Dagtylové kompozišn & ctrl
17.10.2025 v 9:34
Herdek filek turek, karbaníci. 🙂
Nafurti pořád zkoušíte KoZa a víte co že boboška dává polibky smrti tak ji dostat k jenerálovi a politručka ho zabije, že jo no.
ěšťě ctrl
unor 2022
17. 10. 2025 09:12
Odpovědět Nazdar
Proc az tak? Nejcastejsim krestnim jmenem pro novorozence se v Anglii stalo jmeno Mohammed.
Z pohledu Trumpa (natož Putina) není výhodné mít na zeměkouli další mocnost, úplně si vystačí navzájem, plus Čína. Evropa je navíc z pohledu geopolitického rozhádaný přívěšek u amerického pasu, který toho moc nepřináší. Proto je docela výhodné vnitřní spory přiživit, když už je potřeba se nějak sejít a domluvit ohledně válek.
Navíc současní představitelé EU (tedy reálně představitelé Francie a Německa) podporovali demokraty.
Z hlediska člověka usazeného v Evropě z toho nemám radost. Chtělo by to míň Basků, Irů a Čechů a víc Evropanů. Holt ještě pár generací.
Nitus
No, oni ti Američani, kteří vlastně vůbec nejsou národ, spíš skupina lidí, kteří mluví víceméně stejnou řečí, přičemž ne všichni tak činí dobrovolně, na tom s vnitřní jednotou nejsou zas o tolik líp. Rozhodně ne tak dobře, jak by odpovídalo tomu, že jsou „jeden národ“. Na vědecké studii na téma „bordel a náklady, způsobované v USA rozdíly mezi legislativami jednotlivých států, ale kolikrát i jednotlivých okresů“, by se dala vypracovat solidní akademická kariéra. Vzpomeňme, ve které zemi nedávno div nevypukla občanská válka, když republikánský prezident poslal armádu, aby „pomohla uklidnit situaci“ ve státě, kde vládne demokratický guvernér. Možná to byla Kanada, teď si nejsem jistý, ale vsadil bych se, že to bylo jižněji :-)
Dissenter
O jazyk tolik nejde, jedna země může být kompaktní a mít víc úředních jazyků. Spíš jde o společný étos (jsem Američan s americku vlajkou), společnou (jednotnou) zahraniční politiku a armádu.
V Evropě vlajkami sice občas někdo mává, ale jen vlastními, evropských vlastenců je hrozně málo. A sdružení volného obchodu je sice fajn, ale silného hráče nevytvoří.
Naopak různá vnitřní legislativa je sice transakční náklad, ale z pohledu občana umožňuje výběr, to bych tolik nehaněl.
Tanečky okolo nepořádku a národní gardy jsou dané odlišným přístupem demokratů a republikánů k pořádku. To bude vždycky, bylo i v 60. letech minulého století.
Srovnavat EU s USA je ale uplne mimo. EU je totalni slepenec, od historie, pres jazyky, kulturni zvyky, az po hospodarskou uroven. USA maji rozdily jednotlivych statu, ale mnohem mensi, navic tu historii maji temer od jednoho okamziku.
Ja osobne jsem rad za Schengen, ale EU bych rozhodne ocesal a vratil legislativne nekam o tricet let z5. To jeste byla funkcni unie jednotlivych zemi. A tak by to, podle mne, melo v EU zustat. Snaha o vytvoreni megarise se v historii vzdy vymstila a vedla k rozpadu. Zejmena pak, pokud tech spojujicich faktoru bylo malo. A my jich malo mame.
quadra
Ano, zacalo sa to srat vo velkom od Maastrichtu.. hoci uz v 80. rokoch zacal rast sudruzsky aparat v Strasburgu.
Schengen – nebol predsa problem cestovat iba na personalausweiss uz v 60. rokoch po zapadnej Europe (Rimske dohody), azda okrem UK.
Alan.Cox
EU je jen další pokus o Třetí říši. Nic víc a nic míň.
Dokonce i přejmenování z EHS na EU bylo jen proto, že bylo příliš známo že EHS založili nacisté.
Sysop
Asi by to chtelo hlubsi anallyzu (jsem linej, nechce se mi do toho) a srovnat, do jake miry jsou stejne, nebo aspon srovnatelne motivy treti a ctvrte rise.
Ono se porad dokola omila holokaust, ale jeho nova forma je rusofobie a spis bych to nazval misrusia, nebo podbne, proste ne ‚strach‘, alebrz ‚nenavist‘. Sice naoko jsme ted civilizovanejsi, ale ono mezi tim znarodnovanim a posilanim do plynu byl jen rozdil jednoho kroku.
Kazdopadne sjednocujicim prvkem je upadek, hledani zdroju.
Alan.Cox
Základní analýza je jednoduchá.
Západní elita chce několik století zničit Rusko (Napoleon, 1. sv. válka, nasazení komunismu přes západní agenty Lenina a Trockého, 2. světová válka, studená válka, Gorbačov/Jelcin, atd. atd. atd.)
Britové (a později i Američané) chtějí zničit už dlouho Evropu jako konkurenta. Zejména zabránit spojení ruských surovin a německé ekonomiky.
Komunismus, stejně jako nacismus jsou západní produkty financované západními elitami. Západ nebyl příliš nadšen, že byl Adolf Hitler poražen. Proto alespoň ochránil kované nacisty před potrestáním. Vždyť to byli často hoši vycvičení Západem, a tak by bylo škoda plýtvat jejich talentem.
—
Zkuste si odpovědět na otázky:
1) Kdo ve skutečnosti rozhoduje o führerovi EU?
2) Kdo ve skutečnosti předkládá zákony a směrnice EU? Nápověda: Evropský parlament nemá právo předkládat zákony.
Kdo tedy určuje v podstatě chod půlky Evropy? Demokratické to není ani za mák. Ale kdo tedy tahá za nitky EU? Kdo ksakru?
leon
Jak mohl být taky Západ nadšen porážkou Hitlera, když si ho Západ vyzbrojil k zástupné válce proti SSSR?
A když si uvědomili, že nemají Hitlera pod kontrolou bylo už pozdě. Naštěstí ještě z toho stihli vycouvat a ze sebe udělat oběť.
Užiteční idioti dál stáli při Hitlerovi.
Dissenter
Tohle je generační rozdíl pohledu. Mezi lidmi 20-40 jsou rozdíly minimální, i hospodářská úroveň se pozvolna srovnává, bohužel spíš kvůli zaostávání těch lepších než díky rychlejšímu vývoji těch horších. Spojujících faktorů celkem přibývá. Jen jsme ještě někde před válkou Severu proti Jihu.
Osobně si myslím, že bez „megaříše“ Evropa nepřežije a bude se zmítat mezi velmocemi, aniž by by byla jádrem, jako doposud.
Jihočech Honza
Byli jsme před „megaříší“, budeme i po ní…
Zní to krásně, ale pak narazíme na praktické problémy – kdo (a s jakou legitimitou) by měl evropské megaříši vládnout a jakým jazykem by měla bát spravována? Jaká je jednotící idea té „megaříše“?
Dissenter
Ale tak samozřejmě, jistě se uživím i v Saudské Arábii nebo v Číně, ale to je kapitulantský postoj.
Praktické problémy lze vyřešit jen tak, že se evropský občan nadchne pro evropské vlastenectví (tedy bude především Evropanem a méně Čechem), shora to úplně nelze nadekretovat. Možná, že je příliš brzy, a že je třeba si odbýt nějaký čas v situaci, kdy Evropa nebude součástí jednoho z impérií (jako bylo dříve to britské, nebo pax americana), ale bezvýznamnou periférií.
Akorát nechápu tu afinitu k Rusku.
Arnold J Rimmer
Dissenter: You made my day!
Úplně vidim tu prafrázi na Matku. „Jdi synu, jdi!“ I tu Švorcovou byste si mohli skrz AI dodělat.
Dissenter
Jako ohne sranda, ale mně dneska prostě chybí pozitivní vize.
Sysop
Misto Kraft durch Freude holt bude Freude durch Arbeit. To Arbeit macht frei je ponekud proflaknute a navic, o svobode je potreba mluvit, ale proboha ji lidem nedovolit, ze.
Zkratka, bez ohledu na to, s kym se budeme bratrickovat a komu polezeme do prdele, ve finale o nasi zivotni urovni rozhodne predevsim nase vlastni prace.
Takovi Psonci tohle pochopili driv, nez my.
Dissenter
Takže Kraft durch Arbeit. Za mě OK.
Arnold J Rimmer
Dissenter:
Dobrá věc je taková věc, za kterou jste eventuálně ochotnej i chípnout. Moje otázka je jasná, byl byste ochotnej poslat svýho kluka na východní evropskou frontu? Nemusíte odpovídat, i neodpověď je odpověď.
Já projistotu narovinu říkám že já ne.
Nic mi neni vzdálenější a protivnější než představa federální Evropy. Možná bych zvážil obnovenou Korunu Českou.
Dissenter
Já klidně odpovím. Nezletilého ne, zletilý se rozhodne sám a mě k tomu rozhodnutí nepotřebuje. Být na jeho místě (nebo se rozhodovat sám), budu zvažovat šance.
Arnold J Rimmer
To mi nezní jako že je ta věc dost dobrá.
Sysop
No prave. Spoluprace diky racionalnimu sjednoceni samozrejme smysl ma. Kdyz sousedovi spadla krava do zumpy, tahalo ji ven sest sousedu. Ale nebylo quli tomu fakt nutny, aby meli vsichni stejny holiny, hadry, zalozili nejakou Centralu pro tahani krav ze sracek, vlastni hymnu a jeste si navzajem hrabali do kapes a rikali tomu ‚dotace‘.
Dissenter
V politice ty odznaky, hymny a hadry nicméně nutné jsou. Vzpomeneš si ještě na Západoevropskou unii? :-)
Sysop
To je ta parta puvodne Adovych a Duceho pohrobku, kteri se pak integrovali do EU (jak preqapive)?
Inu, jaxou nekde Nemci, tak to se na vlajeckach, odznacich a hymnach nesetri. Pod tou fasadou pak ale prace vazne.
Dissenter
To spíš sedí na Francouze. Já měl na mysli s WEU to, jak obranné společenství dojelo na nepřítomnost reálné síly – vojáků i zbraní.
SAVP
„O jazyk tolik nejde, jedna země může být kompaktní a mít víc úředních jazyků.“
.
Myslíte třeba Švýcarsko? Které je 2x větší jak Morava bez Slezska se 3 jazyky.
.
Nebo myslíte:
EU => 27 států => 27 jazyků.
Evropa => 46 států => XY jazyků?
.
Kdo určí, který jazyk bude hlavní?
.
A co vlajka? Kolik, že je těch žlutých hvězdiček na vlajce EU a proč?
MiB
„evropských vlastenců“? Ses posral, ne?
EU neni zadna vlast, vidim ji spis jako vybor samospravy zahradkarsky kolonie, jen vetsi a restriktivnejsi. Nejakej Portugalec je mi celkem burt, narozdil od Krnaka, kterej aspon mluvi jakz takz stejnou reci a pijde jakz takz stejny pivo. Pokud ma Unie nejakou tradici, tak spis tristni, k niz bych se hlasit fakt nechtel.
vinicius
Já bych to jednání až tak nepřeceňoval. Samozřejme, setkání v Budapešti je vyloženě praktické pro obě strany, ale nejspíš nic moc nepřinese. A Maďarská vláda, pokud není obzvlášť naivní, si taky nic moc neslibuje pro sebe. Leda by dostali něco mimo záři reflektorů
Zajímalo by mne jen, jestli se taky vyjednává postrannimi kanály.
Na Maďary a Slováky se EU horší, ale zapomíná, že za pokus o expanzi západu na Ukrajinu tyto země platí vysokou cenu. A nikdo se jich neptal, jestli s expanzí souhlasí.
Dissenter
Přerámování vnitřního ukrajinského konfliktu „za Ukrajinu ukrajinskou a ne ruskou“ a následné ruské agrese při pomoci ruskojazyčné menšině na Ukrajině do podoby obrany Ruska proti západní expanzi je bravurní kousek ruské propagandy, o kterém se bude za pár desítek let psát v knížkách.
Mrzí mě, že na to naletělo tolik jinak rozumných lidí, nicméně i v propagandě platí úsloví o silnějším (zde chytřejším) psu. Chybí nám vlastní náboženství nebo aspoň přesvědčení o vlastní velikosti.
Foundryman
Jen bych připodotkl, že minimálně do roku 2014 to byla ruskojazyčná většina. Ukrajinština bylo obskurní nářečí západně od Žitomiru a severně od Chmelnického. Současné násilné prosazování ukrajinštiny a mediální masáž dost zkresluje pohled, stačí si poslechnout, jakou řečí mluví Ukrajinci u nás.
Dissenter
Což je nicméně v kontextu tématu úplně jedno.
Nehodlám se zabývat tím, na straně kterých Ukrajinců je větší kus pravdy, podstatné je, že oficiální ukrajinská reprezentace podpořila jednu stranu, Rusko svou menšinu, EU poskytla prostředky oficiální ukrajinské reprezentaci a Rusko si došlo podpořit svou menšinu agresí na cizí území.
Legitimizační řeči jsou zbytečné. Případný whataboutismus taky.
PeS
Foundry, máš to marný… Náckové omílají svoují „pravdu“. A nacistický puč, řízený z USA, prostě ignorují. Ukrajina mohla být pohodovou prosperující zemí. Dnes je to ruina. A USA si může říci – dobrá práce!
Dissenter
To jsou jenom zbytečné pejorativní nálepky. Putin taky není „komunista“. Jde tu o válku o zdroje a území, v podstatě lze říct o Donbas a obchodní trasy, o nic jiného. Vnitřní uspořádání, zda v dané zemi vládne internacionální nebo nacionální socialismus, nebo něco blíže k reálnému kapitalismu, je lhostejné.
Mimochodem jeden z důvodů Putinovy úspěšnosti a naší (EU) neúspěšnosti je to, že Putin v Rusku zavedl docela funkční „imperiální“ kapitalismus, zatímco v EU se bahníme v polovičním (internacionálním) socialismu.
cool
A mzdy zvedl 16x? Jak tam mohli žít, no víme vymírali.
No ale to vám ordinuje teď s gryndýlem a s výměnou obyvatel evropy nato/eu což je mince o dvou stranách = bilderberkát bruseladonie lobystů globálních lichvářů a níže je tam jejich motivace jak řekl prezidentčík blekroku že mu stačí na planetě 200. miliónů lidí.
Bavte se, iluzemi?
corona
PeS:
„… mohla být pohodovou prosperující zemí“
– – –
To my taky. Proč tomu tak není má podobné důvody – volič volí xindl. Xindl pracuje pro vlastní prospěch a je fuk, jak volič dopadne. Xindl se spojí s kýmkoli cizím a jede dál – aby se udržel, dostane prostředky od cizích. Udělá kampaň, hloupý volič jej opět zvolí…
SAVP
„Proč tomu tak není má podobné důvody – volič volí xindl…“
A ti chytří a schopní buďto jen přihlížejí či žvaní v diskusích anebo rovnou berou krample na západ.
Dachsmeister
@PeS
Heil !
Stepan
No nevím, naše, pred valkou prichozi, squadra azura vyhradne Ukrajinsky.
Jsou to kluci +-30, takze poradne nezazili skolstvi SSSR?
RomanL
Evidentně ale věděli, proč je lepší zdrhnout, než bojovat za „svůj národ a řeč“. ;-)
semancko
V mojom okoli je to prevazne rustina, resp sa chlapci naucili a ucia po ukrajinsky aby zapadli medzi ostatnych. Nemaju to uplne lahke.
leon
Dissenter
„ruské agrese při pomoci ruskojazyčné menšině na Ukrajině“ – v tvém vidění dobra a zla je špatný ten, kdo někomu pomáhá??
Není náhodou zástupná válka USA proti Rusku důkazem Západní expanse a oprávněným obavám Ruska z obkličování základnami NATO?
Máš málo informací jak to všechno začalo? Nebo je to podle tebe taky Ruská propaganda??
Já teda vysílání Ruské televize na rozdíl od tebe nesledují, takže nemám přehled o ruské propagandě. Chytám akorát českou a americkou propagandu.
Dissenter
V mém vidění mezinárodního práva si zaslouží státní suverenita respekt.
Krom toho nehledám obecné dobro a zlo, ale dobro a zlo pro lidi usazené na našem kousku země, kterým myslím oblast od Dublinu po Narvu a od Lofot po Gibraltar.
Rusko je z tohoto pohledu konkurent a zlo.
SAVP
„na našem kousku země, kterým myslím oblast od Dublinu po Narvu a od Lofot po Gibraltar.“
.
Co spojuje estonce se španělem či nora se srbem?
Německý Lidl? :-D
quadra
No nieco mi to pripomenulo
Von der Maas bis an die Memel, Von der Etsch bis an den Belt
Deutschland, Deutschland über alles, Über alles in der Welt!
leon
Státní suverenitou bys mohl argumentovat kdyby Ukrajina byla suverénní, panáčku!
Jenže ona pozbyla suverenitu v okamžiku, kdy cizí mocnost určovala kdo bude vládnout, korumpovala politiky a pomáhala vlastizrádcům.
Dovoluje snad mezinárodní právo praktiky KoZa?? Očividně tvoje vidění mezinárodního práva vykazuje značnou selektivitu.
Nehledě na to, že politici USA jasně řekli, že na mezinárodní právo sere bílý tesák, a že se řídí pravidly, která se mění podle toho jak se jim to hodí a vynucují si na ostatních aby se řídily těmi jejich pravidly.
Jako zlo může Rusko vidět akorát nácek nebo fašista.
Alan.Cox
Dissenter: „Přerámování vnitřního ukrajinského konfliktu „za Ukrajinu ukrajinskou a ne ruskou“ a následné ruské agrese při pomoci ruskojazyčné menšině na Ukrajině do podoby obrany Ruska proti západní expanzi je bravurní kousek ruské propagandy, o kterém se bude za pár desítek let psát v knížkách.“
A přitom má jít správně o americkou a britskou agresi. Což je to, co se bude za pár desítek let spát v knížkách.
Role Viktorie Nulandové, a 5 miliard doláčů na barevnou revoluci na Ukrajině – je dokonce veřejně přiznaná americkou vládou a úřady.
Svět, ve kterém jsou svinstva Anglosasů natíraná na andělskou bělobu, pomalu končí. On se Globální Východ a Jih nespojili proti americké agresi jen tak. Spíše už mají amerického svinstva plné zuby a potřebují se těm anglosaským psychopatům, agresorům a násilníkům už nějak bránit a dát jim limity.
Dissenter
To je jistě pohled globálního východu. :-)
Alan.Cox
A na tom globálním Východě, ve městě Washington, ta podstatná fakta veřejně přiznali a uvedli.
Byl jste někdy na Sibiři? To je strašná díra. Čím víc jdede na východ, tím větší díra. A když jdete ještě víc na východ, je tam strašná díra USA. A když jdete do východní části USA, je tam největší díra Washington. A tam přiznali, že je Majdan 2014 stále jen 5 miliard dolarů, a bylo to vlastně levné. Zisky pro USA jsou mnohem vyšší.
Mirek F.
Nestačilo by, když by s „expanzí“ souhlasila Ukrajina?
Jihočech Honza
Oficiální Ukrajina, tedy řádně zvolený prezident Janukovyč, vskutku nesouhlasila a asociační dohodu odmítla. Tak ho svrhli, na což Rusko celkem logicky zareagovalo, ale až do II/2022 nikoli nezvratným a zničujícím způsobem. To druhá strana neustále navyšovala sázky.
Alan.Cox
Západ tlačil Ukrajinu a Janukovyče do ekonomické sebevraždy. Nabídl jim připojení k EU a NATO za podmínky, že zničí a zruší veškerý obchod s Ruskem. Janukovyč proto odložil vstup do EU.
No, a v každé zemi, Česku či Ukrajině nevyjímaje, se najde dost úplatných vlastizrádců, kteří začnou vyvolávat (za mohutné platby peněz ze Západu), že chtějí do EU, i kdyby měli vlastní babičku pověsit, a utopit celou zemi v krvi. Protože EU je největší dobro na světě, a není nic víc co bychom mohli chtít.
Jinak řečeno, celá Ukrajina a válka na Ukrajině je americká agrese od začátku do konce.
SAVP
Jak se tady vzájemně přesvědčujete bijete o světonázory. :-D
.
Jak lvové bijem o mříže,
jak lvové v kleci jatí,
my bychom vzhůru k nebesům
a jsme zde Zemí spjatí.
Nám zdá se, z hvězd že vane hlas:
„Nuž pojďte, páni, blíže,
jen trochu blíže, hrdobci*,
jimž hrouda nohy víže!“
My přijdem! Odpusť, matičko,
již jsi nám, Země, malá,
my blesk k myšlénkám spřaháme
a noha parou cvalá.
My přijdem! Duch náš roste v výš
a tepny touhou bijí,
zimniční touhou po světech
div srdce nerozbijí!
Třeba i u nás vystřídá Fialovu drahotu Orbánova levnota.
Dissenter
Levota. To možná.
dritchie
Západní Evropa je sice na odpis, ale potenciál škodit té střední má pořád velmi silný. Tamní bolševici verze 2.0 nadělají ještě spoustu zla.
EU věrchuška pracuje spíš pro Čínu řekl bych. Vůbec bych se nedivil, pokud by si čínský režim pár těch vyžraných europapalášů přímo vydržoval. Celý „Green deal“ je Číně šit doslova na míru, Čína je jediná země, která na tom svinstvu může vydělat.
Rusku verbež slouží spíš nepřímo, ale ono to vyjde v podstatě na stejno. Čína a Rusko se mají docela rádi.
SAVP
„EU věrchuška pracuje spíš pro Čínu řekl bych“
A Čínu řídí kdo?
MiB
Kaiser Soze. To je prej Turek. Asi. Rikali.
Jack Torrance
MiB: Těžko říct. On totiž ten nejlepší trik, který kdy ďábel předvedl světu, bylo přesvědčit ho, že neexistuje…
fatdwi
Keyser.
dritchie
Kdo by řídil Čínu?
Komunistická strana.
Koho řídí Putin o tom máte u vás „liberálů“ přece naprosto jasno a taková jednoduchá věc vám uniká?
„Nikdy nevyrušuj svojho nepriateľa keď sa dopúšťa chyby.“ — Napoleon Bonaparte
Putin si môže dať popcorn a v pokoji sledovať ako ide slavná EU do kopru.
Pohodar
já myslím, že putinovi a všem ostatním je to jedno, co dělá evropa, ta už geopoliticky na mapě světa nehraje žádnou roli. tím akorát krmí nás, jak tady musíme za něco stát, něco chránit atd. nástroj ovliňování ovcí, který vede dovnitř a ne ven
Sysop
Jo a ne. Jednak Rusum da jeste nejakej patek zabrat, nez obslehnou evropske technologie, aby si mohli sami servisovat a nove budovat qalitni zarizeni, ktera puvodne montovaly evropske firmy. Dale pak, ztrata evropskych trhu, ktere se budovaly sto let, citi, protoze preorientovani do Asie a Indie mohlo byt navic a ne jako nahrada. Dalsi vec je, ze pro nej je Evropa nestabilni partner, ktery vyhrozuje zbranemi, pak zase aspon jejich financovanim, takze to zamestnava pozornost a bere energii.
Momentalne je pro Rusko Evropa neco, jako stekajici cokl, motajici se nekde okolo nohavic. Podcenit ho nemuzes, sledovat ho musis, ale jinak je ti uplne ku hovnu.
cool
To zní jak sebeúcta kabinetníků vyžadovaná na okolí pro pocty.
Jo a nikdy tam jistě nehačali z metalizovaného kýble s budíky na teplotu a váhu či cosi kdesi serepetiček. To je tady puntičkáři a borováčl workoholiky zběsilých pádivostí a samozřejmě zdebilita diagnóz posedlých mamlasů. :-))
SAVP
To se učí ve které škole?
cool
Diagnózy a ctěné klienty si místní šamani schraňují na svá zaměstnání a je na „léčby na dětech, mk ultra hadr.
Alan.Cox
USA musí udržet sebevražedné chování dost dlouho. Protože bude dlouho trvat, než se totálně zpřetrhá všechny trhy a vazby co budovalo Rusko s Evropou.
Kdyby se teď nebo příští rok Evropa vzpamatovala, a začala s Ruskem normální vztahy – Rusko by na to kývlo, neb je pořád na co navazovat.
Ale jsou mezi námi mizerní jedinci, kteří si nějak myslí, že nenávist k Rusku je ctnost. Jsou to jen podřadné bytosti neuvědomující si svou chorobu.
Pohodar
jo, tak souhlas. ale geopolitický gigant evropa už dávno není
Dagtylové kompozišn & ctrl
17.10.2025 v 9:34
Herdek filek turek, karbaníci. 🙂
Nafurti pořád zkoušíte KoZa a víte co že boboška dává polibky smrti tak ji dostat k jenerálovi a politručka ho zabije, že jo no.
ěšťě ctrl
unor 2022
17. 10. 2025 09:12
Odpovědět Nazdar
Proc az tak? Nejcastejsim krestnim jmenem pro novorozence se v Anglii stalo jmeno Mohammed.
1
0
Odpovědět
cool
17. 10. 2025 09:31
Čeká na schválení
Odpovědět unor 2022
Britanistan je stejným nebezpečím jako pindostan pro indiány & dnes domorodce celého obludária s trupely pobliticismů kdekoliv. Nestvůr hrůz zrůd agend 20-21-30-50 NWO vymařovačů devastovačů vyprzňovačů znásilňovačů inkluzárií.
Gramatiku slabikáře kejhale hejkale vřískale na 10x šlak v jednom výblitku nečti to, nedáváš víc jak jednoduché stručné 3. slovné české věty, tak zas nestřečkuy. 🙂
https://www.pokec24.cz/politika/federalni-bezpecnostni-sluzba-ruske-federace-za-teroristickymi-ciny-stoji-britanie/#comments
https://www.svobodny-vysilac.cz/2025-10-16-studio-helen-hovory-s-vv-vladimira-vitova
Vím co jsem chtěl, nebo věděl ale jsem dnes teda „v neděle je od základu nedělat ale nikomu nenutím takže azoři stopa, no ňuf. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=jMN3VRbftmA&list=RDaZ9b55ryYpo&index=3
Tomu se říká zabít dvě mouchy jednou ranou.
Z pohledu Trumpa (natož Putina) není výhodné mít na zeměkouli další mocnost, úplně si vystačí navzájem, plus Čína. Evropa je navíc z pohledu geopolitického rozhádaný přívěšek u amerického pasu, který toho moc nepřináší. Proto je docela výhodné vnitřní spory přiživit, když už je potřeba se nějak sejít a domluvit ohledně válek.
Navíc současní představitelé EU (tedy reálně představitelé Francie a Německa) podporovali demokraty.
Z hlediska člověka usazeného v Evropě z toho nemám radost. Chtělo by to míň Basků, Irů a Čechů a víc Evropanů. Holt ještě pár generací.
No, oni ti Američani, kteří vlastně vůbec nejsou národ, spíš skupina lidí, kteří mluví víceméně stejnou řečí, přičemž ne všichni tak činí dobrovolně, na tom s vnitřní jednotou nejsou zas o tolik líp. Rozhodně ne tak dobře, jak by odpovídalo tomu, že jsou „jeden národ“. Na vědecké studii na téma „bordel a náklady, způsobované v USA rozdíly mezi legislativami jednotlivých států, ale kolikrát i jednotlivých okresů“, by se dala vypracovat solidní akademická kariéra. Vzpomeňme, ve které zemi nedávno div nevypukla občanská válka, když republikánský prezident poslal armádu, aby „pomohla uklidnit situaci“ ve státě, kde vládne demokratický guvernér. Možná to byla Kanada, teď si nejsem jistý, ale vsadil bych se, že to bylo jižněji :-)
O jazyk tolik nejde, jedna země může být kompaktní a mít víc úředních jazyků. Spíš jde o společný étos (jsem Američan s americku vlajkou), společnou (jednotnou) zahraniční politiku a armádu.
V Evropě vlajkami sice občas někdo mává, ale jen vlastními, evropských vlastenců je hrozně málo. A sdružení volného obchodu je sice fajn, ale silného hráče nevytvoří.
Naopak různá vnitřní legislativa je sice transakční náklad, ale z pohledu občana umožňuje výběr, to bych tolik nehaněl.
Tanečky okolo nepořádku a národní gardy jsou dané odlišným přístupem demokratů a republikánů k pořádku. To bude vždycky, bylo i v 60. letech minulého století.
Globalisti to mají na háku a černá šlechta se tomu určitě chechtá – „bohové z heliosu.
https://www.youtube.com/watch?v=qAQHCswIA1c&list=RDqAQHCswIA1c&start_radio=1
https://www.facebook.com/reel/1170233131600845
Srovnavat EU s USA je ale uplne mimo. EU je totalni slepenec, od historie, pres jazyky, kulturni zvyky, az po hospodarskou uroven. USA maji rozdily jednotlivych statu, ale mnohem mensi, navic tu historii maji temer od jednoho okamziku.
Ja osobne jsem rad za Schengen, ale EU bych rozhodne ocesal a vratil legislativne nekam o tricet let z5. To jeste byla funkcni unie jednotlivych zemi. A tak by to, podle mne, melo v EU zustat. Snaha o vytvoreni megarise se v historii vzdy vymstila a vedla k rozpadu. Zejmena pak, pokud tech spojujicich faktoru bylo malo. A my jich malo mame.
Ano, zacalo sa to srat vo velkom od Maastrichtu.. hoci uz v 80. rokoch zacal rast sudruzsky aparat v Strasburgu.
Schengen – nebol predsa problem cestovat iba na personalausweiss uz v 60. rokoch po zapadnej Europe (Rimske dohody), azda okrem UK.
EU je jen další pokus o Třetí říši. Nic víc a nic míň.
Dokonce i přejmenování z EHS na EU bylo jen proto, že bylo příliš známo že EHS založili nacisté.
Asi by to chtelo hlubsi anallyzu (jsem linej, nechce se mi do toho) a srovnat, do jake miry jsou stejne, nebo aspon srovnatelne motivy treti a ctvrte rise.
Ono se porad dokola omila holokaust, ale jeho nova forma je rusofobie a spis bych to nazval misrusia, nebo podbne, proste ne ‚strach‘, alebrz ‚nenavist‘. Sice naoko jsme ted civilizovanejsi, ale ono mezi tim znarodnovanim a posilanim do plynu byl jen rozdil jednoho kroku.
Kazdopadne sjednocujicim prvkem je upadek, hledani zdroju.
Základní analýza je jednoduchá.
Západní elita chce několik století zničit Rusko (Napoleon, 1. sv. válka, nasazení komunismu přes západní agenty Lenina a Trockého, 2. světová válka, studená válka, Gorbačov/Jelcin, atd. atd. atd.)
Britové (a později i Američané) chtějí zničit už dlouho Evropu jako konkurenta. Zejména zabránit spojení ruských surovin a německé ekonomiky.
Komunismus, stejně jako nacismus jsou západní produkty financované západními elitami. Západ nebyl příliš nadšen, že byl Adolf Hitler poražen. Proto alespoň ochránil kované nacisty před potrestáním. Vždyť to byli často hoši vycvičení Západem, a tak by bylo škoda plýtvat jejich talentem.
—
Zkuste si odpovědět na otázky:
1) Kdo ve skutečnosti rozhoduje o führerovi EU?
2) Kdo ve skutečnosti předkládá zákony a směrnice EU? Nápověda: Evropský parlament nemá právo předkládat zákony.
Kdo tedy určuje v podstatě chod půlky Evropy? Demokratické to není ani za mák. Ale kdo tedy tahá za nitky EU? Kdo ksakru?
Jak mohl být taky Západ nadšen porážkou Hitlera, když si ho Západ vyzbrojil k zástupné válce proti SSSR?
A když si uvědomili, že nemají Hitlera pod kontrolou bylo už pozdě. Naštěstí ještě z toho stihli vycouvat a ze sebe udělat oběť.
Užiteční idioti dál stáli při Hitlerovi.
Tohle je generační rozdíl pohledu. Mezi lidmi 20-40 jsou rozdíly minimální, i hospodářská úroveň se pozvolna srovnává, bohužel spíš kvůli zaostávání těch lepších než díky rychlejšímu vývoji těch horších. Spojujících faktorů celkem přibývá. Jen jsme ještě někde před válkou Severu proti Jihu.
Osobně si myslím, že bez „megaříše“ Evropa nepřežije a bude se zmítat mezi velmocemi, aniž by by byla jádrem, jako doposud.
Byli jsme před „megaříší“, budeme i po ní…
Zní to krásně, ale pak narazíme na praktické problémy – kdo (a s jakou legitimitou) by měl evropské megaříši vládnout a jakým jazykem by měla bát spravována? Jaká je jednotící idea té „megaříše“?
Ale tak samozřejmě, jistě se uživím i v Saudské Arábii nebo v Číně, ale to je kapitulantský postoj.
Praktické problémy lze vyřešit jen tak, že se evropský občan nadchne pro evropské vlastenectví (tedy bude především Evropanem a méně Čechem), shora to úplně nelze nadekretovat. Možná, že je příliš brzy, a že je třeba si odbýt nějaký čas v situaci, kdy Evropa nebude součástí jednoho z impérií (jako bylo dříve to britské, nebo pax americana), ale bezvýznamnou periférií.
Akorát nechápu tu afinitu k Rusku.
Dissenter: You made my day!
Úplně vidim tu prafrázi na Matku. „Jdi synu, jdi!“ I tu Švorcovou byste si mohli skrz AI dodělat.
Jako ohne sranda, ale mně dneska prostě chybí pozitivní vize.
Misto Kraft durch Freude holt bude Freude durch Arbeit. To Arbeit macht frei je ponekud proflaknute a navic, o svobode je potreba mluvit, ale proboha ji lidem nedovolit, ze.
Zkratka, bez ohledu na to, s kym se budeme bratrickovat a komu polezeme do prdele, ve finale o nasi zivotni urovni rozhodne predevsim nase vlastni prace.
Takovi Psonci tohle pochopili driv, nez my.
Takže Kraft durch Arbeit. Za mě OK.
Dissenter:
Dobrá věc je taková věc, za kterou jste eventuálně ochotnej i chípnout. Moje otázka je jasná, byl byste ochotnej poslat svýho kluka na východní evropskou frontu? Nemusíte odpovídat, i neodpověď je odpověď.
Já projistotu narovinu říkám že já ne.
Nic mi neni vzdálenější a protivnější než představa federální Evropy. Možná bych zvážil obnovenou Korunu Českou.
Já klidně odpovím. Nezletilého ne, zletilý se rozhodne sám a mě k tomu rozhodnutí nepotřebuje. Být na jeho místě (nebo se rozhodovat sám), budu zvažovat šance.
To mi nezní jako že je ta věc dost dobrá.
No prave. Spoluprace diky racionalnimu sjednoceni samozrejme smysl ma. Kdyz sousedovi spadla krava do zumpy, tahalo ji ven sest sousedu. Ale nebylo quli tomu fakt nutny, aby meli vsichni stejny holiny, hadry, zalozili nejakou Centralu pro tahani krav ze sracek, vlastni hymnu a jeste si navzajem hrabali do kapes a rikali tomu ‚dotace‘.
V politice ty odznaky, hymny a hadry nicméně nutné jsou. Vzpomeneš si ještě na Západoevropskou unii? :-)
To je ta parta puvodne Adovych a Duceho pohrobku, kteri se pak integrovali do EU (jak preqapive)?
Inu, jaxou nekde Nemci, tak to se na vlajeckach, odznacich a hymnach nesetri. Pod tou fasadou pak ale prace vazne.
To spíš sedí na Francouze. Já měl na mysli s WEU to, jak obranné společenství dojelo na nepřítomnost reálné síly – vojáků i zbraní.
„O jazyk tolik nejde, jedna země může být kompaktní a mít víc úředních jazyků.“
.
Myslíte třeba Švýcarsko? Které je 2x větší jak Morava bez Slezska se 3 jazyky.
.
Nebo myslíte:
EU => 27 států => 27 jazyků.
Evropa => 46 států => XY jazyků?
.
Kdo určí, který jazyk bude hlavní?
.
A co vlajka? Kolik, že je těch žlutých hvězdiček na vlajce EU a proč?
„evropských vlastenců“? Ses posral, ne?
EU neni zadna vlast, vidim ji spis jako vybor samospravy zahradkarsky kolonie, jen vetsi a restriktivnejsi. Nejakej Portugalec je mi celkem burt, narozdil od Krnaka, kterej aspon mluvi jakz takz stejnou reci a pijde jakz takz stejny pivo. Pokud ma Unie nejakou tradici, tak spis tristni, k niz bych se hlasit fakt nechtel.
Já bych to jednání až tak nepřeceňoval. Samozřejme, setkání v Budapešti je vyloženě praktické pro obě strany, ale nejspíš nic moc nepřinese. A Maďarská vláda, pokud není obzvlášť naivní, si taky nic moc neslibuje pro sebe. Leda by dostali něco mimo záři reflektorů
Zajímalo by mne jen, jestli se taky vyjednává postrannimi kanály.
Na Maďary a Slováky se EU horší, ale zapomíná, že za pokus o expanzi západu na Ukrajinu tyto země platí vysokou cenu. A nikdo se jich neptal, jestli s expanzí souhlasí.
Přerámování vnitřního ukrajinského konfliktu „za Ukrajinu ukrajinskou a ne ruskou“ a následné ruské agrese při pomoci ruskojazyčné menšině na Ukrajině do podoby obrany Ruska proti západní expanzi je bravurní kousek ruské propagandy, o kterém se bude za pár desítek let psát v knížkách.
Mrzí mě, že na to naletělo tolik jinak rozumných lidí, nicméně i v propagandě platí úsloví o silnějším (zde chytřejším) psu. Chybí nám vlastní náboženství nebo aspoň přesvědčení o vlastní velikosti.
Jen bych připodotkl, že minimálně do roku 2014 to byla ruskojazyčná většina. Ukrajinština bylo obskurní nářečí západně od Žitomiru a severně od Chmelnického. Současné násilné prosazování ukrajinštiny a mediální masáž dost zkresluje pohled, stačí si poslechnout, jakou řečí mluví Ukrajinci u nás.
Což je nicméně v kontextu tématu úplně jedno.
Nehodlám se zabývat tím, na straně kterých Ukrajinců je větší kus pravdy, podstatné je, že oficiální ukrajinská reprezentace podpořila jednu stranu, Rusko svou menšinu, EU poskytla prostředky oficiální ukrajinské reprezentaci a Rusko si došlo podpořit svou menšinu agresí na cizí území.
Legitimizační řeči jsou zbytečné. Případný whataboutismus taky.
Foundry, máš to marný… Náckové omílají svoují „pravdu“. A nacistický puč, řízený z USA, prostě ignorují. Ukrajina mohla být pohodovou prosperující zemí. Dnes je to ruina. A USA si může říci – dobrá práce!
To jsou jenom zbytečné pejorativní nálepky. Putin taky není „komunista“. Jde tu o válku o zdroje a území, v podstatě lze říct o Donbas a obchodní trasy, o nic jiného. Vnitřní uspořádání, zda v dané zemi vládne internacionální nebo nacionální socialismus, nebo něco blíže k reálnému kapitalismu, je lhostejné.
Mimochodem jeden z důvodů Putinovy úspěšnosti a naší (EU) neúspěšnosti je to, že Putin v Rusku zavedl docela funkční „imperiální“ kapitalismus, zatímco v EU se bahníme v polovičním (internacionálním) socialismu.
A mzdy zvedl 16x? Jak tam mohli žít, no víme vymírali.
No ale to vám ordinuje teď s gryndýlem a s výměnou obyvatel evropy nato/eu což je mince o dvou stranách = bilderberkát bruseladonie lobystů globálních lichvářů a níže je tam jejich motivace jak řekl prezidentčík blekroku že mu stačí na planetě 200. miliónů lidí.
Bavte se, iluzemi?
PeS:
„… mohla být pohodovou prosperující zemí“
– – –
To my taky. Proč tomu tak není má podobné důvody – volič volí xindl. Xindl pracuje pro vlastní prospěch a je fuk, jak volič dopadne. Xindl se spojí s kýmkoli cizím a jede dál – aby se udržel, dostane prostředky od cizích. Udělá kampaň, hloupý volič jej opět zvolí…
„Proč tomu tak není má podobné důvody – volič volí xindl…“
A ti chytří a schopní buďto jen přihlížejí či žvaní v diskusích anebo rovnou berou krample na západ.
@PeS
Heil !
No nevím, naše, pred valkou prichozi, squadra azura vyhradne Ukrajinsky.
Jsou to kluci +-30, takze poradne nezazili skolstvi SSSR?
Evidentně ale věděli, proč je lepší zdrhnout, než bojovat za „svůj národ a řeč“. ;-)
V mojom okoli je to prevazne rustina, resp sa chlapci naucili a ucia po ukrajinsky aby zapadli medzi ostatnych. Nemaju to uplne lahke.
Dissenter
„ruské agrese při pomoci ruskojazyčné menšině na Ukrajině“ – v tvém vidění dobra a zla je špatný ten, kdo někomu pomáhá??
Není náhodou zástupná válka USA proti Rusku důkazem Západní expanse a oprávněným obavám Ruska z obkličování základnami NATO?
Máš málo informací jak to všechno začalo? Nebo je to podle tebe taky Ruská propaganda??
Já teda vysílání Ruské televize na rozdíl od tebe nesledují, takže nemám přehled o ruské propagandě. Chytám akorát českou a americkou propagandu.
V mém vidění mezinárodního práva si zaslouží státní suverenita respekt.
Krom toho nehledám obecné dobro a zlo, ale dobro a zlo pro lidi usazené na našem kousku země, kterým myslím oblast od Dublinu po Narvu a od Lofot po Gibraltar.
Rusko je z tohoto pohledu konkurent a zlo.
„na našem kousku země, kterým myslím oblast od Dublinu po Narvu a od Lofot po Gibraltar.“
.
Co spojuje estonce se španělem či nora se srbem?
Německý Lidl? :-D
No nieco mi to pripomenulo
Von der Maas bis an die Memel, Von der Etsch bis an den Belt
Deutschland, Deutschland über alles, Über alles in der Welt!
Státní suverenitou bys mohl argumentovat kdyby Ukrajina byla suverénní, panáčku!
Jenže ona pozbyla suverenitu v okamžiku, kdy cizí mocnost určovala kdo bude vládnout, korumpovala politiky a pomáhala vlastizrádcům.
Dovoluje snad mezinárodní právo praktiky KoZa?? Očividně tvoje vidění mezinárodního práva vykazuje značnou selektivitu.
Nehledě na to, že politici USA jasně řekli, že na mezinárodní právo sere bílý tesák, a že se řídí pravidly, která se mění podle toho jak se jim to hodí a vynucují si na ostatních aby se řídily těmi jejich pravidly.
Jako zlo může Rusko vidět akorát nácek nebo fašista.
Dissenter: „Přerámování vnitřního ukrajinského konfliktu „za Ukrajinu ukrajinskou a ne ruskou“ a následné ruské agrese při pomoci ruskojazyčné menšině na Ukrajině do podoby obrany Ruska proti západní expanzi je bravurní kousek ruské propagandy, o kterém se bude za pár desítek let psát v knížkách.“
A přitom má jít správně o americkou a britskou agresi. Což je to, co se bude za pár desítek let spát v knížkách.
Role Viktorie Nulandové, a 5 miliard doláčů na barevnou revoluci na Ukrajině – je dokonce veřejně přiznaná americkou vládou a úřady.
Svět, ve kterém jsou svinstva Anglosasů natíraná na andělskou bělobu, pomalu končí. On se Globální Východ a Jih nespojili proti americké agresi jen tak. Spíše už mají amerického svinstva plné zuby a potřebují se těm anglosaským psychopatům, agresorům a násilníkům už nějak bránit a dát jim limity.
To je jistě pohled globálního východu. :-)
A na tom globálním Východě, ve městě Washington, ta podstatná fakta veřejně přiznali a uvedli.
Byl jste někdy na Sibiři? To je strašná díra. Čím víc jdede na východ, tím větší díra. A když jdete ještě víc na východ, je tam strašná díra USA. A když jdete do východní části USA, je tam největší díra Washington. A tam přiznali, že je Majdan 2014 stále jen 5 miliard dolarů, a bylo to vlastně levné. Zisky pro USA jsou mnohem vyšší.
Nestačilo by, když by s „expanzí“ souhlasila Ukrajina?
Oficiální Ukrajina, tedy řádně zvolený prezident Janukovyč, vskutku nesouhlasila a asociační dohodu odmítla. Tak ho svrhli, na což Rusko celkem logicky zareagovalo, ale až do II/2022 nikoli nezvratným a zničujícím způsobem. To druhá strana neustále navyšovala sázky.
Západ tlačil Ukrajinu a Janukovyče do ekonomické sebevraždy. Nabídl jim připojení k EU a NATO za podmínky, že zničí a zruší veškerý obchod s Ruskem. Janukovyč proto odložil vstup do EU.
No, a v každé zemi, Česku či Ukrajině nevyjímaje, se najde dost úplatných vlastizrádců, kteří začnou vyvolávat (za mohutné platby peněz ze Západu), že chtějí do EU, i kdyby měli vlastní babičku pověsit, a utopit celou zemi v krvi. Protože EU je největší dobro na světě, a není nic víc co bychom mohli chtít.
Jinak řečeno, celá Ukrajina a válka na Ukrajině je americká agrese od začátku do konce.
Jak se tady vzájemně přesvědčujete bijete o světonázory. :-D
.
Jak lvové bijem o mříže,
jak lvové v kleci jatí,
my bychom vzhůru k nebesům
a jsme zde Zemí spjatí.
Nám zdá se, z hvězd že vane hlas:
„Nuž pojďte, páni, blíže,
jen trochu blíže, hrdobci*,
jimž hrouda nohy víže!“
My přijdem! Odpusť, matičko,
již jsi nám, Země, malá,
my blesk k myšlénkám spřaháme
a noha parou cvalá.
My přijdem! Duch náš roste v výš
a tepny touhou bijí,
zimniční touhou po světech
div srdce nerozbijí!
My přijdem blíž, my přijdem blíž,
my světů dožijeme,
my bijem o mříž, ducha lvi,
a my ji rozbijeme!
.
https://www.psanci.cz/literatura_dilo.php?id=178
Třeba i u nás vystřídá Fialovu drahotu Orbánova levnota.
Levota. To možná.
Západní Evropa je sice na odpis, ale potenciál škodit té střední má pořád velmi silný. Tamní bolševici verze 2.0 nadělají ještě spoustu zla.
EU věrchuška pracuje spíš pro Čínu řekl bych. Vůbec bych se nedivil, pokud by si čínský režim pár těch vyžraných europapalášů přímo vydržoval. Celý „Green deal“ je Číně šit doslova na míru, Čína je jediná země, která na tom svinstvu může vydělat.
Rusku verbež slouží spíš nepřímo, ale ono to vyjde v podstatě na stejno. Čína a Rusko se mají docela rádi.
„EU věrchuška pracuje spíš pro Čínu řekl bych“
A Čínu řídí kdo?
Kaiser Soze. To je prej Turek. Asi. Rikali.
MiB: Těžko říct. On totiž ten nejlepší trik, který kdy ďábel předvedl světu, bylo přesvědčit ho, že neexistuje…
Keyser.
Kdo by řídil Čínu?
Komunistická strana.
Koho řídí Putin o tom máte u vás „liberálů“ přece naprosto jasno a taková jednoduchá věc vám uniká?
„Mylá KoZa
https://cz24.news/generalni-reditel-blackrocku-globalni-elita-musi-zredukovat-miliardy-lidi-aby-dosahla-vyssi-zivotni-urovne
Robotron ? „emililáryě
https://www.youtube.com/watch?v=QMrw5n6Fw6Y&list=RDQMrw5n6Fw6Y&start_radio=1
„Nikdy nevyrušuj svojho nepriateľa keď sa dopúšťa chyby.“ — Napoleon Bonaparte
Putin si môže dať popcorn a v pokoji sledovať ako ide slavná EU do kopru.
já myslím, že putinovi a všem ostatním je to jedno, co dělá evropa, ta už geopoliticky na mapě světa nehraje žádnou roli. tím akorát krmí nás, jak tady musíme za něco stát, něco chránit atd. nástroj ovliňování ovcí, který vede dovnitř a ne ven
Jo a ne. Jednak Rusum da jeste nejakej patek zabrat, nez obslehnou evropske technologie, aby si mohli sami servisovat a nove budovat qalitni zarizeni, ktera puvodne montovaly evropske firmy. Dale pak, ztrata evropskych trhu, ktere se budovaly sto let, citi, protoze preorientovani do Asie a Indie mohlo byt navic a ne jako nahrada. Dalsi vec je, ze pro nej je Evropa nestabilni partner, ktery vyhrozuje zbranemi, pak zase aspon jejich financovanim, takze to zamestnava pozornost a bere energii.
Momentalne je pro Rusko Evropa neco, jako stekajici cokl, motajici se nekde okolo nohavic. Podcenit ho nemuzes, sledovat ho musis, ale jinak je ti uplne ku hovnu.
To zní jak sebeúcta kabinetníků vyžadovaná na okolí pro pocty.
Jo a nikdy tam jistě nehačali z metalizovaného kýble s budíky na teplotu a váhu či cosi kdesi serepetiček. To je tady puntičkáři a borováčl workoholiky zběsilých pádivostí a samozřejmě zdebilita diagnóz posedlých mamlasů. :-))
To se učí ve které škole?
Diagnózy a ctěné klienty si místní šamani schraňují na svá zaměstnání a je na „léčby na dětech, mk ultra hadr.
USA musí udržet sebevražedné chování dost dlouho. Protože bude dlouho trvat, než se totálně zpřetrhá všechny trhy a vazby co budovalo Rusko s Evropou.
Kdyby se teď nebo příští rok Evropa vzpamatovala, a začala s Ruskem normální vztahy – Rusko by na to kývlo, neb je pořád na co navazovat.
Ale jsou mezi námi mizerní jedinci, kteří si nějak myslí, že nenávist k Rusku je ctnost. Jsou to jen podřadné bytosti neuvědomující si svou chorobu.
jo, tak souhlas. ale geopolitický gigant evropa už dávno není
Dfens opet na youtube
https://youtu.be/agzSfThrGo8
dobrý :)
@shifty
dobrý?
to jako za 3?
tak to jo.
Otázky dostatečný.
Nesnazili voni se tam z Brusele nahodou vecpat? Tusim, ze jsem neco v tom smyslu zachytil.