Soudruh se tu vykálel a pak to rozmazal, jak je jeho “dobrým” zvykem. Tihle bývalí členové PS VB si se svými ideologickými bláboly vystačí až do smrti.
Darkside
xD
martin_100
Vašé články se mi většinou líbí…. ale dneska za 5.
Dachsmeister
@martin_100
a to tam ani není Pelz.
Mně se naopak hodí, že mi někdo dodá další střípek informací do mozaiky koho volit 3.-4.10.2025
Což je za 4 měsíce.
Možná to kroužkování na kandidátkách SPD nakonec nebude tak špatný nápad…
Ada
Kdyby se měl člověk rozhodovat ne podle programu, ale podle hlasování, tak za covidu jsem měl čas to sledovat a z celého parlamentu hájili má občanská práva SPD a pár komoušů. Nevím jestli by jim to v případě vítězství ve volbách z huby do ruky vejíti ráčilo, ale ti ostatní to neměli ani v hubě.
Japončíka podezírám z toho, že hlasuje tak, aby se zalíbil, protože ví, že je v izolaci a nic nezmění. Hodnotit ho po ovoci bych zkusil, až bude mít silnější pozici a bude zvažovat následky svého hlasování.
Vzpomínám na to jak jednou takhle naoko poslanci hlasovali o nedůvěře vládě, aby vypadali jak za nás hustě bojujou a neohlídali si, že někdo odešel na hajzl nebo co a fakt tu vládu shodili. A na těch ksichtech bylo vidět, že s tím rozhodně nepočítali. Ale klidně ať se samuraj ukáže z jakého je těsta.
Asi to bude jak píšeš, ale SPD prostě ne, no fakt nevím. Dostal jsem se do mé klasické situace, kdy pokud nehodlám na svět koukat černobíle a vybrat si jednu stranu ze vším všudy, prostě nemám koho volit. Za mě svět černobílej není a nepřestane mě fascinovat, jak neskutečně tady posledních 15 let funguje rozděl a panuj.
Jihočech Honza
Vzpomeň si na rudou fenu Šiklovou, radši se mýlit s USA, než mít pravdu s Putinem. Někdo to tak má, dříve komunista, nyní přesvědčený levý liberál.
Ano svět není černobílý. Někdo škodí víc, někdo míň.
Dachsmeister
@shifty
já ze zoufalství už zauvažoval i o Babišovi, ale s Dluženou a mnohoobročníkem Havlíčkem a dalšími kreaturami je to taky nevolitelná sebranka.
Kdyby Andrej nebyl mazaný všeho(ne)schopný mikromanažer se zálibou v chaotickém řízení a slíbil osvícenou diktaturu, tak možná.
Ale to co předvedl za covid games je diskvalifikující.
Abych místo mladýho pičuse Gregora kroužkoval Miss z roku 1995 to by musela nebýt u černoprdelníků a ve Spolu.
STAN a Piráty a Stačilo ani omylem a už mi nikdo nezbyl.
No uvidíme jak bude SPD pro MS kraj vypadat, zdravé jádro asi kroužkovat nebude, tak snad by šlo s nimi vyjebat jako STAN s Piráty minule…
Jihočech Honza
Je potřeba oddělit podstatné od nepodstatného. Jsou jen dvě opravdu životně důležité věci:
1) nenechat se zatáhnout do války
2) nebrat neevropské migranty
Ostatné je fuk, jak kdo vypadá, jak kdo mluví, jestli chce důchody takové a školství makové, to se dá vždycky napravit.
Dachsmeister
@JH
dobrá tedy, vlastně proč ne.
Ale když už, tak zeštíhlit armádu, vystúpit z NATO, s našimi bojovými tradicemi je to stejně k hovnu.
Kupujeme předražené „obrněné“ vozy a transportéry, tanky a letadla na minulé války místo dronů, vrstvené PVO a kvalitních samohybných houfnic.
Stran migrace, Filipínce a Vietnamce např. bych nezavrhoval.
Vlastně nemám nic ani proti jednou a dost pro migranty.
Jen jsem takový asociální a zrušil bych příspěvky na bydlení a sociální dávky pro většinu práceschopných obyvatel.
Taky důchodcům bych nerozhazoval.
Vězně bych zavíral do pracovních táborů a domácího vězení, až přijde speciální operace, půjdou do ní.
Zdravotnictví a školství raději nebudu komentovat, to bych neuspěl ani u echt pravičáků.
Žádné VRT a dálnice platit podle km, zvýšit daně na naftu v současné situaci a snížit až bude nafta za 50 Kč, dtto benzín, sorry fatdwi.
Zestátnit ČEZ a utéct z Lipské burzy.
Ani kačku do slunečníků a větrníků a vlastně žádné dotace na nic.
Konec koncertních hal, knihoven, hokejových a fotbalových stadionů za veřejné peníze, Baník v piči pičo!
Atd., atp. jako kdysi v Sysopově vládě.
shifty
Souhlas, ale tohle prostě neklapne. Přitom mě osobně by se to nijak nedotklo, až na ten benzín, ale pořád žádný drama. Jinak žádný dotace, podpory ani nic jinýho od státu nemám a nikdy sem neměl(jako puboš když jsem kravnul a vyhodili mě ze střední, tak jsem asi 4 měsíce dostával nějaký minimum asi 2000 měsíčně, protože naši byli od sebe), zdravotnictví kromě sem tam lékárny nevyužívám, záda, zuby si tvrdě platím. Na druhou stranu určitá solidarita být musí a ona by i byla, kdyby se stát osekal a bylo to na lidech. Ostatně je to i vidět, jak se vždycky dost vybere na třeba vážně nemocné děti atd., když je to třeba. Jenže tohle právě ten asociální silnej stát akorát tok ještě dojebe, protože jen bere a nedává v podstatě nic, kromě buzerace.
Jihočech Honza
shifty+DM: jo, to je poctivá, promyšlená úvaha. Ale už jsem si pár volebních kalkulaček v minulosti dělal a taky jsem se s nikým moc neshodl :-)
Jihočech Honza
Bohužel na program „necháme vám peníze, necháme vás na pokoji“ může rezonovat tady mezi pár stovkami diskutérů, ale v obecné populaci je to spíš „ten zakáže to a ten zas tohle, a všichni dohromady nebudem smět nic“, protože mnoho věcí nefunguje a spoustu lidí hodně věcí štve a čekají na někoho, kdo to dá do pořádku. Proto před lety Babiš jako (všeho)schopný podnikatel.
shifty
Jenže tohle je strašná pomýlenost. Nikdo to nikdy u nás „nedá dohromady“.
shifty
Teda nesouhlas akorát s tím vystoupením z Nato. Tam si nejsem jistej, jestli bysme nebyli až moc lákavý sousto pro bůh ví koho. Ale tak to se nestane, i kdyby vyhrálo Stačilo… ono se bohužel nic z toho nestane, protože i když vyhraje Babiš a udělá vládu se Stačilo nebo SPD, tak se pojede dál, jen se bude žvanit. A začne se zase zaklekávat a tak. Opravdu se šrouby nepovolí. No, takže jedině nějaký ty svobodný. Turek je asi v piči.
fatdwi
Dachsmeister: chybí mi tam jen jedna věc a to je výrazné snížení daní. Pak by platby za dálnice nebo vyšší spotřebka na paliva nebyly problém, protože by bylo z čeho to platit.
A ten, kdo by naopak kvůli snížení státních příspěvků na to neměl – well, jen dobře, kdo si neumí sám vydělat, nevím, proč by si měl vozit zadek za nakradené cizí.
Celý ten program má jen jednu drobnou mouchu na kráse – je nerealizovatelný. Možná v (přes)příštím životě bude možnost s lidmi pracovat jinak, ale za současné situace něco takového nehrozí ani omylem.
BTW jsem si prakticky jist, že na školství bychom se shodli a pokud jde o zdravotnictví, no, to by mohlo být zajímavé. Je to takovej blbej statek, se kterým si (ne)dobře kšeftuje.
Dachsmeister
@fatdwi
já vím, nízké daně.
Jenže když se zeptám v montovně, jestli si někdo uvědomuje, že má oproti 2020 nižší daně, čumí na mě lidi s příjmy 50-150 kKč měsíčně brutto jako péra z gauče.
Pár z nich se zmůže na větu:“jo vím, ale těch pár tisíc“…
To samé s benzínem, když utrousím, že benzín stál přes 30 a nafta i 33 v roce 2008 když naše montovna začínala, o5 čumí jak žába ze salátu a čekají co ze mě vypadne.
Z poznámky, že kdyby dnes stál 50 Kč, byla by to fér cena, se mohou posrat.
Za to růst cen nemovitostí si pochvalují, domy dvojnásobek, byty v regionu i trojnásobek za 10 let.
Na moji poznámku, že teď už to mlaďoši mají těžké se škodolibě šlebí.
Lidi jsou prostě sobecké svině a politici jsou ty nejhorší z nich.
Chápu myšlenku, že nízké daně omezí zdroje politikům a nechají více peněz lidem, ale ve finále to dopadne jinak, volné prachy roztočí inflaci a pičoviny (zbytečné investice) typu koncertní hala, kniHovna, sportovní haly, fotbalový stadion, parkovací domy, rekonstrukce přestupních uzlů MHD atd., atp. pofrčí dál, to byly příklady jen z Ostravy.
Celorepublikově VRT a pak ty věčné vlhké sny o bytové výstavbě jak za Husáka, 50.000 bytů ročně, ještě že už Zemanův kanál DOL odpískali.
A jaderka v Dukovanech za cenu poloviny solárních dotací v nedohlednu, 2 další bloky v Temelíně úplná utopie.
Ale konec uhlí a oceli, ten už je naplánován…
To jsem se zase rozohnil poránu! xD
fatdwi
Dachsmeister: jo, nižší daně – jak kdo, poptejte se taky mimo montovnu, třeba OSVČ. K tomu nemožnost odpočtu manželky, samá sociální jistota. A samozřejmě daňová progrese, tu ti co mají u Vás 150k už přece musí taky poznat, takže bych si tím snížením daní jistý nebyl ani v montovně.
Ano, mlaďochům nezávidím. Asi jsem málo svině. Uvidíme, kam to půjde. Každopádně 70 % Čechů bydlí „ve svém“, takže někteří to zdědí nebo dostanou od rodičů slušný základ (jako dítě souseda, s 2kk se to 4kk kupuje po svatbě o dost líp než bez něj). Ale kdo měl smůlu, ten se na svoje jen tak nezmůže a nemyslím, že je to náhoda. Naopak snahy lidem nemovitosti ukrást už tady jsou mnoho let a bude to jen horší, s grýndýlem se rýsují nové možnosti.
Pochybuju, že normální člověk za volné peníze bude stavět zmíněné. Naopak, tyhle aktivity roztáčí z těch nakradených stát. Kdyby je neměl, tolik jistě potřebný koncertní sál v Brně (ano, taky se staví, nejste v tom sami) nebude. Parkovací domy a přestupní uzly MHD jsou naopak velmi potřebné, nakonec stavte se v Japonsku a mrkněte, kolik to tam stojí, business je business.
Vlhké sny o výstavbě má kdo? Přece ty „škodolibé svině“, co si pochvalují růst nemovitostí nemůžou chtít víc stavění, to by ten růst nebyl.
O nesmyslu FVE na každé střeše místo jaderky pro všechny, která navíc vyrábí když je to skutečně potřeba (v zimě v noci), to už jsem se tady rozepisoval mockrát. Bohužel, lidi jsou úplně pošahaní, zvlášť ti, kteří se v tom pohybují nebo z toho zblbli (znám lidi z firem, které FVE montují nebo blázny, co mají doma FVE s mega výkonem a mega baterkami – jejich názory se neliší od JH nebo BS pokud jde o víru). Přitom zrovna tohle je věc, kterou by stát řešit měl, ale místo toho se zabývá kravinami, resp. soudruzi si dělí medvěda pro sebe na všech úrovních. Čest výjimkám, kteří taky dělají něco pro občany, moc jich není a čím výš, tím míň. Starosta v Horní-dolní je obvykle jediný rozumný úředník, pokud ho neovane duch radarového businessu, co chrání Sysopovu manželku před krutou smrtí pod koly piráta a lže u toho jak když tiskne (jak prozradí náhled do dat o nehodách).
Dachsmeister
@fatdwi
ale jo, někteří si všimli „milionářské“ daně.
Ano fňukalové co se nezmohli na vlastní byt nebo dům za bolševika či plyšáku budou furt, ale dnes to objektivně není prdel ani pro pár VŠ ve větším městě.
Dopravní huby typu posun nádru v Brně a přestavby Masaryčky a Hlaváku a desítky dalších jsou vyhozené prachy, stačí to udržovat, zmény za miliardy jsou málokdy k lepšímu a hromadnou dopravu nafukovat není řešení.
Parkovací dům za obecní prachy s návratností 50+ let je k hovnu.
Vlhké sny o bytové výstavbě má každý druhý starosta co v devadesátkách jeho předchůdci privatizovali byty.
FVE na RD bych nechal zaplatit vyblokovanou rezervu příkonu při dunkelflaute.
Ať jedou v ostrovním režimu s dieselovým generátorem ! :-)
Asi jsou v malých obcích i „slušní“ starostové, ale vzhledem k tomu, že většina jejich voličů jsou jámámnárok hajzlové, tak udržitelných ostrůvku pozitivní deviace je pomálu.
fatdwi
Dachsmeister: tak vidíte, pomohl si jak kdo, současně spousta věcí šla nahoru daleko víc. Stát má monstrózní výběr daní a stejně soudruzi zadlužují co to jde, kdo to bude platit? Nuttela, Bureš a jejich děti?
Fňukalové budou vždycky, ty neřeším, řeším právě tu objektivní realitu, že je to sakra drahé, takže o dva litry víc ve výplatě a o dvacet litrů dražší hypo je poněkud nepoměr. Nechtěl bych být třicetiletý novomanžel s 60k hrubého a nulovým vstupem od rodičů, rozhodně jim to nepřeju.
Posun nádraží je miliardářský business zastupitelů a jejich bílých koňů, těch informací, komu původně laciné, najednou ovšem mega lukrativní pozemky patří, už proběhlo dost. Ale obecně MHD v Brně nic nenafukuje, spíše ubírá spoje a zeštíhluje službu, přestože to stojí majlant z daní.
Jasně, že parkovací dům za obecní prachy je nesmysl, ale to jen proto, že je to z obecních prachů, návratnost zcela jistě nebyla mezi prioritami, tam bych spíš hledal „utratit co nejvíc támhle Frantovi, však jsme domluvený, mrk mrk“. Opět další věc, která jde dělat jen proto, že stát nakrade od občanů enormní sumy a s nimi pak takto kvalitně nakládá.
Neříkám, že je slušných starostů hodně, ale jsou. Jestli budou i nadále, well, to se teprve uvidí.
Dachsmeister
@fatdwi
ono strategicky máte s těmi daněmi pravdu.
Ale jen změnit rozpočtové určení daní je zjevně nemožné.
Velké města, MS kraj, všichni fňukají když mají přijít o stovky milionů a syslí nebo rozhazují miliardy.
A pak ten mor dotací na pičoviny, rozhazování sockám, rozmazlování důchodců, falešné zdravotnictví a školství zdarma a jiné černé díry.
A jako třešnička na dortun Don Pablo a jeho Bitcoingate.
₿⚡️ Příběh vyprané miliardy lítá internetem a vypadá dost komplikovaně. Není. Stačí si seřadit chronologii:
– 3/2013 – Spuštění darknetového tržiště Sheep Marketplace, kde za bitcoin (BTC) koupíte cokoliv, co je jinde problém prodávat (drogy, zbraně). Tržiště získává impuls po zavření Silk Road. Hostováno na českém Šnekweb, jehož provozovatel Jiřikovský spojitost popírá, je to jen klient.
– 12/2013 – Sheep M. oznamuje krádež 5400 BTC a končí, údajně ztraceno celkem 40 000 BTC!
– 1/2014 – na účet manželky Jiřikovského došlo cca 900 KKč z bitcoin směnárny
– 2/2014 – domovní prohlídka, zabavení elektroniky, ale pro nedostatek přímých důkazů policie vše vrací
– 3-6/2014 – Jiřikovský na jméno dědečka rezervuje dům v Lužicích za 8,7 mil Kč (na který nemohl vydělat).
– 1-3/2015 – Jiřikovský finalizuje koupi nemovitosti, kterou zachytila ekonomická policie kvůli nezvykle vysokým hotovostním transakcím (a již dříve směnám BTC)
– 3/2015 – Zadržení Jiřikovského při pokusu převést 8,7 mil. Kč za dům; obvinění z praní peněz, zpronevěry a nedovoleného ozbrojování. Od té doby ve vazbě (s krátkým přerušením v létě 2016) až do nástupu trestu
– 4/2016 – druhá domovní prohlídka a zabavení elektronika a datové nosiče
– 4/2016 – bezprostředně po domovní prohlídce končí další velké tržiště Nucleus Marketplace, které nebylo dosud s Jiřikovským spojováno. Teorie o tom, že je jeho provozovatelem, se záhy objevují, důkazy ale nejsou pro policii dost
– 2017 – odsouzen na 9 let nepodmíněně
– 2021 – podmíněně propuštěn po odpykání poloviny trestu
1/2025 – soud přikazuje vrátit zabavenou elektroniku
3/2025 – provedeny převody ze zabavené hot wallet na BTC účet ministerstva
3/2025 – Arkham (aanalytický web) informuje o probuzení peněženek Nucleus Market. Hot wallet je s nimi spojován.
Dar Ministerstvu spravedlnosti proběhl přesně ve stejný den, kdy Arkham detekoval !probuzení Nucleu“ – což silně naznačuje, že Jiřikovský měl klíče k tomu, co Arkham považoval za peněženky Nucleu.
Dlužno říct, že důkazy o tom, že Jiřikovský = Nucleus nejsou zcela nezvratné. Hot wallet se mohl mezi spojované Nucleus účty dostat při praní peněz a ani autorství kódu tržiště není zcela jednoznačné.
Nicméně je to příliš mnoho náhod najednou.
Hacendado
Hodnotová politika ODS v praxi. Brněnská primátorka šňupe koks, řepoyjský prasopes jde do vězení m.j. za držení perfitinu a ministr spravedlnosti pomáhá s praním špinavých peněz z drogové trestné činnosti. Prostě stojí na správné straně, chápete? Jde o všechno… :-P
corona
Hacendado:
„Jde o všechno…“
– – –
To tedy jde. Proto bude na podzim sveden krutý boj – může dojít až k anulaci voleb. Příznivci svobodemo se o koryta budou rvát zuřivě…
Dachsmeister
@shifty
chce se mi zvracet.
Chčijou nám na hlavy a ani nepředstírají, že je to déšť.
Aspoň pan profesor má na koho hodit svou říjnovou porážku.
Ještě by se mohli trhnout černoprdelníci s topkou a ODS dostat po 5%.
Ale čuráků co to hodí ODS se stejně vždy najde dost…
Sysop
Dane maji smysl, pokud se ovsem nasledne penize pouziji racionalne. S nejakyma prachama se tocit musi. K debate pak je jejich vyse a druh.
Hupert
Dachsmeister: Mám tomu rozumět tak, že bys chtěl stát bez politických stran? Vždyť když nebudou dotace, pobídky cizákům, soláry, NATO s jeho zbrojením, nebudou mít strany z čeho ukusovat, plnit si bachor a pojdou.
Dachsmeister
@Hupert
stranám by měly stačit tučné státní příspěvky.
Komu nestačí ať pojdou.
Bylo nebylo přistál před 30 lety jedné straně Lihový dům v centru Prahe a už ho projebala a ještě za něj dluží dědicům advokáta co jim ho vyšejdil.
Hupert
Dachsmeister: Tak přeci jen rozhazovat ze státního…. a co že by si strany platili straníci a příznivci sami?
Ada
Ono to vyjde nastejno, protože krom drobných střadatelů se mezi sponzory objeví třeba zbrojovka nebo uhelny dul a zvolení poslanci pak z vděčnosti udělají zbrojní zakázku nebo prolomí limity těžby. Takže tak jako tak na to doplatí volič (i nevolič).
Dachsmeister
@Hupert
to se jaksi ukázalo nereálné i v devadesátkách.
No je to ze státního, ale tak nějak aspoň trochu fér poměrově.
Zrušil bych za mandát, jen kilo za hlas, kdo nevolí šetří státu prachy.
Nový level předvádí Don Pablo, který s dealerem udělal deal na 30% a to je jen ta oficiální část, jestli to hodilo ještě 10% straně a 10% do kampeličky, tak klobouček.
grg
Ten deal je zaujímavá vec, lebo má dva aspekty:
– z takpovediac morálneho a právneho je to prasačina
– z technicky-pragmatického: keby tie BTC akože zhabali a chlapíkovi nevrátili počítač, tak by z tých bitcoinov mali bez hesla veľké guľové, zároveň by z toho mal veľké guľové aj ten chlapík. Takže sa dohodli, a je to win-win, štát má miliardu Kč naviac len tak.
Jediný problém je tam tá možnosť ďalšieho neoficiálneho plnenia štátnym sprostredkovateľom dealu. Byť to na mne, bolo by to fifty-fifty, takto to smrdí, že z tej polovice miliarda štátu a pol miliardy niekomu do vrecka.
Panek
V té peněžence bylo 12 miliard. Kluci jsou docela naivní, když si myslí, že to blockchainu není vidět.
Hupert
Dachsmeister: S kilem za voliče by to možná šlo, ale jen za předpokladu, že ze státního by šlo i financování médií „veřejné“ služby, a to tak, že se tato média rozdělí vedví, každá polovina dostane stejnou částku bez možnosti jakéhokoliv dalšího financování a jednu budou moci využívat vládní strany a druhou pak veškerá opozice, aby jedna strana nemohla druhou tak snadno přelhat a manipulovat davy. Jestli jim vedle předpovědi počasí, varováním před nálety, zpravodajstvím a diskuzí či analýz o záležitostech společnosti a státu zbude něco na zpestření programu by bylo na nich, ale nákladově by to nemělo přesáhnout nějaký limit, např. 50%. Ne aby to bylo jako propagandistické spolky ČT a ČRo s 5 násobnými náklady oproti jiným a s vysíláním, kde má charakter veřejné služby těžko 10% a jinak jsou to velkovýkrmny zbytečných tvůrců, umělců nebo moderátorů, co dělají i z vážných témat odpornou bulvární frašku, jako v ČT Jílková. Civění na profisport, nekonečné mordseriály nebo písničky na přání, ať si každý podle své libosti zařídí jinde než ve veřejnoprávním médiu.
Dachsmeister
@Hupert
ČT prodat.
Hupert
Dachsmeister: Ořezat na kost a tu rozpůlit, jak jsem napsal výš, by bylo užitečnější. Jednak by se alespoň v opoziční části mohl objevit ČT téměř vyhubený hlídací čokl demogracie a zpravodajství by se stalo vyváženějším možná ne ve smyslu každého jednotlivě, ale co do rovnováhy z obou stran snad jo. Lidi jsou na 1. prioritě ovládaní médii, samozřejmě především mainstreamem, ten je hlavním motorem strašení a rozeštvávání podle not „tajných služeb“ s úkolem nastolit totalitu pomocí metody „rozděl a panuj“.
Jantar
Hlavně z ČT vymést všechny židozednáře, co tam protlačují woke LGBT a multikulti agendu.
Totéž „česká“ kinematografie 100% pod kontrolou židozednářů, dotovaná opět z našich příspěvků.
Tam si tuplovaně neškrtne nikdo kdo není „jejich“.
Ani herci. Který z nich veřejně a nahlas nemají cestuje že patří k pražské LGBT multikulti kavárně, ten si ve filmu ani neškrtne.
Viz Liška který hrál ve filmu Venkovský prznitel, pardon, Venkovský učitel, perverzního chlíváka co má zálusk na svoje nezletilé žáky mužského pohlaví.
Fakticky propaganda homosexuální pedofilie, za což by si měl jít někdo sednout.
Ale nepůjde, protože to mají pod palcem židozednáři.
Putin věděl moc dobře proč u nich zakázal veřejnou propagaci sexuálních zvráceností.
V Rusku holt židozednáři nemají takovou sílu jako u nás a musí operovat skrytě.
Jantar
Co se týče hlupáků co by ČT chtěli prodat, tak tím bychom si nepomohli. Vzniklo by jen další soukromé médium co by jelo židozednářskou LGBT multikulti propagandu jako ty ostatní soukromé televize.
Jak říkám, chce to jen odtud vymést židozednáře a dostat ji pod veřejnou transparentní kontrolu.
Nemám problém jestli ČT bude propagovat různé umělce, zvlášť začínající. Jen to musí být transparentní. A ne že se tam dokola cyklí známí a příbuzní pražských zednářů či pražští úchylové z jejichž díla je jasné že by ze všeho nejvíc potřebovali ústavní sexuologickou léčbu a ne propagaci těch jejich ohavností na veřejnosti (pražským zednářem Knížákem počínaje).
Dachsmeister
@Hupert
to jsem si myslek kdysi, nechat ČT24.
Nasrat!
Celé prodat.
dyž voni sou takovej rušenej dotačník, tak jaký urva zvýšit daň z nafty ty magore, už teď kdo může tankuje venku! navopak pjekně snížit bencin na vouroveň nafty, von ten výběr zůstane přinejhorším stejnej
nevim co gdo vydělával, ale todle že jako na všecky naložit daně, však voni to unesou (to sou jejich slova), to je klasická levičácká prasárna…takže tam si je řadím
Dachsmeister
@Behemot
to je furt dokolečka, unesl jste 32 Kč l.p. 2008, unesete 35 Kč l.p. 2025.
Až bude stát barel kilo USD, tak tu daň klidně snížím, nula od nuly pojde neb vzroste výběr DPH.
Sysop
Podle mne neni tema, kolik se na danich vybere, alebrz kam se to rozfrca. Kdyz se zefektivni hospodareni, bude mozne snizit danovou zatez.
Naopakm, pokud se dal bude hospodarit blbe a pritom se libive snizi dane, taxe nasekaji dluhy a ty se pak budou muset resit kurva bolestivejsim zpusobem, nez je ted to navyseni dani.
Se tady dohadujeme o dani na PH, ale taaamhle se nakupuji auticka, letadylka, zradelny a dalsi veci, ktery jsou bud predrazeny, nebo jsou pripravou na minulou valku.
Soucasne dane nechat a nejprve resit nesmyslne vydaje. Pak teprve prehodnotit dane.
No a to je právě vono, si tady hraje na takypravičáka, co začne tím, že zvedne daně a zruší komplet všecky vostatní drobný služby, co eště fungujou – a na který kurva stád vybírá (vod domorodců) vobrovský hrachy!!!!, viz ty jeho kokotiny že ve špitále si majou platit nocleh ai žrádlo tvl…a slibama jak negdy potom, až umoří dluhy, tak daně sníží.
Přesně jak ptáci a vostatní pjetydemolyčná pakáž. Zvýšit daně, všecko, čím stád v henté vonenté spoleženzgé zmlóvě zaštituje svoju existencu, to zrušit, a tamto snížení daní nechat na neurčito, pže je DYCKY neco hrozně urgentně nutný nakupovat. Třeba polní kuchyně na naftu za 66 mega, zastaralý zkurvený kolový plečky za stovky mega kus (!!!!!!!), letadýlka za miliardy kus, a tak. (Že v mezičase henti „nepřáteli“ nasekajou 100× víc kusů za zlomky ceny, škoda mluvit.) A tak dluhy rostou, stád bobtná, pořizuje čímdál víc předraženejch sraček, zatímco z hentoho ekspedičnýho zboru všici utíkajou, seš jim kramle stačijou, pže by je taky mohli poslat místo na kozomrdy s kalachama nekam, kde zdechnou dřív, než uvidijou nepřítela (kerej je na tom technologicky v nečem stejně a ve zbytku líp) aspoň v dalekohledu. Aktuálně do toho utíkajou akorát řadoví vopicajti, co majou pakárnu a za ty prachy (s vohledem na hytlerinflacu) se na to vyserou, dyž u zelenejch mozků dostanou minimálně vo třetinu víc.
Bahnak
@ Behe
Na všechny neee… jen na prostej lid. Na ten musí bejt přísnost.
Když se to vodpustí/kompenzuje prachatejm, tak podle toho se pozná, že to není levicový a je to správně.
Sysop
Co si vzpominam, tak Etylinu lidi tankovali v 80kach, 90kach,…
Etylina, to byl benzin s primesi lihu, desne frcel jeste jako olovnatej a pak ho zacali v 90kach delat i jako bezolovo. Co pamatuju, tak kdo mohl, jel si do Polska cepnout aspon pul nadrze a pak to riznul necim normalnim, protoze ciste na Etylinu se nedalo jet, pokuds nechtel mit cihlu na plynu celou cestu. Na oktanovy cislo jsem se nikdy neptal, pokud to vubec nejaky melo. Ale bylo to typicky polsky levny.
Bahnak
U nás (VČ) se něco podobnýho čepovalo taky, zmizelo to cca před 10 lety. A taky to moc nejelo. Samozřejmě to bylo levnější, ale pokus ukázal, že se to nerentuje.
Dachsmeister – Babis je ultrazmrd a hlavně prolhaná svině. Ukázal to nesčetněkrát kdyz byl u vesla. Toho voli jenom idioti a nebo atej y svině jako je on. Nikdo chytrej a slušnej ho nevolí.
mjfox
Aktuální preference 30%, to je tu těch idiotů a sviní sakra hodně.
princdrson
blbci podléhají reklamě, stejně tak blábolení arciŠmejda Bureše
Ada
Reklamě podléhají tak nějak všichni, jinak by se do ní neinvestovalo tolik peněz, kdyby to nefungovalo. Někdo naletí koblihářovi, někdo na to, že má stát na správné straně.
Samozřejmě se to netýká nás, moudrých, co volíme správně a odpovědně a nikdy nikomu nenaletíme a prokoukneme každou očerňovací kampaň.
leon
A proto stále dokola „uvědoměle“ a „zodpovědně“ dle instrukcí médií volí ODS nebo zvolí komunistu na hrad, přestože dříve měli názor, že bývalý komunista je stejné jako bývalý černoch.
Stejně tak dle instrukcí médií považují Babiše za ultrazmrda a prolhanou svini.
O „objektivním“ „nezávislém“ myšlení pravicových voličů dostatečně vypovídá, že jedině hnutí ANO dokázalo v Praze vyhrát volby nad ODS, než „objektivní“ „nezávislá“ média spustila proti Babišovi kampaň. A ovčani poslechli a opět volili ODS pod značkou SPOLU.
Může se ještě někdo divit, jak to v tomto státě vypadá??
Ada
Ale on je prolhaná a všhoschopná svině. Akorát si jeho hejtři neuvědomují, že to je i současný premiér, ministr vnitra, zahraničí…
Jedinej rozdíl vidím v tom, že jeden kope bezohledně za svoje zájmy, zatímco ti současní kopou za někoho jiného (a já nevím za koho).
no a burešovo zájmy se vobčas aspoň shodujou se zájmama většiny vofčanů, u pjetydemolyce je to spíš tak, že sou většinou PROTI zájmu většiny vočanů…
leon
Rozmohl se nám takový nešvar označovat názory které se někomu nelíbí za lži.
Jestliže ekonomické výsledky Babišové vlády byly lepší (než mu do toho hodila vidle covidová hysterie) než ekonomické výsledky kterékoliv vlády ODS, tak to nevypadá, že by bezohledně kopal za svoje zájmy.
LWG
Moment, Babišovi do toho hodila vidle covidová hysterie? Ne, než si do toho vytvořil covidovou hysterii, nebo jí alespoň mohutně pomohl.
shifty
Babišovi pomohla hlavně obří konjuktura a suvereně největší čerpání z fondů v EU. Jinak by se vyrovnanejm rozpočtům ani nepřiblížil, protože místo aby stavěl dálnice a budoval infrastrukturu, tak si jenom pojistili erár svým rozhazováním. Místo aby hospodařil, tak akorát nechal nabobtnat státní správu do těch obřích rozměrů, co má dnes. A teď už s tím nikdo nic neudělá, protože to je politická sebevražda, viz. valorizace důchodů, 30 kč u lékaře, atd. atp..
Jihočech Honza
Proč by redukce byrokracie měla být politická sebevražda? Pokud by se redukovaly agendy a zároveň počty úředníků/státních zaměstnanců, byla by naprostá většina pro, jedněm by se ulevilo, jiní vy měli větší nabídku zaměstnanců. Lidé jsou schopni kousnout šetření, i pokud se týká jich samých, ale musí vědět, že se to týká všech. Ne, že se na jedné straně zběsile šetří a na druhé straně se rozdává plnými hrstmi, nota bene, když si sami politici zvyšují platy.
I polatky by se daly zvládnout, kdyby se začalo něčím rozumným – poplatkem za pohotovost a za hotelové služby v nemocnicích.
Dachsmeister
@JH
chachá, ten byl dobrej.
Já bych byl samozřejmě ještě radikálnější, ale už poplatek za stravu a postel by spolehlivě prohrál všechny volby na několik volebních období.
leon
Jihočech Honza
O tom co se stane politickou sebevraždou rozhodují „objektivní“ „nezávislá“ média ve spolupráci s ovčany.
Takový Fiala může lhát jak baron Prášil, odklánět miliony a vše je v naprostém pořádku.
A když nic nemají na odstranění „neposlušného“ politika tak si něco vymyslí.
leon
JH
Vždyť shifty jen papouškuje mýty a pověry. Babiš měl očividně podle něho stihnout udělat za jedno volební období to, co ODS „nestihla“ udělat za pět vlád.
Lidi skousli šetření za Klause a jak to dopadlo.
Podívejte se jak jsme výkonní: https://www.youtube.com/watch?v=s2aCG4dvkGk
no jenže když ten výkon končí v zahraničí na cizích kontech a co zbyde to se rozkrade formou dotací + neziskovky + další stovky parazitů tak se nedivte. Jak se říká: hodně slimáčků málo kapustičky.
Kapitalismus je v podstatě parazitický systém. Proto je trvale neudržitelný.
StaryVaran
Kapitalismus se stal trvale neudržitelným vznikem akciových spolešností s anonymními držiteli akcií/bondů. Tisk peněz se přelévá do tisku akcií. Vývojem se dostáváme do situace, přes různé důchodové a investiční fondy kam občané investují své peníze. Fondy jsou spravovány najatými manažery, které nezajímá prosperita podniku, společnosti, ale pouze kvartální, tedy krátkodobé ukazatele zisku.
Společnost se tak obloukem vrací k základní tezi komunismu, že všichni mají všechno a tedy nikdo nemá nic. Z vyjímkou zcela uzavřené kategorie suberbohatých, kteří se tak stávají jakýmisi rodově nedotknutelnýmio feudály zcela odtrženými od reality.
Havlova theorie o tom, že kapitál, vzdělání apod. jaksi padá od shora dolů, od superbohatých a supermoudrých dolů mezi prostý lid je blbost a nepochybuji o tom že Klaus i Zeman si toho byli dobře vědomi už před rokem 1989 a pouze nechali tupouna komunistickou StB protežovanáho aby touto ptákovinou naočkoval prostý lid viz. Havlova theorie o ‚moudrém senátu‘ plném přemýšlivých filozofů zcela odtržených od jakýchkoli starostí a tedy i od reality, kteří moudře budou spravovati tuto zemi k prosperitě a bohatství.
Ve skutečnosti vládnoucí třída nic nenávidí více než když moc a bohatství uniká z jejich pařátů kamsi k sprostému lidu. Prusko, Rusko jednou ty, jednou já sestřenko žádná tragedie, protože zůstalo to v rodině. Ovšem když si ty rodinné šarvátky krapítek přehnali, Lenina si vyučili a vyzbrojili a on se se jim pak úplně vymknul z rukou, bylo z toho velké mrzení které trvá do dnes.
Bohatstvíi vědění, podobně jako voda v moři nepropadává rovnoměrně s hora dolů, ale má má na každé tendenci tendence tvořit zdola neprostupné vrstvy, kterými projdou pouze ty chuchvalce, které jsou natolik velké a odolné, že někdy prostě díky gravitaci tu vrstvu prorazí.
A ve vrstvě o podlaží níže se buď bezezbytku a bezestopy rozpustí, nebo vytvoří jakousi dočasnou, dokonale izolovanou bublinu jejíž trvání je přímo úměrné její uzavřenosti a odolnosti. Tato izolovaná bublima však mívá zcela marginální vliv na své širší okolí a tak či tak nakonec zanikne.
Úniku z toho není.
princdrson
Bureš vždy kradl pro sebe, a covidovou paniku spustil a roztáčel právě z toho důvodu. Opravdu z hovna bič neupleteš.
Panek
Tady je zase makro-ekonomů.
Asi by se to chtělo podívat na klíčová slova: Čistá pozice vůči EU, trasferové příjmy z fondů EU, rozpočtové určení transferu…
Foundryman
Dotace vynaložené na cyklostezky, neziskovky, udržování zombie firem atd. jsou daleko škodlivější než dotace žádné.
Bahnak
princdrson 30.5.2025 v 11:58
„Bureš vždy kradl pro sebe, a covidovou paniku spustil a roztáčel právě z toho důvodu.“
Tak to je fakt schopnej. Nabourat se do všech vyspělejch států a rozjet tam paniku jen kvůli jedný středoevropský zemi, to teda klobouk dolů.
Hupert
Bahnak: Nedělej z toho bramboračku, víš jak to princdrson myslel. Spustil to jistě vyšší vůdce, ale nevinnej Andrej pomáhal tím kolem točit, co to šlo.
Bahnak
@ Hupert
No to nevím, jak a co si kdo myslel. Nejsem Džamila Stehlíková. Znám osobně dva lidi, kteří si fakt myslej, že (cit.) „kovid si vymyslel Babiš, aby si moh’ nakrást“.
Bahnak
BTW sluníčkoví rozesílali očkovací mejly na všechny strany a bejt antivaxer je přece důkaz, že jseš Putinův agent. Že si covid vymyslel Babiš, na to přišli až po odeznění epydémyje. Nejdřív nemohli volit Babiše, že dělá proti covidu málo, teď zas proto, že dělal moc.)
Já ANO nevolil nikdy, ale z jinejch důvodů – přijde mi jako soft verze Fialy.
Co se tejče vaxování, ten fanatismus je směšnej. Jedni maj covid za horší než rakovinu, pro druhý to je chřipečka, co nic nedělá. Černá a bílá, nic mezi tím.
Hupert
Bahnak: Sluníčkáři jsou popletená fanatická paka. Jak mohu být coby antivaxer Putinův agent, když Putin rval vachcínu do Rusů podobně jako Bába tady: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-na-vyrazeni-neockovanych-ze-spolecenskeho-zivota-najede-cesko-za-dva-tydny-40377748. Když, tak jedině Lukašenkův agent. S ANO to mám stejně. Jak je covid zlej nevím, to by měl říct Fauci nebo Daszak. Je to pořád dokola. Jednou pošlou Bronštejna a Uljanova s virem komunismu do Ruska, aby ho pak užiteční idioti Němci mohli vakcinovat mašinkvérama, jindy zas poštvou na lidi čínského luskouna s netopýrem naplněný v USA patentovaným coronavirem, aby mohli zachránit svět údajnou vachcínou před…. novorozenci?
Sysop
Vovka ale do lidi pumpoval Sputnik, ne? Pokud si to dobre pamatuju, tak to nebyla mRNA.
Hupert
Sysop: Moc tomu nerozumím, ale v konečném účinku je možná jedno, zda se mRNA šoupne do těla hotová nebo se tam namoduluje adenovirama ze Sputníku.
Sysop
Rozdil je jednak v cistote, ktera se u mRNA nejak nedari (zamer?prasarna?) a take u mRNA se teorie rozchazi s realitou.
Bahnak
Pak byl ještě Čumakov, to bylo podobný jako Sinopharm – mrtvé viry.
Bahnak
Hupert 31.5.2025 v 18:41
Jen takovej dotaz – ty fakt věříš tomu, co speciálně na tohle téma píšou NOVINKY??
Oni jak jsou flinkové, tak se postavili qočkování dost laxně. Pak začali v zimě umírat lidi, protože šedesátá rovnoběžka, žádný slunce a málo déčka, tak se dali očkovat.
Uvědomělí samozřejmě psali, že a) Putin nutil lidi do očkování a b) že Putin lidem očkování zakazoval, aby umřelo hodně důchodců. Nevím už, v jakým pořadí to psali.
Hupert
Bahnak: Teď nevím, o čem mluvíš. Odkaz na Novinky jsem dal jen pro připomenutí, kam to šlo s Babišem u nás. Co psali o Putinovi na Novinkách netuším, protože ty sračky běžně nečtu. Mně přijde podstatný, že místo léčby a s dehonestací doktorů, co nějakou alternativní nabízeli, se všude tlačila vakcinace něčím, co sotva zrychlokvasilo a mělo kdovíjaké vlastnosti, přičemž nevylučuji, že některé nežádoucí se ani nemíjely se záměrem celé akce.
A že do lidí za 60. rovnoběžkou nenacpali místo vakcíny včas to déčko? O jeho přínosu Putinovi vědci taky nic nevěděli nebo k tomu jen „přistupovali laxně“? Pamatuji si dobře, že o významu vitamínu D v prevenci nebylo za covidu i ve zdejším mainstreamu dlouho ani slechu, zato štvavého hesla přehazujícího ve skutečnosti odpovědnost za sebe na jiné „moje rouška chrání tebe“ bylo všude jak nasráno.
Hupert
Bahnak: Jo a čemu věřím? Že existuje nějaký, konkrétně boží, záměr. Jinak mám jen domněnky a zda kdy budu věřit něčemu dalšímu se uvidí….pokud se dostanu k zatím nedohlednému konci pochybností.
Bahnak
@ Hupert
Sorry, já to odsud ani neotevřu, musel bych jim odklepnout jejich sušenky, a to nechci, tak jsem to nečetl.
Jinak s tou dehonestací atd. máš pravdu, jen říkám, že v tomhle jel jak Babiš, tak Demoblok. A že to nevyšlo z ČR, tudíž to asi nebyl Babišův (ani Fialův, dejme tomu) nápad. Tady se musí jít vejš. Že se naši politici k tomu jako obvykle hujersky přidali, Babiš i Fiala, je druhá věc.
Nevím, zda o efektu vitamínu D vědci věděli. Nezapomeň, že to bylo nový, výzkum chvíli trvá. Oni to zas nemůžou jen tak zkusit, ani v Rusku ne. Nadáváme mj. na to, že Pfizer byl neprověřenej, ale na druhou stranu času moc nebylo. (Co víc vadí mně, je potlačování disentních lékařských názorů na Západě a prasácké smlouvy uzavírané EU a blokace invermectinu apod.) Jinak déčko tam lidem určitě nezakazovali, nebylo na předpis (v Rusku koupíš i ATB). Stran roušek to taky nepřeháněli, obyvatelstvo tam na doporučení a zákazy dost sere. Weby s alternativními názory a příponou .ru normálně běžely. Rusko není demokracie, ale projevuje se to v jiných oblastech než v covid games.
Boží záměr… no, tady se hádat nebudu, jen nevíme, jaký.
BTW můj informační zdroj původně očkovanej nebyl, až pak před druhou zimou. Vakcínou Čumakov, s inaktivovaným virem. Povinný očkování tam tudíž nebylo ani u doktorů. Jak u armády, nevím, takový informační zdroj nemám.
Jaroslav Neveris Zamazal
Tak kroužkování je vždy dobrá volba.
Ale nerad bych, aby článek byl pochopen jako nějaká fobie z Motoristů. Z tří potenciálních koaličních partnerů ANO jsou tak nejlepší volba. A pokud by přestali takticky mlžit o zahraniční politice a jasně deklarovali, že senior Klaus je v tomto směru nebude dirigovat a že nehodlají jít směrem na východ jako jejich v článku zmínění souputníci, tak bych je možná i volil.
Dachsmeister
@JNZ
no v MS kraji je 1. na kandidátce SPD Rajchl, což je mimořádně odpudivá persóna.
Tak aby bylo koho kroužkovat, do Jihočeského kraje ani do Prahe s voličským průkazem nepojedu, tam bych s SPD takový problém neměl.
Prdel bude, až Šichtařovou a Vondráčka překroužkuje tvrdé jádro voličů SPD.
Hupert
Dachsmeister: Kroužkovat 1. z kandidátky bývá zpravidla zbytečná práce, takže pokud se ti dotyčný nezdá a máte v MS kraji povoleno zaškrtnout i jiného kandidáta, tak to zkus.
Panek
Vykroužkovat kandidáta z 1. místa je těžké. Dostává hlasy i od nekroužkujících voličů. Myslím, že jediným „vykroužkovaným“ kandidátem z 1. místa, co se nedostal, byl Íčko Langer.
Hupert
Těžké jistě, ale sám dokládáš, že to jde.
Panek
Tak teoreticky jde. Ale je to jako s přistáním na Měsíci. Dostat se tam dá, existují zdokumentované případy, ale já sám se tam nepodívám.
U Íčka to bylo masově organizované. A také všichni dostali návod: „Vemte kandidátku a zakroužkujte poslední čtyři kandidáty“. Pokud lidi kroužkují napříč celou kandidátkou, nevytvoří tak silné skokany, protože preferenční hlasy rozprostřou.
Dachsmeister
@Panek
ano, kroužkovači se musí sjednotit a zdravé jádro se na to vysrat, viz. PirStan 2021.
Jihočech Honza
DM: podobně vyjebali lidovci se společnou kandidátkou, nevím, jestli jen s Unií svobody, nebo i celou Čtyřkoalicí.
shane
U koalic hlavně není dobrý bejt nenažranej a nacpat na volitelný místa kandidáty jen z jedný partaje. Příznivcům tý druhý partaje pak nezbejvá nic jinýho než kroužkování a jelikož voliči tý první nemají ke kroužkování důvod, tak dopadnou jak Piráti minule. Tohle byla jednoznačně chyba Pirátů, jenže když on se Bartoš už cejtil bejt vítězem voleb a chodil se Zemanem domlouvat premiérský křeslo.
Hupert
Máš v tom trochu zmatek Zamazale. Předpokládám, že jsi chtěl napsat, že budeš volit Motoristy jen když budou chtít jít na východ (nejlíp s plnou polní) a ne nějaké Chcimíry. My Chcimíři totiž nemáme potřebu žít v korporátně fašistické progresivistické totalitě bruselského typu a šířit ji dál do světa ohněm a mečem s ochotnými idioty. A nemysli si, že si na tom východě nedokážou zkurvit život bez naší internacionální pomoci, i když k tomu, aby došli až k válce, potřebovali pár šťouchů globálních elit, že?
pragmatická zahraniční politika s většinou světa, kde jsou eště prachy, schopní a vzdělaní lidi, případně v tomto rychle rostou, je to jediný, co to tady eště může zachránit; lžyjala s tím vypatlaný tlustým zmrdem rozjebali vztahy s většinou světa, naslibovali hory doly, přičemž ani žádná ta zkurvená montovat tady nigde nebude, za to tady montovny a fabriky končijou (buď se stěhujou jinam, nebo úplně bankrotujou), zatímco vostatní včetně slavnejch zápaďáků (rajch, žabákova, holaňdani, severáci, všeci se rvou do všech prdelí, kam to jenom jde) se můžou přetrhnout v tom, komu se do prdele narvou dřív, a za to aspoň dotáhnou dom investice ai zakázky na vodběr gigatun věcí
takže kurva ten slavnej zápat si strč nekam ty kundo, ten to tay akorát vysává a eště to je mu málo a zalužuje východ na svoje dluhy, aby si žil nad poměry, ten je akorát v prdeli – navopak ten východ je jedinej, co má smysl, pže obrovský země (např. Bangladéš) nebo přímo půlky kontinentů (třeba čérna afríka) jdou raketově nahoru, budou potřebovat ohromný kvanta fabrik, infrastruktury a všeho – rejžáci to chápou a berou pohádkový kšefty, čuráci jak seš ty furt majou pocit, že negrům dovezou cingrlátka, kdemohkradcyju, a ti jim za to padnou k nohám tvl…
Jaroslav Neveris Zamazal
Zkusím se polepšit a naladit zpět na tradiční notu :-)
Hupert
Myslíš, že tradiční notu bez tebe mainstream nedá?
jen by mne zajímalo, kolik za tohle platěj a je ochoten si autor tuto skutečnost přiznat?
Siloton
A co se ti přesně nelíbí? Text používá stejně úderný styl, jako většina ostatních zdejších děl. Pouze míří opačným směrem, takže jo v tomhle ostrůvku pozitivní deviace hladí ježka proti srsti. A ty, naznačujíce, že každej, kdo zastává protipól, musí bejt zaplacenej? Hypoteticky by se to dalo pochopit, kdyby dílo důsledně stranilo jednomu konkrétnímu hráči (rusácko, Brusel, Washington…), ale odepsat celou ideologickou půlku světa, to se z hlediska tý odepsaný půlky ztrapňuješ. Lepší je umět konstruovat kritiku tak, aby jí rozumělo víc táborů. Ale jestli sis populisticky spočítal, že zdejší echo chamber poplácávání po rameni nahradí použitelnost sdělení, dalo by se to aspoň pochopit
princdrson
když meleš hovna, tak údernost způsobí jen další šíření smradu. Víš mne nemusí nikdo poplácávat. V tom se lišíme, pozdravuj šéfa. To bude podobné kvítko jako FoltýnOdSviní.
corona
princdrson:
„To bude podobné…“
– – –
Je. Jinak by netvořil podpůrné článečky.
cool
Oldšetrney in čučuni.
Vopice
Dobře řečeno, ale obávám se, že domovní důvěrníci nemají šanci to se svojí „inteligencí“ pochopit.
Gorgussien
Zaujala mne tato věta: „Pohrával jsem si s myšlenkou…“ Zajímavé, zajímavé…. Dopadlo to jako dycky, frnk… a eště navíc „tam není“(4 Sysop).
Ze záhlaví téma.
Výsledkem tedy byla ona zveřejněná soft verze. Tím spíše jsem ocenil, že na DF je svoboda projevu respektována s větší důsledností. Takže zveřejněno i zde a v plné verzi jako výraz tohoto ocenění. A jako připomenutí, že tato důležitá hodnota není zadarmo.
____
Tak určitě, nicméně soud s panem Vrabelem pochlapil i „justicionály. Já mu za humánní aktivizaci děkuji.
Zájemci si to najdou, ostatní budou „tlepat ego tautologie a skopičiny. :-))) https://www.facebook.com/ladislav.vrabel.2025/
gogo
No jo…už se tu nepíše o tom, jak Fiat vyrábí drahá a blbá auta na elektriku.Už jsou tu úvodníky z Neviditelného psa přetlumočené nějaký Neverisem…
Soudruh se tu vykálel a pak to rozmazal, jak je jeho “dobrým” zvykem. Tihle bývalí členové PS VB si se svými ideologickými bláboly vystačí až do smrti.
xD
Vašé články se mi většinou líbí…. ale dneska za 5.
@martin_100
a to tam ani není Pelz.
Mně se naopak hodí, že mi někdo dodá další střípek informací do mozaiky koho volit 3.-4.10.2025
Což je za 4 měsíce.
Možná to kroužkování na kandidátkách SPD nakonec nebude tak špatný nápad…
Kdyby se měl člověk rozhodovat ne podle programu, ale podle hlasování, tak za covidu jsem měl čas to sledovat a z celého parlamentu hájili má občanská práva SPD a pár komoušů. Nevím jestli by jim to v případě vítězství ve volbách z huby do ruky vejíti ráčilo, ale ti ostatní to neměli ani v hubě.
@Ada
Matouš
https://www.bible.com/cs/bible/15/MAT.7.16-20.B21
Japončíka podezírám z toho, že hlasuje tak, aby se zalíbil, protože ví, že je v izolaci a nic nezmění. Hodnotit ho po ovoci bych zkusil, až bude mít silnější pozici a bude zvažovat následky svého hlasování.
Vzpomínám na to jak jednou takhle naoko poslanci hlasovali o nedůvěře vládě, aby vypadali jak za nás hustě bojujou a neohlídali si, že někdo odešel na hajzl nebo co a fakt tu vládu shodili. A na těch ksichtech bylo vidět, že s tím rozhodně nepočítali. Ale klidně ať se samuraj ukáže z jakého je těsta.
To klidně risknu. Hlavně ne nutelláka – komedianta: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-vy-jste-sliboval-a-nic-jste-nesplnil-slysel-fiala-v-liberci-debatu-s-premierem-ovladla-valecna-temata-40523287
Už som z toho volaký zmetený.
Asi to bude jak píšeš, ale SPD prostě ne, no fakt nevím. Dostal jsem se do mé klasické situace, kdy pokud nehodlám na svět koukat černobíle a vybrat si jednu stranu ze vším všudy, prostě nemám koho volit. Za mě svět černobílej není a nepřestane mě fascinovat, jak neskutečně tady posledních 15 let funguje rozděl a panuj.
Vzpomeň si na rudou fenu Šiklovou, radši se mýlit s USA, než mít pravdu s Putinem. Někdo to tak má, dříve komunista, nyní přesvědčený levý liberál.
Ano svět není černobílý. Někdo škodí víc, někdo míň.
@shifty
já ze zoufalství už zauvažoval i o Babišovi, ale s Dluženou a mnohoobročníkem Havlíčkem a dalšími kreaturami je to taky nevolitelná sebranka.
Kdyby Andrej nebyl mazaný všeho(ne)schopný mikromanažer se zálibou v chaotickém řízení a slíbil osvícenou diktaturu, tak možná.
Ale to co předvedl za covid games je diskvalifikující.
Abych místo mladýho pičuse Gregora kroužkoval Miss z roku 1995 to by musela nebýt u černoprdelníků a ve Spolu.
STAN a Piráty a Stačilo ani omylem a už mi nikdo nezbyl.
No uvidíme jak bude SPD pro MS kraj vypadat, zdravé jádro asi kroužkovat nebude, tak snad by šlo s nimi vyjebat jako STAN s Piráty minule…
Je potřeba oddělit podstatné od nepodstatného. Jsou jen dvě opravdu životně důležité věci:
1) nenechat se zatáhnout do války
2) nebrat neevropské migranty
Ostatné je fuk, jak kdo vypadá, jak kdo mluví, jestli chce důchody takové a školství makové, to se dá vždycky napravit.
@JH
dobrá tedy, vlastně proč ne.
Ale když už, tak zeštíhlit armádu, vystúpit z NATO, s našimi bojovými tradicemi je to stejně k hovnu.
Kupujeme předražené „obrněné“ vozy a transportéry, tanky a letadla na minulé války místo dronů, vrstvené PVO a kvalitních samohybných houfnic.
Stran migrace, Filipínce a Vietnamce např. bych nezavrhoval.
Vlastně nemám nic ani proti jednou a dost pro migranty.
Jen jsem takový asociální a zrušil bych příspěvky na bydlení a sociální dávky pro většinu práceschopných obyvatel.
Taky důchodcům bych nerozhazoval.
Vězně bych zavíral do pracovních táborů a domácího vězení, až přijde speciální operace, půjdou do ní.
Zdravotnictví a školství raději nebudu komentovat, to bych neuspěl ani u echt pravičáků.
Žádné VRT a dálnice platit podle km, zvýšit daně na naftu v současné situaci a snížit až bude nafta za 50 Kč, dtto benzín, sorry fatdwi.
Zestátnit ČEZ a utéct z Lipské burzy.
Ani kačku do slunečníků a větrníků a vlastně žádné dotace na nic.
Konec koncertních hal, knihoven, hokejových a fotbalových stadionů za veřejné peníze, Baník v piči pičo!
Atd., atp. jako kdysi v Sysopově vládě.
Souhlas, ale tohle prostě neklapne. Přitom mě osobně by se to nijak nedotklo, až na ten benzín, ale pořád žádný drama. Jinak žádný dotace, podpory ani nic jinýho od státu nemám a nikdy sem neměl(jako puboš když jsem kravnul a vyhodili mě ze střední, tak jsem asi 4 měsíce dostával nějaký minimum asi 2000 měsíčně, protože naši byli od sebe), zdravotnictví kromě sem tam lékárny nevyužívám, záda, zuby si tvrdě platím. Na druhou stranu určitá solidarita být musí a ona by i byla, kdyby se stát osekal a bylo to na lidech. Ostatně je to i vidět, jak se vždycky dost vybere na třeba vážně nemocné děti atd., když je to třeba. Jenže tohle právě ten asociální silnej stát akorát tok ještě dojebe, protože jen bere a nedává v podstatě nic, kromě buzerace.
shifty+DM: jo, to je poctivá, promyšlená úvaha. Ale už jsem si pár volebních kalkulaček v minulosti dělal a taky jsem se s nikým moc neshodl :-)
Bohužel na program „necháme vám peníze, necháme vás na pokoji“ může rezonovat tady mezi pár stovkami diskutérů, ale v obecné populaci je to spíš „ten zakáže to a ten zas tohle, a všichni dohromady nebudem smět nic“, protože mnoho věcí nefunguje a spoustu lidí hodně věcí štve a čekají na někoho, kdo to dá do pořádku. Proto před lety Babiš jako (všeho)schopný podnikatel.
Jenže tohle je strašná pomýlenost. Nikdo to nikdy u nás „nedá dohromady“.
Teda nesouhlas akorát s tím vystoupením z Nato. Tam si nejsem jistej, jestli bysme nebyli až moc lákavý sousto pro bůh ví koho. Ale tak to se nestane, i kdyby vyhrálo Stačilo… ono se bohužel nic z toho nestane, protože i když vyhraje Babiš a udělá vládu se Stačilo nebo SPD, tak se pojede dál, jen se bude žvanit. A začne se zase zaklekávat a tak. Opravdu se šrouby nepovolí. No, takže jedině nějaký ty svobodný. Turek je asi v piči.
Dachsmeister: chybí mi tam jen jedna věc a to je výrazné snížení daní. Pak by platby za dálnice nebo vyšší spotřebka na paliva nebyly problém, protože by bylo z čeho to platit.
A ten, kdo by naopak kvůli snížení státních příspěvků na to neměl – well, jen dobře, kdo si neumí sám vydělat, nevím, proč by si měl vozit zadek za nakradené cizí.
Celý ten program má jen jednu drobnou mouchu na kráse – je nerealizovatelný. Možná v (přes)příštím životě bude možnost s lidmi pracovat jinak, ale za současné situace něco takového nehrozí ani omylem.
BTW jsem si prakticky jist, že na školství bychom se shodli a pokud jde o zdravotnictví, no, to by mohlo být zajímavé. Je to takovej blbej statek, se kterým si (ne)dobře kšeftuje.
@fatdwi
já vím, nízké daně.
Jenže když se zeptám v montovně, jestli si někdo uvědomuje, že má oproti 2020 nižší daně, čumí na mě lidi s příjmy 50-150 kKč měsíčně brutto jako péra z gauče.
Pár z nich se zmůže na větu:“jo vím, ale těch pár tisíc“…
To samé s benzínem, když utrousím, že benzín stál přes 30 a nafta i 33 v roce 2008 když naše montovna začínala, o5 čumí jak žába ze salátu a čekají co ze mě vypadne.
Z poznámky, že kdyby dnes stál 50 Kč, byla by to fér cena, se mohou posrat.
Za to růst cen nemovitostí si pochvalují, domy dvojnásobek, byty v regionu i trojnásobek za 10 let.
Na moji poznámku, že teď už to mlaďoši mají těžké se škodolibě šlebí.
Lidi jsou prostě sobecké svině a politici jsou ty nejhorší z nich.
Chápu myšlenku, že nízké daně omezí zdroje politikům a nechají více peněz lidem, ale ve finále to dopadne jinak, volné prachy roztočí inflaci a pičoviny (zbytečné investice) typu koncertní hala, kniHovna, sportovní haly, fotbalový stadion, parkovací domy, rekonstrukce přestupních uzlů MHD atd., atp. pofrčí dál, to byly příklady jen z Ostravy.
Celorepublikově VRT a pak ty věčné vlhké sny o bytové výstavbě jak za Husáka, 50.000 bytů ročně, ještě že už Zemanův kanál DOL odpískali.
A jaderka v Dukovanech za cenu poloviny solárních dotací v nedohlednu, 2 další bloky v Temelíně úplná utopie.
Ale konec uhlí a oceli, ten už je naplánován…
To jsem se zase rozohnil poránu! xD
Dachsmeister: jo, nižší daně – jak kdo, poptejte se taky mimo montovnu, třeba OSVČ. K tomu nemožnost odpočtu manželky, samá sociální jistota. A samozřejmě daňová progrese, tu ti co mají u Vás 150k už přece musí taky poznat, takže bych si tím snížením daní jistý nebyl ani v montovně.
Ano, mlaďochům nezávidím. Asi jsem málo svině. Uvidíme, kam to půjde. Každopádně 70 % Čechů bydlí „ve svém“, takže někteří to zdědí nebo dostanou od rodičů slušný základ (jako dítě souseda, s 2kk se to 4kk kupuje po svatbě o dost líp než bez něj). Ale kdo měl smůlu, ten se na svoje jen tak nezmůže a nemyslím, že je to náhoda. Naopak snahy lidem nemovitosti ukrást už tady jsou mnoho let a bude to jen horší, s grýndýlem se rýsují nové možnosti.
Pochybuju, že normální člověk za volné peníze bude stavět zmíněné. Naopak, tyhle aktivity roztáčí z těch nakradených stát. Kdyby je neměl, tolik jistě potřebný koncertní sál v Brně (ano, taky se staví, nejste v tom sami) nebude. Parkovací domy a přestupní uzly MHD jsou naopak velmi potřebné, nakonec stavte se v Japonsku a mrkněte, kolik to tam stojí, business je business.
Vlhké sny o výstavbě má kdo? Přece ty „škodolibé svině“, co si pochvalují růst nemovitostí nemůžou chtít víc stavění, to by ten růst nebyl.
O nesmyslu FVE na každé střeše místo jaderky pro všechny, která navíc vyrábí když je to skutečně potřeba (v zimě v noci), to už jsem se tady rozepisoval mockrát. Bohužel, lidi jsou úplně pošahaní, zvlášť ti, kteří se v tom pohybují nebo z toho zblbli (znám lidi z firem, které FVE montují nebo blázny, co mají doma FVE s mega výkonem a mega baterkami – jejich názory se neliší od JH nebo BS pokud jde o víru). Přitom zrovna tohle je věc, kterou by stát řešit měl, ale místo toho se zabývá kravinami, resp. soudruzi si dělí medvěda pro sebe na všech úrovních. Čest výjimkám, kteří taky dělají něco pro občany, moc jich není a čím výš, tím míň. Starosta v Horní-dolní je obvykle jediný rozumný úředník, pokud ho neovane duch radarového businessu, co chrání Sysopovu manželku před krutou smrtí pod koly piráta a lže u toho jak když tiskne (jak prozradí náhled do dat o nehodách).
@fatdwi
ale jo, někteří si všimli „milionářské“ daně.
Ano fňukalové co se nezmohli na vlastní byt nebo dům za bolševika či plyšáku budou furt, ale dnes to objektivně není prdel ani pro pár VŠ ve větším městě.
Dopravní huby typu posun nádru v Brně a přestavby Masaryčky a Hlaváku a desítky dalších jsou vyhozené prachy, stačí to udržovat, zmény za miliardy jsou málokdy k lepšímu a hromadnou dopravu nafukovat není řešení.
Parkovací dům za obecní prachy s návratností 50+ let je k hovnu.
Vlhké sny o bytové výstavbě má každý druhý starosta co v devadesátkách jeho předchůdci privatizovali byty.
FVE na RD bych nechal zaplatit vyblokovanou rezervu příkonu při dunkelflaute.
Ať jedou v ostrovním režimu s dieselovým generátorem ! :-)
Asi jsou v malých obcích i „slušní“ starostové, ale vzhledem k tomu, že většina jejich voličů jsou jámámnárok hajzlové, tak udržitelných ostrůvku pozitivní deviace je pomálu.
Dachsmeister: tak vidíte, pomohl si jak kdo, současně spousta věcí šla nahoru daleko víc. Stát má monstrózní výběr daní a stejně soudruzi zadlužují co to jde, kdo to bude platit? Nuttela, Bureš a jejich děti?
Fňukalové budou vždycky, ty neřeším, řeším právě tu objektivní realitu, že je to sakra drahé, takže o dva litry víc ve výplatě a o dvacet litrů dražší hypo je poněkud nepoměr. Nechtěl bych být třicetiletý novomanžel s 60k hrubého a nulovým vstupem od rodičů, rozhodně jim to nepřeju.
Posun nádraží je miliardářský business zastupitelů a jejich bílých koňů, těch informací, komu původně laciné, najednou ovšem mega lukrativní pozemky patří, už proběhlo dost. Ale obecně MHD v Brně nic nenafukuje, spíše ubírá spoje a zeštíhluje službu, přestože to stojí majlant z daní.
Jasně, že parkovací dům za obecní prachy je nesmysl, ale to jen proto, že je to z obecních prachů, návratnost zcela jistě nebyla mezi prioritami, tam bych spíš hledal „utratit co nejvíc támhle Frantovi, však jsme domluvený, mrk mrk“. Opět další věc, která jde dělat jen proto, že stát nakrade od občanů enormní sumy a s nimi pak takto kvalitně nakládá.
Neříkám, že je slušných starostů hodně, ale jsou. Jestli budou i nadále, well, to se teprve uvidí.
@fatdwi
ono strategicky máte s těmi daněmi pravdu.
Ale jen změnit rozpočtové určení daní je zjevně nemožné.
Velké města, MS kraj, všichni fňukají když mají přijít o stovky milionů a syslí nebo rozhazují miliardy.
A pak ten mor dotací na pičoviny, rozhazování sockám, rozmazlování důchodců, falešné zdravotnictví a školství zdarma a jiné černé díry.
A jako třešnička na dortun Don Pablo a jeho Bitcoingate.
https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/konec-dona-pabla.A250530_211515_p_cirkus_nef
cirkus…
₿⚡️ Příběh vyprané miliardy lítá internetem a vypadá dost komplikovaně. Není. Stačí si seřadit chronologii:
– 3/2013 – Spuštění darknetového tržiště Sheep Marketplace, kde za bitcoin (BTC) koupíte cokoliv, co je jinde problém prodávat (drogy, zbraně). Tržiště získává impuls po zavření Silk Road. Hostováno na českém Šnekweb, jehož provozovatel Jiřikovský spojitost popírá, je to jen klient.
– 12/2013 – Sheep M. oznamuje krádež 5400 BTC a končí, údajně ztraceno celkem 40 000 BTC!
– 1/2014 – na účet manželky Jiřikovského došlo cca 900 KKč z bitcoin směnárny
– 2/2014 – domovní prohlídka, zabavení elektroniky, ale pro nedostatek přímých důkazů policie vše vrací
– 3-6/2014 – Jiřikovský na jméno dědečka rezervuje dům v Lužicích za 8,7 mil Kč (na který nemohl vydělat).
– 1-3/2015 – Jiřikovský finalizuje koupi nemovitosti, kterou zachytila ekonomická policie kvůli nezvykle vysokým hotovostním transakcím (a již dříve směnám BTC)
– 3/2015 – Zadržení Jiřikovského při pokusu převést 8,7 mil. Kč za dům; obvinění z praní peněz, zpronevěry a nedovoleného ozbrojování. Od té doby ve vazbě (s krátkým přerušením v létě 2016) až do nástupu trestu
– 4/2016 – druhá domovní prohlídka a zabavení elektronika a datové nosiče
– 4/2016 – bezprostředně po domovní prohlídce končí další velké tržiště Nucleus Marketplace, které nebylo dosud s Jiřikovským spojováno. Teorie o tom, že je jeho provozovatelem, se záhy objevují, důkazy ale nejsou pro policii dost
– 2017 – odsouzen na 9 let nepodmíněně
– 2021 – podmíněně propuštěn po odpykání poloviny trestu
1/2025 – soud přikazuje vrátit zabavenou elektroniku
3/2025 – provedeny převody ze zabavené hot wallet na BTC účet ministerstva
3/2025 – Arkham (aanalytický web) informuje o probuzení peněženek Nucleus Market. Hot wallet je s nimi spojován.
Dar Ministerstvu spravedlnosti proběhl přesně ve stejný den, kdy Arkham detekoval !probuzení Nucleu“ – což silně naznačuje, že Jiřikovský měl klíče k tomu, co Arkham považoval za peněženky Nucleu.
Dlužno říct, že důkazy o tom, že Jiřikovský = Nucleus nejsou zcela nezvratné. Hot wallet se mohl mezi spojované Nucleus účty dostat při praní peněz a ani autorství kódu tržiště není zcela jednoznačné.
Nicméně je to příliš mnoho náhod najednou.
Hodnotová politika ODS v praxi. Brněnská primátorka šňupe koks, řepoyjský prasopes jde do vězení m.j. za držení perfitinu a ministr spravedlnosti pomáhá s praním špinavých peněz z drogové trestné činnosti. Prostě stojí na správné straně, chápete? Jde o všechno… :-P
Hacendado:
„Jde o všechno…“
– – –
To tedy jde. Proto bude na podzim sveden krutý boj – může dojít až k anulaci voleb. Příznivci svobodemo se o koryta budou rvát zuřivě…
@shifty
chce se mi zvracet.
Chčijou nám na hlavy a ani nepředstírají, že je to déšť.
Aspoň pan profesor má na koho hodit svou říjnovou porážku.
Ještě by se mohli trhnout černoprdelníci s topkou a ODS dostat po 5%.
Ale čuráků co to hodí ODS se stejně vždy najde dost…
Dane maji smysl, pokud se ovsem nasledne penize pouziji racionalne. S nejakyma prachama se tocit musi. K debate pak je jejich vyse a druh.
Dachsmeister: Mám tomu rozumět tak, že bys chtěl stát bez politických stran? Vždyť když nebudou dotace, pobídky cizákům, soláry, NATO s jeho zbrojením, nebudou mít strany z čeho ukusovat, plnit si bachor a pojdou.
@Hupert
stranám by měly stačit tučné státní příspěvky.
Komu nestačí ať pojdou.
Bylo nebylo přistál před 30 lety jedné straně Lihový dům v centru Prahe a už ho projebala a ještě za něj dluží dědicům advokáta co jim ho vyšejdil.
Dachsmeister: Tak přeci jen rozhazovat ze státního…. a co že by si strany platili straníci a příznivci sami?
Ono to vyjde nastejno, protože krom drobných střadatelů se mezi sponzory objeví třeba zbrojovka nebo uhelny dul a zvolení poslanci pak z vděčnosti udělají zbrojní zakázku nebo prolomí limity těžby. Takže tak jako tak na to doplatí volič (i nevolič).
@Hupert
to se jaksi ukázalo nereálné i v devadesátkách.
No je to ze státního, ale tak nějak aspoň trochu fér poměrově.
Zrušil bych za mandát, jen kilo za hlas, kdo nevolí šetří státu prachy.
Nový level předvádí Don Pablo, který s dealerem udělal deal na 30% a to je jen ta oficiální část, jestli to hodilo ještě 10% straně a 10% do kampeličky, tak klobouček.
Ten deal je zaujímavá vec, lebo má dva aspekty:
– z takpovediac morálneho a právneho je to prasačina
– z technicky-pragmatického: keby tie BTC akože zhabali a chlapíkovi nevrátili počítač, tak by z tých bitcoinov mali bez hesla veľké guľové, zároveň by z toho mal veľké guľové aj ten chlapík. Takže sa dohodli, a je to win-win, štát má miliardu Kč naviac len tak.
Jediný problém je tam tá možnosť ďalšieho neoficiálneho plnenia štátnym sprostredkovateľom dealu. Byť to na mne, bolo by to fifty-fifty, takto to smrdí, že z tej polovice miliarda štátu a pol miliardy niekomu do vrecka.
V té peněžence bylo 12 miliard. Kluci jsou docela naivní, když si myslí, že to blockchainu není vidět.
Dachsmeister: S kilem za voliče by to možná šlo, ale jen za předpokladu, že ze státního by šlo i financování médií „veřejné“ služby, a to tak, že se tato média rozdělí vedví, každá polovina dostane stejnou částku bez možnosti jakéhokoliv dalšího financování a jednu budou moci využívat vládní strany a druhou pak veškerá opozice, aby jedna strana nemohla druhou tak snadno přelhat a manipulovat davy. Jestli jim vedle předpovědi počasí, varováním před nálety, zpravodajstvím a diskuzí či analýz o záležitostech společnosti a státu zbude něco na zpestření programu by bylo na nich, ale nákladově by to nemělo přesáhnout nějaký limit, např. 50%. Ne aby to bylo jako propagandistické spolky ČT a ČRo s 5 násobnými náklady oproti jiným a s vysíláním, kde má charakter veřejné služby těžko 10% a jinak jsou to velkovýkrmny zbytečných tvůrců, umělců nebo moderátorů, co dělají i z vážných témat odpornou bulvární frašku, jako v ČT Jílková. Civění na profisport, nekonečné mordseriály nebo písničky na přání, ať si každý podle své libosti zařídí jinde než ve veřejnoprávním médiu.
@Hupert
ČT prodat.
Dachsmeister: Ořezat na kost a tu rozpůlit, jak jsem napsal výš, by bylo užitečnější. Jednak by se alespoň v opoziční části mohl objevit ČT téměř vyhubený hlídací čokl demogracie a zpravodajství by se stalo vyváženějším možná ne ve smyslu každého jednotlivě, ale co do rovnováhy z obou stran snad jo. Lidi jsou na 1. prioritě ovládaní médii, samozřejmě především mainstreamem, ten je hlavním motorem strašení a rozeštvávání podle not „tajných služeb“ s úkolem nastolit totalitu pomocí metody „rozděl a panuj“.
Hlavně z ČT vymést všechny židozednáře, co tam protlačují woke LGBT a multikulti agendu.
Totéž „česká“ kinematografie 100% pod kontrolou židozednářů, dotovaná opět z našich příspěvků.
Tam si tuplovaně neškrtne nikdo kdo není „jejich“.
Ani herci. Který z nich veřejně a nahlas nemají cestuje že patří k pražské LGBT multikulti kavárně, ten si ve filmu ani neškrtne.
Viz Liška který hrál ve filmu Venkovský prznitel, pardon, Venkovský učitel, perverzního chlíváka co má zálusk na svoje nezletilé žáky mužského pohlaví.
Fakticky propaganda homosexuální pedofilie, za což by si měl jít někdo sednout.
Ale nepůjde, protože to mají pod palcem židozednáři.
Putin věděl moc dobře proč u nich zakázal veřejnou propagaci sexuálních zvráceností.
V Rusku holt židozednáři nemají takovou sílu jako u nás a musí operovat skrytě.
Co se týče hlupáků co by ČT chtěli prodat, tak tím bychom si nepomohli. Vzniklo by jen další soukromé médium co by jelo židozednářskou LGBT multikulti propagandu jako ty ostatní soukromé televize.
Jak říkám, chce to jen odtud vymést židozednáře a dostat ji pod veřejnou transparentní kontrolu.
Nemám problém jestli ČT bude propagovat různé umělce, zvlášť začínající. Jen to musí být transparentní. A ne že se tam dokola cyklí známí a příbuzní pražských zednářů či pražští úchylové z jejichž díla je jasné že by ze všeho nejvíc potřebovali ústavní sexuologickou léčbu a ne propagaci těch jejich ohavností na veřejnosti (pražským zednářem Knížákem počínaje).
@Hupert
to jsem si myslek kdysi, nechat ČT24.
Nasrat!
Celé prodat.
Za mne dobrej program.
dyž voni sou takovej rušenej dotačník, tak jaký urva zvýšit daň z nafty ty magore, už teď kdo může tankuje venku! navopak pjekně snížit bencin na vouroveň nafty, von ten výběr zůstane přinejhorším stejnej
@Behemot
Neb tuto daň většina občanů unese!
Kdepak asi ti šetřílci venku tankují, v Turecku?
https://www.tolls.eu/cs/ceny-phm
takže seš akorát další bolševník :o)
@Behemot
nenene za bolševiků stál benál 8 Kč, to byla přece ta pravá láce.
Ehm a kolik si vydělal průměrný dělník?
nevim co gdo vydělával, ale todle že jako na všecky naložit daně, však voni to unesou (to sou jejich slova), to je klasická levičácká prasárna…takže tam si je řadím
@Behemot
to je furt dokolečka, unesl jste 32 Kč l.p. 2008, unesete 35 Kč l.p. 2025.
Až bude stát barel kilo USD, tak tu daň klidně snížím, nula od nuly pojde neb vzroste výběr DPH.
Podle mne neni tema, kolik se na danich vybere, alebrz kam se to rozfrca. Kdyz se zefektivni hospodareni, bude mozne snizit danovou zatez.
Naopakm, pokud se dal bude hospodarit blbe a pritom se libive snizi dane, taxe nasekaji dluhy a ty se pak budou muset resit kurva bolestivejsim zpusobem, nez je ted to navyseni dani.
Se tady dohadujeme o dani na PH, ale taaamhle se nakupuji auticka, letadylka, zradelny a dalsi veci, ktery jsou bud predrazeny, nebo jsou pripravou na minulou valku.
Soucasne dane nechat a nejprve resit nesmyslne vydaje. Pak teprve prehodnotit dane.
Sysop
31.5.2025 v 19:15
No a to je právě vono, si tady hraje na takypravičáka, co začne tím, že zvedne daně a zruší komplet všecky vostatní drobný služby, co eště fungujou – a na který kurva stád vybírá (vod domorodců) vobrovský hrachy!!!!, viz ty jeho kokotiny že ve špitále si majou platit nocleh ai žrádlo tvl…a slibama jak negdy potom, až umoří dluhy, tak daně sníží.
Přesně jak ptáci a vostatní pjetydemolyčná pakáž. Zvýšit daně, všecko, čím stád v henté vonenté spoleženzgé zmlóvě zaštituje svoju existencu, to zrušit, a tamto snížení daní nechat na neurčito, pže je DYCKY neco hrozně urgentně nutný nakupovat. Třeba polní kuchyně na naftu za 66 mega, zastaralý zkurvený kolový plečky za stovky mega kus (!!!!!!!), letadýlka za miliardy kus, a tak. (Že v mezičase henti „nepřáteli“ nasekajou 100× víc kusů za zlomky ceny, škoda mluvit.) A tak dluhy rostou, stád bobtná, pořizuje čímdál víc předraženejch sraček, zatímco z hentoho ekspedičnýho zboru všici utíkajou, seš jim kramle stačijou, pže by je taky mohli poslat místo na kozomrdy s kalachama nekam, kde zdechnou dřív, než uvidijou nepřítela (kerej je na tom technologicky v nečem stejně a ve zbytku líp) aspoň v dalekohledu. Aktuálně do toho utíkajou akorát řadoví vopicajti, co majou pakárnu a za ty prachy (s vohledem na hytlerinflacu) se na to vyserou, dyž u zelenejch mozků dostanou minimálně vo třetinu víc.
@ Behe
Na všechny neee… jen na prostej lid. Na ten musí bejt přísnost.
Když se to vodpustí/kompenzuje prachatejm, tak podle toho se pozná, že to není levicový a je to správně.
Co si vzpominam, tak Etylinu lidi tankovali v 80kach, 90kach,…
koho?
Etylina, to byl benzin s primesi lihu, desne frcel jeste jako olovnatej a pak ho zacali v 90kach delat i jako bezolovo. Co pamatuju, tak kdo mohl, jel si do Polska cepnout aspon pul nadrze a pak to riznul necim normalnim, protoze ciste na Etylinu se nedalo jet, pokuds nechtel mit cihlu na plynu celou cestu. Na oktanovy cislo jsem se nikdy neptal, pokud to vubec nejaky melo. Ale bylo to typicky polsky levny.
U nás (VČ) se něco podobnýho čepovalo taky, zmizelo to cca před 10 lety. A taky to moc nejelo. Samozřejmě to bylo levnější, ale pokus ukázal, že se to nerentuje.
nemysliš E85?
Dachsmeister – Babis je ultrazmrd a hlavně prolhaná svině. Ukázal to nesčetněkrát kdyz byl u vesla. Toho voli jenom idioti a nebo atej y svině jako je on. Nikdo chytrej a slušnej ho nevolí.
Aktuální preference 30%, to je tu těch idiotů a sviní sakra hodně.
blbci podléhají reklamě, stejně tak blábolení arciŠmejda Bureše
Reklamě podléhají tak nějak všichni, jinak by se do ní neinvestovalo tolik peněz, kdyby to nefungovalo. Někdo naletí koblihářovi, někdo na to, že má stát na správné straně.
Samozřejmě se to netýká nás, moudrých, co volíme správně a odpovědně a nikdy nikomu nenaletíme a prokoukneme každou očerňovací kampaň.
A proto stále dokola „uvědoměle“ a „zodpovědně“ dle instrukcí médií volí ODS nebo zvolí komunistu na hrad, přestože dříve měli názor, že bývalý komunista je stejné jako bývalý černoch.
Stejně tak dle instrukcí médií považují Babiše za ultrazmrda a prolhanou svini.
O „objektivním“ „nezávislém“ myšlení pravicových voličů dostatečně vypovídá, že jedině hnutí ANO dokázalo v Praze vyhrát volby nad ODS, než „objektivní“ „nezávislá“ média spustila proti Babišovi kampaň. A ovčani poslechli a opět volili ODS pod značkou SPOLU.
Může se ještě někdo divit, jak to v tomto státě vypadá??
Ale on je prolhaná a všhoschopná svině. Akorát si jeho hejtři neuvědomují, že to je i současný premiér, ministr vnitra, zahraničí…
Jedinej rozdíl vidím v tom, že jeden kope bezohledně za svoje zájmy, zatímco ti současní kopou za někoho jiného (a já nevím za koho).
no a burešovo zájmy se vobčas aspoň shodujou se zájmama většiny vofčanů, u pjetydemolyce je to spíš tak, že sou většinou PROTI zájmu většiny vočanů…
Rozmohl se nám takový nešvar označovat názory které se někomu nelíbí za lži.
Jestliže ekonomické výsledky Babišové vlády byly lepší (než mu do toho hodila vidle covidová hysterie) než ekonomické výsledky kterékoliv vlády ODS, tak to nevypadá, že by bezohledně kopal za svoje zájmy.
Moment, Babišovi do toho hodila vidle covidová hysterie? Ne, než si do toho vytvořil covidovou hysterii, nebo jí alespoň mohutně pomohl.
Babišovi pomohla hlavně obří konjuktura a suvereně největší čerpání z fondů v EU. Jinak by se vyrovnanejm rozpočtům ani nepřiblížil, protože místo aby stavěl dálnice a budoval infrastrukturu, tak si jenom pojistili erár svým rozhazováním. Místo aby hospodařil, tak akorát nechal nabobtnat státní správu do těch obřích rozměrů, co má dnes. A teď už s tím nikdo nic neudělá, protože to je politická sebevražda, viz. valorizace důchodů, 30 kč u lékaře, atd. atp..
Proč by redukce byrokracie měla být politická sebevražda? Pokud by se redukovaly agendy a zároveň počty úředníků/státních zaměstnanců, byla by naprostá většina pro, jedněm by se ulevilo, jiní vy měli větší nabídku zaměstnanců. Lidé jsou schopni kousnout šetření, i pokud se týká jich samých, ale musí vědět, že se to týká všech. Ne, že se na jedné straně zběsile šetří a na druhé straně se rozdává plnými hrstmi, nota bene, když si sami politici zvyšují platy.
I polatky by se daly zvládnout, kdyby se začalo něčím rozumným – poplatkem za pohotovost a za hotelové služby v nemocnicích.
@JH
chachá, ten byl dobrej.
Já bych byl samozřejmě ještě radikálnější, ale už poplatek za stravu a postel by spolehlivě prohrál všechny volby na několik volebních období.
Jihočech Honza
O tom co se stane politickou sebevraždou rozhodují „objektivní“ „nezávislá“ média ve spolupráci s ovčany.
Takový Fiala může lhát jak baron Prášil, odklánět miliony a vše je v naprostém pořádku.
A když nic nemají na odstranění „neposlušného“ politika tak si něco vymyslí.
JH
Vždyť shifty jen papouškuje mýty a pověry. Babiš měl očividně podle něho stihnout udělat za jedno volební období to, co ODS „nestihla“ udělat za pět vlád.
Lidi skousli šetření za Klause a jak to dopadlo.
Podívejte se jak jsme výkonní: https://www.youtube.com/watch?v=s2aCG4dvkGk
no jenže když ten výkon končí v zahraničí na cizích kontech a co zbyde to se rozkrade formou dotací + neziskovky + další stovky parazitů tak se nedivte. Jak se říká: hodně slimáčků málo kapustičky.
Kapitalismus je v podstatě parazitický systém. Proto je trvale neudržitelný.
Kapitalismus se stal trvale neudržitelným vznikem akciových spolešností s anonymními držiteli akcií/bondů. Tisk peněz se přelévá do tisku akcií. Vývojem se dostáváme do situace, přes různé důchodové a investiční fondy kam občané investují své peníze. Fondy jsou spravovány najatými manažery, které nezajímá prosperita podniku, společnosti, ale pouze kvartální, tedy krátkodobé ukazatele zisku.
Společnost se tak obloukem vrací k základní tezi komunismu, že všichni mají všechno a tedy nikdo nemá nic. Z vyjímkou zcela uzavřené kategorie suberbohatých, kteří se tak stávají jakýmisi rodově nedotknutelnýmio feudály zcela odtrženými od reality.
Havlova theorie o tom, že kapitál, vzdělání apod. jaksi padá od shora dolů, od superbohatých a supermoudrých dolů mezi prostý lid je blbost a nepochybuji o tom že Klaus i Zeman si toho byli dobře vědomi už před rokem 1989 a pouze nechali tupouna komunistickou StB protežovanáho aby touto ptákovinou naočkoval prostý lid viz. Havlova theorie o ‚moudrém senátu‘ plném přemýšlivých filozofů zcela odtržených od jakýchkoli starostí a tedy i od reality, kteří moudře budou spravovati tuto zemi k prosperitě a bohatství.
Ve skutečnosti vládnoucí třída nic nenávidí více než když moc a bohatství uniká z jejich pařátů kamsi k sprostému lidu. Prusko, Rusko jednou ty, jednou já sestřenko žádná tragedie, protože zůstalo to v rodině. Ovšem když si ty rodinné šarvátky krapítek přehnali, Lenina si vyučili a vyzbrojili a on se se jim pak úplně vymknul z rukou, bylo z toho velké mrzení které trvá do dnes.
Bohatstvíi vědění, podobně jako voda v moři nepropadává rovnoměrně s hora dolů, ale má má na každé tendenci tendence tvořit zdola neprostupné vrstvy, kterými projdou pouze ty chuchvalce, které jsou natolik velké a odolné, že někdy prostě díky gravitaci tu vrstvu prorazí.
A ve vrstvě o podlaží níže se buď bezezbytku a bezestopy rozpustí, nebo vytvoří jakousi dočasnou, dokonale izolovanou bublinu jejíž trvání je přímo úměrné její uzavřenosti a odolnosti. Tato izolovaná bublima však mívá zcela marginální vliv na své širší okolí a tak či tak nakonec zanikne.
Úniku z toho není.
Bureš vždy kradl pro sebe, a covidovou paniku spustil a roztáčel právě z toho důvodu. Opravdu z hovna bič neupleteš.
Tady je zase makro-ekonomů.
Asi by se to chtělo podívat na klíčová slova: Čistá pozice vůči EU, trasferové příjmy z fondů EU, rozpočtové určení transferu…
Dotace vynaložené na cyklostezky, neziskovky, udržování zombie firem atd. jsou daleko škodlivější než dotace žádné.
princdrson 30.5.2025 v 11:58
„Bureš vždy kradl pro sebe, a covidovou paniku spustil a roztáčel právě z toho důvodu.“
Tak to je fakt schopnej. Nabourat se do všech vyspělejch států a rozjet tam paniku jen kvůli jedný středoevropský zemi, to teda klobouk dolů.
Bahnak: Nedělej z toho bramboračku, víš jak to princdrson myslel. Spustil to jistě vyšší vůdce, ale nevinnej Andrej pomáhal tím kolem točit, co to šlo.
@ Hupert
No to nevím, jak a co si kdo myslel. Nejsem Džamila Stehlíková. Znám osobně dva lidi, kteří si fakt myslej, že (cit.) „kovid si vymyslel Babiš, aby si moh’ nakrást“.
BTW sluníčkoví rozesílali očkovací mejly na všechny strany a bejt antivaxer je přece důkaz, že jseš Putinův agent. Že si covid vymyslel Babiš, na to přišli až po odeznění epydémyje. Nejdřív nemohli volit Babiše, že dělá proti covidu málo, teď zas proto, že dělal moc.)
Já ANO nevolil nikdy, ale z jinejch důvodů – přijde mi jako soft verze Fialy.
Co se tejče vaxování, ten fanatismus je směšnej. Jedni maj covid za horší než rakovinu, pro druhý to je chřipečka, co nic nedělá. Černá a bílá, nic mezi tím.
Bahnak: Sluníčkáři jsou popletená fanatická paka. Jak mohu být coby antivaxer Putinův agent, když Putin rval vachcínu do Rusů podobně jako Bába tady: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-na-vyrazeni-neockovanych-ze-spolecenskeho-zivota-najede-cesko-za-dva-tydny-40377748. Když, tak jedině Lukašenkův agent. S ANO to mám stejně. Jak je covid zlej nevím, to by měl říct Fauci nebo Daszak. Je to pořád dokola. Jednou pošlou Bronštejna a Uljanova s virem komunismu do Ruska, aby ho pak užiteční idioti Němci mohli vakcinovat mašinkvérama, jindy zas poštvou na lidi čínského luskouna s netopýrem naplněný v USA patentovaným coronavirem, aby mohli zachránit svět údajnou vachcínou před…. novorozenci?
Vovka ale do lidi pumpoval Sputnik, ne? Pokud si to dobre pamatuju, tak to nebyla mRNA.
Sysop: Moc tomu nerozumím, ale v konečném účinku je možná jedno, zda se mRNA šoupne do těla hotová nebo se tam namoduluje adenovirama ze Sputníku.
Rozdil je jednak v cistote, ktera se u mRNA nejak nedari (zamer?prasarna?) a take u mRNA se teorie rozchazi s realitou.
Pak byl ještě Čumakov, to bylo podobný jako Sinopharm – mrtvé viry.
Hupert 31.5.2025 v 18:41
Jen takovej dotaz – ty fakt věříš tomu, co speciálně na tohle téma píšou NOVINKY??
Oni jak jsou flinkové, tak se postavili qočkování dost laxně. Pak začali v zimě umírat lidi, protože šedesátá rovnoběžka, žádný slunce a málo déčka, tak se dali očkovat.
Uvědomělí samozřejmě psali, že a) Putin nutil lidi do očkování a b) že Putin lidem očkování zakazoval, aby umřelo hodně důchodců. Nevím už, v jakým pořadí to psali.
Bahnak: Teď nevím, o čem mluvíš. Odkaz na Novinky jsem dal jen pro připomenutí, kam to šlo s Babišem u nás. Co psali o Putinovi na Novinkách netuším, protože ty sračky běžně nečtu. Mně přijde podstatný, že místo léčby a s dehonestací doktorů, co nějakou alternativní nabízeli, se všude tlačila vakcinace něčím, co sotva zrychlokvasilo a mělo kdovíjaké vlastnosti, přičemž nevylučuji, že některé nežádoucí se ani nemíjely se záměrem celé akce.
A že do lidí za 60. rovnoběžkou nenacpali místo vakcíny včas to déčko? O jeho přínosu Putinovi vědci taky nic nevěděli nebo k tomu jen „přistupovali laxně“? Pamatuji si dobře, že o významu vitamínu D v prevenci nebylo za covidu i ve zdejším mainstreamu dlouho ani slechu, zato štvavého hesla přehazujícího ve skutečnosti odpovědnost za sebe na jiné „moje rouška chrání tebe“ bylo všude jak nasráno.
Bahnak: Jo a čemu věřím? Že existuje nějaký, konkrétně boží, záměr. Jinak mám jen domněnky a zda kdy budu věřit něčemu dalšímu se uvidí….pokud se dostanu k zatím nedohlednému konci pochybností.
@ Hupert
Sorry, já to odsud ani neotevřu, musel bych jim odklepnout jejich sušenky, a to nechci, tak jsem to nečetl.
Jinak s tou dehonestací atd. máš pravdu, jen říkám, že v tomhle jel jak Babiš, tak Demoblok. A že to nevyšlo z ČR, tudíž to asi nebyl Babišův (ani Fialův, dejme tomu) nápad. Tady se musí jít vejš. Že se naši politici k tomu jako obvykle hujersky přidali, Babiš i Fiala, je druhá věc.
Nevím, zda o efektu vitamínu D vědci věděli. Nezapomeň, že to bylo nový, výzkum chvíli trvá. Oni to zas nemůžou jen tak zkusit, ani v Rusku ne. Nadáváme mj. na to, že Pfizer byl neprověřenej, ale na druhou stranu času moc nebylo. (Co víc vadí mně, je potlačování disentních lékařských názorů na Západě a prasácké smlouvy uzavírané EU a blokace invermectinu apod.) Jinak déčko tam lidem určitě nezakazovali, nebylo na předpis (v Rusku koupíš i ATB). Stran roušek to taky nepřeháněli, obyvatelstvo tam na doporučení a zákazy dost sere. Weby s alternativními názory a příponou .ru normálně běžely. Rusko není demokracie, ale projevuje se to v jiných oblastech než v covid games.
Boží záměr… no, tady se hádat nebudu, jen nevíme, jaký.
Bahnak: O vitaminu D věděli asi jen vědci konspirační… a zvěrolékař Staněk viz https://www.youtube.com/watch?v=ECcV2dkUNlE cca od 30. minuty.
BTW můj informační zdroj původně očkovanej nebyl, až pak před druhou zimou. Vakcínou Čumakov, s inaktivovaným virem. Povinný očkování tam tudíž nebylo ani u doktorů. Jak u armády, nevím, takový informační zdroj nemám.
Tak kroužkování je vždy dobrá volba.
Ale nerad bych, aby článek byl pochopen jako nějaká fobie z Motoristů. Z tří potenciálních koaličních partnerů ANO jsou tak nejlepší volba. A pokud by přestali takticky mlžit o zahraniční politice a jasně deklarovali, že senior Klaus je v tomto směru nebude dirigovat a že nehodlají jít směrem na východ jako jejich v článku zmínění souputníci, tak bych je možná i volil.
@JNZ
no v MS kraji je 1. na kandidátce SPD Rajchl, což je mimořádně odpudivá persóna.
Tak aby bylo koho kroužkovat, do Jihočeského kraje ani do Prahe s voličským průkazem nepojedu, tam bych s SPD takový problém neměl.
Prdel bude, až Šichtařovou a Vondráčka překroužkuje tvrdé jádro voličů SPD.
Dachsmeister: Kroužkovat 1. z kandidátky bývá zpravidla zbytečná práce, takže pokud se ti dotyčný nezdá a máte v MS kraji povoleno zaškrtnout i jiného kandidáta, tak to zkus.
Vykroužkovat kandidáta z 1. místa je těžké. Dostává hlasy i od nekroužkujících voličů. Myslím, že jediným „vykroužkovaným“ kandidátem z 1. místa, co se nedostal, byl Íčko Langer.
Těžké jistě, ale sám dokládáš, že to jde.
Tak teoreticky jde. Ale je to jako s přistáním na Měsíci. Dostat se tam dá, existují zdokumentované případy, ale já sám se tam nepodívám.
U Íčka to bylo masově organizované. A také všichni dostali návod: „Vemte kandidátku a zakroužkujte poslední čtyři kandidáty“. Pokud lidi kroužkují napříč celou kandidátkou, nevytvoří tak silné skokany, protože preferenční hlasy rozprostřou.
@Panek
ano, kroužkovači se musí sjednotit a zdravé jádro se na to vysrat, viz. PirStan 2021.
DM: podobně vyjebali lidovci se společnou kandidátkou, nevím, jestli jen s Unií svobody, nebo i celou Čtyřkoalicí.
U koalic hlavně není dobrý bejt nenažranej a nacpat na volitelný místa kandidáty jen z jedný partaje. Příznivcům tý druhý partaje pak nezbejvá nic jinýho než kroužkování a jelikož voliči tý první nemají ke kroužkování důvod, tak dopadnou jak Piráti minule. Tohle byla jednoznačně chyba Pirátů, jenže když on se Bartoš už cejtil bejt vítězem voleb a chodil se Zemanem domlouvat premiérský křeslo.
Máš v tom trochu zmatek Zamazale. Předpokládám, že jsi chtěl napsat, že budeš volit Motoristy jen když budou chtít jít na východ (nejlíp s plnou polní) a ne nějaké Chcimíry. My Chcimíři totiž nemáme potřebu žít v korporátně fašistické progresivistické totalitě bruselského typu a šířit ji dál do světa ohněm a mečem s ochotnými idioty. A nemysli si, že si na tom východě nedokážou zkurvit život bez naší internacionální pomoci, i když k tomu, aby došli až k válce, potřebovali pár šťouchů globálních elit, že?
pragmatická zahraniční politika s většinou světa, kde jsou eště prachy, schopní a vzdělaní lidi, případně v tomto rychle rostou, je to jediný, co to tady eště může zachránit; lžyjala s tím vypatlaný tlustým zmrdem rozjebali vztahy s většinou světa, naslibovali hory doly, přičemž ani žádná ta zkurvená montovat tady nigde nebude, za to tady montovny a fabriky končijou (buď se stěhujou jinam, nebo úplně bankrotujou), zatímco vostatní včetně slavnejch zápaďáků (rajch, žabákova, holaňdani, severáci, všeci se rvou do všech prdelí, kam to jenom jde) se můžou přetrhnout v tom, komu se do prdele narvou dřív, a za to aspoň dotáhnou dom investice ai zakázky na vodběr gigatun věcí
takže kurva ten slavnej zápat si strč nekam ty kundo, ten to tay akorát vysává a eště to je mu málo a zalužuje východ na svoje dluhy, aby si žil nad poměry, ten je akorát v prdeli – navopak ten východ je jedinej, co má smysl, pže obrovský země (např. Bangladéš) nebo přímo půlky kontinentů (třeba čérna afríka) jdou raketově nahoru, budou potřebovat ohromný kvanta fabrik, infrastruktury a všeho – rejžáci to chápou a berou pohádkový kšefty, čuráci jak seš ty furt majou pocit, že negrům dovezou cingrlátka, kdemohkradcyju, a ti jim za to padnou k nohám tvl…
Zkusím se polepšit a naladit zpět na tradiční notu :-)
Myslíš, že tradiční notu bez tebe mainstream nedá?
Vy taky naděláte cavyků.
https://www.facebook.com/reel/992612086025270?locale=cs_CZ
jen by mne zajímalo, kolik za tohle platěj a je ochoten si autor tuto skutečnost přiznat?
A co se ti přesně nelíbí? Text používá stejně úderný styl, jako většina ostatních zdejších děl. Pouze míří opačným směrem, takže jo v tomhle ostrůvku pozitivní deviace hladí ježka proti srsti. A ty, naznačujíce, že každej, kdo zastává protipól, musí bejt zaplacenej? Hypoteticky by se to dalo pochopit, kdyby dílo důsledně stranilo jednomu konkrétnímu hráči (rusácko, Brusel, Washington…), ale odepsat celou ideologickou půlku světa, to se z hlediska tý odepsaný půlky ztrapňuješ. Lepší je umět konstruovat kritiku tak, aby jí rozumělo víc táborů. Ale jestli sis populisticky spočítal, že zdejší echo chamber poplácávání po rameni nahradí použitelnost sdělení, dalo by se to aspoň pochopit
když meleš hovna, tak údernost způsobí jen další šíření smradu. Víš mne nemusí nikdo poplácávat. V tom se lišíme, pozdravuj šéfa. To bude podobné kvítko jako FoltýnOdSviní.
princdrson:
„To bude podobné…“
– – –
Je. Jinak by netvořil podpůrné článečky.
Oldšetrney in čučuni.
Dobře řečeno, ale obávám se, že domovní důvěrníci nemají šanci to se svojí „inteligencí“ pochopit.
Zaujala mne tato věta: „Pohrával jsem si s myšlenkou…“ Zajímavé, zajímavé…. Dopadlo to jako dycky, frnk… a eště navíc „tam není“(4 Sysop).
„Gdibi nakoupili tesařské klíny a nechali by je dětem otroků školastikou odpadu otřesných odporných lhavých kryplů zadarmo drahých namlátit do palic fakt ušetří. Nemám rád tu odpornou namyšlenou zběř co týrá i vaše děti, s inkluzi. Brrr
https://pravyprostor.net/brusel-vynaklada-stovky-milionu-eur-na-potlaceni-kritickych-a-nepohodlnych-nazoru-na-internetu/
Ze záhlaví téma.
Výsledkem tedy byla ona zveřejněná soft verze. Tím spíše jsem ocenil, že na DF je svoboda projevu respektována s větší důsledností. Takže zveřejněno i zde a v plné verzi jako výraz tohoto ocenění. A jako připomenutí, že tato důležitá hodnota není zadarmo.
____
Tak určitě, nicméně soud s panem Vrabelem pochlapil i „justicionály. Já mu za humánní aktivizaci děkuji.
Zájemci si to najdou, ostatní budou „tlepat ego tautologie a skopičiny. :-)))
https://www.facebook.com/ladislav.vrabel.2025/
No jo…už se tu nepíše o tom, jak Fiat vyrábí drahá a blbá auta na elektriku.Už jsou tu úvodníky z Neviditelného psa přetlumočené nějaký Neverisem…
Jaroslav Žumpa Všechno Zamazal. :-P