Když už je zmíněno „genderování“, tak mi příjde pozoruhodné, že stejnou událost hodnotí různí lidé zcela opačně. Nota bene scénu, kterou pozorují v klidu domova na monitoru a mohou se k ní kdykoli vrátit, jakýkoli úsek si znovu přehrát. Jak pak soudit různé „mítů“ události, které se staly před deseti a více lety?
Dachsmeister
@JH
tak zejména je vždy dobré pustit si celou nesestříhanou verz když už se tady káže o diskusních faulech.
Je tam taky drobné „nedorozumění“ se Sikorskim.
Zmiňovaná konfrontace s Hitlary je tou marginální součástí, nad tím onanuje je MAGA v USA a pokud to mělo zafungovat jako pozvánka do Bílého domu, tak pecka, kopnout do woke reprezentanta zabere vždycky.
To, že si Macinka veřejně stěžuje na to, že EU parlament je bezzubý může znamenat jen to, že je to buď idiot, nebo EU federalista a fakt nevím, co je horší.
CBATbI CTOKOKOTOB
Kikinův hošík je to.
Malej Jarda
A to je to, oč kráčí……
semancko
EU parlament je bezzuby pretoze nemoze predkladat legislativu, tuto funkciu ma iba EK. A system frakcii to je teda uzasny vydobytok. Ale to je v zakladnych zmluvach a neda sa s tym nic robit.
Trochu mimo témy, ale môže mi vysvetliť, prečo najneschopnejšie a najtupšie osoby ako Ursula Leyno a Kaja Kallas sú stále na svojich pozíciách? „Náš“ Šefcovic nie je o nič lepší. Nahrabú si, zničia ekonomiku a vyjdú z toho beztrestne.
Sysop
Prave proto, ze demokracie je jen divadlo pro plebs. Ve skutecnosti se figurky ridi odjinud.
Jihočech Honza
To je zase přehnaný, jasně, že si elity umí zařídit věci, o které jim jde i mimo demokratický proces, ale nějakou váhu volby přeci jen mají. Ani za minulého socíku nebylo všechno řízené z Moskvy, ani to nebylo možné. Už jsem tu jednou doporučoval knihy Karla Durmana:
Američané uvažovali nad komunistickým spiknutím a plánem na ovládnutí světa, přitom byli Sověti zavaleni probléby s rekonstrukcí Sojuzu po válce a jejich zahraniční politika byla naprosto oportubistická a chaotická.
Winston Churchill velmi realisticky zhodnotil svou roli válečného premiéra: „Nemohl jsme prosadit všechno, co jsem chtěl, ale dokázal jsem zabránit tomu, co jsem doopravdy nechtěl.
Volby především rozdají karty, a určí, která část elity má jakou podporu. Strana nemůže zůstat jak kůl v plotě, jak říkal Miloš jakeš blahé paměti.
DavidV
„Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou
Ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou
Ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce
A z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce
Ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce
A z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce“
leon
A plebs určuje do jaké míry ta demokracie divadlem je.
Ne nadarmo se říká: máme vládu jakou si zasloužíme.
Jihočech Honza
Protože ony nejsou tak „tupé a neschopné“. V umění působit na lidi, navazovat užitečné kontakty, zastávat „správné“ hodnoty jsou zdatné víc než dost.
Je to uzavřený kruh. Obyčejní lidé na europarlament serou, i když je to jeditá volená instituce v EU, takže je tam nadprůměrné zastoupení liberálních demokratů. A proč by měli odvolávat Uršulu, když by místo ní potvrdili někoho jiného se stejnými názory?
CBATbI CTOKOKOTOB
Protože na babu v politice ještě nevynalezli ekvivalent ultimátní třaskaviny typu anonymous vzpomínka na hádejteco před dvaceti lety.
Hehe, to mi připomíná scénku, kterou vyprávěl Josef Vágner z kina někde v Keni nebo v Ugandě, když na plátně vypukla hromadná rvačka, servali se solidárně i diváci v publiku.
Sysop
Cert vi, jestli v Keni maji i pornokina…
Jihočech Honza
To bylo někdy v sedmdesátých letech kdy tam jezdil chytat velkou zvěř.
V jedné bigglesovce zase byla scénka, kde chválili své malajské spolubojovníky, že je nebylo potřeba učit bojovat, jen jim dát moderní zbraně. Ale když šel jeden z nich na western, radši mu pistole zabavili, aby si nezastřílel spolu s herci. „Mám rád kačera Donalda, to být velký rozumbrada“.
Sysop
To jeden nemusi ani do Keni, sel jsem pocatkem devadesatek ke kamosovi vecer domu na kus plku a koukam, ze mel v celym patre otrevreny okna, pritom to bylo v zime. No a vejdu do obyvaku, na videu jeste bezi Komando, ve strope dulek a na stole onanyrka brokovnice. Prej cistil…
Pohodar
tak pozor, aktualita. ta blbka hillary teď nově bude v diskuzi „maischberger“ v německý stádní televizi. dle reakce stejný kokotiny jako u macinky. koukat nebudu, zblbnul bych
Sysop
Vzhledem ke vseobecne nalade, kterou v Risi pozoruju, si stadni Fernsehen jen kope hrob.
Pohodar
tak já doufám, že nejen tam. ale to je opravdu hrůza, co z nich leze za masírka. někdy v minulých zimách byl sníh, tak s odkazem na názorově správnou studii tvrdili, že je sníh, ale je teplejší než dříve, teď mi přišlo vtipné video, kde se probíralo s meteorologem proč je tolik sněhu v cortině, a samozřejmě je to tím klimawandel, ale autor toho videjka to zpestřil scénkami s funésem…to je fakt masáž, co se tam děje, ale na tak debilní úrovni
Sysop
Bylo by to xmichu, kdyby to nebylo k placi.
mik
ved mozno macinka nie je rodeny diplomat ale tej starej sove to dobre povedal.
nas byvaly konzervativny ministerza SMER a funkcionar organov OSN mal sice perfektnu anglictinu ale zase mal velmi rad mlade dievcatka u nejakeho epsteina. pedo
CBATbI CTOKOKOTOB
Tak někdo je na mladé holky, někdo na staré rakety, ale náš ministr zahraničí nemá ani jednu z těchto slabostí. Kikinova škola!
coto furt blekotáš, nejseš trochu (víc) nemocnej na hlavinku?
yoker
Ano, Macinka potěšil. Jen tak na okraj: to, co tam sedělo, nebyla Clintonová, ale nějaká její dvojnice. Skutečná Clintonová je už mrtvá. Už je to dávno, co se to přetřásalo.
fatdwi
yoker: Putin je taky dávno mrtvej, taky už se to na seznamu hodněkrát přetřásalo. Dvojníci už jsou dnes vymakaní, prakticky jsou to výsledky genové terapie a mozek už doktoři přeoperovat do nového těla umí, to není problém. Takže oni to vlastně jsou dvojníci jen fyzicky, mentálně jsou to pořád oni. Samozřejmě, tohle je dostupné jen pro vyvolené, normální člověk nemá šanci se k něčemu takovému dostat, i kdyby na to měl peníze. Že třeba Clintonová není v těle nějaké mlaďošky je dané hlavně tím, že by to plebs ještě nezvládl a mohla by zavládnout nemístná panika. V jedné tajné organizaci ale udělali na Clintonovou boudu a rozborem DNA zjistili, že i když je už dávno mrtvá, tak tady ta „dvojnice“ (nebo co to vlastně je) má DNA shodnou a tím se vše potvrdilo. Tohle ale běžní plniči latrín vůbec netuší, ani Macinka o tom zjevně nic neví, je to škoda, mohl ji tím totálně odrovnat. Ale takové odhalení by asi „powers to be“ nenechaly jen tak a Macinka by skončil buď mrtvej nebo v blázinci.
Sysop
Cert vi, co vsechno je v podzemi na Epstajnove ostrove. To nahore bylo beztak jen kryti ;-)
fatdwi
Sysop: pšššššt!!!!!! No a kde to asi vymysleli, tenhle věčnej život a proč tam potentáti jezdili?
Nějaký píchání holčiček je akorát zástěrka, kterou se zabaví plebs a to důležité je samozřejmě skryto. Teda bylo, nežs to teď proflákl, jdu se schovat do sklepa, snad mě nenajdou. Ty čekej bombu v autě cestou z práce, loučím se s tebou, bylo to fajn pár let v týhle e-hospodě, ale je konec:-(
Sysop
@fatdwi
Kua… je to venku. Jdu vytezit Skrytapravda, jestli uz maji moji IP.
Jihočech Honza
Anebo ty tajné laboratoře CIA na Ukrajině.
Sysop
Klika, ze nasevase alternativa ma vsechny hen ty tajne informace pod palcem a tajne je zverejnuje. Na kazdou oficialni CIA laborator pripada urcite aspon deset tajnych.
PeS
Jinými slovy, jsou to vypěstované klony. Ty mají samozřemě DNA identickou… Identické mají i mentální schopnosti.
Jihočech Honza
Nebylo námětem jedné scifárny to, že klony vypadaly stejně, ale s každým dalším procesem byly hloupější a hloupější?
@yoker Fskutečnosti dvojník. Se divím zrovna u Vás, jinak tak zkušeného ve čtení skrytého, přehlédnout ty jasné signály.
Diplomatický dárek pro našeho pana ministra. Jenomže jak byl pan motorista rozpálenej, ten vstřícný krok světových elit nezaznamenal a pustil se rovnou do klinče.
Kdybych tam byl já, tak bych ju jako starší poslal diplomaticky do piče.
Hroch
Aktuální Macinkovy činy trochu legračně připomínají, jak Klaus před lety přednášel v Davosu, jak správně budovat kapitalismus…třeba svého učitele překoná a stane
se světovým politikem, pokud ovšem neusne na vavřínech a nepropadne chlastu.
Sysop
Klaus prednasel i to, jak spravne budovat socialismus. On to proste umel podat, o tom zadna.
Macinka je jina generace. Nemusim ho, ale to neznamena, ze svoji praci nutne dela spatne.
—
Vám s DFensem nebude vyhovovat nikdy nikdo :-). Jako ti dědkové, nadávající na všechny a na všechno…
Sysop
Ja na Macinku nenadavam, jen rikam, ze ho prilis nemusim. Udrzuje mne to ve strehu. Uz jsem v minulosti parkrat podlehl kouzlu nejakeho politika a emoce mi zastinili racionalni uvazovani.
Taxi na to jen davam bacha.
dritchie
Bacha si dávám taky. Ovšem momentálně je Macinka můj nejoblíbenější ministr. :)
Jak je to teď v Říši?
Od doby, co nedělám pro německou firmu, nemám takový přehled.
Kupříkladu ZDF má nějaký průser s manipulací s dokumentárními videi… Vnímají to germáni vůbec nebo jdou pořád za vůdcem a o státní propagandě se nediskutuje?
Chtělo by to nějakou podrobnější zprávu – možná článek. Vážně je to tam pořád beznadějné?
Sysop
– Germani to vnimaji
– Germani porad voli to same, AfD stoupa moc pomalu
– pokud se AfD dostane k moci, mozna bude velke diveni, jak pro opozici, tak pro jeji volice
– ano, je to porad stejne beznadejne
– pokud se to nahodou preklopi tak, ze vetsina Germanu by konecne volila nejak racionalne, dozene to mladez s volebnim pravem a privandrovalci
Childeater
Sysop 17:49
Neříká se mi to hezky, ale AfD není dobré řešení.
Její core jsou tvrdý nacisti, prostě nový NSDAP. Jen to balí do pseudopravicových pindů.
Když se podíváš na volební mapu, tak AfD jsou východní a chudý Němci, Prušáci atd. Pro ČR fakt žádná výhra.
A ta strana jde nahoru proto, že už i Němci začali volit proti tradičním stranám a žádnou alternativu nemaj.
Kdyby lidovci (CDU/CSU) vypraskali čmoudy bejkovcem a zavedli trochu Ordnung und Sauberkeit, měli by pohodlnou ústavní většinu.
Jihočech Honza
ChE: pro nás pořád lepší nacisti, než islamisti, nebo zhroucený stát jako Libanon. V současné demografické situaci od Němců žádný nový boj o „Lebensraum im Osten“ nehrozí, spíš budou mít problém s tím udržet, co už mají a vybojovat alespoň něco zpátky. Kolik procent lidí má migrační pozadí, třetina? S tím nemá smysl snít o nějaké čisté rase.
Childeater
Nikterak o německé nacisty nestojím, naprosto upřímně. Je to nadřazenej ksindl a rovnocenné partnerství je s nimi nemožné.
A šéfovat chtěji voni.
Jihočech Honza
Však já taky ne, ale musíme to brát, jak to je. A síle rozumí i nadřazený ksindl. Pokud si uchováme aspoň trochu homogenní populaci, průmyslovou a znovuvybudujeme přiměřenou vojenskou sílu, apokud budeme mít dobré vztahy se středoevropskými sousedy (aneb podunajská monarche 2.0), nemusíme se Nměcka bát.
Childeater
Promluv si někdy s nějakým Maďarem o tom, jak si představuje spravedlivé Maďarsko a co si myslí o Podunajské monarchii…😉
Jihočech Honza
Zrovna Maďaři si nemají zas tak co stěžovat, však taky hrabě Tisza dobře věděl, proč nejít do války. A koneckonců to byli hlavně oni, kdo zabránil jakékoli smysluplné reformě.
O fungování R-U se můžeme hádat, ale základní princip byl správný, ostatně se o něco podobného snažili Přemyslovci, Lucemburkové i Jagellonci.
Childeater
JH 9:34
Maďaři jsou možná víc národovci než Němci, teda vlastně naprosto určitě jsou. Každej Maďar je přesvědčen, že současná podoba Maďarska je nespravedlivě okleštěná a ostatní státy (typicky Slovensko) vznikly vlastně na jeho úkor, když byli tak poškození v rámci Trianonské smlouvy.
Velmi zajímavý rozhovor s Arpádem Soltezsem a Michopulosem proběhl minulý pátek, musím říct, že mi pomohl dát si do správných souvislostí dost věcí, které mi nebyly úplně jasné.
Jihočech Honza
ChE: Že Maďarsko bylo nespravedlivě okleštěno kvůli prohrané válce, kterou nevyvolalo, to si bude myslet většina lidí, možná kromě Slováků, Srbů a Rumunů. I když vzhledem k tomu, jak se v posledním půlstoletí ke svým národům chovali, tak to úplně nespravedlivé a nezasloužené nebylo. Ale národní stát byl tehdy v módě a žádné vizionáře, kteří my budovali multinacionální Uhersko na občanském základě, tehdy neměli.
Netuším, jak moc vlastenečtí a jak moc asimilovaní jsou Maďaři v okolních zemích, ale odhaduji, že by to SK+RO+RS museli hodně přivést na buben a vlastní Maďarsko naopak k rozkvětu, aby to vyvolalo nějako iredentu.
Childeater
JH 11:49
Je to každopádně ta nota, na kterou hraje Orbán. V maďarštině ostatně ani není výraz pro nějaké Uhersko; oni tomu vždycky říkali jen „Magyarország“, Maďarsko.
Sysop
Ja jsem zvedav, co ted Orban vykouzli s tou UA. Ma moznost to bud totalne vyhrat vcetne voleb, nebo totalne posrat, vcetne voleb.
Pohodar
teda já se klepu hrůzou že to projede, protože to by byl víceméně konec odporu v uhniji a ta kunda by měla pré
Childeater
Sysop
Petr Maďar mu šlape na paty a v průzkumech vítězí. Jedu za měsíc do Budapešti na konferenci s kolegy, jistě se něco dozvím. Každopádně, s kým z Maďarska mluvím, tak je na Orbána nasranej.
Fidesz má i spoustu skandálů na státní úrovni, plus to Orbánovo soukromý impérium začalo Maďary dosti srát.
Pravda, Orbán si postavil na míru volební systém a ovládá média, sociální sítě, instituce.
A ví, že když prohraje tak půjde do tepláků, to maj s Babišem společný.
Sysop
Fidesz vzdycky kradl na statnich zakazkach. To pamatuju odjakziva. Ale jestli Orbana odstavi, tak je z Paprikasova Titanic a my muzeme zapomenout na potencialniho spojence. Slovaci dtto.
Childeater
Babiš se s nimi (Orbán + Fico) paktovat až tak moc nechce, toho potenciálního spojence můžeš odškrtnout už teď. Nehledě na to, že Fico už ví, že Orbán se na něj nedívá jako na spojence, ale jako na potravu.
Babišovy zájmy jdou směrem Agrofert; ano – má fabriky i v Maďarsku a na Slovensku, ale prachy mu posílá Brusel a Německo.
A co je alternativou proti tradičním německým stranám, když to není AfD?
Kdo dostal němce tam, kde jsou?
Tradiční strany.
Sysop
Jo, AfD neni dobre reseni, ale je to lepsi reseni, nez stavajici nereseni.
To je soucasny problem Rise.
Childeater
Sysop 10:12
AfD může asi pomoct Němcům, minimálně ve smyslu toho, že si začnou vážit svojí identity a přistřihne to křídla woke a klima agendě.
My – jako Češi – bysme na tom asi nevydělali, soudím.
Obávám se toho, že by mohla vzniknout další Říše, kde by mohly být pravidla ještě mnohem tužší než jsou teď, která by zahrnovala etnické Němce jako vládnoucí element a která by se nemazala s nějakou podřadnou existencí, jako jsou třeba čmoudi, nebo Češi.
Klingbeil už na tom začal makat, zatím do toho teda musel přizvat Polsko – je moc velký a moc silný. To se ale Čechů netýká.
Pohodar
ale zkusit se to musí, protože klasika to nedá, ta zrudla a zezelenala
Sysop
Eben. Co ‚by mohla AfD‘ je jedna vec, ale co realne dela CDU/CSU plus Grüne, je jasne a hmatatelne poznat.
fatdwi
Childeater: nepřu se o AfD, ale s tou volební mapou – tu tady máme taky, chudí Češi volí Babiše, moudří bohatí pětidemolici. Nemyslím, že je cokoliv z toho „výhra pro ČR“, s Němci si nemáme co vyčítat. Resp. proč by oni měli být nějak zásadně chytřejší? Očekávat od lidí mozek je v případě iracionální věci, jakou jsou volby, naivní.
Childeater
Tím jsem chtěl demonstrovat to, že tam kde volí lidi AfD, jsou lidi tradičně více manipulovatelní a náchylní k jednoduchým řešením.
Nic jiného za tím nehledej.
Lidi jsou samozřejmě v principu stejní tady i tam.
fatdwi
Childeater: s tím nesouhlasím, manipulovatelní jsou všichni stejně. Pouze se mění podněty, které na ty lidi fungují. Jinak by socky volili AfD a chytří zápaďáci něco úplně jiného než dnes. Místo toho jsou ale úplně stejně blbí (manipulovatelní) a volí Schmerze.
Čím hůř bude, tím větší trefa bude sázka na lůzu – vzestup AfD je de facto přímo úměrný rychlosti chudnutí Německa.
Childeater
První dvě věty si odporují a zároveň mi dávají za pravdu.
Chudí lidé jsou snáze manipulovatelní, protože jejich problémy jsou palčivější a snáze pojmenovatelné.
Samozřejmě, že socky volí AfD. Je to vlastně další typická dělnická strana.
RomanL
Blbost.
shifty
Progresivistický levicový antifáci zcela určitě nevolí AFD. Volí nějakou šílenou levici. Linke, Grune atd.
já bych to neviděl tak jasně. jak v afd, tak ve voličích je hodně „elit“, akorát se k tomu veřejně nehlásí. tedy soudci, doktoři, podnikatelé, kantoři atd. tipnul bych, že většinou je to o tom, jestli se při své činnosti setkají s dopady současné politiky (přivandrovalci, zdražení energií atd). co jsem se bavil se starou bavorkou (mají rodinný podnik), tak říkala, že když se jí někdo na ulici zeptá v průzkumu, co volí, tak řekne, že tradičně csu. ale u voleb prý nikdo nevidí, kde udělá křížek
fatdwi
Childeater: to si vážně myslíte? Jak si může odporovat realita? Jste asi nikdy nedělal nic v marketingu, že? S cílovkami se fakt nepracuje tak, že „tahle je míň manipulovatelá než tato“. Pokud si to myslíte, jste pozoruhodně neznalý. Z pohledu psychologie (na které marketing stojí) není rozdíl mezi lidmi v manipulovatelnosti, ale pouze v podnětech, kterými je nutné je manipulovat.
Že Vám to připadá jako „snáze“ je jen Vaše neznalost problematiky. Přitom bych si myslel, že vidíte, že úplně stejně snadno šlo zmanipulovat „bohaté“ k volbě Schmerze.
Doporučuji se podívat úplně jinam a zamyslet se nad průřezem očkovanců při covid games. Chytří nejsou očkovaní a naběhli tam jen idioti? Jako fakt? Máte to tak v okolí? Předpokládám, že podobně jako já máte většinu socbubliny mezi vzdělanější částí populace. Jaké procento z nich šlo na tečku? Nižší než průměr? U mě naopak rozhodně vyšší, opíchaných máme v ČR cca 70 %, v kanclu to ale bylo odhadem 90. Jak je tedy možné, že ti „hůře manipulovatelní“ byli zmanipulovaní více?
grg
fatdwi: Len či to s tým očkovaním a 90 % nebude trochu ten princíp „všetci sú blázni, len ja som lietadlo“. Teda či je viac manipulovaná jedna alebo druhá strana. Mám dojem, že to „zospodu“ ani nejde dostatočne spoľahlivo určiť (považovať sa za neomylného arbitra svetových procesov síce môžem, ale bude to nejako zakotvené v realite?). Ukazuje sa, že vakcíny neboli tak super, ako tvrdili jedni, ale ani tak hrozné, ako tvrdili druhí.
fatdwi
grg: nevím, co znamená, že „nebyly tak hrozné“ – mám v blízkém okolí jednoho mrtvého (fajzra jako pravděpodobnou příčinu uváděl operující doktor, samozřejmě jen osobně, nikoliv do papírů, tam o tom není ani slovo). Pak taky ve velmi blízkém okolí tečkovačů mrtvého padesátníka na infarkt, nechápou, čím by to mohlo být, byl přece tak zdravej. Určitě to ale s fajzrem nemělo nic společnýho, protože oni jsou v pohodě, takže za to může něco jinýho. Možná jo, možná ne, raději se o tom nechtějí bavit a chlácholí se tím, že se to může stát každýmu. To jistě může, nakonec já netvrdím, že to tím je. Ale na rozdíl od nich nemám problém s opakem, tedy s tím, že by to souvislost mít mohlo. Tohle oni nepřipouští.
Za mě stačilo přečíst dostupné informace z FDA, aby si člověk udělal obrázek. To nemá s žádnými „světovými procesy“ nic společného, pár stránek by jistě zvládl přečíst každý.
Sysop
@fatdwi
Kamarad z SSK zemrel dva tydny po ockovani, pritom kovit nemel. Do papiru slo kovit, aby vetsi penize, znama vec. Muj otec po tretim ockovani behem cca mesice problemy s ucpavanim tepny do nohou. Do te doby nikdy nic.
Ano, ja osobne znam asi par set lidi, kdybych to zacal nejak pocitat a vim bezprostredne jen o techto dvou, kde byl problem po ockovani. Takze statisticky mozna cajk. Ale ja nemam sto fotru, mam jen jednoho a zrovna jeho to s nejvetsi pravdepodobnosti trefilo. Jemu je hovno platny, ze u nekoho jinyho to mozna neskodi.
Kazdopadne, obracene neznam pripad, komu by to pomohlo. Takze at je to co je to, ockovani to neni.
fatdwi
Sysop: záleží, co v té statistice člověk připustí. Třeba v porovnání s jiným očkováním ve stejné skupině neznám s problémy nikoho, natož pak mrtvé. Třeba tetanovka nebo hexa. Vedle toho je i jen ta „socbublinová statistika“ naprosto šílená.
Pohodar
já si občas vzpomenu na pár lidí, co šlo po tečce nebo měli různý problémy, do té doby nic. nepočítal jsem, ale od oka poskládám 50 lidí. buď mrtví nebo těžce trefený. pod rukou to říkají i doktoři, ale mají často strach a nechtějí vyčnívat. většinou se objevují sraženiny všeho druhu, rakoviny (vesměs na pár měsíců, takže ty hlášky o turborakovině beru jako smysluplné), záněty, občas kožní problémy. ale určitě je pravda, že některý šarže byly prázdný, zato některý smrtelný. však oni ty gatesové a podobný zmrdi s tou populací pohnou, ať tak či tak…
jizlivec
Neumím si představit, jaxe pozná, že to někomu pomohlo…
U mě v rodině a mezi známými pár desítek očkovaných a dosud bez problémů…
Samozřejmě by mohli být bez problémů i bez očkování…
Problémy měli dva – oba 70+, oba to nezvládli, jeden z nich určitě na zánět srdečního svalu, což je oficiálně uváděné riziko…
Jinak efekt plošného očkování nejde hodnotit jinak než statisticky…
Jo a já bych uznal za očkování cokoliv, co se má vpravit do těla s cílem vyvolat specifickou imunitní odpověď…
fatdwi
jizlivec: dosud bez problémů, teda kromě dvou mrtvých? Jako fakt? :-))
jizlivec
Ano, přesně tak…
Ti přeživší jsou vesměs v pohodě, resp. mají jen nějaké chronické choroby, co měli už dřív…
Oba umrlí byli nezdraví už předtím a nikdo neví, jak dlouho by bez očkování přežili…
U toho jednoho se domnívám, že opravdu skončil qůli tomu očkování…
Arnold J Rimmer
No a já zase vím o několika případech postcovidových CMP v těch prvních fázích, kdy ještě fajzr nebyl a virus byl vostrej. Myslím že grg bude hodně blízko pravdě.
fatdwi
AJR: jako, že je v pořádku, že to sice nikomu nejspíš nepomohlo, ale pár lidí pravděpodobně zabilo a dalším pravděpodobně způsobilo problémy? To mi teda přijde, že grg je holt mimo. U něčeho, co nepomáhá bych jako adekvátní viděl, že to alespoň neškodí. Ne že „to není tak hrozný, vždyť to škodí jen jinejm a já jsem v pohodě, takže cajk“.
Arnold J Rimmer
Ty mrtvice potom zmizely, ať už je kauzalita jakákoliv. Ty věci nejdou spolehlivě určit a je dobře fanatismus odfiltrovat. Myslím tím výslovně fanatismus z obou stran. That’s all, just my two cents.
Sysop
Zmizely mrtvice, objevily se rakoviny. Taky kdo se od te doby nechal dal opichavat, aby se ty mrtvice udrzovaly?
Nejsem fanda senzaci, opichat jsem se nenechal, nemam ani cevni problemy, ani necekanou rakovinu. Mmchdm, ten bracha souseda, co mel infart, tak ted taky premysli, jestli tri tecky byl dobrej napad, protoze v rodine infarkty nemeli, sam je nekurak a v podstate abstinent (jeho starsi bracha se uchlastal ve triceti, takze ma celej zivot fedry). Neni to typickej pripad na infarkt. Ale prezil, takze se tezko neco na pitevne zjisti.
Arnold J Rimmer
Sysop: Otevři si libovolnou učebnici veterinářství a najdeš tam co koronaviry dělají s krví a jak oportunisticky se celkově v organismu chovají. Předpokládám že to odtud ještě nezmizelo. Proč veterinářství? No protože u zvířat jsou koronaviry známy od vynálezu mikroskopu.
Tvuj pohled na věc je typickej pohled technika. To nefunguje. Tady tě 220 jednou kopne a jindy postaví na nohy.
Sysop
Koronaviry jsou tusim pribuzny s rymou, ne? Proto v podstate nejsou lecitelny ockovanim.
Aby mne nekdo nakazil koronavirem, to jsem si moc vybrat nemohl. Blby bylo, ze malem mi stejnej vyber nedaval ani stat s ockovanim.
…a to vubec neresim, ze samotnou infekci v podstate nikdo nelecil, takze do tech krizovych stavu fure lidi stat pomohl.
Arnold J Rimmer
Sysop: Očkování nikdy nic v pravém slova smyslu neléčí ani nevyléčí. Koronavirus chápej asi jako něco jako zákeřnýho potměšilýho oportunistickýho hajzla kterej je navenek celkem hodňoučkej vidí-li velkou pěst, ale když se dá do party s jinejma hajzlama, což udělá ochotně, dokonce jim i dveře otevře, tak je to pak mazec a cikánská férovka.
Že někomu neco nařizovali je typická doktorsko statisticko kolektivistická prasárna. To byl prostě návrat před rok 89. Pravda je podle mýho taková, že někomu ty injekce pomoct mohly, někomu mohly uškodit. Já to měřit neumim a ani se o to nepokoušim. Měla to být každýho volba – jenomže to by nesměli být u vesla pravdy se bojící hysterici,
Pohodar
ajr
ono jde ještě o jeden pohled. když si člověk vezme, co očividně probíhá na pozadí, tedy reálně boj proti přelidnění, kde se občas někdo z těch „elit“ ukecne (a očko bude jedna z cest k depopulaci, další je skřípnout energie, vygumovat hlavy tisíci pohlavími, vyvolávat válečné střety atd), pak nenažranost big pharma, snaha z každého udělat zákazníka, zkorumpovaný státy, co najednou chtěli blaho a bezpečnost všech, někde ve světě potlačovali dostupnost isoprinosinu atd. a taky se pak člověk pozastavil nad tím, jak rychle byla vakcína dostupná. no nenapadlo mně si jí nechat dát. a jak říká kolega, taky neočko, mně když někde píchne, tak vím, že to není z očko. znám pár lidí, i v německu, co uvažují, jestli to byl tak dobrý nápad se nechat píchnout. dokonce 2 to tvrdí veřejně, čím přiznávají, že se zachovali jako blbci. jiní to vytěsňují, aby nemuseli tohle přiznat.
Četl u Svobodnéch tu sjetinu z mladšího-Kennedyho knížky? To tam psal celkem jasně. Big farma, big byznis. Řada firem nahrabala naprosto obskurní částky, dolaroví multimiliardáři nahrabali i desítky procent jmění navrch, vyrojila se spousta novejch miliardářů. Zbytek populace notně, o prakticky stejný prachy zchudl, a k tomu ukrutně ořezaný ovčanský práva.
Dyk to je jasný každýmu, kdo nemá v lebeni hnůj, stačí se podívat na tendle souhrn.
Alan.Cox
Jak byli koronaviry známí od vynálezu mikroskopu? Když v optickém mikroskopu nejsou vidět?
fatdwi
AJR: to právě není o tom, že kauzalita může být jakákoliv. Buď mrtvice zmizely díky očkování, nebo to na ně nemělo vliv. Rozdíl zcela zásadní z pohledu přínosu.
Mimochodem, zrovna o tomto slyším poprvé a nikde v okolí jsem CMP po covidu neměl. Vlastně po covidu neměl problém nikdo žádnej (byť někteří měli dost těžký průběh), ale po očkování, to většina ležela den až tři na hromadě s horečkama a někteří holt skončili velmi špatně.
no a léčil je negdo, bo jim taky řekli ať čumijou doma, aby se jim to pěkně rozjelo, a že teprve potom se jich ráčijou ujmout (na JIPce)?
Bahnak
No, manipulovatelností chudých bych až tak neargumentaval, když vidím, čím se dali zblbnout bohatší a vzdělanější před pěti lety. Fakt většina věřila. těm kecům, že Babiš a Putin a vůbec. Absolutně se nenamáhali s logikou ani s pozorováním světa. Co bylo v ČT, bylo svatý.
A chudí se mohou modlit, aby nepřišla další pandééémie.
Nedejbože invaze do Íránu.
Bahnak
Je mi jedno, co Babiš deklaroval, ale libtardí pohádka „proruský Babiš“ je nesmysl, nevím o ničem, co by Babiš pro Rusko udělal. Ve skutečnosti se Babiš politicky moc neliší od Fialy, jen mu chybí Fialův fanatismus.
leon
…jen mu chybí Fialův fanatismus.
…a především média, která by mu dělala piárko a šířila o něm nekritické neobjektivní narativy.
Sysop
@Bahnak
Kdyz lidi dohukas, prestanou premyslet.
Bahnak
@ Sysop
Nojo. A funguje to bez ohledu na to, kolik mají peněz nebo škol.
Ale stejně mne fascinuje, kolik jinak inteligentních lidí věří tomu klasickýmu „Rusko je před zhroucením/už se zhroutilo“ a zároveň „Rusko nás strašně ohrožuje“. Ne že by to byla jediná kravina, který věřej, ale tohle bije do očí.
Pohodar
@bahnak
vidím to stejně. znám dost studovaných a úspěšných, co tak uvažují, ač je to hovadina. ale jiná věc, ač se to i tady popřelo, více se přikláním k tomu, že se vytváří nepřítel, aby šlo posílit armádu, protože se dá očekávat po evropě občanské války. neříkám plošně, ale ohnisek pár je. sice klasická armáda na tohle moc není, ale furt lepší, jak nic
Bahnak
@ Pohodar
Tak to by byla ta lepší varianta. O poznání lepší než „zase dostat na prdel u Bereziny“ nebo „když chceš vyhlásit diktaturu, potřebuješ Nepřítele“.
jizlivec
Jenom jestli je dobrý nápad posilovat armády v situaci, kdy značná část populace v branném věku je nepoužitelná a jiná značná část má migrační pozadí…
corona
jizlivec:
„.. posilovat armády v situaci, kdy znač…“
– – –
Není to dobrý nápad. V současné době je naopak potřeba řádně zatřepat se všemi ozbrojenými složkami. Už jsem zde uváděl konkrétní potřebné kroky (povinná služba v AČR na řadové funkci, kasernovaná složka). Jej, to bylo křiku…
RomanL
To je pěkná pičovina… :-P
Sysop
Btw, clanek na tohle tema se mi vubec psat nechce. Jednak se necitim k rozumovani za celou Germanii, vidim jen maly vzorek a zbytek si muze kazdy nacist sam a druhak jsem z toho totalne znechucenej.
dritchie
Vnímají a přesto volí pořád stejně.
Jak by řekl můj bývalý kolega z bývalého CCCP, který tam získal občanství: „They are crazy, they are Lunatics!“
Sysop
Nemci jsou uplne hotovi, nevedi, co maji delat. Jsou zvykli mit vudce a ne neco resit sami.
Foundryman
No jo, 1000 let do nich vtloukali „Obrigkeitshörigkeit“ a když je teď Obrigkeit totálně zmatená a v prdeli, jsou zákonitě zmatení i Němci.
Hroch
Stádní národ.
Sysop
Jo. Jsou stadni. Problem je, ze jim to v mnoha pripadech fungovalo, takze se mi tezko proti nim argumentuje, kdyz mi pak reknou ‚jo, vy stadovi nejste, ale proc jste teda tech ctyricet let individuality opustili?‘
Do prdele se da jit jak individualne, taxestadem. Zalezi na miste a smysleni pozorovatele. Individualista ve stadu trpi, protoze vidi vetsi potencial, ktery se ale promrda. Kolektivista si chrochta blahem a kdyz se to posere, tak rekne, ze lip to stejne neslo a poukazuje na fury chyb individualistu.
fatdwi
Sysop: Hroch to má úplně blbě, s národem to nemá společného zhola nic. Stádní je člověk a když se tak rozhlídnu kolem, „stádní národ“ jsme taky a nevidím žádný „nestádní“.
Tedy správná odpověď Němčourovi na „jo vy stádoví nejste“ je „proč si to myslíš? Jsme úplně stejní lidi jak vy, takže jsme taky úplně stejně stádní – podle mě fakt národ nesuď“).
RomanL
NIKDY JIM TO NEFUNGOVALO! Tupí Germáni jak stádo, koule na noze celé Evropy.
fatdwi
RomanL: no nevím, ještě dnes je to pořád motor Evropy, byť se ho snaží zničit. „Koule na noze“ je jih, Francie… Nebo si možná jen nerozumíme, co dle Vás znamená „fungovat“ – já to vnímám ekonomicky, stejně jako „kouli na noze“.
Pohodar
@fatdwi
to nebyl podložený názor, to je pouhá nenávist bez jakkoliv racionálního pohledu. jinak souhlas, akorát není celý jih koule, protože třeba taloši docela tahají, aspoň na severu. a stát hospodaří tak nějak po italsku, takže historicky 200 let v hajzlu a furt fungujou. jinak tvrdá koule je francie, říkám dlouho, to jednou pošle eu do hajzlu(doufal jsem, že dříve, ale bohužel). němci byli a jsou motor, i když teď dostali befehl se zničit a pracujou na tom vydatně, čímž táhnou zbytek dolů
fatdwi
Pohodar: „jih“ beru celkově vč. Španělska, Řecka… nejen Itálii.
FR je podle mě úplně mimo životní realitu. Dodnes si pamatuju, když mě cca 2000 nebo 2001 Francouz přesvědčoval, že není normální makat víc než 37 hodin týdně, ale je normální mít plnou mzdu za 40 hodin. A že je strašný svinstvo, že to po něm chce zaměstnavatel (USA). To byl mladej týpek, okolo 25 let. Názory na vyhazování z práce naprosto brutální (hlavně nesnášel představu, že by ho měl někdo vyhodit za to, že nemaká nebo nechodí do práce, disciplínu považoval za teror a zaměstnavatele obecně za zmrda, co ho odírá).
Když vidím, kam se to za těch 25 let dostalo tady a jaký byl výchozí bod, řekl bych, že není divný, že tam mají pořád nějaký stávky a problémy. Nikdo na ně nechce dělat, oni sami nechtějí dělat. Čest vinařům, malým řemeslníkům a obecně „normálním“ lidem. Městská populace je podle mě ztracená a s ohledem na velikost té země je to pro EU dost problém.
Sysop
Sever Italie neni Italie. Za Francesca Giuseppeho to bylo C.K. a taky podle toho se tam makalo. V lidech to tam nastesti dost zustalo dodnes.
Nicmene, Germani byli pracoviti i pres tu svoji stadovost. Zatimco v Cesku bylo motorem stadovosti rovnostarstvi a aby proletari se dostali k majetku, tak v Risi to byla snaha o socialni spravedlnost pro ty, kteri pracuji. Vazi si pracujicich, ale quli te praci, ne quli nejake partaji. V tomhle to maji Germani nastaveny lip, nez Cesi. U nas porad plati, ze kdo je bohatej, musi bejt prece zlodej. German to ma tak, ze kdo je bohatej, asi vedel jak na to a jako nectnost spis vidi, ze bohati jsou die Mächtige.
Pohodar
souhlas. ale taky se to otáčí, ty zelenorudý zmrdi pořádně rozdmýchavaj nenávist vůči bohatým, všude hlásají nerovnosti atd. přitom zrovna německo je podle mně značně rovnostářský, více než tady a nesrovnatelně s usa
Pohodar
taky se divím, doufal jsem na žluté vesty kdysi a nic
Jihočech Honza
Žluté vesty dopadly jako sedláci u Chlumce. Radikály zmlátili, zmrzačili, zavřeli, jiným slíbili mírné ústupky. Chyběla část elity, která by se postavila na jejich stranu.
Pohodar
protože elita už dávno vzala roha, čím více daně, tím méně elita. ale kromě toho, oni jsou fakt ta zmrdsky nastavený, že by jeden blil. ač mám velký výhrady vůči němcům v posledních letech, ale furt je mi to blízký, francie nebyla a nebude, tam mám odpor odjakživa
Sysop
Francie dojede na dva faktory:
– zatez z minulosti – nechce se makat
– zatez z minulosti – natahaji si tam dalsi nefachcenky
Pohodar
souhlas. akorát je kombinace nechce se makat, ale chce se všechno mít. moderní přístup jsem=mám nárok
fatdwi
Pohodar: přesně, běžnej Frantík je brutální jámámnárokista a byl takovej už před čtvrt stoletím. Podle mě si nesou hromadu zátěže z minulosti, kdy si mysleli, že z Afriky přijdou akorát otroci a hromada levnýho ovozelu. Pořád někteří žijí v představě, že něco znamenají, těžce nesou (nebo spíš ignorují), že francouzština diplomatickou řečí dávno není a nejspíš už nikdy nebude. Chovají se ale, jako kdyby to tak být mělo. Proto si myslím, že jsou ztracení, oni vůbec nechápou základní souvislosti a de facto žijí v alternativní realitě, ve které jsou „něco“.
Přitom jsou tam i normální lidi, ale těch je málo, „pravičáků“ je totiž málo všude a je tamní systém ani nemotivuje jimi být. Pamatuju, když se v devadesátkách známej hlásil na „školu administrativy“, kde tehdy carreer path byla lajnovaná do Štrasburku a dalších institucí (brusel tehdy teprve v roli „hlavního města“ a největšího úřednického molocha začínala). Jsem vůbec nechápal, že na flákání se na úřadech může někde být vejška a někdo to myslí vážně. Pak jsem viděl (pravda, skvělý) film Erasmus, kde hlavní hrdina „studuje“ právě tohle hnízdo flákačů a pochopil, že pro ně je to normální. To snad ani za normalizace by se takový film nenatočil s posluchačem VUMLu.
Pohodar
no tohle jsem náhodou zachytil i v německu, tam se jeden kokot ze vzdálený rodiny vyučil úředníkem v essenu. dneska je už taky v důchodu, ale nechápal jsem. žádná specializace, prostě ouřada. a vydržel nic nedělat do důchodu (on teda neměl buňky na nic). ale to i tady, ráno mi zrovna říkal týpek odsud, že náš prdelákov má snad 45 zaměstanců. btw co mi říká jedna známá, stará paní skoro 90let, česká emigrantka 68, občas sem jezdí a jinak bydlí kousek od toulouse, tak jsou v hajzlu i s tím že se rozklížilo i soužití s tradičníma čmoudama, prý byli ok, ale jejich děti a vnoučata jsou zvěř. tam je typický to, že ty ultra hrdý národy jsou největší lempli. v německu syn jiný známý si vzal francouzku, rodina se chytá za hlavu, ale co…jejich boj. francie je navoněná bída
fatdwi
Pohodar: a to jste ta „produktivní“ část Německa…
Ad (kr)imigranti – to se řeší už dlouhá léta a nejen ve FR. První generace přišla makat a je vděčná, že je tam někdo pustil a umožnil jim se vyhrabat z bídy. Druhá a třetí jsou problematičtí rozmazlení spratci. To stejné je všude jinde, nedávno jsem viděl dokument o Skandinávii a tam to mají úplně stejně. Co původní emigranti brali jako něco navíc a byli za to vděční, to jejich děti vidí jako automatickou součást a neváží si toho, naopak chtějí víc za nic.
Pohodar
to je vidět i v německu u turků, co byli kdysi po válce, dnešní mladí turci v berlíně jen sajou systém a mají nárok. však to tak je i u nás s cigošema. starý sice žádný terno, ale drželi jakš takš tradice. mladý už je jen dobytek, mezi bílý nepatří a k cigošům se nemají.
leon
Elita nevzala roha. „Elita“ je zkorumpovaná, zblblá a ze všech sil napomáhá svému zániku.
Košile bližší kabátu.
Alan.Cox
leon: Elita prostě geneticky jede do hajzlu.
Elita dojela na to, že rodiny drží při sobě – a kříží se mezi sebou. Začíná to být patrné i v ČR od sametové revoluce.
Pohodar
tady mi vychází zdejší smrádek o dost lépe, tady se všechno ojebe, volkssport. ale je pravda, že němci by potřebovali pobrat aspoň 10% přístupu židů, ty si jedou zmrdoviny po svým, bez ohledu na to, co na to říká svět. protože chudáci můžou…
Sysop
Jo, tohle Germani moc neumi. Ojebavat. Jim to je proti srsti a dnes a denne se divi, jak s nima nejakej Staroturek-novonemec vyjebal.
Je to treba videt na splatnosti faktur pri dodavkam fyzickym osobam. U nas se bezne plati dopredu a nebo max na dobirku pekne z rucky do rucky. Protoze mame mezi sebou svine zlodejsky. V Risi klidne objednas nejaky zbozi a prijde ti s fakturou se 14denni splatnosti, i kdyz te dodavatel nezna.
quadra
Podobne aj pri inzeratoch/kleinanzeigen, originalny echt Nemec ma nikdy neojebal pri kupe, ked som poslal peniaze vopred a obchod bol k obojstrannej spokojnosti, velakrat mi zahrnul aj postovne do ceny, hoci som to neziadal.
Pohodar
jenže ono ani normální slušný čech (a je jich většina, ač to tak nevypadá) není kurva vůči druhým, ale ojebává stát a systém. to je trochu rozdíl. ale ty starší už jsem leccos naučil a pochopili, že to smysl má. ne okrást souseda, ale ojebat stát
Jihočech Honza
Však si vzpomeňte na jejich socík, profízlovanost nesrovnatelná, Stasi to měla pod palcem. Disciplína i v NVA železná.
Pohodar
taky jsem uvažoval nad článkem, ale přesně, člověk je v bublině. já znám bw, sasko a trochu bayern. jinam se dostanu spíše výjimečně, na sever třeba vůbec. obecně je to průser, protože oni tak nějak tuší, co je řešení, ale bylo jim natlučeno, že to je navždy tabu. tedy bojí se připustit (ač podvědomě ví), že přivandrovalci jsou průser, že energiewende je kokotina, zelený jsou netahavý xindl. navíc neprůstřelný důkazy a průsery vytěšňují, aby se nemuseli podívat pravdě do očí. fakt to nechápu. prokazatelný manipulace v neprospěch jádra, politický lži pro nahánění strachu za covidu, statistika kriminality přivandrovalců, všechno prosáklý, vysouzený z utajení a…nic
Sysop
Ja myslim, ze problem je v tom, jak rychle si v Risi umi stat sahnout na slusneho cloveka. Imigranta nezavrou, ale pokud ty jen neco reknes, druhej den jses v lochu. A lidi tohle vedi a maji strach. V Cesku jsme zvykli, ze s policajtama se nemluvi, hodne veci vyresi pravnik, nebo zakladni poucky. To ale v Risi nefunguje, tam jsou fizlove se vsim raz dva hotovi a taky umeji nekoho zavrit bez duvodu na neurcito. To pak klidne znici celou rodinu bez sance na zjednani nejake napravy a zadostiucineni. Nic, nula.
Takze Rise je hodne nebezpecny nepritel.
Ze to lidi ale Systemu nedaji sezrat aspon u voleb, dokud jsou anonymni, to je jina vec.
Jihočech Honza
Pořád se mají dobře. Kloik dosával AH ve volbách ve dvacátých letech, 2-3 %. Pak najednou 30. Co jen se změnilo. Když se má člověk dobře, bude možná nadávat, ale nebude riskovat.
quadra
Boja sa aj pri volbach.. fuhrer pred par dnami vyhlasil, ze chce vediet mena ludi, co pisu/diskutuju na internete.. niekdajsi reichsfuhrer by sa potesil, akeho ma dobreho ziaka.
Timhle ale volby nevyhraje, jen nad tim ztrati kontrolu, kokot jeden.
Pohodar
v kuloárech už mus stříhají pásku, někdo říká, že ho nahradí soder, někdo že buzna spahn. obojí špatně. ona i csu pro mně skončila za stoibera, od tý doby figurky
Pohodar
ono spíše ty „poučený“ a kritický němci ti řeknou, že volby jsou cinklý. heslo briefwahlen
Pohodar
čímž jsem u toho, že jsou stádo. tady frčí skrytý odpor, sypání písku do soukolí, ojebávačky, hlavně proklouznout. aspoň naše generace. u mladých nevím, tam to bude už asi jiné
quadra
Nemci boli tak vychovavani od druhej svetovej vojny (hlavne zapadna cast, dederoni boli viac rezistentni voci propagande.. zazitok realneho socializmu sovietskeho strihu urobil svoje, aj u tych, ktorym sa podarilo zdrhnut pred postavenim muru).. stale plati, doma sa hovori nieco ine ako na verejnosti a davaju si velky pozor na jazyk, nieco podobne ako u nas za komunistov (a postupne aj teraz, navrat starych casov)!
To bolo uz pred 60 rokmi.. vtedy sa doma pri pive v potichu spominalo, skoda, ze fuhrerov projekt EU v1 nevysiel, vsak tych zidov sme nemuseli az tak kantrit – tak mi otec spominal, ked bol v 1968 u znamych, on oberstleutnant z wehrmachtu, ktory prezil 10 rokov po vojne v gulagoch, ona vrchna sestra, ktora prezila dopad americkej bomby na nemocnicu.
Aj moj sused (uz par rokov na dochodku) si zacal otvarat usta predo mnou az po rokoch opatrneho otukavania a spolocnych piv ci vin a potvrdil mi to.. a bavim sa na tom, ked sa nemeckych kolegov pytam, ked vedia, ze zelenocervena idiotska politika privedie Reich (a tym aj celu EU) do zahuby, preco stale volia takych idiotov? Radsej si to nechcu priznat.
Sysop
Jo, ja jsem byl varovan ‚Maul halten‘, ledva jsem do Rise prisel. Zatim hubu nedrzim a jeste jsem po ni nedostal. Tak uvidime, co dal. V baraku mne asi nikdo nepodrazi a s cizima se o techto vecech nebavim.
Soucasna verchuska v Reichstagu tohle ale vi, proto se snazi co nejrychleji qolbam dostat mlade volice. Tam je totiz sance, ze jim rodina jeste nestihne vysvetlit, jaxe veci maji.
Jihočech Honza
Mluvíš, ale nepíšeš a nepodepisuješ :-)
Sysop
Dneska v dobe smirovacich tydlifenu uz podepisovat nemusis.
quadra
A ked uz podpises, tak sa nediv.
Pohodar
@quadra
tak jest, oni to ví, ale nechtějí si to priznat, vytěsní to. že vedle krachuje další fabrika? radši nevědět. já jsem dávno braný za vlastní, takže tam kritika otevřená je, ale přiznávám, že to bude bublina
Jihočech Honza
Bavil jsem se jednou s mladým Nměcem, VŠ přírodovědeckého směru, nikdy jsme se neviděli a ani nečekali, že se v budoucnu uvidíme. V dobách začátků Energiewende. Říkám mu, co to děláte, co blbnete, průmyslová velmoc nemůže stát na nejistých zdrojích se slunce a větru, proč chcete zavřít jaderky, které provozujete kvalitně a bezpečně a které můžou ještě desítky vyrábět elektřinu…
Odpověděl něco ve smyslu – třeba to fungovat bude. Nehádal se, ani to nadšeně neschvaloval, jen apatie. Ti nahoře tomu rozumí, tak co já.
Pohodar
nebo spíše „já s tím stejně nic neudělám“ místo ty nahoře tomu rozumí. s tím se setkávám častěji
CBATbI CTOKOKOTOB
Kikina se stal světovým politikem? Ve kterým světě?
Stahneme to z nesmyslnych vydaju na zbrojeni, to nebude problem.
Teda… pokud PePa do toho nehodi vidle. Valka busi bejt!
Jihočech Honza
Přesně, proti F-35 je to pakatel.
Bahnak
K těm F-35
Babiš se vyjádřil, že zrušení nákupu F-35 by stálo 30 giga. Ať na to koukám odkudkoli, furt by se to těžce rentovalo.
Pohodar
to sice jo, jenže on taky ví, že tak nějak potřebuje doníka (přinejmenším nenasrat). bohužel se točí do všech stran
Bahnak
Však jo, i minule byl takovej.
Z předvolebních slibů toho už moc nezbylo.
Pohodar
já jsem s tím počítal, ale doufal jsem (a tak nějak pořád doufám), že když uvidí více výhod se postavit proti uhniji, tak to udělá. samozřejmě průser by byl, kdyby nevyhrál orbán. on nebude tak hardcore, ale je obyčejný prospěchář. teď je čím dál víc lidí nasraných na uhniji, grýndýl apod, což jsem doufal, že využije ve svůj prospěch (a neprospěch uhnije)
Ke zmínce o „kvalitě“ angličtiny u Lipavského a dalších exotů bych doplnil i jméno první dámy.
Tu snad ani nikdo v „kvalitě“ AJ nepřekoná…
Marxismus-Leninismus se holt vyucoval v rustine, co nadelas.
Určitě ne v němčině?
… teda myslím tím úplný originál… ;-)
Tam prave chybel ten bolsevicky prvek. Ten tomu dodal grady.
Já jsem myslel, že ten do Ruska právě poslali spolu s Leninem z Německa. ;-)
Tetina Šilerka umí Čengliš úplně excelentně.
Na financaku ani nedutali, kdyz kazala.
@PP
a co teprve naše plnoštíhlá Klára z Evropské žvanírny, ta se prý každým rokem zlepšuje!
…jsem cetl ‚zvetsuje!‘
Uz bych mel dneska to cuceni do PC ustrihnout.
A co teprve Černochová.
To je angličtina.
https://youtu.be/Jlh4EXOWOaA
Když už je zmíněno „genderování“, tak mi příjde pozoruhodné, že stejnou událost hodnotí různí lidé zcela opačně. Nota bene scénu, kterou pozorují v klidu domova na monitoru a mohou se k ní kdykoli vrátit, jakýkoli úsek si znovu přehrát. Jak pak soudit různé „mítů“ události, které se staly před deseti a více lety?
@JH
tak zejména je vždy dobré pustit si celou nesestříhanou verz když už se tady káže o diskusních faulech.
Je tam taky drobné „nedorozumění“ se Sikorskim.
Myslím, že by D-FENS nepsal článek, kdyby si to neputil celé. Ale jak jsem psal, dva lidé, zcela opačné názory:
https://www.reflex.cz/clanek/komentare/134189/martin-bartkovsky-petr-macinka-se-ukazal-jako-pokalene-dite-svetove-diplomacie.html
Rozhovor jsem viděla slyšel.
Zmiňovaná konfrontace s Hitlary je tou marginální součástí, nad tím onanuje je MAGA v USA a pokud to mělo zafungovat jako pozvánka do Bílého domu, tak pecka, kopnout do woke reprezentanta zabere vždycky.
To, že si Macinka veřejně stěžuje na to, že EU parlament je bezzubý může znamenat jen to, že je to buď idiot, nebo EU federalista a fakt nevím, co je horší.
Kikinův hošík je to.
A to je to, oč kráčí……
EU parlament je bezzuby pretoze nemoze predkladat legislativu, tuto funkciu ma iba EK. A system frakcii to je teda uzasny vydobytok. Ale to je v zakladnych zmluvach a neda sa s tym nic robit.
Zde krásné videjko.
Hotel Evropa.
https://youtu.be/_O3zLx_SAlI
.
A tady 45 let stará klasika.
https://youtu.be/qEl_uHwjSaU
Se divím, že to v ČR pouštěli, když šlo o vstup.
.
Dodnes je na vlajce EU pouze 12 hvězd.
Takže asi tak.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlajka_Evropsk%C3%A9_unie
Trochu mimo témy, ale môže mi vysvetliť, prečo najneschopnejšie a najtupšie osoby ako Ursula Leyno a Kaja Kallas sú stále na svojich pozíciách? „Náš“ Šefcovic nie je o nič lepší. Nahrabú si, zničia ekonomiku a vyjdú z toho beztrestne.
Prave proto, ze demokracie je jen divadlo pro plebs. Ve skutecnosti se figurky ridi odjinud.
To je zase přehnaný, jasně, že si elity umí zařídit věci, o které jim jde i mimo demokratický proces, ale nějakou váhu volby přeci jen mají. Ani za minulého socíku nebylo všechno řízené z Moskvy, ani to nebylo možné. Už jsem tu jednou doporučoval knihy Karla Durmana:
https://www.databazeknih.cz/prehled-knihy/popely-jeste-zhave-i-55611
https://www.databazeknih.cz/prehled-knihy/popely-jeste-zhave-ii-55609
Američané uvažovali nad komunistickým spiknutím a plánem na ovládnutí světa, přitom byli Sověti zavaleni probléby s rekonstrukcí Sojuzu po válce a jejich zahraniční politika byla naprosto oportubistická a chaotická.
Winston Churchill velmi realisticky zhodnotil svou roli válečného premiéra: „Nemohl jsme prosadit všechno, co jsem chtěl, ale dokázal jsem zabránit tomu, co jsem doopravdy nechtěl.
Volby především rozdají karty, a určí, která část elity má jakou podporu. Strana nemůže zůstat jak kůl v plotě, jak říkal Miloš jakeš blahé paměti.
„Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou
Ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou
Ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce
A z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce
Ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce
A z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce“
A plebs určuje do jaké míry ta demokracie divadlem je.
Ne nadarmo se říká: máme vládu jakou si zasloužíme.
Protože ony nejsou tak „tupé a neschopné“. V umění působit na lidi, navazovat užitečné kontakty, zastávat „správné“ hodnoty jsou zdatné víc než dost.
Je to uzavřený kruh. Obyčejní lidé na europarlament serou, i když je to jeditá volená instituce v EU, takže je tam nadprůměrné zastoupení liberálních demokratů. A proč by měli odvolávat Uršulu, když by místo ní potvrdili někoho jiného se stejnými názory?
Protože na babu v politice ještě nevynalezli ekvivalent ultimátní třaskaviny typu anonymous vzpomínka na hádejteco před dvaceti lety.
Mezitím v Německu
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/fasisticky-projev-rozzuril-nemecke-divaky-na-herce-se-vrhli-primo-na-jevisti/r~aaa296707a548fdf16887e4c76490bbd/?lp=1
Hehe, to mi připomíná scénku, kterou vyprávěl Josef Vágner z kina někde v Keni nebo v Ugandě, když na plátně vypukla hromadná rvačka, servali se solidárně i diváci v publiku.
Cert vi, jestli v Keni maji i pornokina…
To bylo někdy v sedmdesátých letech kdy tam jezdil chytat velkou zvěř.
V jedné bigglesovce zase byla scénka, kde chválili své malajské spolubojovníky, že je nebylo potřeba učit bojovat, jen jim dát moderní zbraně. Ale když šel jeden z nich na western, radši mu pistole zabavili, aby si nezastřílel spolu s herci. „Mám rád kačera Donalda, to být velký rozumbrada“.
To jeden nemusi ani do Keni, sel jsem pocatkem devadesatek ke kamosovi vecer domu na kus plku a koukam, ze mel v celym patre otrevreny okna, pritom to bylo v zime. No a vejdu do obyvaku, na videu jeste bezi Komando, ve strope dulek a na stole onanyrka brokovnice. Prej cistil…
tak pozor, aktualita. ta blbka hillary teď nově bude v diskuzi „maischberger“ v německý stádní televizi. dle reakce stejný kokotiny jako u macinky. koukat nebudu, zblbnul bych
Vzhledem ke vseobecne nalade, kterou v Risi pozoruju, si stadni Fernsehen jen kope hrob.
tak já doufám, že nejen tam. ale to je opravdu hrůza, co z nich leze za masírka. někdy v minulých zimách byl sníh, tak s odkazem na názorově správnou studii tvrdili, že je sníh, ale je teplejší než dříve, teď mi přišlo vtipné video, kde se probíralo s meteorologem proč je tolik sněhu v cortině, a samozřejmě je to tím klimawandel, ale autor toho videjka to zpestřil scénkami s funésem…to je fakt masáž, co se tam děje, ale na tak debilní úrovni
Bylo by to xmichu, kdyby to nebylo k placi.
ved mozno macinka nie je rodeny diplomat ale tej starej sove to dobre povedal.
nas byvaly konzervativny ministerza SMER a funkcionar organov OSN mal sice perfektnu anglictinu ale zase mal velmi rad mlade dievcatka u nejakeho epsteina. pedo
Tak někdo je na mladé holky, někdo na staré rakety, ale náš ministr zahraničí nemá ani jednu z těchto slabostí. Kikinova škola!
coto furt blekotáš, nejseš trochu (víc) nemocnej na hlavinku?
Ano, Macinka potěšil. Jen tak na okraj: to, co tam sedělo, nebyla Clintonová, ale nějaká její dvojnice. Skutečná Clintonová je už mrtvá. Už je to dávno, co se to přetřásalo.
yoker: Putin je taky dávno mrtvej, taky už se to na seznamu hodněkrát přetřásalo. Dvojníci už jsou dnes vymakaní, prakticky jsou to výsledky genové terapie a mozek už doktoři přeoperovat do nového těla umí, to není problém. Takže oni to vlastně jsou dvojníci jen fyzicky, mentálně jsou to pořád oni. Samozřejmě, tohle je dostupné jen pro vyvolené, normální člověk nemá šanci se k něčemu takovému dostat, i kdyby na to měl peníze. Že třeba Clintonová není v těle nějaké mlaďošky je dané hlavně tím, že by to plebs ještě nezvládl a mohla by zavládnout nemístná panika. V jedné tajné organizaci ale udělali na Clintonovou boudu a rozborem DNA zjistili, že i když je už dávno mrtvá, tak tady ta „dvojnice“ (nebo co to vlastně je) má DNA shodnou a tím se vše potvrdilo. Tohle ale běžní plniči latrín vůbec netuší, ani Macinka o tom zjevně nic neví, je to škoda, mohl ji tím totálně odrovnat. Ale takové odhalení by asi „powers to be“ nenechaly jen tak a Macinka by skončil buď mrtvej nebo v blázinci.
Cert vi, co vsechno je v podzemi na Epstajnove ostrove. To nahore bylo beztak jen kryti ;-)
Sysop: pšššššt!!!!!! No a kde to asi vymysleli, tenhle věčnej život a proč tam potentáti jezdili?
Nějaký píchání holčiček je akorát zástěrka, kterou se zabaví plebs a to důležité je samozřejmě skryto. Teda bylo, nežs to teď proflákl, jdu se schovat do sklepa, snad mě nenajdou. Ty čekej bombu v autě cestou z práce, loučím se s tebou, bylo to fajn pár let v týhle e-hospodě, ale je konec:-(
@fatdwi
Kua… je to venku. Jdu vytezit Skrytapravda, jestli uz maji moji IP.
Anebo ty tajné laboratoře CIA na Ukrajině.
Klika, ze nasevase alternativa ma vsechny hen ty tajne informace pod palcem a tajne je zverejnuje. Na kazdou oficialni CIA laborator pripada urcite aspon deset tajnych.
Jinými slovy, jsou to vypěstované klony. Ty mají samozřemě DNA identickou… Identické mají i mentální schopnosti.
Nebylo námětem jedné scifárny to, že klony vypadaly stejně, ale s každým dalším procesem byly hloupější a hloupější?
Bylo, ale nebyla to ani tak scifárna jako hlasická halyvůdska blbina, česky se to jmenovalo Jako vejce vejci:
https://www.csfd.cz/en-gb/film/7571-multiplicity/overview/
@fatdwi
nic nového, detaily v tomto filmu https://www.csfd.cz/film/9423-pane-vy-jste-vdova/prehled/ ve kterém mi chybí jen to, že v něm Schoberovic Olinka neodhalila více.
@yoker Fskutečnosti dvojník. Se divím zrovna u Vás, jinak tak zkušeného ve čtení skrytého, přehlédnout ty jasné signály.
Diplomatický dárek pro našeho pana ministra. Jenomže jak byl pan motorista rozpálenej, ten vstřícný krok světových elit nezaznamenal a pustil se rovnou do klinče.
Byl jste na pohřbu jo? :-D
Lajčák? Absolvent MGIMO, kde se vyučovalo 35 jazyků.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Miroslav_Laj%C4%8D%C3%A1k
Kdybych tam byl já, tak bych ju jako starší poslal diplomaticky do piče.
Aktuální Macinkovy činy trochu legračně připomínají, jak Klaus před lety přednášel v Davosu, jak správně budovat kapitalismus…třeba svého učitele překoná a stane
se světovým politikem, pokud ovšem neusne na vavřínech a nepropadne chlastu.
Klaus prednasel i to, jak spravne budovat socialismus. On to proste umel podat, o tom zadna.
Macinka je jina generace. Nemusim ho, ale to neznamena, ze svoji praci nutne dela spatne.
Člověk musí být opatrný ve vztahu vůči libovolnému politikovi – i když jej třeba volil. Ale musím konstatovat, že Macinka se mi líbí čím dál víc.
Kupříkladu toto podepisuji v plném rozsahu: https://www.epochtimes.cz/2026/02/19/jsem-ten-kdo-se-chytl-s-hillary-clintonovou-zde-je-navod-jak-zachranit-zapad/
—
Vám s DFensem nebude vyhovovat nikdy nikdo :-). Jako ti dědkové, nadávající na všechny a na všechno…
Ja na Macinku nenadavam, jen rikam, ze ho prilis nemusim. Udrzuje mne to ve strehu. Uz jsem v minulosti parkrat podlehl kouzlu nejakeho politika a emoce mi zastinili racionalni uvazovani.
Taxi na to jen davam bacha.
Bacha si dávám taky. Ovšem momentálně je Macinka můj nejoblíbenější ministr. :)
Jak je to teď v Říši?
Od doby, co nedělám pro německou firmu, nemám takový přehled.
Kupříkladu ZDF má nějaký průser s manipulací s dokumentárními videi… Vnímají to germáni vůbec nebo jdou pořád za vůdcem a o státní propagandě se nediskutuje?
Chtělo by to nějakou podrobnější zprávu – možná článek. Vážně je to tam pořád beznadějné?
– Germani to vnimaji
– Germani porad voli to same, AfD stoupa moc pomalu
– pokud se AfD dostane k moci, mozna bude velke diveni, jak pro opozici, tak pro jeji volice
– ano, je to porad stejne beznadejne
– pokud se to nahodou preklopi tak, ze vetsina Germanu by konecne volila nejak racionalne, dozene to mladez s volebnim pravem a privandrovalci
Sysop 17:49
Neříká se mi to hezky, ale AfD není dobré řešení.
Její core jsou tvrdý nacisti, prostě nový NSDAP. Jen to balí do pseudopravicových pindů.
Když se podíváš na volební mapu, tak AfD jsou východní a chudý Němci, Prušáci atd. Pro ČR fakt žádná výhra.
A ta strana jde nahoru proto, že už i Němci začali volit proti tradičním stranám a žádnou alternativu nemaj.
Kdyby lidovci (CDU/CSU) vypraskali čmoudy bejkovcem a zavedli trochu Ordnung und Sauberkeit, měli by pohodlnou ústavní většinu.
ChE: pro nás pořád lepší nacisti, než islamisti, nebo zhroucený stát jako Libanon. V současné demografické situaci od Němců žádný nový boj o „Lebensraum im Osten“ nehrozí, spíš budou mít problém s tím udržet, co už mají a vybojovat alespoň něco zpátky. Kolik procent lidí má migrační pozadí, třetina? S tím nemá smysl snít o nějaké čisté rase.
Nikterak o německé nacisty nestojím, naprosto upřímně. Je to nadřazenej ksindl a rovnocenné partnerství je s nimi nemožné.
A šéfovat chtěji voni.
Však já taky ne, ale musíme to brát, jak to je. A síle rozumí i nadřazený ksindl. Pokud si uchováme aspoň trochu homogenní populaci, průmyslovou a znovuvybudujeme přiměřenou vojenskou sílu, apokud budeme mít dobré vztahy se středoevropskými sousedy (aneb podunajská monarche 2.0), nemusíme se Nměcka bát.
Promluv si někdy s nějakým Maďarem o tom, jak si představuje spravedlivé Maďarsko a co si myslí o Podunajské monarchii…😉
Zrovna Maďaři si nemají zas tak co stěžovat, však taky hrabě Tisza dobře věděl, proč nejít do války. A koneckonců to byli hlavně oni, kdo zabránil jakékoli smysluplné reformě.
O fungování R-U se můžeme hádat, ale základní princip byl správný, ostatně se o něco podobného snažili Přemyslovci, Lucemburkové i Jagellonci.
JH 9:34
Maďaři jsou možná víc národovci než Němci, teda vlastně naprosto určitě jsou. Každej Maďar je přesvědčen, že současná podoba Maďarska je nespravedlivě okleštěná a ostatní státy (typicky Slovensko) vznikly vlastně na jeho úkor, když byli tak poškození v rámci Trianonské smlouvy.
Velmi zajímavý rozhovor s Arpádem Soltezsem a Michopulosem proběhl minulý pátek, musím říct, že mi pomohl dát si do správných souvislostí dost věcí, které mi nebyly úplně jasné.
ChE: Že Maďarsko bylo nespravedlivě okleštěno kvůli prohrané válce, kterou nevyvolalo, to si bude myslet většina lidí, možná kromě Slováků, Srbů a Rumunů. I když vzhledem k tomu, jak se v posledním půlstoletí ke svým národům chovali, tak to úplně nespravedlivé a nezasloužené nebylo. Ale národní stát byl tehdy v módě a žádné vizionáře, kteří my budovali multinacionální Uhersko na občanském základě, tehdy neměli.
Netuším, jak moc vlastenečtí a jak moc asimilovaní jsou Maďaři v okolních zemích, ale odhaduji, že by to SK+RO+RS museli hodně přivést na buben a vlastní Maďarsko naopak k rozkvětu, aby to vyvolalo nějako iredentu.
JH 11:49
Je to každopádně ta nota, na kterou hraje Orbán. V maďarštině ostatně ani není výraz pro nějaké Uhersko; oni tomu vždycky říkali jen „Magyarország“, Maďarsko.
Ja jsem zvedav, co ted Orban vykouzli s tou UA. Ma moznost to bud totalne vyhrat vcetne voleb, nebo totalne posrat, vcetne voleb.
teda já se klepu hrůzou že to projede, protože to by byl víceméně konec odporu v uhniji a ta kunda by měla pré
Sysop
Petr Maďar mu šlape na paty a v průzkumech vítězí. Jedu za měsíc do Budapešti na konferenci s kolegy, jistě se něco dozvím. Každopádně, s kým z Maďarska mluvím, tak je na Orbána nasranej.
Fidesz má i spoustu skandálů na státní úrovni, plus to Orbánovo soukromý impérium začalo Maďary dosti srát.
Pravda, Orbán si postavil na míru volební systém a ovládá média, sociální sítě, instituce.
A ví, že když prohraje tak půjde do tepláků, to maj s Babišem společný.
Fidesz vzdycky kradl na statnich zakazkach. To pamatuju odjakziva. Ale jestli Orbana odstavi, tak je z Paprikasova Titanic a my muzeme zapomenout na potencialniho spojence. Slovaci dtto.
Babiš se s nimi (Orbán + Fico) paktovat až tak moc nechce, toho potenciálního spojence můžeš odškrtnout už teď. Nehledě na to, že Fico už ví, že Orbán se na něj nedívá jako na spojence, ale jako na potravu.
Babišovy zájmy jdou směrem Agrofert; ano – má fabriky i v Maďarsku a na Slovensku, ale prachy mu posílá Brusel a Německo.
Pro nás pro koho?
Slované byli vnímáni jak?
A co je alternativou proti tradičním německým stranám, když to není AfD?
Kdo dostal němce tam, kde jsou?
Tradiční strany.
Jo, AfD neni dobre reseni, ale je to lepsi reseni, nez stavajici nereseni.
To je soucasny problem Rise.
Sysop 10:12
AfD může asi pomoct Němcům, minimálně ve smyslu toho, že si začnou vážit svojí identity a přistřihne to křídla woke a klima agendě.
My – jako Češi – bysme na tom asi nevydělali, soudím.
Obávám se toho, že by mohla vzniknout další Říše, kde by mohly být pravidla ještě mnohem tužší než jsou teď, která by zahrnovala etnické Němce jako vládnoucí element a která by se nemazala s nějakou podřadnou existencí, jako jsou třeba čmoudi, nebo Češi.
Klingbeil už na tom začal makat, zatím do toho teda musel přizvat Polsko – je moc velký a moc silný. To se ale Čechů netýká.
ale zkusit se to musí, protože klasika to nedá, ta zrudla a zezelenala
Eben. Co ‚by mohla AfD‘ je jedna vec, ale co realne dela CDU/CSU plus Grüne, je jasne a hmatatelne poznat.
Childeater: nepřu se o AfD, ale s tou volební mapou – tu tady máme taky, chudí Češi volí Babiše, moudří bohatí pětidemolici. Nemyslím, že je cokoliv z toho „výhra pro ČR“, s Němci si nemáme co vyčítat. Resp. proč by oni měli být nějak zásadně chytřejší? Očekávat od lidí mozek je v případě iracionální věci, jakou jsou volby, naivní.
Tím jsem chtěl demonstrovat to, že tam kde volí lidi AfD, jsou lidi tradičně více manipulovatelní a náchylní k jednoduchým řešením.
Nic jiného za tím nehledej.
Lidi jsou samozřejmě v principu stejní tady i tam.
Childeater: s tím nesouhlasím, manipulovatelní jsou všichni stejně. Pouze se mění podněty, které na ty lidi fungují. Jinak by socky volili AfD a chytří zápaďáci něco úplně jiného než dnes. Místo toho jsou ale úplně stejně blbí (manipulovatelní) a volí Schmerze.
Čím hůř bude, tím větší trefa bude sázka na lůzu – vzestup AfD je de facto přímo úměrný rychlosti chudnutí Německa.
První dvě věty si odporují a zároveň mi dávají za pravdu.
Chudí lidé jsou snáze manipulovatelní, protože jejich problémy jsou palčivější a snáze pojmenovatelné.
Samozřejmě, že socky volí AfD. Je to vlastně další typická dělnická strana.
Blbost.
Progresivistický levicový antifáci zcela určitě nevolí AFD. Volí nějakou šílenou levici. Linke, Grune atd.
a Linke a Grune měly stejně dohromady jako AFD.
https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C4%9Bmeck%C3%A9_volby_do_spolkov%C3%A9ho_sn%C4%9Bmu_2025
já bych to neviděl tak jasně. jak v afd, tak ve voličích je hodně „elit“, akorát se k tomu veřejně nehlásí. tedy soudci, doktoři, podnikatelé, kantoři atd. tipnul bych, že většinou je to o tom, jestli se při své činnosti setkají s dopady současné politiky (přivandrovalci, zdražení energií atd). co jsem se bavil se starou bavorkou (mají rodinný podnik), tak říkala, že když se jí někdo na ulici zeptá v průzkumu, co volí, tak řekne, že tradičně csu. ale u voleb prý nikdo nevidí, kde udělá křížek
Childeater: to si vážně myslíte? Jak si může odporovat realita? Jste asi nikdy nedělal nic v marketingu, že? S cílovkami se fakt nepracuje tak, že „tahle je míň manipulovatelá než tato“. Pokud si to myslíte, jste pozoruhodně neznalý. Z pohledu psychologie (na které marketing stojí) není rozdíl mezi lidmi v manipulovatelnosti, ale pouze v podnětech, kterými je nutné je manipulovat.
Že Vám to připadá jako „snáze“ je jen Vaše neznalost problematiky. Přitom bych si myslel, že vidíte, že úplně stejně snadno šlo zmanipulovat „bohaté“ k volbě Schmerze.
Doporučuji se podívat úplně jinam a zamyslet se nad průřezem očkovanců při covid games. Chytří nejsou očkovaní a naběhli tam jen idioti? Jako fakt? Máte to tak v okolí? Předpokládám, že podobně jako já máte většinu socbubliny mezi vzdělanější částí populace. Jaké procento z nich šlo na tečku? Nižší než průměr? U mě naopak rozhodně vyšší, opíchaných máme v ČR cca 70 %, v kanclu to ale bylo odhadem 90. Jak je tedy možné, že ti „hůře manipulovatelní“ byli zmanipulovaní více?
fatdwi: Len či to s tým očkovaním a 90 % nebude trochu ten princíp „všetci sú blázni, len ja som lietadlo“. Teda či je viac manipulovaná jedna alebo druhá strana. Mám dojem, že to „zospodu“ ani nejde dostatočne spoľahlivo určiť (považovať sa za neomylného arbitra svetových procesov síce môžem, ale bude to nejako zakotvené v realite?). Ukazuje sa, že vakcíny neboli tak super, ako tvrdili jedni, ale ani tak hrozné, ako tvrdili druhí.
grg: nevím, co znamená, že „nebyly tak hrozné“ – mám v blízkém okolí jednoho mrtvého (fajzra jako pravděpodobnou příčinu uváděl operující doktor, samozřejmě jen osobně, nikoliv do papírů, tam o tom není ani slovo). Pak taky ve velmi blízkém okolí tečkovačů mrtvého padesátníka na infarkt, nechápou, čím by to mohlo být, byl přece tak zdravej. Určitě to ale s fajzrem nemělo nic společnýho, protože oni jsou v pohodě, takže za to může něco jinýho. Možná jo, možná ne, raději se o tom nechtějí bavit a chlácholí se tím, že se to může stát každýmu. To jistě může, nakonec já netvrdím, že to tím je. Ale na rozdíl od nich nemám problém s opakem, tedy s tím, že by to souvislost mít mohlo. Tohle oni nepřipouští.
Za mě stačilo přečíst dostupné informace z FDA, aby si člověk udělal obrázek. To nemá s žádnými „světovými procesy“ nic společného, pár stránek by jistě zvládl přečíst každý.
@fatdwi
Kamarad z SSK zemrel dva tydny po ockovani, pritom kovit nemel. Do papiru slo kovit, aby vetsi penize, znama vec. Muj otec po tretim ockovani behem cca mesice problemy s ucpavanim tepny do nohou. Do te doby nikdy nic.
Ano, ja osobne znam asi par set lidi, kdybych to zacal nejak pocitat a vim bezprostredne jen o techto dvou, kde byl problem po ockovani. Takze statisticky mozna cajk. Ale ja nemam sto fotru, mam jen jednoho a zrovna jeho to s nejvetsi pravdepodobnosti trefilo. Jemu je hovno platny, ze u nekoho jinyho to mozna neskodi.
Kazdopadne, obracene neznam pripad, komu by to pomohlo. Takze at je to co je to, ockovani to neni.
Sysop: záleží, co v té statistice člověk připustí. Třeba v porovnání s jiným očkováním ve stejné skupině neznám s problémy nikoho, natož pak mrtvé. Třeba tetanovka nebo hexa. Vedle toho je i jen ta „socbublinová statistika“ naprosto šílená.
já si občas vzpomenu na pár lidí, co šlo po tečce nebo měli různý problémy, do té doby nic. nepočítal jsem, ale od oka poskládám 50 lidí. buď mrtví nebo těžce trefený. pod rukou to říkají i doktoři, ale mají často strach a nechtějí vyčnívat. většinou se objevují sraženiny všeho druhu, rakoviny (vesměs na pár měsíců, takže ty hlášky o turborakovině beru jako smysluplné), záněty, občas kožní problémy. ale určitě je pravda, že některý šarže byly prázdný, zato některý smrtelný. však oni ty gatesové a podobný zmrdi s tou populací pohnou, ať tak či tak…
Neumím si představit, jaxe pozná, že to někomu pomohlo…
U mě v rodině a mezi známými pár desítek očkovaných a dosud bez problémů…
Samozřejmě by mohli být bez problémů i bez očkování…
Problémy měli dva – oba 70+, oba to nezvládli, jeden z nich určitě na zánět srdečního svalu, což je oficiálně uváděné riziko…
Jinak efekt plošného očkování nejde hodnotit jinak než statisticky…
Jo a já bych uznal za očkování cokoliv, co se má vpravit do těla s cílem vyvolat specifickou imunitní odpověď…
jizlivec: dosud bez problémů, teda kromě dvou mrtvých? Jako fakt? :-))
Ano, přesně tak…
Ti přeživší jsou vesměs v pohodě, resp. mají jen nějaké chronické choroby, co měli už dřív…
Oba umrlí byli nezdraví už předtím a nikdo neví, jak dlouho by bez očkování přežili…
U toho jednoho se domnívám, že opravdu skončil qůli tomu očkování…
No a já zase vím o několika případech postcovidových CMP v těch prvních fázích, kdy ještě fajzr nebyl a virus byl vostrej. Myslím že grg bude hodně blízko pravdě.
AJR: jako, že je v pořádku, že to sice nikomu nejspíš nepomohlo, ale pár lidí pravděpodobně zabilo a dalším pravděpodobně způsobilo problémy? To mi teda přijde, že grg je holt mimo. U něčeho, co nepomáhá bych jako adekvátní viděl, že to alespoň neškodí. Ne že „to není tak hrozný, vždyť to škodí jen jinejm a já jsem v pohodě, takže cajk“.
Ty mrtvice potom zmizely, ať už je kauzalita jakákoliv. Ty věci nejdou spolehlivě určit a je dobře fanatismus odfiltrovat. Myslím tím výslovně fanatismus z obou stran. That’s all, just my two cents.
Zmizely mrtvice, objevily se rakoviny. Taky kdo se od te doby nechal dal opichavat, aby se ty mrtvice udrzovaly?
Nejsem fanda senzaci, opichat jsem se nenechal, nemam ani cevni problemy, ani necekanou rakovinu. Mmchdm, ten bracha souseda, co mel infart, tak ted taky premysli, jestli tri tecky byl dobrej napad, protoze v rodine infarkty nemeli, sam je nekurak a v podstate abstinent (jeho starsi bracha se uchlastal ve triceti, takze ma celej zivot fedry). Neni to typickej pripad na infarkt. Ale prezil, takze se tezko neco na pitevne zjisti.
Sysop: Otevři si libovolnou učebnici veterinářství a najdeš tam co koronaviry dělají s krví a jak oportunisticky se celkově v organismu chovají. Předpokládám že to odtud ještě nezmizelo. Proč veterinářství? No protože u zvířat jsou koronaviry známy od vynálezu mikroskopu.
Tvuj pohled na věc je typickej pohled technika. To nefunguje. Tady tě 220 jednou kopne a jindy postaví na nohy.
Koronaviry jsou tusim pribuzny s rymou, ne? Proto v podstate nejsou lecitelny ockovanim.
Aby mne nekdo nakazil koronavirem, to jsem si moc vybrat nemohl. Blby bylo, ze malem mi stejnej vyber nedaval ani stat s ockovanim.
…a to vubec neresim, ze samotnou infekci v podstate nikdo nelecil, takze do tech krizovych stavu fure lidi stat pomohl.
Sysop: Očkování nikdy nic v pravém slova smyslu neléčí ani nevyléčí. Koronavirus chápej asi jako něco jako zákeřnýho potměšilýho oportunistickýho hajzla kterej je navenek celkem hodňoučkej vidí-li velkou pěst, ale když se dá do party s jinejma hajzlama, což udělá ochotně, dokonce jim i dveře otevře, tak je to pak mazec a cikánská férovka.
Že někomu neco nařizovali je typická doktorsko statisticko kolektivistická prasárna. To byl prostě návrat před rok 89. Pravda je podle mýho taková, že někomu ty injekce pomoct mohly, někomu mohly uškodit. Já to měřit neumim a ani se o to nepokoušim. Měla to být každýho volba – jenomže to by nesměli být u vesla pravdy se bojící hysterici,
ajr
ono jde ještě o jeden pohled. když si člověk vezme, co očividně probíhá na pozadí, tedy reálně boj proti přelidnění, kde se občas někdo z těch „elit“ ukecne (a očko bude jedna z cest k depopulaci, další je skřípnout energie, vygumovat hlavy tisíci pohlavími, vyvolávat válečné střety atd), pak nenažranost big pharma, snaha z každého udělat zákazníka, zkorumpovaný státy, co najednou chtěli blaho a bezpečnost všech, někde ve světě potlačovali dostupnost isoprinosinu atd. a taky se pak člověk pozastavil nad tím, jak rychle byla vakcína dostupná. no nenapadlo mně si jí nechat dát. a jak říká kolega, taky neočko, mně když někde píchne, tak vím, že to není z očko. znám pár lidí, i v německu, co uvažují, jestli to byl tak dobrý nápad se nechat píchnout. dokonce 2 to tvrdí veřejně, čím přiznávají, že se zachovali jako blbci. jiní to vytěsňují, aby nemuseli tohle přiznat.
Pohodar
20.2.2026 v 16:34
Četl u Svobodnéch tu sjetinu z mladšího-Kennedyho knížky? To tam psal celkem jasně. Big farma, big byznis. Řada firem nahrabala naprosto obskurní částky, dolaroví multimiliardáři nahrabali i desítky procent jmění navrch, vyrojila se spousta novejch miliardářů. Zbytek populace notně, o prakticky stejný prachy zchudl, a k tomu ukrutně ořezaný ovčanský práva.
Dyk to je jasný každýmu, kdo nemá v lebeni hnůj, stačí se podívat na tendle souhrn.
Jak byli koronaviry známí od vynálezu mikroskopu? Když v optickém mikroskopu nejsou vidět?
AJR: to právě není o tom, že kauzalita může být jakákoliv. Buď mrtvice zmizely díky očkování, nebo to na ně nemělo vliv. Rozdíl zcela zásadní z pohledu přínosu.
Mimochodem, zrovna o tomto slyším poprvé a nikde v okolí jsem CMP po covidu neměl. Vlastně po covidu neměl problém nikdo žádnej (byť někteří měli dost těžký průběh), ale po očkování, to většina ležela den až tři na hromadě s horečkama a někteří holt skončili velmi špatně.
Arnold J Rimmer
20.2.2026 v 14:38
no a léčil je negdo, bo jim taky řekli ať čumijou doma, aby se jim to pěkně rozjelo, a že teprve potom se jich ráčijou ujmout (na JIPce)?
No, manipulovatelností chudých bych až tak neargumentaval, když vidím, čím se dali zblbnout bohatší a vzdělanější před pěti lety. Fakt většina věřila. těm kecům, že Babiš a Putin a vůbec. Absolutně se nenamáhali s logikou ani s pozorováním světa. Co bylo v ČT, bylo svatý.
Můžete být v klidu.
Babiš před pár hodinami deklaroval…
https://youtu.be/-Gea2cHtHJs?t=77
A chudí se mohou modlit, aby nepřišla další pandééémie.
Nedejbože invaze do Íránu.
Je mi jedno, co Babiš deklaroval, ale libtardí pohádka „proruský Babiš“ je nesmysl, nevím o ničem, co by Babiš pro Rusko udělal. Ve skutečnosti se Babiš politicky moc neliší od Fialy, jen mu chybí Fialův fanatismus.
…jen mu chybí Fialův fanatismus.
…a především média, která by mu dělala piárko a šířila o něm nekritické neobjektivní narativy.
@Bahnak
Kdyz lidi dohukas, prestanou premyslet.
@ Sysop
Nojo. A funguje to bez ohledu na to, kolik mají peněz nebo škol.
Ale stejně mne fascinuje, kolik jinak inteligentních lidí věří tomu klasickýmu „Rusko je před zhroucením/už se zhroutilo“ a zároveň „Rusko nás strašně ohrožuje“. Ne že by to byla jediná kravina, který věřej, ale tohle bije do očí.
@bahnak
vidím to stejně. znám dost studovaných a úspěšných, co tak uvažují, ač je to hovadina. ale jiná věc, ač se to i tady popřelo, více se přikláním k tomu, že se vytváří nepřítel, aby šlo posílit armádu, protože se dá očekávat po evropě občanské války. neříkám plošně, ale ohnisek pár je. sice klasická armáda na tohle moc není, ale furt lepší, jak nic
@ Pohodar
Tak to by byla ta lepší varianta. O poznání lepší než „zase dostat na prdel u Bereziny“ nebo „když chceš vyhlásit diktaturu, potřebuješ Nepřítele“.
Jenom jestli je dobrý nápad posilovat armády v situaci, kdy značná část populace v branném věku je nepoužitelná a jiná značná část má migrační pozadí…
jizlivec:
„.. posilovat armády v situaci, kdy znač…“
– – –
Není to dobrý nápad. V současné době je naopak potřeba řádně zatřepat se všemi ozbrojenými složkami. Už jsem zde uváděl konkrétní potřebné kroky (povinná služba v AČR na řadové funkci, kasernovaná složka). Jej, to bylo křiku…
To je pěkná pičovina… :-P
Btw, clanek na tohle tema se mi vubec psat nechce. Jednak se necitim k rozumovani za celou Germanii, vidim jen maly vzorek a zbytek si muze kazdy nacist sam a druhak jsem z toho totalne znechucenej.
Vnímají a přesto volí pořád stejně.
Jak by řekl můj bývalý kolega z bývalého CCCP, který tam získal občanství: „They are crazy, they are Lunatics!“
Nemci jsou uplne hotovi, nevedi, co maji delat. Jsou zvykli mit vudce a ne neco resit sami.
No jo, 1000 let do nich vtloukali „Obrigkeitshörigkeit“ a když je teď Obrigkeit totálně zmatená a v prdeli, jsou zákonitě zmatení i Němci.
Stádní národ.
Jo. Jsou stadni. Problem je, ze jim to v mnoha pripadech fungovalo, takze se mi tezko proti nim argumentuje, kdyz mi pak reknou ‚jo, vy stadovi nejste, ale proc jste teda tech ctyricet let individuality opustili?‘
Do prdele se da jit jak individualne, taxestadem. Zalezi na miste a smysleni pozorovatele. Individualista ve stadu trpi, protoze vidi vetsi potencial, ktery se ale promrda. Kolektivista si chrochta blahem a kdyz se to posere, tak rekne, ze lip to stejne neslo a poukazuje na fury chyb individualistu.
Sysop: Hroch to má úplně blbě, s národem to nemá společného zhola nic. Stádní je člověk a když se tak rozhlídnu kolem, „stádní národ“ jsme taky a nevidím žádný „nestádní“.
Tedy správná odpověď Němčourovi na „jo vy stádoví nejste“ je „proč si to myslíš? Jsme úplně stejní lidi jak vy, takže jsme taky úplně stejně stádní – podle mě fakt národ nesuď“).
NIKDY JIM TO NEFUNGOVALO! Tupí Germáni jak stádo, koule na noze celé Evropy.
RomanL: no nevím, ještě dnes je to pořád motor Evropy, byť se ho snaží zničit. „Koule na noze“ je jih, Francie… Nebo si možná jen nerozumíme, co dle Vás znamená „fungovat“ – já to vnímám ekonomicky, stejně jako „kouli na noze“.
@fatdwi
to nebyl podložený názor, to je pouhá nenávist bez jakkoliv racionálního pohledu. jinak souhlas, akorát není celý jih koule, protože třeba taloši docela tahají, aspoň na severu. a stát hospodaří tak nějak po italsku, takže historicky 200 let v hajzlu a furt fungujou. jinak tvrdá koule je francie, říkám dlouho, to jednou pošle eu do hajzlu(doufal jsem, že dříve, ale bohužel). němci byli a jsou motor, i když teď dostali befehl se zničit a pracujou na tom vydatně, čímž táhnou zbytek dolů
Pohodar: „jih“ beru celkově vč. Španělska, Řecka… nejen Itálii.
FR je podle mě úplně mimo životní realitu. Dodnes si pamatuju, když mě cca 2000 nebo 2001 Francouz přesvědčoval, že není normální makat víc než 37 hodin týdně, ale je normální mít plnou mzdu za 40 hodin. A že je strašný svinstvo, že to po něm chce zaměstnavatel (USA). To byl mladej týpek, okolo 25 let. Názory na vyhazování z práce naprosto brutální (hlavně nesnášel představu, že by ho měl někdo vyhodit za to, že nemaká nebo nechodí do práce, disciplínu považoval za teror a zaměstnavatele obecně za zmrda, co ho odírá).
Když vidím, kam se to za těch 25 let dostalo tady a jaký byl výchozí bod, řekl bych, že není divný, že tam mají pořád nějaký stávky a problémy. Nikdo na ně nechce dělat, oni sami nechtějí dělat. Čest vinařům, malým řemeslníkům a obecně „normálním“ lidem. Městská populace je podle mě ztracená a s ohledem na velikost té země je to pro EU dost problém.
Sever Italie neni Italie. Za Francesca Giuseppeho to bylo C.K. a taky podle toho se tam makalo. V lidech to tam nastesti dost zustalo dodnes.
Nicmene, Germani byli pracoviti i pres tu svoji stadovost. Zatimco v Cesku bylo motorem stadovosti rovnostarstvi a aby proletari se dostali k majetku, tak v Risi to byla snaha o socialni spravedlnost pro ty, kteri pracuji. Vazi si pracujicich, ale quli te praci, ne quli nejake partaji. V tomhle to maji Germani nastaveny lip, nez Cesi. U nas porad plati, ze kdo je bohatej, musi bejt prece zlodej. German to ma tak, ze kdo je bohatej, asi vedel jak na to a jako nectnost spis vidi, ze bohati jsou die Mächtige.
souhlas. ale taky se to otáčí, ty zelenorudý zmrdi pořádně rozdmýchavaj nenávist vůči bohatým, všude hlásají nerovnosti atd. přitom zrovna německo je podle mně značně rovnostářský, více než tady a nesrovnatelně s usa
taky se divím, doufal jsem na žluté vesty kdysi a nic
Žluté vesty dopadly jako sedláci u Chlumce. Radikály zmlátili, zmrzačili, zavřeli, jiným slíbili mírné ústupky. Chyběla část elity, která by se postavila na jejich stranu.
protože elita už dávno vzala roha, čím více daně, tím méně elita. ale kromě toho, oni jsou fakt ta zmrdsky nastavený, že by jeden blil. ač mám velký výhrady vůči němcům v posledních letech, ale furt je mi to blízký, francie nebyla a nebude, tam mám odpor odjakživa
Francie dojede na dva faktory:
– zatez z minulosti – nechce se makat
– zatez z minulosti – natahaji si tam dalsi nefachcenky
souhlas. akorát je kombinace nechce se makat, ale chce se všechno mít. moderní přístup jsem=mám nárok
Pohodar: přesně, běžnej Frantík je brutální jámámnárokista a byl takovej už před čtvrt stoletím. Podle mě si nesou hromadu zátěže z minulosti, kdy si mysleli, že z Afriky přijdou akorát otroci a hromada levnýho ovozelu. Pořád někteří žijí v představě, že něco znamenají, těžce nesou (nebo spíš ignorují), že francouzština diplomatickou řečí dávno není a nejspíš už nikdy nebude. Chovají se ale, jako kdyby to tak být mělo. Proto si myslím, že jsou ztracení, oni vůbec nechápou základní souvislosti a de facto žijí v alternativní realitě, ve které jsou „něco“.
Přitom jsou tam i normální lidi, ale těch je málo, „pravičáků“ je totiž málo všude a je tamní systém ani nemotivuje jimi být. Pamatuju, když se v devadesátkách známej hlásil na „školu administrativy“, kde tehdy carreer path byla lajnovaná do Štrasburku a dalších institucí (brusel tehdy teprve v roli „hlavního města“ a největšího úřednického molocha začínala). Jsem vůbec nechápal, že na flákání se na úřadech může někde být vejška a někdo to myslí vážně. Pak jsem viděl (pravda, skvělý) film Erasmus, kde hlavní hrdina „studuje“ právě tohle hnízdo flákačů a pochopil, že pro ně je to normální. To snad ani za normalizace by se takový film nenatočil s posluchačem VUMLu.
no tohle jsem náhodou zachytil i v německu, tam se jeden kokot ze vzdálený rodiny vyučil úředníkem v essenu. dneska je už taky v důchodu, ale nechápal jsem. žádná specializace, prostě ouřada. a vydržel nic nedělat do důchodu (on teda neměl buňky na nic). ale to i tady, ráno mi zrovna říkal týpek odsud, že náš prdelákov má snad 45 zaměstanců. btw co mi říká jedna známá, stará paní skoro 90let, česká emigrantka 68, občas sem jezdí a jinak bydlí kousek od toulouse, tak jsou v hajzlu i s tím že se rozklížilo i soužití s tradičníma čmoudama, prý byli ok, ale jejich děti a vnoučata jsou zvěř. tam je typický to, že ty ultra hrdý národy jsou největší lempli. v německu syn jiný známý si vzal francouzku, rodina se chytá za hlavu, ale co…jejich boj. francie je navoněná bída
Pohodar: a to jste ta „produktivní“ část Německa…
Ad (kr)imigranti – to se řeší už dlouhá léta a nejen ve FR. První generace přišla makat a je vděčná, že je tam někdo pustil a umožnil jim se vyhrabat z bídy. Druhá a třetí jsou problematičtí rozmazlení spratci. To stejné je všude jinde, nedávno jsem viděl dokument o Skandinávii a tam to mají úplně stejně. Co původní emigranti brali jako něco navíc a byli za to vděční, to jejich děti vidí jako automatickou součást a neváží si toho, naopak chtějí víc za nic.
to je vidět i v německu u turků, co byli kdysi po válce, dnešní mladí turci v berlíně jen sajou systém a mají nárok. však to tak je i u nás s cigošema. starý sice žádný terno, ale drželi jakš takš tradice. mladý už je jen dobytek, mezi bílý nepatří a k cigošům se nemají.
Elita nevzala roha. „Elita“ je zkorumpovaná, zblblá a ze všech sil napomáhá svému zániku.
Košile bližší kabátu.
leon: Elita prostě geneticky jede do hajzlu.
Elita dojela na to, že rodiny drží při sobě – a kříží se mezi sebou. Začíná to být patrné i v ČR od sametové revoluce.
tady mi vychází zdejší smrádek o dost lépe, tady se všechno ojebe, volkssport. ale je pravda, že němci by potřebovali pobrat aspoň 10% přístupu židů, ty si jedou zmrdoviny po svým, bez ohledu na to, co na to říká svět. protože chudáci můžou…
Jo, tohle Germani moc neumi. Ojebavat. Jim to je proti srsti a dnes a denne se divi, jak s nima nejakej Staroturek-novonemec vyjebal.
Je to treba videt na splatnosti faktur pri dodavkam fyzickym osobam. U nas se bezne plati dopredu a nebo max na dobirku pekne z rucky do rucky. Protoze mame mezi sebou svine zlodejsky. V Risi klidne objednas nejaky zbozi a prijde ti s fakturou se 14denni splatnosti, i kdyz te dodavatel nezna.
Podobne aj pri inzeratoch/kleinanzeigen, originalny echt Nemec ma nikdy neojebal pri kupe, ked som poslal peniaze vopred a obchod bol k obojstrannej spokojnosti, velakrat mi zahrnul aj postovne do ceny, hoci som to neziadal.
jenže ono ani normální slušný čech (a je jich většina, ač to tak nevypadá) není kurva vůči druhým, ale ojebává stát a systém. to je trochu rozdíl. ale ty starší už jsem leccos naučil a pochopili, že to smysl má. ne okrást souseda, ale ojebat stát
Však si vzpomeňte na jejich socík, profízlovanost nesrovnatelná, Stasi to měla pod palcem. Disciplína i v NVA železná.
taky jsem uvažoval nad článkem, ale přesně, člověk je v bublině. já znám bw, sasko a trochu bayern. jinam se dostanu spíše výjimečně, na sever třeba vůbec. obecně je to průser, protože oni tak nějak tuší, co je řešení, ale bylo jim natlučeno, že to je navždy tabu. tedy bojí se připustit (ač podvědomě ví), že přivandrovalci jsou průser, že energiewende je kokotina, zelený jsou netahavý xindl. navíc neprůstřelný důkazy a průsery vytěšňují, aby se nemuseli podívat pravdě do očí. fakt to nechápu. prokazatelný manipulace v neprospěch jádra, politický lži pro nahánění strachu za covidu, statistika kriminality přivandrovalců, všechno prosáklý, vysouzený z utajení a…nic
Ja myslim, ze problem je v tom, jak rychle si v Risi umi stat sahnout na slusneho cloveka. Imigranta nezavrou, ale pokud ty jen neco reknes, druhej den jses v lochu. A lidi tohle vedi a maji strach. V Cesku jsme zvykli, ze s policajtama se nemluvi, hodne veci vyresi pravnik, nebo zakladni poucky. To ale v Risi nefunguje, tam jsou fizlove se vsim raz dva hotovi a taky umeji nekoho zavrit bez duvodu na neurcito. To pak klidne znici celou rodinu bez sance na zjednani nejake napravy a zadostiucineni. Nic, nula.
Takze Rise je hodne nebezpecny nepritel.
Ze to lidi ale Systemu nedaji sezrat aspon u voleb, dokud jsou anonymni, to je jina vec.
Pořád se mají dobře. Kloik dosával AH ve volbách ve dvacátých letech, 2-3 %. Pak najednou 30. Co jen se změnilo. Když se má člověk dobře, bude možná nadávat, ale nebude riskovat.
Boja sa aj pri volbach.. fuhrer pred par dnami vyhlasil, ze chce vediet mena ludi, co pisu/diskutuju na internete.. niekdajsi reichsfuhrer by sa potesil, akeho ma dobreho ziaka.
https://www.br.de/nachrichten/deutschland-welt/wissen-wer-sich-zu-wort-meldet-merz-will-klarnamen-im-netz
Timhle ale volby nevyhraje, jen nad tim ztrati kontrolu, kokot jeden.
v kuloárech už mus stříhají pásku, někdo říká, že ho nahradí soder, někdo že buzna spahn. obojí špatně. ona i csu pro mně skončila za stoibera, od tý doby figurky
ono spíše ty „poučený“ a kritický němci ti řeknou, že volby jsou cinklý. heslo briefwahlen
čímž jsem u toho, že jsou stádo. tady frčí skrytý odpor, sypání písku do soukolí, ojebávačky, hlavně proklouznout. aspoň naše generace. u mladých nevím, tam to bude už asi jiné
Nemci boli tak vychovavani od druhej svetovej vojny (hlavne zapadna cast, dederoni boli viac rezistentni voci propagande.. zazitok realneho socializmu sovietskeho strihu urobil svoje, aj u tych, ktorym sa podarilo zdrhnut pred postavenim muru).. stale plati, doma sa hovori nieco ine ako na verejnosti a davaju si velky pozor na jazyk, nieco podobne ako u nas za komunistov (a postupne aj teraz, navrat starych casov)!
To bolo uz pred 60 rokmi.. vtedy sa doma pri pive v potichu spominalo, skoda, ze fuhrerov projekt EU v1 nevysiel, vsak tych zidov sme nemuseli az tak kantrit – tak mi otec spominal, ked bol v 1968 u znamych, on oberstleutnant z wehrmachtu, ktory prezil 10 rokov po vojne v gulagoch, ona vrchna sestra, ktora prezila dopad americkej bomby na nemocnicu.
Aj moj sused (uz par rokov na dochodku) si zacal otvarat usta predo mnou az po rokoch opatrneho otukavania a spolocnych piv ci vin a potvrdil mi to.. a bavim sa na tom, ked sa nemeckych kolegov pytam, ked vedia, ze zelenocervena idiotska politika privedie Reich (a tym aj celu EU) do zahuby, preco stale volia takych idiotov? Radsej si to nechcu priznat.
Jo, ja jsem byl varovan ‚Maul halten‘, ledva jsem do Rise prisel. Zatim hubu nedrzim a jeste jsem po ni nedostal. Tak uvidime, co dal. V baraku mne asi nikdo nepodrazi a s cizima se o techto vecech nebavim.
Soucasna verchuska v Reichstagu tohle ale vi, proto se snazi co nejrychleji qolbam dostat mlade volice. Tam je totiz sance, ze jim rodina jeste nestihne vysvetlit, jaxe veci maji.
Mluvíš, ale nepíšeš a nepodepisuješ :-)
Dneska v dobe smirovacich tydlifenu uz podepisovat nemusis.
A ked uz podpises, tak sa nediv.
@quadra
tak jest, oni to ví, ale nechtějí si to priznat, vytěsní to. že vedle krachuje další fabrika? radši nevědět. já jsem dávno braný za vlastní, takže tam kritika otevřená je, ale přiznávám, že to bude bublina
Bavil jsem se jednou s mladým Nměcem, VŠ přírodovědeckého směru, nikdy jsme se neviděli a ani nečekali, že se v budoucnu uvidíme. V dobách začátků Energiewende. Říkám mu, co to děláte, co blbnete, průmyslová velmoc nemůže stát na nejistých zdrojích se slunce a větru, proč chcete zavřít jaderky, které provozujete kvalitně a bezpečně a které můžou ještě desítky vyrábět elektřinu…
Odpověděl něco ve smyslu – třeba to fungovat bude. Nehádal se, ani to nadšeně neschvaloval, jen apatie. Ti nahoře tomu rozumí, tak co já.
nebo spíše „já s tím stejně nic neudělám“ místo ty nahoře tomu rozumí. s tím se setkávám častěji
Kikina se stal světovým politikem? Ve kterým světě?
@CC
Macinkově určitě! ;-)
Ale fuj
Tak Kecinka světový politik nakonec bude a nás to bude stát jenom slabou miliardičku dolars per tři roky.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-macinka-kratce-mluvil-s-trumpem-o-cesku-mluvil-hezky-rekl-ministr-299318
Stahneme to z nesmyslnych vydaju na zbrojeni, to nebude problem.
Teda… pokud PePa do toho nehodi vidle. Valka busi bejt!
Přesně, proti F-35 je to pakatel.
K těm F-35
Babiš se vyjádřil, že zrušení nákupu F-35 by stálo 30 giga. Ať na to koukám odkudkoli, furt by se to těžce rentovalo.
to sice jo, jenže on taky ví, že tak nějak potřebuje doníka (přinejmenším nenasrat). bohužel se točí do všech stran
Však jo, i minule byl takovej.
Z předvolebních slibů toho už moc nezbylo.
já jsem s tím počítal, ale doufal jsem (a tak nějak pořád doufám), že když uvidí více výhod se postavit proti uhniji, tak to udělá. samozřejmě průser by byl, kdyby nevyhrál orbán. on nebude tak hardcore, ale je obyčejný prospěchář. teď je čím dál víc lidí nasraných na uhniji, grýndýl apod, což jsem doufal, že využije ve svůj prospěch (a neprospěch uhnije)
to zas čo trepeš, nemocnej blázne
Ona ta angličtina stejně jako jekejkoli jinej jazyk dos záleží jak dobrýho máš učitele a motivaci k učení.
https://www.youtube.com/watch?v=IIAdHEwiAy8
A za trest to napíšeš stokrát!!!
:-D