Ta naše písnička česká, ta je tak hezká tak hezká. :-) Tak nepíšu to proto aby si to nějaký mlaskoň a ňamtar herbert herman hodil do popelnice jenom protože je nekritický zpěváček slonovinové věže pokleslosti vymlčováním kývače žádaného narativu. https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/444870851675262
7.9.2024 04:45:37 OdpovědětVáš komentář čeká na schválení.
Jed no pohlavní lhaví držkouni ego tautologií točí s naivy a ti se posléze se seberealizací diví se že jsme nejhorší zemí rychtace. Ale pěkně se na vás vycení se seberealizací sebeprojekce, 6. demolice. Tleskat děti, co vás v inkluzkách kryplace učili. Je to tak co si národ zaslouží to má s odpady hrůz zrůd co nic neumí tak učí. Chceěli zničit nýrod vychovej jim děti beze sporu od pozvratu platí. Aneb dobrý den pane učiteli, od kreatůr je systém a společnost? Ne trh bezkrupulózních kmotrace luzršlechty tedy ano. Vláda ochlokracie plutokracie sajrajtu vydrbanova vývratova vyžranova šmejdů lhavostí, zlodějstv, podvodnictví í násilí, majetkových deliktů krachu zdebilizace. Sajrajtov otlemů, hnus držkounů fašismu a kolektivních tyranií reálných bezpráví defraudantů s voliči nejhoršího myslitelného élentu zkryplenými co na styl kývačů pseudoatorit dojedou a již dojíždí oběti kdy zrůdičky ukazují na seniory a okrádané oběti zapřažené úžerům podvodné kapitalizace defraudanty skořápkáři instituty systému zrůd kdy na styl ryba smrdí od hlavy to jde z největšího hnízda lobystů ve vesmíru korupčníků arogance a korupce moci výměny obyvatel evropy kalergi zřízenými dědičnými kolonialisty bilderbergem šlechty globálních lichvářů. https://www.youtube.com/watch?v=vVjZOfjZFbk
Analfabete gramatiku heslovitých ego deviací sekerníka ty to nečti, nerozumíš textům a mluvenému slovu a zas budeš střečkující talente “tanga bravo hejkale kejhale vřískat autisto imbecilizace až posedlostí workoholického sajrajtéra, jasně že s komplexy méněcenosti na místě podvodného zřízence okolí, zbytečný lůzře parazitace fízla převracející kmotrováním syslém civilizace v žumpu podloudných kradmých vrtošivých vyprzňovačů, vymařovačů a znásilňovačů s trendy padajících hoven od shora aby jste se skryli pod zástěrku lůzrace tahy z moci sajrajtérů.
A modelově –
5.9.2024 v 12:12 + vlákno https://dfens-cz.com/s-eu-na-vecne-casy-a-nikdy-jinak/comment-page-3/?show=comments#comments https://www.facebook.com/vrabelladislav/videos/1223601992154035
Tuhle jsme s kolegou hledali nějaký článek na webu a kolegovi tam vyskočila sada reklam na dilda různých tvarů a barev. Přemýšleli jsme, který blb programoval to cílování reklam, ale on za to tentokrát asi nemůže, 3 ze 4 kolegyň jsou rozvedené.
Jak tu byl ten sjezd psychopatů GLOBSEC nebo co, tak se jej účastnil i Pávek. Novinář připojil i informaci, že se toho účastnil i vicepresident Microsoftu Majk něconěco, který měl s Pávkem to dopoledne vlastní bilaterální jednání. Marně přemýšlím, o čem tak mohl s Pávkem jednat. Snad mu Pávek nepomáhá vychytávat bugy ve Widlých nebo Ofisu? Nejspíš mu tam ten Majk jel přehodit widle z desítek na jedenáctky…..
Jaké Pluto? Co jste tu Mrcasíkovi kdo udělal?
Sysop
Jeden Cech, ktereho osobne velmi dlouho velmi dobre znam, vcetne jeho rodiny, prosel jak Mrkvosoftem hodne hluboko a vysoko, tak take Googlem.
Psal jsem ve zdejších diskuzích k tomuto tématu už tak před půl rokem a rekce tehdy vcelku vlažné, tak jsem si říkal, že i většina zdejšího osazenstva na to prdí a nechává se dobrovolně šmírovat. Řešením je možná chodit na ty weby přes anonymní kartu, nebo pokaždé mazat kompletní záznamy historie, vč. cookies atd. ale kdoví..
Karkulka
Tak ono přiznejme si, ten „nešvar“ je ve skutečnosti jen reakce na cookie consent, který je z principu nesmyslný. Reálně ty společnosti ta data mají tak patnáct let, jen kvůli consentu se teď řeší co dál – protože cookie třetích stran mají být zarušené. Což je past pro markeťáky, protože cílení reklamy tím pádem bude problém. Což má za následek, že miliony ajťáků každý rok předělávají různé „cookie consenty“, věci které se před 25ti lety přesouvaly z URL do cookie se budou muset vracet do URL atd. Mně už to tu chodí – požadavek provizního programu – musím uchovávat parametr který mi předají napříč webem, až do objednávky.
A majitel řekne co? No… když musí tak musí, implementovat. Reálně jsme nedávno řešili s firmou která nedělá nic než marketing (což neznamená tak moc, 90 % firmy je hejno slepic těsně po škole, kterým prostě někdo řekl „toto odsud dáš sem a tamto tam“), že oni vlastně vůbec neví, co dnes v tom cookie consentu má být. Protože se to průběžně mění.
jk_
Zatim to tu jeste nepadlo…
uBlock Origin je hezka vec, ale celkem o nicem. Lepsi je skodit aktivne „klikanim“ na uuuplne vsechny reklamy. Tenhle doplnek Google vyprudil natolik, ze jej z nabidky doplnku odstranil. https://adnauseam.io
Jen nevim, co se bude dit, az i alternativni Chromium-based prohlizece ukonci ManifestV2…
Nu a vedle AdNAuseam ma jeste smysl NoScript. Whitelist tech par stranek, kam lezu a bez JS se neobejdu…
Prekvapive furt dost stranek je schopnych funkce i bez JS.
A v neposledni rade tu mame treba pi-hole pro likvidaci reklam i z mobilnich aplikaci…
BTW, jakej ma vubec smysl lozit na youtube a sledovat videa v prohlizeci, kdyz existuje yt-dlp?! Tim tuplem s ohledem na to, jak rychle veci z trubky mizi… Jednou tam clovek najde super zaznam koncertu a za ctvrt roku uz je fuc, protoze licenci na to meli jen na omezenou dobu a basta.
Dissenter
Mno, přiznám se, že jsem si fingerprintingu vědom, nedělám nic moc proti němu, protože mi nevadí. Co mi vadí, je obtěžování při prohlížení webu; proto používám různé adblocky – Ghostery, cookie managery, jejichž kombinací dosáhnu minimalizace zobrazení reklamy i varování před sušenkami.
Prodej soukromí na internetu beru jako nutné zlo; stejně jako za komfort při nakupování se skenerem nebo přes webovou aplikaci rád vyměním znalost obchodníka, co kupuju za zboží – naopak, je-li obchodník rozumný, tyhle informace využije ke spokojenosti nakupujících (s motivem svého zisku).
Pokud by o mně pánové v černých kloboucích chtěli získat soukromé informace s cílem zneužití a ublíženi mi, je jejich získání tradičními formami (sledování a lustrace státních databází) otázkou několika dnů. Necítím se být cílem, takže si z ani jednoho příliš nedělám.
Sysop
Sedel takhle chlapek u reky a blizil se k nemu krokodyl. ‚Jestli mam v osudu napsano, ze mne sezere krokodyl, tak s tim stejne nic nenadelam‘. A sedel tam dal, aniz by odesel. A krokodyl ho sezral.
shane
Nj, ale tady se spíš jedná o situaci „do tý vody nevlezu, co kdyby tam byl krokodýl „. A jestli neumřel, sedí u Mácháče dodnes.
Sysop
Kdyby videl, ze v tom Machacskem rybniku nekoho krokous sezral, pak by to jakous takous racionalitu melo (i kdyz, koupal jsem se v rece s pirani a taky mne nic nesezralo). My vime, ze se data sbiraji a vime, ze jsou zneuzivana.
shane
Ono je to o analýze rizik. Nechtěná otěhotnění a přenos pohlavních chorob jsou zcela běžné záležitosti a kondom je vynikající prostředek k zabránění obého, ale přesto ho nikdo nemá nasazený 24/7, protože coby kdyby, ale používá se jen v situacích, kdy hrozí realné riziko.
Tuhle ve Spálený spadla chlapovi na hlavu římsa a zabila ho, takže jisté riziko nepochybně existuje, ale jen málokdo kvůli tomu začne nosit na hlavě helmu, ačkoliv by toho chlapa téměr jistě záchranila.
Sysop
Pokud budu chodit ulici, kde se vi, ze obcas spadne rimsa, pak budu muset nosit helmu, protoze se ta ulice neda obejit. Ja chapu merito sdeleni, jen mi prijde, ze ta pravdepodobnost, ze moje data budou zneuzita ke globalnimu utazeni sroubu, je vyssi, nez to, ze na mne spadne rimsa. V tom vidim problem.
Jedna vec je, jestli ta data nekdo/neco cilene pouzije proti me. Tady je ta pravdepodobnost velmi nizka, pokud nepujdu stesticku naproti a nestanu se exponovana osoba.
Druha vec ovsem je, ze moje data jsou soucasti nejake statistiky, jejiz vystup se pak pouzije k nejakemu skupinovemu utlaku. Ano, tohle riziko je urcite vyssi, ale zase prichazi tema, jestli moje absence nejak zasadne ovlivni vysledek. Jiste, ze ne, pokud budu sam. Jenze, to je, jako treba to neodhazovani odpadku. I kdyz ja je neodhazuju, stejne okolo cest jsou, protoze je odhazuji jini. Ale, presto ja je dal odhazovat nebudu.
Dissenter
To je podstatu pomíjející přirovnání. Lepší by bylo – chlápek si nechal ujít spoustu výhledů z říčního břehu, protože se bál, že ho sežere krokodýl. I když většina věcí, které za krokodýly považoval, byly větve plovoucí po řece.
Nějak podobně je to se sbíráním dat, většina jsou banální komerční prostředky jak ti naservírovat to, co chceš, abys udělal větší útratu, malá menšina ti chce fakt ublížit (a kdyby opravdu chtěla, dokáže to jinak).
Sysop
Jenze v tom ja vidim tu zakopanou sabaku. Vem si, jak se dneska moderne valci. Vytahli snad Nemci na Cechy s tanky? Vubec ne, vcucli je do EU. Dosahli tehoz a jaxou Cesi stastni a vdecni. Podobne, proc by te mel nekdo chtit treba odkraglovat, kdyz uplne staci si z tebe udelat zdroj? Zdroj cekoholi – informaci, statistik, penez,…
Jde o to, ze System to dela docela chytre (v ramci toho, jaci pitomci ho spravuji). Jasne, ze Franta Voprcalek neni pro System tema, aby se tim nejak hloubeji zabyval. Ale Franta pekne slape brazdu, konzumuje, poskytuje, nekope, mozna remca, ale tlaci. Takze System jen qete.
Podivej se, jaka hydra se stala z EU. Puvodne uhli a ocel, dneska likviduje jak uhli, tak ocel. Proc? No protoze to tam dneska ridi jini sibri, nez ti v padesatkach a sedesatkach, maji jine cile. Ale pouzivaji vybudovane prostredky.
Proto je dobre tomu (s primerenou namahou) sypat pisek do kol, protoze nikdo nevi, jaci sibri prijdou treba za 15 let a jen ty vybudovane nastroje pouziji k teroru.
Dissenter
Optimální strategie je bránit se využíváním Systému jako zdroje a tím dosíci efektivní obrany. Nevím všechno, ale to, co vím, mě vede k přesvědčení že za Systémem není žádná koordinovaná aktivita, ale kombinace snahy politiků dosáhnout peněz a moci a typické lidské vlastnosti – hysterického a krátkodobého prožívání emocionálně zabarvených věcí.
Proto se čas od času politik „vyveze“ na něčem jako je zlá šlechta, národ, Židi, rovnost, ekologie, oteplování, pacifismus, ženský práva, dětský práva, transský práva, a tak dál. Móda časem pomine a pak se sčítají škody.
Sypání písku tím, že hledáš argumenty proti aktuální a pro minulou módní vlnu nefunguje. Jediné, jak by se dal účinně písek sypat, je ovlivnit:
1) lidskou psychiku, aby nehysterčila – imho nelze. Na druhou stranu si postupně na politické dryáčnictví přivykne, ale to bude trval desítky generací.
2) zlikvidovat média – osobně sympatické, ale nelze
3) omezit zdroje, které (jakýkoli) politik má k dispozici poté, co se vyveze. Tedy podporovat libertarianismus. To je asi nejreálnější, má to dva problémy – marnost v kontextu jednoho života a možnost, že módní vlna bude tak silná, že převrhne hřiště (komunismus, fašismus)
3a) podporovat to, aby bylo hřiště co nejhůře převrhnutelné a co nejrozmanitější – federalizace co největšího státního útvaru. To slibuje velkou setrvačnost v „business as usual“, ale zase stoupají transakční náklady k přesunu, když se to urve.
Sysop
Tak rozhodne je potreba delat vsechno proti globalizaci. Cim vice se ten moloch rozdrobi, tim lepe pro vsechny. Aby parta kriplu v EK ridila zivot pul miliarde lidi, to je proste uplne spatne. Kdyby ridila jeden stat, lepsi a kdyby jeden okres, ideal. Uz za bolsevika bylo jasne, ze centralizace moci je jen peklo a degradace, takze opakovat stejnou blbost nema smysl a v podani EU je to jeste drazsi a jeste vetsi pruser.
Samozrejme, jedine, co muzu v ramci moznosti delat je, starat se predevsim o moji rodinu a jeji co nejmensi provazanost se Systemem.
Dissenter
Tohle jsem si myslel dříve, ostatně i proto jsem hlasoval kdysi proti vstupu do EU. Dneska jsem opačného názoru; ostrůvek pozitivní deviace v dnešní provázanosti nikdy dlouho nevydrží a vzhledem k nepříznivým stránkám české povahy (rovnostářství, závist, ojebávání) je pravděpodobnost jeho vzniku zde mizivá. Takže jsem globalistou.
shane
Tak dissenter tu příměřenou námahu vynakládá. Používá ghostery, adblock, třeba použivá anonymní emailové adresy a tak, ale holt nehodlá kvůli tomu přecházet na level utajení agent-krtek jenom proto, aby utajil, že lepí plastikový modely, má rád červený vína a francouzský komedie a na dovolenou jezdí do Itálie.
Dissenter
Tak nějak. Kdyby byla možnost, aby – například – seznam nákupů v Makru byl veřejný, nepřineslo by mi to vůbec žádný dyskomfort. Některé informace o sobě mi prostě nikdy nepřišlo na mysl tajit.
Latimerie podivna
Jenže nevíte, co vše se dá z těch informací zjistit a to v kombinaci s jinými, ať už veřejně dostupnými nebo nedostupnými informacemi. Dokud nebyl třeba model ChatGPT, tak jen málokdo tušil, co všechno lze strojové učení „naučit“. Jistě, je to úplně jiný model a na něco jiného. Ovšem postupně se to strojové učení zlevňuje a zdokonaluje. A informace, které byly dosud nevyužitelné se najednou mohou stát velice zajímavými. Ten seznam nákupů nemusí být to jádro, ale může to být „zpřesňující“ střípek k jiným informacím, díky němuž ten výstup z toho strojového učení může být přesnější.
Asi se tomu nedá zabránit, ale můj názor je alespoň neusnadňovat.
Sysop
Nakup v Makru je v soucasnosti uplne stejne nebezpecny, jako za sociku nakup koncentrovane kyseliny dusicne a koncentrovaneho peroxidu vodiku. Takova pitomost vubec nikoho nezajimala. Dnes je to uplne jinak. Pokud se rozhodnu, ze to chci, tak musim papirovat a nekdo se muze ptat. Muzeme treba dojit i tak daleko, ze se za pet let nekdo bude ptat, proc jsem to tehdy kupoval a co jsem s tim delal.
Ja osobne mam ty nejhorsi zkusenosti s ceskou byrokracii a umim si predstavit, ze pani Kotrmelinova z FU se bude zajimat, proc mi na ucet do banky prisly ty a ty penize, protoze vona tam ma hen ten formular, on ten pocitac ji to tam vyhodil a ona to ted musi resit, i kdyz vlastne nechce, ona mne chape, ale at to koukam prozradit, protoze tam musi neco napsat a taky nema na starosti jenom mne. Napriklad.
Ostatne, to nejsem ve scifi. Ja si kazdej mesic posilam cast vyplaty do Ceska, dost veci platim v korunach a taky lokalni nakupy jsou v czk, samozrejme. No a ted jsem kolegovi domluvil dva kamiony dreva na otop a zaplatil jsem to za nej v czk, on mi to pak poslal na ucet v eur, protoze kamionak nechtel eur. Poslal jsem to pres ucet zase co Ceska a uz se mi ozvala hodna pani z banky, co ze je to za penize. Ty vole, blby ctyri ojrotacy a tolik starosti, najednou. Proste udelas neco nestandardniho a uz otravujou.
A az zjistej, ze si na otravovani lidi zvykli, no tak se zase utahne sroub. Zakaze se to a ono, prece jde o to klima/hodnoty/boj Prahu/whatever. A nebo se tem svinim rovnou zavede digitalni mena.
Dissenter
Jistě. Ale problém je celá legislativa KYC/AML, která činí povinným informace zjišťovat, nikoliv jejich zjišťování samotné a už vůbec ne technologická možnost je zjišťovat.
Je to pochopitelně fraška, když se ti banka ozve, chce slyšet jediné, že příjmy pocházejí z podnikání / závislé činnosti / daru. Banku to ve skutečnosti vůbec nezajímá, jen tam něco musí zapsat a musí vykázat, že zákazníka kontaktovala.
Lojza
No….cece….zazil jsem pred par tydny horsi veci. Existuje nejaka osoba ve veku neco pres 20 let…a ma ucet u nejmenovane banky, kterou muzeme mit radi. A tetoosobe z nejakeho duvodu zacaly od jednoho nejmenovaneho cloveka chodit na ucet penize….ruzne castky, od stovek, po desitky tisic (nekdy i 100 a vice v jedne platbe).
Neresme ted, proc se tak delo. Proste se tak delo.
A jednoho krasneho dne se slecna dozvedela, ze ma dolozit, proc si do banky posilala tolik penez, kde je vzala a proc je vzala a podobne. A byli velmi neoblomni, a co hure, VELMI natvrdli. Takze vysvetleni „techto 200 tisic je vyhra v online kasinu, zde vypis z kasina, kde vydite, ze jsem si posilalal vypolatit vyhru“ je neuspokojilo a dale po ni vyzadovali v podstate listinu s overenym podpisem z online kasina, ze skutecne tam vyhrala penize. Navic tento pripad se stal vicekrat…takze lide v bance asi nebyli schopni pochopit, ze kdyz vyhraju penize na online kasinu, tak je to zcela bezna vec a zcela bezne si je poslu na ucet, a holt nekdy muzu vyhrat i vic…
A co se tyce penez od nejmenovane osoby….tto musela psat vselijaka cestna prohlaseni s overenyma podpisama, ze skutecne slo o dary / pujcky a podobne veci.
Jsem si rikal, jestli se tam vsichni neposrali….A to ty pohyny nesly do zadnych vetsich milionu….
Dissenter
Mno.
Celkem bych se vsadil, že pravý účel těchto převodů by banka vyhodnotila jako pokus obejít KYC/AML. Nemám pravdu?
Lojza
Ja nevim :-) Oni proste pozadovali a pozadovali..psali maily a psali a volali apsali a volali….
fakt jak u debilu.
a pochopim, ze jim je divny, ze mlada holka ma takovy pohyby na uctu. Ale kdyz jim poslalal vypis s toho kasina, tak reakce byla „ignore, doloz lepe“.
Dissenter
No a jak teda? Prala prachy nebo vedla privát?
Lojza
Ani jedno, neni v tom dokonce vubec nic nelegalniho (jako ze ani trochu) (tvl ted si rikam, jestli se teoreticky nemusi nejak danit „dary“, i kdyz jsou mezi osobama blizkyma….nevim, musim to nejak lepe pozjistit, aby na to nevlitnul nakonec financak)
fatdwi
Lojza: hodit peníze do online kasina a pak si je poslat na účet jako „výhru“ fakt nikoho s trochou snahy dopátrat se původu peněz neuspokojí. Takže mě to ověření z kasina dává smysl, protože tuhle variantu vyloučí (pokud to nejsou takové peníze, že je kasino součástí podvodu, což z toho, co píšete, není).
Předpokládám, že pokud to výhra skutečně byla a kasino ji potvrdilo, v této konkrétní částce již další aktivity banka nevyvíjela, je to tak?
Lojza
No, ona je otazka, jak by nejake zahranicni kasino vystavovalo nejake potvrzeni….potvrzeni se proste stahlo z rozhrani toho kasina, mas tam historii a necha se udelat vypis, uplne stejne jako v bance. Ovsem oni tohle vubec nechteli vzit, stalo to dost dohadovani, nez to vzali. To je to samy, jako kdybych udelal vypis z uctu primo z bankovnictvi, a pak mi nekdo rekl, ze mu to nestaci, at mi jednatel te banky udela overenej papir, ze to fakt plati :-)
Jinak, budes se divit, banka vyvijela aktivity naposledy vcera, kdy bylo znemozneno na ten ucet posilat penize. A to tam sly asi 3-4 platby ve vysi 5-10 tisic po sobe v rozmezi 1 hodiny…a dalsi uz nesla poslat, pry ze banka prijemce platbu neprijme
Jako zazil uz jsem ledacos, ale aby banka prijemce neprijala prachy na ucet, jsem videl poprve v zivote….
fatdwi
Lojza: u toho kasina si nejspíš nerozumíme, soudě z toho, jak nesmyslnou jste popsal analogii s bankou. Nejde o potvrzení od jednatele, že je správný výpis, ale o potvrzení, že skutečně došlo k výhře. Jestli to je nebo není poznat z výpisu nevím, online kasino neprovozuji. Předmětem pochyb není, zda byla částka v kasinu, ale kde se tam vzala (analogie s bankou by byla taková, že někoho zajímá, odkud tam ty peníze přišly, že se tak stalo samozřejmě banka vidí a nepotřebuje k tomu potvrzení).
Jinak se divit nebudu, mluvil jsem pouze o té transakci z kasina. Že se tam dál „něco děje“ mě naopak nepřekvapuje, aktivity zřejmě nejsou vůbec standardní, ale s ohledem na nedostatek informací to nemám možnost nijak přesněji hodnotit. Pouze to s tím kasinem se nabízelo, že je to jen způsob, jak vyprat peníze, tak jsem na to reagoval.
Lojza
No…nestandardni…ja nevim. Pokud chci poslat nejake osobe 4x denne 10 tisic, tak me to neprijde nestandardni. Zvlast, kdyz se to nedeje denne. Ovsem nejaka banka je schopna si to jako nestandardni vylozit, to me fakt prekvapilo.
A co se tyce kasina – te bance bylo uplne jedno, kde se vzaly prachy v kasinu, to se vubec neresilo. Resilo se, ze oficialni vypis z kasina (ktery vypada dost podobne, jako oficialni vypis z banky, kdy si ho udelam v bankovnictvi) jim nestacil jako potvrzeni, odkud ty penize prisly. Jinak kdyby chteli, pravdepodobne by v te bance byli schopni zjistit, ze ucet, odkud penize prisly, skutecne vlastni online kasino. Dale by vzali vypis z tohoto kasina a melo by jim byt jasne, ze jde skutecne o vyhru z kasina.
Oni ale rozporovali to, ze jde o pracgy z kasina a nebyli ochotni to vubec prijmout.
fatdwi
Lojza: třeba to bankovnímu algoritmu taky nepřijde nestandardní – naopak v tom vidí standardní modus operandi praní špinavých peněz:-)
Hmm, divné postupy, čekal bych, že jim bude vadit, že není zřejmé, že jde o výhru, ne to, odkud peníze jdou (to je naopak fuk). Nejsem bankéř a do AML pravidel nevidím.
misaka
Je to standardní modus operandi. Přes kasina tahat prachy. Malá sázka, velká výhra, dělí se padedé…. samotný špinavý peníze zadním vchodem, i se zdaněním je to win-win pro oba.
Lojza
Jako ciste teoreticky ano, ale fakt si nekdo mysli, ze nekde ja nevim, na Sazce, bezny prumerny clovek bude delat takove veci?
Tvl ja bych do toho sel hned, nevi nekdo, kam se prihlasit?:-D :-D
fatdwi
Lojza: vzhledem k tomu, že historicky je hazard doménou mafie moc nechápu, čemu se smějete…? Sazka je úplně něco jiného než kasino napojené na podsvětí.
„Běžný, průměrný člověk“ nic takového dělat nebude, protože mafián co pere špinavé peníze není zrovna „běžný, průměrný člověk“, teda aspoň pro mě ne.
Bedrich77
Na takovou banku nasrat. Před nějakým časem jsem do mé banky nakráčel s cca 2mega v hotovosti, protože jsem je pro další použití potřeboval vložit na účet. Baba to vrazila do stroje, spočítala a zeptala se, jestli jsem něco prodal a já řek že jo. To bylo všechno.
Sysop
Jasny. Vsak ja ani netvrdim, ze to dela blbe, nebo malo. To jsem vubec nemel na mysli.
Otto
Trpasličí kajman, co ho chová moje zrzečka Irka milenka vedle postele, má cca 80cm :).
Řekl bych to takto. Mezi voliči (a proto mezi politiky) není poptávka po skutečně diskrétní komunikaci. Jakmile firma takovou komunikaci zajišťující příliš vyroste, použije se terorismus nebo pedofilie (novodobé čarodějnictví – pro dokonalou mediální smrt stačí jen zlehčovat) a represivní složky přitlačí. Každý má rád pohodlný život.
A pro ty ostatní je tu opensource.
Sysop
Je to brutalni pokrytectvi. System nejprve vytvori problem – rucnikari byli do znacne miry vytvoreni zapadem – aby nasledne utahl srouby vsem. Win-win.
Jasne, ze kdo chce, tak si metodu komunikace najde a System utre. I proto si myslim, ze je to jen zasterka a smyslem je jen dalsi smirovani a buzerace.
Dissenter
Ručníkáři chtěli dobýt Evropu ještě v době, kdy o Západě nebyla řeč. Náš souboj s islámem (nebo Ruskem nebo Čínou) nevyhráváme proto, že nejsme dost silní a máme zbytečné skrupule.
Ano, pro omezení občanských práv to jistě byla záminka.
Sysop
Jasne, on temer kazdy narod ma potreby expanze. Tuhle Vikingove, tuhle Rimani, tamhle Germani a onde Arabove. Jen chci rict, ze soucasny System ani ne pred sto lety rucnikarum ukazal, jakou hodnotu ma ropa (inu, to byla jen otazka casu, nez by na to prisli sami) a nasledne jim zacal cpat zbrane, aby za ty papirky, co jim za ropu dal, zase neco pekne nakoupili. No a pak vyzbrojovani Al-Kajdy a dalsich proxy vojaku proti bolsevikum, atd. Soucasna faze pak podporovany import techto kriplu rovnou do Evropy.
S Ruske a Cinou neprohrajeme proto, ze nejsme dost silni. Silni jsme az az. Prohrajeme proto, ze jsme chamtivejsi (proti Rusku) a blbejsi (proti Cine). Sam nevim, jestli je mazanejsi Cinan, nebo Zid. Ale prumernej Evropan se ani jednomu z nich neblizi ani na dohled.
Dissenter
Britské impérium například z importu – vhodně vybraných – asiatů do Evropy profitovalo. Rozdíl byl v tom, že místo multikulturalismu hlásalo kulturní nadřazenost. Nepotřebujeme být míň chamtiví. Ale potřebujeme nového Cecila Rhodese.
A už vůbec nechápu, proč rozlišovst mezi průměrným Evropanem a průměrným Židem. Má-li naše civilizace přežít, přežije jako synergie USA, EU a Izraele.
Sysop
No… sam nevim, s tim prezitim. USA nam nemaji moc co nabidnout a hlavne, to neni partak do nepohody. Vzdycky bude mit na prvnim miste sam sebe. Izrael rozebirat nemusim. Cinan je to samy. A stran Rusaka… jeste pred 30 lety by slo s nim opatrne orat a dal zit z jeho zdroju. Dneska uz ne, protoze fronta je dlouha a my jsme X-ti v poradi.
Samozrejme, je potreba se spojit predevsim proti Arabum a slimakum obecne. Ale stran tech pouzitelnych spojencu mam pochybnosti uplne ve vsech smerech.
Dissenter
Tak dlouho vybíral, až přebral… USA jednají na základě něco-za-něco a Evropu potřebují, pokud by se chovala rozumně.
Za současné situace je Evropa sama moc slabý hráč, natož ČR.
Sysop
Amik je navonenej Rus. A dneska uy do toho patri i Cinan. Amik dela neco-za-neco tak, ze vzdy aspon 51% musi bejt na jeho strane. V dlouhodobem horizontu te ojebe. Jako ten Cinan.
Hroch_bahenni
Že by si to skutečně vymýšleli voliči, to sestřelení firmy zprostředkující svobodnou komunikaci? Teda nemyslím ty voliče ve vlivových agenturách, médiích, tajné policii… i když uznávám, že to jsou taky voliči.
Dissenter
Ano. Svoboda není oblíbená hodnota. Zkuste někdy podiskutovat s lidmi mimo inteligentní bublinu – kolik z nich je pro sledování, možnost prolomení listovního tajemství. Jasně že jen v „závažných“ případech. A čím zbabělejší je populace obecně, tím více se bojí svobody, takže ani generačně to nevidím moc růžově.
Sysop
Mezi nama, jestlize vetsina lidi jsou blbci, pak celkem chapu, ze svoboda je pro ne nebezpecna vec.
Jihočech Honza
Jak se to zpívalo v tom Werichově filmu?
Ten zakáže to a ten zas tohle, a všichni dohromady nebudem smět nic…
Hroch_bahenni
Pozor, i blbec svobodu chce. Pro sebe.
Sysop
Jiste, ze ano. A blbec taky chce vyrazne vic penez, za min prace, atd. Souvislosti neresi, protoze je do hloubky nechape. To byl takovy muj vecny boj s Urzou. Jeho teorie se rozchazela s moji praxi. Je hezke, kdyz lide maji svobodu, pokud ale jsou schopni v ni zit. A to mnozi nejsou. Pokud by si tou svobodou kurvili zivot sami, bylo by mi to Wurst. Jenze oni by kurvili zivot i tem okolo a to je problem. Urzovo reseni ‚kdyz ti neco zkurvi, tak si to s nim vyrid‘ nema preventivni reseni a proto je podle mne spatne. Urza je extrem a komunisti/nacisti/eurobolsevici/… druhej.
Hroch_bahenni
Sysop 7.9.2024 v 17:19
Souhlas.
Dissenter
Urza hlavně v teorii řešil věci, které by i při snaze zavádět libertariánství přišly na pořad až za desítky let. A pak by bylo mnohem zřejmější a méně abstraktní si představit nestátní řešení.
Hroch_bahenni
Já je poslouchám často. S těmi diskuzemi jsem opatrný, nechci ztratit práci.
Jde o tom, že někteří (je jich dost) lidé nevnímají nesvobodnou komunikaci jako problém – s tím souhlasím s Vámi i Latimerií. Ale není to tak, že by fízlování ŽÁDALI. Oni o něm jen nevědí, nechtějí vědět, nějak to vytěsní.
Jsem se před známým zmínil, že jsem kdysi podpořil veřejně svobodu slova, a on se divil, proč by to jako mělo vadit, vždyť (současná) „vláda je přece pro svobodu slova“.
Takže ono jde spíš o nezájem a ochotu nechat se oblbnout propagandou. Neznám osobně nikoho, kdo by nahlas vystupoval proti svobodě slova.
Že to naházejí stranám, které zavádějí cenzuru, je pravda. Ale důvody mají jiné – Babiš je Putinův agent a diktátor a vymyslel covid, aby mohl buzerovat lidi a Okamura je fašista a Rusko už skoro překračuje naše hranice a Fialova vláda je rozpočtově odpovědná. To jsou jejich (nahlas vyslovené) motivy.
Většina lidí se o politiku nezajímá, informace aktivně nevyhledává a každý den kouká na televizi nebo na Seznam.
Mimochodem kritičtější k propagandě jsou v průměru lidé s nižším vzděláním. Ono je to taky tím, že na ty z movitějších vrstev zatím Fialovy aktivity tolik nedopadají, případně to zvládnou ufinancovat.
Sysop
Moje zena, napriklad, neni nikterak hloupa. Ale ma typickou zenskou logiku. Zrovna vcera jsme se chytli vpodstate quli banalite. Potomek sel nafasovat cip do jidelny. Sel jsem tam s nim. Sef jidelny si zapsal nacionale do pocitace, vytahl cip, sparoval s daty a predal potomkovi. Tesne pred prijezdem domu mi pan vola, ze se omlouva, ale ze mu to pocitac nejak smazal (je tam novej, hrabal se v tom, zrejme neco smazal, blbec), ale ze uz jde domu, takze az mladej prijde na obed, at zaklepe na kancl, on si ten cip znovu nacte a bude to cajk.
Jasny jak facka.
Ovsem ne nasemu potomkovi, kterej pak stal dalsi den pred kancelari, ale v ni nikdo nebyl a tak po nejake dobe odesel bez obeda do prdele. Uz mu nedocvaklo, ze je potreba jit do jidelny a zeptat se, kde je sef. Elementarni vec, ale chapu, nikdy to neresil, tak nevedel.
Doma samozrejme kartac od manzelky, ze ‚ja jsem to blbe zaridil, protoze mladej byl hladem‘. Logika. Tesne predtim, nez jsem se nasral a zacal byt impertinentni, jsem se zeptal, jak presne jsem ja ovlivnil to, ze borec to parovani dat smazal a sel do prdele, takze nebylo mozne proces opakovat. Na to jsem se dozvedel, ze jsme tam meli jit driv. Aha, zrejme jiny den by tento jev nenastal. Namisto rozporovani logiky procesu jsem rekl, ze driv to neslo, protoze vedouci tam byl az tento den. A na to jsem si vyslechl, ze takto je to u mne se vsim. Okay, tak jsem se posadil, vzal si notes a propisku a pozadal, jestli muze zacit jmenovat veci, u kterych to takto se mnou je, ze bych si udelal seznam a zacal je resit.
Odpovedi bylo prasknuti dveri a odchod ze sceny.
A muzes mit vzdelani jake chces, proste tohle jsou geny s hormonama a neudelas s tim nic.
Hroch_bahenni
Souhlas.
Ad ženská logika: kafe si většinou vařím sám, ale tuhle mi ho žena přinesla. Strašná brynda. Ptám se. Prý „v tý plechovce už nebylo ani na jeden pořádnej hrnek, tak jsem tam ještě trochu nechala.“ Podotýkám, že vedle plechovky stála cihlička dalmayru. Šel jsem tu bryndu vylejt.
Jinak ale stran informací jsem ji vycvičil, zprávy v bedně se u nás nepouštějí, a když chce něco vědět, umí si to najít nebo se zeptá. Hloupá taky není. Ony ale ty holky většinou moc vlastní hlavou nemyslej…
Blbý je, že TV a Seznam propagandu konzumujou i chlapi. Vzdělaní, jinak ne hloupí.
Forge
Sysop:
S tím notesem sis asi zadělal na itálii…
Sysop
Pokud sklo ve dverich vydrzelo, tak to u nas doma jeste neni zadna italie. Z toho duvodu tady na Sumave mame vsechny dvere papirovy, je to spotrebak.
Dissenter
Tak to je proti tomu ještě zlatá žena, která v podobných situacích jen vřeští a pere se.
Už řadu let si kladu otázku, jestli se tohle dá u temperamentní (a jinak fajn, inteligentní a tak dál) ženy odnaučit nebo to přejde s věkem. :-)
fatdwi
Dissenter: jste snad doktor, ne? Přece jste se musel učit, že temperament se prakticky nemění, je z velké části dán biologicky a zůstává více-méně stejný po celý život. V čase se spíše mění schopnosti jeho ovládání, pokud tedy jste ochoten na sobě pracovat nebo pokud máte dostatečně motivující životní zkušenosti (tj. donutí Vás okolnosti).
Takže vztaženo na Sysopovu manželku, pokud by si střihla nějaký kurz sebepoznání a seberozvoje, dokázala by identifikovat, co a proč ji vytáčí a naučila se s tím pracovat, dveře můžou být zase ze skla. Ale temperament jako takový se příliš nezmění.
Forge
fatdwi:
Jseš divnej!
Sysop
Re: fatdwi 7.9.2024 v 20:45
Ono to je pomerne jednoduche, stran tech podnetu k nasrani. Po celou dobu trvani naseho manzelstvi na tom pracuju a uz jsem se dobral k hmatatelnemu vysledku a mohu konstatovat, ze jsem prisel na to, co ji nasejra.
Uplne cokoli.
fatdwi
Sysop: však píšu, že na to musí přijít ona, ne ty :-)
Sysop
Re: Dissenter 7.9.2024 v 20:07
Nadeje umira posledni, takze si taky rikam, jestli bude jako jeji matka a k vyssimu stari se uklidni. No,… zatim je zrejme jeste moc mlada.
Dissenter
Zase na druhou stranu, nemít temperamentní ženu, nebude si člověk připadat tak klidný a vyrovnaný. :-)
Forge
Sysop:
No právě.Já myslel do budoucna.
Není „itálie“ jako itálie.
Předpokládám, že se to stejně v noci přenastavilo.
A sololak s voštinou to jistí.
Sysop
Fortelny dvere by s sebou mohly vzit i futra, takze radeji se zatim drzim toho papiru. Dokud je kridlo za dva litry, tak to neresim.
Tentokrat jsem v noci selhal, dostal jsem od kolegy moc dobre vino a nechtel se delit.
tak zavolé viš komu a nech si udělat pancéřový ai s příslušnéma futrama, ne? aspoň se máváním s něma utahá a nebude mít energiu na scény :D
Dissenter
I úplně vyčerpaná žena, kterou během dne zcela zlikviduješ „pochodem v divočině bez jídla a vody“ (tedy běžným výletem po opuštěných horách s pouhou jednou zastávkou u studánky a jednou na horské chatě) nabyde večer dostatek energie … na cokoliv.
musiš upravit krmný dávky, zkus byjoveko zrní, to se poddá raz dva :o)
Hroch_bahenni
Dissenter
Ano, na cokoliv. Kromě sexu, samozřejmě ;o)
Ale ještě večer projít Lidl a všechno vzít do ruky, to zas jo.
Sysop
Re: Behemot 7.9.2024 v 21:27
On zna moji zenu dobre, asi by mel pochybnosti i s tema pultunovejma vratama ;-) Navic, ty dvere jsou takovej trhaci sroub, rozumis. Pokud by vydrzely, padne neco jinyho, co bude bolet vic.
no tak před ně dáš verandofky z pár latiček a sítě, tech zbouchneš za vodpoledne pět do zásoby…
Dissenter
Otázka je, kolik je mladému; jestli pod 10, stojím za manželkou a měl jsi mu to pomoct vyřešit ten druhý den. :-)
Každopádně jakmile začne žena zobecňovat výčitky, zrovna přepla z módu racionálního do štěkavého a končí to vždy stejně. Ještě jsem se nesetkal s návratem do racionality, a to jsem zkoušel různé typy reakcí u různých typů žen.
Sysop
Detaily o veku tady Uchu troubit nebudu, nicmene ja jsem netusil, ze druhej den mladej utre. Navic jsem byl ve Stuttgartu. Pro mne je to zkusenost, ze jsem musel mladymu vysvetlit co a jak priste udelat. Nic hroznyho se nestalo. Ovsem to je nazor muj, blbyho chlapa.
Dissenter
Samozřejmě, že nestalo, ale žena je zkrátka kvočna. V dobrém.
fatdwi
Dissenter: máte blbě to zobecňování, to je úplně irelevantní. Naopak potřebujete vystoupat o level výš a zobecnit to na úrovni emocí – tj. jakmile je dotyčná (nebo dotyčný, je to v podstatě fuk) mimo racionální vnímání a „propadá se“ do negativních emocí (od „lehkého“ negativismu přes rozladu, hněv směrem k nasrání), tak to končí vždy stejně.
Funkční taktika existuje, stačí být první, kdo odejde, zhruba se slovy „vidím, že jsem tě naštval, nebudu tě dál srát a pak se k tomu vrátíme“. Zkuste to, jedno jestli na kolegu v práci, kamaráda, spoluhráče nebo člena rodiny. Každopádně jakékoliv očekávání, že „by to mohlo dopadnout jinak“ je iluzorní, takže další „diskuse“ (která není diskusí, té není člověk v negativních emocích schopen) nemá smysl. Až bude dotyčný v klidu, je možné pokračovat. Nikde není psáno, že to bude za pět minut, ale je mnohem větší šance že ano, pokud tomu půjdete naproti (místo abyste emoce dále zhoršoval přidáváním racionálních argumentů).
Otto
Hmmm klasika :(.
Dissenter
Zaplať bůh za takové blbce. Já spíš vídám ty, kteří velebí Babiše za covidovou diktaturu a i když odhlédnu od občanských práv a psychického zdevastování jedné dětské generace, nedokážou si spojit Babiše s obří inflací.
Problém svobody slova je něco jiného než státem šmírovaná komunikace mezi dvěma soukromými subjekty. V demokracii jsme zkrátka odkázáni na to, že BFU bude hlasovat moudře. Dokud se nezavede nějaká forma majetkového censu jako první stupeň libertarianismu, budu se dívat shovívavě na snahu lepších vlád se vypořádat s propagandou protivníka.
I to mnou opakovaně proponované Britské impérium, jako jedna z vůbec nejsvobodnějších společností ve smyslu seberealizace, silně potlačovalo nepřátelská náboženství, ideologie a defétismus.
fatdwi
Dissenter: defétismus ale nemůžete potlačovat s ženami u kormidla. Tahle společnost prostě jednou skončí velmi nepěkně, jako každá jiná, kde bylo příliš mnoho estrogenu ve vedení. Současně ale historie říká, že dobře to skončit nemůže, resp. neexistuje žádný precedens. Zato existují ty, které říkají, že bude nedobře (především ženám). Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly.
Dissenter
Jakkoli rozhodně nejsem feminista, defétismus pozoruju ve svém okolí více u mužů než u žen.
Do značné míry si myslím, že ženy se ke kormidlu nederou, ale přebírají ho v situaci, kdy kormidelník bulí u bortu.
fatdwi
Dissenter: máte dojem, že kvo kvo kvóty jsou výsledkem bulení kormidelníka?
Defétismus je inherentně ženská záležitost, spojená s potřebou ochrany. Všimněte si, co všechno je dnes „hlavně bezpečné“, debilita je místy až neuvěřitelná. Racionalita se krčí v koutě, protože ultimátní argument „to si vezmeš na triko že naše dítě umře když nekoupíme monitor dechu?“ se špatně odvrací statistikou. „Kdyby to mělo zachránit jeden lidský život, má to smysl“ a podobné argumenty, všechno o bezpečnosti, vše cílí na ženy, které se v takových nesmyslech vidí.
Výsledkem propagace „bezpečí všeho za každou cenu“, podpory role oběti (téměř v čemkoliv – neschopnej řidič, neschopnej v práci atd.) a současné vzdání se odpovědnosti (jde ruku v ruce s rolí oběti, protože pokud jsem oběť, nejsem za své jednání odpovědný a za mou situaci může někdo jiný) vede logicky k defétismu společnosti jako takové a postupnému úpadku vnější akceschopnosti (vnitřní, tedy šikana vlastních lidí naopak graduje, protože je nutné pořád a dál něco omezovat a zakazovat tak, jak se postupně více a více lidé vzdávají své zodpovědnosti a přesouvají ji na stát, který tak řídí čím dál tím víc aspektů lidského života).
To zatím historicky vždy skončilo tím, že sousední agresivnější společnost tu oslabenou a zparchantělou vším tím „bezpečím“ udělala velmi nebezpečnou. Pak jsme zpět na první větě druhého odstavce, protože žena primárně volí bezpečí a tedy jde zase vše „do starých kolejí“. Kvo kvo kvóty na tankistky nikdy nebudou a dáte-li ženě vybrat „frontu nebo sporák“, vždy si vybere sporák. Nějaké mužatky, Johanky z Arku nebo Xena jsou statisticky zcela nevýznamná část jakékoliv historicky úspěšné války.
Od toho jsme ale zatím (nejspíš) dost daleko. Pokud někomu nerupne v kouli a nezačnou padat bomby, budeme preferovat „bezpečí“ a kdo ne, ten bude umlčen nějakou variantou výše zmíněného ultimátního argumentu.
Dissenter
To může být pravda. Nicméně stále je mezi kandidujícími politiky, zvolenými poslanci, ministry i prezidenty většina biologických mužů.
fatdwi
Dissenter: to jistě, sám vidíte, jakých. Současně „většina“ nic neznamená, vždy a všude vládly menšiny většinám, jinak to nebylo a jinak to nebude. Pokud je vládě muž, který se ale bojí, aby nebyl odvolán a tak drží basu např. s kvo kvo kvótami, kdo má navrch? Dtto třeba nesmysly o znásilňování pohledem nebo diskutovaná kampaň DPP, kterou ve vedlejším článku rozebírá D-F.
drobnej technickej trabl je, že pjetydemolyca překoná bureša s dluhem tak minimálně vo 200 giga, a to bureš na krku tu rýmičku měl a většina dementů u ojvropskejch kormidel to dělala +- stejně (čest výjimkám), ptáci by rozhazovali minimálně stejně
pjetydemolyčný kurvy mají hovno, srát se do RF a sypat všecko, co není přibetonovaný, chochlům, se rozhodli víceméně sami, rvát prdele do cizáckejch zbrojovek taky, a že lžyala teď ve všem dělá a blekotá pravej vopak, než eště pár let zpátky, za to taky nikdo jinej nemůže…
Dissenter
Nechceš se konečně naučit česky?
Výdaje na zbrojení jsou malou částí promrhaných státních peněz. Jasně, korektnější by bylo umožnit daňové asignace a ještě lepší by bylo zrušit sociální stát jako takový a parazitům nabídnout vojenský mundur. :)
skoro 200 giga jsou malý prachy? pravda, běžnej vohnout si dokáže eště s bídou přectavit mega, zbytek už jsou pro něj úplně cizí termity, kterejm nerozumí, tudíž je ignoruje…
Latimerie podivna
Jde o to, že voličům je svobodná komunikace u prdele – jinak řečeno, nezmění kvůli ní své volební preference. Pokud se najde strana, která bude mít v programu zajištění svobodné (šifrované) komunikace, tak neuspěje, protože toto téma zajímá jen velice malou část voličů. Jenže holt tak funguje demokracie. Navíc by taková strana byla trnem v oku policii a všem tajným službám (přátelským i nepřátelským), takže to by bylo, aby se na ni něco nenašlo. Takže voliči to chtějí jen velice málo a „státní složky“ to rozhodně nechtějí.
Dissenter
Nejde jen o svobodnou komunikaci, jde vůbec o ten svobodný étos, tedy že stát je tu proto, aby vykonával správu věcí veřejných jako něco na způsob Společenství vlastníků a sloužil jako nezávislý rozhodčí v případě sporů. A ne ovlivňoval lidské životy tím, že bude někoho k něčemu nutit; od sociálního státu po předběžné buzerování.
🙂 Ehmmm, všechno děti neodkývám. Byť sugestibilním stylem, píp.
https://pravyprostor.net/bidenuv-syn-hunter-se-priznal-k-obvinenim-z-danovych-uniku-hrozi-mu-17-let-za-mrizemi/#comments
Model iterace (tam se nedá nic dělat a hotovo & samoinstalujícího proroctví a rostu když mu tam chválí jeho rádio? bogo ne :-) ) a aaaa religiózníka relikvie a chucpe, chucpe a chucpe mantra kolikrát? A nahoru a dolů a smích. Nedávám to nene, nelze ať dává papálisty obecné. Čau a nazdar bazar „žoviálnímu a mne nedůvěryhodnému „exdirigentovi? .. tlep tlep tlep
& Vydržím kecat od večera do rána, tlučhuba. :-)))
https://www.youtube.com/watch?v=fTgbU04DURI
Ta naše písnička česká, ta je tak hezká tak hezká. :-) Tak nepíšu to proto aby si to nějaký mlaskoň a ňamtar herbert herman hodil do popelnice jenom protože je nekritický zpěváček slonovinové věže pokleslosti vymlčováním kývače žádaného narativu.
https://www.facebook.com/obcan.bily/videos/444870851675262
7.9.2024 04:45:37 OdpovědětVáš komentář čeká na schválení.
Jed no pohlavní lhaví držkouni ego tautologií točí s naivy a ti se posléze se seberealizací diví se že jsme nejhorší zemí rychtace. Ale pěkně se na vás vycení se seberealizací sebeprojekce, 6. demolice. Tleskat děti, co vás v inkluzkách kryplace učili. Je to tak co si národ zaslouží to má s odpady hrůz zrůd co nic neumí tak učí. Chceěli zničit nýrod vychovej jim děti beze sporu od pozvratu platí. Aneb dobrý den pane učiteli, od kreatůr je systém a společnost? Ne trh bezkrupulózních kmotrace luzršlechty tedy ano. Vláda ochlokracie plutokracie sajrajtu vydrbanova vývratova vyžranova šmejdů lhavostí, zlodějstv, podvodnictví í násilí, majetkových deliktů krachu zdebilizace. Sajrajtov otlemů, hnus držkounů fašismu a kolektivních tyranií reálných bezpráví defraudantů s voliči nejhoršího myslitelného élentu zkryplenými co na styl kývačů pseudoatorit dojedou a již dojíždí oběti kdy zrůdičky ukazují na seniory a okrádané oběti zapřažené úžerům podvodné kapitalizace defraudanty skořápkáři instituty systému zrůd kdy na styl ryba smrdí od hlavy to jde z největšího hnízda lobystů ve vesmíru korupčníků arogance a korupce moci výměny obyvatel evropy kalergi zřízenými dědičnými kolonialisty bilderbergem šlechty globálních lichvářů.
https://www.youtube.com/watch?v=vVjZOfjZFbk
Analfabete gramatiku heslovitých ego deviací sekerníka ty to nečti, nerozumíš textům a mluvenému slovu a zas budeš střečkující talente “tanga bravo hejkale kejhale vřískat autisto imbecilizace až posedlostí workoholického sajrajtéra, jasně že s komplexy méněcenosti na místě podvodného zřízence okolí, zbytečný lůzře parazitace fízla převracející kmotrováním syslém civilizace v žumpu podloudných kradmých vrtošivých vyprzňovačů, vymařovačů a znásilňovačů s trendy padajících hoven od shora aby jste se skryli pod zástěrku lůzrace tahy z moci sajrajtérů.
A modelově –
5.9.2024 v 12:12 + vlákno
https://dfens-cz.com/s-eu-na-vecne-casy-a-nikdy-jinak/comment-page-3/?show=comments#comments
https://www.facebook.com/vrabelladislav/videos/1223601992154035
https://pravyprostor.net/zatimco-jsme-debatovali/
Tuhle jsme s kolegou hledali nějaký článek na webu a kolegovi tam vyskočila sada reklam na dilda různých tvarů a barev. Přemýšleli jsme, který blb programoval to cílování reklam, ale on za to tentokrát asi nemůže, 3 ze 4 kolegyň jsou rozvedené.
Jak tu byl ten sjezd psychopatů GLOBSEC nebo co, tak se jej účastnil i Pávek. Novinář připojil i informaci, že se toho účastnil i vicepresident Microsoftu Majk něconěco, který měl s Pávkem to dopoledne vlastní bilaterální jednání. Marně přemýšlím, o čem tak mohl s Pávkem jednat. Snad mu Pávek nepomáhá vychytávat bugy ve Widlých nebo Ofisu? Nejspíš mu tam ten Majk jel přehodit widle z desítek na jedenáctky…..
Jaké Pluto? Co jste tu Mrcasíkovi kdo udělal?
Jeden Cech, ktereho osobne velmi dlouho velmi dobre znam, vcetne jeho rodiny, prosel jak Mrkvosoftem hodne hluboko a vysoko, tak take Googlem.
https://ch.linkedin.com/in/jarda
Psal jsem ve zdejších diskuzích k tomuto tématu už tak před půl rokem a rekce tehdy vcelku vlažné, tak jsem si říkal, že i většina zdejšího osazenstva na to prdí a nechává se dobrovolně šmírovat. Řešením je možná chodit na ty weby přes anonymní kartu, nebo pokaždé mazat kompletní záznamy historie, vč. cookies atd. ale kdoví..
Tak ono přiznejme si, ten „nešvar“ je ve skutečnosti jen reakce na cookie consent, který je z principu nesmyslný. Reálně ty společnosti ta data mají tak patnáct let, jen kvůli consentu se teď řeší co dál – protože cookie třetích stran mají být zarušené. Což je past pro markeťáky, protože cílení reklamy tím pádem bude problém. Což má za následek, že miliony ajťáků každý rok předělávají různé „cookie consenty“, věci které se před 25ti lety přesouvaly z URL do cookie se budou muset vracet do URL atd. Mně už to tu chodí – požadavek provizního programu – musím uchovávat parametr který mi předají napříč webem, až do objednávky.
A majitel řekne co? No… když musí tak musí, implementovat. Reálně jsme nedávno řešili s firmou která nedělá nic než marketing (což neznamená tak moc, 90 % firmy je hejno slepic těsně po škole, kterým prostě někdo řekl „toto odsud dáš sem a tamto tam“), že oni vlastně vůbec neví, co dnes v tom cookie consentu má být. Protože se to průběžně mění.
Zatim to tu jeste nepadlo…
uBlock Origin je hezka vec, ale celkem o nicem. Lepsi je skodit aktivne „klikanim“ na uuuplne vsechny reklamy. Tenhle doplnek Google vyprudil natolik, ze jej z nabidky doplnku odstranil.
https://adnauseam.io
Jen nevim, co se bude dit, az i alternativni Chromium-based prohlizece ukonci ManifestV2…
Nu a vedle AdNAuseam ma jeste smysl NoScript. Whitelist tech par stranek, kam lezu a bez JS se neobejdu…
Prekvapive furt dost stranek je schopnych funkce i bez JS.
A v neposledni rade tu mame treba pi-hole pro likvidaci reklam i z mobilnich aplikaci…
BTW, jakej ma vubec smysl lozit na youtube a sledovat videa v prohlizeci, kdyz existuje yt-dlp?! Tim tuplem s ohledem na to, jak rychle veci z trubky mizi… Jednou tam clovek najde super zaznam koncertu a za ctvrt roku uz je fuc, protoze licenci na to meli jen na omezenou dobu a basta.
Mno, přiznám se, že jsem si fingerprintingu vědom, nedělám nic moc proti němu, protože mi nevadí. Co mi vadí, je obtěžování při prohlížení webu; proto používám různé adblocky – Ghostery, cookie managery, jejichž kombinací dosáhnu minimalizace zobrazení reklamy i varování před sušenkami.
Prodej soukromí na internetu beru jako nutné zlo; stejně jako za komfort při nakupování se skenerem nebo přes webovou aplikaci rád vyměním znalost obchodníka, co kupuju za zboží – naopak, je-li obchodník rozumný, tyhle informace využije ke spokojenosti nakupujících (s motivem svého zisku).
Pokud by o mně pánové v černých kloboucích chtěli získat soukromé informace s cílem zneužití a ublíženi mi, je jejich získání tradičními formami (sledování a lustrace státních databází) otázkou několika dnů. Necítím se být cílem, takže si z ani jednoho příliš nedělám.
Sedel takhle chlapek u reky a blizil se k nemu krokodyl. ‚Jestli mam v osudu napsano, ze mne sezere krokodyl, tak s tim stejne nic nenadelam‘. A sedel tam dal, aniz by odesel. A krokodyl ho sezral.
Nj, ale tady se spíš jedná o situaci „do tý vody nevlezu, co kdyby tam byl krokodýl „. A jestli neumřel, sedí u Mácháče dodnes.
Kdyby videl, ze v tom Machacskem rybniku nekoho krokous sezral, pak by to jakous takous racionalitu melo (i kdyz, koupal jsem se v rece s pirani a taky mne nic nesezralo). My vime, ze se data sbiraji a vime, ze jsou zneuzivana.
Ono je to o analýze rizik. Nechtěná otěhotnění a přenos pohlavních chorob jsou zcela běžné záležitosti a kondom je vynikající prostředek k zabránění obého, ale přesto ho nikdo nemá nasazený 24/7, protože coby kdyby, ale používá se jen v situacích, kdy hrozí realné riziko.
Tuhle ve Spálený spadla chlapovi na hlavu římsa a zabila ho, takže jisté riziko nepochybně existuje, ale jen málokdo kvůli tomu začne nosit na hlavě helmu, ačkoliv by toho chlapa téměr jistě záchranila.
Pokud budu chodit ulici, kde se vi, ze obcas spadne rimsa, pak budu muset nosit helmu, protoze se ta ulice neda obejit. Ja chapu merito sdeleni, jen mi prijde, ze ta pravdepodobnost, ze moje data budou zneuzita ke globalnimu utazeni sroubu, je vyssi, nez to, ze na mne spadne rimsa. V tom vidim problem.
Jedna vec je, jestli ta data nekdo/neco cilene pouzije proti me. Tady je ta pravdepodobnost velmi nizka, pokud nepujdu stesticku naproti a nestanu se exponovana osoba.
Druha vec ovsem je, ze moje data jsou soucasti nejake statistiky, jejiz vystup se pak pouzije k nejakemu skupinovemu utlaku. Ano, tohle riziko je urcite vyssi, ale zase prichazi tema, jestli moje absence nejak zasadne ovlivni vysledek. Jiste, ze ne, pokud budu sam. Jenze, to je, jako treba to neodhazovani odpadku. I kdyz ja je neodhazuju, stejne okolo cest jsou, protoze je odhazuji jini. Ale, presto ja je dal odhazovat nebudu.
To je podstatu pomíjející přirovnání. Lepší by bylo – chlápek si nechal ujít spoustu výhledů z říčního břehu, protože se bál, že ho sežere krokodýl. I když většina věcí, které za krokodýly považoval, byly větve plovoucí po řece.
Nějak podobně je to se sbíráním dat, většina jsou banální komerční prostředky jak ti naservírovat to, co chceš, abys udělal větší útratu, malá menšina ti chce fakt ublížit (a kdyby opravdu chtěla, dokáže to jinak).
Jenze v tom ja vidim tu zakopanou sabaku. Vem si, jak se dneska moderne valci. Vytahli snad Nemci na Cechy s tanky? Vubec ne, vcucli je do EU. Dosahli tehoz a jaxou Cesi stastni a vdecni. Podobne, proc by te mel nekdo chtit treba odkraglovat, kdyz uplne staci si z tebe udelat zdroj? Zdroj cekoholi – informaci, statistik, penez,…
Jde o to, ze System to dela docela chytre (v ramci toho, jaci pitomci ho spravuji). Jasne, ze Franta Voprcalek neni pro System tema, aby se tim nejak hloubeji zabyval. Ale Franta pekne slape brazdu, konzumuje, poskytuje, nekope, mozna remca, ale tlaci. Takze System jen qete.
Podivej se, jaka hydra se stala z EU. Puvodne uhli a ocel, dneska likviduje jak uhli, tak ocel. Proc? No protoze to tam dneska ridi jini sibri, nez ti v padesatkach a sedesatkach, maji jine cile. Ale pouzivaji vybudovane prostredky.
Proto je dobre tomu (s primerenou namahou) sypat pisek do kol, protoze nikdo nevi, jaci sibri prijdou treba za 15 let a jen ty vybudovane nastroje pouziji k teroru.
Optimální strategie je bránit se využíváním Systému jako zdroje a tím dosíci efektivní obrany. Nevím všechno, ale to, co vím, mě vede k přesvědčení že za Systémem není žádná koordinovaná aktivita, ale kombinace snahy politiků dosáhnout peněz a moci a typické lidské vlastnosti – hysterického a krátkodobého prožívání emocionálně zabarvených věcí.
Proto se čas od času politik „vyveze“ na něčem jako je zlá šlechta, národ, Židi, rovnost, ekologie, oteplování, pacifismus, ženský práva, dětský práva, transský práva, a tak dál. Móda časem pomine a pak se sčítají škody.
Sypání písku tím, že hledáš argumenty proti aktuální a pro minulou módní vlnu nefunguje. Jediné, jak by se dal účinně písek sypat, je ovlivnit:
1) lidskou psychiku, aby nehysterčila – imho nelze. Na druhou stranu si postupně na politické dryáčnictví přivykne, ale to bude trval desítky generací.
2) zlikvidovat média – osobně sympatické, ale nelze
3) omezit zdroje, které (jakýkoli) politik má k dispozici poté, co se vyveze. Tedy podporovat libertarianismus. To je asi nejreálnější, má to dva problémy – marnost v kontextu jednoho života a možnost, že módní vlna bude tak silná, že převrhne hřiště (komunismus, fašismus)
3a) podporovat to, aby bylo hřiště co nejhůře převrhnutelné a co nejrozmanitější – federalizace co největšího státního útvaru. To slibuje velkou setrvačnost v „business as usual“, ale zase stoupají transakční náklady k přesunu, když se to urve.
Tak rozhodne je potreba delat vsechno proti globalizaci. Cim vice se ten moloch rozdrobi, tim lepe pro vsechny. Aby parta kriplu v EK ridila zivot pul miliarde lidi, to je proste uplne spatne. Kdyby ridila jeden stat, lepsi a kdyby jeden okres, ideal. Uz za bolsevika bylo jasne, ze centralizace moci je jen peklo a degradace, takze opakovat stejnou blbost nema smysl a v podani EU je to jeste drazsi a jeste vetsi pruser.
Samozrejme, jedine, co muzu v ramci moznosti delat je, starat se predevsim o moji rodinu a jeji co nejmensi provazanost se Systemem.
Tohle jsem si myslel dříve, ostatně i proto jsem hlasoval kdysi proti vstupu do EU. Dneska jsem opačného názoru; ostrůvek pozitivní deviace v dnešní provázanosti nikdy dlouho nevydrží a vzhledem k nepříznivým stránkám české povahy (rovnostářství, závist, ojebávání) je pravděpodobnost jeho vzniku zde mizivá. Takže jsem globalistou.
Tak dissenter tu příměřenou námahu vynakládá. Používá ghostery, adblock, třeba použivá anonymní emailové adresy a tak, ale holt nehodlá kvůli tomu přecházet na level utajení agent-krtek jenom proto, aby utajil, že lepí plastikový modely, má rád červený vína a francouzský komedie a na dovolenou jezdí do Itálie.
Tak nějak. Kdyby byla možnost, aby – například – seznam nákupů v Makru byl veřejný, nepřineslo by mi to vůbec žádný dyskomfort. Některé informace o sobě mi prostě nikdy nepřišlo na mysl tajit.
Jenže nevíte, co vše se dá z těch informací zjistit a to v kombinaci s jinými, ať už veřejně dostupnými nebo nedostupnými informacemi. Dokud nebyl třeba model ChatGPT, tak jen málokdo tušil, co všechno lze strojové učení „naučit“. Jistě, je to úplně jiný model a na něco jiného. Ovšem postupně se to strojové učení zlevňuje a zdokonaluje. A informace, které byly dosud nevyužitelné se najednou mohou stát velice zajímavými. Ten seznam nákupů nemusí být to jádro, ale může to být „zpřesňující“ střípek k jiným informacím, díky němuž ten výstup z toho strojového učení může být přesnější.
Asi se tomu nedá zabránit, ale můj názor je alespoň neusnadňovat.
Nakup v Makru je v soucasnosti uplne stejne nebezpecny, jako za sociku nakup koncentrovane kyseliny dusicne a koncentrovaneho peroxidu vodiku. Takova pitomost vubec nikoho nezajimala. Dnes je to uplne jinak. Pokud se rozhodnu, ze to chci, tak musim papirovat a nekdo se muze ptat. Muzeme treba dojit i tak daleko, ze se za pet let nekdo bude ptat, proc jsem to tehdy kupoval a co jsem s tim delal.
Ja osobne mam ty nejhorsi zkusenosti s ceskou byrokracii a umim si predstavit, ze pani Kotrmelinova z FU se bude zajimat, proc mi na ucet do banky prisly ty a ty penize, protoze vona tam ma hen ten formular, on ten pocitac ji to tam vyhodil a ona to ted musi resit, i kdyz vlastne nechce, ona mne chape, ale at to koukam prozradit, protoze tam musi neco napsat a taky nema na starosti jenom mne. Napriklad.
Ostatne, to nejsem ve scifi. Ja si kazdej mesic posilam cast vyplaty do Ceska, dost veci platim v korunach a taky lokalni nakupy jsou v czk, samozrejme. No a ted jsem kolegovi domluvil dva kamiony dreva na otop a zaplatil jsem to za nej v czk, on mi to pak poslal na ucet v eur, protoze kamionak nechtel eur. Poslal jsem to pres ucet zase co Ceska a uz se mi ozvala hodna pani z banky, co ze je to za penize. Ty vole, blby ctyri ojrotacy a tolik starosti, najednou. Proste udelas neco nestandardniho a uz otravujou.
A az zjistej, ze si na otravovani lidi zvykli, no tak se zase utahne sroub. Zakaze se to a ono, prece jde o to klima/hodnoty/boj Prahu/whatever. A nebo se tem svinim rovnou zavede digitalni mena.
Jistě. Ale problém je celá legislativa KYC/AML, která činí povinným informace zjišťovat, nikoliv jejich zjišťování samotné a už vůbec ne technologická možnost je zjišťovat.
Je to pochopitelně fraška, když se ti banka ozve, chce slyšet jediné, že příjmy pocházejí z podnikání / závislé činnosti / daru. Banku to ve skutečnosti vůbec nezajímá, jen tam něco musí zapsat a musí vykázat, že zákazníka kontaktovala.
No….cece….zazil jsem pred par tydny horsi veci. Existuje nejaka osoba ve veku neco pres 20 let…a ma ucet u nejmenovane banky, kterou muzeme mit radi. A tetoosobe z nejakeho duvodu zacaly od jednoho nejmenovaneho cloveka chodit na ucet penize….ruzne castky, od stovek, po desitky tisic (nekdy i 100 a vice v jedne platbe).
Neresme ted, proc se tak delo. Proste se tak delo.
A jednoho krasneho dne se slecna dozvedela, ze ma dolozit, proc si do banky posilala tolik penez, kde je vzala a proc je vzala a podobne. A byli velmi neoblomni, a co hure, VELMI natvrdli. Takze vysvetleni „techto 200 tisic je vyhra v online kasinu, zde vypis z kasina, kde vydite, ze jsem si posilalal vypolatit vyhru“ je neuspokojilo a dale po ni vyzadovali v podstate listinu s overenym podpisem z online kasina, ze skutecne tam vyhrala penize. Navic tento pripad se stal vicekrat…takze lide v bance asi nebyli schopni pochopit, ze kdyz vyhraju penize na online kasinu, tak je to zcela bezna vec a zcela bezne si je poslu na ucet, a holt nekdy muzu vyhrat i vic…
A co se tyce penez od nejmenovane osoby….tto musela psat vselijaka cestna prohlaseni s overenyma podpisama, ze skutecne slo o dary / pujcky a podobne veci.
Jsem si rikal, jestli se tam vsichni neposrali….A to ty pohyny nesly do zadnych vetsich milionu….
Mno.
Celkem bych se vsadil, že pravý účel těchto převodů by banka vyhodnotila jako pokus obejít KYC/AML. Nemám pravdu?
Ja nevim :-) Oni proste pozadovali a pozadovali..psali maily a psali a volali apsali a volali….
fakt jak u debilu.
a pochopim, ze jim je divny, ze mlada holka ma takovy pohyby na uctu. Ale kdyz jim poslalal vypis s toho kasina, tak reakce byla „ignore, doloz lepe“.
No a jak teda? Prala prachy nebo vedla privát?
Ani jedno, neni v tom dokonce vubec nic nelegalniho (jako ze ani trochu) (tvl ted si rikam, jestli se teoreticky nemusi nejak danit „dary“, i kdyz jsou mezi osobama blizkyma….nevim, musim to nejak lepe pozjistit, aby na to nevlitnul nakonec financak)
Lojza: hodit peníze do online kasina a pak si je poslat na účet jako „výhru“ fakt nikoho s trochou snahy dopátrat se původu peněz neuspokojí. Takže mě to ověření z kasina dává smysl, protože tuhle variantu vyloučí (pokud to nejsou takové peníze, že je kasino součástí podvodu, což z toho, co píšete, není).
Předpokládám, že pokud to výhra skutečně byla a kasino ji potvrdilo, v této konkrétní částce již další aktivity banka nevyvíjela, je to tak?
No, ona je otazka, jak by nejake zahranicni kasino vystavovalo nejake potvrzeni….potvrzeni se proste stahlo z rozhrani toho kasina, mas tam historii a necha se udelat vypis, uplne stejne jako v bance. Ovsem oni tohle vubec nechteli vzit, stalo to dost dohadovani, nez to vzali. To je to samy, jako kdybych udelal vypis z uctu primo z bankovnictvi, a pak mi nekdo rekl, ze mu to nestaci, at mi jednatel te banky udela overenej papir, ze to fakt plati :-)
Jinak, budes se divit, banka vyvijela aktivity naposledy vcera, kdy bylo znemozneno na ten ucet posilat penize. A to tam sly asi 3-4 platby ve vysi 5-10 tisic po sobe v rozmezi 1 hodiny…a dalsi uz nesla poslat, pry ze banka prijemce platbu neprijme
Jako zazil uz jsem ledacos, ale aby banka prijemce neprijala prachy na ucet, jsem videl poprve v zivote….
Lojza: u toho kasina si nejspíš nerozumíme, soudě z toho, jak nesmyslnou jste popsal analogii s bankou. Nejde o potvrzení od jednatele, že je správný výpis, ale o potvrzení, že skutečně došlo k výhře. Jestli to je nebo není poznat z výpisu nevím, online kasino neprovozuji. Předmětem pochyb není, zda byla částka v kasinu, ale kde se tam vzala (analogie s bankou by byla taková, že někoho zajímá, odkud tam ty peníze přišly, že se tak stalo samozřejmě banka vidí a nepotřebuje k tomu potvrzení).
Jinak se divit nebudu, mluvil jsem pouze o té transakci z kasina. Že se tam dál „něco děje“ mě naopak nepřekvapuje, aktivity zřejmě nejsou vůbec standardní, ale s ohledem na nedostatek informací to nemám možnost nijak přesněji hodnotit. Pouze to s tím kasinem se nabízelo, že je to jen způsob, jak vyprat peníze, tak jsem na to reagoval.
No…nestandardni…ja nevim. Pokud chci poslat nejake osobe 4x denne 10 tisic, tak me to neprijde nestandardni. Zvlast, kdyz se to nedeje denne. Ovsem nejaka banka je schopna si to jako nestandardni vylozit, to me fakt prekvapilo.
A co se tyce kasina – te bance bylo uplne jedno, kde se vzaly prachy v kasinu, to se vubec neresilo. Resilo se, ze oficialni vypis z kasina (ktery vypada dost podobne, jako oficialni vypis z banky, kdy si ho udelam v bankovnictvi) jim nestacil jako potvrzeni, odkud ty penize prisly. Jinak kdyby chteli, pravdepodobne by v te bance byli schopni zjistit, ze ucet, odkud penize prisly, skutecne vlastni online kasino. Dale by vzali vypis z tohoto kasina a melo by jim byt jasne, ze jde skutecne o vyhru z kasina.
Oni ale rozporovali to, ze jde o pracgy z kasina a nebyli ochotni to vubec prijmout.
Lojza: třeba to bankovnímu algoritmu taky nepřijde nestandardní – naopak v tom vidí standardní modus operandi praní špinavých peněz:-)
Hmm, divné postupy, čekal bych, že jim bude vadit, že není zřejmé, že jde o výhru, ne to, odkud peníze jdou (to je naopak fuk). Nejsem bankéř a do AML pravidel nevidím.
Je to standardní modus operandi. Přes kasina tahat prachy. Malá sázka, velká výhra, dělí se padedé…. samotný špinavý peníze zadním vchodem, i se zdaněním je to win-win pro oba.
Jako ciste teoreticky ano, ale fakt si nekdo mysli, ze nekde ja nevim, na Sazce, bezny prumerny clovek bude delat takove veci?
Tvl ja bych do toho sel hned, nevi nekdo, kam se prihlasit?:-D :-D
Lojza: vzhledem k tomu, že historicky je hazard doménou mafie moc nechápu, čemu se smějete…? Sazka je úplně něco jiného než kasino napojené na podsvětí.
„Běžný, průměrný člověk“ nic takového dělat nebude, protože mafián co pere špinavé peníze není zrovna „běžný, průměrný člověk“, teda aspoň pro mě ne.
Na takovou banku nasrat. Před nějakým časem jsem do mé banky nakráčel s cca 2mega v hotovosti, protože jsem je pro další použití potřeboval vložit na účet. Baba to vrazila do stroje, spočítala a zeptala se, jestli jsem něco prodal a já řek že jo. To bylo všechno.
Jasny. Vsak ja ani netvrdim, ze to dela blbe, nebo malo. To jsem vubec nemel na mysli.
Trpasličí kajman, co ho chová moje zrzečka Irka milenka vedle postele, má cca 80cm :).
Bejt Holecek, nebo Strnad, nelitam do Francie.
https://cz24.news/sef-telegramu-durov-vydal-prohlaseni-ze-na-platforme-zavadi-monitoring-soukromych-chatu-medvedev-to-vystihl-presne-kdo-je-rus-je-na-zapade-povazovan-za-nebezpecneho/
:-)
Řekl bych to takto. Mezi voliči (a proto mezi politiky) není poptávka po skutečně diskrétní komunikaci. Jakmile firma takovou komunikaci zajišťující příliš vyroste, použije se terorismus nebo pedofilie (novodobé čarodějnictví – pro dokonalou mediální smrt stačí jen zlehčovat) a represivní složky přitlačí. Každý má rád pohodlný život.
A pro ty ostatní je tu opensource.
Je to brutalni pokrytectvi. System nejprve vytvori problem – rucnikari byli do znacne miry vytvoreni zapadem – aby nasledne utahl srouby vsem. Win-win.
Jasne, ze kdo chce, tak si metodu komunikace najde a System utre. I proto si myslim, ze je to jen zasterka a smyslem je jen dalsi smirovani a buzerace.
Ručníkáři chtěli dobýt Evropu ještě v době, kdy o Západě nebyla řeč. Náš souboj s islámem (nebo Ruskem nebo Čínou) nevyhráváme proto, že nejsme dost silní a máme zbytečné skrupule.
Ano, pro omezení občanských práv to jistě byla záminka.
Jasne, on temer kazdy narod ma potreby expanze. Tuhle Vikingove, tuhle Rimani, tamhle Germani a onde Arabove. Jen chci rict, ze soucasny System ani ne pred sto lety rucnikarum ukazal, jakou hodnotu ma ropa (inu, to byla jen otazka casu, nez by na to prisli sami) a nasledne jim zacal cpat zbrane, aby za ty papirky, co jim za ropu dal, zase neco pekne nakoupili. No a pak vyzbrojovani Al-Kajdy a dalsich proxy vojaku proti bolsevikum, atd. Soucasna faze pak podporovany import techto kriplu rovnou do Evropy.
S Ruske a Cinou neprohrajeme proto, ze nejsme dost silni. Silni jsme az az. Prohrajeme proto, ze jsme chamtivejsi (proti Rusku) a blbejsi (proti Cine). Sam nevim, jestli je mazanejsi Cinan, nebo Zid. Ale prumernej Evropan se ani jednomu z nich neblizi ani na dohled.
Britské impérium například z importu – vhodně vybraných – asiatů do Evropy profitovalo. Rozdíl byl v tom, že místo multikulturalismu hlásalo kulturní nadřazenost. Nepotřebujeme být míň chamtiví. Ale potřebujeme nového Cecila Rhodese.
A už vůbec nechápu, proč rozlišovst mezi průměrným Evropanem a průměrným Židem. Má-li naše civilizace přežít, přežije jako synergie USA, EU a Izraele.
No… sam nevim, s tim prezitim. USA nam nemaji moc co nabidnout a hlavne, to neni partak do nepohody. Vzdycky bude mit na prvnim miste sam sebe. Izrael rozebirat nemusim. Cinan je to samy. A stran Rusaka… jeste pred 30 lety by slo s nim opatrne orat a dal zit z jeho zdroju. Dneska uz ne, protoze fronta je dlouha a my jsme X-ti v poradi.
Samozrejme, je potreba se spojit predevsim proti Arabum a slimakum obecne. Ale stran tech pouzitelnych spojencu mam pochybnosti uplne ve vsech smerech.
Tak dlouho vybíral, až přebral… USA jednají na základě něco-za-něco a Evropu potřebují, pokud by se chovala rozumně.
Za současné situace je Evropa sama moc slabý hráč, natož ČR.
Amik je navonenej Rus. A dneska uy do toho patri i Cinan. Amik dela neco-za-neco tak, ze vzdy aspon 51% musi bejt na jeho strane. V dlouhodobem horizontu te ojebe. Jako ten Cinan.
Že by si to skutečně vymýšleli voliči, to sestřelení firmy zprostředkující svobodnou komunikaci? Teda nemyslím ty voliče ve vlivových agenturách, médiích, tajné policii… i když uznávám, že to jsou taky voliči.
Ano. Svoboda není oblíbená hodnota. Zkuste někdy podiskutovat s lidmi mimo inteligentní bublinu – kolik z nich je pro sledování, možnost prolomení listovního tajemství. Jasně že jen v „závažných“ případech. A čím zbabělejší je populace obecně, tím více se bojí svobody, takže ani generačně to nevidím moc růžově.
Mezi nama, jestlize vetsina lidi jsou blbci, pak celkem chapu, ze svoboda je pro ne nebezpecna vec.
Jak se to zpívalo v tom Werichově filmu?
Ten zakáže to a ten zas tohle, a všichni dohromady nebudem smět nic…
Pozor, i blbec svobodu chce. Pro sebe.
Jiste, ze ano. A blbec taky chce vyrazne vic penez, za min prace, atd. Souvislosti neresi, protoze je do hloubky nechape. To byl takovy muj vecny boj s Urzou. Jeho teorie se rozchazela s moji praxi. Je hezke, kdyz lide maji svobodu, pokud ale jsou schopni v ni zit. A to mnozi nejsou. Pokud by si tou svobodou kurvili zivot sami, bylo by mi to Wurst. Jenze oni by kurvili zivot i tem okolo a to je problem. Urzovo reseni ‚kdyz ti neco zkurvi, tak si to s nim vyrid‘ nema preventivni reseni a proto je podle mne spatne. Urza je extrem a komunisti/nacisti/eurobolsevici/… druhej.
Sysop 7.9.2024 v 17:19
Souhlas.
Urza hlavně v teorii řešil věci, které by i při snaze zavádět libertariánství přišly na pořad až za desítky let. A pak by bylo mnohem zřejmější a méně abstraktní si představit nestátní řešení.
Já je poslouchám často. S těmi diskuzemi jsem opatrný, nechci ztratit práci.
Jde o tom, že někteří (je jich dost) lidé nevnímají nesvobodnou komunikaci jako problém – s tím souhlasím s Vámi i Latimerií. Ale není to tak, že by fízlování ŽÁDALI. Oni o něm jen nevědí, nechtějí vědět, nějak to vytěsní.
Jsem se před známým zmínil, že jsem kdysi podpořil veřejně svobodu slova, a on se divil, proč by to jako mělo vadit, vždyť (současná) „vláda je přece pro svobodu slova“.
Takže ono jde spíš o nezájem a ochotu nechat se oblbnout propagandou. Neznám osobně nikoho, kdo by nahlas vystupoval proti svobodě slova.
Že to naházejí stranám, které zavádějí cenzuru, je pravda. Ale důvody mají jiné – Babiš je Putinův agent a diktátor a vymyslel covid, aby mohl buzerovat lidi a Okamura je fašista a Rusko už skoro překračuje naše hranice a Fialova vláda je rozpočtově odpovědná. To jsou jejich (nahlas vyslovené) motivy.
Většina lidí se o politiku nezajímá, informace aktivně nevyhledává a každý den kouká na televizi nebo na Seznam.
Mimochodem kritičtější k propagandě jsou v průměru lidé s nižším vzděláním. Ono je to taky tím, že na ty z movitějších vrstev zatím Fialovy aktivity tolik nedopadají, případně to zvládnou ufinancovat.
Moje zena, napriklad, neni nikterak hloupa. Ale ma typickou zenskou logiku. Zrovna vcera jsme se chytli vpodstate quli banalite. Potomek sel nafasovat cip do jidelny. Sel jsem tam s nim. Sef jidelny si zapsal nacionale do pocitace, vytahl cip, sparoval s daty a predal potomkovi. Tesne pred prijezdem domu mi pan vola, ze se omlouva, ale ze mu to pocitac nejak smazal (je tam novej, hrabal se v tom, zrejme neco smazal, blbec), ale ze uz jde domu, takze az mladej prijde na obed, at zaklepe na kancl, on si ten cip znovu nacte a bude to cajk.
Jasny jak facka.
Ovsem ne nasemu potomkovi, kterej pak stal dalsi den pred kancelari, ale v ni nikdo nebyl a tak po nejake dobe odesel bez obeda do prdele. Uz mu nedocvaklo, ze je potreba jit do jidelny a zeptat se, kde je sef. Elementarni vec, ale chapu, nikdy to neresil, tak nevedel.
Doma samozrejme kartac od manzelky, ze ‚ja jsem to blbe zaridil, protoze mladej byl hladem‘. Logika. Tesne predtim, nez jsem se nasral a zacal byt impertinentni, jsem se zeptal, jak presne jsem ja ovlivnil to, ze borec to parovani dat smazal a sel do prdele, takze nebylo mozne proces opakovat. Na to jsem se dozvedel, ze jsme tam meli jit driv. Aha, zrejme jiny den by tento jev nenastal. Namisto rozporovani logiky procesu jsem rekl, ze driv to neslo, protoze vedouci tam byl az tento den. A na to jsem si vyslechl, ze takto je to u mne se vsim. Okay, tak jsem se posadil, vzal si notes a propisku a pozadal, jestli muze zacit jmenovat veci, u kterych to takto se mnou je, ze bych si udelal seznam a zacal je resit.
Odpovedi bylo prasknuti dveri a odchod ze sceny.
A muzes mit vzdelani jake chces, proste tohle jsou geny s hormonama a neudelas s tim nic.
Souhlas.
Ad ženská logika: kafe si většinou vařím sám, ale tuhle mi ho žena přinesla. Strašná brynda. Ptám se. Prý „v tý plechovce už nebylo ani na jeden pořádnej hrnek, tak jsem tam ještě trochu nechala.“ Podotýkám, že vedle plechovky stála cihlička dalmayru. Šel jsem tu bryndu vylejt.
Jinak ale stran informací jsem ji vycvičil, zprávy v bedně se u nás nepouštějí, a když chce něco vědět, umí si to najít nebo se zeptá. Hloupá taky není. Ony ale ty holky většinou moc vlastní hlavou nemyslej…
Blbý je, že TV a Seznam propagandu konzumujou i chlapi. Vzdělaní, jinak ne hloupí.
Sysop:
S tím notesem sis asi zadělal na itálii…
Pokud sklo ve dverich vydrzelo, tak to u nas doma jeste neni zadna italie. Z toho duvodu tady na Sumave mame vsechny dvere papirovy, je to spotrebak.
Tak to je proti tomu ještě zlatá žena, která v podobných situacích jen vřeští a pere se.
Už řadu let si kladu otázku, jestli se tohle dá u temperamentní (a jinak fajn, inteligentní a tak dál) ženy odnaučit nebo to přejde s věkem. :-)
Dissenter: jste snad doktor, ne? Přece jste se musel učit, že temperament se prakticky nemění, je z velké části dán biologicky a zůstává více-méně stejný po celý život. V čase se spíše mění schopnosti jeho ovládání, pokud tedy jste ochoten na sobě pracovat nebo pokud máte dostatečně motivující životní zkušenosti (tj. donutí Vás okolnosti).
Takže vztaženo na Sysopovu manželku, pokud by si střihla nějaký kurz sebepoznání a seberozvoje, dokázala by identifikovat, co a proč ji vytáčí a naučila se s tím pracovat, dveře můžou být zase ze skla. Ale temperament jako takový se příliš nezmění.
fatdwi:
Jseš divnej!
Re: fatdwi 7.9.2024 v 20:45
Ono to je pomerne jednoduche, stran tech podnetu k nasrani. Po celou dobu trvani naseho manzelstvi na tom pracuju a uz jsem se dobral k hmatatelnemu vysledku a mohu konstatovat, ze jsem prisel na to, co ji nasejra.
Uplne cokoli.
Sysop: však píšu, že na to musí přijít ona, ne ty :-)
Re: Dissenter 7.9.2024 v 20:07
Nadeje umira posledni, takze si taky rikam, jestli bude jako jeji matka a k vyssimu stari se uklidni. No,… zatim je zrejme jeste moc mlada.
Zase na druhou stranu, nemít temperamentní ženu, nebude si člověk připadat tak klidný a vyrovnaný. :-)
Sysop:
No právě.Já myslel do budoucna.
Není „itálie“ jako itálie.
Předpokládám, že se to stejně v noci přenastavilo.
A sololak s voštinou to jistí.
Fortelny dvere by s sebou mohly vzit i futra, takze radeji se zatim drzim toho papiru. Dokud je kridlo za dva litry, tak to neresim.
Tentokrat jsem v noci selhal, dostal jsem od kolegy moc dobre vino a nechtel se delit.
Sysop
7.9.2024 v 21:02
tak zavolé viš komu a nech si udělat pancéřový ai s příslušnéma futrama, ne? aspoň se máváním s něma utahá a nebude mít energiu na scény :D
I úplně vyčerpaná žena, kterou během dne zcela zlikviduješ „pochodem v divočině bez jídla a vody“ (tedy běžným výletem po opuštěných horách s pouhou jednou zastávkou u studánky a jednou na horské chatě) nabyde večer dostatek energie … na cokoliv.
Dissenter
7.9.2024 v 21:47
musiš upravit krmný dávky, zkus byjoveko zrní, to se poddá raz dva :o)
Dissenter
Ano, na cokoliv. Kromě sexu, samozřejmě ;o)
Ale ještě večer projít Lidl a všechno vzít do ruky, to zas jo.
Re: Behemot 7.9.2024 v 21:27
On zna moji zenu dobre, asi by mel pochybnosti i s tema pultunovejma vratama ;-) Navic, ty dvere jsou takovej trhaci sroub, rozumis. Pokud by vydrzely, padne neco jinyho, co bude bolet vic.
Sysop
8.9.2024 v 19:00
slyšel sem
no tak před ně dáš verandofky z pár latiček a sítě, tech zbouchneš za vodpoledne pět do zásoby…
Otázka je, kolik je mladému; jestli pod 10, stojím za manželkou a měl jsi mu to pomoct vyřešit ten druhý den. :-)
Každopádně jakmile začne žena zobecňovat výčitky, zrovna přepla z módu racionálního do štěkavého a končí to vždy stejně. Ještě jsem se nesetkal s návratem do racionality, a to jsem zkoušel různé typy reakcí u různých typů žen.
Detaily o veku tady Uchu troubit nebudu, nicmene ja jsem netusil, ze druhej den mladej utre. Navic jsem byl ve Stuttgartu. Pro mne je to zkusenost, ze jsem musel mladymu vysvetlit co a jak priste udelat. Nic hroznyho se nestalo. Ovsem to je nazor muj, blbyho chlapa.
Samozřejmě, že nestalo, ale žena je zkrátka kvočna. V dobrém.
Dissenter: máte blbě to zobecňování, to je úplně irelevantní. Naopak potřebujete vystoupat o level výš a zobecnit to na úrovni emocí – tj. jakmile je dotyčná (nebo dotyčný, je to v podstatě fuk) mimo racionální vnímání a „propadá se“ do negativních emocí (od „lehkého“ negativismu přes rozladu, hněv směrem k nasrání), tak to končí vždy stejně.
Funkční taktika existuje, stačí být první, kdo odejde, zhruba se slovy „vidím, že jsem tě naštval, nebudu tě dál srát a pak se k tomu vrátíme“. Zkuste to, jedno jestli na kolegu v práci, kamaráda, spoluhráče nebo člena rodiny. Každopádně jakékoliv očekávání, že „by to mohlo dopadnout jinak“ je iluzorní, takže další „diskuse“ (která není diskusí, té není člověk v negativních emocích schopen) nemá smysl. Až bude dotyčný v klidu, je možné pokračovat. Nikde není psáno, že to bude za pět minut, ale je mnohem větší šance že ano, pokud tomu půjdete naproti (místo abyste emoce dále zhoršoval přidáváním racionálních argumentů).
Hmmm klasika :(.
Zaplať bůh za takové blbce. Já spíš vídám ty, kteří velebí Babiše za covidovou diktaturu a i když odhlédnu od občanských práv a psychického zdevastování jedné dětské generace, nedokážou si spojit Babiše s obří inflací.
Problém svobody slova je něco jiného než státem šmírovaná komunikace mezi dvěma soukromými subjekty. V demokracii jsme zkrátka odkázáni na to, že BFU bude hlasovat moudře. Dokud se nezavede nějaká forma majetkového censu jako první stupeň libertarianismu, budu se dívat shovívavě na snahu lepších vlád se vypořádat s propagandou protivníka.
I to mnou opakovaně proponované Britské impérium, jako jedna z vůbec nejsvobodnějších společností ve smyslu seberealizace, silně potlačovalo nepřátelská náboženství, ideologie a defétismus.
Dissenter: defétismus ale nemůžete potlačovat s ženami u kormidla. Tahle společnost prostě jednou skončí velmi nepěkně, jako každá jiná, kde bylo příliš mnoho estrogenu ve vedení. Současně ale historie říká, že dobře to skončit nemůže, resp. neexistuje žádný precedens. Zato existují ty, které říkají, že bude nedobře (především ženám). Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly.
Jakkoli rozhodně nejsem feminista, defétismus pozoruju ve svém okolí více u mužů než u žen.
Do značné míry si myslím, že ženy se ke kormidlu nederou, ale přebírají ho v situaci, kdy kormidelník bulí u bortu.
Dissenter: máte dojem, že kvo kvo kvóty jsou výsledkem bulení kormidelníka?
Defétismus je inherentně ženská záležitost, spojená s potřebou ochrany. Všimněte si, co všechno je dnes „hlavně bezpečné“, debilita je místy až neuvěřitelná. Racionalita se krčí v koutě, protože ultimátní argument „to si vezmeš na triko že naše dítě umře když nekoupíme monitor dechu?“ se špatně odvrací statistikou. „Kdyby to mělo zachránit jeden lidský život, má to smysl“ a podobné argumenty, všechno o bezpečnosti, vše cílí na ženy, které se v takových nesmyslech vidí.
Výsledkem propagace „bezpečí všeho za každou cenu“, podpory role oběti (téměř v čemkoliv – neschopnej řidič, neschopnej v práci atd.) a současné vzdání se odpovědnosti (jde ruku v ruce s rolí oběti, protože pokud jsem oběť, nejsem za své jednání odpovědný a za mou situaci může někdo jiný) vede logicky k defétismu společnosti jako takové a postupnému úpadku vnější akceschopnosti (vnitřní, tedy šikana vlastních lidí naopak graduje, protože je nutné pořád a dál něco omezovat a zakazovat tak, jak se postupně více a více lidé vzdávají své zodpovědnosti a přesouvají ji na stát, který tak řídí čím dál tím víc aspektů lidského života).
To zatím historicky vždy skončilo tím, že sousední agresivnější společnost tu oslabenou a zparchantělou vším tím „bezpečím“ udělala velmi nebezpečnou. Pak jsme zpět na první větě druhého odstavce, protože žena primárně volí bezpečí a tedy jde zase vše „do starých kolejí“. Kvo kvo kvóty na tankistky nikdy nebudou a dáte-li ženě vybrat „frontu nebo sporák“, vždy si vybere sporák. Nějaké mužatky, Johanky z Arku nebo Xena jsou statisticky zcela nevýznamná část jakékoliv historicky úspěšné války.
Od toho jsme ale zatím (nejspíš) dost daleko. Pokud někomu nerupne v kouli a nezačnou padat bomby, budeme preferovat „bezpečí“ a kdo ne, ten bude umlčen nějakou variantou výše zmíněného ultimátního argumentu.
To může být pravda. Nicméně stále je mezi kandidujícími politiky, zvolenými poslanci, ministry i prezidenty většina biologických mužů.
Dissenter: to jistě, sám vidíte, jakých. Současně „většina“ nic neznamená, vždy a všude vládly menšiny většinám, jinak to nebylo a jinak to nebude. Pokud je vládě muž, který se ale bojí, aby nebyl odvolán a tak drží basu např. s kvo kvo kvótami, kdo má navrch? Dtto třeba nesmysly o znásilňování pohledem nebo diskutovaná kampaň DPP, kterou ve vedlejším článku rozebírá D-F.
Dissenter
7.9.2024 v 19:37
drobnej technickej trabl je, že pjetydemolyca překoná bureša s dluhem tak minimálně vo 200 giga, a to bureš na krku tu rýmičku měl a většina dementů u ojvropskejch kormidel to dělala +- stejně (čest výjimkám), ptáci by rozhazovali minimálně stejně
pjetydemolyčný kurvy mají hovno, srát se do RF a sypat všecko, co není přibetonovaný, chochlům, se rozhodli víceméně sami, rvát prdele do cizáckejch zbrojovek taky, a že lžyala teď ve všem dělá a blekotá pravej vopak, než eště pár let zpátky, za to taky nikdo jinej nemůže…
Nechceš se konečně naučit česky?
Výdaje na zbrojení jsou malou částí promrhaných státních peněz. Jasně, korektnější by bylo umožnit daňové asignace a ještě lepší by bylo zrušit sociální stát jako takový a parazitům nabídnout vojenský mundur. :)
skoro 200 giga jsou malý prachy? pravda, běžnej vohnout si dokáže eště s bídou přectavit mega, zbytek už jsou pro něj úplně cizí termity, kterejm nerozumí, tudíž je ignoruje…
Jde o to, že voličům je svobodná komunikace u prdele – jinak řečeno, nezmění kvůli ní své volební preference. Pokud se najde strana, která bude mít v programu zajištění svobodné (šifrované) komunikace, tak neuspěje, protože toto téma zajímá jen velice malou část voličů. Jenže holt tak funguje demokracie. Navíc by taková strana byla trnem v oku policii a všem tajným službám (přátelským i nepřátelským), takže to by bylo, aby se na ni něco nenašlo. Takže voliči to chtějí jen velice málo a „státní složky“ to rozhodně nechtějí.
Nejde jen o svobodnou komunikaci, jde vůbec o ten svobodný étos, tedy že stát je tu proto, aby vykonával správu věcí veřejných jako něco na způsob Společenství vlastníků a sloužil jako nezávislý rozhodčí v případě sporů. A ne ovlivňoval lidské životy tím, že bude někoho k něčemu nutit; od sociálního státu po předběžné buzerování.
https://pravyprostor.net/wp-content/uploads/2018/06/11vtip618-335×180.jpg
Nebuďte ftipní
https://pravyprostor.net/wp-content/uploads/2024/09/457739370_1222094418978181_9159582904341811750_n.jpg