Nej… volby před námi - zpět na článek

Počet komentářů: 303

  1. Mě nejvíc na těchto volbách fascinuje, jak se krásně a elegantně spojili starostové různých stran a názorů, aby společně přesvědčili voliče, že si kromě jedné prestižní fce zaslouží další. Střet zájmů jak vyšitý, tříštění aktivit a s tím spojený pokles výkonnosti zákonitý. Jedině kdyby slíbily na holé pupíky, že v případě vítězství okamžitě rezignují na svoje starostenské fce…

    Už mi chybí jen „strana celebrit“ – herců, zpěváků, modelek apod. Když jsou tam známí a oblíbení, tak proč toho kurva nevyužít, žejo?

  2. Zmiňovaný Jančurův leták do schránky, který vytýká prohřešky hejtmanovi, se vedle jižních Čech objevil i na jižní Moravě (proti M. Haškovi). Ještě v nějakém jiném kraji?

    Jinak pokud chcete vidět opravdu zcela bizarní (i když zcela neoriginální) volební spot, musíte za soudruhy z Žít Brno a jihomoravské TOP09:
    [odkaz]http://1url.cz/ptNwt[/odkaz]

    Mimo jiné ten Vitula za ODS je mj. starosta Židlochovic, které mají asi 4 stacionární radary, na kterých rýžují. Jeden radar mají dokonce v sousední obci, kam jako „protihodnotu“ vysílají hlídkovat svoje městapo!

    1. Tak pardon, jdu si nafackovat. Odkaz naposledy: http://1url.cz/ptNwt

    2. Tak jsem si nafakcoval málo: Jan Vitula z toho spotu není z ódéesky, ale samozřejmě z TOP09 (teda momentálně).

    3. Vitula je známý i svým pučem na Fakultě informatiky, když se snažil převzít Ústav výpočetní techniky. Učitelé si to naštěstí nenechali líbit: https://www.online.muni.cz/udalosti/2685-dopisy-vaclava-racanskeho-a-vedeni-fakulty-informatiky-k-situaci-v-uvt

  3. Odkaz na video znovu: http://1url.cz/pt

  4. A ještě jeden předvolební spamovací předvolební spot, ve kterém mladý sokol, zastupič v městské části za TOP09, jezdí do práce na kole a hledá peníze na opravu sokoloven doprovázen oranžovým Lamborghini. Pochybuji o soudnosti, ba o duševním zdraví účinkuijícího soudruha úplně stejně jako ve spotu předchozím.

    http://1url.cz/qtNwz

    1. Nevím jak ostatní čtěnáři a voliči, ale poslední dobou, už hezkých pár let, pociťuji nárust studu, marnosti a čirého zoufalství za politickou trapnost pokryteckých hlupaků a za společenskou absenci vědomí velké části spoluobyvatel. Ta videa jsou až dětsky směšná. omg

      1. Zrejme nejaka globalni agentura pro pruzkumy trhu zjistila, kolik lidi bude slavit narozeniny Lahva, coz je celkem verohodny ukazatel lidske tuposti a vofcovatelnosti. Tim padem je cela masaz prizpusobena uz tem prizpusobenym.

        Na druhou stranu, co je to nejakych ani ne 30 let proti vecnosti? V pohode a v klidu se to vechno zvladlo, jak si puvodni garnitura UV KSSS naplanovala. Deset let na konverze majetku, deset let na upevneni moci a poladeni legislativy no a deset let na zvofcovateni i tech, kteri jeste pouzivali rozum a pamet. Mezitim se nam pekne vymeni cela generace volicu, kde ti novi, cerstvi, potrebuji trosku zjednodusene argumenty, aby je mohli spravnym zpusobem vstrebat.

        Ja bych to nezavrhoval, beztak jssou to jedny z poslednich voleb. Jak vidno v Madarsku, tak tech, kteri maji funkcni mozek a nohy uz je mene, nez polovina, takze nejaka smernice EU brzy spravi, ze volby jsou zbytecna fraska. Vyjde smernice o vudci uloze Evropske komise a mame to konecne komplet.

        1. Anžto jsem ještě rozespalý, tak jsem se nad tou podobností pousmál. Vůdčí úloha tu v minulém století už dvakrát byla. Že by se blížilo „potřetí“?

          Samozřejmě je to ale víc k pláči.

          Spíš si myslím, že to tak nedopadne. EU se podle mě zhroutí. Nevím kdy a jak, ale podle mě to bude kombinace rozložení zevnitř i zvenku. A desítky let to nebudou, spíš jednotky.

          1. Urcite se zhrouti,to je samozrejme,protoze je to cele lepeno umele a cim dal tim vice proti vuli lidi.

            Otazkou ale je – kdy se to stane a – jak se to stane. Jsem cim dal tim vice skepticky v tom, ze to bude takovy poklidny rozvod a la Cesko-Slovensko (uvidime, co ve finale predvede UK). Zacinam nabyvat dojmu, ze to bude velke bouchnuti dvermi a to i v ramci problemu NATO, Ukrajiny, Syrie,… ze se proste sfoukne vic veci zaraz. Jeste tak pred tremi lety jsem to videl jinak.

            Urednici jsou sice curaci, ale maji moc, kterou jim lidi sami nacpali.

            1. EU se zhroutí ve chvíli, tu (i) budou odstředivé tendence – zatím jsou a (ii) kdy Německo a/nebo Francie nebudou schopny ušéfovat ekonomicky menší členské státy a zjistí, že toho nejsou schopni ani vojensky, zejména proto, že jejich armády jsou na to prostě příliš malé a akce příliš drahá.

              1. Ted bude dalsi lakmusovy papirek. Radar v Brdech neprosel, holt Cesi se iranskych raket tolik neboji a ted tu mame zase na stole debatu o nutnosti protiraketoveho stitu. Kdyz ne radar, tak aspon rakety. Nevim, jak to presne souvisi s Lahvovymi sliby z roku ’89, ale tlaky uz zacinaji.

                Tim padem Frantici, ani Nemci si s tim nebudou muset moc lamat hlavu, protoze snaha je stejna, jako v Nemecku => armada bude sice pod vlajeckou NATO, ale budou to vyhradne Americane.

                Takze dokud na vse tlaci tiskarna obeznych papirku, tak se tento trend udrzi.

                Mozna bychom tomu mohli pomoci nenasilne sami, kdybychom dusledneji cerpali veskere dotace, i kdybychom meli stavet asfaltky v nekolika patrech.

                1. ale no tak, nazyvejme veci pravymi jmeny. Radar v Brdech mel byt ve skutecnosti synchronizacni meteoradar napojeny na HAARP a raketove zakladny v Polsku a Rumunsku (a potencionalne u nas) nejsou zadny protiraketovy stit proti Iranu, ale nuklearni MRBM namirene na Rusko s dosahem kolem 1000 km. Se vsemi pridanymi hodnotami z toho plynoucimi pro nas (az to zacne, tak raketove zakladny NATO budou primarni cile ruskeho obranneho jaderneho uderu.)

                  1. přesně tak to bylo a je …

                  2. Ode mne to byla samozrejme ironie. Kazdy blbec musi vedet, jaky je skutecny ucel radaru i protiraket/raket.

                    EU vyrvava, ze zadne ploty okolo Schengenu nemaji byt, ale pritom Evropa ma delat plot pred RF a to jeste tak, aby ten plot mohl kdykoli zautocit.

                    Zajima mne, kdyz jsme clenove NATO, kdy nasi vojaci pojedou na nejake to cviceni do USA. Kdy nase armada udela spanilou jizdu treba po Route 66. Nebo snad v Evrope neni mir, jako v USA?

                    1. Pokud to má být ve smyslu, že radar je určen pro krytí proti raketám RF, tak se obávám, že v současné době plánované palebné kapacity, které jsou na ten radar napojené (a množství radarů, jen tak mimochodem…) nemohou RF v případné konfrontaci uškodit nijak jinak, než symbolicky. Nehledě na to, že RF má řadu nebalistických prostředků.

                    2. vzdyt to rikam, ze to co buduji v Rumunsku a Polsku a potencionalne u nas neni nic jineho, nez utocny system namireny na Rusko … zadny jiny smysl to nema a ani mit nemuze.

                    3. A co ten radar bude navádět? (Hint: Rusko je za horizontem. I kdyby byla Země placatá, tak prostě Beskydy / Javorníky / Bílé Karpaty jsou vyšší než Brdy). Nebo je ten radar jako tedy jenkamufláž?

                      Další otázka se opakuje – proč?

                      Jakýkoliv (zejména úspěšný) útok na část Ruských instalací vyvolá odvetu, kterou nelze předem zcela, ani podstatně vyřadit (ICBM rozptýlené na železnici a v terénu, zakopané v silech a někde na ponorkách) a bez ohledu na jakýkoliv reálný úspěch ABM je tato hrozba příliš neodrazitelná.

                    4. Hele prinejhorsim to vzdycky muze navadet nejakej chemtrails, ridit pocasi nebo tak neco…
                      (Uvedomujes si, komu odepisujes, ze jo?:-)))

                    5. Re: LWG
                      6.10.2016 v 10:31

                      Ja osobne ten radar neresim, bo je pryc a o druhym se nemluvi, pokud vim.Ten minulej mne sral quli spickovymu vykonu a je mi uplne sumak, jestli s tim chteli ridit mraky, rakety, nebo vyrobu ruske zmrzliny.Proste vysilac tohoto typu a vykonu tady nechci, byt u toho primo nebydlim.

                      Jedna vec pak je, spekulovat nad uspesnosti mozneho prvniho uderu na Rusko a druha vec pak je, jestli existuje nenulova sance, ze to nekdo zkusi. A to je to, ceho se realne obavam, protoze tech hlasu pro „preventivni uder“ ze zapadu neni zrovna malo.

                      Umis si predstavit, co by se treba delo, kdyby treba Tymosenkova, nebo Turcynov meli k dispozici aspon jednu jadernou raketu? Jedina klika je, ze Ukrajina nikdy zadne nevlastnila a Rusove si je odvezli. Staci si vzpomenout na to, jak v roce 2014 Ukrajina poslala sice konvencni, ale balistickou raketu na Donbas. Ti civiliste na Donbase z toho byli fakt urvani.

                      Techto pitomcu je v NATO fura. Ostatne v Bruseli take, ti by tomu dali zelenou ein-zwei. A ze je to totalni picovina? To budeme resit potom. Splnte rozkaz!

                    6. Tak já se osobně nedivím tomu, že za situace, kdy Ukrajina nedokázala své vzbouřence(separtisty, povstalce, bojovníky za nezávislot, jak kdo chce…) porazit, nasadil i těžké zbraně. Pokud vím, nebyla ta raketa jedna a některé byly údajně střeleny ruskou PVO z ruského území.

                      Myslím že na civilisty pes, že. V každé válce to tak bylo, když se začal lámat chleba a bude to znovu, protože všechny ty mezinárodní konvence jsou taková krásná slova, ale krev je krev.

                      Jinak já osobně si nedovedu představit, že by velmoci neměly proti sobě použitelný útočný arsenál. Podle mě je přenesení války na cizí území a zásažení zázemí v podstatě nutnou podmínkou k vítězství, pokud obránce nemá skutečně velkou možnost manévrovat a obětovat své území, nebo útočník není extrémně slabý, nebo obránce není Izrael. Každý takový systém přináší riziko zneužití, to je zjevné. Ale mám pocit, že RF také nemá omezený dosah svých zbraní svou vnější hranicí.

                    7. Re: LWG
                      6.10.2016 v 11:01

                      Mozna se teorie brzo prevedou v praxi. USA uz konecne prislibily, ze misto neletalnich zbrani a zbytecnych poradcu dodaji nejake letalni zbrane. A ja si celou dobu naivne myslel, ze Ukrajina ma zbrani dost, jen je neumi pouzivat. Nu, zrejme jsem se mylil.

                      Jen doufam, ze jim to dodaji vcas, nez se koncem zimy cela Ukrajina ponori do doby ledove.

                    8. Priznam se, ze konecne stadium te kauzy uz jsem nesledoval. Aktivne jsem se ucastnil jen toho, kdyz to vrelo a slo o vykopani radaru pryc.

                      Zatim je to jen v rovine vykriku jednotlivcu,ale uz prosakuji prvni nazory,ze bychom tu meli mit rozmistene americke rakety.Pocka se na odezvu a pak bude dalsi stupen masaze, a dalsi, a dalsi, proste klasika.

                      Pro nas ty rakety zadny vyznam nemaji, nemame ani zajimave vojenske cile. Delat ze sebe terc zbytecne mi prijde byt uchylne. Proto je potreba rvat hned ze zacatku, nez se to rozjede.

                    9. Pán chce tu třetí světovou válku přežít… tak to ano, pak to má logiku. Otázka je, zda si nekladete příliš vysoké cíle.

                    10. Re: LWG
                      6.10.2016 v 10:39

                      To je tezky, ja jsem na svym zivote tak nejak emocionalne zavislej. Ja to mam uz odmala.

            2. moje teorie ze to bude letos na podzim stale aktualni :)

              1. Obavam se, ze plan nesplnis. Ale do pristi petiletky uz tomu davam vice sanci :-)

                1. Jak tak pozoruju americke volby, tak Trump je vetsi lopata, nez se cekalo, ale zase tu mame tu zdechlou zdechlinu v Nemecku, o ktere IDNES hrde prohlasil, ze jeji pad nas NEOHROZI, jak nám vzsvětlila nějaká hovnoanalytička Šichtářová :D
                  http://ekonomika.idnes.cz/akcie-deutsche-bank-jsou-rekordne-nizko-fc4-/eko-zahranicni.aspx?c=A160930_125658_ekonomika_fih

                  Ono „vysoké“ derivátové vystavení 10 bilionu Euro je totiž dost blizko celemu HDP Eirozony a americani museli byt hodne zoufali, kdyz do tehle zdechliny zacali stourat kvuli nejakym 14 miliardam dolaru, coz je jen tak mimochodem presne v intencich penale, co dostal Apple v Irsku..

                  1. Trump z Zeman maji hodne spolecneho. I cele ty volby jsou ve stejnem duchu, bo Schlafenberg by nas velmi rad hnal na Ukrajinu bojovat s Rusem. Trump je pro nas, i pro USA, mensi zlo. Ale jinak je to strasnej balvan. To ta nase lyzarka ho moc chovani nenaucila ;-)

                    S DB to budu sledovat dal, protoze ten U.S. flastr nestaci na podrazeni hlinenych nohou. Za mne… skoda.

                    1. Ohledne banky, jejiz jmeno se nesmi vyslovit, on by ten flastr na podrazeni nohou bohate stacil, jenze tim by se odkryla zumpa, ve ktere by plavalo hodne krys, vcetne tech z nejvlivnejsich kruhu. Takze moje pracovni teorie je, ze jedna gruppa, ktere slapli na kuri oko pokutou pro Apple si to chtela polecit a nenapadlo je nic lepsiho, nez najit si jako obet Banku Voldemort, ktera, kdyby padla, tak by vyplavalo na povrch spousta veci, krom vyse zminene derivatove pozice take manipulace LIBORu a cen zlata a stribra. A to by urcite smetlo cely globalni system. Takze druha gruppa, hierarchicky nadrazena te prvni grupe, operativne zasahla, snizili penale na komickych 4,5 mld, ktere nakonec asi zaplati Rothschildi ze sveho, protoze Bank Voldemort je v tak hroznem stavu, ze mozna neustoji ani pokles duvery ve sve akcie. Odsud ony neobjektivne optimisticke vytoky hovnoanalyticky Sichtarove na LZIdnesu. Ona je take na globalni vyplatni listine gruppy 2….

                    2. Trump je hlavně Němec.

              2. Až tady budeš po novým roce něco chtít napsat, omluvíš se napřed za tyhle svoje bludy, pokud se tvoje teorie neprokáže? Nebo z toho začneš couvat a vykecávat se, jako jsi to předvedl minule? Jsem docela zvědavej…
                Pro upřesnění si tě dovolím citovat –

                zrg1 29.9.2016 v 11:35
                tak samozrejme, ze bude do konce roku tohoto roku kolaps. Aspon ja nepozoruju, ze by Recko a Kypr vzkvetaly, spise pozoruju, ze Italie, Spanelsko a Francie jdou do totalni prdele, Britanie se trhla a z USA si delaji srandu nejen Cinani a Rusi, ale pomalu i jejich evropske vazalske staty, v Nemecku to ma Makrela spoctene, v Rakousku anulovali prezidentske volby a dokonce i ten nas Zeman se vyjadril nejak v duchu, ze Clintonova je naprd kandidat a ze USA si na velmoc jen hraji. Jedine co neni jasne je hloubka toho kolapsu. Jestli to bude “jen” jako rok 2008, anebo se to polozi uplne.

                No těším se :)

                1. „Davam bolsevikovi rok. Maximalne dva“.

                  No, trvalo to sice dvacet let, ale dockal se.

                  Zrg1 ma trosku problem s casovym rozlozenim, ale argumenty nespatruju uplne mimo misu. Jen trosku moc zkoncentrovane. Ja nemam odvahu si tipnout, kdy se to posere. Jen se silne domnivam, ze to prijit musi.

                  1. No podle mě hlavní problém spatřuji v jedné věci. Ti mocní, kteří nás(podle zrg1)ženou do toho konce světa, přece opravdu nechtějí konec světa a být někde ve vyhnanství po třetí světové a umírat hlady, nemít luxus atd.. Opravdu si myslíte, že ty elity jsou tak blbý, že si tohle způsobí? Nebo nějaké obrovské občanské války a nepokoje? Mě to přijde dost nereálný. Mimochodem ten rok 2008, co tu zrg1 tak teatrálně popisuje, jak jste ho vy nebo kdokoliv pocítili? Že se něco semlelo v bankovním sektoru? Kdyby se neustále nestrašilo v mediích a neustále nemlelo o krizi, tak by společnost jako taková fungovala pořád stejně, takhle byl sice nějaký propad tržeb u obchodníků, ale žilo se víceméně pořád stejně. Aspoň v mém okolí tomu tak bylo. Tady se nebavíme o bolševikovi, ale o našich vládnoucích elitách. které řeší hlavně moc a komu vládnout. Představa, že chtějí nemít komu vládnout, mi přijde hloupá nebo naivní.

                    1. Ono si staci dat du praci a poslechnout si projevy treba Billa Gatese. Ten totiz zcela otevrene propaguje to, o cem se jen suska. Lidi jsou potreba, ano, ale ne tolik lidi. Zbytecne. Populaci je treba zredukovat. Dale pak je potreba populaci upravit, aby vice konzumovala, protoze to je tahoun ekonomiky, atd.

                      Tento clovek se s tim moc nemaze. Takze ono neni v zajmu zlikvidovat planetu, jen ji trosku upravit. Naivni pak je, se domnivat, ze je snadne toho dosahnout. Na druhe strane ale, Gates a verchuska v Bilderbergu (jasne, nemyslim zrovna Schlafenberga) nejsou zadni pitomci. Ono hromadeni kapitalu opravdu svedci o nejake mire inteligence. Takze bych je nepodcenoval z naivity. Myslim si, ze vedi, co delaji. To jsou rodinne klany, pro ktere treba 50 let neni zadna vecnost. Pockaji si.

                    2. A pak rozpoutají přes ekonomické krize 3. světovou, tím zredukují lidstvo tak jak potřebují a zase si budou vesele vládnout dál? To jako…fakt vážně? Navíc způsobí krach evropy a ameriky a nechají vykvést rusko s čínou, protože…ééé…no vlastně protože proto, že jo. Člověče vy jste podle mě docela rozumnej, ale vážně si myslíte, že tu někdo rozpoutá atomovou válku? …K čemu pak těm elitám bude ten kapitál, majetky a peníze?

                    3. Re:shifty
                      6.10.2016 v 11:56

                      Ale ja osobne nemluvim o jaderne valce. Ja vice verim ve valku konvencni.Jadro je hlavne strasak a pokud hrozi nebezpeci,tak urcite ne z Bilderbergu.

                    4. Já moc ve válku na území evropy(té, co je v americké sféře vlivu, nebavím se o ukraině. Stejně tak si mexico nemůže začít pakty s rusákama nebo čínou, měli by tam americkou armádu natotata a ještě by americe svět tleskal jak tam zachránila demokracii…)nevěřím. Resp. ani k tomu nevidím důvod. Ale tak uvidíme, co se bude dít. Moje teorie je prostší, prostě se z nás snaží vychovat větší a větší ovce, kterým nevadí úbytek svobod, větší a větší regulace, obrovský státní aparát atd…a to se jim zatím pomalu salámově daří, protože spousta lidí nechápe, že fandit zákazům, který se jich samotných netýká, je strašně naivní a krátkozraké.

                    5. U Vás se jim ta výchova evidentně daří.

                    6. Mno, k te celosvetove apokalypse a s tim, ze globalni elity Zapadu to nechcou dotahnout na jadernou konfrontaci a jen blafuji. Je to krasna hypoteza, ale nestoji na realnych korenech. Podivejte se na USA a na boom, ktery tam zaznamenaly firmy specializovane na stavbu protijadernych bunkru. Ten business nezivi zadni hippici, kteri si zakopali na zahrade vyrazeny kontejner v akci Z. Jsou to normalni businessmani, kteri pokladaji stavbu osobniho bunkru za neco nobl, protoze jejich sef to ma taky. Uz je to ve fazi popkultury a patri to k bontonu, jsem uspesnej prachac, mam bunkr s bazenem, garazi na dve auta a mam pod zemi tri patra, kolik mas ty ? V realu je asi k hovnu mit v protijadernem bunkru garaz, ale pro me je podstatne neco jineho. Ze kopiruji nejaky model shora, to se v takovych samozvanych akcich obcas stane. Taky nejak pozoruju, ze lidi jako Soros a spol. mohutne rozprodavaji akcie, nakupuji drahe kovy a zemedelskou pudu mimo USA, ponejvice v Jizni Americe. Jelikoz nejsem debil jako Lojza a umim si spojit jedno s druhym, tak mi tam kurva blika cervena kontrolka, ze to ty globalni kurvy mysli opravdu vazne a pokud se jim Cina a Rusko nepodari zlomit soft natlakem, tak jsou ready realizovat plan B, udelat globalni reset, za 80 let vylezt ze svych high tech bunkru postavenych za miliardy dolaru, ktere si nakradli a nasledne se konecne ujmout svetovlady, kterou jim Putin a spol. nechteli predat dobrovolne. Pokud vam to pripada silene, nesmite zapomenout, ze globalni elita vladne v USA skrze neokonzervativce, coz jsou kolektivni silenci a psychopati zijici v bludu o sve vlastni vyjimecnosti a nepostradatelnosti. Pokud bych chtel realizovat globalni reset, vladl bych presne skrze takovou partu (Hitler+Goebbels reloaded).

                    7. No jasně, oni tu rozpoutají 3. světovou, pak budou všechny ty elity 80 let v bunkrech a potom vylezou a budou si ty milionáři a elity navzájem vládnout na totálně zpustošené a neobyvatelné zemi, kde nebude ani dušička. Co budou jíst? I kdyby náhodou byla už země obyvatelná a půda nezamořená(což je dost nereálná představa), museli by sami ze sebe udělat něco jako prvobytně pospolnou společnost a sami začít s nějakou formou zemědělství. Chápu, že tohle je Sorosovo, Gatesovo a ostatních multimiliardářů vlhkej sen…. prosil bych ještě aspoň nějaký odkaz, že se dá v atomovým bunkru přežít 80 let a že se po světové jaderné válce bude dát za 80 let země obývat. Ať vím, jestli ty vaše totálně hloupé a naivní představy, které pro stromy neviděj les, máte aspoň něčím podložené…

                    8. Za osmdesát let asi bude země kromě výjimečných míst obyvatelná, konečně počty hlavic už nejsou, co bývaly. Ale to pořád neříká, proč místo o něco menší životní úrovně (čili pořád jak prase v žitě) mít domácí vězení na roky či nízké desítky let, což je pro řadu z „elit“ doživotí.

                      A rovněž jsem spolu s Vámi přesvědčen, že bunkr na osmdesát let je dost náročná záležitost, pokud vůbec řešitelná.

                    9. jsme sice v rovine, kde nic nelze dokazat, ale ono je bohuzel jaksi videt, ze globalni elity jsou porad ty same, ktere rozpoutaly prvni svetovou, druhou svetovou a stoji na prahu treti svetove. Ze to starej Rothschild a starej Rockefeller po treti transplantaci srdce nerozdychaji je celkem sumak, ti lidi stejne uz zazili vsecko co zazit mohli a mysli z pohledu jejich dynastie, nikoliv z pohledu sebe, coby svetovladcu. Krom toho, kdyz se podivate na top cleny globalnich elit, tak je tam dost britskych aristokratickych rodu, ktere to toule metodou tahnou uz nekdy od stredoveku, takze z jejich pohledu fakt neni az tak velky problem, ze si tri generace prodrepi zivot v bunkru, ktery bude asi vypadat trosku jinak, nez kryty civilni obrany postavene za sociku u nas… :D

                      A s tou zpustosenou prirodou si taky nejsem 2x jistej, protoze po havarii v Cernobylu se okolni priroda zotavila do te miry, ze je de-facto dokazano, ze staci vyhubit lidi a priroda si za nejakych 80 let pomuze nasobne lepe, nez kdyz se lidi snazi ji „pomahat“ cilevedome. Aspon ja teda nepozoruju, ze by nekde v prirodnich parcich behali volne smecky vlku, zubri, orli , v rekach dvouapulmetrovi sumci .. v Cernobylu to tak je. Naopak pozoruju, ze v CR se pod intenzivnimi Babisolandy po polich potaceji srnky priotravene repkou a fakt si nepamatuju, kdy jsem videl ve volne prirode, rysa, vlka, tetreva nebo treba perlorodku ricni.

                    10. Stačí vyhubit lidi…no právě. Ono to že zvířata v místech, kde kvůli kontaminaci nejsou lidi, žijí a množí se, není nic zvláštního. Jak dlouho žijí, jak umírají, to je otázkou jinou. Taky by mě zajímalo, jestli by jsi takovou srnku, jelena, nebo rybu z přírody v okolí černobylu dobrovolně snědl. Chtěl bych to vidět….ta kontaminace je tam obrovská a ještě dlouho obrovská bude. Rozhodně déle, než 80 let.
                      Představa, že si kdokoliv vybere radši vězení a zničenou zemi, než svobodu a možnost užívat zdroje a bohatství země, je hloupá a naivní, ať to okecáváš jakkoliv.

                    11. Jojo, priznam se, ze jsem uplnej debil, protoze si fakt neumim predstavit, jak 40-50 letej manik vleze do high-tech bunkru a za 80 let vyleze…to mu bude nejakych 120-130, a pujde si uzivat plodu svych dabelskych rejdu :-D :-D
                      Tvl ctes po sobe alespon obcas, co pises?
                      Chapu, ze jses debil a troll k tomu (ale vice debil, nez troll), ale I ti debilove spamujici internet takovejma picovinama jako ty to maj obcas alespon v ramci reality …

                    12. „I ti debilove spamujici internet takovejma picovinama jako ty to maj obcas alespon v ramci reality“.
                      Jo, presne jeden takovej ukazkovej tu pise o brzdach a rychlostech sve Thalie. Ten je ovsem mimo realitu i u jakehokoli jineho tematu.

                  2. Dávám demokratovi rok, maximálně dva.

                2. Vsak to uz se resilo…kouzelne slovni spojeni je ta „hloubka kolapsu“.
                  Prinejhorsim se to prohlasi za kolaps, jehoz hloubku ted vetsina lidi, vcetne nas pitomcu, spravne nevidi….ci tak neco…

                3. Az zkrachuje Recko a Deutsche Bank a padne Schengen a prvni rusky Mig nebo Suchoj sestreli nad Aleppem neznama jednotka neznamou zbrani ktera pote zmizi neznamo kam, pak uverim, ze zacina foukat…

                  1. Deutsche bank snad zkrachuje, to bankovnímu sektoru jen pomůže, Řecko to samý v bledě modrým, navíc okamžitě vykopnout z schengenu a eu. Nějaký sestřelený letadlo, těch už bylo je a bude, v tom nevidím fakt vůbec nic zásadního. To co píšete se stane, já v to co se DB a řecka i doufám, ale že by to mělo mít nějaký brutálně negativní dopad na země ve středu evropy? Proč? Podle mě spíš naopak. Představa, že se najednou vše zastaví a vznikne z něčeho jako byla krize 2008(což pád deutsche bank nejspíš opravdu nemá způsobit, viz. třeba -> http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/analytici-pripadny-krach-deutsche-bank-by-ceske-banky-neohrozil/1398637 , ale i kdyby to bylo stejné nebo i horší), třetí světová, elity utečou do vyhnanství a amerika s evropou se zhroutí, to tam fakt někdo vážně vidí??

                    1. Musím říct, že jsem si to četl na novinkách a smíchy sem si málem poprskal monitor :D :D :D

                    2. Mne osobne „CyklonB“ prijde byt pro sportovni tym docela dobry nazev.

                      Nechapu, v cem je problem. Nebo snad kdyby se tym jmenoval „atom“, tak Japonci poslou ostrou protestni notu?

                      Mozna EU vypracuje nejaky seznam povolenych a schvalenych nazvu pro sportovni tymy. „Broucci“ mozna take budou zakazani quli E120, no uvidime.

                    3. Sysop: Ty seš jeden z pořadatelů, že jo? Jinak nechápu jak nemůžeš chápat hru na židovské půdě a použití jména Cyklon B. (sám se domnívám že zplynovací komory nebyly).

                    4. Cyklon B byl uplne normalni insekticid. To jako treba s sebou nemeli brat ani ceske sklo, aby nekdo nerval o Kristalove noci? Nebo nas strelecky tym neposleme do Bosny, protoze tam pouzili zbran na Frantu?

                      Proste… nechapu to. Dela se bublina z neceho, kde jde o hovno. Nikdo prece netvrdi, ze ten insekticid nepouzili na zidy. O tom, pokud vim, nepadlo ani slovo.

                    5. Sysop“ „Cyklon B byl uplne normalni insekticid“

                      Nebyl, stále je. Jenom název se změnil, teď je to „Uragán D“ :-) Vyrábí Lučební závody Draslovka Kolín.

                    6. Re: pzkudk
                      6.10.2016 v 15:38

                      Ano, to vim. Nejaci pisalkove okolo toho nedavno delali humbuk. Predpokladam, ze hned pote se vydali do Svedska zatrhnout vyrobu ocele na cepele.

                      Beru to tak, ze jako vyrobek se proste prestal delat. Dneska taky nekoupis Sidol, ale Sitol a pritom je to uplne stejna suspenze. Proste Sidol se uz nevyrabi. Ostatne, byl ve sklenene lahvicce a Sitol uz je jen v plastove ;-)

                    7. Hele hosi, kdyz jste u tech offtopicu, vite, ze Putin poslal Amiky pred par dny do prdele a rekl jim, ze si postavi kolik jadernych hlavic bude chtit a pokud se jim to nelibi, at zaplati Rusku odskodne za protipravni mezinarodni sankce a stahnou Americany v ramci NATO z Evropy a obecne ze vsech zemi, ktere sousedi s Ruskem ?

                      Ja jen, jestli zijeme porad na stejne planete a umime rozlisovat veci nepodstatne a podstatne. Protoze takove prohlaseni mezi atomovymi mocnostmi je tak trosicku bezprecedentni.

                      http://www.reuters.com/article/us-russia-usa-nuclear-lawmaking-idUSKCN1231HA?il=0

                      Skoro se mi zda, ze ti frajeri, co tu vesele tvrdi, ze se to v nejblizsi dobe neposere, jsou z jine planety, ne ja..

                    8. Takový ostrý prohlášení od Putina ovšem znamená jen jedno – 3. světovou válku! Protože to tu ještě nebylo….ach jo
                      https://media.giphy.com/media/6OWIl75ibpuFO/giphy.gif

                    9. Do prdele je primo neposlal, jen ho uz sere, ze Amici namisto likvidace plutonia delaji jen jeho rozpusteni, ktere je reverzibilni. No tak se postekali. Ono je toho vic, jak jiste vis.

                      Zatim si jeste Kerry s Lavrovem obden volaji, takze to uplne mrtve neni. Putin ma jadernych zbrani dost, nemyslim si, ze toto je pro nej nejaky novy start jaderne vyroby. Jen uz mu leze krkem, jaxi s nim Amici vytiraji prdel.

                    10. Tak v tom se Putinovi nedivím, že mu to leze krkem, to by byl špatnej prezident třetí největší velmoci na světě. Ovšem ani smykem nebo náznakem tady nevidím žádný důvod k válce, takovýhle vyjádření jsou posledních 15 let na denním pořádku. Spíš bych začal bejt opatrnej, kdyby se nedělo nic.

                    11. Re: shifty
                      6.10.2016 v 16:42

                      Nebude se dit zhola nic.Amici ted museji svolat radu starsich a domluvit se,odkud to na Putina ted budou tlacit,protoze zjistuji,ze nestihaji valcit na vsech frontach.V Severnim ledovem oceanu maji jen dva ledoborce, coz je presne o 18 min,nez Rus.Takze tam jsou uplne mimo hru.Na Ukrajine se to cele nejak zakopalo,americky danovy poplatnik se uz zacina prat,proc tam tecou penize.Blby.
                      Syrie je cela nejak nahovno,jeste to zkusi pres fotky deti,nestastne matky a srdcervouci clanek,jak se vsichni boji letadel v Aleppu.A dal nic.Ted si tam Rus dal S-300,kurva to je uplne nahovno a pokud bude USA dal hrat urazenyho v Rusko-USA spolupraci,tak by se taky mohlo stat,ze Rus zavre nebe nad Syrii a bude vymalovano.
                      V Iraku to porad neni pod kontrolou,mistni si delaji,co chteji,Afganistan jakbysmet. Celkove za letosni rok zadny velky uspechy,zato vydaje jako krava.

                      Generalove,kteri tomu rozumeji,prohlasuji,ze vojenke sily USA a Ruska jsou plus minus vyrovnane.Do toho ekonomove rikaji,ze Cina si s USA dela, co chce a politikove strihaji metr, aby uz uz byly volby a dalo se to zase poradne rozjet. Obamuv plan, ze odejde a soucasne se zacne nejaky poradny konflikt, se rozpada.

                      Rusko sankcemi trpi, ale ne dost, kurva porad nakupuje zlato. Do toho ty dohody s Cinou a Indii, dokonce s Nemci porad pecou Northstream2, doprdeleprace.

                      Tak nebo tak,na horkou valku to zatim nevidim.Pokud nekomu nerupnou nervy.

                    12. Já na videu viděl C-400 Триумф.

                    13. Re: Behemot
                      6.10.2016 v 21:05

                      MO RF tvrdi, ze rozmistili S-300 a S-400 na zakladnach Heimim a Tartus.

                    14. No, přetím si psal jen S-300, to by tak zajímavý nebylo…

                    15. Re: Behemot
                      6.10.2016 v 22:02

                      Nechtel jsem brednout do detailu, pro USAky je to v podstate jedno. Putin rozehral paradni partii a jsem zvedav, co s tim budou USA delat. V listopadu uz Obama prakticky nefunguje a do ledna bude legislativne mrtvo. Pokud je to nepali…

                    16. Ale poslali, poslali je normalne do prdele. Jak v Syrii, Ze si Kerry neco plka je sice krasne, ale v Rusku ho nikdo nebere vazne od te doby, co vyjednal primeri a vzapeti Pentagon vybombardoval pozice SAA, ktera uz cca rok drepi na stejnem miste a kdyz je na to Rusove upozornili, tak je vesele bombardovali dalsich 40 minut nacez ISIS presli do koordinovane protiofenzivy. To byla posledni kapka, Zcela narovinu muzu rict tolik, ze Rusove jsou :
                      a, nasrani
                      b, nedohodnou se se Zapadem uz ani o hovne
                      c, neustoupi raketovym zakladnam v Rumunsku a Polsku
                      d, pokud spadne hovno do vetraku, tak se s tim nebudou stvat a poslou cely Zapad do DEV NULL

                      Celou situaci bych prirovnal asi k tomu, ze je ve meste ulice plna obchodu, Rusove maji obchod se zbranema, CInani s porcelanem a po ulici se flaka jeden bezdak s odjistenym granatem (USA) ktery jen namatkou z poslednich let vykradl benzinku (Irak}, obchod se zlatem (Libye), momentalne poslal svoje pohunky, kteri vypalili obchod s kobercema (Syrie) a ted se prave chysta vlezt do obchodu s porcelanem a se ybranema, do obou naraz. To, co Rusove rekli de facto znamena, ze ho nepusti ani o krok bliz a je jim uplne jedno, jestli odpali sam sebe a pulku ulice vezme sebou. Rusove ani Cinani se nenechaji dale vydirat a ono to vypada, ze jaderny reset je totalne nevyhnutelny, protoze blbec s granatem je horsi blbec, nez Hitler.

                    17. Pořád to samý dokola. No nic, už chápu, že to s váma v tomhle nemá cenu. Svoje sem si řekl a zatím si stojím. Nepotřebuju mít vždy poslední slovo a času tady už bylo dost.

                    18. Re: zrg1
                      6.10.2016 v 17:06

                      Presto vsechno si myslim,… ze jadro proste ne.
                      Hodne zalezi na dvou vecech:

                      – jak dopadnou volby v USA
                      – jak to bude dal se zakladnami USA (nazyvejme to pravymi jmeny)v Rumunsku a Polsku. V Polsku je mistni podpora vetsi, v Rumunsku to pokulhava.

                      Ze Amici prestrelili, to vedi. Ostatne je videt, ze se snazi aspon komunikovat a aktivita prichazi z jejich strany. Tedy ne neco resit, ale aspon se ozvat. Tak uvidime.

                    19. Můžete mi ukázat kde tam vidíte něco o výrobě hlavic? Nebo stačí přiznat, že neumíte anglicky, za to se nestřílí…pak tu ale tak vehementně nedělejte vlny když si to cucáte z řiti.

                    20. Re: Behemot
                      6.10.2016 v 21:06

                      O vyrobe tam neni ani „n“. Podstata je, ze v roce 2010 Lavrov s Hitlery podepsali dohodu, ze plutonium bude nevratne liqidovano. Americane ale neqidovali, jen skladovali. No tak Putin se nasral, cele to zastavil a jako podminku pro obnoveni na USAky vysypal furu pozadavku, ktere oni urcite nesplni. To jsem zvedav, co s tim budou delat. Obama to ma za par, ten se na to vysere a jestli vyhraje Hitlery, tak se rovnou muze vratit k tomu, co sama podepsala.

                      To je cele, oc v tom bezi. Zadne hlavice. Zatim.

                    21. Dyť vo nic nejde, bomby jsou dávno rozebraný, handrkujou se jenom vo to, co s tim. Takový hledání hole aby si mohl Putin ospravedlnit že něco, co vlastně se eště uvidí. Že to v US of A zastavili se ani nedivím, nemají funkční kloudný rychlý reaktory kde by to mohli užít. Co vim tak v malejch dávkách to dlouhodobě vyváží do Francie.

                    22. Re: Behemot
                      6.10.2016 v 21:59

                      Myslim, ze ve smlouve bylo dohodnuto, ze obe strany budou plutonium liqidovat ozarenim. Slo tedy skutecne o zniceni. Amici to namisto toho rozpousteli a skladovali. Pro Amiky je dost dulezite, aby Putin pokracoval v jadernem ozdbrojeni, protoze pak uz na nej maji v konvencnich zbranich mnozstevni prevahu. Takhle zase nic.

                      Nebude jaderne zbrane vyrabet, proc taky. Staci, ze je prestane rozebirat. Nejsou rozebrane vsechny, rozbira a likviduje se podle dohodnuteho planu. Ve spojeni s inovacemi, ktere RF dela, je to spatna zprava pro zapad. A on to moc dobre vi.

                    23. Krom toho když si dvě jaderné supervelmoci postaví hlavic jak za studené války tak co… jejich potenciál zničet se navzájem co do funkčních států se vrátí na úroveň vyhladit se úplně. Pro Evropana je to jako spadnout na beton z deseti metrů nebo ze třiceti.

                    24. Bomba sem, bomba tam. I v současnosti maj obě země potenciál kompletně zlikvidovat celou lidskou civilizaci. A jak se říká, dvakrát mě oběsit nemůžou, tak co. na druhou stranu, v případě Ruska a USA je to jen takový měření pindíků. Putin ví, že je to to jediný, čím může Rusko ještě někoho strašit a tak straší, protože to imponuje jeho fanouškům. No a USA ho na oplátku štengrujou aby svým fanouškům ukázaly, že se Putinovejch atomovek nebojí. Ale ani jedna strana jaderný zbraně nehodlá nikdy použít jako první, protože moc dobře ví, že by to byla neodvolatelná a definitivní konečná. Nebejt těch jadernejch zbraní, tak už tu dávno byla třetí světová mezi Východem a Západem.
                      To už je větší riziko nějakýho selhání jako tenkrát tuším v 86. roce, kdy sovětský počítače vyhodnotily nějaký slunečný erupce či co jako jaderný útok. Naštěstí to ten plukovník co měl službu vyhodnotil jako selhání techniky, protože mu přišlo divný, že by amíci poslali jen čtyři střely a nezmáčk červený tlačítko. Čímž zcela nepochybně zachránil svět a protože prokázal samostatný úsudek, tak ho to stálo kariéru.

                    25. Re: shane

                      Já naopak četl, že to úplně zapadlo, nidko nevěděl co s tím a z Havlova (hra Mlýny) „To bude PRUSER..! nebo pochvala!“ nebylo nic.

                    26. Re: shane
                      6.10.2016 v 22:41

                      Techle story jsem par cetl z obou stran. Podobne, jako JFK zabranil katastrofe pri akci „Kuba“, atd., atp… vem cert minulost.

                      Problem uziti jadernych zbrani je v tom cloveku, ktery ma klice. Jasne, nikdy to neni jeden clovek. Ale presto prave v tom lezi to nebezpeci. Kdyz si projedu jen ruzne clanky za poslendi tri roky, tak plnou hubu jadernych zbrani meli a maji na Ukrajine, pak v Turecku a dale pak nekteri sasci v USA. Ty prvni dve jmenovane zeme zadne jadro nemaji, takze jen tlachaji, ale USA maji. Cili pokud se k nim nedostanou ti, co se jimi ohaneji, pak je to ok.

                      V Rusku jsem neslysel nic o preventivnim jadernem uderu a podobne. Tim nerikam, ze to nemohou udelat, ale prece jen mi tam chybi ta faze primarniho verbalniho vyhrozovani.

                      Ja ty jaderne hlavice moc neresim. Neverim totiz, ze na ne prvoplanove dojde. Zadna sopka nepusti hned lavu. Nejprve jde popel a bordel. A nebo aspon nastanou otresy, vyschne spodni voda a tak.

                      USA jednoznacne Syrii prosraly. O tom uz je zbytecne polemizovat. Ted ale jde o to, jak se s tim vyrovnaji, nebo co podniknou dal. Jadro nepouziji, sankce nezabiraji,… co dal?

                    27. Re: Sysop

                      Já myslím, že v Sýrii nebude nic. Protože US tam nemají cíl. Jasně, nechtějí Asada, ale nepůjdou kvůli tomu do střetu s jeho ruskými ochránci. Podporují Kurdy a minimálně orálně i Turky proti Kurdům. I kdyby byli ochotni vyslat do oblasti velké uskupení, tak co – jsou schopni smést ISIS z měst, rozptýlit ho po venkově, zbavit techniky a pak to předají jiným ručníkářům a co bude – houby, nic, zase bordel, ISIS se sleze do skupinek, atd..

                      Rusové na tom nejsou o mnoho lépe – udržet Asada dlouhodobě chce více než to, co předvádějí, nebo to budou muset předvádět dlouhou dobu.

                      Oba státy na to vzhledem ke svým obranným rozpočtům nevynakládají žádné zářné sumy – Rusové si kryjí blízkou zájmovou oblast a US se prostě angažují. Obě strany podle mě navíc ISIS pokládají za hrozbu pro své zájmy a nechtějí si to úplně rozházet mezi sebou (teď se škorpí, ale podle mě z toho nic vážného nebude).

                      Jinak to, že Turecko a Ukrajina nemají jaderné zbraně – JZ jsou skoro sedmdesát let stará technologie a minimálně Turecko není ani chudé, ani bez průmyslu, myslím, že je schopno si je opatřit, pokud MOSAD zavře oči. Spekuluje se o tom, že už si je koupili Saudi a myslím, že se můžeme dočkat doby, kdy si nějako prskavku pořídí kde kdo a zrovna u Turků bych se nedivil.

                    28. Re:LWG
                      6.10.2016 v 23:04

                      Jasne, Turek snad krome letadlovych lodi a jadernych hlavic umi a dela vsechno. A jadro by zpracoval pomerne rychle, o tom zadna, ale ted ho proste nema.

                      Vzhledem k tomu, jak IS vznikl, a take jak jsou „umirneni“ zasobovani zbranemi, ktere „obcas“ a „omylem“ skonci v rukou IS, tak neverim, ze USA se nejak vyrazne IS boji. Oni ho privedli na svet. Ano, muze se vymknout z okovu. Ale zatim je pro USA daleko, predaleko.

                      Saudove jsou podle mne v teto oblasti nejvice nebezpecni. Financuji IS, financuji imigraci do Evropy, v Evrope financuji mobilni spojeni mezi radikaly… a ted si kongres USA je dovolil hodit pres palubu.

                      Syrie samozrejme Amikum nestoji za konflikt s Ruskem. To je moc maly potencial zisku proti potencialnim nakladum. Takze budou stekat, povali propaganda v mediich,… ale tim to podle mne dost hasne. Nelajznou si to. Kvuli Asadovi fakt ne. Syrie by se sikla, ale rozmlaceny je to tam dost, coz taky neni spatny. Zakladna tam holt nebude, Irak musi stacit.

                      Rusove jasne ukazuji, ze tam nehodlaji byt vecne, protoze je to stoji ranec. Pochopitelne to budou demonstrovat jako „my jsme slibili, ze odejdeme, tak tedy odchazime“. Kocab se muze zase nechat vyfotit, ze je ze Syrie vyhnal.

                    29. Re: LWG
                      6.10.2016 v 22:17

                      Presne. V podstate Putin z tech jdernych hlavic momentalne vydojil maximum. Dalsi krom uz je jedine megaprooser a to by mu volici neodpustili. Jeste porad je potrebuje.

                      Sachy umi hrat dobre, kluk jeden usata.

                    30. Podceňujete jednu věc a tou je lidský faktor. I za nejstudenější studené války byly dohodnuté mechanismy, které platily. Například dohody o nešíření jaderných zbraní – Treaty on the Non-Proliferation z dob Kennedyho , SALT1 a SALT2 z dob Forda a Cartera a tatáž jednání probíhala i za Reagana. Důležité je, že tyhle věci se braly patřičně fvážně a dodržovaly se.

                      Momentálně vládne v USA partička idiotů, o kterých si ani nezasvěcení nemohou dělat iluze, jak velcí to jsou dementi. Začalo to někdy v době invaze do Iráku, kdy vykonstruovali vizi o chemických zbraních a ono to prošlo. Od té doby si mysleli, že mají patent na rozum a že mohou všecko. Skončilo to Majdanem a výroky Psaki a spol. že podnikne vylodění US NAVY ve vnitrozemském Bělorusku, pokud Bělorusko bude stát na straně separatistického Doněcka. To už i kurvy z českého mainstreamu musely tušit, že jejich chlebodárci jsou nejen psychopati, ale i idioti, all in one.
                      A tahle partička idiotů je mimo kontrolu. Starý hňup Brzezinsky se může posrat, aby uhasil průsery po Samanthě Power a uchlácholil Putina, jenže Putin už na ně sere na oba. Po zbabraném příměří v Sýrii už v USA není s kým jednat vůbec o ničem, ani o jaderných zbraních. Ta země se zhroutila, pravice neví, co dělá levice a velí tomu parta úplných čuráčků, kteří by měli problém identifikovat na mapě Evropu. Takže ne, že Rusko bude tento stav respektovat a nazývat USA nadále partnery. Změna Putinovy rétoriky z tohoto týdne to potvrzuje. Rusko se s Čínou systematicky připravují na ekonomický rozklad USA a pokud si USA něco troufnou, tak na jejich jadernou anihilaci . Ne, že by to Rusko nějak vyhledávalo, ale ze strany USA není k dispozici důvěryhodný partner, se kterým by se o tom dalo jednat. Takže pokud selže jednání, směřuje to k odpálení US dluhopisů Čínou a případně k jaderné konfrontaci. Naprosto nevyhnutelně. Západ si za to může ale jen a jen sám.

                    31. To, co popisuješ, je ryzí eskalace problémů, resultující v megaproblém. Očividně to nikdo ze zúčastněných nechce.

                      Proč by se to mělo stát?

                    32. Chlideater – Mám rád Toma Clancyho. BOhužel jsem snesehnal knížko Nejhorší obavy, takže v tomot případě jsme viděl jen film, který je určitě hodně od knížky a je celkem blbý. Ale princip, jak jen vzájemná nedůvěra a podezíravost může vést až jaderné konfrontaci je znázorněn v tom filmu celkem dobře.

                    33. 1) Ano, za studené války mezi SSSR a USA fungovaly leckteré dohody, zákulisní komunikační kanály atd. O kterých se nikde moc nemluvilo a veřejně nebyl k disposici žádný důkaz jejich existence. Jak si můžete být jist tím, že dnes něco takového neexistuje? Já to naopak považuju ze velmi pravděpodobné (a na rozdíl od Vás připouštím, že pro svoje teorie nemám důkaz a nevydávám je za absolutní pravdu). Dnešní ruský režim se musí o něco víc ohlížet na nálady domácího obyvatelstva než ten sovětský, takže většinu toho jejich současného harašení zbraněmi a velkohubých prohlášení považuju spíš za součást politiky vnitrostátní.

                      Jak už tu psal tuším LWG a párkrát i já – dokud Rusko udrží v provozu alespoň jednu či dvě SSBN (a případně pár pozemních ICBM), jede se ve vztahu USA-Rusko podle starých osvědčených notiček. Bez ohledu na občasná bu bu bu stran radarů, základen, likvidace plutonia apod. Kromě toho nepovažuju ruské vedení za tak hloupé, aby mu nebylo jasné, že reálný hlavní ruský problém nejsou USA, ale Čína.

                      2) ZHN v Iráku je vcelku jednoduchá věc: ty zbraně tam byly, což je potvrzeno inspekcemi. Následně Saddám začal tvrdit, že už je nemá, aniž by poskytl jedinou informaci o tom, jak s nimi bylo naloženo. Ve stejné době začal navazovat styky s AQ. Za takové situace se vůbec nedivím představitelům USA, že Saddámovi nevěřili. Zajímavé jsou ještě dvě věci:
                      – Saddám nevytáhl žádný důkaz o likvidaci těch zbraní ani po invasi, kdy by tím USA dokonale znemožnil
                      – Po invasi nebyly nalezeny nejen ZHN, ale ani jakékoli jejich zbytky či místa, kde probíhala jejich likvidace

                      Nejpravděpodobnější se mi tedy jeví teorie, která říká, že ty zbraně tam prostě jsou někde zašité. Irák je dost velký, pár desítek containerů se tam schová docela snadno, nad povraždění personálu, který prováděl práci na důležitých projektech nebyl Saddámův režim nikdy povznesen…

                    34. Vim naprosto presne, ze ty kanaly dnes mezi Ruskem a USA nefunguji, mimo jine proto, ze Brzezinsky, hlavni US architekt studene valky, si opravdu nad soucasnym vyvojem nemne ruce, ale na stara kolena se sebere a na hranici infarktu kleci se sepjatyma rukama pred Putinem a zaprisaha ho, aby ty kydy Powerove z OSN nebral vazne.

                      Jake dalsi dukazy chces ? Zavery rokovani Bildebergu, kterych se ucastnil i ten stary brepta Schwarzenberg a kdyz se ho novinari ptali, o cem sla rec, tak bez problemu vybreptal, ze je treba snizit populaci lidstva o par miliard ?

                      Co dal tam mame, tak treba neresitelna tricetileta bublina na dluhopisech, derivatech a akciich, ktera urve celemu zapadnimu systemu hlavu ?

                      To, ze globalni elita skupuje odlehle ostrovy, dela si tam soukrome armady, no fly zony a stavi stopatrove podzemni bunkry, ktere nema ani vlada v USA ? Porad malo ?

                      Tak co treba kampan v USA proti Rusku, kde narodnim nepritelem je uz i paraolympionik bey ruky a nohy, ktereho je dobre zabit jen proto, ze je Rus ? Porad nic ? No tak pak uz neni asi pomoci…

                    35. Nezapominej, ze v USA zacal novy boom s bunkry pri Y2k… Kdo ma velky prachy, tak se o ne boji, mnohdy az paranoidne.

                    36. No vidíš.
                      Já o tom vůbec nevím a vědět nechci, takže mě to naprosto nevzrušuje. Mohu se dál věnovat rybám, lovu, chlastu, tabáku a rodině a to jak v Evropě tak v USA a nikterak u toho nebýt rušen.

                      Je to velmi příjemné. Život je moc krátký na to, abych se klepal hrůzou, co všechno se může stát.

                      PS: v Rumunsku je letos jelení říje obzvláště vydařená (220 bodů CIC)
                      PPS: všechno je jináč

                    37. Re: Childeater
                      7.10.2016 v 10:58

                      Ja myslel, ze Rumuni letos uz trofejni na xeft zatrhli? 8-o

                    38. …cha chá… :-))

                      Jediný co je blbý, že Karpaty začínaj skupovat německý investoři (samozřejmě, jde jim jenom o ty dvousetletý buky na úbočí kopců, zmrdi)

                    39. njn, to co pise Childeater je presne to, jak se vedou ovce na jatka. Zatim jeden v dobytcaku, furt dobry, zatim nas vykladaji na rampe, furt dobry, ted nas zenou ulickou , furt dobry, tedka reznik vytahl jatecni pistoli, furt dobry, ted to zmackl, kurva, neni dobry…
                      Sorry, ze vidim kousek dal nez na spicku nosu.

                    40. …je mnohem lepší šťastně žít v dobytčáku, usmívat se na jateční pistoli a potřást si rukou s řezníkem než kopat okolo sebe, hýkat hrůzou a nechat se střelit místo do mozku tak do čelisti. Já jsem spokojená vovce, říkej si tomu jak chceš.

                    41. Re:zrg1
                      7.10.2016 v 11:08

                      Divej se na to jinak.Kazdy rozumny clovek zvazi svoje pripadne ztraty,pokud k necemu dojde.Nejakym zpusobem se treba zajisti v pomeru vynalozene naklady/potencialni riziko. A tim to hasne. Nechce se mu proste travit den tim, ze bude lezet ve zpravach a presvedcovat se o tom, ze svet neni v prdeli na 85 %, ale uz na 87 %.

                      Pokud se ale neco semele, pak akceptuje miru ztrat, ktera nemusi nutne byt velka, nebo muze byt klidne srovnatelna s tim, jake ztraty ma druhy, kdo se tomu denne venoval.

                      Ja bych to neodsuzoval. Nemuzes vedet, jak ma Childeater zajisteny majetek, nejake pojistky do budoucna a hlavne jake ma hodnoty. Velci bohaci, stejne jako bezdomaci, preziji vsechno.

                    42. Sysop
                      7.10.2016 v 11:17

                      Bingo.

                      Plus ještě jeden hint – majetek kterým disponuješ, nemusí být nutně pouze ten movitý, finanční atd. Já jsem velkým příznivcem budování majetku duševního, tzn. tvorbě uplatnitelných a žádaných schopností, které mohu v případě potíží prodat de-facto kdekoli na světě.

                    43. Re: Childeater
                      7.10.2016 v 11:28

                      Rusnok ted prisel s genialnim napadem zavedeni zaporne urokove miry, takze ten dusevni majetek mi zacina pripadat cim dal tim vice hodnotny.

                      Kazdopadne s tebou souhlasim, ja mam tohle dost podobne.

                    44. Naprostý souhlas, i když je potřeba počítat s tím, že možnost uplatnění těch schopností a dovedností může být ovlivněna např. zraněním, nemocí, vyšším věkem. Takže to chce doplnit o vybudování nějaké té famiglie, která umožní lepší kontinuitu a omezí závislost na konkrétním člověku.

                      Dobře je to vidět na příkladech některých rodinných firem. Třeba našemu velkouzenáři je skoro 90, dávno nechodí do práce od šesti do tří a neohání se sekyrou, ale na zaučování nových lidí, tvorbu nových produktů apod. dohlíží dosud osobně.

                      Za normálních okolností je právě rodinná firma vhodnou formou, ale při dnešní míře úřední buzerace a (ne)stabilitě právního a ekonomického prostředí se mi jeví jako vhodnější držet se s takovými aktivitami od státu dál.

                    45. Re: JJ
                      7.10.2016 v 12:11

                      Nekdy je slozite rodinu k tomu dokopat. Pradeda moji zeny prisel z jakehosi prdelakova s truhlickou penez a ve zdejsim kraji koupil dum na namesti. Vybudoval v nem reznictvi a zajezdni hostinec. Pak uz penize nezbyly. Pradeda makal a dokud zil, snazil se drzet rodinny podnik. Ledva umrel, vsichni se postupne na toto vykaslali. Barak chatral. Pred par lety ho koupil rakosnik, udelal dole malou samosku a nahore nejaky penzos. A zase svoji rodinu drzi v tomto businessu.

                      Rodina moji zeny postupne co mela, to rozfrcala a dnes nekteri breci, jaky je ve state bordel, ze na nic nejsou penize a malo jim pridava na duchodech.

                      Udrzet nejakou rodinnou firmu pres dve generace je fakt kumst. Lidi jsou neskutecne lini.

                    46. O lenost asi až tolik nejde – někteří lidé líní jsou, jiní ne, to fungovalo vždycky. Nemyslím, že by Češi byli v průměru nějak výrazně línější než třeba Rakušané, přesto v Rakousku jsou rodinné podniky starší než 100 let poměrně běžnou věcí. IMHO je hlavní průser v tom narušení kontinuálního vývoje od roku 1918.

                    47. No, já na to klikat nebudu. Enjoy.

                    48. ani bys to se svym mozeckem nepreslabikoval. Enjoyed.

                    49. Re: JJ
                      7.10.2016 v 10:12

                      Kerry s Lavrovem spolu komunikuji dal. Otazka samozrejme je, o cem. Dalsi vec je nezapominat, ze momentalne ma Putin obrovskou, skutecne obrovskou podporu domacich, kteri maji zapadu plne zuby. Tezko rict, jak on vidi dalsi vyvoj teto podpory. Dokud pujde nahoru, nebo bude stagnovat, bude to pro nas dobre.

                    50. Skutečně nebyl Cyklonem B zavražděn žádný křesťan? Nebo Čech?

  5. https://www.facebook.com/DominikFeri/posts/1410910978920804?pnref=story

    Politická kampaň v celé své nahotě. Hnít Brno a TOP09.

  6. 1) s tím že se tady schvalují zákony jak na běžícím páse aniž by je někdo četl vím. Doporučuji všem aby se podívali na přímý přenos z hlasování. Tam se zvedají packy a řeší sračky. Potřebné věci jsou slepené dohromady se škodlivými zákony, jen aby si toho nikdo nevšimnul. Někdy to nevýjde, když chtěla Marksová protáhnout jedním zákonem úpravu nemocenské zraněným hasičům a přitom protáhnout nějaké další dávky pro cigány. Tentokrát jí to neprošlo, ale nesleduju to pořád. Ale vážně doporučuji se na to někdy podívat, jak se po zájmech lidí šlape!
    2) Zákon o komunikacích byl zprasenej, přesně tak že to prosě nikdo nečetl a nehlídal. Nicméně už odhlasovali úpravu a výklad toho vašeho odkazu je starý a špatný. Nově je povoleno ukládat inženýrské sítě do komunikací, tam kde to bez neúměrných nákladů nejde, ale pouze v intravilánech. Jde o to že leckdy máte baráky postavné tak blízko komunikace, že tam prostě nic nedáte, ani kanál, ani plyn, ani kabely. Kvůli tomu aby vy jste nejezdil po poklopech máme ty domy zbourat? Nebo jak to máme udělat? To že někteří projektanti jsou idioti a naplánují poklopy pod kola místo doprostřed pruhu je věc jiná. V extravilánech je nadále zakázáno umisťovat zařízení pod komunikace.
    3) Nerozumím tomu útoku na Jančuru. Závidíš, že někdo podniká a má prachy? Však máš stejné možnosti. Vem si půjčku kup si autobus, začni jezdit nějakou linku, kup další autobusy, najmi řidiče a podnikej. Nikdo ti nebrání. Nevím proč by Jančura sponzorovaný kýmkoliv nemohl zasahovat veřejně do politky? Navíc když se politicky neangažuje. Mít prachy jdu do toho stejně, protože Hašek je zmrd a píča a kurva vyjebaná. Psal jsem mu desítky dopisů a NEUDĚLAL NIC. Dokonce vím že o těch problémech ví i Sobotka a prostě nic. Nic se neudělá. Hašek je kunda kundovatá a měl by dávno sedět, stejně jako Onderka! Všichni jsou to zmrdi, je tady tak solidně přezmrdováno, že ani kalašnikov s tisícovkou nábojů by to nezvládl.
    Je potřeba okamžitě ztransparentnit státní správu a VOVCÍM dát možnost okamžitě prošetřit jakoukoliv zakázku a taky ji UKONČIT! Lidé musí mít naprostý dohled nad politiky i nad starostou v obci i nad úřady. Dneska jsou obce malé feudální statky, kdy starosta je feudál, množství rodiny napojených na tok státních peněz přes starostu je tak velký že starostu nikdo nikdy nesesadí demokratickými volbami. Domordci jsou prosě vždycky ve většině protože kámen drbe cihlu. A náplava je ubita do bezvdomí a usazenina se jen lýsá k rodinám anpojeným na tok státních peněz přes starostu. Domnívám se, že to tak bylo vždycky, komunisti nekomunisti, proto jsme se nikam od roku 89 nehnuli, teda hnuli akorát od desíti k pěti, protože komunisti to tu a tam vyčistili. Vždyť je pravda, co se tady za 25 let postavilo? HOVNO.

    1. Mam jednoho dobreho kamarada a jednoho pribuzneho, kteri vidi velmi dobre pod poklicky politickych stran, do snemovny, do celeho toho fasistickeho zakulisi az po soudy. Je mi z toho na bliti. Kdyz si vzpomenu na listopad-prosinec ’89, kdy nikdo neumel nic, nevedeli ani, o cem v OF rokovat a dneska maji uplne presne noty koho shodit, co na koho vyhrabat, jak protlacit to i ono, jak na bile kone nakoupit majetky, aby ofiko to nebilo do oci… naucili se to kuci, naucili. Velmi dobre.

      Jen by mne zajimalo, co budou delat dal. Rozkradeno uz je. Ted uz je to je rosada. Zatim jeste pritekaji prachy z EU, ale tam jsou zdroje celkem jasne rozdeleny, paberkuji jen cuckari v parmilionovych zakazkach. To se musi, to je demo pro vofce.

      Kde budou brat dalsi prachy? Je to prece kapitalismus, nic si nenalhavejme. A ten se potrebuje rozpinat a rust. Kam? Cim? S drogama je to tady bida, kurvy netahnou, smeliny s autama uz taky dohorivaji a to je vsechno v rovine par mega, nic velkyho. Zbrane jedou pod kontrolou zahranici… tak co bude to dalsi na rozporcovani? To by mne zajimalo.

      1. Další kšeft jsou uprchlíci. V TOS Kuřim mají překladiště.

  7. Díky bydlišti mě čekají jen senátní. Hledal jsem v zástupu komunistů aspoň Svobodné a místo nich je tam jejich koala Soukromnici a za ne pan Exprimator Kasl. Takže můžu ušetřit jak ruku, tak nohy.

    1. jo to je taky sranda… piráti a zelení, piráti a modří, piráti a debilové… Pirátská strana, taky jen nehomogení sračka která chce jen ke korytům.

  8. Je to snad poprve od sametu, kdy jsem si masochisticky musel priznat, ze komunisti nejsou absolutne nejhorsi strana politickeho spektra. Uz parkrat to bylo na ostri noze se Zelenyma, Veverkama a TOPkou, ale tentokrat fakt znam zcela jednoznacne horsi kandidujici strany, nez jsou vyse zmineni komunisti\bolsevici. Perla na tom je, ze dve z onech komunistu horsich stran jsou ve vladni koalici :D

    1. Obcas si prectu nejake clanky na komancskych serverech a tesne pred tim, nez zacnu vzyvat KSCM si nastesti vzdy prectu nejaky bolsevicky nazor nejakeho jejich politika a jsem zase normalni. Maji v hodne vecech pravdu, ale nastesti tam stale jeste funguji ty pojistky, aby clovek nezblbnul.

      1. Ono je to s tou pravdou jednoduché – nikdo nemá pravdu ve všem a nikdo se nemýlí ve všem. Takže slyšet nějakou „pravdu“ od komunistů (ve smyslu nalezení alespoň částečné shody s alespoň některým z mých/vašich názorů či pohledů na věc) nemusí být nereálné. Proto ovšem nepřestávají být komunisty.
        S komunisty v komunále – tam to jde (musí jít). Výš ne.

        1. Ja bych jim nejradeji vsechny ty jejich strany zrusil. Proste zadny strany. Jen jednotlivci. A ukazte se, zadny schovavani za kolektivismus a preskakovani z jedne strany do druhe. Pak by se curaci pekne ukazali ve svoji nahote a bylo by fuk, jestli je to bejvalej komunista, soucasnej komunista, nebo budouci komunista.

          Zlo tohoto systemu je prave v tech stranach. A je fuk, kterych.

          1. Což o to, pod tohle bych se podepsal. Jenže oni by se stejně nějak začali shlukovat a družit – tisícovka nekooperujících solitérů by nic nezmohla. Ostatně mi přijde (jsem politický impotent, tak mě nekamenujte), že politické strany vlastně takovými sdruženími, fungujícími za účelem dosažení vlastních cílů, jsou už teď. Nevím, možná to někdy bylo tak, že ty lidi spojovaly velké ideje politické a sociální.

            1. Jedine sdruzeni, ktere bych jim dovolil, by byl parlament. Senat bych rozpustil. Ono by to pak uz nebylo tak snadne ani pro lobbysty, lovit po kazdych volbach nove duse.

            2. At se druzi, a si strany klidne zustanou. Ale volit by se mohli pouze jednotlivci.

              > tisícovka nekooperujících solitérů by nic nezmohla.

              Chcete rict, ze by se neprodukovaly tuny sracek ve sbirkach zakonu? Nadhera!

              > možná to někdy bylo tak, že ty lidi spojovaly velké ideje politické a sociální.

              Mozna. Ted uz o „soutezi idei“ placaji akorat Svobodni. A asi tomu i veri. Nic proti stranam, ale at kandiduje kazdy za sebe.

      2. Ad nasi komanci … nejvetsi sranda na tom je, ze si hraji na nepratele EU a na pratele Ruska ve skutecnosti perfektne zapadli do EU bolsevismu a berou od tama penize a naopak v Rusku by meli totalni problem, protoze hlavnim Putinovym nepritelem nejsou ani tak liberalove, kteri chteji do Ruska naimplementovat zapadni politicke a ekonomicke modely, ale echt rusti komunisti. Takze nasi komunisti by se mohli akorat tak spojit s ruskyma komunistama, kteri jsou v opozici. Pri vyjednavani s Putinem by byli ve velmi spatne pozici. Bylo by to o koze a o voze, protoze nasi komunisti jsou porad ideove zamrzli v dobe normalizace a trvalo by jim par let, nez by byli schopni pochopit soucasne Rusko. Pro me jsou take totalne nevolitelna strana, i kdyz jejich kritika EU je presna. Bohuzel, tim, jak tu jede politicka korektnost a masirka v mainstreamu, tak nikdo nic nevi, kazdy si mele tu svoji naucenou mantru a vysledek je takovy, jaky je … v Rusku maji lepsi informace, nez na Zapade a pokud se clovek chce neco dozvedet, musi nejlepe umet jazyk a vycestovat, jinak se dozvi velke kulove…

        1. Pokud se nemylim, tak v Rusku je opozice neco okolo 15 % a z toho jen velmi zanedbatelna cast holduje zapadu. To potvrzuje to, co pises, ze komunistum tam psenka neqete. Ale ja si myslim, ze to ti soucasni komuniste, aktivni ve funkcich, dobre vedi. To spis si to v hlavach nesrovnali ti stari paprdove, kteri jeste veri v Lenina a jeho uslechtilost.

          Na druhou stranu, at system v Rusku nazveme jakkoli, tak ve vladnuti ma mnohem vetsi efektivitu, nez EU, nebo USA. A to je, i co se armady tyce. Co rekne Putin, nebo Lavrov, to je svate. U nas cteme nazory generalu NATO, kde je kazdy pes jina ves a korunu tomu nasadi Stoltenberg.

          1. No timto pohledem ma ovsem suverene nejvyssi efektivitu vladnuti v Severni Korei, ze ….

            1. A ty se divíš? :D

            2. Spravne to chapes, efektivita se totiz posuzuje VZDY z nejakeho pohledu. V nasem kapitalistickem systemu pak z pohledu donora.

              Pokud budeme spekulovat, ze Severokorejci opravdu ten svuj system takto chteji a takto jim vyhovuje, pak musime uznat, ze opravdu efektivni je. Problem je v tom, ze tam neni kapitalismus, takze posuzovat ho vnitrnim pohledem muzeme tedy jen zase jako socialiste. Maji socialni jistoty? To ja nevim.

              Druha vec je, co si o tom myslime my, Cesi, nebo co si o tom mysli treba OSN. To uz je ale uplne jiny pohled.

              Takova Lybie mela velke socialni jistoty a pritom tam socialismus nebyl. Vlada diktatora pro Lybijce efektivni byla. Diktatora se zbavili a myslim, ze efektivitu soucasne vlady pro Lybijce lze zhodnotit celkem snadno.

              Na druhou stranu, pro takove Francouze je soucasny system „vladnuti“ v Lybii mnohem efektivnejsi.

              Atd.

      3. to: zrg1, Sysop
        Naprostej souhlas.
        Pakliže musíme objektivně uznat, že komanč má občas pravdu, a že nám na politické scéně bují plevel místy i horší, než je klasická KSČ(m), je to známka totálního úpadku demokracie v Česku. Fakticky pod kuratelou Čtvrté říše vládne estébák, držící v šachu socana a podporovaný lidovcema, kteří jak známo za koryto ve vládě odjakživa ochotně kolaborují s kýmkoli… (Ovšem popsaný stav ještě pořád nemusí být dno, žumpa se může ukázat bezedná ….)

        1. V tomto smeru jsem skeptik a myslim si, ze takto vypada skutecna demokracie.

          1. je to zajimave, ale nezavisle jsem dospel k uplne tomu samemu zaveru. A propos. Nejvice informaci mi kupodivu pomohly ziskat pocitacove hry. Od urciteho poctu lidi se totiz MMORPG zacinaji chovat na podobnych principech, jako lidska spolecnost, tez je tam banda cheateru, kteri si uplaceji politicky vliv v guildach penezma ukradenyma ze systemu, banda scammeru, kteri vyuzivaji socialni inzenyrstvi a okradaji aspon ostatni hrace, kdyz uz jsou prilis tupi na to, aby okradli system, banda pitomcu, co to hraji poctive a nikdy niceho nedosahnou … a pak je tam ta mala nepatrna vrstva leaderu od panaboha, kteri do toho vrazi enormni usili a nekdy i prachy a sem tam se dostanou na povrch, pokud si ovsem dokazi postavit do late veskere vyse jmenovane.

            Myslim, ze pocitacove hry a specialne MMPORG jsou idealni prupravou do zivota v lidske spolecnosti…

      4. Zkuste si občas přečíst něco na komančském webu http://desitka.org . Možná budete překvapen.

        1. To bylo pro pana Sysopa, nějak se to zde divně řadí ty příspěvky.

          1. Podivej, treba tento clanek: http://desitka.org/?p=7667

            Izraelci v bunkru v Syrii? Hmmm… procpak toto neni jako hlavni titulek na RT.com? To by prece byl ulovek!

            Jak se vi, kdo tam vlastne byl? Probehla nejaka forenzni analyza? Bylo vubec co analyzovat?

            Konkretne tuto zpravu jsem zaznamenal druhy den, co vyletela. A pak jsem zase zchladl, protoze ji nemohu solidne overit. Samotny clanek se odvolava na jediny zdroj, ten na Sputnik, ale jen v arabske verzi. Chyba textu? Proc to neni i v jinych jazycich? Mozna blbe hledam.

            1. To: Sysop – později jsem našel ještě odkaz na Kanadský Global Research, ale již jsem to do toho článku nevložil. Zde je: http://www.globalresearch.ca/u-s-coalition-intelligence-operations-room-inside-syria-destroyed-by-russian-missile-attack-thirty-israeli-american-british-turkish-saudi-qatari-intelligence-officials-killed-report/5547099

              Dále to ještě publikoval Veterans Today, ale s poznámkou Neověřeno.

              Osobně si myslím, pokud je to pravda, že jak Rusové, tak i ostatní zainteresování mají 1000+ důvodů se o tom moc nešířit. Rusové by přiznali, že napadli spojence a museli vysvětlovat, že to byl omyl apod., a ti druzí by přiznali, že utajeně řídí ISIL, nebo jim alespoň poskytují potřebné koordináty.

              P.S. Jak se Vám líbí ten komoušskej web? Ač nečlen jejich partaje, postavil jsem ho pro ně a dělám jim admina (předseda OV-10 je můj přítel, tak proto).

              1. Omlouvám se, nevšiml jsem si Vaše hodnocení níže. Díky za něj.

                1. Delate jim grafiku? Pak s dovolenim muj nazor:

                  – misto beznych paletovych barev si dejte praci a vyberte nejake klidnejsi, spise pastelove, sladene podle kruhu barevne tonality (proste at ty barvy „ladi“ xobe). Vykaslete se na rvave zlutou, cervenou, zelenou,… vypada to priserne a pusobi amatersky

                  – vykaslete se na nepatkove pismo. Patkove mene unavuje oci, lepe se cte a ctenare to nestve. Neni to nutne, ale je to vhodne. Zkuste si precist 100 stran patkoveho a 100 stran nepatkoveho pisma ve stejnem stupni. Uvidite, ze patkove budete cist rychleji a nebude vas tolik unavovat.

                  – kondenzovane pismo rozhodne ne tucne. Vypada to jako slapka na ulici. Proste strasne humpolacke. Solidni weby naopak pouzivaji lehka pisma, tenke kontury. Mrknete treba na veteranstoday, absolutne lehka grafika, klidne barevne tony, nic rvaveho.

                  – ty blikave napisy uprostred obrazovky vypadaji jak reklama u autobazaru. Proboha, proc sikmo? To ma ctenar naklanet hlavu doleva a doprava? Proc? Uplne vidim ten sikmy napis „SLEVA!!!“ a jeste blikajici cerveno-zlute. Tragedie. Hodte tam radeji scrollujici text treba nahoru, jako to lidi znaji ze CNN, nebo Bloombergu, ci aktualnich vstupu zprav v televizi. Vypada to akcne, neunavuje, ale zaujme.

                  – na pozadi mate moc bile. Vypada to hrozne prazdne. Zkuste prasknout do pozadi nejaky kolorovany duplex, stazeny na rekneme 30 % sytosti. Nejaky motiv, ktery je videt po stranach. Cosi tam je, neni poznat co a je to videt jen rozmazane vpravo. Spatne. Azurova je moc syta a tvori s bilou velky kontrast, takze o to hure ta bila vypada. Zvolte pastelovou.

                  – jednotlive ramecky bych dal na nejakou tmavsi plochu, treba nejakou sedou. Vide by to vytahlo obrazky. Ramecky s mensimi mezerami, takhle to vypada, ze neni lidem co rict, tak se setri obsahem ramecku. Chyba.

                  – prostredni vycet clanku: obrazky v rameccich, ktere berou misto a samy jsou pak male. Barevny text pod nimi je spatne. Text ma byt vzdy tmavy, pokud mozno cerny, lehkym pismem a barvami jen vypichnout podstatne veci. Cili bud barevne kapitalky, nebo treba bily text na barevnem prouzku. Pouze, kdyz je to opravdu zajimave, dulezite. Neni vsechno dulezite, to je blbost a ctenar se v tom pak ztraci. Zalomeni textu k obrazkum je nestastne, protoze kdyz je textu vice, je tam fura hlucheno mista. Obrazky s textem by mely bud byt ve fixnim ramu se scrollem textu, nebo ruzne velke ramecky a nechat text obtekat ramecek.

                  Atd… nebudu tim tady dal zasirat konferenci. Neberte to jako kritiku, ale jako inspiraci. Jak se zaridite, je na vas. Projedte si par jinych profi novinarskych webu (ne ceskych) a zkoumejte detaily, ktere popisuju.

                  Zacal bych tim pismem a hlavne barvami. Musite si vybrat paletu barev, rekneme 6 sytych a 6 svetlych. Cili vyberte si jednu pastelovou barvu, je jedno jakou. Pak si ji najdete v HSV kuzelu, v dane vysce jasu barev vyriznete kruh a zbyle barvy dohledate po 60 stupnich. A mate perfektni doplnkove barvy.

                  Atd.

                  1. Že jste to vy, Sysope, máte pravdu ve všem. Hezky jste se na něm povozil, ale ono je to snadné, ten web je opravdu mizerný. A nejen z těch důvodů, o kterých mluvíte (grafika). A pán nechť si ujasní, za co bere peníze. Opravdu jsme tak daleko, že komanči, ódeeska či socdemáci (a jiní šmejdi) jsou přijatelní a makáme pro ně?

                    1. Nic noveho, ja nic ja jen delam insekticid a ted si ho ode mne nejaky chovatel slepic objednal 1000 t.
                      Toz rozjedem novou linku, plati zlatem.
                      Anebo ja nic, ja jen buzerant co psal pro Stürmer, eee Halo noviny a ted delam pro jednoho samolibeho senilaka a otiram si svuj spinavy rudy jazyk o nekoho komu nesaham ani po nehet na noze.
                      Anebo oblibena, ty kurvy me zmerili stacionarnim radarem a naparili mi litr. Moje sestra totiz dostala dopis z Rosic za 98km/h… Kdyz jsem ji vezl na promoci tak ji 89km/h v 80 pripadalo jako ohrozovani tech 5 borcu co tam predstirali praci. 210km/h na ukazku na prazdne D1 u Kromerize cestou z5 uz bylo ultra piratstvi. Tempomatovych 150km/h jako pohrdani zakony.

                    2. To: h72 – ten pán to dělá zdarma, nebere za to žádné peníze.

                  2. Ty poznámky o čitelnosti patkového písma platí beze zbytku na papíře a displayích s větším rozlišením. U běžných displayů, co nemají ani 200 PPI je to sporné a dobře vybrané bezpatkové písmo může být lepší. Zejména na nějkterých podřadných operačních systémech/browserech, které neumějí text pořádně vykreslit.

                    1. Souhlasim, vsak je to o stupni pisma a jeho rezu. Klidne muze na drobny text pouzit nepatkove a naopak patkove si nechat na vsechny titulky a upoutavky. To je na nem. Je dobre kombinovat rekneme tri rezy pisma z kazde ze dvou rodin (patkove, nepatkove) a ctenar si brzo zafixuje, ktere pismo co znamena. Atd.

                      Ano, je potreba nezapominat na displeje s mizernejsim rozlisenim, pripadne mensi displeje. Netusim, jak se tento web formatuje treba na telefonu, atd.

                      To jsou zaklady webove grafiky, ktere jsem uz pitvat nechtel.

                    2. Jste na nej moc hodny Sysope.
                      Kdyz si odmyslim, ze to je pro komance, tak je ta uroven grafiky uboha a u nas v praci by nemel nikdo ani odvahu neco podobneho presentovat v nejakem powerpointu.
                      A ani zadarmo.
                      Coz me ale obratem vraci k tomu, ze tim jak je to ubohe graficky, je to zaroven nelakave. Coz je vzhledem k obsahu, ktery je stejne ubohy jako ten nalinkovany blabol, vlastne dobre. Byt to graficky o 5 levelu vyse, lidi co daji na formu by pak obsah brali vazneji.
                      Otevrel jsem asi pet clanku z rubriky zajimavosti a takovou snusku picovin aby clovek pohledal…
                      OK abych i pochvalil, byly tam hezke fotky z meho regionu jak ho zabiraji Polaci v rijnu 1938, ale i ten jediny nadpis k tem fotkam byl blbe. Obsazena byla cast CSR a ne CR a zeme Moravskoslezska rozhodne nepouzivala v cestine oznaceni Moravsko-Slezsko. To pouzivali jen Nemci.
                      Praci cest soudruzi!

                    3. Ty uvazujes jak typicky prazak, kdy vsecko musi mit tedlencten dizajn a na kazdou picovinu musi byt vymazleny pavrpojnt na xy slidu. Je znacna mnozina lidi, ktery webovy design nevnimaji. Krasny priklad je i D-F, stranka vypadajici tak, co bys ty „nedal do powerpointu ani zadarmo“, ktery si navic novym redakcnim systemem spis pohorsil a presto sem lidi chodi.

                    4. 1) Autor si kritiku sam vyzadal

                      2) Sem chodi trosku jina sorta lidi, nez na web komaru

                      3) Web komaru se bude snazit prezentovat jako solidni, ferovy, zajimavy a tahat dalsi duse. D-F to ma u prdele.

                      4) Pokud nejaka vec vazne hodnotou obsahu, je zvykem dohanet to „dizajnem“

                      :-)

                  3. Dvě výhrady k vašim výhradám. Čtenáře nezajímá, jestli se jim to dobře čte, ale jestli se jim líbí vzhled. Už nejméně posledních pět tisíc let (dále nesahají písemné záznamy) lidé preferují vzhled před funkčností. Další věc je, že komouši mají zcela jiné estetické cítění než lidé (někteří z nás to i zažili na vlastní kůži). Autor se prostě jejich požadavkům přizpůsobil :-)

                    1. Moje nazory prameni z vlastni praxe prace pro parlamentni politicke strany v 90. letech. Co se pamatuju, tak nikdo si na moji praci nestezoval a platili dobre. Komousi jsou dnes v drtive vetsine stari lide, kteri se potrebuji presvedcit, ze bez nich to bude brzy apokalypsa a tedy satisfakce je uz za dvermi. Ovsem nevydrzi cist dlouho, webove prohlizece moc neovladaji a tezko se v textu orientuji. Krome toho starsi lide budou vice preferovat ten „solidni“ face namisto solidniho a overeneho obsahu. Senzace musi bejt… ale at ma aspon formu.

        2. Na muj vkus moc senzaci… ja bulvar nectu. Tyhle barevna blikatka a vykriky nejsou pro mne, byt maji mozna racionalni zaklad. Radeji ctu puvodni zdroje, nevyzobane.

          Jeden muj stryc byl zapaleny komanc a cely zivot cetl RP. Po revoluci, kdykoli prisla rec na bordel ve state, tasil Pravo a ukazoval clanky „dyk je to tady napsany, ti lidi jsou uplne blbi“. Mozna mel pravdu, ale zpusob jeji prezentace mne presvedcil o tom, ze touto cestou proste nepujdu. Jak nekdo vyrvava nejake pravdy, obvykle vyklada tech informaci jen polovinu.

          Mam rad puvodni novinarinu. Tedy pouhe prineseni informace, na niz si mohu nazor udelat sam. Predzvykane clanky infikovane vlastnim nazorem novinare mne nezajimaji na zadnem serveru. Parkrat jsem naletel a uz to nechci opakovat.

          Nechci Desitku soudit, videl jsem hlavni stranu, precetl jeden clanek a kdybych mel cas, mozna bych ho pouzil jako voditko k hledani zdroje.

          Uplne odporne jsou mi treba na Hovinkach slinty sloupkaru, ty nectu vubec.

          1. Pro: Sysop – našel jsem jedno video k tomu článku. Sice české titulky tam vložil admin z proruského webu AE News, (takže se to řadě lidí odtud asi nebude líbit), ale je to komentář moderátora z Israeli News Live, tak by to mělo být potvrzeno. Vložil jsem ho do té původní stránky, jako aktualizaci. Jinak díky za všechny připomínky. Já jsem původně udělal tři různé šablony a dal jsem to majiteli vybrat. Vybral si tuto, je to jeho volba. Pokusím se některé Vaše připomínky realizovat. Přejí hezký den.

  9. Nuže, seděli jsme nad tím u píva s naším mladým (který volí poprvé, tudíž občanská výchova) a měli jsme velmi podobné pocity jako DF. Když jsem projížděl kolem některých bilboardů kolem silnice, musil jsem si otevřít okýnko, ať si nanabliju v autě. Co ty mrdky jsou schopný naslibovat, mně hlava nebere… , a že jim to vovce sežerou – no a to už jsem otíral rychle to okno. Článek považuju za velmi výstižný.

    Ovšem nad roztrženou obálkou s volebníma lístkama mám velmi rozpačité pocity a nevidím moc řešení. Když vyloučíme nevolitelné (ODSS, ČSSDb, ANOStBureš, komanči, STOP06, Lidovci s Čuňkem … ) a amatéry, moc toho nezbývá.
    Proboha, proč tam Svobodní ve Zlínském kraji mají krále hazardu Ivoša Valentu ? https://cs.wikipedia.org/wiki/Ivo_Valenta Nic proti způsobu jeho obživy, ale volitelný pro mě není ani on (hazard, daňový domicil mimo ČR, fotbalový bafuňář odsouzený za uplácení). Takže u mně Svobodní s vykroužkováním Ivoša.

    Doufám, že v zrcadle nebudu za kreténa.

    1. Asi chlapci Svobodni nejsou az tak uplne svobodni a prisli na to, ze bez penez do politiky nelez. A to je teprve zacatek, oni se casem zakonite omoci jeste vic a vic a vic a pravdepodobne skonci jako Veverky. Az do doby, nez lidi pochopi, ze nemaji volit strany, ale osobnosti. Takze to vykrouzkovani by museli udelat vsichni… utopie.

      1. to zrg1
        Tak jistě, že je to o penězích (které Ivoš má a Svobodní nikoliv), to je mně jasné. Když projedete zlínským krajem, tak odhadem největší počty tlam na bilbórdech jsou v pořadí:

        1. Ivoš (je senátor a chce být hejtman, akorát netuším, co si na krajské úrovni pomůže, ale asi holt nemám jeho podnikatelskou hlavu a nápady …),
        2. Čuněk (už byl všecko a taky chce být hejtman),
        3. Burešovo poskoci v bílých nátělníkách,
        4. ichtylové za SPO …

        Že Svobodní potřebují prachy, to chápu. S kým jsou ochotni jít do spolku, to už chápu méně. Možná by někdo věděl…

        1. no treba se Mach nepoucil z „kariery“, ktera potkala Radka Johna ve Veverkach. Taky si John myslel, ze v te partaji veli a mozna to nepochopil dodnes, ze byl jen zaplaceny ksicht na billboardu, ktery objednal Vitek Bartů, aby se dostal do politiky.

    2. Mě to spojení s Valentou zas tak nepohoršuje. V jeho podnikání problém nevidím, ze sázkových her se ty hlavní daně platí v ČR bez ohledu na to kde má domicil. Problém by mělo být jeho odsouzení za korupci ve fotbale, ale ministra financí nám dělá agent STB a tím pádem se požadavky na nějakou slušnost kandidátů dost posunula.

      1. S tou korupci to je takove…
        „vsichni“ to delaji, kazdy rika, ze to nedela a jen obcas se to na nekoho provali a vsichni se pak desne pohorsujou, jak oni, svati muzi, by nikdy nic takoveho neudelali…
        Ale predevsim – me je uprimne receno docela jedno, kdyz si nejaky clovek z vedeni nejakeho soukromeho subjektu chce „podplatit“ jineho cloveka, z jineho soukromeho subjektu.
        Kdyz se to netyka statu, at si tam imho delaj, co chtej a nechapu, proc to nejakej stat vubec resi.
        Pokud si budu myslet, ze se ve fotbale uplaci, tak na ten fotbal holt nebudu koukat, nebudu na nej vsazet a nebo budu, ale vedel jsem, do ceho jdu…

        Jasne, samozrejme to znamena „moralni skraloup“, nerikam nic. No neprijde mi to nejak extremne hrozne, dejou se tu myslim nesrovnatelne horsi veci a ve vyberu mezi mnoha „zly“ je tohle jeste zlo docela male… :-)

        1. Inu, ale pokud navíc vlastníte Sázkovou společnost, která na dotyčné subjekty umožňuje vsadit, je to poněkud trapas. Každopádně mě žádné jméno bohatého Mirka Dušína co by chtěl do politiky nenapadá. Takže asi se pracuje s materiálem, který je k dispozici – protože politika je umění možného.

    3. Valenta má již domicil v ČR. Právě kvůli volbám.

      1. Ja myslel, ze prechodne bydliste se uz neuvadi ;-)

    4. Valentu neznám, ale co je špatnýho na uplácení?:) Většina boháčů uplácí jen aby obešli nějakou byrokratickou mrdovinu, kterou si pro svou absurdnost zasloužý být ojebaná a jestli ojebává nějak daně, tak je mi to fuk, protože pak říkají anarchokapitalisté: Taxation is theft

      1. Na uplaceni je spatny to, ze na nej vsichni nemaji… ;-)

      2. Byrokratická zmrdovina v kopané?
        To je out nebo offside?

      3. teda zaslouží

        jak se tam asi dostalo to ý

        lol

    5. Ve Zlíně byste měli všeci valit do lochu a ne volit!!!

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017