Lockdown, Dekarbonizace a přijímání migrantů: tři následky stejného defektního ideového podhoubí - zpět na článek

Počet komentářů: 178

  1. Co mají společného Lockdowny z roku 2020, Grétina Dekarbonizace z roku 2018 a masové přijímání migrantů z roku 2015?
    – – –
    Vůbec nic, „motorkáři“.
    Příliš konstruuješ…

    :OD

    1. To není hypertrofovaná schopnost konstrukce… To bude prachobyčejná grafomanie. Stačí se podívat na počet příspěvků samotného autora v diskuzi. Aktuálně: 31 celkem z toho 9 autorových (z toho jeden, který začíná vlastní vlákno).

      Já chápu fascinaci vlastním psaným textem, chápu i potřebu diskutovat s případnými oponenty, ale asi by to chtělo nějaké „vocaď-pocaď“…

      A krom toho si myslím, že článek, který za čtyři hodiny od uveřejnění potřebuje víc než 25% příspěvků v diskuzi k dovysvětlení či uvedení na pravou míru, možná ještě nebyl k uveřejnění dostatečně „zralý“…

      1. Nic jako „dovysvětlovací“ diskuse tu neprobíhá ani vzdáleně, dokonce ani po 33. příspěvku. Pouze trolling, osobní vzkazy a cosi, co připomíná ichtylskou dekonstrukci a patrně jí i je, pokud by si to člověk skutečně přečetl. Pokud se mýlím, opravte mne, ale já žádnou diskusi doposud nezaznamenal.

        1. Nesouhlasíte s celkovým vyzněním mého příspěvku? O.K. já na něm ve vztahu k obsahu diskuze tak úplně nelpím. Ale co se týče „zralosti“ článku, tak spíš ano. Přečetl jsem ho spíš zběžně (i.m. nestudoval jsem ho jako pramen k nějaké rešerši) ale určitě bych mu mohl vyčíst abundantní opakování myšlenek v jednotlivých odstavcích, nebo, jak naznačil i můj předřečník, násilné hledání paralel i tam, kde ve skutečnosti nejsou, a nebo naopak publikaci „objevných“ paralel, které jsou úplně očividné.

          Ale hlavní obsah mého sdělení je jinde. Já s panem Mrcasíkem velmi často souhlasím, občas velmi nesouhlasím. Ale řekněme, že s ním souhlasím ze tří čtvrtin (možná ze 78,53%, možná dokonce z 85,72%). Jen si prostě myslím, že méně by občas bylo více. A fakt, že autor článku má nutkavou potřebu se (dokonce opakovaně) vyjádřit k příspěvkům pana zrg1 (které opravdu souvisí s tématem spíš okrajově, pokud vůbec) přispívá k mému přesvědčení, že cílem autora není tak úplně sdělit publiku nějaké zbrusu nové myšlenky, jako spíš již svrchu zmíněná fascinace vlastním písemným projevem. A to je jen jiná formulace pro grafománii.

          Ale na druhou stranu je možné, že různými stupni této poruchy trpíme všichni (nebo skoro všichni), kdož přispíváme do těchto diskuzí.

          1. Asi vás poněkud překvapím, ale ve většině jsme v naprosté shodě. Bylo mi proti srsti po mém soudu příliš příkré vyznění postu.

            Článek jsem doposud nečetl, mívám ve zvyku se tématem (pokud mne zaujme), nejdříve mentálně pomazlit ve vlastní hlavě, a až pak s různým odstupem zjišťuji jak to zpracoval autor, pokud vůbec.

            Nesouhlasím s hodnocením reakce na zrga, co vy přičítáte grafomanii, to já určitému diskusnímu vyhoření/únavě která se projevuje obsedantním nutkáním korigovat každou lež i „lež“ na internetu, pod vlastním článkem tím spíše. A která postiženého činí vděčným cílem trollingu.

            (Ale je samozřejmě možné že se kdokoli z nás dvou mýlí a to i v jednom čase a jednom vztažném systému.)

            1. – ehm- … současně.)


  2. A co na to říká ruské národní zvíře – medvěd ?

    My máme lockdown, dekarbonizaci a přijímání migrantů a myslíme si, jak jsme chytří.
    Dlouhodobě jsme si zvykli, že ruský medvěd je hloupý, lenivý, blbý tvor, který se bezcílně fláká
    odnikud nikam, pokud zrovna nechrápe. A pokud ten blbý tvor leze, kam nemá, stačí ho pošťouchnout klackem a on zase zaleze do brlohu.
    Nevím, kde se tyhle nápady berou, asi lidi nemají zkušenosti s reálnými medvědy, protože znají akorát plyšáky a nenažraného medvídka Pú. Jaktože tam tedy neřeší lockdown, dekarbonizace a přijímání migrantů?

    Pokud máte podobné myšlenkové stereotypy, jako Mrcas, mám pro vás hodně špatných zpráv naráz.
    Medvěd je přesný opak. Je to inteligentní, rozhodný, vytrvalý a nevyzpytatelný introvert, pokud už budeme hrát tuto hru a dávat zvířeti lidské vlastnosti. Běžící medvěd dožene koně, když chce. Medvěd má obecně problém se vším, co ho ohrozí anebo rozzuří. Pokud něco začne pronásledovat, zpravidla neskončí.
    Medvěd nevaruje. Když se staví na zadní, může se jen rozhlížet, nebo chystá útok, nikdy nevíš. Nemá mimické svaly, takže se pořád tváří stejně, i když je zvědavý, nebo vám jde urvat hlavu. Počítá, zvažuje, hodnotí situaci a vy o tom nic nevíte, protože vám to nedává najevo a drží dokonalou poker face. Můžete ho šťouchat klackem a on stokrát zaleze, ale to vůbec neznamená, že se po stoprvé nezachová naprosto jinak. Je náladový, ale o jeho aktuální náladě nemáte tušení. Drtivá většina medvědů nechce problémy a preventivně ustoupí. Pokud medvěda otravujete, narušíte mu jeho osobní prostor nebo pokud medvědice chrání mláďata, koledujete si o problém. Sem tam se objeví velký alfa samec a ten nikdy neustoupí, žije v nejodlehlejší oblasti na světě a je permanentně nasraný. Takového ani nemusíte otravovat, ten vám půjde urvat hlavu vždy a všude a za všech okolností a neuhne ani před tygrem.

    1. Čistě přírodovědně bez metafor a bajek: medvědi co žijí v Evropě a evropské části Ruska se chovají jak je výše uvedeno, většinou vám dají pokoj. Medvědi ve zbytku Ruska kteří nepřišli do kontaktu s člověkem vás sežerou buď z hladu, nebo vás jen ze zvědavosti „ochutnají“ případně se vám ze zvědavosti podívají na vnitřnosti, co že se to tu objevilo za zláštní hlučnou a na kilometry vonící věc.


  3. Ivan

    Západ neví nic o medvědech a ještě méně ví o Ivanech. Nemůžeme si stěžovat, že by Rusové nevarovali. Když byl na Ukrajině Majdan, najednou byl Krym plný ruských mužiků a než se Západ rozkoukal, měly všechny ukrajinské posádky Hände hoch!
    Od té doby jsme si vzali na ruského medvěda delší klacek, např. mediální kampaně „Rusové dopují“ a „Putin je diktátor“ a „Němcov-Skřípal-Navalený“ viz také článek https://dfens-cz.com/rozklad-statu/?show=comments#comment-210854
    Možná vám to uniklo, ale Rusko si v roce 2010 měnilo doktrínu a 2014 ji ještě upravilo.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Military_doctrine_of_Russia#2014_military_doctrine
    Původně tam bylo, že nepoužijí ZHN jako první, což byl ještě propagandistický text z dob SSSR.
    Teď to je tak, že si vyhrazují právo použít jaderné zbraně v případě jaderného útoku na sebe, nebo svého spojence, anebo v případě útoku konvenčními zbraněmi velkého rozsahu.
    Nevím, co Západ nechápe, ale tohle je na medvěda silné varování, že klidně udeří první. Abyste tomu rozuměli. Putin není alfa samec. Západu říká „drahý partner“, i když ho Američani stokrát urazili a ponížili, po stoprvé přijde poprosit, pokud je aspoň špetka naděje. Osobně mu nezávidím, držet nasrané alfa medvědy na uzdě a že jich opravdu není málo. Ponižováním Ruska děláme Putinovi (a sobě samým) medvědí službu.

    1. Jinak mi není jasné proč tu píšeš off topic o Rusku, když článek je v podstatě o depopulační agendě. O které se mimochodem nedávno zmínil sám Putin na Davoském fóru. Ale to ti předpokládám taky uniklo.

      Trochu mi to tu celé přípomíná situaci kdy tlupa opic chodí okolo balvanu a všechny opice okolo něj chodí a snaží se vymyslet co to je za věc. A když se objeví nějaká opice která řekne „vždyť je zjevné že to je balvan“ tak ostatní opice vezmou do ruky klacky a odženou ji pryč.
      Tak zhruba v tomhle duchu tu probíhá „diskuze“ o depopulační agendě, kterou za depopulační agendu skoro nikdo nepovažuje, ale jen za „naprosto náhodný jev kterů tu vznikl sám od sebe“
      Samy od sebe se na školách začali vyskytovat neomarxističtí profesoři kteří vyškolili generaci bezmozků jako je Gréta. A ty fondy a thinktanky které tuhle agendu dotují obrovskýma částkama vznikly zřejmě samy od sebe a peníze jim napršely z mraků…

      Tady je to vážně jak v mateřské školce.


  4. ZHN

    Pro případ, kdyby snad Západ dostal nápad použít taktické jaderné zbraně, nikde v ruské doktríně nepíšou o „přiměřenosti“ reakce.
    Rusko vůbec neztrácí čas taktickými zbraněmi. V Rusku začínají na 150 kilotunách a pokračuje to až do stovek megatun. Západ žije v přesvědčení, že Rusové nebudou eskalovat, ale budou odpovídat recipročně. Já si to nemyslím. Po Krymu víme, že v Rusku volí rychlé a ofenzivní řešení, pokud dospějí k názoru, že jsou tlačeni do kouta a nemají co ztratit. Takže se může klidně stát, že pošleme několik „neviditelných“ F35 na průzkum bojem nad Írán, jako pošťouchnutí klackem a Rus to vyhodnotí, že se letí s taktickými jadernými bombami, nebude čekat a spustí první strategický úder. Mrcas v tom má jasno, USA jsou nejlepší.
    https://dfens-cz.com/iran-vs-trump-a-kultura-cti-vs-kultura-dustojnosti-proc-se-konspiratori-a-levicaci-pletli/
    Ale nikde není psáno, že to Biden-chodící mrtvola nezkusí s Íránem znovu. Nebo s Čínou, to je fuk, protože Číňanovi do hlavy také nevidíme. Trump byl velmi slabý prezident, improvizoval v OSN, vylíval si srdce na Twitteru a v konečném důsledku byl pro Rusa předvídatelný. Pokud mu Putin osobně zavolal, že ví o jeho zamýšleném útoku na Írán kvůli dronu, že to způsobí smrt 150 nevinných Íránců a že si Rusko v odvetě vyhrazuje smrt 150 Američanů, třeba hnedle Ivanku a Jareda, co byste udělali vy? Trump to uznal, neriskoval a odpískal to. Co Biden? Vždyť je sám už prakticky mrtvý a jeho úloha je bezmyšlenkovitě číst texty Elit z teleprompteru, zatímco Elity budou dřepět v protijaderném bunkru. V tom případě žádný telefonát od Putina nepomůže.
    My máme COVID blues, takže vezmeme klacek a jdem na medvěda, spravit si náladu. Nevíme, co má zvíře v palici a nemáme plán pro případ, že se rozhodne přejít do protiútoku a neskončit, dokud nás nerozsápe na hadry. To je ten malý, drobný, nepatrný problém, který Západ nechápe, protože Západ skončil u medvíka Pú a zbytek jsou příliš složité úvahy, jak pro západní okravatované politiky, tak pro západní lampasáky, o debilních ovcích ala Mrcas ani nemluvím. Jestli by třeba nebylo lepší respektovat fakt, že medvěd patří do lesa a Rusák patří do Ruska a nesnažit se to nějak předělávat nebo vylepšovat, například soustavným šťoucháním klackem. Proč se například Blbákov snaží o barevnou revoluci v Bělorusku, sundal sochu ruského válečného hrdiny, přejmenoval ulici, vyhodil diplomaty, šikanuje ruské sportovce, rozhazuje sankce a vede 24/7 protiruskou kampaň v médiích ? Pomůže nám to v něčem ? Dostaneme od Západu prioritně vakcínu, slunce bude sluníčkovější, obloha bude blankytnější, rohlíky křupavější a DasAuto bude mít méně emisí CO2 ? Není naopak v našem nejlepším zájmu mít korektní diplomatické vztahy s Rusama ? Nejdeme náhodou na přání Elit vstříc své vlastní depopulaci ? Anebo se spoléháme na partičků blbečků z Afghanistánu, co si na stará kolena hrají na vojáčky? Jedna Sýrie nestačila?

    Pozn. Ať žijí studenti středo-Evropské univerzity v New-Yorku. Jsem yntelygent a vy zakutálení kujóni? Jeden malý krok pro člověka, velký pro lidstvo, buďte též yntelygenti! Jsem yntelygent a vy éroplány, řízení provozu vám dělají Jehovisti na Strážné věži? Naserte si do nádrží! Já na vás též seru.

  5. Média a v nich instalovaní tzv. „novináři“ – na ty jsi úplně zapomněl Jene, přitom v celém tomto cirkusu hrají hlavní roli.
    Pokud by některé z věcí nedávala média takový prostor, případně vybranou věc neakcentovala a nehnala ad absurdum, často nesouvisejícími fotkami, nedělo by se to.
    Napravit to jednoduše nelze – nelze vyházet 4/5 osazenstva ČT a nechat původní jen technický personál. Je mi na blití z Drahoňovských i Bartošových, ale i kdyby byla vůle to řešit, není jak.

    1. Otázka je, zda to novináři dělají cynicky kvůli sledovanosti a ziskům – nebo zda média primárně přitahují infantilní jedince přesvědčené o své dokonalosti a důležitosti a fungující ve 100% manichejském módu.

      1. Novinář, to je u nás dnes velmi často velmi mladý hoch či dívka – absoloventi humanitních oborů VŠ, ne-li přímo FFUK.
        Vzhledem k tomu, jak jsou tyto instituce doslova prolezlé extrémními levičáky a neobolševiky nemůžete se divit, že absoloventi opouštějí školu náležitě vymletí.
        Navíc jim chybí jakákoliv průprava v přírodních vědách a tedy v chladné racionální logice.
        Tady je odpověď na vaši otàzku. Časy Petránka, Fištejna a jiných jsou bohužel pryč. Dnes tvoří osazenstvo mèdií především tyto děti a pak určité procento jejich mentorů typu svazačky Nory z ČT…

        1. Fakulty nejsou prolezle neobolseviky, oni je tam z nich vychovavaji. Kdyz poslouchate filozoficke prednasky atd, ani z vas nic jineho vyrust nemuze. Navic ziskate VŠ titul, takze kdo by tomu mohl vice rozumet nez oni. Taky jsem byl jako oni, akorat nijak radikalni. Svetonazor studentici zmeni az casem konfrontaci s kazdodenni realitou…

    2. Tak si pro zajímavost zkus Jene zjistit, co zač je taková Bartošová. Kýbl poblíž budeš potřebovat a nenech se zmýlit tím ksichtem.
      Zbytek, možná až na Kubala /ale ruku do ohně za něj taky nedám/ jsou to všecko, opravdu do jednoho posledního kusu, všichni ti Řezníčci, Drahoňovští a Železní, jen odporně nadšení svazáci, co to dělají z přesvědčení. Obdivuju Augustovou, že tím hnusem dokáže téměř nezúčastněně proplouvat.
      Je to až nepříjemné, jak se to všechno vrací z těch 70/80, to je hnus. Někdy si až říkám „tak a teď to vypnu a až se zítra probudím, už to tam nebude“ – a hovno vole, je to čím dál horší.

      Witovská s Písařovicovou, ty už holt byly na nadšené svazačky trochu přezrálé a zároveň málo poddajné, tak…Vždyť je to vidět skoro v přímém přenosu a na skle, co se tam děje, ani nemusím nikoho znát. Ale ano, mám tam na jednom technickém úseku spolužáka z průmky. Tak občas něco mezi technikou povypráví.

      1. Bartošová exmodelka? Bednu nemám, tak se ptám.
        Absolventka Fakulty zbytečných věd, to je pravda varující.

  6. (Koukám, že historie se nám opakuje: když Zerga všichni ignorují, jediným výsledkem je šílenství, kdy pod článek o Lockdownech nablije tři sáhodlouhé copypastované tapety o nukleární válce a Sýrii jako první a všechny ostatní tím od debaty dokonale znechutí.

    Protože on sem přece „nechodí debatovat“, nechodí sem ani číst články protože ty „píší blbci“ a on má „všechny v ignoru“. Ne, on sem chodí „psát pro desetitisíce svých čtenářů“ – a když jeho vyšinuté elaboráty nenaráží na odpor ostatních diskutujících, jen ho to podporuje v tapetování a spamování.

    Jestli takhle cíleně irelevantním tapetováním sestřelí ještě pár diskusí, tak to asi vyřeším tak, že udělám jeden „debatní článek“ pod kterým bude diskuse otevřená pro všechny mé budoucí články, a pod novými články diskusi nepovolím a odkazem ji přesměruji na tu jednu jedinou megadiskusi. Tam ty jeho tapety zapadnou, když nebudou na prvním místě.)

    1. On je takovy mistni blb pro pobaveni. Jak psano ve Svejkovi: „Za davnych dob pri hostinach davali se obveselovat zrudama. Privedte ho sem, at nas pobavi.“

      1. Přesně tak, nechápu, jak ještě dneska může na něj někdo naletět… :)

        1. Blbec k večeři..
          Raději bez jídla..

    2. pane Mrcasíku, já si zrg1 rád přečtu.
      Rozhodně lepší, než arabská kultura ctnosti, kterou vy a vám podobní připisujete Peršanům v Íránu.

      1. Já vím, aaa. Ty jsi Zergův bratr z mokré čtvrti. Také vidíš ve článcích i to, co tam není („USN nebude kupovat F-35C protože úžasné čínské DF-21!“), takže nikoho nepřekvapí, že nechápeš, že kultura cti není něco co arabové nebo muslimové vymysleli, ergo nikdo netvrdí že se týká výhradně arabů, a tudíž má vítězoslavné povykování že „peršané nejsou arabové“ nulovou relevanci, protože kulturu cti mají úplně shodnou (a s nimi například Turci, což také nejsou arabové – jak je to možné?)

        Vše v pořádku. Každý má své preference.

    3. Naser mu do nádrže, von si zase veme ty prášky a bude hodnej kluk, žejo Zergu?

      1. Hele, já toho magora cíleně ignoruji jak jen to jde, mám ho v ignoru a nereaguji na něj. Občas když jdu okolo odhlášený zachytím, že si mé jméno bere do huby v každém druhém postu – je mnou zjevně úchylně posedlý, možná má na zdi bunkru vylepený můj plakát a chodí na něj házet šipky.

        Ale když mi pod nový článek o psychologii „krizových revolucionářů“ vytapetoval TŘI copypastované absolutně mimózní kraviny o Rusku, Jaderné Válce a Sýrii jako by to byl jeho osobní mikroblog, takže kdokoli sem přijde a bude chtít něco probrat uvidí jeho úchylné hlody a zase vypadne bez diskuse – kurňa to už přesahuje všechny meze.

        Já mu taky nechodil rozesírat jeho diskuse nějakými nesouvisejícími elaboráty o nějaké mé osobní posedlosti a utkvělosti.

        1. Nechci radit – ale zvážil bych možnost digitálního detoxu. Zas tak důležitej ani ten idiot, ani ty diskuse nejsou.

        2. Ježiš serte na to a ingnorujte to. Ať si bleje co chce, aaa a ktosiclkeminy mu pod to něco napíšou a nám ostatním to může bejt v klidu u prdele ne? Vždyť ty mu Jane skáčeš na úplně hloupý provokace…

          1. Ale neskáču, kdyby si takhle tapetoval na třetí stránce, tak mi je to ganz egál.

            Mně jen naštvalo, že to dokázal naflákat hned jako 2., 3. a 4. příspěvek a zabrat tím první 3 obrazovky diskuse.

            To je jako když se ti nějaký zfetovaný retard vykálí a poblije přímo na pult knihovny hned naproti vstupním dveřím. To prostě znechutí a naštve.

            Ale poslechnu radu AJR a dám si oraz, protože existence jaké exhibují zde s úplně úchylnou emo-argumentací typu „já si to myslím a proto je to objektivní pravda kterou budu vydávat jako historickou pravdu“ jsou už na mé lockdownem nalomené nervy příliš. Mějte se tu pěkně braši, beru si dovču.

            1. No opatruj se, hlavně klid a příště se nenech vytočit tím, že ti nějakej dement nableje hned na začátek diskuze. Stejně to nikdo nečte, kdo má iq vyšší než 60(učitelů tělocviku…), ty jeho zvratky. A hodně lidí ani do diskuzí nechodí, řekl bych většina čtenářů DF :)

            2. Jene, jenom přikládáš….a naprosto zbytečně. Všiml jsem si, že čtenáři (až na Sysopa v jednom případě, čímž mne nasral, asi se nudil) na toho kreténa nereagují. Čili ignore v daleko lepší, efektivnější, vymakanější verzi, prostě si tapetuj, my se bavíme s normálními lidmi, ne s kretény. Případné extrémy/falešné profily jako aaa či jiná svoloč nemají ani argumenty, ani výdrž, což je dobře. Představ si zerga jako neúspěšného followera na trubce.
              Nenech si cloumat majestátem. To přesně chtějí, abys ty upravil SVOJE jednání kvůli JEJICH nevyžádanému píčoidnímu chování na webu, kam je nikdo nezval a kde se chovají jako doma v tundře u Vládi.

    4. Jan Mrcasik :
      “ Koukám, že historie se nám opakuje: když …………………“

      – Rozčuľovať sa nad tým, že tu niekto píše to, čo sa tebe nepáči,….. je absurdné. Jediné, čo má zmysel je reagovať ne tie príspevky, ktoré javia snahu hľadať cestu k čomusi.
      Ja som tu bol ČÍTAŤ diskusiu pred pár rokmi, a bola tu spústa podnetných myšlienok. Dnes tu je spústa kopania do členkov a zosmiešňovania. Čakať rozumnú reakciu na rozumnú myšlienku sa zdá beznádejné.

  7. A co se ještě nesmí? Co se fanaticky popírá, a s proponenty se vůbec nebaví? No přece – konspirační teorie! Protože vůbec, ani náhodou, není možné, že by existovala nějaká subverze (viz. Juri Bezmenov), neboli snaha podmanit si na území nepřítele vše co má nějakou cenu, aniž by si nepřítel uvědomil, že se vůbec něco děje.

    Kdyby SSSR shodili atomovku na Detroit, možná by to tam dnes vypadalo lépe než vypadá.
    Kdyby Čína vybombardovala všechny americké fabriky, možná už by Amíci měli postavené nové.

    To co jste zde vyjmenoval má veškeré znaky nepřátelského útoku:

    Uprchlíci = útok na soudružnost napadených společností mixovaný s útokem na hospodářství napadených zemí.

    Ekologismus = brutální útok na výrobní prostředky nepřítele

    Lockdowny = brutální útok na lidská práva a svobody, které byly Evropanům kdysi vlastní, a to natolik že se o ty svobody bojovalo a umíralo. Dneska tyto osobní svobody evropané odevzdávají dobrovolně, a ještě říkají „že je to jediná možnost jak zachránit životy“

    Zkrátka, považuji za projev kognitivní disonance, že to lidem ještě nedošlo. Double think je reálná věc. Lidi vidí kam to všechno spěje, ale že by za tím byl záměr? Tomu až „fanaticky“ nevěří.

    Jsem zvědavý, co budete psát, až se všichni nechají opíchat nevyzkoušenou genovou terapií od Pfizeru, a pak začnou ve velkém umírat. Samozřejmě doufám, že se v tomto bodě mýlím! Nicméně největší úmrtnost od začátku kovidu začala teď – poté co se ty genové terapie začaly píchat starým a nemocným. Prý kovid mutuje, ale souvislost se započatým očkováním – tu fanaticky vylučujeme :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=vahFRfXjj80

    1. Konspirace jsou tvrzení, které mainstream z nějakého důvodu odmítá.
      Jejich pravdivost nebo nepravdivost se může rozhodnout časem, ale většinou k tomu dojde až po pádu režimu.
      Přistálo Apollo na Měsíci? Je britská královna reptilián ? Je Západ řízen Ilumináty ?
      Nezajímám se, pokud mě nedrží násilím v karanténě kvůli rýmečky.
      Kdyby celá EU nešla od desíti k pěti, neměli by „problém“ s „konspiracemi“.
      Volby v USA jsou to samé.

      1. „Konspirace“ znamená spiknutí. Konspirační teorie znamená přesvědčení, že nějakou událost způsobilo kordinované spiknutí. Nic více, nic méně.

        Každý, kdo nechápe význam slov a snaží se paušálně redefinovat nějaký jasně daný termín Y jako „cokoli s čím nesouhlasí entita X“ je funkčně negramotný.

        1. Jistě. Giordano Bruno a Koperník byli taki „spiklenci“ a první byl upálen jako kacíř, zatímco druhému jen házeli klacky pod nohy a zamkli jeho knihy jako „konspirační“. Psali, že Slunce se neotáčí kolem Země. Pravda, pane Mrcasík, kdo nechápe termíny, ten otáčí Sluncem kolem Země dosud.

          1. Ukaž mi, kde Svatá Inkvizice v souvislosti s Brunem nebo Kopernikem použila slovo „konspirace“.

            I dare you, I double dare you.

            1. Historicky:.
              Stav 1 geocentrická teorie je ta správná, heliocentrická je konspirace
              Stav 2 geocentrická teorie je konspirace, heliocentrická je správná
              Pokud je dnes geocentrická teorie konspirace (a to nepopřete), je úplně jedno, jakým termínem říkali heliocentrické teorii v 17. století.
              Já se bavím současnou terminologií.
              Používání nálepky „konspirace“ záleží čistě na autoritě režimu.
              Sekundárně do toho může vnést jasno objektivní skutečnost (pokud ji autorita režimu neumlčí).
              Ne každá konspirace je totiž lež a spiknutí. Spousta konspirací je pravda.
              Pokud je pravda, že tuto planetu řídí ilumináti, těžko vám to ilumináty ovládaný mainstream řekne.
              Ilumináti se nechtějí demaskovat a proto budou všemi silami popírat svou existenci.
              Leda je svrhne jiný režim, nebo budeme mít vědeckou metodu, jak dokázat neexistenci ilumináta.
              Čili tvrzení (konspirace), že tuto planetu řídí ilumináti, je naprosto legitimní teorie,
              akorát se nelíbí mainstreamu, tak se ji říká konspirace.
              To má praktické důsledky. Jako profesor na univerzitě nedostanete grant na zkoumání Ilumiátů,
              spíše vás vyhodí. Upalování na hranici se dnes řeší banem na sociálních sítích.

              1. Takže jsi právě uznal, že lžeš. výborně.

                Napsal jsi, že mu „zamkli knihy jako ‚konspirační'“ – a pak z tebe vypadne, že to samozřejmě neudělali, ale ty osobně subjektivně vnímáš slovo „konspirace“ jako synonymum pro „cokoli se komukoli nelíbí“.

                FYI, slovo které hledáš je „animozita“ pokud se to jen nelíbí, nebo „subverze“ pokud se to nelíbí protože mu to boří bábovičky.

                1. Už to nech, akorát tomu pomáháš…

              2. Tady ban nedostaneš. I když píšeš sračky. Dobrý, ne?

          2. Pohyb je relativní, to už víme taky pár set let. Že se Slunce otáčí kolem Země je stejně pravdivé, jako otáčení Země kolem Slunce. Heliocentrický model je pouze elegantnější.

        2. Jan Mrcasik :
          “ „Konspirace“ znamená spiknutí. Konspirační teorie znamená přesvědčení, že nějakou událost způsobilo kordinované spiknutí. Nic více, nic méně.
          Každý, kdo nechápe význam slov a snaží se paušálně redefinovat nějaký jasně daný termín Y jako „cokoli s čím nesouhlasí entita X“ je funkčně negramotný.“

          — Absurdne kopeš do aaa .
          Ten aaa nenapísal „definíciu“ konšpirácie, on napísal to, že mainstream OZNAČUJE za konšpiráciu všetko to, čo odporuje tvrdeniam mainstreamu. Takže tvoja námietka má smerovať na mainstream, nie na „aaa“.

    2. Ideologická subverze se ze své definice vylučuje s konspirací.

      Potisící: konspirace znamená „spiknutí“.

      „Spiknutí“ znamená
      1) utajenou
      2) koordinovanou
      3) centrálně řízenou
      agenturní síť.

      Pokud sovětský nebo čínský agent podšoupne západnímu užitečnému idiotu destruktivní myšlenku, a užitečný idiot ji nadšeně přijme, rozpracuje do tisícistránkové knihy a začne ji přednášet na univerzitě – potom to není spiknutí, ale ideologický virus proti kterému bohužel úplně zaspal imunitní systém hostitele.

      1. Píšete: „Konspirační teorie znamená přesvědčení, že nějakou událost způsobilo kordinované spiknutí. Nic více, nic méně.“

        „Spiknutí“ znamená
        1) utajenou
        2) koordinovanou
        3) centrálně řízenou
        agenturní síť.

        Takže „Subverze“ podle vás není „koordinované spiknutí“? Proč tedy, dle Juri Bezmenova, věnovala KGB 80 procent zdrojů právě na subverzi, za účelem zničení politické, hospodářské, a kulturní moci nepřítele (USA a západní Evropa) ?

        Uprchlíci, ekologismus, a teď lockdowny jsou všechno podle vás přirozené, normální jevy, které by se staly tak jako tak, nikdo tomu nepomohl s úmyslem zničit západ?

        Ptám se, protože mi přijde zajímavé, kdo na tom všechno profituje, třeba taková Čína, která jistě zná učení mistra Sun Tzu.

        The warrior skilled
        In indirect warfare
        Is infinite
        As Heaven and Earth,
        Inexhaustible
        As river and sea,
        He ends and begins again
        Like sun and moon
        Dies and is born again
        Like the Four Seasons”

        Ale to je jedno, myslím, že můj první komentář jste stejně nepochopil, protože jste se chytil nějakého definování kospirací a subverzí, místo abyste odpověděl na tvrzení, že Ekologismus, Uprchlíci, a Lockdowny jsou výsledkem cíleného útoku nepřítele na Západní Evropu a USA…

        1. Bylo vše, na čem dělala KGB, konspirace/spiknutí?

          Když KGB mlátila zatčeného – spiknutí? Okay, kdo koho tajně řídil? Že KGB řídí příslušníky KGB není tajné, takže – to asi tajně řídili toho vyslýchaného?

          Když KGB převáděla anonymní dary Světovému Mírovému Kongresu, Spolku za Jaderné Odzbrojení apod. – spiknutí? Okay, kdo koho tajně řídil? že někdo subvencuje užitečný subjekt není řízení, takže – to asi měli ty bankovky napuštěné parfémem ovládání mysli?

          Když KGB dodávala bedny zbraní užitečným ale úplně samostatným povstalcům (např. IRA) – spiknutí? Okay, kdo koho tajně řídil? Měli ty Browningy napuštěné parfémem ovládání mysli?

          K meritu věci – jsou různé zájmy a různé zdroje. Něčím přispěla KGB (hlavně protijaderní a míroví aktivisté), ale něco si udělali sami (např. Západoněmecký Komunistický Svaz převzal Stranu Zelených) – a úplně největší zranění si udělal Západ úplně sám svou vlastní rukou, protože Frankfurtskou školu Sověti nikdy neřídili, dokonce ji nenáviděli, a přesto prosadila Kritickou teorii což je zdroj vší sebevraždy západu.

          1. Psal jsem, že dle mých tajných zdrojů, 80 procent z rozpočtu KGB šlo na subverzi nepřítele – USA a západní Evropy, takže se prosím bavme o agenturně řízené subverzi na území nepřítele, prokazatelně prováděné Sovětským Svazem na území Západní Evropy a USA, a nepřeskakujme prosím k malicherným definicím jestli týrání vězňů je konspirace.

            Kdo to tajně řídil? No přece KGB, potažmo Komunistická Strana SSSR, to snad musí být jasné, ne?

            K meritu věci: Za prvé – netvrdím že to dneska řídí KGB, už jsme se od studené války trochu posunuli v čase.

            Za druhé: Vy tvrdíte, že „Frankfurtská škola stojí za sebevraždou západu“ – A ZDE s vámi nesouhlasím, a schválně dělám ďáblova advokáta. Protože podle mě to není sebevražda, ale Vražda, s velkým „V“.

            Třeba to není KGB, třeba je to ta Frankfurtská Škola, kritická ke kapitalismu, komunismu, i fašismu… Třeba se kriticky promysleli až k tomu, že západ zničí skrze Uprichlíkysmus, Ekologismus, a Lockdownismus?

            Nevím, a popravdě, je to asi celkem jedno: Já jen tvrdím, že žádná civilizace nespáchá sebevraždu jen tak z Bůhdarma.

            Když vidím mnoho zdánlivě nesouvisejících ideologií, které mají všechny za cíl jediné: Totiž zničit západ! …tak to podle mě značí jediné: Ty ideologie (EKO deindustrializace, Uprchlíci, Církev Lockdownistova, revize historie alá BLM, atd…) – všechny řídí jedna centrální autorita.

            Protože podle mě není možné, aby se ochránci přírody, charita, a doktoři všichni jen tak shodli, že jediný správný směr je zničit západní civilizaci. To by byla až moc velká náhoda ;-)

            1. Nechce se mi to hledat, ale tusim Obama (?) se rozciloval, ze vydaje na subverzi jsou male, protoze se absolutne nesetkavaji s ocekavanym vysledkem – tusim slo o Rusko a Cinu. Co ale neumi posoudit je, jaka pomerna cast vuci celkovym vydajum na CIA to je.

              1. Není to jedno ? Ideje pana Mrcasíka motivuje víra, že konspirace jsou něco hnusného, podlého, co stačí vymýtit a bude ráj.
                Dokud žil SSSR, mohl SSSR páchat masivní subverzi. Vymýcením SSSR měl nastat Mrcasíkův ráj.
                Stal se přesný opak, konspirace jsou rok od roku záludnější, sofistikovanější a profesionálnější.
                Jak pád SSSR pasuje k realitě, že na univerzitách v USA je dneska všechno krom lásky k menšinám rasistická, sexistická pavěda, včetně matematiky?
                Jak soudruzi řídí univerzity USA, když v Rusku nemají páky a rozpočty,
                protože po Jelcinovi měli kolaps a nyní mají HDP Itálie?
                Čili to financuje někdo jiný. Ilumináti? Proč by to dělali?
                Protože subverze a hybridní války jsou války budoucnosti.
                Autorem lockdownů, dekarbonizace a přijímání migrantů nejsou soudruzi. Dělají to think-tanky, neziskovky, korporace a lobbisté.
                Globalisté. Nebo Ilumináti.

                1. Celkove bych souhlasil. Ostatne had si nesvlika kuzi jen tak pro nic za nic: Kdyz je odhalen, musi se prevleknout, aby lidi nevedeli ze jednaji s tim samym starym zlem, se kterym jednali jejich rodice.

                  Hodne lidi na internetu je presvedceno, ze to co se ted deje je „komunisticky prevrat v globalnim meritku“. Ja si ale myslim, ze „komunismus“ je zastaraly pojem. To co prichazi bude opet zbrusu novy original, novy dil serialu o „totalite“.

              2. Sysop – Ja si myslim, ze Americani tu subverzi vubec neumi, ze to jde spis lidem z der jako je SSSR nebo Komunisticka Cina. Navic – v manualech KGB o subverzi zapadu se jasne pise, ze vyuziji homosexualy a ruzne LGBT, a ze se pokusi donutit zapad aby poslal zenske do armady primo do prvni linie – takze v mych ocich je prokazane, odkud vitr vane alespon v tomto jednom subverznim bode. A zrovna LGBTQ Obama – je mozna komunisticky agent ktery bud z blbosti nebo ze zlosti, „zautocil“ na Ameriku, takze se mozna potom divil, ze tyto progresivni teorie Rusove nesezrali – protoze Rusove je vymysleli :-)

  8. Skutečnost je ovšem daleko prozaičtější – všichni ti vítači, zelení pošuci a Svědkové Covidovi jsou pouze užiteční idioti, umožňující svým zadavatelům nastolit nestandardní podmínky, v důsledku kterých se dá v dané zemi vyhlásit Nouzový Stav(TM). Nouzový stav je doslova požehnáním nejen pro volenou část exekutivy, ale i pro tzv. „Deep State“, rozuměj pro nevolenou část orgánů státní moci, o které se dlouho šušká, že je skutečným centrem moci v daném státě. Nikoliv tedy těch několik politických figur na viditelné špici mocenské pyramidy, neboť ti se každé 4 roky protočí (tedy většinou), ovšem kšefty se musí točit dál. A tak je snaha prodlužovat nouzák a na ně navázané lockdowny pokud možno do nekonečna, protože bez nouzáku jde uzavírání špinavých kšeftíků bez výběrka spřátelené firmě daleko hůře (musí se výběrka manipulovat stylem „karlovarská losovačka“ a podobnými, což se občas provalí a pak je z toho nejen ostuda, ale i pár let natvrdo). Zatímco posvěceno nouzákem je vše OK. Všimli jste si, jak Hamáček vřeští jak postřelená bachyně v momentě, kdy to vypadá, že ani donedávna spolehliví komouši další prodloužení nouzáku neodmávnou? To není dobrá zpráva nejen pro Hamáčka samotného (který si, stejně jako jeho rodná strana, kroutí pravděpodobně poslední funkční období v životě a chce do politického důchodu odejít s výslužkou), jako daleko více pro ty, kteří mu na současný post pomohli a teď očekávají výsledky.
    A všimli jste si také, že s nástupem koronaběsnění téměř utichly hlasy, propagující „boj proti terorismu“? Přistoupila na to i druhá strana – ručníkáři se natolik bojí koronáče, že vyhlásili klid zbraní. Přitom by jim to mohlo být jedno, že – jak roztrhání vlastnoručně odpáleným granátem jim přece stejně jako akutní pneumonie vyvolaná covidem zajistí jednosměrnou jízdenku do ráje se sedmnácti pannami. Nebo že by ne? Každopádně – mocní tohoto světa rozhodli, že terorismus už není in a momentálně bude v kurzu čínská chřipka.
    Až bude připraven Fahrplan, jak uvalit nouzák na obyvatelstvo ve jménu bohyně Gáji/záchrany planety/whatever else, budeme svědky (bohužel i přímými účastníky) situace, kdy koronavirus, který byl do té doby naprosto klíčové globální zlo, bude náhle zcela zapomenut a běsnění se soustředí na zcela jiný problém. Těm, kteří námi všemi vrtí jako pes ocasem, se totiž paralyzování masy obyvatelstva přifouknutým problémem velmi zalíbilo, takže až se téma koronaviru vyčerpá (už z něho nepůjde vytřískat tolik, aby to pokrylo režii s tím spojenou), můžeme se těšit na další díl vrtění obyvatelstvem planety. Good Luck!

    1. Pošuci a svědkové COVIDovi by se sami od sebe nezorganizovali. Sformování užitečných blbů, to je věda. Říkáme tomu psychologie a sociologie.
      Před první a druhou světovou také probíhalo sformování blbů na podobné úrovni.

      1. aaa :
        „Pošuci a svědkové COVIDovi by se sami od sebe nezorganizovali. “

        – na ich zjednotenie stačí, ak gauneri politici a gauneri novinári k smrti vystrašia tých debilných ovčanov, a tí zo strachu z covidovej smrti sú ochotný čokoľvek strpieť, ale aj čokoľvek podniknúť proti tým neposratým.

        1. Mám jednu radu.
          1. Naučte se anglicky
          2. Poslechněte si projevy starého Bushe o NWO (čili od roku 1990)
          3. Porovnejte s realitou roku 2021
          Odkaz například:
          https://www.youtube.com/watch?v=xz7UgSHQ-u8
          Všechno tam máte, připrchlence, ekologii, zahraniční války, exceptionalismus, kontrola společnosti, plánovaná ekonomika, dotace a dokonce i gender otázky.
          Plán na rozklad Západu musel existovat už 1990. Zkuste se s tím nějak srovnat.
          Dle pana Mrcasíka je po třiceti letech NWO stále konspirační teorie.
          Není to řízené, je to jen kolektivní vyšinutí mysli.
          Zatímco pan Mrcasík sebe samapovažuje za pevný středobod vesmíru s jasným duchem.
          Když budeme všichni stejní, jako on, vše se vyřeší.
          Tak jistě.

    2. rory2k :
      V tých 15 riadkoch si napísal to, čo ja vnímam ako debilitu 80% ovčanov europy, gaunerstvo 5% gaunerov politikov, riťolezecto 5-tich % pomáhačov tých gaunerov, a bezmocnosť 10% ľudí, ktorí to vidia, alebo aspoň tušia, ale nemajú šainu, čo s tým.

      Ak patríš k tým 10-tim % , mohol si napísať aspoň náznak toho, čo sa s tým dá robiť.

      1. „čo sa s tým dá robiť?“
        Za prvé porozumět tomu, co se děje a proč se to děje a hlavně – komu je to ku prospěchu. Hledat motivy jednotlivých aktérů spíše finanční, než mocenské. Proč – to je vcelku jednoduché. Vidina balíku peněz (případně ekvivalentu v podobě jiné cenné komodity) je určitě pro jedince větším stimulem, než vidina moci nad ostatními lidmi (ta zajímala vždy jen psychopaty a sociopaty, kteří nejsou početně v libovolné společnosti zastoupeni nikterak významně).
        Za druhé vše podrobit nějaké analýze a jejím výsledkům dát nějakou ucelenou formu (tento Mrcasikův článek, článek od Challengera, který na to jde z jiného úhlu pohledu, nebo takovéto posty v diskuzích pod těmito články). Držet se principu Occamovy břitvy – nehledat příčiny v podobě složitých a sofistikovaných spiknutích, když daleko jednodušší vysvětlení se přímo nabízí. To je také Achillova pata Zergových teorií o celosvětových spiknutích, kdy nitky vedou k jedné konkrétní osobě (Soros). Když pominu fakt, že není jasný důvod, proč by tento starý pán na sklonku svého života se měl do něčeho takhle složitého se značně nejistým výsledkem pouštět (a finančníci jsou vždy zdrženliví, když jim nějaké jejich plány neskýtají záruku, že na tom neprovaří majlant), pak také takto komplikovaná akce by byla velmi snadným terčem k diskreditaci dříve, než by se stačilo v rámci ní cokoli provést. Z toho důvodu se kloním spíše k názoru, že celosvětová covid hysterie je ze strany těch, kteří se na tom pakují, příležitost, která spadla z nebe a oni se jí prostě rychle chopili. A proč v řadě zemí postupují vlády proti covidu podobně (blbě)? Protože jsou za A z podobného těsta (zvláště v rámci EU je to jeden neomarxista vedle druhého) a za B rádi od sebe navzájem opisují:

        „Tuček, Šlais! Za čtyři! Stejné chyby – stejné známky.“

        No a konečně za třetí, pokud mám jasně zformulované myšlenky, musím je neustále šířit a nenechat se ničím a nikým zviklat. Slovo, je-li dobře použito, může mít větší účinek, než zbraně hromadného ničení.

        1. Tohle zergovi, aaa a ktosicelkominy nevysvětlíš, naopak, budou tvrdit, že protože je to tak komplikovaný a hnaný, že to muší bejt spiknutí a proto Soros. Dědkovi je to u prdele, ten se chystá na setkání z tím Nesmlouvavým, ale oni to budou razit pořád, do zemdlení. Naprosto jednoduché vysvětlení, že za tím je odvěká touha neúspěšných (to je důležitý aspekt u těchto věrozvěstů) zmrdů a vohnoutů komplikovat normálním a svého si hledícím lidem život a není za tím jeden hrabě Drákula – totěkotě nevysvětlitelné.

          1. misaka: zerg tu jednu dobu razil teorii o tom, že Rothschild má už sedmé srdce, takže já bych Sereše ještě neodepisoval, určitě už mu někde pěstují mladého bezdomovce a místo na setkání s Nesmlouvaným se připravuje na setkání se skalpelem.

            1. To s těma sedmi srdcema byl hoax vzniklej na základě článku z nejakýho parodickýho webu, neco jako náš az247.cz. Technicky vzato je celkem úspěch přežít jednu transplantaci. Rekord jsou tuším dvě a z tý druhý už se pacoš snad ani nezotavil. Sedm transplantací je statisticky nemožný.

              1. shane: to si máte myslet Vy. Ti, co uzřeli pravdu pochopitelně ví, že globální prediktor už má srdce šedesáté šesté a jeho učni tedy pochopitelně zvládnou klidně sedm. Mezi náma, i ten Ročild už má třináctý, ale aby nevznikla panika, vypustila se fáma, že má sedmé. No a Vy, chudý duchem, jste na to skočil!

                Jak že to bylo? Ať žijí studenti nějaké reptiliánské školky či co? Musím se to naučit, abych patřil do klubu:-)

                1. Až bude mít osmdesátýosmý, zavřou ho až zčerná.

                  1. Nikoli, ale při 666 ho upálí.
                    Mimochodem § 666 NOZ se týká manželství.

                  2. Staci ctrnacty.

                    1. Chudák Ludva. Ještě že už umřel. Ale nabytek v jeho stylu bych radsi nekupoval. K tomu ještě mikinu Thor Steinar a to aby si pak člověk místo vchodovejch dveří rovnou dal lítačky. Kdo má furt měnit dveře rozštípaný od zasahovky.

            2. David Rockefeller (June 12, 1915 – March 20, 2017) was an American banker who served as chairman and chief executive of Chase Manhattan Corporation. He was the oldest living member of the third generation of the Rockefeller family, …. David Rockefeller was transplanted by a young heart 7 times and the kidneys 2 times. On average, every 6 years, the billionaire received a new heart after his 61st birthday.

    3. @rory2k
      technická poznámka
      72 panen

      1. To je možné, Korán nestuduji, ale vím, že na jednoho ručníkáře připadá mnohonásobně více, než jedna;-))))

        1. Se divim, ze feministky nervou.

          1. Proč by řvaly? Vždyť v celkem nedávno zřízeném jakémsi úřadu pro ženy při OSN je šéfem nějaký arab tuším ze Saudské arábie, nebo emirátů… a taky fšeco fpoho. To jsou přece emě, kde vědí jak se ženami, no ne?

      2. To je čtvrt roku bez zábavy (panny??? pohyb, nic jiného). A za dalšího třičtvrtě roku uragán plínek, bolení hlavy, potřeba na „dvojku“ s kámoškou, nový auto (autobus), dětský sedačky (72!!!), žádosti na nebeskou sociálku palestinský samosprávy (zaplatí Izrael ze své nebeské samosprávy) a nevyspání se (nikdy – fakt nikdy).
        Někdy mi to mohamedánské nebe přijde jako peklo.
        Dobře jim tak.

        1. Aspoň si během menstruace odpočine, ony se časem synchronizujou. Plínky ho taky zajímat nemusej, muslimáci doma pomáhat nemusej. Ale 72 tchyní, fo musí bejt horší než 7 kruhů pekla.

        2. A to ještě vynechám myšlenku že těch 72 panen je pro všechny dohromady.

          1. Tak to uz pak ale nejsou panny, pokud na stastlivce vyjde rada ve druhem kole, ne? Leda zeby v tom jejich nebi meli neco jako hymenoautoplastiku, kdyz krestani si vydupali to neposqrneny poceti.

            1. Tak třeba to berou jako staročeši a panna znamená mladá neprovdaná dívka, bez ohledu ma stav hymenu.

              1. shane: se nám v případě sociálních pracovnic naše představa panny s tou staročeskou poněkud bije:-) Si vemte, že Vám takovou „pannu“ dohodí staročeský kámoš a Vy pak zjistíte, že přes den už 10 let točí porno a po večerech jede šichty v salónu:-) Zase pak není nutné žehrat na „pohyby“ á la mjfox výše, akorát hrozí efekt motorky v garáži pro autobusy, tedy vlastně taky špatně. Lepší bude držet se dobového významu.

        3. pro odlehčení bektašíjský vtip:

          Jednoho dne Bektaši zavítal do mešity, aby si poslechl kázání. Již začínal klimbat, když tu hodža začal mluvit o neposkvrněných pannách čekajících v ráji na pravověrné.
          Když Bektaši zaslechl slovo ráj, probudil se a nadšeně se hodži zeptal: „Hodžo efendi, budou na onom světě pravověrným podávány také víno a raki?“
          V hodžovi vzkypěla krev a podrážděně Baktašiho okřikl: „Pohane! Co si myslíš, že je ráj… hospoda snad?“
          Načež Bektaši stejně tak odpověděl: „Ha! Co si ty myslíš, že je ráj… bordel?!“

        4. Tak jsem si to našel – Hurisky nekakaj, nečůraj, nemenstruujou a nemůžou otěhotnět. Takže fandové kaviáru, zlatého deště a jízdy je červenou maj peška. Zato jsou Hurisky kozatý, okatý, vyholený a s bílou kůží a šmačnou tó.. pasy. Krom toho jsou cudný a maj vždycky orgasmus. Jo, a péro v ráji stojí furt a nikdy nepovadne.
          Tož jsem z toho nějaké rozpačité.
          Pro podrobnosti viz: https://wikiislam.net/wiki/Houri_(Heavenly_Virgin)

          1. shane: Váš popis mi evokuje reklamu na nafukovací pannu. Možná to jen prorok opsal z katalogu západního erotického eshopu a místní, kteří k tomu nemají přístup a znají akorát nemyté roští v tom vidí ráj.

            1. fatdwi 11.2.2021 v 9.54

              Nemyté roští máte odkud?
              Z předmohamedových časů?

              1. možná Vás to překvapí, ale pokud se nejedná o nějaké zaostalé pouštní kočovníky, tak jsou „muslimové“ obecně velmi čistotní a skutečnost, že někdo může být takové čuně a drhnout si nasucho prdel papírem, je naplňuje hrůzou a ošklivostí.

                1. Vzhledem k tomu, jak vypadá průměrný věřící muslim (včetně těch, co se usadili v Evropě), tak ano, jsem překvapen.

                2. Překvapivěi středověcí křesťané byli (v rámci možností) čistotní, lázně nebyly jen zástěrka pro hambinec. Tehdy totiž panovalo přesvědení že čistota těla ukazuje čistotu mysli (a naopak). Ke špíně se přiklonili až později, po morových epidemiích 16. století, kdy začali lékaři razit ideu, že voda smývá přirozenou ochranu organismu. No a za osvícenství to začali zveličovat, aby postavili do kontrastu ideje osvícenství a barbarskost středověku.

  9. V podstatě se dá na stejnou úroveň postavit i BLM nebo meetoo.

    Jinak díky, pěkně sepsáno.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017