Omlouváme se, že jsme nechali zaznít názor mimo generální linii - zpět na článek

Počet komentářů: 165

  1. My už nejsme na seznamu států nepřátelských Rusku? Stalin by nechal promluvit v rozhlase Göringa?

    1. Do května 1941 klidně ano.

      1. https://www.novinky.cz/valka-na-ukrajine/clanek/zelenskyj-vystoupil-s-projevem-ke-knesetu-40391026
        No tímhle „projevem“ si minimálně hodně nepomohl.
        V krajním případě si Izraelci akorát jen potvrdili, že dělají móóc dobře, když stojí zcela stranou.

        1. Zelenskyj je neskutečnej trapák. Skoro celej svět se postavil za Ukrajinu a on má ještě tu drzost obviňovat, vyžadovat a poroučet si. Jasně ignorujte prosím naše zločiny z 2.světové války a fakt, že jsme se se svou fašistickou minulostí stále nevypořádali. Já jsem shodou náhod Žid a proto musíte udělat cokoliv si zamanu.

          Izrael obdivuji a je vidět, že vše řeší s chladnou hlavou a trpělivostí hodnou jeho národa.

          1. No, s tim jak se nechali masove naockovat tim svinstvem, to teda moc nezavaleli. Ale jinak souhlas.

            Hlavne Israelci maji taky negativni zkusenosti s nepratelskymi srackomety na vymyvani mozku svetove verejnosti. Jejich akce jsou taky provazene ruznymi fotoshopy a fejky, jak strasne vrazdi civilni obyvatelstvo v Gaze a jinde. Takze to nejsou zadny Lojzove, aby takove veci jen tak zbastili, a jeceli jak utrzeni kokoti.

          2. Tak Izrael dostal při přepadení Araby okamžitou pomoc od USA, a to jak letadla, tak tanky. Už na to zapomněli?

            1. A ktere z tech vsech prepadeni ted zrovna myslis? Treba petidenni valku? Sebou teda ti Amici umi mrsknout, s tou okamzitou pomoci.

            2. Jenže Izrael byl tehdy (předpokládám, že narážíš na 1973) oficiálním spojencem USA, a ta pomoc zdaleka nebyla okamžitá, naopak kolem toho bylo dost váhání. Zastavit arabský nápor museli Židé sami, americké dodávky pak pomohly doplnit stavy a provést protiútok.

    2. cyklista:
      Stále čekám na ten datum od tebe…

      .

      1. Presne…aneb „a ted nam je vyjmenujte“
        :OD

        1. Lojza:
          Hele, a copak kdybych ten jeden datum chtěl od tebe, věděl bys…?

          .

          1. ne :OD

            1. Lojza:
              Jasně, nevěděl bys.
              A copak znamenalo to tvoje „Presne…aneb „a ted nam je vyjmenujte““…?

              1. To je divny, mas vek na to, abys to zazil…divny

                1. Lojza:
                  Zažil CO…?

                    1. Lojza:
                      Takže jen bleješ nesouvislé věty…

                    2. Klidne si tomu ver :OD
                      Btw, dal jsem ti napovedu, ale nepochopil jsi ji…
                      Ale chapu, to se lidem, co uz toho hodne zazili stava…
                      Zkusim ti tedy dat napovedu vice polopate: „vtip“

                    3. Lojza:
                      Nevím, jaký „vtip“ míníš.

                    4. To jses tak neschopnej a nedokazes si to najit sam? :OD

                    5. Lojza:
                      Nevím, o jaký „vtip“ jde…

                      .

                    6. A uz jsi nekdy zazil vyhledavani na internetu?
                      Vek na to mas, zazit uz bys to mohl…

                    7. Lojza:
                      Stále nechápu souvislost mezi „vtip“ a nějakým hledáním na internetu…

                    8. tvl :OD
                      tak to uz je slusna demence :OD

                    9. Lojza:
                      Opět nevím, co meleš – uvedls „vtip“, ale nevysvětlitls, jakou že to mít vazbu a k čemu…

                    10. pockej…tohle uz hrajes, ze jo? :OD :OD :OD

                    11. Lojza:
                      Vysvětli mi laskavě, jakej „vtip“…

                    12. Aha…
                      to neres, to bys evidentne nepochopil :OD :OD

                    13. Lojza:
                      Nevím, jak bych měl pochopit něco, co nehodláš uvést do souvislostí. „Vtip“ – nevím, k čemu se měl vztahovat, dále nechápu narážku na věk (?), nevím, co bych měl „hrát“.
                      Takže se vyjádři, máš tam moc hádanek, které zjevně nejsou zcela jasné…

                    14. Nekrm to. Mam to v ignore, doporucuju.

                    15. Jezis dekuju, to jsi me udelal obroskou radost … Skoda, ze si to nemuzes precist, myslim to zcela uprimne, moc dekuju.

                    16. Sysop
                      20.3.2022 v 20:16

                      typičo co se mi to tady ukazuje za špalek??

                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.
                      Tohoto uživatele jste si přáli ignorovat.

                    17. Je, a ty taky :-D
                      Kluci, fakt moc dekuju, to je super

                    18. Mas zrejme coronu a Lojzu v ignore. Oni si povidaji.

                    19. Jo, zasrali to tu pekne, cunata.

                    20. Sysop
                      20.3.2022 v 20:42

                      OMG, a to sou jenom dva? Eště aby jim tam nevlezlo zrgo nebo žako…

                    21. Behehé mě má v ignoré, protože jsem mu kdysi nežral jeho kecy o tom, že stačí si pořídit starou Tatru 815 s nástavbou autobagru, nemusím mít ani STK a snad ani SPZ/RZ, nic platit ani známku a hurá po dálnici…

                      :O))

                    22. Je pilnej jako masařka.

                    23. U nas doma se rika ‚včelnej jak pilka‘.

    3. Tos nemyslel úplně vážně, že ne? Máš po včerejšku docela vtipného draka. Partnerka musí být vděčná, většinou mají lidi draka protivného.

      Právě proto, že ten seznam.
      Namísto toho, abychom ukázali, jací jsme fakt demokrati, že klidně necháme zaznít i jiné názory – tak cenzurujeme, vypínáme, mažeme, zakazujeme a pro jistotu i oficiálně vyhrožujeme trestním stíháním za jiný názor.
      To jsme ale demokratický pašáci!
      Kampak se na nás hrabe ten Rusák, s tím svým potlačováním jiných, či opozičních názorů!

    4. No pokud si to z knizek spravne pamatuju, tak v Anglii mohl kdokoli zcela legalne poslouchat Nemecky rozhlas. V Nemecku byl za poslech zahranicniho rozhlasu trest smrti.

        1. (Proto každý poslouchal jen tu Kroměříš.)

          1. To je hezka jazykova hricka. Vypada to ale, ze zde tu „Ris“ bohuzel mame zase v plne sile.

            1. To ale neni to same. Tehdy byli blbi, cpali nam to nasilim a jeste to nazvali ‚protektorat‘ od slova ‚protect‘. Ted jsme tam vlezli s usmevem sami a o zadne ochrane neni rec. A jak to najednou slo!

        2. V protektorate ste vyberali kratkovlnne cievky, v Risi este v 1942 vychadzali navody na kratkovlnne audiony aj superhety.

          Das Abhören ausländischer Sender ist ein Verbrechen gegen die nationale Sicherheit unseres Volkes. Es wird auf Befehl des Führers mit schweren Zuchthausstrafen geahndet. Denke daran!

          Trest smrti sa tam nespomina.

          1. 10. března 1943 vyšlo to říšské nařízení o vykuchání KV rozsahů, z úplně čehokoli.
            A u kterých to nebylo technicky možné bez znehodnocení ostatních rozsahů, tak zabavili a vyplatili náhradu dle příslušných tabulek a příruček. V seznamech měli velkou většinu evropské i část americké produkce od r. tuším 1933. Tabulky zohledňovaly značku, výrobce, typ, variantu, počet elektronek i rozsahů, příslušenství, aktuální stav, stáří a zbylou užitnou hodnotu. Měli prý tabulky a příručky snad úplně na všecko.
            Mně se díky strejdovi dochovala teda jen ta jejich „radiotechnická“ část a příručka předem vypracovaných postupů, jak u výrobků jednotlivých firem i některých extra typů, KV rozsahy co nejefektivněji a trvale zneschopnit.
            Za případné zneschopnění „jen jako“, pokud se na to nějak přišlo -anebo Vás spíše někdo udal- byl pro Vás za poslech i dotyčného radiomechanika (byl od toho kuchání doklad s jeho podpisem) automaticky KL. Někdy od půle 44. roku už „jenom“ totaleinsatz i pro ty, kteří jinak nemuseli.
            Za tu vyplacenou náhradu většinou regionálně vyrobená Goebbelsova tlama koupit šla, ale poslouchat se na ni dalo (bez hodně nadstandardní antény) jen to nejbližší.

            1. Německá logika by velela, že pracovní/odborná síla je cennější, nicméně přímo tady u nás, popravilo gestapo oblíbeného místního veterináře, přímo před jeho domem. Má dodatečně vytesáno i na pomníku, „popraven německými fašisty“.
              „Vědělo se“ v místě, že doktor má zálibu ve večerním lovení vzdálených stanic, měl viditelně dlouhatánskou anténu přes celý rozlehlý dvůr a doma nějaký dokonalý přijímač.
              Někdo z místních ho bohužel udal a gestapo přišlo na to, že přijímač nemá odstraněny KV. Jak dopadla místně příslušná radioopravna, či snad radiomechanik, to nevím. Mám jen od strejdy tu popravu před barákem, potvrzenou rodiči.

      1. Tak to je v pořádku. Poslouchat ruský rozhlas, sledovat ruskou televizi a číst ruské weby je u nás perfektně legální. Občas se zajdu pobavit na stránky RIA a je to úplně bez problémů. Ani blbý varování na mě nevyskočí.
        Nicméně ani v té válečné Anglii nesměla vycházet anglická mutace Der Stürmeru, ani nemohl Goebbels přispívat do Timesů.

        1. A řekneš mi i kdy Rusko hodlá zmrtvit těch 70 mio lidí? Já jen když se zde srovnává tak ať to máme kompletní…

          1. To, jak maj rozesranou zemi válkou, ti nestačí?

  2. Mno…to, ze je ten zminenej pan kokot, by bylo v pohode, neni od veci nechat obcas verejne mluvit i kokoty, clovek si pak alespon o to vice vazi kazdeho, kdo kokot neni.
    Horsi je, kdyz ten clovek vylozene zacne lhat…
    Fakt jedna vec je nazor, ac mi prijde sebedebilnejsi, sebehnusnejsi….muze se mi z nej otevirat kudla v kapse, ale to je v pohode, jen at takovi lide vyslovuji sve nazory, v pohode.
    Ale at u toho kurva nelzou, kdyz uz lezou do radia.
    Tu omluvu chapu jako omluvu za to, ze tam pustili cloveka, ktery tam vylozene lhal.

    1. Mě by docela zajímalo, v čem „vyloženě lhal“. Můžete mi to, prosím, osvětlit?

      1. Sorry, ale tobe ne…poslechni si to sam

      2. Já to poslouchal.
        On nelhal. Jen říkal nepříjemné věci, které nikdo nechce slyšet. Proto ten řev a není náhoda, že přišel právě ze shromaždiště a seřadiště digitální lůzy.

        1. A tak kazdej lzim rika jinak :-D
          Nekdo jim rika „neprijemne veci, ktere nikdo nechces slyset“ :-D
          Nejhorsi je, ze ty to delas zadarmo :-D :-D

      3. Lojza nic osvětlovat nebude. On má svoje a tak to zůstane.
        Dobře ví, že v roce 1989 studenti už nemohli vydržet kruté mučení a vzbouřili se. Bojovali na barikádách a vyhnali z Prahy ruské tanky. V bojích padl student Martin Šmíd. Tím definitivně skončila druhá světová válka…

        .

        1. :OD
          No, tak, ze jses naprostej curak to uz vsichni vime, nemusis nam to tu dokazovat znovu a znovu :OD

          1. Lojza:
            Plníš odkaz V. Havla…?

            :O)))

              1. Lojza:
                … tedy plníš…!

                :OD

                  1. Lojza:
                    Nu, jen naplňuj, naplňuj.
                    Co takhle zaagitovat u vás v Dobříši za lavičku V. Havla…?
                    Je to celkem nenákladná záležitost:

                    https://pribramsky.denik.cz/z-regionu/bude-nekdy-na-lavicku-vaclava-havla-v-kutne-hore-stale-chybi-200-tisic-korun-20170131.html

                    1. Lojza:
                      Kdyby ses snažil a lavičku prosadil, mohl by ses stát „člověkem, který v životě něco dokázal“.
                      Třeba by ses stal skoro tak slavným, jako Martin Věchet, co po boku Kocába házel květiny do Labe:

                      https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/labe-pokryl-od-decina-az-do-hrenska-koberec-kvetin-pro-havla.A120102_105303_usti-zpravy_alh

                      :OD

                    2. Kurva, ještě jak dlouho si budete vyměňovat ty roztlemený huby? Abych věděl..

                    3. No, tobe to zrovna budu rikat :-D

                    4. servisdok:
                      Transparentně vysvětlím:

                      Jistej „cyklista“ je skoro fševědoucí a dokonale se orientuje v čemkoliv. Moje závist jeho schopností dostoupila té míry, že jsem se neudržel a zaškemral o část jeho chytrosti.
                      A protože kdysi pobouchávala jakási muničně-skladniční hacienda tam hu vás kol Slavičína, a z tý věci pramení báj o dvojfigurce jménem „čepigaá + 1“, chtěl jsem tu „cyklistovo“ chytrost uchopit a zkusit jí zapasovat do jiných faktů, který znám – následně pak pokus o zapasování opět nadhodit panu „cyklistovi“ a poučit se z jeho vyjádření.

                      Ježto se to nevede, bo „cyklista“ se jeví ignorantsky, zapovážil jsem za vhodné využít náhradního odpovědníka, též si vysocemyslícího.
                      No a on mi tu začal ze 60% odpovídat těma tlamama…

                      .

                    5. A o co teda jde?
                      Třeba bych Ti to mohl zodpovědět já. A bude od Lojzy a jeho drštěk pokoj!

                    6. servisdok:
                      Oficiální mediálně-státní legenda praví, že dvojfigurka „čepigaá + 1“ způsobila výbuch na muničně-skladniční haciendě Vrbětice, přilehlé k VTÚVM Slavičín.
                      A já chtěl po panáčkovi „cyklista“ ten jeden správnej datum toho roku 2014, KDY to mělo nastat, bo on jen ten chytrej a plně přesvědčenej, že to tak skutečně bylo…

        2. Ty barikady byly hlavne u koleji, tramvajovych, vlakovych a patrily Hlavkovi. Asi nejaky komunisticky druzstvo.

      4. Dobrá otázka, zejména na autora: dost se věnuje chování ČRo, které bylo jasně směšné, dalo se s tím naopak velice krásně pohrát, nebýt ve vleku davové hysterie. Ale že by se věnoval tomu hroznému obsahu, který vlastně zazněl, to ne.
        Já jsem z toho shodou okolností slyšel asi tři minuty a přišlo mi, že se dost zaobíral bojištěm, jak je UA hrozná a vůbec se nevěnoval tomu, jestli je vůbec v pořádku, že JE nějaké bojiště.
        Budu si to muset poslechnout.

        1. Ne UA, ale ukrajinská armáda. Těch odsouzení ruské invaze bylo dvanáct do tuctu, to by byla ztráta času. Pokud děláš pořad o taktice wehrmachtu, taky nebudeš chtít 90% času mluvit o tom, jak zločinně přepadali jeden stát po druhém.

          1. UA=ukrajinská armáda
            A pokud chci komentovat např. taktiku Wehrmachtu krátce po přepadení Polska (a popisovat např. hanebný postoj Poláků, co se kryjí těly civilistů, místo toho, aby se poslušně vzdali), tak pokud jsem profesionál, nevyhnu se otázce např. co se vůbec stalo / nestalo v Gliwicích a proč je Němec v Polsku.
            Něco jiného by bylo pokecávat o tom v rádiu druhý, třetí rok války.
            Dost mne dostalo, že za hřích Ukrajinců Koller považoval to, že se nepostaví Rusákům v poli a bojují v městských zástavbách. Ten člověk je možná vojenský expert, ale z roku 1914.

            1. Proč je Němec v Polsku by bylo na samostatný pořad, pokud bychom chtěli začít ve 20. století, a na několik samostatných pořadů, pokud bychom začali od od stěhování národů.

              1. Ach jo, proto doslova píšu „krátce po přepadení Polska“. Němec v Polsku míněno „útok v Polsku“ jinak bych nepoužil slovo „taktika“. Tohle asi nikam nevede.

                1. Gliwice byla akce SS a dějinách německo-polské války to byla jen tragikomická epizoda.

                  1. Nevede.

                    1. Tak jinak. Když chci odsoudit válku, pozvu si morálního filozofa nebo teologa. Nečekám to od vojenského analytika.

    2. Tak jestli nebudem poustet do medii lidi kteri lzou, tak to tady bude docela slusny ticho.

  3. No jo šéfe, sice máme svobodu slova a demokracii aber… Platí jistá společenská dohoda, že loupit,vraždit, znásilňovat, vést útočnou válku, devastovat civilní majetek, bombardovat města, lhát, podvádět, vyhlazovat Židy, popírat holokaust, pořádat genocidu, šířit komunismus je mezi slušnými lidmi nepřípustné a v některých případech (světe div se) i trestné. Stejně jako nečekám na D-f článek oslavující EU nebo socialismus, tak neočekávám, že v seriozním mediu dostane prostor mamrd zlehčující ruské vraždění na Ukrajině nebo třeba loupežný vrah(von ten dědek to měl stejně za pár a já ty prachy potřeboval, tak co)- ani v jednom případě bych neřekl, že svoboda slova trpí nějakou újmou. Normálně uvažujícím lidem netřeba vysvětlovat, žumpě která se v posledních letech stala z tohoto webu, zdá se, ano.

    1. Normálně uvažující lidi do žumpy přece nelezou, ani k ní nečuchají, když nutně nemusejí. Tak to je.

    2. Von zase na druhou stranu i ten skutečný a důkladně — třeba i bez politické objednávky a doopravdy — usvědčený loupežný vrah má (v aspoň trochu civilisovaných společnostech) plné a neomezené právo veřejně tvrdit, že to neudělal (je docela jiná a zhola nesouvisící otázka, kdo mu uvěří); a zajdu bez nejmenšího zdráhání tak daleko, že velmi důrazně prohlásím, že pokud bude toto jeho právo jakkoli omezeno, svoboda slova utrpí hanebnou újmu.

      (Normálně bych sem už snad ani vůbec nepsal, leč zaujal mne nick. Máme domy nedaleko od sebe a setkali jsme se i za louží?)

    3. A to, že 8 let před tím vraždili fašisti rusky mluvící lidí je podle Vás nic?

      A proč jste stejným způsobem neodsoudil Ameriku, když vybombardovala Irák nebo Afganístán. Amíci prokazatelně použili munici s ochuzeným uranem a nebo s fosforem. A co Lybie, kterou Evropa s USA také vybombardovali? Měřit by jste měl stejným metrem. Kolik zemřelo nevinných lidí, když si amíci otestovali Daisy currer a shodili největší nejadernou bombu? To byly podle Vás demokratické bomby a humanitární bombardování jak by to říkal Venca Lahváč? To se chválilo a za to se necenzurovalo.

      1. Ten mýtus o „humanitárnom bombardovaní“ ešte stále žije?
        Václav Havel (predpokladám, že to ten Venca Lahváč) nikdy o „humanitárnom bombardovaní“ nehovoril.

        1. Ale jojo, hovoril, ale je to ta pravda, kterou nikdo nechce slyset, nebo tak neco :-D :-D
          To vis, 100x opakovana lez se stava pravdou…
          Takove trosku radio Jerevan…nektera slova tam padla, tak se holt vezmou, a usporadaji se z nich zcela nove vety. No a neni to lez, ta slova byla vyslovena… :-D

          1. At uz to rekl nebo ne, kdyz ted onehda ten Srb zverejnil fotografie rozbombardovaneho mesta, snesla se tam obvykla snuska hysterickych protiruskych komentaru, ale jen tak dlouho, nez tam ten typek pripsal, ze to neni Kyiv, ale Belehrad. Pak uz to bylo ticho, protoze to nebyly „ty spravne“ mrtvoly.

            Je pravda, ze se vetsina dnesnich hrdinnych rusobijcu pohybovala v dobe humanitarniho bombardovani jeste pomoci biciku, ale stejne pokrytectvi mohli projevovat i prednedavnem vuci tem mizernym Izraelcum a jejich masakrum na nebohem palestinskem obyvatestvu.

            1. A co teprve ty svine Ukrajinci, jak ted vrazdej ty nebohe ruske vojaky po tisisicich…o tom by se melo zacit mluvit!!!!

            2. pak ho hlavně zabanovali a smazali až to prdele a pátýho kolene, aby to náhodou někde eště neviděl

              1. No, ty fotky predpokladam pouzili nekde znova a tentokrat se „spravnym“ popiskem. Kdyz uz to jednou fungovalo. Pravda o miliardach obeti bombardovani denne se musi sirit a „dukazu“ neni nikdy dost.

  4. Pro obdivovatele severní Asie: Russia’s deputy Black Sea fleet commander, Andrey Paly, has been killed in Ukraine, Russia has confirmed. He is said to have died during the fighting in the Mariupol region. Paly was about to be promoted to rear admiral.

    1. Tak když zabili, tak zabili. Co s tím?
      Když to ale potvrdili sami Rusové, nevsadil bych nic na to, že se soudruh admirál i se svou partou nevynoří někde, kde ho čekají úplně nejmíň.

    2. Nemusíš sračkometovat i tady. Kdyby ukrajinská armáda bojovala stejnou silou jak jedou sračkomety o ukrajinských úspěších ve všech médiích a sítích tak Rusy dávno vykopali ze země.
      Rusové jsou možná k smíchu, ale poté co jsem si početl o stavu třeba německé armády, tak nám Rusko v praxi předvádí stav všech evropských armád. Všichni se tu pořád zaklínají 5. článkem severoatlantické smlouvy, ale aby místo obrany to nebyla podobná komedie a z Německa na pomoc nepřiletěly jen ty tři bojeschopné stíhačky.

      1. Je fakt, ze krome amiku, kteri trenuji naostro co chvili, je to asi docela tristni. Nastesti.

        Zajimava otazka je treba neexistujici vzdusna nadvlada ruskeho letectva nad ukrajinou. Momentalne je to takova plichta a proste nelita nikdo. Zda se, ze je za tim slaba pripravenost ruskych pilotu. Americti piloti maji udajne v prumeru cca 10x vic letovych hodin rocne, zvlast program „Weasel“, ktery se pouziva na eliminaci protivzdusne obrany v prvnich dnech konfliktu. Nejdriv leti specialne vycviceny „Weasel“, oveseny prakticky jen vymetnicemi klamnych cilu, a laka na sebe palbu. Za nim pak „normalne“ vyzbrojene letadlo, ktere likviduje vsechna stanoviste PVO, ktera se prozradi palbou po „Weaselovi“. Zjevne zalozene na bohatych zkusenostech od lstivych Afghancu a dalsich mirovych misi. A tohle Rusi zjevne neumi. Ale asi s tim i pocitali a po par uderech v prvnich dnech uz dalsi letadla ani vrtulniky neriskuji.

        BTW: Aktualni mapa Ukrajiny zacina pripominat stav nekdy pred 110 lety, tzn. bez umele pripojenych oblasti v ere SSSR.

        1. Dyť UKčkám většinu mechanizovanejch jednotek za první dva dny zlikvidovali. A to dostali po rozpadu Svazu taky spoustu stíhaček, vrtulníků i třeba tanků a v Charkově se chvástali svým vlastním programem modernizace T-72 a dalších, tak kde to mají? Asi jak tady, tři možná pojízdný a 20 zakonzervovanejch?

          Samozřejmě, že nějaký ztráty jsou celkem očekávatelný, dyž tam máš pěchotu co do ní že jako spojen-ci ze všech stran ládujou kdejaký naváděný rakety a prostě to na tebe potom pálí ze všech stran, tak se holt občas něco trefí.

          Prej už vedle omezené podpory z menších výšek začli používat výškový bombardéry (někdo zmiňoval Tu-160?).

      2. No bacha, ach ta úchvatná emerická armáda, co to brala z několika směrů podstatně větší silou na zemi, po moři i ze vzduchu, zabrala Afgoš i Irák za podstatně delší dobu. A to to tam rozbombardovali na sračky, žádný servítky si nebrali.

        RF je podstatně zdrženlivější a na to, že tam poslali záklaďáky a v zásadě opak elitních jednotek (který se jim sakra hodí jinde, jak ukázal ten Kazachstán?), tak postupujou docela slušně, ne? Za tejden to prostě nepřejedeš, zvlášť, když v každé dedině máš zakopaný jednotky co po tobě eště střílí.

        1. Ja tam teda nejaký spomenutiahodný postup nevidím, tobôž nie slušný. Ale samozrejme je to vec názoru a pohľadu…

      3. To ne. To urcite ne. Z Nemecka by prisel vagon helem, brutalni zdrazeni nafty s tim, ze se doslechli, ze Rusove neumi zasobovat na velke vzdalenosti a tak jim znemozni cepovat ceskych benzinkach a pak nejaky srdceryvny elaborat, jak nas podporuji a chapou. S osobnim podpisem Scholze.

  5. A poprosím zastánce severní Asie, aby si ujasnili rozdíl mezi faktem a názorem.

    1. To by si měli ujasnit hlawně drowové a další bojovníci proti dezinformacím a fejkňůs.

  6. Reláciu som nepočul, tak ťažko posudzovať, ale asi to nebola nevyužitá príležitosť a nepripravenosť moderátorky.
    Pokiaľ niekoho pozvali, tak museli poznať jeho názory a vedieť, že sa jedná o proruského ZMRDA. A podľa toho mu pripraviť otázky, napr. ako v Rusku budú vnímať spackanú „špeciálnu operáciu“, konflikt, ktorý bude trvať mesiace, bude stáť život desiatok tisíc Rusov (proste taký ruský „Vietnam“), prinesie hospodársky a spoločenský rozvrat Ruska atď.

    1. …bola nevyužitá príležitosť…

    2. Obávám se, že dřív nastane metabolický rozvrat u tebe, než hospodářský a společenský u Rusů.
      Měl by sis o Rusech, jejich zemi a o tom, nač jsou zvyklí něco víc počíst, ne jenom papouškovat sračkomety.
      To umí fakt kdekdo.

    3. Pokud se nemylim, tak na cesky tlampac nedobrovolne prispivam prave proto, ze nabizi vyvazene zpravodajstvi. A vzhledem k tomu, ze posledni mesic jsou zpravy porad jen jednoho typu nazoru, tak pozvali nekoho, kdo zastava nazor jiny.

      Cili ja to chapu, jako plneni zavazku statni organizace, ktera si samozvane bere moje penize.

      A co se Kollera tyce, tak zmrd jsi leda tak ty sam. Ten clovek ma urcite vetsi zkusenosti a rozhled, nez ty. Ze holt rika veci, ktere se ne kazdemu libi, to tak byva. Smyslem rozhlasu je distribuce zprav. Nechci, aby mi je nekdo predzvejkaval, nemam IQ 30. Poslechnu si vsechno a preberu si to sam. Chapu ale, ze cilova skupina jsou lide, jako ty. A tem neni mozne prinest jiny nazor nez ten, pro ktery oni dychaji. Zbori jim to svet.

      Koller neni od toho, aby s nim nekdo souhlasil. Prinasi informace a svoje nazory. Na muj zivot jiny vliv nema, neni to politik.

      1. Shodou okolností jsem ten pořad slyšel, měli to puštěné v práci. Moderátorku si tam pěkně povodil, v zásadě neuměla odpovědět jinak, než že to není pravda a hovor rychle utnula.

        Fakt je, že v té záplavě pohoršení a odsouzení ruské invaze to bylo velmi osvěžující. Válku označil za nesmyslnou, s čímž plně souhlasím. Dále že ukrajinská armáda má početní převahu, ale v boji v otevřeném terénu toho moc nepředvedla a čeká, až za ní Rusové přijdou do měst, což myslím taky odpovídá realitě, občas to dokonce vypadá, že Rusové vlezli do podobné pasti jako luftwaffe v létě 1940 nad Britannií.

        Pak zpochybnil to, že všichni utečenci jsou zoufalí obyvatelé vybombardovaných domů, ale že spíše utíkají ze všeobecného ukrajinského marasmu, což také nebude daleko od pravdy.

        1. Jo, podobnej rozhovor jsem s nim videl nekde na webu. Celkem chapu, ze to se mainstreamu nelibilo. Vcera jsem nejakym omylem videl Klause na Prime, bylo to na webu (jestli i v bedne, to nevim). Videl jsem ho po dlouhe dobe a taxem ziral, jak nam chlapec schazi. Nicmene i ten se ihned ohradil proti slovu ‚invaze‘ a moderatorka z toho byla hodne spatna. Na konci jen utrousila, ze Klaus rekl vsechno, co rict chtel…

          Nevim, o co Klausovi slo, ale prijde mi, ze chce byt originalne opozicni za kazdou cenu. Vypichne si nejaky slovo a ted se na nem toci.

          1. Takhle ale diskutoval vždycky, „falešná a zlá slovíčka“.

          2. čéče nevim, sleduju ho u Xavera celkem pravidelně, má to dycky hlavu a patu, většinou se s ním dá souhlasit a na ten věk je dědek eště čilej, podívé se na SPOZa

            dyk je mu taky kolem vosumdesáti, né?

        2. Kdyz to s temi utecenci neni tak jednoduche. Je jasne, ze se sem stehuji i ti z oblasti kde se zrovna ted aktivne nevalci. Ovsem fakt, ze se tam ted nevalci neznamena, ze se tam nebude valcit zitra/za tyden/za mesic, a cekat az mi spadne raketa do kuchyne abych pak vypadal jako spravny uprchlik neni nejchytrejsi.

      2. „A co se Kollera tyce, tak zmrd jsi leda tak ty sam.“
        Eštebácky udavač Koller je ZMRD, nie zmrd.

        1. Na druhou stranu, zlodej a Stbacky udavac to u nas dotahl na premiera. Koller se nikam nehrabe.

          A jinak – ja si chci poslechnout i zmrda. Nemam na to pravo?

          1. Já myslím, že bezpochyby máš, kór když tady máme pořád bohužel veřejnoprávní rozhlas.
            Kdo nebo co Koller byl nebo je, je mi putna. Ale to málo, co jsem slyšel, mi přišlo úplně stejné, jako oficiální proud – jenom v opačném gardu. A taky minimálně jednu naprostou volovinu z vojenského hlediska. Nevím, jestli to je „expert“ (poslední dobou je expert kdekdo) a ta nejostřejší tužka v penálu, která by mi přinesla vyváženost.

            1. tak nás nenapínej, co za volovinu to bylo?

  7. Budu se opakovat, ale docela mě zajímá, jak dlouho zdejším obdivovatelům diktatury severní Asie vydrží ten boj za svobodu slova.

    1. cyklista:
      Ten datum bys neměl…?

    2. Nejspíš tak dlouho, dokud bude mít tenhle pokurvený stát potřebu cenzurovat, zakazovat a rušit weby. Minimálně.
      Nebo má stát strachy, aby to ta debilní třetina obyvatelstva nechápala špatně – a proto oné třetině preventivně zarazil úplně neškodný a naprosto směšný Sputnik?

      1. Ty weby, to byl jen takovy testovaci balonek, protoze de facto nezarazili nic, co by za neco stalo. Smyslem bylo vyzkouset, jestli to projde.

        A proslo.

      2. Sputnik byl naprosto směšný a neškodný pro tebe, protože dle všeho nejsi nevzdělaný dement.
        Taky se mi nelíbí cenzura, ale docela se mi líbí výše napsané přirovnání Shane: naprosto dementní Der Stürmer asi taky nemohl vycházet v Anglii.

        1. Otazkou ovsem je, jestli si Der Stürmer mohl Anglican predplatit a nechat zasilat… :-)

          Kdyby v Cesku poslali do prdele kancelar Sputniku, tak okay, to se da jeste pochopit, ze proste to je trosku zu viel. Ale blokovat data ze zahranici, to je cenzura jako krava. A zeby prumernej debil cetl Sputnik…? No, nevim, nevim.

          1. Byl pro debily koncipován a cílil na ně. Kdyby ho nečetl kdekdo (debilů je), tak bys koneckonců ani nevěděl, že něco takového existuje, ale kolik ho citovalo lidí…

            1. Ja jsem se o Sputniku dozvedel od lidi, co si z nej delali prdel a nadavali na nej. Tak mi to samozrejme nedalo a vlezl jsem tam. Deset procent zajimavosti, ctyricet bulvar a padesat propaganda. Cejtil jsem se jako na domacim Seznamu ci Hovinkach. I ta diskuse byla podobna. Dva tri placeni trollove a k tomu hromada uvedomelych bijcu.

              Celkove me to nenadchlo.

              1. Tak vidíš.
                To samé Aeronet a podobný sračky.

                1. misaka:
                  A hele, nevěděl bys třeba ty, dát mi odpověď na otázku, o kterou tu škemrám u různých „cyklistů“ a „Lojzů“…?

                  .

                  1. Nečtu vaše smajlíkové přestřelky, ono ani není moc co číst, takže nevím o co jde.

                    1. misaka:
                      Výborně, vidím, že „jdeš k věci“ jako vždy. Zajisté se jedná o smajlíkovou přestřelku přece, vždyť to ví i stará Blažková.

                      (Hovno. Zajímal mi od pana „cyklisty“ ten jeden datum. Oficiální mediálně-státní legenda praví, že dvojfigurka „čepigaá + 1“ způsobila výbuch na muničně-skladniční haciendě Vrbětice, přilehlé k VTÚVM Slavičín. Ten jeden správnej datum toho roku 2014, KDY to mělo nastat…)

                      .

                    2. Nevím. Zkusej to u Sysopa, je právě vedle.

                    3. misaka:
                      „…Nevím. Zkusej to u Sysopa, je právě vedle…“
                      – – –
                      Velice děkuji za „odpověď“, čekal jsem velmi podobnou. Budu se ji dobře pamatovat.
                      Avšak nevím, proč je mi doporučen „Sysop“ – on nepatří do příslušné kategorie odpovídajících…

                      :OD

                    4. Rád jsem pomohl.

                2. a jak to tady někdo psal, mělo to čtenost mezi jednotkama a desítkama tisíc, nic drastickýho, je to mnohonásobně přefouklý, asi jak to celý vokolo rýmičky

                  tu reklamu co dostali by nemohli zaplatit ani kdyby z RF facht chodily te zlate ruble :D

                  1. Už jsem to chtěl napsat dřív.
                    Akorát udělali těm víc známějším aeronetům reklamu jak sviňa, takže odteď se budou sputniky a aeronety lovit, jak dřív Kryl ze Svobodky–

    3. Cyklista bude zřejmě další sněhová vločka roztékající se při všem, co není uvědomělé mečení jaká je to hrůza, že zlí rusové napadli hodné ukrajince a jak to musíme zastavit cenzurou a patláním všeho na modrožluto. A kdo nemečí, je pochopitelně obdivovatel diktatury severní asie (asi byl použit tento kostrbatý výraz proto, že kdyby napsal „rusofil“ tak by vypadal jako ještě větší debil)

    4. Cyklista:…jak dlouho zdejším obdivovatelům diktatury severní Asie vydrží ten boj za svobodu slova.
      Zkusím hádat. Než pro ně přijede eustapo na kole?

  8. Dneska mne jen tak napadla takova… blbost. Kdyz na Ukrajine na ovcanku rozdavali ty kratasy a pak se lidi rozhodli, ze emigruji, to ty kratasy asi na tom urade zase odevzdali, ze? Jsem rad, ze jsme je tam darem poslali.

    1. Vcera nedaleko od nas traja ukrajinci nezaplatili v podniku ucet s tym, ze oni si to co zosrotovali a vypili neobjednali, co myslis ze asi urobila servirka? Zavolala majitelovi a nie na policiu… Bala sa, vela ludi sa tu na vychode boji. A o chvilu sa zacnu bat aj Ti v Bratislave.

  9. Omluvu rozhlasu bych bral, kdyby jedním dechem navíc dodali, že ten jejich svatostánek „veřejnoprávnosti“ s okamžitou platností zavírají, protože míra autocenzury u nich dosáhla takového stupně, že už se ani nestaží skrývat protiprávní jednání. Těm makovicím pořád nikdo nebyl schopen vysvětlit, že státní rozhlas, když už ho musíme mít, není jejich soukromý podnik, a že je jejich zákonná povinnost zvát do vysílání i lidi jako je Koller. Bohužel lůza hned začne řvát, ať se odstěhuji do Ruska a lížu prdel Putinovi a podobné kraviny. Přitom já vůbec nevyjadřuji náklonnost žádným směrem. Já prostě jen chci, aby rozhlas plnil svou zákonnou povinnost a dal prostor různým názorům. Já ty různé názory chci slyšet, a o tom, co jsou lži, si s dovolením učiním úsudek sám, k tomu nepotřebuji ty fanatické ovlaječkované pokrytce a jiné pitomce.

    1. Nejhezci je, jak ta luza drzi ten spravnej euronazor, ale kdyz jim prijde SIPO za rozhlas, tak nadavaji zase. Tak ja nevim, co vlastne chteji.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017