Jsem neočkovaný vrah a jsem na to hrdý! - zpět na článek

Počet komentářů: 194

  1. Huh! „Kovidový zápal plic“ :) ….. jak se prosím pozná od „zápalu plic“? :o)))

    1. Že jste pozitivní na covid, takže zápal plic nikdo neléčí a končíte až v nemocnici. Čemuž by se dalo předejít, kdyby pozitivní PCR test neznamenal pro doktory bianco šek na vysrání se na pacienta.

      1. :o) … vlastně :o(

    2. Milý Honzo,
      o napadení plic koronavirem zde velmi obšírně a velmi dobře pojednal autor Challenger, zkuste si ten článek pod jeho jménem najít.
      Pokud jde o mne, v přijímací zprávě kromě odborných lékařských pindů je popis RTG mých plic se závěrem „kovidová plíce,“ takže jistá specifika od normálního zápalu plic tam nejspíše budou, ale to se zeptejte jinde.
      V reálu je to tak, že se nemůžete zcela nadechnout, protože vás to nutí ke kašli. Plíce máte zaplněné tekutinou, čímž je velmi ztížen přenos kyslíku do krve.
      A teď je to už jen o tom, jestli máte kliku nebo ne. Tedy jestli koktejl koňských dávek kortikoidů a vitamínů, které do vás cpou každý den, vás vrátí zpátky, nebo se vaše přetížené plíce pomalinku roztrhají. Já měl tu obrovskou kliku, že tekutina ustoupila. I tak jsem v době propuštění dokázal v kuse říct maximálně pět slov, než jsem se musel znova nadechnout. Snížená saturace má tři zjevné stupně – přibzdívání kyslíku nosními dirkami, maskou, a intubací (ale to už jste na JIP v bezvědomí).

      Kolega vedle mne, který přišel přibližně ve stejném stavu jako já, měl masku, já hadičku v nose. Kolega vedle mne měl tak úporné záchvaty kašle, až jsem mu musel párkrát volat sestřičky, protože jsem se bál, že se udusí.
      A když k tomu připočtete 14 dní trvající horečky neklesající pod 39°C, věřte, že se velmi dobře dozvíte, jak vypadá dno.
      Nevím, jak vypadá zápal plic, ale ten si skoro vždy odležíte doma.
      Stačí?

      1. PAKO-: „normální zápal plic“ vypadá tak, že po cca 4-5 dnech vysokých teplot, kdy nepomáhají ATB, frčíte na rentgen, kde Vám ho identifikují a jedete antibiotika silnější (takže místo Klacidu 500 2x denně jedete 1000 3x denně nebo si dáte jinou dobrotu, třeba Tetracyklin).

        Ne tak, že máte 14 dnů horečky přes 39, ležíte doma a pak v pokročilém stádiu končíte na JIP.

        Tj. Vy vůbec netušíte, jestli jste mohl taky na pohodu ležet doma, protože Vás odmítli léčit. Ne možná explicitně, že by Vám to někdo řekl (sorry PAKO, na Vás serem, ležte doma), ale systémově (PCR pozitivní = zůstat doma a čekat co bude). Možná, kdybyste skončil po 4 dnech na rentgenu, byl byste na to šup doma s ATB a vodu na plicích byste neměl a horečky by po 2 dnech ustoupily taky. Možná ne, třeba je to fakt „covidový zápal plic“. Jen způsob, jakým to probíhá tomu moc nenasvědčuje, protože je to vždycky stejné – nejdřív se dva týdny nic neléčí (a překonat zápal plic bez ATB fakt není sranda) a pak se hasí průser. Třeba sem přijde někdo, kdo to dokáže smysluplně vysvětlit, proč to tak musí být, nicméně já mám větší obavu z neschopných a neochotných doktorů než z covidu (a jsem na to připraven, tj. vím, kde je nejbližší RTG mimo běžnou kliniku a pokud by se na mě obvoďák vybodl – což je s ohledem na zkušenosti téměř jistota – klidně si to zaplatím ze svého).

        1. Též může existovat nenormální (nespecifický) zánět plic.
          Bez vysoké teploty, možná jen se zvýšenou – ale bez teploměru nepozorovatelnou, bez zimnice, jen s nočním kašláním, neodstranitelným volně dostupnými prostředky. Se zřetelnou fyzickou nevýkonností v zaměstnání, kde je fyz. výkon potřebný, s téměř neodolatelnou vhodností si v socce sednout.
          Ty fyzické projevy vedly tak po 10-14 dnech k oslovení lékaře: výsledek byl „rozsáhlý infiltrát… “ na snímku, jedno a po týdnu druhé antibiotikum a pak 14 dnů nefungující střeva (nevstřebávající tekutinu) z toho všeho. Ale tak po měsíci, doma jen nakonec – po dobu té sračky a minus přes 10 kg vodní hmotnosti, z toho byl člověk venku, zůstalo jen občasné sýpání a kašlání po větší zátěži, tak rok, dva. Vše se odehrálo v 2015. Tehdy ještě lékařská péče fungovala. Dnes by byl člověk mrtvej a samože kovid.
          Jo, v práci to po něm nikdo nechyt.

          1. úryvky z březnového záznamu – Dr. Peter McCullough – Svědectví před senátní komisí o léčbě covidu-19

            V podstatě říká, že to je první smrtelná nemoc v historii, která se léčí tak, že se neléčí. Pak si člověk může vážně myslet jestli tu vůbec nějaká nemoc je, nebo zdali, ta nová nemoc a úmrtí nejsou jen důsledek toho, že se lékaří na pacienty v primární sféře vykašlali…

            „Časem došlo k tomu, že my v Americe jsme se dostali do cyklu, kdy nedáváme žádné informace o léčbách… pacienti si myslí, že virus je neléčitelný. Jdou tedy za lékařem, kde dostanou diagnózu… já jsem covid prodělal, moje žena také, můj otec v pečovatelském domě to stejné… dostanete diagnostický test, který říká: Jste covid pozitivní, běžte domů. Dostanu nějakou léčbu? Ne. Mohu někam zavolat? Ne. Nějaké linky? Ne. Nějaké výzkumné linky? Ne. To je standardní péče v USA, a pokud bychom dnes zašli na testovací místa v Texasu, vsadím se, že tohle je standardní péče. Vsadím se o to. Není divu, že jsme v Texasu měli 45 tisíc úmrtí.

            Vůbec nikde se nemluví o léčbě. Vůbec nikde. Alespoň v USA je pár hrdinů… Americká společnost lékařů a chirurgů do toho šla. Identifikovali 35 léčebných center v Texasu… ví, jaká to jsou. Mají pohotovostní linky… pomohli dr. Hallovi dát dohromady tuto stručnou brožuru, ale existuje i detailnější, která dává lidem alespoň šanci na to, získat nějaké informace. To je naprostá parodie, když tu máme smrtelné onemocnění a neléčit ho. Národní zdravotnický institut a Americká společnost infekčních chorob začali zveřejňovat postupy k léčbě covidu-19, a do dnešního dne se téměř výhradně zaměřují na hospitalizované pacienty.

            Tohle je vážně snadný úkol, se kterým si dokážeme poradit. To hlavní je, že spousta lékařů se stáhla… když jim pacienti volají, říkají: Covid neléčím. Když se těch lékařů ptám: Proč neléčíte covid? Říkají: Žádná léčba není. Ptám se: Ale voláte jim o dva dny později, jaký je jejich stav? Ne. Co to je? To není: Neléčím covid. To je: Už mi na tom nezáleží. To je ztráta soucitu. V naší zemi v lékařském oboru máme krizi soucitu. To se děje v naší sféře.

            Ale pokud lékaři říkají pacientům, že neléčí covid, dobře… ale volají jim o dva dny později a pomáhají jim získat kyslík a zjistit jejich stav? Pokud je odpověď ne, to je porušení Hippokratovy přísahy… a to je na nás. A říkám vám, že v lékařství se musíme vážně nad sebou zamyslet.“

        2. fatdwi: že existuje virový zápal plic vám asi uniklo. Na ten jsou vám antibiotika prd platná, maximálně jako podpůrná léčka, pokud by se k nemoci přidal ještě bakteriální zánět. Proto se těm nemocným podávají kortikoidy, protože tlumí imunitní reakci organizmu. Plíce jsou totiž zaplaveny bílými krvinkami, které brání přenosu kyslíku. V podstatě je pro vás v takové situaci snížená imunitní reakce výhodnější.

          A strašně moc mě baví, jak se tu mění náhled na covid. Loni jsem tu diskutoval s lidmi, co tvrdili, že žádný covid není (teda jeden jedinec to tvrdí dodnes). Pak se to posunulo a byla to rýmička, kterou se chcete záměrně nakazit, protože to je brnkačka. Pak se to posunulo do pozice, že to kosí staré a obézní, ale je to jejich chyba, protože se měli izolovat. A teď tu jede nadávání na doktory, že špatně léčí. Přitom většina diskutérů tu odmítá chodit na testy. Když už jsou náhodou objeveni jako pozitivní, tak tu kolují návody na samoléčbu koňským odčervovadlem, antivirotikem nebo bělidlem. Ono je pro doktory těžké vás léčit, když léčit nechcete. Po čtrnácti dnech domácího huntování si zavoláte záchranku a chcete ty „protilátky“ (což je další úsměvná situace, protože jde o to samé, co vám vlastně dodá vakcína).

          Neříkám, že všechny lékařské postupy jsou ideální, že všichni mají stejnou péči, že by se spousta věcí nedala zlepšit. Ale tak si přečtete třeba příspěvky záchranářů a lidí z covidárií na twitteru, v jakém stavu se k nim dostávají samoléčitelé. Navíc na viry opravdu moc léčebných postupů není. Brát kortikoidy preventivně po pozitivní PCR testu opravdu nechcete. Statisíce dávek protilátek nebo remdesiviru také nemáme.

          Pořád mi z toho jednoznačně vychází, že raději půjdu do miniaturního, ale kontrolovaného rizika s vakcínou než do covidu. Side efekt, že o dvě třetiny snižuji případné šíření viru (viz studie v Science), je bonusem, který také pomůže. Někteří odmítači očkování se ani moc neliší od lidí z devatenáctého století, kteří věřili, že po vakcinaci proti neštovicím se z nich stanou krávy. Viz názory o změně DNA. A poslední komentář, vakcíny na covid nejsou první vyrobené tak rychle, tuším už v sedmdesátých letech se miliony lidí očkovali proti prasečí chřipce vakcínou vyrobenou a otestovanou za dva měsíce. Ale ono je jednoduší věřit, že všude je spiknutí s vyhlazením lidstva, místo abych si přiznal, že pro farmacii je pro jako jakýkoliv jiný byznys výhodnější produkovat velké množství fungujících produktů…

          1. Lžeš, psycho. Stále ti samí lidé mají stále ty samé názory.

            Že covid neexistuje tu razí stále ty samé nicky (resp. zerga nahradil jacq).

            Že covid je rýmička tu razí stále ty samé nicky (které oficiálně covid prodělaly a rýmička to pro ně byla – těžko jim to vyvracet, že?)

            Stejně tak já a mně podobní celé ty 2 roky naprosto konsistentně a bez jediné změny tvrdíme, že covid existuje, ve věkové kategorii pod 50 let to není vážné ohrožení ale kdokoli může mít smůlu v genetické loterii a proto je lepší zbytečně neriskovat, ale vládní opatření jsou naprosto nepřiměřeně represivní, epidemiologicky i lékařsky nesmyslná, podléhající dogmatismu, fanatismu a hysterii a škodící, nikoli pomáhající.

            Stejně tak narativ o totálním selhání lékařské péče naprostým odmítáním léčby kohokoli, kdo má PCR+ test, tu jede stejným způsobem od prvopočátku – viz ten článek, jak chlap chytil anginu a doktorka by jej nechala zemřít bez léčby.

            Ditto ty lži o „miniaturním“ riziku vakcín. Podle nejoficiálnějších dat CDC a francouzského ekvivalentu ÚZIS je pro skupinu <40 riziko zánětu srdce/osrdečnice pro Pfizer 1:50,000, pro Modernu asi 1:75,000, riziko trombózy po AstraZenece 1:100,000. Jenže to by platilo pro jednu dávku – a covidisti požadují a násilím vynucují mnohonásobné přeočkování 6x. To už i pro Pfizer riziko vyšplhá na cca. 1:7000.

            Riziko zánětu srdce/osrdečnice 1:7000 je u tebe "miniaturní riziko" a kdo je odmítá, to je idiot na úrovni středověku a tmář?

            Že máš ty lži a lživou dehonestaci podvodnými nálepkami zapotřebí.

            1. Nesouhlasím s interpretací konzistentnosti názorů, ale to asi není důležité. Zrovna s Vámi diskutuji rád a klidně bych si s Vámi šel o všem pokecat do hospody.
              Co se týče zánětu srdce/osrdečnice. Ty pravděpodobnosti potvrzuji, ale nevidím je jako problematické. U očkování totiž následně počítám s klidovým režimem a sleduji se. Současně obvyklý průběh zánětu je takový, že za pár dní odezní i bez medikace.

              Oproti tomu, ve skupině 30-39 neočkovaných je aktuální týdenní přírůstek na JIP na hodnotě 1:20000, u hospitalizace 1:3000. Pravděpodobnosti sice vychází z malých čísel, ale jsou to čísla za týden. U dlouhodobých následků Covidu (longCovid) jsou ty pravděpodobnosti ještě o řád až dva vyšší. Takže ano, mně to riziko problémů po vakcíně vychází jako miniaturní ve srovnání s riziky covidu.

              U mé připomínky s krávami jsem negeneralizoval a použil slovo někteří, právě abych se vyhnul paušalizaci. Ale ano, lidi co tvrdí nesmysly o editaci DNA, řadím na stejnou úroveň.

          2. Ono nejde ani tak o rychlost vývoje ale o délku testování možných vedlejších účinků. A tuto délku nejde odrbat, kór když jde o nový typ vakcíny, který nebyl nikdy předtím uveden na trh a řádně otestován. Očkování proti chřipce zde již existovalo, jen se změnil kmen na N1H1 a bylo to v roce 2009 a v žádném případě nešlo o mRNA vakcíny. Ty se snažili neúspěšně vyvinout vůči SARS1 a MERS. Také jste asi nikdy neslyšel o vakcíně Pandemrix a vedlejších účincích v podobě narkolepsie – https://www.tribune.cz/archiv/narkolepsii-spustily-protilatky-proti-virovemu-proteinu/ A o tom to je – nikdo soudný 100% netvrdí, že vakcíny proti Covidu jsou nebezpečné, ale ten potenciál tu prostě je. CDC tvrdí, že má nahlášeno více nežádoucích účinků jako všechny vakcíny za nekolik posledních dekád. A nyní tím chtějí očkovat 5leté děti. Toto jsou fakta ale vy lidi, kteří s nimi operují demagogicky považujete za tmáře z 19. století.

      2. :o)))))) Milé pako, vím dobře, že nemá naprosto žádný smysl vymlouvat víru někomu, kdo našel podobu Ježíše v bramborových lupíncích :) Když máš na papíře napsáno, žes měl kovidovou plíci, tak hold měls kovidovou plíci :o)
        Jenom z mých zkušeností s „nekovidovým“ zápalem plic. Já strávil se zánětem plic, jednostranným, ložisko velikosti dlaně, u srdce, a zánětem nosní dutiny na stejné straně celkem 4 týdny v nemocnici. Měl jsem i horečky kolem 40, ale rychle to srazil čípek. Asi antikovidový :) Projevilo se to i arytmií srdce, bylo podezření i na zánět srdečního svalu. Celé to bylo zanedbáním ze strany doktorů, kteří dvakrát předtím odbyli nějakým práškem proti horečce a měl jsem být fit, já simulant. A takto se ten zánět rozjel v dýchacích cestách. Ale bylo to před mnoha lety, dnes bych byl na „kovidáriu“ a byl bych „léčen“ na COVID®. A to by mě dost možná stálo život. Ty kovidová plíce :o))

        1. Když se příliš dlouho hádáte s blbcem, ani nepostřehnete, že se hádají blbci dva. Kovidový zápal plic nemá ložisko. Plíce máte napadené celé. Ale já vám vaši víru brát nehodlám, myslete si co chcete. Tady to není o víře nebo nevíře, smysl článku byl o tom, že farmacie nastavila neuvěřitelný tunel do naší zdravotní kasy, a místo toho, aby se efektivněji léčila například rakovina, se posílají peníze fajzru za nic neřešíci sračky, které pan doktor Kubek označuje jako spásu.

          1. Covidovy zapal plic. Ja se poseru.
            Zadny COVID jako specificka nemoc nebyl nikde nikdy definovan, zadny virus nebyl nikdy nikde izolovan, zadna procedura nebyla nikdy nikde provedena dokazujici ze by nejaky virus zpusoboval nejakou nemoc. Jsou to vsechno blaboly, totalni sracky. Virus je pocitacovy in silico model a zapal plic je zapal plic. Nic covidovyho neni, rozhodne ne zapal plic, protoze zadnej covid neni.
            Jestli nekde nejakej murdc ma pocit ze nejakej zapal plic je covidovej tak je to proto ze mudrc ma vyjebanej mozek covidovou propagandou (to jedina zalezitost ohledne ktery covid existuje) pripadne proto ze nejakej jinej mudrc se na danyho pacienta vysral a nechal jeho nachlazeni dojit tak daleko ze dostal zapal plic, pripadne oboji dohromady.
            ZADNEJ COVID NEEXISTUJE. WRAP YOUR HEAD AROUND IT!

            1. Tady je celý genom toho viru
              https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/NC_045512 – originál Wuhan. Pokud tě zajímají další mutace UTFG: „Complete Genome Sequence SARS-CoV-2“. Pokud ti tohle nestačí musíš si to svinstvo izolovat a genově analyzovat sám.

              1. U Svatýho Kukufáče, v tom aby se prase vyznalo. Na jedné straně to je úplně jasné, neb každý si může prohlédnout dle odkazu „celý genom viru“ z Wuhanu, natotataratata a podobného je několik obrazovek, na druhé straně v_této_době profesor Alexandr Alexandrovič Reďko veřejně a srozumitelně prohlásil, že dosud se nikomu nepodařilo izolovat virus SARS-Cov-2. To mi připadá jako něco s pánembohem. Ten sice je dle tlustých knih přítomen a pochybovači o této bezpochybné pravdě se nemívali dobře, na druhou stranu jeho přítomost je jaksi – duchovní, rozhodně nemakavá a nedokazatelná.
                Přihrajte sem nějakou babu, aby radila. Ale ne takovou, co z má kovid bordelu profit.

                1. Pokud Reďko (mimochodem, jediné, co se o tom člověku dá najít, je tenhle jeho výrok na aeronetech a spol) tvrdí, že virus nebyl izolován, načež někdo prohlásí „hle, genom onoho viru je zde“, ocitá se pan profesor v blbé situaci, kdy dokázat platnost jeho výroku lze pouze důkazem o tom, že ten zmiňovaný genom je fake.

                  Předpokládám, že už o něm nikdy neuslyšíme.

                  1. Máte pravdu, úplně nezpochybnitelnou, prostě kovidovou.
                    Okolnost, že myšlenky jmenovaného jsou předmětem článku „Lež a manipulace v prohlášeních doktora Reďko…“ na stránkách factcheck – právo na pravdu, mi měla být důrazným varováním. Přiznávám, že jsem dal průchod své kovid neuvědomělosti a slibuji, že se již nedám svésti na trnitou cestu hříchu.

                    Totiž jinak okolnost, že něco stojí tamnímu Klemperovi a detektorům rizik za to, aby sestavovali filipiku, může znamenat, že na tom něco je.
                    Možná mi uniklo, ale který z takových strážců pravdy a lásky rozporoval ty betonové vládní/expertní kovid informace, které se postupem doby staly – nepřesnými. A že to bylo nějakých informací. (volně dle Cimrmana)

                    1. No můžete to ve své odpovědi zesměšňovat jak chcete, situace je však následující:
                      – někdo prohlásí A
                      – jiný rozporuje tvrzení A důkazním materiálem B
                      – jediný způsob, jak udržet tvrzení A ve hře (nikoli jej dokázat, nepleťte si pojmy), je zneplatnit důkaz B

                      Míč je tedy na Reďkově straně hřiště, ale jak jsem již psal, není o něm ani vidu, ani slechu. Pročpak?

                    2. Takhle to asi funguje v nějakém flink tanku, nebo na fakultě sociálních věd a podobné při nácviku hřiště a míčů.

                      Řekl jsem před mnoha lety, proč nějaká světla nesvítí. Nezajímala mě následná reakce revizáka s měřákem a kamsi strkanými dráty, stejně jako s ním souhlasné kecy mamrdů dělníků, co kolem léta chodili a „věděli nejlíp“.

                      Sral_jsem na ně všechny, vědom si svojí pravdy. (Žádné hřiště, žádný míč.)

                      Pak vše utichlo. Přišli řemeslníci elektrikáři, pozapojovali nezapojené, pak řemeslníci zedníci, uhladili co se dalo a bylo po ptákách, vše svítilo, jak mělo.

                    3. Ano, tohle myslím spoustu věcí plně vysvětluje.

              2. Tak vzhledem k tomu ze virus NIKDY nebyl izolovan respektive purifikovan tak ten udajny genom si soudruzi z ncbi muzou zastrcit do prdele. Virus existuje pouze v IN SILICO forme, to znamena v pocitaci. Je to slepenec nejakejch udajnejch genetickejch kdovi ceho. Zadnej virus neexistuje. Nikde ho nikdo nema, nikde neexistuje zaznam ze by ho nekdo izoloval.
                Jak teda asi ten genom dali dohromady kdyz virus nikdy neizolovali? Tezko.

      3. Pracuji v nemocnici, ve velké a dlouho a já jsem na tenhle web definitivně zanevřel. To je snad 20 let a tak jsem se těšil na články v pondělí, kdy byl web nedostupný pro nával návštěvnosti.

        Články a lži, nesmysly, účelová tvrzení vycucaná z prstu, „podpořená“ podobnými větami:

        „Na můj přímý dotaz, zda je vhodné, abych si šel píchnout fajzra, zašeptala: „Nedělejte to…“ Prakticky každý doktor, se kterým jsem od té doby mluvil, mi řekl totéž, jen mi na to ani jeden nedal štempl, protože se boji, že by je apoštol kovidové církve Kubek připravil o chleba.“
        – a tohle je jako ta pravda. Tak se zastav někam v místě bydliště na ARO, infekci, aktuálně většinu JIP a zkus to doktorovi ve službě popovídat.

        A tohle:
        „Doktorka se mě při prvním odběru zeptala, zda jsem se nechal očkovat. Po mé nesouhlasné odpovědi prohlásila, že je to dobře, protože očkování by mé protilátky znehodnotilo a krevní plazma by nebyla k použití pro kovidové pacienty.“

        – krevní plazma nepomáhá troubo, jenom se to k tobě nedoneslo, tak hledej a zase dělej chytrého.

        Končím, už nemůžu a nutí mě to tyhle bláboly a ukřivděné rádobychytré kecy idiotů, kteří ve skutečnosti o skutečném stavu v nemocnicích vůbec nic neví. Lžete a víte to.
        Tak využívám toho kteréhosi článku a sbohem D-Fensi. Ach jo.

        1. Tak to asi D-FENS krachne. Na tobě to tady viselo.
          Doufám, že v té nemocnici jenom uklízíš a nesvěří ti nic od smetáku nahoru.

        2. Krevní plazma prodělaných nepomáhá na léčbu COVID? Sakrblé, to byste měl hned napsat Thomayerově nemocnici, FN Hradec, FN Brno a Ústřední vojenské nemocnici!

          Tam všude tomu bludu totiž věří!

          https://www.vitalia.cz/clanky/krevni-plazma-po-covid-19-odbery/
          https://www.e15.cz/domaci/lekari-volaji-po-covidove-plazme-potrebujeme-vice-darcu-apeluje-primar-uvn-1374427

          Nebo že by to bylo jinak?

          1. Jan Mrcasik: Informace se v čase mění a ohledně Covidu bohužel velmi rychle. Já nabízel rekonvalescentní plazma na jaře tohoto roku a zálem ve FN Ostrava nebyl žádný. A tento týden se objevil tento článek : https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/rekonvalescentni-plazma-na-covid-nezabira-who-doporucuje-od-lecby-ustoupit-40380416

            1. Inu, informace se skutečně mění rychle. Zajímavé ovšem je, že všechny takové „studie způsobující změnu informací“ bez jediné výjimky vycházejí se závěrem, že žádná léčba (dokonce ani symptomatická) neexistuje, že žádná pomoc neexistuje, žádné zmírnění neexistuje – a „jediné řešení“ je tedy 68 posilujících dávek vakcín.

              Viděl jsem dost takových studií na to, abych byl skeptický (zejména v otázce nastavení vstupních parametrů tak, aby terapeutický prostředek cíleně neměl sílu pomoci pacientovi).

              1. Jelikož nejsem odborník na rekonvalescentní plazmu, tak jsem nucen vycházet z oficiálních zdrojů a vlastních zkušeností z praxe. Mimochodem o té plazmě se už dluho nemluví ani jsem nezaznamenal výzvy, že na trhu chybí – a to jsem pravidelný dárce. Tvé odkazy jsou rok staré, takže ty změny nejsou v tomto púřípadě až tak rychlé.

                1. BigPHARMA uvedla na trh léky proti covid-19, takže potřebují, aby nemocnice začaly používat komerční preparáty místo plazmy.

                  1. Na to jiste vybehne nejaka nezavisla studie financovana BigPharma, ze smeroplatne nejsou protilatky, ale hladina chemie v krevni plazme.

            2. Po skúsenostiach s tým, čo WHO odporúčalo počas ostatných dvoch rokoch (a tým, ako ich prioritou bolo, aby sa vírus nenazýval „čínsky“, a akékoľvek informácie pochádzajúce z Taiwanu boli úplne ignorované), by som povedal, že sa treba zariadiť presne opačne voči tomu, čo odporúčajú.

        3. Milý pane z nemocnice, proč bych si to vymýšlel?
          Nemám k tomu jediný důvod.

        4. Tak papa…

  2. Jen tak pro zasmání: na jednom blogu v diskuzi mě dostal diskutující, který obhajoval očkování tím, že „očkování zdravému člověku neublíží“.

  3. Myslím, že autor se s tím závěrem naprosto trefil. Je to podobná situace, jako když někdo šlápne do houna. Inteligentní jedinec si nenápadně utře botu, takticky se vzdálí z místa činu a dělá, jako že se nic nestalo. Dement se zastaví, začne nadávat, obviňovat svoje okolí, točí se v tom a pořádně to ještě rozmázne (obrazně i doslova). A tím ze sebe udělá ještě většího dementa.
    No a s kovidohysterií je to podobné. Osoby zodpovědné za řešení „krize“, které zkazily co se dalo a zoufalci, kteří si nechali píchnout několikátou tečku, která je jim k ničemu, nechtějí přiznat, že se mýlili a proto se zarytým a čím dál více fanatickým zanícením prudí všechny ostatní. Aniž by si ve svojí hlouposti uvědomili, že tak ze sebe dělají ještě větší hlupáky, neboť soudnost a racionalita je již zcela opustila. Jakákoli diskuze s nimi je zbytečná, protože oni už blbci zůstanou, ale vy se akorát naštvete a znechutíte.

    1. vono je taky docela dobře možný si vod srdce zanadávat a přitom se v těch hovnech nerochnit/nerozmazávat, ale utřít se a jít do prdele zrovna tak, že? :D

      1. To je ta nejlepší varianta :)
        Nicméně mám pocit, že naše média a politruci se v tom rozmazávání vysloveně vyžívají. Je to už docela dlouho a oni přesto pořád stojí na místě, točí se v tom a nepohnuli se ani o milimetr. A ještě se k nim přidala skupinka potečkovaných mamlasů, kteří do toho solidárně šlápli taky a teď tam stojí a nasraně ječí s nima.

    2. Che, pry „nekolikatou“ tecku.
      Malo se mluvi o tom, ze uz ted nase dobrodini v Unii objednalo deset davek pro kazdeho ojroovcana a tim to zdaleka nekonci.

      https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe-covid-19-vaccines-europeans_cs

      Ono teda, mezi nama, tenhle web muze obsahovat nepresne az zavadejici informace. Vizte treba:
      „Plně naočkováno již bylo 76,3 % dospělé populace Unie.“

      Tak ja nevim, tuhle zkracuji Janssena na platnost 60 dni a ostatni na 9 mesicu, tak jakypak plne naockovani?

      1. Dokud je polocas rozpadu te ‚vakciny‘ delsi, nez perioda ockovani, tak to cele vypada udrzitelne…

      2. „Tak ja nevim, tuhle zkracuji Janssena na platnost 60 dni a ostatni na 9 mesicu, tak jakypak plne naockovani?“

        – očkovanec vstúpil medzi svedkov covidových, dostal cejch a tento cejch je doživotný.

        1. Jsem zvědav jakou nálepku dostanou odpadlí očkovanci. Tedy ti co se nechali opíchat, ale na třetí a další dávky už nepůjdou..
          Se mi to jeví jako potenciál k třetí skupině .. resp. druhé skupině podobčanů..

          1. Ale pujdou… vsichni nakonec pujdou…

            :-/

            1. to teda nepůjdou… :)

              1. No, jak to tak vidím v okolí, tak půjdou. Budou řeči o pakárně, podvodu, ale nakonec ty jejich „výhody, aby mohli normálně žít“ je zařadí zpátky do fronty.

  4. Tak samozřejmě, že u mnohých „uvědomělých“ to takto funguje. Vidím to kolem sebe:
    Pochybnosti o tom, zda udělali správně vzrůstají s tím, jak přibývá v jejich okolí množství opíchaných s průůůůběhem horším než mííírrrnýým, nejistota hlodá: „Co to udělá za pár let?“ No a ještě jedna tečka za druhou…
    A tak jsou mnozí agresivní a přecitlivělí. Ti chytřejší z nich se brzy zařadí mezi nás untermensche…a to taky nasere…
    Buďme na ně hodní, mějme pochopení.

    1. Ono to prozření opíchaných bude probíhat jinak. Jak bude stále těžší zakrývat, že s nimi zase vyjebali, budou tu realitu zatlačovat do podvědomí a svoji frustraci a zklamání si budou vybíjet na těch, kteří nepodlehli. K tomu jim bude zdatně pomáhat narativ oficiálních míst, která toto samozřejmě dobře vědí. Reakce těch oklamaných bude ovšem nespravedlivá, ale běžná a v psychologii dávno popsaná. Je to něco jako popravování poslů špatných zpráv.

      1. Ja vam nevim, o nejakem zazracnem prozreni zacinam pochybovat. Aktualne mame rekneme 20 tis. nakazenych denne, ve skutecnosti to bude tak 30. tis. Takze se nakazi 1% populace kazde 3 az 4 dny, tedy okolo 10% za mesic. Oficialne koronu melo 2,2 mil. lidi, ale realne to budou 3 az 4 miliony, tedy rekneme 40% populace. Pokud to takto pujde dal, tak do jara tu bude 60-70% populace, kteri ten cinsky mor prodelali. Spolu se (spatnou, ale prece jen nejakou) ucinnosti vakcin se tak muze stat, ze se vytvori skutecna stadni imunita. No a to verchuska prohlasi za „velke vitezstvi vakcin“ a vsichni se temi srackami budou pichat az do soudneho dne. :-/

        1. Vakcína níčí přirozenou imunitu, takže ti co se nechají opíchat, budou v ohrožení dál.

          1. a byla myšlenka dne otce Fourata.

        2. Caleb: stádní imunita na chřipku? V době, kdy očkovaní můžou onemocnět a kdy ti, kteří ji prodělali si likvidují imunitu nesmyslným očkováním?

          Konec máte ale dobře, píchat se bude furt, právě proto, co píšu výš.

        3. Dokud se budou používat PCR testy k „detekci“ covidu, tak nikdy nezmizí – a o to tu přece jde, ne? Nekonečné nouzové stavy (rozkrádačky jedou na 200%), šikana lidí a rozeštvávání jich proti sobě (rozděl a panuj), nesplatitelné dluhy – co nám asi seberou nadnárodní bankéři, až nebude na splátky? Letiště (a přístavy) jako v Řecku? Zbytky lesů a polí, které jsou dosud v majetku státu? Těch několik ještě státních elektráren?

          1. Naturopat: naše elektrárny se nám Němci snaží ukrást už dnes, takže takový menší krach ČR – třeba jako následek toho, že se tady nebude dařit šikana s pícháním sraček do těla – by se soudruhům jistě hodil. Možná nejen hodil, možná na něm i aktivně makají. Kdo ví, která konspirace je konspirace a která pečlivě prováděným plánem. Přesun řízení našich kapacit do Mnichova už se přece řešil pár let zpět.

            1. fatdwi:
              Mate nejake detaily k tomu Mnichovu, prosim? Obcas na to tema nejake narazky zahlidnu, ale asi blbe hledam a nejsem schopen najit podrobnejsi info.

              Spis tak ze zvedavosti, pokud by fakt melo dojit na lamani chleba a v Germanii si kuci zpusobili blackout, bude dulezitejsi stabilita nasi site ( = posledni slovo ma CEPS a v pripade pruseru Nemecko odpoji), nebo jsme v haji, protoze henten jednotny trh s energiemi a Nemci si smluvne
              (nedejboze i fakticky „predanim klicu“) osetrili, ze se od nich proste odpojit „nesmime“?

              1. jk_: zajímavé – zkusil jsem několik hesel v guglu na dané téma, výsledek čistá nula. A to se toho i v hlavních médiích popsalo relativně nedávno docela dost. Právě to, že má poslední slovo CEPS se řešilo, že v rámci jednotného trhu bude řízeno z Mnichova, protože Němci se právě toho, že je odpojíme, bojí jak čert kříže – s těmi sračkami, co si tam s větrníky na severu a chybějící přenosovou kapacitou k průmyslu na jich nasekali, se jim ani nedivím.

                  1. Jo, tak ten v blogpostu odkazovany clanek na Lidovkach (https://www.lidovky.cz/byznys/blackout-evropska-unie-muze-zhasnout-cesko-obava-se-sef-ceps.A170315_185812_firmy-trhy_ELE ) bude asi to, co jsem tehda pred lety videl.
                    Jenze v te dobe to bylo stale jako „mame problem s myslenkou na vytvoreni regionalnich operacnich center“ ( = teprve to bylo nekde na papire / pripominkovani / …), vizte:

                    „To se nám nelíbí. Připravili jsme podklady, za Českou republiku reaguje ministerstvo průmyslu a obchodu, a snažíme se prosadit do toho balíčku změny.“
                    https://www.lidovky.cz/byznys/blackout-evropska-unie-muze-zhasnout-cesko-obava-se-sef-ceps.A170315_185812_firmy-trhy_ELE

                    Takze minimalne toho casu to jeste nebyla „hotova vec“.

                    A od te doby uplne ticho po pesine. Cekal bych, pokud by ten presun pod ROC Mnichov probehl, ze prinejmensim o tom vyda nejakou tiskovou zpravu CEPS, nebo prave treba web oenergetice.
                    Ale ono nikde nic.

        4. Jom,a příští rok tu nemoc ve skutečnosti prodělá 110 procent lidí. Máš tam chybu – covid rozhodně není nemoc, kterou chytneš jednouza pak už nikdy, jako třeba neštovice. Je jen otázka, jak dlouho trvá ten „cooldown“ mezi nakaženíma.

          1. Spanelsko tvrdi, ze ma proockovano 120 % a nikomu to neprijde divny a nepta se, ceho procent to jako je. Prej na to prisli spocitanim spotrebovanych vakcin. Prej asi sel i nekdo, kdo tam prisel na vakcinaci, ale neni ovcanem Spanelska. No, aspon, ze to maji pod kontrolou. Oficialni cisla pritom rikaji tusim neco o 80 % populace.

            1. Zdroj kde to tvrdia prosim vies uviest? Dakujem

              1. Dneska jsem to cetl na nektere ze zprav Seznamu. Takze asi prolink na iDnes, nebo Novinky. Cetl jsem to nekdy dopoledne, hledat to fakt nebudu. Ve finale podstata byla v tom, ze oni si urcili jakejsi pofiderni zaklad, kolik se ma vyockovat vakcin a pak vyockovali o 30 % vic. Coz samo o sobe neni divne, ale ohanet se cislem 130 % bez uvedeni ceho, je kurva zavadejici. Pokud jsem se spletl, tak jedine v tom, ze to bylo Portugalsko. V tom si uz jisty nejsem, protoze jsem dneska cetl Spanelsko, Portugalsko, Dansko a Svedsko. Toje byla jedna z jizanskych zemi.

            2. „proockovano 120 %“

              Úderníci, stachanovci…
              Asi jako dotace vyplacené na řeckým zemědělcům na olivové háje v konečném součtu lehce převyšující rozlohu celého Řecka.

              1. včetně vostrovů?

              2. Zrovna u Gibraltaru, kde žije fakt jen pár lidí a očkovali tam v podstatě každého, kdo šel kolem, mi to zase až tak divné nepřijde. Ale samo, jako číslo vytržené z kontextu to je samozřejmě pádný argument pro debaty o tom, jak všichni lžou.

              3. Jihočech Honza 6.12.2021 v 22:46

                Slyšel jsem podobný údaj.
                Jednalo se o ozáchranu olivovových hájů jako kulturního dědictví, stát byl Itálie a rozloha oné záchrany se blížila dvěma stům procent plochy státu.
                Je to již přes deset let, řečníkem tehdy byl Ing.Andrej Babiš. Na té konferenci jsem ale nebyl, mám to z doslechu.
                Mechanizmus paradoxní rozlohy je jednoduchý a byl zde poměrně nedávno popsán. Vysadí se olivovník a chrání se po dobu předepsanou v dotačním titulu (třeba pět let). Po uplynutí ochrany se strom vytrhne. Požádá se o dotaci a po jejím obržení se vysadí olivovník. Následuje další kolo.
                K tomu lze vzít v úvahu, že Itálie má údajně nejhorší stav katastru v EU.

                1. Se divim, ze se Bures nepokusil zachranovat olivove dedictvi treba na Severni Morave.

                  1. Sysop 7.12.2021 v 8:25

                    Poněkud jednoduchá poznámka, nemáte zde dvojníka?
                    Ovšem v jižnějších oblastech Království Českého by taková záchrana smysl měla. Oblast je charakteristická původním rozšířením lidové písně „Olivo , olivo, olivo zelená…“.
                    Na jiné konferenci poukazoval zmíněný podnikatel na jiné problémy zemědělské politiky EU a pozorovat šokované publikum, to byla t.zv. prasečí radost.
                    Netuším, jestli již tehdy hledali jeho zaměstnanci vhodné dotační tituly (jako v jiných podnicích a obcích), ale je to velmi pravděpodobné.
                    Traduje se, že po nástupu jmenovaného do politiky nastal posun na vyšší level – místo vyhledávání vhodných dotačních titulů ovlivňování jejich tvorby. To by ale bylo možné pouze v rámci ČR. Je možné, že si úředníci pod vedením nové politické reprezentace na nějaké případy vzpomenou, nebo „vzpomenou“.

          2. Nemoc = klinické příznaky, a přes 95% lidí, kteří symptomaticky prodělali COVID, skutečně znovu již neonemocní (nebo jen velmi krátce a slabě), protože mají T-buněčnou imunitu.

            „Úroveň protilátek“ je mýtus pro blbečky – naopak pokud má někdo protilátek příliš, je to nežádoucí a nebezpečné protože vzniká riziko imunokomplexů. To ví každý imunolog, takže je mimořádně zajímavá these imunoložky MZČR, že čím více protilátek tím lépe, a že protilátek musí být pořád maximum ergo padej holoto periodicky pod jehlu….

            Ovšem pokud bylo myšleno „nemoc“ jako „pozitivní PCR test“, ten vskutku může opakovaně vyjít komukoli, protože sice prodělaní nemocní mají (narozdíl od očkovaných) i slizniční imunitu, ale PCR dokáže vyjít pozitivně i pokud slizniční imunita všechny viry COVID bezpečně zabila ale zbyl tam detekovatelný mrtvý fragment…

            1. V krátkodobém měřítku zcela jistě. Ale ten sajrajt tu není ani dva roky, což není moc dlouhodobé pozorování. A slabě a krátce onemocní skoro každej i napoprvé.

              1. ..moc na dlouhodobé….

            2. Nemoc = klinické příznaky – opravdu vždy a všude?
              Připouštím, že „tyfová Mary“ byla sice nakažená (a nakažlivá), ale sama nebyla nemocná…
              Spousta nemocí – infekčních i jiných – ale má různě dlouhé období latence před „propuknutím“ a to ten člověk jako „ještě“ není nemocný?

              P.S. Je to podobné jako dohadovat se, od které chvíle je žena již těhotná…

              1. U těch pojmů je vždycky dobré si je nejdříve definovat, předejde se tím nedorozuměním.
                Pro nemoc se mi líbí tahle definice: Stav, kdy je na základě působení vnitřních nebo vnějších okolností změněna nebo narušena funkce jednoho nebo více orgánů.

                Pak to znamená, že člověk nemusí mít příznaky, aby byl nemocný, současně může být infikovaný a infekční, stále však nebude nemocný.

                Mrcasik definuje nemoc jinak, klinickými příznaky, v tom případě jde asi jen o to, jak hluboko ve zkoumání těch příznaků půjdete. Protože běžný HIV nakažený člověk není nemocný dle této definice, i pokud u něj propuklo AIDS. Pokud za klinický příznak nebudete počítat nedostatek bílých krvinek, který zjistíte z rozboru krve, aniž by měl nakažený nějaké zjevné příznaky.

              2. Sinuhet: základ jakékoli užitečné analýzy je dekompozice a systematická klasifikace.

                Ergo prosazuji striktní rozdělování na:
                1) expozici patogenem (=člověk mu byl vystaven)
                2) infekci patogenem (=patogen se mu šíří na sliznicích nebo v systému)
                3) infekčnost patogenem (=člověk je přenašečem patogenu, kterým byl infikován)
                4) onemocnění patogenem (=člověku patogen škodí natolik, že se projeví klinické příznaky)

                Sinuhet: narušení funkce orgánů je u mě klinický příznak. Možná používám tu terminologii příliš liberálně, ale nabídněte mi přesnější max. dvouslovné označení…

        5. „Spolu se (spatnou, ale prece jen nejakou) ucinnosti vakcin se tak muze stat, ze se vytvori skutecna stadni imunita. “

          – ta ZÁPORNÁ imunita vakcín zvíťazí.

        6. „Nakazeny“? Co je to za blabol? To ze PCR amplifikacni procedura v nekom detekuje nejaky geneticky fragment neznamena ze je nakazeny. Znamena to HOVNO. Naprosta vetsine udajne nakazenych je naprosto zdrava.
          Je zacatek zimy a lidi jsou vic nemocni. Je to cim? Kurva do pici pocasim respektive sezonnimi teplotami/klimatem. Je to tak kazdy zasrany rok. Vsude v dane hemisphere.

      2. U některých to funguje ještě jiným zajímavým způsobem.
        Podvědomě cítí, že se nechali strhnout do potenciálního průseru a tak si pak přejí, abyste v tom byl s nimi…

        Fascinují mě nadávky „antivaxer“ apod. Zrovna u mě… :-) který se ještě nedávno rozčiloval nad dementy, kteří nenechají své děti očkovat proti tetanu. To prostě nevymyslíš….
        Když uvědomělým opíchaným řeknu, že s proteinovou vakcínou nebudu mít problém – musí li tedy to očkování už být – z nějakého důvodu zuří ještě víc… :-D

        1. Přesně, já, silný zastánce a propagátor klasického povinného očkování ve všech diskusích, jsem dnes označován za vražedného antivaxera, když tvrdím, že na chřipku ještě nikdo žádnou funkční vakcínu nevymyslel, a že se rozhodně nedá vymýtit nějakým očkováním, i když bude naočkováno 200 % obyvatel (každý 2x)… :-D

        2. Klasická dehonestace. Když nejsi pro vax, tak jsi biožena lesana anebo paranoik s alobalem na hlavě.

          1. Očkovaní jsou pro změnu ovce, zastánci respirátorů automaticky podporují fašismus. Obě „strany“ si v tomto ohledu nemají moc co vyčítat.

            1. Jo, to je přesný. Je zábavné pozorovat, jak se fundamentalisti z obou stran snaží vykreslit protistranu v co nejhorších barvách, pokud možno jako úplné debily. Použití naprostých lží a výmyslů, nebo alespoň ničím nepodložené dojmologie, je bráno jako účel světící prostředky a nikdo se nad tím ani nepozastaví. Můžu říct, že rozdělit společnost na další drobečky se povedlo dokonale.

              1. Ještě se můžeme pohádat o to, kdo si začal.

                1. Začali to přeci ti kreténi, co jeli na lyžovačku do Itálie, to je snad naprosto jasný :-)

                  1. Navíc neočkovaní. Že nebylo čím je neomlouvá.

        3. „Antivaxer“ je ještě dobrý. Teď se ujal totálně dementní patvar „odmítač“ .. z toho už přímo čiší, že mediální masírka je zaměřená čistě na tu nejhloupější část populace.

          1. Oni nejsou hloupi, jsou to prece „prijimaci“. Neco, jako pod oboji.

  5. Dotaz k tomu odberu plazmy. Tam, kam chodite, vyhledavaji vylecene covidaky nebo alespon prokazatelne oznaci a pouziji plazmu takovych lidi pro covid pacienty? Ja chodim na odberove misto, na kterem toto od pocatku ignoruji, na tema covid jedou jen svuj klasicky stupidni (ale termin covid ockovani chteji znat s presnosti na den) dotaznik a mereni protilatek jen kratkodobe nabizeli jako plne placenou (!!!) sluzbu v pripade zajmu.

    1. Díky za info. Syn chodí darovat plazmu a říkal pravý opak. Prý se tam zajímají jen o to, jestli člověk nepatří ke skupině, která má vyšší afinitu k HIV pozitivitě. Test na protilátky mu tam udělali zdarma, kdykoliv si řekl, jako benefit.

    2. Také potvrzuji, že na mém odběrovém místě plazmy mi vždy změří protilátky zdarma. Když je mám dostatečně vysoké, tak moji plazmu označují speciálně a putuje do covidária pro těžké pacoše. Je zajímavé díky tomu sledovat, jak mi hladina protilátek „klouže“. Inu, asi jsem se v průběhu posledního roku setkal s covidem víckrát.

      1. Jak klouže? Já mám 20-21 celou dobu a připadám si takový méněcenný.

        1. To je slusna velikost. Do filmu to sice neni, ale nevesel bych hlavu.

          1. Ve filmu se začíná jako GP, takže tuhle kariéru si nechám určitě ujít.

        2. Zhruba za 3 měsíce mi protilátky klesnou a už moji plazmu berou jen jako běžný standardní odběr plazmy. Ale za tu dobu, co plazmu dávám, tak od začátku covidu mi už 2x hodnota znovu vystoupila na úroveň, kdy mi ji začali zase označovat štítkem „extra sladká“.

          1. Já měl 21 ještě před očkováním. Na výsledku bylo ještě napsáno positive a pak čtyři měsíce po očkování mám zase jen 20. Nedávám plazmu, ale 4x ročně krev, takže těch měření neproběhlo tolik.

  6. Inu, jak říkal Čapek:

    „…Ano, mnoho se změnilo, ale lidé zůstávají stejní, jenom teď víme líp, kdo je kdo.

    Kdo je slušný, byl slušný vždycky, kdo byl věrný, je věrný i teď. Kdo se točí s větrem, točil se s větrem i dřív. Kdo myslí, že teď přišla jeho chvíle, myslel vždy jen na sebe.

    Nikdo se nestává přeběhlíkem, kdo jím nebyl vždycky, kdo měnil víru, neměl žádnou.

    Člověka nepředěláš jenom se ti vybarví. Národ nepředěláš, ledaže bys měl na to staletí, jenom davy můžeš vést dnes tak a zítra tak.

    Kdo nenávidí, měl v sobě tu nenávist vždycky, kde by se v něm tak najednou vzala! Kdo sloužil, bude sloužit dál, kdo chtěl dobré, bude zase chtít dobré. Ani vůle se nemění. Nedívej se do tváře, která se změnila, nikdo se nestane krásnější tím, že změnil tvář. Tvrdá zkouška je i tvrdé poznání.

    Budoucí foliant našich dějin bude mít jeden podtitul: Kdo byl kdo. I dobrá paměť patří k těm stálým věcem jichž je a bude třeba.“

    Napsal to v LN 4.12.1938…

  7. Většina z těch dementů (vyjma těch největších fanatiků, který to mají opravdu jako náboženství) je akorát nasraná, že se nechala napálit, případně že podlehla tlaku. Oni si prostě hledaj někoho, na koho můžou hodit, že jsou čuráci. Tady o žádnej strach nejde. Nikdy jsem nezažil, že by se mě někdo štítil. Oni jsou nasraný sami na sebe, ale dávaj to sežrat ostatním. Jenom kvůli nim a jejich raněné pýše se celý svět změnil v obrovské peklo. Možná, že se jich spousta nechala ovlivnit, ale to je nezbavuje zodpovědnosti za svoje činy!

  8. Koukám na diskuzi a článek, a jsem z toho volako zmetený. Já mám v okolí pár doktorů, a většina se šla naočkovat hned jak mohla, značná část zbytku s lehkým skluzem. Přesto v podobných článcích vidím, jak doktoři „tajně“ říkají ať se někdo raději neočkuje. Asi mám nerelevantní vzorek.

    Co se týče diskuze a argumentů o naočkovaných s jiným než „mírným“ průběhem, tam teda nevím. Občas na mě někde vyskočí „fundovaný článek“ dokazující, že nemocnice plní očkovaní, a všechno je velká lež, a „důkaz čísly“. Jenže pro mě jako člověka živícího se analytikou a statistikou tam je obvykle po pár vteřinách zřejmá chyba v úsudku, a po pár minutách hledání je vidět, že dotyčný je buď idiot který nepřemýšlí, nebo to dělá úmyslně a jde mu o manipulaci lidí.

    Ona ta data z nemocnic celkem jasně ukazují, že:
    * jste-li kategorie 75+, pak je pro vás covid riziko každopádně, s očkováním klesne na polovinu, ale rakev může být proklatě blízko tak jako tak
    * jste-li 65+, pak je riziko taky ale menší, s očkováním asi třetinové
    * s klesajícím věkem se to mění tak, že očkování čím dál výrazněji snižuje šanci na špatný průběh, který je ale čím dál méně pravděpodobný. Řečeno jinak, pro toho 75+ je to riziko špatného průběhu vysoké, a opíchání ho snižuje na polovinu. Pro šedesátiletého snižuje riziko smrti v případě těžkého průběhu na čtvrtinu, ale je výrazně nižší šance že průser vůbec bude. Pro čtyřicetiletého očkování snižuje někde na dvacetinu či třicetinu, ale samotný rizikový průběh je v podstatě nepravděpodobný (takže jedna smrt s tím zahýbe).

    Ono je potřeba si uvědomit jednu věc, o které se zase tak moc nemluví. V médiích jsou často články lidí, kteří skončili na JIP a ventilátoru, a uzdravili se, takže jupíček a pohoda, a růžové zítřky. Ani hovno – jak máte jednou těžký průběh se zápalem plic, tak i uzdravení znamená patrně následky. Ventilátor znamená už téměř jisté následky. Někteří je mají větší, někteří menší. Ty tlusté, kteří neběželi ani neplavali od střední, ty ta nemožnost běhat nebo plavat nebude. Ty, kteří běhali nebo plavali, ty už to možná trápit bude, protože pokud vůbec budou běhat nebo plavat, už to patrně nebude v tempu, na které byli zvyklí. A otázka po jaké době to vůbec půjde.

    1. Asi máš. Proč by jinak vláda přicházela s jejich povinným očkováním. Očkovaných je 80% doktorů a 70% sester.
      Taky mi přijde trochu zcestná úvaha, že lékař je vystaven stejnému riziku jako pacient, aby museli podstupovat nutně to stejné.
      Kouření zkracuje život o 10 let.
      Obezita zkracuje život o 15 let.
      Mimo jiné obezita spolehlivě posílá covid pacoše na JIP.
      Když se živíš analytikou a statistikou tak jistě víš, kolik lidí je v nemocnicích právě s civilizačními chorobami. Možná by pak z toho vyšlo, že neočkovat není zas takové riziko v porovnání s tím jaká rizika pacoši i systém považují za normální a na jejich nositele nepořádají hon.

      1. starter25: trochu se nám tu vytratil Challenger s jeho bezpečnou mRNA vakcínou. Docela by mě zajímalo, jestli už má třetí dávku nebo se mu rozsvítilo. Nebo jestli to naopak rve i do dětí.

        V tomto směru je velmi poučný článek linkovaný na homepage ohledně finanční motivace lidi píchat. V květnu soudruzi predikovali, že u nás bude napícháno do konce roku cca 95% obyvatelstva, tedy se počítalo s tím, že budou napíchány i děti. Která svině tam ty plány poslala? Kdo byl ministrem zdravotnictví?

        Zajímavé jsou i plány ostatních zemí, třeba takoví vaxohujeři z Maďarska očekávali, že budou mít všechny napíchané už na konci září, aktuálně mají 60% plně a další 4% částečně a nějak se nedaří plnit plán.

        Na aeronetu (vím, měl bych si lisknout, ale našel mi to gugl a že je to aeronet jsem si všiml až když jsem byl v půlce článku) to pěkně okomentovali – že jde prostě zas jen o prachy a totalitu – miliardy pro vlastizrádce, kteří si namažou kapsu za to, jak poslušně lockdownovali, ničili vlastní ekonomiky a ohrožují životy svých občanů vakcínami s bonusem jejich totální a neustálé kontroly skrze apky v mobilu. Lidem se nelíbil ecall, tak teď budou mít štěnici v podobě covidpassu nejen v autě, ale všude. Možná nebude dlouho trvat a budou povinné mobilní telefony pro děti (aby mohly mít taky apku) a třeba na to budou i dotace.

        1. Tak na Slovensku mají proočkované „jen“ 43 % populace, a už přes týden jsou v totálních sračkách. Ne nutně bych tím chtěl říct, že my s 60 % v nich neskončíme, protože při exponenciální funkci šíření je otázka, zda my nemáme jen 2 týdny k dobru… jako jistě, vždycky jde říct, že neočkovat se = svoboda, a koneckonců existuje SotF, takže prostě cesta je neočkovat se, rizikové skupiny vymřou, přežijí odolnější, a pak už to prostě bude jen tak trochu zabíjet staré a nemocné.

          1. Kdyz budou ockovani vsichni a nezmeni se zpusob kontaktu mezi lidmi, tak v tech srackach nebudou? A nebo to bude stylem ‚ve srackach jsem sice nadale, ale zatimco predtim po krk, tak ted jen po prsa, takze super‘?

          2. Ono to ale klesá, nestoupá. A žádný exponenciální šíření se nikdy neprokázalo. To, že to ve finále stejně projde národem bylo už loni každýmu jasný.

          3. Karkulka: co to je „v totálních sračkách“? Tím, že jsou pozitivní hromady očkovaných, kteří to navíc vesele roznáší (dva očkovaní lidé v mém okolí, asi 2 týdny „jenom nachlazenej, o nic nejde“ a pak jen tak náhodou – díky jinému členu rodiny – se ukázalo, že to „nachlazení“ je covid), tak „ve sračkách“ určitě nejsou kvůli neočkovaným.

            Rizikové skupiny umírají i očkované, takže nějak nechápu, co se tady snažíte říct. Staré a nemocné zabíjí kde co. Dokonce by se dalo říct, že staré a nemocné spíš zabije neléčený zápal plic i když budou očkovaní než léčený, kdyby byli neočkovaní.

        2. fatdwi: „trochu se nám tu vytratil Challenger s jeho bezpečnou mRNA vakcínou“
          S Valnevou je to u nás špatné: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/valena-ockovani-ema-koronavirus-covid-19.A211202_154855_domaci_knn

          1. …teď se dívám, že jsem asi špatně přebral větu, na kterou jsem reagoval. Přehlédnul jsem kouzelné slůvko „mRNA“ a dívám se, že o Valnevě psal JM.

        3. Tohle je jedna z věcí, kterou zařízlo GDPR – podle Behemota ad. na nic.

          Náš korporát po celém světě zavedl povinné fasované smartphony s povinnou covidovou appkou, která přes kombinaci GPS, bluetooth a WiFi mapovala kudy kdo chodí a s kým se jak dlouho vidí…

          Akorát evropský region má výjimku, protože jim to neprošlo přes právníky.

          Tohle se samozřejmě týká soukromé sféry, nikoli států, které mají z GDPR výjimku – ale pokud sis všimnul, všechny státy dělají z nějakého důvodu první poslední proto, aby očkování na COVID nebylo „povinné“ ze strany státu, ale jakože „dobrovolné“ vymáhané výhradně „svobodným rozhodnutím“ volnotržních subjektů. A těch se GDPR týká.

          Je to mj. proto, že stát nemůže v Evropě nařídit povinné smartphony – to by totiž znamenalo uložit zákonnou povinnost souhlasit s licenčními podmínkami duopolu Google/Apple, což by samozřejmě podle platné legislativy soudy MUSELY shodit. Proto to musí být „dobrovolné“ vynucené komerčními hráči, kteří mohou smartphony ekonomickým nátlakem vnucovat komu chtějí.

          1. samozřejmě, že na hovno; akorát to buzeruje, že by mi to nejak pomohlo sem si nevšiml

            no jo, ahá! vono to je totiž tím, že seš velkej silák v diskuzách a článkách, a že ti korporát strká hadicu do prdele, to se nevozveš, to si pak honíš triko nad tím, jak se vo tebe hodnej pan uhnija stará, že? dobrý že ses aspoň přiznal

            mě dyž se nejaká kunďárna nelíbí, a to i včetně právě tady těch zprácováňo-hoven, dál velice v oblibě je vytírat si prdel s obtěžováním SPAMama s odvoláním na obchodní sdělení, tak to dotyčnejm jasně zdůrazním (mnohdy ne-hezky) spolu s tím, jak je pošlu do prdele, případně je eště veřejně rozmáznu v seznamu ksnidlů, a jdu jinam, protože toto je hlasování peněženkou; a pokud naopak někdo něco chce po mě, tak zcela na rovinu – buď to bude takle, nebo mi vlezte na záda a sežeňte si někoho jinýho

            kdyby většina lidí nebyla taková sračka a nenechala sebou vorat, tak budou buď korporáty postavený do latě, nebo po zásluzce chcípnou a rozpadnou se na malý, tak, jak mají

      2. Jakože oni jsou naočkovaní, protože chtěli, a tak ostatním říkají ať oni se neočkují? Asi nechápu. Nebo že by měli blbé svědomí že se naočkovali, a teď mají podezření, že je to na hovno? Já mám obavu, že tady je trošku chybný pohled, že protože člověk vystuduje (někdy) medicínu, jeho osobní názor je ve výsledku zásadně hodnotnější, než názor dělníka ze šroubárny. Pokud je epidemiolog či něco podobného, určitě. Takový chirurg do toho bude asi vidět tak nějak víc než dělník ze šroubárny, ale ne nutně to znamená výrazně fundovanější názor. A u sester… pokud dělají na JIP, tak asi jo. Pokud je to nějaká rehabilitační, tak s velkou pravděpodobností ne. Nevím.

        Osobně mi přijde, že největší průser je především existence sociálních sítí. Protože tím, že Mark potřebuje vydělávat potřebuje lidem servírovat co je zajímá. Takže pokud má někdo k čemukoli určitý postoj, FB to rychle zjistí, a servíruje jim takový obsah, který je co nejdéle udrží pod svými reklamami. Což má za následek přesně tu polarizaci, kdy se jsou schopni lidi servat, protože ti co jsou příznivci čehokoli jsou denně masírováni informacemi o tom jak je to boží, jediná možná cesta – a ta druhá strana dostává přesně totéž, jen v opačném gardu. A protože psychologie funguje… radikalizujeme se. Ať už jde o lidi kteří vakcíně nevěří (ale dnes už jsou antivaxeři), serou je cyklisti nebo naopak řidiči aut, Zeman, Klaus, tání ledovců…

        Ano, obezita je jistě rizikový faktor. Na druhou stranu, mám i známou co závodně běhala ultramaratony, nekuřačku, a užila si 14 dní na JIP. Pravděpodobnost že to chytí s dvěma malýma dětma poměrně vysoká, pravděpodobnost že skončí na JIP mizivá. Jenže skončila, no. Dva dny před očkováním ji začalo škrábat v krku… žádný drama. Ventilátoru se (díky bohu) vyhla, ale následky už tam nejspíš budou, snad ne moc velké. Mám za sebou pohřeb babičky (na covid, ne s covidem), ale to je statisticky nerelevantní. Nicméně v tom domově pro seniory kde ten covid zaúřadoval to pořádně pročistil, tehdy očkování ještě nebylo. Nechytit covid, nejspíš by tu ještě nějakou dobu tak trochu byla (jakkoli ne 100%, protože se stařeckou demencí už tu vlastně pořád tak trochu nejste, a s postupujícím časem těch světlých dnů ubývá víc a víc).

        1. Dobre, ale je ciste jeji vec, jestli se necha ockovat, ne? Ja jsem neslysel zadneho odpirace ockovani, ze by nekomu ockovani zakazoval.

        2. Z filmu „Death to 2020“:

          Right now, it takes about six months’ exposure to social media for the average person to become hopelessly radicalized.
          I know, right. We’re hoping to get that down to five minutes.

        3. No, pokud si tvůj lékař nechal udělat endoprotézu kyčle, protože je mu 60 tak podle tebe je zcela automatické a logické, aby ji doporučoval tobě, když je ti 30, protože existuje nenulová pst, že ji budeš mít taky? Já bych spíše řekl, že ji třicátníkům doporučovat nebude. Fundovanost lékařů nijak nerozporuji, stejně jako nerozporuji, že Mengele byl také lékař.
          Největší polarizaci zařídila vláda potažmo stát, která kontinuálně lže jak když tiskne a na základě těchto lží omezuje lidem ústavní práva a média, které jí v tom podporují. Tak jak jsme nezvítězili nad chřipkou tak nezvítězíme nad covidem. Dva roky nám tu politici a různí šamani tvrdí, že ano a důvod proč ne jsou neočkovaní.
          Pokud tvrdíš, že se statistikou živíš tak se tu nechceš diskvalifikovat tím, že mi tu vytáhneš (stejně jako ČT) jednotlivý případ, že ne?

        4. Karkulka: zajímavá logika.

          Epidemiolog vidí do vakcín více, než farmaceut či praktický lékař, kteří je předepisují, řeší nežádoucí účinky a musejí indikovat kontraindikace?

          Odkdy přesně?

          1. vod té doby, co to tak řekl, takže je to pravda pravďoucí přecené?

            1. A kde jsem to řekl?

      3. Vzpomnel jsem si na ten stary vtip o vyzkumnikovi a mouse.

        – ‚moucho vzletni‘
        – moucha vzletla.
        – vyzkumnik ji chyti, da na stul a znovu ‚moucho vzletni‘
        – moucha vzletla.
        – vyzkumnik ji chyti, utrhne ji kridla a da ji na stul.
        – ‚moucho vzletni‘
        – nic
        – ‚moucho vzletni‘
        – furt nic.
        – ‚tak sakra moucho vzletni!‘
        – moucha jen cumi. I vyzkumnik si zapise zaver pokusu ‚po utrzeni kridel moucha ohluchne‘

    2. možná bys měl analyticky zapřemýšlet nad vstupy nikoliv nad výstupy. Třeba by ti došlo, že těch pár minut cos věnoval hledání byl zbytečně promrhaný čas.
      Jestliže na vstupu „polovinu“ dat záměrně nezískáváš protože očkované netestuješ a to ani v nemocnicích, je jakékoliv analyzování výstupů naprosto k hovnu.

      1. Předpokládám, že ti kteří leží na JIP s covidem jsou testovaní na covid bez ohledu na očkování/neočkování, ergo tahle data budou v pořádku. Jak jinak by tam mohli ležet s covidem, a být netestovaní?

        1. Když půjdeš do nemocnice s rakovinou a BUDEŠ očkovaný nikdo tě netestuje. Na JIP ležíš s rakovinou.
          Když půjdeš do nemocnice s rakovinou a NEbudeš očkovaný budeš otestován. Pokud bys byl pozitivní rázem na tý JIPce ležíš s kovidem.
          Dokážeš takhle jednoduchou informaci vstřebat ty analytiku?

          1. https://www.mou.cz/covid-19-v-mou/t1501

            Pacient před plánovaným příjmem k operačnímu výkonu, aplikaci portu nebo radioterapii předloží negativní výsledek RT – PCR vyšetření na přítomnost viru SARS – CoV-2. Výsledek RT – PCR testu není starší 72 hodin. Před příjmem k operačnímu výkonu musí předložit test očkovaný i neočkovaný pacient.

            1. Ta rakovina byl příklad.
              V běžné okresní nemocnici se očkovaní pacienti bez příznaků respirační virózy netestují.
              Bez ohledu na to, jestli tam jdou s kýlou na plánovanou operaci a nebo jsou v těžkém stavu po autonehodě.
              Věř si čemu chceš, když tě to uklidní. Klidně si běž pro další tečku, fakt ti to nezakazuju.

              1. Tak ona past je v tom, že to pojišťovny proplácely (proplácejí) jen neočkovaným, ergo některé nemocnice testují všechno ale za své, a některé jen co jim zaplatí pojišťovna. Nechce se mi moc věřit, že vybavený špitál s dobrou JIP a zkušenou obsluhou by riskoval, že si pošle celé oddělení do karantény kvůli tomu, že si bude umísťovat netestované do pokojů, tam bude chodit bez skafandru, a pak si nechají poslat celý tým do karantény – protože tím by tu JIPku v podstatě zlikvidovali.

                Ale tak možné je u nás leccos. Já vím, že tady u nás ve fakultce testují v podstatě celou dobu. Protože už jim parkrát pár lidí do karantény muselo, a poslat někoho na týden domů pro ně znamená průser jak vrata.

                1. Karkulka: a proč by mělo jít celé oddělení do karantény? To nebylo ani na jaře, lékaři do karantény nechodili – jen pozitivní. Dnes do ní očkovaní nemusí vůbec a silně pochybuju, že někde mají celé oddělení rozumné. Spíš většina podlehla á la Challenger.

                  1. Protože kdyby si dotyčného netestovali s tím že „je přece očkovaný“, tak je nakazí = budou pozitivní.

                    1. Karkulka: co to melete? Jaký „netestovali“? Já o něčem takovém mluvil? Kde?

                      Pokud jste pozitivní, nejste v karanténě, ale v izolaci. Pokud jste očkovaný, v karanténě nejste, dokud nemáte pozitivní test.

          2. V Nemecku te otestuji, i kdybys byl ockovany i proti desti a do spitalu sel se zlomeninou. Duvod je, ze proste muzes nCOV-19 mit. Nevim ale, jaky vliv to na statistiky ve finale ma, protoze v Nemecku se k cislum jen tak nekdo nedostane. Na povrch vybubla jen to, co je schvalene Institutem Boberka Kochu.

            1. …Robertka Kochu… kurvaprace noeditallowed.

          3. Informace z JIP v Brně Bohunicích – testy se jednu dobu dělali „jen“ všem se zvýšenou teplotou, většinu času ale všem, protože zatím co lůžka i vybavení mají, personál chybí, protože buď je v karanténě personál sám, nebo jsou v karanténě jejich děti, o které se starají. Sami jsou testovaní také, bez ohledu na očkování.

            1. Testy… dělaly. Sorry.

            2. Hm, no, naastesti je v tom vsem system, takze se neni ceho bat. Potomek vcera prisel rano ze skoly s tim, ze v patek jim ve skole udelali testy a vcera prisly vysledky, ze nejaky dva kluci jsou pozitivni, takze cela trida do karanteny. Jeste, ze ty testy delaj a ti dva kluci to od patku do vcerejska stihli soplit do okoli.

              1. Ještě, že jsme stále o krok popředu a stále „best in covid“…

              2. Jsou školy, kde při pozitivním testu dítěte chodí i nadále celá třída normálně do školy, protože karanténu může nařídit pouze hygiena, která zavolá třeba až za týden.

                1. Hygiena nemá co volat. Ta má vydat rozhodnutí o karanténě písemně dle správního řádu a zákonů ČR. Že někdo někomu zavolá, že je v karanténě, nemá žádnou právní váhu a je tudíž možné to zcela bezpečně ignorovat.

              3. Tak junioři chodí do školy, kde se pěkně nesegregačně testují pouze prašivci a když je nějaký prašivec pozitivní, tak mažou ostatní prašivci domů, otečkovaní zůstávají. To má přeci logiku, no ne?

    3. Pokud se ukaze, ze mRNA je cesta, jak vymytit nCOV-19, pak predpokladam, ze se objevi studie, jak udelat tecku za rymou. Ryma, kdyz se dobre rozjede, vede k ucpani lebecnich dutin, coz muze nasledne poskodit organismus take, pripadne otevre cestu pro bakterialni napadeni organismu. Rekneme, ze na toto nam zemrou dva lide 70+ v Ceske republice za rok. Po celoplosne vakcinaci se ukaze, ze uz umira jen jeden clovek 70+ za rok. To je precefantasticky uspech, ktery nelze vyvratit a jasne ukazuje, ze se nam riziko umrti na komplikace spojene s rymou snizuji na 50 %!

      1. No a proto se musí zrušit výuka procent a trojčlenky…
        Ono hodnocení čehokoliv je především otázkou míry – a proto je třeba zrušit měřítka…

      2. Mě poprvé instink varoval, když hlásali, že prodělání nemoci nechrání, zatímco vakcína ano. Protože to by byla asi první taková vakcína v historii lidstva.

        1. Aby člověk začal sbírat všechny tyto nesmysly z minulosti, než je smažou :-)
          https://domaci.hn.cz/c1-66891380-vakciny-funguji-skvele-lepe-nez-imunita-po-prodelani-covidu-zda-ale-chrani-i-okoli-vedci-stale-nevedi
          Já dodnes lituju, že jsem si neschoval první oficiální a veřejně publikovanou verzi české vakcinologické společnosti, kde ve svém prohlášení ke covidu v prosinci 2020 uváděli, že nedoporučují očkování nikomu, kdo prodělal onemocnění covid-19. Už za měsíc (v lednu 2021) tento bod (tehdy to byl první bod z kontraindikací) odstranili. Jediné, co mám, je prohlášení zubařské lékařské komory, kde přikládají vyjádření imunoložky, že očkování není potřeba, pokud onemocnění prodělali.

          1. Říkám to pořád: každý covidistický článek rvát na Archive.org jakožto důvěryhodné zrcadlo, než to stihnou smazat nebo „stealth edit“.

            1. Archive.org bude prohlasen za dezionformacni zdroj a zablokovan.

          2. Opravdu škoda té původní verze…
            Bylo to opravdu uvedeno jako kontraindikace? To je totiž zcela zásadně odlišné od „není potřeba“…

          3. Zajisté ta změna byla učiněna ve zlém úmyslu a nikoli proto, že by se třeba v mezičase změnil názor nebo dostupné informace. Takové věci se přeci nestávají, že?

            1. Je zajímavé, že – přijmu-li vaši tezi – nikdo nemá zlý úmysl, ale přesto se dostupné informace mění výhradně tak, že je potřeba 68 posilujících dávek vakcín a segregovat, uvěznit doma, vyhodit z práce, zavřít do vězení nebo zpokutovat do insolvence každého, kdo všech 68 posilujících dávek nechce.

              Hmm.

              1. Jane, býval jste kdysi diskutérem s propracovanou, promyšlenou a zejména věcnou argumentací. Někdy v průběhu jara a léta došlo ke změnám, doufejme že nikoli nevratným.

                Já v duchu vašeho předchozího postu každopádně debatovat nehodlám.

                1. Nomad: to víte – když mi jdou po krku i po živobytí, výslovně ze mne chtějí udělat „občana druhé kategorie“ (Iniciativa sníh via docent Filip Křepelka) a všemi prostředky mě i mé blízké vydírají, šikanují a jinak „motivují“ a k tomu ještě plivou na mou drahou Ústavu a veškerý právní stát, člověku dojde trpělivost a dobrá nálada.

    4. eště nám pane anál-lytiku nezapomeň spočítat, jak za to, jak vrcholoví sportovci padají po vopíchání jak zralý třešně, může to, že se určitě píchali málokrát X-D

      případně čím sou způsobený ty stále častěj explicitně pospaný ztráty výkonnosti u vopíchanejch

      1. U sportů které sleduji jsem nic takového nezaregistroval (čímž nevylučuji, že se to děje).

        1. To nevadí, Behemot to jistě rád doloží odpovídajícími daty. Taky bych se s nimi rád seznámil, přijde mi to zajímavé, pokud je tam nějaká korelace.

          1. Vím o případu, kdy řečtí vrcholoví sportovci (sport si nepamatuji) kteří vypadali na možná i zlaté medaile skončili po očkování na vozíku – ale to byla prasečí chřipka. Je samozřejmě pravda, že například čeští biatlonisté jezdí po očkování na hovno, ale ti jezdili na hovno i před očkováním, takže v tom bych problém nehledal.

            Nicméně jak píši výš, že s tím někteří sportovci mají problém nevylučuji, k tématu jsem nic nehledal.

          2. před pár dňama tady kdosi postoval, že četnost podobnejch událostí vzrostla vo 500 %; ne, že by se doteď nedělo, že nějakej sporťák padl během výkonu mrtvej s vadou, která byla tak skrytá, že i docela dlouhodobý dochtorský sledování to nevodhalilo, ale rozhodně se to nedělo tak často a zrovna náhodou krátce vo napíchání

            tady je nejakej výcuc https://vaccinedeaths.com/2021-11-12-dozens-athletes-confirmed-dropped-dead-covid-vaccines.html

            jinak taky je zajímavej ten abstrakt https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/circ.144.suppl_1.10712 víc odmítají zveřejnit, protože už jenom po tomdle se dle očekávání snesl pěknej shitstorm a klinika se oprávněně strachuje vo financování

            1. Jasně. Máme v ruce materiál, který umožní odstavit v podstatě všechny vlády světa od moci, protože nasrání populace by dosáhlo takového levelu, že by to neustáli ani v Číně nebo Rusku (dával bych jakési naděje Kimovi v Koreji), ale nezveřejníme to, protože se bojíme, že nám někdo krouhne granty… No granty by jim krouhli určitě, protože na vyvrácení 90 % antivaxerských řetězáků a podobných článků stačí základy statistiky a google a 10 minut času a na zbylých 10 % je třeba půl dne. A tohle je další z řady píčovin, které někdo sere net v tempu které je až neskutečné. Tak nevím, kdo si koho maže na chleba. :-D

          3. According to Wikipedia, under “List of association footballers who died while playing”, in 2001-2020 there was an average of 4.2 deaths per year attributed to SCD or SUD, the vast majority being SCD.

            https://twitter.com/StealthContact/status/1463823313298468870

            FIFA’s own figures
            have averaged out
            at 4.8
            for the last 20 years,
            120 this last year!

            Aspoň to píšou na těch internetech…

            1. Skrys, tohle Soros s Gejtsem nejak nezvladli. Namisto necumeni na doochodce nebude na co cumet v bedne.

            2. Najednou je wiki dobrá, co?

      2. JO, to je oblíbený argument antivaxerů. Jednomu jsem ukázal německý článek, který podle nějakého řetězáku tvrdil, že je to kvůli očkování. V původním článku nebyla o covidu ani očkování jediná zmínka. Ten, kdo psal ten řetězák to prostě natvrdo vylhal a doufal, že ten, kdo neumí německy, si to prostě nepřečte. Mažou si vás na chleba blbci, co doufají, že si v zájmu potvrzení svého biasu ani nebudete ověřovat, jestli to, co tam je napsané je pravda (ne tak aby to dávalo smysl).

  9. Asi máš. Proč by jinak vláda přicházela s jejich povinným očkováním. Očkovaných je 80% doktorů a 70% sester.
    Taky mi přijde trochu zcestná úvaha, že lékař je vystaven stejnému riziku jako pacient, aby museli podstupovat nutně to stejné.
    Kouření zkracuje život o 10 let.
    Obezita zkracuje život o 15 let.
    Mimo jiné obezita spolehlivě posílá covid pacoše na JIP.
    Když se živíš analytikou a statistikou tak jistě víš, kolik lidí je v nemocnicích právě s civilizačními chorobami. Možná by pak z toho vyšlo, že neočkovat není zas takové riziko v porovnání s tím jaká rizika pacoši i systém považují za normální a na jejich nositele nepořádají hon.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017