A čemu se divíme, když evropské „elity“ byly vychované v amerických thinktancích a amerických stipendijních programech ?
U nás Koudelkou počínaje, Fialou pokračuje a Babišem s Okamurou konče.
Pyjala speciálně or roku 1991 v péči sudetoněmeckého landsmanšaftu a politického „euroatlantizmu“ – tedy americké hegemonie.
Vtipné je že už jsou američtější než Amerika. Protože tam se poměry už změnily, zatímco oni stále jedou v 20 let zastaralém neoconství či v bidenovsko-clintonovské woke kultuře.
Jihočech Honza
Evropská liberální demokracie je důkazem postřehu, že podle Bible se žít dá, ale proti Bibli se dlouhodobě žít nedá. Dá se žít bez Bible, jako Japonsko nebo Čína, ale když je jednou Pravda zde, není cesty zpět. Staré pohanství bylo jako panna, nový ateismus je jako rozvedená žena, která si na něco hraje nebo něco napodobuje, ale nemůže se vrátit k výchozí nevinnosti.
Můžete si o Bibli, Církvi a křesťanství myslet co chcete, ale nic lepšího nemáme. Když člověk zabloudí, nejlepší řešení je vrátit se tam, kde si byl cestou jistý. A Podnebíčko je daleko horší pán než Pánbíček, který požaduje docela rozumně nevraždit, nekrást a nesmilnit.
CBATbI CTOKOKOTOB
Jedina cesta je vrátit se k pravému uctívání Velkého Špagetového Monstra. To, co nabízíte, je islámeček light. Víc vepřového a chlastu, zato míň kvalitního sexu.
princdrson
už to nejčtěte, melete z cesty
Arnold J Rimmer
Zdá se mi že čím více ateismus převládá, tím víc se rozostřuje morální kompas západní civilizace. Ale možná je to jenom shoda náhod a ten úpadek má jinou kauzalitu, kdo to může vědět jistě.
ygorek
Arnold J Rimmer 18.2.2026 v 1:03
Dalo by se říci, že jde o konflikt feudální morálky s kapitalistickým společenskoekonomickým systémem.
Vulgárně řečeno se „cti otce svého a matku svou“ změnilo v „přemluv bábu“.
To již není rozostření, ale přepólování. Ovšem zatím je to přepólování jako proces, ne jako konečný stav.
Arnold J Rimmer
To mne trochu děsí. Jestli to, co pozoruju, ještě není dno, tak…
(Tuhle jsem na Russel square pustil v trubce sednout nějakou vetchou babču. Ta dobrá žena se z toho málem rozplakala. )
ygorek
Arnold J Rimmer 18.2.2026 v 9:59
Není. Přemluv bábu je aktuání stav, na dně je přemlouvání nahrazeno prostým utracením.
Legislativa ovšem klesá na dno s pozlátkem, jedná se tedy o euthanasii.
Podrobnosti samozřejmě neznám, jen co sem nebo tam prosákne z kuloárů, ale dává to smysl.
Aktuální vyvolávání nenávisti k starším lidem počínaje slavným „Zničili jste nám planetu!“ a souvisícími „klimatickými“ žalobami připomínám asi zbytečně.
Vy prudit nemůžete, toho se nebojte, a ptát se můžete na cokoli.
Ovšem pro srozumitelnost příště račte použít nejen „kapitalistickým“ ale i „henten“ a následně z „kapitalistickým“ přejděte na „kapitalistický“ a poté neprodleně i na „společenskoekonomický systém“.
JASAN
Podle mě je to dané demografií.
RomanL
Co se zdá, to je SEN! :-P
Hacendado
Ateismus byla reakce na činy církví, které byly v rozporu s výkladem víry. Ve zkratce, těžko někdo akceptuje nesesmilníš, když mu farář sahá na koule nebo milost boží, když dře do úmoru v Magdalenské prádelně.
Barn Swallow
Vidím to trochu jinak: Dokud lidé Bibli četli, věděli že historie je samá genocida, válka, hladomor, a pak ještě přijde Bůh a sejme všechny Gaye…
Tak to fungovalo.
Naopak dneska se razí teze přímo opačná: Člověk je dokonalý, nedělá chyby, války a genocidy neděláme my ale „oni“, jste dokonalí, skvělí, jste nejlepší!
Jenže se ukazuje, že když děti rostou s tím že jsou dokonalé, tak už jaksi není co zlepšovat, tak se nezlepšují.
Zkrátka on ten zpátečnickej systém kde všichni byli hříšníci prostě fungoval. Jako ten kapitalismus, kde se počítá s tím že všichni jsou hříšníci.
Naopak utopistické systémy které chválí člověka jak je skvělý, socialismus a vědecký komunismus, předpokládají že člověk může být dokonalý svatý. A to tím se dostávají do pasti.
Islám, který přichází pro rozvedenou křesťanskou manželku tuto chybu nedělá, taky má lidi za pěkný hajzly a proto je Islám životaschopný. Narozdíl od „liberální demokracie“, kde se sice všichni máme rádi, ale tím to končí.
RomanL
Cože? 8-O
Sysop
…pripomina mi to vypraveni jednoho souseda tuhle na hasicskem bale, kteraxe po nekolika pivech rozpovidal, ze vlastne ti komunisti nebyli az takove svinstvo a bude potreba se k nim vratit.
Nanny state je zlo.
Odnaučí to lidi, že se mají starat o sebe, což je ve finále nechá na stát odkázanými, závislými a ustrašeně volícími ksindl, jež nabízí více státu.
Jihočech Honza
Problém je, že z toho tygra se nedá seskočit. Vysoké daně a inflační peníze vedou k neschopnosti dostatečně si našetřit, stejně tak systém nenutí lidi zakládat rodiny a mít děti.
Childeater
V tomhle je zrovna ČR hodně pozadu za vyspělými evropskými státy a mladé rodiny dosti podporuje formou PPM a RP.
Jako fotr tří kusů jsem to hodně ocenil.
Jinak souhlasím.
Jihočech Honza
Však nám leckdo i z vyspělého Západu závidí možnost (nikoli povinnost!) dlouhé mateřské dovolené. Pomohl to prosadit tuším prof. Matějček na začátku devadesátek. A krávy feminstky to kritizují, že prý to ženám brzí kariéru. Jako by většina lidí nějakou měla.
Childeater
Krávy feministky často děti nemaj, díkybohu.
Díky nim se stále daří ezoterickým obchůdkům a britským kočkám.
No osobně si myslim, že nebýt toho, tak už je dneska plodnost tak 0,8. Na kolik mega že vyjde dneska to děcko do té plnoletosti (jako kdyby potom byla výrazná většina eště samostatná, že :D)? Meloun to byl tak nekdy před 15 lety, dneska jich bude podstatně víc. Že ze sebe režim vytlačí tech pár set tisíc, což stejně často nepokryje ani těch prvních pár let (přičemž skoro všecko to padne na hmotný zajištění děcka, z čehož si režimu samozřejmě zase naloupe daně :D), no ježišmarjá. Poměrně dost lidí by bylo naprosto v prdeli, kdyby jim režim ukázal fakáč, a voni s děckem po nejakým půl roce/roce, jak je obvyklý různě po KoZa, bez použitelnýho příjmu. Ale pravda, tech hééééreček a jinejch šlapek by asi bylo mnohonásobně víc, než je dneska X-DDD
kokotová? cotoe? takle podle článku to vypadá na typickou zlatokopku
Sysop
@Behemot
Kdyz si vezmes nejakej naucnej encak a otevres ho, tak pod slovem ‚kunda‘ uvidis jeji fotku. Pozor nezamenovat s ‚totalni kunda‘, tam to vypada jak hromadnej hrob politicek.
Sysop
Muj zivot skoncil.
Btw, znam typka, kterej tu bednu sadla sukal. Nekdy snad pred sesti lety, cca. Doted mi nebyl schopen vysvetlit, jak na neco takovyho mohl vlizt.
@Sysop
profesionál se neptá…
Vídám občas takové páry, hubený fešný mladík a boubelka přehnaně oblečená i naličená.
Arnold J Rimmer
ženská bez prdele je jak tejden bez neděle.
Childeater
AJR
Přesně tak. Vona hnusná nejni, přijde mi jako taková tuctovka, ničím zajímavá.
Vypadá jako Božena ze Spořitelny. Šukat by mohla slušně, proč ne.
Hubený nejsou přitažlivý. Nikdy jsem třeba nepochopil, co viděj lidi na Jennifer Aniston, pokud tedy nejsou ujetý na žebřiňák s kobylím ksichtem
Arnold J Rimmer
Childeater: Větší problém bude že jí mam ve škatulce „blbky“. To hodnotu trofeje značně snižuje abych tak řekl.
Childeater
AJR
Vona nebude blbá, nebo možná ano, ale každopádně bude vychcaná.
Určitě dá každýmu za děkuju, ale musí mít pocit, že z toho něco bude mít.
Když jsem se ještě občas pohyboval v kreativních kruzích, tak měla tuhle pověst Lenka Hornová, přezdívaná kvůli své přímočarosti jako „Horny Lenka“
Arnold J Rimmer
Childeater: Vychcanost se se stupiditou vzájemně nevylučuje. Každopádně těžko si představit větší drtič ženskýho libida než je slibně našlápnutá kariéra influencerky spolu s Aguš. Kdyby aspoň dělala něco slušnýho, třeba jezdila s hovnocucem.
Childeater
AJR
S Aguš by mohly sepsat knihu, to je takovej vrchol influencerství. Třetiřadý influencer se obvykle zmůže tak na kuchařku, to se ale těch dvou netýká, i když „Stehno Agáty Hanychové“ nebo „Nadívaná kapsa Ornelly Koktové“ by se asi vyjímaly v receptáři dobře.
Zato by mohly dát dohromady nějakej manuál „Jak si udržet chlapa“ a redigovat to může stará Žilková.
Arnold J Rimmer
Childeater: Prokrista, teď jsem si představil že sedíš u zubaře a nic jinýho na tom blbým stolku nemaj! Žádnou Vlastu, žádnej Rytmus života, dokonce ani Blesk, jenom tu knížku s obsahem mozkoven těch dvou až tří influencerek!
Sysop
No on ten kamos dela na ministerstvu, ale nic, coby se ji mohlo hodit. Ja nemam rad vychrtliny, ani model ‚F.R. Cech‘ ‚nahrnu si nader kolik chci a kde chci‘, ale u ni bych nekousnul tu povahu.
No bylo to jen na okraj debaty.
ygorek
Childeater 18.2.2026 v 8:59
Ano.
Navíc podobní primitivní manipulátoři prostému lidu zatajují fakt, že ony strašlivé výdaje jsou v různé míře podpořeny podobně strašlivými příjmy.
Pokud si takový hlupák myslí, že by lidé platili stávající daně s tím, že si budou muset zároveň naspořit na důchod, jeho věc. Pokud to šíří tiskem, měl by být pověšen za koule do průvanu.
Někdy jsem možná zbytečně exhibičně rezolutní, ale je to dáno tlakem okolí.
leon
Jaké a kolik zločinů musí ještě fašistický KoZa spáchat, aby i těm nejzaostalejším došlo, že to svinstvo fakt nebyli komunisti a socialismus??
RomanL
To nejde překonat, soudruhu… :-P
leon
Ne nejde, zločiny kapitalismu nikdo nepřekoná.
RomanL
Tvrdíš to obráceně, soudruhu. Zatím se to evidentně nedokázalo… ;-)
leon
Co se nedokázalo? Ty nevíš o zločinech kapitalismu?
RomanL
Vím, ale ty bolševické NIKDY PŘEKONAT NEMOHOU, soudruhu. ;-)
leon
To jakože dvě světové války kapitalismu něco překoná?
Leda tak ta třetí, kterou se snaží fašistický KoZa ze všech sil vyvolat.
fatdwi
JH: naopak, život „podle bible“, resp. hlavně „podle církve“ je to nejhorší, co nás potkalo. Jediné, „proti čemu“ se žít nedá je příroda. Bohové jsou jen lidskej výmysl na ovládání slabých, lidstvo je k ničemu nepotřebuje. Ale bez přírody jsme v háji.
Jednoduchý test: jak dlouho vydržíte bez vody, jídla bez modlitby? Zatím můžu v pohodě říct, že jsem rád, že jsem neměl vymaštěné rodiče a tak nemám vymytej mozek náboženstvím (oblíbená kratochvíle, která se hodí jiným vírám, od komančů po grýndýlisty nebo veganisty), takže pěkných pár desítek let to bez modlení jde. Bez vody nebo jídla bych to nedal ani dva měsíce.
Childeater
fatdwi 8:58
To je příliš příkré odsouzení a já osobně si myslím, že Jihočech vystupuje záměrně, ehm, poněkud provokativně.
Život podle Bible není v ničem dobrý nebo špatný, protože stejně si nakonec musíš najít Ty sám ten svůj správný hodnotový žebříček. Pokud si přečteš Bibli, tak si můžeš některé věci utřídit a uvědomit si svoje duchovno, lhostejno jestli věříš v Boha tak jak je předestřen, nebo jen v nějakou vyšší entitu, popřípadě důsledně věříš tomu, že nevěříš.
A správně píšeš, že je zapotřebí odlišit „podle církve“, tedy náboženství.
K utvoření vlastního morálního kompasu Bible, nebo lépe řečeno – křesťanské hodnoty, můžou dopomoci.
A nebo třeba taky ne.
C’est la vie.
fatdwi
Childeater: neřekl bych, že vystupuje „provokativně“, ale klasicky fanaticky.
Bible nebo ne, hlavní problém je ve vymývání mozků dětem, to pak omezuje svobodu v budoucnu, myšlenkovou i skutečnou. Na uvědomování si duchovna má člověk celej dospělej život a spoustu možností, o které přijde a tak se obvykle radikalizuje – čím nesmyslnější dogmata, tím radikálnější. Integrita osobnosti, resp. požadavek naší mysli na ni, je svině.
Vidím to v okolí, dětičky, hnané do kostela, jsou obvykle chudáci – místo dětské nevinnosti mají v hlavě píčoviny a chovají se divně. „Nejlepší“ je jedna famílie z okolí, to jsou strašný svině, bonzáci, všechno špatný. ALE chodí do kostela, jsou veganisti (ví každej, kdo kolem nich někdy prošel, protože to téměř doslova vykřikují na potkání) a jezdí uhlákem, neb zachraňují planetu. Chování k vlastním dětem dost špatné, chování k dětem jiných na pár facek (běžně řvaní, co zase haranti dělají a tak).
Jiná famílie navenek hraje čisté věřící, co jsou strašně cool a málem chodící pochopení a charita, až teda do chvíle, kdy se jim rodinná scéna vymkla z rukou a když herr manžel řval na ulici, že by si takovou krávu nikdy nevzal, kdyby ho nedonutili rodiče (takže takovej klasickej sráč), pak jejich aura poněkud ztratila na lesku.
No a tady máme JH, který na jedné straně děsnej křesťan a na druhé plný soudružské nenávisti a horující za tyrany.
Nějak jsem zatím kromě křesťanského marketingu v reálu nic pozitivního na těchto lidech nepotkal. Tím neříkám, že je takovej každej, jen že můj obecný názor na tyhle lidi je dost ovlivněn realitou, na kterou dám víc než na marketing a dogmata. A protože spojujícím článkem jsou bláboly o víře, je těžké na ni mít jiný názor.
Mimochodem, rozdíl mezi bláboly uhlomobilisty, veganisty, komanče a křesťana je prakticky nepostřehnutelný, jen se mění kulisy.
RomanL
Vidím to tak nějak stejně. Včetně toho, že komouše, křesťany, muslimáky, nácky, zelené a všechny ostatní věřící levičáky pokládám v podstatě za stejně postižené (v tom lepším případě).
UF7
S Jihočechem bych nesouhlasil v tom, že jedinou správnou cestou je křesťanství – že je někdo křesťan, ještě zdaleka neznamená, že je dobrým a slušným člověkem. Ano, bible určitě může posloužit v mnoha ohledech jako manuál, jak se chovat k bližnímu svému, ale jako vždycky to narazí na výklad a případné ospravedlnění si něčeho špatného tak, aby to zdánlivě s biblí bylo v souladu.
Nicméně pravda je, že tu spíš trpíme určitou duchovní vyprázdněností, a mimo jiné i proto se lidé často chovají nehezky a mají takové různé hloupé nápady, jako třeba 100% věřit „vědě“ (ve skutečnosti platí, že čím víc víme, tím víc je nám jasné, kolik toho nevíme). S tím souvisí i povrchní, materialistický pohled na svět a pojetí života jako konečného, bez jakéhokoliv přesahu „dál“, až tady fyzicky přestaneme existovat.
leon
Všechno je to dáno prostředím, v kterém vyrůstáme a které nás ovlivňuje a formuje.
Západní filmová tvorba jsou 99% akční sračky o násilí – západ vyznává kult smrti.
Československá filmová tvorba byla o životě a je i dnes, i když už nejsou tak kvalitní filmy – kult života.
A vo tom to je.
RomanL
Ale hovno. :-P
Jantar
Mě to docvaklo až nedávno.
Že i nejblbější černobílý film z přelomu 50./60. let, i s tou propagandou,
převyšuje ty porevoluční filmové zvratky hrstky vyvolených režisérů a jejich hereckých prostitutek přinejmenším 10x.
Co se týče příběhu, poselství, a často i dramatičnosti.
leon
Dneska se vyžaduje a prosadí jen angažovaná tvorba – Chcete získat dotaci na film? Musíte splnit ideologické zadání.
RomanL
Víra ani vzdělání nemá ZHOLA NIC SPOLEČNÉHO s morálkou a moudrostí. A osobně si myslím, že víra by měla být u každého ZATRACENĚ OSOBNÍ VĚC, stejně jako sexualita, a kdo se tím veřejně ohání, měl by být po zásluze označen za EXHIBICIONISTU, a podle toho také společensky ohodnocen! 😡😡😡
fatdwi
+1
Jantar
„Víra“ či ideologie není nikdy „osobní věc“ jak se nám tu snaží 35 let naléhat aby nás oslabili (povedlo se).
Naopak „víra/ideologie“ je základem kultury a celé existence národa.
Rozvrácením kultury národa to začíná, pak vám vsugerují že je to každého osobní věc, a nakonec národ skončí jako tlupa hedonistických vepřů s rypákem až po uši v pomyjích, a každého zajímá jen to jeho koryto.
Jak to pozorujeme dnes kolem sebe.
A mezitím vám sem nastěhovali milion migráčků, kteří mají:
a) silnou ideologií (banderizmus)
b) silné náboženství (islám)
c) nebo silnou etnickou soudržnost
Čímž se z čechů stali jen hedonističtí „individualističtí“ vepři na porážku. Proti výše jmenovaným skupinám nemají nejmenší šanci. Zvlášť když svoje děti vychovali jako zcela neživotaschopné, líné, rozmazlené, sebestředné hedonisty.
RomanL
Tak samozřejmě že pro každého soudruha je „víra“ posvátná věc, ovšem tvrzení, že „je základem kultury a celé existence národa“ je bohapustá LEŽ.
Bývá to většinou právě naopak, že opuštěním té „jediné správné víry“ konečně nastanou nové, LEPŠÍ pořádky.
A právě proto je potřeba trvat na ROZVRÁCENÍ víry jak těch migráčků, tak těch banderovců, jak sám správně uvádíš. Nikoliv ovšem budováním stejně tupé víry u našich jedinců, to je mylný výklad. :-P
Jihočech Honza
Jedna etymologická: z jakého slova myslíš je „kultura“ odvozena?
RomanL
Původ slova: Z latinského cultura, což znamená „to, oč je třeba pečovat“ nebo „pěstování“ (původně např. pěstování plodin).
JH: pěkný. Japonec žil 2000 let v souladu s přírodou, zatímco kam jste šlápli vy, tam jste toto zničili ve prospěch uctívání vymyšlené píčoviny. Naštěstí vás odtam vyhnali, bohužel jinde takové štěstí neměli. Nakonec i Vaše mysl plná nenávisti je důkazem toho, že proti přírodě žít nelze a proto nelze ani dlouhodobě spokojeně žít v souladu s biblí, protože ta proti přírodě je. Pak jsou z toho patologické jevy jako to, co tady předvádíte, mysl pokřivenou bludy.
Jihočech Honza
A ti japonští vymyšlení kami, to nejsou bludy a píčoviny?
Hupert
fatdwi, JH: O co se vy dva fanatici pořád přete? To že lze žít dlouhodobě jinak než „podle Bible“, dokázali konfuciáni v Číně už dávno. Na druhou stranu jen zabedněnec si může myslet, že ke stvoření čehokoliv smysluplného či obdivuhodného, jako je i celá příroda včetně člověka v ní, může dojít bez záměru.
princdrson
prvně se zastanu fatdwiho. Záměr nepotřebuje zástupce na Zemi.
Hupert
Bez záměru, předcházejícího dávno tvé i fatdwiho existenci by se tu neměl kdo koho zastávat.
fatdwi
JH: ne, protože jde o uctívání přírody. Ne o blbosti, vymyšlené pro ovládání lidí a jejich zajetí do jediné „pravdy“, bez ohledu na rozpory a tupost. Kdybyste žil v souladu s přírodou, nejspíš byste dnes nebyl taková nenávistná osoba, ze které se tady leckomu občas zvedne kufr.
Hupert: ani toho Konfucia nikdo nepotřeboval. Pokud je zabedněnec ten, kdo nevěří, že pánbůch uplácal tenhle svět, stvořil Adama, z žebra Evu a teď jsme tady, protože neudržel ruku v kalhotách a musel to jabko utrhnout, tak beru zabedněnce any day ;-)
merce
Kult tura, možná. Že je to z latiny je však zaručená blbost. To slovo je starý jak europoid.
fatdwi
UF7: já jsem s konečností své existence zcela v pohodě. Nebyl jsem tady před narozením, nebudu ani po smrti, v čem je problém? Jestli věříte na reinkarnaci, na nebe a peklo a podobné nesmysly, zkuste se zamyslet nad tím, v co věří příznivci Aštara Šerana a jeho flotily (už je tady a jen vyčkává, fakt!). Pro mě je to všechno stejně hloupé, neb mi nikdo ničím z toho nevymyl mozek v dětství. Pokud Vám z toho přijde jako nesmysl jen něco, zamyslete se nad tím proč ten zbytek ne.
Jantar
Jen abyste se nedivil.
To bude radosti na starém bělidle, až se všichni ti co to tu vedli stylem „po nás potopa“ znovu narodí do těch sraček co tu vyrobili za svého předešlého života, jako bezmocné nemluvňata do nějaké chudé rodiny.
Moudrost předků jak to tu zmínil Sysop „dědictví předávám svým dětem aby ho předali (pra)vnoučatům“ se v tomto ohledu jeví jako ryzí pragmatičnost, protože takto to předáváte sami sobě v další inkarnaci.
fatdwi
Jantar: nežiju stylem „po mě potopa“, proč bych měl? Vy ano? Takhle možná žijí bezdětní, nakonec jim může být fuk, co bude dál, normální člověk těžko.
A jestli se budu divit? No to těžko, protože jsem si nevšiml, že bych o minulosti něco věděl, takže buď je reinkarnace skutečně píčovina nebo i v jejím případě člověk začíná na nule a tedy mu může být fuk, co dělal v minulém životě (a tedy by mu mohlo být fuk, co dělá v tomto). Tedy tohle hledisko můžeme úplně vynechat, nedává smysl a nemá na můj život jakýkoliv vliv kromě toho, že žiju tak, abych nemusel litovat. Neutěšuju se tím, že až umřu, tak bude spousta času na to, co jsem neudělal za života, protože nebe/peklo. To je pro sráče, ti ať se klidně uklidňují, že je čeká království nebeské, dobře jim tak.
Hupert
fatdwi: Jak myslíš to nežiju stylem „po mě potopa“, když všechny ostatní, kterým podsouváš tvojí představu o jejich pojetí víry, nazýváš sráči? Ty a tvoje děti, o jejichž budoucnost ti zřejmě jde, žijete mimo lidskou společnost a s žádným z těch sráčů tedy nepotřebujete vycházet nebo i kooperovat? Řekl bych, že už tím svým hodnocením zvedáš hladinu.
Dachsmeister
@fatdwi
tak on ten JH si v Bibli našel různá moudra:
Pokud však tvou nabídku nepřijmou a začnou s tebou bojovat, oblehni je, 13 a až je Hospodin, tvůj Bůh, vydá do tvých rukou, pobij ostřím meče všechny, kdo tam budou mužského pohlaví. 14 Avšak ženy, děti, dobytek a všechnu kořist z toho města si rozeber a užívej kořist svých nepřátel, které ti Hospodin, tvůj Bůh, vydal. 15 Takto nalož se všemi městy, která jsou od tebe velmi vzdálená – s těmi, která nepatří k městům zdejších národů.
Ale myslim, že minimálně u Ukrajinců už postoupil do levelu Kill them all!
And let the God to sort them out…
Dachsmeister: „nezabiješ (teda kromě těch, kteří se ti nelíbí a/nebo bys jim chtěl něco ukrást a tak si to obhájíš, třeba ukrajinskej póvl můžeš vraždit v pohodě, když jsi Putin)“, tak jste to myslel?:-)
„Mouder“ je tam dle všeho spousta, určených primárně k ovládání lidí. Přitom zrovna JH není nadšen, když se do dětí cpou levicové sračky, teda, čo to táram, jiné levicové sračky než ty jeho. Takže vlastně vše v pořádku, vesmír v souladu.
Jihočech Honza
Ale houby, rodiče mají právo vychovávat podle svého přesvědčení, víry či světonázoru. Vadí mi ideologizace školství i života jako takového.
Jantar
Však to na Ukrajině vede v biblickém stylu „národ vyvolený“.
A podle toho to tam taky vypadá. Zhruba jako v Gaze.
A přesto mi tu nikdo nechce věřit, že křesťanství je jen služební příručka pro goje, vůči „národu vyvolenému“.
Ač je to zjevné už i ve světových politických událostech.
Zuřivě křesťanské USA ve všem 100% kopou za Izrahell, za zelenského obřezanou bandu, a zároveň 80 let proti veškerému Slovanstvu.
Včil su klidný. Zakalil ten pasr co vodbachl D-Fense…
princdrson
kde se prosím odehrává boj proti fašismu? nějak mi to uniklo
Sysop
…asi nejaka demonstrace v Bruseli.
leon
…na Ukrajině a Donbasu?
Latimerie podivna
A na Ukrajině se bojuje pro fašismu nebo proti nacismu? Já jen, abych v tom měl jasno.
leon
Proti obojímu.
RomanL
A kdo tam teda proti tomu bojuje? 8-O
leon
Jak bych to jen vysvětlil, abys to pochopil i ty.
Bojuje tam fašistický zločinný Západ rukama banderonácků proti Rusku.
Říká se tomu válka v zastoupení neboli proxy válka.
Megaselia
Ako to autor myslel? Nie som Čech, tak to je možno dôvod, že pochopiť zmysel tohto spojenia mi trochu robí problém…
…Evropa spravuje…
Myslí tým „opravuje“ alebo“spravuje“ v zmysle správy záležitostí spoločnosti?
Ďakujem vopred aj vzad.
fatdwi
B) je správně. V článku je to ale použito naprosto debilně, protože Evropa nic nespravuje, to by byla ještě paráda, nakonec od toho různé správy jsou. Evropa už jen buzeruje a okrádá, primárně vlastní lidi.
Childeater
To není Evropa.
To jsou ti lidé, kteří jsme si navolili do EU parlamentu a kteří potom ustavili Komisi.
Evropané na volby do EU parlamentu serou, tak se nemůžou divit, kdo tam sedí.
Na Evropě, potažmo Evropské unii není v principu vůbec nic špatně, jen je znásilněná bandou nekompetentních idiotů.
Jihočech Honza
On i ten minulý socialismus mohl fungovat lépe, kdyby byl provozován lepšími lidmi, ale z nějakého důvodu oba systémy pouštějí nahoru neschopy a darebáky.
Childeater
To je proto, že jen blahobytná společnost umožní vzestup neschopným a darebákům (ve smyslu zlodějům).
Tam, kde je nouze o potravu a střechu nad hlavou vyvstávají problémy, které hlupáky a zloděje odpuzují a společnost hledá vůdce, kteří se zavážou k práci pro všeobecný blahobyt a nabídnou vize.
Ti toho pak dosáhnou a koloběh se opakuje…
Jihočech Honza
Okřídlené „Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.“ ?
Childeater
Ano, přesně to jsem měl na mysli, když jsem to psal.
Jen v případě toho komunismu je to vyztuženo faktem, že volby jsou svobodné jen jednou, poprvé.
Jantar
Tak v tom případě byla nejlepší doba kamenná.
Ale kupodivu se do ní nikdo nechce vrátit.
Leda Schwabové z Davosu tam chtějí vrátit nás. Sebe ne.
RomanL
Jasně, ten minulej systém byl úplně skvělej, jenom lidi to furt kazili.
Ale teďka prej už přesně víme, kde byla chyba. 🤣🤣🤣
Jantar
Socializmus dokázal zase po 1 000 letech postavit Slovany na nohy a udělat z nich velmoc před kterou se imperialisti i vatikán třásli hrůzou.
A to zejména tím že radikálně zúčtoval s vatikánským ezotericko-satanistickým tmářstvím.
Pomocí marxistické dialektiky, kterou použil jako užitečný nástroj.
Zcela zjevně nás Vatikán po 1 000 let udržoval v chudobě a bezmocnosti.
Oficiálně tu prý vládla šlechta, ale fakticky Vatikán. Když se nějaký šlechtic znelíbil církvi, tak ho označili za nekřesťana co se paktuje s ďáblem… a pak sbohem a šáteček.
Arnold J Rimmer
Se Slovanama a socialismem jdi doprdele, muj pradědek byl Bój.
Jantar
„Bóje“ zlikvidovali už římani, levou zadní.
Byli to proti slovanům slaboši. Slovan se statečně brání přes 1 000 let a to i v podmínkách kdy mu vnutili nepřátelskou Vatikánskou obřezanou ideologii a zlikvidovali slovanskou kulturu.
Slovan se dokázal zvednout až tehdy když ODHODIL CIZÍ NEPŘÁTELSKOU IDEOLOGII.
To ale nikdo ze zdejších bezmozků, co se prostituují každému režimu a ideologií za kus žvance, nikdy nedojde.
V roce 1990 jsme adoptovali zpět nepřátelskou destruktivní ideologií, a za 30 let se to muselo projevit.
Vše rozkradeno, nic nám tu nepatří, země umírá a stěhují sem banderovce a migráčky aby nás nahradili.
Vše je jen důsledkem zahození slovanství a návrat k PROSTITUOVÁNÍ SE CIZÍ IDEOLOGII.
Místo naší slovanské.
Stalin to moc dobře věděl a proto budoval „slovanský nacionalismus“ pod pláštíkem marxizmu. A proto ho taky odstranili.
Arnold J Rimmer
DĚDKOVI BYS TO DO VOČÍ NEŘEK!!!!!!
Jantar
Zřejmě ve vaší rodině máte sklony se překabátit a prostituovat se ihned každému režimu.
Ale můj „dědek“ byl hluboce nešťastný, když viděl začátkem devadesátek, jak se totálně rozkradlo a zničilo vše co on a jeho generace v potu tváře, v dřině a za odříkání za těch 30 let po válce vybudovali.
V podstatě to o čem jen v kapitalistickém prvorepublikovém marasmu a bídě jen snili, se stalo skutečností (po hmotné stránce).
Podotÿkám že členem KSČ nebyl.
grg
Zlodej o morálke káže!
Môj dedko bol ešte hlbšie nešťastný, keď nielen videl, ale aj pocítil niekedy začiatkom päťdesiatok, ako mu totálne ulúpili (pardon, „združstevnili“) všetko to, čo nielen on, ale mnohé generácie pred ním poctivo, v pote tváre, drine a odriekaní vybudovali. A keďže si dovolil spoločenské pomery kritizovať, o nejaké desaťročie neskôr ho ešte preventívne na pol roka vsadili do lochu…
leon
Zajímavé je jak mnoho lidí trápí co se dělo po válce, ale netrápí je světová válka vyvolaná „báječným“ „úžasným“ kapitalismem. Jako kdyby svět začal existovat až po r. 1945.
Nehovoril dedko čo povedal na II. svetovú vojnu?
leon
Proč asi po plyšáku do televize okamžitě nalezli Američani. No přece šířit propagandu a ideologii, vymývat mozky.
Nejefektivnější postup jak ovlivňovat masy k obrazu svému.
Bahnak
Římani sem nedošli, Bóje z Čech vytlačili Germáni. Pár se jich udrželo v místech, kam se už Germán nedostal, třeba kolem Bojanova v Železnejch horách.
Technologicky byli Germáni zoufalí (na pardubickým zámku je vidět, jaký to byl krok zpět), ale vojensky uměli.
Sysop
Rimani sem dosli, zbytky rimskyho vojenskyho lagru se nasly kdesik u Jihlavy.
Bahnak
Na jih jo, dál už ne. Tady ve východních Čechách nebyli. Jasně, mohli se mihnout, ale na vyhlazení Bójů to nestačilo.
Nakonec dost Bójů se pod tlakem Germánů radši dohodlo s Římany a přešlo na jejich území.
Arnold J Rimmer
No von praděda povídal že tehdá se ani tak nevytlačovalo, jako spíš prcalo.
Sysop
Pradeda prcal, ostatni vytlacovali.
Arnold J Rimmer
Praděda si hlavně pochvaloval ty germánky. Krásy prej vona moc nepobrala, ale ty statný stehna a plece, na poli byly k neutahání!
Ojvropě asi niet, vo uhniji už teda prrr. ESUO, tam se to dá říct celkem v klidu. Ale vo uhnijii? Socanskej bordel není v principu nic špatnýho? Ale NOTAK.
minsc
Zaplavují se nám tady doly a zavírají hutě. Asi se tady v budoucnu moc s výrobou nepočítá. Přiváží se k nám lidi podobné kultury z východu. Na západ od nás se přivážejí lidé úplně jiné kultury. Jednomu se skoro může zdát, že budeme nejzápadnější zemí nějakého východního bloku – zase.
CBATbI CTOKOKOTOB
Imerzní prožitek v oblasti digitálního náboženství. Tak takovíto géniové se rozhodli vytřídit zbytečné VŠ obory.
Podle toho jak Seznam a liberální česko sere atomový hřiby je správnej čas si dát postavit na kafíčko
CBATbI CTOKOKOTOB
jo dobrej nápad. Ale odteď jedině motokafíčko ve virtuální realitě!
Arnold J Rimmer
Klidně si to dej s kapkou oleje, nemám nic proti. Ale pozor abys nebyl za libtarda – jako skutečná motorka jedině vyjetej!
Jihočech Honza
Ovšem Trump taky začal nadějně a pak se v tom poněkud utopil. Přál bych jim úspěch, ale obávám se, že nebudou mít dost vytrvalosti a důslednosti a budou v pokušení hrát „podle pravidel“.
Arnold J Rimmer
Mohutnost těch shitstormů i mne trochu překvapila. To nejsou hovna ve větrákach, sypou tam celý hovnocucy. Aspoň je dobře vidět čeho se skutečně bojej.
Musí se holt pracovat se materiálem jakej je. Toho Borise bych za tu olym pyjádu taky utlouk lopatou. Ale na druhou stranu – o pozornost médií a P.T. obecenstva není nouze. :)))
Jihočech Honza
Hovnocucy ve větrácích nemusí být špatná věc, protože masy nejde trvale udržovat v excitovaném stavu, a když si takhle vystřílejí nejsilnější munici hned na začátku…
Jen se z toho nehroutit, nesnažit se zavděčit novinářům, protože nejsou nějakým nestranným arbitrem, ale součástí opozice, nesnažit se líbit všem, ale těm, kdo mne volili.
Arnold J Rimmer
Já jsem zvědavej jak to chtějí dalšího třiapůl roku dělat. Jestli přijdou svědectví spolužáků kdo trhal mouchám křidýlka a zaflusnul mravence..
JASAN
Tak ještě je v záloze nedovolené sundání šprcky v půlce mrdu.
Arnold J Rimmer
Nevim jestli by to mělo ten správnej impakt. Misogyni by tomu akorát tlemili. Budou to muset vzít přes zvířátka, třeba nakopnul čokla, to je v čechách vždycky problém.
Sysop
A nebo, kdyz psa namisto zastreleni jen postrelis:
Signifikantní je nejen rozsudek (byť nepravomocnej) ale hlavně „diskuse“.
Tim vztekem tomu taky nepomoh. Proč mu právník neporadil že zabraňoval … blabla. Otázek je tam dost.
Sysop
Jo, diskuse je vyzivna, zejmena ty hysterky s argumentem ‚co kdyby tam misto psa behalo dite, taky by ho zastrelil?‘, na ktere by stacila jednoducha protiotazka ‚kdyby tam misto slepic behaly deti, taky by je mel nechat sezrat?‘
Jako jo, jeden se nestaci divit. A ve finale ‚par slepic, boooze, no taxe zaplati‘, pricemz to same o psovi akceptovat nechteji.
Hund, Hund, über alles.
RomanL
Přesně tak, když dojdu domů, a vidím, jak mi vzteklý CIZÍ pes trhá slepice, tak co asi udělám?
Já nechápu, za co ten člověk vůbec byl odsouzenej, a proč nebyl majitel psa odsouzený za obecné ohrožení?
Kromě toho – ty slepice pro mne mohou mít úplně stejnou citovou hodnotu jako ten pes pro majitele toho psa, tak o čem je tady vlastně řeč?
Měl si nechat zaplatit slepice a v pohodě? Tak to by mohl zaplatit psa, a v pohodě, ne? Ale ten pes byl na JEHO POZEMKU!
Sysop
No odsoudili ho za tyrani psa, protoze pouzil lufinu.
Tak! Moji věřící dostali za úkol vypálit diplomky a bakalářky všech zbytečných oborů, teď zrovna tisknou a následně pálí tuto diplomku, dokud nezmizí ze světa. Požehnaný bratr Palivec ji spálil už 1106 krát. Koniáš hadr!
Oproti elektrikářovi a praseti Jurečkovi duševní gigant.
shifty
Dobrej článek, lidi už to pomalu přestávaj žrát, vidím na té druhé straně neklid, podle mě to jde dobrým směrem. Bude to trvat, ale to je dobře, rychlokvašný změny nic dobrýho a hlavně trvalýho nepřinesou.
shifty
ještě bych dodal – vlastně jsem za populisty typu Babiš rád – včas se chytil tý lepší strany. Zmrdoviny tam budou furt, ale nebude se u toho tleskat a smát lidem do držky.
Black Wolf
Morální anestezie, uváděná autorem, vznikla POUZE a PŘEDEVŠÍM tím, že zrnozobkám bylo umožněno volit, tudíž do rozhodujících poblitických funkcí se, zvláště v posledních dekádách, dostaly naprosto neschopné, blbé, arogantní, namyšlené frigidní krávy (skotu se tímto hluboce omlouvám) bez jakéhokoliv politického vzdělání, natož zkušeností, prodavačky mobilů, kundohledky a podobné „odbornice“, proto Evropa jde rázným krokem do (__.__).
minsc
Takže vina vlastně padá na toho kdo jim umožnil volit ? A to byl kdo ?
Sysop
Takovej Aspen se stara o to, aby sortiment qolbe byl spravne vysortyrovan.
Jantar
Co je to prosímpěkně „kundohledka“ ?
Tuším že asi něco důležitého co bych měl mít ve svém osobním slovníku.
fatdwi
To bude něco jako klapkobřinkostroj –> gynekoložka.
A čemu se divíme, když evropské „elity“ byly vychované v amerických thinktancích a amerických stipendijních programech ?
U nás Koudelkou počínaje, Fialou pokračuje a Babišem s Okamurou konče.
Pyjala speciálně or roku 1991 v péči sudetoněmeckého landsmanšaftu a politického „euroatlantizmu“ – tedy americké hegemonie.
Vtipné je že už jsou američtější než Amerika. Protože tam se poměry už změnily, zatímco oni stále jedou v 20 let zastaralém neoconství či v bidenovsko-clintonovské woke kultuře.
Evropská liberální demokracie je důkazem postřehu, že podle Bible se žít dá, ale proti Bibli se dlouhodobě žít nedá. Dá se žít bez Bible, jako Japonsko nebo Čína, ale když je jednou Pravda zde, není cesty zpět. Staré pohanství bylo jako panna, nový ateismus je jako rozvedená žena, která si na něco hraje nebo něco napodobuje, ale nemůže se vrátit k výchozí nevinnosti.
Můžete si o Bibli, Církvi a křesťanství myslet co chcete, ale nic lepšího nemáme. Když člověk zabloudí, nejlepší řešení je vrátit se tam, kde si byl cestou jistý. A Podnebíčko je daleko horší pán než Pánbíček, který požaduje docela rozumně nevraždit, nekrást a nesmilnit.
Jedina cesta je vrátit se k pravému uctívání Velkého Špagetového Monstra. To, co nabízíte, je islámeček light. Víc vepřového a chlastu, zato míň kvalitního sexu.
už to nejčtěte, melete z cesty
Zdá se mi že čím více ateismus převládá, tím víc se rozostřuje morální kompas západní civilizace. Ale možná je to jenom shoda náhod a ten úpadek má jinou kauzalitu, kdo to může vědět jistě.
Arnold J Rimmer 18.2.2026 v 1:03
Dalo by se říci, že jde o konflikt feudální morálky s kapitalistickým společenskoekonomickým systémem.
Vulgárně řečeno se „cti otce svého a matku svou“ změnilo v „přemluv bábu“.
To již není rozostření, ale přepólování. Ovšem zatím je to přepólování jako proces, ne jako konečný stav.
To mne trochu děsí. Jestli to, co pozoruju, ještě není dno, tak…
(Tuhle jsem na Russel square pustil v trubce sednout nějakou vetchou babču. Ta dobrá žena se z toho málem rozplakala. )
Arnold J Rimmer 18.2.2026 v 9:59
Není. Přemluv bábu je aktuání stav, na dně je přemlouvání nahrazeno prostým utracením.
Legislativa ovšem klesá na dno s pozlátkem, jedná se tedy o euthanasii.
Podrobnosti samozřejmě neznám, jen co sem nebo tam prosákne z kuloárů, ale dává to smysl.
Aktuální vyvolávání nenávisti k starším lidem počínaje slavným „Zničili jste nám planetu!“ a souvisícími „klimatickými“ žalobami připomínám asi zbytečně.
mám prudit a jízlivě se ptát, co že je to hentej kapistickým společenskoekonomickým systémem? :D
pardon, samozřejmě kapitalistickým
Behemot 18.2.2026 v 11:36
Vy prudit nemůžete, toho se nebojte, a ptát se můžete na cokoli.
Ovšem pro srozumitelnost příště račte použít nejen „kapitalistickým“ ale i „henten“ a následně z „kapitalistickým“ přejděte na „kapitalistický“ a poté neprodleně i na „společenskoekonomický systém“.
Podle mě je to dané demografií.
Co se zdá, to je SEN! :-P
Ateismus byla reakce na činy církví, které byly v rozporu s výkladem víry. Ve zkratce, těžko někdo akceptuje nesesmilníš, když mu farář sahá na koule nebo milost boží, když dře do úmoru v Magdalenské prádelně.
Vidím to trochu jinak: Dokud lidé Bibli četli, věděli že historie je samá genocida, válka, hladomor, a pak ještě přijde Bůh a sejme všechny Gaye…
Tak to fungovalo.
Naopak dneska se razí teze přímo opačná: Člověk je dokonalý, nedělá chyby, války a genocidy neděláme my ale „oni“, jste dokonalí, skvělí, jste nejlepší!
Jenže se ukazuje, že když děti rostou s tím že jsou dokonalé, tak už jaksi není co zlepšovat, tak se nezlepšují.
Zkrátka on ten zpátečnickej systém kde všichni byli hříšníci prostě fungoval. Jako ten kapitalismus, kde se počítá s tím že všichni jsou hříšníci.
Naopak utopistické systémy které chválí člověka jak je skvělý, socialismus a vědecký komunismus, předpokládají že člověk může být dokonalý svatý. A to tím se dostávají do pasti.
Islám, který přichází pro rozvedenou křesťanskou manželku tuto chybu nedělá, taky má lidi za pěkný hajzly a proto je Islám životaschopný. Narozdíl od „liberální demokracie“, kde se sice všichni máme rádi, ale tím to končí.
Cože? 8-O
…pripomina mi to vypraveni jednoho souseda tuhle na hasicskem bale, kteraxe po nekolika pivech rozpovidal, ze vlastne ti komunisti nebyli az takove svinstvo a bude potreba se k nim vratit.
Nastesti byl mistni, tak byl bez uhony ignorovan.
Dědeček a babička, ujídají nám chlebíčka:
https://www.newstream.cz/nazory/dalibor-martinek-cesti-duchodci-si-ziji-jako-v-raji-babis-jim-podkuruje-brani-rozvoji-zeme
Mno, v jednom ten článek pravdu má.
Nanny state je zlo.
Odnaučí to lidi, že se mají starat o sebe, což je ve finále nechá na stát odkázanými, závislými a ustrašeně volícími ksindl, jež nabízí více státu.
Problém je, že z toho tygra se nedá seskočit. Vysoké daně a inflační peníze vedou k neschopnosti dostatečně si našetřit, stejně tak systém nenutí lidi zakládat rodiny a mít děti.
V tomhle je zrovna ČR hodně pozadu za vyspělými evropskými státy a mladé rodiny dosti podporuje formou PPM a RP.
Jako fotr tří kusů jsem to hodně ocenil.
Jinak souhlasím.
Však nám leckdo i z vyspělého Západu závidí možnost (nikoli povinnost!) dlouhé mateřské dovolené. Pomohl to prosadit tuším prof. Matějček na začátku devadesátek. A krávy feminstky to kritizují, že prý to ženám brzí kariéru. Jako by většina lidí nějakou měla.
Krávy feministky často děti nemaj, díkybohu.
Díky nim se stále daří ezoterickým obchůdkům a britským kočkám.
No osobně si myslim, že nebýt toho, tak už je dneska plodnost tak 0,8. Na kolik mega že vyjde dneska to děcko do té plnoletosti (jako kdyby potom byla výrazná většina eště samostatná, že :D)? Meloun to byl tak nekdy před 15 lety, dneska jich bude podstatně víc. Že ze sebe režim vytlačí tech pár set tisíc, což stejně často nepokryje ani těch prvních pár let (přičemž skoro všecko to padne na hmotný zajištění děcka, z čehož si režimu samozřejmě zase naloupe daně :D), no ježišmarjá. Poměrně dost lidí by bylo naprosto v prdeli, kdyby jim režim ukázal fakáč, a voni s děckem po nejakým půl roce/roce, jak je obvyklý různě po KoZa, bez použitelnýho příjmu. Ale pravda, tech hééééreček a jinejch šlapek by asi bylo mnohonásobně víc, než je dneska X-DDD
idnes vyhodil šokující novinu:
https://www.idnes.cz/zpravy/revue/vztahy-a-sex/ornella-koktova-josef-kokta-rozvod-deti-oznameni.A260217_203026_sex_zar?zdroj=cxrecs#cxrecs_s
kokotová? cotoe? takle podle článku to vypadá na typickou zlatokopku
@Behemot
Kdyz si vezmes nejakej naucnej encak a otevres ho, tak pod slovem ‚kunda‘ uvidis jeji fotku. Pozor nezamenovat s ‚totalni kunda‘, tam to vypada jak hromadnej hrob politicek.
Muj zivot skoncil.
Btw, znam typka, kterej tu bednu sadla sukal. Nekdy snad pred sesti lety, cca. Doted mi nebyl schopen vysvetlit, jak na neco takovyho mohl vlizt.
Sysop 12:30
Tak to holt je, i labužník si dá někdy romadúr.
Childeater
18.2.2026 v 13:05
To je zas řeč vo čem?
@Sysop
profesionál se neptá…
Vídám občas takové páry, hubený fešný mladík a boubelka přehnaně oblečená i naličená.
ženská bez prdele je jak tejden bez neděle.
AJR
Přesně tak. Vona hnusná nejni, přijde mi jako taková tuctovka, ničím zajímavá.
Vypadá jako Božena ze Spořitelny. Šukat by mohla slušně, proč ne.
Hubený nejsou přitažlivý. Nikdy jsem třeba nepochopil, co viděj lidi na Jennifer Aniston, pokud tedy nejsou ujetý na žebřiňák s kobylím ksichtem
Childeater: Větší problém bude že jí mam ve škatulce „blbky“. To hodnotu trofeje značně snižuje abych tak řekl.
AJR
Vona nebude blbá, nebo možná ano, ale každopádně bude vychcaná.
Určitě dá každýmu za děkuju, ale musí mít pocit, že z toho něco bude mít.
Když jsem se ještě občas pohyboval v kreativních kruzích, tak měla tuhle pověst Lenka Hornová, přezdívaná kvůli své přímočarosti jako „Horny Lenka“
Childeater: Vychcanost se se stupiditou vzájemně nevylučuje. Každopádně těžko si představit větší drtič ženskýho libida než je slibně našlápnutá kariéra influencerky spolu s Aguš. Kdyby aspoň dělala něco slušnýho, třeba jezdila s hovnocucem.
AJR
S Aguš by mohly sepsat knihu, to je takovej vrchol influencerství. Třetiřadý influencer se obvykle zmůže tak na kuchařku, to se ale těch dvou netýká, i když „Stehno Agáty Hanychové“ nebo „Nadívaná kapsa Ornelly Koktové“ by se asi vyjímaly v receptáři dobře.
Zato by mohly dát dohromady nějakej manuál „Jak si udržet chlapa“ a redigovat to může stará Žilková.
Childeater: Prokrista, teď jsem si představil že sedíš u zubaře a nic jinýho na tom blbým stolku nemaj! Žádnou Vlastu, žádnej Rytmus života, dokonce ani Blesk, jenom tu knížku s obsahem mozkoven těch dvou až tří influencerek!
No on ten kamos dela na ministerstvu, ale nic, coby se ji mohlo hodit. Ja nemam rad vychrtliny, ani model ‚F.R. Cech‘ ‚nahrnu si nader kolik chci a kde chci‘, ale u ni bych nekousnul tu povahu.
No bylo to jen na okraj debaty.
Childeater 18.2.2026 v 8:59
Ano.
Navíc podobní primitivní manipulátoři prostému lidu zatajují fakt, že ony strašlivé výdaje jsou v různé míře podpořeny podobně strašlivými příjmy.
Pokud si takový hlupák myslí, že by lidé platili stávající daně s tím, že si budou muset zároveň naspořit na důchod, jeho věc. Pokud to šíří tiskem, měl by být pověšen za koule do průvanu.
Někdy jsem možná zbytečně exhibičně rezolutní, ale je to dáno tlakem okolí.
Jaké a kolik zločinů musí ještě fašistický KoZa spáchat, aby i těm nejzaostalejším došlo, že to svinstvo fakt nebyli komunisti a socialismus??
To nejde překonat, soudruhu… :-P
Ne nejde, zločiny kapitalismu nikdo nepřekoná.
Tvrdíš to obráceně, soudruhu. Zatím se to evidentně nedokázalo… ;-)
Co se nedokázalo? Ty nevíš o zločinech kapitalismu?
Vím, ale ty bolševické NIKDY PŘEKONAT NEMOHOU, soudruhu. ;-)
To jakože dvě světové války kapitalismu něco překoná?
Leda tak ta třetí, kterou se snaží fašistický KoZa ze všech sil vyvolat.
JH: naopak, život „podle bible“, resp. hlavně „podle církve“ je to nejhorší, co nás potkalo. Jediné, „proti čemu“ se žít nedá je příroda. Bohové jsou jen lidskej výmysl na ovládání slabých, lidstvo je k ničemu nepotřebuje. Ale bez přírody jsme v háji.
Jednoduchý test: jak dlouho vydržíte bez vody, jídla bez modlitby? Zatím můžu v pohodě říct, že jsem rád, že jsem neměl vymaštěné rodiče a tak nemám vymytej mozek náboženstvím (oblíbená kratochvíle, která se hodí jiným vírám, od komančů po grýndýlisty nebo veganisty), takže pěkných pár desítek let to bez modlení jde. Bez vody nebo jídla bych to nedal ani dva měsíce.
fatdwi 8:58
To je příliš příkré odsouzení a já osobně si myslím, že Jihočech vystupuje záměrně, ehm, poněkud provokativně.
Život podle Bible není v ničem dobrý nebo špatný, protože stejně si nakonec musíš najít Ty sám ten svůj správný hodnotový žebříček. Pokud si přečteš Bibli, tak si můžeš některé věci utřídit a uvědomit si svoje duchovno, lhostejno jestli věříš v Boha tak jak je předestřen, nebo jen v nějakou vyšší entitu, popřípadě důsledně věříš tomu, že nevěříš.
A správně píšeš, že je zapotřebí odlišit „podle církve“, tedy náboženství.
K utvoření vlastního morálního kompasu Bible, nebo lépe řečeno – křesťanské hodnoty, můžou dopomoci.
A nebo třeba taky ne.
C’est la vie.
Childeater: neřekl bych, že vystupuje „provokativně“, ale klasicky fanaticky.
Bible nebo ne, hlavní problém je ve vymývání mozků dětem, to pak omezuje svobodu v budoucnu, myšlenkovou i skutečnou. Na uvědomování si duchovna má člověk celej dospělej život a spoustu možností, o které přijde a tak se obvykle radikalizuje – čím nesmyslnější dogmata, tím radikálnější. Integrita osobnosti, resp. požadavek naší mysli na ni, je svině.
Vidím to v okolí, dětičky, hnané do kostela, jsou obvykle chudáci – místo dětské nevinnosti mají v hlavě píčoviny a chovají se divně. „Nejlepší“ je jedna famílie z okolí, to jsou strašný svině, bonzáci, všechno špatný. ALE chodí do kostela, jsou veganisti (ví každej, kdo kolem nich někdy prošel, protože to téměř doslova vykřikují na potkání) a jezdí uhlákem, neb zachraňují planetu. Chování k vlastním dětem dost špatné, chování k dětem jiných na pár facek (běžně řvaní, co zase haranti dělají a tak).
Jiná famílie navenek hraje čisté věřící, co jsou strašně cool a málem chodící pochopení a charita, až teda do chvíle, kdy se jim rodinná scéna vymkla z rukou a když herr manžel řval na ulici, že by si takovou krávu nikdy nevzal, kdyby ho nedonutili rodiče (takže takovej klasickej sráč), pak jejich aura poněkud ztratila na lesku.
No a tady máme JH, který na jedné straně děsnej křesťan a na druhé plný soudružské nenávisti a horující za tyrany.
Nějak jsem zatím kromě křesťanského marketingu v reálu nic pozitivního na těchto lidech nepotkal. Tím neříkám, že je takovej každej, jen že můj obecný názor na tyhle lidi je dost ovlivněn realitou, na kterou dám víc než na marketing a dogmata. A protože spojujícím článkem jsou bláboly o víře, je těžké na ni mít jiný názor.
Mimochodem, rozdíl mezi bláboly uhlomobilisty, veganisty, komanče a křesťana je prakticky nepostřehnutelný, jen se mění kulisy.
Vidím to tak nějak stejně. Včetně toho, že komouše, křesťany, muslimáky, nácky, zelené a všechny ostatní věřící levičáky pokládám v podstatě za stejně postižené (v tom lepším případě).
S Jihočechem bych nesouhlasil v tom, že jedinou správnou cestou je křesťanství – že je někdo křesťan, ještě zdaleka neznamená, že je dobrým a slušným člověkem. Ano, bible určitě může posloužit v mnoha ohledech jako manuál, jak se chovat k bližnímu svému, ale jako vždycky to narazí na výklad a případné ospravedlnění si něčeho špatného tak, aby to zdánlivě s biblí bylo v souladu.
Nicméně pravda je, že tu spíš trpíme určitou duchovní vyprázdněností, a mimo jiné i proto se lidé často chovají nehezky a mají takové různé hloupé nápady, jako třeba 100% věřit „vědě“ (ve skutečnosti platí, že čím víc víme, tím víc je nám jasné, kolik toho nevíme). S tím souvisí i povrchní, materialistický pohled na svět a pojetí života jako konečného, bez jakéhokoliv přesahu „dál“, až tady fyzicky přestaneme existovat.
Všechno je to dáno prostředím, v kterém vyrůstáme a které nás ovlivňuje a formuje.
Západní filmová tvorba jsou 99% akční sračky o násilí – západ vyznává kult smrti.
Československá filmová tvorba byla o životě a je i dnes, i když už nejsou tak kvalitní filmy – kult života.
A vo tom to je.
Ale hovno. :-P
Mě to docvaklo až nedávno.
Že i nejblbější černobílý film z přelomu 50./60. let, i s tou propagandou,
převyšuje ty porevoluční filmové zvratky hrstky vyvolených režisérů a jejich hereckých prostitutek přinejmenším 10x.
Co se týče příběhu, poselství, a často i dramatičnosti.
Dneska se vyžaduje a prosadí jen angažovaná tvorba – Chcete získat dotaci na film? Musíte splnit ideologické zadání.
Víra ani vzdělání nemá ZHOLA NIC SPOLEČNÉHO s morálkou a moudrostí. A osobně si myslím, že víra by měla být u každého ZATRACENĚ OSOBNÍ VĚC, stejně jako sexualita, a kdo se tím veřejně ohání, měl by být po zásluze označen za EXHIBICIONISTU, a podle toho také společensky ohodnocen! 😡😡😡
+1
„Víra“ či ideologie není nikdy „osobní věc“ jak se nám tu snaží 35 let naléhat aby nás oslabili (povedlo se).
Naopak „víra/ideologie“ je základem kultury a celé existence národa.
Rozvrácením kultury národa to začíná, pak vám vsugerují že je to každého osobní věc, a nakonec národ skončí jako tlupa hedonistických vepřů s rypákem až po uši v pomyjích, a každého zajímá jen to jeho koryto.
Jak to pozorujeme dnes kolem sebe.
A mezitím vám sem nastěhovali milion migráčků, kteří mají:
a) silnou ideologií (banderizmus)
b) silné náboženství (islám)
c) nebo silnou etnickou soudržnost
Čímž se z čechů stali jen hedonističtí „individualističtí“ vepři na porážku. Proti výše jmenovaným skupinám nemají nejmenší šanci. Zvlášť když svoje děti vychovali jako zcela neživotaschopné, líné, rozmazlené, sebestředné hedonisty.
Tak samozřejmě že pro každého soudruha je „víra“ posvátná věc, ovšem tvrzení, že „je základem kultury a celé existence národa“ je bohapustá LEŽ.
Bývá to většinou právě naopak, že opuštěním té „jediné správné víry“ konečně nastanou nové, LEPŠÍ pořádky.
A právě proto je potřeba trvat na ROZVRÁCENÍ víry jak těch migráčků, tak těch banderovců, jak sám správně uvádíš. Nikoliv ovšem budováním stejně tupé víry u našich jedinců, to je mylný výklad. :-P
Jedna etymologická: z jakého slova myslíš je „kultura“ odvozena?
Původ slova: Z latinského cultura, což znamená „to, oč je třeba pečovat“ nebo „pěstování“ (původně např. pěstování plodin).
A to pěstování bylo zase úzce spojené s „kultem“.
Viz třeba krásný článek o Japonsku před sto lety:
https://www.nationalgeographic.cz/historie/japonsky-venkov-1922-ryzova-pole-bozstva-ritualy/
JH: pěkný. Japonec žil 2000 let v souladu s přírodou, zatímco kam jste šlápli vy, tam jste toto zničili ve prospěch uctívání vymyšlené píčoviny. Naštěstí vás odtam vyhnali, bohužel jinde takové štěstí neměli. Nakonec i Vaše mysl plná nenávisti je důkazem toho, že proti přírodě žít nelze a proto nelze ani dlouhodobě spokojeně žít v souladu s biblí, protože ta proti přírodě je. Pak jsou z toho patologické jevy jako to, co tady předvádíte, mysl pokřivenou bludy.
A ti japonští vymyšlení kami, to nejsou bludy a píčoviny?
fatdwi, JH: O co se vy dva fanatici pořád přete? To že lze žít dlouhodobě jinak než „podle Bible“, dokázali konfuciáni v Číně už dávno. Na druhou stranu jen zabedněnec si může myslet, že ke stvoření čehokoliv smysluplného či obdivuhodného, jako je i celá příroda včetně člověka v ní, může dojít bez záměru.
prvně se zastanu fatdwiho. Záměr nepotřebuje zástupce na Zemi.
Bez záměru, předcházejícího dávno tvé i fatdwiho existenci by se tu neměl kdo koho zastávat.
JH: ne, protože jde o uctívání přírody. Ne o blbosti, vymyšlené pro ovládání lidí a jejich zajetí do jediné „pravdy“, bez ohledu na rozpory a tupost. Kdybyste žil v souladu s přírodou, nejspíš byste dnes nebyl taková nenávistná osoba, ze které se tady leckomu občas zvedne kufr.
Hupert: ani toho Konfucia nikdo nepotřeboval. Pokud je zabedněnec ten, kdo nevěří, že pánbůch uplácal tenhle svět, stvořil Adama, z žebra Evu a teď jsme tady, protože neudržel ruku v kalhotách a musel to jabko utrhnout, tak beru zabedněnce any day ;-)
Kult tura, možná. Že je to z latiny je však zaručená blbost. To slovo je starý jak europoid.
UF7: já jsem s konečností své existence zcela v pohodě. Nebyl jsem tady před narozením, nebudu ani po smrti, v čem je problém? Jestli věříte na reinkarnaci, na nebe a peklo a podobné nesmysly, zkuste se zamyslet nad tím, v co věří příznivci Aštara Šerana a jeho flotily (už je tady a jen vyčkává, fakt!). Pro mě je to všechno stejně hloupé, neb mi nikdo ničím z toho nevymyl mozek v dětství. Pokud Vám z toho přijde jako nesmysl jen něco, zamyslete se nad tím proč ten zbytek ne.
Jen abyste se nedivil.
To bude radosti na starém bělidle, až se všichni ti co to tu vedli stylem „po nás potopa“ znovu narodí do těch sraček co tu vyrobili za svého předešlého života, jako bezmocné nemluvňata do nějaké chudé rodiny.
Moudrost předků jak to tu zmínil Sysop „dědictví předávám svým dětem aby ho předali (pra)vnoučatům“ se v tomto ohledu jeví jako ryzí pragmatičnost, protože takto to předáváte sami sobě v další inkarnaci.
Jantar: nežiju stylem „po mě potopa“, proč bych měl? Vy ano? Takhle možná žijí bezdětní, nakonec jim může být fuk, co bude dál, normální člověk těžko.
A jestli se budu divit? No to těžko, protože jsem si nevšiml, že bych o minulosti něco věděl, takže buď je reinkarnace skutečně píčovina nebo i v jejím případě člověk začíná na nule a tedy mu může být fuk, co dělal v minulém životě (a tedy by mu mohlo být fuk, co dělá v tomto). Tedy tohle hledisko můžeme úplně vynechat, nedává smysl a nemá na můj život jakýkoliv vliv kromě toho, že žiju tak, abych nemusel litovat. Neutěšuju se tím, že až umřu, tak bude spousta času na to, co jsem neudělal za života, protože nebe/peklo. To je pro sráče, ti ať se klidně uklidňují, že je čeká království nebeské, dobře jim tak.
fatdwi: Jak myslíš to nežiju stylem „po mě potopa“, když všechny ostatní, kterým podsouváš tvojí představu o jejich pojetí víry, nazýváš sráči? Ty a tvoje děti, o jejichž budoucnost ti zřejmě jde, žijete mimo lidskou společnost a s žádným z těch sráčů tedy nepotřebujete vycházet nebo i kooperovat? Řekl bych, že už tím svým hodnocením zvedáš hladinu.
@fatdwi
tak on ten JH si v Bibli našel různá moudra:
Pokud však tvou nabídku nepřijmou a začnou s tebou bojovat, oblehni je, 13 a až je Hospodin, tvůj Bůh, vydá do tvých rukou, pobij ostřím meče všechny, kdo tam budou mužského pohlaví. 14 Avšak ženy, děti, dobytek a všechnu kořist z toho města si rozeber a užívej kořist svých nepřátel, které ti Hospodin, tvůj Bůh, vydal. 15 Takto nalož se všemi městy, která jsou od tebe velmi vzdálená – s těmi, která nepatří k městům zdejších národů.
Ale myslim, že minimálně u Ukrajinců už postoupil do levelu Kill them all!
And let the God to sort them out…
https://www.youtube.com/watch?v=xH7wgQQW1i0
tak :-)
Dachsmeister: „nezabiješ (teda kromě těch, kteří se ti nelíbí a/nebo bys jim chtěl něco ukrást a tak si to obhájíš, třeba ukrajinskej póvl můžeš vraždit v pohodě, když jsi Putin)“, tak jste to myslel?:-)
„Mouder“ je tam dle všeho spousta, určených primárně k ovládání lidí. Přitom zrovna JH není nadšen, když se do dětí cpou levicové sračky, teda, čo to táram, jiné levicové sračky než ty jeho. Takže vlastně vše v pořádku, vesmír v souladu.
Ale houby, rodiče mají právo vychovávat podle svého přesvědčení, víry či světonázoru. Vadí mi ideologizace školství i života jako takového.
Však to na Ukrajině vede v biblickém stylu „národ vyvolený“.
A podle toho to tam taky vypadá. Zhruba jako v Gaze.
A přesto mi tu nikdo nechce věřit, že křesťanství je jen služební příručka pro goje, vůči „národu vyvolenému“.
Ač je to zjevné už i ve světových politických událostech.
Zuřivě křesťanské USA ve všem 100% kopou za Izrahell, za zelenského obřezanou bandu, a zároveň 80 let proti veškerému Slovanstvu.
nejsem nikdo
Co na to říct… Tu máš svatý čerte kropáčem; https://sarmatia.wordpress.com/2026/01/28/o-fenomenu-viry-jako-o-umeni-lzi-ktere-vam-zachrani-zivota-take-o-zasadnim-problemu-abrahamicke-viry/
Včil su klidný. Zakalil ten pasr co vodbachl D-Fense…
kde se prosím odehrává boj proti fašismu? nějak mi to uniklo
…asi nejaka demonstrace v Bruseli.
…na Ukrajině a Donbasu?
A na Ukrajině se bojuje pro fašismu nebo proti nacismu? Já jen, abych v tom měl jasno.
Proti obojímu.
A kdo tam teda proti tomu bojuje? 8-O
Jak bych to jen vysvětlil, abys to pochopil i ty.
Bojuje tam fašistický zločinný Západ rukama banderonácků proti Rusku.
Říká se tomu válka v zastoupení neboli proxy válka.
Ako to autor myslel? Nie som Čech, tak to je možno dôvod, že pochopiť zmysel tohto spojenia mi trochu robí problém…
…Evropa spravuje…
Myslí tým „opravuje“ alebo“spravuje“ v zmysle správy záležitostí spoločnosti?
Ďakujem vopred aj vzad.
B) je správně. V článku je to ale použito naprosto debilně, protože Evropa nic nespravuje, to by byla ještě paráda, nakonec od toho různé správy jsou. Evropa už jen buzeruje a okrádá, primárně vlastní lidi.
To není Evropa.
To jsou ti lidé, kteří jsme si navolili do EU parlamentu a kteří potom ustavili Komisi.
Evropané na volby do EU parlamentu serou, tak se nemůžou divit, kdo tam sedí.
Na Evropě, potažmo Evropské unii není v principu vůbec nic špatně, jen je znásilněná bandou nekompetentních idiotů.
On i ten minulý socialismus mohl fungovat lépe, kdyby byl provozován lepšími lidmi, ale z nějakého důvodu oba systémy pouštějí nahoru neschopy a darebáky.
To je proto, že jen blahobytná společnost umožní vzestup neschopným a darebákům (ve smyslu zlodějům).
Tam, kde je nouze o potravu a střechu nad hlavou vyvstávají problémy, které hlupáky a zloděje odpuzují a společnost hledá vůdce, kteří se zavážou k práci pro všeobecný blahobyt a nabídnou vize.
Ti toho pak dosáhnou a koloběh se opakuje…
Okřídlené „Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.“ ?
Ano, přesně to jsem měl na mysli, když jsem to psal.
Jen v případě toho komunismu je to vyztuženo faktem, že volby jsou svobodné jen jednou, poprvé.
Tak v tom případě byla nejlepší doba kamenná.
Ale kupodivu se do ní nikdo nechce vrátit.
Leda Schwabové z Davosu tam chtějí vrátit nás. Sebe ne.
Jasně, ten minulej systém byl úplně skvělej, jenom lidi to furt kazili.
Ale teďka prej už přesně víme, kde byla chyba. 🤣🤣🤣
Socializmus dokázal zase po 1 000 letech postavit Slovany na nohy a udělat z nich velmoc před kterou se imperialisti i vatikán třásli hrůzou.
A to zejména tím že radikálně zúčtoval s vatikánským ezotericko-satanistickým tmářstvím.
Pomocí marxistické dialektiky, kterou použil jako užitečný nástroj.
Zcela zjevně nás Vatikán po 1 000 let udržoval v chudobě a bezmocnosti.
Oficiálně tu prý vládla šlechta, ale fakticky Vatikán. Když se nějaký šlechtic znelíbil církvi, tak ho označili za nekřesťana co se paktuje s ďáblem… a pak sbohem a šáteček.
Se Slovanama a socialismem jdi doprdele, muj pradědek byl Bój.
„Bóje“ zlikvidovali už římani, levou zadní.
Byli to proti slovanům slaboši. Slovan se statečně brání přes 1 000 let a to i v podmínkách kdy mu vnutili nepřátelskou Vatikánskou obřezanou ideologii a zlikvidovali slovanskou kulturu.
Slovan se dokázal zvednout až tehdy když ODHODIL CIZÍ NEPŘÁTELSKOU IDEOLOGII.
To ale nikdo ze zdejších bezmozků, co se prostituují každému režimu a ideologií za kus žvance, nikdy nedojde.
V roce 1990 jsme adoptovali zpět nepřátelskou destruktivní ideologií, a za 30 let se to muselo projevit.
Vše rozkradeno, nic nám tu nepatří, země umírá a stěhují sem banderovce a migráčky aby nás nahradili.
Vše je jen důsledkem zahození slovanství a návrat k PROSTITUOVÁNÍ SE CIZÍ IDEOLOGII.
Místo naší slovanské.
Stalin to moc dobře věděl a proto budoval „slovanský nacionalismus“ pod pláštíkem marxizmu. A proto ho taky odstranili.
DĚDKOVI BYS TO DO VOČÍ NEŘEK!!!!!!
Zřejmě ve vaší rodině máte sklony se překabátit a prostituovat se ihned každému režimu.
Ale můj „dědek“ byl hluboce nešťastný, když viděl začátkem devadesátek, jak se totálně rozkradlo a zničilo vše co on a jeho generace v potu tváře, v dřině a za odříkání za těch 30 let po válce vybudovali.
V podstatě to o čem jen v kapitalistickém prvorepublikovém marasmu a bídě jen snili, se stalo skutečností (po hmotné stránce).
Podotÿkám že členem KSČ nebyl.
Zlodej o morálke káže!
Môj dedko bol ešte hlbšie nešťastný, keď nielen videl, ale aj pocítil niekedy začiatkom päťdesiatok, ako mu totálne ulúpili (pardon, „združstevnili“) všetko to, čo nielen on, ale mnohé generácie pred ním poctivo, v pote tváre, drine a odriekaní vybudovali. A keďže si dovolil spoločenské pomery kritizovať, o nejaké desaťročie neskôr ho ešte preventívne na pol roka vsadili do lochu…
Zajímavé je jak mnoho lidí trápí co se dělo po válce, ale netrápí je světová válka vyvolaná „báječným“ „úžasným“ kapitalismem. Jako kdyby svět začal existovat až po r. 1945.
Nehovoril dedko čo povedal na II. svetovú vojnu?
Proč asi po plyšáku do televize okamžitě nalezli Američani. No přece šířit propagandu a ideologii, vymývat mozky.
Nejefektivnější postup jak ovlivňovat masy k obrazu svému.
Římani sem nedošli, Bóje z Čech vytlačili Germáni. Pár se jich udrželo v místech, kam se už Germán nedostal, třeba kolem Bojanova v Železnejch horách.
Technologicky byli Germáni zoufalí (na pardubickým zámku je vidět, jaký to byl krok zpět), ale vojensky uměli.
Rimani sem dosli, zbytky rimskyho vojenskyho lagru se nasly kdesik u Jihlavy.
Na jih jo, dál už ne. Tady ve východních Čechách nebyli. Jasně, mohli se mihnout, ale na vyhlazení Bójů to nestačilo.
Nakonec dost Bójů se pod tlakem Germánů radši dohodlo s Římany a přešlo na jejich území.
No von praděda povídal že tehdá se ani tak nevytlačovalo, jako spíš prcalo.
Pradeda prcal, ostatni vytlacovali.
Praděda si hlavně pochvaloval ty germánky. Krásy prej vona moc nepobrala, ale ty statný stehna a plece, na poli byly k neutahání!
Ojvropě asi niet, vo uhniji už teda prrr. ESUO, tam se to dá říct celkem v klidu. Ale vo uhnijii? Socanskej bordel není v principu nic špatnýho? Ale NOTAK.
Zaplavují se nám tady doly a zavírají hutě. Asi se tady v budoucnu moc s výrobou nepočítá. Přiváží se k nám lidi podobné kultury z východu. Na západ od nás se přivážejí lidé úplně jiné kultury. Jednomu se skoro může zdát, že budeme nejzápadnější zemí nějakého východního bloku – zase.
Imerzní prožitek v oblasti digitálního náboženství. Tak takovíto géniové se rozhodli vytřídit zbytečné VŠ obory.
https://medium.seznam.cz/clanek/jan-urban-to-nevymyslite-novym-ministrem-zivotniho-prostredi-ma-byt-expert-na-digitalni-nabozenstvi-242317
Proti ohni ohněm!
Podle toho jak Seznam a liberální česko sere atomový hřiby je správnej čas si dát postavit na kafíčko
jo dobrej nápad. Ale odteď jedině motokafíčko ve virtuální realitě!
Klidně si to dej s kapkou oleje, nemám nic proti. Ale pozor abys nebyl za libtarda – jako skutečná motorka jedině vyjetej!
Ovšem Trump taky začal nadějně a pak se v tom poněkud utopil. Přál bych jim úspěch, ale obávám se, že nebudou mít dost vytrvalosti a důslednosti a budou v pokušení hrát „podle pravidel“.
Mohutnost těch shitstormů i mne trochu překvapila. To nejsou hovna ve větrákach, sypou tam celý hovnocucy. Aspoň je dobře vidět čeho se skutečně bojej.
Musí se holt pracovat se materiálem jakej je. Toho Borise bych za tu olym pyjádu taky utlouk lopatou. Ale na druhou stranu – o pozornost médií a P.T. obecenstva není nouze. :)))
Hovnocucy ve větrácích nemusí být špatná věc, protože masy nejde trvale udržovat v excitovaném stavu, a když si takhle vystřílejí nejsilnější munici hned na začátku…
Jen se z toho nehroutit, nesnažit se zavděčit novinářům, protože nejsou nějakým nestranným arbitrem, ale součástí opozice, nesnažit se líbit všem, ale těm, kdo mne volili.
Já jsem zvědavej jak to chtějí dalšího třiapůl roku dělat. Jestli přijdou svědectví spolužáků kdo trhal mouchám křidýlka a zaflusnul mravence..
Tak ještě je v záloze nedovolené sundání šprcky v půlce mrdu.
Nevim jestli by to mělo ten správnej impakt. Misogyni by tomu akorát tlemili. Budou to muset vzít přes zvířátka, třeba nakopnul čokla, to je v čechách vždycky problém.
A nebo, kdyz psa namisto zastreleni jen postrelis:
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-zakousnute-slepice-pomstil-strelbou-na-sousedova-psa-dostal-podminku-a-prisel-o-flintu-40562993
Signifikantní je nejen rozsudek (byť nepravomocnej) ale hlavně „diskuse“.
Tim vztekem tomu taky nepomoh. Proč mu právník neporadil že zabraňoval … blabla. Otázek je tam dost.
Jo, diskuse je vyzivna, zejmena ty hysterky s argumentem ‚co kdyby tam misto psa behalo dite, taky by ho zastrelil?‘, na ktere by stacila jednoducha protiotazka ‚kdyby tam misto slepic behaly deti, taky by je mel nechat sezrat?‘
Jako jo, jeden se nestaci divit. A ve finale ‚par slepic, boooze, no taxe zaplati‘, pricemz to same o psovi akceptovat nechteji.
Hund, Hund, über alles.
Přesně tak, když dojdu domů, a vidím, jak mi vzteklý CIZÍ pes trhá slepice, tak co asi udělám?
Já nechápu, za co ten člověk vůbec byl odsouzenej, a proč nebyl majitel psa odsouzený za obecné ohrožení?
Kromě toho – ty slepice pro mne mohou mít úplně stejnou citovou hodnotu jako ten pes pro majitele toho psa, tak o čem je tady vlastně řeč?
Měl si nechat zaplatit slepice a v pohodě? Tak to by mohl zaplatit psa, a v pohodě, ne? Ale ten pes byl na JEHO POZEMKU!
No odsoudili ho za tyrani psa, protoze pouzil lufinu.
Tak to chapu ja.
A co odsoudit psa za týrání slepic
Ale hafik se prece choval od prirozeni.
co zase kde borýsek navykládal?
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/stastny-mam-vizi-poradat-zimni-olympiadu-v-cesku-prozradil-take-kdy-a-s-kym/r~aaa29691e4cba214c03e54b7def428da/
Tak! Moji věřící dostali za úkol vypálit diplomky a bakalářky všech zbytečných oborů, teď zrovna tisknou a následně pálí tuto diplomku, dokud nezmizí ze světa. Požehnaný bratr Palivec ji spálil už 1106 krát. Koniáš hadr!
zná to z první ruky, že? :D
Oproti elektrikářovi a praseti Jurečkovi duševní gigant.
Dobrej článek, lidi už to pomalu přestávaj žrát, vidím na té druhé straně neklid, podle mě to jde dobrým směrem. Bude to trvat, ale to je dobře, rychlokvašný změny nic dobrýho a hlavně trvalýho nepřinesou.
ještě bych dodal – vlastně jsem za populisty typu Babiš rád – včas se chytil tý lepší strany. Zmrdoviny tam budou furt, ale nebude se u toho tleskat a smát lidem do držky.
Morální anestezie, uváděná autorem, vznikla POUZE a PŘEDEVŠÍM tím, že zrnozobkám bylo umožněno volit, tudíž do rozhodujících poblitických funkcí se, zvláště v posledních dekádách, dostaly naprosto neschopné, blbé, arogantní, namyšlené frigidní krávy (skotu se tímto hluboce omlouvám) bez jakéhokoliv politického vzdělání, natož zkušeností, prodavačky mobilů, kundohledky a podobné „odbornice“, proto Evropa jde rázným krokem do (__.__).
Takže vina vlastně padá na toho kdo jim umožnil volit ? A to byl kdo ?
Takovej Aspen se stara o to, aby sortiment qolbe byl spravne vysortyrovan.
Co je to prosímpěkně „kundohledka“ ?
Tuším že asi něco důležitého co bych měl mít ve svém osobním slovníku.
To bude něco jako klapkobřinkostroj –> gynekoložka.