Libtardí red alert: Turek jel 200 km/h a to se nesmí - zpět na článek

Počet komentářů: 393

  1. Geniální marketingový tah?

    Turek se v průběhu kauzy zachoval jako slizský bezpateřní prolhaný trotl.

    Mediální plochu si vytvořil a rozhodl se na ní nachcat a nasrat.

    A takový nadějný soudruh to byl.

    1. TenSSore trhej, vem SSi ho, SSežer deZZolátskou SSvini.

    2. Presne.

  2. Ostatně to bude zajímavá sociologická studie. Získá Turek víc hlasů tím, že (možná) porušuje samoúčelné předpisy, nebo hlasy ztratí.
    Generace Alfa, která už je zase „dobře doprava“ a na greténismus a socky zase kašle, mě vlévá trochu optimismu do žil.

    1. cotozaskurvameleštyvořechu

      1. Behe lehni! Místečko!

    2. Přestupek je jedna věc, ale když ho přistihli při lži, tak se trapně vykrucoval a nakonec zatáhl ocas. To mu uškodilo u mnoha lidí. Stačilo nedělat nic…

      Navíc šlapat trochu víc na plynový pedál je jednodušší než se vysrat. Tj. v Turkove rychlé jízdě v „Německu“ nevidím nic pozoruhodného a uz vubec ne rebelského a ještě méně hrdinského.

      Ale jak je vidět u Bureše, tak být prolhaná, hloupá, zbabělá arci svině neznamená, že ti utečou voliči.

  3. „Občas se stanou věci, u kterých si říkáte, tohle už nejde dál, to není možné, zde se musí něco stát. I největšímu tupci musí být jasné, že je tady něco katastrofálně špatně.“

    Nádherně formulováno. Přesně tohle jsem si říkal při sledování majdanu i první fáze SVO v reálném životě anebo při sledování filmů jako:

    https://prehrajto.cz/evropa-tancila-valcik-1989/64e368c9019ec

    či anglosaské verze 37 dní do války:

    https://www.dailymotion.com/video/x208kyw

    Co si asi dnes myslí Malorusové?

  4. Jenze Turkovi z odrazu brejli a zpetnyho zrcatka bylo dokazano,ze si to mastil takhle na kretena jeste v CR. Jako libtard se fakt necejtim,ale tohle ve me nevoli vyvolava. A vubec? Co to melo za ucel? Ma krizi stredniho veku? Chce mit delsi perko? Miluje bejt attention whore? Mne diky manzelovi prosly pod rukama desitky veteranu, ale v zadnym jsme se takhle nefotili ( samo o sobe blbej cin, ze) . Turek at se omluvi, zaplati pokutu a zpytuje svedomi, ze tohle byla obycejna testosteronova frajerina. Poselstvi zero.

    1. Připomněl bych D-fensovu naprosto pochopitelnou otázku: platí v ČR jiná fyzika než v Německu? Proč by mělo být 200 km/h v ČR nebezpečnější než 200 km/h v Německu?
      Taky se mi stalo, že jsem cestou na letiště do Prahy uvízl v zácpě a pak už jsem musel jet s cihlou na plynu, abych letadlo stihl. A chvílemi jsem jel i těch 200, furt byl případný flastr menším rizikem než ulítlé letadlo.

      1. Asi to mozna souvisi se stavem nasich dalnic a obecnou praxi a umem nasich ridicu, ktera treba v porovnani s USA i tou DE stoji proste za hovno, jizlive sarkastickej usklebek…Ne, prominte, vy si nezaslouzite muj rozlad, ale me tim proste Turek fakt zklamal. Vam preji hezky den a nezlobte se na me.

        1. Já se nikdy nezlobím :-) Nicméně na té fotce je široko daleko prázdná dálnice. Osobně vycházím z toho, že každý, kdo sedne do auta, chce především někam dojet a to tak, aby si při tom nerozbil hubu. Takže předpokládám, že se nebude snažit jet 200 km/h třeba v odpolední špičce kolem Brna. Ale pokud jedu třeba ve 4 ráno na jednání do Německa, abych byl na 10.00 třeba v Berlíně, moc na rychlostní limity nekoukám, dálnice je minimálně v levém pruhu do cca 7.00 prázdná.

          1. Jo, zkusit ‚co to da‘ jen tak pro pocit, proc ne. Ale jet takhle delsi streku neni uplne rozumne, protoze staci, aby na te dalnici byla jakakoli prekazka (zver, kus pneumatiky, kus nakladu) a neudelas vubec nic.

            Od te doby, co pouzivam palubni kamery, mam celkem slusnou sbirku ruznych zvirat, necekanych predmetu, chodcu a dalsi haveti, ktere potkavam na beznych okrskach. Jet dvakrat rychleji, tak v mnoha pripadech nemam sanci zareagovat. Proste nemam. Na te dalnici muzu jet treba zrovna s potkavackama a najedu na nejakej kus dreva a mam po zizalkach.

            To jsou veci, o kterych se frajeri ‚co vsechno zvladnou‘, nebavi.

            Kdysi jsem, jako mladej kluk, delal brigadu USA (v nemocnici U Svate Anny v Brne), umejval jsem tam mrtvoly, supr placeny. A jedna byla napriklad mlada holka, okolo dvaceti, v hlave diru, mozek pryc. Sedela jako spolujezdec v aute, kde si jeji kluk, co ridil, nevsiml u krajnice stojiciho nakladaku a nestihl ani uhnout, ani dobrzdit. Prej mela hlavu narvanou na traverze, co je to auto vezlo.

            1. tjn, nejlepčí je sedět ve sracím křesle a nechávat si robotka nosit ai žrádlo a lemtání, co dyby náhodou…

              většina úseků dálnic už je voplocená, takže zvěř se tam fakt nevyskytne

              1. Zrovna v takovym oplocenym novym useku fotr trefil ten klin. Prej necekal, ze mu tam neco vlitne. A to mel dokonce co delat, aby mu fizlove nedali flastr, ze neprizpusobil rychlost situaci, protoze evidentne nemel dostatecny vyhled, nebo reakci. Rikal, ze jel za nakladakem, kterej to netrefil a dyl ten kram videt nemohl. Nezajem.

                1. tak jezdit po dálnici nalepenej na prdeli náklaďáka…to čekáš na co, až mu papíry zeberou voni, dochtor, kdo? mu je zeber sám tvl

                  1. Videl jsem video, nejel az tak moc za jeho prdeli. Chcalo, bylo to napicu videt. Asi bych nedopadl jinak.

                    Ale to je dobrej napad, vsem, co maji nehodu, sebrat papiry. Fuk, kdo za to muze. Ono se to na tech silnicich vystribri.

                    1. Celkem jednoznačně vzdálenost nedodržel a akorát se blbě vymlouval. Kamijoun se vyhnul, von ne.

                      BTW já sem mezi tema vojedinělejma kundama, co sračky na silnici hlásijou, aby to negdo šel uklidit. Zbývajících 99 % kreténů na všecko mrdá, šak voni to už vobjeli, vostatní ať si naserou.

                    2. Kamion se nevyhnul, kamion to prejel, ale byl vyssi. A ten kram v tom desti nebyl poradne videt.

                2. Já r. 2015 jel po D1, byl jsem po 600km utahanej, bylo to v noci, jel jsem cca 100 na opravovaném úseku u přehrady na Želivce, kde byla 80ka. Najednou rána, něco na silnici mi prorazilo pravou přední gumu, auto jsem udržel, ale i tak jsem na moment vybočil o cca metr doprava, kde jsem najel na takovej ten cca 10cm vysokej stojánek vodicí desky. Výsledek: oba přední BBS disky zničené (přeražené vejpůl), nárazník jen poškrábanej od desky a vypadlá pravá mřížka, přední náprava ovšem totál dokurvená (ramena). Škoda na autě cca 100 tisíc. Zas i kdybych jel 60kou, neměl jsem jak a na co reagovat. Prostě tma a nějakej pohozenej bordel na silnici, co nebyl vidět.

              2. Behemot 25.4.2025 v 5:20

                Přesně, s placatými zajíci nebo srnami se člověk potkává často, ale ne na dálnici.
                To samozřejmě nevylučuje nepříjemné náhody – kolega trefil na D1 dojnici před Brnem v půl páté ráno…

              3. Před dvěma lety na dálnici u Chebu kus přede mnou skákala srna přes svodidla z jednoho směru do druhého. Nevěděla kudy kam a nebylo jasné, kdy skočí zpátky do mého směru. Ubral jsem, hodil blikačky – zbytečně. V levém pruhu mezitím profrčela 3 auta bez zpomalení. Je otázka, zda jí nakonec někdo sejmul.

                1. Někde tam jsem měl taky zážitek r. 2023, jel jsem z Aše v noci, v cca 180 jsem předjížděl auto a najednou u vnitřních svodidel srna, naštěstí jsem to švihnul do pravého včas, ale i tak síla, někde mám možná i video…..

                2. jistě, zatím to není ÚPLNĚ všude; není to jenom vo voplocení, dělajou jim podchody a to je panečku láce, tam zas proteče miliard…

                3. U Kynšperja jsem pred par měsicema na D6 viděl dva srazeny velky pastevecky psi. Fizli na majakách je tam „hlidali“ nez je někdo přijede sebrat. Skoda jich. Kde se tam vzali netušim.

            2. Taky mám hezkou sbírku videí, akorát nemám potřebu to prezentovat na Youtube (zviřata vč. mývala, čurák kamioňák to hodil do levého bez blinkru, předjíždím a předjížděný neustále zrychluje, vysekanej motorkář, kterého jsem málem přejel, asi 2 x dementní chodci na dálnici, labuť letící z mlhy proti mému autu (skoro surreálná záležitost, u přehrady Želiv, naštěstí mě lehce nadletěla), kličkování mezi troskama auta na dálnici vícekrát, 2 šutry odlítlé z náklaďáku naloženého bordelem, co mi rozbily čelní sklo, video jsem poslal pojišťovně i s komentářem „kurva“ a „do piče čuráku“). V noci už jezdím raději pomalu (pocitově po čtyřicítce v noci nějak hůř vidím), přes den jak kde a kdy, klidně 280 pro radost tam, kde to znám a když jsou podmínky, třeba na úseku z Chomutova, kde nikdo neměří, na pár minut. Jinak spíš 150-170 tempomat na pravidelných štrekách do Utrechtu, apod.

        2. Slecna Ling 24.4.2025 v 23:11

          Stav vašich dálnic, obecná praxe a um vašich řidičů stojí v porovnání s D, A, P, SK, N a UA, které na dálnicích v ČR potkávám denně, dosti vysoko.

      2. @Foundry
        „Proč by mělo být 200 km/h v ČR nebezpečnější než 200 km/h v Německu?“
        Fyzikálně samozřejmě ne,ale…Co třeba předvídatelnost? Třeba při přejíždění do levého pruhu při předjíždění na dálnici s limitem fakt nečekáš že se za tebou vyloupne někdo ve 250…Nebo obráceně – typicky Německo A6 Norimberk-Rozvadov, jedeš si pěkně svejch 180,v pravym štrůdl kamionů co zrovna mají zákaz předjíždění,a jeden z nich (typicky CZ/PL/RO) se rozhodne predjizdet a šoupne to před tebe,to nasere…Tim chci říct že když už nějaký pravidla (ať sebevíc blbý) platí, měly by se +- nějak dodržovat.Něco jinyho je bejt na silnici sám.

        1. Presne, mam projezdenou docela celou Evropu (akorat na Balkane jsem slabsi) a u nas je dle meho osobniho pozorovani zdaleka nejvic dobroseru, kteri pri naznaku pripojovaciho se vozidla na dalnici to mrdnou do leveho. Timing je samozrejme naprosto tragicky, vetsinou se poustec chova, jako by jel pripojujici se stejne rychle, a tak udela svoji mysku do leveho a je zpet v pravem v momente, kdy ze pripojujici rozhodne vjet do prubezneho. Alternativne si pripojujici uhyb vylozi tak, ze to posle do prubezneho tak ve ctyricitce. Nevim cim to kurva je, ale okolo tohohle jezdit 200 je loterie.
          At si bezmozek Turek jezdi jak chce, bohuzel ve sve genialite mu nedochazi, ze ho napodobuji jeho fanousci typu “vrak starsi majitele”. Takovych pitomcu s cerstvymi papiry, co si dali dostavenicko se stromem u cesty, uz par bylo, v horsim pripade s sebou vezmou nekoho nevinnyho, a je to zbytecny, protoze by z toho pravdepodobne vyrostli.

          1. Kretenismus stran připojování je zrovna jedna z věcí, která je v provozu skutečně nebezpečná a za kerou by vopičáci mohli dávat slušný flastry, a ani by nebylo potřeba nejakejch složitejch vifikundací, stačilo by hodit na most nad nájezdem na trojnožku kameru a točit pár hodin. Pojmy jako využití celé délky připojovacího pruhu k tomu, aby se ti kokoti rozjeli, to asi většina neslyšela. Netušim teda jak dostali řidičák, asi darem. Nejlepčí je dyž se takle začnou vonanovat kamiouni a jeden dement to zašlápne, bo pošle vo pruh vlevo.

            Případně se hrne 80 ve stoupacím, začne se blikat doleva, považ, až půl kiláku před koncem, a eště ti pak vypaluje zrcátka žes jako nezastavil aby to před tebe mohl poslat (dyž levej byl vobsazenej)…přitom dementa v klidu předjedeš a von se může pohodlně připojit NA KONCU stoupacího. A i kdyby né, tak muže jet pět sekund voctavným, by se neposral. V Rajchu todle je naprosto normální, se nemuže zařadit, tak jede pár metrů voctavným a zařadí se potom. Jenom tady je pro blbečky čárka zeď, že rači nekoho smetou, než by čárku přejeli.

      3. Foundry, souhlas. BTW, těch 200 km/h je necelých 56 m/s. Na volné, suché a čisté dálnici pro zkušeného závodníka opravdu žádný problém. A dost mě fascinujou příspěvky typu co by kdyby… Prostě když ta dálnice volná není, tak jedu pomalu. Když nemám dostatečný rozhled, jedu pomalu. Když není dálnice suchá, jedu pomalu. Ale na volné, suché a čisté dálnici se klidně rozjedu.

        1. a taky rovné, v prudších zatáčkách to asi dvě kila moc lidí mastit nebude

        2. Presne to rikal kamos motorkar, co pred dvaceti lety kousek od Plzne na dalnici trefil to zprofanovane prase. Vbehlo mu tam zpoza kere, takze ho nevidel. Byl na dalnici sam, takze se povalel, masina na odpis, ale mel dobry hadry. Pocuchanej, polamanej, ale prezil. Thud uz sem na konferu asi nechodi, taky ho zna. Taky jsme mu rikali ‚pico prase velky jako tele a ty ho nevidis?‘. Nez jsem sam zazil neco podobnyho. Jen si myslis, ze vidis. Protoze nevis, co nevidis.

          S kolegy v praci jsem se o tom nekolikrat bavil, jak rychle jezdi, kdyz nemaji omezeni. Rekli mi, ze na usecich, kde jsou ploty (ktere se pravidelne certifikuji), jezdi tech 150-170 podle pocasi a potreby. Ale kde to neznaji, nebo nevedi, jestli tam plot je, tak radeji tech 120-130. A to maji v prumeru bezpecnejsi auta, nez jsou v Cesku.

        3. Se nedá jet ani 130 natož 200. Jel jsem o velikonočním pondělí po hradecké na Prahu a blbečci předjíždí kamion jedoucí rychlostí 110 km/h rychlostí 112km/h. Takže se děje co? Levý pruh stále plný aut jedoucích pomalostí 112 km/h někdy dokonce jen 100.

          1. Kamion jedouci 110? Prober se…

            1. poštelované vomezovač a kopeček, proč ne

              1. Nemají voni to kolečko?

            2. Neměl jsem jak změřit přesnou rychlost😂. Jde přece o podstatu chování řidičů při předjíždění a ne o to jak kdo jel rychle.
              Když tak si přešlápni.

      4. Foundryman: Fyziku neřeším. Naprosto chápu chuť na to šlápnout. Ještě trochu rozumím nutkání se při tom fotit, ale nerozumím nutkání pak to zveřejnit. Něco jako „Jsem nadšený, že jsem blbému sousedovi pochcal branku, tak jsem se při tom ještě vyfotil a dávám to na internet, abych se pochlubil.“
        Pozitivní by to bylo, kdyby se ho pak pokoušeli napodobit přehnaní egouši a sami se eliminovali. Jenže velmi často sebou vezmou i někoho dalšího.

        1. V tomhle je Turek zbytecnej pitomec. Tady asi bude ten stycnej bod s Klausem – nabubrely narcismus.

          1. Sysop 25.4.2025 v 13:42

            Za dob zde probíhajících vášnivých diskusí s HonzouZZR zde bylo k vidění docela dost fotografií motocyklových rychloměrů s údajem začínajícím trojkou.
            Ovšem obsah diskusních příspěvků byl pozoruhodně jiný.

            1. Jestli byl HonzaZZR z Brna, tak vim, o koho jde (muze byt shoda prezdivek, Kawarnu ma kdekdo a Honza neni zrovna vzacny jmeno) a ano, nedivim se.

              1. Sysop 25.4.2025 v 14:23

                Žlutý(!) lak (ve stylu „Kill Bill“).
                Napsal jsem mu k tomu tehdy jedno lehce neklasické haiku (Jack Kerouac nakonec takových napsal celou knihu a dodnes se vydává).

            2. Je to jiná situace. Honza nebyl europoslanec a nevystavoval ty fotky na svém oficiálním, veřejně známém profilu. Pochlubil se (a přitom trochu anonymně) pár… kamarádům? Ale nevystavil na plot u vlastního baráku banner se svým pérem (obrazně řečeno). Ano, není to nic, z čeho by se bořil svět, ale jeho dětinskost/egoismus tady se může projevit i v jiných oblastech, kde to bolí víc. Za mě je to škoda.

              1. Goro 25.4.2025 v 15:41

                Jak zde před lety napsal Sandstorm:“…když jedu 160, jsem sexy rebel, kdo jede 161, je vrah.“(Jistě, zpaměti a asi lehce nepřesně.)
                Jinak je mi to jedno.
                Od chvíle, kdy Turek (jestli si ho s někým nepletu) „motoristy a traktoristy“ z úst Kanditátuše promptně neomlátil o téže. (Tenhle druh staročeštiny prostě miluju.)

        2. Goro 25.4.2025 v 13:35
          Nic ve zlém, ale to „Fyziku neřeším“ může za celý posraný greendeal.

          1. Latimerie: Vytrhuješ kontext. Slečna Ling psala o honění si ega, Foundryman tam napsal nesouvisející „…platí v ČR jiná fyzika než v Německu? Proč by mělo být 200 km/h v ČR nebezpečnější než 200 km/h v Německu?“.

            Stejná fyzika platí všude, ale stejně se u nás nemrzačí ženské, nepůjčujou se návstěvě a nesmlouvá se v obchodech o ceně. Proto je fyzikální otázka o Německu irelevantní k honění ega v Česku. Proto „neřeším fyziku“. Pokud je potřeba ještě lépe vysvětlit, neřeším fyziku rozdílu pohybu automobilů v Německu a u nás. Tvůj Green deal je mimo podobně jako německá fyzika vzhledem k egu.

            1. No s tim smlouvánim seš dost mimo, vo mrzačení bych si taky nebyl jistej a vo pučování ženckejch už radši ani nedejchám :DDD

      5. Fyzika jistě jiná není, silnice jiné jsou, a Turek se zachoval jako… no jako Turek.

        Pokud má krizi středního věku, chce drandit sporťáky a mladý kundy, čile do toho. Ale když už chce tu image mača, měl teda rovnou přiznat že to byla ČR, a nevykrucovat se jak puberťák přistižený s cigaretou. Zvlášť když je zřejmé, že to Německo není.

        1. pics or didn’t happen

    2. @ Ling

      Komu a za co by se měl omlouvat? Peoč by měl zpytovat svědomí? Peoč by neměl testosteronově frajeřit? Pokud máš na mysli „české puávo“, tak si nastuduj „materiální stránku přestupku“, pak se párkrát nadechni, uvař si čaj, znovu se nadechni, sedni si k pičítači a až potom, raději, nic, nepiš….

      1. To Klokan

        Kruci, modrosrstej, mam te rada, ale podivej se na vsechny moje predesly vytky, co tu pisu. Mne na tom incidentu nejvic urazi to lhani a ta Turkova nonsalantni poza, jakoze je oukej tvrdit lidem kraviny do xichtu a smat se, dokud ho neklepli pres prsty s dukazama, jak lze. Na to jsem proste velmi citliva a tarantule z vasi Osho planety mi stydlive potvrdily, ze oni prej taky :-) Moralku nevokecame.

        1. @ Ling

          Tarantule z Osho si posraly vojnu, skončily. Půjdou do Lahůdkové modré paštiky.

          Vo žádným lhaní a důkazech nic nevím. Pokud se teda nebavíme vo kvičení liberálních retardů z méééédyjí a o jejich lhaní.

          Turek si vytřel prcinu s liberálníma presstitutama, co je na tom špatně? Za mě hezká práce.

          1. Já bych se na ty důkazy taky rád mrknul. AntiTurek úderka je velmi početná a přesto není internet zaplaven důkazy. Tedy kromě těch od Franty Kolomazníka Boženy Mlíkařové.

      2. Materialni stranka prestupku prekroceni maximalni povolene rychlosti – to mas na mysli stav, kdy bude on narvanej treba v autobuse v protismeru, protoze na dalnici lezel treba klin z nakladaku a on ho v te rychlosti nestihl objet? Ano, mas pravdu, zrejme je potreba si pockat na takovou situaci a pak to patricne vysvetlit pozustalym.

        1. @ Sysop

          Vo tom právě mluvím. Žádní pozůstalí nejsou, žádná materiální stránka není… Bouře ve sklenici liberálních chcanek.

          1. No jasne, je potreba pockat, az budou. Pak je to v poradku. A cim rychleji a casteji bude takto jezdit, tim drive se dockame. Treba v tom buse budes zrovna ty a ten frajer bude nejakej fanousek pana Hranatyho.

            1. @ Sysop

              Jsi mě úplně vyděsil. Rači ode dneška nevyjdu z domu. A těsně před tím, než umřu krutou smrtí hladem, rači spáchám seppuku. Rozhodně nebudu riskovat, že kolem mě projede Smrtící Turek. Morituri te salutant.

              1. Rozhodne jsi na spravne ceste. Rekni budoucim pozustalym login sem do diskuse, at pak daji vedet. To vis, po takove sebevrazde u mne stoupnes v cene, ze jsi chlap, co si stoji za svym slovem.

                1. @ Sysop

                  Nesmíš mě brát tak vážně. Si jen tak kecám. Hlavně neodbočuj ze správné cesty správných chlapů. Budu tě sledovat na tvé cestě.

                  Já bohužel nemůžu tuto cestu sledovat, poněvadž nejsem chlap ani člověk, ale modrá bytost z planety Osho na intergalaktické misi.

                  Potřebuju nějaký čerstvý vzorky do labiny na výzkum. Brzo se potkáme. Napiš závěť a předem dej vědět pozůstalým. Hlavně se nehádejte, ať nemají výčitky na vzpomínku z posledního setkání.

                  1. To je fuk, umrit muzes, sam jsi to napsal. Dokonce i hladem. Za mne dobry. Taxe nerozptyluj a hura do toho.

        2. jak se ty vole blbej dostane wágen na dialnisi do protisměru? to by musel byt KŮŮŮŮRVA KLÍN aby přeletel svodidla, že tys začal zas čumět na símíregercháne, tam todle bylo třikrát v každým dílu

      3. Kdyz uz kvuli nicemu jinymu, tak ho napodoboji jeho zastanci a foti se s rychlosti pres caru. A my tu muzeme argumentovat, ze Turek je byvaly zavodnik, ma kvalitni auta a diky zkusenostem vi, co si muze dovolit. Ale beznej jouda uz takovemu argumentu asi neobstoji, ze jo. A je otazkou casu, nez takovej pitomec nekde nekoho sestreli.

        Neni to tak davno, co u Opavy nekdo jel rychle a ejhle:
        Tři mladí lidé zemřeli ve středu 12. února večer při srážce tří osobních aut na obchvatu Opavy. Při nehodě se dále zranily dvě ženy. Nehoda se stala během předjíždění. Podle sdělení Policie ČR jeden z vozů v tu chvíli jel rychlostí kolem 200 kilometrů v hodině. Okolnosti havárie vyšetřuje policie. Silnice I/11 je stále uzavřená a řidiči musí místo objíždět přes Opavu.

        1. No prosim, nebyt Turka, tak lidi jezdi podle predpisu.

          Je ten Turek ale debil.

    3. Turek to IMHO udělal naprosto záměrně a jsem si jist, že počítal i s tím, že nějací lidé jej tzv. „nahlásí“ a že kolem toho bude tenhle a ještě větší humbuk.

      I humbuk je reklama.
      Daný objekt, okolo kterého vznikne humbuk a virvál v médiích velkého dosahu, se řádně zviditelní.
      Pokud se Turkovi povede v následujících dnech a týdnech udělat něco zásadně pozitivního (a Turek není blbej jako blbuše), což pro něj osobně není žádný problém, bude to mít větší váhu i dosah, protože se o dotyčném humbukáři ví.

      Turek věnuje NTM, nebo nějakému známému AMK třeba 1M-2M korun, který je zapotřebí k restaurování či k výrobě nějakého báječného českého historického autíčka.
      Viděl a četl jsem úvahy o tom, že by bylo opravdu dobré Škodu 110 Super-Sport, Pištěkem a Králem předělanou do podoby dnešního Feratu, což je jen tak-tak funkční filmová rekvizita, z druhého existujícího exempláře předělat do naprosto původní podoby, v jaké auto vzniklo a bylo testováno, než ho zkurvili na Ferat.
      Všude se o tom napíše, že se Turek osobně zasloužil o vynoření ryze českého/československého Fénixe z popela historie, Turek jej párkrát prožene po dálnici stopadesátkou – a Motoristi budou mít další bod ke vstupu do PS…

      Na základě toho záznamu mohou Turkovi fízlové udělat leda hovno, protože nepůjde dokázat, že záznam ze staré německé plečky nebyl zfejkován AI, která za skla i na odraz brýlí šikovně zasadila záběry z Google Streetwiew, nebo jiného snímkovacího systému.
      Jestli si jej fízlové už předvolali k „podání vysvětlení“, tak Turek se libtardskému údernému oddílu, výkonné ruce libtardí spravedlnosti, může leda vysmát, nic nepodepisovat, sebrat se a jít domů.
      Kromě všeho jiného jej chrání imunita europoslance – na to bonzáci zapomněli?

      Je to jen zbytek, dědictví té podlézavé, bolševicko-bonzácké ubohosti, kdy podepsaný bonzující od esenbáků vzápětí očekával nějakou výhodičku pro sebe, nějaké to přimhouření esenbáckého očička, až bude někde o půl jedenácté večer, nakládat plný přívěsný vozík materiálu ze stavby, která není jeho, ale státní.

      Že se tohle bolševické bonzáctví propsalo až do libtardí generace, to připisuju jednak povahám libtardů a jednak tomu, že je to dneska vlastně strašně jednoduché.

      Každý druhý účet na sociálkách je fejkový, dohledávat majitele je někdy dost složité a fízlové na to ani nemají dost lidí.
      Fízlové sociálky študujou, ale pokud by sami a iniciativně vyhledávali možné pachatele přečinů a trestných činů by signalizovalo, že vlastně mají hovno co na práci, když mají hodiny a hodiny k tomu, aby to všechno procházeli!

      Dřív bylo nutný, vytáhnout psací stroj (který samozřejmě neměl každý a v práci bonzy moc psát nešly), založit do něj dva papíry a jeden kopírák, pečlivě to sesumírovat, složit, vložit do obálky.
      Pak zjistit přesnou adresu adresáta, obálku zalepit, koupit za svoje peníze a olíznout pětikorunovou známku, zajít na cizí poštu v jiném městě, kde vás neznají a poslat to doporučeně. A to v případě, že to byl anonym, který rozumné sekretářky okamžitě házely do koše a k nějakému vedoucímu činiteli se ani nedostaly.

      To všechno byla námaha a práce navíc, kterou obětovaly jen ty největší bonzácké kurvy, které se zpravidla i podepisovaly, aby následná výhodička byla komu adresovat, víme?
      Zbytek občanů to nechávalo chladnými a mávli rukou, nechali to být s tím, že to není jejich starost a pokud si někdo státní stavbu nehlídá dost na to, aby mu z ní lidi materiál nekradli, no tak je prostě blbý a patří mu to.

      Jenže tohle je jiný level. Tohle sprosté, anonymní bonzáctví cílí na konkrétního člověka, který se libtardsko-bolševickému bonzákovi nelíbí a chtěl by mu co nejvíc uškodit – to už není nějaký obyčejný bonz na protivného souseda, který krade cement na stavbě mateřské školky..

      1. si myslim že hlídači a vrátní se toho přikrádání účastnili úplně nejvíc

      2. Pokud jsem to dobre postrehl, jednalo se o starsi video, ktere exhumovali pisalci.

      3. No tak tacháč v tom starým mercedesu zcela jistě nebude certifikované měřidlo, které je pravidelně ověřováno český metrologickým institutem a bez toho je diskuze o jakékoliv pokutě za překročení rychlosti bezpředmětná (pokud by tedy vysloveně nesouhlasil s přestupkem).
        Jinak si také myslím, že on není tak blbej aby nevěděl co bude následovat až to zveřejní, tudíž to asi udělal záměrně, možná aby se nemluvilo o něčem jiném.

    4. @SL: každý má nějaký červený hadr, i na Vás se, koukám, našel. škoda, že takový jednoduchý. c’est la vie, vrtění psem může začít.
      nicméně bych alespoň zkusil apelovat, zhluboka se nadechněte a zamyslete se, jakou hloupost jste napsala, zejména o té pokutě.

    5. Slecna Ling 24.4.2025 v 22:47

      Je lhostejné, kdy si jak a co mastil. Důležité je, že nikoho neohrozil ani neomezil.
      Při dojíždění do města za prací potkávám takové mastiče pokaždé.
      Jaký měl konkrétní důvod pro pořízení a zveřejnění snímku, nevím, ale dovoluji si odhadnout, že to není žádný z vámi uvedených.
      Za co by se proboha měl omlouvat, proč a komu by měl platit pokutu, to jsou požadavky věru jen těžko pochopitelné.
      Jak se z komentářů podobných vašemu zdá, poselství bylo doručeno a zapůsobilo.

  5. Co to bylo za káru? Mým pohledem je fuk, když někdo, kdo má kvalitní auto, které dobře brzdí a umí jezdit bezpečně 200, umí ho řídit, jede 200. Mám ale hodně proti tomu, když toto podniká vrakem, kterej nebrzdí, snaží se vzlétnout, je problém ho udržet na silnici, nebo neumí řídit.

    1. To Hanes – Vam je jedno, kdyz si nekdo vytira prdel se speed limitem? Zajimavej nazor. Az to bude delat v Texasu, bude mi to jedno, ale sance ze nekoho rozstreli na tech CR pidi dalnickach je sakra velka. Ale o tu rychlost nakonec az tolik nejde, jde spis o jeho totalne frackovskou reakci a popreni, Hranatou vyzvu a povzbuzovani svejch rozkurovacu k podobnymu. Mela jsem ho docela rada, ale timhle u me klesl o nekolik pater.

      1. Jet na D5 180+ nevyžaduje ani žádné zvláštní umění, ani nejde o nějaké zásadní riziko. Limity pocházejí z dob Škody tisíc malých bolestí…

        1. To Dissenter – Hele chces mit tohle selfie pako na sale? Jakej to dava priklad? On je mozna ex zavodnik, ale sam mi jako lekar jiste umis popsat vystiznejc a lip, jak reflexy vekem devalvujou… Aspon kdyby se u toho ten kokot nefotil, ted se toho chytne kazdy namachrovany jelitko a dalnice budou adrenalin.

          1. Dává to ten příklad, že se začne diskutovat o relevanci rychlostních limitů.
            Kromě toho i s následky jsi u mě na špatné adrese; považuju dnešní dobu za extrémně posunutou v balanci bezpečnost / riziko na stranu nadměrné bezpečnosti.

            1. to Dissenter

              Ja te nechci lamat na svou stranu nebo presvedceni, to by bylo nevychovany a i trapny, jen rikam, ze stav nasich silnic velka hitparada neni a ridicsky dovednosti taky nic moc nemame. V CR je holt ten luxus robustni mestsky a mezimestsky dopravy a z toho plyne, jak asi obratny muzem bejt treba v porovnani s Amikama, ktery musej ridit kazdej den, pac pokud nejsou z NYC, no tak se nikam nedostanou. Praxe je praxe, ale Turkovi Hranaci ji proste mit zakonite nemuzou. Bylo dementni je povzbuzovat.

              1. Ani já nechci působit nevychovaně, ale jak krásně by bylo na světě, kdyby se jedni druhým nepletli a priori do života a nesoudili dopředu, kdo co zvládne.

                1. To Dissenter
                  Ja vim, jenze je to tu jenze…Tebe vazne nenamichl, jak detinsky lhal a vykrucoval se? To jako ma bejt poselstvi rebela a vzbourence proti systemu? Pokud uz chci delat misfita a branu pro pristi reformu pomeru, tak nejdriv nehlistam, ze jsem byl vlastne v Nemecku, takze foto cajk…

                  1. Jo, ty kecy kolem, to je pochopitelně jeho chyba. Kdyby prostě řekl: „No a co, bylo to bezpečné, tak mi polibte prdel…“, tak jsem s tím v pohodě. On už nějaký auta řídil, i na okruhu, tak to snad i trochu umí.

                  2. @ Ling

                    Hlavně se uklidni, dej si mokrej hadr na zátylek a buď ráda, že maj ženský právo mít řidičák. Fakt nechcu slyšet vůbec žádný kecy jakýkoliv ženský vo řízení. Sorry jako. Ne. Nikdy. Kecá ti někdo do řízení tvýho letovýho provozu? Ne! Tak nekecej do věcí kterým evidentně rozumíš jako koza petrželi.

                    1. Zajdi si nekdy na brnenskej okruh, jezdi tam fura zenskych, co ti s prehledem natrhnou prdel. Par jsem jich videl.

                    2. @ Sysop

                      A bacha, rytíř zachraňuje krásku v nesnázích. V pohodě, ať si to krásky nejdřív rozdají na okruhu s Turkem.

                      A nejsem si jistý, jestli v týhle debatě vůbec stojí krásky na tvý straně. Spíš budou na dálnici s Turkem blbnout taky.

                      Jinak sorry, ale s chladnou hlavou jsem si jistý, že kecáš. Zaprvý jsem takových situací zažil několik a rozhodně nehrozí, že ženská utržená na silnici ze řetězu někomu „natrhne prdel“. Dle mých zkušeností ji natrhe jen sobě a nešťastníkovi, kterýho veze nebo ho potká, ty pak pošle do věčných okruhů Manitou.

                    3. To Klokan

                      Neser, Klokan. Jak blbe a nerada ridim, je tu notoricky znamo, takze Sysop fakt mluvil obecne. Na mne se s duverou muzes obratit stran vareni nebo knizek nebo muziky. Zbytku nerozumim – jsem blondyna.

                    4. @ Ling

                      Jak řikáš. Kdo blbě a nerad řídí, by se k tématu vůbec neměl vyjadřovat. Nebo mu hrozí, že se různá modrá zvířátka budou vyjadřovat k tomu, jak se lítá a jak by to měly letušky dělat.

                    5. To Klokan

                      No moment, to si nerozumime. To ja vitam. A ted bez sarkasmu a vtipku – co ti treba vadi a v cem bychom se meli zlepsit? Jako samozrejme muj popud bude mit hodnotu zabzuceni komara, ale me to fakt zajima. A do dotazniku to napsat muzu.

                    6. @ Ling

                      Lítat je neekologický. Ničí to planetu. Letadlům se musí odmontovat křídla a přidělat víc koleček. Letušky je budou tlačit po dálnicích, aby turci museli zpomalit.

                    7. Jestli seš blondýna to nevím, ale piča kudrnatá seš určitě.

                    8. Re: ModrýKlokan 25.4.2025 v 0:19
                      Tvuj problem je prave ta fikce, ze ty si jses necim jisty. Na brnenskym okruhu jsem jeden cas byval dost casto, psaval jsem testy pro jeden casopis. Zajimaly mne upravy aut a masin pro okruhy. Nestacil jsem se divit, jak jezdily zenske. Takze ono pausalizovani, protoze tvoje draha pulka treba neumi poradne couvat, ze to takhle maji lozeny vsechny, je bohuzel liche.

                    9. @ Sysop

                      Myslel jsem to opačně. Moje drahá, naštěstí bývalá půlka, se ježděním po okruhu taky bavila. A taky ježděním skrz centrum Brna ožralá víc jak stovkou. To že jede ženská jako prase na okruhu neznamená žádnou relevantní informaci. Jsou to nesmysly. Většina z nich neumí řídit hlavně proto, že je ani nezajímá, proč by to měly umět. Seš nějakej genderovej advokát? Hlavně si kryj záda, takovým dobráčkům snadno přiletí zezadu pometlo na hlavu.

                    10. Moje zkusenost je, ze kundou se volantem netoci. Spatnej ridic muze mit klidne mezi nohama sulina.

                2. Pamatuju, kdyz mi takhle jednou v zime na D1 u Merina na ‚letisti‘, nez dali doprostred ty betonovy bloky, proletela v zime z protejsiho smeru baba, rovnou pred rypakem do skarpy po me prave strane. Snih, sracky, jela jako prase a ja jsem mel kliku, ze ten smyk chytla o sekundu driv, jinak tady dneska nejsem. Jaxem byl rad, ze se mi o tu vterinu nezapletla do zivota. Diky tomu je mi krasne na svete.

                  1. @ Sysop

                    Zdá se, že máš teď v noci nějakou disociativní poruchu. Nechceš si nejdřív nějak v klidu ujasnit, co si vlastně opravdu myslíš, co se vlastně opravdu stalo, a co z těch ošklivých tajemství potřebuješ sdělit veřejnosti?

                    1. Za tvoje sny fakt nemuzu.

                    2. Ftipe vylez!

                    3. Odkdy je v očích té blondýny Dyzentér doktor ???
                      Já jen, že o kousek nahoře se snaží, v odpovědi dyzentérovi, odklonit řeč na zřejmě operační sál a mele o odpovědnosti.
                      Turek je chirurg, porodník, gynekolog, nebo bývalý závodník, co?

        2. To těžko, v době Š1000MB žádné limity mimo obec nebyly, omezená rychlost byla zavedena až v r. 1979 a to z důvodů zmenšení spotřeby paliv, nikoliv z důvodu bezpečnosti.

      2. Speed limit nezajišťuje bezpečnost vůbec žádnou. Někdo je smrtelně nebezpečný ostatním i při rychlosti 50 km/h, někdo jede naprosto bezpečně i 150 km/h. Dle mého soudu je daleko nebezpečnější zákazpvý chaos, kdy člověk musí pořád viset jedním okem na krajnici. Viz nedávná historie s omezením na D4, kdy radnice v Písku a v Příbrami bezostyšně loupily bez jakéhokoli rozumného důvodu.

        1. To je tezky. Napriklad Nemci maji na vetsine dalnicnich useku rychlost neomezenou, jenze taky oni jezdi vetsinove velmi ohleduplne. V Cesku je ohleduplnost vyrazne, skutecne vyrazne mensi a kdybychom na dalnici zrusili omezeni, tak si muzes byt zcela jist, ze by doslo k narustu nehodovosti. Ackoli sam spekulace nemam rad, tak k tomuto presvedceni mi zcela staci moje praxe na ceskych a nemeckych silnicich.

          S rychlosti roste energie a klesa reakcni cas. To je fyzika, se kterou nic nenadelas. A idiot za volantem, kterej ‚myslel‘, nebo ‚si nevsiml‘, ci ‚normalne by to zvladl, kdyby…‘ ti treba rozsmelcuje tvoje dite jen proto, ze jel jako prase a neco nezvladnul. To precenovani vlastnich schopnosti a bezohlednost je blba kombinace, ale v Cesku hluboce zakorenena.

          A ted co s tim? No holt to, ze ti ohleduplni a opatrni to odserou omezovanim taky.

          1. Já mám na německých dálnicích naježděno docela dost, byly doby, kdy jsem točil Porúří ráno tam a večer zpátky, mezitím nějaký debaty se zákazníky, ale nějaký výrazný rozdíl jsem ani nepozoroval. Nejvíc mě srali v Německu Poláci a Turci v kamionech, kteří se s oblibou navzájem předjížděli – jeden jel 88 km/h, druhý 90 km/h a dálnice na 20 minut ucpaná. A to bylo furt – A4 speciálně.

            1. No ja mam samozrejme na mysli Nemce na nemeckych dalnicich. Ne Psonky, Asiaty, Cechy a ostatni. Sorry. Bohuzel a ne moc rad jezdim dost casto do Svajcu, autem (delsi streky je pres Nemecko rozumnejsi letadlem) a vidim ten rozdil. Krome toho, Cesi jeste navic maji ‚vychovavaci syndrom‘. Je to o kulture lidi, bohuzel.

              1. Možná bych to ani tak nesváděl na kulturu, spíš jsou u nás lidi na silnicích natolik sešněrovaní všelijakými předpisy, že úplně zapomněli používat zdravý rozum. V Německu to tak v dopravě (zatím) není, ale o to víc se tento jev projevuje těžkopádností ve fabrikách.

                1. Rekl bych, ze predpisy v Cesku i v Nemecku mame v doprave stejne. Ja osobne vidim rozdil ve vychove. Ale to je, samozrejme, prechodny stav. Az bude zanedlouho v Zapadnim Turecku chalifat, rozdil zmizne.

                  Zvlastni je, ze nemecti pancharti jsou mnohem vice urvani, nez cesti. Malej Nemec je proste buh a nikdo ho nezjebe. To ceske dite jebe porad nekdo za neco. Ve vysledku ale se to v dospelosti obraci – ten Nemec je pomerne dost tolerantni, zato Cech nesnasi krome sebe vsechny okolo. Nejakej psychous by to asi umel vysvetlit.

                  1. Literu asi ano, její překrucování ve prospěch místních mafií rozhodně nikoliv. Asi to bude i tím, že pokuty nekasírují Gemeinde, nýbrž nějaký Landesamt.

                    1. Re: Foundryman 25.4.2025 v 0:51
                      Ja, coby micharchista, samozrejme nezpochybnuju to, ze radarove vypalne je svinstvo a rozhodne neni delane za ucelem zvyseni bezpecnosti provozu. Ba naopak, snizeni rychlosti by vedlo k mensim vyberum vypalneho.

                      Spravne by bylo, kdyby se o radary staraly obce, ale prijmy z pokut sly statu. Model ‚chodnik pred tvym barakem sice patri mestu, ale ty ho budes uklizet‘ (vim, dnes uz to neplati, ale platilo to dost dlouho). Tim by se velmi rychle oddelilo zrno od plev.

                      Je zajimave, ze despota a vrah Putin krome STK pro osobni dopravu zrusil i rychlostni radary a Rusaci ne a ne se vyzabijet. Tady je videt ten rozdil, mezi zivotem u nas, ve svobodne zemi a zivotem v mafianske diktature.

                    2. @ Sysop

                      Nevím co je to „micharchista“, ale zní to děsivě. Tenhle druh vícebuněčného organismu ještě ve sbírce Galaktického botanického muzea nemáme. Kde přesně prosimtě bydlíš? Tento exponát bude trhák. Školní výpravy budou jezdit z celého Vesmírného sektoru XB67ryxu7843Veka.

                  2. Já bych ti to vysvětlil, ale ty bys to nepochopil, protože se nesnášíš.

          2. Sorry, ale vnášet do diskuse argument rozsmelcuje tvoje dite je nezralé. Ano, v situaci, kdy budeme emocionálně zaujati, budeme rozhodovat neracionálně. Proto soudci nesoudí svoje děti, ani pachatele na svých dětech.

            Je to otázka balance mezi možnostmi a potenciální bezpečností, která nemá binární řešení; nicméně posun k větší bezpečnosti a menším možnostem a zábavě je v posledních letech vcelku zjevný. Taky to bude věkem, mentální geront se paradoxně víc bojí (nicméně má čím dál méně co ztratit) a možnosti tolik nevyužívá.
            Vadí mi to.

            1. Bezpečno bývá v diktaturách. Režim nemá rád konkurenci.

              1. Zajimave. A jaky rezim jsme to u nas v CSSR meli, kdyz se v obci jezdilo bez pasu, na fichtlovi bez blembaku a v noci v obci nebyla omezena rychlost?

                1. @ Sysop

                  To byla hovno diktatura. Až získám moc, tak vám zvednu mandle, že budete kvičet, buřtožrouti.

                  1. Diktator dobry, ale jestli se stanes liberalnim demokratem, tak si te mazu z mobilu.

                    1. @ Sysop

                      Fšechny knihy a informační nosiče se slovy „liberální demokracie“, budou proklety a spáleny v termonukleárních reaktorech.

                      Osoba která vysloví tato zakázaná slova bude zbavena občanských práv a bude jí poskytnuto milosrdenství, v bezplatném ročním pobytu, ve vzdělávacím a polidšťovacím centru Hlubinný důl kovových rud na asteroidu typu M Lutetia.

                    2. My dezoláti bychom pro tyhle Lingy potřebovali hlavně kilometry nerezových řetězů, nerezová svařitelná oka a nerezový objímky nad kotník.

                      Nerez je lepší kvůli potu ze skutečné práce a když už, tak se i líp čistí.

                      Pak už stačí jen smotávací cólštok a vyměřit to šikovně tak, aby ten řetěz do Y, zaháknutý do přivařenýho oka, jedno u plotny a jedno u postele, dosáhl tou spodní částí Y nejdál asi tak na hajzl / do sprchy, do špajzu, k ledničce a ke stolu v jídelně.
                      Dál není potřeba. Funguje to a má to pozitivní vliv na degradaci mozku toho, co je na konci toho řetězu. Je to dokonce i vyzkoušený, asi necelý rok to testoval jeden Američan na opici z Wyomingu a osvědčilo se to náramně, kdyby do experimentu nehodil svým bonzem vidle soused, co byl do stejný opice zamilovanej a šmíroval ji přes okna.
                      Bylo mu divný, že chodí po furt stejných trasách :D

                    3. To servis

                      Necitite se trochu zanedbane a zbytecne, kdyz je vasim vylevum odezvou hromove ohlusujici diskuzni ticho? Ale palec nahoru za perverzni fantazie, hodte to na papir, treba si k duchodu privydelate nejakou kacku jako autor thrilleru s prvky romanci. Ja vam klidne zapozuju i na obalce, ale samo budu chtit urcity tantiemy. Jinak reagovat nemusite, substratu a hnoje mam momentalne na zahradce dost.

                    4. Vůbec ne! Napsal jsem to záměrně a číhal. Říkal jsem si při tom:

                      Jestli to nechá být, dál si budu myslet něco o chytré holce. Chytrá holka musí být nad podobný žvásty povznesena.

                      Jestli ale zareaguje ona sama, anebo nějaký její zdejší, osobní femi-bodyguard, budu si dál myslet něco o Mařce z Horní Dolní, která sní svůj životní sen aspoň na webu.

                      Ale co se stalo, nelze odestát. Tak třeba příště :D

                    5. „Cihal jsem :-)“ ? No v tom je obsazeny asi vsechno,ze :-)? Charakter, konicky, jak moc mate prace, preference… Dik. Dobry :-). Tak zas nekdy a cihejte. Obcas mate uspech, pamatujete, jak jste znechutil a vykousal Mrcasika? To vam prineslo myslim nehynouci respekt a slavu. Taky vase mechtle s myslitelem Alienem. Vy si proste umite vybrat :-). Hezky vecer a zase mi nekdy neco hezkyho napiste.

                    6. servisdok
                      26.4.2025 v 7:42

                      co, zase spustila to její slepičácký pyčí ječení?

                2. Pásy, fichtl bez blembáku a rychlostní omezení souvisí s bezpečností jen velice volně :-)

            2. Cili, pokud rozsmelcujes cizi dite, pak je to cajk. To bude asi ta pricina, kde se bere ta bezohlednost.

              Ja nevim, kterou zabavu ted mas na mysli, ale je spousta moznosti, jaxe vyblbnout, aniz bych ohrozoval nekoho jineho. Namatkou treba moc mne bavilo litani na padaku. Supr vec a pokud clovek lital ve volne prirode a ne zrovna uprostred velkomesta, tak nemel koho ohrozit. Podobne treba potapeni, to mne bralo asi deset let.

              Na okruhu (Brno, Most) jsem si zajezdil nekolikrat a taky dobry. Pokud si chci uzit rychlost a klidne ve svem aute nebo na svoji masine, mam to tam s plnym komfortem. V cem je problem?

              1. @ Sysop

                Každej lidoop je problém. Není člověk není problém. To už postuloval Stalin. Furt se někdo sere do vostatních, to je problém.

                1. Kdyz se do nekoho naseres tak, ze ho zabijes, pak je to problem. Nejen tvuj, ale i jeho.

                  Kdyz te System omezuje, tak mas problem taky.

                  Pokud 100% zajistis, ze nemuzes nikomu svym chovanim zpusobit jakoukoli ujmu, pak by samozrejme bylo fer, aby te nikdo neomezoval. Umis to?

                  1. @ Sysop

                    Teď nevím jaký je číslo na krizový centrum. U tebe to vypadá na urgentní sebevraždu oběšením. Zkus si pustit Ein Kessel Buntes, třeba to zabere.

                    1. Argumenty dosly? Veril jsem ti vic…

                    2. @ Sysop

                      Seru na argumenty. Stůj si za svým, pak argumenty nepotřebuješ.

                    3. Jak hlaní Turka ignoruje, tvrdí, že zatvrzelost ( „stůj si za svým“ ) má dokonce eliminovat potřebu argumentace v mezilidský komunikaci. Drsný, děláš i turkový barikádě ostudu a to je co říct.

              2. Lítání letadlem a skákání z něj by se mělo zakázat. Letadla furt padaj, dávaj to dokola v televízi tydlencty letecký katastrofy. A je fuk, že to není nad velkoměstem, který u nás nejni ani jedno. Nejsme v Kanadě, největší neobydlenej prostor je Libavá s pár kilometrama. A i kdyby tvoje volnym pádem letící tělo mělo zachránit střechu chalupy starý Vomáčkový, tak to stojí za to!

                1. Jako jo, pokud rocne zhebne pod spadlym paraganem tolik lidi, jako pri sradce s debilem na silnici, tak bude potreba omezit maximalni rychlost padani, o tom zadna :-)

          3. Už do SRN tolik nejezdím, ale přišlo mi, že rozdíl mezi chováním řidičů není velký, snad jen že Němci spíš jezdí vpravo. Prasátek jsem potkal dost na obou stranách a je užitečné vyrážet na silnici s představou, že se tě tam pokouší zabít.
            Což nijak nerozporuje nutnost dodržování rychlostních limitů. Pravda, 200 prakticky nejezdím.

            1. Ja naprosto perfektne a neomylne poznam rozdil Cech/Nemec rano pri ceste do prace. Neni pravda, ze vsichni Cesi jedou jako prasata. Ale pokud nekdo jede jako prase, je to Cech. Muzu se na to spolehnout. Kdybych byl curak, tak jsou moje zaznamy z kamery na fizlarne kazdy den, kdy jedu do prace. Od okamziku kdy najedu na silnici Klatovy-Alzbetin az nekam po Zwiesel nebo Regen. Predjizdeni v zatackach, kde neni videt, predjizdeni pres plnou, mnohdy pak brzdy a cpani se doprava, kdyz v protismeru neco vyjede, neustale spech, spech, spech, spech. Ja nevim, mozna jsou to vsechno zednici a nekde jim tam v Regenu tvrdne v michacce malta.

              1. Jaktože kolem autobahnu neleží stovky rozšmelcovaných kočárků? Je to tranzitní země, takže tam jezdí ti samí kamioňáci jen o pár hodin dřív nebo později. Ti samí dovolenkáři, a různí untermenchen z východu, co jedou za prací nebo na jednání. Ještě kolem Plzně se všichni chovají jako čuráci an které musí být policejní bič, kamery, radary a les cedulí a na A6 jim v podvědomí začne hrát Panzerlied, všichni se jako zázrakem ukázní, řadí se vpravo, nepořádají závody kamionů, neuhybají nečekaně připojujícím se vozidlům. To německo má fakt zázračnou moc.

          4. To Sysop: jasně v Reichu je rychlost mnohde neomezená a je fakt, že řidiči jsou ohleduplní (srovnávám jen s ČR, SR, Polskem, Ruskem, Kyrgyzstánem, Kazachstánem, Tureckem, Rumunskem a Gruzií) a taky docela vyježdění, ovšem s výjimkou oblastí u hranice s Nizozemím, tam jsem zažil fakt podivé situace. V Reichu jsem byl za 20 let policajtama zastaven přesně jednou, když dělali zátah na ilegály kousek za hranicí před Pirnou (ten velký parking na hřebeni Krušných hor), ovšem usoudili, že kupé JAG XKR by jich moc nepřepravilo a ani neřešili zapnutý detektor radarů na předním skle. Polda, který mě checkoval, měl odhadem 65 let a jen se usmál a mávnul.

            Osobně si nemyslím, že kdyby v ČR byla zvýšena min. rychlost řekněme na 160, resp. byla neomezená, rovněž tak kdyby byla nastavena tolerance alkoholu na 0,5‰, že by nastal Carmageddon a každý by lítal 200+ s 10 pivama v žíle. Češi jsou spořiví a cena paliva i piva v hospodě vysoká. A ti co lítají 200+ a/nebo zlití, by to dělali kdykoliv. Češi obecně zase taková prasata na silnici nejsou…..

            Samozřejmě že reakční doba na cokoliv při vyšší ryhlosti je kratší, ale zase, vyšší rychlost (řekněme 200+) nutí řidiče řídit a nepičovat píčoviny. Já osobně si někdy v JAGu nebo Quattroporte ze sentimentu navlíknu i rukavice (pravda poněkud tvrdé) po dědovi (nar. 1910), co v nich před válkou řídil motorky, Aero 30, Aero 500, Maserati a další auta a v Z 18 je měl na rukou, když se r. 1936 skorem smrtelně vysekal (pořád se nutím naskenovat skleněné desky s fotkama z nehody, auto na střeše a spolujezdec mrtvý) a strávil 3 týdny v kómatu (jeho doktor pak říkal nastávající babičce, ať si jej nebere, že z něj bude po úrazu hlavy rapl – a byl :-) ). Prostě řídím a nekochám se, neladím u toho rádio, nežeru, nepiju, netelefonuju, neesmskuju. A taky nedělám selfíčka jako Filip, to je fakt…..

      3. Pokud by to bylo v běžném provozu, tak se nerozjede na 130 ani ve Ferrari, protože vpravo štrůdl kamionů, vlevo štrůdl osobáků. Tohle bylo evidentně v místech a časech, kdy to vůbec šlo, tedy bylo prázdno, takže to nepovažuji za nebezpečné. Rychlostní limit mne moc netrápí. 130 je extrémně nebezpečných ve vraku bez brzd v mlze, a 200 je v pohodě za zcela přehledných podmínek v pořádném autě.

        1. Blbost.

          Jedine, v cem mas pravdu je, ze samozrejme cim horsi auto, tim vetsi sance na pruser. Ja jsem dva roky po sobe trefil srnu, naprosto prehledna silnice, byl jsem na ni sam, nikde nikdo. Hups a byla tam. Rovnou ze skarpy. Ano, na dalnici to ma o dva skoky dal, ale taky bys jel dvojnasobnou rychlosti. A to srna hovno vazi proti lani, nebo praseti.

          Tady mas takovou typickou situaci, pri vyrazne nizsi rychlosti: https://www.youtube.com/watch?v=RNN8Mq6DiVg

          Jo, a jestli si myslis, ze ve dne se to nemuze stat, tak to se mylis. Ten rozdil v reakci je velmi, velmi maly.

          1. …v tom videu jede 75, do srny narazi v 70. Dokonce to bylo hned za znackou ‚pozor zver‘.

            1. No vidíte, kdyby jel třicet… já bych dal třicet plošně, sedumdesát je nebezpečnejch.

              1. To uz muzeme rovnou zakazat jizdu autem uplne, ne? A hned potom taky henty vsechny fuj fuj zbrane od strelnych palnych pres strelne az po ty chladne a pro jistotu i sroubovaky.

                Ja nevim, proc je tak slozite pochopit, ze nektere veci nejsou binarni.

                1. No já to chápu, jen nastavuju zrcadlo, protože se někdo zřejmě zlovolně zmocnil vašeho nicku…

                2. hlavně je potřeba zavřít sysopa, nástroj přece má

          2. seš neska nejakej sjetej nebo neco?

            1. Ne, v tomhle jsem konzistentni. Se ctvercem rychlosti roste energie, liearne klesa reakcni cas a ucinek brzd. Bohuzel to je fyzikalni nesoulad. Kdyby se lidi neprimerenou rychlosti zabijeli sami, nereknu nic. Bohuzel ale casto vezmou s sebou (nebo tam jen poslou) nekoho, kdo o to vubec nestal.

              1. a co to má společnýho s těma zvěřama na dialnici a jinejma kokotinama?

                1. Vem si auto a tref prase v devadesati a pak ve dvoukole.

                  Nebudes se muset ptat.

                  1. jak von to řikal Arnie ve dvojce…vychládni, balíku?

        2. Tady je chro chro: https://www.youtube.com/watch?v=nExtfuTlwEc

          A ted si tam predstav toho Medveda ve dvoukile. Pritom to byli loncaci.

    2. Pokud to byl nějaký předgrýndýlový Mercedes z 90. let, pak úplně bez problémů. Přes 200 mi jezdí i Barchetta z roku 1995 a na silnici sedí jak vlak na kolejích. Ta auta jsou na to dělaná, tenkrát je ještě uměli solidně vyrábět.

      1. 260 jsem jel i s BMW 330e. Dobry auto se proste chova slusne v kazde rychlosti. Otazka stoji jinak: jak dopadnes ty, kdyz v 90 trefis divocaka a jak dopadnes pri tomtez ve 200? Mam kamarada, ktery trefil divocaka na masine a nadsenej nebyl. Jen zkonstatoval, ze mel kliku, ze zrovna vyjimecne jel podle predpisu.

        1. No jo, taky mi může spadnout na hlavu střešní taška, když vylezu z baráku. Ale s tím divočákem by to byla zajímavá simulace, možná by následky nebyly až tak rozdílné, při 200 km/h by ho mohla kinetická energie odhodit bokem spíš, než při těch 90 km/h. Přece jen, prase není zeď.

          1. Prijde na to, jak to prase trefis. A taky kde to prase skonci. Ono treba 80 kg argumentu umi proletet i prednim sklem. Pravdepodobnost trefeni zvere je urcite vetsi, nez pad tasky na hlavu, to se staci podivat do statistiky nehodovosti.

            A stran toho mnou zmineneho zakladaciho klinu na dalnici, to trefil muj tatik. Rozvalena pneu a mel co delat, aby neproletel skarpou, protoze to slo okamzite doprava – urvanej cep rizeni.

            1. Tímhle se dá argumentovat ve prospěch jakéhokoli snížení rychlosti. Celé Tempo 30 je na tomhle založeno. Budeme se bezpečně nehýbat, až chcípneme nudou.

              1. Myslel jsem, ze se bavime jako inteligenti a ne stylem ‚tak to radeji budu chodit pesky‘. Ne, neni nutne chodit pesky. Neni dokonce ani nutne byt jen doma, aby na mne nespadla taska se strechy. Dokonce ani nemusim zit v podzemnim bunkru, aby mi nespadl na hlavu ten dum.

                Staci jen neriskovat vic, nez je bezpodminecne nutne. Fura ridicu dela chyby – nepodiva se do spiglu, da blinkr na jinou stranu, nez odbocuji, atd… pokud pojedu prilis rychle, tak do nej proste vlitnu. Jasne, on za to mohl, to je bez debat. Jde ovsem o to, jestli mi tohle pak bude stacit jako argument, az budu treba vysvetlovat pozustalym, proc jsem diky tomu po odrazu v protismeru sesrotoval nejake dalsi auto, protoze jsem jel tak rychle, ze ten naraz do pitomce mne nezastavil.

                1. @ Sysop

                  Moc to prožíváš. Fšickni umřem. Když budeš pořád řešit tyhle hovna, budeš do rajchu jezdit tři dny, protože povinně před tebou pěšky poběží bezpečnostní asistent s vlaječkou pro výstrahu.

                  1. Klidne si umri, ja ti do toho kecat nebudu. Ale mne vynech, dik.

                2. A když někoho zabijete při stejném manévru, ale v rámci zákonného limitu, tak to bude cajk? nebo se tohle nestává? A stává se to na autobahnech víc nebo míň než u nás?

                  1. Ja chapu, ze je snaha jakekoli omezovani zrusit, zejmena pak poukazovanim na to, ze ono omezovani nezajisti 100% efekt. Jiste, ovsem opak – naproste zruseni jakychkoli omezeni, zejmena pak v Cesku – vede jen ke zhorseni situace. Takze prukazna souvislost existuje a neokeca se.

                    Uvaha ‚kdyby lidi jezdili slusne, nebyly by potreba radary‘ je jak o te prdeli, rybach a rybnicich.

                    Vychazim z reality a realnych moznosti, jak dosahnout alespon trochu zvysene bezpecnosti na silnicich. Kupodivu, zrovna v Nemecku na tom jsou lip treba i proto, ze tresty jsou mnohem drakonictejsi, nez u nas. A paxi take mohou dovolit mit nenulovou toleranci alkoholu.

                    Klidne muzeme uvazovat stejnym smerem – kdyz je omezovani rychlosti svinstvo, je to i nulova tolerance alkoholu? No samozrejme, ze je. A tak co, dovolime Cechum pul promile? A kdo bude zodpovedny za zvysenou nehodovost, pokud bude prokazatelne v souvislosti s vyssi mirou alkoholu? Jako jo, klidne to nekdo povolte, ale taky bezte s hlavou na spalek.

                    1. Tady je ještě jeden efekt. Když je limit 90, Germán pojede 89 nebo 90 a víc ani ň… teda doma. Čech jede nějakejch 95, 98… I ty radary jsou většinou seřízený s nějakou tolerancí. U nás.
                      Vídím to i na sobě. Nechce se mi dávat na trojku, tak jedu v obci 55. Limit samozřejmě 50.
                      Co se týká Turka,nemám s tím morální problém, ale byla to politická chyba. Že jel rychle bych pochopil, ale fotit se u toho je pubertální. Co tím chtěl komu dokázat? Že umí jezdit rychle přece víme…

                    2. Dneska jsem projizdel Rudou a merili tam. Co jsem tak koukal, tak brali samy luftaky. Nemyslim si, ze to bylo z nejake policejni nenavisti, alebrz ti luftaci proste prekracovali, kdezto mistni ne. To je fakt takove problem tu blbou Rudu projet pade, kdyz pak se da mazat pres kopce klidne kilo tricet bo tam se nikde nemeri a jedine na takove trase se da nahonit ten siiiiilene chybejici cas?

                      Ne, tupan proste pojede sedesat i v te Rude na pulkilometrovem useku.

                      Tak at plati, kdyz je debil.

                    3. Bahnak
                      25.4.2025 v 19:41

                      aha tak proto dyž tam v rajchu člověk jede tacho, tak ho všici předjíždijou jako zdržovačskýho debila, jo :D a tady sou tak pade na pade, půlka jezdí jak geronti a půlka jak hovada

              2. Dissenter: nemám chuť mlátit mnohokrát vymlácenou slámu a tentokrát ani čas, takže místo toho jen vyjádřím podporu Vám, +1. Jakákoliv šikana začíná bohulibě a to směřování ke sráčství je systematické. Bezpečnost jako hodnota číslo jedna je de facto konec pro společnost, protože dopady této doktríny jsou zničující ve všech oblastech lidského života. Žene to totiž ad absurdum averzi k chybám. „Bezpečné“ je jen známé.

                Podobně, jako jsem se smál pod článkem Challengera, že se chová jak ženská, kterou tak urputně kritizuje, tak taky je pikantní, že svou názorovou schizofrenii nevidí Sysop. Na jedné straně nemá problém jít až k emo „argumentům“ o rozšmelcovaném dítěti, tedy jasné znamení, že skutečné argumenty došly. A na straně druhé vidí ten rozklad, ke kterému to vede, u nich ve firmě a snaží se s tím bojovat.

                Paradoxně honba za bezpečností vede k jejím snížení, stejně, jako kriminalizace „hejt spíč“ vede jen k další názorové radikalizaci a hejtspíče je stále víc, jen se začne dělit na povolený a nepovolený. Převedeno do automobilové rychlostní praxe, rychlá jízda na prázdné dálnici = zcela v pořádku hysterčit o nebezpečí a pranýřovat dotyčné. Oproti tomu skutečné problémy se řešit nesmí, protože by to bylo diskriminační. „Spravedlivý“ mají možnost se vyřvat a nic pozitivního se nestane. Analogicky funguje úplně stejně rozdíl mezi „střílet do lidí je v pořádku“, když ti „lidé“ jsou Ukrajinci nebo Rusáci. Putin v pytli cajk, co takhle von hovno v pytli? To by byl masakr. Jen se nám tu jaksi z bojovníků se střízlivým názorem ve věci jedné stávají libtardi ve věci druhé.

                1. Pokud ta dalnice bude uzavrena vyhradne pro jizdu soudruha Turka, pak nemam vubec nic proti tomu. Podobne, pokud takto pojede treba nekde po svoji louce, kde bude pohlidano, ze tam nepujde zadny turista. Pak je vsechno v pohode.

                  Moje mati delavala prisediciho soudce u socialek a u dopravnich nehod. Ta slysela breku ‚to jsem vazne nechtel, nevedel, netusil, nenapadlo mne, myslel jsem,…‘

                  Prave proto vim, ze dokud to nekoho nepotka, tak je bojovnikem proti omezovani rychlosti. Omezovani rychlosti je prece svinstvo, lidi jsou zodpovedni a hlavne ‚kdyz se neco stane, tak si to vinik odsere‘. Jojo. Akorat, ze to taky odsere fura nevinnejch.

                  Jina vec je, jakej extrem z toho pak dela System a curaci na jeho cecku pricucnuti, aby nejlepe ve mestech byly mrtve zony, vsude max cyklokramy, atd. To samozrejme nutne neni a proti takovym picovinam je nutne bojovat.

                  1. Sysop: to jsou žvásty, sorryjako. Prázdná dálnice je prázdná dálnice, jedno kde. „Bude pohlídáno, že tam nepůjde turista“ – proč jako? Ať se turista drží na turistické značce a na louku neleze. Když leze, tak ať nese následky. Nebo teda já nevím, ale pamatuju jednoho majitele louky, co neměl problém vytvářet záměrně nebezpečné situace pohozenými bránami, protože ho nezvaný návštěvník louky sral. A najednou je potřeba o něj pečovat? Si sakra vyber, jestli je OK čtyřkolkáře zrakvit, protože tě sere nebo to OK není. Protože pokud to OK je, pak 200 na rovné prázdné dálnici je řádově menší problém a navíc to v ničem není sviňárna. A pokud to OK není, tak si teda nejdřív zameť před vlastním prahem a doufej, že někdo podobně nezrakví tebe, až ho budeš srát něčím, co je podle tebe v pohodě.

                    1. prázdná dálnice je prázdná dálnice jedno kde, ale může se taky úplně jedno kde svižně stát neprázdnou, a to jak překážkou pevnou (kamionem napříč, který před dvěma minutami havaroval, je dobré se trefit do rychlosti odpovídající rozhledu pro zastavení odpovídajícího viditelnosti, směrovému a výškovému vedení trasy, Vašim schopnostem, Vašemu soustředění, stavu vozovky a stavu Vámi aktuálně sedlaného vozidla), tak zvířátkem vyběhnuvším z pangejtu (není-li tam plot, na plot spadl v noci strom etc.). dále, na jak daleko vidíte „něco“ velikosti cihly, co v pořádné rychlosti spolehlivě urazí přední kolo, co upadlo z náklaďáku (ten zmíněný zakládací klín třeba?).
                      netvrdím, že je potřeba vždy a všude dodržovat limit a že dodržením limitu (notabene snižováním limitu) se dosáhne absolutní bezpečnosti. jak bylo trefně kdesi zmíněno, ve statistikách nehod figuruje jako velmi častá příčina „nepřiměřená rychlost“, nikoli „nedodržení rychlostního limitu“.

                      k tomu čtyřkolkáři a branám, od dob tereziánských zde funguje úplně skvělá věc, a to volný průchod krajinou*), ale není žádné právo volného průjezdu krajinou.

                      *) samozřejmě s rozumným omezením, třeba nemáte právo zdupat sedlákovi osení, chalupníkovi louku před senosečí, lesákovi oplocenku a motat se dřevorubci v dopadové záně kácení stoletých velikánů

                    2. Lukas. B: že zrovna Vy, takovej poctar a takový blbosti. Při 130 máte vc. reakční doby 1 s brzdnou dráhu asi 130 metrů. Ve 200 asi 280 metrů.

                      Jestli se Vám ve 200 zhmotňují méně než 300 metrů před autem nabourane kamiony, doporučuji nejezdit ani tech 130, protože na dlouhém prehlednem úseku v tom není rozdil a co kdyby se Vám tam nějaký zhmotnil?

                      Pokud si myslíte, že někdo jezdí 200 v místě, kam ani těch 300 metrů nevidí, tak máte dle mého hodně divnou soc bublinu. Nekdy si zkuste jet v miste, kam nevidíte 300 metrů, 130. Ani omylem, natož pak dvě kila. A ten Turek tam rozhled neměl?

                    3. Re: fatdwi 25.4.2025 v 23:01
                      Hele, to ti fakt nevychazi. 130 se to da celkem bezne sypat do zatacek na rallye okruhu, kde nevidis vic, nez padesat metru v lese. Padesat. Jo, pokud pak dojde na brzdy, no tak to je problem, bude ti tak cca 10 metru chybet. Ale kdo brzdi, ten prohrava, prece, zejo.

                    4. Ale notak… nejsi tak hloupy, ze ne. Umis rozlisit ‚pujde‘ a ‚pojede‘, vid? Nebo zebych se pletl, co? ;-)

                      A pak uz to placani 5. pres 9., to ma byt co? Kdyz si ctyrkolkar rozbije hubu nekde, kde ma hovno co delat, co je mi po nem? Ale kdyz nekdo sejme nekoho (treba 4kolkare), kterej jede kde ma a jak ma, jen proto, ze dotycnej neco nezvladl, tak to ma byt cajk?

                      Ja nemam vubec nic proti 4kolkarum. A proc bych mel jako mit? Par mistnich tady na 4kolkach bezne jezdi, povetsinou to maji na tahani drivi z lesa, nebo zakrmovani. Proc by mi to melo vadit?

                      Na druhou stranu, kdyz mi nekdo kurvi majetek, nebo mne bezohledne ohrozuje na zivote, pak je problem predevsim v nem a ne v tom, jestli ma 2kolku, 6kolku nebo 8 kolku.

                      Kapisto?

                    5. Sysop: vychází mi to velmi dobře, akorát musíš číst – bavíme se o běžném provozu. Jistě, že na okruhu lze jezdit jinak a dokonce lze zcela bezpečně provádět pohyb „v protisměru“, neb nic takového na uzavřené trati není. Pokud ty jezdíš 130 nebo dokonce 200 v místě, kde vidíš jen 300 metrů dopředu, tak nechápu, proti čemu se tady vymezuješ.

                      Ad čtyřkolky vs. 200 na dálnici: aniž bych to dál rozváděl, něžně připodotknu, že na prázdné dálnici s dostatečným rozhledem tě nikdo neohrožuje. Zkus se zamyslet, proč máš takové pupínky z Turka, když jsi tam zjevně nebyl a k tvému ohrožení tedy nedošlo. Zrovna teď zase někde někdo na prázdné dálnici jede třeba taky 200. Jéžišmarjá, zavřít, zastřelit, CO KDYBYCH TAM TEĎ ZROVNA JEL?! Co to je sakra za uvažování? Přijde mi to stejně debilní, když ti bude někdo nadávat na řezání zatáček a „argumentovat“ tím, že „co kdyby tam něco jelo“? Co mu řekneš? Nejspíš, že je kokot, protože nikdo jinej by tohle říct nemohl. Přece, kdyby tam něco jelo, tak to asi neřízneš, ne? A debil, co si myslí, že „kdyby tam něco jelo, tak to tam stejně pošleš“, well, tomu bych sebral okamžitě řidičák, to je totiž nebezpečnej psychopat a na silnici nemá co dělat. Analogicky platí o 200 na prázdné dálnici při argumentu dálnicí plnou.

                2. fatdwi – i kdyby to mělo zachránit jen jeden jedinej život….

                  Turek ať je jakej je(nic extra si o něm fakt nemyslím), tak si dokázal uzmout neskutečnou pozornost na celý velikonoce. I negativní reklama je dobrá reklama. Tohle byl od něj majstrštyk a překonalo to jak skonání papeže, tak obvyklej libtardí brek nad pomlázkovým násilí. Ten se musí smát až se za břicho popadá, jak mu mejnstrým jde na ruku.

                  1. shifty: Turek se dal do holportu se Šlachtou = konečná (něco jako Konečná). Osobně toho týpka nijak rád nemám a nevolil bych ho, protože holportem s (ex)fízlem těžko dosáhnu zlepšení v dopravě (úplný absurdistán, jako volit Vidláka, aby s Konečnou dali dohromady eurosocík svým rossijabolševismem).

                    Jestli to je ale reklama nevím, dost odpůrců systému jsou obyčejní sráči, co mají takové ty názory „když jedeš 52 na 50 půl kiláku za posledním barákem, tak se k tomu musíš postavit jako chlap a cálovat, protože jak by to tady vypadalo, kdyby si každej jezdil kilo po náměstí“. A ti budou rozhorčení jak RAPL Čermák (který mě tímto hluboce zklamal, chová se jako kokot, stejně jako Hřevůl a spol.) – ale ač mě zklamal, tak mě nepřekvapil, protože herci byli vždy solí systému, bez kterého by zašli na úbytě a měli by se řádově hůř než skrze šlapání brázdy.

                    Jestli to tedy byla dobrá reklama se teprve ukáže, zatím mi nepřišlo, že by z toho něco vytěžil. Uvidíme na podzim.

                    1. Ja jsem to Hranacovi do EP hodil a nelituju. Za mne tam dela to, co po nem chci. Jestli by kandidoval na neco v Cesku a oslovi mne programem, tak mu to hodim, protoze v EP dela to, co muze a jde smerem, kterej v programu slibil. Za mne dobry.

                      Kdyz se najde nekdo lepsi, samozrejme nemam problem volit jineho. Ja nelpim na konkretnich osobach, zajima mne program a jeho dodrzovani.

                    2. Za mě ovládl mediální prostor a to dost jasně. Navíc ty podrážděný reakce jako bonus. Jak jsem psal, každá reklama je dobrá, i ta negativní. A debilové typu Čermák dělaj tamhle lidem jenom medvědí službu, stačí se kouknout i na reakce na sockách. Oblíbení tedy opravdu nejsou. Jak píšeš, podzim ukáže, ale já si myslím, že to daj.

        2. nebo mohl projet dávno před divočákem :-)
          https://youtu.be/yEpB4KCrpKk

      2. Tyhle Mamuti z druhý poloviny devadesátek jedou jak po kolejích a je s tím moc pěkný svezení. Svezl jsem se jen nejslabším 6-válcem. 8 a 12 válec byl omezenej na 250. Ta 600 může být moc zábavný koráb. Jinak jestli máte Barchettu, tak gratuluji. To je snad nehezčí Fiat všech dob. Nejvíce ji slušela žlutá barva.

        1. Mám červenou. Letos má kulatiny – 30 let. Je to verze s plnotučným motorem, než to zkurvili v roce 1999 kvůli emisím.

  6. Dnes jsem byl nucen vyrazit na cesty, riskovat oloupení kdejakým starostenským šmejdem a jeho pochopy, případně přímo od ozbrojené pěsti byrorokracie. Jak to celé dopadlo ukáže datová schránka do cca měsíce. Každopádně nejnebezpečnější situci jsme zažil, když BMW s majáky začalo za přechodem pro medvěda zastavovat malý náklaďák a vytvořilo v špunt v poměrně hustém provozu.

  7. Jsem si myslel ze Turek ma vyssi IQ asi nema, fotit se a davat verejne prestupek na socialni site :-D

    1. A co myslíte, že se mu stane? Má policie nějaký důkazní materiál, který obstojí v řízení? Jakým autem, kde a jakou rychlostí řídil? Já nic takového neviděl.

      1. No zatim ho chteji grilovat na tom, ze mel v ruce matlafoun. Bude zajimavy to dokazat. A stran te rychlosti, pokud na te trase nekdo poctive nenajde prokazatelne ten usek, tak mu dokazou prd a navic, pro prokazani rychlosti musi byt vystup z kalibrovaneho meridla, coz neni ani tacho, ani nejake ‚pocitani patniku behem casoveho useku videa‘. Takze pokud se neprizna, rychlost mu neprisijou.

    2. Je otázka, jestli to není promlčené, dle Edálnice ten jeho Mamut nemá dálničku a nemyslím si že by jezdil bez ní. Takže je možné že si udělal prdel pomocí starý fotky a čeká reakce.

    3. Turek není debil, podle nějaký fotky na sociálních sítí (která můlže být klidně 5 let stará LOL) mu mohou legálně dokázat velký kulový prd.. :)

  8. Před několika dny jsem viděl video, kde jakýsi český zbohatlik (jméno si nepamatuju) zkouší na dálnici v Německu Bugatti Chiron, dostal z něj 417 km/h….

    Brzo ráno, při minimálním, ale běžném provozu.

    Z toho mi běhají po zádech zimomrjavky, jak říkají Slováci.

    Běžný řidič bez závodních zkušeností toho má plný kecky při 150.
    Nejde o to řízení, ale o nutnost rychlé a dokonalé reakce, když nastane náhle něco nečekaného – zvěř, z kamionu vypadne zakládací klín, nebo dokonce rezervní kolo, náklad nebo podobně.

    Ale přimlouval bych se za občasné akce, kdy se buď uzavře již používaný úsek dálnice nebo úsek dálnice ještě nedokončené, a kdo bude mít zájem, bude se moci svézt ve svém pořádném autě za přiměřený poplatek.

    Jako na Nordschleife na Nymburkringu, tam se obecenstvo ve vybraných místech skvěle baví, jak se s tím „jezdci“ perou…

    Hezké bylo nedávno z N. video, vytuněná Felicie(!) z Čech, auto na běžných číslech, motor s motocyklovými karburátory, točil přes 7 tis.
    Řídil místní znalec, co rád každého sveze a natočí mu video.
    Majitel seděl zkoprnělý vedle, ani nedutal a modlil se, ať to dobře dopadne, budíky na doraz…

    Ďábelská trať, furt z kopce, Felda šla ke 200, nakonec od jezdce veliká pochvala a nadšení…

  9. tvl to ste samej geront před smrťou že je pro vás nepřekonatelnej problém jezdit? no jako vidím to v tom provozu, proto je to taky fpýči a stále větší utrpení tvl…stopade fpohodě lítat s felinou, dyž se to trochu rozjede, s autem dvě kola pohodička před teprve až před pár dekádama

    jasný kurva, klíny a kola vodpadávajou každej den a zvěř asi vole dělá skrz ty ploty kolem drtivé většiny dálnic asi kvantový tunelování…

    1. Tady je to totálně na hovno, tady je to na silnicích takový nějaký křečovitý, všichni jsou zjančený a vystresovaní, aby se něčeho nedopustili a pak dělají nebezpečné chyby. Mám úplný odpor jezdit v čechách od 6-20 hodin. Ve středu jsem proti své vůli musel vyrazit na otočku do Salzburku a musel jsem tak nějak rozumně spěchat. Mohl jsem se na to vysrat, ale touhat vidět po 20 letech místa, kde jsem působil a pracoval byla silnější. U mě spěchání neznamená trhání rychlostních rekordů, ale pokud možno nezastavovat dřív než v cíli. Nejvíce mě psychicky rozsekalo blbých 25 km do Mirošovic. Co ty nemehla na ty D1 vytvářejí, škoda že nemám v tomhle autě kameru. Středoproudař jede 95, aby mě zacvakl mezi kamiony, jen proto, že já se poctivě zařazuju do pravýho, když jedu jen kolem 120. Rakousko úplně jinej level. Tunely od Freistadtu dolu jedou všichni Rakušáci v levým nějakých 105-110 tacho, dodržují ty 2-2,5s rozestup a pohoda klídek, dokud se mezi ně nenasere připosranej čech, kterej to mezi nás pošle a pak celý vláček na x kilometrů zpomalí na 90 tacho. Pak mě nasralo další pako s SUV při cestě zpět. Na konci budějovický dálnice pře Českou sibiří kolem 23h už jsem nestačil předjet poláka s dodávkou s vlekem. No bože neposeru se. Držím za ní odstup, předjíždět ji v těch zatáčkách nebudu. Dám si ho bezpečně přes dvojitou plnou z votickýho kopce. Ten kretén v SUV mi jede nalepenej na prdeli a pálí mi dálkovejma do zrcátek. Kurva tak jeď, pospícháš asi víc. Ani hovno. Když jsem poláka lupnul votičákem dolů no to se měl SUV posrat. Kurva, ty čáře se nic nestalo. Dojel mě před Benešovem a troubení a tukání na čelo. Asi fízl.

      1. To je to ceske ‚vychovavani‘. Me porad nekdo vychovava quliva svetlum. Uz jsem to tady psal – jedu za nim, jeho auto vysablonovany, takze mu nemuzu svitit do spiglu a vlevo a vpravo to sviti na cedule, do zatacek a tak. A picus prede mnou blika mlhovkou jak sfetovanej a kdyz ho predjedu, tak tam pere dalkovy z ty svy feliny, ze se auto malem zastavi. To proste nechapes nic.

        Jeho logika – kdyz to ten curak za mnou tak pere vlevo vpravo, tak mi to urcite pere i do spiglu, i kdyz mne nic neoslnuje.

        Eventualne jeste existuje taky dalsi typisch Tschechisch vychytavka – jedu, protijedouci auto vysablonovany, moje dalkove sviti bez problemu mimo. Neoslnuji ho. On neblika, ze by chtel ztlumit moje svetla, ale az je tak deset metru prede mnou, tak ty dalkovy napere. V Nemecku se mi to nestava, takze tam jezdim na pohodu, v Cesku s prstem na prepinaci svetel a vzdy to stihnu (pokud nejede neco prede mnou, nebo za nim, pak na to seru). Celendz se prijima.

        1. To je proto, že máš SUV, tam to na nerovnostech povrchu občas přeskočí a i matrix LED může oslnit, zlatá normální nízká auta, mě nikdo nevyblikává, i když používám totéž :-))

          Na margo celé diskuse – není veselé, jak se někdejší dfens postavený na odporu k monocajtům, zejména těm dopravním s placatým mozkem a čepicí a nabízející rady, jak s nimi vyběhnout, stává něčím na způsob klubu doochodců Besipu.

          Přeji si mentálně nezestárnout.

          1. Delali mi to i u 330e, takze o vysce svetel to fakt neni.

          2. Sysop25.4.2025 v 16:54
            Btw, nevim, jestli znas motobike@cz. Ja jsem tam prisel nekdy pred 1/4 stoletim. Debaty o rychle jizde, jak vyjebat s tim a tamhle tim, radar zastriknout PUR voe, na poradnym srazu poradnej bordel, mladi nevyboureni a tak.

            No…

            …a to pak jdes na funus kamosovi, co jel po hlavni od Kurimi, ale trosku to rozpalil a z vedlejsi mu tam vjelo auto. No pujdeme mu asi rozbit hubu, hajzlovi, mel dal prednost, kua, to je snad fuk, proc ten na hlavni spechal, zejo. Nakonec se nikam neslo, ale svaly se pumpovaly.

            …pak jdes na dalsi funus, kamos jel z Veveri po rovince, no trosku to rozpalil, no, a vyjelo auto ze zatacky, on chytl vakl na vidlich a objal strom naproti. Hrudnik na sracky, srdce kdesi u ledvin (u toho jsem cirou nahodou i byl, zjistil jsem, ze je to kamos az po odklopeni stitku (Meloun, kdo ho znal).

            …a pak dalsi funus, pro zmenu v aute, v zime mu v zatacce do jeho pruhu vletel debil, co ‚myslel‘. On na miste, jeho kluk fest dolamanej na zadnim sedadle.

            A takhle pak jeste slysis od kamaradu, jak ten, nebo onen a rikas si – hele, to je nejaky divny, rika se cca 800 lidi mrtvejch rocne, ale jen ja znam osobne tri a slysel jsem o dalsich peti…? Jo, kdyz znas dost lidi, ono se sejde.

            Pak clovek premejsli, jestli mu to za to stoji. Prijedes nekam na hodinove strece o pet minut driv. Jo, to stoji za ten risk, to je jasny. Zivot je prece kratkej, pet minut dobrejch.

            1. Jenže to mícháš hrušky a broskve; jezdit bordelářsky na hranici fyziky je jedna věc a crcat se na suché rovné silnici 90km/h je věc jiná. Sám jsem někde mezi, závodníci mě považujou za pomalíka a obecná řidičská populace za rychlíka, za deště a tmy nejsem sice brzdou provozu, ale vesměs nevjíždím do protisměru.
              To, o čem mluvím, je potřeba a přání, aby si meze možného mohl člověk určit a osahat sám, a ne být naháněn fízlem jen proto, že jsem na Rozvadově nezpomalil (přičemž objektivně je tam 160km/h za dobrých podmínek a nízkého provozu bezpečných stejně na straně země kojenců jako u nás).

              Mentalita tupého dodržovače předpisů je možná větší zlo než to, že pár lidí to přeťápne a riskuje přespříliš, nehledě k tomu, že oni riskují i dnes, v době tupých dodržovačů.

              1. Už nevím, co to bylo za stát, ale někde zkusili na části silnic (v malém rozsahu) odstranit všechny dopravní značky – a zjistili, že se jezdí slušněji, bez nehod a přesto rychleji.
                Příkazy snižují zodpovědnost.

                1. Jo, to bylo v nejakym meste, taky jsem to cetl, tak 3-4 roky z5, tipuju.

            2. To Sysop:
              „kamosovi, co jel po hlavni od Kurimi, ale trosku to rozpalil a z vedlejsi mu tam vjelo auto“
              Hele, zrovna jsem přijel domů a po cestě podobná situace – borec na moto jel po hlavní a bliká doprava že odbočuje na silnici z které jsem já vyjížděl na tu hlavní. Asi mě osvítil duch svatý, počkal jsem co udělá. No samozřejmě jel rovně.
              Asi jsem mu ušetřil spoustu trápení.
              Hlavně bych chtěl vidět ty komentáře, jak ti řidiči jsou bezohlední, jak ti geronti jezdí špatně a o potřebě povinné euthanasie…..

              1. a to buď rád že kretén tam neměl dálky a nevypálil ti sítnice, žes vůbec neco viděl

                1. Svatá pravda! Ti čuráci mě s těmi dálkovými pěkně serou😡
                  Taky, pokud v jeho směru nic jinýho nejede, tak mu to napálím rovněž.

                  1. Jojo, jako letity motorkar musim uznat, ze mne tento zlozvyk taky pekne sere. Argumentaci ‚bych byl s masinou lip videt‘ at si strci do prdele, debil. Pokud treba potrebuje predjizdet, muze bliknout, takhle je to normalni ve vsech kulturnich zemich.

                    Ale jet furt s dalkovejma je horsi, nez v jasne noci s mlhovkama.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017