Nikdy jsem na dráze nedělal, ale slýchám, že tam je „na všechno extra člověk“, tak by to tam nemusela být taková pakárna, jak je dneska všude zvykem.
Asi to bude, možná i z důvodů bezpečnosti, taková tradice, že jeden nemůže dělat deset věcí najednou.
semancko
Tiez nie som z odboru ale co pocuvam od ludi co sa tam pohybuju tak aj tam uz dorazila optimalizacia a zlucovanie funkcii. Pomalicky ale isto.
Pan Krampus
…A zatím co jsme zde řešili optimalizaci pomalu a na jistotu např. pozvolným odchodem do penze službu konajících výpravčích, postavili v Asii vlaky jedoucí přes hory +165km/h a ještě pár věcí k tomu, ale u nás se jede formalismus nejhrubšího zrna, takže budem rádi, že pro tuto pětiletku úkoly splníme na 130% a budem si pískat, jaký jsme kujóni.
kaBrnak
To není o nadbytečných předdůchodových výpravčích, co pobírají pár desítek tisíc, ale o miliardách co se prošustruje a rozkrade na ředitelství.
Zajímavé, že se bude vždycky optimalizovat na stavu uklizeček s minimální mzdou, ale nikdy nahoře, kde se rozkrádají miliardy.
Viz můj příspěvek na předchozí stránce.
A proto se stále vyplatí jezdit do Rakouska či Německa, kde posluha a úklid je líp placená, než kvalifikovaná středoškolská činnost v nějaké (polo)státní organizaci kterou rozkrádá její ODSácké vedení.
Vím o rodině, kde matka, dcera a už i vnučka jezdí posluhovat do Vídně. A vyplatí se jim to pomalu víc než kdyby měly vysokou.
Pan Krampus
To kaBrnak
ale někde se začít musí. Bohužel kapříci nahoře si rybník nevypustí, ale od čeho tu máme svobodné volby? Svobodu shromažďování? Svobodu zakládat hnutí a spolky?
Lepší se soužit ve Vídni za cizí, než doma za vlastní, to schvaluju, kdyby to dělalo víc lidí, třeba by to něco změnilo na běhu světa.
kačernovičáku, co sou nejaký drobný miliardy proti tomu tunelu ETCS a přihrávce zakázek AŽD, aby si tady za naše daňový prachy postavila a vodladila výrobky, a ty pak mohla cpát do zahraničí už za konkurenceschopný ceny – pže sami by na to nikdy neměli
to nemohli říct rovnou, že to nedají, a dělat subdodávku těm západním korporátům, co na to mají? pže stejně, uspějou v zahraničí vůbec v nejaké zakázce? podle mě stejně ne, ale ve výsledku tady máme další zkurvenej tunel že se budou do kolomotív v zůstatkové účetní hodnotě do 10MKč dávat dvě krabičky s cenou kolik že desítek mega? ty kundo, tak se tady hospodaří
To je naivní představa. Za těch 30 let se tu na železnici rozkradly desetinásobky toho co stojí ETCS.
Nicméně je to hezká ukázka, jak se vyplatí něco prolobovat na úrovni EU, a ne jen na úrovni států. To je pak vývar !
Ovšem dopracovat se ke skutečné rozkradené částce v rámci železnice, to by chtělo porovnat, co se na železnici vybudovalo od roku 1950 do roku 1985 a pak to srovnat s tím, co se nevybudovalo a nechalo zchátrat od 89. do dneška.
Ono je třeba si uvědomit, že se tu postavily i mraky nových nádraních budov za těch 40 let, a to jsou nějaké stovky miliard !
Jen ten hnusnej lykusák s kolejema co se noří do bažiny v České třebové, stál 17 miliard !!!
Fakt bych chtěl odpověď na konkrétní otázku, ale toho se tu asi nikdy nedočkám.
Já neříkám, že pan dráteník má lehký život. Jen chci, aby měl možnost kariérního růstu a za svou směnu si vydělat.
Opravdu netuším, co mají úkony Vámi uvedené společného s touto situací.
Pokud jste pracovník ve vedoucí pozici, musí být radost pod Vámi pracovat, protože talent na poroučení ten ve Vás je, že byste mohl exportovat do zahraničí!
corona
Pan Krampus 4.11.2024 v 15:41
„..aby měl možnost kariérního růstu a za svou směnu si vydělat…“
– – –
Ne. Kariérní růst nenastane tím, že mu budeš cpát pro něj nepotřebné školení.
.
Pan Krampus
corona 4.11.2024 v 15:41
Co dělá vedoucí posunu na uzavřené trati při výměně drážního osvětlení?
corona
Pan Krampus 4.11.2024 v 15:57
– – –
A nejel tam náhodou posunový díl…?
Pan Krampus
Netuším co myslíte pod pojmem posunový díl.
Když mi věcně odpovíte na pár otázek zkusím prohrabat archiv fotek a dodat Vám foto výkonu někam na úschovnu, třebas to pomůže usnout klidně.
1) Co dělá vedoucí posunu na uzavřené trati při výměně drážního osvětlení?
2) Co dělá vedoucí posunu na uzavřené trati při výměně drážního osvětlení, když je tam posunový díl?
3) Jak dlouho trvá školení na posun? (v hodinách)
4) Co je na práci posunu tak složitého, že by to v tomto konkrétním případě nezvládl dodatečným školením ošlehaný drážní dráteník?
Předem díky za odpovědi. PS: Pokud mě za tyto otázky pošlete někam za Ural vlakem, tak to asi nepřežiju ani tu cestu :D
corona
Pan Krampus 4.11.2024 v 16:16
– – –
Pokud se někde pohybuje posunový díl, musí u toho být vedoucí posunu.
Nejsem drážní školař a informaci, kolik hodin trvá nakterou dopravní funkci výcvik neznám zpaměti.
Nezabíhej do detailů, co kdy má dělat posun. Stejně tě ty termíny nic neřeknou. Výše jsem psal, že bych ti s radostí dokopal ke spojení dvou 362 a jejich oživení, jen tak z legrace. Kochal bych se pohledem na tvůj vyjevený xicht neználka.
Pan Krampus
corona 4.11.2024 v 16:35
Já už nevím…buď jdu moc po povrchu, nebo moc do hloubky, moc složitě, nebo moc jednoduše.
Odpověď proč sedm trpaslíků musí měnit jednu Sněhurku? Takové moudré vysvětlení nedostanu asi z nikoho.
Hlavně že se trpaslíci mají důvod se vyvenčit a nádražáci si držet koryta do poslední šatnářky.
corona
Pan Krampus 4.11.2024 v 16:53
– – –
Já u toho nebyl. Je mi ovšem jasné, proč tam byl vedoucí posunu, strojvedoucí, jeřábník, elektrikář. Možná ten další byl od jiné organizace a ten sedmá třeba revizák, co já vím. Rozhodně pro tenhle případ nemusíš až tolik fňukat, že ti vyfučely z kapsy prachy, které platíš státu v daních: https://modrarybka.eu/
kaBrnak
Na druhou stranu na dráze jsou velmi komplikované bezpečnostní předpisy a postupy, když se opravuje na trati v provozu.
Protože tragédie při vykolejení vlaku co jede okolo 120km/h je pak velká.
Ne jako ŘSD které tam při opravě dá třicítku, auta okolo jezdí krokem, a ikdyž tam nějaký vohnout pohodí nějaké hřebíky a okolojedoucí auto píchne, tak je z toho nanejvýš nějaká boule.
To je prostě nesrovnatelné.
Nedávno jsem studoval to vykolejení cisternového vlaku v USA se zkapalněným vinylchloridem a ještě horšíma sračkama.
A jak se vohnouti rozhodli že nejlepší bude celé to podpálit. Takže lidem slzely oči až ve vedlejším emerickém státě, až tam ty splodiny nafoukal vítr. A stejně se ty sračky vsákly do půdy a do spodních vod.
A velké koncerny radostně zkupují okolní krachující farmy, bo se rozšířilo, že všechny produkty z desítky kilometrů vzdálených okolních farem jsou kontaminované a nikdo to nechce kupovat.
Kdyby v jůesej bouchl nějaký černobyl tak by polovina severní ameriky byla neobyvatelná.
Tím jsme se ale dostali poněkud daleko od železni a od toho jak to vypadá na železnicích kde nedodržují postupy a kde se katují kosty až tak, že v celých USA vykolejí denně aspoň 1 vlak a železničních nehod je tam denně několik.
Co by na tohle asi řekl číňan či japonec ?
Alan.Cox
Japonec nedokázal dodnes uklidit ani tu Fukušimu. Zamořuje radioaktivitou i oceán.
no ti tam toho dostali tvl, kopneš do země vedle cesty a ve vrstvách kousek pod povrchem dostaneš vole dáfku větší jak za několik let z běžnýho pozadí
Alan.Cox
Sověti tedy Černobyl zasanovali do stavu, kdy je to pouze lokální záležitost. Japonci naopak selhali na plné čáře.
Nomad
Sověti to prostě nechali 40 let ležet.
A pokud máš problém s tím, že Japonci řízeně vypouštějí vodu do odeánu, tak se nejdřív mrkni, jak Sověti házeli do Karského moře rovnou celé reaktory i s nevyhořelým palivem.
Nomad
Pardon, mělo být s vyhořelým palivem.
Alan.Cox
Ach ta manipulační příslovce!
Sověti ŘÍZENĚ shodili do Karského moře reaktory z jaderných ponorek. Nic s Černobylem. Když tedy milujete to příslovce „řízeně“.
Sověti Černobyl zasanovali a udělali z něho po havárii lokální problém. Zato Japonci řízeně z toho udělali problém poloviny světa, který přetrvává.
Nomad
Nějak nevidím ten problém poloviny světa v souvislosti s Fukušimou, pokud současně odmítáme problém poloviny světa s Karským mořem, kde skončilo, cituji: „17 tisíc kontejnerů a devatenáct lodí naložených radioaktivním odpadem, čtrnáct jaderných reaktorů, z nichž pět stále obsahuje vyhořelé palivo, 735 kontaminovaných strojních zařízení a jadernou ponorku K-27 se dvěma reaktory na palubě.“
A ke slovu „řízeně“ – já vnímám trochu rozdílů mezi vypouštěním radioaktivní vody v kontrolovaném a známém množství oproti vyhazování sudů s radioaktivním bordelem, které proreznou bůhvíkdy a nikdo není schopen říct, jaké množství toho mořské proudy roznesou a kam. Nemluvě o těch reaktorech s vyhořelým palivem, kdy se dokonce spekulovalo, že u té K-27 by mohlo dojít i k opětovnému nastartování jaderné reakce. Tomu bych tedy za „řízené“ zrovna neoznačil.
Alan.Cox
Nomad: Já bych třeba neřekl, že Japonci řízeně sanovali Fukušimu. Já jsem ty událsot tehdy sledoval.
Japonci lhali hůř než hejno Fialů, takže donutili celý svět, aby tam přijeli zástupci řady států a zjistili pravdu na místě samém. Pak se velmi dlouho diskutovalo, co se bude dělat, kde TEPCO dělalo Zagorku, protože se mu nechtělo nic platit. Následovalo velmi divoké a velmi dlouhé období, které se řízeně dá nazvat jen v silném alkoholickém opojení zasírající vnímání a rozum.
Japonsko zvládlo kulové s přehazovačkou. Věci se začali dít až s mezinárodní účastí. Slovo „řízeně“ používáte tedy v nějakém okrajovém kontextu, který je podivný.
Proti tomu Sověti zvládli Černobyl řízeně. Asi tak stotisíckrát řízeněji než Japonci Fukušimu.
Slecna Ling
To je jasny. 26. dubna dojde k vybuchu a teprve o mesic poydejc k evakuaci. Akce rizena jak bejk. Jeste chvilku fantazirujte…
Nomad
@Ling, Koks:
Rád bych připomenul, že jsem reagoval na tvrzení tady Coxe, že „Japonec nedokázal dostat Fukušimu do stavu, kdy je zasanováno a po všem“. A jako příklad úspěšné sanace dával Černobyl. V tomto směru je japonská sanace řízená a velmi úspěšná. Pár kilometrů od elektrárny jsou města a vesnice, kde se na rozdíl od Pripjati normálně žije (ano, je to chudá oblast, vylidněná a zničená po tsunami, ale srovnávat to s Pripjatí opravdu nelze).
Nemluvil jsem o událostech bezprostředně po tsunami, kdy ovšem Japonci oproti Sovětům situaci zvládli taky, protože na rozdíl od Černobylu Fukušima nevybuchla a nezamořila vzdušným spadem půl Evropy. V podmínkách místa zničeného tsunami, kdy nebylo snadné k elektrárně vůbec dostat nějakou techniku, to zvládli skvěle.
Díky tomuhle spinování od lidí jako vy jsme v situaci, kdy se v Evropě naprosto nesmyslně zavřely jaderky a místo toho si užíváme dobrodiní solárů a větrníků.
Slecna Ling
To Nomad : pekny,ale ja mluvila o Cernobylu a reagovala na bagatelizovani Coxe. Jinak ja jsem posledni, kdo by jaderky nechtel, tak nevim, co jste kde vycetl:-)
s vohledem na ničivost té vlnky, co spláchla ty pýčo celý MĚSTA a zařvaly tam tisíce, tak to zvládli nejhůř na 1-
extrémně zředěná voda pod úroveň pozadí není absolutně žádnej problém (navopak můžem spekulovat vo pozitivním vlivu velice nízkejch dávek), takže si tydle svoje kydy vstrč jednou pro vždy do prdele
Alan.Cox
Behemot:
Nomad: Já bych třeba neřekl, že Japonci řízeně sanovali Fukušimu. Já jsem ty událsot tehdy sledoval.
Japonci lhali hůř než hejno Fialů, takže donutili celý svět, aby tam přijeli zástupci řady států a zjistili pravdu na místě samém. Pak se velmi dlouho diskutovalo, co se bude dělat, kde TEPCO dělalo Zagorku, protože se mu nechtělo nic platit. Následovalo velmi divoké a velmi dlouhé období, které se řízeně dá nazvat jen v silném alkoholickém opojení zasírající vnímání a rozum.
Japonsko zvládlo kulové s přehazovačkou. Věci se začali dít až s mezinárodní účastí. Slovo „řízeně“ používáte tedy v nějakém okrajovém kontextu, který je podivný.
Proti tomu Sověti zvládli Černobyl řízeně. Asi tak stotisíckrát řízeněji než Japonci Fukušimu.
RomanL
Ale prdlajs. :-P
Nomad
@cox: Sověti řízeně dovedli Černobyl k výbuchu, na tom se s tebou shodnu. Dál už nic.
quadra
Cela tragedia zacala na prikaz chocholskych sudruhov z Kyjeva, aby odlozili planovanu skusku generatorov, lebo bolo treba splnit plan a elektrina by chybala.. ano, hlavny inziner Fomin mal mat gule a poslat ich do prdele (kedze skolena smena inzinerov a fyzikov, ktora uz taky test niekolkokrat robila, odisla) a nedat to neskusenym operatorom, ktori ani nevedeli, co maju robit.
semancko
Nie nezamoruje a odviedli tam kusisko prace. A ked uz Ti lezia na srdci Japonci, pozri sa ci uz je kompletne zlikvidovana A1 a kolko rokov to trvalo. A to mame na zadnom dvore.
Takže tvoje argumentace ohledně současnosti je založena na jedenáct let starém článku? No to ses moc nevytáhnul.
Alan.Cox
Nomad: Přepisovat historii se Nomádovi zachtělo!
Je to neuvěřitelné, ale když chceš manipulovat v argumentaci, dělej to chytřeji a ne tak pitomě. Představ si, že události z roku X se popisují články, dokumenty, svědectvím a materiály z roku X a krtáce poté. To je překvápko, co? Koukáš jako sůva na drát, že?
Jestli budeš mít ještě takto pitomé „argumenty“, pak jsi ideální kardidát do týmu Fialy, Foltýna a Campera.
Nomad
@cox:
Hele, když svoje tvrzení o tom, jak Japonci v současnosti zamořují oceán dokládáš článkem z roku 2013, tak kdo z nás dvou tady manipuluje? Jen se trapně pokoušíš odvrátit pozornost.
kaBrnak
Prý u nás se strojvůdcema docela solidně vyjebávají ti soukromí dopravci. Jako ten mafoš z Leo expresu, tak ten žid se žlutými autobusy.
To bude ještě veselo.
A spousta mrtvých. USA náš vzor !
Pan Krampus
Přeci neexistuje kafe zadarmo!
Chápu dobře, že protože nikdo nedej bože propustí pana vedoucího posunu, dopadneme tu hned jako v USA?
Ať se propadnu do Západního Německa velebnosti…jestli takto někdo smýšlí o světě, pak to tu dotáhneme jak SSSR s Gorbačovem
Alan.Cox
Já bych vás poslal udržovat Bajkalsko-Amurskou magistrálu.
kaBrnak
Nic takového, žádný veget v pohodlném klimatu tajgy.
Ale takhle budovat hezky již Stalinem naplánovanou strategickou „transpolární magistrálu“ o tisíc kiláků severněji, souběžně s tou stávající transsibiřskou.
Tam bych poslal makat celou naši vládu s s parlamentem a senilátem.
Tam zkušený pracovních jednou rukou zatlouká hřeby do pražců, druhou rukou s holí odhání rozzuřené hladové lední medvědy.
Alan.Cox
Nevěděl jsem o transsibiřské magistrále, neboli trati Salechard-Igarka, takže jste mi rozšířil obzory. V zimě mráz, v létě zabíjí komáři.
Po Stalinově smrti byla stavba železnice zastavena (půlka už byla postavena). Jenomže se později objevily v oblastech bohatá naleziště zemního plynu. A tak se postupně přistavují různé kousky.
V letech 2020-2030 se bude stavět část trati Salechard-Nadym. Myslím, že je to příležitost pro naší vládu i další dát si brigádu.
kaBrnak
O „traspolární magistrále“ ví málokdo. Po hadráku se to neučilo a před hadrákem taky ne.
Nikdo neměl zájem se chlubit průsery co nadělal ukrajinský žid Chruščov.
Prakticky se snažil zničit vše co vybudoval Stalin.
Je snadné si domyslet, že ta železnce za polárním kruhem měla obrovský vojenský strategický význam.
A zároveň i obrovský hospodářský význam, protože bohaté naleziště všeho možného.
Takže po geniálním zásahu škůdce chruščova museli dopravovat betonové panely na stavbu ubikací pro těžaře vrtulníkama.
Velmi prozíravé a ekonomické, že by tomu i Klaus zatleskal.
Kromě toho se za Stalina budovaly tisicě kilometrů lesních ochranných pásů proti větrům které vysoušely ruské stepi. Takže tam najednou bylo víc vláhy a suché stepi bylo možné začít orat a něco tam pěstovat.
To Chruščov taky zastavil, zrušil na 500 lesních závodů co to měly na starost a z větší části ty lesní pásy nechal vykácet.
A chruščovovy „celiny“ to je kapitola sama pro sebe. Jak provádět sabotážní činnost v celostátním měřítku, blokovat „lidské zdroje“ na nesmyslné činnosti, které pak chyběly jinde.
Je o tom docela zajímavé video, jak Chruščov a banda jeho pejzatých soukmenovců od 50. let demontovali sovětský svaz až do rozkladu v 90. roce.
Alan.Cox
Chruščov byl svině mnohem větší než Stalin. Jeho politika byla podobná jako Fiala, Rakušan, Foltýn – postavená na tom, že za všechno může minulý lídr, antistalin.
Sysop
Nase vlada by pomrela hruzou uz jen cestou tam. Ti neumi vzit do ruky ani zbran, ani lopatu.
kaBrnak
No tak ty dvě dojnice ve vládě umí vzít do ruky aspoň vibrátor.
A vycházeje z toho cikánského vtipu, že lžička je semínko lopaty, by se dalo říct, že vibrátor je takový zmenšený model 100:1 sbíječky.
Takže teoreticky by se časem měly naučit i s tou sbíječkou.
Jen si ty dvě věci nesmí potom poplést.
Sysop
Proc? Treba by konecne poprvy zazily orgasmus.
Sysop
Pockej, az s tim busem pojede 75letej cekatel na doochod. To bude adrenalin. Prodejci zazitku pujdou zum Grund.
Junot
Myslíte s řidiči hnacích drážních vozidel? Protože strojvedoucí už tu alespoň 10 let nikdo není schopen „vyrobit“. Ono stejně „oprava“ lokomotivy někde v trati už dnes spočívá pouze ve vypnutí a zapnutí baterií v intervalu buď kuřácké anebo svačinové pauzy.
corona
Junot:
„.. nikdo není schopen „vyrobit“…“
– – –
Ono taky téměř není z čeho. Školství nám během svobo&demo velmi pokročilo a ten materiál, co leze ze škol, už netuší, jak se používá vercajk. A nejen to – také obsluha strojů je příliš složitá, ba i barva rafiček na manometrech se jim plete…
Sysop
Hele, cerstvej zazitek ze dneska s tim mladym Nemcem, co se jmenuje Mohamed a je na praxi v jinym tymu. Dneska rano shanka, kde ze borec je. Neprisel, vcera taky ne, zadna zprava na personalni stran nemoci, tak co se jako deje. Koukl jsem se do jeho elektronickejch pichacek a koukam… jeho prichody a odchody jsou neuveritelnej bordel a celkove za dva mesice nasbiral -26 hodin. Hmmm….? Jak to, ze si toho jeho vedouci pracovnik nevsiml?
Pak vse utichlo, ja jsem mel taky jinou praci.
Cestou na obed jsem potkal jeho nadrizeneho a tak se ho ptam, kde ma Mohameda. A ten spustil:
– Mohamed je u nas sice na praxi, ale firma za nej plati skole 30000 €, protoze pry ma delat na projektu pro nas. Vysledek jeho prace je ovsem nula a k tomu mu platime zradlo a jeste nejakou formu mzdy, co dostavaji vsichni praktikanti
– pred polednem se Mohameda podarilo kontaktovat, konecne vzal telefon. Prej je v Egypte, dostal o vikendu spontanni napad se tam zaletet podivat na jednu mesitu.
– kdy se vrati, zatim nevi
– vyhodit ho nemuzeme, protoze tohle se u praktikanta, ktery nema pracovni smlouvu, nepovazuje za poruseni pracovniho vztahu.
Takhle to funguje v Risi :-)
Slecna Ling
To Sysop
Hezky. Ale kvalit jisty slecny S. to nedosahuje. To je holcina, co zas pracuje u nas, lec ma psychicky obtize. V zasade tak ctyrikrat do roka a tak nas zas permanentne hazi pres palubu, kdyz ma vypsanej standby. Proste ten telefon nezvedne a nezvedne. Jenze protoze ma diagnozu, tak je nedotknutelna. Ze s tim dokaze prolezt pres pravidelny lekarsky kontroly je druha zahada. To snad musi bejt mimomanzelskej omyl samotnyho generalniho nebo nevime…
Sysop
Re: Slecna Ling 5.11.2024 v 19:21
No ono v Risi staci mit jmeno Mohamed a clovek je nedotknutelnej tak nejak automaticky. A blby je, ze jich tam je jako sracek. Co s tim jako chteji Nemci delat, je zahadou. Tuhle jsem cetl o nejakym Dorfu s 230 obyvateli, kam jim ted lifrujou 100 imigrantu. Zrejme migrosi pockaji tak dve tri desetileti, az mistni diky nizke porodnosti vychcipaj a pak to tam rovnou prevezmou.
corona
Sysop:
„..nasbiral -26 hodin.. firma za nej plati skole 30000 €.. platime zradlo a jeste nejakou formu mzdy.. vyhodit ho nemuzeme..“
– – –
Divný Německo.
To není jen tak. Všade od 5 k 0, i na slavným západě. Kdo to dělá? USA…? Čína…?
Nechápu…
a že příživníka nepustíte do baráku je porušení? eště vám tam neco ukradne žejo
Sysop
Gesetz je tak kurevsky dojebanej, ze tyhle zkurveny mensiny, co jednou totalne rozkurvi Nemecko, proste maji zastani. Stojej za nima extra silny a mocny lobby, co si jakehokoli odpirace s chuti namazou na prsa a to velmi rychle.
Na druhou stranu, ja si davam kurevskyho majzla, abych nejakou takovou ves nevyfasoval do tymu. Pokud se to nekdy stane z duvodu nejakejch kvo kvo kvot, tak prisaham Bohu, ze se mnou takovej zmrd zazije totalni peklo, ovsem v ramci Gesetz.
Alan.Cox
Sysop: Bude žrát vepřový, jeho přímá nadřízená bude žena.
Slecna Ling
To Sysop
Jak si to peklo predstavujes? Myslim konkretne…aneb co bys treba udelal s tou nasi absenterkou?
Sysop
Re: Slecna Ling 5.11.2024 v 20:20
Kdyby mi takhle nejakej zamestnanec nebral telefon, tak bych nejprve dohledl na to, jakou formou je ta jeho standby povinnost definovana a zanesena v pracovni smlouve, nebo jinem, pro nej zavaznem predpisu. Pokud to tam chybi, tak bych nejprve v klidu a bez rozruchu nechal tento detail doplnit, treba jako dodatek k pracovni smlouve. Znas to, Jenny, shora porad otravujou s nejakejma papirama, o nic nejde, tady to podepis a to je cely…
No, a pak bych zacal dokumentovat, vcetne svedku, kdy doslo k poruseni teto povinnosti. Nasledne vytykaci dopis, atd… az do napravy nestastnika, nebo jeho odstraneni. Jestli ma nejake osobni/zdravotni problemy je mozne, nicmene pracovni povinnosti neplni, firme vznika financni ztrata a je potreba to resit. Nemohu platit ridice autobusu s tim, ze on nechodi do prace, protoze ma papir, ze je slepej. Pokud by to narazilo na nejakej velkej odpor, treba advokata toho zamestnance, pak bych zrusil jeho pracovni misto bez nahrady. Proste redukce stavu, s beznou vypovedni lhutou, to se stava, doba je zla. Bud by buchta zjistila, ze ten jeji zdravotni stav se mezitim zlepsuje a telefony bude brat, nebo holt smolik. Nic nebrani tomu, po par mesicich udelat reorganizaci a na stejne misto pod jinym nazvem a miiiirne zmemenou pracovni naplni vzit nekoho jineho.
Mozna se i nabizi ji nabidnout nejakou formu leceni, aby byl videt pozitivni pristup zamestnavatele. Bud to pomuze a nebo je to o hrebik do jeji raqe vic s tim, ze i pres veskerou snahu zamestnavatele se situaci nedari resit a ta je nadale neudrzitelna.
Jednoduchy to urcite neni, to samozrejme chapu.
V pripade naseho slimaka bych to mel jednodussi. Chtel bych po nem dokumentaci jeho prace, vykaz cinnosti, denni prezentaci vysledku, posral by se z toho a nasledne bych jeho alma mater nechal pres pravnika vzkazat, ze neuvidi ani vorla a jestli budeme moc hodni, tak nebudeme dokonce ani vymahat vsechnu vzniklou skodu, protoze projekt jde k ledu, zakaznik nasranej, seriova vyroba nikde, urcite jsme mezitim na to kupovali i nejakou spesl vyrobni technologii… to cislo by melo hodne nul. No a zaver, ze mne to samozrejme velmi mrzi, rozhodne je potreba mladym podavat pomocnou ruku, ale tyto ztraty je potreba zaplatit…
kaBrnak
No vždyť to byl ten plán. Oni si tu vytvoří chalifát a my na ně budeme pracovat.
A originální arabášovy a africké bantustány si oddechly že se zbavili té nejhorší lemplovské verbeže co u nich byla.
To se jim nelíbilo, že v jejich původních chalifátech a emirátech musí držet hubu a krok a makat.
Tak dostali nabídku od pejzatých že přijedou sem a tady na ně (na obě skupiny) budou makat bílí.
Kdo tento plán před víc jak 150 lety vymyslel, a začal ho skrze pejzaté neomarxisty Frankfurtské školy realizovat, to už je věc jiná.
to sou jako tak posraní napsat do šůle že ten jejich dement nic neumí, nic nedělá a místo chození do fabriky se zebral a vodletěl nekam do prdele? a že takovej dement je zadarmo drahej a ať škola kouká fofrem navalit nekoho funčního, nebo pěkně zacvaká prachy zpátky?
v normální zemi todle je na okamžitej vyhazov ze studia
Sysop
Re: Behemot 6.11.2024 v 0:18
V normalni zemi snad, ale tady jsem v Nemecku. Tady je takova korektnost, az to triska dverma. Zkus rict, ze ten zkurvysyn je linej jak nazrany prase a z lochu nevylezes, protoze je to slimak a ne Rus.
Tak pokuty se sice nevybíraj(prej teda), ale za to tady mámo máme komanda hovad s dronama, noktovizorama, sniperovkama a nevim čim… prostě tu partu těch nedoplacenejch chudejch fízlů….
obzvlášť se mi líbí pasáž – Vyzýváme také občany, aby dbali pokynů policistů. Střílí se a skutečně jde o život…
nechtěli by jít už doprdele?
Staryprasak
Shifty: Jistej generál před sto lety naprosto správně říkal: „Proč sme bourali Rakousko, když u koryt sou zase svině?“ To je ten samej princip. Svině se totiž bez ohledu na režim ke korytu vždycky prodere a když nablízku není žádnej řezník, tak má pré a obrůstá sádlem až to není hezký. Ovšem to se právě díky demografii pomalu mění. Ať si teda zatím kucí picaj po prasátkách jak je libo. Prasátka se nemaj kromě útěku jak bránit, zato přicházející melody boys z Afriky a Ázije, to bude jiný kafe. Ti jim zvednou mandle. A řekni mi upřímně, až půjde tlustý do tenkejch, budeš pomáhat českýmu (ex)fízlovi? Já se přiznám že rád pomůžu. Když ho uvidím se topit, s úsměvem na rtu mu hodím betonový záchranný kolo.
X-DDD prej betonový záchranný kolo tvl, to néééé :DDD
shifty
Ještě si přisadím, k čemu vlastně máme ty elitní odstřelovače? Aby odstřelovali divočáky a snad doufejme u toho nezabili nějaký civily? Nějak si nevzpomínám, kdy by někoho odstřelili a k něčemu to bylo dobrý, když šlo někde o kejhák civilům nebo tak… Takže tady platíme elitní squad, co střílí divoké vepře. No, jsem za to rád. Stejně jako že máme asi nejvíc generálů a dalších píč, co stojej miliardy, ale reálně jsou tu akorát tak k hovnu.
Hroch
Za komunistů střelili nějakého lotra, co držel v chatě jako rukojmí vojáka a jeho dívku.
Dostal to, protože se akorát shýbl, podélně do páteře a přežil. U soudu pak dostal osmičku.
Zachránění pak tu partu pozvali na svatbu.
Odstřelovači údajně likvidují při požárech tlakové láhve hrozící výbuchem.
Sysop
To neni udajne, to je fakt. Naposled letos nekdy v zari v Praglu.
Hezky je, jak ta buchta, co o tom sepsala slinty, dostala vic, nez ti, co se zpocenou prdeli zachranovali rukojmi.
Staryprasak
Nejlepší na tom je bejvalej soudruh, dnes velkej demokrad a křesťan jáhen Laňka. Stejně jako PePa, Komorous a další. A že toho fízlovsko-vojáčkovskýho šitu tady máme…
Sysop
Dneska jsem na jedne nejmenovane ceske cerpacce natrefil na obsluhu, coz je bejvalej lampas v doochodu a je velmi spokojenej. Na benelince bere za nocni tricet cistyho, k tomu mu chodi duchod s vysluhama dalsich petadvacet a prej s tim docela dobre vyzije…
corona
Staryprasak 5.11.2024 v 9:01
– – –
Jáhen Státní bezpečnosti Laňka je zajímavý případ. Používám jej s oblibou k otloukání o čumec libtardům, podobně jako výroky bří Mašínů o Havlovi.
jizlivec
Jsemť nedovtipa, ale nějak mi nedochází, jak by měl plk. ThDr. Mgr. Jiří Ignác Laňka, Ph.D. působit na libtardy, ani jak souvisí s pohledem Mašínů na Havla…
corona
jizlivec:
Jáhen StB Laňka je příkladem hodného demokratického svobodomyslného křesťana, který přece NEMOHL páchat jakékoli zlo. Už vůbec ne v nějaké příšerné složce, jakou byla zlá komunistická StB, to ví přece každý libtard.
Mozna by stacil „Test Ondreje Vetcheho“. Pokud by mu s usmevem a podekovanim podal ruku, pak je Lanka zarucene komunisticka svine.
Staryprasak
Jo jo, Ondra Vetchej, známej havloid údajně s italskejma předkama kerý ovšem pocházeli z Haliče. Další pan spravedlivej jehož fotr František Vetchý byl v padesátejch letech u StB v Jihlavě a krom jinýho se podílel i na případu Babice. A takovej ksindl tady dlouhodobě tolerujeme…
princdrson
Ondřej ví, že si odměnu od režimu musí zasloužit a vyvíjet aktivitu, aby byl vidět.
Alan.Cox
Stačí se zeptat dle Vetchého, jestli chtěl někdy zabít Husáka.
jizlivec
corona: už trochu začínám rozumět, teď ještě do toho ten Vetchý…
Sysop
No s vetchym Ondrou je to prece jednoduche – prohlasil, ze komunistovi by nikdy nepodal ruku a hned na to spechal na Hrad pro metal od PePa. Normalni srac. Bud mel drzet zobak, nebo si ten metal nemel brat.
Staryprasak
co chceš vod židáka?
Panelákovej Pičus
Upozorňuji autora té pičoviny že na pičoviny tu mám copyright já!
Sysop
Zkus mu to nabidnout aspon jako franchisu, at aspon neco z toho vytriskas.
@Alan Cox Proč si speciální exempláře psychopatů z Moskvy mají potřebu dávat tak pitomé přezdívky, Sergeji Duraku Пролхантe, se stydíte? Dokážeš tento kulturní fenomém vysvětlit? Jen kvůli tomu si tě na chvíli vyndám z VIP seznamu.
kaBrnak
Otázka je kolik železničářů dle předpisu chybělo při té opravě mostu, kterýžto se pak zřítil na projíždějící vlak a zařvalo tam několik lidí.
Pokud vím, tak se to nikdy pořádně nevyšetřilo. Jako vždy se to svedlo na nějakého vohnouta co byl nejníž a neměl prachy na právníka.
Podobně nedávno ta srážka dvou vlaků, kde na trati zcela chybělo zabezpečovací zařízení, byť tam chybělo „jen“ na půl roku.
Ojeb a vohnoutství kam se podíváš, a nehody jsou logicky čím dál častější.
Nikdy jsem na dráze nedělal, ale slýchám, že tam je „na všechno extra člověk“, tak by to tam nemusela být taková pakárna, jak je dneska všude zvykem.
Asi to bude, možná i z důvodů bezpečnosti, taková tradice, že jeden nemůže dělat deset věcí najednou.
Tiez nie som z odboru ale co pocuvam od ludi co sa tam pohybuju tak aj tam uz dorazila optimalizacia a zlucovanie funkcii. Pomalicky ale isto.
…A zatím co jsme zde řešili optimalizaci pomalu a na jistotu např. pozvolným odchodem do penze službu konajících výpravčích, postavili v Asii vlaky jedoucí přes hory +165km/h a ještě pár věcí k tomu, ale u nás se jede formalismus nejhrubšího zrna, takže budem rádi, že pro tuto pětiletku úkoly splníme na 130% a budem si pískat, jaký jsme kujóni.
To není o nadbytečných předdůchodových výpravčích, co pobírají pár desítek tisíc, ale o miliardách co se prošustruje a rozkrade na ředitelství.
Zajímavé, že se bude vždycky optimalizovat na stavu uklizeček s minimální mzdou, ale nikdy nahoře, kde se rozkrádají miliardy.
Viz můj příspěvek na předchozí stránce.
A proto se stále vyplatí jezdit do Rakouska či Německa, kde posluha a úklid je líp placená, než kvalifikovaná středoškolská činnost v nějaké (polo)státní organizaci kterou rozkrádá její ODSácké vedení.
Vím o rodině, kde matka, dcera a už i vnučka jezdí posluhovat do Vídně. A vyplatí se jim to pomalu víc než kdyby měly vysokou.
To kaBrnak
ale někde se začít musí. Bohužel kapříci nahoře si rybník nevypustí, ale od čeho tu máme svobodné volby? Svobodu shromažďování? Svobodu zakládat hnutí a spolky?
Lepší se soužit ve Vídni za cizí, než doma za vlastní, to schvaluju, kdyby to dělalo víc lidí, třeba by to něco změnilo na běhu světa.
kačernovičáku, co sou nejaký drobný miliardy proti tomu tunelu ETCS a přihrávce zakázek AŽD, aby si tady za naše daňový prachy postavila a vodladila výrobky, a ty pak mohla cpát do zahraničí už za konkurenceschopný ceny – pže sami by na to nikdy neměli
to nemohli říct rovnou, že to nedají, a dělat subdodávku těm západním korporátům, co na to mají? pže stejně, uspějou v zahraničí vůbec v nejaké zakázce? podle mě stejně ne, ale ve výsledku tady máme další zkurvenej tunel že se budou do kolomotív v zůstatkové účetní hodnotě do 10MKč dávat dvě krabičky s cenou kolik že desítek mega? ty kundo, tak se tady hospodaří
@Behemot
zdroje jsou, eee su
https://valassky.denik.cz/zpravy_region/vsetin-doprava-vlak-nadrazi-terminal-otevreni-stavba-kveten-2024.html
a mašiny se kupují s dlouhodobou vizí a doslova za všechny prachy
https://zdopravy.cz/skoda-se-s-novou-belgickou-dcerou-pokusi-vymyslet-etcs-pro-zatopky-168758/
https://zdopravy.cz/cd-musi-zaplatit-skode-transportation-12-miliardy-korun-potvrdil-odvolaci-soud-90613/
To je naivní představa. Za těch 30 let se tu na železnici rozkradly desetinásobky toho co stojí ETCS.
Nicméně je to hezká ukázka, jak se vyplatí něco prolobovat na úrovni EU, a ne jen na úrovni států. To je pak vývar !
Ovšem dopracovat se ke skutečné rozkradené částce v rámci železnice, to by chtělo porovnat, co se na železnici vybudovalo od roku 1950 do roku 1985 a pak to srovnat s tím, co se nevybudovalo a nechalo zchátrat od 89. do dneška.
Ono je třeba si uvědomit, že se tu postavily i mraky nových nádraních budov za těch 40 let, a to jsou nějaké stovky miliard !
Jen ten hnusnej lykusák s kolejema co se noří do bažiny v České třebové, stál 17 miliard !!!
https://orlicky.denik.cz/zpravy_region/vizualizace-17-miliard-zeleznice-uzel-spravazeleznic-ceskatrebova18102024.html
To jsem zvědavý co za lykusák postávví v tom Králově poli. A kolikrát se to prodraží.
https://www.casopisstavebnictvi.cz/clanky-rekonstrukce-zeleznicni-stanice-brno-kralovo-pole.html
corona 4.11.2024 15:28
Fakt bych chtěl odpověď na konkrétní otázku, ale toho se tu asi nikdy nedočkám.
Já neříkám, že pan dráteník má lehký život. Jen chci, aby měl možnost kariérního růstu a za svou směnu si vydělat.
Opravdu netuším, co mají úkony Vámi uvedené společného s touto situací.
Pokud jste pracovník ve vedoucí pozici, musí být radost pod Vámi pracovat, protože talent na poroučení ten ve Vás je, že byste mohl exportovat do zahraničí!
Pan Krampus 4.11.2024 v 15:41
„..aby měl možnost kariérního růstu a za svou směnu si vydělat…“
– – –
Ne. Kariérní růst nenastane tím, že mu budeš cpát pro něj nepotřebné školení.
.
corona 4.11.2024 v 15:41
Co dělá vedoucí posunu na uzavřené trati při výměně drážního osvětlení?
Pan Krampus 4.11.2024 v 15:57
– – –
A nejel tam náhodou posunový díl…?
Netuším co myslíte pod pojmem posunový díl.
Když mi věcně odpovíte na pár otázek zkusím prohrabat archiv fotek a dodat Vám foto výkonu někam na úschovnu, třebas to pomůže usnout klidně.
1) Co dělá vedoucí posunu na uzavřené trati při výměně drážního osvětlení?
2) Co dělá vedoucí posunu na uzavřené trati při výměně drážního osvětlení, když je tam posunový díl?
3) Jak dlouho trvá školení na posun? (v hodinách)
4) Co je na práci posunu tak složitého, že by to v tomto konkrétním případě nezvládl dodatečným školením ošlehaný drážní dráteník?
Předem díky za odpovědi. PS: Pokud mě za tyto otázky pošlete někam za Ural vlakem, tak to asi nepřežiju ani tu cestu :D
Pan Krampus 4.11.2024 v 16:16
– – –
Pokud se někde pohybuje posunový díl, musí u toho být vedoucí posunu.
Nejsem drážní školař a informaci, kolik hodin trvá nakterou dopravní funkci výcvik neznám zpaměti.
Nezabíhej do detailů, co kdy má dělat posun. Stejně tě ty termíny nic neřeknou. Výše jsem psal, že bych ti s radostí dokopal ke spojení dvou 362 a jejich oživení, jen tak z legrace. Kochal bych se pohledem na tvůj vyjevený xicht neználka.
corona 4.11.2024 v 16:35
Já už nevím…buď jdu moc po povrchu, nebo moc do hloubky, moc složitě, nebo moc jednoduše.
Odpověď proč sedm trpaslíků musí měnit jednu Sněhurku? Takové moudré vysvětlení nedostanu asi z nikoho.
Hlavně že se trpaslíci mají důvod se vyvenčit a nádražáci si držet koryta do poslední šatnářky.
Pan Krampus 4.11.2024 v 16:53
– – –
Já u toho nebyl. Je mi ovšem jasné, proč tam byl vedoucí posunu, strojvedoucí, jeřábník, elektrikář. Možná ten další byl od jiné organizace a ten sedmá třeba revizák, co já vím. Rozhodně pro tenhle případ nemusíš až tolik fňukat, že ti vyfučely z kapsy prachy, které platíš státu v daních: https://modrarybka.eu/
Na druhou stranu na dráze jsou velmi komplikované bezpečnostní předpisy a postupy, když se opravuje na trati v provozu.
Protože tragédie při vykolejení vlaku co jede okolo 120km/h je pak velká.
Ne jako ŘSD které tam při opravě dá třicítku, auta okolo jezdí krokem, a ikdyž tam nějaký vohnout pohodí nějaké hřebíky a okolojedoucí auto píchne, tak je z toho nanejvýš nějaká boule.
To je prostě nesrovnatelné.
Nedávno jsem studoval to vykolejení cisternového vlaku v USA se zkapalněným vinylchloridem a ještě horšíma sračkama.
A jak se vohnouti rozhodli že nejlepší bude celé to podpálit. Takže lidem slzely oči až ve vedlejším emerickém státě, až tam ty splodiny nafoukal vítr. A stejně se ty sračky vsákly do půdy a do spodních vod.
A velké koncerny radostně zkupují okolní krachující farmy, bo se rozšířilo, že všechny produkty z desítky kilometrů vzdálených okolních farem jsou kontaminované a nikdo to nechce kupovat.
Kdyby v jůesej bouchl nějaký černobyl tak by polovina severní ameriky byla neobyvatelná.
Tím jsme se ale dostali poněkud daleko od železni a od toho jak to vypadá na železnicích kde nedodržují postupy a kde se katují kosty až tak, že v celých USA vykolejí denně aspoň 1 vlak a železničních nehod je tam denně několik.
Co by na tohle asi řekl číňan či japonec ?
Japonec nedokázal dodnes uklidit ani tu Fukušimu. Zamořuje radioaktivitou i oceán.
tvl nejvíc zamořenej máš podle mě ten chladič krve v lebeni
To nic nemění na tom, že Japonec nedokázal dostat Fukušimu do stavu, kdy je zasanováno a po všem. Na rozdíl třeba od Sovětů v Černobylu.
To byla odpověď na kaBrnaka, co by na to řekli japonští soudruzi.
no ti tam toho dostali tvl, kopneš do země vedle cesty a ve vrstvách kousek pod povrchem dostaneš vole dáfku větší jak za několik let z běžnýho pozadí
Sověti tedy Černobyl zasanovali do stavu, kdy je to pouze lokální záležitost. Japonci naopak selhali na plné čáře.
Sověti to prostě nechali 40 let ležet.
A pokud máš problém s tím, že Japonci řízeně vypouštějí vodu do odeánu, tak se nejdřív mrkni, jak Sověti házeli do Karského moře rovnou celé reaktory i s nevyhořelým palivem.
Pardon, mělo být s vyhořelým palivem.
Ach ta manipulační příslovce!
Sověti ŘÍZENĚ shodili do Karského moře reaktory z jaderných ponorek. Nic s Černobylem. Když tedy milujete to příslovce „řízeně“.
Sověti Černobyl zasanovali a udělali z něho po havárii lokální problém. Zato Japonci řízeně z toho udělali problém poloviny světa, který přetrvává.
Nějak nevidím ten problém poloviny světa v souvislosti s Fukušimou, pokud současně odmítáme problém poloviny světa s Karským mořem, kde skončilo, cituji: „17 tisíc kontejnerů a devatenáct lodí naložených radioaktivním odpadem, čtrnáct jaderných reaktorů, z nichž pět stále obsahuje vyhořelé palivo, 735 kontaminovaných strojních zařízení a jadernou ponorku K-27 se dvěma reaktory na palubě.“
A ke slovu „řízeně“ – já vnímám trochu rozdílů mezi vypouštěním radioaktivní vody v kontrolovaném a známém množství oproti vyhazování sudů s radioaktivním bordelem, které proreznou bůhvíkdy a nikdo není schopen říct, jaké množství toho mořské proudy roznesou a kam. Nemluvě o těch reaktorech s vyhořelým palivem, kdy se dokonce spekulovalo, že u té K-27 by mohlo dojít i k opětovnému nastartování jaderné reakce. Tomu bych tedy za „řízené“ zrovna neoznačil.
Nomad: Já bych třeba neřekl, že Japonci řízeně sanovali Fukušimu. Já jsem ty událsot tehdy sledoval.
Japonci lhali hůř než hejno Fialů, takže donutili celý svět, aby tam přijeli zástupci řady států a zjistili pravdu na místě samém. Pak se velmi dlouho diskutovalo, co se bude dělat, kde TEPCO dělalo Zagorku, protože se mu nechtělo nic platit. Následovalo velmi divoké a velmi dlouhé období, které se řízeně dá nazvat jen v silném alkoholickém opojení zasírající vnímání a rozum.
Japonsko zvládlo kulové s přehazovačkou. Věci se začali dít až s mezinárodní účastí. Slovo „řízeně“ používáte tedy v nějakém okrajovém kontextu, který je podivný.
Proti tomu Sověti zvládli Černobyl řízeně. Asi tak stotisíckrát řízeněji než Japonci Fukušimu.
To je jasny. 26. dubna dojde k vybuchu a teprve o mesic poydejc k evakuaci. Akce rizena jak bejk. Jeste chvilku fantazirujte…
@Ling, Koks:
Rád bych připomenul, že jsem reagoval na tvrzení tady Coxe, že „Japonec nedokázal dostat Fukušimu do stavu, kdy je zasanováno a po všem“. A jako příklad úspěšné sanace dával Černobyl. V tomto směru je japonská sanace řízená a velmi úspěšná. Pár kilometrů od elektrárny jsou města a vesnice, kde se na rozdíl od Pripjati normálně žije (ano, je to chudá oblast, vylidněná a zničená po tsunami, ale srovnávat to s Pripjatí opravdu nelze).
Nemluvil jsem o událostech bezprostředně po tsunami, kdy ovšem Japonci oproti Sovětům situaci zvládli taky, protože na rozdíl od Černobylu Fukušima nevybuchla a nezamořila vzdušným spadem půl Evropy. V podmínkách místa zničeného tsunami, kdy nebylo snadné k elektrárně vůbec dostat nějakou techniku, to zvládli skvěle.
Díky tomuhle spinování od lidí jako vy jsme v situaci, kdy se v Evropě naprosto nesmyslně zavřely jaderky a místo toho si užíváme dobrodiní solárů a větrníků.
To Nomad : pekny,ale ja mluvila o Cernobylu a reagovala na bagatelizovani Coxe. Jinak ja jsem posledni, kdo by jaderky nechtel, tak nevim, co jste kde vycetl:-)
@ling: pardon, špatně jsem si to od tebe přečetl.
Alan.Cox
5.11.2024 v 23:11
s vohledem na ničivost té vlnky, co spláchla ty pýčo celý MĚSTA a zařvaly tam tisíce, tak to zvládli nejhůř na 1-
extrémně zředěná voda pod úroveň pozadí není absolutně žádnej problém (navopak můžem spekulovat vo pozitivním vlivu velice nízkejch dávek), takže si tydle svoje kydy vstrč jednou pro vždy do prdele
Behemot:
Nomad: Já bych třeba neřekl, že Japonci řízeně sanovali Fukušimu. Já jsem ty událsot tehdy sledoval.
Japonci lhali hůř než hejno Fialů, takže donutili celý svět, aby tam přijeli zástupci řady států a zjistili pravdu na místě samém. Pak se velmi dlouho diskutovalo, co se bude dělat, kde TEPCO dělalo Zagorku, protože se mu nechtělo nic platit. Následovalo velmi divoké a velmi dlouhé období, které se řízeně dá nazvat jen v silném alkoholickém opojení zasírající vnímání a rozum.
Japonsko zvládlo kulové s přehazovačkou. Věci se začali dít až s mezinárodní účastí. Slovo „řízeně“ používáte tedy v nějakém okrajovém kontextu, který je podivný.
Proti tomu Sověti zvládli Černobyl řízeně. Asi tak stotisíckrát řízeněji než Japonci Fukušimu.
Ale prdlajs. :-P
@cox: Sověti řízeně dovedli Černobyl k výbuchu, na tom se s tebou shodnu. Dál už nic.
Cela tragedia zacala na prikaz chocholskych sudruhov z Kyjeva, aby odlozili planovanu skusku generatorov, lebo bolo treba splnit plan a elektrina by chybala.. ano, hlavny inziner Fomin mal mat gule a poslat ich do prdele (kedze skolena smena inzinerov a fyzikov, ktora uz taky test niekolkokrat robila, odisla) a nedat to neskusenym operatorom, ktori ani nevedeli, co maju robit.
Nie nezamoruje a odviedli tam kusisko prace. A ked uz Ti lezia na srdci Japonci, pozri sa ci uz je kompletne zlikvidovana A1 a kolko rokov to trvalo. A to mame na zadnom dvore.
je to dement…
Není to dement. Je to lhář.
Nebo lžete vy.
Havárie ve Fukušimě se stala v březnu 2011. Od té doby utíkala radioaktivita do vzduchu i do moře. V roce 2013 Japonsko přiznalo, že stále do moře utíká silně radioaktivní voda ve velkém množství. Žádné pouhé tritium. (https://www.reuters.com/article/us-japan-fukushima-pm-idUSBRE97601K20130808/)
Můžete dál lhát, jako to bylo zvládnuto, a „řízené“ – ale budete jen lhát.
Alan.Cox
5.11.2024 v 23:19
nic se nevykresluje, DALŠÍ!
@cox:
Takže tvoje argumentace ohledně současnosti je založena na jedenáct let starém článku? No to ses moc nevytáhnul.
Nomad: Přepisovat historii se Nomádovi zachtělo!
Je to neuvěřitelné, ale když chceš manipulovat v argumentaci, dělej to chytřeji a ne tak pitomě. Představ si, že události z roku X se popisují články, dokumenty, svědectvím a materiály z roku X a krtáce poté. To je překvápko, co? Koukáš jako sůva na drát, že?
Jestli budeš mít ještě takto pitomé „argumenty“, pak jsi ideální kardidát do týmu Fialy, Foltýna a Campera.
@cox:
Hele, když svoje tvrzení o tom, jak Japonci v současnosti zamořují oceán dokládáš článkem z roku 2013, tak kdo z nás dvou tady manipuluje? Jen se trapně pokoušíš odvrátit pozornost.
Prý u nás se strojvůdcema docela solidně vyjebávají ti soukromí dopravci. Jako ten mafoš z Leo expresu, tak ten žid se žlutými autobusy.
To bude ještě veselo.
A spousta mrtvých. USA náš vzor !
Přeci neexistuje kafe zadarmo!
Chápu dobře, že protože nikdo nedej bože propustí pana vedoucího posunu, dopadneme tu hned jako v USA?
Ať se propadnu do Západního Německa velebnosti…jestli takto někdo smýšlí o světě, pak to tu dotáhneme jak SSSR s Gorbačovem
Já bych vás poslal udržovat Bajkalsko-Amurskou magistrálu.
Nic takového, žádný veget v pohodlném klimatu tajgy.
Ale takhle budovat hezky již Stalinem naplánovanou strategickou „transpolární magistrálu“ o tisíc kiláků severněji, souběžně s tou stávající transsibiřskou.
Tam bych poslal makat celou naši vládu s s parlamentem a senilátem.
Tam zkušený pracovních jednou rukou zatlouká hřeby do pražců, druhou rukou s holí odhání rozzuřené hladové lední medvědy.
Nevěděl jsem o transsibiřské magistrále, neboli trati Salechard-Igarka, takže jste mi rozšířil obzory. V zimě mráz, v létě zabíjí komáři.
Po Stalinově smrti byla stavba železnice zastavena (půlka už byla postavena). Jenomže se později objevily v oblastech bohatá naleziště zemního plynu. A tak se postupně přistavují různé kousky.
V letech 2020-2030 se bude stavět část trati Salechard-Nadym. Myslím, že je to příležitost pro naší vládu i další dát si brigádu.
O „traspolární magistrále“ ví málokdo. Po hadráku se to neučilo a před hadrákem taky ne.
Nikdo neměl zájem se chlubit průsery co nadělal ukrajinský žid Chruščov.
Prakticky se snažil zničit vše co vybudoval Stalin.
Je snadné si domyslet, že ta železnce za polárním kruhem měla obrovský vojenský strategický význam.
A zároveň i obrovský hospodářský význam, protože bohaté naleziště všeho možného.
Takže po geniálním zásahu škůdce chruščova museli dopravovat betonové panely na stavbu ubikací pro těžaře vrtulníkama.
Velmi prozíravé a ekonomické, že by tomu i Klaus zatleskal.
Kromě toho se za Stalina budovaly tisicě kilometrů lesních ochranných pásů proti větrům které vysoušely ruské stepi. Takže tam najednou bylo víc vláhy a suché stepi bylo možné začít orat a něco tam pěstovat.
To Chruščov taky zastavil, zrušil na 500 lesních závodů co to měly na starost a z větší části ty lesní pásy nechal vykácet.
A chruščovovy „celiny“ to je kapitola sama pro sebe. Jak provádět sabotážní činnost v celostátním měřítku, blokovat „lidské zdroje“ na nesmyslné činnosti, které pak chyběly jinde.
Je o tom docela zajímavé video, jak Chruščov a banda jeho pejzatých soukmenovců od 50. let demontovali sovětský svaz až do rozkladu v 90. roce.
Chruščov byl svině mnohem větší než Stalin. Jeho politika byla podobná jako Fiala, Rakušan, Foltýn – postavená na tom, že za všechno může minulý lídr, antistalin.
Nase vlada by pomrela hruzou uz jen cestou tam. Ti neumi vzit do ruky ani zbran, ani lopatu.
No tak ty dvě dojnice ve vládě umí vzít do ruky aspoň vibrátor.
A vycházeje z toho cikánského vtipu, že lžička je semínko lopaty, by se dalo říct, že vibrátor je takový zmenšený model 100:1 sbíječky.
Takže teoreticky by se časem měly naučit i s tou sbíječkou.
Jen si ty dvě věci nesmí potom poplést.
Proc? Treba by konecne poprvy zazily orgasmus.
Pockej, az s tim busem pojede 75letej cekatel na doochod. To bude adrenalin. Prodejci zazitku pujdou zum Grund.
Myslíte s řidiči hnacích drážních vozidel? Protože strojvedoucí už tu alespoň 10 let nikdo není schopen „vyrobit“. Ono stejně „oprava“ lokomotivy někde v trati už dnes spočívá pouze ve vypnutí a zapnutí baterií v intervalu buď kuřácké anebo svačinové pauzy.
Junot:
„.. nikdo není schopen „vyrobit“…“
– – –
Ono taky téměř není z čeho. Školství nám během svobo&demo velmi pokročilo a ten materiál, co leze ze škol, už netuší, jak se používá vercajk. A nejen to – také obsluha strojů je příliš složitá, ba i barva rafiček na manometrech se jim plete…
Hele, cerstvej zazitek ze dneska s tim mladym Nemcem, co se jmenuje Mohamed a je na praxi v jinym tymu. Dneska rano shanka, kde ze borec je. Neprisel, vcera taky ne, zadna zprava na personalni stran nemoci, tak co se jako deje. Koukl jsem se do jeho elektronickejch pichacek a koukam… jeho prichody a odchody jsou neuveritelnej bordel a celkove za dva mesice nasbiral -26 hodin. Hmmm….? Jak to, ze si toho jeho vedouci pracovnik nevsiml?
Pak vse utichlo, ja jsem mel taky jinou praci.
Cestou na obed jsem potkal jeho nadrizeneho a tak se ho ptam, kde ma Mohameda. A ten spustil:
– Mohamed je u nas sice na praxi, ale firma za nej plati skole 30000 €, protoze pry ma delat na projektu pro nas. Vysledek jeho prace je ovsem nula a k tomu mu platime zradlo a jeste nejakou formu mzdy, co dostavaji vsichni praktikanti
– pred polednem se Mohameda podarilo kontaktovat, konecne vzal telefon. Prej je v Egypte, dostal o vikendu spontanni napad se tam zaletet podivat na jednu mesitu.
– kdy se vrati, zatim nevi
– vyhodit ho nemuzeme, protoze tohle se u praktikanta, ktery nema pracovni smlouvu, nepovazuje za poruseni pracovniho vztahu.
Takhle to funguje v Risi :-)
To Sysop
Hezky. Ale kvalit jisty slecny S. to nedosahuje. To je holcina, co zas pracuje u nas, lec ma psychicky obtize. V zasade tak ctyrikrat do roka a tak nas zas permanentne hazi pres palubu, kdyz ma vypsanej standby. Proste ten telefon nezvedne a nezvedne. Jenze protoze ma diagnozu, tak je nedotknutelna. Ze s tim dokaze prolezt pres pravidelny lekarsky kontroly je druha zahada. To snad musi bejt mimomanzelskej omyl samotnyho generalniho nebo nevime…
Re: Slecna Ling 5.11.2024 v 19:21
No ono v Risi staci mit jmeno Mohamed a clovek je nedotknutelnej tak nejak automaticky. A blby je, ze jich tam je jako sracek. Co s tim jako chteji Nemci delat, je zahadou. Tuhle jsem cetl o nejakym Dorfu s 230 obyvateli, kam jim ted lifrujou 100 imigrantu. Zrejme migrosi pockaji tak dve tri desetileti, az mistni diky nizke porodnosti vychcipaj a pak to tam rovnou prevezmou.
Sysop:
„..nasbiral -26 hodin.. firma za nej plati skole 30000 €.. platime zradlo a jeste nejakou formu mzdy.. vyhodit ho nemuzeme..“
– – –
Divný Německo.
To není jen tak. Všade od 5 k 0, i na slavným západě. Kdo to dělá? USA…? Čína…?
Nechápu…
Sysop
5.11.2024 v 19:11
a že příživníka nepustíte do baráku je porušení? eště vám tam neco ukradne žejo
Gesetz je tak kurevsky dojebanej, ze tyhle zkurveny mensiny, co jednou totalne rozkurvi Nemecko, proste maji zastani. Stojej za nima extra silny a mocny lobby, co si jakehokoli odpirace s chuti namazou na prsa a to velmi rychle.
Na druhou stranu, ja si davam kurevskyho majzla, abych nejakou takovou ves nevyfasoval do tymu. Pokud se to nekdy stane z duvodu nejakejch kvo kvo kvot, tak prisaham Bohu, ze se mnou takovej zmrd zazije totalni peklo, ovsem v ramci Gesetz.
Sysop: Bude žrát vepřový, jeho přímá nadřízená bude žena.
To Sysop
Jak si to peklo predstavujes? Myslim konkretne…aneb co bys treba udelal s tou nasi absenterkou?
Re: Slecna Ling 5.11.2024 v 20:20
Kdyby mi takhle nejakej zamestnanec nebral telefon, tak bych nejprve dohledl na to, jakou formou je ta jeho standby povinnost definovana a zanesena v pracovni smlouve, nebo jinem, pro nej zavaznem predpisu. Pokud to tam chybi, tak bych nejprve v klidu a bez rozruchu nechal tento detail doplnit, treba jako dodatek k pracovni smlouve. Znas to, Jenny, shora porad otravujou s nejakejma papirama, o nic nejde, tady to podepis a to je cely…
No, a pak bych zacal dokumentovat, vcetne svedku, kdy doslo k poruseni teto povinnosti. Nasledne vytykaci dopis, atd… az do napravy nestastnika, nebo jeho odstraneni. Jestli ma nejake osobni/zdravotni problemy je mozne, nicmene pracovni povinnosti neplni, firme vznika financni ztrata a je potreba to resit. Nemohu platit ridice autobusu s tim, ze on nechodi do prace, protoze ma papir, ze je slepej. Pokud by to narazilo na nejakej velkej odpor, treba advokata toho zamestnance, pak bych zrusil jeho pracovni misto bez nahrady. Proste redukce stavu, s beznou vypovedni lhutou, to se stava, doba je zla. Bud by buchta zjistila, ze ten jeji zdravotni stav se mezitim zlepsuje a telefony bude brat, nebo holt smolik. Nic nebrani tomu, po par mesicich udelat reorganizaci a na stejne misto pod jinym nazvem a miiiirne zmemenou pracovni naplni vzit nekoho jineho.
Mozna se i nabizi ji nabidnout nejakou formu leceni, aby byl videt pozitivni pristup zamestnavatele. Bud to pomuze a nebo je to o hrebik do jeji raqe vic s tim, ze i pres veskerou snahu zamestnavatele se situaci nedari resit a ta je nadale neudrzitelna.
Jednoduchy to urcite neni, to samozrejme chapu.
V pripade naseho slimaka bych to mel jednodussi. Chtel bych po nem dokumentaci jeho prace, vykaz cinnosti, denni prezentaci vysledku, posral by se z toho a nasledne bych jeho alma mater nechal pres pravnika vzkazat, ze neuvidi ani vorla a jestli budeme moc hodni, tak nebudeme dokonce ani vymahat vsechnu vzniklou skodu, protoze projekt jde k ledu, zakaznik nasranej, seriova vyroba nikde, urcite jsme mezitim na to kupovali i nejakou spesl vyrobni technologii… to cislo by melo hodne nul. No a zaver, ze mne to samozrejme velmi mrzi, rozhodne je potreba mladym podavat pomocnou ruku, ale tyto ztraty je potreba zaplatit…
No vždyť to byl ten plán. Oni si tu vytvoří chalifát a my na ně budeme pracovat.
A originální arabášovy a africké bantustány si oddechly že se zbavili té nejhorší lemplovské verbeže co u nich byla.
To se jim nelíbilo, že v jejich původních chalifátech a emirátech musí držet hubu a krok a makat.
Tak dostali nabídku od pejzatých že přijedou sem a tady na ně (na obě skupiny) budou makat bílí.
Kdo tento plán před víc jak 150 lety vymyslel, a začal ho skrze pejzaté neomarxisty Frankfurtské školy realizovat, to už je věc jiná.
Sysop
5.11.2024 v 20:08
to sou jako tak posraní napsat do šůle že ten jejich dement nic neumí, nic nedělá a místo chození do fabriky se zebral a vodletěl nekam do prdele? a že takovej dement je zadarmo drahej a ať škola kouká fofrem navalit nekoho funčního, nebo pěkně zacvaká prachy zpátky?
v normální zemi todle je na okamžitej vyhazov ze studia
Re: Behemot 6.11.2024 v 0:18
V normalni zemi snad, ale tady jsem v Nemecku. Tady je takova korektnost, az to triska dverma. Zkus rict, ze ten zkurvysyn je linej jak nazrany prase a z lochu nevylezes, protoze je to slimak a ne Rus.
Sysop
6.11.2024 v 7:04
tak nech to napíšó korektně :DD
Re: Behemot 6.11.2024 v 7:26
Cokoli, co neni v souladu s depopulaci, vymenou pohlavi a obyvatel
se stresta zastrelenimje nepripustne.Sysop:
Jseš v SM salónu a ještě nakukuješ do jinejch pokojů.
Re: Forge 5.11.2024 v 20:18
Jim tady z toho udelam klaster, ze budou cucet.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-divocaky-na-liberecku-lovi-elitni-odstrelovaci-myslivci-jsou-nastvani-40495796
Tak pokuty se sice nevybíraj(prej teda), ale za to tady mámo máme komanda hovad s dronama, noktovizorama, sniperovkama a nevim čim… prostě tu partu těch nedoplacenejch chudejch fízlů….
obzvlášť se mi líbí pasáž – Vyzýváme také občany, aby dbali pokynů policistů. Střílí se a skutečně jde o život…
nechtěli by jít už doprdele?
Shifty: Jistej generál před sto lety naprosto správně říkal: „Proč sme bourali Rakousko, když u koryt sou zase svině?“ To je ten samej princip. Svině se totiž bez ohledu na režim ke korytu vždycky prodere a když nablízku není žádnej řezník, tak má pré a obrůstá sádlem až to není hezký. Ovšem to se právě díky demografii pomalu mění. Ať si teda zatím kucí picaj po prasátkách jak je libo. Prasátka se nemaj kromě útěku jak bránit, zato přicházející melody boys z Afriky a Ázije, to bude jiný kafe. Ti jim zvednou mandle. A řekni mi upřímně, až půjde tlustý do tenkejch, budeš pomáhat českýmu (ex)fízlovi? Já se přiznám že rád pomůžu. Když ho uvidím se topit, s úsměvem na rtu mu hodím betonový záchranný kolo.
X-DDD prej betonový záchranný kolo tvl, to néééé :DDD
Ještě si přisadím, k čemu vlastně máme ty elitní odstřelovače? Aby odstřelovali divočáky a snad doufejme u toho nezabili nějaký civily? Nějak si nevzpomínám, kdy by někoho odstřelili a k něčemu to bylo dobrý, když šlo někde o kejhák civilům nebo tak… Takže tady platíme elitní squad, co střílí divoké vepře. No, jsem za to rád. Stejně jako že máme asi nejvíc generálů a dalších píč, co stojej miliardy, ale reálně jsou tu akorát tak k hovnu.
Za komunistů střelili nějakého lotra, co držel v chatě jako rukojmí vojáka a jeho dívku.
Dostal to, protože se akorát shýbl, podélně do páteře a přežil. U soudu pak dostal osmičku.
Zachránění pak tu partu pozvali na svatbu.
Odstřelovači údajně likvidují při požárech tlakové láhve hrozící výbuchem.
To neni udajne, to je fakt. Naposled letos nekdy v zari v Praglu.
Hroch: jako bonus ještě skončil na vozíku:
https://dvojka.rozhlas.cz/38-hodin-strachu-nebezpecneho-recividistu-mel-zlikvidovat-i-vlcak-arko-6942581
Hezky je, jak ta buchta, co o tom sepsala slinty, dostala vic, nez ti, co se zpocenou prdeli zachranovali rukojmi.
Nejlepší na tom je bejvalej soudruh, dnes velkej demokrad a křesťan jáhen Laňka. Stejně jako PePa, Komorous a další. A že toho fízlovsko-vojáčkovskýho šitu tady máme…
Dneska jsem na jedne nejmenovane ceske cerpacce natrefil na obsluhu, coz je bejvalej lampas v doochodu a je velmi spokojenej. Na benelince bere za nocni tricet cistyho, k tomu mu chodi duchod s vysluhama dalsich petadvacet a prej s tim docela dobre vyzije…
Staryprasak 5.11.2024 v 9:01
– – –
Jáhen Státní bezpečnosti Laňka je zajímavý případ. Používám jej s oblibou k otloukání o čumec libtardům, podobně jako výroky bří Mašínů o Havlovi.
Jsemť nedovtipa, ale nějak mi nedochází, jak by měl plk. ThDr. Mgr. Jiří Ignác Laňka, Ph.D. působit na libtardy, ani jak souvisí s pohledem Mašínů na Havla…
jizlivec:
Jáhen StB Laňka je příkladem hodného demokratického svobodomyslného křesťana, který přece NEMOHL páchat jakékoli zlo. Už vůbec ne v nějaké příšerné složce, jakou byla zlá komunistická StB, to ví přece každý libtard.
Václav Havel, morální ztělesnění tohoto světa, by přece nikdy nemohl být pěstován estébáky, probůh…
https://youtu.be/t1V7y8AkAew?si=nM9Kq2CTk6MSxLPc&t=73
* * *
Stačí, nebo ještě podrobněji…?
+100
Mozna by stacil „Test Ondreje Vetcheho“. Pokud by mu s usmevem a podekovanim podal ruku, pak je Lanka zarucene komunisticka svine.
Jo jo, Ondra Vetchej, známej havloid údajně s italskejma předkama kerý ovšem pocházeli z Haliče. Další pan spravedlivej jehož fotr František Vetchý byl v padesátejch letech u StB v Jihlavě a krom jinýho se podílel i na případu Babice. A takovej ksindl tady dlouhodobě tolerujeme…
Ondřej ví, že si odměnu od režimu musí zasloužit a vyvíjet aktivitu, aby byl vidět.
Stačí se zeptat dle Vetchého, jestli chtěl někdy zabít Husáka.
corona: už trochu začínám rozumět, teď ještě do toho ten Vetchý…
No s vetchym Ondrou je to prece jednoduche – prohlasil, ze komunistovi by nikdy nepodal ruku a hned na to spechal na Hrad pro metal od PePa. Normalni srac. Bud mel drzet zobak, nebo si ten metal nemel brat.
co chceš vod židáka?
Upozorňuji autora té pičoviny že na pičoviny tu mám copyright já!
Zkus mu to nabidnout aspon jako franchisu, at aspon neco z toho vytriskas.
Užs vyřešil ten svůj vleklej problém se Sajmi?
Panelákovej Pičus 5.11.2024 v 16:36
Nebývalo to tu dřív více ANCAP friendly?
ser na něj, je to pyčus
Užs vyřešil ten svůj vleklej problém se Sajmi?
to čo trepeš dědku
Sajmi koule přece
Nikdo vám nebrání v používání porcelánu!
(https://www.ancap.cz/)
Urza se vysral na knizky a dela do strepu?
Brzy se na d-fensovi objeví článek o kvalitě a výhodách italského porcelánu.
Užs vyřešil ten svůj vleklej problém se Sajmi?
dědku ses nák šprajcnul tvl
@Alan Cox Proč si speciální exempláře psychopatů z Moskvy mají potřebu dávat tak pitomé přezdívky, Sergeji Duraku Пролхантe, se stydíte? Dokážeš tento kulturní fenomém vysvětlit? Jen kvůli tomu si tě na chvíli vyndám z VIP seznamu.
Otázka je kolik železničářů dle předpisu chybělo při té opravě mostu, kterýžto se pak zřítil na projíždějící vlak a zařvalo tam několik lidí.
Pokud vím, tak se to nikdy pořádně nevyšetřilo. Jako vždy se to svedlo na nějakého vohnouta co byl nejníž a neměl prachy na právníka.
Podobně nedávno ta srážka dvou vlaků, kde na trati zcela chybělo zabezpečovací zařízení, byť tam chybělo „jen“ na půl roku.
Ojeb a vohnoutství kam se podíváš, a nehody jsou logicky čím dál častější.
Zdá se mi že autor článku pláče na špatném hrobě.