Tohle mi nedělejte, s tím videem. Jestli to má být typická ukázka dezoláta, tak byla. :-)
ukatoto ukulele
Vždycky jsem byl spíš pomalejší, už tatínek mi říkal, když něco nevíš, tak se zeptej, to nejni vostuda. Tak se teda ptám, Dissenter, v čem byla paní v tom videu tak dezolátní? Děkuji.
CzechDave
Ta paní v tom filmu měla být najatá herečka (komparzistka), která jen hrála svou úlohu dezoláta.
Arnold J Rimmer
To doopravdy víme nebo si myslíme že to víme?
(Ptám se jenom tak čistě ze zvědavosti, ten film je mi u prdele jako celá angažovaná tvorba z obou stran.)
ukatoto ukulele
To je mi známo, ale Dissenterova poznámka na mě působila dojmem, že z vyjádření pani dospěl k názoru, že takhle vypadá dezolátů futrál. A mě by zajímalo proč? Je samozřejmě možné, že jsem jen D. nepochopil.
paw
Opatrnost a mirna kritika v mezich zakona a vseho co se patri a slusi..
, proc neinformovat , kdo to zaplatil.Nebo na to zase vydreli z nas.
ukatoto ukulele
Nemluvě tedy o tom, že mi už bylo v poslední době poněkud podezdřelý, že čtu asi desátej článek na téma jaký to jsou děsný kokoti, tihlencti výletníci z toho filmu, ale nikde jsem nezaznamenal, že by ti zmínění dezoláti dostali byť jen minimum prostoru k tomu taky něco říct. Zřejmě to co mohli/měli říct bylo už ve scénáři ;-). Jasně, pani z videa se s nima bavit nechce, páč ačkoli je úplně tupej dezolát, okamžitě jí došlo, že cokoli by jim řekla, dostalo by se ven v takový podobě, aby to jen podpořilo záměr, s který to bylo natočený.
De_Bill
Nene, dissenterovi přišla paní dezolátkou na první signální, podle vizáže.
CBATbI CTOKOKOTOB
Hraje paní Petra dezoláta zadara na svém džútubu nebo za 35 kkč v dokumentu pana Kvapila? Proč si zřídila YouTube kanál po návratu z Ukrajiny? Byla paní na Ukrajině, v Novirusku nebo v Rusku? Je očkovaná?
Otázky, samé otázky.
ygorek
Dissenter 24.8.2025 v 22:13
Nevím, která castingová agentura byla hledáním talentů pověřena, ale práci odvedla dokonalou.
Jihočech Honza
Nevím proč jsem si vzpomněl na film „Vůdce dal židům město“…
hulvath
Já když v CT nebo na Seznamu mluví o Sterzikovi – Vidlákovi, si vzpomenu na film „Žid Süss“…
Kdo si dá tu práci, najde nějaké odkazy, poslechne si rozhovory s Kvapilem v médiíích (bylo jich několik), tak pak pak se vám spojí malý díl skládačky.
Jihočech Honza
Tak schválně jestli příště vezme pár proizraelských konformistů do Gazy.
Dissenter
Myslím, že proizraelsky naladění nepopírají, že se v Gaze válčí nebo že se tam zabíjejí lidi včetně civilistů. Pouze uznávají, že právo Izraele na svém (!) území udělat pořádek stojí výše než humanitární ohledy, zejména ty profesorsky pronášené ze země, kde je klid a která není obklopena přesilou bubáků.
Jihočech Honza
Rusko taky dělá pořádek na sém území.
Dissenter
Území Ukrajiny nepatří Rusku, to ho chce dobyvačnou válkou získat. Daří se mu to.
Jihočech Honza
Ukrajina dostala Novorusko za podmínky neutrality a bezjaderného statutu.
Banderovci někde udělali chybu, tak se ruská území vrací domů (lidé se vrátili už dávno).
Sysop
To je ten klasicky problem, ze o statech rozhoduji jine staty a ne obcane toho statu.
Alan.Cox
Nebo v ČR rozhodují o většině státu Praha a ne obyvatelé těch obcí.
Ada
Říkejte prosím místo Praha mocenské centrum. Vaše vyjádření nabízí představu, že rozhodují obyvatelé Prahy a ne zmrdí sebranka z celé republiky, aktuálně parta z Brna, která má v praze své úřady.
Alan.Cox
A to mocenské centrum v Praze je volí? To asi sotva, ne?
Ada
Nechápu bohužel smysl věty. Mocenské centrum nikoho nevolí. Chci tím říct, že jako pražák jsem na tom úplně stejně, spíše hůře protože v malé obci se ještě mohou lidé nějak domluvit a když mají osvíceného starostu mají mnohem vyšší moc spravovat své věci než obyvatel většího města. Primátor mě osobně reprezentuje zhruba stejně jako premiér a dopřál bych jim asi stejné zacházení.
Alan.Cox
Podívej se na volební výsledky pražských a mimopražských voličů při x posledních volbách. Nelze říci, že by to Pražané nezavařovali lidem mimo Prahu.
Ada
To je vlastnost demokracie. Žije tu cca 10% voličů, tedy jejich rozhodování má v tomto systému tuto váhu. Horní Planá má třeba 50 voličů a tomu odpovídající váhu. Vtip je v tom, že já jsem na tom stejně jako volič z Horní Plané, nějaká pofidérní většina mi zasahuje do mých věcí.
Alan.Cox
Takže volí mocenské centrum nebo Pražané? Já jen, že jste se dokonale vymluvil a zakecal to lépe než Fiala s Foltýnem dohromady.
Ada
Co na tom není jasné? Občané si něco volí. Mocenské centrum vykonává moc. Mocenské centrum sídlí toho času v Praze, ale hlavy tohoto centra volí celá země. Takže já jako pražák mám s mocenským centrem společný jeden adresní řádek. Jinak k němu mám stejně blízko nebo daleko jako vy nebo kdokoli jiný. Já si volím zastupitele městské části a zastupitelstvo Prahy. To ale taky nemá souvislost s mocenským centrem, to je prostě radnice.
dup
prave ze v tech vysledcich nejsou az takove rozdily, byvaji to jednotky procent, jen se to holt prehoupne tam nebo tam. A to, ze v Praze aktualne nevyhrava bures je nepochybne bod ve prospech Prahy.
PeS
To je výborná a zcela pravdivá připomínka. V Praze rozhodují náplavy, převážně z Brna. A ze zbytku Moravy.
Lukas B.
tak to je, to jsou holt na rozdíl od etnických čechů (směsky němců, keltů a slovanů) opravdičtí slovani, ti mají mnohem větší tendence vytvářet pevné sousedsko-švagrovské mafiánské struktury.
RomanL
To těžko… ;-)
ygorek
Dissenter 24.8.2025 v 22:46
Vždycky mě mátly zmínky o hraničních přechodem mezi Gazou a Izraelem, třeba takovéhle: Bariéra mezi Izraelem a Pásmem Gazy je izraelská hraniční bariéra kolem Pásma Gazy. Bariéra je mimo válečné konflikty propustná na dvou hraničních přechodech.
leon
Izrael nedělá „pořádek“ na svém území. A kdo má názor, že úmyslné zabíjení civilistů včetně dětí je dělání pořádku, tak je psychopat a asociál.
Ada
Ale takhle státy reálně pořádek dělají. Malý odpor se zlomí pendrekama fízlů, větší odpor se zlomí armádou. A když jsou někde tanky a letadla, tak tam vždycky poteče krev nezůčastněných civilů, zejména v zemích, kde není nějaká očividná hranice mezi civilem a vojákem (taliban,hamas,různé gerilly)
Alan.Cox
Tak proč se, kurva, furt vyšiluje kvůli tomu, že si Rusové dělají v okolí pořádek?
Izraelci jsou agresivní 100 x tolik, a žádné sankce, žádné zabavování izraelského majetku na Západě, žádné darování munice pro státy agresivně napadené Izraelem.
Izrael v agresivitě málokdo překoná. Je srpen, a jen letos napadl pět států. Kolik stihne do konce roku?
Jihočech Honza
Teď mne pobavil článek jedné taky uvědomělé a horlivé:
Zcela stejnou argumentací by mohli Arabové (či všichni muslimové) bojkotovat Izrael, stačilo by změnit vlastní jména.
Fiat iustita, pereat mundus!
Alan.Cox
Věřte mi, Honzo, neexistují větší svině, než ti co se označují za „slušné lidi“ – zejména v médiích.
dup
kozomrdi útočí na Izrael a vraždí u toho děti naprosto úmyslně, Izrael se brání a holt to občas odnese i dítě. Které by za pár let pravděpodobně útočilo na Izrael.
Frantisek Kasparek
Pro RK: Ano, článek jsem také nabídl Svobodnému světu. Je v tom problém?
Bororo
Dissenter
Asi na to nepůjdu, ale bude to zajímavý průzkum nálady nepolitické veřejnosti, jaké bude hodnocení na ČSFD.
Jeden komeentář je nadčasový, i když také poněkud emocinonální:
1.) Dezolát věří v Rusko jako věří křesťan ve svého Boha. Ani jeden z nich neví, neboť kdo věří, ten nemusí vědět. Přesto mají pocit, že ví a snahy to dokázat jsou pouhou a průhlednou racionalizací.
2.) Jedním z hlavních rysů dezolátů je frustrace, již z toho či onoho důvodu pociťují. Kolikrát to jsou lidé méně movití, méně inteligentní, méně schopný používat rozum, méně empatičtí, méně vzdělaní… Můžou to být lidé, kteří přišli o jistoty, které dříve měli. Starší generace jsou tomu náchylnější, neboť staří je otravné, osamělost trápí a svět je jaksi předbíhá. Můžou to být lidé, kteří padly do náruče čerta po trpké zkušenosti se statusem quo. Jedinec, který žije v hořkosti, snadno propadá tomu, co jeho zlobu rozžhavuje a zároveň jí dává ukájet. Obětí této spirály jsou (krom těch, kteří po ní jedou) kolikrát fiktivní nepřátelé v podobě cizinců, menšin, zelených aktivistů, demokraticky smýšlejících politiků a novinářů, intelektuálů… Resentiment je hybnou silou dějin a nabízí se otázka, kdo tuto sílu dokáže využít. Komu by se hodilo podlomit stabilitu a orientaci demokratických zemí Západu? Kdo sedí na pokladnici fosilních paliv, má imperiální aspirace a nabízí lidem iluzi světa, který je stále v pořádku?
3.) Dezolát nemůže uznat chybu, protože to by byl úctyhodný akt jisté velikosti, která není vlastní člověku nízkému (příslušníku lůzy). Pokud by svou chybu uznal, musel by jedním dechem uznat, že poslední roky stál na straně novodobého Hitlera a je opovrženíhodným debilem, kterým se opakovaně a četně znemožňoval, aniž by si to uvědomoval a všechen ten čas, který investoval do čtení a poslechu proruských webů a politiků, byl investicí do devalvace vlastní důstojnosti. Tato ostuda by byla natolik bolestná, neboť by byla takových útokem do jejich identity, že popření je vlastně projevem pudu sebezáchovy. Naopak lze pozorovat nebetyčnou hrdost na vlastní dutost, neboť znalost té či oné konspirace dodává na příjemném pocitu výjimečnosti a originality, která se třpytí jako diamant v odrazu mastného povrchu všech těch havloidů, eurohujerů a libtardů.
4.) Dnes mluvíme o padlých na poli informační války (která je předvojem té vojenský, která je prosazováním politiky silovými prostředky – stále jde ale jen o držení moci nad lidmi a územím těmi lidmi okupovaného). Mluvíme taky o tom, zda je lze vyvést z klamu. Jsou takové případy, jenže jsou raritní. Aby člověk obrátil, musí buď zažít něco opravdu tvrdého a přímo se dotýkajícího jeho osobně (na úrovni ruští vojáci vtrhli do naší vesnice a znásilnili mé děti) anebo musí být velmi trpělivě, citlivě a pomalu vyváděn s pomocí rodiny a přátel. Pomáhá, když je dotyčný hrdý i na něco jiného, takže jeho identita nestojí na oněch zcestných a maligních politických názorech. Musí s ním být jednáno jako se každým jiným závislákem. Detox od internetu a přátel z dezo-světa. Pomáhá, když si na to člověk je schopen autenticky přicházet sám (tak jak o tom třeba mluví Libor Šíba v plné verzi podcastu Kecy a Politika), protože nejistý sráč pod tíhou konfrontace zalejzá do své bídné ulity anebo na truc staví ještě vyšší hradby z hoven a lahváčů.
Jihočech Honza
Tohle by se ovšem dalo obrátit:
1) lepší člověk věří v EU atd.
2) „Kolikrát to jsou lidé méně movití, méně inteligentní, méně schopný používat rozum, méně empatičtí, méně vzdělaní…“ A tak se nalepí na ty, kterým věří a které obdivují, ať je to kníže, pan Svěrák či pan president, který se vždycky uměl zorientovat…
3) lepšočlověk „nemůže uznat chybu“
viz negromuslimácká imigrace, všichni víme, že je to průser, ale stejně…
4) „Aby člověk obrátil, musí buď zažít něco opravdu tvrdého a přímo se dotýkajícího jeho osobně“, například výlet do Molenbeeku, nebo do Ondýna či Marseiiles…
Dissenter
Co je v Londýně nebo Marseille tak tvrdého?
Jihočech Honza
Třeba to, jak mizí Britové či Francouzi?
Dissenter
Mně spíš připadá, že jsou obě města dost zalidněná. :)
Jihočech Honza
Ovšem kým, kým… To je ta otázka.
Dissenter
Lidmi.
Jihočech Honza
Rusové na Krymu či v Doněcku jsou také lidé, oder?
Dissenter
Jistě, jsou to lidé útočící na území cizího státu.
Jihočech Honza
Naopak, na jejich stát zaútočili jacísi cizí lidé.
Dissenter
Právo na secesi neexistuje. Krym i Doněck jsou de iure zatím stále součástí Ukrajiny.
Sysop
Podle ktereho ‚iure‘, tam je sobaka pochranena.
Dissenter
Zatím podle všech „iure“, ani Rusko by si nepřálo automatické právo na secesi, to by se mohlo začít rozpadat z výhodu.
Pes je zakopán v tom, že zřejmě nikdo nemá moc prosadit stav de iure proti stavu de facto, tudíž časem dojde k nějaké špinavé dohodě.
Dissenter
z východu, samozřejmě
RomanL
Prostě vám to nefunguje, máte smůlu…
Alan.Cox
Západ tak dlouho vedl dvojí „de iure“ metr – Kosovo, Tajwan, Tibet, Hong-kong, … – že se z toho stala fraška. A jde jen o to, co jste schopni si udržet.
Mimochodem, Izrael de iure nevlastní Golanské výšiny ani území Palestiny. Turecko de iure nevlastní sever Kypr. A stejně na to kašle bílý tesák.
Karlsberg
Území „Palestiny“ neexistuje, pásmo Gazy i tzv. Západní břeh Jordánu byly součásti vzniklého státu Izrael v roce 1948. Že byly tyto oblasti okupované Egyptem, resp. Jordánskem od roku 1948 do roku 1967 má vliv pouze na rozmnožení Arabů v těchto enklávách. Národ „Palestinců“ vznikl koncem 60let v kancelářích Háfize Asada, který společně s Arafatem a sovětskými poradci pochopil, že vznik Velké Sýrie Američané nikdy nedopustí.
Alan.Cox
Stát Palestina samozřejmě existuje. A je uznaný většinou států světa.
A o tom, jak Izrael zvysoka kálí na rozhodnutí OSN se raději bavit nebudeme. To by na Izrael vrhalo velmi špatné světlo.
Ada
Na rozhodnutí OSN kálí každý, kdo je s ním v rozporu a je alespoň trochu silný tomu čelit.
Jak pravil tatíček Stalin – A kolik má OSN divizí?
Sakini
Krym měl právo na sebeurčení a případnou secesi zakotvené v ukrajinské ústavě.
Ada
@Sakini
To je ovšem tak platné jako naše ústavní právo na obranu proti státu. Hodnotí se to až ex post.
Ale největší hrozbou je…Putin! A to, jestli budou hranice mezi Velkoruskem a Maloruskem na té či oné řece o pár set kilometrů tam či onam.
dup
no, až bude kozomrdům patřit Německo a rusákům Ukrajina, tak jsme docela v řiti…
archaik
Verit v Evropu jako geograficky a ekonomicky je spatne? To jsem netusil. To, ze verim v silnejsi ekonomickou Evropu neznamena, ze schvaluju Greendeal a podobny sracky typu spatne zahnuty banany. Urcite neverim Rusakovi a ani Von der lejnovy. Takze jsem uplne stejne v prdeli jako Jihocech. Kazdopadne verim tomu, ze ze sracek nas Babis ani Kanimura nevytahne. :-D
Alan.Cox
Dissenter:
ad 1) Já mám hlavně dojem, že lepšolidé a nenávistníci mají obsesivně-kompulzivní poruchu na Rusko. Musí se neustále zabývat Ruskem. Když se nezabývají Ruskem, zabývají se alespoň nálepkováním proruských dezolátů. Komu skutečně hrabe na majáku (nápověda: těm co nenávidí Rusko, a těm co ho vidí všude) je více než jasné.
_-0-_
Blbýši, do dvou řádků jsi dokázal nacpat: „lepšolidé, nenávistníci, obsesivně-kompulzivní poruchu na Rusko, nálepkování proruských dezolátů, těm co nenávidí Rusko“. To byl ase rajc, co? Umyj si klávesnici.
RomanL
No, ty nedokážeš ani to, Díro do prdele, nebo co ten tvůj nick vlastně znamená. :-P
To má pochopytelně na skutečnej svět vliv nula nula pšouk, maximalně tak akorát pár lidí urazej a naštvou. Ale furt lepší když libtardi takle vypouštěj páru virtuálně na sockách, csfd, na forech etc než kdyby zase některýmu z nich prdla cevka na mozku a s AR-15kou se zalígroval někde na faklutě na zachodech a zase to tam všecko vystřílel jako svýho času jistej David Kozák :P :P :D ;D
PeS
Tomu už chybí jenom – psům psí smrt!
Ko-za
Liberálně demokratický Jud Süs nevyšel. Když vydáváš hranou šaškárnu s najatými komparzisty za dokument, asi by to prošlo, dokud nebyl internet, ale teď ne.
„Poslušně hlásím, pane feldkurát,” řekl rozvážně Švejk, sázeje všechno na jednu kartu, „že se zpovídám bohu všemohoucímu i vám, důstojný otče, který jste na místě božím, že jsem brečel opravdu jen kvůli legraci. Já jsem viděl, že k vašemu kázání schází jeden polepšenej hříšník, kterýho jste marně hledal ve vašem kázání. Tak jsem vám chtěl vopravdu udělat radost, abyste si nemyslel, že se nenajdou ještě spravedliví lidi, a sobě chtěl jsem udělat legraci, aby se mně vodlehčilo.”
_-0-_
Moc by mě zajímalo, kdo z komentujících ten film viděl – AUTORA ČLÁNKU NRVYJÍMAJE.
Připomíná mi to commenty typu: „Vážení soudruzi a soudružky, sice jsem Chartu 77 nečetl, ale vím, že poškozuje věc socialismu, a proto ji odsuzuji.“
Jihočech Honza
Vždyť jo, slouží ten film věci liberální demokracie, nebo ji poškozuje?
Sysop
Tak jasne, ze autor clanku je mimo. Cely ten film je o tom, ukazat, ze ti tri lide maji pravdu a spravne uvedomeni.
Foundryman
Problém s pochopením textu? V článku přece vůbec nejde o to, co film adoruje nebo vyvrací. Jde pouze a jenom o to, že je za dokument vydávaný hraný film, kde měli „účastníci“ (tedy herci) za patřičný honorář předepsané role v rámci pevného scénáře. To i Leni Riesenthal byla ve srovnání s tím objektivní dokumentaristkou.
Foundryman
Riefenstahl, bohobytelně…
Jihočech Honza
Co bylo třeba na filmu „Triumph des Willens“ neobjektivního?
ta propagandistická blbost trvá dýl jak hodinu a půl, navic mi to tema nepříde nijak zajimavý, imo to je material pouze pro pražský libtardí pornokina :D ;D
Bylo na tom filmu cokoli, co stojí za pozornost (i negativní, třeba nějaká neotřelá sugestivní technika) nebo ho mám rovnou odpískat?
h72
Odpískejte. Bylo to jen a jen o režisérovi a třech debilech, účelově vybraných. O Rusku a Ukrajině to nebylo.
h72
Paní Petru jsem si snad ani neměl pouštět. její postřehy a názory nejsou relevantní. Je to, bohužel, fysicky (jak naznačuje), ale hlavně duševně nemocný člověk. Bůh s tebou, sestro. Utíkám. Ať si takoví lidé jedou kam chtějí, ale raději jim nedávejme moc veřejného prostoru. jednak se na ně všichni osobně sesypou jak sršni a dají jim to sežrat (a právem), jednak to vyvyolá spoustu nesmyslných konstrukcí a třeba i zkratkovitých projevů obecně. Neměla natáčet to osobní video a už vůbec neměla někoho žalovat (ono není za co).
ukatoto ukulele
Duševní ani fysický stav paní neposoudím, viděl/slyšel jsem ji dnes poprvé a holt nejsem tak erudovaný, jako většina p.t. čtenářstva na jakémkoli webu, ale za její příspěvek jsem rád. Po cca deseti článcích z jedné strany je tohle první vyjádření druhé strany, které čtu. A světe div se, 100% koreluje s tím, co jsem si o celé té taškařici myslel. Přistoupím li tedy na Vaši premisu, že paní je duševně nemocná, je poněkud znepokojující, že jediný názor druhé strany přináší právě ona. Je to smutná náhoda a nebo nutný předpoklad?
h72
Když já mám vystudováno pár semestrů psychologie a také osobní zkušenost z práce s tisíci a tisíci lidmi (byť v trochu jiném oboru, ale zkušenost to je). A jediný názor nějaké druhé strany to není. Za prvé – neexistuje žádná jedna či druhá strana (ten film je bezcenný, takže proč by vůbec strana a protistrana měly být)), za druhé – zřejmě jste se nerozkoukal, jem mnoho stran, mnoho vyjadřujících se …… což není smutná náhoda, alébrž samozřejmost. A váš smutný předpoklad je predikce čehože?
ukatoto ukulele
Tak nerozkoukal jsem se určitě, to máte pravdu. Na rozdíl od těch, co se už zorientovaní narodili. Na jedné straně jsou tvůrci filmu, na straně druhé účinkující dezoláti. Hodnota filmu, ať už je jakákoli, nemá s tímto rozdělením zhola nic společného. Pokud chcete takto argumentovat, je to Vaše volba, ale s těma psychologickejma semestrama bych se na Vašem místě moc nevytahoval. A když už si nemůžete pomoct, tak aspoň ne v tom samym příspěvku. Rozkoukanej teda fakt nejsem, ale taky jsem to nezabalil v pátý třídě měšťanky.
ukatoto ukulele
Mluvil jsem o tom, že já jsem zatím na žádné jiné vyjádření účinkujících dezolátů nikde nenarazil. To samozřejmě nevylučuje možnost, že jsem je prostě minul. Také jsem psal, že jsem četl už asi deset článků popisujících situaci ze strany „filmařů“. Což samozřejmě nevylučuje možnost, že jich bylo třeba patnáct. Btw, Vy jste tedy někde četl jak se k celé té maškarádě vyjádřili ostatní „herci“? To není otázka typu: pošli link, nebo kecáš. Opravdu mě to zajímá. Děkuji.
RomanL
Jasně, žádné strany neexistují. Aha? A to ve kterém vesmíru?
Co to je za kecy? Takový „vystudovaný“, co? :-P
RomanL
Tak hlavně že ty tvoje žvásty relevantní jsou, co? 🤣 🤣 🤣
Tohle mi nedělejte, s tím videem. Jestli to má být typická ukázka dezoláta, tak byla. :-)
Vždycky jsem byl spíš pomalejší, už tatínek mi říkal, když něco nevíš, tak se zeptej, to nejni vostuda. Tak se teda ptám, Dissenter, v čem byla paní v tom videu tak dezolátní? Děkuji.
Ta paní v tom filmu měla být najatá herečka (komparzistka), která jen hrála svou úlohu dezoláta.
To doopravdy víme nebo si myslíme že to víme?
(Ptám se jenom tak čistě ze zvědavosti, ten film je mi u prdele jako celá angažovaná tvorba z obou stran.)
To je mi známo, ale Dissenterova poznámka na mě působila dojmem, že z vyjádření pani dospěl k názoru, že takhle vypadá dezolátů futrál. A mě by zajímalo proč? Je samozřejmě možné, že jsem jen D. nepochopil.
Opatrnost a mirna kritika v mezich zakona a vseho co se patri a slusi..
, proc neinformovat , kdo to zaplatil.Nebo na to zase vydreli z nas.
Nemluvě tedy o tom, že mi už bylo v poslední době poněkud podezdřelý, že čtu asi desátej článek na téma jaký to jsou děsný kokoti, tihlencti výletníci z toho filmu, ale nikde jsem nezaznamenal, že by ti zmínění dezoláti dostali byť jen minimum prostoru k tomu taky něco říct. Zřejmě to co mohli/měli říct bylo už ve scénáři ;-). Jasně, pani z videa se s nima bavit nechce, páč ačkoli je úplně tupej dezolát, okamžitě jí došlo, že cokoli by jim řekla, dostalo by se ven v takový podobě, aby to jen podpořilo záměr, s který to bylo natočený.
Nene, dissenterovi přišla paní dezolátkou na první signální, podle vizáže.
Hraje paní Petra dezoláta zadara na svém džútubu nebo za 35 kkč v dokumentu pana Kvapila? Proč si zřídila YouTube kanál po návratu z Ukrajiny? Byla paní na Ukrajině, v Novirusku nebo v Rusku? Je očkovaná?
Otázky, samé otázky.
Dissenter 24.8.2025 v 22:13
Nevím, která castingová agentura byla hledáním talentů pověřena, ale práci odvedla dokonalou.
Nevím proč jsem si vzpomněl na film „Vůdce dal židům město“…
Já když v CT nebo na Seznamu mluví o Sterzikovi – Vidlákovi, si vzpomenu na film „Žid Süss“…
Jen si dovolím dodat, že text vyšel 23.8.2025 na:
https://svobodny-svet.cz/manipulace-filmem-aneb-jak-se-toci-dezolati/
Kdo si dá tu práci, najde nějaké odkazy, poslechne si rozhovory s Kvapilem v médiíích (bylo jich několik), tak pak pak se vám spojí malý díl skládačky.
Tak schválně jestli příště vezme pár proizraelských konformistů do Gazy.
Myslím, že proizraelsky naladění nepopírají, že se v Gaze válčí nebo že se tam zabíjejí lidi včetně civilistů. Pouze uznávají, že právo Izraele na svém (!) území udělat pořádek stojí výše než humanitární ohledy, zejména ty profesorsky pronášené ze země, kde je klid a která není obklopena přesilou bubáků.
Rusko taky dělá pořádek na sém území.
Území Ukrajiny nepatří Rusku, to ho chce dobyvačnou válkou získat. Daří se mu to.
Ukrajina dostala Novorusko za podmínky neutrality a bezjaderného statutu.
Banderovci někde udělali chybu, tak se ruská území vrací domů (lidé se vrátili už dávno).
To je ten klasicky problem, ze o statech rozhoduji jine staty a ne obcane toho statu.
Nebo v ČR rozhodují o většině státu Praha a ne obyvatelé těch obcí.
Říkejte prosím místo Praha mocenské centrum. Vaše vyjádření nabízí představu, že rozhodují obyvatelé Prahy a ne zmrdí sebranka z celé republiky, aktuálně parta z Brna, která má v praze své úřady.
A to mocenské centrum v Praze je volí? To asi sotva, ne?
Nechápu bohužel smysl věty. Mocenské centrum nikoho nevolí. Chci tím říct, že jako pražák jsem na tom úplně stejně, spíše hůře protože v malé obci se ještě mohou lidé nějak domluvit a když mají osvíceného starostu mají mnohem vyšší moc spravovat své věci než obyvatel většího města. Primátor mě osobně reprezentuje zhruba stejně jako premiér a dopřál bych jim asi stejné zacházení.
Podívej se na volební výsledky pražských a mimopražských voličů při x posledních volbách. Nelze říci, že by to Pražané nezavařovali lidem mimo Prahu.
To je vlastnost demokracie. Žije tu cca 10% voličů, tedy jejich rozhodování má v tomto systému tuto váhu. Horní Planá má třeba 50 voličů a tomu odpovídající váhu. Vtip je v tom, že já jsem na tom stejně jako volič z Horní Plané, nějaká pofidérní většina mi zasahuje do mých věcí.
Takže volí mocenské centrum nebo Pražané? Já jen, že jste se dokonale vymluvil a zakecal to lépe než Fiala s Foltýnem dohromady.
Co na tom není jasné? Občané si něco volí. Mocenské centrum vykonává moc. Mocenské centrum sídlí toho času v Praze, ale hlavy tohoto centra volí celá země. Takže já jako pražák mám s mocenským centrem společný jeden adresní řádek. Jinak k němu mám stejně blízko nebo daleko jako vy nebo kdokoli jiný. Já si volím zastupitele městské části a zastupitelstvo Prahy. To ale taky nemá souvislost s mocenským centrem, to je prostě radnice.
prave ze v tech vysledcich nejsou az takove rozdily, byvaji to jednotky procent, jen se to holt prehoupne tam nebo tam. A to, ze v Praze aktualne nevyhrava bures je nepochybne bod ve prospech Prahy.
To je výborná a zcela pravdivá připomínka. V Praze rozhodují náplavy, převážně z Brna. A ze zbytku Moravy.
tak to je, to jsou holt na rozdíl od etnických čechů (směsky němců, keltů a slovanů) opravdičtí slovani, ti mají mnohem větší tendence vytvářet pevné sousedsko-švagrovské mafiánské struktury.
To těžko… ;-)
Dissenter 24.8.2025 v 22:46
Vždycky mě mátly zmínky o hraničních přechodem mezi Gazou a Izraelem, třeba takovéhle:
Bariéra mezi Izraelem a Pásmem Gazy je izraelská hraniční bariéra kolem Pásma Gazy. Bariéra je mimo válečné konflikty propustná na dvou hraničních přechodech.
Izrael nedělá „pořádek“ na svém území. A kdo má názor, že úmyslné zabíjení civilistů včetně dětí je dělání pořádku, tak je psychopat a asociál.
Ale takhle státy reálně pořádek dělají. Malý odpor se zlomí pendrekama fízlů, větší odpor se zlomí armádou. A když jsou někde tanky a letadla, tak tam vždycky poteče krev nezůčastněných civilů, zejména v zemích, kde není nějaká očividná hranice mezi civilem a vojákem (taliban,hamas,různé gerilly)
Tak proč se, kurva, furt vyšiluje kvůli tomu, že si Rusové dělají v okolí pořádek?
Izraelci jsou agresivní 100 x tolik, a žádné sankce, žádné zabavování izraelského majetku na Západě, žádné darování munice pro státy agresivně napadené Izraelem.
Izrael v agresivitě málokdo překoná. Je srpen, a jen letos napadl pět států. Kolik stihne do konce roku?
Teď mne pobavil článek jedné taky uvědomělé a horlivé:
https://proboha.cz/magazin/spolecnost/aktualne/hanapinknerova/2025/08/ruka-podana-putinovi-by-byla-zradou-obeti/
Zcela stejnou argumentací by mohli Arabové (či všichni muslimové) bojkotovat Izrael, stačilo by změnit vlastní jména.
Fiat iustita, pereat mundus!
Věřte mi, Honzo, neexistují větší svině, než ti co se označují za „slušné lidi“ – zejména v médiích.
kozomrdi útočí na Izrael a vraždí u toho děti naprosto úmyslně, Izrael se brání a holt to občas odnese i dítě. Které by za pár let pravděpodobně útočilo na Izrael.
Pro RK: Ano, článek jsem také nabídl Svobodnému světu. Je v tom problém?
Bororo
Asi na to nepůjdu, ale bude to zajímavý průzkum nálady nepolitické veřejnosti, jaké bude hodnocení na ČSFD.
Jeden komeentář je nadčasový, i když také poněkud emocinonální:
1.) Dezolát věří v Rusko jako věří křesťan ve svého Boha. Ani jeden z nich neví, neboť kdo věří, ten nemusí vědět. Přesto mají pocit, že ví a snahy to dokázat jsou pouhou a průhlednou racionalizací.
2.) Jedním z hlavních rysů dezolátů je frustrace, již z toho či onoho důvodu pociťují. Kolikrát to jsou lidé méně movití, méně inteligentní, méně schopný používat rozum, méně empatičtí, méně vzdělaní… Můžou to být lidé, kteří přišli o jistoty, které dříve měli. Starší generace jsou tomu náchylnější, neboť staří je otravné, osamělost trápí a svět je jaksi předbíhá. Můžou to být lidé, kteří padly do náruče čerta po trpké zkušenosti se statusem quo. Jedinec, který žije v hořkosti, snadno propadá tomu, co jeho zlobu rozžhavuje a zároveň jí dává ukájet. Obětí této spirály jsou (krom těch, kteří po ní jedou) kolikrát fiktivní nepřátelé v podobě cizinců, menšin, zelených aktivistů, demokraticky smýšlejících politiků a novinářů, intelektuálů… Resentiment je hybnou silou dějin a nabízí se otázka, kdo tuto sílu dokáže využít. Komu by se hodilo podlomit stabilitu a orientaci demokratických zemí Západu? Kdo sedí na pokladnici fosilních paliv, má imperiální aspirace a nabízí lidem iluzi světa, který je stále v pořádku?
3.) Dezolát nemůže uznat chybu, protože to by byl úctyhodný akt jisté velikosti, která není vlastní člověku nízkému (příslušníku lůzy). Pokud by svou chybu uznal, musel by jedním dechem uznat, že poslední roky stál na straně novodobého Hitlera a je opovrženíhodným debilem, kterým se opakovaně a četně znemožňoval, aniž by si to uvědomoval a všechen ten čas, který investoval do čtení a poslechu proruských webů a politiků, byl investicí do devalvace vlastní důstojnosti. Tato ostuda by byla natolik bolestná, neboť by byla takových útokem do jejich identity, že popření je vlastně projevem pudu sebezáchovy. Naopak lze pozorovat nebetyčnou hrdost na vlastní dutost, neboť znalost té či oné konspirace dodává na příjemném pocitu výjimečnosti a originality, která se třpytí jako diamant v odrazu mastného povrchu všech těch havloidů, eurohujerů a libtardů.
4.) Dnes mluvíme o padlých na poli informační války (která je předvojem té vojenský, která je prosazováním politiky silovými prostředky – stále jde ale jen o držení moci nad lidmi a územím těmi lidmi okupovaného). Mluvíme taky o tom, zda je lze vyvést z klamu. Jsou takové případy, jenže jsou raritní. Aby člověk obrátil, musí buď zažít něco opravdu tvrdého a přímo se dotýkajícího jeho osobně (na úrovni ruští vojáci vtrhli do naší vesnice a znásilnili mé děti) anebo musí být velmi trpělivě, citlivě a pomalu vyváděn s pomocí rodiny a přátel. Pomáhá, když je dotyčný hrdý i na něco jiného, takže jeho identita nestojí na oněch zcestných a maligních politických názorech. Musí s ním být jednáno jako se každým jiným závislákem. Detox od internetu a přátel z dezo-světa. Pomáhá, když si na to člověk je schopen autenticky přicházet sám (tak jak o tom třeba mluví Libor Šíba v plné verzi podcastu Kecy a Politika), protože nejistý sráč pod tíhou konfrontace zalejzá do své bídné ulity anebo na truc staví ještě vyšší hradby z hoven a lahváčů.
Tohle by se ovšem dalo obrátit:
1) lepší člověk věří v EU atd.
2) „Kolikrát to jsou lidé méně movití, méně inteligentní, méně schopný používat rozum, méně empatičtí, méně vzdělaní…“ A tak se nalepí na ty, kterým věří a které obdivují, ať je to kníže, pan Svěrák či pan president, který se vždycky uměl zorientovat…
3) lepšočlověk „nemůže uznat chybu“
viz negromuslimácká imigrace, všichni víme, že je to průser, ale stejně…
4) „Aby člověk obrátil, musí buď zažít něco opravdu tvrdého a přímo se dotýkajícího jeho osobně“, například výlet do Molenbeeku, nebo do Ondýna či Marseiiles…
Co je v Londýně nebo Marseille tak tvrdého?
Třeba to, jak mizí Britové či Francouzi?
Mně spíš připadá, že jsou obě města dost zalidněná. :)
Ovšem kým, kým… To je ta otázka.
Lidmi.
Rusové na Krymu či v Doněcku jsou také lidé, oder?
Jistě, jsou to lidé útočící na území cizího státu.
Naopak, na jejich stát zaútočili jacísi cizí lidé.
Právo na secesi neexistuje. Krym i Doněck jsou de iure zatím stále součástí Ukrajiny.
Podle ktereho ‚iure‘, tam je sobaka pochranena.
Zatím podle všech „iure“, ani Rusko by si nepřálo automatické právo na secesi, to by se mohlo začít rozpadat z výhodu.
Pes je zakopán v tom, že zřejmě nikdo nemá moc prosadit stav de iure proti stavu de facto, tudíž časem dojde k nějaké špinavé dohodě.
z východu, samozřejmě
Prostě vám to nefunguje, máte smůlu…
Západ tak dlouho vedl dvojí „de iure“ metr – Kosovo, Tajwan, Tibet, Hong-kong, … – že se z toho stala fraška. A jde jen o to, co jste schopni si udržet.
Mimochodem, Izrael de iure nevlastní Golanské výšiny ani území Palestiny. Turecko de iure nevlastní sever Kypr. A stejně na to kašle bílý tesák.
Území „Palestiny“ neexistuje, pásmo Gazy i tzv. Západní břeh Jordánu byly součásti vzniklého státu Izrael v roce 1948. Že byly tyto oblasti okupované Egyptem, resp. Jordánskem od roku 1948 do roku 1967 má vliv pouze na rozmnožení Arabů v těchto enklávách. Národ „Palestinců“ vznikl koncem 60let v kancelářích Háfize Asada, který společně s Arafatem a sovětskými poradci pochopil, že vznik Velké Sýrie Američané nikdy nedopustí.
Stát Palestina samozřejmě existuje. A je uznaný většinou států světa.
A o tom, jak Izrael zvysoka kálí na rozhodnutí OSN se raději bavit nebudeme. To by na Izrael vrhalo velmi špatné světlo.
Na rozhodnutí OSN kálí každý, kdo je s ním v rozporu a je alespoň trochu silný tomu čelit.
Jak pravil tatíček Stalin – A kolik má OSN divizí?
Krym měl právo na sebeurčení a případnou secesi zakotvené v ukrajinské ústavě.
@Sakini
To je ovšem tak platné jako naše ústavní právo na obranu proti státu. Hodnotí se to až ex post.
Těmihle lidmi:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/francie-a-evropa-stale-vetsi-podrizovani-se-islamu.A250825_111231_p_zahranici_nef
Ale největší hrozbou je…Putin! A to, jestli budou hranice mezi Velkoruskem a Maloruskem na té či oné řece o pár set kilometrů tam či onam.
no, až bude kozomrdům patřit Německo a rusákům Ukrajina, tak jsme docela v řiti…
Verit v Evropu jako geograficky a ekonomicky je spatne? To jsem netusil. To, ze verim v silnejsi ekonomickou Evropu neznamena, ze schvaluju Greendeal a podobny sracky typu spatne zahnuty banany. Urcite neverim Rusakovi a ani Von der lejnovy. Takze jsem uplne stejne v prdeli jako Jihocech. Kazdopadne verim tomu, ze ze sracek nas Babis ani Kanimura nevytahne. :-D
Dissenter:
ad 1) Já mám hlavně dojem, že lepšolidé a nenávistníci mají obsesivně-kompulzivní poruchu na Rusko. Musí se neustále zabývat Ruskem. Když se nezabývají Ruskem, zabývají se alespoň nálepkováním proruských dezolátů. Komu skutečně hrabe na majáku (nápověda: těm co nenávidí Rusko, a těm co ho vidí všude) je více než jasné.
Blbýši, do dvou řádků jsi dokázal nacpat: „lepšolidé, nenávistníci, obsesivně-kompulzivní poruchu na Rusko, nálepkování proruských dezolátů, těm co nenávidí Rusko“. To byl ase rajc, co? Umyj si klávesnici.
No, ty nedokážeš ani to, Díro do prdele, nebo co ten tvůj nick vlastně znamená. :-P
Libtardí sebehana na tři A3 lejstra dlouhá. Přitom většinu toho blábolu jde obrátit a vztáhnout i na toho zdegenerovanýho městskýho suchara Klajnika (autora komentáře, odpadem ohodnotil například ricka a mortyho, spiklence slasti, grinche, život briana….), beztak se všichni ti havloidi, libtardi, zelený aktivisti etc vymezujou proti ‚dezošům a manuálům‘ jenom proto by si proti nim nepřipadali tak zbyteční. Jeden popelář ujíždějící na ‚dezinfo‘ je totiž pro společnost 100000x užitečnější než celej zástup kunsthistoriků, andragogiků a jinejch absolventů dalších zbytnejch pseudooborů. V prospěšnosti ‚manuály‘ nikdy nepředhoněj a ‚manuálové‘ je k ničemu nepotřebují, dokonce se často uměj uživit i bez dotací, regulací, centrálního plánování z BruSSele, genderově neutrálních toalet, safezón a dalších fascinujicích neuvěřitelnejch výdobytků té tzv. liberální demokracie, dezoši dokonce dokáží přežít mimo Prahéé bez dozoru dokonce dýl než jen pár hodin, tedy je jasné, která skupina má vobjektivně větší hodnotu a tedy má nad tou druhou skupinou navrch. No, tak to libtardi dezolátům zkoušej naložit aspoň taklenc jednostranně v ‚kyberprostoru‘ :D ;D
To má pochopytelně na skutečnej svět vliv nula nula pšouk, maximalně tak akorát pár lidí urazej a naštvou. Ale furt lepší když libtardi takle vypouštěj páru virtuálně na sockách, csfd, na forech etc než kdyby zase některýmu z nich prdla cevka na mozku a s AR-15kou se zalígroval někde na faklutě na zachodech a zase to tam všecko vystřílel jako svýho času jistej David Kozák :P :P :D ;D
Tomu už chybí jenom – psům psí smrt!
Liberálně demokratický Jud Süs nevyšel. Když vydáváš hranou šaškárnu s najatými komparzisty za dokument, asi by to prošlo, dokud nebyl internet, ale teď ne.
Moc by mě zajímalo, kdo z komentujících ten film viděl – AUTORA ČLÁNKU NRVYJÍMAJE.
Připomíná mi to commenty typu: „Vážení soudruzi a soudružky, sice jsem Chartu 77 nečetl, ale vím, že poškozuje věc socialismu, a proto ji odsuzuji.“
Vždyť jo, slouží ten film věci liberální demokracie, nebo ji poškozuje?
Tak jasne, ze autor clanku je mimo. Cely ten film je o tom, ukazat, ze ti tri lide maji pravdu a spravne uvedomeni.
Problém s pochopením textu? V článku přece vůbec nejde o to, co film adoruje nebo vyvrací. Jde pouze a jenom o to, že je za dokument vydávaný hraný film, kde měli „účastníci“ (tedy herci) za patřičný honorář předepsané role v rámci pevného scénáře. To i Leni Riesenthal byla ve srovnání s tím objektivní dokumentaristkou.
Riefenstahl, bohobytelně…
Co bylo třeba na filmu „Triumph des Willens“ neobjektivního?
https://www.youtube.com/watch?v=n15Uj6-vffI&ab_channel=ErwinRommel
Riefenstahlová vynechávala, naši dnešní tvůrci přidávají :-)
Ale ona to dělala inteligentně.
A řemeslně zdatně, třeba jak se ten Ju-52 pomalu snáší na Nürnberg a hudba se mění z Wagnera na Horst Wessel Lied…
Natočit celovečerák o stranickém sjezdu chce fakt borce. Neumím si představit, že bych dneska věnoval vteřinu kongresu nějaké strany.
Ada 25.8.2025 v 7:45
Přesně!
Panecku, to je rachot.
to _-0-_
Podívám se.
Jen aby to nebylo jako Reportáž psaná na benzínce.
@_-0-_
ta propagandistická blbost trvá dýl jak hodinu a půl, navic mi to tema nepříde nijak zajimavý, imo to je material pouze pro pražský libtardí pornokina :D ;D
Zteletina beránčí?
https://www.youtube.com/watch?v=04-ljvcr0Eo&list=RD04-ljvcr0Eo&start_radio=1
Bylo na tom filmu cokoli, co stojí za pozornost (i negativní, třeba nějaká neotřelá sugestivní technika) nebo ho mám rovnou odpískat?
Odpískejte. Bylo to jen a jen o režisérovi a třech debilech, účelově vybraných. O Rusku a Ukrajině to nebylo.
Paní Petru jsem si snad ani neměl pouštět. její postřehy a názory nejsou relevantní. Je to, bohužel, fysicky (jak naznačuje), ale hlavně duševně nemocný člověk. Bůh s tebou, sestro. Utíkám. Ať si takoví lidé jedou kam chtějí, ale raději jim nedávejme moc veřejného prostoru. jednak se na ně všichni osobně sesypou jak sršni a dají jim to sežrat (a právem), jednak to vyvyolá spoustu nesmyslných konstrukcí a třeba i zkratkovitých projevů obecně. Neměla natáčet to osobní video a už vůbec neměla někoho žalovat (ono není za co).
Duševní ani fysický stav paní neposoudím, viděl/slyšel jsem ji dnes poprvé a holt nejsem tak erudovaný, jako většina p.t. čtenářstva na jakémkoli webu, ale za její příspěvek jsem rád. Po cca deseti článcích z jedné strany je tohle první vyjádření druhé strany, které čtu. A světe div se, 100% koreluje s tím, co jsem si o celé té taškařici myslel. Přistoupím li tedy na Vaši premisu, že paní je duševně nemocná, je poněkud znepokojující, že jediný názor druhé strany přináší právě ona. Je to smutná náhoda a nebo nutný předpoklad?
Když já mám vystudováno pár semestrů psychologie a také osobní zkušenost z práce s tisíci a tisíci lidmi (byť v trochu jiném oboru, ale zkušenost to je). A jediný názor nějaké druhé strany to není. Za prvé – neexistuje žádná jedna či druhá strana (ten film je bezcenný, takže proč by vůbec strana a protistrana měly být)), za druhé – zřejmě jste se nerozkoukal, jem mnoho stran, mnoho vyjadřujících se …… což není smutná náhoda, alébrž samozřejmost. A váš smutný předpoklad je predikce čehože?
Tak nerozkoukal jsem se určitě, to máte pravdu. Na rozdíl od těch, co se už zorientovaní narodili. Na jedné straně jsou tvůrci filmu, na straně druhé účinkující dezoláti. Hodnota filmu, ať už je jakákoli, nemá s tímto rozdělením zhola nic společného. Pokud chcete takto argumentovat, je to Vaše volba, ale s těma psychologickejma semestrama bych se na Vašem místě moc nevytahoval. A když už si nemůžete pomoct, tak aspoň ne v tom samym příspěvku. Rozkoukanej teda fakt nejsem, ale taky jsem to nezabalil v pátý třídě měšťanky.
Mluvil jsem o tom, že já jsem zatím na žádné jiné vyjádření účinkujících dezolátů nikde nenarazil. To samozřejmě nevylučuje možnost, že jsem je prostě minul. Také jsem psal, že jsem četl už asi deset článků popisujících situaci ze strany „filmařů“. Což samozřejmě nevylučuje možnost, že jich bylo třeba patnáct. Btw, Vy jste tedy někde četl jak se k celé té maškarádě vyjádřili ostatní „herci“? To není otázka typu: pošli link, nebo kecáš. Opravdu mě to zajímá. Děkuji.
Jasně, žádné strany neexistují. Aha? A to ve kterém vesmíru?
Co to je za kecy? Takový „vystudovaný“, co? :-P
Tak hlavně že ty tvoje žvásty relevantní jsou, co? 🤣 🤣 🤣