Láska a článek 37 jsou tu pro všechny! - zpět na článek

Počet komentářů: 241

  1. “ … tenhle pazdrát zůstane navždy symbolem a personální vyprázdněnosti české politiky, kde může kariéru dělat kdejaký šmejd.“ … a zvůle lidu jej klidně udělá i prezidentem :-)

    1. O morálně volních vlastnostech politiků si už snad nikdo iluze nedělá. Ale tenhle hon je klasické MeToo. Už sice pochopili, že Češi na tyhle blbosti moc nejsou, ale když jim předhodí černouška, tak vesele tleskají. Že si někdo vzpomene kolektivně za 7 let nebo kolik, jak je Ferina brutálně znásilnil opravdu není náhoda. A jak projdou tyhle pokusné balónky, tak v podstatě můžou sejmout kohokoliv. Jestli někdo sáhnul soudružce spolužačce před 30 lety na zadek nebo nedejbože na prsa, tak vpodstatě s kariérou skončil a může být rád, že nedostane 10 let natvrdo. To že jste u toho byli oba pod vobraz je naopak přitěžující okolnost.

      1. K těm posledním dvěma větám: Liga mužské moudrosti

  2. Tak si to shrneme. O vině či nevině pana Dominika zatím nemáme nejmenší důkazy a pojďme tedy respektovat presumpci nevinny. O čem ale důakazy máme je, že ten kokot se zubí o fotografuje u soudu jak nějaká filmstar a má žaludek na to, zveřejňovat jména svých one night standů…. Když už nic jiného, tak je to nediskrétní sprostej č…ale nic. Mi je z něj zle. Divím se, že to má někdo jinak

    1. @ cililing

      podle řady svědectví je Ferero v osobním styku arogantní namachrovanej nevyzpytatelnej zmrd… nevím, ale pokud ano, tak mě to nijak nepřekvapuje… a ty inženýrky to musely taky vědět, buď předem, nebo nejpozději zjistily situaci, když je svázal a dvoukolákem odvezl na hotel, předvést jim svou sbírku s motýlem, na kterou se tak těšily…

      co mě překvapuje je, že tebe překvapuje jeho pomsta… mlsný čubičky ho nediskrétně napráskaly na policii, on je napráskal na fejkbuk… takže to není ani fifty fifty, čubky jako obvykle vyvázly o dost laciněji… ovšem vzájemně si už asi nemají co vyčítat

      naopak už mě nepřekvapuje, jak tě vždycky zaujmou texty s nějakýma sexuálníma prasečinkama… případně, když si je při jejich absenci sama vyrobíš… byste si třeba s Fererákem mohli i rozumět, voba rádi divočinku…

    2. Jako že by na obžalobu měl reagovat diskrétně a beze jmen?

      1. no zensky to tak maji vzdycky, jak jde o muze, tak klidne obvinit a zavrit i bez soudu, jak jde o ne, tak je najednou nediskrstni sprostel …. Ze te to prekvapuje. A to vubec neberu do uvahy, ze jsou to vsechno stetky, ktery to udelaly samy a rady.

      2. podotek 16.2.2023 v 2:21

        Podle komentáře vysílaného ČR plus se jednalo o slečnu, která nepatřila mezi žalující, tudíž uvedení jejího jména bylo, jak říkal Václav Havel, disgustující (unapetitlich), jakkoli nebylo nezákonné. Panu bývalému poslanci, mimo jiného, evidentně schází kindrštube.

        1. tak jestli ho nezaluje, tak mu roztahla nohy sama a dobrovolne, tak se snad nema za co stydet, ne :-)

          1. netlife 16.2.2023 v 9:48

            Ona mu roztáhla nohy? Sama a dobrovolně?
            Zdroj můžete uvést?
            Roztáhnout někomu nohy sám nedokážu, na to musí být minimálně dva, lépe tři. Alspoň tak si to pamatuji ze školního dvora.

            Jak jsem naznačil v jiném komentáři, jsou věci, o kterých gentleman nehovoří. Tedy pokud je gentleman.

            1. ze se o zadneho gentlemana nejedna je dokonce uz v puvodnim clanku. A v souvislosti se stetkama, ktery za nim lezou se divim, ze vas to prekvapuje.

              1. netlife 16.2.2023 v 10:49

                Zajímavé? Co mne překvapuje a jak jste na to přišel? Překvapte mě…

        2. @ ygorek

          na Ferero seru, ale to že ho někdo považuje za dobytek, ještě není důkaz trestnýho činu

          i kdyby byl od narození dobytek, tak neuvědomělá osobní povaha ještě snad ani u nás v bananistánu není trestným činem

          vysílání ČrO Plus naopak je trestným činem skoro každý den… jejich žvásty nemůže nikdo soudný brát vážně

          to, že jakože nepatřila mezi „žalující“ je blábol… pravděpodobně patřila k těm, který tu kauzu vyvolaly a medializovaly… pouze pak z evidentních důvodů neprošla mezi poslední tři statečné k soudnímu jednání… souvislosti vysvětluje článek, ne?

          1. ModrýKlokan 16.2.2023 v 12:36

            – máte pravdu. Také nikde nic takového netvrdím.
            – souhlasím. Také nikde nic takového souhlasím.
            – souhlasím. Ovšem jeho poslech je příležitostí k nahlédnutí do kraje za zrcadlem. Nutné je obezřetné dávkování, jakmile se objeví Zajíc Březňák a začne cpát Plcha do čajové konvice, musí následovat vypnutí přijímače.
            – nesouhlasím, svůj předchozí příspěvek považuji za dostatečný argument.

            1. @ ygorek

              „Necpi Plcha do konvice“ :-D))))

              – Váš předchozí příspěvek není argument, ale interpretace informace z ČRo… vzhledem ke standardnímu způsobu práce presstitutů je očekávaným způsobem, skoro určitě záměrně, tato informace zkreslená a zmanipulovaná

              – my jsme u toho nebyli, leč přemýšlejme spolu: pokud svlečna nikoho „nežalovala“, jak je možný, že média něco ví o její existenz, proč by Ferero riskoval a případ dál rozšiřoval a rozviřoval o další „nezúčastněnou“ potenciálně rizikovou osobu a zveřejňoval její jméno?…

              – to jako si řekl: „bude dobrý pro mý imágo u soudu, vystavit na black fejkbuk něco hustoprdlýho: Milí kreténi, co mě sledujete, Blahoslavěna Vochcalíková z Dolních Vošoust u Sedlčan, to je ta co mě „nežaluje“, nikdo ji neznáte, nevíte vo koho jde, ani PČR o ní neví, má pihu na zadku a v tom hotelu Fór Sezón jsme nikdy nebyli, nikdy jsme nesexovali a ta částka za pokoj taky nesouhlasí, je kráva a vůbec ji neznám, zdar jaryni“…

              – upřimě, není možný, že jako obvykle tupý presstituti patlaj dohromady „žalování“ novinářce na kafi a následný zveřejnění?… s „žalováním“ (trestním oznámením) na policii?… s „žalováním“ (statusem poškozeného) u soudu?… tj. tři vzájemně nesouvisející a nezávislé věci?

              – otázky, samé otázky… nejpravděpodobnější je, že tato svlečna se podílela na vzniku kauzy… leč takticky vzala kramle a k soudu se inteligentně nedostaví a nebude „žalující“, protože stáhla trestní oznámení před odevzdáním případu od prokurátora k soudu, nebo ho ani nikdy nepodala, nebo ji prokurátor či policie citlivě vysvětlili, že křivý obvinění není dobrej nápad, nebo ani nikdy na policii nebyla a „žalovala“ jen novinářce…

              – logicky pak chytla zpětnej ráz… fakt nemám rád ty vrozený špinavý tendence, jak lidi zachraňují „krásky v nesnázích“… neznalej člověk by si pak mohl myslet, že svlečna byla nevinná řádová sestra, připravená o věneček po přepadení neznámým oživlým karfiólem v klášterním parku po večerní bohoslužbě a utrpěla trauma s trvalými následky… asi néééééééé

              1. Pokud je mi známo, tak ho nestáhla, ale policie neshledala důkazy, aby se jejím oznámením dál zabývala. Ostatně, ani jedno z těch dvou mediálně provařených obvinění se neprokázalo a k soudu nešlo. Ani to se sprchou, ani to s nočním stolek. A ani to to s úmyslně potajmu sundanou šprckou. K soudu jdou tři, dosud mediálně neprovařené a imho poměrně na vodě, zvlášť to znásilnění v parlamentní kantýně, nebo kde.
                Odhaduju, že Feri odejde od soudu coby svobodný muž. A jestli budou novináři typu Terezy Vlčkové nebo té univerzitní ombudsmanky dál tlačit na pilu, tak máme Feriho v příštích volbách zpátky ve sněmovně.

                1. @ shane

                  „Znásilnění v parlamentní kantýně“… hustýýýýýýýý :-D)))))

                  to zní jak díl z detektivní série o malíři Horácovi a konstáblu Vacátkovi… nebo žeby Modrý stíny?

                  otázkou ovšem zůstává nezodpovězenou, zda jde o Kantýnu Parlamentních listů, či Dvorní Kantýnu Zastupičelů

                  1. tak esli tam furt mají tvrdej (jako že chlast :D) za nejaký tři pětky, tak tam se musí dít věci tvl :D

                    1. Za tři pětky? Já mam pocit, že tam měli rum za 12 kaček…
                      Za tři pětky tam maj tak tullamorku :D

                    2. Nj, jenže když se podívám na personální složení, tak to vidím spíš na Divoký pivo než Přiběhy kožených kalhot

                    3. Tak jestli je k necemu pouzitelna Pekarova, tak snad jedine na tohle. Kozy i oci ma pekny, dymka miru by urcite realna byla. Jenze to je afektovana krava a sex u ni bude hodne daleko za karierou ci ambicemi.

                    4. Ta fajka by právě byla problém.
                      Tyhle typy zásadně nesmějí otevřít hubu. Ideálně zalepit – a máš po fajce..

                2. No to by mě zajímalo, jak budou fízlové chtít dokazovat, že si sundal olačku úmyslně. Nebo jen koupil velkou/zevnitř kluzkou/cojávímco a náhodou mu sjela. Myslím, že fízlové a všichni ti z represivně-justičního aparátu, jemu musejí dokázat úmysl.

                  U toho „dokazování“ bych teda ideálně chtěl být, vidět jak se zúčastnění tváří, nebo aspoň slyšet záznam :D
                  Namyšlené arogantní opici to bezesporu patří, ale zdá se mi, že je to celé spíchnuté narychlo a že příslušný SZ, na kterého tahle trapárna padla, z toho ještě bude mít špatné spaní.
                  Ty holky se klidně mohou znát a klidně to může celé být ušité na míru opici, která už zřejmě někoho srala, nebo žrala moc banánů

                  1. No víš jak. Pro státního zástupce je dost riskantní takhle mediálně provařenou kauzu pohřbít, protože by to od aktivistek schytal, že je koupenej nebo sexista. Tak z těch uleželých historek nabere pár, který nejsou na první pohled neprokazatelný a hodí horkou bramboru na soud. Soudce je z obliga, má definitivu a když to prokurátor projede, tak mu nic nehrozí, případný mediální shitstorm stejně schytá Feri a soudce a prokouš může hrát hrdinu, že bránil utlačované ženské plémě před smyslníky a násilníky.
                    Prostě ukázkovej příklad krytí si zad.

                    1. shane
                      16.2.2023 v 23:40

                      jo jo, spravedlnost muší bejt!!!

                      člověku se z toho chce blejt, ať tak, či tak, to aby sebou nosil lavór imrvére

              2. Myslíte, že Ferero u soudu předvede proměnu dokonalou či nedokonalou?:))

                1. @ montagna

                  …škůdci révy vinné… ty Boršice nebudou náhoda :-D))… jinak tu proměnu imago předvedlo už po zahájení vyšetřování… asi dobrej… právník… první larvální stadium trvalo vcelku krátce… uvidíme jestli subspecie předvede nějaký další zajímavý stadia… svlečny mají rády exotické motýle

                  1. :)) Mu meli radsi Borsicti podstrcit insekticid do koralky. I kdyz to je spis Ferero style.

                2. prej ferero, tvl, to mi ho vyndej X-D tak eště José nepřijede a bude to komplet :D

              3. Jen technická: co si mám představit pod „stažením“ trestního oznámení?
                Podle mě nic takového neexistuje a ani nemůže…
                Nanejvýš jde přijít s tím, že jsem pablb a něco jsem popletl…

                1. Imho to jde u návrhových trestných činů. Ale těch je pár a znásilnění to rozhodně není

                2. @ jízlivec

                  to nevím… je to podstatné?… nějakej místní právník bude vědět…

                  prostě asi policii sdělíte, že jste si to rozmyslela a že jste nebyla znásilněná, ale nasliněná a došlo k nedorozumění ohledně data svatby

                  jinak mám takový tušení, že když prokurátor ví o spáchání trestného činu, tak ho prostě nechá vyšetřit a dá si ho k soudu jak se mu zachce… na nějaký následný odvolávání předtím podaného trestního oznámení se může zvysoka vysrat

                  zvažuje to podle mě pouze pokud je kvůli důkazní nouzi maximálně důležitá spolupráce „poškozené“ u soudu… pokud by si to fakt rozmyslela, nemá cenu pokračovat… u napadení partnerů pokud vím běžná věc

                3. V trestním řízení nefunguje nic podobného, jako je institut zpětvzetí žaloby v civilním procesu a jakákoli snaha o zpětvzetí trestního oznámení tak je bezúspěšná.
                  Něco jiného je souhlas s trestním stíháním podle § 163 odst. 1 TŘ: … trestní stíhání (v tomto případě) pro trestný čin znásilnění podle § 185 odst. 1, 2 trestního zákoníku proti tomu, kdo je nebo v době spáchání činu byl ve vztahu k poškozenému manželem, partnerem nebo druhem … lze zahájit a v již zahájeném trestním stíhání pokračovat pouze se souhlasem poškozeného.
                  Odst 2 Nepředloží-li poškozený své vyjádření státnímu zástupci nebo policejnímu orgánu písemně, zaznamená se jeho obsah do protokolu. Souhlas s trestním stíháním může poškozený výslovným prohlášením vzít kdykoliv zpět, a to až do doby, než se odvolací soud odebere k závěrečné poradě. Výslovně odepřený souhlas však nelze znovu udělit.

        3. Co jsem pochopil, tak slečna nepatřila mezi žalující jen proto, že její podnět policie neshledala prokazatelným.

        4. Zas co byste chtěl po negrovi habešákovi s IQ nižším, než má šimpanz bonobo? Nechce se mi to hledat, ale v rámci Afriky mají habešáci jedno z nejnižších průměrných IQ… 62 nebo tak něco. Jediné našeho kudrnatýho polonegra štěstí je, že jeho fotr vzdálenej brácha Siegheila Selassie z lidožroutova kdysi v rámci internacionální socialistické pomoci kanibalům zmrdal a nakryl nějakou nadrbanou místní bělošku, čímž se deficit potomka IQ maličko zkorigoval do plusu, ale zas se z něj stal sice furt poloblbej, ale vychcanej zmrdík. A vo co, že zasunul i do Surikaty? Ty její vyvalený voči evokující Basedovu nemoc, to není samo sebou :-). Pamatujete ještě na článek v Reflexu, co napsal feťák jxd, než byl finálně odejit k Šafrovi? Jak byl Fero Péro kdesi na moravě ve sklípku, zkusil ten svůj trik s černým moudíšem na nějakou místní děvčicu a dostal od ogara pár po tlamě? Jxd tehdy epicky rozváděl: rasový útok, bodná rána na zádech ve výši srdce… pokus o rasovou vraždu. Co na tom, že se bubák škrábnul o parapet, nechal se odvézt rychlou do nemocnice, kde mu bebí zalepili leukoplastí a celou cestu posílal na instáč selfíčka, vožralej a vysmátej. Jeho pokus o harakiri o pár měsíců později už je jen podotek.

          1. Sellasie byl Amharec, tudíž Semita a žádnej negr. Habeš bylo historický křesťanský království, zakládající člen Společnosti národů a navíc nebylo nikdy kolonizovaný evropany a jeho etnický složení je dost pestrý. Ostatně, Feri bude mít blíž k těm semitům než vyloženě negrům.

            1. Budiž. Zda je Feri Semita, to ví asi jen ty holky, na které vytáhl moudíše. Kolonizace, myslím, že Itálkové se o to pokusili… mrknul jsem na mapku IQ, průměr je 62….. míň už mají jen nějací křováci.

    3. to Slecna Ling:
      Tak nemáme-li o vině či nevině, je zatím nevinný. Jak by se tedy měl tvářit? Zkroušeně? Nasraně? Nepřístupně? Tak to má předem napůl prohraný – to má možná stejně, ale nevidím důvod hodnotit jeho chování u soudu – to nemá žádný vztah k vině či nevině. Přesně na tyhle pocity a emoce z chování sprostého podezřelého dojelo určitě i pár nevinnejch – důkazy nedůkazy.
      A co se týče toho zveřejnění – pochopil jsem to tak, že zveřejněné jméno patřilo jedné z těch, co taky mocinky moc chtěla být poškozená a dostat bubáka za katr, nicméně to, co přinesla na fízlárnu, nestačilo – a to je už v českých podmínkách co říct, tam umí nějak kouzlit – to tedy musela být slabota. Jestli tomu tak je, tak jí to zveřejnění i přeju.

      Překvapila mne…nečekal to vod ní..

      1. To Misaka:

        To mi mrzí, jestli jsem jich zaskočila, ale podívaj se na to takhle. I kdyby nakonec nic z projednávaného nespáchal, tak jeho svůdnický taktiky jsou nepřijatelný a nechutný. Založený na křiváctví, přesilovce a ponižování. Svědků je na to jak hub po dešti. Proto bych čekala, že bude přejetej mrazem a ne se zubit jak lesní veverka, to nemá trochu sebereflexe? Když se pokusil o tu sebevraždu, či co to bylo, bylo mi ho líto, pač jsem si říkala, že na něj nejspíš lidi pořádaj švanici, a že to psychicky nedal. A to nikomu, nikomu nepřeju. Ale teď takovejhle obrat? Úsměvy, pózování…za mě wtf. Co se týká té zveřejněné dámy,netušila jsem, že na něj něco podávala…Vygooglím si.

        1. Slečna
          Pokus o sebevraždu? Úsměvy a pózování? Obrat?
          Tak to určitě:D
          Hlavně ho ještě politujte:-D

          https://www.expres.cz/zpravy/dominik-feri.A220528_191724_dx-zpravy_stes

        2. to Slecna Ling:
          „Svědků je na to jak hub po dešti“ – kdyby tomu tak bylo, tak už bručí od 2016.
          Je zajímavé, jak si všichni rozvzpomenou…..Já tohle moc neberu.
          Ale jí a každému jeho názor nechávám, o tom žádná.

          1. Věřím, že se najde hafo svědků (více či méně věrohodných či hodnověrných) na jeho chování a tím odvozeně na povahové vlastnosti…
            Ale za to se doufám zatím ještě nechodí bručet…

  3. Ehm…hned na zacatku bych videl HODNE zavaznou chybu. Ano, spousta zenskejch bude sukat presne s takovejma chlapama, protoze se jim to proste libi. Jiste, je mozne si namlouvat, ze to je proto, ze jsou to poslanci ci co, pravda ale bude takova, ze s nim sukaly jeste davno pred tim, nez poslanec byl.
    Proste to je typ chlapa, na kteryho urcitej typ zenskejch leti.
    Vubec ted nemam v umyslu rozebirat jakej, ale prijde mi to jako lhani si do vlastni kapsy utesovat se tim, ze takovejhle clovek to prece musi mit kvuli penezum, moci, ci necemu podobnymu…
    No, ono to tak ale neni…

    1. Feri byl proslulý šukálista už na právech. Měli tam s kumpány spešl klubík Kappa Omega (k.o.) a pořádali dost divoké dýchánky. Dle různých info z právnický fakulty tam rozhodně mezi holkami byl velký zájem o účast. Poslanecký mandát už byl pro něj akorát booster zavedených praktik a poprvé veřejně se to ukázalo na vinobraní v moravských Boršicích, kde dostal po tlamě poté, co tam balil holky dost nevybíravým způsobem právě na svoji politickou kariéru a naditou peněženku. Osobně ho neznám, ale podle mnoha monotónních referencí je to arogantní, neurvalej a rozmazlenej šmejd, který asi nasral hodně vlivné lidi a ti ho zařízli jako nepohodlnou konkurenci nepřekvapivě těsně před volbami. Při schvalování Istanbulské úmluvy a jiných svinstev podobného ražení je to celkem epický gól do vlastní brány a taky memento pro jemu podobné, že totiž žádný strom neroste do nebe. Jinak stran článku, s policií jednal vskutku Férově a veřejné zapomnění mu budiž nejvyšším trestem.

      1. @ hellfire

        to se ti povedlo-krásná hláška, „buď jako Feri, jednej Férově“ :-D)))

  4. A co se prostě na tuhle obskurní figuru prostě vysrat a nijak jí nekomentovat?
    Pro takové kxindly by bylo obecné zapomnění asi ten největší trest …
    Osobně mne vůbec nezajímá ani soud s takovým „člověkem“, jeho boj.

    1. Vsak o ten konkretni pripad vubec nejde, jde o to nebavit se s policajtama.

    2. Moraváci ho vyřešili rychle. Rozbili mu hubu, debilovi.

      1. Jen ho trochu propleskli, aby se probral – nebo spíš – aby tam odsud vypadl a už se tam nikdy nevracel.
        Tvl opíca na vinobraní, to je podle mě důvod sám o sobě :D, notabene navíc machrující opice, montující se do místních slečen.
        Totiž – na jižní či východní Moravě, je rozbitá huba opravdu rozbitá huba..Měsíc a déle, takový jedinec obvykle saje ředěné jogurty a kašičky tlustším brčkem, pokud to vůbec jde. Zbytek rodiny a přátelé (má-li exot nějaké) rozbíjejí prasátka a skládají se na generálku osazení sanic.

  5. V konotaci s tím, co se kolem toho Čůráka a jeho čůráka děje se sluší říct, že na Moravě asi dostal co si zasloužil.

    1. A ma to napadení reagoval taky vysmátě. Neznám ho osobně a tak nedokážu říct, jestli to byla stresová nervózní reakce, anebo projev jeho nezdravýho sebevědomí.
      Dovolím si mít názor, že to druhý.

      1. Mám dojem, že z dob, kdy byl medyjální hvězda existuje dost důkazů o jeho aroganci.

  6. Cw, dřív vtipný články o tom, jak to chodí tam, kde se potkává svět bílých a modrých límečků, dnes ukřivděná a zapšklá rétorika jak z Vlajky plná termínů jako parazit . To vypadá, jako by někdo panu domácímu šlápnul do kariéry.

    1. Zvláštní, já tam čtu něco úplně jiného. :-D

      1. To bude tim že nejsi taky parazit.

        1. No jistěže není! Jak Tě to mohlo jen napadnout! Šmarja.

          1. zesíky začínají jít na vodbyt, buď se rozhompej, nebo dostaneš hovno

  7. Feri je vzorová ukázka, kterak z naprostého nic vyrobit politickou ikonu.
    Uměle vyrobená TOP09 potřebovala jako další doplněk figurku, přitahující mládež, tak se sebral výrazně vypadající čmoud z gymplu a posadil do rady Teplic.
    Kdo má ale pět pokupě, nebude nepůvodní druh volit, ať mu bylo podobně jak jemu tehdy 18 roků. Naivní voliči překvapení jeho činy jsou stejná sorta, jako těch 3,3 megalidu, co se bude během následujících měsíců a let divit krokům bělofousatýho šmejda…

    :OD

    1. Cece ty pokazde, co neco napises, tak vice a vice ukazujes, co jses to za zmrda….

      1. Lojzo,…. ty náš lojzo.

        1. tady by se hodilo neco o tam, jak zlodej krici chytte zlodeje :-)

      2. To ovšem nemění nic na tom, že v tomto případě má pravdu. Feri je zmrd non plus ultra, v postapo světě bych ho odpráskl co nejdřív, abych ten zhroucený svět učinil o něco lepším. Mámpravdu i v tom, jak se vyrábí politické ikony pro mladé blby s vymytými mozky. Třeba piráti jsou to samé, ale na steroidech.
        A ohledně soudruha generála prezidenta, myslím, že nám, co ho nevolili, bude ještě hodně ouzko z jeho činů, resp. z toho, co všechno podpoří vahou své autority.

        1. CzechDave: ouzko bude i těm, co ho volili. Jedna věc je běžet jako tupá ovce se stádem k urně s pěnou u huby, leskem v očích a pokřikem „Babiše nikdy“ na rtech, druhá věc je v klidu domova řešit následky, až na ně dojde. Někteří to vyřeší příslušností k stádu (ty první dvě mega z prvního kola, které má i Babiš a kteří by své ikony volili a omlouvali, i kdyby jim před očima odpráskli a sežrali dítě), ale ten zbytek, co volil „menší zlo“, ten bude mít nepříjemné noci. Už se těším na analogie k „vakcína funguje a jen to jen chyba neočkovaných, že nakazili očkované“, tedy něco jako „tohle Pavel vůbec nedělá, dělají to jiní a Babiš by byl ještě mnohem horší, jo“ a podobné perly.

          Myslím si, že hodně lidí, především ti v druhém kole, volili výrazně v rozporu se svými hodnotami. A to je vždycky do budoucna průšvih, který vede na psychické problémy. Málokdo si to umí přiznat a ještě míň lidí ví, co s tím vlastně dělat. Tak to nějak odbudou, ale tělo a psychika jsou svině.

          1. @fadtwi
            já se třeba těším, že zmizí ty checkpointy a vezmu děti po 10 letech na Hrad, bez rizika potencionálních psychických problémů způsobených pohybem na Milošově dvorku.

            1. No kontroly tam přece nezavedl Miloš a jsou v režimu vnitra/fízlů. Takže tam klidně můžou být i dál. Leda by je soudruh generál vyhodil za pomoci hradní stráže před bránu.

              1. Ada 16.2.2023 v 10:54

                Tak nějak.
                Slyšel jsem rozhlasovou reportáž o tom, jak současný prezident usoudil, že by bylo možno režim uvolnit, a následný odhad „vnitra“, jako dlouho bude trvat ověření bezpečnosti a proces zrušení kontrol.
                Nedávné výkřiky prezidentských kandindátů, že by okamžitě otevřeli Hrad veřejnosti, mi potom zákonitě byly k smíchu.

                1. Tak zrovna tohle mi z těch výkřiků přijde asi nejsmysluplnější. Kus hradu tam pod palcem má a když se tam dá prosadit obelisk nebo skleník, tak asi může říct „Vítku a nemohl by sis ty svý fízly s rámama strčit někam do prdele?“ Vítek je se soudruhem generálem na jedné lodi, tak by se mohli ukázat. Je to vidět hned a všichni to budou brát jako změnu po zapšklém dědkovi bude henta otevřenost.

                2. ygorek: To mňe zase byly k smíchu (nebo vlastňe k beču) ty kontrole. Dyby to kontolovál Pat a Mat tak to bylo to samý.
                  Býl sem na Hradě minulé podzim, vzál sem děcka poprvý do Prahy. Hrad býl samo že v plánu, jeli sme tam metrem. Poprvý mně zatrnulo, dyš sem uviďél ty rámy, protože sem u sebe mňél dosť velké nůž. Ale potom bylo vidět, že kontrolujó enom lidi a né zavazadla, tak sem si předělál všecko do ruksaku, peněženku, klíče aj nože. Stéňe sem v rámu zapípál, policajt pré esi mám u sebe neco kovovýho. Říkám jasně, přazku u řemeňa a kovový knoflíky na džísce. Tak pré ať prondu podruhý, a to už bylo ve zlatě. Vzál sem ruksak a šél.
                  Shrnutí pro teroristy: bomby a kulomety si dávéte do kufru.
                  Shrnutí pro vobčany: že negde machruje policajt nemá s bezpečnosťó co společnýho. Je to divadlo pro hňupy.

                  1. vltava
                    16.2.2023 v 14:27

                    to sem komentoval už tak před 3-4 rokama tydle „kontroly“ na výstavišťu v Hannoveru, jak jakože kókli z metru do báglu a cajk

                    dybych tam měl 2 kila semtexu, stačí přikrejt svačinou a je to cajk

              2. Kontroly si prosadil Miloš. Potom, co tam šlohli prápor a pověsili trencle.

                1. shane 16.2.2023 v 13:49

                  Zavedení kontrol tedy trvalo asi osm měsíců. Byl to úřední postup, takže lze očekávat, že jejich uvolnění nebo zrušení bude tvrvat minimálně stejnou dobu…

                  1. asi jo. A co já s tím?

                    1. shane 16.2.2023 v 14:15

                      Pokud se vám to nehodí, klidně to zahoďte.

                  1. @ygorek
                    tož uvidíme jak a kdy se to umění, zda-li vůbec…

            2. Dachsmeister: přiznám se, že jsem Váš komentář nejdřív vůbec nepochopil, následně po druhém přečtení mi došlo, že to vnímáte jako určité zlepšení dané volbou soudruha generála (?), ale na úrovni potenciálních problémů to mám pod svou rozlišovací schopnost. Tím pádem ani nedokážou posoudit, zda by případné vítězství agenta přineslo jiné naděje.

              Bude to nejspíš tím, že vůbec nevím, o čem mluvíte (u Miloše na dvorku jsem se nepohyboval, naposled jsem tam byl myslím za lahváče na vstup jsem si žádné vzpomínky neuchoval). Tak hlavně, ať Vám to vyjde a můžete si blahopřát k šťastné ruce:-)

              1. @fadtwi
                Tak to se omlouvám, ale to je tak jediné co trochu pocítím za změnu.
                Přežil jsem 10 let s Milošem, přežil bych i 5-10 let s Andrejem, tak zvládnu i 5-10 let s Petrem a Pavlem.
                Všichni tady oportunisti, ale ani jeden lepší nápad na kandidáta jsem tu neviděl.
                A Kubera už zemřel.
                Tak třeba Michal Lukeš z Národního muzea.

                1. Jo Kubera. Kde jsou ty časy. To byl snad poslední politik, co u mě měl vážně respekt.

                2. Dachsmeister: jestli to je jediná změna k lepšímu, tak já holt nemám ani to, co nadělám:-)

              2. To vůbec není o osazenstvu Hradu. Je to o lidech.

                V šedesátkách, za kurva neoblíbeného Novotného, stálo lešení u Hradu taky a pěkně dlouho, furt se tam něco zaplácávalo a opravovalo.

                Ale – tehdy zřejmě nikoho z občanů ani nenapadlo, že by na to lešení, následně na střechu Hradu mohl vylézt a sebrat odsud standartu.
                Strach i respekt, by něco takového prostě nikomu nedovolily. Kromě toho si myslím, že přes tehdejší Hradní stráž by takový člověk neprošel ani jako nějaký zedník či montér.

                Jak to říkal ten Baťa? Mravní bída či krize?

                I za těch předchozích komunistů byli všelijací šprýmaři, často i hóódně drsní – ale na něco takového musel přijít převrat, musel zmizet normální bělošský respekt, musely zmizet hranice, kam až lze v tom šprýmování zajít.
                A pak zákonitě musela přijít rozeřvaná, rozežraná, odrzlá a sebejistá partička, kterou živí něco jiného, než normální práce. Parta sebejistých zlatomládežníků, která nezažila nic z toho, co tady pětadvacet roků po válce moc k smíchu nebylo, parta, co si neváží absolutně nikoho a ničeho – ani vnitřně, ani elementárně, protože ji k tomu nikdo nevychoval.

                A bohužel si je poměrně jistá, že se jí nemůže nic moc stát.

                Tohle je výstup té, panem Baťou řečené, mravní bídy.
                Nikdo, ani jeden z těch roztlemených hovnařů netuší, či snad někdy četl, co a čemu učili pečlivě Baťou vybraní lidé-učitelé své žáky, v jeho vlastní Baťově škole práce.
                Jací odtamtud vycházeli lidé, jak potom žili, pracovali, zakládali rodiny a vychovávali potomky.
                Pomůcka:
                Botostroj je zakázková práce, původně sepsaná zhrzeným propuštěným flákačem a potížistou, propagandisticky upravená samotnou Stranou.

        2. CzechDave 16.2.2023 v 9:28

          Jojo… Během dnešní ranní cesty do kanceláře mě ve voze metra oblopil hlouček osob pravděpodobně ženského pohlaví s „plackami“ na baťůžcích. Vzpomněl jsme si na jednoho svého času nepřehlédnutelného vítěze voleb, jehož příznivci se těšili na to, jaký zavede v poržadek. Říkal jsem si, kdy bude možné vrátit se k této rétorice a ejhle, dožil jsem se toho.

          1. Ruhe und Ordnung je na naši kotlinu poněkud přepjaté. Spíš se vrátí husákovský klid na práci, prověrky jestli schvalujeme invazi (pro starší ročníky bacha, teď NE) a dát včas děti do Klimajugend a vyžehlit zelený šátek.

            1. @Ada
              a začít šetřit na elektrowagen, pokud se nechcete dopravovat zavěšen do mastného madla…

              1. Tak na elektromobily budou dotace, to asi bude v klidu.

                1. To asi ano, ale dle přísných kritérií. Držkuješ proti válce s Euroasií? Vynecháváš dvouminutovky nenávisti, soudruhu? Žádný elektromobil nebude, soudruhu, sociální kredit ti snížíme!

                2. Pro mě asi nebudou. Mám záznam v opisu, nejsem očkován, nerozeznám Rusa od Ukrajince, čtu dezinformační weby a nemám telku. Když to budu dlouho žehlit, možná se svezu koloběžkou.

                  1. @Ada
                    odrážecí nebo elektrickou?

                    1. Za sociální kredit samozřejmě elektrickou. Odrážecí budou samozřejmě ve svobodné zemi dál volně dostupné. (pochopitelně po řádném zaregistrování, STK a aktivaci 5G a GPS modulů v řidítkách, kvůli přivolání pomoci při nehodě)

                3. ta dotaca pár set tisíc je, při ceně kolem 2M, aby to bylo aspoň na papíře nejak použitelný, fakt zupa no

                  asi jak dostanou provozovateli těch vyprcanejch lednic za míč příspěvek na eletriku statisíce ročně

                  prostě, pro normálního pracujícího heterosexuálního bělocha jsou tydle kurvárny prakticky nedostupný i s těma slavnéma dotacema

                  díval sem se na podmínky dotací na to zateplení, ne že by byla nějak odměněná snaha dělat cokoli, ale pýčo vohnoute, dáš si minimálně 30 cm izolace (?!?!!?!?!?) nebo trojsklý vokna (!!!!!!!), jinak pal dopyče a plať si to sám

                  tak jo…

                  1. Bych se jen zeptal – on v dnesni dobe nekdo jeste dava nova dvouskla okna?:-O
                    Proc by takovou picovinu paneboze kdo delal?
                    jinak 30cm zatepleni jak na co no…na neco staryho z veprovic asi jo, ja budu davat na barak s 45cm cihlovejma zdma nejakejch 16cm a modlim se, aby to stacilo.
                    Jak jsou na tom dotace netusim, tyhle veci me nejak prilis nezajimaj :-)

                    1. Lojzo budeš se divit, ale ano.Dvojskla v nových dřevěných oknech máme.Okna jsem navrhoval sám a to trojsklo mělo jinou průhlednost nebo co…A olepení starého domu polystyrenem nebo vatou jsem taky zavrhl.Takže máme tepelný ztráty a pokud na elektriku pro TČ a na dřevo do krbovek nevydělám, tak bude trapas.Ale rozhodně ten hezký dům nebudu prznit kvůli úsporám na topení.

                    2. Ale jo no, budou vyjimky, kdy to ma smysl, ale trebas u plastovych oken si uz neumim predstavit davat dvojskla. Co s tim mam zkusenosti, tak klasika nezatepleny objekt + dvojskla = plisen a podobne veci. Co se tyce pruhlednosti, vubec jsem nepozoroval rozdil, to je fakt zajimavy toto, s tim jsem se nesetkal…

                    3. Plíseň se tvoří právě u šetřílků, který nevětraj a netopěj.Trojsklo jsem samo původně chtěl, ale u výrobce jsem viděl vzorky a bylo to hnusný.O plastových oknech se odmítám bavit.

                    4. no…cece….ja bydlim aktualne v podnajmu, kde se plisen tvori i pres to, ze jsem vetral temer nonstop….
                      Plasotvy okna….do bytu dobry :-) Chapu, ze pokud ma nekdo nejakej historickej barak, tak tam chce mit dreveny, nic proti tomu :-)

                    5. Pokud větráš a stejně plesnivíš, tak je tam asi vlhko plus studené plochy.Ideální podmínky.

                    6. Forge: plíseň se tvoří tam, kde jsou tepelné mosty, to nemá s šetřením typicky co dělat (viděl jsem plíseň i v novostavbě, kde byla okna neustále na mikroventilaci).

                      Pokud jde o zateplení a typ oken, život je holt otázkou priorit. Co Vás přimělo dát do baráku hnusný TČ? Bych si myslel, že tam máte otevřenej krb jak na Křivoklátu a o moderních topných systémech se odmítnete bavit;-)

                    7. Mikroventilace je pověra, která je pořád živá.Plíseň (teda ta černá) miluje vodu a zimu.Základ je topit.Větrat krátce, ale intenzivně.TČ je pohodička a venkovní jednotka je na místě, kde nehyzdí.

                    8. Forge: 20 stupňů není „zima“. Tepelné mosty jsou taky pověra?

                      Zateplení a plasťáky jsou taky „pohodička“. Priority.

                    9. Pokud je v místnosti 20, tak to neznamená, že zdi mají dvacet.A tepelné mosty samo fungujou.

                    10. Forge: to jsem někde tvrdil? Zima je tam, kde je tepelný most a je úplně jedno, jestli jste šetřílek, co „netopí a nevětrá“, což bylo to, na co jsem původně reagoval a co jste jaksi zatím nedokázal nijak obhájit (což není divu, protože to nejde – holt pověra;-).

                    11. fatdvwi 16.2.2023 v 19:24

                      Přesně. Plesniví mi u podlahy jeden kout na severní stěně. Příčinou je styk se sousedním domem se zhruba dvojnásobnou tepelnou ztrátou.

                    12. Klídek!Tepelný mosty jsou starý jako lidstvo.Proto se taky dneska počítaj.Pokud někomu plesniví u futer v novostavě, tak je asi něco špatně.Jinak dvacet je laboratorní teplota a neptej se proč.

                    13. Mikroventilace není pověra, akorát člověk musí trochu víc chápat tu fyziku v pozadí.

                      Plíseň je tam, kde je vlhko a vlihko je tam, kde nám kondenzuje vzdušná vlhkost a ta kondenzuje tam, kde je povrchová teplota pod teplotou rosného bodu.

                      A teplota rosného bodu je závislá na vlhkosti vzduchu (množství vodní páry ve vzduchu). Takže aby voda nekondenzovala buď musí jít teplota nahoru, nebo vlhkost vzduchu dolů. Když ani jedno nejde, tak nezbývá než pokrýt studený vlhký povrch hmotou na které se plísním nedaří.

                    14. Shi: Tou „hmotou“ myslíš samozřejmě vybílit vápnem.

                    15. Pravidelné vápno je jen jedna z možností. Existují protiplísňové penetrace a barvy, ale i ty je potřeba každých pár let obnovovat.

                    16. Shi: Právě!Dříve se každý rok bílilo…Vápnem.Krom toho, že dejchá, tak je taky nepřítel toho všeho, co tam nechcem.Ale ono je to jedno s druhým.Nelze u starých staveb něco vypíchnout a to druhé upozadit.Ale jak bylo řečeno, u novostaveb jsou tyhle potíže na reklamaci nebo na blázinec.

                    17. „Proc by takovou picovinu paneboze kdo delal?“

                      Blahoslavení chudí duchem, aneb krásný příklad Dunning-Krugerova jevu, …

                      Třeba proto, že jsou podmínky za kterých je trojsklo totální nesmysl se zápornou ekonomickou návratností.

                      No a pak tu máme něco jako děsnou hmotnost trojskel, která je u některých rozměrů docela problém.

                      A v neposlední řadě dost nechutné problémy s praskáním, o kterých se většina zákazníků dozví, až když je to potká – protože projektant nebyl, nebo nepřemýšlel, nebo to risknul a nevyšlo to.

                      Nebo snad vy máte spočítaná trojskla podle francouzské normy? Ona je totiž ta francouská asi jediná, která problematiku trojskel a praskání řeší opravdu pořádně.

                    18. @ shi

                      off topic:

                      „blahoslavení chudí duchem“… fascinuje mě, jak se drží nesmyslně zavedené „urban legends“… mentálové chudí na duchu spasení pravděpodobně nebudou, zbytečný naděje… ta věta je špatně přeložená, význam je: „blahoslavení (budou spaseni) chudí (nemajetní) duchem/v duchu (věřící v boha/“v ducha svatého“)

                      tož jen tak, nic tim nemyslim… akorát že to dost často někde čtu

                    19. Shi
                      16.2.2023 v 19:39

                      asi tak; vonehdá sem hodil na půdu (klasická kombinace trámů, rákosu, vomítek, vepřovic a další hlíny) po vyklizení dvou metráků prachu, bordelu a další slámy několik rolí minerální vlny á 10 cm, v pár místech dvojitá vrstva, páč né že by jako byl strop nějakej enormně špatnej, to ne, ale kdysi když se to stavělo, tak přece jenom bejvávala na zimu na půdě normálně vrstva slámy nebo sena, VŽDYCKY, jako zásoba pro zvěř, což samozřejmě má i jistou nemalou izolační schopnost, žánop; sedlová křidlicováá střecha normálně profukuje, takže není nejmenší důvod do ní stropem topit

                      no takže, voč se mohla izolační schopnost zlepšit, čtvrtinu, třetinu? aniž by se zhoršila paroproustnost? spolu s postupem v instalaci podlahovky a vyspravením nějakejch dalších problémovejch míst opět znatelně klesla spotřeba plynu na vytápení, což je, jaksi, oučelem

                      ale né pyčo, ouřadnická kurva rozhodla, že 30 cm, tak 30 cm – takže abych tam jako dal vrstvy štyry (přece jenom vlastní vahou už se to začně stlačovat), čili místo pár balíků na bazaru si vobjednat ve kšeftě NÁKLAĎÁK rolí? asi se holt musijou kola ekonomiky točit, né? to jenom na stádním výpalným by to bylo dražší, než by ty svině vůbec přispěly!

                      a protože do 30 cm minerální vaty už se nedá suhou haxnou vlézt, tak nad tím udělat další trámoví, bednění a pochozí rošty? takže střecha ponese další půl tuny navíc a abych si eště kůrva nechával statikem přepočítávat únosnost?

                      kurvy vyjebaný, nic jinýho to není; su si naprosto jistej, že esli sou nějaký takový dotace na západě, tak proplatijou cokoli, co evidentně stav zlepšuje, ale né, tady si zas budou kurvy vymejšlet buzerace a tlustý píče co se převlíkly za ultrabolševiky budou do všech žgryndat, že takle je to jedině správně a nikdy jinak

                  2. zas ten prolhanej šmejd tady vopruzuje, ty pal dopyče taky ty šmelinářu

                    1. tvoje mama je prolhanej smejd…

        3. re: CzechDave

          Třeba piráti jsou to samé, ale na steroidech.

          Spíše než steroidy bych tipoval trávu, u vytíženějších jedinců něco ostřejšího :-)

          1. prej vytíženějších jedinců, to je chuj :o)

  8. Trochu offtopic, ale… 13/52? Pouze socioekonomické důvody, soudruzi. Nic jiného za tím nehledejte.

    Negr se chová jako negr. Jaké překvapení.

  9. A co teprv ty mrchy, co lezou k němu do sprchy:D

    1. Jo, to mě taky krapet zarazilo. Jde s ním na pokoj, tam jde do sprchy a pak čeká na co? Že budou hrát šachy? Dá baba jasně zřetelnou výzvu, provede nezbytné úkony a potom si stěžuje na šukání? Tak snad jedině, kdyby jí to udělal blbě.

      1. Viro 16.2.2023 v 10:46

        Před lety mě to zprvu také velmi překvapovalo.
        Co?
        To, v jak pokročilé fázi „večera“ dokáže děvče usoudit, že to stačí, a předpokládat, že prostě vstane, obleče se a odnese „ji“ jinam.

        1. Ygorek
          Však děvčata také čučí jak péro z gauče, když jí po měsíci suše sdelite, že už stačilo, nádobíčko už jí nepučíte a od zítřka je k dispozici nějaké její nejlepší kamarádce:-D

          1. Ty, to jsem kdysi udělal a už bych to neopakoval..Ty tvoje pekelný fajry jsou hovno proti tomu, jak se některé „děvčátko“ umí pomstít. :D

            1. Servisdok:
              Zhrzená žena, její nenaplněné touhy či zklamaná očekávání jsou vždy potenciální průser, ať už je to ve fázi nechtěného sexu, který proběhl,nebo chteneho sexu, který neproběhl.

              1. Zhrzená žena, její nenaplněné touhy či zklamaná očekávání jsou vždy potenciální průser, ať už je to ve fázi nechtěného sexu, který proběhl,nebo chteneho sexu, který neproběhl.
                Tesat do kamene. Naštěstí jsou postupy, jak se tomu vyhnout. Většinou stačí, když zjistí, že jinde jim bude lépe.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017