexistuje, aby sprostý občanský ksindl nosil na fízlárnu krásné, ostré nahrávky pachatele, zaznamenaného přímo při činu a se škodou, vysoko přesahující 5.000,-Kč.
              A to i přesto, že sis dával pozor, aby kamery nesnímaly nic z pozemků či majetku, které nejsou Tvoje.
              Já už tyhle zkušenosti mám. Nebýt toho, že jsem se asi před 12 lety „kamarádil“ s moc hezkou a pěkně stavěnou podpraporčicou, nikdy by nehnuli prstem ani v tom případě, že by Ti to auto zapálili.
              Ta byla sice bezmocná taky, ale aspoň mi poradila rozumný postup, jakým to aspoň dostat k nim, založit spis a neuzavřít ho po měsíci.
              Totiž oni samotní fízlové, se strašáka GDPR bojí, jako čert v kostele. Dostali totiž interní instrukce /několik/, že jakkoliv korektní záznamy ze soukromých kamer a zařízení, nemají a teď už ani nesmí řešit, i kdyby na záznamech byla vražda fízla. Doslova, tak mi to bylo paní, dnes nadpraporčicí tlumočeno. Škrabkal jsem a škemral o kopie těch interních instrukcí, ale dostal jsem samozřejmě hovno. Mají to vymyšlený na české poměry chytře – protože tyhle interní instrukce už zásadně nejsou na papírech, ale je to v tom jejich systému, kde jsou ostře evidovaný všecky přístupy, kopie i tisky.

              1. V několika málo minulých letech jsem dohledával kamerové záznamy pro policii (přes proxy kolegů), přičemž jednou i k něčemu byly. (čórkaři nečorovali jen v naší firmě, ale i v dalších, tedy to byl dílek do skládačky). Jednou dokonce chtěli záznam ulice, kam nikým neschválená firemní kamera krz výlohu vidí a kde někdo čórnul auto.(na záznamech bylo zjevné hovno, tak jsme nic neposílali).
                Asi jak které město a oddělení.

                Oddělení zbraní na mě naopak vytahuje papír s gdpr úzkostlivě pokaždé, kdy mi mají zavolat, že si mám dojít pro hotový průkaz a zjevně je to pro ně velice cenný papír.

                1. No a hlavně že dyž jim jednou JEDINKRÁT v životě dáš číslo, tak zůstane v útrobách těch jejich fašistickejch databází na věky a kdejaká lopata ti bude vyvolávat kdykoli bude mít byť jen zdání, že by mohla něco chtít.

                  Dyť je to klasická fraška – akorát vobrovská možnost buzerace (naštěstí to skoro nikdo neřeší, ouřad je jeden z těch nejzbytečnějších baráků v zemi), každej korporát si stejně nechá pro všechny případy podepsat ai souhlas s tím, že ti strčí do prdele sondu. Takže voproti dřívější situaci to akorát postavení ovce o dost zhoršilo.

                  1. To jsou zase ignorantské stížnosti na GDPR…

                    Nás to teď opakovaně zachránilo – nejdříve korporát celosvětově nařídil povinnost nosit smartphone se šmírovací appkou, která bude přes Bluetooth a GPS (!) sledovat s přesností metrů kudy přesně kdo kam chodí v kanclu… S výjimkou Evropy, protože tady to neprojde přes GDPR.

                    A před pár dny oznámili že nasadí „DLP“ systém, který bude logovat hesla, texty, přenosy souborů a co kdo dělá na obrazovce, celosvětově… S výjimkou EU, protože tady to neprojde přes GDPR.

                    GDPR je jedna ze dvou jediných dobrých věcí, které kdy EU udělala.

                    1. Vo voze a vo koze. Za prvé, státu se GDPR prakticky netýká (není sankce). U fízlů tě GDPR před ničím neochrání, protože nakládáním s osobními údaji se řídí jinými zákony než úpravou GDPR (k vyšetřování tvé osoby nepotřebují tvůj souhlas). Prakticky se to týká se zejména firem a fyzických osob.

                    2. Přičemž malý a střední firmy si s tím dílem vytírají prdel eště víc, než dřív, dílem je to zase damoklův meč naprosto kokotskejch nařízení, který kdyby chtěli dodržovat, budou platit desítky tisíc ročně za externí buzeranty, kteří jim to budou jako že garantovat.

                      Vyloženě žůžo to je ale u korporátů, protože pokud za nima deš jako za téměř monopolem, že něco chceš, třeba taková plynárenská žejo, tak buď jim dáš souhlas ÚPLNĚ SE VŠÍM, a v ten moment to tak prostě je, protože dyž to schválíš, tak je to v pořádku; nebo netopíš. Dřívs jim sice dal ve značné míře souhlas, ale nemohli (a ani neměli důvod) chtít všechno, a řada věcí ani nešla, protože byla fixně v zákoně nařízená. Teď může bejt na souhlasu naprosto cokoli a dyž to podepíšeš, je to jenom tvůj problém.

                    3. Behemot: opět dojmy s pojmy. GDPR výslovně nařizuje, že plynárna po tobě může chtít jen takové informace, které nutně potřebuje, přičemž všechno ostatní musí být dobrovolné. Plošný souhlas „úplně se vším kapitálkami“ je tedy proti GDPR a může být pokutován.

                    4. No tak možná nedělej ve zkurveným korporátu, co řikáš :D

                  2. Tak v realitě silové složky a rozvědky moje číslo na počkání mají tak jako tak a dle zákona jim operátor ukládá data o provozu stejně jako každému jinému včetně Behemota. (paušál na jméno je jasný a předplacenky mají jen krok navíc identifikovat dle kontaktů)
                    Souhlas platí pouze pro oddělení zbraní, nikdo jiný mi nikdy kvůli ničemu nevolal, ač byla příležitost. Pokud by volal a bylo to cokoli, co se mi nelíbí, pak to samozřejmě nemá cenu řešit, páč to není předvolání nebo cokoli dle zákona a lze je poslat do patřičných míst a nechat si ta moudra poslat datovkou.
                    Tento souhlas mi šetří čas při jediném vyhledávaném kontaktu s policií a je to zcela mě ku prospěchu. Pokud bych byl týpek, co má v telefonu cryptocult nebo mění každý den sim i s telefonem, pak by samozřejmě byla situace jiná, ale jako fyzická usedlá osoba nebudu švejkovat tam, kde si tím akorát uškodím.

                    1. Povídali že mu hráli…

              2. jakoze tvoje predstava byla, ze ti pcr pomuze, tak jsi tam sel? :D :D

                1. No stád jednak od mala každýmu vymejvá mozek tím, že von pomůže, a druhak pod eště tvrdšíma trestama, než pro pachatele, zakazuje poškozenejm se ti řešit svépomocí. Jinak ani nedejchám, že by servisdok nevzal bejzbolku a nešel se s pachatelem domluvit na řešení, přičemž by nejspíš obě strany rychle došly ke vzájemné shodě.

                  Nynější uspořádání řadě zmrdečků strašně vyhovuje, protože si můžou dělat, co chtějí a skoro na ně není páka. A dyž si to s nima chceš vyřídit sám, eště budeš mít ty vopletačky.

              3. Servisdoku, vy jste vůbec nepochopil význam hospod otevřených až do rána, ani význam státem podporovaného celospolečenského alkoholizmu pro fungování moderní postdemokracie.
                Když se nasraný otrok co maká v montovně za absurdní almužnu na koncí týden nebude jít moct ožrat do hospody, zdemolovat vám plot nebo se vysrat do předzahrádky, tak se stane co, Halík?
                Začne řešit proč má nízký plat, proč dře jako otrok a proč politici nehájí jeho zájmy ale zájmy těch otrokářů.
                A pak by si třeba za střízliva šel koupit jízdenku do Prahy, jel by tam zdemolovat parlament a vyházet poslance z oken.
                A to soudruzi nesmíme připustit!
                Tak policie tiše toleruje, že se jeho frustrace vybije na vašem plotu a zaparkovaných autech.

                A on tak zase v pondělí až vystřízlivi naběhl do montovny budovat socializmus pro horních 10 000.

          2. Nevím, jestli je to 70% zákonů, každopádně kromě zákonů jsou zde ještě jiné kulišárny jako prováděcí nařízení Rady EU. Nevím, jestli to platí u všech, ale u těch, na které jsem narazil, nebyla potřeba implementace do českých zákonů a i tak to bylo pro české firmy závazné. To si takhle čtete nějaký český zákon, k tomu ty metodické pokyny, protože poslanci nejsou schopni vypotit zákon, který by byl srozumitelný, pak nějaké další plky třeba z Generálního finančního ředitelství, ale k tomu je ještě potřeba sledovat, co vypadne z EU.

  2. Víte co mi připadá podivné, Dfensi? Že na současnou bezprávní situaci rezignoval už i pan Pecina:
    https://paragraphos.pecina.cz/all/uvahy-a-komentare/pravo-uz-neni

    Nechápu to. Tady něco fakt smrdí. Za celý třičtvrtěrok tohoto bezprávního šílenství se k tomu ani jednou nevyjádřil. Že by ho něčím zastrašili?
    Přitom tahle situace je zcela bezprecedentní likvidace zbytků právního systému. Nevím. Nijak si jeho chování nedokážu vysvětlit.
    Že by během vyjímečného stavu bylo možné dělat cokoliv i proti ústavě? Tomu prostě nevěřím.

  3. Třeba pan senátor MUDr. Karel Zitterbart, Ph.D. (Senátní obvod 57 – Vyškov) nemá senátní e-mailovou schránku. Ale jdou dohledat jeho dvě e-mailové schránky jako dětského lékaře. Pro jistotu jsem mu dal vědět na obě.

    1. Můžou se podělit? Páč se mi chodit na poštu fakt nechce, nic jinýho teď zrovna nemám :D

    2. Papírový dopis funguje lépe, než email. Samozřejmě email lepší než nic, ale mailem spamuje každý a nic to nestojí. Ideální je samozřejmě poslat obojí.

      Behemot: to se řeší tak, že nakoupíš celý arch známek „A“ a potom jen házíš dopisy do schránky. Žádné chození na poštu…

      1. Jo vole a sleva z karty se vodečte sama žejo.

        1. Kdo chce slevu, musí na poštu.

          Ty chceš slevu zadarmo? :D

  4. Tak vlhký sen soudruha Baxi se začíná zhmotňovat. Něco jim psát je zbytečné,to s nimi nehne. Oni se nás musí začít bát. Vzít sukovice, začít jim řvát pod okny, nebo jim rovnou rozkopat držky. A ta doba nemusí být tak vzdálená, lidé už jsou dost nasraní. Stanik, drsnej manik.

  5. zdravím vážení,
    problém s tím kasačním je problém č 2,problém č 1, v této souvislosti připomenu, a to ten, že panstvo chcá zvýšit limit škody pro projednání před správním orgánem z dosavadních 5kkč na 10kkč,a i zde byl kvitován z povděkem, tady připomenu, že správním orgánem není jakási komise o třeba pěti zvolených lidech, anobrž, v mně známem případě, a jistě ne ojedinělém,jedna bývalá slečna z podniku s červenou lucernou, která si udělala bc na obskurní vš za cca 1rok, o jejimž morálním profilu lze pochybovat,a v druhem případě byl oním správním orgánem osoba , jenž nepochopila rozdíl mezi fotografii a tiskem digitálního záznamu, no, pokud oni potrestají evidentní zlodějnu, tak proč ne,ovšem v případě , že napadne vaše dítě pes a způsobí škodu, nemáte na satisfakci šanci, páč majitel psa šoustá onu uřednici, a nyní ani kasační stížnost, myslím, že tyto kroky směřují k tomu, aby i nejnižší uřednictvo , drželo plebs pevně pod krkem,

    1. Místo nelidskýho žvanění sis mohl ráčit všimnout, že ke zdvojnásobení všech limitů škod už došlo na konci srpna nebo tak nějak.

      A nevim teda s jakým přesně povděkem to bylo kvitovaný, nějakej kreténskej advokátek ze své slonovinové věže žvanil hovna, takže sem ho v komentáři vrátil na zem. A že zrovna řeším škody, kdy už fofrem bejvalej „kolega“ nasekal že jako jménem firmy pěkný sračky (a to de facto oficiálně s firmou neměl v podstatě nic společnýho). Akorát že to je trestňáků několik různejch, takže 10k to nepřeleze ani omylem, dřívější podmínky jsou za jiný činy, takže tady se taky nic neděje, no a jako nemajetné socce se případná pokutička, esli se tím bude vůbec správní ouřad ochoten zabývat, přičte k nedobytnejm pohledávkám.

      Jinak super zjištění, takže takovej dnešní průměrnej všivák s pobytem na ouřadě může začít podvodama, na to dostane po X LETECH, až to konečně nahlásí dost lidí a kumulativně to přeleze 10k, podmínku, tak rozjede krádeže, na ty dostane podmínku taky, mezitím se dá na vloupačky nebo třeba prodej drog a než dostane podmínku na to, tak už mu vyprší ta za podvody, tak si to nechá zahladit a pojede zase vod začátku. No krásnej systém, žejo.

      A vyžerou si to ti, co musí makat jak kundy, aby jim režim sebral 70 % výdělku s tím, jak se strašně postará, a když na to příde, tak všechny akorát ojebe a eště nakopne do prdele s tím, že z toho zbytku si mají škody zaplatit sami a případně se pojistit. Tož eště, že ten stád máme, co by tady bez něj byo, kriminálníci by bezstrestně běhali po ulicích…oh, wait…

      1. Vy máte představu, že když má někdo zkušební dobu (podmínku) za krádeže, tak přejde třeba na distribuci drog a původní podmínku tím neporuší?
        Dokonce i přestupky mohou mít vliv na to, že bude rozhodnuto, že jste se neosvědčil.

        1. Jo, to sem si naivně myslel taky, fofrem mě z toho vyvedli dyž sem byl tudle hlásit podvody, zpronevěru a krádež, že prej se to předchozího napadení s ublížením na těle v podstatě nijak nedotkne.

          Jediná spolehlivost tohodle typu je totiž pokud se stád rozhoduje, esli je bezúhonnej ovčan dost dobrej na to, aby mu bylo milostivě umožněno držet/nosit zbraň. Jinak dyž je to prej jinej typ TČ (majetková vs. třeba to ublížení na těle), tak je to v podstatě jedno. Tuplem pokaváď to teď je pod zvýšenou sazbou škody (10k), i dyž je nějakej ten stav nebo co.

  6. Odeslal jsem, ale mám obavu že to nebude stačit. Spíš by pomohla nějaká medializace třeba v souvislosti se zakleknutými firmami. Seznam zprávy je sice šílený levicový plátek, ale teď tam běží seriál o daňovém pekle, zakleknutých firmách, třeba by se jim to hodilo do pokračování….

  7. Tak, vytištěno a budu odesílat jako papírový dopis, na ten prý senátoři dají víc. Musel jsem to udělat hned abych to nezaprokrastinoval.

    Doplním nicméně, že takových prasáren pro „zefektivnění“ justice tím, že sprostý obviněný přijde o možnost odvolání nebo proti němu bue naopak jako důkaz připuštěn jakýkoli výmysl žalobce či policie je více. Viz https://tpp.justice.cz/uvod/

  8. koukam ze to slusne pripravuji na novy post covid rad

  9. jsem rad, ze furt je par, jednotek asi, lidi jako d-fens, co si toho vsimnou a pak stovek co jim vyskrtnout „ve vecech mezinarodni ochrany“ z toho zakona neprijde uplne OK. Bohuzel vetsine je to jedno, takze je jasny jak to dopadne

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017