Některé věci hlava prostě nebere - zpět na článek

Počet komentářů: 50

  1. Myslím, že je velice naivní představa, že současné politické špičky neví, co činí.
    Ví, moc dobře. Zatím jsem na pravý důvod nepřišel a opravdu nevěřím na konspirace, ale existuje a dozvíme se to později. Bohužel.

    1. Tahají si sem voliče? Naprostá většina imigrantů volí levici, tuším, že před lety i prasklo na britské levičáky, že dělají otevřenou imigrační politiku, aby měli hlasy.

      1. S tím taháním voličů bych to neviděl takhle jednoduše – levičáci se opírají hlavně o domácí pobírače dávek a méně kvalifikované lidi. U těch jim podpora imigrace na bodech nepřidá. Pokud by šlo navíc jen o voliče, asi bude levnější a méně risikové vychovat si je doma – ve většině západních států dnes jsou rodiny, které jsou na dávkách po několik generací a malou natalitou zrovna netrpí. Stačí jim přisypat, ještě o trochu víc domršit školství a voliči budou. Naopak pokud budete „investovat“ do imigrantů jako budoucích voličů, tak reálně hrozí, že ztratíte ty stávající a naženete je do rukou stranám protiimigračně zaměřeným (v newspeaku „pravicoví populisté“).

        Nepopírám, že někteří levičáci to vidí i takhle, ale myslím, že u většiny budou ty příčiny komplexnější – někteří opravdu věří tomu, že imigranti vyřeší problém stárnutí, jiní upřímně věří v multi-kulti a vzájemné obohacování kultur, you name it…

        1. spise pocitaji s tim, ze se jim podari rozlozit narodni identitu a z obcanu jednotlivych statu udelat jedny obcany Uhnije.

          Podivej se na vymatlana decka v Rakousku, male indoktrinovane kretenky, kteri aktualne rozhodli (zfalsovane) prezidentske volby v neprospech Hoffera.
          Breivik vystrilel sveho casu Utoyu a jakysi novinar se nechal slyset, ze ty levicacke tabory byly neco jako Hitlerjugend a asi mel pravdu. Proste smisit levicove mentaly s priprchlencema, spolecne si zanadavat na Izrael a vyjadrit podporu Palestine, zanadavat si na Putina, pak se shodnout na tom, ze gender je strasny problem, takze to vede k iniciative lgbttqq, ze je treba zavest 60 genderu ….

          https://www.youtube.com/watch?v=SAHvLAJ-5aQ

          samozrejme s cilem rozmlatit rodinu a snizit porodnost a naopak podporit priprchlenecke odnarodnovaci vlny.
          Pokud lidem seberes jakoukoliv sounalezitost, jakekoliv jednostici principy, udelas z nich stado ala 1984, ktere bude v klidu a pohode nasledovat jedineho vudce smerem k svetlym zitrkum, eliminujes i problem voleb.
          Jakobychom to sami nezazili….
          Jakoby ten system prave neprozival kolaps ve Svedsku, kde to dotahli patrne nejdale.

          1. Přesně tak. K nastolení diktatury je nutno nejdřív atomisovat společnost, tedy rozbít vše, co ji spojuje a tmelí – jinými slovy kulturní tradici nahradit multikulturalismem, neboli bezkulturností. Masy bez společně sdílených hodnot a zájmů se pak nebudou schopny sjednotit k odporu a stanou se snadno ovladatelnými. K ještě dokonalejšímu rozesrání společnosti pak dobře poslouží i nekonečné množství práv, nároků a povinností každého vůči každému, aby se ovce měly o co hašteřit, přimž státní moc utěšeně poroste, protože to včechno bude pískat.
            A pro případ, že by ovce snad začaly vidět kompromis mezi svobodou a domnělým bezpečím jinak, než mocichtivý establishment, šoupneme do stáda pár milionů agresivních čmoudů a ony rychle pochopí, že bez tvrdé ruky státu to prostě nepůjde.
            Myslím, že neomarxistiští stratégové nejsou debilové a tohle všechno si nejen uvědomují, ale cíleně s tím pracují. Motivace širokých mas sluníčkových užitečných idiotů je samozřejmě podstatně prostší, ale to by bylo na delší rozbor.

            1. Ne, ze by to nebyla jedna z cest, jak k diktature, ale ze by to bylo nutne? To si nemyslim…
              Trebas takovej Fidel myslim nic neatomisoval, ten proste vzal par lidi, flinty a sel, az tam dosel…
              A nebo trebas Hitler – ten naopak narod sjednocoval (ja teda Hitlera beru s dovolenim jako diktatora)
              Myslim, ze vetsina tech skutecne vyznamnych diktatoru spise spojovala, nez aby rozdelovala.

              Na druhou stranu, ona neni diktatura jako diktatura – to o cem ja mluvim je diktura jedince, to o cem ty mluvis je spise takova nejaka diktatura, kdy ten stat ovlada nejaka skupina (a ne zrovna mala) politiku a podobne. Tam to jiste takto muze fungovat.
              Ale hele, stat je to nejlepsi, co existuje, je tu tisice let, nic lepsiho nebylo vymysleno…takze nas cekaji same svelte zitrky, zcela logicky, kdyz nic lepsiho byt nemuze…Ja bych se toho nebal…

              1. Re: Lojza
                20.2.2017 v 14:35

                Razitkama se valci mnohem efektivneji, protoze ty nemuze opozice sebrat. Respektive muze, ale na to se obvykle neni schopna dostatecne zorganizovat.

                Jsme v 21. stoleti, alespon v Evrope.

            2. Já dokonce zajdu ještě mnohem dál než Lojza, a dovolím si tvrdit, že decentralisovaná společnost, v níž si každý drží vlastní hodnoty a zájmy a nesere se do hodnot a zájmů ostatních je pravým opakem diktatury, a v podstatě ji znemožňuje.

              Každopádně všechny až dosud známé diktatury skutečně byly založeny na pravém opaku, to jest, povýšení konkrétních hodnot (ať již to byla Čistá Rasa nebo Třídní Boj, to je úplně jedno) na piedestal Jedině Správné Státní Hodnoty a Názoru, a na násilném potlačení všech, kdo s těmito názory a hodnotami nesouzní.

              1. V principu souhlasím, ale když on je tam často problém s tím, že některé kultury jsou s oním nesraním se do hodnot a zájmů ostatních kompatibilní více a jiné méně. Viz například oblíbená tvrzení o tom, jak by radikální ručníkáři dali pokoj, kdyby USA či jejich spojenci nedělali to či ono…

                1. A nedali by?

                  Já to nevím, fakt ne — v současnosti jaksi chybí kontrolní skupina, neboť USA a spojenci to dělají, dělají to pořádně, ve velkém, a všude.

                  Historický fakt nicméně je, že v dobách, kdy to nedělali, mívali fanatičtí ručníkáři docela slušnou tradici dávání pokoje a nesraní se do hodnot ostatním; celkově a dlouhodobě spíše lepší, než země křesťanské.

                  Samozřejmě lze argumentovat, že současné poměrně extrémní nepokoje/sraní se nejsou důsledkem toho, že USA/spojenci dělají, nýbrž buď pohou korelací, nebo dokonce příčinou; takovou argumentaci nelze a priori vyloučit, jakkoli mně se (přinejmenším ve všech podobách, v nichž jsem se s ní dosud setkal) zdá silně nepodložená.

                  Přinejmenším jedním si jsem jist téměř stoprocentně: pokud své názory prosadí ti, kdo nechtějí pouze, aby stát do problematiky imigrace prostě a jednoduše nijak nekafral (a nechal sousedy, ať si případné spory vyřeší lokálně každý po svém), nýbrž ti, kdo požadují na státní úrovni ploty na hranicích, zákazy mešit, zákaz islámu jako takového a podobné magořiny, rozhodně nebude lépe; radikálních ručníkářů tak neubude, nýbrž přibude, a jejich tendence k nepokojům a sraní se do ostatních se tak neoslabí, nýbrž posílí.

                  1. Nojo, no. 15 let to tam rozjebáváme horem dolem, házíme jim bomby na hlavy a zabíjíme je jak myši aniž bysme se alespoň namáhali s nějakejma omluvama nebo nedejbože s lítostí a pak se ještě divíme, že nás nemaj rádi.

                    1. rozjebáváme … házíme … zabíjíme … aniž bysme se … se divíme …

                      Vy a ještě kdo?

                      Já tedy za sebe prohlašuji, že o ničem takovém nevím. Pokud jsem skutečně kdy něco podobného dělal, musel jsem být děsně ožralý.

                      (Jasněže vím, jak to myslíte; ale nezlobte se, podle mne je to přesně stejně pitomá generalisace, jako „muslimové jsou vrazi“ nebo „cikáni jsou zloději“ nebo „negři jsou blbí“ apod. Každý ať si, prosím pěkně, nese svou vlastní odpovědnost za své vlastní činy; ať je to Evropan, muslim, negr, Žid, Němec, nebo kterýkoli jiný cikán.)

              2. ocs 20.2.2017 v 15:04

                Nevím, kam zašel Lojza, protože jeho reakci jsem nečetl, ale u té Tvé pozoruji překvapivou míru nepochopení. Proč zmiňuješ „nesrání se do hodnot a zájmů ostatních“? Jsi snad toho názoru, že sdílet hodnoty a zájmy druhých znamená „srát se do nich“?

                Hovořím-li o hodnotách, mám na mysli ty tradiční, pokud to není z kontextu jasné. Ty, s nimiž je většina v konkrétním civilisačním okruhu po staletí srozuměna, umožňují lidem efektivně koexistovat, jsou zdrojem základních mravních paradigmat a především vytvářejí prostředí důvěry a předvídatelnosti chování druhých. Na takových diktatury opravdu obvykle nestojí.
                (Pokud by to nestačilo, je mi líto, na delší rozbory nemám čas.)

            3. To Coyot : Prave proto patrne dostal Breivik exemplarni medialni soud, jakoze jeho cin byl hrozne fuj fuj fuj, ze jeho ideologie je jeste vetsi fuj fuj fuj, protoze Breivik tnul pravdolaskarskou doktrinu odnarodnovani presne do ziveho, tam, kde je nejzranitelnejsi. Decka levicovych papalasu a generace budoucich politiku (ano,mame sice demokracii, ale politicke posty se bez problemu dedi z generace na generaci, viz klan Bushovcu anebo pipka Chelsea Clinton, ktera ani neni Billova dcera,coz ji nebrani, aby uz si zacal budovat profesni politickou karieru).
              Hned prvni den, co Breivika zavreli jsem si rekl, ze jednoho dne ho s velkou pompou pusti na svobodu a jeste mu postavi pomniky. Hitler a jeho Mein Kampf pres kopirak. Tlak vyvolava protitlak a jeden spatny system je nahrazen jeho presnou negaci, akorat jeste v o jeden rad horsim provedeni… Nejaka pojednani o tom ma Konrad Lorenz, spickovy rakousky etolog…

              1. breivik je fuj protoze je to zkurvenej vrah. Navic vrazdil deti a pubertaky, ze kterejch sice hypoteticky mohli vyrust pekny zmrdi, ale kdo nebyl v patnacti levicak a sebestrednej kokot co sezral salamounovo hovno, ze. A vrahy deti ma malokdo rad, i kdyz by jim byly jinak jejich nazory celkem sympaticky. Tak di s tim Breivikem do hajzlu, ten srac vyvaz moc lehce a muze za to podekovat tem slunickarum proti kterejm bojoval.

                1. Breivik je debil uplne stejny, jako byl ten typek, co ze sebe udelal tuhle pred muzeem taborak.

                  Vystrilet partu HJ by taky bylo fajn? Vystrilet partu Pionyru by taky bylo fajn? Ta decka si vetsinou jeste vubec neuvedomuji, ze jsou nekam manipulovana. Smysl ma (kdyz uz) liqidovat ideologii a jeji dospele a uvedomele siritele, ne nejake mladeznictvo, i kdyz z nich jednou treba totez muze byt. Proc? Protoze maji sanci na napravu, uplne stejne se nechaji zblbnout zase do neceho jineho.

                  Breivik je debil,ktery udelal spatne uplne vsechno. Od metody, pres volbu cile az po ustup. Proste debil. Divim se, ze se s nim vubec nejaky soud pare. Toho meli sbalit mimo media a predhodit rodicum tech decek. Dokud bude Evropa proti nasili bojovat „humanne“, nikam se neposune.

                  1. vystřílet partu dětí není fajn. Ani jsem nic takového netvrdil (pro případ že by ty otazníky nebyla jen řečnická otázka).
                    Palacha bych do toho netahal, Palach zabil akorát sám sebe a to je každýho věc*. Ani náhodou není ve stejné lize jako kreatura Breivik.

                    *jasně, žádnej člověk není ostrov a hrana zvoní i tobě a Palachovi blízcí z toho určitě byli dost špatný, ale vzato kolem a kolem, houby škody.

                    1. Jen pro úplnost: Breivik žádné „dítě“ nezabil. Dvěma nejmladším z jeho obětí bylo 14, a to už je sakra na hraně dospělosti; ostatní byly starší, leckteré mnohem starší.

                    2. Krom toho celou tu prohnilou new-left hatefree gunfree a brainfree sluníčkářskou bandu zasáhl přesně do srdce, což ostatně byl i záměr. Z velké míry si za to pravdoláskový buzny můžou samy, stačil by jeden jedinej člověk aspoň z těch dospělejch, co by měl zbraň, když už teda ani ti puberťáci s sebou neměli malorážky (jak by na takovým táboře bývalo ještě relativně nedávno úplně normální), ale to voni přece nepotřebují, pravdoláska zvítězí, stačí jim vlaječky a transparenty, ne? To jen znova potvrzuje, že to nebyl tábor, jako spíš politická vymejvárna už tak změklýho mozku. Však jak to říkal Orwell o těch zbraních v rukou dělníka, že. No, někteří tu message očividně nepobírají doteď…akorát že jich bude tolik zrovna tady bych nečekal.

                    3. Re: Behemot
                      20.2.2017 v 22:57

                      Vsechno by to bylo stravitelny, kdyby neslo o omladinu. Pubertaci se nechaji nahecovat do cehokoli. Staci jim jeden den pustit par srdceryvnych filmu a mas je na uplne opacne strane barikady. Od Breivika to proste byla prasarna. Kdyby vystrilel stranickej klub, asi by to bylo o necem jinem. Takhle jen ukazal, ze pri brutalni silove prevaze si mohl delat, co chtel. V cem pak mel byt lepsi, nez ti slunickari, kteri mu do zeme natahaji sajrajt?

                    4. O tom to ale celý je. Tu silovou převahu mu ti blbci dali sami, dobrovolně.

                    5. Re: shane
                      20.2.2017 v 21:57

                      Psal jsem to jako reakci pod tebe, ale ne na tebe. S tebou v tomto samozrejme souhlasim. Palach i Breivik byli debilove oba, jen samozrejme kazdy v uplne jinem svete a formatu.

              2. ad:…jakoze jeho cin byl hrozne fuj fuj fuj,

                No a nebyl? Nebyl snad? Společnost, která opustí své základní a zásadní principy – mezi něž bez diskuze patří právo na život – je v prdeli a končí!

                1. Spolecnosti se jen restartuji. O jejich totalnim konci muze rozhodovat spise priroda, nebo treba biologicke zbrane. Zbytek je jen pohyb po spirale.

          2. S tim rozlozenim (nejen) narodni identity dost mozna mate pravdu. Asi pred tydnem o tom Ron Unz napsal clanek:

            http://www.unz.com/ishamir/the-futile-efforts-of-donald-trump/

            Dle nej se zide jako Soros se snazi zajistit, aby v novem multikulturni poradku nebylo vubec mozne ukazat prstem na jednu skupinu obyvatel (i kdyby skodila sebevic) a nalezite se s ni vyporadat, jak se to v prubehu tisicileti bezpoctukrat stalo behem mensich i vetsich pogromu. Take tam vypichuje celou radu soucasnych zidovskych protimluvu, mimo jine:

            -16 let nonstop bombardovat cmoudy je OK, zakazat jim vstup do USA je protiustavni a nelidske.

            -Izrael prijima pouze zidy, ale kdyz jina zeme odmita urcitou cast priprchlencu, je to nehumanni a rasisticke.

            -Libye s Kaddafim a jeho bezplatnym skolstvim a zdravotnictvim placenym z ropy bylo diktatorske peklo, ted se tam maji lip.

            -Kdyz nacisti do ghett zavirali zidy a brali jim majetek, tak se tomu rika holokaust. Kdyz zide zaviraji do ghett cmoudy a berou jim majetek, rika se tomu „budovani osad“.

            Dle Unze je nicmene hlavnim cilem dostat do Evropy zemi dostatek muslimskych cmoudu, aby rozlozili i zbytky krestanskeho odkazu, ktery tu jeste pretrvava. No, dotycny je zid, takze mozna velmi dobre vi, o cem pise…

      2. Ano, tohle levice dělá(la) nejen v Anglii, kterou jste správně zmínil, je to tak všude, kde ji přestanou volit stávající občané, například když zjistí, že pro ně nemá levice žádná zajímavá témata. A ta jsou? No zejména přerozdělování, jak jinak. Jakmile populace začne bohatnout, přestává velká část levici volit.
        Koukněte se do Francie, co se děje tam:
        http://www.reflex.cz/clanek/komentare/77446/islamiste-jasaji-nad-prezidentskym-kandidatem-francouzskych-socialistu-hamon-je-nas-tvrdi.html
        Mimochodem, v té Anglii, co si vzpomínám, tehdy dokonce vyšly najevo dvě zásadní věci:
        1) Levice dlouhodobě strkala do šuplíku všechny expertní zprávy, varující před důsledky řízeného importu muslimských a barevných (afrických) migrantů, dokonce s výrazným probuzením doposud klesající úrovně organizovaného zločinu.
        2) Interní zpráva jejich poradce, přesně definující, jak moc dobré je ty migranty importovat, protože nikdy nikoho jiného volit nebudou a hlavně – kdokoli se proti tomu vymezí, bude zcela snadno onálekován jako xenofob, rasista, nácek…
        Jako bychom to někde viděli, že?

  2. Jestli to není jako zprávy v našich židovských televizích. Když je nějaká režimu nepohodlná demonstrace tak si počkají až tam bude nejmíň lidí a ještě zaberou nějaký oddělený hlouček aby byl vydět prázdný zbytek náměstí. Tak to vypadá jako nějaká akce hrstky zoufalců, kterým dají nějakou nálepku jako neonacisté nebo extrémisté.

    Podobně jako kdysi protihomo demonstrace DS kam zcela protiústavně nepustili lidi bez prolustrování občanky a zapsání údajů. V televizi pak ukázali nějaké holohlavce které pacifikuje policie. Přitom tam byli normální lidi dokonce i taťkové s dětmi.

    A u režimu příznivých neomarxistických akcí žida Sorose jako multikulti a především homopochody, počet účastníků nadsazují a kamerami zabírají přiblblé rozesmáté matky co pochodují se svými dětmi hned vedle těch deviantů a prznitelů chlapečků.

    A navíc, jestli je Barcelona něco jako u nás Praha (ráj všech neziskovek, neomarxistů, úchyláků a homoklád) tak se nedivím opravdu ničemu.

  3. ja si myslim, ze to je spise zasterka, aby se lidi zabyvali blbostma a nedivali se na podstatne a mnohem mene resitelne problemy, nez je par tisic gynekologu amateru ze subsaharske afriky navic.

    Ten zasadni problem, o kterem se nemluvi, je bankovni sektor. V Italii uz to zacalo loni v prosinci, ted mame konec unora najednou nam krachuji banky v Spanelsku, asi zcela nesouvisejici udalosti, ze… DOkonce se Makrela nechala slyset, ze je Euro nefunkcni a ze i Nemecko ma problemy, ktere by s DM nemelo.

    http://www.zerohedge.com/news/2017-02-19/unthinkable-just-happened-spain

    1. Juu, tak ono nam to uz konecne vsechno zkrachuje, jak melo zkrachovat v listopadu 2016, a pak teda v prosinci 2016?
      Fakt jo? Jupiii, konecne ti neco vyjde

  4. Španělsko bych si rozhodně neidealizoval. Ano, momentálně je to celkem příjemná země na dovolenou, ale taky tam už začalo pár dost hnusných válek a ta ekonomika také nic moc. Což mi připomíná, že při té poslední krizi, kterou bylo Španělsko dost zasaženo, jsem zaslechl mezi zdejšími Španěly například názor, že vůbec nejlepší řešení té jejich tehdejší obří nezaměstnanosti by bylo, kdyby co nejvíce lidí pracovalo ve státním sektoru. Politické spektrum na jedné straně „tradiční levice“ PSOE (což jsou samozřejmě dle nejlepších jihoevropských tradic komouši až na půdu), pak ještě horší komouši PODEMOS a na druhý straně strážci tradičních hodnot v podobě panbíčkářských lidovců z PP. Pak tam ještě mají jakousi soft levici pro městské liberály CIUDADANOS, něco jako u nás TOP09. Tak co potom s takovou zemí?

  5. Předně – Barcelona sice je součástí Španělska, ale jako Španělé se necítí, silně lpí na tom, že jsou Katalánci. Stejně tak bych do toho netahal ekonomickou situaci Španělska, protože Katalánci Španěly slušně sponzorují a je to i jedním z důvodů, proč se dlouhodobě snaží osamostatnit. To se samozřejmě nedaří, protože klasickou ukázkou španělské demokracie je, obžalovat kteréhokoli politika, který to zkusí. Referenda už byla, nebyla ovšem uznána.
    Jestliže hledáte zdroj nějakých 160K lidí, co si jdou zademonstrovat za imigraci, pak je dobré vědět, že jen muslimů je v Barceloně, která je největší muslimskou komunitou ve Španělsku, hodně přes 300K. To ledacos vysvětluje, nemyslíte? Fakticky najdete „muslimskou“ čtvrť právě vedle La Rambla, na západ od ní. Bohužel nemáte pravdu, že by se jich tehdy „zbavili“, jak píšete, ta čtvrť, Raval, je odtehdy pevnou součástí tzv. „Starého města“.
    La Rambla je „čmoudů“ plná, zejména pokud tam zajdete večer a dostat se na jejich území je odtud, bavíme-li se o spodní části, otázkou tak padesáti kroků. Nicméně, prošel jsem to opakovaně v rozmezí jedenáct večer až dvě ráno a přežil jsem. Asi mám kliku. I ty štětky co jsou po okrajích mi daly docela pokoj, snažím se vždy, když někde jsem, vystupovat jako místní. Nicméně – zločinnost na Ramble je pověstná, je to v každém průvodci, řekne vám to každý místní, osobně znám člověka, co zde byl obstoupen a pod pohrůžkou nožem oloupen o všechno (od peněženky až po techniku) v pravé poledne. Zhruba za patnáct sekund tam byl už zase jen sám, bez všeho a nikoho kolem to nezajímalo.
    Ale zpět k lidem, ochotným v Barceloně demonstrovat – je to opravdu silně multikulturní město a co jsem stihl poznat, tak i silně levicové, ale mohu se mýlit. Dokonce mi přišlo, že snad mají už vyhrazené dny na demonstrace, kdy se prostě nejde do práce a jde se někam blbnout na ulici. Zažil jsem zde monstrozní demonstraci policistů (nejsem si jistý, ale nejspíše něčeho, jako jsou u nás strážníci) a musím říct, že to uměli dokonale. Dav od nevidím, do nevidím, řev, pískání, řehtačky, kostýmy, dělbuchy, střelba slepými do vzduchu, šibenice s oběšenými figurínami, to vše láskyplně dohledováno policií (nějakou jinou), která si s demonstranty s úsměvy podávala ruce a fotila se. Jednou za čas se zastavili, uklidnili se, vydýchali a pak se jelo dál. Místní říkali, že je to v pohodě, že máme přijít zítra, že teď pár dnů žádná další stávka není v plánu.
    Takže asi tak.

    1. Taky tam mají cyklojízdy, kvůli jedné roztahané přes půlku centra jsem jednou málem nestihl letadlo.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017