Koloniální daň - zpět na článek

Počet komentářů: 149

  1. Jakkoliv je téma diskutabilní (a některé postřehy správné), i kdybych nevěděl o zbraních vůbec nic, článek bych zavrhnul už kvůli lacinému zesměšňování. Rozumnost nákupu/výroby zbraní zase nemůže být proboha diktována zbabělým strachem z Ruska, ale pouze argumenty technickými.

    Vrcholem je ovšem
    … odtéká do cizích kapes naše bezplatné zdravotnictví, sociální systém, důstojné stáří …

    Sorry, ale unbook. :-)

    1. Z jakých rozpočtových položek je tedy nákup (nejen) těch letadel financován? Kde tolik narostly příjmy, nebo které jiné výdajové položky byly okrouhány, než ty sociální?

      1. To ti nerekne, protoze PAKO ma pravdu. A jeste vic to bude videt, az naskocime na vlnu Rutteho. Ten se teprve zahriva. Pokud Trump rekne, ze USA na NATO sere, tak to si teprve muzeme pripravit portmonky.

        1. A kolik má Rutte divizí?
          Pokud by se Američané doopravdy stáhli z NATO, pominuly by oba důvody ke zbrojení. Američané by přestali potřebovat evropské pomocné sbory a Rusko by přestalo být nepřítelem.

          1. Moment, ja to chapu tak, ze USA sice odejde z NATO, ale svoje zakladny si necha tam, kde jsou s tim, ze si udela samostatne dohody s jednotlivymi staty. Neco jako s Nemeckem – ‚ty budes drzet zobak, mi ti nezarucime nic, ale budeme si delat, co chceme a v pripade potreby nam pomuzes‘.

            Takze EU si k tomu udela paralelni strukturu, aby vubec mela neco pod kontrolou. To se, samozrejme, vybavi zelezem z USA (Rheinmetall momentalne nema ani zelezo, ani elektrinu pro pece) a ve finale klice budou mit stejne Amici.

            Rusko bude nepritelem tak dlouho, dokud budou u kormidla zbrojni mafie. Az se nazerou, prijdou zase ty obchodni a Rusak bude kamos. Tedy… bude tak prezentovan. Co udela Rusak, tezko rict. Obvavam se ale, ze pokud mu vylozene nepotece Dnepr do prdele, tak posle EU do Brusele.

            1. Toť otázka, rozhodně udělají inventuru toho, co opravdu potřebují držet a co je zbytečný luxus. Z hlediska amerických životních zájmů potřebují jenom Středomoří kvůli podpoře Izraele.

              1. Dokud bude hrozit, ze by se Germani mohli zvetit, tak to budou drzet i tady, az zacnou ovce hlady becet. Teprve az to bude cely fprdeli, tak to prenechaji svym obchodnikum k vyprodeji. Neco jako po prvni valce, ale tentokrat bez valky.

    2. Diktovat nakup zbrani pouze technickymi parametry muze jen ten, kdo nakupuje pro sebe a za svoje.

      Ten clanek je velmi trefny.

    3. bezplatné zdravotnictví apod…. možná pro parazity ze stádní správy, jinak je to draze zaplacené z odvodů těch, kteří reálně pracují a stejně si musejí doplácet, aby se jim dostalo důstojného zacházení a ošetření.

      1. je to draze zaplacené z odvodů těch, kteří reálně pracují a stejně si musejí doplácet, aby se jim dostalo důstojného zacházení a ošetření.
        Dovolím si tvrdit, že absolutní odvedená částka v ČR zase takové terno není. Samozřejmě je blbé, že i tohle málo jste v ČR schopni tunelovat.

        1. Ona taky v Cesku ta pece jeste porad stoji min, nez v Nemecku. Nehlede na to, ze v Cesku se, na rozdil od Nemecka, operuje, az kdyz to skutecne ma smysl. Ja myslim, ze sam vis, jak to v Nemecku funguje s chirurgii. Rezou radi, rezou casto.

          Proto to v Cesku zatim jakz takz stacilo. Navic pleite je zdravotni system v Nemecku, kdezto v Cesku se v tom jeste nejak placa.

          Jsem zvedavej na lednovou vyplatu, o kolik ty odvody poskoci.

          1. Ona taky v Cesku ta pece jeste porad stoji min, nez v Nemecku.
            Moje zkušenost je, že ta levná péče stojí nakonec celkově víc. Myslím, že v ČR začínají chápat, když prošvihnout dobu levné prevence, tak to stojí násobně víc to řešit a taky jim třeba chcípne někdo, kdo by jim mohl vydělávat peníze.

            Samozřejmě, že německý systém není bez chyby, ale mně osobně příplatek odpovídá lepší kvalitě služby.

            1. No ja myslel spis ten cejch, kterej ve finale zatahne pojistovna. A co mam zkusenost od lidi okolo sebe, tak Nemci si radi zakroky nechaji udelat v Cesku, pokud nejsou bezodkladne, protoze jejich pojistovna pak je happy a zase jim pak treba prispeje na zuby.

              Ja dostavam zadost AOK o provadeni lekarske pece a zakroku v Cesku prakticky ob rok.

              1. No ja myslel spis ten cejch, kterej ve finale zatahne pojistovna. A co mam zkusenost od lidi okolo sebe, tak Nemci si radi zakroky nechaji udelat v Cesku, pokud nejsou bezodkladne, protoze jejich pojistovna pak je happy a zase jim pak treba prispeje na zuby.

                Bohužel někteří Němci jsou velmi spořiví a pokud se to povede, tak to opravdu může vyjít levněji. Když se to nepovede, tak proti vám stojí komora vedená Šmuclerem nebo Kubkem a následně soud, který skoro vždy stojí na jejich straně.

                Navíc moje zkušenost je, že česká „prémiová“ péče nevychází levněji.

                1. Moje kolegyne si chtela nechat udelat odsati tuku plus lymfodrenaz. AOK ji chtela jen prispet na lymfodrenaz, pricemz cela ta sarada sakumprask ji v Mnichove mela stat 18000€. Nechala si to udelat na ceske soukrome klinice a rikala, ze z toho prispevku, co ji AOK slibila, zaplatila nepomerne vetsi cast, nez v Nemecku. A mam i dalsi priklady.

                  1. Sysop: že se do toho pletu, není o dost levnější prostě nežrat a trochu se hýbat? Na tohle by pojišťovna neměla dávat ani korunu, že je někdo prase není nemoc. A pokud touží po snadném řešení za cenu auta, tak ať solí ze svého. Chápu, že pojišťovna celých 18k nevyplázla a kolegyně to v ČR pořídila levněji, ale i tak. Je to absurdistán.

                    1. V jejim pripade je problem s lymfatickym systemem, je v diete poslednich 5 let, co ji mam v tymu, na obedy s nama nechodi, ma spesl stravu. Ona s tim puvodne moc delat nechtela, ale kdyz jsem ji rekl, ze stejnej problem mela moje mati a stalo ji to celkem brzo zivot, tak prosla vysetreni a zacala se tomu vic venovat. Ne vzdy je zadrzovani vody v tele dusledkem kladne bilance zradlo/vydej. Kdo to nezna, nepochopi. Tady to trousit nechci. Vetsina lidi je skutecne vyzranych vlastni vinou. Ale ne kazdej.

                    2. Ne vzdy je zadrzovani vody v tele dusledkem kladne bilance zradlo/vydej. Kdo to nezna, nepochopi. Tady to trousit nechci. Vetsina lidi je skutecne vyzranych vlastni vinou. Ale ne kazdej.
                      Přesně….

                    3. Sysop: OK, díky za doplnění.

                  2. Moje kolegyne si chtela nechat udelat odsati tuku plus lymfodrenaz. AOK ji chtela jen prispet na lymfodrenaz, pricemz cela ta sarada sakumprask ji v Mnichove mela stat 18000€. Nechala si to udelat na ceske soukrome klinice a rikala, ze z toho prispevku, co ji AOK slibila, zaplatila nepomerne vetsi cast, nez v Nemecku. A mam i dalsi priklady
                    V evropské systému pojištění platí, že se uhrazuje do výše národních úhrad, pokud se nejedná o speciální případy. V případě, že je celková cena nižší, tak je samozřejmě úhrada na straně klienta nižší.

                    1. Jiste, v konecnem dusledku je pak stejny zakrok v CZ levnejsi, nez v DE.

                    2. konecnem dusledku je pak stejny zakrok v CZ levnejsi, nez v DE.
                      Je to horší služba za méně peněz. Nic víc, nic míň.

                    3. Je to o uhlu pohledu. Samotnej zakrok asi bude stejnej, ale cukrbliky okolo budou v Nemecku s vetsim pozlatkem. Napriklad zubare mam dva, jednoho v Cesku a jednoho v Nemecku. Stejna korunka mne v Cesku vysla na tretinu. Ale, v Nemecku kdyz mam termin, tak jsem tam sam, prijem jak do wellnessu, zadnej stres, hopkaji okolo mne dva mladi a pan majitel,… jojo.

                    4. Je to o uhlu pohledu.
                      Je to o tom, že každý si se svými penězi a zdravím může naložit dle svého uvážení.

                      Napriklad zubare mam dva, jednoho v Cesku a jednoho v Nemecku. Stejna korunka mne v Cesku vysla na tretinu. Ale, v Nemecku kdyz mam termin, tak jsem tam sam, prijem jak do wellnessu, zadnej stres, hopkaji okolo mne dva mladi a pan majitel,… jojo.
                      Jak bych vám to popsal? Prostě v ČR je to taková loterie, jestli ošetření vyjde nebo to poserou…a když to poserou, tak vás v tom všichni…..komora, nařízený správní orgán, soud….atd. nejen nechají a ještě aktivně vám budou házet klacky pod nohy. Celé je to o tom, jestli tento přístup akceptujete.

                      Ale to přeci víte, ne?

                    5. @Marty: Já sice chápu obecnou tendenci čecháčku pomohlovat a hanět cokoli českého. V Čechách máme spousty kvalitních věcí, než je tedy nahradíme západní nekvalitou.

                      V USA je běžné – a pokud je vám život milý, i doporučeno – zkontrolovat po lékaři předepsané léky i postup léčby. I kdyby tomělo být aspoň přes tu hloupou wikipedie. Je naprosto běžné, že lékař předepíše špatný lék, špatné dávkování, atd. A to i ve velmi luxusních a vyhlášených klinikách a nemocnicích.

                      Ale na druhé straně ten milý přístup! Lékaři se vám v USA věnují, skáčí kolem vás, a pod. Prostě navrch huj, uvnitř fuj.

                      Češi se chovají jako ženské. Nevědí co chtějí, nedají si pokoj. A teprve když o vše dobré přijdou, začnou se mlátit do hlavy, jací byli blbci.

                      Jen připomínám.

                    6. Alan.Cox
                      17.12.2024 v 0:21

                      žencký sou strašný chuděry no, si dycky najdou nejakou novou oběť co utáhnou na kundu a pak stáhnou z kůže…

                    7. fňuk :-)

                    8. To Shifty A zas nezamrdal, tak je melancholicky :-) Proste nas tlustej, chudej Behe

                    9. Von nikdy no. Je miu ho(to)líto. Škoda, že místo toho, aby se sebou něco dělal, se tu jenom ztrapňuje.
                      Otázka je, jestli si myslí že to čapne chujlo tak rychle, že to ještě stihne, nebo si prostě jenom potřebuje donekonečna vylejvat nějaký svoje žluče.
                      Škoda pro něj, o moc starší než já není. Jeho problém.

                    10. V Čechách máme spousty kvalitních věcí, než je tedy nahradíme západní nekvalitou.
                      Určitě máte, jenom bohužel na termín u zubaře čekáte měsíce, pokud ho vůbec máte a pokud si ho můžete dovolit.

                      V USA je běžné
                      Asi se zeptám blbě, jak USA jako úplně jiný systém souvisí s mojí diskuzí se Sysopem a rozdílech českého a německého zdravotního systému?

                      a pokud je vám život milý, i doporučeno – zkontrolovat po lékaři předepsané léky i postup léčby. I kdyby tomělo být aspoň přes tu hloupou wikipedie.
                      A v ČR to je jinak?

                    11. Marty…
                      17.12.2024 v 0:38

                      no tak dyby sem nelezla půlka náckova, dost pravděpodobně by zbylo dost kapacit a ceny by se taky hly, co? :o) je supr jak je tady jako že nejvíc zubáků na vosobu ve vesmíru, ale dyž si sem jezdí půlka západa platit kešem, čiliže většina jich na pojí-štěnicovnu prakticky nic nedělá a platí se tam už za vodevření dveří, tak je to jaksi…hovno platný…

                    12. latit kešem, čiliže většina jich na pojí-štěnicovnu prakticky nic nedělá
                      Zahraniční péče se proplácí zpětně…….

                    13. Marty…
                      17.12.2024 v 8:59

                      To je zrovna věc, kterou by zavést skoro nikoho (no, mimo zmrdskejch pijavic na všech úrovních moc nebolelo. Je to tak ve většině civilizovanejch zemí – dostaneš uhrazený x, vem si jakou kvalitu chceš, ale zbytek nad platíš keš.

                      Tady sou zkurvený ohradový vyhlášky, kerý sou zrovna zubákům z 80 % pro smích, že to je tak 20 let pozadu+amalgám voni dělat nebudou, a vohnout si může vybrat jít do prdele, nebo solit na prkno. A takle je to u všech zákroků všude.

                    14. dostaneš uhrazený x, vem si jakou kvalitu chceš, ale zbytek nad platíš keš.
                      Tady sou zkurvený ohradový vyhlášky
                      Pokud půjdete se svým českým pojištěním do zahraničí, tak bude také fungovat tímto způsobem. Tedy, že doplatíte rozdíl.

                      vohnout si může vybrat jít do prdele, nebo solit na prkno. A takle je to u všech zákroků všude.
                      Ptejte se pana prezidenta, co s tím bude dělat. Evidentně má spoustu volného času, tak by mohl dělat něco užitečného – https://www.dent.cz/kontakty/kancelar

                    15. To AC

                      Je unavne poslouchat tyhle vase lzi porad dokola. Tvrdite, jak jste byl se Staty pracovne v kontaktu ale podle me, jako vzdy zase lzete. Jestli jste tu byl,tak max par dni. Nepopiram, ze se tu sem tam mohou stat medicinske omyly,ostatne jako vsude, ale co vyvracim, je vase mrdka, ze jde o nejaky trend. Chapete, ze USA stoji na principu zalob? Ze kdyby to bylo, tak jak tvrdite, tedy bezne, tak pulka doktoru sedi? Mate pocit, ze obdobne kauzy se propiraji obden? Asi ne, ze? Hele, co treba prestat uz otravovat s temahle vyhlanejma tlachama a proste na plny kule rict, USA me serou a tak je rad pomlouvam, pac jsem po koule zalezlej v prdeli Ruska? Nebudu hodnotit vasi motivaci, proste vezmu na vedomi, ze vas Staty serou, ale tyhle vase pseudo obvineni, to je dobrej rabbit hole.

                    16. Čus SL. Taky tě ty nekonečný místní lháři nebavěj? :-)

                      Nj. Někomu prostě stačí málo. :-D

                      Tady kucí si dost rozuměj. Sysop a spol, to je banda myslitelů, uvidíš :)

                    17. to shifty

                      Popravde? Ja uz z Cocka lezu po strope. Opakovane mu vyvratis ty jeho picoviny a on misto, aby se zamyslel, neco uzblebt jako omluvu treba z neznalosti, jeste jede jak buldozer dal. Co to je do prdele za cloveka? Jakoze narcis, psychopat nebo jenom obycejnej lhar a zvanivej debil?

                    18. Je to vychcanej zmrdík, ale blb a zároveň No°1 zmrdovo(toho náplavy toho času na šumavě, ale původem z brněnský prdele….xx kamarád. Ten mu vždy včas pochlebí, aby se tajdle vypatlánek necejtil osamělej.

                      Ale chyba není v negramotovi. Ten už jinej nebude. Chyba je spíš ve vychcaných pasačkách, co to dělaj cíleně. Takhle se tady vypásali ZRG1 a další kriplové, prostě proč ne, že? :-)

                      v poho, má na to v nemoderovaný diskuzi právo, zmrd trapnej.

                    19. To shifty
                      Jj. Souhlasim. Holt jsme nemoderovany, a je to tak dobre, takze tohle se musi nejak vydrzet. Ale vocas je to fakt ackovej. To samy jak zacina upadat to trdlo Behemot, to jsou strasny velemoudra a rok od roku vetsi zahorklost. Hergot, co se slozit na nejakou babu,co by ho aspon jeden prodlouzenej vikend poveselila? Mslim, ze nebude treba mit moc vstupnich kriterii. Staci vagina a hlucha.

                    20. Zamyslel…? Hardware not found.

                    21. To AJR

                      Hele, Aliena jsme taky dokazali kolektivne presvedcit, ze tady mu neni uplne nakonenej enviroment :-) . Proc Cox nenasleduje jeho prikladu a nejde zarit treba na nejake pripadnejsi weby, kde milujou neomylny prorucky a muze male vyznamem ale velke drzkou?

                    22. -naklonenej

                    23. SL: Tak hodně se proměnila posádka…. to začlo už před 10-15 lety s Urzovo kýblingem.

                      Neúčastnit se toho, stáhlo by tě to časem na svoji mentální úroveň. Ber to jako videohru se zombíkama. Kilneš ho a von se rohem obratem respawnuje. Nikdy ti nedojde! Zítra ho můžeš sejmou zas! No a pak jednoho dne zmizí a vstane nový bojovník. :)

                    24. Erratum: „Neúčastnit se toho“ ve smyslu mentálně, zůstat nad věcí.

                    25. majzlík – +1

                    26. Zamyslel… to dřív pokvetou hrábě

                    27. Cox je debílek, nenech cloumat svým majestátem, ten Ameriku neviděl – nečet ani v rodokapsu. Blbeček, ale pro některý here velmi užitečnej.

                    28. shifty, Slecna Ling: nejen, že A.C. je ulhanej debílek ještě nad úrovní kaBrnaka, on je z toho důvodu taky v ignore. Doporučuji.

                      Stejné symptomy vykazuje leon, ale ten ještě místy plácá takové blbiny, že se tomu člověk zasměje, takže si ho držím viditelně a čtu toho tak půlku.

                      V tomto mě překvapil Challenger, že i on je Baron Prášil první kategorie, je to jak kaBrnak – jakmile začne mluvit o něčem, co znám, zjistím, že jsou to nesmysly. Tedy pochopitelně člověk začne okamžitě přemýšlet nad tím, jestli ty cizokrajné termity, kterými doplňuje své články mezi českoprasečáky, feminacistkami, prasnicemi atd. také nejsou jen hromady blábolů.

                      Co je fajn, že díky AI se už dají Challengerovi články docela dobře „číst“, protože to stačí hodit do chatgpt s tím, že mě zajímá shrnutí na 100-200 slov a je-li mezi tím květnatým výrazivem nějaká myšlénka, nemusím kvůli ní číst čtyři-pět normostran kravin.

                    29. fatdwi

                      Kruci, to je genialni s tim chatgpt.Jakoteze to nenapadlo me :-)? Ty doktorovy traktaty se fakt na jeden zatah cist nedaji. Kazdopadne minule me taky zaujalo, jak si s Vami vypisoval , ale nez priznat chybu, najel jenom jako obvykle na nadrazenou blahosklonnost a zlobny poprskavani. Trapas, no…

                    30. Jaktoze

                    31. Slecna Ling: Vás to nenapadlo, protože máte úplně jinou práci a počítač je předpokládám hlavně zábava:-) Pro mě je to pracovní nástroj a chatgpt je už něco jako Excel nebo email, používá to pořád.

                      Challenger hlavně coby meganarcis ještě musel zdůraznit svou domnělou materiální nadřazenost, kde by člověk s názory jako já mohl nebýt socka, co na cestu do Asie šetří 1000 let:-) No, šlápl do hovna a přiznat chybu je pro něj naprosto nepředstavitelné.

                      Ale koho zajímá pan doktor, spíš mi řekněte – tady se prakticky vůbec nepíše o Hollywoodu, zatímco The Babylon Bee a mnohé jiné kanály to docela omílají. Jak to vypadá od Vás? De Niro, Clooney, výsměch nové barevné Sněhurce – je to jen internetový úlet nebo skutečně „big thing“? Současně skoro všude je to v souvislosti s Puff Diddym, což je aféra pomalu jak Watergate. Co na to říká „domorodec“?

                      A když jsem viděl The View a Goldbergovou, jak říká „we need to stop calling it a lie“ (Bidet a pardon pro sebe a synáčka), tak jsem si říkal, že by to měli okamžitě zrušit, přesto tyhle šílenosti dál jedou. Nechcete na to napsat článek? Český mainstream o tom prakticky mlčí a naopak tlačí woke sračky, jako kdyby se za oceánem nechumelilo.

                    32. to fatdwi

                      Dobre rano, a vite, ze o Whoopi ani De Nirovi jsem nic neslysela? Copak se deje? Tady je ted number one topic zabiti CEO Thompsona od United HealthCare. Lidi jsou totalne nadseni a prakticky toho typka , co zabil pana ridiciho oslavujou ve velkym. Obcas je to teda fakt za hranou, pac v Seattlu mu treba udelali kvetinovej pruvod, v Minnesote si zas lidi polehali kolem sidla hearquartes a odmitali se hnout, dokud pojistovna nezlidsti stavajici podminky. A na sockach snad neni nikdo, kdo by se o tom obdivne nevyjadril, az v tom tak nejak mile zanika fakt, ze ten kudrnatej sympatak nam pana reditele odpraskl jak toulavyho psa. No a obcas k tomu vylezou jeste juicy detaily, ktery pak jeste prizivi ten public rage na soucasny mistni zdravotni pomery, treba ze Thompson mel plat deset milionu dollaru rocne ( kruci, co s tim delal, to by se mi taky libilo :-)), nebo ze United HealthCare prudce vyjebalo s tim a tim pacientem. Matne si pamatuju na FB propirany pripad pani, ktera u nich podepsala pojisteni, ale po nekolika letech u ni propukla jakasi velice raritni forma geneticky podminene rakoviny a v tu chvili pry ji UHC smahli, ze nedostanu na lecbu ani cent, protoze uz v dobe podpisu smlouvy byla technicky vzato nemocna, tudiz preexik, tudiz ani dollar od nich. Rodina musela naklady lecby pokryt prodejem baraku a rozpustenim uspor na budouci studia deti. No a co se tyka Snowhite for snoflakes, no to je komedie…Hlavni herecka ma neodolatelny puzeni, vypravet jak tu pohadku od detstvi nesnasi, to je PR jak stehno, pak od zacatku keca do scenare, treba pry totalne nesouhlasila, aby ji princ budil polibkem, pac by to byl stalking a harassing a ja nevim, co vsechno…Dale pokud ma chvili, tak seznamuje svet se svymi propalestinskymi sympatiemi a vysira do Gal Gadot, ktera je z Izraele.Ja bejt v managmentu Disney, tak uz ji mam na koberci. Takhle si cuza predstavuje propagaci pohadky pro deti? No ale jim tam uz holt definitivne hrablo, staci, ze je pani latina, a ze trpaslici, nejsou trapslici ale 7 different people nebo jak to nazvali. Je to svanda, zijem v zajimavejch casech. Ale Vy mi povezte, co ten Clooney, De Niro a Whoopi? Nejaky stavnaty ostudy, nach, nach :D?

                    33. Tak to je rachot. Chudaci deti. Ze Netflix produkuje woke sracky, na to uz jsem si zvykl a nesleduju ho. Ze to ale vypada jako postupne se rozsirujici rakovina kultury, to je hodne smutny.

                    34. To Sysop

                      Hele, kdyz to tak dospelaci chteji. A coz Disneyho Ariel cernosku ?Uz jste doma videli? Jestli ne, mars k televizi, diverzita nepocka.

                    35. Slecna Ling: vidíte, co dělají elektronické sociální bubliny:-) Thompson se odsud jeví spíš jako menší problém, rozhodně vedle PD ságy. Nicméně taky se o tom tady nepíše, soudruzi mají zřejmě strach, aby se někdo neinspiroval a taky není vůbec dobrá podpora US veřejnosti. To je to poslední, co by místní politici chtěli, aby se poddaní dozvěděli.

                      Snowhite – jsem zvědav, kolik lidí na to reálně půjde a jestli to bude po zásluze propadák nebo jestli jsou lidi ještě pořád moc blbí.

                      Goldbergová a The View (nenašel jsem rychle originál, tak nějaká reakce, kde se Whoopi projevuje): https://www.youtube.com/watch?v=AwGXXRXsj5U

                      De Niro: Warner Brothers ho vyhodili, takže přišel o 40 mega: https://www.youtube.com/watch?v=NTPZfew4pUg

                      Clooney: taky skončil u WB, vyhodili ho z Ocean’s 14, takže 20 mega down:
                      https://www.youtube.com/watch?v=NTPZfew4pUg

                      (videa jsem dal jiná (co jsem rychle našel) než jsem to původně viděl, což se zdá být potvrzení, že tím tam žijete, když je jich tolik:-)

                    36. to fatdwi

                      Dekuji, koukla jsem na Goldberg i kousek na De Nira, ale asi na ty hloubky jejich intelektu nemam. Holt budu muset zacit oddelovat jejich herecke vykony a jejich osobnosti a radsi necist, co to je v osobnim zivote za hlupaky. Zda se, ze se nam ale v posledni dobe s tema uvedomelejma roythl pytel. Takhle me taky uz par let sejri Stephen King, ten rovnez dospel k zaveru, ze je naramnej politolog. Jen tak namatkou, pac ten pinda furt neco.

                      https://www.the-independent.com/arts-entertainment/books/news/stephen-king-donald-trump-medical-records-b2624433.html

                      https://www.msn.com/en-nz/news/other/horror-expert-stephen-king-says-about-trump-this-nightmare-must-end/ss-AA1sRInh

                    37. Marty – von to ví. Dobře. Celej řivot si tak zařídil. Jenom se mu to tady k pozici bijce fašistický KoZy nehodí. V poho, to neřeš :-) Von se zase čapne :-)

                    38. Marty: Žij moudře a zdravě a nebudeš muset loterii absolvovat, ne? Oni jsou leckdy loterií i někteří pacienti. Mám v rodině dva zubaře a za jejich poctivost a pečlivost dám ruku do ohně. Oba jsou v Praze a toho jednoho se jakási psycholožka či co z UK pokusila pumpnout cca o milion falešným obviněním, že jí poškodil svým zákrokem chrup. Naštěstí se ta kráva proflákla tím, že se stížností na stomatologickou komoru poslala jako přílohu primární posudek podle všeho zkorumpované MUDr. z Homolky, kde bylo, že příčinou stavu chrupu pacientky je poškození při pádu z bicyklu, přičemž následně požádala o storno stížnosti i s přílohou, aby je nahradila novou s upraveným posudkem stejné lékařky a shodného data, ovšem s tím, že stav je následkem chybného zákroku zubaře.

                    39. Kam mi ten komentář ulítl?

                    40. Žij moudře a zdravě a nebudeš muset loterii absolvovat, ne?
                      Jako myslíte třeba rodit doma, aby člověk lékaře nepotřeboval?:-)))

                      přílohu primární posudek podle všeho zkorumpované MUDr. z Homolky
                      Tak jistě vaši poctiví a pečliví příbuzní okamžitě podali stížnost ke komoře na tohoto MUDr., že?

                    41. Marty:
                      Kamarádova manželka, doktorka, zemřela ve 28 letech při porodu – v porodnici ve špitálu, ale to je jiná loterie.
                      Stomatologická komora všechny podklady měla a upozornění na tento zjevný podvod obdržela. Jak to mezi bílýma vránama skončilo při pohledu z očí do očí přesně nevím, ale nejspíš v souladu s příslovím.

      2. To LD

        Nemyslim, ze mate pravdu. Zajedte si treba do Recka nebo do Egypta na public kliniku, tam vam ukazou uplne jine obzory, co je ci neni dustojnost. CR je zlata, skoda, ze to lidi nevidi.

        1. hůř může být vždycky … něco takového jsem říkal těm co byli stresovali z Babiše a jsou nyní ještě více zděšeni z toho, že volili Fialu :-) … celkově mi přijde zoufalý trend, kdy se spousta věcí zhoršuje a přitom by nemusela…

          1. Co naděláš s takovým materiálem, který stále dokola uvědoměle a zodpovědně volí ODS navzdory všem katastrofálním vládám ODS, který dobrovolně volí SPOLU přestože je to do očí bijící účelové spojení stran, které by jednotlivě nepřekročily 5%, který si zvolí za prezidenta bezpáteřního hlupáka.
            Národ bohužel nevyměníš. I když vlastně někde už na tom pracují. A mají výsledky.

  2. Zase kvičení nějakého dezolátka.

    Roje dronů stíhačky nenahradí, ale do výzbroje samozřejmě patří.

    1. nemusíš řvát až tak moc nahlas, jak seš tupej, lidi už z toho bolí uši vole

    2. Pokud nesouhlasím, pokusím se uvést argument proč. Použití nálepky Dezolát ze sebe děláte idiota sám.

  3. Spíš než lískový oříšek je to lískovka. švihnout prutem přes prdel, nebo přes držku. O tohle bych se teda hádal.

  4. Kde jsou časy, kdy se tribut platil ve volech, možná by vzali i tu agresivní a jalůvku, nezbyde než voly zpracovat na místních jatkách, ta jalůvka už taky asi nebude nejvhodnější na připuštění…
    Čert ví jestli ty F-35 neskončí v nějakém opuštěném hangáru jako roušky https://www.youtube.com/watch?v=mnWw9LS-8Ck&ab_channel=IvanDonoval

    1. Nene, ty se nekde nechaji rozmrdat. Win-win: Rusak/Cinan/certvikdo spotrebuje raketu a my spotrebujeme letadlo.

      1. Koukam, jak ti Asiati jsou gramlavy odmala. Od nich se fakt nemame ceho bat: https://musisvidet.cz/video/2850-skladani-rubikovy-kostky-vyssi-urovne

        1. v jedenácti jsem také složil rubikovku v rekordním čase podle návodu v MS. Ale intelektuálně to mělo stejnou váhu jako žonglování se čtyřmi míčky. Rozhodoval drill a rychlé ruce. žonglování mi zůstalo, rubikovku dnes nesložím.

  5. Autor považuje nákup nebo i jen provoz člověkem řízených strojů za nesmyslný (a to dokumentuje slovy univerzálního majitele pokroku, aspergerika, dotačního pumpaře a egomaniaka Muska), a zároveň více než naznačuje, že ty F-35 vlastně jsou taky drony, jen řízené jaksi centrálně z Washingtonu, pokud jsem to správně pochopil (možná jsem ten blábol jen nezvládl správně dekódovat, v takovém případě se omlouvám, není to účelová dezinterpretace, spíše bezúčelná dezorientace). To je jednak v rozporu jedno s druhým a jednak píčovina obecně, neboť F-35 (samozřejmě) poletí tam, kam s ní poletí český pilot. Že toho ani jeden na místě určení mnoho nepředvedou, protože ta popelnice s křídlama se celkově moc nepovedla a pro naše specifické podmínky je nevhodná opravdu unikátně, takže vlastně kterýkoliv podobný stroj by performoval lépe, některé za zlomek nákladů, to je jiná věc.

    Long story short, článek je stejná sračka, jako Dumláci, kde jsme se dozvěděli, že autor neví, jak ten vape funguje, ale v tom, že ho opravdu pekelně sere, má jasno. Kromě toho ho taky serou vajgly před hospodou, ale i tak si máme radši zapálit, než vapovat. Tohle je vlastně totéž, jen to nezaznělo tak explicitně. Myslím, že PAKO- je ten typ člověka, který dlouhodobě neví, co chce, a nasranej bude, dokud to nedostane nejméně dvakrát.

    1. Autor má samozřejmě pravdu, na rozdíl od Nituse.

      F-35 je zadarmo drahý šrot, který nijak obranyschopnosti ČR nepřispěje, právě naopak.

      Celý nákup hraček pro Černochovou je jen splachování astronomického množství peněz do WC.

      1. Tak teď nevím, jestli jsi vůbec četl, na co reaguješ. Já nezpochybňuji, že F-35 je šrot, který pro nás bude mít v lepším případě politický význam. Jen nesouhlasím s argumenty, jimiž PAKO- tuto tezi podkládá, protože si ten debil jedním dechem stěžuje, že jsou to vlastně drony, a zároveň kritizuje, že nekupujeme radši drony, což je jednak samo proti sobě a jednak technický blábol první kategorie. Názor, že nákup F-35 nedává smysl a nese všechny znaky rozhodnutí politických agentů, placených bůh ví kým, tady není důsledek nějakého pochopení, nýbrž náhodná trefa z kategorie „i rozbité hodiny ukazují správný čas 2x denně“.

        1. Kde autor píše, že F-35 jsou vlastně drony?

          1. „Takže až půjdou tlustý do tenkých, F-35 zmizí na povel z Pentagonu někam nad Balt (tedy ty, co budou schopné letu), naši hrdinní žoldáci budou bojovat za Prahu kdesi v Africe či Íránu, a jakákoli cizí armáda (nejen ruská) si ty naše pupkatý Švejky, co tu zbudou v kancelářích, namaže na chleba. “

            Tomuhle mám rozumět jak jinak? Jako že tam ty F-35 teda neodletí samy, že je tam nakomandujou naši hrdinní vojenští velitelé, kteří budou de facto agenti CIA? OK, to je sice konspirační sračka zhruba na úrovni plochozemě, ale beru, že teoreticky se to stát může (v tom smyslu, že je to možné fyzikálně). Nicméně F-35 jsou v tom zcela nevinně. Úplně stejně by naši piloti odlifrovali „do Afriky či Íránu“ Gripeny, Typhoony, nebo klidně Tornada, v závislosti na tom, co by měli k dispozici. Všechno je to NATO-kompatibilní, dokáže to (třeba s omezenou efektivitou) bojovat všude, kde bude nějaká NATO-kompatibilní infrastruktura, jedno, jestli u Sevastopolu, nebo nad Anchorage. Ano, z F-35, pro které mají zázemí optimalizované, by USAF asi měla větší radost, ale to rozhodně neznamená, že F-35 je to jediné, co by si vzali, kdyby si mohli vzít cokoliv.

            1. Vyhlašuji veřejný dotaz, zda ještě někdo kromě Nituse pochopil předmětný text tak, že F-35 jsou drony. Protože nic takového tam není.

              Protože F-35 vůbec ČR nepotřebuje, a v reálné situaci nejsou k ničemu – budou reálně použity pro potřeby jiného konfliktu. Tím spíše, že jsme vydíratelní, protože USA rozhoduje, jestli F-35 vůbec odletí a poletí. Češi jsou jen blbci, co kupují letouny, nad kterými nemají kontrolu, a k jejichž použití potřebují povolení USA – což je zajištěno i technicky, že bez USA kódu nikam neodletí.

              My, Češi, prostě jen platíme něco, co je k nám ničemu.

              To, že může někdo odvelet do zahraničí Gripeny, je možné – ale určitě bychom v takovém případě přišli o mnohem méně peněz, než při koupi F-35. Bylo by navíc na důchody, na opravy mostů, silnic, atd.

              Autor článku má pravdu v tom co píše. A vy mu navíc podsouváte spousty věcí, které nenapsal a netvrdí.

              1. Tak klicova je asi tahle veta v clanku: „F-35 zmizí na povel z Pentagonu někam nad Balt“. Vykladat vyznam slovesa „zmizi“ jako bezpiltni let je samozrejme ciste ucelove, kdy Nitus marne hleda, co by jinak clanku vytkl. Jeho veta „neboť F-35 (samozřejmě) poletí tam, kam s ní poletí český pilot“ pak svedci o, rekneme diplomaticky, jeho naprostem nepochopeni situace, kdy „cesky pilot“ bude samozrejme jednat pouze v zajmu Pentagonu a niceho jineho.
                Takze samozrejme clanek 100%, Nitus 0%.

                I kdyby soucasnou vladu lharu, kriminaniku a lokaju USA vystridala nejaka, jednajici v zajmu obyvatel CR, a zakazala pilotum podporovat dalsi agrese USA, vznikla by patova situace, protoze letadla se bez svoleni Pentagonu nehnou.

                Smozrejme jedinci se jednocifernym IQ z toho vyvozuji nejake bezpilotni lety.

                1. Praetorian: Vy jste komickej. Snesl jste pravda spoustu argumentů pro Nitovu intepretaci, že z pohledu praktického využití je F-35 de facto rovno dronu a zakončil jste to tím, že nemá pravdu, pozoruhodné:-)

                  Jak dojde na cokoliv kolem Američanů, mluvíte jak covidiot, dobrá práce, Váš řídící důstojník musí být se svou prací spokojen, dejte mi na něj email, podpořím ho při vánočních prémiích, odvedl skvělou práci. A to jste býval rozumnej.

                  1. fatdwi, vy už to nepijte ani ředěné

                2. Vzhledem k tom jaké neumětelské hovada to tu vedou, tak je možné i to, že do těch strojů nechají sednout nějakého nehodnotově smýšlejícího dezoláta. :-)

      2. Šrot? Možná jde o technologickou špičku, ale jestli to ve výsledku nebude podobné jako, když kočička s pejskem vařila dort. Ono i skvělé produkty strojírenství Nové Evropy byly udolány masovou výrobou Rudé hordy.

        1. , ku ktorej významnou mierou prispievali zločinní Anglosasi svojimi dodávkami Lend&Lease. Ale túto chybu už druhý raz neurobia. Keby to vtedy dávkovali tak ako dnes na UA, mohli úspešne podjebať obe strany…

          1. Myslis ty „zlocinne Anglosasy“, kteri si vypestovali Hitlera aby napadl Rusko a az kdyz zjistili, ze jim to prerostlo pres hlavu a sami byli malem v prdeli, se to snazili korigovat?
            Na Ukrajinu se rve technika a know-how uz skoro 15 let, tentokrat ale lend&lease proti Hitlerovi 2.0, ktereho si tam vypestovali, doda Cina, Iran a sev. Korea.

            1. Všichni víme, že vztahy mezi Sovětským svazem a Německem byly napjaté od té doby, co nacisté přišli k moci. Nemusíme se zdržovat při těchto neshodách, ty jsou vám, soudruzi poslanci, i tak dostatečně známé. Ale jak řekl 10. března soudruh Stalin, „jsme pro obchodní styky se všemi státy“, a zdá se, že v Německu správně pochopili prohlášení soudruha Stalina a vyvodili správné závěry. Na 23. srpen je třeba se dívat jako na datum velké historické důležitosti. Je bodem obratu v dějinách Evropy, a nejen Evropy. Ještě nedávno dělali němečtí nacisté zahraniční politiku, která byla vůči Sovětskému svazu zásadně nepřátelská. Ano, až donedávna Sovětský svaz a Německo byli nepřáteli v oblasti zahraniční politiky. Situace se nyní změnila a my jsme přestali být nepřáteli […]
              Zvláště někteří francouzští a britští socialističtí vůdcové ostře odsoudili tuto dohodu. Tito lidé jsou rozhodnuti, že Sovětský svaz musí bojovat proti Německu na straně Británie a Francie. Člověk by si skutečně mohl myslet, zda se tito váleční štváči nepomátli.(Smích.)

              Podle sovětsko-německé dohody Sovětský svaz není povinný bojovat ani na britské, ani na německé straně. Sovětský svaz sleduje svou vlastní politiku, kterou určují zájmy lidu Sovětského svazu a nikoho jiného. (Bouřlivé ovace.)

              Jestliže mají tito pánové takovou neodolatelnou touhu jít do války, ať tedy jdou do války sami, bez Sovětského svazu. (Smích a potlesk.)

              Uvidíme, jací z nich budou bojovníci. (Bouřlivý smích a potlesk.)

              1. Ten s nima vyběhl, že? Nechtěli kolektivní bezpečnost, tak se Sověti udělali pro sebe.
                Ještě tam chybí bonmnot o tahání kaštanů z ohně.

                1. Nejsem si jistej na co reaguješ. Tohle říkal Molotov. Strčili jim hlavu do oprátky a to zcela dobrovolně. Naštestí jich mnogo, zima tuhá a Rusko obrovské. Nebyli první ani poslední, kdo na to dojel, proto mě vždycky baví ty představy, jak by někdo chtěl zabírat rusáky. To zrovna ..

                  1. Holt nečekali, že se dvě přední západní velmoci položí tak rychle. Podobně jako GB v Mnichově, získali čas na přezbrojení a stavbu dalšího průmyslu.
                    Rusko napolsedy zabrali Mongolové a až pak Němci, kterým šlo ale hlavně o Pobaltí a Ukrajinu.
                    Zabírat je nikdo nechce, ale levně získat suroviny (asi jako Francie uran v Africe), tam by se zájemnců našlo dost.

                    1. jo, to bylo vtipné – nácek a bolšán uzavřeli smlouvu, kterou ani jedna strana nemínila dodržet, a oba se připravovali na útočnou válku na toho druhého, a němec předběhl rusa o pár týdnů (jak píše ten pisálek jak má příjmení shodné s vojevůdcem napoleonských časů).
                      rasputica přišla ten podzim dřív a zima 41/42 byla nebývale tuhá, a ten zlý kolektivní západ se spřáhl proti čertu s ďáblem, a ďáblíkovi dodával „fšechno“, od bot přes munici a náklaďáky po mouku a konzervy. takže na východní frontě nakonec vyhrál ten, co umučil v koncentrácích vlastního obyvatelstva víc v absolutním čísle i v procentech. tak to chodí…

                    2. Lukas B.
                      Předpokládám, že lidi,co na okupovaných územích či v zajetí byli postříleni nebo pomřeli hlady, se, pokud to udělali Němci, nepočítají. Případně se započítají jako vina druhé straně.
                      Nojo vlastně, to nebylo vlastní obyvatelstvo, to byli jen ruSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSáci, tak to je v poho.
                      Kdyby nevyhrál „ďábel“, tak já tu nejsem, a Vy možná taky ne.

                    3. bohužel, i když počátáme všechno pokojné obyvatelstvo (které zhusta vítalo wermacht chlebem a solí jako osvoboditele před bolševickým útlakem) zahynuvší na území (zejména) ukrajiny, běloruska a ruska v době, kdy bylo wermachtem dobytým územím, tak ruskému impériu nikdo prvenství v počtu zavražděných vlastních lidí nevezme.

                      o tom, že bylo racionální podporovat východní frontu nejsme ve při.

                    4. Lukas B.

                      Ty si porovnával údaje o počtu zavražděných lidí v jednotlivých kapitalistických státech? Například s počtem zavražděných Američanů za velké hospodářské krize díky uměle vyvolanému hladomoru?
                      Nehledě na to, že Západ aby se pomstil Stalinovi za to, že se mu nepodařilo dobýt Rusko, udělal z něho zrůdu a vycucal si z prstu miliony obětí Stalinova režimu.

                    5. Hele leone to je fakt blbý i na tebe. Musíš tu historii pokřivovat drobet chytřejc.

                    6. Anglosasi prostě opět vyvažovali misky vah tak jak potřebovali, v minulosti i dnes, kdy klidně opakovaně podporují islámsou verbež.

                    7. Levně suroviny získává všude možně každej kdo může.

                      Německo se snažilo Rusko udělat jako rovnocenného partnera, navzdory právě třeba USA a dalším, kteří předtím velmi varovali. Green deal byl ale přednější a účel světí prostředky.

                      Jak to dopadlo, právě teď vidíme.

                    8. USA možná varovaly, ale taky svou zahraniční politikou z Ruska toho nepřítele udělaly. Aneb Rozmarné léto a „nechodte po tom provaze, spadnete“.
                      Kdyby byli Němci co k čemu, tak Nordstream otevřou a jaderky nezavřou.

                    9. Tak hlavne Trump tenkrat. Kdemohkradi ty to takhle chteli. Ale Rusko svoji sanci proste uz melo. V duchu svych trafic se to pokusilo zneuzit, vyuzit a zachovat se jako vobvykle – podam prst a ruka v prdeli. Nebudu se tu hadat o tom co kdo jak na UA. Na to je tolik ruznych nazoru, ze to nema cenu dal pitvat, stejne se neshodneme.

                      S poslednim odstavcem bezvyhradny souhlas, ale co naplat. Je to banda zmrdu.

                    10. Tradic.

        2. Kdyz tak vidim soucasnou situaci na UA, kde ruskej srot postupuje a zapadni moderni technika hori, taxi rikam, jestli nebylo zbytecny tam posilat ty nase T-cka. Jako chapu hnizdo Strnadu, chapu i ty podplaceny politiky, ale nechapu lidi, co hykaji blahem a maji z toho jen dluhy.

          1. Tenhle zvast ma nekoho zaujmout? Jako par tech mistnich pitomcu se mozna chytne. Ale nikdy nepodcenuj silu sebeklamu.

            1. Moc to žereš shifty. Ani u Pokrovsku, stejně jako dřív u Kábulu, se nebojuje za Prahu. Leda tak za dolar, ale kdo ví. Chazaři si mnou ruce, jak jde všechno podle plánu. Tuhle válku nahradí jiná a i když se situace zklidní, zbyde na každé straně nějaký ten milion otrlých maníků, co se naučili zabíjet a lidský život má pro ně hodnotu nejvýš housky na krámě, nicméně pochybuji, že nám k něčemu budou, až se začneme mydlit s expandujícíma arabášema.

              1. My se s nima mydlit nezacneme. Oni sem prijdou, ziskaji nemecke obcanstvi a Cesko si postupne skoupi. Jedinejch par vystrelu budou ti Cesi sebevrazi, co o vsechno prijdou.

                1. No jo, když mají tu ropu. Takže jediný okresní přebor, který je přebije, bude z Hodonína, sponzorovaný MND.

              2. Já nic nežeru, nežiju tím a nemam potřebu sem denně psát názory na rusáky a Ukrajinu, to spíš vy kolem :-)

      3. 2 Alan.Cox 15.12.2024 v 23:25
        Nikoliv do WC, ale do W,D.C.

        1. Ano, to je velmi patřičná oprava! Budu si pamatovat!

  6. Čechom je hej, všade okolo spriatelené krajiny. Žiadna pošahana veľmoc na hraniciach. A keď bude najhoršie, tak sa môžu vzdať. Prežili nemcov, prežili rusov, prežijú aj Čiňanov. Ako tu voľakedy citoval dfens, hore sa prihrbia a dole budú šliapať.
    Slovensko preventívne sťahuje gate a špúli riťku na východ v nádeji, že je panenskejšia ako rozťahaná prdel južného suseda.
    Slovenský kolaborant-podľa-potreby vyhrá v česku ďalšie voľby a zabezpečí klid na práci. Samozrejme budú aj obete, aby sa, až to pominie, dalo spomínať a dokazovať, že sa (trochu) bojovalo a (trochu) víťazilo ale hlavne sa stálo na tej správnej strane dejín, nech už tá správna strana bude kdekoľvek.

    1. Tak pošahanou velmoc na hranicích už zase máme. Sice nepošle tanky (skoro žádné funkční nemá), ale může nám položit elektrickou síť. A na občanskou válku v jugoslávském či libanonském stylu v důsledku chytré imigrační politiky se taky netěším. Jak nám na to budou platné F-35?

    2. Ona ta pristi valka ale nebude jako nektera z minulych. Pokud neco zabere Cinan, taxe odtud po dvaceti letech fakt neodstehuje. Dtto Arab, nebo African. Turky naposled Evropani nakopali do prdeli az u Vidne, kdyz Madarskem prosli jak nuz maslem.

      Ukolem politika je, aby svym volicum zajistil co nejlepsi podminky k zivotu. A je fuk, jestli to je vyjednavanim s Amikem, Rusem, Arabem, nebo kymkoli jinym. Politik ma slouzit tomu, kdo ho volil a kdo ho danemi plati.

      Idalni by bylo, kdyby politik byl hmotne a pravne zodpovedny za svoji praci tak, jako kterykoli jiny zamestnanec a jeho beztrestnost se vztahovala pouze na uzkou skupinu jinak trestnych cinu. Pak teprve by nektere veci mohly fungovat lepe.

      Politik ma predevsim prosazovat obchodni zajmy a pak teprve nejake vojenske. Takze pokud nekdo prosazuje nakup levnejsich surovin, pak je to spravne. Bez ohledu na to, ze jiny prodejce s drahymi surovinami tlaci svoje ‚zajmy‘.

      Me je fuk, od koho napriklad koupime plyn. Kdyz ho levne nabidne Cinan, at je od Cinana. Kdyz Amik, at je od Amika. Kdyz Rus, at je od Rusa. Motat do toho politiku je jen zpusob, jak prodelat. Nezajima mne, ze Rus napadl Ukrajinu, nezajima mne, ze Amik napadl Vietnam, nezajima mne, ze Cinan napadl Tibet. Lidi se melou porad.

      1. Vtipné je, že russssský plyn a ropu nám zakazuje kupovat politická strana, která se profilovala na „trhu bez hranic“ a kapitalismu bez přívlastků“.

        1. Protoze lzou, jak kdyz 3Dtiskne. A lhat muzou, protoze jim vsichni muzou.

      2. Sysop: mám obavu, že máš pravdu, ale vyvodil jsi z toho špatný závěr. Fiala podle mě rozhodně slouží tomu, kdo ho platí.

        1. ..proto jsem tam napsal ‚danemi‘. Trklo mne to hned, kdyz jsem to psal…

          1. Sysop: já ti rozumím, ale ta podmínka je zcela umělá a z pohledu dotyčného nesmyslná. Lid mu žádné noty neposílá, takže chybí vazba akce-odměna.

            1. Ja vim.

          2. Pouštít se na tenký led, někdo to vyhodnotí tak, že platíme malé daně a je v našem zájmu je zvýšit :-)

      3. skrz Uhry až k Vídni tedy Turci jak nůž máslem neprošli. možná snad jak plastový nůž z ledadla zmrzlým máslem.

    3. Je smutné, že za spřátelené krajiny jsou považované ty, které mají na svědomí II. světovou a které nás věnovaly Hitlerovi, protože náš těžký průmysl pomohl s válkou proti SSSR.
      A které nás od sametového puče rabují jako svou kolonii.

      1. Ja som vedel že niekto tu správne český zafňuká, ako sa nám ubližuje a my za nič nemôžeme.

        1. Chápu, že se ti konstatování faktu nelíbí, nemůžeš to nijak popřít tak aspoň si rýpneš, že prý fňukání.

        2. To víš, Jožine, my Češi už jsme takoví ufňukánkové. Nemůžeš nám ale upřít, že jsme vám 70 let pomáhali na cestě ze středověku do civilizace, samozřejmě jen proto, že jsme se potřebovali ve světě předvést i nějakými sekáči, co umí s Moraváky alespoň zabékat: „U muziky su já chlap…“ Faktem je, že bývaly časy, kdy Made in Czechoslovakia byla leckde ve světě známá a solidní značka. 15 milionový stát měl i trochu větší váhu než dva bezvýznamní následníci, kde jednoho si pletou s Čečnou a druhého možná ani neznají – nic ve zlém.

          1. Cecna a Slovinsko. To je tam, jaxe tam valci a je to tam samej Rusak.

            1. To je Gróznij omyl!

          2. Větší neštěstí než listopad 1989 a Klaus s Mečiarem nás snad ani nemohlo potkat. Snad leda 8° zemětřesení nebo nálet sarančat.

  7. Srandovní je především to odhodlání jít na Rusa a spolu s tím odhodlání zničit si průmysl a energetiku. Takhle blbej nebyl ani Hitler.

    1. A ten kdo teď práská do války na Rusa také není blbý. Jedním z jeho cílů je zničení Evropy, jejího průmyslu, konkurenceschopnosti.

    2. Vzdycky jsem si myslel, ze ti Germani, co jezdej za ceskejma dominama se nechat serezat, jsou spise vyjimkou. Jak to ale tak sleduju, tak to spise bude narodni nastaveni, nechat se sebou totalne vyjebat a jeste byt stastnej.

      1. Když jsem ještě žil blízko německého pohraničí, tak Němci jezdívali do cikánských osad. Chtěli tu nejšpinavější cikánku, co tam najdou.

        1. a né spíš nejmladší? :D

  8. Uz aby ste sa pripravovali na vypomoc vasmu zapadnemu susedovi..

    https://www.handelsblatt.com/unternehmen/energie/energie-strompreis-erreicht-rekordhoch-stahlwerk-schaltet-ab/100094350.html

    Ten zeleny kokot Habeck ma tu drzost dristat, ze „Das sind natürlich extrem hohe Preise“, sagte Habeck beim Handelsblatt Industrie-Gipfel mit Blick auf die jüngsten Preisausschläge im kurzfristigen Stromhandel. Das lasse sich in Phasen mit wenig Sonne und Wind nicht vermeiden. Man werde dafür aber im Gegenzug „auch 50 Wochen haben, in denen die Strompreise günstig sind“.

    Mali by ho postavit ku stene a odstrelit alebo zavesit na haku ako v 1944 za vlastizradu.

    1. quadra: dokud průměrný blbec nechápe a naopak ho volí, tak se nic moc dělat nedá. Soudruh se svou představou o 50 týdnech, kdy bude cena super, protože bude svítit a foukat, pouze zkouší vymaštěnost svých voličů. Předpokládám, že mu to jako vždy sežerou.

      1. Sezerou. Na konci unora jim to Germani zase nahazou a zase bude nejakej cas dobre, nez se ukazou dalsi ekonomicke vysledky.

        1. Já tomu moc nevěřím. Jsou nasraný.

          1. Jo, jenze jejich svatost CDU/CSU ma porad zbytecne velky preference. Takze se nic nezmeni.

            1. Teď už to blbě vobkecávají, dyž lidi vyhazujou z práce a zavírají fabriky.

              AfD roste každej den a nedaří se s tím nic moc dělat.

              1. Ano, ale pokud by AfD dosahla jen 20 %, pak vladu nesestavi. Ten pruser musi jit dal a hloubs, aby AfD/Sahra dostali vic.

                1. Mimochodem, Sáře taky dobře fouká pod tašky.

                  1. Je to komunistka, na konzervativni Nemce trosku problem. Myslim, ze co vytezit mohla, to vytezila. Pokud se nestane do konce unora 25 nic zasadniho, tak stin neprekroci.

                    1. Nevím jak únor 25, ale kdy se inspirovala jedním naším 25. únorem….

        2. Sysop: blbý je, že Evropa je závislá na tom, jaká je situace ve dvou národech – u flákačů ve Francii a ordnung-muss-sein Německu. Dokud se v těchto dvou státech populace nesebere, bude to stát za vyliž všude (resp. bude to k tomu všude směřovat skrze brusel).

          Alternativa v podobě Visegrádu nebo vlastní iniciativy se mi zdá stále více utopií. Reálně by to v pohodě šlo, ale tady je tolik lidí uplacených dotacemi, že není nikdo, kdo by měl peníze a současně zájem s tím něco dělat. Jsou buď ti, kteří z toho žijí a tak za to budou kopat (šestikoalice) nebo ti, kteří by to chtěli jinak, ale nemají jak se prosadit. Navíc dotační korupce už zaháčkovala i dost velkou část občanstva, která pochopitelně nechce kousat ruku, která ji krmí.

          Současně USA je zajímavým vhledem do systému:
          – Mnoho lidí se raduje z Trumpa, ale nejvíc stejně záleží na tom, kdo vládne v jednotlivých státech (např. Commiefornie, s jejich exit tax a ještě debilnějším grýndýlem na steroidech – tedy EV mandate v kombinaci se zákazy nabíjení, protože nemají dost elektřiny ani dnes)
          – Trump toho tedy tam, kde vládnou komanči, moc nesvede

          Přitom v EU je to jako kdyby naopak:
          – Brusel je katastrofa, ale nikoho vlatně moc nezajímá, co se tam děje
          – Situace v jednotlivých zemích závisí nejvíc na místních, ale všichni se sborově vymlouvají, že „musí“ dělat, co řekne brusel

          Tedy bych to shrnul tím, že ač je pro nás důležité, jak moc vymaštění jsou Němci/Francouzi, v reálu je důležitější, jak moc vymaštění jsme my a bohužel, většina lidí vidí v Babišovi alternativu k pětidemolici, ač je to správně tak, jak říká D-F, šestidemolice. Tedy je v tuto chvíli dost nepravděpodobné, že se cokoliv stane, dotační korupce už se o to velmi efektivně postarala. Kdyby to tehdá znal Áda, místo tanků by rozjel Verleihen & Vermieten.

  9. By mě zajímalo, jak si autor představuje tu „obezřetnou a sebevědomou diplomacii“. Co si mám představit pod tím, když je někdo „obezřetně sebevědomý“?

    1. …že sere při zdi?

    2. no tak třeba že jasně bude definovat svoje požadavky a jak se to dá porovnat s požadavkama druhé strany a nejak se domluvit, místo plantání se po světě, vyhlašování civilizačních válek a jinejch hoven, schůzování s tragédama co prohráli volby (místo s oficiálníma vládnoucíma představitelama), jak dělá ten tlustej kripl, MPTroska atd., aby pak kundy schválily na školství/vědu/výzkum 0,5 % HDP a z toho stejně většina humanitních příživníků? dyž ten ach tak nepřátel dává na totéž 2-2,5 %?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017