Ve Švédsku je hlášení víc znásilnění, protože se tam za znásilnění považuje pomalu i vilnej pohled.
CzechDave
To ovšem nemění nic na faktu, že drobná kriminalita kulturně nekompatibilních krimigrantských barbarů je vysoká. Stačí pohledat na Googlu.
SkReT
pokud by se na mou modrookou blonďatou partnerku čuměla nějaká černá tlama taky bych šel nahlásit znásilnění.
Sysop
Predpokladam,ze spise by ta cerna tlama byla odnesena nahlasit napadeni.
Ko-za
To má bejt vtip? Ve Švédsku bylo znásilnění velmi vzácným zločinem, dokud jim tam vlastní vláda nenatahala tu černou rakovinu. Dneska už jsou na tom tak, že mouřenín znásilní čtrnactiletou holku rovnou ve škole a dostane ze to 100 ho veřejně prospěšných prací. Tam už chybí jenom to, aby fízlové ty holky těm čoudům drželi, aby se necukaly.
Něco na to bude, klasifikace znásilnění/sexuálního napadení se tam přece změnila pát let nazpět, viz. případ Assange. Proti tomu jde ovšem politická korektnost při reportování znásilnění ze strany nových Švédů. Je to tak trochu dog eat dog.
dedek
„Pokud někdo v ČR požaduje vystoupení z EU, pak by měl především říci, co mu vadí na volném pohybu zboží a kapitálu. Protože EU znamená především volnou výměnu zboží,“ Ani PRD. EU znamená především tvorbu společné legislativy nikým nevolenými úředníky. Znamená Centrální Plánování. Znamená znovuzavedení Marxismu. Volnou výměnu zboží znamená EHS.
„Nyní navíc dokonce hrozí, že nám budou v rozporu s našimi azylovými zákony vnuceni migranti,“ Což se ovšem netýká Schengenské smlouvy, ale arogance moci a demokratického deficitu politické instituce EU.
Vaše hodnocení Schengenské smlouvy jsem ochoten vzít v úvahu. Ovšem stavění jej do opozice k EU je blbost.
SkReT
neofašismus
jak
Autor je naprosto mimo, nepochopil že imigrace má málo společného se Schengenským prostorem. Problém současné imigrační krize je v tom, že EU
– Úmyslně a prvoplánově uděluje azyl ilegálním žadatelům o azyl. I azylant musí dodržovat platnou legislativu a to je zejména přihlásit se v první bezpečné zemi. Pohyb azylanta po Schengenském prostoru bez této žádosti o azyl je trestný čin a azylant patří vyhostit + 10 let zákaz vstupu na území EU. Například už to že azylant místo přihlášení se úřadům v Turecku pokračuje do Řecka je trestný čin.
– Úmyslně a prvoplánově uděluje azyl osobám, které vůbec nemají na azyl nárok, to je drtivá většina falešných imigrantů z Afriky.
– Proti vůli národních parlamentů požaduje umístit na území národních států tyto povětšinou zločinecké osoby z rozhodnutí EU.
Pavel Dudr
Neuděluje se azyl každému. Jen v Německu bylo loni asi 530.000 migrantů, kteří azyl nedostali, ale zmizeli úřadům z dohledu, takže je nelze vyhostit.
SatanOkkY
Tak neviem ako vyhosťujú nelegálov z DDR+BRD ale v Rakúsku je to letecky do krajiny ich narodenia či trvalého pobytu (toto neviem ako vyhodnocujú). No a podieľajú sa na tom leteckom transporte aj špeciálne jednotky a keď mám dobre informácie tak na jedného ilegála letia traja gumkáči bo nemôžu byť ozbrojený nejakou strelnou zbraňou, tak aby zvládli prípadnú vzburu.
Wildcat
Takisto z nemecka. A je to spojene s celkom zaujimavymi javmi. Napriklad v decembri sa objavili na webe spravy o pilotoch LH co odmietli odviezt vyhostenych ilegalov naspat do Afganistanu.
SatanOkkY
Nemáš nejaké odkazy na tie deporty z BRD+DDR, lebo aj som narýchlo hľadal niečo k tomu rakúsku a nič som nenašiel (info mám z druhej ruky ústne).
Rodinný příslušník létá pro TVS a už jednou měl standby někde v Gruzii, kde čekali na přílet letadla z Němec a měli pokračovat do Kábulu. Akce se nakonec nekonala, neb Němci s deportovanými nedoletěli. Ale TVS vozí i deporty odjinud – Izrael, Řecko, Francie atp.
Childeater
Nicméně do ČR nezmizeli, řekl bych.
jak
Pavel Dudr: Drtivá většina osob ze Sýrie žádající o azyl na území Německa jsou ilegální imigranti spáchavší trestný čin porušení vízové povinnosti a tudíž vůbec s nimi nemělo být zahájeno azylové řízení. Ačkoliv je lidské utrpení syřanů nezpochybnitelné, ani v nejmenším jim to nedává bianco šek cestovat po světě bez platných víz, jako třeba přejet Turecko, doplavit se na člunu do Řecka a dojet do Německa.
Wildcat
Autor toho nepochopil viac. Napriklad rozdiel medzi volnym pohybom osob v definicii podla stanov EU a spolocnou vizovou politikou podla Schengenskej zmluvy.
zrg1
To je sice hrozne krasne, ale bohuzel, vysoka politika neni o dodrzovani smluv a uz vubec ne o logice.
Vysoka politika jsou zakulisni pletichy, korupce, lzi a manipulace verejneho mineni.
Mel bych tedy jednu malou otazecku. Kdo bude znovuzavedeni hranicnich kontrol triggerovat, ktera politicka strana si to da do programu , presvedci volice, vyvola referendum, vyhraje hlasovani a uspesne ho aplikuje v praxi.
Ve svetle, kdy Soros a jeho srackomety uspesne de/facto zastavily Brexit a kdy nas Nemecko vydira, ze musime „spravedlive“ nabrat migracky, ktere si pozvala Merkelova do Nemecka to vidim dost nepruchodne.
Ale myslenka samozrejme dobra a spravna.
jak
zrg1: Schengen nikdy neznamenal zákaz kontrol, kontroly na hranicích mohou dle současně platné legislativy začít ihned, bez čekání na souhlas poslanecké sněmovny.
zrg1
jiste. mohou. ovsem v praxi zelenou caru nehlida vubec nikdo, na hranicnich prechodech prakticky taky neni skoro nikdo a i kdyby tam nekdo byl, tak chybi politicka vule dle soucasne platne legislativy tem borcum naridit, aby zastavovali podezrela individua s bombou v turbanu na hranicich.
Dokonce si myslim, ze pokud by tak borci ucinili na vlastni triko, tak by meli nepekny skraloup a zase by se to rozmazalo v Sorosovizi, jako treba tenkrat, kdyz madarska reporterka nakopla nejakeho priprchlence a pak o tom pisalci psali mesic v kuse jako o hlavni zprave na titulnich strankach.
Cimz chcu opet rict jen tolik, ze to prakticky nevidim jako pruchodne.
Respektive jedina strana, ktera by to mohla iniciovat jsou leda tak komuniste a mozna by se pridalo jeste SPD, coz je stale prilis malo. Ostatni by byli proti a veskery tisk a televize a mainstream by byly primo hystericky proti a rozjeli by takovou antikampan, ze by nam jen pri pomysleni na odstoupeni od Schengenu bylo vsem zle od zaludku.
Taxman
Němci naoko kontroly na hranicích zavedli. Zkuste si takhle v sobotu přes den zajet ze Salzburgu do Mnichova po dálnici, případně z Innsbrucku na Rosenheim. Strávíte příjemnou hodinku v koloně před hranicí, kde jsou proudy aut rozděleny do dvou pruhů a krokem projíždějí kolem policajtů, kterých je na každý proud tak 4-5, mají zastavovací plácačky, full gear a full auto (tyhle kousky, pokud jsem si všiml správně https://cs.wikipedia.org/wiki/Heckler_%26_Koch_MP5). Měli tam i pár zastavených aut, vesměs starší kusy s osazenstvem tmavší pleti.
A proč píšu naoko? Protože nejpozději ve 20:00 balí krám a nechávají volný průjezd. Ostatní silnice (AT 1 – DE 21 u Salzburgu a AT 171 a 172 u Kufsteinu) pak nehlídají vůbec, o zelené hranici nemluvě. Takže je to jen divadýlko a buzerace normálních lidí. Smart navigace (Google Maps, Waze) Vás vezme sama okolo a vůbec přečůrat tuhle šarádu není problém ani pro lidi s IQ tykve.
Ada
I rakušáci měli v létě na hranicích se slovinskem bouchače, co kontrolovali podezřelé lidi. Třeba mě i posádku zcela diskriminačně prolustrovali ve staré popelnici, s palestynským šátkem na krku a s navlhlýma spacákama na dosušení na zadních sedačkách, kdežto árijce v nablýskaných audinách odmávali. Zasraný rasisti :-)
SatanOkkY
Tak ono ak ideš do Mníchova dajme tomu z Bradavice na Dunaji cez deň, tak je rozhodne rozumnejšie to zobrať napr. cez Braunau am Inn kde o nejakej kontrole ani nechyrovali.
Inak aj rakúšaci majú hody na hranici zo Slovenskom. Diaľničný prechod Jarovce-Kittsee je už de-facto opäť ako pred otvorením hraníc – majú tam na parkovisku pekne unimobunky a zaškoľujú tam zelenáčov od polície. Šanca, že bude kontrola je tak asi 60%. Starý prechod Jarovce-Kittsee je už permanentne osadený hliadkami (síce žiadne unimobunky, ale majú tam kužele oddeľujúce jazdné pruhy a reflektor) a šanca na kontrolu je viac ako 90% a to tak, že ak máš väčšie SUV s tónovanými sklami tak ťa otravujú aby si stiahol zadné okná a ukázal priestor vzadu. A pritom starý prechod Bratislava-Berg, kde je premávka o dosť hustejšia ako na starom prechode Jarovce-Kittsee, je úplne voľný a o kontrole tam nieto ani chýru a ani slychu.
A rakušáci kontrolujú aj maďarskú hranicu a dokonca majú vojenské kontrolné stanovištia aj na frekventovaných bodoch kde je pohyb ľudí po poľných či kamienkatých cestách. Jeden vojenský post je na trojmedzí SR-AT-HU kde sa nachádza tzv. Skulpturenpark a okolo je chránená oblasť nejakých vtákov. Pri návrate do AT vás odstavia zelenáči (a to doslova, lebo v AT je ešte furt povinná vojenská služba) a skontrolujú identifikačný preukaz a aj kufor auta (ak máš väčšie SUV s tónovanými sklami).
SkReT
Vůbec mě nepřekvapuje, že se rozpolcenou čssd vezme babiš na milost a tím odkopne SPD. Tím se jasně dokazuje že Okamura to myslí dobře když ho nikdo nechce. Proto volím Okamuru, je to jediná možnost protestu, jedinej maják který v zatuchlých bažinách bije na poplach. Němci se nezvednou a nepůjdou proti svému vůdci, tak jak nesebrali kompetence Hitlerovi, neseberou kompetence Merklové. To že nikdo nechce spolupracovat s Okamurou a dokonce ho chtějí i vystrnadit beru jako důkaz toho že je to nepohodlná osoba a proto jej budu volit. Babiš+KSČ+čssd SE ODKOPAL a je vidět co to je za mrdku.
Pavel Dudr
O to právě jde, aby se o tom začalo diskutovat, protože zde dochází k totálnímu rozkladu evropského práva, když Evropský soud pro lidská práva rozhodne, že migranti se budou vozit do Itálie a Schengenská smlouva ho nezajímá: https://cs.gatestoneinstitute.org/11863/usa-evropa-nejhorsim-ideologickym
A diskuze o Czexitu jsou kočkopsí válkou, která nemá řešení a je jen ztrátou času.
dante003
Prosím vás, jak byl úspěšně de/facto zastaven Brexit? Článek 50 Smlouvy o EU byl aktivován a běží dvouletá lhůta, po jejímž uplynutí dojde k faktickému vystoupení UK z EU. Jestli se podaří, nebo nepodaří vyjednat podmínky vystoupení je irelevantní, rozhodující je ta lhůta.
Proces vyjednávání sice stále probíhá, ale Britové jej díky arogantnímu přístupu zástupců EK začali ignorovat. Což zástupci EK vyhodnotili jako problém a začali se chovat více konstruktivněji.
Pokud by Británie chtěla znovu vstoupit do EU, je to samozřejmě možné, ale musela by o něj znovu zažádat podle článku 49 Lisabonu a podmínky vstupu znovu vyjednat. Zpětvzetí žádosti o vystoupení podle článku 50 nelze procedurálně provést.
Sorosovi presstituti si mohou plácat játra, ale faktický Brexit je otázkou několika měsíců.
SkReT
Uveďte přesný termín do 12ti měsíců (nejpozději 26.2.2019) kdy bude BREXIT ukončen. Děkuji
dante003
Nejpozdější lhůta faktického vystoupení UK z EU je 30. března 2019 v 00:00 CET.
Jinak návrh textu dohody obsahuje ustanovení: „exit day“ means 29 March 2019 at 11.00 p.m..
Childeater
Schengen je to jediný dobrý, co smrdí Unií. Až se začne volnej pohyb osob, služeb a kapitálu drasticky omezovat, budu vědět, že je na čase shánět jednosměrnou letenku.
To nemá s řízenou invazí afrických migrantů vůbec nic společnýho.
jak
Childeater: Ten čas už nastal, například byl zakázán volný pohyb služby kamionová doprava.
zrg1
kazdopadne EU se pro nas stava cim dal vic bezpecnostnim rizikem a cim dal mene volne pristupnym klicovym trhem. Tento trend samozrejme bude neustale zesilovat. cim vice si Nemecko nebude vedet rady se svymi imigranty a cim vice bude EU hospodarsky zaostavat (at uz z pricin globalni ekonomicke recese anebo z duvodu bruselske byrokracie, ktera neustale vymysli nove a nove regulace a dotace).
jak
zrg1: Bezpečnostní riziko už také nastalo, EU hodlá umisťovat cizí osoby na naše území proti vůli Parlamentu ČR, dříve se tomu říkalo okupace.
zrg1
v tomto samozrejme souhlas. jako hlavni riziko ovsem nevnimam vnejsi hrozbu EU, ale vnitrni rozlozenost CR, kde je to samy vitac, jasanek a pobirac dotaci v neziskovce, pak ticha mlcici vetsina a sem tam nejaky neprijemny aktivni svazak typu Okamury, popripade nejaky zpatecnicky komunista a to je veskera opozice.
A pak samozrejme nase rozlozena havlisticka, politicky kovana, ale prakticky nepouzitelna armada.
Technicky, i kdybychom ted hned nakrasne vyvolali referendum o odstoupeni od Schengenu, i kdyby to referendum proslo, i kdyby se nasla politicka vule vysledky aplikovat do praxe, stale je zde problem nasi spatne armady a dlouhe hranice, kdy tech tabulkovych 20.000 vojclu, z toho pulka nepouzitelnych lampasaku, politruku a dalsich zbytecnych existenci a pri delce nasi zelene hranice 1200 km s Nemeckem a Rakouskem a 2200 km celkove mi to za predpokladu, ze by se tocily sestihodinove sichty vychazi prostym podilem maximalne jeden vojcl na kilometr, kdyby teda nebyli nikde jinde, nez na hranicich. Coz by samozrejme prineslo neresitelne problemy se zasobovanim, ubytovanim, hlidanim vojenskych objektu atd.
Jinymi slovy nase armada neni schopna zelenou hranici hlidat, i kdybychom tedka hnedka nasli v rozpoctu finance na stavbu minimalne tech 1200 km hranicniho plotu, ktere bychom potrebovali na hranicich s Nemeckem a Rakouskem. I kdybychom vyuzili nase moznosti na maximum, mame realne jednoho vojaka na kilometr, mozna teoreticky dva, za predpokladu, ze by Madari a Polaci pochlapili a nepustili pres svoje zelene hranice ani mys.
To je porad prilis malo.
jak
zrg1: Problematika stojí a padá na připosranosti politiků vyhošťovat tyto ilegální osoby ven z ČR. V době kdy si může civil koupit mobil s termovizí nebo dokonce dron s kamerou, je otázka zda může armáda monitorovat přeshraniční pohyb osob marná.
Childeater
Řešíte problém, který neexistuje.
V ČR žádní migranti nejsou a ani nic nenaznačuje tomu, že by vbrzku měli být. Takový migrant je totiž čipera a zatím se přes veškerou snahu nepodařilo žádné migranty v ČR udržet.
zrg1
i takovy nehlidany pruchodak je bezpecnostni hrozba :P
Childeater
…minimální, soudím. Ti lidé chtějí rychle a nepozorovaně projít a za každou cenu neupoutat pozornost…
Goro
Childeater, 9:26
Pokud čipera bude umístěný v ČR, bude tady mít více kamarádů (podle Dublin IV se mají migranti přednostně dávat do zemí, které jich mají málo), bude mít cca 20 litrů měsíčně kapesné (jednotné dávky po celé EU), tak nikam šupajdit nebude. Za 800 euro si v Německu nemůže vyskakovat tak jako v ČR.
Jan Mrcasik
Nehledě na to, že Dublin IV počítá s nápravou stavu kdy migráčkům nikdo nebere otisky prstů, takže by v Německu plošně skenovali „snědoobčany“ jestli náhodou nepatří do Čech, a pokud ano, okamžitá deportace k nám. Podesáté i tomu nejdebilnějšími migráčkovi dojde, kde je jeho místo.
Ergo, pokud by prošel Dublin IV, jediné řešení je „V4xit“
A jediný problém je, že „živelný“, improvizovaný Czexit pod vedením idiotů typu „Okamura“ a populistů typu „Bureš“ je jen o fous menší pohroma, než „Remain“ – když proi nic jiného tak proto, že bychom kvůli prioritám Okabureše taky mohli skončitv ve sprzněném „soft“ czexitu sice bez volného pohybu osob a Dublinu IV – zato s fiskální a daňovou Unií, s Europrávem nadřazeným našemu, a v pozici nevolníků kteří povinně transponují jakoukoli Euroregulaci nebo Eurodirektivu aniž by se mohli alespoň pokusit s ní něco dělat.
SkReT
To je pořád pitomi, pitomio a že to je jedinej politik který chce CZexit nikoho nezajímá. Nikdoho nezajímá že tady je 806.000 lidí které Okamura zastupuje, to je skoro 1:10 a jakási sonda do názorů lidí.
Ono to bude jiste vetsi procento. Ja trebas chci czexit, ale Tokyo Omamuru nechci ani smykem a nevolil bych ho nikdy.
Arnold J Rimmer
+1
Mlyn
troufám si tvrdit že STB-ák czexit nedopustí, vždyť co by z toho měl ?
jak
Childeater: To je sprostý alibismus. Otázka přerozdělování ilegálních imigrantů a tím se zejména myslí otázka nákladů spojených s jejich pobytem, je na spadnutí. Pakliže imigrant pochopí, že německý sociální úřad mu nedá ani EURo a musí se EURa vypravit někam do Děčína, pak to udělá. V tomto kontextu se každý kdo neprojde počítá.
Childeater
Tak ten Děčín ho musí napřed přijmout.
Jan Mrcasik
To je to nejmenší. Direktiva se netransponuje, Direktiva se implementuje do národního práva jak stojí a leží, a automaticky se považuje za platnou k datu své účinnosti bez ohledu na spolupráci členského státu.
Childeater
Na to se opravdu těším.
To skutečně nabere ten EU experiment rychlé obrátky.
jizlivec
Technická: není to naopak? Direktiva (směrnice) se musí transponovat, přímo účinné je nařízení (regulation)…
Jan Mrcasik
Jízlivec: máte pravdu, prohodil jsem si to. Mea maxima culpa.
jak
Childeater: Čteš to tady vůbec? Ilegální imigrant k nám bude z Německa přemístěn na základě rozhodnutí EU a to i přes případný odpor Parlamentu ČR.
Childeater
Jak: já Ti říkám, že k tomu, že do V4 někdo bude nějakej úředník nahlašovat migranty, v dohledný době nedojde.
Jestli ano, tak to bude začátek konce EU tak jak jí známe a to si pravděpodobně spousta lidí uvědomuje.
zrg1
civil si jiste muze koupit ter,ovizi, to ovsem nerika nic o tom, ze by toho byla schopna nase armada, ze by nasla kapacitu vubec vyhodnocovat poplachy, ktere by ty kamery generovaly, ze by byli dostatecne inteligentni, aby rozlisili vypaseneho divocaka od vypaseneho arabace a i v pripade, ze by spravne identifikovali vypaseneho arabace by se byli schopni dostat k hranicim v case t<24h a zadrzet ho drive, nez by nasi republiku opustil na opacnem konci.
Ja si nehodlam nic namlouvat, nase armada je nasobne horsi, nez ta komunisticka v osmdesatkach, zalozena na buzeraci lampasaku a zastarale tezkopadne sovetske technice.
SkReT
ale prosimtě, ty děláš jak kdyby se za totality chodilo do rakouska na výlety…
Sysop
Mozna by slo pouzit neco jako „horske myslivce“. Na cernou je taky povolenka celej rok. Nemusis mit myslivce na kazdym kilaku a presto stavy cerne lze regulovat (kdyz se chce,zejo). Vzhledem k tomu, ze cernou lze konzumovat a to je hlavnim motivem lovu, zatimco imigranty zrejme ne, musel by stat prijit s nejakym rozumnym navrhem. Napriklad pri odstrelu kormorana dostanes 250 Kc za kus. Tady nekde bych hledal cestu.
zrg1
Myslenka je to zajiste pozoruhodna, ovsem obavam se, ze to Clovek v Plisni a Evropske Hodnoty nedoporuci nasim zakonodarcum ke schvaleni a bez Sorose u nas ani ranu.
Taky se obavam, ze kormorani narozdil od slunickovych migrousku/cukrousku povetsinou neopetuji palbu, coz narazi na dalsi problem, ze nam zakazali zbrane coby ustavni prostredek na obranu vlasti, protoze hen ty zbrane patri jen do rukou profesionalu, ze ano, zatimco samotni migrousci mohou byt v klidu, oni se stejne zadnymi zakony neridi, takze jim zbrane nikdo sbirat nebude…
To nas stavi do urcite takticke nevyhody, rekl bych.
Sysop
– Clovek v plisni by byl navrzen jako betatester nepruchodnosti lajny.
– pokud budou dotycni myslivci pozehnani parlamentem, aby to melo nejakou stabni kulturu a zli jazykove nemohli cintat neco o poulicnich bojuvkach a domobrane, pak by to mohlo byt cajk.
Nemyslim si, ze by byl zasadni problem najit v CR odhodlane strelce. Myslim si, ze by byl zcela neresitelny problem najit zakonodarce, kteri by to pozehnali.
Childeater
„kazdopadne EU se pro nas stava cim dal vic bezpecnostnim rizikem a cim dal mene volne pristupnym klicovym trhem“.
To je směšné. Můžeme si namlouvat co chceme, ale ČR není nic jiného než dílna bohatých států EU. Velcí hráči a zaměstnavatelé v ČR jsou ze zahraničí. ČR s EU leží a padá, protože je s ní svázaná pupeční šňůrou a fakt nemluvím o EU dotacích.
Problém je v tom, že neexistují velcí hráči z ČR, kteří by uměli rozjet byznys a dát tisícům práci (Babiš je furt malá ryba). Pokud nebude v ČR dostatek velkých a tradičních zaměstnavatelů, nemá smysl vůbec uvažovat nad tím, že je náš malej rybníček něco víc, než jen EU montovna. Řekněme, že už nejsme low-cost location, ale middle-cost location. To je asi největší posun.
zrg1
ok, korekce, EU nikdy nebyla pro CR volne pristupnym klicovym trhem, ve vyznamu rovnopravneho partnera, EU byla pro CR vzdy jen zadavatelem subzakazek, ktere se u nas vyrobily, vyvezly a ucetni zisk vznikal/zustal vzdy v zahranici, protoze jsme hold namezdne devky makajici na cizim kapitalu za par drobnych.
Ovsem co jsem chtel rict je fakt, ze tim, jak jde EU do prdele, nemusime mit v budoucnu ani tu najemnou praci devek, protoze globalizace najde nove, vykonnejsi a levnejsi devky, takze v tom neni zadny spor. Coz jim ovsem nebude branit nasackovat tu muslimaky.
Childeater
Sem nikdo nikoho nenasáčkuje – EU dnes a denně dokazuje, že nemá pohyb migrantů pod kontrolou. V současné době neexistuje způsob, jak udržet v ČR lidi, kteří tu být nechtějí.
Pavel Dudr
Ale existuje. Stačí jim dát 21.000,- měsíčně, to už je schváleno, ubytování zdarma a nějaké povinné kurzy, které budou podmínkou pro vyplácení podpory.
Childeater
Předposranost nemá smysl.
Zatím vidíte, jak se k tomu přerozdělování všichni staví. Ani ta slovutná EU nechce odpálit svůj vlastní konec, a instalací muslimských negrů do Polska by to začalo brát hodně rychlej a smutnej konec.
Jan Mrcasik
Ne. Instalací muslimigráčků do Polska by před Poláky vzniklo těžké dilema, co je cennější: jestli obrovské zemědělské dotace EU, na nichž staví svou ekonomiku, nebo jejich kultura a etnická homogenita.
Zdaleka bych netvrdil, že by něco z toho vyhrálo s přehledem a bez bratrovražedných bojů.
Childeater
Zkuste to říct nějakému Polákovi do očí.
Jan Mrcasik
Stejně jako není Čech jako Bureš, není běžný katolický Polák jako polský velkozemědělec.
SkReT
jakože by na migráčky nastoupili banderovci?
zrg1
“The illusion of freedom will continue as long as it’s profitable to continue the illusion. At the point where the illusion becomes too expensive to maintain, they will just take down the scenery, they will pull back the curtains, they will move the tables and chairs out of the way and you will see the brick wall at the back of the theater.”
― Frank Zappa
Jen tak by the way… v nedeli zastrelili na Slovensku novinare i s partnerkou.
A dneska NATO konecne potvrdilo, ze onen proklamovany „protiraketovy destnik“, kteri ti zoufalci tolik let vydavali za obranny system proti ICBM z IRANU ?!?!?!?! je opravdu ve skutecnosti utocny system namireny na Rusko, coz jsme ostatne my „KONSPIRATIVNI TEORETICI“ tvrdili od uplneho pocatku.
Ne, ze by to na blizici se WW3 melo nejaky odkladny ucinek, ona bude tak jako tak, at uz Polaci a Rumuni budou zit v iluzi, ze brani Nemecko proti Iranu, nebo budou zit v realite, ze jsou obetovane uzemi, ktere pujde srat hned v prvni vlne.
Childeater
Celkem mě to nechává v klidu. Investigativci mizeli odjakživa. Mám takovej dojem, že i Klíma dostal kdysi slušně přes hubu.
Útočné deštníky na sebe kluci u kulatých stolů staví posledních šedesát let. Něčím se bavit musí. Život by byl bez deštníků nuda a šeď.
Jsem celkem rád, že posledních pár desetiletí si vybrali za hřiště Blizký východ a dovádějí si tam.
Jsou holt hraví.
zrg1
Jeste k zastrelenym novinarum na Slovensku.
Nejak se o tom moc nemluvi, pochopitelne, protoze evropska ovce zije v iluzi slunickoveho politicky korektne-bezproblemoveho systemu, kde se preci novinari nevrazdi, to dela prece jen ten zly Putin kdesi v tom Sovetskem svazu.
Ovsem, par politiku se k tomu prece jen vyjadrilo, nejak v duchu, ze to je k vaznemu zamysleni, ze novinar byl zastrelen jen proto, ze konal svou praci.
To se mi libi. To je totiz krasny dvojsmysl. Vetsina lidi to asi pochopi tak, ze je smutne , ze nejaky hajzl si jen tak zastreli investigativniho novinare a slunickova EU tomu nezabranila.
Ale da se to chapat i naopak. Ze ackoliv sorosomety maji podrobny popis, co novinar smi a co nesmi investigovat, jake nazory muze a nemuze mit a co muze projit cenzurou a co nesmi, tak prece se NASEL NEJAKy STOURA, ktery unikl bdelemu oku EU a misto, aby psal o hrdinnych USA a posranych Rusech, tak zacal neco resit s korupci na Slovensku, az ho borci museli zastrelit.
Presne, jak to rika: je to k vaznemu zamysleni, ze novinar byl zastrelen jen proto, ze konal svou praci (chybne, podle neschvalenych postupu a nikdo z profachaneho EU cenzurniho a buzeracniho aparatu ho neumravnil drive, nez uz nezbylo jine vychodisko, nez ho zastrelit).
Taky se obavam, ze sefredaktor toho slovenskeho platku uz dosefredaktoroval.
jo, dival jsem se, asi padesat clanku na Slovensku, deset v anglictine, z toho pulka na proflaklych konspiracnich a jinak skeptickych a povsechne kritickych webech a na ceskych webech mozna petkrat zminka bez dalsich podrobnosti…
Musel jsem jit primo na aktuality.sk, abych si o tom precetl neco vice a mohl si udelat nazor.
Zkuste prejit hranice do Schengenu tam, kde je pozemni hranice. Uvidite, jak ta hranice neni vubec ale vubec hlidana.
Aktualni problem souvisi s tim, ze jaksi nase civilizace nepovazuje za akceptovatelne nechat utopit lidi jen proto, ze prekracuji hranici bez povoleni a mimo provozni dobu prechodu…a mimo prechod. Je to problem? Je. Ale neznamena to, ze hranice nejsou hlidane.
miluna
Zkoušet to nebudu ale viděl jsem na svoje očičko hranici Izraelskou a musím říct, že tam bych to nezkoušel ani za nic…
Childeater
…měl jsem tu čest u hranice čínské – dtto.
Dachsmeister
Viděl jsem hranici SAE Omán v horách u Al Ain a také nedoporučuji.
Ale i třeba Slovensko Ukrajina mi připadala docela pod kontrolou.
Ale překročit NP Poloniny u Kremence před 7 lety by asi šlo.
V převleku za turisty.
Ze Slovenska či Polska na Ukrajinu určitě.
Z druhé strany asi taky…
Childeater
…mezi Ukrajinou a Rumunskem probíhá velmi čilý bezvízový a bezcelní pohraniční styk – všichni to vědí a je to tak nějak každému jedno… ;-)
Wildcat
No hej, ale co ma spolocne bezvizovy styk krajiny ktora je clen EU ale neclen Schengenskej dohody s tretou krajinou spolocne s ostrahou schengenskej hranice?
Childeater
Nepochopil jste… :-)
Ten bezcelní a bezvízový styk mezi Rumunskem a Ukrajinou, ehm, není legální… ;-)
Wildcat
Oh, sorry :-) Sypem si popol na hlavu za nekonecnu naivitu.
Ale zas, Schengenska hranica to tak ci tak nie je.
zrg1
mno, a ted si vemte pro porovnani ceskou armadu a konkretne jejich rozvedku, ktera funguje na tom principu, ze Americani honi po celem svete dealera zbrani Aliho Fajada, ktery uprchne do Prahy, tady ho dokonce na zaklade informaci Americanu zatknou nasi policajti a strci ho dokonce i do vezeni, ale drive, nez ho vydaji do USA, tak se nase bezva armadni rozvedka jede blejsknout do Libanonu, kde jsou do 24h vsichni zadrzeni, vcetne supertajneho armadniho Ramba Psíka, jehož fotku pro jistotu otisknou v novinách, takze Praze nezbyde nic jineho, nez mileho Aliho Fajada nevydat do USA, ale pekne vymenit za pet ceskych rukojmich, ovšem i když už je odhaleny Psik jako tajny agent k ničemu, tak ho v ramci security aspon povysi nekam, kde uz nemuze skodit, tedy si ho stahnou do USA a hlidaji si ho tam, jinak by o neho nase armada mohla zase prijit a zase ho za nekoho dalsiho vymenit a tak porad dokola.
A ti zbyli pozadovali od statu odskodneni 40 mega, buhvi za co.
No hlavne, ze si ti borci sami sobe neublizili, hrdinove.
Jan Mrcasik
Přesto ji desítky palestinců přelézají každý den… Ačkoli po nich Izrael někdy střílí. Plus neúnavně staví teroristické tunely, ač jim je Izrael nachází, boří a zatápí.
LWG
Otázka zní – přelézají, ale přelezou? Vojska MV ČSSR zvládla zabezepečit hranici takřka neprůchodně.
Childeater
Tak zrovna tam spíš podlézají. A mám dojem, že bez Izraele by se části Palestiny vedlo dost mizerně…
Jan Mrcasik
Co jen vím, tak přelezou – ráno tam a večer zpátky. A každý den jinde.
V Izraeli totiž nelegálně pracuje odhadem několik tisíc až desítek tisíce palestinců z pásma Gazy a West Banku, kteří se Izraelcům vyplatí a kteří tam dostanou podstatně lépe placenou práci, než v „Hamás Ghettu“.
LWG
Takže to IZR tiše toleruje? Já jen, že projekt zabezpečení hranice tak, aby se na druhou stranu kromě útoku hrubou silou nedostala ani myš bych asi dal dohromady bez větších problémů. Zejména v době, kdy lze lecos řešit automaty.
„Volný pohyb zboží“ je příliš draze vykoupen tím, že EU kecá do podoby a zakázanosti všeho zboží – europříkazy (o designu elektrospotřebičů, aut, všeho), eurozákazy (chemikálií, zbraní, všeho).
„Volný pohyb zboží“ je nesmysl – celníci jen rozšířili působnost do celé Republiky a buzerují študáky ve vlacích.
Ada
Má to i další zajímavou stránku. Podle české normy se třeba na párku deklaruje všechno zvlášť – maso,tuk,kůže. Na říšském párku je to všechno fleisch. A díky jednotnému trhu to jde na krám, aniž by to někdo na etiketě dal na pravou míru. Takže říšský párek má 90 procent „masa“ a tudíž konkurenční výhodu.
Wildcat
„Volný pohyb zboží“ je nesmysl – odhadujem ze ste este nikdy nestal v rade na colnici s komercnym tovarom, ze?
Jan Mrcasik
No, zatímco teď nestojíte na celnici, ale u pendlujete po úřadech a TÜV abyste dostal bumážku že splňujete RoHS, CEE, REACH, Odpadovou směrnici, Eucodesign směrnici a milion dalších směrnic, protože jen „díky tomu“ je nahrazena „celní bariéra“ do Německa: že všichni musí splňovat Německé normy. A pak normy všech zemí „28“. Respektive průnik toho nejstriktnějšího z každé z nich.
Wildcat
Nemyslim ze ste tak naivny ze by ste co len na sekundu veril ze toto vsetko co ste popisal nie je potrebne na import tovaru z neclenskej krajiny do Nemecka. No a to nenavidene zjednotenie noriem clenov EU je presne na to aby neplatilo „A pak normy všech zemí „28““
Ale to zjavne umyselne vynechavate. Nehodi sa do obrazu.
Jan Mrcasik
Problém, Wildcate, je v tom, že zatímco „za celníků“ musel německé normy splňovat jen ten, kdo chtěl exportovat do Německa, italské normy jen ten, kdo chtěl exportovat do Itálie, a německé a italské normy dohromady jen ten, kdo chtěl exportovat do obou zemí…
…nyní musí všechny normy všech zemí splňovat každý, i ten kdo chce prodávat zboží výhradně na domácím písečku v ČR.
A ve jménu téhle „bezcelnosti“ může EU regulacemi na základě keců o „volném pohybu zboží“ prosazovat i zákazy aut a zákazy zbraní – a to už nám opravdu byl čert dlužen.
Sysop
Hele, Cinany uz nebavi lozit po hromadach evrropskyho bordelu a tak zacinaji razantne snizovat zajem o lisovane odpadky. Jsem desne zvedav, kam to povede. Jestli snad EU pujde do sebe, misto plastovych lahvi zase zavede sklo a nebo jestli v cele EU zacne fungovat to, co uz castecne funguje v Nemecku a sice vratne PETky, plus pak jak se bude resit likvidace kartonovych obalu, za ktere komari davali korunu za kilo, zatimco dneska dostanes hovno a jeste budes platit…
Docela jsem zvedav, co z toho vypadne. Nebo jestli vypoti prirazku ke kazdemu zbozi „prispevek na recyklaci“, jako uz zname u nekterych domacich kramu? Doted pri dovozu nejakyho bordelu stacilo prohlaseni, ze bud firma nejak resi odpadove hospodarstvi a nebo, ze bordel generovany za rok je pod limitem. Jakmile to nebude kam slapat, snizi, nebo zrusi se limity. A zase budeme mit novy urad pro tisice uredniku, kteri budou kontrolovat kazdy vyhozeny papirek?
Blyska se na ‚lepsi‘ casy, rekl bych.
servisdok
Za bolševika byl dokonce kartónový odpad ze sámošek problém. Nebylo dořešený, kdo a kam to oficiálně má odvážet. A protože skutečně dávali za nemastný a suchý karton korunu za kilo, na dvoukolák se dalo naložit i přes metrák /šlo by i víc, ale objemově ne/ a dalo se to za sobotní dopoledne otočit do Sběrných surovin i 5-6x. Tímhle způsobem tři kámoši vydělávali na tehdy hodně drahý výkonový tranzistory a další věci, co nám rodiče jednak nemohli koupit a kdyby jo, tak bysme si toho tolik nevážili. Pochopitelně se to neobešlo bez všeobecného posměchu spolužactva, který ustal v momentu, kdy zjistili, na co všecko jsme si tímhle způsobem vydělali. Když přijdete do školy na konci osmičky v kompletu od LeviStrauss, tak se to neobejde bez všeobecný, často nežádoucí pozornosti.. Každýmu bylo jasný, že v obechodě tohle koupit nejde a nestojí to pár stovek..Kvůli jedné učitelce, co to asi nemohla zkousnout, jsem byl promptně nabonzován a volán do ředitelny, volali ze školy i našim. Ti jenom potvrdili, že o tom ví, že jsem si na to vydělal sám, jsou na to svědci i účty ze sběrny. Kámoši, co jsme spolu jezdili, měli obdobný problémy – prostě jak děcko či člověk vyčuhoval z řady, byl problém.
Přitom – vůbec nikdo tenkrát o ten papír a jeho odvoz nestál, fakt nikdo. Vedoucí sámošek byly rády, že jsme si to odtahali a ony měly o problém míň. Nikdy po nás nikdo nechtěl žádný podíly – někdy jsme ještě při některý otočce dostali limču, chleba s paštikou, nebo v zimě čaj..Asi proto, že vedoucí byly baby..
Všichni byli spokojení: Vedoucí sámošek se zbavily bordelu, my vydělali slušný peníze /za jediné sobotní dopoledne každý 5-6 stovek, mj. polovinu měsíčního platu matky../ a vedoucí ve Sběrných měl čárku a prémie za nadstandardní výkup kvalitní suroviny.
Dělali jsme to od půlky sedmičky do konce devítky, prakticky každou sobotu /sobotní dopoledne byly sámošky otevřené, dalo se jezdit už od půl sedmé ráno a do 12, zároveň takhle bylo otevřeno i ve sběrně/.
Za průměrnej měsíc, za čtyři soboty /i v zimě, pokavad byla prohrnutá silnice/ se dalo takhle vydělat okolo 2-2,5 tisíce. To bylo za měsíc vlastně víc, než dostával měsíčně za neskutečnou dřinu ve fabrice můj táta..
Na tehdejší poměry opravdu neskutečný peníze, ale tak byli jsme mladí, skoro neutahatelní a taky – po něčem konkrétním jsme toužili, teda já určitě. Kámoši to měli podobně, ale tak samozřejmě bylo i na občasný pařby, na který se snažily vetřít místní slepice :D, ale kašlali jsme na ně.
Měli jsme svoje holky. Hodný, hezký, přespolní a skromný, kterejm nepřišlo nijak divný, co to děláme v sobotu dopo. Věděla o tom skoro celá škola. A nebyly s náma pro prachy, ale spíš že s náma byla prdel :D
A když jsme jim něco hezkého chtěli koupit, tak to bylo z naší hlavy a skoro vždycky to skončilo průserem. Jednou jsme je začátkem června vzali do zlínskýho Tuzexu, jakože jim koupíme něco hezkýho. Ty holky z toho byly tak vyvalený, úplně bez sebe..Nakonec jsme teda po velkým přemlouvání koupili nějaký trička, Superky džíny a byl z toho zas průser jak kráva, páč to holky doma neuměly vysvětlit. A ve škole taky – spolužačky je začaly pomlouvat, že jsou prodejný děvky, který si takhle kupujem. No prostě mladý a blbý, no..
Pocházeli jsme všichni tři i holky ze stejný sociální skupiny a byli jsme všeci z domu vedený k práci. Někdo chtěl drahý tranzistory, někdo magneťák, někdo třeba terénní motorku. Plnili jsme si sny, který by nám v tý době rodiče splnit ani nemohli.
Že se nám skoro všichni spolužáci zpočátku smáli a skoro všecky místní spolužačky námi pohrdaly, bylo ze začátku fakt těžký a blbý. Ale změnilo se to po pár školních měsících dost rychle – jen co někteří zjistili, kolik máme vlastně peněz. Těm chytřejším došlo, co děláme a uměli si i zjistit za kolik. Jo ale vstát v sobotu ráno a máknout, to se jim už nechtělo, to už bylo „pod jejich úroveň, vozit na káře papír do sběru“. Jiní si přivydělávali šmelením s deskama, jiný s německýma ošmatlanýma Bravama, čímž jsme pohrdali zase my – akorát se mezi sebou tím šmelením navzájem okrádali. My jsme jenom zvedli prachy, co v podstatě ležely na chodníku, jenom bylo potřebí trochu máknout a s tím nebyl problém.
Pozděj se k nám pár spolužáků chtělo přidat, ale my už to celý měli tak pod palcem, že jsme to v pohodě stíhali vyvážet z obou sámošek a někdy ještě i z jednoho smíšeňáku.
Nikoho dalšího na drobení příjmu už teda nebylo potřeba a taky jsme to paním vedoucím taktně naznačili :D Pán ve Sběrných si na každou sobotu musel udržovat v kase poměrně vysokou hotovost :D, neboť jsme byli vždycky tři a navezlo se tam toho ze dvou místních sámošek a každou sobotu tak 18-20 metráků. To bylo vlastně jedno vyklizení spodku rampy sámošky a toho, co se tam shromáždilo za ten týden. Obě sámošky byly na tu dobu celkem velký a obsluhovaly každá skoro půl městečka, byl tam dost velkej obrat.
Každá sámoška měla velkou vykládací rampu na zboží, asi tak 6x6m, možná i větší. Vysoká byla asi 1,20-1,40m a zespodu celá ta rampa fungovala jako odkladiště kartónů a papíru, aby to nezavazelo a neteklo na to.
Za jeden pracovní týden byla vždycky doslova znova nafutrovaná. Lítali jsme s tím pochopitelně pěšky – za kolem metrák a něco neuvezete ani s přefoukanýma kolama a na pincky jsme papíry ještě neměli.
Tímhle ujetým způsobem jsem si za necelý tři školní roky /7-9/ vydřel peníze na všecko, co jsem v tý době chtěl. Prachy se pozděj u známého tiráka měnily za bony po 4,50, nejprv v osmičce na první komplet Levisek i s džískou a těsně před koncem devítky nakonec na vysněnýho Revoxe, tenkrát to byla A77.
Měli jste vidět ty ksichty prodavaček v Tuzexu, když jsem ho byl objednávat a skládat nezbytnou zálohu..Zavolali k tomu pak dokonce i paní vedoucí, nějak nemohla ta zmalovaná čůza pobrat, že by si takovej mladej šušeň mohl dovolit koupit v podstatě nejdražší cívkáč, jakej Tuzex tehdá nabízel.
Se divím, že tehdá nezavolali fízlům – i když si nedělám iluze, že už jen objednávkou toho stroje jsem se nedostal do nějakýho jejich zájmu. Ale nikdy se mě nikdo na nic neptal, ani našich, který o tom věděli.
Paní vedoucí zlínskýho Tuzexu po asi 20 minutách pochopila, že jsem do toho blázen, že to myslím vážně a do toho magiče jsem zamilovanej :D Mám ho dodneska, jediný „opravy“ za 45 let spočívaly ve výměně tří sad hlav.
shifty
:) Našli jste krásnou díru na trhu. Tenkrát měli všichni všechno a všeho dost, byl tu socialistický blahobyt, takže to holt nikoho ani nenapadlo :) Nám se taky podařilo sem tam dělat brigádu i třeba před 10 lety ještě, za kterou bylo neskutečně peněz, ale už to bylo o známých a o práci bez papíru. To je už dneska nemyslitelné…dneska se kleká a maká.
Jan Mrcasik
Podobná díra na trhu byla potom v 90kách recyklace zlata z elektroodpadu. Za pár let, než se trh konsolidoval a ovládlo to pár centrálních velkých hráčů, si na tom i drobní lidičky vydělali na baráky.
Já takové štěstí za sebe každému přeji. Ostatně si to poctivě odmakali.
Joker
…a tady máte právě ten rozdíl mezi „být v EU“ a „volný pohyb zboží“.
Jan Mrcasik
Ale tím je ten volný pohyb zboží vykoupen – na jeho základě byla EU ve své restriktivní, represivní podobě vybudována.
Žádný členský stát by totiž nestrpěl, aby se u něj prodávalo něco „nekvalitního“, co by „domácí“ prodávat nesměli ale „cizáci“ ano.
Takže je nutný centrální orgán pro přísná pravidla, nadaný mocí je vymáhat. Třeba taková Eurokomise.
vasek
Nedám si dnes po obědě viržinko. Neplačte, sami jste si to zavinili!
zrg1
to je asi stejne duchaplny citat jako biblicka myslenka: Neboť Bůh tak miloval svět, že …. poslal svého Syna, Ježíše Krista, aby zemřel na kříži místo nás a zaplatil tak za naše hříchy.
Jinymi slovy, kurvete se, kradte, podvadejte, neneste odpovednost, stejne uz to mate predplaceno (teda pokud patrite mezi ty Vyholene, kteri jdou s proudem a nepremysli sami za sebe).
Coz je asi duvod, proc EU tak nasilne rekatolizuje CR, v posledni dobe jsem si treba vsiml, ze v kazdem priblblem vedomostnim kvizu je kazda treti otazka z krestanstvi a kazda pata pro jistotu z judaismu, aby to bylo spravne globalne sorosovsky politicky korektne vybalancovane. Stejne jako kazdy cestopis zacne ctenim krestanoidnich napisu z nahrobku a konci nejakym dechseroucim pribehem hrdinneho misionare, ktery zhebl na choleru, mjor, tyfus a lepru, cimz zachranil svet a rozsiril heb tu demokracii a zapadni hodnoty zase o kousek dal.
Goro
Jestliže nebudeme hřešit, Ježíš zemřel zbytečně!!
dante003
Podle mého názoru je Schengenská smlouva z roku 1985 jako součást primárního evropského práva nevypověditelná.
Podle Amsterodamské smlouvy z roku 1999 byla Schengenská smlouva začleněna do právního systému EU.
Pro státy, které vstoupily do Unie po tomto roce, se tento dokument stává závazným okamžikem vstupu, stejně jako všechny další smlouvy a předpisy EU.
Ve Švédsku je hlášení víc znásilnění, protože se tam za znásilnění považuje pomalu i vilnej pohled.
To ovšem nemění nic na faktu, že drobná kriminalita kulturně nekompatibilních krimigrantských barbarů je vysoká. Stačí pohledat na Googlu.
pokud by se na mou modrookou blonďatou partnerku čuměla nějaká černá tlama taky bych šel nahlásit znásilnění.
Predpokladam,ze spise by ta cerna tlama byla odnesena nahlasit napadeni.
To má bejt vtip? Ve Švédsku bylo znásilnění velmi vzácným zločinem, dokud jim tam vlastní vláda nenatahala tu černou rakovinu. Dneska už jsou na tom tak, že mouřenín znásilní čtrnactiletou holku rovnou ve škole a dostane ze to 100 ho veřejně prospěšných prací. Tam už chybí jenom to, aby fízlové ty holky těm čoudům drželi, aby se necukaly.
Přesně naopak, tam soudy osvobozují pachatele, i když je to doloženo lékařskou i policejní zprávou. A zpráva Amnesty Inter. to také potvrzuje: http://www.epshark.cz/clanek/471/amnesty-international-podporuje-likvidaci-lidskych-prav-v-eu
Něco na to bude, klasifikace znásilnění/sexuálního napadení se tam přece změnila pát let nazpět, viz. případ Assange. Proti tomu jde ovšem politická korektnost při reportování znásilnění ze strany nových Švédů. Je to tak trochu dog eat dog.
„Pokud někdo v ČR požaduje vystoupení z EU, pak by měl především říci, co mu vadí na volném pohybu zboží a kapitálu. Protože EU znamená především volnou výměnu zboží,“ Ani PRD. EU znamená především tvorbu společné legislativy nikým nevolenými úředníky. Znamená Centrální Plánování. Znamená znovuzavedení Marxismu. Volnou výměnu zboží znamená EHS.
„Nyní navíc dokonce hrozí, že nám budou v rozporu s našimi azylovými zákony vnuceni migranti,“ Což se ovšem netýká Schengenské smlouvy, ale arogance moci a demokratického deficitu politické instituce EU.
Vaše hodnocení Schengenské smlouvy jsem ochoten vzít v úvahu. Ovšem stavění jej do opozice k EU je blbost.
neofašismus
Autor je naprosto mimo, nepochopil že imigrace má málo společného se Schengenským prostorem. Problém současné imigrační krize je v tom, že EU
– Úmyslně a prvoplánově uděluje azyl ilegálním žadatelům o azyl. I azylant musí dodržovat platnou legislativu a to je zejména přihlásit se v první bezpečné zemi. Pohyb azylanta po Schengenském prostoru bez této žádosti o azyl je trestný čin a azylant patří vyhostit + 10 let zákaz vstupu na území EU. Například už to že azylant místo přihlášení se úřadům v Turecku pokračuje do Řecka je trestný čin.
– Úmyslně a prvoplánově uděluje azyl osobám, které vůbec nemají na azyl nárok, to je drtivá většina falešných imigrantů z Afriky.
– Proti vůli národních parlamentů požaduje umístit na území národních států tyto povětšinou zločinecké osoby z rozhodnutí EU.
Neuděluje se azyl každému. Jen v Německu bylo loni asi 530.000 migrantů, kteří azyl nedostali, ale zmizeli úřadům z dohledu, takže je nelze vyhostit.
Tak neviem ako vyhosťujú nelegálov z DDR+BRD ale v Rakúsku je to letecky do krajiny ich narodenia či trvalého pobytu (toto neviem ako vyhodnocujú). No a podieľajú sa na tom leteckom transporte aj špeciálne jednotky a keď mám dobre informácie tak na jedného ilegála letia traja gumkáči bo nemôžu byť ozbrojený nejakou strelnou zbraňou, tak aby zvládli prípadnú vzburu.
Takisto z nemecka. A je to spojene s celkom zaujimavymi javmi. Napriklad v decembri sa objavili na webe spravy o pilotoch LH co odmietli odviezt vyhostenych ilegalov naspat do Afganistanu.
Nemáš nejaké odkazy na tie deporty z BRD+DDR, lebo aj som narýchlo hľadal niečo k tomu rakúsku a nič som nenašiel (info mám z druhej ruky ústne).
Clanok o LH je tu:
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/german-pilots-refuse-deport-asylum-seekers-lufthansa-angela-merkel-migrants-a8092276.html
Vďaka za link.
mihlo se to i na STB-ákově hlasatelně
https://zpravy.idnes.cz/piloti-nemecko-uprchlici-deportace-protest-letadla-migranti-afghanistan-1qx-/zahranicni.aspx?c=A171205_111019_zahranicni_ksu
Rodinný příslušník létá pro TVS a už jednou měl standby někde v Gruzii, kde čekali na přílet letadla z Němec a měli pokračovat do Kábulu. Akce se nakonec nekonala, neb Němci s deportovanými nedoletěli. Ale TVS vozí i deporty odjinud – Izrael, Řecko, Francie atp.
Nicméně do ČR nezmizeli, řekl bych.
Pavel Dudr: Drtivá většina osob ze Sýrie žádající o azyl na území Německa jsou ilegální imigranti spáchavší trestný čin porušení vízové povinnosti a tudíž vůbec s nimi nemělo být zahájeno azylové řízení. Ačkoliv je lidské utrpení syřanů nezpochybnitelné, ani v nejmenším jim to nedává bianco šek cestovat po světě bez platných víz, jako třeba přejet Turecko, doplavit se na člunu do Řecka a dojet do Německa.
Autor toho nepochopil viac. Napriklad rozdiel medzi volnym pohybom osob v definicii podla stanov EU a spolocnou vizovou politikou podla Schengenskej zmluvy.
To je sice hrozne krasne, ale bohuzel, vysoka politika neni o dodrzovani smluv a uz vubec ne o logice.
Vysoka politika jsou zakulisni pletichy, korupce, lzi a manipulace verejneho mineni.
Mel bych tedy jednu malou otazecku. Kdo bude znovuzavedeni hranicnich kontrol triggerovat, ktera politicka strana si to da do programu , presvedci volice, vyvola referendum, vyhraje hlasovani a uspesne ho aplikuje v praxi.
Ve svetle, kdy Soros a jeho srackomety uspesne de/facto zastavily Brexit a kdy nas Nemecko vydira, ze musime „spravedlive“ nabrat migracky, ktere si pozvala Merkelova do Nemecka to vidim dost nepruchodne.
Ale myslenka samozrejme dobra a spravna.
zrg1: Schengen nikdy neznamenal zákaz kontrol, kontroly na hranicích mohou dle současně platné legislativy začít ihned, bez čekání na souhlas poslanecké sněmovny.
jiste. mohou. ovsem v praxi zelenou caru nehlida vubec nikdo, na hranicnich prechodech prakticky taky neni skoro nikdo a i kdyby tam nekdo byl, tak chybi politicka vule dle soucasne platne legislativy tem borcum naridit, aby zastavovali podezrela individua s bombou v turbanu na hranicich.
Dokonce si myslim, ze pokud by tak borci ucinili na vlastni triko, tak by meli nepekny skraloup a zase by se to rozmazalo v Sorosovizi, jako treba tenkrat, kdyz madarska reporterka nakopla nejakeho priprchlence a pak o tom pisalci psali mesic v kuse jako o hlavni zprave na titulnich strankach.
Cimz chcu opet rict jen tolik, ze to prakticky nevidim jako pruchodne.
Respektive jedina strana, ktera by to mohla iniciovat jsou leda tak komuniste a mozna by se pridalo jeste SPD, coz je stale prilis malo. Ostatni by byli proti a veskery tisk a televize a mainstream by byly primo hystericky proti a rozjeli by takovou antikampan, ze by nam jen pri pomysleni na odstoupeni od Schengenu bylo vsem zle od zaludku.
Němci naoko kontroly na hranicích zavedli. Zkuste si takhle v sobotu přes den zajet ze Salzburgu do Mnichova po dálnici, případně z Innsbrucku na Rosenheim. Strávíte příjemnou hodinku v koloně před hranicí, kde jsou proudy aut rozděleny do dvou pruhů a krokem projíždějí kolem policajtů, kterých je na každý proud tak 4-5, mají zastavovací plácačky, full gear a full auto (tyhle kousky, pokud jsem si všiml správně https://cs.wikipedia.org/wiki/Heckler_%26_Koch_MP5). Měli tam i pár zastavených aut, vesměs starší kusy s osazenstvem tmavší pleti.
A proč píšu naoko? Protože nejpozději ve 20:00 balí krám a nechávají volný průjezd. Ostatní silnice (AT 1 – DE 21 u Salzburgu a AT 171 a 172 u Kufsteinu) pak nehlídají vůbec, o zelené hranici nemluvě. Takže je to jen divadýlko a buzerace normálních lidí. Smart navigace (Google Maps, Waze) Vás vezme sama okolo a vůbec přečůrat tuhle šarádu není problém ani pro lidi s IQ tykve.
I rakušáci měli v létě na hranicích se slovinskem bouchače, co kontrolovali podezřelé lidi. Třeba mě i posádku zcela diskriminačně prolustrovali ve staré popelnici, s palestynským šátkem na krku a s navlhlýma spacákama na dosušení na zadních sedačkách, kdežto árijce v nablýskaných audinách odmávali. Zasraný rasisti :-)
Tak ono ak ideš do Mníchova dajme tomu z Bradavice na Dunaji cez deň, tak je rozhodne rozumnejšie to zobrať napr. cez Braunau am Inn kde o nejakej kontrole ani nechyrovali.
Inak aj rakúšaci majú hody na hranici zo Slovenskom. Diaľničný prechod Jarovce-Kittsee je už de-facto opäť ako pred otvorením hraníc – majú tam na parkovisku pekne unimobunky a zaškoľujú tam zelenáčov od polície. Šanca, že bude kontrola je tak asi 60%. Starý prechod Jarovce-Kittsee je už permanentne osadený hliadkami (síce žiadne unimobunky, ale majú tam kužele oddeľujúce jazdné pruhy a reflektor) a šanca na kontrolu je viac ako 90% a to tak, že ak máš väčšie SUV s tónovanými sklami tak ťa otravujú aby si stiahol zadné okná a ukázal priestor vzadu. A pritom starý prechod Bratislava-Berg, kde je premávka o dosť hustejšia ako na starom prechode Jarovce-Kittsee, je úplne voľný a o kontrole tam nieto ani chýru a ani slychu.
A rakušáci kontrolujú aj maďarskú hranicu a dokonca majú vojenské kontrolné stanovištia aj na frekventovaných bodoch kde je pohyb ľudí po poľných či kamienkatých cestách. Jeden vojenský post je na trojmedzí SR-AT-HU kde sa nachádza tzv. Skulpturenpark a okolo je chránená oblasť nejakých vtákov. Pri návrate do AT vás odstavia zelenáči (a to doslova, lebo v AT je ešte furt povinná vojenská služba) a skontrolujú identifikačný preukaz a aj kufor auta (ak máš väčšie SUV s tónovanými sklami).
Vůbec mě nepřekvapuje, že se rozpolcenou čssd vezme babiš na milost a tím odkopne SPD. Tím se jasně dokazuje že Okamura to myslí dobře když ho nikdo nechce. Proto volím Okamuru, je to jediná možnost protestu, jedinej maják který v zatuchlých bažinách bije na poplach. Němci se nezvednou a nepůjdou proti svému vůdci, tak jak nesebrali kompetence Hitlerovi, neseberou kompetence Merklové. To že nikdo nechce spolupracovat s Okamurou a dokonce ho chtějí i vystrnadit beru jako důkaz toho že je to nepohodlná osoba a proto jej budu volit. Babiš+KSČ+čssd SE ODKOPAL a je vidět co to je za mrdku.
O to právě jde, aby se o tom začalo diskutovat, protože zde dochází k totálnímu rozkladu evropského práva, když Evropský soud pro lidská práva rozhodne, že migranti se budou vozit do Itálie a Schengenská smlouva ho nezajímá:
https://cs.gatestoneinstitute.org/11863/usa-evropa-nejhorsim-ideologickym
A diskuze o Czexitu jsou kočkopsí válkou, která nemá řešení a je jen ztrátou času.
Prosím vás, jak byl úspěšně de/facto zastaven Brexit? Článek 50 Smlouvy o EU byl aktivován a běží dvouletá lhůta, po jejímž uplynutí dojde k faktickému vystoupení UK z EU. Jestli se podaří, nebo nepodaří vyjednat podmínky vystoupení je irelevantní, rozhodující je ta lhůta.
Proces vyjednávání sice stále probíhá, ale Britové jej díky arogantnímu přístupu zástupců EK začali ignorovat. Což zástupci EK vyhodnotili jako problém a začali se chovat více konstruktivněji.
Pokud by Británie chtěla znovu vstoupit do EU, je to samozřejmě možné, ale musela by o něj znovu zažádat podle článku 49 Lisabonu a podmínky vstupu znovu vyjednat. Zpětvzetí žádosti o vystoupení podle článku 50 nelze procedurálně provést.
Sorosovi presstituti si mohou plácat játra, ale faktický Brexit je otázkou několika měsíců.
Uveďte přesný termín do 12ti měsíců (nejpozději 26.2.2019) kdy bude BREXIT ukončen. Děkuji
Nejpozdější lhůta faktického vystoupení UK z EU je 30. března 2019 v 00:00 CET.
Jinak návrh textu dohody obsahuje ustanovení: „exit day“ means 29 March 2019 at 11.00 p.m..
Schengen je to jediný dobrý, co smrdí Unií. Až se začne volnej pohyb osob, služeb a kapitálu drasticky omezovat, budu vědět, že je na čase shánět jednosměrnou letenku.
To nemá s řízenou invazí afrických migrantů vůbec nic společnýho.
Childeater: Ten čas už nastal, například byl zakázán volný pohyb služby kamionová doprava.
kazdopadne EU se pro nas stava cim dal vic bezpecnostnim rizikem a cim dal mene volne pristupnym klicovym trhem. Tento trend samozrejme bude neustale zesilovat. cim vice si Nemecko nebude vedet rady se svymi imigranty a cim vice bude EU hospodarsky zaostavat (at uz z pricin globalni ekonomicke recese anebo z duvodu bruselske byrokracie, ktera neustale vymysli nove a nove regulace a dotace).
zrg1: Bezpečnostní riziko už také nastalo, EU hodlá umisťovat cizí osoby na naše území proti vůli Parlamentu ČR, dříve se tomu říkalo okupace.
v tomto samozrejme souhlas. jako hlavni riziko ovsem nevnimam vnejsi hrozbu EU, ale vnitrni rozlozenost CR, kde je to samy vitac, jasanek a pobirac dotaci v neziskovce, pak ticha mlcici vetsina a sem tam nejaky neprijemny aktivni svazak typu Okamury, popripade nejaky zpatecnicky komunista a to je veskera opozice.
A pak samozrejme nase rozlozena havlisticka, politicky kovana, ale prakticky nepouzitelna armada.
Technicky, i kdybychom ted hned nakrasne vyvolali referendum o odstoupeni od Schengenu, i kdyby to referendum proslo, i kdyby se nasla politicka vule vysledky aplikovat do praxe, stale je zde problem nasi spatne armady a dlouhe hranice, kdy tech tabulkovych 20.000 vojclu, z toho pulka nepouzitelnych lampasaku, politruku a dalsich zbytecnych existenci a pri delce nasi zelene hranice 1200 km s Nemeckem a Rakouskem a 2200 km celkove mi to za predpokladu, ze by se tocily sestihodinove sichty vychazi prostym podilem maximalne jeden vojcl na kilometr, kdyby teda nebyli nikde jinde, nez na hranicich. Coz by samozrejme prineslo neresitelne problemy se zasobovanim, ubytovanim, hlidanim vojenskych objektu atd.
Jinymi slovy nase armada neni schopna zelenou hranici hlidat, i kdybychom tedka hnedka nasli v rozpoctu finance na stavbu minimalne tech 1200 km hranicniho plotu, ktere bychom potrebovali na hranicich s Nemeckem a Rakouskem. I kdybychom vyuzili nase moznosti na maximum, mame realne jednoho vojaka na kilometr, mozna teoreticky dva, za predpokladu, ze by Madari a Polaci pochlapili a nepustili pres svoje zelene hranice ani mys.
To je porad prilis malo.
zrg1: Problematika stojí a padá na připosranosti politiků vyhošťovat tyto ilegální osoby ven z ČR. V době kdy si může civil koupit mobil s termovizí nebo dokonce dron s kamerou, je otázka zda může armáda monitorovat přeshraniční pohyb osob marná.
Řešíte problém, který neexistuje.
V ČR žádní migranti nejsou a ani nic nenaznačuje tomu, že by vbrzku měli být. Takový migrant je totiž čipera a zatím se přes veškerou snahu nepodařilo žádné migranty v ČR udržet.
i takovy nehlidany pruchodak je bezpecnostni hrozba :P
…minimální, soudím. Ti lidé chtějí rychle a nepozorovaně projít a za každou cenu neupoutat pozornost…
Childeater, 9:26
Pokud čipera bude umístěný v ČR, bude tady mít více kamarádů (podle Dublin IV se mají migranti přednostně dávat do zemí, které jich mají málo), bude mít cca 20 litrů měsíčně kapesné (jednotné dávky po celé EU), tak nikam šupajdit nebude. Za 800 euro si v Německu nemůže vyskakovat tak jako v ČR.
Nehledě na to, že Dublin IV počítá s nápravou stavu kdy migráčkům nikdo nebere otisky prstů, takže by v Německu plošně skenovali „snědoobčany“ jestli náhodou nepatří do Čech, a pokud ano, okamžitá deportace k nám. Podesáté i tomu nejdebilnějšími migráčkovi dojde, kde je jeho místo.
Ergo, pokud by prošel Dublin IV, jediné řešení je „V4xit“
A jediný problém je, že „živelný“, improvizovaný Czexit pod vedením idiotů typu „Okamura“ a populistů typu „Bureš“ je jen o fous menší pohroma, než „Remain“ – když proi nic jiného tak proto, že bychom kvůli prioritám Okabureše taky mohli skončitv ve sprzněném „soft“ czexitu sice bez volného pohybu osob a Dublinu IV – zato s fiskální a daňovou Unií, s Europrávem nadřazeným našemu, a v pozici nevolníků kteří povinně transponují jakoukoli Euroregulaci nebo Eurodirektivu aniž by se mohli alespoň pokusit s ní něco dělat.
To je pořád pitomi, pitomio a že to je jedinej politik který chce CZexit nikoho nezajímá. Nikdoho nezajímá že tady je 806.000 lidí které Okamura zastupuje, to je skoro 1:10 a jakási sonda do názorů lidí.
Ono to bude jiste vetsi procento. Ja trebas chci czexit, ale Tokyo Omamuru nechci ani smykem a nevolil bych ho nikdy.
+1
troufám si tvrdit že STB-ák czexit nedopustí, vždyť co by z toho měl ?
Childeater: To je sprostý alibismus. Otázka přerozdělování ilegálních imigrantů a tím se zejména myslí otázka nákladů spojených s jejich pobytem, je na spadnutí. Pakliže imigrant pochopí, že německý sociální úřad mu nedá ani EURo a musí se EURa vypravit někam do Děčína, pak to udělá. V tomto kontextu se každý kdo neprojde počítá.
Tak ten Děčín ho musí napřed přijmout.
To je to nejmenší. Direktiva se netransponuje, Direktiva se implementuje do národního práva jak stojí a leží, a automaticky se považuje za platnou k datu své účinnosti bez ohledu na spolupráci členského státu.
Na to se opravdu těším.
To skutečně nabere ten EU experiment rychlé obrátky.
Technická: není to naopak? Direktiva (směrnice) se musí transponovat, přímo účinné je nařízení (regulation)…
Jízlivec: máte pravdu, prohodil jsem si to. Mea maxima culpa.
Childeater: Čteš to tady vůbec? Ilegální imigrant k nám bude z Německa přemístěn na základě rozhodnutí EU a to i přes případný odpor Parlamentu ČR.
Jak: já Ti říkám, že k tomu, že do V4 někdo bude nějakej úředník nahlašovat migranty, v dohledný době nedojde.
Jestli ano, tak to bude začátek konce EU tak jak jí známe a to si pravděpodobně spousta lidí uvědomuje.
civil si jiste muze koupit ter,ovizi, to ovsem nerika nic o tom, ze by toho byla schopna nase armada, ze by nasla kapacitu vubec vyhodnocovat poplachy, ktere by ty kamery generovaly, ze by byli dostatecne inteligentni, aby rozlisili vypaseneho divocaka od vypaseneho arabace a i v pripade, ze by spravne identifikovali vypaseneho arabace by se byli schopni dostat k hranicim v case t<24h a zadrzet ho drive, nez by nasi republiku opustil na opacnem konci.
Ja si nehodlam nic namlouvat, nase armada je nasobne horsi, nez ta komunisticka v osmdesatkach, zalozena na buzeraci lampasaku a zastarale tezkopadne sovetske technice.
ale prosimtě, ty děláš jak kdyby se za totality chodilo do rakouska na výlety…
Mozna by slo pouzit neco jako „horske myslivce“. Na cernou je taky povolenka celej rok. Nemusis mit myslivce na kazdym kilaku a presto stavy cerne lze regulovat (kdyz se chce,zejo). Vzhledem k tomu, ze cernou lze konzumovat a to je hlavnim motivem lovu, zatimco imigranty zrejme ne, musel by stat prijit s nejakym rozumnym navrhem. Napriklad pri odstrelu kormorana dostanes 250 Kc za kus. Tady nekde bych hledal cestu.
Myslenka je to zajiste pozoruhodna, ovsem obavam se, ze to Clovek v Plisni a Evropske Hodnoty nedoporuci nasim zakonodarcum ke schvaleni a bez Sorose u nas ani ranu.
Taky se obavam, ze kormorani narozdil od slunickovych migrousku/cukrousku povetsinou neopetuji palbu, coz narazi na dalsi problem, ze nam zakazali zbrane coby ustavni prostredek na obranu vlasti, protoze hen ty zbrane patri jen do rukou profesionalu, ze ano, zatimco samotni migrousci mohou byt v klidu, oni se stejne zadnymi zakony neridi, takze jim zbrane nikdo sbirat nebude…
To nas stavi do urcite takticke nevyhody, rekl bych.
– Clovek v plisni by byl navrzen jako betatester nepruchodnosti lajny.
– pokud budou dotycni myslivci pozehnani parlamentem, aby to melo nejakou stabni kulturu a zli jazykove nemohli cintat neco o poulicnich bojuvkach a domobrane, pak by to mohlo byt cajk.
Nemyslim si, ze by byl zasadni problem najit v CR odhodlane strelce. Myslim si, ze by byl zcela neresitelny problem najit zakonodarce, kteri by to pozehnali.
„kazdopadne EU se pro nas stava cim dal vic bezpecnostnim rizikem a cim dal mene volne pristupnym klicovym trhem“.
To je směšné. Můžeme si namlouvat co chceme, ale ČR není nic jiného než dílna bohatých států EU. Velcí hráči a zaměstnavatelé v ČR jsou ze zahraničí. ČR s EU leží a padá, protože je s ní svázaná pupeční šňůrou a fakt nemluvím o EU dotacích.
Problém je v tom, že neexistují velcí hráči z ČR, kteří by uměli rozjet byznys a dát tisícům práci (Babiš je furt malá ryba). Pokud nebude v ČR dostatek velkých a tradičních zaměstnavatelů, nemá smysl vůbec uvažovat nad tím, že je náš malej rybníček něco víc, než jen EU montovna. Řekněme, že už nejsme low-cost location, ale middle-cost location. To je asi největší posun.
ok, korekce, EU nikdy nebyla pro CR volne pristupnym klicovym trhem, ve vyznamu rovnopravneho partnera, EU byla pro CR vzdy jen zadavatelem subzakazek, ktere se u nas vyrobily, vyvezly a ucetni zisk vznikal/zustal vzdy v zahranici, protoze jsme hold namezdne devky makajici na cizim kapitalu za par drobnych.
Ovsem co jsem chtel rict je fakt, ze tim, jak jde EU do prdele, nemusime mit v budoucnu ani tu najemnou praci devek, protoze globalizace najde nove, vykonnejsi a levnejsi devky, takze v tom neni zadny spor. Coz jim ovsem nebude branit nasackovat tu muslimaky.
Sem nikdo nikoho nenasáčkuje – EU dnes a denně dokazuje, že nemá pohyb migrantů pod kontrolou. V současné době neexistuje způsob, jak udržet v ČR lidi, kteří tu být nechtějí.
Ale existuje. Stačí jim dát 21.000,- měsíčně, to už je schváleno, ubytování zdarma a nějaké povinné kurzy, které budou podmínkou pro vyplácení podpory.
Předposranost nemá smysl.
Zatím vidíte, jak se k tomu přerozdělování všichni staví. Ani ta slovutná EU nechce odpálit svůj vlastní konec, a instalací muslimských negrů do Polska by to začalo brát hodně rychlej a smutnej konec.
Ne. Instalací muslimigráčků do Polska by před Poláky vzniklo těžké dilema, co je cennější: jestli obrovské zemědělské dotace EU, na nichž staví svou ekonomiku, nebo jejich kultura a etnická homogenita.
Zdaleka bych netvrdil, že by něco z toho vyhrálo s přehledem a bez bratrovražedných bojů.
Zkuste to říct nějakému Polákovi do očí.
Stejně jako není Čech jako Bureš, není běžný katolický Polák jako polský velkozemědělec.
jakože by na migráčky nastoupili banderovci?
“The illusion of freedom will continue as long as it’s profitable to continue the illusion. At the point where the illusion becomes too expensive to maintain, they will just take down the scenery, they will pull back the curtains, they will move the tables and chairs out of the way and you will see the brick wall at the back of the theater.”
― Frank Zappa
Jen tak by the way… v nedeli zastrelili na Slovensku novinare i s partnerkou.
A dneska NATO konecne potvrdilo, ze onen proklamovany „protiraketovy destnik“, kteri ti zoufalci tolik let vydavali za obranny system proti ICBM z IRANU ?!?!?!?! je opravdu ve skutecnosti utocny system namireny na Rusko, coz jsme ostatne my „KONSPIRATIVNI TEORETICI“ tvrdili od uplneho pocatku.
Ne, ze by to na blizici se WW3 melo nejaky odkladny ucinek, ona bude tak jako tak, at uz Polaci a Rumuni budou zit v iluzi, ze brani Nemecko proti Iranu, nebo budou zit v realite, ze jsou obetovane uzemi, ktere pujde srat hned v prvni vlne.
Celkem mě to nechává v klidu. Investigativci mizeli odjakživa. Mám takovej dojem, že i Klíma dostal kdysi slušně přes hubu.
Útočné deštníky na sebe kluci u kulatých stolů staví posledních šedesát let. Něčím se bavit musí. Život by byl bez deštníků nuda a šeď.
Jsem celkem rád, že posledních pár desetiletí si vybrali za hřiště Blizký východ a dovádějí si tam.
Jsou holt hraví.
Jeste k zastrelenym novinarum na Slovensku.
Nejak se o tom moc nemluvi, pochopitelne, protoze evropska ovce zije v iluzi slunickoveho politicky korektne-bezproblemoveho systemu, kde se preci novinari nevrazdi, to dela prece jen ten zly Putin kdesi v tom Sovetskem svazu.
Ovsem, par politiku se k tomu prece jen vyjadrilo, nejak v duchu, ze to je k vaznemu zamysleni, ze novinar byl zastrelen jen proto, ze konal svou praci.
To se mi libi. To je totiz krasny dvojsmysl. Vetsina lidi to asi pochopi tak, ze je smutne , ze nejaky hajzl si jen tak zastreli investigativniho novinare a slunickova EU tomu nezabranila.
Ale da se to chapat i naopak. Ze ackoliv sorosomety maji podrobny popis, co novinar smi a co nesmi investigovat, jake nazory muze a nemuze mit a co muze projit cenzurou a co nesmi, tak prece se NASEL NEJAKy STOURA, ktery unikl bdelemu oku EU a misto, aby psal o hrdinnych USA a posranych Rusech, tak zacal neco resit s korupci na Slovensku, az ho borci museli zastrelit.
Presne, jak to rika: je to k vaznemu zamysleni, ze novinar byl zastrelen jen proto, ze konal svou praci (chybne, podle neschvalenych postupu a nikdo z profachaneho EU cenzurniho a buzeracniho aparatu ho neumravnil drive, nez uz nezbylo jine vychodisko, nez ho zastrelit).
Taky se obavam, ze sefredaktor toho slovenskeho platku uz dosefredaktoroval.
Ze sa o tom moc nehovori? Takto vezarala dnes odpoved Google na „journalist killed in slovakia“
https://www.google.ca/search?q=journalist+killed+in+slovakia&safe=off&ei=uXKVWqnkLILojwOly63wDA&start=0&sa=N&biw=1920&bih=974
K pripadu sa vyjadruje kazdy kto ma v riti dieru.
jo, dival jsem se, asi padesat clanku na Slovensku, deset v anglictine, z toho pulka na proflaklych konspiracnich a jinak skeptickych a povsechne kritickych webech a na ceskych webech mozna petkrat zminka bez dalsich podrobnosti…
Musel jsem jit primo na aktuality.sk, abych si o tom precetl neco vice a mohl si udelat nazor.
Jednosmernou letenku KAM? To je ta otazka!
Zkuste prejit hranice do Schengenu tam, kde je pozemni hranice. Uvidite, jak ta hranice neni vubec ale vubec hlidana.
Aktualni problem souvisi s tim, ze jaksi nase civilizace nepovazuje za akceptovatelne nechat utopit lidi jen proto, ze prekracuji hranici bez povoleni a mimo provozni dobu prechodu…a mimo prechod. Je to problem? Je. Ale neznamena to, ze hranice nejsou hlidane.
Zkoušet to nebudu ale viděl jsem na svoje očičko hranici Izraelskou a musím říct, že tam bych to nezkoušel ani za nic…
…měl jsem tu čest u hranice čínské – dtto.
Viděl jsem hranici SAE Omán v horách u Al Ain a také nedoporučuji.
Ale i třeba Slovensko Ukrajina mi připadala docela pod kontrolou.
Ale překročit NP Poloniny u Kremence před 7 lety by asi šlo.
V převleku za turisty.
Ze Slovenska či Polska na Ukrajinu určitě.
Z druhé strany asi taky…
…mezi Ukrajinou a Rumunskem probíhá velmi čilý bezvízový a bezcelní pohraniční styk – všichni to vědí a je to tak nějak každému jedno… ;-)
No hej, ale co ma spolocne bezvizovy styk krajiny ktora je clen EU ale neclen Schengenskej dohody s tretou krajinou spolocne s ostrahou schengenskej hranice?
Nepochopil jste… :-)
Ten bezcelní a bezvízový styk mezi Rumunskem a Ukrajinou, ehm, není legální… ;-)
Oh, sorry :-) Sypem si popol na hlavu za nekonecnu naivitu.
Ale zas, Schengenska hranica to tak ci tak nie je.
mno, a ted si vemte pro porovnani ceskou armadu a konkretne jejich rozvedku, ktera funguje na tom principu, ze Americani honi po celem svete dealera zbrani Aliho Fajada, ktery uprchne do Prahy, tady ho dokonce na zaklade informaci Americanu zatknou nasi policajti a strci ho dokonce i do vezeni, ale drive, nez ho vydaji do USA, tak se nase bezva armadni rozvedka jede blejsknout do Libanonu, kde jsou do 24h vsichni zadrzeni, vcetne supertajneho armadniho Ramba Psíka, jehož fotku pro jistotu otisknou v novinách, takze Praze nezbyde nic jineho, nez mileho Aliho Fajada nevydat do USA, ale pekne vymenit za pet ceskych rukojmich, ovšem i když už je odhaleny Psik jako tajny agent k ničemu, tak ho v ramci security aspon povysi nekam, kde uz nemuze skodit, tedy si ho stahnou do USA a hlidaji si ho tam, jinak by o neho nase armada mohla zase prijit a zase ho za nekoho dalsiho vymenit a tak porad dokola.
A ti zbyli pozadovali od statu odskodneni 40 mega, buhvi za co.
No hlavne, ze si ti borci sami sobe neublizili, hrdinove.
Přesto ji desítky palestinců přelézají každý den… Ačkoli po nich Izrael někdy střílí. Plus neúnavně staví teroristické tunely, ač jim je Izrael nachází, boří a zatápí.
Otázka zní – přelézají, ale přelezou? Vojska MV ČSSR zvládla zabezepečit hranici takřka neprůchodně.
Tak zrovna tam spíš podlézají. A mám dojem, že bez Izraele by se části Palestiny vedlo dost mizerně…
Co jen vím, tak přelezou – ráno tam a večer zpátky. A každý den jinde.
V Izraeli totiž nelegálně pracuje odhadem několik tisíc až desítek tisíce palestinců z pásma Gazy a West Banku, kteří se Izraelcům vyplatí a kteří tam dostanou podstatně lépe placenou práci, než v „Hamás Ghettu“.
Takže to IZR tiše toleruje? Já jen, že projekt zabezpečení hranice tak, aby se na druhou stranu kromě útoku hrubou silou nedostala ani myš bych asi dal dohromady bez větších problémů. Zejména v době, kdy lze lecos řešit automaty.
To topení lidí je úmyslné vraždění. Tady máte důkaz, kvůli kterému mně zrušili blog na idnes:
http://www.epshark.cz/clanek/315/umyslne-topeni-migrantu-ve-stredozemnim-mori
„Volný pohyb zboží“ je příliš draze vykoupen tím, že EU kecá do podoby a zakázanosti všeho zboží – europříkazy (o designu elektrospotřebičů, aut, všeho), eurozákazy (chemikálií, zbraní, všeho).
„Volný pohyb zboží“ je nesmysl – celníci jen rozšířili působnost do celé Republiky a buzerují študáky ve vlacích.
Má to i další zajímavou stránku. Podle české normy se třeba na párku deklaruje všechno zvlášť – maso,tuk,kůže. Na říšském párku je to všechno fleisch. A díky jednotnému trhu to jde na krám, aniž by to někdo na etiketě dal na pravou míru. Takže říšský párek má 90 procent „masa“ a tudíž konkurenční výhodu.
„Volný pohyb zboží“ je nesmysl – odhadujem ze ste este nikdy nestal v rade na colnici s komercnym tovarom, ze?
No, zatímco teď nestojíte na celnici, ale u pendlujete po úřadech a TÜV abyste dostal bumážku že splňujete RoHS, CEE, REACH, Odpadovou směrnici, Eucodesign směrnici a milion dalších směrnic, protože jen „díky tomu“ je nahrazena „celní bariéra“ do Německa: že všichni musí splňovat Německé normy. A pak normy všech zemí „28“. Respektive průnik toho nejstriktnějšího z každé z nich.
Nemyslim ze ste tak naivny ze by ste co len na sekundu veril ze toto vsetko co ste popisal nie je potrebne na import tovaru z neclenskej krajiny do Nemecka. No a to nenavidene zjednotenie noriem clenov EU je presne na to aby neplatilo „A pak normy všech zemí „28““
Ale to zjavne umyselne vynechavate. Nehodi sa do obrazu.
Problém, Wildcate, je v tom, že zatímco „za celníků“ musel německé normy splňovat jen ten, kdo chtěl exportovat do Německa, italské normy jen ten, kdo chtěl exportovat do Itálie, a německé a italské normy dohromady jen ten, kdo chtěl exportovat do obou zemí…
…nyní musí všechny normy všech zemí splňovat každý, i ten kdo chce prodávat zboží výhradně na domácím písečku v ČR.
A ve jménu téhle „bezcelnosti“ může EU regulacemi na základě keců o „volném pohybu zboží“ prosazovat i zákazy aut a zákazy zbraní – a to už nám opravdu byl čert dlužen.
Hele, Cinany uz nebavi lozit po hromadach evrropskyho bordelu a tak zacinaji razantne snizovat zajem o lisovane odpadky. Jsem desne zvedav, kam to povede. Jestli snad EU pujde do sebe, misto plastovych lahvi zase zavede sklo a nebo jestli v cele EU zacne fungovat to, co uz castecne funguje v Nemecku a sice vratne PETky, plus pak jak se bude resit likvidace kartonovych obalu, za ktere komari davali korunu za kilo, zatimco dneska dostanes hovno a jeste budes platit…
Docela jsem zvedav, co z toho vypadne. Nebo jestli vypoti prirazku ke kazdemu zbozi „prispevek na recyklaci“, jako uz zname u nekterych domacich kramu? Doted pri dovozu nejakyho bordelu stacilo prohlaseni, ze bud firma nejak resi odpadove hospodarstvi a nebo, ze bordel generovany za rok je pod limitem. Jakmile to nebude kam slapat, snizi, nebo zrusi se limity. A zase budeme mit novy urad pro tisice uredniku, kteri budou kontrolovat kazdy vyhozeny papirek?
Blyska se na ‚lepsi‘ casy, rekl bych.
Za bolševika byl dokonce kartónový odpad ze sámošek problém. Nebylo dořešený, kdo a kam to oficiálně má odvážet. A protože skutečně dávali za nemastný a suchý karton korunu za kilo, na dvoukolák se dalo naložit i přes metrák /šlo by i víc, ale objemově ne/ a dalo se to za sobotní dopoledne otočit do Sběrných surovin i 5-6x. Tímhle způsobem tři kámoši vydělávali na tehdy hodně drahý výkonový tranzistory a další věci, co nám rodiče jednak nemohli koupit a kdyby jo, tak bysme si toho tolik nevážili. Pochopitelně se to neobešlo bez všeobecného posměchu spolužactva, který ustal v momentu, kdy zjistili, na co všecko jsme si tímhle způsobem vydělali. Když přijdete do školy na konci osmičky v kompletu od LeviStrauss, tak se to neobejde bez všeobecný, často nežádoucí pozornosti.. Každýmu bylo jasný, že v obechodě tohle koupit nejde a nestojí to pár stovek..Kvůli jedné učitelce, co to asi nemohla zkousnout, jsem byl promptně nabonzován a volán do ředitelny, volali ze školy i našim. Ti jenom potvrdili, že o tom ví, že jsem si na to vydělal sám, jsou na to svědci i účty ze sběrny. Kámoši, co jsme spolu jezdili, měli obdobný problémy – prostě jak děcko či člověk vyčuhoval z řady, byl problém.
Přitom – vůbec nikdo tenkrát o ten papír a jeho odvoz nestál, fakt nikdo. Vedoucí sámošek byly rády, že jsme si to odtahali a ony měly o problém míň. Nikdy po nás nikdo nechtěl žádný podíly – někdy jsme ještě při některý otočce dostali limču, chleba s paštikou, nebo v zimě čaj..Asi proto, že vedoucí byly baby..
Všichni byli spokojení: Vedoucí sámošek se zbavily bordelu, my vydělali slušný peníze /za jediné sobotní dopoledne každý 5-6 stovek, mj. polovinu měsíčního platu matky../ a vedoucí ve Sběrných měl čárku a prémie za nadstandardní výkup kvalitní suroviny.
Dělali jsme to od půlky sedmičky do konce devítky, prakticky každou sobotu /sobotní dopoledne byly sámošky otevřené, dalo se jezdit už od půl sedmé ráno a do 12, zároveň takhle bylo otevřeno i ve sběrně/.
Za průměrnej měsíc, za čtyři soboty /i v zimě, pokavad byla prohrnutá silnice/ se dalo takhle vydělat okolo 2-2,5 tisíce. To bylo za měsíc vlastně víc, než dostával měsíčně za neskutečnou dřinu ve fabrice můj táta..
Na tehdejší poměry opravdu neskutečný peníze, ale tak byli jsme mladí, skoro neutahatelní a taky – po něčem konkrétním jsme toužili, teda já určitě. Kámoši to měli podobně, ale tak samozřejmě bylo i na občasný pařby, na který se snažily vetřít místní slepice :D, ale kašlali jsme na ně.
Měli jsme svoje holky. Hodný, hezký, přespolní a skromný, kterejm nepřišlo nijak divný, co to děláme v sobotu dopo. Věděla o tom skoro celá škola. A nebyly s náma pro prachy, ale spíš že s náma byla prdel :D
A když jsme jim něco hezkého chtěli koupit, tak to bylo z naší hlavy a skoro vždycky to skončilo průserem. Jednou jsme je začátkem června vzali do zlínskýho Tuzexu, jakože jim koupíme něco hezkýho. Ty holky z toho byly tak vyvalený, úplně bez sebe..Nakonec jsme teda po velkým přemlouvání koupili nějaký trička, Superky džíny a byl z toho zas průser jak kráva, páč to holky doma neuměly vysvětlit. A ve škole taky – spolužačky je začaly pomlouvat, že jsou prodejný děvky, který si takhle kupujem. No prostě mladý a blbý, no..
Pocházeli jsme všichni tři i holky ze stejný sociální skupiny a byli jsme všeci z domu vedený k práci. Někdo chtěl drahý tranzistory, někdo magneťák, někdo třeba terénní motorku. Plnili jsme si sny, který by nám v tý době rodiče splnit ani nemohli.
Že se nám skoro všichni spolužáci zpočátku smáli a skoro všecky místní spolužačky námi pohrdaly, bylo ze začátku fakt těžký a blbý. Ale změnilo se to po pár školních měsících dost rychle – jen co někteří zjistili, kolik máme vlastně peněz. Těm chytřejším došlo, co děláme a uměli si i zjistit za kolik. Jo ale vstát v sobotu ráno a máknout, to se jim už nechtělo, to už bylo „pod jejich úroveň, vozit na káře papír do sběru“. Jiní si přivydělávali šmelením s deskama, jiný s německýma ošmatlanýma Bravama, čímž jsme pohrdali zase my – akorát se mezi sebou tím šmelením navzájem okrádali. My jsme jenom zvedli prachy, co v podstatě ležely na chodníku, jenom bylo potřebí trochu máknout a s tím nebyl problém.
Pozděj se k nám pár spolužáků chtělo přidat, ale my už to celý měli tak pod palcem, že jsme to v pohodě stíhali vyvážet z obou sámošek a někdy ještě i z jednoho smíšeňáku.
Nikoho dalšího na drobení příjmu už teda nebylo potřeba a taky jsme to paním vedoucím taktně naznačili :D Pán ve Sběrných si na každou sobotu musel udržovat v kase poměrně vysokou hotovost :D, neboť jsme byli vždycky tři a navezlo se tam toho ze dvou místních sámošek a každou sobotu tak 18-20 metráků. To bylo vlastně jedno vyklizení spodku rampy sámošky a toho, co se tam shromáždilo za ten týden. Obě sámošky byly na tu dobu celkem velký a obsluhovaly každá skoro půl městečka, byl tam dost velkej obrat.
Každá sámoška měla velkou vykládací rampu na zboží, asi tak 6x6m, možná i větší. Vysoká byla asi 1,20-1,40m a zespodu celá ta rampa fungovala jako odkladiště kartónů a papíru, aby to nezavazelo a neteklo na to.
Za jeden pracovní týden byla vždycky doslova znova nafutrovaná. Lítali jsme s tím pochopitelně pěšky – za kolem metrák a něco neuvezete ani s přefoukanýma kolama a na pincky jsme papíry ještě neměli.
Tímhle ujetým způsobem jsem si za necelý tři školní roky /7-9/ vydřel peníze na všecko, co jsem v tý době chtěl. Prachy se pozděj u známého tiráka měnily za bony po 4,50, nejprv v osmičce na první komplet Levisek i s džískou a těsně před koncem devítky nakonec na vysněnýho Revoxe, tenkrát to byla A77.
Měli jste vidět ty ksichty prodavaček v Tuzexu, když jsem ho byl objednávat a skládat nezbytnou zálohu..Zavolali k tomu pak dokonce i paní vedoucí, nějak nemohla ta zmalovaná čůza pobrat, že by si takovej mladej šušeň mohl dovolit koupit v podstatě nejdražší cívkáč, jakej Tuzex tehdá nabízel.
Se divím, že tehdá nezavolali fízlům – i když si nedělám iluze, že už jen objednávkou toho stroje jsem se nedostal do nějakýho jejich zájmu. Ale nikdy se mě nikdo na nic neptal, ani našich, který o tom věděli.
Paní vedoucí zlínskýho Tuzexu po asi 20 minutách pochopila, že jsem do toho blázen, že to myslím vážně a do toho magiče jsem zamilovanej :D Mám ho dodneska, jediný „opravy“ za 45 let spočívaly ve výměně tří sad hlav.
:) Našli jste krásnou díru na trhu. Tenkrát měli všichni všechno a všeho dost, byl tu socialistický blahobyt, takže to holt nikoho ani nenapadlo :) Nám se taky podařilo sem tam dělat brigádu i třeba před 10 lety ještě, za kterou bylo neskutečně peněz, ale už to bylo o známých a o práci bez papíru. To je už dneska nemyslitelné…dneska se kleká a maká.
Podobná díra na trhu byla potom v 90kách recyklace zlata z elektroodpadu. Za pár let, než se trh konsolidoval a ovládlo to pár centrálních velkých hráčů, si na tom i drobní lidičky vydělali na baráky.
Já takové štěstí za sebe každému přeji. Ostatně si to poctivě odmakali.
…a tady máte právě ten rozdíl mezi „být v EU“ a „volný pohyb zboží“.
Ale tím je ten volný pohyb zboží vykoupen – na jeho základě byla EU ve své restriktivní, represivní podobě vybudována.
Žádný členský stát by totiž nestrpěl, aby se u něj prodávalo něco „nekvalitního“, co by „domácí“ prodávat nesměli ale „cizáci“ ano.
Takže je nutný centrální orgán pro přísná pravidla, nadaný mocí je vymáhat. Třeba taková Eurokomise.
Nedám si dnes po obědě viržinko. Neplačte, sami jste si to zavinili!
to je asi stejne duchaplny citat jako biblicka myslenka: Neboť Bůh tak miloval svět, že …. poslal svého Syna, Ježíše Krista, aby zemřel na kříži místo nás a zaplatil tak za naše hříchy.
Jinymi slovy, kurvete se, kradte, podvadejte, neneste odpovednost, stejne uz to mate predplaceno (teda pokud patrite mezi ty Vyholene, kteri jdou s proudem a nepremysli sami za sebe).
Coz je asi duvod, proc EU tak nasilne rekatolizuje CR, v posledni dobe jsem si treba vsiml, ze v kazdem priblblem vedomostnim kvizu je kazda treti otazka z krestanstvi a kazda pata pro jistotu z judaismu, aby to bylo spravne globalne sorosovsky politicky korektne vybalancovane. Stejne jako kazdy cestopis zacne ctenim krestanoidnich napisu z nahrobku a konci nejakym dechseroucim pribehem hrdinneho misionare, ktery zhebl na choleru, mjor, tyfus a lepru, cimz zachranil svet a rozsiril heb tu demokracii a zapadni hodnoty zase o kousek dal.
Jestliže nebudeme hřešit, Ježíš zemřel zbytečně!!
Podle mého názoru je Schengenská smlouva z roku 1985 jako součást primárního evropského práva nevypověditelná.
Podle Amsterodamské smlouvy z roku 1999 byla Schengenská smlouva začleněna do právního systému EU.
Pro státy, které vstoupily do Unie po tomto roce, se tento dokument stává závazným okamžikem vstupu, stejně jako všechny další smlouvy a předpisy EU.