Nejseš kámoš a půjdeš do kytek - zpět na článek

Počet komentářů: 508

  1. Co se týká Kobzy, u politika by se ještě dalo pochopit, že zasvěceně hovoří o něčem, o čem naprosto nic neví (resp. celé ty jeho bláboly jsou podložené jen představami v jeho hlavě).
    Ale u věcí jako masová vražda by přece jen měl vědět, kde jsou hranice.

    1. Problem nebyl v hranici, ale v hloupe formulaci.

      1. Já jako hlavní problém vidím, že místo vytvoření si názoru na základě informací postupuje obráceně, na základě svého názoru si vytváří informace tak, aby mu odpovídaly.
        I když by se šlo usmát nad jeho přesvědčením, že žádný student VŠ nikdy nemůže být příznivcem SPD.

        Ale budiž, u politika, navíc z SPD, se to dá čekat, ale jak píšu, všeho s mírou.

        1. Dobře to komentoval Petr Hampl:
          Korektní nekorektní. Zajímavější je, jestli to bylo pravdivé.

          Za prvé. Jiří Kobza připomněl, že pražská filosofická fakulta je prostředí, kde se do studentů doslova pumpuje nenávist. A to nenávist opravdu zběsilá. Měl jednoznačně pravdu.

          Za druhé. Jiří Kobza připomněl, že když lidé žijí v ovzduší intenzivní nenávisti, roste riziko násilného jednání. Měl jednoznačně pravdu.

          Za třetí. Není jisté, zda to hrálo roli v konkrétním případě předvánočního vraha. To ale Jiří Kobza nikde netvrdí.

          Kobza má pravdu. Neřekl nic, co by “překročilo hranice morálky”. Amorálně jedná Česká konference rektorů, když místo bezpečnosti na fakultách řeší politické ambice, když blokuje pokusy o věcnou diskuzi a převádí vše do roviny primitivních nenávistných výkřiků.

          1. Nikoliv.
            KOBZA TVRDÍ, že FF UK do studentů pumpuje nenávist.
            Tvrdí, že střelec není podporovatel SPD.
            Že střelec je špičkový produkt inkluzivního školství.

            To vše s tím, že podle zbytku toho příspěvku absolutně nic neví ani o střelci (odvolává se na média, kde o něm prakticky nic zveřejněno nebylo), ani o FF UK (ptá se, co se tam vlastně učí).

            Čili všechno z toho je akorát jeho přesvědčení, že to tak je.

            1. Tož, vyvraťte to. Dneska má každý mlaďoch hromadu sockasítí, tak by nebylo tak těžké zjistit a zveřejnit, co byl zač. Jinak vznikají fámy, moderně zvány dezinformace.

              1. Kobza se spletl v jediné věci:
                Kozák nebyl produktem dnešního inkluzivního školství.
                To budou až ty budoucí produkty současného inkluzivního školství. Hluboce frustrované, nenávidějící celý svět i vlastní rodiče, protože právě díky těm nesoudným rodičům, byly od šesti do čtrnácti let vystaveny jen posměchu, šikaně, studu za potřebu jakéhosi „asistenta“, uvědomující si svůj handicap 24h denně, který jim celé okolí a celou tu dobu, bude dávat náležitě sežrat. I za vydatné pomoci internetů.
                Určitě ne všichni, ale bude jich tak moc, že se budeme divit.

                1. Na druhou stranu, inkluzivni skolstvi ma svuj fanclub, a sice rodice tech kriplu. Jen co vidim na ZS, kde mam bohuzel potomstvo. Nejvic rvou rodice debilu, co maji zadaky a prolejzaji se ctyrkama, nebo rovnou propadnou. Na rodicaku slysim, ze chyba je samozrejme v kantorech a skole jako takove. Proto jsem na ferovku ucitelum rekl, ze na rodicaky chodit nebudu, pokud chteji, aby to tam melo klidny prubeh. Jen kvuli tem debilum se snizuje latka vzdelani, ucitel preskakuje nektere kapitoly, protoze kriplove by je nepobrali a ty chytrejsi deti pak maji smolika.

              2. Co mám vyvracet?
                Já tvrdím, že Kobza netuší jak to ve skutečnosti je a ten jeho text je založený jen na jeho představě, že to tak je.
                Podle mě tohle je celkem evidentní už z toho jeho příspěvku.

                Ale samozřejmě dobrá taktika, generovat vymyšlené bláboly a připsat „A vyvraťte to!“ je samozřejmě daleko snazší než je vyvracet, navíc když jich bude dost, statisticky dřív nebo později nějaký vyjde.

                Nicméně, i někteří poslanci SPD mají VŠ tituly (Karel Sládeček dokonce Filozofickou fakultu), takže zjevně nejsou všichni příznivci SPD nevzdělaní blbci.
                Pak taky to, že špičkovým produktem inkluzivního pirátského LGBTQ+ vzdělávání je fanoušek Polska a střelných zbraní, taky vypadá dost podezřele.

                1. Kobza řekl svůj pohled na věc. Možná je to píčovina, možná ne. Argumenty nikdo nemá. Ale všichni „správní“ ví, že mele hovna, protože to je blbeček z SPD.
                  Pokud měl Kobza mlčet, měli by mlčet i jeho kritici. Anebo říct, jak to bylo.

                  1. No, jednou s tebou musim souhlasit. To bych necekal, ale je to tak.
                    Skutecne, nejakej Kobza nic nevi a mel by mlcet, stejne tak jeho kritici, protoze take nic nevedi. To je absolutni pravda.
                    Skoda, ze se tim ten pan Kobza neridi a nemlci.
                    To se pak holt neda nic jineho delat, nez rict, ze pan Kobza nic nevi, tudiz prachsproste spekuluje a podle toho co rika stylem, ze jednoduse mele hovna.

            2. já taky nevim, co se v takové díře zkurvenců učí, a když náhodou občas nekde neco zachytím, je to ve většině případů na blití…

                  1. Hupert 3.1.2024 v 20:19

                    Tohle bych potlačil s využitím Daniela Blacka:

                    https://echo24.cz/a/HSs6b/tydenik-echo-zmena-pohlavi-byla-chyba-transgender

                    .

                    1. Popravdě, dodnes nemám jasno v řadě věcí, ale moc mě to naštěstí nestojí. Tenhle má ale smůlu, že kvůli svým nejasnostem musí dvakrát ke krejčímu.

                  2. Se nedivim, ze tam nekomu hrabne. Respektive… ono tam asi hrabe kdekomu, soude podle tech praci, ale ze nekomu hrabne vyrazne vice.

                    1. A hned je svět pestřejší.

                1. Hupert 3.1.2024 v 20:17

                  – – –
                  Citace z první práce v odkazu:

                  „… praxi přesidlovací politiky v Československu, která byla zaměřená na obyvatele označované jako „cikáni“. … označovaná též jako „rozptylová“, … v historické a romistické literatuře často popisována jako jeden ze symbolů násilí komunistického režimu na Romech, které mělo vést k rozvratu jejich kulturní identity
                  a narušení zavedených socio-ekonomických struktur…“

                  * * *
                  No, já to zažil v různých částech ČSSR.
                  Taktéž jsem kdysi pracoval v podniku, kde se toto obyvatelstvo vyskytovalo.
                  A pamatuju větu tehdy asi 55-letého četaře pokládkové skupiny, člena onoho et-nika:
                  „To nený dobre, ak nás dajů pet-šest pokládkových skupin do jedného tábora. Lebo ked je „nás“ tolko pokope, budú prúsery, chlast, neurobí sa robota, nebudú odmeny, zkurví sa morálka, partiaci nebudú zvládat a celé íde do rite…“

                  .

          2. Echo 24
            Nová republika:

            „Takže z oficiálních trollích farem určených pro pěstování nenávisti, jsou čtyři (!) přímo na státních fakultách. Tyto humanistické veřejnoprávní instituce platíme z našich daní, tak je citujme: Rádio Svobodná Evropa, Praha

            Od nepřímého a mediálně mazaného nabádání k vraždě Putina ve státním rozhlase pak jdeme k vraždám na FF UK jako vlajkové státní instituce českého humanismu. A je dobré vědět, že z adres IP na zdejší alma mater byla vytvořena platforma na mediální útoky proti Rusku

            Kruh násilí se uzavírá: od Putina v pytli na mrtvoly v Praze jdeme k Rakušanovi ve stejném pytli na Kolínsku. Od mládežnického pořadu o atentátu na Putina jdeme ke střelbě na FF UK. Tato fakulta je na seznamu veřejno-právních institucí, které profesionálně šířily nenávist přes jejich IP adresy. Tolik ke stavu institucionální nenávisti, pilně pěstované v české akademické kotlině.

            IP adresy:
            Evropský dům, Jungmannova ulice, Praha
            Filozofická fakulta UK, Praha
            Fakulta sociálních věd UK, Praha
            Fakulta humanitních studií UK, Praha
            Fakulta sociálních studií, MU, Brno
            The Prague Security Studies Institute, Praha
            Open Society Fund, Hradecká ulice, Praha
            Český Rozhlas, Praha

        2. Joker: připomněl jste mi jeden seriál o kriminálních případech. Tam se to jen hemží situacemi, kdy výpověď neodpovídala vyšetřovací verzi, tak bylo potřeba hledat další důkazy, případně ty existující různě ohýbat. Dokud podeželý, případně obviněný vypovídal v souladu s trestní kvalifikací, bylo vše v pořádku, jakmile se odchýlil, najednou „začal účelově vypovídat“.

          Takže tenhle postup je u mnoha lidí zcela přirozený. Současně odpovídá kdysi odkazovanému článku, kde se zkoumal vliv faktů na lidi – a ukázalo se, že většina lidí něčemu věří, aniž by věděla proč (tehdy to bylo na příkladu pádu dvojčat). A čím více argumentů proti, tím fanatičtější obrana víry. Nakonec, mrkněte na JH tady (extrém pak je Mrcasik, který jde na obranu víry věděcky, což vede k velice komickým konstrukcím a podobně, ale více labilně fabuluje Challenger).

    2. také musel vědět, že masová vražda je noční můra každého vegetariána

      1. @fort: ..a vis, co je nocni murou Vagintariana?

        1. zájezd do Thajska?

        2. @ DF

          Privatizace Kliniky kožní a venerologie?

        3. tranďák s našitejma kozama?

  2. Za sebe musím říci, že ta nenávist není na mé straně. Mně je jich obyčejně lidsky líto.
    Z mého pohledu jde o oběti ideologie a systému, který zde na jejím základě vznikl. To oni nenávidí mě, protože ideologie jim říká, že jsem méněcenný „dezolát“.

    Děsí mě, co tady za těch pár desítek let vyrostlo a pociťuji za to do jisté míry spoluvinu. To my jsme to dopustili, to my jsme před lety ignorovali první příznaky…

    Mimochodem ten poslanec Kobza (nebo jak se jmenuje) je zřejmě idiot. Doteď ve svém věku nepochopil, že někdy se sluší prostě mlčet.

    1. Podobne nam muze byt lito komunistu, kteri byli vychovavani po roce 50, ti take uverili ideologii. A zcela jiste by se podobne daly pochopit ty davy HitlerJugend, pripadne der Bund Deutcher Mädel. Tam take jen uverili ideologii, apod.

      Tohle je hodne pohodlne, jak vlastni zodpovednost za pruser svest na ideologii.

      1. To není o tom omlouvat něčí činy. Zbavit ho trestní a/nebo morální odpovědnosti za jeho činy. Pokud někdo dělal třeba bachaře v uranovém lágru, mlátil tam mukly a je svéprávný, tak za ty činy samozřejmě nese plnou odpovědnost.

        Je to o tom, že to byl režimní propagandou zmanipulovaný takzvaný užitečný idiot. Kdyby nebyl pod vlivem propagandy, tak by někde v kolbence zametal špony a maximálně by se občas popral v hospodě s podobným ichtylem.

        Čili je to současně zločinec a současně politováníhodný zmanipulovaný chudák. Pohled na něj je zkrátka jiný než na ty, kteří ho dokázali zmanipulovat.

        1. no a teď si vem, že tam lágroval přesně dle tehdejších zákonů, a zločinca z neho nekdo udělal škrtem pera i po desítkách let :o)

          ale je pravda, že předvídatelnost práva tehdá byla vo vesmír jinde, než dneska v tom ach tak právným stádě, kdy nevíš dne ani hodiny, co je proti tomu pár desítek let…

          1. Jakkoli se podílet na „boji proti ideozločincům“ je zavrženíhodné za jakéhokoli režimu. Nezávisle na legislativě.
            Naproti tomu dělat bachaře v kriminále pro zloděje a vrahy je OK. Okrádat a vraždit vlastní spoluobčany je totiž zavrženíhodné za každého režimu. Takže i potírat tento typ zločinů je v pořádku.
            Samozřejmě se to netýká například ideologicky vyfabulovaných pseudokrádeží typu „Na ten statek si ten kulak nakradl okrádáním čeledínů a děveček. Tak to, co nakradl, teď musí vrátit lidu.“

            1. v místě a čase se právě poměrně výrazně mění to, CO je jakej druh deliktního jednání a taky kdo a jak (a esli vůbec) je za to trestanej

              1. Mění se pouze to, co je ideologicky motivováno aktuálním režimem. Tedy ideozločiny a pseudozločiny vůči státu. Podstata skutečných zločinů se nemění. Může docházet k jejich řekněme evoluci, což je ale dlouhodobý proces související například se stupněm poznání apod.
                Pokud se něco zlomově změní současně se změnou režimu, je to vždycky ideologicky motivováno. Ať už v pozitivním slova smyslu – třeba zrušení zákona o „podvracení republiky“ nebo rehabilitace ideozločinců z minulého režimu apod. – nebo ve smyslu negativním – tedy zavedení nových forem ideozločinů.

  3. Zrovna tohle nehrozí…
    Viz Cyril Northcote Parkinson – Parkinsonovy zákony…

    1. Jsem dement a jdu se stydět před zrcadlo…
      Patřilo pod Sysopa na předchozí stránce…
      Přidávám se k nadávajícím na nemožnost editace příspěvků…

      1. jízlivec

        To už se tady nejmíň jednou řešilo. Mnoho lidí vzneslo podezření, že by se editace zneužívala k diskusním podvodům (sic). A máme si stát za tím co píšeme a psát pořádně, ať nemusíme nic vopravovat. Já osobně nevím. Taky by se mi to občas hodilo, když mě dodatečně napadne lepší pointa. Ale je fakt, že je to jen problém mý vlastní blbosti. Hele zatím myslím, že by mohlo platit pravidlo: Neměň nic, co funguje. Důsledně vzato: Neměň olej, dokud se nezadře motor.

        1. Vzpomněl jsem si na zcela nesouvisící historku…
          Jeden rodinný známý se kdysi dávno radostně chlubil, že zadřel nějakou škodovku (embéčko?)…
          Pointa byla v tom, že nafasoval ten vůz z fabriky s přísným zákazem olej nejen měnit, ale i dolévat…
          Nevím už kolik najel, snad něco přes 40 Mm…

        2. ModrýKlokan 31.12.2023 v 16:01

          To se zde řešilo nejednou.
          Výchozí stav byl ten, že úzká skupina lidí měla administrátorská práva, takže mohli editovat či mazat libovolné příspěvky, případně některým diskutujícím podle svého uvážení znemožnit přihlášení na libovolně dlouhou dobu.
          Vzhledem k tomu, že někteří adminové, za všechny připomenu alespoň HonzuZZR, možnost editace cizích příspěvků rádi a s gustem využívali, pan domácí vzal administrátorská práva všem.
          Bohužel tehdy zmizela i volba „náhled“, kdy si přispěvatel mohl svůj příspěvek prohlédnout v jeho konečné podobě a případně se vrátit k editaci.

  4. Nad tímhle článkem by patrně dřívější DFENS (tak ještě před 10-15ti lety) hořce zaplakal. A pak by použil svůj tehdejší sarkasmus vůči těm nešťastníkům, kteří svoji neochotu postavit se agresorovi vydávají za ctnost a dokonce prohlašují , že obrana je špatná, áno, protože prý dokonce ve společnosti povzbuzuje různé masové vrahy jako byl ten sráč z 21.12. . A obecně že eskaluje konflikt, vždyt, když se nebude útočníkovi kladen odpor, tak žádný konflikt, žádná válka, přece nebude, bude ten mír, všichni si padnou do náruče, lev bude vedle beránka lehati……
    Mimochodem, na snaze zastavit populační růst nevidím nic špatného. U nás se počet obyvatel zhruba stabilizoval na 10 mio a vůbec by nebylo špatné, kdyby se inspiroval i třetí svět, protože tam exploze přírustku obyvatelstva je opravdu megaprůserem.

    1. Tak přestaň podporovat všelijaký člověky v tísni a unicefy. Zasaď se o to, aby netahali do Afriky očkování, ale šprcky.

      1. Jakmile s tím přestanete vy, budu vás následovat.

        1. Mirek F.
          31.12.2023 v 13:03

          Jakmile s tím přestanete vy, budu vás následovat.

          – – –

          Už nevíš, co odpovědět, tak vybleješ blud. Nebo jsi někde viděl, že servisdok cpe prachy na Člověky v tísni a podobný sračky?
          Je vidět, že jsi jen primitivní pubertální zmetek…

          .

          1. Jo, jste to vy. Nepříčetné spílání přes obrazovku a sestavování uspokojujících (ve všech významech tohoto slova) seznamů.

            Bud ve své duševní prostotě ani nejste schopen rozeznat ironii nebo je „servisdok“ jeden z vašich dalších nicků. Asi proto se neptáte jeho, kde viděl, že bych tam cpal prachy já.

            1. Mirek F. 31.12.2023 v 13:27

              „…rozeznat ironii …“

              – – –
              Jasně, ironii – stačí se podívat na tvoje příspěvky, co píšeš sem a je naprosto jasné, co podporuješ.

              .

              1. A ze kterých příspěvků , prosím, vyplývá, že podporuji Člověka v tísni? Jste si chtěl jen vztekle prsknout, budte ale chlap, a pokuste se vaše slova doložit.

                1. Já podporuji jen člověky s plísní. Antimykotika lezou do peněz.

                  1. @ Honza

                    Chudák plíseň v tísni, dyk je to živý tvor.

                    1. :) Nojo, Dyk je živý tvor. A Dyková taky. Jen jsou to stejní paraziti jako ta plíseň.

                2. Až se zase objeví nějaký klip unicefu, kde budou ukazovat černý podvyživený miminka, černoušky s nafouklými bříšky a budou tvrdit, že je potřeba jim pomoci – tak slušný a morální člověk typu Mirka F. přece okamžitě pomůže, no ne?
                  Vždyť je slušné a morální jim pomoci!
                  Právě kvůli takovým lidem se brzy dožijeme takového překvapení z té Afriky, až se budou divit i všichni tihle morální slušňáci.

                  1. Pořád jste corono (servisdoku) neprozradil váš duševní pochod vedoucí k úvaze, že podporuji zmíněné organizace. Já, než někam pošlu svoje prachy, si něco o celkové situaci a problému zjistím. Neposuzujte ostatní dle sebe.

                    1. Mirek F. 31.12.2023 v 19:04

                      – – –
                      Používám nick „corona“, servidok je jiný uživatel. Kdybys měl jen trochu postřeh, všiml by ses.

                      Podporuješ to, co řvou česká média – plyne to z tvých příspěvků. Když budou hulákat, že támhleten stát udělal agresi, tak na něj budeš plivat; pokud zařvou, že jiný stát někam vletěl a chrání tam svobo&demo (třeba před několika lety v Afghanistánu), tak budeš kývat jak oslík.

                      Kolik jsi kam poslal nebo neposlal je jedno – zjevně patříš do stejné sorty, která sype Milionu chvilek a podobné pakáži, z toho se nevykecáš…

                      .

                    2. Vaáš dojemný soulad nemůže nevyvolávat pochybnosti o dvojidentitě.

                      A ted si trochu rozebereme vaše demagogie.
                      Jako je ta o českých médiích jako o nějakém jednolitém propagandistickém bloku. To je očividně vaše oblíbená představa ze socíku. Ve skutečnosti je tady médií spousta, státní i soukromá, včetně bezpočtu internetových.
                      To, že můžu mít v jednom bodě shodný názor s některým médiem, ještě opravdu nevyplývá, že s ním souhlasím vždycky, to je zas jen vaše další demagogická pomatenost.
                      Včetně toho, že jsem k tomu názoru přišel právě jen kvůli onomu médiu.

                      Takže není zač za mé trpělivé vysvětlování základní logiky. Opravdu neposuzujte ostatní dle sebe. Budte dobrý, uspokojujte se svými seznamy, vzpomínejte na ty krásné doby, kdy jste měl velkou moc nasd ostatními, ale pokuste se občas myslet, když už píšete do diskuse.

                    3. Mirek F. 2.1.2024 v 6:00

                      – – –

                      Ty začínáš hned v 6:00…?

                      :OD

    2. Mirku, Mirku, máte ještě hodně co učit.
      Pro začátek doporučuji životní příběh paraguayského diktátora Franciska Solano Lopeze.
      Pak dějiny Balkánu, křížových výprav do Svaté země a Japonska z doby válčících států.

      1. Konkrétního neřeknete nic, jen obvyklé demagogické „zjistěte si“ , abyste vypadal jako moudrý guru. Ale kdo se hlásí k ruské straně, nezklame.

        1. Konkrétně? Tak třeba ten Lopez, to je pěkný příběh. Ten pomáhal napadené zemi tak, až svoji vlastní zemi téměř zničil. Ale byl to slušný člověk, že?

          Po celou historii lidstva nebylo považováno za nic zavrženíhodného nebránit se mnohem silnějšímu nepříteli, nebo se k němu dokonce přidat. Nebráněné město bývalo obvykle ušetřeno, byť za cenu výpalného. Bránící se a dobyté město bylo vystaveno třem dnům plenění.
          No a na Balkáně knížata přecházela ze strany na stranu, jak se jim to hodilo, třeba i na Kosově poli bylo v osmanské armádě nemálo Srbů…
          Až měšťáci v 19. století přišli s konceptem totální války.

          1. Ani dnes není obecně považováno za nic zavrženíhodného, když zbrojenému lupiči majícímu po všech stránkách převahu se odevzdá peněženka. Ale NIKDO příčetný tím nelegitimuje lupičovo chování, naopak, podnikají se kroky vedoucí k lupičovo zneškodění, jinak bude pokračovat. To samé platí i pro ta obléhaná města, jejich kapitulace byla vynucena hrozbou teroru v situaci, kdy účinná obrana byla vyloučena. Ale zase, hledaly se všechny možnosti, jak agresora zastavit.
            Jsem poslední, který by Ukrajině přikazoval bránit se. Ale rozhodne-li se tak, je slušné a morální jí pomoci. S dodávkami moderních zbraní má šanci . A další důvod je ten, že agresora zastavíme hned na začátku.
            Jsem se rozepsal v odpovědi někomu, kdo je dle vlastních slov na straně Ruska. Takže tu starost o nebohé Ukrajince vám nevěřím ani zbla. A ještě P.S., s tou Paraguaí a jejím ůdaným napadením jste, slušně řečeno, mystifikoval.

            1. Napadena byla Uruguay.

              1. No, napadena, byla tam občanská válka. A zas není tak velký problém pomáhat tak, aby vlastní země nebyla zničena, každý opravdu není paraguayský velikáš.

                1. Evropské unii se to docela daří, alespoň z ekonomické stránky.

                2. @ Mirek

                  Máš v tom guláš. Napadena byla Ukrajina hybridní zpravodajskou operací z kolektivního západu. Po nelegálním převzetí moci pučisty na Ukrajině, byla použita pro eskalaci napětí a vyprovokování proxyválky Západu proti Rusku.

                  Součástí metodiky eskalace byl například vražedný teror proti většinovému ruskému obyvatelstvu Ukrajiny a operace armády UA s těžkými zbraněmi, bombardovacím letectvem a raketami proti civilním obyvatelům východní Ukrajiny.

                  Čemu na tom nechápeš jelito?

                  1. Čemu na tom nechápu :-) ? Především, proč nepoužíváte lepší překladač z ruštiny do češtiny :-).

                    Samozřejmě pořádd ještě nechápu, jak někdo může neustále postovat ty stokrát vyvrácené proruské výblitky, jak jste právě předvedl. Po Majdanu následovaly opakovaně svobodné volby, jak parlamentní, tak prezidentské.
                    A ten vražedný teror, ten přece nápadně připomíná ten vražedný teror, který v roce 1938 rozpoutali odporní Češi proti nevinným sudetoněmeckým civilistům. Ty hetakomby civilních obětí českého husitského vyvraždování nakonec donutily pana Hitlera zasáhnout. V žádném případě se nejednalo o ochranu integrity proti henleinovským bojůvkám mohutně vyzbrojovaným z Reichu stejně tak jako dnes Rusko mohutně vyzbrojilo proruské separatisty na východní Ukrajině.

                    1. Nestojíš MK ani za odpověď. Je to z ostravštiny, soplivej hňupe.

                    2. MK je váš třetí nick? Nebo jste se jen vyděsil, že Mkáčko nebylo schopno nic kváknout, tak jste usilovně přispěchal na pomoc zamaskovat nedostatek protiargumentů :-) ?

                    3. Mirek F. 2.1.2024 v 6:03

                      – – –

                      Opravdu, hned od šesti…

                      :OD

                    4. @ Mirek 19:11

                      Hlavně se nenech emočně rozhodit, ty argumente, ať tě neklepne.

                      Ještě před Majdanem/státním převratem 2014 na UA, byl vyhlášen ukrajinskými nacisty nezávislý Ukrajinský stát na západní Ukrajině.

                      Po majdanovském převratu, který řídily západní zpravodajské služby, převzali násilně a nelegálně moc ukrajinští nacisti na celém území UA.

                      Donbas a jeho zákonně zvolené mocenské struktury, se postavil na odpor pučistům a hájil legální ukrajinskou moc, bohužel svrženou, vězněnou, vražděnou či vyhnanou pučisty.

                      Je dobrým zvykem si nastudovat to o čem mluvím. Když tě něco zajímá, tak si o tom zjisti aspoň základní data. Jsou volně dostupná z mnoha zdrojů. I když chápu, že sedět před TV a nechat si příjemně promývat lebku hebkým tokem propagandy, je znazší.

                    5. ModrýKlokan 2.1.2024 v 14:56

                      – – –
                      Přes svátky aktivita poklesla, zejména v časech zhruba 6-15.
                      Všimni se stylizace – je velmi podobná u více nicků.
                      A ještě se najdou další shodné symptomy…

                      .

                  2. Pak tedy úplně stejnou proxy válku vyvolali Sověti v Koreji a Vietnamu. Holt, tak už to chodí.

                    1. No dobre, ale Soveti prece byli svine, kdezto my jsme na strane tech hodnych, ne?

                    2. No ve Vietnamu byl agresor Severni Vietnam (tedy SSSR) a tady je taky. Rozdíl tu samozřejmě je, do toho Vietnamu jsme ty zbraně posílali agresorovi.

                    3. Na Ukrajine je agresor Severni Vietnam nebo SSSR?

                      Jinak – pokud se s nasimi zbranemi delaji utoky na civilni cile, pak podporujeme koho, kdyz ne agresora?

                      Ja jen, ze pokud se UA bude chovat stejne, jako Rusko, pak fakt nevidim duvod, proc UA podporovat, nebo nepodporovat i Rusko.

                    4. Na Ukrajine je podle me agresor Rusko, i když to jiní vidí jinak.
                      Nikdo neřekl, že cíle byly civilní. Ani není důkaz, že to byly zbraně od nás. A ano, obecně útočit na civilní cíle je blbost a špatně. Nevím, co tím sledují, pokud to tedy byl záměr.
                      Jsem ochoten připustit, že pokud mi 2 roky zabíjíš civily (a jsi agresor), tak už toho mám dost a prostě nějakou vendetu taky udělám. Nevím, nejsem tam, ale když si na sebe vezmu jejich tričko, dokážu to pochopit. Když ti bude sousedův čokl ochcávat 2 roky plot a ten zplesniví, tak i když mu to už dva roky troubíšm ať si ho hlídá a ten na to sere, taky už nějak zakročíš. A to je jenom pochcanej plot, zničený města a mrtvý děti jsou trochu jienj level, že jo.

                    5. Ano, Rusko je na UA agresor. To je proste fakt. Proc, to je vec jina.

                      Kdyby ted UA trefili Rusakum nejakej sklad zbrani, nebo letiste, nebylo by lze proti tomu cokoli namitat. Jenze ten barak, co trefili, nebyl vojenskym cilem a ani nebyl vedle vojenskeho cile (viz ty zname PVO uprosted ukrajinskych sidlist, garaze vojenske techniky pod nakupaky apod.).

                      To je imho spatne. Jak vojensky, tak politicky. Jen to nasere vic Rusu. Pokud stojime na strane UA, pak to byla zasadni chyba.

                    6. Obecně určitě souhlas, ale dodávám, že si umím představit, že už toho mají dost a prostě nějakou vendetu mohli chtít. Ale ono je to jedno, podle mě neřeknou, že cíle byly civilní, i kdyby to tak bylo.

                  3. Kdyby tam nedělali prorusáci bordel, proč by tam UA armáda zasahovala? Nebo vyhlášení DLR a LLR byla jen taková prdel bez významu?

                    1. Myslim, ze tohle tema jsme tady spolu uz nekdy pred rokem diskutovali. A vim, ze jsem ti psal, at se podivas, jaka byla casova posloupnost zakonu UA, zejmena stran zakazu ruskeho jazyka v teto oblasti.

                      Nejsem si jist, ale mam takove svrbeni, ze v Sudetech v Cesku byl take po prilepeni k Risi zakaz pouzivani cestiny jako uredniho jazyka. Jestli pak nasledne chovani zbylych Cechu v Sudetech lze nazvat jako ‚delat bordel‘, to nevim.

                    2. Ano, pamatuju. A stále platí, že holt domací rozhoduje, jak to doma bude.

                    3. No fajn, souhlasim. Takze ruska mensina v DLR a LLR mela pravo trvat na rustine coby urednim jazyku. To jsem z tveho prispevku ‚kdyby tam prorusaci nedelali bordel‘ nepochopil, vyznelo mi to zcela opacne.

                    4. Samozřejmě, že mají právo trvat na ruštině jako úředním jazyku. A je podle mě UK chyba, že jim zdvhli prostředníček. Dokonce bych i řekl, že i odpor byl správně. Ale musíš počítat s tím, že dostaneš přes hubu. A úplně je špatně, že to někdo zvenčí chce řešit za tebe. Ale nikdy jsem netvrdil nic jinýho.

                    5. Tak pokud vzpominas, tak na pocatku RF delala uplne to same, co EU/NATO s UA ted. Posilali tam ofiko humanitarni pomoc a neofiko zbrane. Tvarili se byt stranou konfliktu. Pak prisel Minsk 1 a v mediich bylo prohlaseno, ze RF je stranou konfliktu. V samotne dohode ale ani tuk. Pak Minsk 2 to same. Takze medialne Rusko v te valce bylo.

                      Nasledne vyhroceni v unoru 22 bylo logicke, protoze UA chtela DLR/LLR vzit utokem. Win-win pro zapad. Bud to tam vymlati, nebo Rusa vytahnou z brlohu. Zapad nemohl prodelat. Rus ano.

                      Kupodivu ale, my delame uplne to same pro UA, ale tvrdime, ze stranou konfliktu nejsme. Ha?

                    6. …tvarili se NEBYT stranou…

                    7. To v žádném případě nebylo to samé. RF je vyzbrojovala a podporovala PROTI vůli vlády UA. EU ani NATO by UA nepodporovalo ,aby útočili na RF. proč by to proboha někdo dělal?

                    8. Moment, puvodni konflikt vznikl coby obcanska valka. A tady zapad podkuroval (prokazatelne – Nulandova to osobne priznala) Kijevu, Rusove podkurovali svoji mensine. Takze EU a NATO podporovaly, vyzbrojovaly a skolily UA v dobe PRED ruskou agresi – to prece pro zmenu jasne priznala Merkelova.

                      Takze o cem je to rec?

                    9. Řeč je to tom, že prostě Kijev rozhoduje. Kijev se rozhodnul, ať mu s těma darebákama EU/USA pomůže. Za mě cajk, oni jsou zodpovědní za pořádek ve státě. RF podkuřovala DLR(LLR, kterým Kijev ukázal fakáč (podle mě špatně, ale právo na to maj) – špatně. nemaj se co montovat ve státě proti vůli jejich předatavitelů. tečka

                    10. v JINÉM SUVERENNIM státě, aby bylo jasno

                    11. Touto logikou tedy souhlasis s tim, ze Kosovo je Srbsko a ze by Amici meli fofrem z uzemi Srbska (pripadne i Syrie) vypadnout?

                    12. Jasně.

                    13. Fajn, byt nejsme stejneho nazoru, alespon mame stejny metr na stejne veci. To cenim.

                    14. No, občas mám tendenci k tomu dvojímu metru sklouznout, ne že ne.

            2. „je slušné a morální jí pomoci“
              Hlavně když to vyhovuje Velkému bílému otci z Washingtonu, že?
              Šanci… Mělo Německo na podzim 1944 šanci, i kdyby mu řekněme Švédové a Švýcaři dodávali moderní zbraně? Ukrajinci dávno žádnou šanci nemají. Jejich jedinou nadějí je zkusit zachránit, co se dá,

              Jinak doporučuji knížku doc. Téry:
              https://www.databazeknih.cz/knihy/zapomenuty-ostrov-zapad-rusko-stredni-evropa-a-otazka-nasi-identity-506260

              1. @JH
                a co podzim 1941, mělo význam pomáhat diktatuře které zjevně nezáleželo na životech svých poddaných ani předtím, než byla napadena jinou diktaturou?
                Měli vůbec šanci?
                A proč se bránili?
                Tolik zbytečných mrtvých…
                Však se kromě židů, partyzánů a komunistů a taky banderovců nemusel nikdo bát o život, horší než za báťušky Džugašviliho by to nebylo!

              2. ale jistě, že mají šanci! dyž zmobilizujou všecko, co udrží aspoň moč (aspoň když se vokolo nestřílí), tak mejdan kyjevské junty bude moct pokračovat eště třeba půl roku…:)

          2. Jo, akorát že tím, že se ty města nebránily, tak tím podpořily útočníka, ten se stával mocnějším a napadal o to víc. No a přesně takhle vznikají velmoci, které se jako velmoci chovají a tobě se to nelíbí. Vždyť co je teda poklonkování ČR USA? Je to úplně to samé, nebránění se, nebo se k nim přidat. tak proč kvůli tomu furt remcáš? Vždyť je to tak podle tebe správně.

    3. Ehm, počet našich obyvatel že se stabilizoval? Pokud vím, od revoluce nás milion ubyl a pokud je při sčítání lidu všechno v cajku (stále cca 10,3 milionu), přičtěte si k tomu odhadem cca 700 000 cizinců, převážně ukrů a odhadem cca 600 000 romů, kterým se od revoluce povedlo nejméně zdvojnásobit počet. Jak se bude demografie vyvíjet dál, je matematicky celkem jasné, i když nad tím havloidní fanatici musejí povinně zavírat oči, což jim jde skvěle. Mimochodem, mluvil jsem s liberálním demokratem, sotva to vyšlo ze školy, ale tvrdilo mi to, že neumí rozeznat roma od bélého, prý je to nemožné. Typický produkt našeho školství.

      1. Po válce bylo Čechů cca 7 mio. Pak to stouplo na těch 10 a tam se to ustálilo. Ten milionový úbytek máte z jakého zdroje?

    1. plebs vs. pohůnci vládnoucí třídy, co bys čekal

    1. Zrovna u tohohle, v čem přesně je problém?
      Měli být jasnovidci a vědět, že se poblíž bude střílet?
      Ani mi nepřijde zrovna chytré po zjištění, že nedaleko probíhá přestřelka, akci ukončit a vyhrnout se všichni ven.

      Pokud se během večírku nedaleko začne střílet, pokračovat než bude bezpečno a pak to ukončit mi přijde jako nejrozumnější řešení.

      1. není henta rozpočtová kríza a nemusí se šetřit? proto všecky ty kurvy pořádají divoký mejdany za půl mega apod.? holt asi negdo musí šetřit aby měl na daně, a nekdo se rochní dál, že?

        1. Akorát kdyby to za stejné peníze bylo o den dřív, nikdo si toho nevšimne.

          Navíc zrovna tohle nevidím jako problém. Jednak to budou vcelku drobné a jednak to je celkem neškodná aktivita, ve srovnání s jinými, které by ministerstvo mohlo financovat.

          1. Zajímaly by měl kecy finančáku na podobnou trachtaci u soukromé firmy.

            1. berňák to nezajímá, drtivá většina i potravin, voda, kava apod. pro zaměstnance, zákazníky a kdoví koho eště sou ve škatuli nedaňovýho nákladu – nedá se to vodečíst ani z daňovýho základu, v podstatě nemá smysl to uvádět, platíš si to ze svýho zisku

              ovšem stádní správa, to je neco úplně jinýho, tam na to mají každej rok škatule s milionama přímo na to, že si budou vylívat rypáky, od daňovejch poplatníků

          2. ale jistě, že všimne, kritizováno to bylo na nekolika úřadech, přetím třeba u ropušana, nebo nejaká pražská základka si udělala mejdan z kurvama tanečnicema, dýmkama míru atd.

  5. Tak kucííí, rok se s rokem sešel a nastal čas vám do nového roku něco popřát :)

    Přeju vám z celého srdce mnoho dalšího ukravínského obohacení, ať si to „soužití“ hezky vychutnáte ;) Přeju vám, ať se dál a ještě více požíráte navzájem a valíte si tu svoji smradlavou kuličku před sebou. Přeju vám, ať dál hezky posloucháte své „vůdce“, ať už jsou to „vládnoucí“ loutky nebo ta „alternativa“(sic!) :o) , která „myslí především na lidi“ :o))))) A přeju vám, ať dál věříte všemu, co si na vás kdo vymyslí ;)
    Takže, vzhůru do nového roku, kupředu pravá, hezky ve stádu a nezapomeňte pěkně zvonit zvonečkama ;)

    1. kdyby tak lidi jako vy jenom věděli, jak jsou alternativně inteligentní…. Raději ale snad, at si žijí ve své svého druhu woke bublině.

      1. Alternativní woke bublina plácá na netu, libtardí woke bublina řádí v institucích. Nikým nevolená.

        https://www.youtube.com/watch?v=0Bh923A4M_g

    2. Přání všem do Nového roku 2024: Ať se vám daří, přátelé! Ale ne zas moc. To byste mě nasrali! (c) Jiránek

  6. Už chybí, aby se zdejší elita začala kámošit se Semelovou. Přát si vítězství rusáků a tvrdit, že s nimi budete kolaborovat, to je teda síla. Imbecilní EU přece nelze vytloukat ještě větším zlem.

    1. Tak EU zruš sám. Všichni ti zatleskají Mocný Mogule.

  7. Kdo zas postřílel svoje spolužáky? Tý oficiální báchorce může věřit jenom čtyřikrát zapíchnutej.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017