Programovat mysl se dá úspěšně i reklamou, propagandou, nemusíme na to mít zlé muže z KGB nebo CIA. Ale zrovna u Oswalda je to to poslední, co by mi přišlo divné. Prezident se chce stáhnout z Vietnamu, udělat audit FEDu a posvítit si na financovánií CIA. A pak ho střelí divnej týpek na dálku, kdy je to jen tak tak na hranici uvěřitelnosti, divnýho týpka, kterej nikdy necekl o přiznání nebo motivu zastřelí ještě divnější týpek cestou k soudu, těsně poté zhebne ve vězení na raka a jeho žena záhadně zbohatne. Ale komise říkala, že přesně tak to bylo, takže konec otázek :-)
kaBrnak
Zajímavé je, že ženy záhadně zahynuvších slavných hudebních hvězd si vždy značně polepšily.
A kupodivu žádná nemá potřebu pátrat jak to se smrtí jejich miláčka bylo doopravdy. Zato mají potřebu si užívat nabytého bohatství všemi doušky.
Hádanka: Je to žluté a žije to z mrtvého Brouka, co je to ?
Ada
No kdybych zemřel, tak můj majetek připadne mé ženě a dětem. Kdybych byl bohatá rocková hvězda, tak jim zbude spousta majetku. A až dotruchlí, tak budou dál žít na levelu na jaký byli zvyklí. Co je na tom za záhadu.
LWG
Tak dědici po bohatých si často polepší, zejména pokud sami tak bohatí nebyli.
Pátrat je možno, ale kdybych pátral po smrti někoho mě blízkého, nebudu to rozkřikovat. Tedy nevím, z čeho vycházíte, že nepátrali.
kaBrnak
Tato úvaha má zásadní slabinu.
A je to pravda tak napůl. Zmanipulovaného blbečka tajné služby umí naverbovat a ještě ho v tom podpořit. Ale většinou je to jen návnada. Na místě jsou ještě další skrytí střelci a agenti, kteří dělají to co dostali zadáno. A nakonec toho blbečka zastřelí, aby policie měla vraha a dál už po ničem nepátrala.
Ve spolupráci s novináři pak vymyslí sáhodlouhé příběhy okolo toto vraha, a veřejnost jim to sežere i s navijákem.
Takto to probíhalo i s Kennedym, i s tím troubou z FF UK. Jak přes kopírák. Policie má vraha, případ uzavřen, dál se nikdo na nic neptejte. Hlavně ne na okolnosti, které vůbec nesedí a nezapadají do sebe.
Třeba u toho mamlase z FF UK hlavní vymytí mozku probíhalo na té škole a ideologická masírka z médií a vůbec z naprosto degenerativního multikulti prostředí Prahy.
Nechal by se k tomuhle překecat nějaký okresná čutálista co je u dobrovolných hasičů a za kravínem klátí místní lepé děvy ?
To asi sotva.
Praha je líheň všech druhů degenerátů, deprivantů, úchyláků a psychopatů. Ty pak stačí jen vhodným způsobem popostrčit a tu demonstrují proti Burešovi, tu se přilepují k magistále, tu vraždí lidi puškou na FF.
Tenhle systém produkuje šílence a magory, je to něco jako předpékané kaiserky, které stačí vhodně „dopéct“ ke splnění potřebného úkolu.
Tahle masová manipulace davem, ze kterého dělá stádní sebevražedné lumíky, je mnohem zajímavější než nějaké hypotetické a těžko prokazatelné MK ultra.
Ostatně, i staří hypnotizéři věděli, že člověka v hypnóze donutíte dělat jen to, čeho by i tak sám byl schopen. Tedy psychopata zhypnotizujete k čemukoliv, zatímco morálního člověka k tomu ani hypnózou nepřinutíte.
Jak to vypydá ve společnosti, která je celá morálně vadná, to snad ani nemusím dodávat.
Suma sumárum, člověka nelze k něčemu naprogramovat jako robota ke konkrétnímu úkolu. Ale lidské stádo lze léty šlechtění zmanipulovat k naprosto sebevražednému chování, kdy jde proti vlastnímu zájmu, zájmu svých dětí a proti přežití do budoucna.
cool
🙂 Dobře ty, ale na ňamtary a mlaskoně je to dlouhé. Či nemají receptory vnímání a možná i omezenou kapacitu vědomí s postoji zaměřenou ryze egoisticky.
😡 Zemští škůdci & kde není morálka tam je bída v pojetí jakkoliv.
kaBrnak
Brutopýr:
Jantarům a tydýtům bych to mohl dát ve formě obrázkového leporela „verze pro děti do 2 let“ a stejně to nepochopí.
Jen by to vzteky poslintali a roztrhali. Takže raději tu pogumovanou PVC verzi pro úplné kojence, která je fyzicky odolnější a odolná všem tělesným tekutinám (to kdyby se někdo z nich u toho případně i posral)
cool
Možná by jim k ukojení stačil dudlík, tkz šidítko. Jednou ho kámoš nosil v hospodě na šňůrce a když potkal a že měl „protivníky tak na setkání s nimi dudlal. .-) Zvíře
JoeS
Ktorý zle prerozprávany film je toto? Alebo je to nejaký komiks? Nemalo tu pôvodne byť zverejnené v zjemajvlek alebo nejaký podobný blbo-konspiracny web?
To sa vážne rieši nejaký sci-fi román z 50 rokov ako nejaká skutočnosť?
JoeS
Podľa tohto príspevku síce existujú jedinci s poruchou schopní vraždiť ale je k tomu treba tajnú službu s agentmi. Inak sa nič nestane. Magor si zoženie zbrane a do konca života bude sedieť v pivnici, pozerať do kúta a čakať na tajných aby zrealizoval svoj plán. Aké jednoduché. Máme scenár a navlecieme ho na všetko. Načo nejaké dôkazy? Písali na dfensovi, že to tak vždy je, tak to tak je. Asi sa pán veliaci operatívec na dôchodku nudí a aj aj nás, ovce, zasvätil do Tajov schovanych v jeho maknucom mozgu
JoeS
Některá uvedená fakta svědčí o tom, že by nemuselo jít jen o výmysl – takto sa dnes píše.
Vymyslím nejakú chujoviny, zlepim to z nesúvisiacich hlúposti a zakončím takýmto vseobjimajucim vyhlásením. Bola kórejská vojna? Bola. Takže to je fakt a preto môže byť celý článok prauda.
Jarda K
Máte recht. A myslet si, že tenkrát v Texasu střílel Oswald, to může jen Warrenova komise, nebo někdo podobně zpozdilý.
Hypotéza o úspěšném programování vrahů není konspirační teorie (i když potenciál se jí stát má). Existují dobré důkazy o tom, že se o to různé organizace snažily a není praktický důvod se domnívat, že by to nešlo…
Nicméně, jedna skutečnost tuto hypotézu (stejně jako většinu konspiračních teorií) spolehlivě vyvrací. Už by se to totiž dávno provalilo a uplatnilo na komerční, lépe asi řečeno kriminálně-komerční, bázi. Proč bychom se dnes běžně nezbavovali nepohodlných lidí v našem okolí pomocí takových zombie? Holt milionek nebo dva dám, aby bejvalka neotravovala… Ledaže by to bylo extrémně nákladné a nebylo by možné najít cestu ke zlevnění a/nebo by adepti byli extrémně (psychicky, biologicky) vzácní. Ale i tak by se našli na světě určitě tisíce adeptů a byla by to celkem veřejně známá skutečnost, že se dá pořídit dokonalý, i když trochu drahý, nájemný vrah, který zcela zapomene, kdo si ho najal.
Ada
Tak od středověkých Hašašínů přes afgánské madrásy a Charlese Mansona až k dnešním Navy Seals atd, jde o to přesvědčit dotyčného, že má něco udělat, co by běžně asi neudělal. Dostatek drilu a přesvědčení a je to. Oproti tomu přesvědčit o tom někoho, aby to udělal de facto proti své vůli a ještě o tom nevěděl je překomplikované. Když po světě běhá dost lidí, co pro prachy udělají cokoliv a pak zahynou při autoněhodě nebo jim spadne fén do vany.
Venca P.
Podle některých komentářů bylo základem projektu MK-ultra vytvoření disociativní poruchy brutálním sexuálním zneužíváním v ranném dětství. Utrpení muselo být tak velké, aby donutilo „testovaný“ subjekt vytvořit si alternativní únikovou osobnost. Točil se kolem toho nějaký Sidney Gottlieb (nepřekvapivě s židovskými kořeny).
Dále probíhali i pokusy na mladých lidech, s vysokými dávkami LSD a dalších dobrot. Dost úchylné se mže jevit, že podle některých svědectví svoje děti poskytovali k pokusům nadšení USA vlastenci.
Ale vše co jsem napsal jsou určitě jen hnusné dezinformace, které budou z netu a z našich hlav brzy vymazány:)
Kertag
Jak je možné, že se stále nikdo neptá na klíčovou otázku: motiv střelce z FF UK ??
servisdok
Ptá, ale nikdo neodpovídá.
A ti, co tvrdí, že mají dopisy s motivem a přiznáním Klánovic, prej aby nenaváděli další, tak nesmějí.
Ten motiv sám, musí být ale sakra výživný. Minimálně musí potvrzovat, že dotyčný Kozák nebyl tak úplně magor.
Nebo motiv může potvrdit, že to udělal kvůli věci, která běžně sere třeba milion dalších lidí.
A sere je každým dnem čím dál víc.
Venca P.
Magor to byl určitě velmi zvláštní, byl dost dobrým studentem:
To se přece nevylučuje.
Znal jsem člověka, který za celou dobu svého vzdělávání nepoznal jinou známku, než jedničku.
Nedovedl se ale najíst příborem, i se lžící nakládal neobratně. Při té jeho, až jaksi zvláštně zdeformované zvídavosti, při kázání mohutně prděl v kostele a nechápal, proč to někomu vadí.
Nakonec to své trápení ukončil ještě před vojnou. Na úplně obyčejném kusu pevného konopného lana a na zábradlí rodného domu.
servisdok
Kdyby se do toho opřela hysterka Slonková, tak jsem si jistý, že do pár týdnů je nějaký „dopis“ na světě.
Jenže hysterka Slonková drží basu s Dozimetrama, tak se do ničeho neopírá.
Kdyby se do toho opřela tím stejným stylem, jako onehdá do estébáka, kdy mu málem vlezla do kvartýru ve švajcu a vymyslela na tvitr Šumana, to by byl rachot!
Sysop
Mozna, ze v dopise stoji neco jako ‚ten ustav vymejva lidem hlavy a produkuje spolecensky nepouzitelny jedince, kteri nevytvareji zadne hodnoty a tuto spolecnost jen tahnou ke dnu a k valce‘, nebo nejakej podobnej neprijatelnej nesmysl.
kaBrnak
Nu, naposled se někdo ptal na to, jestli právě ústav jako FF nemůže mít něco společného s produkcí sociopatů.
Odpovědí mu bylo trestní oznámení od univerzity.
Kdo se ptá ještě intenzivněji, toho můžou navštívít „muži v kožených kabátech“ a dopadne jak „muž s koženou brašnou“.
Naposled se to stalo Nele Lískové, ale ta dopadla o dost líp, když ji navštívili dva „muži v kožených kabátech“.
Ada
Předpokládám, že ta paní s takovými návštěvami při své činnosti počítá. Upřímně jsem čekal, že se o někoho, kdo navazuje styky s Doněckem a jezdí tam budou zajímat rozvědky, ale že vadí i název spolku atd, to bych nečekal. Když tu můžeme mít valašského krále nebo prezidenta Liberlandu, tak proč ne konzulku Doněcka. Koneckonců čemu vadí, že si nějaká samozvaná země vydá své pasy, jmenuje si vyslance, nějaký barák označí za ambasádu, tak co – platí tu zákony ČR a s tím jejich pasem nic nepořídí.
servisdok
Od počátku jsem ten případ vnímal, jako celkem primitivní provokaci a upřímně mě překvapilo, že na to kdokoliv z orgánů státu skočil.
Právě to, že na takový oschlý špek, někdo od státu skočil, vypovídá o jeho stavu mnohem víc, než si hňupové ala fatdwi dovedou představit.
ygorek
Popis psychické manipulace – „přípravy“ – popisuje Čingiz Ajtmatov v románu Stanice Bouřná: Den delší než století (1977), do češtiny přeloženo též pod názvem A věku delší bývá den (1987).
Předmětná osoba se u něj jmenuje mankurt.
Původ slova je patrně kdesi v Kirgizstánu.
Nitus
Myslím, že se bavíme o dvou naprosto nesouměřitelných problémech:
1) Naprogramovat někoho, egal koho, protože vraždit se bude někde na ulici, kde toho Lennona může krochnout v podstatě kdokoliv.
2) Naprogramovat konkrétního jedince, protože se bude vraždit nějakej Escobar, k němuž se jen tak někdo „z ulice“ rozhodně nedostane.
Srovnatelně vnímám i dilema „naprogramovat někoho k tomu, aby propadl vražednému běsnění“ vs. „naprogramovat člověka k tomu, aby strojově přesně zabil konkrétní osobu“.
Zcela obecně, u obou dvou variant „1“ jsem ochoten uvěřit, že nějak to půjde, a možná to ani nebude prohibitivně složité (protože vlastně stačí vytipovat vhodného jedince a ze stávajícího magora udělat o něco většího). Naproti tomu, obě dvě varianty „2“ mi nepřijdou úplně reálné. Tedy ne, že by to nešlo, ale nebude to tak zcela snadné, ani bezpečné. Nějak si nedovedu představit, že by neexistoval jednodušší způsob, jak krochnout například zrovna toho Lennona. Po světě běhají minimálně tisíce lidí, kteří, řečeno s Vonnegutem, zabijou kohokoliv za tisíc dolarů a cestovní výlohy.
shane
Ad2 a ty tisíce lidí. Nj, ale to by nebyla žádná výzva. Správnej konspirátor je něco jako kutil domácí. Co by kupoval sekačku, když si ji může vyrobit z motoru z pračky a listovýho péra z žigulíka. :)
Nitus
Tak jasně, nezabýváme se tady konspiračními teoriemi proto, abychom si procvičili aplikaci Occamovy břitvy, to je jasná věc. Ale mně to nedá, tak jsem se nechal trochu unést :-)
Napadla mě taková drobnost – ve zcela opačném gardu, než uvažuje autor článku.
1) Ten frustrát z FFUK se chtěl pomstít a zkazit co nejvíce lidem, které nenáviděl. To je definice všech těchto masových školních vrahů bez výjimky.
2) frustrát nenáviděl i svého otce, kterého ostatně zavraždil.
3) Každý držitel zbraně ví, že po každém masakru následují orgie zakazovačů zbraní. A frustrátův otec miloval sportovní střelbu a své zbraně, a jeho kamarádi zhusta nejspíše také.
Není nereálné, že kromě toho že zkazit život svým nenáviděným spolužákům z FFUK chtěl frustrát zkazit život i nenáviděným střelcům jako byl jeho otec. A že naschvál dotáhl na místo činu i zcela nevhodnou AR-10, na kterou ale mají novináři fetiš, naschvál zrovna před projednáváním nového zákona o zbraních proto, aby to „lidem jako fotr“ zavařil a zkazil jim život co to jen jde. Což by se mu podařilo dokonale, ta AR-10 to okamžitě dotáhla na titulní stránku hystericky zakazovačského čísla Reflexu.
Nebylo by to poprvé – ten frustrát, co vyvraždil mešitu na Novém Zélandě, také ve svém manifestu výslovně napsal, že vraždil zbraní s cílem vyvolat celosvětový zákaz zbraní (v naději, že by to v USA vyvolalo občanskou válku, kterou si NZ frustrát přál.)
Novozélandský manifest byl i proto okamžitě zakázán, protože jinak by mohly zaznívat nepohodlné dotazy stylu „soudružko premiérko, proč chcete v reakci na masakr zakázat zbraně, když pachatel masakru jasně napsal, že spáchal masakr právě abyste vy zakázala zbraně?! Nejdete mu tím tak trochu na ruku?“
Alan.Cox
Ad 1) Nikdo sice nezná motiv Davida Kozáka, ale Jan Mrcasík ho tedy zveřejnil. Už mi jasné, že analýzy Jana Mrcasíka jsou výcucy z prsty, případně automatické testy při počítání planět plotu. Neznáme-li fakta, Jan Mrcasík si je vymyslí, a je zase sluníčkovo!
Ad 3) Je veřejně známo, a bylo to uvedeno v každém druhém článku o masové vraždě na FF, který jsem četl: Stanislav Kozák neměl rád zbraně, a snad ani žádnou nevlastnil. Proto si musel David Kozák půjčit milión v bance před vraždou a zbraně si koupit.
Jestli jsou všechny úvahy Jana Mrcasíka tak v souladu s fakty jako toto, už to vysvětluje mnohé jeho závěry.
corona
Alan.Cox:
1)
Ano, Jan Mrcasik takto funguje. „Umí“ vyplnit informační mezeru.
3)
Stanislav Kozák pracoval na bezpečnostním oddělení na letišti v Ruzyni. Zatím jsem nikde neviděl informace o jeho vztahu ke zbraním.
.
Alan.Cox
Ad 3) David Kozák si zbraně musel koupit. Všude jsem četl, že jeho otec neměl vztah ke zbraním a nijak zvlášť ho nezajímaly.
Jeho otec byl dlouholetým zaměstnancem ruzyňského letiště, kde měl na starost bezpečnost. “Byl jedním z desítek řadových bezpečáků. Procházel samozřejmě dvakrát do roka prověrkou, ale ta není zaměřená na zkoumání rodinných záležitostí. A nebylo nám známo, že by sbíral zbraně nebo někam chodil střílet,” uvedl v rozhovoru s Neovlivní.cz jeden z jeho šéfů.
„Napadla mě“ podľa mňa znamená, že to je „nápad“, ktorý nemusí byť nutne reálny, ale je to jedna z možností.
corona
grg:
„…nemusí byť nutne reálny, ale je to jedna z možností…“
– – –
Když jsem stejným stylem nadhodil jemu, hned se durdil a prskal, jak kdybych si hrál na neomylného.
Už je takovej, no…
.
Jan Mrcasik
Corona: Pokud jsi někdy opravdu zřetelně napsal, že nadhazuješ hypotézu a já se „durdil jako by sis hrál na neomylného“, tak bych se za své mladší já musel stydět.
Ale protože ti poslední dobou zcela zřetelně splývám s fatdwim, shiftym a pár dalšími -zřejmě dle kréda „autorem všeho, co se mi nelíbí byl automaticky Mrcasík“, což je ostatně na části českého internetu víceméně oficiální doktrína-, mohu o tom naštěstí silně pochybovat.
Každopádně díky všem za názornou připomínku, proč jsem sem vlastně téměř přestal komentovat. To bych musel být úplný masochista, fuj :P
jizlivec
Alan.Cox 26.1.2024 v 16:11
„Proto si musel David Kozák půjčit milión v bance před vraždou a zbraně si koupit.“
Bylo už někde zveřejněno, kolik si doopravdy půjčil a kolik ho ty zbraně stály?
Zatím jsem četl jenom o jedné drahé pušce…
corona
jizlivec 26.1.2024 v 16:47:
Jen kvéry cca 200 klacků.
.
shane
Tu ar10 s výbavou spočítali na nějakým střeleckým fóru na cca 140 000. Zbytek žádný špeky nebyly a moh je mít klidně z druhý ruky. Těch 200 000 bude plus mínus odpovídat.
shane
Ten údajnej půjčenej milion s tím vůbec nemusí souviset, 200k žádný závratný prachy nejsou a pokud plánuju masovou vyvražďovačku, tak k tomu nepotřebuju plnou káru zbraní za mega. Stačí krochna do dvacky a hromada zásobníků, když už teda nechci škudlit a kupovat bazarovku.
Alan.Cox
Jak ochotně banky půjčí milión člověku, který je student bez příjmu, nemá čím ručit?
shane
Stačí mít nějakej pravidelnej pohyb na účtu a už ti banky cpou předschválený půjčky horem dolem. Sem se schválně koukal a nabízí mi jich několik, celkem asi za tři mega. Žádný extra výhodný půjčky to sice nejsou, ale kdyź víš, že je nebudeš muset splácet…
A studenti na VŠ si běžně přivydělávaj. A klidně moh mít od rodičů stavebko, to dneska dělá kde kdo.
A kdo ví, jestli nějakou půjčku vůbec měl. Nemá cenu si půjčovat mega, když ti bohatě stačí pár desítek tisíc.
Sysop
…a nevime, jestli treba kus toho baraku, co tam chtel delat ohnostroj, nemel na sebe od rodicu uz napsanej. To pak banka rada prachy nacpe.
shane
No jasně. A milion dneska nejsou žádný velký prachy. Dva průměrný roční platy. Z toho se banka neposere, není rok 1995.
shane
A popravdě řečeno, otázka Kde na to vzal mi z celý tý lapálie přijde ta nejmíň zajímavá.
Takže jediný co policie sdělila je, že měl úvěr a že koupil zbraně. Zbytek je akorát spekulace novináře. Včetně toho, že neměl žádný příjmy.
Alan.Cox
Ono toho policie sdělila více. A pustila i náznak informace o příjmech Davida Kozáka. Nechám na vašem hledání.
Sysop
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 19:18
A ty jeho prijmy maji krome opovrzeni v lidech jeste spustit zavist, nebo co je cilem?
Alan.Cox
Sysop: Cílem jsou fakta. Cílem nejsou ideologicky vyfiltrovaná fakta, kdy Sysop nechce vědět nic o příjmech, protože milión je pod jeho prahem vnímání. A protože je Sysop naočkovaný dogmaty typu, že všichni bohatým závidí peníze, což je klasická pravicová mantra.
Podstatou je, že za své situace by mu banka prostě milión nepůjčila. Ačkoli uznávám, že milión je pro vás tak akorát na nákup smažených brambůrek.
fatdwi
shane: já myslím, že kdejakou socku to zajímá, protože kromě zákazu zbraní by se taky daly zakázat, co já vím, nadlimitní peníze?
Jsem onehdá hledal nějakej daňovej update a už nevím na jakým serveru to bylo (finance.cz? finmag? měšec,…?) a první viditelná reakce v diskusi byla (protože se to týkalo toho slavnýho okrádacího, pardon „úsporného“ balíčku), že je to na houby, protože tam není nic o tom, že by se milionářům, co mají peníze na účtu, tyto znovu zdanily. Nějaká soudružka, podle nicku. Takže poptávka by byla a voliče je třeba vyslechnout a uspokojit.
Sysop
Jeste chvili budou lidi volit levici a probehnou tady novy padesatky. Tentokrat to budou druzstva s telesnymi organy a namisto Tondovy financni reformy prejdeme na CBDC. Ve finale jeste Zeleni poresi bytovou otazku tak, jako to bylo drive (optimalizace obytne plochy objektu lidmi bez pristresi) a budou jen sama pozitiva a socialni jistoty na vecne casy.
Alan.Cox
Sysop: Máme tu pravici téměř na hranici fašismu. Nevšiml jsem si, že by ODS a spol. prosazovala levicový sociální ohled k dělníkům a jejich situaci. Naopak je tu maximální ohled na potřeby korporátů a oligarchů. To se levicí nazvat skutečně nedá. Buď pravicové nebo fašistické strany, ale levicové určitě ne.
Sysop
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 19:30
Ale to uz se tady prece probiralo nekolikrat, Mlho, ze klasicky fasismus byl levicacky s tim, ze z pravice si jen vycucal zdroje. Jinak to byl kolektivismus az na pudu. Staci se na to podivat tak, jak to puvodne bylo definovane a myslene, takovy ‚navrat ke korenum‘ a pak se nemuzeme divit, ze soucasna kolektivisticka levice je podporovana imperialistickou lobby uplne stejne, jako to bylo za Duceho. Jen, tehdy, ten fasismus hral na delnickou notu, aby ziskal sirsi podporu chudych. Dneska se to spis hraje na nenavist vuci opozici, protoze realizovat nejake socialni jistoty se nikomu nechce. Bud nevi, jak na to a nebo na to nemaji prachy, protoze ty potrebuje prave odsat ta imperialni cast nekam do soukromych kapes.
Jen se opakuju – Ada take budoval levici na zakladech nemecke strany pracujicich a jako zdroje si volil imperialisty, kterym slibil tucne zisky ve valecnem prumyslu. Takze to jeho naoko pravicactvi je jen povalecna lez. Duce to mel podobne – urednicka vlada spojena s podnikatelskymi zdroji. Ale vzdy to byl kolektivismus, zadny individualismus a svoboda.
Pokud si tohle clovek srovna v hlave, pak se nemuze divit vyroku, ze dnes take zijeme v dalsi forme fasismu. Silny kolektivismus z Brusele, do toho lobby ruznych kseftaru s vojenskym matrijalem, energiemi, povolenkami,… a k tomu bubnovni na valecne bubny a cenzura jako krava. Vynechal jsem neco?
Alan.Cox
Sysop: A korporát není kolektivistický až na půdu?
Jinak fašismus (bez přídomků) je výsledek dlouholetého působení echtovní pravice. Je to prostě podkuřování nejsilnějším subjektům na trhu, což jsou korporáty a oligarchové. Které si postupně podrobí i vládu a instituce, protože mají jaksi čím, a nejsou jim k tomu dávány žádné překážky.
Znovu říkám, že současná vláda je sakra pravicová jako řemen. Podle všech těch teoretických pravicových ideálů.
Nazývat současnou vládu levicí je podle Orwella: „Mír je válka, svoboda je otroctví, slabost je síla“. Tedy kukaččí vyměněný význam termínu a obsahu.
Sysop
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 20:02
Proc si myslis, ze korporat je pravicovy? Musis slapat brazdu, volnost nula, vlastni myslenky nula, vsechno pekne s davem, ja tam nevidim pravicoveho lautr nic. Jako, ze to cely patri hrstce lidi a proto pravice? V Kremlu taky vladla hrstka lidi. V Bundestagu pred sto lety taky. Podle spicek, ktere toci klikou prece nepoznas, jestli je to pravice, nebo levice, protoze ty spicky maji uplne stejne cile – ovladat masy a mit se z toho dobre. Pouzit je pro svoje cile. Jakmile vytvoris strukturu, ktera nestoji na dobrovolnosti, nemuze to byt pravice.
Prave proto, ze nacismus i fasismus vzesly z levice, tak soucasna (predevsim bruselska) vlada jsou levicove. Na jejich realne cinnosti neni vubec, ale vubec nic pravicoveho.
Prave ona zamena levice za pravici byla v povalecne Evrope jednotna. Protoze jak zapad, tak vychod nastolili levicovy system a nacky s fasounama bylo potreba jasne ohranicit, tak byli prohlaseni za extremni pravici. A tato nesmyslna lez se traduje uz osmdesat let, protoze se to soucasnym vladam hodi.
Staci se podivat na dobove predvolebni plakaty NSDAP a srovnat je treba s povalecnymi plakaty socialnich demokracii na zapade a komunistu na vychode. Uplne a presne ta sama hesla, pindy o rodine, kolektivistickych jistotach, pevnosti statu a spolecenske sounalezitosti. Uplne a presne to samy. Vsechno to na Netu dohledas. Ony zatnute pesti delnicke tridy.
Prave proto, ze to takto je, tak se dari v tom fasismu dale pokracovat, jen s jinym programem. Cil je ale stejny. Nacci to meli hozeny do svetovlady a ciste rasy, fasouni hrali predevsim na silny stat. Proto Ada videl fasismus jako nedokonaly, slaby a malo ambiciozni. Ale smer meli oba stejny.
Alan.Cox
Sysop: Korporát jako subjekt společnosti je to nejpravicovější co si můžeš vymyslet. Nic pravicovějšího než korporáty, banky a oligarchie není.
Dá se dokonce skoro říci, že korporáty jsou bohem a svatou uctívanou krávou pravicově smýšlejícího člověka. Všechna pravicová hesla podporují korporáty a oslabují všechno pod nimi. Neregulovaný trh nejvíce posiluje korporáty, oligarchy a banky. Všechno ostatní jen oslabuje.
To, jak to funguje uvnitř korporátu – je nepodstatné. Uvnitř každé organizace to funguje tak, že volnost není absolutní, je tam nějaká vnitřní hierarchie. Ale to je naprosto nepodstatné. Korporát vystupuje navenek jako právní celek.
Sysop
Typickou krajni pravici je anarchie. Ta je ovsem s korporatem v prikrem rozporu. Takze nekde hapruje pojeti, nebo rovnou definice.
shane
Typickou krajní pravicí je aristokracie a typickou levicí pak buržoazie. Zbytek je jen zmatení pojmů:) ono se to rozdělení na levici a pravici dost mění v čase. Navíc politická scéna je o dost komplikovanější než zasedací pořádek za časů Gladstonea, nebo kdy to rozdělení na left a right vzniklo.
Lepší je ta dvouosá politickà mapa, kde na jedný ose je ekonomická svoboda a na druhé občanská svoboda.
Co se týče anarchie, tak kibucy a různý utopicko socialistický komuny se dají taky brát jako anarchie, ačkoliv pravicového tam toho moc není, s jejich extrémním kolektivismem.
Alan.Cox
Sysop: Definici pravice nikdo nezná, protože si to každý představuje jinak.
Ovšem všechna pravicová hesla typu „malý stát“, „žádné regulace“, „pouze neregulovaný trh“, „všechno zprivatizovat“ a další – vedou pouze k posílení korporací, oligarchie, mafie a bank – nic jiného. Všechny ostatní subjekty to potlačuje a oslabuje.
Takže všechna pravicová hesla vedou – při praktické aplikace – k zániku malých a středních firem (případně jejich pozice do velmi bídných a zotročených služeb velkým), k zániku funkce státu (jejich řízení zezadu korporaráty a oligarchy), k obrovskému posílení korporátů a monopolizaci světa korporáty. Jiný výsledek tak „skvělá“ pravicová hesla nakonec nemají.
Takže se řídím tím, že pokud to vypadá jako kachna, kdáká to jako kachna, chová se to jako kachna – tak je to kachna.
Budu rád, když mi kdokoli vyvrátí, že aplikace pravicových hesel vede k něčemu jinému než k monopolizace světa obřími nadnárodními korporáty a rodinami oligarchů. Ale toto je jediný výsledek pravicových hesel, pokud se důsledně uplatňují. Nikam jinam pravice nevede.
Lojza
Toto neni pravda, opakovane to bylo vyvraceno, dokonce i zde na tomto serveru.
Alan.Cox
Lojza: Nemáš pravdu, a tvůj názor byl opakovaně vyvrácen, dokonce i zde na tomto webu.
Lojza
Kdyz myslis…rozhodne nekdo jako ty mi nestoji za to venovat tomu vice casu, no jen jsem te na to chtel upozornit.
Alan.Cox
Lojza: Prostě nemáš žádné věcné argumenty, tak si ještě zkusil „drzé čelo lepší než poplužní dvůr“. Děkuji za objasnění. Máš pouze sektářskou víru, kterou jsem svatokrádežně narušil, a to je celé. Ovšem rozporovat můj příspvěk věcnými argumenty nedokážeš. Ubohost poslední křeče typu, že mi nechceš věnovat čas už raději ani nebudu komentovat.
budu rád dyž ně předložíš nejakej příklad aplikace toho, vo čem to dřístáš
a né že sis promnul koule a zjevily se ti nejaký fantasmagorie, který sem kýbluješ, ale skutečnej příklad; já teda pár příkladů z historie znám a dycky to vedlo k výraznýmu vystřelení danejch ekonomik vzhůru, ale třeba máš nejaký lepčí, uka, poudej nebo ser písmena
Alan.Cox
Behemot: Konkrétní příklad, prosím. Protože abstraktní „vždy to vedlo“ je na úrovni matrixu. Konkrétní příklad není těžké rozstřílet na kusy.
Jen aby bylo jasné, já tvrdím něco o pravicových heslech, ani slovo jsem neřekl o levici nebo jejích heslech.
Pravicová hesla vedou k vystřelení vzhůru jen tehdy, když není globální monopol. Například vzestup úrovně lidí na Západě byl proto, a jen proto, že se státy obávaly konkurence Východu – tehdy socialistické soustavy států. Musely se proto chovat sociálně citlivěji, neb by moc neposloužilo, kdyby západní občané odcházeli za lepším na východ, že.
Jak to vypadá, když se elita, oligarchové a korporáty přestávají obávat konkurence vidíte ve 21. století. Okamžitě sráží ekonomiky a země do chudoby. Mluví se o tom, že vlastnictví aut je moc. Lidem údajně stačí k bydlení 8 m2. Lidé by neměli tolik jíst maso. Snižují se důchody. A vlády už zhusta ani nepředstírají, že slouží korporátům a zahraničí.
píčo tys s tím dolezl, tak sázej, si mysliš že jako to budeš votáčet a tak levně se z toho vykroutíš? checht, to zkoušej nekde ve školce Ale toto je jediný výsledek pravicových hesel, pokud se důsledně uplatňují.
pumpuj a ať to vole lítá!
Alan.Cox
Behemot: Zatím jsem jediný, kdo píše něco konkrétního. Ostatní mě rozporují stylem „možná“, „mohlo by“, „vždy vedlo“ – ale nic posazené do reality. Není na co reagovat.
Zatím jsem jen sáhl na pravicová desatera. A zdá se, že echt pravičáci je nedokáží ani obhájit ta svá hesla.
Já nejsem levičák, ale odmítám slepotu nad tím, že důsledné uplatňování pravicových hesel nevede k monopolizace světa několika nadnárodními mocnými subjekty. S tím, že budou paraziticky vysávat vše, co se hne, a uvedou svět do chudoby, bídy a války. Jak ostatně vidíme dnes – ekonomický propad Západu, a strašné natěšení na válku s Ruskem, Čínou, Araby. Jaká škoda, že se nedá válčit třeba s celou galaxií. Chcete totální válku?
věta-důkaz, vyvěťuješ se tady až moc, teď eště ten důkaz
já nepopírám do jakejch sraček to tady vede, ale to je právě kombinaca nebývalýho bobtnání stádu, zavádění prvků tzv. socyjálnýho stádu (což znamená všeho hrozně moc sebrat a nekomu občas, za splnění způlky zkurvenejch nesplnitelnejch podmínek nejakou almužnu vrátit, hromady u toho prožrat), prorůstání kdejakejch korporátů a jiné kriminality do stádu (za účelem zneužití jeho aparátu pro svoje účely) a všeho, co z toho plyne (vysoký zdanění, neuvěřitelný byrokratický překážky na ÚPLNĚ VŠECKO atd.), a eště k tomu všemu pomatený ideologický kurvárny (dílem protože to vedou vypatlanci a dílem protože se tam nasáčkovali zloději co pod to schovávají svoje křivárny)
rejžáci třeba aspoň přiznávají napřímo, že sou těžká totalita zaměřená na výkon a proto v tomto ohledu jsou už pružnější než místní de facto totalita, co si ale hraje na kdoví co; navíc je tam ta rejžácká stádovitost a další specifika Asie, který tady nejsou (díky čemuž straně a vládě spousta věcí prochází snáz)
korupce je tam ale taky obrovská a kdo chce víc jak chléb a hry, tak pokud si zvládne vydělat (jakýmkoli způsobem), bere roha
Alan.Cox
Behemot: A kdo zavádí ten „socyjálný stád“? Kdo zavádí Green Deal? Kdo platí aktivisty? Proč banky, ta mekka pravicovosti, půjčuje jen těm, kdo mají ESG, a starají se o uhlíkovou stopu a jiné píčoviny?
Kdo platil nacisty a Hitlera? Že by ty nejpravicovější subjekty na zemi – západní banky, Rotschildové, Rockefellerové?
Jinak dříve bylo cílem ekonomie HOSPODAŘIT, způsobit rozvoj kraje a zemí. Dnes je cílem ekonomie nahnat maximální zisky korporátům za cenu totálního ožebražení všech lidí a zemí – vysát všechny zisky všem, co to jen jde. A to se nazývá pravice, a všechna pravicová hesla v limitě vedou přesně k tomuto. Silnější bere vše.
Do toho otázka: Je cílem pravice přivést lidi do totální chudoby, kdy jsou natolik existenčně závislé na vůli korporátů, že musejí podepsat i vlastní duši ďáblu? Nebo jak je to? Jestli je toto cílem pravicových ideálů, mělo by se to naplno říci.
poslední dobou žvaníš naprostý sračky, vem si konečně prášek
Forge
fatdwi:
Socka.Co to je za divný slovo?Definuj!
Forge
shane:
To prvak a druhak je po něm.Tím to zhaslo.
Chápu, že to byl po Hepnarce další velký zásek v Praze a jsme v psychologii o mravenčí krok „dále“ a jsou a budou různé analýzy.
OT:
Co je vlastně s tím Breivikem?Slyšel jsem, že má život na hovno, anžto má starej plejštejšn a vůbec se k němu Norové chovají špatně.Prej samotka.To musí bejt pro něj horší než smrt.
Sysop
Prej se prejmenoval, ale ma stejne deprese. Ale neni sam, ma andulku.
corona
Sysop:
„..na sebe od rodicu uz napsanej.“
– – –
Neměl, každý z rodičů 1/2, pozemek dtto.
.
Sysop
Ok, byla to moje spekulace. Ale mega dneska fakt neni nic, to daji mladymu nadejnymu studentikovi relativne snadno. Pokud vim, tak jeste pred par lety se davaly ctyri kila bez zaruky, kam to slo dneska, nevim, uvery necerpam.
Tak nebo tak, je to asi stak stejne dulezity, jako jeho barva slipu. Proste si vzal mega, cert vi, co za to krome tech krochen koupil, treba si predtim udelal rychlocestu okolo sveta. Je mi to fuk a na dany problem to nema zadny vliv.
Pripada mi to podobny vyplod, jako ze uvalime sankce na Rusko a ono nebude mit prachy na zbrane. Takze tady mel nekdo asi neodklepnout uver a vubec zadnej masakr by se nestal, protoze mladik by si rekl, ze se na to muze vysrat, kdyz mu na to ani nedaji prachy. Nebo ja nevim, co v tom krome pisalkovsky senzace vlastne hledat.
Alan.Cox
Sysop: Je to důležité, protože dostal úvěr, na který nesplňoval podmínky – slova policie. Běžný člověk v jeho situace by miliónový úvěr nedostal.
I kidyž mě osobně přijde, že žádný úvěr neměl. Že pouze policie vytváří virtuální příběh (ála Novičok nebo výbuch ruskými agenty ve Vrběticích). A postupně dodávají další a další kulisy a vymyšlené zápletky příběhy. S cílem, aby veřejnost držela hubu a nešťárala, a věřila oficiální verzi.
Sysop
Ktere podminky nesplnoval? Podminky banky, nebo policie? Kdo je to ‚bezny clovek‘? Same otazky.
Alan.Cox
Sysop: Vidím, že jsem šlápl na kuří oko.
Zvláštní je, že Sysop chválí Jana Mrcasíka za jeho „seriózní“ rozbory, ale nenapadl jeho jedinou otázkou totální výcuc z prstu, který zde nad touto debatou leží. To nechává Sysopa zcela chladným, ačkoli lživost příspěvku Jana Mrcasíka volala až do nebe.
Ale jak jde o pěníze, tak Sysop má rudou a vlčí mlhu. Vidí závist, vidí spekulace, vidí všechno. Prostě možná zažil závist od sousedů, já nevím a netuším.
Policie sdělila, že David Kozák neměl dostatečný příjem, aby dosáhl na půjčku.
Sysop
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 20:07
Klidni emoce, moje reakce nebyla na tebe, ale na ten vyrok policie. Nebylo zrejme, ktere podminky podle policie nesplnoval. Pokud ma policie nejaky vnitrni predpis pro to, jake podminky musi splnovat zadatel o uver, pak, holt musi tento predpis sdelit bankam a donutit je to akceptovat. Jinak je uver jen a pouze dohoda mezi dve soukromymi subjekty, do jejiz podminek je policii ale uplny hovno. I kdyby ten magor byl houmles na podpore, tak je ciste a jen a pouze veci banky, jesli mu presto uver poskytne.
Pokud doslo k selhani pracovnika banky a poskytl uver nekomu, kdo na nej podle pravidel banky dosahnout nemel, pak je to ovsem jina story a je to problem banky jako organizace. Atd.
Mrcasika neresim. Nevzpominam si, ze bych nekdy chvalil obsah jeho clanku, chvalil jsem jeho pristup k psani techto clanku, protoze si s tim dava hodne prace. Do jake miry jsou ty clanky vecne spravne posoudit neumim a nestoji mi za to se v tom vrtat, abych posoudil, do jake miry jsou to fakta a do jake blaboly. Takze jsem v podstate liny to resit a tak radeji na nej nepostekavam, protoze nemam v ruce argumenty.
Jedine, ceho jsem si v jeho clancich vsiml je, ze jsou tendencni. Velmi casto zapomina fakta, ktera mu nesedi do jeho vize. Ale to ja delam obcas taky, takze drzim hubu. V mem pripade je to sice spis hloupost, v jeho pripade spis potreba drzet jednotnou linii, ale to uz je jina pisen.
servisdok
Nemaluj čerta na zeď.
Oni jsou schopní vymyslet, že střílel doma i ve škole proto, že zjistil, že je adoptovaný, nebo tak něco..
Naši hrdinové, už se o řádné zamotání postarají.
kaBrnak
Tak to zase achtung! Ono to má svou logiku, že humanitní student FF nenávidí zbraně. Když se jeho vrstevníci přilepují k silnicícm a hýkají nadšením nad každou píčovinou kterou jim sorosovic média nacpou do hlavy, tak proč ne toto ?
Jak nejlépe zakázat legální zbraně: vzít si legální zbraň a jít s ní střílet do lidí.
Logika vyšinutého humanitního studenta, misantropa k tomu.
To že toho využily tajné služby, bez kterých by celou akci tak perfektně nezorganizoval, je už věc druhá.
Háček je v tom, že tohle vyžaduje extrémní vůli, sehnat si zbraně, naučit se s nimi střílet proto, že usiluju o zákaz zbraní.
Jak říkám, pomohla mu k tomu rozvědka a využila ho ke svým účelům.
V české banderovské republice totiž smí držet zbraně a vraždit jen banderovci. Ne původní obyvatelstvo.
Alan.Cox
kaBrnak: Hele, já si myslím své. Já si myslím, že David Kozák sehrál nějakou roli, na kterou byl tajnými službami najat, ale myslel si, že hraje jinou úlohu.
Třeba byl najat, aby přenesl a ukryl hromadu zbraní na fakultě – což by vysvětlovalo nesmyslný počet zbraní, které sebou tahal.
Třeba byl najat, aby střílel do vzduchu, což venku skutečně dělal – nezrakvil venku nikoho. Když se podíváš na videa, často střílel do vzduhu nebo vodorovně. Kdyby opravdu chtěl, tak tou zbraní může střílet lidi na ulici jako králíky, a stovku by jich dostal do rakce.
Všechny oběti byly uvnitř, a tam nemusel střílet David Kozák.
servisdok
S potřebnou mírou jistoty ani nevíme, zda ty zbraně sebou opravdu měl – nebo to jenom někdo tvrdí, že měl.
Nebyl to úplný idiot, který by riskoval např. vykradení/hacknutí/kontrolu skříňky ve škole.
Všechno jsou to neověřitelná tvrzení někoho, kdo nám už mnohokrát předtím lhal.
A nadále lže a lhát bude, protože na to lhaní, má od vlády patent.
servisdok
Například nikdo nevysvětlil, proč by s sebou proboha tahal ten historický kus, nebo toho škorpióna.
Začíná mi připadat, že to mají soudruzi tvrdiči už nějak překombinovaný a začíná se to sukovat.
Forge
servis:
Na tohle opravdu potřebuješ vysvětlení od někoho?
servisdok
Sám žádné vysvětlení už nepotřebuju. Znám ale hodně lidí, co by ho potřebovali.
Ty sám neznáš nikoho, kdo skoro bezvýhradně věří „novinám“?
Forge
servis:
Většina lidí který znám a potkávám věří tomu, co vidí v TV nebo čtou na Seznamsmrti.cz.Ale už taky ne bezvýhradně.To se od čínskýho moru hodně zlepšilo.Lidem došlo, že si z nich někdo tenkrát udělal prdel a jsou o trošku víc ve střehu.
Samo by to chtělo napovědět i v těch základních věcech.
Třeba udělat měnu jako v 1953 a nesrat se s tím!
PS:Kámoši jsou samo z pravěku, takže tam tohle odbydeme jedním slovem: Magor.
Alan.Cox
Což je způsobeno tím, že většina lidí si pamatuje pouze události staré týden, ti lepší maximálně měsíc. Žijí pouze v emocích událostí posledního měsíce.
Propaganda nemusí být ani moc chytrá. Stačí když něco měsíc vymlčí nebo měsíc překrývá jinou událostí – a většina lidí tím žije.
Například v době prosazování korespondenční volby Pávek vypustí balónek o přechodu na euro. A v médiích se řeší proč euro ano či ne. A mezitím se odhlasuje a nezvratně uzákoní korespondenční volba.
ty blbej balónku, chcou závazně vstoupit do té ojrovské sračky, ze které už není moc návratu v domnění, že se vo tom mluvit nebude, každej nad tím postopátý mávne rukou, jak kdykoli přetím, a najednou sme tam a přímá cesta hurá ukravína
Alan.Cox
To je kapitalismus. Kapitalismus chce ovládnout trh – klidně přes mezinárodní organizace.
Kdykoli dostane velkokapitál možnost pořádně ovládnout větší počet zemí – tak chtějí válku a dehonestují chimíry. Neexistuje větší vejvar než je loupení a válčení.
Sysop
A toho Skorpika s sebou opravdu tahal, nebo ho PCR nasla u nej doma? Matne si pamatuju, ze na fotce z chodby byl Glock. Ale mozna se pletu. Skorpik je v semiauto zbran uplne k hovnu, mozna to chtel jen ze zvedavosti.
Jasne, ale ja mam na mysli ten jeho historickej krumpl. Na pistoli je to velky a tim padem, pokud clovek nema nostalgii k LM, je to k hovnu. To i ta UZI strili v semiauto lip.
shane
On měl vz 61? Já měl za to, źe právě to EVO. Jen se ptám.
Sysop
Na fotkach byl prave starej typ. Trklo to do oci, protoze vedle Glocka a te kulovnice to byl proste extrem.
shane
Aha. Fotky jsem neviděl, jen jsem někde čet seznam. Dneska většinou když píšou o škorpionu, tak myslí ten EVO.
Starej škorp je legenda, tak asi proto. A ona to na blízko není špatná vražedná zbraň ani v semiauto. V některých ohledech i lepší než klasická jednoruční pistole. 7.65 není nic moc ráže, ale taky zabije.
jizlivec
Sysop 26.1.2024 v 23:13
„ja mam na mysli ten jeho historickej krumpl. Na pistoli je to velky a tim padem, pokud clovek nema nostalgii k LM, je to k hovnu.“
Aldo Moro by nesouhlasil…
shane
historický kus je co? Ta AR10? Ta se vyrábí furt a ta jeho byla zrovna jedna z těch dražších a lepších variant.
kaBrnak
„David Kozák sehrál nějakou roli, na kterou byl tajnými službami najat, ale myslel si, že hraje jinou úlohu.“
Samozřejmě. Tak nějak jsem to myslel. To jsou dvě rozdílné věci: k čemu byl zmanipulován aby udělal, a co si myslel že dělá.
Já momentálně zkoumám tu druhou věc. Co se mu v té pomotané hlavě honilo.
Protože to nebylo žádné woodoo ani hypnóza, ve které se tam motal s flintičkama. Tedy osobní motivaci měl. Ale dopadlo to samozřejmě jinak než očekával.
Další otázkou je, kdo mu za to co slíbil (vedle té subjektivní motivace). Rozhodně mu neřekli: budeš tu pobíhat s flintou a pak tě odpráskne policie nebo my. Spíš bych to viděl na slíbený evakuační plán, který ve skutečnosti nebyl v plánu.
Tam nahoře nakonec odhodil pušku a někdo ho odpráskl.
Ale takto si to zřejmě nepředstavoval.
Alan.Cox
kaBrnak: On hrál ale rozsáhlejšího úlohu!
David Kozák najednou, x týdnů před smrtí, razantně změnil své chování. Najednou začal kupovat zbraně, o které se nikdy předtím nezajímal. Najednou dělal x věcí.
Lze se domnívat, že jeho akce trvala někdy od října / listopadu 2023 a měla pokračovat třeba několik let. Tak si to aspoň myslel.
A jak ho najali? Slibovali mu nejspíše kariéru a spousty peněz. Třeba i se změněnou identitou jinde.
Můj názor je, že:
1) Stanislava Kozáka nezastřelil jeho syn, ale agent. David Kozák možná ani netušil, že jeho otec je mrtvý. Pokud je tedy mrtvý.
2) Stanislav Kozák na fakultě vůbec nestřílel. Střelbu prováděl někdo jiný. Proto je silná snaha neprovést identifikaci jeho těla.
3) S Klánovickou vraždou nemá David Kozák společného vůbec nic.
Detaily příběhu o Davidu Kozákovi se vytváří v oddělení fiktivní literatury někde na štábu. Dělá se to flexibilně a postupně se přidávají další detaily, aby veřejnost sežrala co sežrat má, a aby to posloužilo politickým cílům.
servisdok
Snad by se slušelo dodat, že úplně každému fízlovi je zcela u prdele, jestli mu nějaká veřejnost věří, nebo nevěří. Má to u prdele proto, že pokud bude jen elementárně poslouchat, tak má své jisté.
I díky povaze té „práce“, se nějakou důvěrou veřejnosti fízl vůbec nemusí zatěžovat.
On tu není od toho, aby se mu věřilo. Je tu od toho, aby byly spolehlivě splněny příkazy a rozkazy státní správy, která jej i z našich daní platí.
Schválně – až vám v budoucnu zaklepou na dveře, zkuste jim říct, že zrovna jim dvěma nedůvěřujete a aby odešli.
Alan.Cox
servisdok: Fízlovi je to jedno. Ale toto je hra inscenovaná poněkud výše než je nějaká Česká policie.
A věřte, že fízlovi řeknete mnohem snáze, abyšel pryč – než to řeknete třeba agentům MI6 nebo CIA nebo Mossadu, když zaklepou na vaše dveře. Pokud tedy vůbec zaklepou.
Forge
servis:
Tak to pohřbíme: Onehdá jsem u tebe chtěl vyžebrat alespoň tu brožurku.Došlo mi, že nemáš čas spisovat „Servisdokovův průvodce elektromagnetismem“, plus dvacet svazků dodatků.
Jenže shrnutí na dvacet stránek je o veliké koncentraci.No, a jelikož jsi roztržitý a rozháraný, tak na to zapomene a budiž to na věky věkův zapomenuto.
kaBrnak
Na celé věci je vůbec nejzajímavější to HROBOVÉ TICHO.
V době kdy každý má facebook, zvlášť mladí frikulíni, a když třeba Dáda ožralá upadne na chodník tak do druhého dne to ví celá Praha a do dalšího i zbytek republiky.
A tady neexistují žádní svědci, ani jejich příbuzní. Přitom se tam reálně motaly desítky lidí. Kteří mají reálně stovky příbuzných a známých co z nich tahali detaily.
A přítom nikde nic ?
Nikdo nic neví, nikdo nic neslyšel, o nikom neví, všichni co se tam motali v tu dobu, jsou zřejmě sirotci bez přátel.
Alan.Cox
kaBrnak: Když se bude mlčet, udělá se nejméně přehmatů ve vymýšlení fiktivního příběhu.
Ty mladé a příbuzné umlčeli tím, že přeci nebudou dělat slávu Davidu Kozákovi. A kdyby mluvit chtěli, tak jim to zase nezveřejné média, protože z piety o tom nebudou psát. A kdyby se do toho někdo moc šťoural, tak si ho vezmou do parády gorily, protože ministr vnitra Vít Rakušan řekl, jak se nebude informovat o události.
servisdok
Naprosto přesně – kdo dneska nemá smrtfón a v něm všecky možný sítě, jakoby nebyl.
Rodiny údajných 14 zastřelených, mlčí jako zařezané a nikdo se nikoho na nic neptá?
Holt stalo se, tak my budeme ti slušní, proto se nebudeme nikoho na nic vyptávat.
Nebudeme mu přece dělat popularitu, přestože je po smrti i jeho otec, ale matka nikoliv, budeme hezky česky dodržovat pietu a bobříka mlčení, že?
Tak s tímhle ale běžte do prdele, libtardi i s dozimetry, pěkně za ruce.
Alan.Cox
Psát o ožralé Dádě je bezpečné. Psát o politickém tématu, kde ti jde po krku vnitro – je nebezpečné. Každý novinář riskuje jen do výše svého platu.
RBMK
Divné, že nejsou ani žádná videa z místa třeba na tiktoku a gore webech, nikde nic.
Forge
kaBrnak:
To je přeci jasný.Už to vyčpělo.
Nevím jak na sítích, ale obyvatelstvo už to neřeší.
Zato tady na Dfenzu to frčí.
servisdok
No, to odhození pušky z ochozu až dolů, k tomu ty ruce nad hlavou, to mě zajímá velmi.
Možná jsem jenom blb prostý, ale neviděl jsem hodnověrné video, kde by tento moment byl zaznamenán.
Někdo jiný takové video viděl? Případně kde?
A neplete si to veřejnost s tím, co fízl řekl do vysílačky, že údajně vidí?
corona
servisdok:
„..co fízl řekl do vysílačky, že údajně vidí?“
– – –
Už se mi to přesně nevybavuje – byl to fízl, nebo ten hyperaktivní novinář?
.
servisdok
Zpola rozmazané video, jakoby zevnitř budovy a do toho až podezřele kvalitně zaznamenaný, mírně zvýšený hlas fízla s dlouhou zbraní. Dávali to na té televizi, které jako jediné máme věřit.
corona
servisdok:
Tak to byl fízl.
On tam na sousední budově pobíhal hochštapler Jiří Forman…
Průser, ale u nás je zítra Masopustní průvod a já chtěl jít za Ramba.Již od toho osudného prosincového večera špatně spím.
To je větší průser.
No nic.Půjdu za krajíc suchého chleba.
fatdwi
Forge: aby se na Vás podle toho starého vtipu neseběhli hladové davy. Běžte radši za steak, kaBrnak říkal, že na to už nikdo nemá, tak Vás nikdo nepozná.
Forge
Ne, mám to vyzkoušené.Suchý krajíc se musí namazat…
Sysop
X-D Presne to mne napadlo.
fatdwi
Sysop: jestli ona nebude jen informace, která předběhla svou dobu a nebyla dostatečně dlouho dezinformací. Tj. ten zákon, že se má paní den před svými 85. narozeninami dostavit na euthanázii ještě není venku, ale systémy už s tím počítají, holt vývojář dělá, co se mu řekne a nesleduje u toho noviny:-)) Až se bude věk snižovat na 80, tak už si to soudruzi pohlídají, hlavně nepanikařit:-))
Sysop
Tak, vlastni aktivita pak jen kurvi vzletne myslenky kolektivu. Kdyby baba neprudila, tak je uz ted mrtva hlady a vsechno bylo cajk.
Alan.Cox
Stejně je zajímavé, že mě finanční úřad nepokládá za mrtvého, a z toho důvodu po mně přestává vymáhat placení daní. Vždy považují člověka za mrtvého jen když mu stát má něco platit.
Sysop
Jo, podobne zvlastni je, ze FU rad prijde k nekomu do obydli, zato kdyz nekdo prijde k obydli urednika, tento se citi byt ohrozen a krici, ze to neni demokraticke.
Programovat mysl se dá úspěšně i reklamou, propagandou, nemusíme na to mít zlé muže z KGB nebo CIA. Ale zrovna u Oswalda je to to poslední, co by mi přišlo divné. Prezident se chce stáhnout z Vietnamu, udělat audit FEDu a posvítit si na financovánií CIA. A pak ho střelí divnej týpek na dálku, kdy je to jen tak tak na hranici uvěřitelnosti, divnýho týpka, kterej nikdy necekl o přiznání nebo motivu zastřelí ještě divnější týpek cestou k soudu, těsně poté zhebne ve vězení na raka a jeho žena záhadně zbohatne. Ale komise říkala, že přesně tak to bylo, takže konec otázek :-)
Zajímavé je, že ženy záhadně zahynuvších slavných hudebních hvězd si vždy značně polepšily.
A kupodivu žádná nemá potřebu pátrat jak to se smrtí jejich miláčka bylo doopravdy. Zato mají potřebu si užívat nabytého bohatství všemi doušky.
Hádanka: Je to žluté a žije to z mrtvého Brouka, co je to ?
No kdybych zemřel, tak můj majetek připadne mé ženě a dětem. Kdybych byl bohatá rocková hvězda, tak jim zbude spousta majetku. A až dotruchlí, tak budou dál žít na levelu na jaký byli zvyklí. Co je na tom za záhadu.
Tak dědici po bohatých si často polepší, zejména pokud sami tak bohatí nebyli.
Pátrat je možno, ale kdybych pátral po smrti někoho mě blízkého, nebudu to rozkřikovat. Tedy nevím, z čeho vycházíte, že nepátrali.
Tato úvaha má zásadní slabinu.
A je to pravda tak napůl. Zmanipulovaného blbečka tajné služby umí naverbovat a ještě ho v tom podpořit. Ale většinou je to jen návnada. Na místě jsou ještě další skrytí střelci a agenti, kteří dělají to co dostali zadáno. A nakonec toho blbečka zastřelí, aby policie měla vraha a dál už po ničem nepátrala.
Ve spolupráci s novináři pak vymyslí sáhodlouhé příběhy okolo toto vraha, a veřejnost jim to sežere i s navijákem.
Takto to probíhalo i s Kennedym, i s tím troubou z FF UK. Jak přes kopírák. Policie má vraha, případ uzavřen, dál se nikdo na nic neptejte. Hlavně ne na okolnosti, které vůbec nesedí a nezapadají do sebe.
Třeba u toho mamlase z FF UK hlavní vymytí mozku probíhalo na té škole a ideologická masírka z médií a vůbec z naprosto degenerativního multikulti prostředí Prahy.
Nechal by se k tomuhle překecat nějaký okresná čutálista co je u dobrovolných hasičů a za kravínem klátí místní lepé děvy ?
To asi sotva.
Praha je líheň všech druhů degenerátů, deprivantů, úchyláků a psychopatů. Ty pak stačí jen vhodným způsobem popostrčit a tu demonstrují proti Burešovi, tu se přilepují k magistále, tu vraždí lidi puškou na FF.
Tenhle systém produkuje šílence a magory, je to něco jako předpékané kaiserky, které stačí vhodně „dopéct“ ke splnění potřebného úkolu.
Tahle masová manipulace davem, ze kterého dělá stádní sebevražedné lumíky, je mnohem zajímavější než nějaké hypotetické a těžko prokazatelné MK ultra.
Ostatně, i staří hypnotizéři věděli, že člověka v hypnóze donutíte dělat jen to, čeho by i tak sám byl schopen. Tedy psychopata zhypnotizujete k čemukoliv, zatímco morálního člověka k tomu ani hypnózou nepřinutíte.
Jak to vypydá ve společnosti, která je celá morálně vadná, to snad ani nemusím dodávat.
Suma sumárum, člověka nelze k něčemu naprogramovat jako robota ke konkrétnímu úkolu. Ale lidské stádo lze léty šlechtění zmanipulovat k naprosto sebevražednému chování, kdy jde proti vlastnímu zájmu, zájmu svých dětí a proti přežití do budoucna.
🙂 Dobře ty, ale na ňamtary a mlaskoně je to dlouhé. Či nemají receptory vnímání a možná i omezenou kapacitu vědomí s postoji zaměřenou ryze egoisticky.
😡 Zemští škůdci & kde není morálka tam je bída v pojetí jakkoliv.
Brutopýr:
Jantarům a tydýtům bych to mohl dát ve formě obrázkového leporela „verze pro děti do 2 let“ a stejně to nepochopí.
Jen by to vzteky poslintali a roztrhali. Takže raději tu pogumovanou PVC verzi pro úplné kojence, která je fyzicky odolnější a odolná všem tělesným tekutinám (to kdyby se někdo z nich u toho případně i posral)
Možná by jim k ukojení stačil dudlík, tkz šidítko. Jednou ho kámoš nosil v hospodě na šňůrce a když potkal a že měl „protivníky tak na setkání s nimi dudlal. .-) Zvíře
Ktorý zle prerozprávany film je toto? Alebo je to nejaký komiks? Nemalo tu pôvodne byť zverejnené v zjemajvlek alebo nejaký podobný blbo-konspiracny web?
To sa vážne rieši nejaký sci-fi román z 50 rokov ako nejaká skutočnosť?
Podľa tohto príspevku síce existujú jedinci s poruchou schopní vraždiť ale je k tomu treba tajnú službu s agentmi. Inak sa nič nestane. Magor si zoženie zbrane a do konca života bude sedieť v pivnici, pozerať do kúta a čakať na tajných aby zrealizoval svoj plán. Aké jednoduché. Máme scenár a navlecieme ho na všetko. Načo nejaké dôkazy? Písali na dfensovi, že to tak vždy je, tak to tak je. Asi sa pán veliaci operatívec na dôchodku nudí a aj aj nás, ovce, zasvätil do Tajov schovanych v jeho maknucom mozgu
Některá uvedená fakta svědčí o tom, že by nemuselo jít jen o výmysl – takto sa dnes píše.
Vymyslím nejakú chujoviny, zlepim to z nesúvisiacich hlúposti a zakončím takýmto vseobjimajucim vyhlásením. Bola kórejská vojna? Bola. Takže to je fakt a preto môže byť celý článok prauda.
Máte recht. A myslet si, že tenkrát v Texasu střílel Oswald, to může jen Warrenova komise, nebo někdo podobně zpozdilý.
aby ti náhodou nepraskla žilka
Hypotéza o úspěšném programování vrahů není konspirační teorie (i když potenciál se jí stát má). Existují dobré důkazy o tom, že se o to různé organizace snažily a není praktický důvod se domnívat, že by to nešlo…
Nicméně, jedna skutečnost tuto hypotézu (stejně jako většinu konspiračních teorií) spolehlivě vyvrací. Už by se to totiž dávno provalilo a uplatnilo na komerční, lépe asi řečeno kriminálně-komerční, bázi. Proč bychom se dnes běžně nezbavovali nepohodlných lidí v našem okolí pomocí takových zombie? Holt milionek nebo dva dám, aby bejvalka neotravovala… Ledaže by to bylo extrémně nákladné a nebylo by možné najít cestu ke zlevnění a/nebo by adepti byli extrémně (psychicky, biologicky) vzácní. Ale i tak by se našli na světě určitě tisíce adeptů a byla by to celkem veřejně známá skutečnost, že se dá pořídit dokonalý, i když trochu drahý, nájemný vrah, který zcela zapomene, kdo si ho najal.
Tak od středověkých Hašašínů přes afgánské madrásy a Charlese Mansona až k dnešním Navy Seals atd, jde o to přesvědčit dotyčného, že má něco udělat, co by běžně asi neudělal. Dostatek drilu a přesvědčení a je to. Oproti tomu přesvědčit o tom někoho, aby to udělal de facto proti své vůli a ještě o tom nevěděl je překomplikované. Když po světě běhá dost lidí, co pro prachy udělají cokoliv a pak zahynou při autoněhodě nebo jim spadne fén do vany.
Podle některých komentářů bylo základem projektu MK-ultra vytvoření disociativní poruchy brutálním sexuálním zneužíváním v ranném dětství. Utrpení muselo být tak velké, aby donutilo „testovaný“ subjekt vytvořit si alternativní únikovou osobnost. Točil se kolem toho nějaký Sidney Gottlieb (nepřekvapivě s židovskými kořeny).
Dále probíhali i pokusy na mladých lidech, s vysokými dávkami LSD a dalších dobrot. Dost úchylné se mže jevit, že podle některých svědectví svoje děti poskytovali k pokusům nadšení USA vlastenci.
Ale vše co jsem napsal jsou určitě jen hnusné dezinformace, které budou z netu a z našich hlav brzy vymazány:)
Jak je možné, že se stále nikdo neptá na klíčovou otázku: motiv střelce z FF UK ??
Ptá, ale nikdo neodpovídá.
A ti, co tvrdí, že mají dopisy s motivem a přiznáním Klánovic, prej aby nenaváděli další, tak nesmějí.
Ten motiv sám, musí být ale sakra výživný. Minimálně musí potvrzovat, že dotyčný Kozák nebyl tak úplně magor.
Nebo motiv může potvrdit, že to udělal kvůli věci, která běžně sere třeba milion dalších lidí.
A sere je každým dnem čím dál víc.
Magor to byl určitě velmi zvláštní, byl dost dobrým studentem:
https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/175003/130335627.pdf?sequence=1
zatímco jiní studenti jsou tam zcela normální:
https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/80796/130187507.pdf?sequence=1
To se přece nevylučuje.
Znal jsem člověka, který za celou dobu svého vzdělávání nepoznal jinou známku, než jedničku.
Nedovedl se ale najíst příborem, i se lžící nakládal neobratně. Při té jeho, až jaksi zvláštně zdeformované zvídavosti, při kázání mohutně prděl v kostele a nechápal, proč to někomu vadí.
Nakonec to své trápení ukončil ještě před vojnou. Na úplně obyčejném kusu pevného konopného lana a na zábradlí rodného domu.
Kdyby se do toho opřela hysterka Slonková, tak jsem si jistý, že do pár týdnů je nějaký „dopis“ na světě.
Jenže hysterka Slonková drží basu s Dozimetrama, tak se do ničeho neopírá.
Kdyby se do toho opřela tím stejným stylem, jako onehdá do estébáka, kdy mu málem vlezla do kvartýru ve švajcu a vymyslela na tvitr Šumana, to by byl rachot!
Mozna, ze v dopise stoji neco jako ‚ten ustav vymejva lidem hlavy a produkuje spolecensky nepouzitelny jedince, kteri nevytvareji zadne hodnoty a tuto spolecnost jen tahnou ke dnu a k valce‘, nebo nejakej podobnej neprijatelnej nesmysl.
Nu, naposled se někdo ptal na to, jestli právě ústav jako FF nemůže mít něco společného s produkcí sociopatů.
Odpovědí mu bylo trestní oznámení od univerzity.
Kdo se ptá ještě intenzivněji, toho můžou navštívít „muži v kožených kabátech“ a dopadne jak „muž s koženou brašnou“.
Naposled se to stalo Nele Lískové, ale ta dopadla o dost líp, když ji navštívili dva „muži v kožených kabátech“.
Předpokládám, že ta paní s takovými návštěvami při své činnosti počítá. Upřímně jsem čekal, že se o někoho, kdo navazuje styky s Doněckem a jezdí tam budou zajímat rozvědky, ale že vadí i název spolku atd, to bych nečekal. Když tu můžeme mít valašského krále nebo prezidenta Liberlandu, tak proč ne konzulku Doněcka. Koneckonců čemu vadí, že si nějaká samozvaná země vydá své pasy, jmenuje si vyslance, nějaký barák označí za ambasádu, tak co – platí tu zákony ČR a s tím jejich pasem nic nepořídí.
Od počátku jsem ten případ vnímal, jako celkem primitivní provokaci a upřímně mě překvapilo, že na to kdokoliv z orgánů státu skočil.
Právě to, že na takový oschlý špek, někdo od státu skočil, vypovídá o jeho stavu mnohem víc, než si hňupové ala fatdwi dovedou představit.
Popis psychické manipulace – „přípravy“ – popisuje Čingiz Ajtmatov v románu Stanice Bouřná: Den delší než století (1977), do češtiny přeloženo též pod názvem A věku delší bývá den (1987).
Předmětná osoba se u něj jmenuje mankurt.
Původ slova je patrně kdesi v Kirgizstánu.
Myslím, že se bavíme o dvou naprosto nesouměřitelných problémech:
1) Naprogramovat někoho, egal koho, protože vraždit se bude někde na ulici, kde toho Lennona může krochnout v podstatě kdokoliv.
2) Naprogramovat konkrétního jedince, protože se bude vraždit nějakej Escobar, k němuž se jen tak někdo „z ulice“ rozhodně nedostane.
Srovnatelně vnímám i dilema „naprogramovat někoho k tomu, aby propadl vražednému běsnění“ vs. „naprogramovat člověka k tomu, aby strojově přesně zabil konkrétní osobu“.
Zcela obecně, u obou dvou variant „1“ jsem ochoten uvěřit, že nějak to půjde, a možná to ani nebude prohibitivně složité (protože vlastně stačí vytipovat vhodného jedince a ze stávajícího magora udělat o něco většího). Naproti tomu, obě dvě varianty „2“ mi nepřijdou úplně reálné. Tedy ne, že by to nešlo, ale nebude to tak zcela snadné, ani bezpečné. Nějak si nedovedu představit, že by neexistoval jednodušší způsob, jak krochnout například zrovna toho Lennona. Po světě běhají minimálně tisíce lidí, kteří, řečeno s Vonnegutem, zabijou kohokoliv za tisíc dolarů a cestovní výlohy.
Ad2 a ty tisíce lidí. Nj, ale to by nebyla žádná výzva. Správnej konspirátor je něco jako kutil domácí. Co by kupoval sekačku, když si ji může vyrobit z motoru z pračky a listovýho péra z žigulíka. :)
Tak jasně, nezabýváme se tady konspiračními teoriemi proto, abychom si procvičili aplikaci Occamovy břitvy, to je jasná věc. Ale mně to nedá, tak jsem se nechal trochu unést :-)
není péro jaksi tak nejak vole…zahnutý?
O to je to větší výzva…
Napadla mě taková drobnost – ve zcela opačném gardu, než uvažuje autor článku.
1) Ten frustrát z FFUK se chtěl pomstít a zkazit co nejvíce lidem, které nenáviděl. To je definice všech těchto masových školních vrahů bez výjimky.
2) frustrát nenáviděl i svého otce, kterého ostatně zavraždil.
3) Každý držitel zbraně ví, že po každém masakru následují orgie zakazovačů zbraní. A frustrátův otec miloval sportovní střelbu a své zbraně, a jeho kamarádi zhusta nejspíše také.
Není nereálné, že kromě toho že zkazit život svým nenáviděným spolužákům z FFUK chtěl frustrát zkazit život i nenáviděným střelcům jako byl jeho otec. A že naschvál dotáhl na místo činu i zcela nevhodnou AR-10, na kterou ale mají novináři fetiš, naschvál zrovna před projednáváním nového zákona o zbraních proto, aby to „lidem jako fotr“ zavařil a zkazil jim život co to jen jde. Což by se mu podařilo dokonale, ta AR-10 to okamžitě dotáhla na titulní stránku hystericky zakazovačského čísla Reflexu.
Nebylo by to poprvé – ten frustrát, co vyvraždil mešitu na Novém Zélandě, také ve svém manifestu výslovně napsal, že vraždil zbraní s cílem vyvolat celosvětový zákaz zbraní (v naději, že by to v USA vyvolalo občanskou válku, kterou si NZ frustrát přál.)
Novozélandský manifest byl i proto okamžitě zakázán, protože jinak by mohly zaznívat nepohodlné dotazy stylu „soudružko premiérko, proč chcete v reakci na masakr zakázat zbraně, když pachatel masakru jasně napsal, že spáchal masakr právě abyste vy zakázala zbraně?! Nejdete mu tím tak trochu na ruku?“
Ad 1) Nikdo sice nezná motiv Davida Kozáka, ale Jan Mrcasík ho tedy zveřejnil. Už mi jasné, že analýzy Jana Mrcasíka jsou výcucy z prsty, případně automatické testy při počítání planět plotu. Neznáme-li fakta, Jan Mrcasík si je vymyslí, a je zase sluníčkovo!
Ad 3) Je veřejně známo, a bylo to uvedeno v každém druhém článku o masové vraždě na FF, který jsem četl: Stanislav Kozák neměl rád zbraně, a snad ani žádnou nevlastnil. Proto si musel David Kozák půjčit milión v bance před vraždou a zbraně si koupit.
Jestli jsou všechny úvahy Jana Mrcasíka tak v souladu s fakty jako toto, už to vysvětluje mnohé jeho závěry.
Alan.Cox:
1)
Ano, Jan Mrcasik takto funguje. „Umí“ vyplnit informační mezeru.
3)
Stanislav Kozák pracoval na bezpečnostním oddělení na letišti v Ruzyni. Zatím jsem nikde neviděl informace o jeho vztahu ke zbraním.
.
Ad 3) David Kozák si zbraně musel koupit. Všude jsem četl, že jeho otec neměl vztah ke zbraním a nijak zvlášť ho nezajímaly.
Jeho otec byl dlouholetým zaměstnancem ruzyňského letiště, kde měl na starost bezpečnost. “Byl jedním z desítek řadových bezpečáků. Procházel samozřejmě dvakrát do roka prověrkou, ale ta není zaměřená na zkoumání rodinných záležitostí. A nebylo nám známo, že by sbíral zbraně nebo někam chodil střílet,” uvedl v rozhovoru s Neovlivní.cz jeden z jeho šéfů.
(https://neovlivni.cz/strelec-si-na-jare-registroval-sedm-zbrani-nikoho-to-nezarazilo/)
„Napadla mě“ podľa mňa znamená, že to je „nápad“, ktorý nemusí byť nutne reálny, ale je to jedna z možností.
grg:
„…nemusí byť nutne reálny, ale je to jedna z možností…“
– – –
Když jsem stejným stylem nadhodil jemu, hned se durdil a prskal, jak kdybych si hrál na neomylného.
Už je takovej, no…
.
Corona: Pokud jsi někdy opravdu zřetelně napsal, že nadhazuješ hypotézu a já se „durdil jako by sis hrál na neomylného“, tak bych se za své mladší já musel stydět.
Ale protože ti poslední dobou zcela zřetelně splývám s fatdwim, shiftym a pár dalšími -zřejmě dle kréda „autorem všeho, co se mi nelíbí byl automaticky Mrcasík“, což je ostatně na části českého internetu víceméně oficiální doktrína-, mohu o tom naštěstí silně pochybovat.
Každopádně díky všem za názornou připomínku, proč jsem sem vlastně téměř přestal komentovat. To bych musel být úplný masochista, fuj :P
Alan.Cox 26.1.2024 v 16:11
„Proto si musel David Kozák půjčit milión v bance před vraždou a zbraně si koupit.“
Bylo už někde zveřejněno, kolik si doopravdy půjčil a kolik ho ty zbraně stály?
Zatím jsem četl jenom o jedné drahé pušce…
jizlivec 26.1.2024 v 16:47:
Jen kvéry cca 200 klacků.
.
Tu ar10 s výbavou spočítali na nějakým střeleckým fóru na cca 140 000. Zbytek žádný špeky nebyly a moh je mít klidně z druhý ruky. Těch 200 000 bude plus mínus odpovídat.
Ten údajnej půjčenej milion s tím vůbec nemusí souviset, 200k žádný závratný prachy nejsou a pokud plánuju masovou vyvražďovačku, tak k tomu nepotřebuju plnou káru zbraní za mega. Stačí krochna do dvacky a hromada zásobníků, když už teda nechci škudlit a kupovat bazarovku.
Jak ochotně banky půjčí milión člověku, který je student bez příjmu, nemá čím ručit?
Stačí mít nějakej pravidelnej pohyb na účtu a už ti banky cpou předschválený půjčky horem dolem. Sem se schválně koukal a nabízí mi jich několik, celkem asi za tři mega. Žádný extra výhodný půjčky to sice nejsou, ale kdyź víš, že je nebudeš muset splácet…
A studenti na VŠ si běžně přivydělávaj. A klidně moh mít od rodičů stavebko, to dneska dělá kde kdo.
A kdo ví, jestli nějakou půjčku vůbec měl. Nemá cenu si půjčovat mega, když ti bohatě stačí pár desítek tisíc.
…a nevime, jestli treba kus toho baraku, co tam chtel delat ohnostroj, nemel na sebe od rodicu uz napsanej. To pak banka rada prachy nacpe.
No jasně. A milion dneska nejsou žádný velký prachy. Dva průměrný roční platy. Z toho se banka neposere, není rok 1995.
A popravdě řečeno, otázka Kde na to vzal mi z celý tý lapálie přijde ta nejmíň zajímavá.
(https://www.centralniregistrdluzniku.cz/zpravodajstvi/masovy-vrah-david-kozak-1000000-kc-mel-k-dispozici-na-zbrane)
Takže jediný co policie sdělila je, že měl úvěr a že koupil zbraně. Zbytek je akorát spekulace novináře. Včetně toho, že neměl žádný příjmy.
Ono toho policie sdělila více. A pustila i náznak informace o příjmech Davida Kozáka. Nechám na vašem hledání.
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 19:18
A ty jeho prijmy maji krome opovrzeni v lidech jeste spustit zavist, nebo co je cilem?
Sysop: Cílem jsou fakta. Cílem nejsou ideologicky vyfiltrovaná fakta, kdy Sysop nechce vědět nic o příjmech, protože milión je pod jeho prahem vnímání. A protože je Sysop naočkovaný dogmaty typu, že všichni bohatým závidí peníze, což je klasická pravicová mantra.
Podstatou je, že za své situace by mu banka prostě milión nepůjčila. Ačkoli uznávám, že milión je pro vás tak akorát na nákup smažených brambůrek.
shane: já myslím, že kdejakou socku to zajímá, protože kromě zákazu zbraní by se taky daly zakázat, co já vím, nadlimitní peníze?
Jsem onehdá hledal nějakej daňovej update a už nevím na jakým serveru to bylo (finance.cz? finmag? měšec,…?) a první viditelná reakce v diskusi byla (protože se to týkalo toho slavnýho okrádacího, pardon „úsporného“ balíčku), že je to na houby, protože tam není nic o tom, že by se milionářům, co mají peníze na účtu, tyto znovu zdanily. Nějaká soudružka, podle nicku. Takže poptávka by byla a voliče je třeba vyslechnout a uspokojit.
Jeste chvili budou lidi volit levici a probehnou tady novy padesatky. Tentokrat to budou druzstva s telesnymi organy a namisto Tondovy financni reformy prejdeme na CBDC. Ve finale jeste Zeleni poresi bytovou otazku tak, jako to bylo drive (optimalizace obytne plochy objektu lidmi bez pristresi) a budou jen sama pozitiva a socialni jistoty na vecne casy.
Sysop: Máme tu pravici téměř na hranici fašismu. Nevšiml jsem si, že by ODS a spol. prosazovala levicový sociální ohled k dělníkům a jejich situaci. Naopak je tu maximální ohled na potřeby korporátů a oligarchů. To se levicí nazvat skutečně nedá. Buď pravicové nebo fašistické strany, ale levicové určitě ne.
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 19:30
Ale to uz se tady prece probiralo nekolikrat, Mlho, ze klasicky fasismus byl levicacky s tim, ze z pravice si jen vycucal zdroje. Jinak to byl kolektivismus az na pudu. Staci se na to podivat tak, jak to puvodne bylo definovane a myslene, takovy ‚navrat ke korenum‘ a pak se nemuzeme divit, ze soucasna kolektivisticka levice je podporovana imperialistickou lobby uplne stejne, jako to bylo za Duceho. Jen, tehdy, ten fasismus hral na delnickou notu, aby ziskal sirsi podporu chudych. Dneska se to spis hraje na nenavist vuci opozici, protoze realizovat nejake socialni jistoty se nikomu nechce. Bud nevi, jak na to a nebo na to nemaji prachy, protoze ty potrebuje prave odsat ta imperialni cast nekam do soukromych kapes.
Jen se opakuju – Ada take budoval levici na zakladech nemecke strany pracujicich a jako zdroje si volil imperialisty, kterym slibil tucne zisky ve valecnem prumyslu. Takze to jeho naoko pravicactvi je jen povalecna lez. Duce to mel podobne – urednicka vlada spojena s podnikatelskymi zdroji. Ale vzdy to byl kolektivismus, zadny individualismus a svoboda.
Pokud si tohle clovek srovna v hlave, pak se nemuze divit vyroku, ze dnes take zijeme v dalsi forme fasismu. Silny kolektivismus z Brusele, do toho lobby ruznych kseftaru s vojenskym matrijalem, energiemi, povolenkami,… a k tomu bubnovni na valecne bubny a cenzura jako krava. Vynechal jsem neco?
Sysop: A korporát není kolektivistický až na půdu?
Jinak fašismus (bez přídomků) je výsledek dlouholetého působení echtovní pravice. Je to prostě podkuřování nejsilnějším subjektům na trhu, což jsou korporáty a oligarchové. Které si postupně podrobí i vládu a instituce, protože mají jaksi čím, a nejsou jim k tomu dávány žádné překážky.
Znovu říkám, že současná vláda je sakra pravicová jako řemen. Podle všech těch teoretických pravicových ideálů.
Nazývat současnou vládu levicí je podle Orwella: „Mír je válka, svoboda je otroctví, slabost je síla“. Tedy kukaččí vyměněný význam termínu a obsahu.
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 20:02
Proc si myslis, ze korporat je pravicovy? Musis slapat brazdu, volnost nula, vlastni myslenky nula, vsechno pekne s davem, ja tam nevidim pravicoveho lautr nic. Jako, ze to cely patri hrstce lidi a proto pravice? V Kremlu taky vladla hrstka lidi. V Bundestagu pred sto lety taky. Podle spicek, ktere toci klikou prece nepoznas, jestli je to pravice, nebo levice, protoze ty spicky maji uplne stejne cile – ovladat masy a mit se z toho dobre. Pouzit je pro svoje cile. Jakmile vytvoris strukturu, ktera nestoji na dobrovolnosti, nemuze to byt pravice.
Prave proto, ze nacismus i fasismus vzesly z levice, tak soucasna (predevsim bruselska) vlada jsou levicove. Na jejich realne cinnosti neni vubec, ale vubec nic pravicoveho.
Prave ona zamena levice za pravici byla v povalecne Evrope jednotna. Protoze jak zapad, tak vychod nastolili levicovy system a nacky s fasounama bylo potreba jasne ohranicit, tak byli prohlaseni za extremni pravici. A tato nesmyslna lez se traduje uz osmdesat let, protoze se to soucasnym vladam hodi.
Staci se podivat na dobove predvolebni plakaty NSDAP a srovnat je treba s povalecnymi plakaty socialnich demokracii na zapade a komunistu na vychode. Uplne a presne ta sama hesla, pindy o rodine, kolektivistickych jistotach, pevnosti statu a spolecenske sounalezitosti. Uplne a presne to samy. Vsechno to na Netu dohledas. Ony zatnute pesti delnicke tridy.
Prave proto, ze to takto je, tak se dari v tom fasismu dale pokracovat, jen s jinym programem. Cil je ale stejny. Nacci to meli hozeny do svetovlady a ciste rasy, fasouni hrali predevsim na silny stat. Proto Ada videl fasismus jako nedokonaly, slaby a malo ambiciozni. Ale smer meli oba stejny.
Sysop: Korporát jako subjekt společnosti je to nejpravicovější co si můžeš vymyslet. Nic pravicovějšího než korporáty, banky a oligarchie není.
Dá se dokonce skoro říci, že korporáty jsou bohem a svatou uctívanou krávou pravicově smýšlejícího člověka. Všechna pravicová hesla podporují korporáty a oslabují všechno pod nimi. Neregulovaný trh nejvíce posiluje korporáty, oligarchy a banky. Všechno ostatní jen oslabuje.
To, jak to funguje uvnitř korporátu – je nepodstatné. Uvnitř každé organizace to funguje tak, že volnost není absolutní, je tam nějaká vnitřní hierarchie. Ale to je naprosto nepodstatné. Korporát vystupuje navenek jako právní celek.
Typickou krajni pravici je anarchie. Ta je ovsem s korporatem v prikrem rozporu. Takze nekde hapruje pojeti, nebo rovnou definice.
Typickou krajní pravicí je aristokracie a typickou levicí pak buržoazie. Zbytek je jen zmatení pojmů:) ono se to rozdělení na levici a pravici dost mění v čase. Navíc politická scéna je o dost komplikovanější než zasedací pořádek za časů Gladstonea, nebo kdy to rozdělení na left a right vzniklo.
Lepší je ta dvouosá politickà mapa, kde na jedný ose je ekonomická svoboda a na druhé občanská svoboda.
Co se týče anarchie, tak kibucy a různý utopicko socialistický komuny se dají taky brát jako anarchie, ačkoliv pravicového tam toho moc není, s jejich extrémním kolektivismem.
Sysop: Definici pravice nikdo nezná, protože si to každý představuje jinak.
Ovšem všechna pravicová hesla typu „malý stát“, „žádné regulace“, „pouze neregulovaný trh“, „všechno zprivatizovat“ a další – vedou pouze k posílení korporací, oligarchie, mafie a bank – nic jiného. Všechny ostatní subjekty to potlačuje a oslabuje.
Takže všechna pravicová hesla vedou – při praktické aplikace – k zániku malých a středních firem (případně jejich pozice do velmi bídných a zotročených služeb velkým), k zániku funkce státu (jejich řízení zezadu korporaráty a oligarchy), k obrovskému posílení korporátů a monopolizaci světa korporáty. Jiný výsledek tak „skvělá“ pravicová hesla nakonec nemají.
Takže se řídím tím, že pokud to vypadá jako kachna, kdáká to jako kachna, chová se to jako kachna – tak je to kachna.
Budu rád, když mi kdokoli vyvrátí, že aplikace pravicových hesel vede k něčemu jinému než k monopolizace světa obřími nadnárodními korporáty a rodinami oligarchů. Ale toto je jediný výsledek pravicových hesel, pokud se důsledně uplatňují. Nikam jinam pravice nevede.
Toto neni pravda, opakovane to bylo vyvraceno, dokonce i zde na tomto serveru.
Lojza: Nemáš pravdu, a tvůj názor byl opakovaně vyvrácen, dokonce i zde na tomto webu.
Kdyz myslis…rozhodne nekdo jako ty mi nestoji za to venovat tomu vice casu, no jen jsem te na to chtel upozornit.
Lojza: Prostě nemáš žádné věcné argumenty, tak si ještě zkusil „drzé čelo lepší než poplužní dvůr“. Děkuji za objasnění. Máš pouze sektářskou víru, kterou jsem svatokrádežně narušil, a to je celé. Ovšem rozporovat můj příspvěk věcnými argumenty nedokážeš. Ubohost poslední křeče typu, že mi nechceš věnovat čas už raději ani nebudu komentovat.
Alan.Cox
27.1.2024 v 16:44
budu rád dyž ně předložíš nejakej příklad aplikace toho, vo čem to dřístáš
a né že sis promnul koule a zjevily se ti nejaký fantasmagorie, který sem kýbluješ, ale skutečnej příklad; já teda pár příkladů z historie znám a dycky to vedlo k výraznýmu vystřelení danejch ekonomik vzhůru, ale třeba máš nejaký lepčí, uka, poudej nebo ser písmena
Behemot: Konkrétní příklad, prosím. Protože abstraktní „vždy to vedlo“ je na úrovni matrixu. Konkrétní příklad není těžké rozstřílet na kusy.
Jen aby bylo jasné, já tvrdím něco o pravicových heslech, ani slovo jsem neřekl o levici nebo jejích heslech.
Pravicová hesla vedou k vystřelení vzhůru jen tehdy, když není globální monopol. Například vzestup úrovně lidí na Západě byl proto, a jen proto, že se státy obávaly konkurence Východu – tehdy socialistické soustavy států. Musely se proto chovat sociálně citlivěji, neb by moc neposloužilo, kdyby západní občané odcházeli za lepším na východ, že.
Jak to vypadá, když se elita, oligarchové a korporáty přestávají obávat konkurence vidíte ve 21. století. Okamžitě sráží ekonomiky a země do chudoby. Mluví se o tom, že vlastnictví aut je moc. Lidem údajně stačí k bydlení 8 m2. Lidé by neměli tolik jíst maso. Snižují se důchody. A vlády už zhusta ani nepředstírají, že slouží korporátům a zahraničí.
píčo tys s tím dolezl, tak sázej, si mysliš že jako to budeš votáčet a tak levně se z toho vykroutíš? checht, to zkoušej nekde ve školce
Ale toto je jediný výsledek pravicových hesel, pokud se důsledně uplatňují.
pumpuj a ať to vole lítá!
Behemot: Zatím jsem jediný, kdo píše něco konkrétního. Ostatní mě rozporují stylem „možná“, „mohlo by“, „vždy vedlo“ – ale nic posazené do reality. Není na co reagovat.
Zatím jsem jen sáhl na pravicová desatera. A zdá se, že echt pravičáci je nedokáží ani obhájit ta svá hesla.
Já nejsem levičák, ale odmítám slepotu nad tím, že důsledné uplatňování pravicových hesel nevede k monopolizace světa několika nadnárodními mocnými subjekty. S tím, že budou paraziticky vysávat vše, co se hne, a uvedou svět do chudoby, bídy a války. Jak ostatně vidíme dnes – ekonomický propad Západu, a strašné natěšení na válku s Ruskem, Čínou, Araby. Jaká škoda, že se nedá válčit třeba s celou galaxií. Chcete totální válku?
Alan.Cox
27.1.2024 v 17:43
věta-důkaz, vyvěťuješ se tady až moc, teď eště ten důkaz
já nepopírám do jakejch sraček to tady vede, ale to je právě kombinaca nebývalýho bobtnání stádu, zavádění prvků tzv. socyjálnýho stádu (což znamená všeho hrozně moc sebrat a nekomu občas, za splnění způlky zkurvenejch nesplnitelnejch podmínek nejakou almužnu vrátit, hromady u toho prožrat), prorůstání kdejakejch korporátů a jiné kriminality do stádu (za účelem zneužití jeho aparátu pro svoje účely) a všeho, co z toho plyne (vysoký zdanění, neuvěřitelný byrokratický překážky na ÚPLNĚ VŠECKO atd.), a eště k tomu všemu pomatený ideologický kurvárny (dílem protože to vedou vypatlanci a dílem protože se tam nasáčkovali zloději co pod to schovávají svoje křivárny)
rejžáci třeba aspoň přiznávají napřímo, že sou těžká totalita zaměřená na výkon a proto v tomto ohledu jsou už pružnější než místní de facto totalita, co si ale hraje na kdoví co; navíc je tam ta rejžácká stádovitost a další specifika Asie, který tady nejsou (díky čemuž straně a vládě spousta věcí prochází snáz)
korupce je tam ale taky obrovská a kdo chce víc jak chléb a hry, tak pokud si zvládne vydělat (jakýmkoli způsobem), bere roha
Behemot: A kdo zavádí ten „socyjálný stád“? Kdo zavádí Green Deal? Kdo platí aktivisty? Proč banky, ta mekka pravicovosti, půjčuje jen těm, kdo mají ESG, a starají se o uhlíkovou stopu a jiné píčoviny?
Kdo platil nacisty a Hitlera? Že by ty nejpravicovější subjekty na zemi – západní banky, Rotschildové, Rockefellerové?
Jinak dříve bylo cílem ekonomie HOSPODAŘIT, způsobit rozvoj kraje a zemí. Dnes je cílem ekonomie nahnat maximální zisky korporátům za cenu totálního ožebražení všech lidí a zemí – vysát všechny zisky všem, co to jen jde. A to se nazývá pravice, a všechna pravicová hesla v limitě vedou přesně k tomuto. Silnější bere vše.
Do toho otázka: Je cílem pravice přivést lidi do totální chudoby, kdy jsou natolik existenčně závislé na vůli korporátů, že musejí podepsat i vlastní duši ďáblu? Nebo jak je to? Jestli je toto cílem pravicových ideálů, mělo by se to naplno říci.
Alan.Cox
27.1.2024 v 2:42
poslední dobou žvaníš naprostý sračky, vem si konečně prášek
fatdwi:
Socka.Co to je za divný slovo?Definuj!
shane:
To prvak a druhak je po něm.Tím to zhaslo.
Chápu, že to byl po Hepnarce další velký zásek v Praze a jsme v psychologii o mravenčí krok „dále“ a jsou a budou různé analýzy.
OT:
Co je vlastně s tím Breivikem?Slyšel jsem, že má život na hovno, anžto má starej plejštejšn a vůbec se k němu Norové chovají špatně.Prej samotka.To musí bejt pro něj horší než smrt.
Prej se prejmenoval, ale ma stejne deprese. Ale neni sam, ma andulku.
Sysop:
„..na sebe od rodicu uz napsanej.“
– – –
Neměl, každý z rodičů 1/2, pozemek dtto.
.
Ok, byla to moje spekulace. Ale mega dneska fakt neni nic, to daji mladymu nadejnymu studentikovi relativne snadno. Pokud vim, tak jeste pred par lety se davaly ctyri kila bez zaruky, kam to slo dneska, nevim, uvery necerpam.
Tak nebo tak, je to asi stak stejne dulezity, jako jeho barva slipu. Proste si vzal mega, cert vi, co za to krome tech krochen koupil, treba si predtim udelal rychlocestu okolo sveta. Je mi to fuk a na dany problem to nema zadny vliv.
Pripada mi to podobny vyplod, jako ze uvalime sankce na Rusko a ono nebude mit prachy na zbrane. Takze tady mel nekdo asi neodklepnout uver a vubec zadnej masakr by se nestal, protoze mladik by si rekl, ze se na to muze vysrat, kdyz mu na to ani nedaji prachy. Nebo ja nevim, co v tom krome pisalkovsky senzace vlastne hledat.
Sysop: Je to důležité, protože dostal úvěr, na který nesplňoval podmínky – slova policie. Běžný člověk v jeho situace by miliónový úvěr nedostal.
I kidyž mě osobně přijde, že žádný úvěr neměl. Že pouze policie vytváří virtuální příběh (ála Novičok nebo výbuch ruskými agenty ve Vrběticích). A postupně dodávají další a další kulisy a vymyšlené zápletky příběhy. S cílem, aby veřejnost držela hubu a nešťárala, a věřila oficiální verzi.
Ktere podminky nesplnoval? Podminky banky, nebo policie? Kdo je to ‚bezny clovek‘? Same otazky.
Sysop: Vidím, že jsem šlápl na kuří oko.
Zvláštní je, že Sysop chválí Jana Mrcasíka za jeho „seriózní“ rozbory, ale nenapadl jeho jedinou otázkou totální výcuc z prstu, který zde nad touto debatou leží. To nechává Sysopa zcela chladným, ačkoli lživost příspěvku Jana Mrcasíka volala až do nebe.
Ale jak jde o pěníze, tak Sysop má rudou a vlčí mlhu. Vidí závist, vidí spekulace, vidí všechno. Prostě možná zažil závist od sousedů, já nevím a netuším.
Policie sdělila, že David Kozák neměl dostatečný příjem, aby dosáhl na půjčku.
Re: Alan.Cox 26.1.2024 v 20:07
Klidni emoce, moje reakce nebyla na tebe, ale na ten vyrok policie. Nebylo zrejme, ktere podminky podle policie nesplnoval. Pokud ma policie nejaky vnitrni predpis pro to, jake podminky musi splnovat zadatel o uver, pak, holt musi tento predpis sdelit bankam a donutit je to akceptovat. Jinak je uver jen a pouze dohoda mezi dve soukromymi subjekty, do jejiz podminek je policii ale uplny hovno. I kdyby ten magor byl houmles na podpore, tak je ciste a jen a pouze veci banky, jesli mu presto uver poskytne.
Pokud doslo k selhani pracovnika banky a poskytl uver nekomu, kdo na nej podle pravidel banky dosahnout nemel, pak je to ovsem jina story a je to problem banky jako organizace. Atd.
Mrcasika neresim. Nevzpominam si, ze bych nekdy chvalil obsah jeho clanku, chvalil jsem jeho pristup k psani techto clanku, protoze si s tim dava hodne prace. Do jake miry jsou ty clanky vecne spravne posoudit neumim a nestoji mi za to se v tom vrtat, abych posoudil, do jake miry jsou to fakta a do jake blaboly. Takze jsem v podstate liny to resit a tak radeji na nej nepostekavam, protoze nemam v ruce argumenty.
Jedine, ceho jsem si v jeho clancich vsiml je, ze jsou tendencni. Velmi casto zapomina fakta, ktera mu nesedi do jeho vize. Ale to ja delam obcas taky, takze drzim hubu. V mem pripade je to sice spis hloupost, v jeho pripade spis potreba drzet jednotnou linii, ale to uz je jina pisen.
Nemaluj čerta na zeď.
Oni jsou schopní vymyslet, že střílel doma i ve škole proto, že zjistil, že je adoptovaný, nebo tak něco..
Naši hrdinové, už se o řádné zamotání postarají.
Tak to zase achtung! Ono to má svou logiku, že humanitní student FF nenávidí zbraně. Když se jeho vrstevníci přilepují k silnicícm a hýkají nadšením nad každou píčovinou kterou jim sorosovic média nacpou do hlavy, tak proč ne toto ?
Jak nejlépe zakázat legální zbraně: vzít si legální zbraň a jít s ní střílet do lidí.
Logika vyšinutého humanitního studenta, misantropa k tomu.
To že toho využily tajné služby, bez kterých by celou akci tak perfektně nezorganizoval, je už věc druhá.
Háček je v tom, že tohle vyžaduje extrémní vůli, sehnat si zbraně, naučit se s nimi střílet proto, že usiluju o zákaz zbraní.
Jak říkám, pomohla mu k tomu rozvědka a využila ho ke svým účelům.
V české banderovské republice totiž smí držet zbraně a vraždit jen banderovci. Ne původní obyvatelstvo.
kaBrnak: Hele, já si myslím své. Já si myslím, že David Kozák sehrál nějakou roli, na kterou byl tajnými službami najat, ale myslel si, že hraje jinou úlohu.
Třeba byl najat, aby přenesl a ukryl hromadu zbraní na fakultě – což by vysvětlovalo nesmyslný počet zbraní, které sebou tahal.
Třeba byl najat, aby střílel do vzduchu, což venku skutečně dělal – nezrakvil venku nikoho. Když se podíváš na videa, často střílel do vzduhu nebo vodorovně. Kdyby opravdu chtěl, tak tou zbraní může střílet lidi na ulici jako králíky, a stovku by jich dostal do rakce.
Všechny oběti byly uvnitř, a tam nemusel střílet David Kozák.
S potřebnou mírou jistoty ani nevíme, zda ty zbraně sebou opravdu měl – nebo to jenom někdo tvrdí, že měl.
Nebyl to úplný idiot, který by riskoval např. vykradení/hacknutí/kontrolu skříňky ve škole.
Všechno jsou to neověřitelná tvrzení někoho, kdo nám už mnohokrát předtím lhal.
A nadále lže a lhát bude, protože na to lhaní, má od vlády patent.
Například nikdo nevysvětlil, proč by s sebou proboha tahal ten historický kus, nebo toho škorpióna.
Začíná mi připadat, že to mají soudruzi tvrdiči už nějak překombinovaný a začíná se to sukovat.
servis:
Na tohle opravdu potřebuješ vysvětlení od někoho?
Sám žádné vysvětlení už nepotřebuju. Znám ale hodně lidí, co by ho potřebovali.
Ty sám neznáš nikoho, kdo skoro bezvýhradně věří „novinám“?
servis:
Většina lidí který znám a potkávám věří tomu, co vidí v TV nebo čtou na Seznamsmrti.cz.Ale už taky ne bezvýhradně.To se od čínskýho moru hodně zlepšilo.Lidem došlo, že si z nich někdo tenkrát udělal prdel a jsou o trošku víc ve střehu.
Samo by to chtělo napovědět i v těch základních věcech.
Třeba udělat měnu jako v 1953 a nesrat se s tím!
PS:Kámoši jsou samo z pravěku, takže tam tohle odbydeme jedním slovem: Magor.
Což je způsobeno tím, že většina lidí si pamatuje pouze události staré týden, ti lepší maximálně měsíc. Žijí pouze v emocích událostí posledního měsíce.
Propaganda nemusí být ani moc chytrá. Stačí když něco měsíc vymlčí nebo měsíc překrývá jinou událostí – a většina lidí tím žije.
Například v době prosazování korespondenční volby Pávek vypustí balónek o přechodu na euro. A v médiích se řeší proč euro ano či ne. A mezitím se odhlasuje a nezvratně uzákoní korespondenční volba.
Alan.Cox
27.1.2024 v 17:00
ty blbej balónku, chcou závazně vstoupit do té ojrovské sračky, ze které už není moc návratu v domnění, že se vo tom mluvit nebude, každej nad tím postopátý mávne rukou, jak kdykoli přetím, a najednou sme tam a přímá cesta hurá ukravína
To je kapitalismus. Kapitalismus chce ovládnout trh – klidně přes mezinárodní organizace.
Kdykoli dostane velkokapitál možnost pořádně ovládnout větší počet zemí – tak chtějí válku a dehonestují chimíry. Neexistuje větší vejvar než je loupení a válčení.
A toho Skorpika s sebou opravdu tahal, nebo ho PCR nasla u nej doma? Matne si pamatuju, ze na fotce z chodby byl Glock. Ale mozna se pletu. Skorpik je v semiauto zbran uplne k hovnu, mozna to chtel jen ze zvedavosti.
není vz. 61 škorpion jako EVO 3 škorpion.
https://www.czub.cz/firearms-and-products-family/evo-s#guns
Jasne, ale ja mam na mysli ten jeho historickej krumpl. Na pistoli je to velky a tim padem, pokud clovek nema nostalgii k LM, je to k hovnu. To i ta UZI strili v semiauto lip.
On měl vz 61? Já měl za to, źe právě to EVO. Jen se ptám.
Na fotkach byl prave starej typ. Trklo to do oci, protoze vedle Glocka a te kulovnice to byl proste extrem.
Aha. Fotky jsem neviděl, jen jsem někde čet seznam. Dneska většinou když píšou o škorpionu, tak myslí ten EVO.
Starej škorp je legenda, tak asi proto. A ona to na blízko není špatná vražedná zbraň ani v semiauto. V některých ohledech i lepší než klasická jednoruční pistole. 7.65 není nic moc ráže, ale taky zabije.
Sysop 26.1.2024 v 23:13
„ja mam na mysli ten jeho historickej krumpl. Na pistoli je to velky a tim padem, pokud clovek nema nostalgii k LM, je to k hovnu.“
Aldo Moro by nesouhlasil…
historický kus je co? Ta AR10? Ta se vyrábí furt a ta jeho byla zrovna jedna z těch dražších a lepších variant.
„David Kozák sehrál nějakou roli, na kterou byl tajnými službami najat, ale myslel si, že hraje jinou úlohu.“
Samozřejmě. Tak nějak jsem to myslel. To jsou dvě rozdílné věci: k čemu byl zmanipulován aby udělal, a co si myslel že dělá.
Já momentálně zkoumám tu druhou věc. Co se mu v té pomotané hlavě honilo.
Protože to nebylo žádné woodoo ani hypnóza, ve které se tam motal s flintičkama. Tedy osobní motivaci měl. Ale dopadlo to samozřejmě jinak než očekával.
Další otázkou je, kdo mu za to co slíbil (vedle té subjektivní motivace). Rozhodně mu neřekli: budeš tu pobíhat s flintou a pak tě odpráskne policie nebo my. Spíš bych to viděl na slíbený evakuační plán, který ve skutečnosti nebyl v plánu.
Tam nahoře nakonec odhodil pušku a někdo ho odpráskl.
Ale takto si to zřejmě nepředstavoval.
kaBrnak: On hrál ale rozsáhlejšího úlohu!
David Kozák najednou, x týdnů před smrtí, razantně změnil své chování. Najednou začal kupovat zbraně, o které se nikdy předtím nezajímal. Najednou dělal x věcí.
Lze se domnívat, že jeho akce trvala někdy od října / listopadu 2023 a měla pokračovat třeba několik let. Tak si to aspoň myslel.
A jak ho najali? Slibovali mu nejspíše kariéru a spousty peněz. Třeba i se změněnou identitou jinde.
Můj názor je, že:
1) Stanislava Kozáka nezastřelil jeho syn, ale agent. David Kozák možná ani netušil, že jeho otec je mrtvý. Pokud je tedy mrtvý.
2) Stanislav Kozák na fakultě vůbec nestřílel. Střelbu prováděl někdo jiný. Proto je silná snaha neprovést identifikaci jeho těla.
3) S Klánovickou vraždou nemá David Kozák společného vůbec nic.
Detaily příběhu o Davidu Kozákovi se vytváří v oddělení fiktivní literatury někde na štábu. Dělá se to flexibilně a postupně se přidávají další detaily, aby veřejnost sežrala co sežrat má, a aby to posloužilo politickým cílům.
Snad by se slušelo dodat, že úplně každému fízlovi je zcela u prdele, jestli mu nějaká veřejnost věří, nebo nevěří. Má to u prdele proto, že pokud bude jen elementárně poslouchat, tak má své jisté.
I díky povaze té „práce“, se nějakou důvěrou veřejnosti fízl vůbec nemusí zatěžovat.
On tu není od toho, aby se mu věřilo. Je tu od toho, aby byly spolehlivě splněny příkazy a rozkazy státní správy, která jej i z našich daní platí.
Schválně – až vám v budoucnu zaklepou na dveře, zkuste jim říct, že zrovna jim dvěma nedůvěřujete a aby odešli.
servisdok: Fízlovi je to jedno. Ale toto je hra inscenovaná poněkud výše než je nějaká Česká policie.
A věřte, že fízlovi řeknete mnohem snáze, abyšel pryč – než to řeknete třeba agentům MI6 nebo CIA nebo Mossadu, když zaklepou na vaše dveře. Pokud tedy vůbec zaklepou.
servis:
Tak to pohřbíme: Onehdá jsem u tebe chtěl vyžebrat alespoň tu brožurku.Došlo mi, že nemáš čas spisovat „Servisdokovův průvodce elektromagnetismem“, plus dvacet svazků dodatků.
Jenže shrnutí na dvacet stránek je o veliké koncentraci.No, a jelikož jsi roztržitý a rozháraný, tak na to zapomene a budiž to na věky věkův zapomenuto.
Na celé věci je vůbec nejzajímavější to HROBOVÉ TICHO.
V době kdy každý má facebook, zvlášť mladí frikulíni, a když třeba Dáda ožralá upadne na chodník tak do druhého dne to ví celá Praha a do dalšího i zbytek republiky.
A tady neexistují žádní svědci, ani jejich příbuzní. Přitom se tam reálně motaly desítky lidí. Kteří mají reálně stovky příbuzných a známých co z nich tahali detaily.
A přítom nikde nic ?
Nikdo nic neví, nikdo nic neslyšel, o nikom neví, všichni co se tam motali v tu dobu, jsou zřejmě sirotci bez přátel.
kaBrnak: Když se bude mlčet, udělá se nejméně přehmatů ve vymýšlení fiktivního příběhu.
Ty mladé a příbuzné umlčeli tím, že přeci nebudou dělat slávu Davidu Kozákovi. A kdyby mluvit chtěli, tak jim to zase nezveřejné média, protože z piety o tom nebudou psát. A kdyby se do toho někdo moc šťoural, tak si ho vezmou do parády gorily, protože ministr vnitra Vít Rakušan řekl, jak se nebude informovat o události.
Naprosto přesně – kdo dneska nemá smrtfón a v něm všecky možný sítě, jakoby nebyl.
Rodiny údajných 14 zastřelených, mlčí jako zařezané a nikdo se nikoho na nic neptá?
Holt stalo se, tak my budeme ti slušní, proto se nebudeme nikoho na nic vyptávat.
Nebudeme mu přece dělat popularitu, přestože je po smrti i jeho otec, ale matka nikoliv, budeme hezky česky dodržovat pietu a bobříka mlčení, že?
Tak s tímhle ale běžte do prdele, libtardi i s dozimetry, pěkně za ruce.
Psát o ožralé Dádě je bezpečné. Psát o politickém tématu, kde ti jde po krku vnitro – je nebezpečné. Každý novinář riskuje jen do výše svého platu.
Divné, že nejsou ani žádná videa z místa třeba na tiktoku a gore webech, nikde nic.
kaBrnak:
To je přeci jasný.Už to vyčpělo.
Nevím jak na sítích, ale obyvatelstvo už to neřeší.
Zato tady na Dfenzu to frčí.
No, to odhození pušky z ochozu až dolů, k tomu ty ruce nad hlavou, to mě zajímá velmi.
Možná jsem jenom blb prostý, ale neviděl jsem hodnověrné video, kde by tento moment byl zaznamenán.
Někdo jiný takové video viděl? Případně kde?
A neplete si to veřejnost s tím, co fízl řekl do vysílačky, že údajně vidí?
servisdok:
„..co fízl řekl do vysílačky, že údajně vidí?“
– – –
Už se mi to přesně nevybavuje – byl to fízl, nebo ten hyperaktivní novinář?
.
Zpola rozmazané video, jakoby zevnitř budovy a do toho až podezřele kvalitně zaznamenaný, mírně zvýšený hlas fízla s dlouhou zbraní. Dávali to na té televizi, které jako jediné máme věřit.
servisdok:
Tak to byl fízl.
On tam na sousední budově pobíhal hochštapler Jiří Forman…
.
Kecu, ze elektronicka obcanka nefunguje. Pritom to frci na prvni dobrou: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-chtel-do-mobilu-svoji-obcanku-system-mu-ale-nahral-doklad-manzelky-244569
Zda se, ze autori Evopcanky si udelali nejakou bokovku v UK: https://www.novinky.cz/clanek/koktejl-britske-seniorce-pravidelne-zastavuji-vyplatu-duchodu-urady-neveri-ze-stale-zije-40458097
Průser, ale u nás je zítra Masopustní průvod a já chtěl jít za Ramba.Již od toho osudného prosincového večera špatně spím.
To je větší průser.
No nic.Půjdu za krajíc suchého chleba.
Forge: aby se na Vás podle toho starého vtipu neseběhli hladové davy. Běžte radši za steak, kaBrnak říkal, že na to už nikdo nemá, tak Vás nikdo nepozná.
Ne, mám to vyzkoušené.Suchý krajíc se musí namazat…
X-D Presne to mne napadlo.
Sysop: jestli ona nebude jen informace, která předběhla svou dobu a nebyla dostatečně dlouho dezinformací. Tj. ten zákon, že se má paní den před svými 85. narozeninami dostavit na euthanázii ještě není venku, ale systémy už s tím počítají, holt vývojář dělá, co se mu řekne a nesleduje u toho noviny:-)) Až se bude věk snižovat na 80, tak už si to soudruzi pohlídají, hlavně nepanikařit:-))
Tak, vlastni aktivita pak jen kurvi vzletne myslenky kolektivu. Kdyby baba neprudila, tak je uz ted mrtva hlady a vsechno bylo cajk.
Stejně je zajímavé, že mě finanční úřad nepokládá za mrtvého, a z toho důvodu po mně přestává vymáhat placení daní. Vždy považují člověka za mrtvého jen když mu stát má něco platit.
Jo, podobne zvlastni je, ze FU rad prijde k nekomu do obydli, zato kdyz nekdo prijde k obydli urednika, tento se citi byt ohrozen a krici, ze to neni demokraticke.