Otázka by spíše měla znít, kdo z politiků ve výkonných funkcích není hybridní hrozbou.
Já bych na seznam hybridních hrozeb zařadil mimo jiné
– Evropskou komisi, která zvyšuje naši energetickou bezpečnost tím, že nás odřízne od nejlevnějšího dodavatele plynu a ropy
– bývalého a současného ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha s jeho účinnými a bezpečnými vakcínami, které ve skutečnosti nebyly ani účinné ani bezpečné
a spoustu dalších …
Jantar
Není spíš Řeh-´c hybridem blbce a kreténa, což samo o sobě je hrozbou ?
Kde blbec, tam nebezpečno, ať se nachází kdekoliv.
Každý soudný režim má pro tyhle individua tzv.“trafiky“ kde se můžou neškodně vyblbnout aniž by ohrozili bezpečnost státu a životy lidí, jako ve své původní funkci.
Jak se říká, když chceš ozdravit firmu, pošli celý management na měsíc placené dovolené v Karibiku a nech specialisty a odborníky ve firmě ať to tam dají do pořádku.
Alan.Cox
Firma, která si nechává dělat skrze management ze sebe kůlničku na dříví – si svůj krach více než zaslouží.
Sysop
To je relativni. Muzes mit firmu, kde novy majitel je dedic, vedeni jsou sebestredni vedouci (=“manazeri“, kdo radeji cizi slova) a pod tim treba nekolik set zamestnancu, kteri svoji praci delaji poctive, ale nemaji na to, ridit neco vetsiho. Myslis, ze ti lidi, kteri tam treba dvacet let pracuji, si zaslouzi, aby to dedic pohrbil?
Alan.Cox
Ale on to dědic stejně časem pohřbí, pokud to neprodá někomu kdo tomu rozumí.
Pokud majitel nerozumí firmě, tak za současného stavu manažerstva na Západě, mu z firmy udělají kůlničku na dříví tak jako tak. Je to jen otázkou času.
Poctiví fachmani to mohou jen oddalovat.
Jediná další varianta je, že do toho průtokového cedníku bude někdo cpát prachy proudem. Třeba stát dotace nebo tak něco.
Viděl jsem už mnoho věcí, ale ještě jsem neviděl firmu, která by dlouhodobě ustála majitele či ředitele, který netuší co se ve firmě děje. Ale uznávám, že žiji možná v bublině.
To už je mi milejší dědička, co prachy rozfofruje.
Jo a zažil jsem i právní žalobu dědičky na fachmany, když jí manažeři nebo ona sama přivedla zu grunt.
KPL70
Zaměstnanci netvoří firmu. Firmu tvoří majitelé a zaměstatnce si tato najímá na výkon sjednané práce za sjednanou mzdu. Z pravicového pohledu tímto jejich vztah s firmou končí a není jim nic po tom, co majitel s výsledky jejich dlouhodobého úsilí, které mu dobrovolně prodali, udělá. Vyvozovat nějakou morální odpovědnost majitele vůči zaměstancům, kteří v uvedeném případě přispěli k vybudování firmy do současné podoby, sice lze a já s tím souhlasím, ale jde o přístup levicový, upozaďující vlastnické poměry. Divím se, že s ním přicházíš zrovna ty.
Alan.Cox
Možná ti to uchází, ale řada lidí dělá, to co jim dává smysl. Chtějí, aby jejich práce nespadla do WC, a aby třeba někomu sloužila.
Chápu, že na všechno se vysrat je pravicové, dělat věci tak aby byly dobře a měly smysl je levicové.
Ono to chce občas reliatu a nejen levicové / pravicové nálepky.
KPL70
Nevím, jestli sis toho všiml, ale já zde pravicový přístup neobhajuji ani teď, ani dříve. Levicové není dělat věci tak aby byly dobře, ani není pravicové se na všechno vysrat.
Pravicové je nahlížet na podnik z pohledu vlastnického práva a smluvních vztahů. Tam je vše jasné, zaměstnanec obdrží za práci pro majitele to, co si sjednali, tj. mzdu, a tím jsou vyrovnáni. Není tam z čeho vyvozovat morální povinnost majitele nezničit to, co ti lidé 20 let budovali, protože ti již byli vyplaceni mzdou a výsledek práce patří majiteli, který s ním může nakládat, jak uzná za vhodné, tedy i firmu zničit.
Levicové je zohledňovat, že firmu za tu dobu z podstatné části de facto vybudovali ti zaměstanci, a vyvozovat z toto morální odpovědnost majitele vůči nim. Je zjevné, že vlastnické a smluvní vztahy jsou v takové úvaze upozaděny. Tím netvrdím, že levicový přístup je špatný, osobně mi je bližší. Ale divím se, že ho zde zastává zrovna Sysop, známý to pravičák.
Bahnak
Nojo… ale nějak mi to nehraje s těmi nářky, jak se vlastníci obětují pro zaměstnance, jak nebejt lidí se na to dávno vykašlali a tak. Neříkám, že tady, na D-FENS se tohle maskování moc neprovozuje, ale jinde jo. Dotyční vždycky mávali svou echtpravicovostí.
KPL70
Takový „echtpravičák“ by ale nikdy neřekl, že si zaměstnanci nezaslouží, aby firmu, kde 20 let pracovali, nový majitel položil. Pro takového není udržení firmy morální povinností, ale milostí, za níž mají být zaměstanci vděční a nestěžovat si na nic.
princdrson
Vzpomínám na firmu, kdy majitelé, restituenti domů v Karlíně, něco jako Bohuš, co si koupil labutě k bazénu, rozjeli v 90tkách tehdy vysoce vydělečný obchod. Obrovská fluktuace zaměstnanců. A před volbami vytvářeli nátlak na zaměstnance, jak mají volit. Firma samozřejmě upadá a upadá a nebýt majetku po předcích už by dávno nebyla, bo by zahynula na chybách a neschopností majitelů.
Hupert
Zaměstnaci firmu nevlastní, ale tvoří, neboť jsou její, byť třeba dočasnou, součástí. Bez nich by totiž těžko byla firma funkčním celkem. Považuješ každý jiný vztah kromě vztahu má dáti – dal, za levicovost? Jistá míra odpovědnosti majitele firmy k zaměstnancům může být nikoli „levicovou“ (nerad tento debilní pojem používám, ale když už jsi s tím začal), ale velmi pragmatickou záležitostí, zvlášť očekává-li majitel v zájmu stability fungování firmy jistou odpovědnost alias loajalitu zaměstnance. Ve finále je to vlastně taky má dáti – dal, ale už ne jen v materiální sféře.
KPL70
Pragmatické důvody k odpovědnosti vůči zaměstnancům majitele mohou vést také, ale zde řešíme, že si poctivě pracující dlouhodobí zaměstanci nezaslouží, aby nový majitel firmu zničil. To není o pragmatismu ale o morální odpovědnosti. A mít morální výhrady vůči jednání, které nenarušuje vlastnické právo ani neporušuje smlouvy dle mého názoru zrovna pravicový přístup, alepoň jde-li o pravici libertariánskou.
KPL70
Oprava: dle mého názoru není zrovna pravicový přístup
Několik deratizačních holdingů. Brzo budeš na řadě vosle.
Malej Jarda
Eště že tě nemůže slyšet Baťa.
Dostal bys takovej kopanec do prdele, že by ti i vysoká oběžná dráha byla malá.
Sysop
De iure firmu tvori majitel, ale de facto zamestnanci. Nejsem levicak, ale tohle vnimam tak, jak to je. Zmenou majitele se firma nemeni, zmenou zamestnancu ano. Bavime se o vyraznem nepomeru, kde zamestnancu je vice, nez je majitelu.
To je uplne stejna debata, jako, jestli Cesko tvori ustava a snemovna a nebo obcane.
ModrýKlokan
@ Sysop
To je přece jasný jak facka. Česko tvoří Generál Pepa a jeho vojsko.
ModrýKlokan
@ Sysop
Mám aktuální případovou studii ze zápašné Jevropy víc na jihu. Kámoš Čech tam pod starším původním majitelem úspěšně prakticky sám, řídil firmu cca třicet let. Děda už končí a i když se tam vyskytuje, předal to dětem, prostě středomořská kultura. Přes to nejede vlak. Výsledek asi tušíš. De to do prdele. A nikdo s tím nehne.
Sysop
Jo, to vidim i tady, ani nemusim na jih. Nas pan majitel se rochni ve skupovani takovych firmicek. Vysledek ovsem je, ze vydela puvodni majitel (coz je spravne) a prodela nas majitel (kdyz o tom picu vi, je to spravne taky).
Radan
Řehka je pod neohroženou nadvládou svojí dominy ze STAN, kterou ovládá organizovaný zločin, přímo Číňani a pravděpodobně zprostředkovaně Katar. Už vůbec neměl mít prohlídku a na pozici, kde aktuálně je, už dávno nemá co dělat. Bohužel. Jak se dalo čekat, tak Zdíša už přišla s „dobře informovanými zdroji“ a „armáda analýzu tají“, přičemž moc dobře ví, že jsou to utajované informace, takže se zveřejnit nemůže a je to slovo proti slovu. Babiš bohužel dělá chybu, že nereaguje dostatečně razantně.
Radan
Ne prohlídku, ale prověrku. Mea culpa.
Jantar
Jací číňani zase ?
Když už tak specialista na podlézání jim je Lubomír Zadolárek, aktuálně Zajüánek.
Jako jeden z mála těch blbců pochopil odkud dnes vítr vane a kde je budoucnost.
Těm co to nepochopili ten vítr brzy srazí palice.
Jízda na mrtvém emerickém koni je výrazně nebezpečnější než se zdá.
A to říkám jako někdo kdo není nadšený ani z těch korouhviček co se přeorientovávají z USA na Čínu.
Sysop
Jakej mrtvej kun? Je to nas spolehlivy dodavatel mojekul Svobody. Chces snad naznacit, ze by mohl nastat nejaky necekany problem?
Bahnak
Molekul Cyrila?
Radan
Kdyby to dělali za prachy, tak mi to nevadí. Ale STAN má v sobě lidi, který financuje a ovládá přímo čínský politbyro a co sbírá informace o zbrojních zakázkách a co se tak náhodou pravidelně potkávají s vedením na rušných ulicích a dlouze spolu hovoří. Hledejte ve středočeské větvi dozimetru.
Alan.Cox
Takže za všechno může Čína?
To je nějaká nová debilita typu „za všechno může Putin“?
Sysop
No Putin pece s Donikem a Donik ma pod palcem Ojropu. Tak bude lepsi nadavat na SittingPinga, protoze toho prece nema rad nikdo a nikdo s nim nepece.
Alan.Cox
Oficiální linii chápu. Svět se teď mění den ode dne, a převlékači kabátů musejí velmi citlivě poslouchat odkud a kam se přesouvá nová ideologie a názory.
Ale že by byl někdo tak dobrovolně blbý, aby hledal čínský vliv za Řehkou?
Možná nějaký hlupák naskočil na „odhaleného čínského agenta“, který má sloužit na zamezení zrušení paragrafu spolupráce pro cizí moc Babišovou vládou a ukázat jak moc je potřebný. Ale je to stejná Koudelkovina jako ruští agenti Čuk a Gek ve Vrběticích, nebo Skripalovi oddělaní novičokem. Tedy věří tomu už jen jedinci rozumu velice mdlého, nebo totálně vymaštěného.
Tak vono, kdyby se prováděli lustrace pořádně, tak neprojde ani Ota Klempíř, natož Pavel či Babiš. :-D
ModrýKlokan
@ Savo
Nechápu k čemu by bylo provádění nějaké formální lustrace ze zákona, k Otovi Klempířovi.
Sice nevím, jak se aktuálně vyvrbí, není jasný, co se od něho dá v budoucnu čekat, ale jeho minulost je naprosto jasná, tam není co lustrovat. Jsou to veřejně známý kraviny, poplatný době vzniku této jeho kontroverze, za pozdního sociku.
Lustrují se utajený, veřejnosti i odbornosti neznámý lidi a jejich skrytá minulost. Na Klempířově minulosti, ve smyslu lustračního zákona nic skrytýho není, všechno bylo dávno zveřejněný.
Tady v TV řikali že máte v Texasu -20 stupňů a metr sněhu. Prej chcete všichni emigrovat do Anglie.
Slecna Ling
To PP Nesmis jim skocit hned na kazdej spek :-). Tady u nas jenom luxusnich, pohodovejch minus sest a na Anglii serem, blbe tam vari. Furt chceme radsi do Mexika. Navic je to ferovka, oni nam jezdi sem, tak my pojedem zas k nim :-).
Panelákovej Pičus
Nevím nevím. Jednou jsem si tam stěžoval na místní pitomce že už týden bubnujou a já nemůžu spát. Skončil jsem ve vězení.
Panelákovej Pičus
Bylo to v Tulumu
Slecna Ling
To PP Dobre ti tak. Nemas rusit policii v poklidnem vybirani uplatku a rozjimani, kterou kafku voholit. Takhle se to tam nedela, gringo. Mel jsi prinest flasku a pak teprve neco chtit :-) A vubec, senore, vy nemate rad peknou hudbu :-)? Pac kdo nema rad hudbu, ten nema rad lidi a buh vi, co vyvede! Pod zamek s nim!
Panelákovej Pičus
To nebyla hudba. To celá vesnice bubnovala 24 hodin denně sedm dní v kuse.
Slecna Ling
Asi nejaka lidova veselice k ucteni Mayskejch valecniku nebo posvatnejch duchu. Bud rad, ze ses neprimotal k oslavam Santa Muerty. To by bylo o mnoho, o mnoho horsi. Je tam vybrana spolecnosti. Sicarios, dealeri, slapky, cumilove a echt ezo magori, co Flacu uctivaj jak nejmocnejsi bozstvo na zemi…A vsemi, vsemi prostredky.
Panelákovej Pičus
Prostě je tam ta kultura kurevsky odlišná. Evropany rádi popravujou. Osud Maxmiliána Prvního nechť je nám poučením v slepé lásce k Mexiku.
Panelákovej Pičus
Mínus šest v boudě z vlnitého plechu bez ohniště je asi těžký i v Texasu. Hlavně odmetejte sníh ze střechy ať Vám to nespadne na hlavu.
Sysop
Ta nejkrasnejsi intelygentka by tam ale mozna napachala mene skod, protoze by nepochopila, co po ni presne Kolar chce.
CBATbI CTOKOKOTOB
Tak Kobliha chce na Hrad přemluvit bábu. Ale asi myslel někoho chytřejšího. Třeba Hranolku nebo Janičku Bóbiká
Řeh-´c to zjevně vidí optikou junty v africkém banánistánu.
Já nechápu jak někoho v tomhle státě ještě něco může překvapit.
Když každý ví že je odspoda a po vrch prolezlý bývalými estébáky a překabátěnými gumami, které budou sloužit rozvědce do roztrhání těla – bohužel ale té americké.
Aneb „My jsme všichni jsme ̶G̶o̶g̶o̶ Koudelka“
yoker
Je to tak. Všechno je tu shnilé.
Jantar
Nejhorší je, že až tu ty naprosté neschopné dementy co jsou ve vysokých funkcích, přestane řídit jak loutky ta americká rozvědka z americké ambasády, tak se tu vše sesype a zkolabuje.
Nejen ženské političky mají rozhodovací schopnosti toaletářky z hlavního nádraží, ale i většina Pirátů a STANistů.
A když vidím koho tam cpe Babiš, tak jsem ztratil iluze i o jeho manažerských schopnostech.
Podobně jako Trump který je velmi schopným manažerem v rámci kleptokratického gangsterského amerického kapitalismu, si ve vládě solidně vylámal zuby. A vypadá to že ho ten uragán smete.
Holt to není protřelý diplomat jako Kissinger.
Vláda není totéž co firma.
Jantar
Prostě je to fakt že američtí rozvědčíci a psy-op specialisté z Langley to tu uměli udržet v chodu. Sice v rámci proválečné proukrajinské procovidové mašinerie, ale nějak to tu fungovalo. Podobně jako fakticky už neexistující Ukrajina stále funguje a větśina tamních vohnoutů si ani nevšimla že už několik let jedou na mrtvém koni.
Oč má ta masa vohnoutů méně rozumu, o to větší má „setrvačnost“. A budou se hrnout ze zvyku vpřed ikdyž vidí okraj útesu, jako lumíci.
Viz výsledky voleb v ČR. Kdo mě skončit za mřížema, zase sedí v poslaneckém křesle.
Jak snadno vládnout otupělé biomase.
Alan.Cox
Tak hlavně, že máme nejchytřejšího Jantara, který jako jediný vyčuhuje z té masy vohnoutů. A je světlo všech jasné.
yoker
„Kdo měl skončit za mřížema, zase sedí v poslaneckém křesle.“
Myslíte rakušana? No, ten určitě.
ModrýKlokan
@ yoker
Ropušan nesedí v base? Mrkev v zimě… hmmmm
yoker
„Nejen ženské političky mají rozhodovací schopnosti toaletářky z hlavního nádraží, …“
Ještě horší jsou hajzlbáby z nádraží Praha Střed. Když tam člověk močí a baba mu šmejdí za zadkem, ještě se to dá zvládnout. Ale jednou, když tam za mnou dvě stály a kecaly, vůbec jsem se vymočit nedokázal. Musel jsem jít na peron a udělat to tam. Jo a ten, co má prostatu, ten už je úplně vyřízenej …
fatdwi
yoker: to je takovej problém říct veselým tónem „holky nezlobte se, je to moc zajímavý, ale nemohly byste to jít řešit jinam?“
Otázka je to řečnická, odpověděl jste již svým příspěvkem, vždy ale kroutím hlavou, kde se ti sráči berou v takovém množství i ve zcela banálních věcech. Jeden hustě pění při nákupech, aby pak brečel na blogísku, jakej je hajlující geroj, druhej nastavuje druhou tvář a u dveří při odchodu hrdinně huláká, třetí je prase, co jde chcát na peron. Žádnej div, co nám tady vládne, s tímhle voličským materiálem (facepalm)
ModrýKlokan
@ Fuckwí
Hlavně se z toho neposer!
princdrson
posral, při zdi, jinak to neumí
ModrýKlokan
@ Jantar
Velký Oranžový otec z Bílé chatrče tě vidí! Neposer si to!
leon
Po tom, co pro velký „úspěch“ všech vlád ODS to ovčani opět hodili ODS a zbylým stranám mafiánského spolku SPOLU, a umožnili tím vznik nejhorší vlády v historii ČR a ČSSR, je velice nepravděpodobné, že se stane něco co by to trumflo.
I když to samé jsem si myslel, když ovčani umožnili vznik Topolánkovy a Nečasovy vlády.
Alan.Cox
V ČR bohužel stačí rozšířit zvěst, že je ODS pravicová strana.
Je to vlastně takové české specifikum.
1) Spousta mužů bude volit politickou stranu označenou nálepkou „pravicová strana“, i kdyby jim tato strana namlela vlastní rodinu do hamburgrů v MacDonalds a oběsila jejich vlastní babičku.
2) Spousta žen bude volit hezouna ála Pávek nebo někoho označené deep statetem za prefereovaného, protože tak si ženy vybírají svého partnera.
PR agentury to vědí. A zvládnou v pohodě obelstít muže i ženy.
ModrýKlokan
@ Cox
Teď jsem četl někde na syrzdarma nebo belobogu nebo kde kýho ďasa, volně citováno: Říci pravdu nevědomým otrokům, je nebezpečný akt osobní odvahy.
Jinými slovy, nemá to smysl. Procitnou, až v plné rychlosti narazí xichtem vo zeď.
leon
Mně si pro jistotu dali do ignore 😂😂😂
Jaká to pocta. Snad jsem si to ani nezasloužil, ale přesto děkuji.
SilentPysk
Smrdí to tady vojenským pučem. Generalita ve vysokých funkcích státu se očividně chystá převzít moc.
Alan.Cox
Stopy nevedou do českých zemí, ale do zahraničí.
Sysop
Jako, zeby Pepa vymetl lampasy i s vajglama z kancelari, ti by naskakali do techniky v Lesanech a vyrazili obsadit klicove body infrastruktury?
Alan.Cox
Česká verze je prokurátor Stříž, zákaz webů, a exemplární zavření do vězení za neškodnou větu.
Zbytek už si to zracionalizuje jako „je tu svoboda slova, ale každý si má nést důsledky“, „lež není názor“, „kdo nic špatného nedělá, nemá se čeho bát“, a nebo jiná hesla vymytých květáků.
Sysop
Tyhle vety si pamatuju jeste z marxaku.
Hupert
S jistotou, že nám to libtardi denně připomenou, je zbytečné zatěžovat tím paměť.
Alan.Cox
Ta poslední věta je vynález bolševiků, který adoptovali i současní euromarxisté.
Sysop
Kdyz ja tohle spatne nesu. Objevi se nekdo novej, pry svezi vitr, otevre hubu a v tu ranu ja si rikam ‚kde ja jsem to jenom uz…‘
Slecna Ling
To Sysop
U kohos mel to deja entendu naposled :-)))?
Sysop
PePa. Neco blekotal a uplne se mi vybavil nas docent na marxak. Ale abych byl ferovy, obcas posloucham Bayern a tam mam obcas dojem, ze mi na saltrpace cuka pravice.
Ada
Na vojenskej puč potřebuje člověk armádu.
Sysop
Pe-Pa-puc.
Alan.Cox
Poslední dobu dělá Si-Ťin-Pching velké čistky v nejvyšším velení armády. Našlo se v nich tolik amerických agentů a podobných, že v nejvyšších patrech to vyházel Pching všechno a velí tomu sám. Chystali svržení prezidenta Číny a vojenský puč. Sám Pching se o pokusu se jej zmocnit dozvěděl dvě hodiny před akcí, a měl obrovské problémy uniknout.
O pár dní dříve se pokusilo USA + Izrael infiltrovat Írán a svrhnout pomocí svých agentů vládu. Zahraniční agenti zosnovali střelbu do lidí a krev s cílem vyvolat protesty proti vládě a svrhnout jí. Írán zmapoval střílející agenty, šibenice jely naplno. Íránská vláda následně poděkovala USA za prozrazení jejich agentů.
Venezuelu a únos prezidenta nemusím připomínat doufám.
Prostě se něco připravuje na všech frontách. V ČR je akce svržení vlády vedena sametově. Žádný rumunský nebo násilný scénář.
Panelákovej Pičus
U nás má tradici svépomocná defenestrace. Na to jsme nikdy vrahy z Wolstrýtu nepotřebovali.
Sysop
Nojo, ale vyhazet snemovnu, to neni jako vyhazet par prazskych konselu. Navic ti smradi se vecne nekde flakaj, do hokny nechodej, tak to by ses nacekal, nez by byli v hnizde vsichni.
Alan.Cox
Stačí nakazit všechny ukrajinské vlajky antraxem, a zbytek už půjde samovolně. Všichni ukrajinofilci a předváděči ctností a morálních nadřazeností si eutanazii zařídí sami.
Sysop
Nojo, ale to abys pak dekontaminoval pulku Phy a celou Krc plus Bubenec. Tipuju, ze oni ty vlajky coby fetise maji nacpany uplne vsude, jako trisky z krize Jezise Krista. Proti tomu by ukradenej jadernej zaric byla jen srandovni epizoda k vypraveni u grilu.
Panelákovej Pičus
Nejlepší by bylo, kdyby tam vůbec nechodili a odjebali se všichni do Kyjeva.
Sysop
Jako, ze by teplicko a svetlo snemovny vymenili za zimu a temno Kijeva? Ta predstava mne docela rajcuje.
Panelákovej Pičus
To mi dělá dobře na čuráka
dritchie
Pozadí Řehkova chování je možná velmi prozaické a vlastně komické.
Chudák byl rozveden a domů si nastěhoval samičku ze západočeského městečka, která je mimo jiné členkou Rakušanova ultralevicového spolku STAN. Ta jej vlastně úspěšně rozvedla.
A tak milý Řehka dokazuje samici i sobě, jaký je chlapák. :-) A tohle u nás velí armádě…
Mimochodem nic moc…
corona
drtichie:
„domů si nastěhoval“
– – –
On se nastěhoval do oné zpč. vsi, kde mu superkámo Veverka (pplk. s modrou knížkou – neuvěřitelné, ale holý fakt) dohodil luxus bydlení.
Hupert
Corono, toho pplk. s modrou knížkou mi tedy vysvětli.
corona
Hupert:
Skutečně. Odkaz níže, stojí za shlédnutí celé, ovšem chce to nějaké bramborové lupínky, dobré sušenky apod. Specifický týpek, no…
corona
Kdyby někdo nechtěl věřit, kdo je pozounista Veverka:
Záleží jakou práci. Zda takovou, která člověka baví a naplňuje smyslem anebo otročinu bez smyslu.
Hupert
SAVP: Obdivuju tvoji schopnost jít pod povrch věci. Když už tam ale šmátráš jak kouzelník v klobouku, zkus příště z těch dvou vytáhnout nejdříve toho většího králíka místo malého, kterému říkáš „Záleží jakou práci“. Víš, jak se jmenuje ten větší?
Králíky lovíte možná Vy. :-D
.
Každý to vnímá jinak. Někdo splácí hypotéku, jiný zabezpečuje rodinu…, ale v jedné studii se psalo o tom, že sotva 8 – 10 % lidí je kreativních, 10 – 15 % práce jaktakž naplňuje, protože tvoří to co kreativci vymyslí no a ten zbytek se v tom mrcasí. Workoholici jsou asi všude.
.
To co někoho naplňuje ve 20 ho nemusí uspokojovat ve 30 atd.
.
I tady se najdou tací, kteří dřepí na jednom fleku klidně celej život a v pracovní době vesele diskutují na DFENSu, přitom se říká, že aby někomu z práce nehráblo, tak by měl minimálně co 7 let měnit práci, případně alepoň pracovní pozici a místo, kde pracuje. Ve finále každý vyhoří. I ten kreativec. Páč dojde k nabažení.
Co je na tom obdivného? Každý komu bylo alespoň trochu shůry dáno se dříve nebo později dopracuje k zásadní otázce.
Jaký je smysl mého bytí (života)? Zkopírovat vzorce chování z rodiny (společnosti)? Rozmnožit se? Hromadit majetek?
Nebo…
Ještě doplnění. Není důležité kolik je kde králíků.
Důležité je vědět kudy běží zajíc. To je základ.
Pak přichází vyšší dívčí.
Jít po stopách zajíce a zajímat se.
Co chce, proč, kam a začím běží.
Výsledkem je pak vědomá spolupráce (komunikace) se zajícem.
Který už není toliko zmatený a neběhá aniž by věděl proč, kam a začím.
Další podpantoflák s taktickým plnovousem. Proto si rozumí Reh-Tzu s Rudým Rozvědčíkem. Tady v Česku je to asi nějaký staletý prokletí upálené čarodějnice.
CBATbI CTOKOKOTOB
Tak Lukačevičův Seznam na přímý pokyn Řepky a Pávka po přímém pokynu Koláře, který dostal rozkaz od Sorošovy maminky, spustil brutální dezinfoemační vymejvárnu proti demokraticky zvolenému ministrovi kultury. Prý Klempíř udal punkera a dotyčného pak vylili z vejšky. Demokratické volby samozřejmě ukázaly, že to všechno bylo jinak.
Volby nedokazují nic, leda tak co lidem vadí a co ne.
Přijde mi ale, že se pravda a láska se zvolením Pávka trošku střelila do nohy. Pan ministr se za mlada posral z Stb a rok to s nimi táhl. Pan premiér asi v zahraničním obchodu taky s Stb spolupracoval, protože to tam tak chodilo. A kritizuje to bývalá komunistická guma, která vedla buňku zločinecké organizace v protiprávním režimu. A kdyby někdo držkoval, tak na něj dohlídne bývalý vojenský prokurátor téhož režimu a případné nesrovnalosti v kompetencích vyřeší ústavní soud – sbor bývalých bolševiků.
Jihočech Honza
A třicet pět let po plyšáku „zakážeme komunismus“, poté, co prakticky všichni estébáci, prokurátoři a soudci, kteří soužili lidi, dožili v klidu s vysokými důchody, anebo pokračovali v kariéře v novém režimu. Ani toho podělanýho Vaše nedokázali přivést před soud.
leon
Ono jim jde spíše o to, pokračovat ve vykreslování komunistů a socialismu jako největšího zla předčící dokonce nacismus.
Zločiny kapitalismu jeden stíhá druhý, lidi si to začínají uvědomovat a tak je třeba přitvrdit v propagandě a represích aby lidu zatrhli „nevhodné“ myšlenky a názory.
Demokracii si rozvracet nedáme, že.
ModrýKlokan
@ Leon
Žijeme v historické době. Važ si toho. Ještě bude prdel, že budeme čubrnět. Kup si popcorn a pohodlný křeslo, ať ti něco neuteče.
leon
My se tím zatím můžeme bavit. Bohužel statisíce lidí už ne, mají to za sebou.
Kapitalismus rozhodl za ně, že lepší pro ně bude nežít než žít pod nevhodným, amíky neschváleným, vládcem.
princdrson
Seznam skončí neslavně. Současná vláda jej nesnáší. L. to ví a proto skryl vlastníka mimo EU, bo ví, že až na něho nastoupí berňák, tak ho dostanou jako Al Caponeho. Pojede i s FonLejnovou.
Alan.Cox
Daleko zajímavější by byla informace, kdo pase Lukačoviče (majitele Seznamu), a čí protégé to je.
princdrson
Zřejmé „Po ovoci je poznáte“. Jede agendu jakou jel/jede Soros a spol .. ti o kterých se nesmí mluvit.
Alan.Cox
Ono je tu víc mafiánských kápů, a víc států, kterým lze sloužit.
Házet všechno na stařičkého Sorose, co se brzy bude podělávat stařeckou demencí do plínek, nebo na jeho neschopného syna, co svou neschopností jede do ústraní – je žití v minulosti. Je třeba updatovat na současnou realitu.
Pro mě je zaměření Seznamu/Novinek dosti nečitelné z hlediska, kdo je původní pán, kterému slouží. Řekl bych, že Lukačovič je spíše figurka co už žije mimo realitu a jen se baví, ale hlavní aktivity dělá někdo jiný, případně pověření zaměstnanci Seznamu. Takže celé je to dost „fuzzy“.
Panek
Máte romantické představy o možnostech finančáku. Že si dokonce i tady na tomto webu lidi myslí, že finančák pracoval na objednávku velkostatkáře Báby, je prostě „desinformace“.
Kdopak asi tyto informace o „zaklekávání“ šířil? Ano, byla to ta liberálně demokratická média, o kterých teď někteří tvrdí, že nejsou nestranná.
fatdwi
Panek: tipuju, že to bude ze zdroje jako tlachalamichal nebo podobného plátku plného sluníčkových informací dezoscény.
Panek
Neovlivni.cz – Jejich cesty se kdysi zkřížily s byznysem Andreje Babiše a nedopadlo to právě nejlépe. (Michal Kovárník)
pravniprostor.cz – ..fiktivně ji prodal a vydával ji za novou, i když nikdy neopustila výrobní závod.
ono stačí, aby MF začalo vést řízení o daŇových unicích a nejdůvěryhodnějšímu vyhledávači zatraceně klesne skore u svých slaboduchých čtenářů a inzerentů.
h72
Pane Pánku, vůbec nejde o nějaké romantické představy o finančáku či o nějaké plky, vyčtené z dezinformačních webů. Pravda je jen jedna a řekne vám to každý, kdo v čase a místě pozoruje místní šrumec. Víte, v menších městech a obcích se lidé znají, všichni někde dělali a dělají, co se ve firmách a živnostech děje, se dozví postupně každý. Za prvé, za Babiše masivně vzrostl počet dotačních titilů a překvapivě všechny Babišovy firmy dostaly žádosti předvyplněné už den předem, s tím, že poslat se to může až druhý den v osm ráno. Za druhé, počet zakleknutých firem, finančních kontrol, zablokovaných kont na základě předběžných opatření, se asi ztisícinásobil. Překvapivě šlo velmi často o fimy, které chtěl Babiš převzít či se kterými měl nějaké spory ohledně podílu na trhu atd. A dále se docela ochotně i zaklekávalo v případech nějaké msty či osobní zášti, na objednávku členů ANO (samozřejmě těch vlivných). Dále, každá stavební firma, či jakákoliv jiná, se zájmeme o státní či obecní zakázky, vám potvrdí, o kolik stouplo povinné všimné, malé domů, za vlásy ANO. A platilo se předem, ne až po dodání díla.
ygorek
h72 28.1.2026 v 12:37
Ano, pravda je jen jedna a doví se jí postupně každý, ovšem každý z jiné pavlače.
O „předvyplněných“ žádostech se totéž říká v souvislosti se zdejším „malým Babišem“ (ten velký tady nehospodaří) a na jeho podnicích je to vidět pouhým okem, někdy i zdaleka.
Na souseda zaklekl finanční úřad a málem ho během roku zlikvidoval nebýt toho, že „sbalil fidlátka“ a přesunul podnikání do sousedního kraje, kde podniká dodnes. Je to, pravda, již čtvrt století a další takový případ se v okolí dosud neudál, nebo proběhl za zavřenými dveřmi.
Konto mi finanční úřad zablokoval naposled v roce 2005, od té doby už ne.
Obecní zakázky za vlády ANO a stoupnuvší všimné nemohu posoudit, v širokém okolí ANO v obcích nevládne. Pro stát pracujeme jen v případě Státních lesů (lesní cesty), je to omezená zkušenost, takže zhoubný vliv ANO nemohu posoudit.
Panek
To sedí. Každý podnikatel včetně právnických osob má pravděpodobnost, že u něj proběhne daňová kontrola tak 1x za 150 let.
ygorek
Panek 29.1.2026 v 9:25
Nojo, ty průměry.
Pamatuji dobu, kdy podnikatelé hromadně stěhovali firmy do Prahy, protože tam tehdy prý byla pravděpodobnost kontroly limitně blízká nule, zatímco „na vsi“ rozhodně ne.
Panek
Důkazy máte?
Já jen, že za Babiše se počet daňových kontrol snížil z cca 30tis. na 10tis. za rok. To opravdu nevypadá jako „Daňové peklo“ (cit. Slonková/Kubík).
Celá Vaše představa, a vlastně i celé laické veřejnosti, pramení z toho, že někdo z ANO přijde na FÚ a zadá zakázku, aby na někoho bylo zakleknuto např. zajišťovacím příkazem. Takhle to ale jaksi nefunguje. Pro zajišťovací příkaz musí být „ukradena daň“ a zároveň musí být řádně zdůvodněné obava o její budoucí dobytnost. Pro dokreslení celé politizace těch ZP lze ukázat na všem určitě nejznámější kauze, podle které se tomu vlastně i říká „zaklekávání“. Ano kauza „naši na ně klekli“. Kde soudy řekly, že ZP byly nezákonné. Ale stačí se podívat do spisu u prvoinstančního trestního soudu (který teď běží a je krátce před vynesením rozsudku) a zjistíte že:
Pan C si na Slovensku objednal naftu za víc jak 1,5 mld. Kč. C tu naftu Slovnaftu i zaplatil. C si objednal a zaplatil vlak, který tu naftu ze Slovenska přivezl do jeho skladu. Ale pan C také striktně požadoval, aby ta nafta byla Slováky vyfakturována nikoli jeho firmě, ale někomu jinému. Divné co? Když ji zaplatil, proč ji papírově nechal napsat na někoho jiného? No právě proto, že si tuto naftu pak pouze papírově koupil od českého brněnského bezdomovce, respektive od firmy na něj napsané. Tímto tak naftu Slovákům zaplatil bez DPH, ale papírově ji koupil od tuzemského bezdomovce včetně DPH (aniž by mu ji musel platit – byla už zaplacená těm Slovákům) a nechal si od státu vrátit víc jak 300 milionů na DPH. Všem je asi jasné, že to DPH co pan C dostal, měl na druhé straně odvést ten bezdomovec. Ale tomu opravdu, ale opravdu 300 míčů neodvedené daně za drápky nezůstalo.
Pár perliček z natáčení:
Ten bezdomovec měl adresu trvalého bydliště na magistrátu kousek od mé fakulty. Ten bezdomovec, o kterém pan C ve své obhajobě tvrdí, že on okradl stát o 300mio DPH se nedožil ani HL. Zemřel přirozenou smrtí zasloužilého alkoholika pochcaný někde blízko Zvěřinovy.
fatdwi
princdrson: protože český „berňák“ má spousty úspěšných kauz, jak zaklekl na kyperské firmy? :-D
Když zloděj křičí „chyťte zloděje“, je to vždycky psina. Tuhle Fiala vykládal, že první měsíce nové vlády jsou „chaos a rozvrat“, to je podobná komedie.
Alan.Cox
To je Babiš, Macinka a Okamura vysílají pro Fialu signály, které si nedokáže Fiala přeložit. Například málo máchají rukama při projevech.
To je jen klasická jazyková bariéra.
Panek
Celé to je spíše o tom, že v takových případech nestojí finančák jen proti té firmě, ale také proti finančáku toho druhého státu.
Odborně Transfer pricing. Ostatně až Německu poteče do bot, tak donutí VW, aby Škodovku danil v Německu. A my tu ostrouháme. Teď škodovka daní zisky tady, protože máme daň menší než v Německu a VW se to vyplácí. Ale až ty prachy bude Německo potřebovat, dupne na VW a bude zle.
Sysop
Presne tak. Z rise prijde nova „Soli“ a Cesko bude solit.
fatdwi
Panek: otázkou spíš je, jestli bude co danit. Zle by bylo až pokud by tady škodovka úplně skončila. Ne, že by ty miliardy zaplacené na dani z příjmu byl úplně nízké, ale mnohem vyšší (odhadem tak trojnásobek) jsou odvody soc+zdrav za těch necelých 40k zaměstnanců (nemluvě o hromadě firem na škodovce závislých, takže v případě odchodu by bylo nezaměstnaných mnohem víc). VW (potažmo DE) má na ČR poměrně slušnou páku, když bude něco potřebovat. Cukat se moc určitě nebudem, stačí pohrozit přesunem fabriky do tramtárie a dostanou, co si řeknou. Nejdřív třeba ty daně z příjmu a pak by se určitě našly vhodné úlevy, případně dotace, aby tady firma tak nekrvácela. Uvidíme, kdo bude to dobou u kormidla a čím nás bude krmit (solidarita se jak se zdá zatím nepřejedla, včera se ČT24 nemohla rozhodnout, jestli se na generátory pro Ukrajinu vybralo „celkem 120M“ nebo „už 110M“). Nicméně jestli se nestane něco v bruseli, tak to dřív nebo později přijde.
princdrson
vrátěj se k podstatě, výrobě a servisu kol, vzít si k tomu mohou tříkolky. Měli u toho zůstat.
Sysop
Budou radi, ze neco malo Rise vrati na podporu Mongolu a jinych Ukru, aby Boleslav nepodpalili. Pokud by kola a trikolky nahodou zacaly vydelavat, probehne Umzug ins Reich.
Jihočech Honza
Tak tak, rikši, kárky, trakaře, vše pro novou dekarbonizovanou budoucnost.
Mohli by zkusit vyvinout létací kolo Jana Tleskače.
Sysop
Vis jaxou narocny predpisy pro fligry? A co kdyby chtel nekdo nelegalne preletet statni hranici?? V pripade imigranta no problem, ale emigrant??
quadra
No.. ak sa dobre pamatam, bol uspesny pokus rogalom do Rakuska, vraj aj nejaky odvazlivec zaveseny po vrchnom nulovom vodici VVN vedenia.
V Jugoslávii za války byla jediná slušná doprava s kárkou taženou oslem. A platidlem byly jednorázový zapalovače.
Slecna Ling
To PP
Tak oni ty vicerazovy se stejne rozbijou nebo zadrhnou…Jsem mela krasnej s leopardim vzorem od Zippo, ale neco se v nem drblo a rozbil se mi. Smolarka, no. Je na trhu neco lepsatejsiho, co bloncka nerozjebe?
Sysop
Ja mam Zippo benzinak uz snad tricet let a porad funguje. Ten snad ani rozbit nejde. A to jsem s nim drive delaval klasickej styl o stehno – shora dolu otevrit, sdola nahoru skrtnout.
Slecna Ling
To Sysop
Tak presne tohle se mi asi nevyplatilo, delam to stejne, anebo jsem to rozbila na cestach? Ja ti nevim, proste nejde zapalit. A jo, palivo mam, abych predesla blondatejm forkum :-).
Sysop
Pokud je kaminek cajk a smrdi to benzinem, tak to chytne. Problem Zippa je pouze v tom, ze slusne netesni, takze se musi dolejvat prakticky denne. Jeste je otazka, jestli se ti nepodarilo treba nejak domrvit hridelku toho skrtaciho kolecka, ale ta fakt snese hodne.
Sysop
Btw, kdyz jsem byl dite, prodaval se benzin do zapalovacu v takovych gumovych tmave hnedych ampulkach. Slo to propichnout na zataveny spicce a nastrikat do vaty zapalovace. Co jsem mel po dedovi rakouskej zapalovac, tak ten proste na tento benzin chytil vzdycky. Ostatne se tradovala ta story ze sedesatek, kdy do Vidne prijel zajezd z Ceskoslovenska na jakousi kulturni trachtaci, kterou prenasela ORF. A moderator si vytahl typka z publika a kdyz se ukazalo, ze je z CSSR, tak pry, ze co se mu vybavi, kdyz se rekne ‚Rakousko‘. A borec hlasil, ze zapalovac. Stokrat skrtne a stokrat chytne.
Moderator se smal, ze to chce videt, borec tasil a spustil. Jednou, podruhy, potreti,… vzdycky chytnul. Nevim, kdy to moderator utnul, ale kdyz se autobus vracel z5 do CSSR, na hranicich byl zastaven, v buse vyhledan ten typek a udajne dostal od zastupce firmy IMCO novy Mercedes.
No rikal mi to muj otec, co to pry videl v bedne a pak cetl v novinach. Tatik nemel nikdy tendenci kecat, ale z jineho zdroje to overene nemam.
Hupert
Sysop: Ty ampule s čistým benzínem byly i součástí lepících souprav na kolo k odmaštění duše před namatláním chemoprenem.
Slecna Ling
To Sysop
Buh vi. Ja jsem sikovna a zvladnu nemozny :-). Kazdopadne krb ted podpaluju sirkama a taky to jde. Jenom je to nezvyk. Coz mi teda pripomina…Jak se ma nase Solo Susice? Furt prazdny prostory duchu nebo uz ty fabriky maj novy majitele a jedou?
Sysop
Tam je to totalni planina. Zustala stat jen puvodni vratnice a pak ta cast smerem k Horazdovicim, kde vyrabeji okna a dvere. Celej zbytek fabriky shodili, komin sestrelili a pak tam najela mega velka masina, ktera to vsechno rozemlela na recyklat. Takze je tam par hromad recyklatu a nikde nic. Celkem smutnej pohled.
Slecna Ling
To Sysop
Neeee…Takze vsechno uz je v Indii? To je blby…mela jsem to tam rada. Hele a co stara nemocnice? Ta jeste stoji? Ta u nakupni zony, jak tam v sedesatejch letech radila ta uchylna zdravotni sestra, co zabijela mimina. Hufnakova, Hadackova…nebo tak nejak.
h72
Myslel jsem, že „všichni jsou už v Mexiku ….. „
Sysop
@SL
Fikackova, Marie. Rozmackavala novorozencum hlavy a sledovala, ze nemaji srostle lebecni kosti, takze jeji prsty se jim borily do hlavicek… jo, to byl matros. Dostala provaz ve ctyriadvaceti letech.
Jo,ten barak jeste stoji, ostatne ma renovovanou strechu, jen uvnitr je to na horror. Nabizi to nejaka realitka, uz dlouho.
Slecna Ling
To Sysop
Ta budova je ale krasna, to se musi nechat. Ja mit na uctu par zbytecnejch desitek, no asi spis stovek milionu, jdu do ni. Genius loci. Temna, ale viktoriansky atmosfericka.
Ad ta Fikackova…Slysela jsem, ze nezvladala detskej plac. Nikdy jsem nepochopila, proc se nedala prelozit a takhle nechutne odreagovavala svou tenzi. Jako sestra totiz pry byla nadprumerne dobra a na svoje casy i velmi ctizadostiva a vzdelana.
ygorek
Sysop 27.1.2026 v 20:27
Děkuji za vysvětlení podané mimoděk – až dosud jsem si myslel, že mám zmetek. To obdenní „dolévání“ je pakárna. Teď uvažuji o přikoupení plynové vložky.
Sysop
Je to vlastnost. Proste to netesni a benelin je extremne prchavej, zejmena v teple kapsy. Teoreticky by pri jakes takes skrtaci freqenci mel benzin vzdrzet tejden, ale praxe je, ze ho vyrayne vic vyprcha, nez co se spali.
ygorek
Sysop 28.1.2026 v 9:01
Souhlas, děda opatroval jako oko v hlavě „rakušáka“, kterého mu k padesátinám dala sestra z Vídně. Ten tu týdenní frekvenci měl. Co se pamatuji, těžko se do něj sháněly kamínky, nebo jich měl velkou spotřebu, už si si nevzpomenu.
Sysop
@Igorek
Ty kaminky bejvaly po deseti v takovych plastovych pascich, ze kterych se vylupovaly a skutecne existovala original rakouska varianta. Byly trosku mekci, co si vzpominam. Vic jiskrily, ale taky rychlejc ubyvaly. Kouzlo toho Rakusaka bylo, ze kdyz se zapalil, tak ta patrona s horicim knotem sla vytahnout a clovek s tim zapalil treba kamna, nebo kalisek svicky utopenej ve stinidle, atd. Pritom v origo pouzdre to melo chranitko proti vetru. Jednoducha a pritom perfektni konstrukce.
miv
Zkus křesadlo. Pokud se Ti je podaří rozbít, pak lituji tvého manžela, neboť po úderu pánví již nebude existovat :).
Slecna Ling
To miv
Zas nebudeme prehanet, takovyho jako on uz nenajdu :-). Ale psst…aby nezpychl.
quadra
Slovami ceskej klasiky.. a mohl bych ty generatory videt?
Jihočech Honza
To přece není podstatné, důležité je, že se vybraly peníze a že dárci z toho mají dobrý pocit, jak to Putinovi nandavají.
fatdwi
quadra: na fotce nebo v katalogu určitě:-)
Jinak je mi to fuk, nevím, kdo to organizoval, jen jsem viděl noticku na ČT24 a použil to jako příklad toho, že „solidarita“ v ČR stále přináší výsledky a není tedy třeba ji nahrazovat něčím modernějším.
Sysop
Tak na druhou stranu, pokud ty generatory dostanou, tak uz nebude duvod spechat a ty rozvodny davat dohromady, ne?
Panelákovej Pičus
Teď sem tady slyšel super analýzu od miliardáře. Prej Putin šel srovnat Banderovce protože mu kradli ropu z ropovodu. To nesnese žádnej žid tohle.
princdrson
na Ukradině běžela reportáž o vrtu/odbočce plyno/ropovodu pod zemí do nedalekého domu, kde se postupně střídali majitelé. Ti co už nahrabali dost, prodali čerpačku dál a zmizeli na Západ. Pak vznikla i přidružená odbočka a jelo se i tam. Všichni to věděli a fungovalo to roky. A to byla jen lidová tvořivost. Co teprve průmyslový čerpadláři.
Sysop
Plyn jeste ok, ale co kurva doma s ropou?
princdrson
nepamatuju si už detaily. Zásadní je, že napříč ukradinskou společností nenašel nikdo, kdo by to zastavil a kradení tam je/bylo normou. Pak je humorné, když Ukrajincovi tady dlouze vysvětluješ, že se při rekonstrukci domu nebudu navrtávat do veřejného vodovodu, což je na Ukradině běžná praxe. Že cihly dovezou ze stavebnin, včetně cementu a že opravdu nechci, aby mi to dovezl jeho známí z velké stavby před půlnocí.
Slecna Ling
To princdrson
Proc je to humorne? Mel jste nastavit druhou tvar, tak jak to tady vsem doporucujete a pak je chlapsky pomluvit za rohem :-))). Co ji to rikat do xichtu, zejo…Na to je vas skoda.
Slecna Ling
jim
fatdwi
SL: :-D touché
ModrýKlokan
@ Fuckwí
Seš dneska nějak mimořádně stručnej Docente. Neleze na tebe chřipka? Vem si prášek v každým případě, tím nemůžeš nic zkazit. Nebo rači dva.
princdrson
koukám, že ty seš stejná mozkovna jako tvoje dvojče Fuckwi, aha … tak si pište navzájem, jako soudruzi v boji
fatdwi
princdrson: jsem se ztratil, „Fuckwi“ zní jako tvůj registrant, co s tím mám společnýho já?
ModrýKlokan
@ Fuckwí
Slabý. Zkus to znova. Když blbej dělá blbýho, schází tomu pointa.
Otázka by spíše měla znít, kdo z politiků ve výkonných funkcích není hybridní hrozbou.
Já bych na seznam hybridních hrozeb zařadil mimo jiné
– Evropskou komisi, která zvyšuje naši energetickou bezpečnost tím, že nás odřízne od nejlevnějšího dodavatele plynu a ropy
– bývalého a současného ministra zdravotnictví Adama Vojtěcha s jeho účinnými a bezpečnými vakcínami, které ve skutečnosti nebyly ani účinné ani bezpečné
a spoustu dalších …
Není spíš Řeh-´c hybridem blbce a kreténa, což samo o sobě je hrozbou ?
Kde blbec, tam nebezpečno, ať se nachází kdekoliv.
Každý soudný režim má pro tyhle individua tzv.“trafiky“ kde se můžou neškodně vyblbnout aniž by ohrozili bezpečnost státu a životy lidí, jako ve své původní funkci.
Jak se říká, když chceš ozdravit firmu, pošli celý management na měsíc placené dovolené v Karibiku a nech specialisty a odborníky ve firmě ať to tam dají do pořádku.
Firma, která si nechává dělat skrze management ze sebe kůlničku na dříví – si svůj krach více než zaslouží.
To je relativni. Muzes mit firmu, kde novy majitel je dedic, vedeni jsou sebestredni vedouci (=“manazeri“, kdo radeji cizi slova) a pod tim treba nekolik set zamestnancu, kteri svoji praci delaji poctive, ale nemaji na to, ridit neco vetsiho. Myslis, ze ti lidi, kteri tam treba dvacet let pracuji, si zaslouzi, aby to dedic pohrbil?
Ale on to dědic stejně časem pohřbí, pokud to neprodá někomu kdo tomu rozumí.
Pokud majitel nerozumí firmě, tak za současného stavu manažerstva na Západě, mu z firmy udělají kůlničku na dříví tak jako tak. Je to jen otázkou času.
Poctiví fachmani to mohou jen oddalovat.
Jediná další varianta je, že do toho průtokového cedníku bude někdo cpát prachy proudem. Třeba stát dotace nebo tak něco.
Viděl jsem už mnoho věcí, ale ještě jsem neviděl firmu, která by dlouhodobě ustála majitele či ředitele, který netuší co se ve firmě děje. Ale uznávám, že žiji možná v bublině.
To už je mi milejší dědička, co prachy rozfofruje.
Jo a zažil jsem i právní žalobu dědičky na fachmany, když jí manažeři nebo ona sama přivedla zu grunt.
Zaměstnanci netvoří firmu. Firmu tvoří majitelé a zaměstatnce si tato najímá na výkon sjednané práce za sjednanou mzdu. Z pravicového pohledu tímto jejich vztah s firmou končí a není jim nic po tom, co majitel s výsledky jejich dlouhodobého úsilí, které mu dobrovolně prodali, udělá. Vyvozovat nějakou morální odpovědnost majitele vůči zaměstancům, kteří v uvedeném případě přispěli k vybudování firmy do současné podoby, sice lze a já s tím souhlasím, ale jde o přístup levicový, upozaďující vlastnické poměry. Divím se, že s ním přicházíš zrovna ty.
Možná ti to uchází, ale řada lidí dělá, to co jim dává smysl. Chtějí, aby jejich práce nespadla do WC, a aby třeba někomu sloužila.
Chápu, že na všechno se vysrat je pravicové, dělat věci tak aby byly dobře a měly smysl je levicové.
Ono to chce občas reliatu a nejen levicové / pravicové nálepky.
Nevím, jestli sis toho všiml, ale já zde pravicový přístup neobhajuji ani teď, ani dříve. Levicové není dělat věci tak aby byly dobře, ani není pravicové se na všechno vysrat.
Pravicové je nahlížet na podnik z pohledu vlastnického práva a smluvních vztahů. Tam je vše jasné, zaměstnanec obdrží za práci pro majitele to, co si sjednali, tj. mzdu, a tím jsou vyrovnáni. Není tam z čeho vyvozovat morální povinnost majitele nezničit to, co ti lidé 20 let budovali, protože ti již byli vyplaceni mzdou a výsledek práce patří majiteli, který s ním může nakládat, jak uzná za vhodné, tedy i firmu zničit.
Levicové je zohledňovat, že firmu za tu dobu z podstatné části de facto vybudovali ti zaměstanci, a vyvozovat z toto morální odpovědnost majitele vůči nim. Je zjevné, že vlastnické a smluvní vztahy jsou v takové úvaze upozaděny. Tím netvrdím, že levicový přístup je špatný, osobně mi je bližší. Ale divím se, že ho zde zastává zrovna Sysop, známý to pravičák.
Nojo… ale nějak mi to nehraje s těmi nářky, jak se vlastníci obětují pro zaměstnance, jak nebejt lidí se na to dávno vykašlali a tak. Neříkám, že tady, na D-FENS se tohle maskování moc neprovozuje, ale jinde jo. Dotyční vždycky mávali svou echtpravicovostí.
Takový „echtpravičák“ by ale nikdy neřekl, že si zaměstnanci nezaslouží, aby firmu, kde 20 let pracovali, nový majitel položil. Pro takového není udržení firmy morální povinností, ale milostí, za níž mají být zaměstanci vděční a nestěžovat si na nic.
Vzpomínám na firmu, kdy majitelé, restituenti domů v Karlíně, něco jako Bohuš, co si koupil labutě k bazénu, rozjeli v 90tkách tehdy vysoce vydělečný obchod. Obrovská fluktuace zaměstnanců. A před volbami vytvářeli nátlak na zaměstnance, jak mají volit. Firma samozřejmě upadá a upadá a nebýt majetku po předcích už by dávno nebyla, bo by zahynula na chybách a neschopností majitelů.
Zaměstnaci firmu nevlastní, ale tvoří, neboť jsou její, byť třeba dočasnou, součástí. Bez nich by totiž těžko byla firma funkčním celkem. Považuješ každý jiný vztah kromě vztahu má dáti – dal, za levicovost? Jistá míra odpovědnosti majitele firmy k zaměstnancům může být nikoli „levicovou“ (nerad tento debilní pojem používám, ale když už jsi s tím začal), ale velmi pragmatickou záležitostí, zvlášť očekává-li majitel v zájmu stability fungování firmy jistou odpovědnost alias loajalitu zaměstnance. Ve finále je to vlastně taky má dáti – dal, ale už ne jen v materiální sféře.
Pragmatické důvody k odpovědnosti vůči zaměstnancům majitele mohou vést také, ale zde řešíme, že si poctivě pracující dlouhodobí zaměstanci nezaslouží, aby nový majitel firmu zničil. To není o pragmatismu ale o morální odpovědnosti. A mít morální výhrady vůči jednání, které nenarušuje vlastnické právo ani neporušuje smlouvy dle mého názoru zrovna pravicový přístup, alepoň jde-li o pravici libertariánskou.
Oprava: dle mého názoru není zrovna pravicový přístup
Jo, trochu jsem odbočil.
Kolik firem, že to řídíte? Jen pro pořádek. :-D
@ Savo
Několik deratizačních holdingů. Brzo budeš na řadě vosle.
Eště že tě nemůže slyšet Baťa.
Dostal bys takovej kopanec do prdele, že by ti i vysoká oběžná dráha byla malá.
De iure firmu tvori majitel, ale de facto zamestnanci. Nejsem levicak, ale tohle vnimam tak, jak to je. Zmenou majitele se firma nemeni, zmenou zamestnancu ano. Bavime se o vyraznem nepomeru, kde zamestnancu je vice, nez je majitelu.
To je uplne stejna debata, jako, jestli Cesko tvori ustava a snemovna a nebo obcane.
@ Sysop
To je přece jasný jak facka. Česko tvoří Generál Pepa a jeho vojsko.
@ Sysop
Mám aktuální případovou studii ze zápašné Jevropy víc na jihu. Kámoš Čech tam pod starším původním majitelem úspěšně prakticky sám, řídil firmu cca třicet let. Děda už končí a i když se tam vyskytuje, předal to dětem, prostě středomořská kultura. Přes to nejede vlak. Výsledek asi tušíš. De to do prdele. A nikdo s tím nehne.
Jo, to vidim i tady, ani nemusim na jih. Nas pan majitel se rochni ve skupovani takovych firmicek. Vysledek ovsem je, ze vydela puvodni majitel (coz je spravne) a prodela nas majitel (kdyz o tom picu vi, je to spravne taky).
Řehka je pod neohroženou nadvládou svojí dominy ze STAN, kterou ovládá organizovaný zločin, přímo Číňani a pravděpodobně zprostředkovaně Katar. Už vůbec neměl mít prohlídku a na pozici, kde aktuálně je, už dávno nemá co dělat. Bohužel. Jak se dalo čekat, tak Zdíša už přišla s „dobře informovanými zdroji“ a „armáda analýzu tají“, přičemž moc dobře ví, že jsou to utajované informace, takže se zveřejnit nemůže a je to slovo proti slovu. Babiš bohužel dělá chybu, že nereaguje dostatečně razantně.
Ne prohlídku, ale prověrku. Mea culpa.
Jací číňani zase ?
Když už tak specialista na podlézání jim je Lubomír Zadolárek, aktuálně Zajüánek.
Jako jeden z mála těch blbců pochopil odkud dnes vítr vane a kde je budoucnost.
Těm co to nepochopili ten vítr brzy srazí palice.
Jízda na mrtvém emerickém koni je výrazně nebezpečnější než se zdá.
A to říkám jako někdo kdo není nadšený ani z těch korouhviček co se přeorientovávají z USA na Čínu.
Jakej mrtvej kun? Je to nas spolehlivy dodavatel mojekul Svobody. Chces snad naznacit, ze by mohl nastat nejaky necekany problem?
Molekul Cyrila?
Kdyby to dělali za prachy, tak mi to nevadí. Ale STAN má v sobě lidi, který financuje a ovládá přímo čínský politbyro a co sbírá informace o zbrojních zakázkách a co se tak náhodou pravidelně potkávají s vedením na rušných ulicích a dlouze spolu hovoří. Hledejte ve středočeské větvi dozimetru.
Takže za všechno může Čína?
To je nějaká nová debilita typu „za všechno může Putin“?
No Putin pece s Donikem a Donik ma pod palcem Ojropu. Tak bude lepsi nadavat na SittingPinga, protoze toho prece nema rad nikdo a nikdo s nim nepece.
Oficiální linii chápu. Svět se teď mění den ode dne, a převlékači kabátů musejí velmi citlivě poslouchat odkud a kam se přesouvá nová ideologie a názory.
Ale že by byl někdo tak dobrovolně blbý, aby hledal čínský vliv za Řehkou?
Možná nějaký hlupák naskočil na „odhaleného čínského agenta“, který má sloužit na zamezení zrušení paragrafu spolupráce pro cizí moc Babišovou vládou a ukázat jak moc je potřebný. Ale je to stejná Koudelkovina jako ruští agenti Čuk a Gek ve Vrběticích, nebo Skripalovi oddělaní novičokem. Tedy věří tomu už jen jedinci rozumu velice mdlého, nebo totálně vymaštěného.
Tak vono, kdyby se prováděli lustrace pořádně, tak neprojde ani Ota Klempíř, natož Pavel či Babiš. :-D
@ Savo
Nechápu k čemu by bylo provádění nějaké formální lustrace ze zákona, k Otovi Klempířovi.
Sice nevím, jak se aktuálně vyvrbí, není jasný, co se od něho dá v budoucnu čekat, ale jeho minulost je naprosto jasná, tam není co lustrovat. Jsou to veřejně známý kraviny, poplatný době vzniku této jeho kontroverze, za pozdního sociku.
Lustrují se utajený, veřejnosti i odbornosti neznámý lidi a jejich skrytá minulost. Na Klempířově minulosti, ve smyslu lustračního zákona nic skrytýho není, všechno bylo dávno zveřejněný.
To se neda snad ani okomentovat :-))) Danca po Pavlovi na Hrad, bude prdel! https://www.super.cz/clanek/celebrity-tomu-rikam-ster-nerudova-zaryla-do-babise-a-poslankyne-ano-ji-to-vratila-i-s-uroky-fanousci-se-bavi-1521520
No jo, krasavice inteligentní :-)
Tady v TV řikali že máte v Texasu -20 stupňů a metr sněhu. Prej chcete všichni emigrovat do Anglie.
To PP Nesmis jim skocit hned na kazdej spek :-). Tady u nas jenom luxusnich, pohodovejch minus sest a na Anglii serem, blbe tam vari. Furt chceme radsi do Mexika. Navic je to ferovka, oni nam jezdi sem, tak my pojedem zas k nim :-).
Nevím nevím. Jednou jsem si tam stěžoval na místní pitomce že už týden bubnujou a já nemůžu spát. Skončil jsem ve vězení.
Bylo to v Tulumu
To PP Dobre ti tak. Nemas rusit policii v poklidnem vybirani uplatku a rozjimani, kterou kafku voholit. Takhle se to tam nedela, gringo. Mel jsi prinest flasku a pak teprve neco chtit :-) A vubec, senore, vy nemate rad peknou hudbu :-)? Pac kdo nema rad hudbu, ten nema rad lidi a buh vi, co vyvede! Pod zamek s nim!
To nebyla hudba. To celá vesnice bubnovala 24 hodin denně sedm dní v kuse.
Asi nejaka lidova veselice k ucteni Mayskejch valecniku nebo posvatnejch duchu. Bud rad, ze ses neprimotal k oslavam Santa Muerty. To by bylo o mnoho, o mnoho horsi. Je tam vybrana spolecnosti. Sicarios, dealeri, slapky, cumilove a echt ezo magori, co Flacu uctivaj jak nejmocnejsi bozstvo na zemi…A vsemi, vsemi prostredky.
Prostě je tam ta kultura kurevsky odlišná. Evropany rádi popravujou. Osud Maxmiliána Prvního nechť je nám poučením v slepé lásce k Mexiku.
Mínus šest v boudě z vlnitého plechu bez ohniště je asi těžký i v Texasu. Hlavně odmetejte sníh ze střechy ať Vám to nespadne na hlavu.
Ta nejkrasnejsi intelygentka by tam ale mozna napachala mene skod, protoze by nepochopila, co po ni presne Kolar chce.
Tak Kobliha chce na Hrad přemluvit bábu. Ale asi myslel někoho chytřejšího. Třeba Hranolku nebo Janičku Bóbiká
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-clenstvi-v-rade-miru-zvazujeme-miliardy-do-ni-vkladat-nebudeme-rekl-babis-297301
Řeh-´c to zjevně vidí optikou junty v africkém banánistánu.
Já nechápu jak někoho v tomhle státě ještě něco může překvapit.
Když každý ví že je odspoda a po vrch prolezlý bývalými estébáky a překabátěnými gumami, které budou sloužit rozvědce do roztrhání těla – bohužel ale té americké.
Aneb „My jsme všichni jsme ̶G̶o̶g̶o̶ Koudelka“
Je to tak. Všechno je tu shnilé.
Nejhorší je, že až tu ty naprosté neschopné dementy co jsou ve vysokých funkcích, přestane řídit jak loutky ta americká rozvědka z americké ambasády, tak se tu vše sesype a zkolabuje.
Nejen ženské političky mají rozhodovací schopnosti toaletářky z hlavního nádraží, ale i většina Pirátů a STANistů.
A když vidím koho tam cpe Babiš, tak jsem ztratil iluze i o jeho manažerských schopnostech.
Podobně jako Trump který je velmi schopným manažerem v rámci kleptokratického gangsterského amerického kapitalismu, si ve vládě solidně vylámal zuby. A vypadá to že ho ten uragán smete.
Holt to není protřelý diplomat jako Kissinger.
Vláda není totéž co firma.
Prostě je to fakt že američtí rozvědčíci a psy-op specialisté z Langley to tu uměli udržet v chodu. Sice v rámci proválečné proukrajinské procovidové mašinerie, ale nějak to tu fungovalo. Podobně jako fakticky už neexistující Ukrajina stále funguje a větśina tamních vohnoutů si ani nevšimla že už několik let jedou na mrtvém koni.
Oč má ta masa vohnoutů méně rozumu, o to větší má „setrvačnost“. A budou se hrnout ze zvyku vpřed ikdyž vidí okraj útesu, jako lumíci.
Viz výsledky voleb v ČR. Kdo mě skončit za mřížema, zase sedí v poslaneckém křesle.
Jak snadno vládnout otupělé biomase.
Tak hlavně, že máme nejchytřejšího Jantara, který jako jediný vyčuhuje z té masy vohnoutů. A je světlo všech jasné.
„Kdo měl skončit za mřížema, zase sedí v poslaneckém křesle.“
Myslíte rakušana? No, ten určitě.
@ yoker
Ropušan nesedí v base? Mrkev v zimě… hmmmm
„Nejen ženské političky mají rozhodovací schopnosti toaletářky z hlavního nádraží, …“
Ještě horší jsou hajzlbáby z nádraží Praha Střed. Když tam člověk močí a baba mu šmejdí za zadkem, ještě se to dá zvládnout. Ale jednou, když tam za mnou dvě stály a kecaly, vůbec jsem se vymočit nedokázal. Musel jsem jít na peron a udělat to tam. Jo a ten, co má prostatu, ten už je úplně vyřízenej …
yoker: to je takovej problém říct veselým tónem „holky nezlobte se, je to moc zajímavý, ale nemohly byste to jít řešit jinam?“
Otázka je to řečnická, odpověděl jste již svým příspěvkem, vždy ale kroutím hlavou, kde se ti sráči berou v takovém množství i ve zcela banálních věcech. Jeden hustě pění při nákupech, aby pak brečel na blogísku, jakej je hajlující geroj, druhej nastavuje druhou tvář a u dveří při odchodu hrdinně huláká, třetí je prase, co jde chcát na peron. Žádnej div, co nám tady vládne, s tímhle voličským materiálem (facepalm)
@ Fuckwí
Hlavně se z toho neposer!
posral, při zdi, jinak to neumí
@ Jantar
Velký Oranžový otec z Bílé chatrče tě vidí! Neposer si to!
Po tom, co pro velký „úspěch“ všech vlád ODS to ovčani opět hodili ODS a zbylým stranám mafiánského spolku SPOLU, a umožnili tím vznik nejhorší vlády v historii ČR a ČSSR, je velice nepravděpodobné, že se stane něco co by to trumflo.
I když to samé jsem si myslel, když ovčani umožnili vznik Topolánkovy a Nečasovy vlády.
V ČR bohužel stačí rozšířit zvěst, že je ODS pravicová strana.
Je to vlastně takové české specifikum.
1) Spousta mužů bude volit politickou stranu označenou nálepkou „pravicová strana“, i kdyby jim tato strana namlela vlastní rodinu do hamburgrů v MacDonalds a oběsila jejich vlastní babičku.
2) Spousta žen bude volit hezouna ála Pávek nebo někoho označené deep statetem za prefereovaného, protože tak si ženy vybírají svého partnera.
PR agentury to vědí. A zvládnou v pohodě obelstít muže i ženy.
@ Cox
Teď jsem četl někde na syrzdarma nebo belobogu nebo kde kýho ďasa, volně citováno: Říci pravdu nevědomým otrokům, je nebezpečný akt osobní odvahy.
Jinými slovy, nemá to smysl. Procitnou, až v plné rychlosti narazí xichtem vo zeď.
Mně si pro jistotu dali do ignore 😂😂😂
Jaká to pocta. Snad jsem si to ani nezasloužil, ale přesto děkuji.
Smrdí to tady vojenským pučem. Generalita ve vysokých funkcích státu se očividně chystá převzít moc.
Stopy nevedou do českých zemí, ale do zahraničí.
Jako, zeby Pepa vymetl lampasy i s vajglama z kancelari, ti by naskakali do techniky v Lesanech a vyrazili obsadit klicove body infrastruktury?
Česká verze je prokurátor Stříž, zákaz webů, a exemplární zavření do vězení za neškodnou větu.
Zbytek už si to zracionalizuje jako „je tu svoboda slova, ale každý si má nést důsledky“, „lež není názor“, „kdo nic špatného nedělá, nemá se čeho bát“, a nebo jiná hesla vymytých květáků.
Tyhle vety si pamatuju jeste z marxaku.
S jistotou, že nám to libtardi denně připomenou, je zbytečné zatěžovat tím paměť.
Ta poslední věta je vynález bolševiků, který adoptovali i současní euromarxisté.
Kdyz ja tohle spatne nesu. Objevi se nekdo novej, pry svezi vitr, otevre hubu a v tu ranu ja si rikam ‚kde ja jsem to jenom uz…‘
To Sysop
U kohos mel to deja entendu naposled :-)))?
PePa. Neco blekotal a uplne se mi vybavil nas docent na marxak. Ale abych byl ferovy, obcas posloucham Bayern a tam mam obcas dojem, ze mi na saltrpace cuka pravice.
Na vojenskej puč potřebuje člověk armádu.
Pe-Pa-puc.
Poslední dobu dělá Si-Ťin-Pching velké čistky v nejvyšším velení armády. Našlo se v nich tolik amerických agentů a podobných, že v nejvyšších patrech to vyházel Pching všechno a velí tomu sám. Chystali svržení prezidenta Číny a vojenský puč. Sám Pching se o pokusu se jej zmocnit dozvěděl dvě hodiny před akcí, a měl obrovské problémy uniknout.
O pár dní dříve se pokusilo USA + Izrael infiltrovat Írán a svrhnout pomocí svých agentů vládu. Zahraniční agenti zosnovali střelbu do lidí a krev s cílem vyvolat protesty proti vládě a svrhnout jí. Írán zmapoval střílející agenty, šibenice jely naplno. Íránská vláda následně poděkovala USA za prozrazení jejich agentů.
Venezuelu a únos prezidenta nemusím připomínat doufám.
Prostě se něco připravuje na všech frontách. V ČR je akce svržení vlády vedena sametově. Žádný rumunský nebo násilný scénář.
U nás má tradici svépomocná defenestrace. Na to jsme nikdy vrahy z Wolstrýtu nepotřebovali.
Nojo, ale vyhazet snemovnu, to neni jako vyhazet par prazskych konselu. Navic ti smradi se vecne nekde flakaj, do hokny nechodej, tak to by ses nacekal, nez by byli v hnizde vsichni.
Stačí nakazit všechny ukrajinské vlajky antraxem, a zbytek už půjde samovolně. Všichni ukrajinofilci a předváděči ctností a morálních nadřazeností si eutanazii zařídí sami.
Nojo, ale to abys pak dekontaminoval pulku Phy a celou Krc plus Bubenec. Tipuju, ze oni ty vlajky coby fetise maji nacpany uplne vsude, jako trisky z krize Jezise Krista. Proti tomu by ukradenej jadernej zaric byla jen srandovni epizoda k vypraveni u grilu.
Nejlepší by bylo, kdyby tam vůbec nechodili a odjebali se všichni do Kyjeva.
Jako, ze by teplicko a svetlo snemovny vymenili za zimu a temno Kijeva? Ta predstava mne docela rajcuje.
To mi dělá dobře na čuráka
Pozadí Řehkova chování je možná velmi prozaické a vlastně komické.
Chudák byl rozveden a domů si nastěhoval samičku ze západočeského městečka, která je mimo jiné členkou Rakušanova ultralevicového spolku STAN. Ta jej vlastně úspěšně rozvedla.
A tak milý Řehka dokazuje samici i sobě, jaký je chlapák. :-) A tohle u nás velí armádě…
Mimochodem nic moc…
drtichie:
„domů si nastěhoval“
– – –
On se nastěhoval do oné zpč. vsi, kde mu superkámo Veverka (pplk. s modrou knížkou – neuvěřitelné, ale holý fakt) dohodil luxus bydlení.
Corono, toho pplk. s modrou knížkou mi tedy vysvětli.
Hupert:
Skutečně. Odkaz níže, stojí za shlédnutí celé, ovšem chce to nějaké bramborové lupínky, dobré sušenky apod. Specifický týpek, no…
Kdyby někdo nechtěl věřit, kdo je pozounista Veverka:
https://www.youtube.com/watch?v=RVkedGT9hhI
Jinými slovy, Řehka šoustá, neb má koho, a to mu tady polovina osazenstva neodpustí.
@ Svatý
Neblbni, ten je na vodítku a šukán. Maximálně smí lízat.
Co by i za to někteří z nás dali
Za dobře vychlazenou dvanáctku cokoliv
Jo, cca před hodinou jsem v hostinci potkal taky jednoho lempla, co mlel o tom, jak je těžký sehnat práci.
Záleží jakou práci. Zda takovou, která člověka baví a naplňuje smyslem anebo otročinu bez smyslu.
SAVP: Obdivuju tvoji schopnost jít pod povrch věci. Když už tam ale šmátráš jak kouzelník v klobouku, zkus příště z těch dvou vytáhnout nejdříve toho většího králíka místo malého, kterému říkáš „Záleží jakou práci“. Víš, jak se jmenuje ten větší?
Králíky lovíte možná Vy. :-D
.
Každý to vnímá jinak. Někdo splácí hypotéku, jiný zabezpečuje rodinu…, ale v jedné studii se psalo o tom, že sotva 8 – 10 % lidí je kreativních, 10 – 15 % práce jaktakž naplňuje, protože tvoří to co kreativci vymyslí no a ten zbytek se v tom mrcasí. Workoholici jsou asi všude.
.
To co někoho naplňuje ve 20 ho nemusí uspokojovat ve 30 atd.
.
I tady se najdou tací, kteří dřepí na jednom fleku klidně celej život a v pracovní době vesele diskutují na DFENSu, přitom se říká, že aby někomu z práce nehráblo, tak by měl minimálně co 7 let měnit práci, případně alepoň pracovní pozici a místo, kde pracuje. Ve finále každý vyhoří. I ten kreativec. Páč dojde k nabažení.
Co je na tom obdivného? Každý komu bylo alespoň trochu shůry dáno se dříve nebo později dopracuje k zásadní otázce.
Jaký je smysl mého bytí (života)? Zkopírovat vzorce chování z rodiny (společnosti)? Rozmnožit se? Hromadit majetek?
Nebo…
Ještě doplnění. Není důležité kolik je kde králíků.
Důležité je vědět kudy běží zajíc. To je základ.
Pak přichází vyšší dívčí.
Jít po stopách zajíce a zajímat se.
Co chce, proč, kam a začím běží.
Výsledkem je pak vědomá spolupráce (komunikace) se zajícem.
Který už není toliko zmatený a neběhá aniž by věděl proč, kam a začím.
🤣
🤣
@ dritchie
Další podpantoflák s taktickým plnovousem. Proto si rozumí Reh-Tzu s Rudým Rozvědčíkem. Tady v Česku je to asi nějaký staletý prokletí upálené čarodějnice.
Tak Lukačevičův Seznam na přímý pokyn Řepky a Pávka po přímém pokynu Koláře, který dostal rozkaz od Sorošovy maminky, spustil brutální dezinfoemační vymejvárnu proti demokraticky zvolenému ministrovi kultury. Prý Klempíř udal punkera a dotyčného pak vylili z vejšky. Demokratické volby samozřejmě ukázaly, že to všechno bylo jinak.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-pribeh-muze-ktereho-vyhodili-ze-skoly-kvuli-udani-oto-klempirem-297340
Volby nedokazují nic, leda tak co lidem vadí a co ne.
Přijde mi ale, že se pravda a láska se zvolením Pávka trošku střelila do nohy. Pan ministr se za mlada posral z Stb a rok to s nimi táhl. Pan premiér asi v zahraničním obchodu taky s Stb spolupracoval, protože to tam tak chodilo. A kritizuje to bývalá komunistická guma, která vedla buňku zločinecké organizace v protiprávním režimu. A kdyby někdo držkoval, tak na něj dohlídne bývalý vojenský prokurátor téhož režimu a případné nesrovnalosti v kompetencích vyřeší ústavní soud – sbor bývalých bolševiků.
A třicet pět let po plyšáku „zakážeme komunismus“, poté, co prakticky všichni estébáci, prokurátoři a soudci, kteří soužili lidi, dožili v klidu s vysokými důchody, anebo pokračovali v kariéře v novém režimu. Ani toho podělanýho Vaše nedokázali přivést před soud.
Ono jim jde spíše o to, pokračovat ve vykreslování komunistů a socialismu jako největšího zla předčící dokonce nacismus.
Zločiny kapitalismu jeden stíhá druhý, lidi si to začínají uvědomovat a tak je třeba přitvrdit v propagandě a represích aby lidu zatrhli „nevhodné“ myšlenky a názory.
Demokracii si rozvracet nedáme, že.
@ Leon
Žijeme v historické době. Važ si toho. Ještě bude prdel, že budeme čubrnět. Kup si popcorn a pohodlný křeslo, ať ti něco neuteče.
My se tím zatím můžeme bavit. Bohužel statisíce lidí už ne, mají to za sebou.
Kapitalismus rozhodl za ně, že lepší pro ně bude nežít než žít pod nevhodným, amíky neschváleným, vládcem.
Seznam skončí neslavně. Současná vláda jej nesnáší. L. to ví a proto skryl vlastníka mimo EU, bo ví, že až na něho nastoupí berňák, tak ho dostanou jako Al Caponeho. Pojede i s FonLejnovou.
Daleko zajímavější by byla informace, kdo pase Lukačoviče (majitele Seznamu), a čí protégé to je.
Zřejmé „Po ovoci je poznáte“. Jede agendu jakou jel/jede Soros a spol .. ti o kterých se nesmí mluvit.
Ono je tu víc mafiánských kápů, a víc států, kterým lze sloužit.
Házet všechno na stařičkého Sorose, co se brzy bude podělávat stařeckou demencí do plínek, nebo na jeho neschopného syna, co svou neschopností jede do ústraní – je žití v minulosti. Je třeba updatovat na současnou realitu.
Pro mě je zaměření Seznamu/Novinek dosti nečitelné z hlediska, kdo je původní pán, kterému slouží. Řekl bych, že Lukačovič je spíše figurka co už žije mimo realitu a jen se baví, ale hlavní aktivity dělá někdo jiný, případně pověření zaměstnanci Seznamu. Takže celé je to dost „fuzzy“.
Máte romantické představy o možnostech finančáku. Že si dokonce i tady na tomto webu lidi myslí, že finančák pracoval na objednávku velkostatkáře Báby, je prostě „desinformace“.
Kdopak asi tyto informace o „zaklekávání“ šířil? Ano, byla to ta liberálně demokratická média, o kterých teď někteří tvrdí, že nejsou nestranná.
Panek: tipuju, že to bude ze zdroje jako tlachalamichal nebo podobného plátku plného sluníčkových informací dezoscény.
Neovlivni.cz – Jejich cesty se kdysi zkřížily s byznysem Andreje Babiše a nedopadlo to právě nejlépe. (Michal Kovárník)
pravniprostor.cz – ..fiktivně ji prodal a vydával ji za novou, i když nikdy neopustila výrobní závod.
Lži: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/stat-znicil-mladou-rodinu-fakta-a-lzi-v-pripadu-kovarnik-38659
Fakta: https://www.podnikatel.cz/clanky/medializovany-pripad-zajistovaku-skoncil-pro-podnikatele-tresty-za-podvod/
Peníze si firmy mezi sebou celkem třináctkrát vzájemně poslaly a vrátily, aby vzbudily zdání, že za dodanou technologii bylo zaplaceno.
V rámci operativních prostředků byla zaznamenána i Slonková, která pana MK kapciózním způsobem navedla na zakombinování do obhajoby i úřadujícího ministra financí.
vy se v těch lžích už sami nevyznáte
ono stačí, aby MF začalo vést řízení o daŇových unicích a nejdůvěryhodnějšímu vyhledávači zatraceně klesne skore u svých slaboduchých čtenářů a inzerentů.
Pane Pánku, vůbec nejde o nějaké romantické představy o finančáku či o nějaké plky, vyčtené z dezinformačních webů. Pravda je jen jedna a řekne vám to každý, kdo v čase a místě pozoruje místní šrumec. Víte, v menších městech a obcích se lidé znají, všichni někde dělali a dělají, co se ve firmách a živnostech děje, se dozví postupně každý. Za prvé, za Babiše masivně vzrostl počet dotačních titilů a překvapivě všechny Babišovy firmy dostaly žádosti předvyplněné už den předem, s tím, že poslat se to může až druhý den v osm ráno. Za druhé, počet zakleknutých firem, finančních kontrol, zablokovaných kont na základě předběžných opatření, se asi ztisícinásobil. Překvapivě šlo velmi často o fimy, které chtěl Babiš převzít či se kterými měl nějaké spory ohledně podílu na trhu atd. A dále se docela ochotně i zaklekávalo v případech nějaké msty či osobní zášti, na objednávku členů ANO (samozřejmě těch vlivných). Dále, každá stavební firma, či jakákoliv jiná, se zájmeme o státní či obecní zakázky, vám potvrdí, o kolik stouplo povinné všimné, malé domů, za vlásy ANO. A platilo se předem, ne až po dodání díla.
h72 28.1.2026 v 12:37
Ano, pravda je jen jedna a doví se jí postupně každý, ovšem každý z jiné pavlače.
O „předvyplněných“ žádostech se totéž říká v souvislosti se zdejším „malým Babišem“ (ten velký tady nehospodaří) a na jeho podnicích je to vidět pouhým okem, někdy i zdaleka.
Na souseda zaklekl finanční úřad a málem ho během roku zlikvidoval nebýt toho, že „sbalil fidlátka“ a přesunul podnikání do sousedního kraje, kde podniká dodnes. Je to, pravda, již čtvrt století a další takový případ se v okolí dosud neudál, nebo proběhl za zavřenými dveřmi.
Konto mi finanční úřad zablokoval naposled v roce 2005, od té doby už ne.
Obecní zakázky za vlády ANO a stoupnuvší všimné nemohu posoudit, v širokém okolí ANO v obcích nevládne. Pro stát pracujeme jen v případě Státních lesů (lesní cesty), je to omezená zkušenost, takže zhoubný vliv ANO nemohu posoudit.
To sedí. Každý podnikatel včetně právnických osob má pravděpodobnost, že u něj proběhne daňová kontrola tak 1x za 150 let.
Panek 29.1.2026 v 9:25
Nojo, ty průměry.
Pamatuji dobu, kdy podnikatelé hromadně stěhovali firmy do Prahy, protože tam tehdy prý byla pravděpodobnost kontroly limitně blízká nule, zatímco „na vsi“ rozhodně ne.
Důkazy máte?
Já jen, že za Babiše se počet daňových kontrol snížil z cca 30tis. na 10tis. za rok. To opravdu nevypadá jako „Daňové peklo“ (cit. Slonková/Kubík).
Celá Vaše představa, a vlastně i celé laické veřejnosti, pramení z toho, že někdo z ANO přijde na FÚ a zadá zakázku, aby na někoho bylo zakleknuto např. zajišťovacím příkazem. Takhle to ale jaksi nefunguje. Pro zajišťovací příkaz musí být „ukradena daň“ a zároveň musí být řádně zdůvodněné obava o její budoucí dobytnost. Pro dokreslení celé politizace těch ZP lze ukázat na všem určitě nejznámější kauze, podle které se tomu vlastně i říká „zaklekávání“. Ano kauza „naši na ně klekli“. Kde soudy řekly, že ZP byly nezákonné. Ale stačí se podívat do spisu u prvoinstančního trestního soudu (který teď běží a je krátce před vynesením rozsudku) a zjistíte že:
Pan C si na Slovensku objednal naftu za víc jak 1,5 mld. Kč. C tu naftu Slovnaftu i zaplatil. C si objednal a zaplatil vlak, který tu naftu ze Slovenska přivezl do jeho skladu. Ale pan C také striktně požadoval, aby ta nafta byla Slováky vyfakturována nikoli jeho firmě, ale někomu jinému. Divné co? Když ji zaplatil, proč ji papírově nechal napsat na někoho jiného? No právě proto, že si tuto naftu pak pouze papírově koupil od českého brněnského bezdomovce, respektive od firmy na něj napsané. Tímto tak naftu Slovákům zaplatil bez DPH, ale papírově ji koupil od tuzemského bezdomovce včetně DPH (aniž by mu ji musel platit – byla už zaplacená těm Slovákům) a nechal si od státu vrátit víc jak 300 milionů na DPH. Všem je asi jasné, že to DPH co pan C dostal, měl na druhé straně odvést ten bezdomovec. Ale tomu opravdu, ale opravdu 300 míčů neodvedené daně za drápky nezůstalo.
Pár perliček z natáčení:
Ten bezdomovec měl adresu trvalého bydliště na magistrátu kousek od mé fakulty. Ten bezdomovec, o kterém pan C ve své obhajobě tvrdí, že on okradl stát o 300mio DPH se nedožil ani HL. Zemřel přirozenou smrtí zasloužilého alkoholika pochcaný někde blízko Zvěřinovy.
princdrson: protože český „berňák“ má spousty úspěšných kauz, jak zaklekl na kyperské firmy? :-D
Když zloděj křičí „chyťte zloděje“, je to vždycky psina. Tuhle Fiala vykládal, že první měsíce nové vlády jsou „chaos a rozvrat“, to je podobná komedie.
To je Babiš, Macinka a Okamura vysílají pro Fialu signály, které si nedokáže Fiala přeložit. Například málo máchají rukama při projevech.
To je jen klasická jazyková bariéra.
Celé to je spíše o tom, že v takových případech nestojí finančák jen proti té firmě, ale také proti finančáku toho druhého státu.
Odborně Transfer pricing. Ostatně až Německu poteče do bot, tak donutí VW, aby Škodovku danil v Německu. A my tu ostrouháme. Teď škodovka daní zisky tady, protože máme daň menší než v Německu a VW se to vyplácí. Ale až ty prachy bude Německo potřebovat, dupne na VW a bude zle.
Presne tak. Z rise prijde nova „Soli“ a Cesko bude solit.
Panek: otázkou spíš je, jestli bude co danit. Zle by bylo až pokud by tady škodovka úplně skončila. Ne, že by ty miliardy zaplacené na dani z příjmu byl úplně nízké, ale mnohem vyšší (odhadem tak trojnásobek) jsou odvody soc+zdrav za těch necelých 40k zaměstnanců (nemluvě o hromadě firem na škodovce závislých, takže v případě odchodu by bylo nezaměstnaných mnohem víc). VW (potažmo DE) má na ČR poměrně slušnou páku, když bude něco potřebovat. Cukat se moc určitě nebudem, stačí pohrozit přesunem fabriky do tramtárie a dostanou, co si řeknou. Nejdřív třeba ty daně z příjmu a pak by se určitě našly vhodné úlevy, případně dotace, aby tady firma tak nekrvácela. Uvidíme, kdo bude to dobou u kormidla a čím nás bude krmit (solidarita se jak se zdá zatím nepřejedla, včera se ČT24 nemohla rozhodnout, jestli se na generátory pro Ukrajinu vybralo „celkem 120M“ nebo „už 110M“). Nicméně jestli se nestane něco v bruseli, tak to dřív nebo později přijde.
vrátěj se k podstatě, výrobě a servisu kol, vzít si k tomu mohou tříkolky. Měli u toho zůstat.
Budou radi, ze neco malo Rise vrati na podporu Mongolu a jinych Ukru, aby Boleslav nepodpalili. Pokud by kola a trikolky nahodou zacaly vydelavat, probehne Umzug ins Reich.
Tak tak, rikši, kárky, trakaře, vše pro novou dekarbonizovanou budoucnost.
Mohli by zkusit vyvinout létací kolo Jana Tleskače.
Vis jaxou narocny predpisy pro fligry? A co kdyby chtel nekdo nelegalne preletet statni hranici?? V pripade imigranta no problem, ale emigrant??
No.. ak sa dobre pamatam, bol uspesny pokus rogalom do Rakuska, vraj aj nejaky odvazlivec zaveseny po vrchnom nulovom vodici VVN vedenia.
@quadra
https://cestykesvobode.sdruzenipamet.cz/index.php/cs/pribehy/9-balonem-ke-svobode
Rogalo je dobrý dravec, celý zásobník jsem do něj vystřílel, než toho chlapa pustil!
V Jugoslávii za války byla jediná slušná doprava s kárkou taženou oslem. A platidlem byly jednorázový zapalovače.
To PP
Tak oni ty vicerazovy se stejne rozbijou nebo zadrhnou…Jsem mela krasnej s leopardim vzorem od Zippo, ale neco se v nem drblo a rozbil se mi. Smolarka, no. Je na trhu neco lepsatejsiho, co bloncka nerozjebe?
Ja mam Zippo benzinak uz snad tricet let a porad funguje. Ten snad ani rozbit nejde. A to jsem s nim drive delaval klasickej styl o stehno – shora dolu otevrit, sdola nahoru skrtnout.
To Sysop
Tak presne tohle se mi asi nevyplatilo, delam to stejne, anebo jsem to rozbila na cestach? Ja ti nevim, proste nejde zapalit. A jo, palivo mam, abych predesla blondatejm forkum :-).
Pokud je kaminek cajk a smrdi to benzinem, tak to chytne. Problem Zippa je pouze v tom, ze slusne netesni, takze se musi dolejvat prakticky denne. Jeste je otazka, jestli se ti nepodarilo treba nejak domrvit hridelku toho skrtaciho kolecka, ale ta fakt snese hodne.
Btw, kdyz jsem byl dite, prodaval se benzin do zapalovacu v takovych gumovych tmave hnedych ampulkach. Slo to propichnout na zataveny spicce a nastrikat do vaty zapalovace. Co jsem mel po dedovi rakouskej zapalovac, tak ten proste na tento benzin chytil vzdycky. Ostatne se tradovala ta story ze sedesatek, kdy do Vidne prijel zajezd z Ceskoslovenska na jakousi kulturni trachtaci, kterou prenasela ORF. A moderator si vytahl typka z publika a kdyz se ukazalo, ze je z CSSR, tak pry, ze co se mu vybavi, kdyz se rekne ‚Rakousko‘. A borec hlasil, ze zapalovac. Stokrat skrtne a stokrat chytne.
Moderator se smal, ze to chce videt, borec tasil a spustil. Jednou, podruhy, potreti,… vzdycky chytnul. Nevim, kdy to moderator utnul, ale kdyz se autobus vracel z5 do CSSR, na hranicich byl zastaven, v buse vyhledan ten typek a udajne dostal od zastupce firmy IMCO novy Mercedes.
No rikal mi to muj otec, co to pry videl v bedne a pak cetl v novinach. Tatik nemel nikdy tendenci kecat, ale z jineho zdroje to overene nemam.
Sysop: Ty ampule s čistým benzínem byly i součástí lepících souprav na kolo k odmaštění duše před namatláním chemoprenem.
To Sysop
Buh vi. Ja jsem sikovna a zvladnu nemozny :-). Kazdopadne krb ted podpaluju sirkama a taky to jde. Jenom je to nezvyk. Coz mi teda pripomina…Jak se ma nase Solo Susice? Furt prazdny prostory duchu nebo uz ty fabriky maj novy majitele a jedou?
Tam je to totalni planina. Zustala stat jen puvodni vratnice a pak ta cast smerem k Horazdovicim, kde vyrabeji okna a dvere. Celej zbytek fabriky shodili, komin sestrelili a pak tam najela mega velka masina, ktera to vsechno rozemlela na recyklat. Takze je tam par hromad recyklatu a nikde nic. Celkem smutnej pohled.
To Sysop
Neeee…Takze vsechno uz je v Indii? To je blby…mela jsem to tam rada. Hele a co stara nemocnice? Ta jeste stoji? Ta u nakupni zony, jak tam v sedesatejch letech radila ta uchylna zdravotni sestra, co zabijela mimina. Hufnakova, Hadackova…nebo tak nejak.
Myslel jsem, že „všichni jsou už v Mexiku ….. „
@SL
Fikackova, Marie. Rozmackavala novorozencum hlavy a sledovala, ze nemaji srostle lebecni kosti, takze jeji prsty se jim borily do hlavicek… jo, to byl matros. Dostala provaz ve ctyriadvaceti letech.
Jo,ten barak jeste stoji, ostatne ma renovovanou strechu, jen uvnitr je to na horror. Nabizi to nejaka realitka, uz dlouho.
To Sysop
Ta budova je ale krasna, to se musi nechat. Ja mit na uctu par zbytecnejch desitek, no asi spis stovek milionu, jdu do ni. Genius loci. Temna, ale viktoriansky atmosfericka.
Ad ta Fikackova…Slysela jsem, ze nezvladala detskej plac. Nikdy jsem nepochopila, proc se nedala prelozit a takhle nechutne odreagovavala svou tenzi. Jako sestra totiz pry byla nadprumerne dobra a na svoje casy i velmi ctizadostiva a vzdelana.
Sysop 27.1.2026 v 20:27
Děkuji za vysvětlení podané mimoděk – až dosud jsem si myslel, že mám zmetek. To obdenní „dolévání“ je pakárna. Teď uvažuji o přikoupení plynové vložky.
Je to vlastnost. Proste to netesni a benelin je extremne prchavej, zejmena v teple kapsy. Teoreticky by pri jakes takes skrtaci freqenci mel benzin vzdrzet tejden, ale praxe je, ze ho vyrayne vic vyprcha, nez co se spali.
Sysop 28.1.2026 v 9:01
Souhlas, děda opatroval jako oko v hlavě „rakušáka“, kterého mu k padesátinám dala sestra z Vídně. Ten tu týdenní frekvenci měl. Co se pamatuji, těžko se do něj sháněly kamínky, nebo jich měl velkou spotřebu, už si si nevzpomenu.
@Igorek
Ty kaminky bejvaly po deseti v takovych plastovych pascich, ze kterych se vylupovaly a skutecne existovala original rakouska varianta. Byly trosku mekci, co si vzpominam. Vic jiskrily, ale taky rychlejc ubyvaly. Kouzlo toho Rakusaka bylo, ze kdyz se zapalil, tak ta patrona s horicim knotem sla vytahnout a clovek s tim zapalil treba kamna, nebo kalisek svicky utopenej ve stinidle, atd. Pritom v origo pouzdre to melo chranitko proti vetru. Jednoducha a pritom perfektni konstrukce.
Zkus křesadlo. Pokud se Ti je podaří rozbít, pak lituji tvého manžela, neboť po úderu pánví již nebude existovat :).
To miv
Zas nebudeme prehanet, takovyho jako on uz nenajdu :-). Ale psst…aby nezpychl.
Slovami ceskej klasiky.. a mohl bych ty generatory videt?
To přece není podstatné, důležité je, že se vybraly peníze a že dárci z toho mají dobrý pocit, jak to Putinovi nandavají.
quadra: na fotce nebo v katalogu určitě:-)
Jinak je mi to fuk, nevím, kdo to organizoval, jen jsem viděl noticku na ČT24 a použil to jako příklad toho, že „solidarita“ v ČR stále přináší výsledky a není tedy třeba ji nahrazovat něčím modernějším.
Tak na druhou stranu, pokud ty generatory dostanou, tak uz nebude duvod spechat a ty rozvodny davat dohromady, ne?
Teď sem tady slyšel super analýzu od miliardáře. Prej Putin šel srovnat Banderovce protože mu kradli ropu z ropovodu. To nesnese žádnej žid tohle.
na Ukradině běžela reportáž o vrtu/odbočce plyno/ropovodu pod zemí do nedalekého domu, kde se postupně střídali majitelé. Ti co už nahrabali dost, prodali čerpačku dál a zmizeli na Západ. Pak vznikla i přidružená odbočka a jelo se i tam. Všichni to věděli a fungovalo to roky. A to byla jen lidová tvořivost. Co teprve průmyslový čerpadláři.
Plyn jeste ok, ale co kurva doma s ropou?
nepamatuju si už detaily. Zásadní je, že napříč ukradinskou společností nenašel nikdo, kdo by to zastavil a kradení tam je/bylo normou. Pak je humorné, když Ukrajincovi tady dlouze vysvětluješ, že se při rekonstrukci domu nebudu navrtávat do veřejného vodovodu, což je na Ukradině běžná praxe. Že cihly dovezou ze stavebnin, včetně cementu a že opravdu nechci, aby mi to dovezl jeho známí z velké stavby před půlnocí.
To princdrson
Proc je to humorne? Mel jste nastavit druhou tvar, tak jak to tady vsem doporucujete a pak je chlapsky pomluvit za rohem :-))). Co ji to rikat do xichtu, zejo…Na to je vas skoda.
jim
SL: :-D touché
@ Fuckwí
Seš dneska nějak mimořádně stručnej Docente. Neleze na tebe chřipka? Vem si prášek v každým případě, tím nemůžeš nic zkazit. Nebo rači dva.
koukám, že ty seš stejná mozkovna jako tvoje dvojče Fuckwi, aha … tak si pište navzájem, jako soudruzi v boji
princdrson: jsem se ztratil, „Fuckwi“ zní jako tvůj registrant, co s tím mám společnýho já?
@ Fuckwí
Slabý. Zkus to znova. Když blbej dělá blbýho, schází tomu pointa.
Zase nějaká lekce 100% svazáctví? :-D