Jak sladce zní ruské písně aneb Kdo přichází s květinami - zpět na článek

Počet komentářů: 269

  1. mně přijde, že ten pán Zamazal je nemocnej

    1. Pan Zamazal trpí komplexy méněcennosti.

      Nic tak neprodlouží penis a nesníží deprese, jako když jste držkatý proti skutečným mužům. To může potvrdit nejen Zamazal a Mrcasík zde, ale v politice zejména Lipavský.

  2. Znalým ruštiny (nebo schopným používat nějaký translator) doporučuji např. https://www.karaoke.ru/song/8015.htm dají se tam najít texty i k dalším unikátním produktům současného ruského „angažovaného umění“.

    Postsovětští genosse a to, co veřejně hlásají (píší, zpívají…), je většinově Rusáky (a marginální částí naší populace) kladně přijímáno, prorože je to jiná kultura, civilisace, kterou dnešní západní člověk nemůže pochopit – stejně, jako byla ve své době nepochopitelná a cizí kultura nácků pro podstatnou část světa.

    Škoda, že na konci WW2 atomové bomby dopadly jen na Hirošimu a Nagasaki, škoda, že na americké straně nebyli u moci kvalitní prognostici. Včasný preventivní útok na dvě klíčová města bombami o obdobném tritolovém ekvivalentu by zabránil ztrátě řádově většího množství obětí v budoucnu…

    1. Abyste mohl pochopit většinu dnešní západní kultury, potřebujete být úchyl co si strká na pochodech paví pára do anusu. Pak musíte být lepšočlověk, feminista, progresivně naladěný, pít denně sójové latté, číst Foltýnovy kartičky, být ekoterorista, mít doma plakát Lejenové v životní velikosti a sochu Petra Fialy.

      Pokud to neděláte, je pro vás ruská kultura snadno pochopitelná.

      1. Ad Alan.Cox 7.8.2025 v 22:22
        Rozumím rusky, pár let jsem tam (a v Kazachstánu) pracoval za bolševika, sleduji na NETu ruskou TV (Вести) a hlavně jejich pořady typu 60 минут. Nejsem progresivista, homosexualista, greendealista a pod. To ale neznamená, že nemohu pociťovat hluboký odpor k politickému systému v Rusku, k národu, který je zdecimovaný desetiletími (spíše staletími) brainwashingu, vynucené pokory vůči místním autoritám a identifikací s imperiálním velkoruským cítěním v absurdní kombinaci s ublíženectvím.

        Myslím, že jsem k pochopení ruské politické kultury podstatně blíže než vy.

        Zaměňujete evropskou kulturu s jejími demokratickými kořeny (tradicemi) za současný progresivisticko-socialistický stav a nepřímo ji porovnáváte s ruskou kulturou, která je v současnosti parodií na kulturu, tragikomedií, které opravdu nemůže civilizovaný jedinec porozumět.

        Proto velmi lituji, že západní spojenci (resp. Američané) nevyužili stavu (období), kdy měli na rozdíl od Rusáků nukleární zbraně. Dvě města… Jistě, přineslo by to stovky tisíc mrtvých, ale ve svých důsledcích by to zachránilo miliony životů. K tomuto závěru vedlo moje pochipení ruské kultury (zejména kultury v přeneseném slova smyslu).

        1. ty seš komik tvl

        2. Hlavně, soudruhu, pociťuje hluboký odpor a hlubokou nenávist.

          To víte, soudruhu, doba si žádá pro ty, co jsou k ničemu, aby alespoň dělali virtue signalling.

          Mně jsou odporní všichni, co si myslí, že nenávist je ctnost.

        3. @ Nula

          Bacha Nulo, poprskal sis tričko. Moc to prožíváš, ať ti nerupne cévka. Budeš pak jako pan Nula Zelenina ležet v eldéence.

        4. Ved demokraticki sudruhovia vtedy planovali Operation Unthinkable.. skoda, ze vtedy nemali takeho genialneho sudruha, ako si ty.

          Podla tvojej logiky mali rovnako Rusi vyuzit svoju prvu vodikovu bombu, Americania mali vtedy iba mraznicku s deuteriom na Eniwetoku.

        5. Tak tady rusofilni skupinka s mavatky vas nazor urcite oceni :-). To je vzdycky hned videt v prvnich komentech. Taky vetsina z nich cerpa ze zarucene 100% pravdivych a overenych zdroju, stejne jako challenger. Na jeho obranu snad lze rici, ze je asi slusne rozmrdanej. :-D

          1. Měl byste nastoupit léčbu – ať už protialkoholní, nebo psychiatrickou – dle vyšetření vašeho praktického lékaře.

            archaik – do ignore

    2. _-0-_

      Co ty si za asociála a sociopata a ještě se tím chlubí, neuvěřitelné…
      II. světová se stala jen proto, že ji ten tvůj milovaný Západ inicioval, jelikož dostal zálusk na nerostné bohatství SSSR a zároveň zlikvidovat socialismus aby neohrožoval existenci „báječného“ kapitalismu.
      Kolik mohlo být ušetřeno životů nabýt toho??

      A teď se situace opakuje, jen Německo nahradila Ukrajina.

  3. Ad zzw30 7.8.2025 v 21:27

    Ne, je jen jen myslící, což je pro vás zjevně frustrující.

    1. Zamazal je skvělý muž! Jeden z nejlepších tady na d-fensovi!

      Pod žádnými jinými články není tak skvělá diskuse!

      1. Je to tak. Já čtu jen ty diskuse. Jen dneska jsem se trochu nudil, a tak jsem přečetl i článek.

        1. Ja si na to vzal pulden volna. Ale nestalo to za to.

  4. No ja nevim. Takovy Vysockij se poslouchal dobre, obcas si poslechnu nejake origo ruske castusky, nebo treba skupinu Otava YO (nemam tady kua azbuku), proste se mi libi muzikanti, kteri skutecne umeji hrat a to nejlepe i bez elektriky. Napric svetem. Hudba spojuje a je fuk, ze ktere zeme nebo zrizeni.

    1. Ani takový Rachmaninov (doporučuju třeba https://www.youtube.com/watch?v=TLpufG9s0QY), kterého zase rád poslouchám já, za Putina nemůže. :-)

      1. Ad Dissenter 7.8.2025 v 23:23
        O tom, že bylo Rusko kolébkou geniálních skladatelů, spisovatelů a vědců není pochyb. Problém je, do jakého stínu zahalila ruskou kulturu imperiální politika, zejména invaze na Ukrajinu (2014 – současnost). Goethe také nepatřil po konci WW2 k nejoblíbenějším autorům u nás…

        1. Zase netřeba vylévat s vaničkou i dítě a nadávat chudákovi Sergejovi za expanzivní choutky současného Ruska. Kulturu bych do toho vůbec netahal, maximálně Alexandrovce sestřelil i s letadlem a čepicemi. :-)

          Hlavně je si z toho potřeba vzít poučení a i až v budoucnu po nějakém skončení války zase obnovíme s Ruskem styky, je potřeba se nenechat nachytat jako nyní, bezbranní, slabí, se spoustou humanitárních keců (Cox a další), nevyzbrojení a v podstatě Putinovi pro smích, snad s výjimkou USA.
          Např. Polsko to vzalo za správný konec.

        2. Zbabělí neschopní eunuští psi, jejichž názor nic neznamená – se pokoušejí určovat jaká má být ruská politika. Vy jste fakt směšní, jak se pokoušíte coby nicky diktovat Rusku a Rusům, nebo je aspoň moralizovat. Holt Napoleonský komplex a pocit velikášství.

          1. Rusko rozumí jenom síle. My ji nemáme. Tak jednoduché to je.

            1. Tím pádem jsi dokonale v prdeli, co se tvé osoby týká. Je proto zbytečné, abys sděloval co má Rusko dělat.

            2. Ad Dissenter 7.8.2025 v 23:47
              Ano, proto můj pláč. Stačily dvě atomovky. Škoda. Ve vší vážnosti toho lituji.

              1. Další eunuch si hraje na siláka…

              2. vidíš a proto si dostal jen funkci pisálka a můžeš rozhodovat nanejvýš o druhu a velikosti použitého fontu. A pozor na fašistické paragrafy, opakovaně naplňuješ skutkovou podstatu trestných činů.

              3. …a kdybych tehda mel svaly jako ten typek, co mi rozbil hubu, mohl jsem dal sukat tu blondynu, se kterou on pak odesel.

                Jo.

            3. To je vlastnost kazdeho statu a velmoci uz tisicrocia.

            4. To dissenter:
              „Rusko rozumí jenom síle“.
              Chcete říci, že existuje někdo, u něhož lze konstatovat, že rozumí „i něčemu jinému než síle“?

              To bych chtěl opravdu vidět.

        3. @_-0-_
          Je to země bídy, zmaru, chlastu a rozsáhlých literárních děl o zmaru, bídě a chlastu. A světu přináší jen výše zmíněné. Bez výjimek.

          Zdroj: https://citaty.net/citaty/2155604-karel-havlicek-borovsky-o-rusku-je-to-zeme-bidy-zmaru-chlastu-a-rozsah/

          1. Tak třeba střední Asii vytáhli ze středověku do 20. století. Finsku přinesla carská vláda hospodářský i kulturní rozmach. Balkánským národům přinesla svobodu od mohamedánů…

            Jen pro kontext – Havlíček jel do Ruska s nadějemi, že by největší (či vlastně jediná) suverénní slovanská říše mohla pro Čechy něco udělat, a zjistil, že je nezajímáme, že o nás sotva ví, a že mají svých starostí dost. Pak se není co divit jisté zahořklosti.

            1. Ostatne on toho pojezdil vic a jeho spisy z Prajzska take neoplyvaji nejakymi superlativy.

            2. V Helsinkach stoji (ak ju finski sudruhovia nezburaju, teraz je to take demokraticke moderne) socha Alexandra II na velkom namesti v centre.. bez Rusov by Fini neexistovali, maximalne ako nejaka nevyznamna mensina pod mierumilovnymi Svedmi.

            3. Přečtěte si, proboha, toho Havlíčka Borovského co píše o Rusku! Nedělejte jen výtahy z wikipedie a od progresivních soudruhů aktivistů!

              Když byste to četli, zjistili byste, že Karel Havlíček Borovský je zklamán Ruskem. A to proto, že v Rusku jsou trhy, kde prodávají Rusové, Němci, Francouzi a všichni z celé Evropy. To je příčina zklamání Borovského z Ruska, a jen toto! On totiž hledal v Rusku něco jako „pouze Slované, a všechny ostatní vypakujeme pryč“. A Rusové už tehdy byli mezinárodní, a neměli s tím žádný problém.

              Do prdele, nepapouškujte ty lži, kteří šíří lidi, co přepisují dějepis na dějebis, literaturu na litercia, kulturu na kult-mi6.

          2. Tak ja osobne se KHB nedivim, prijet do Lvova a hned tam dostat na urade za usi, to jednomu zrovna hezky obraz zeme nevykresli. A nutno k jeho vyroku dodat, ze zatimco u nas byla Habsburska monarchie tou dobou uz pomerne tolerantni vuci narodovectvi (tedy v jeho prvopocatku, dokud se nehulakalo o osamostatneni Cech, Moravy a Slezska), tak v Rusku mela verchuska stale silne navrch a lidsky zivot tam nemel hodnotu. Co jsem ty jeho spisky cetl, verne popisovaly silny feudalismus.

            1. @Sysop
              z dějepisu, potažmo zeměpisu máte nedostatečnou.
              Lvov byl součástí žaláře národů už od 1. dělení Polska.
              Rusů se tam ani tehdy moc nevyskytovalo.
              Jinak souhlas, tehdejší žalář národů byl oproti Rusku ráj.
              Koneckonců vyhnanství v Brixenu s roční apanáží 500 zlatých, což byl trojnásobek platu úředníka, by dnes bylo doslova terno!
              https://blog.idnes.cz/ziegler/borovsky-rodak-odmital-plane-vlastenceni-revoluce-panslavismus-a-komunisty.Bg21110287

              1. Ono to s tim carismem asi taky nebylo zas tak horký. je potřeba odlišit bolševickou propagandu od reality. 3

                Více Zubov, Dějiny Ruska XX. století.

          3. No když něco platilo před 150 lety, musí to platit i dneska, to je jasný. Třeba Čína, to jsou jen rolníci v rejžovejch kloboucích, to ví přece každý.

            1. A hen ti Cesi, dobri zemedelci a chrabri vojaci, ale vladnout si to nesmi a s prumyslem taky zadna slava.

              1. Tak tak.
                Ovšem Rakousko, to je zpátečnický stát, žalář národů, ovládaný senilním mocnářem. To taky psal Havlíček, s tím žalářem tuším i doslova.

                1. @Bahnak
                  a taky to byla pravda, Ferdinand nebyl nejostřejší tužka v penálu…
                  A na svou skvělou národnostní politiku (nejen na ni) Rakousko i s Uhry dojelo o 70 let později.

                  1. No tak tohle říkat už bude taky brzo možná trestné, viz Koudelkovy poznámky qýkladu českých dějin (moc proslovanské).

          4. Ad Dachsmeister 8.8.2025 v 8:49

            Pamatuji dva částečné přelomy – když za bolševika platil „suchoy zakon“ – chlastání se začalo odehrávat více v domácím prostředí (konzumace samohonu), nežli v „osvěžovnách“. Limitu na vodku (a pod.) si nepamatuji, doba prodeje byla omezena i v obchodech, sektu prodávali lahev per kapito. Rusáci v hospodách a obchodech žebrali o zakoupení dalšího sektu, nebo vodky („Ty inostranec, kupi butylku, suchoy zakon ne otnostitsya k tebe!“)

            Druhý přelom přišel někdy koncem minulého století, kdy se Rusáci naučili pít pivo. Elity se naučily korzovat s lahví piva v ruce, ze které demonstrativně upíjely, vodka podražila.

            Na zvyku, kde bylo u stánku s „občerstvením“ možné vidět člověka s jedním, nebo dvěma zdviženými prsty to ale nic nezměnilo. (Jeden prst – jsem jeden, dva prsty – jsme dva, potřebuji(eme) doplnit do počtu 3, abychom společně vypili lahev vodky.)

            Rusák nepije chlast po „panácích“, ale po „sto gramech“, které do sebe kopne najednou. Zajídá se to špekem a cibulí. Opakovaně, často až do němoty.

            Venkov na tom byl vždy hůře, než města. Ve městech je sice nápadné, kolik opilých v polobezvědomí se válí po zemi (klidně uprostřed chodníku, nebo silnice). Mám jich nafocených desítky. Na venkově to vidět tolik není, mužíci většinou opíjejí doma. Neznám statistiky, ale subjektivně mi připadalo, že tam chlastá každý, že je cokoliv dobrou záminkou k bezuzdné konzumaci. Hodně mužíků jsem viděl v polobezvědomí v domácím prostředí, hodně z nich se umělo prochlastat do deliria tremens (belaya goryachka). Kdysi jsem dost cestoval, ale nikde na světě jsem neviděl tolik „vychlastanejch mozků“ jako v bývalém CCCP a poté v nástupnické RF.

            Btv., na ukrajinské frontě to bude u Orků voinaya i belaya goryachka najednou.

            Takže ano, souhlasím s Borovským, od jeho dob se nic nezměnilo k lepšímu. Ano, je to (a bude) země bídy, zmaru, chlastu a rozsáhlých literárních děl o zmaru, bídě a chlastu.

            A tenhle „vychlastanej národ“ s vymytými mozky bojuje na Ukrajině. Není se čemu divit, že míra krutosti a nelidkosti ruských genosse v uniformách se blíží tomu, co na nich předváděli jejich němečtí soudruzi spojenci během WW2 poté, co slibně rozvíjené spojenectví přerušila operace Barbarossa.

            Na závěr neutrální poznámka: Pšeničná vodka, vyráběná a prodávaná v Rusku za bolševika byla skvělá (mám na mysli dobu, kdy jako uzávěr byla hliníková zátka, určená k odtržení). Vodka to asi moc nebyla, připomínalo to chutí naředěný spektrálně čistý ethanol – byl to velmi jemný nápoj. Pro mužíky ovšem neměl ten správný říz, lepší byl samohon s „dlouhým vocasem“, jedině ten pili opravdičtí chlapi. Viz https://cs14.pikabu.ru/post_img/2023/07/26/4/1690347136247770104.jpg

            1. Ty vole, nulko! Zase se zajíkáš nenávistí? Měl byses léčit.

              Čím to, že ta – dle tebe parta ožralců – nakopala prdel Hitlerovi, který měl mohutnou podporu západních a židovských bankéřů a politiků?

              Čím to, že ta – dle tebe parta ožralců – nakopává prdel celému Západu a NATO na Ukrajině?

              Právě teď prezident USA Trump leze ke křížku, a nabízí Rusku a Putinovi rozsáhlé ústupky. Protože jinak bude v USA velice směšný, a potřebuje si zachránit tvář a nebýt šašek.

              Jestliže parta ožralců je lepší a silnější než celý Západ – pak co je Západ? Jaktože ten skvělý, střízlivý Západ, mnohem lepší dle tebe než Rusko, je v prdeli a míří do propasti? Čím to, mistře nulko, si to vysvětlujete? Není to tím, že Západ stáhli ke dnu lidé jako jsi ty?

              1. Já bych se ještě zeptal, čím to, že ti alkoholici psali nejlepší učebnice matematické analýzy. Čím to, že mají nejlepší šachisty. Čím to, že staví nejlepší jaderky atd. atd.
                Nenávist není nejlepší rádce.

              2. Ad Alan.Cox 8.8.2025 v 15:47
                Blbýši, to byla věcná reakce na popis toho, co bylo a je v bývalé CCCP a v následnické RF na denním pořádku?
                – Výsledky WW2 nemají jak znevěrohodnit proslulé ruské prochlastávání se životem.
                – Že ruský národ vygeneroval velké množství geniálních umělců a vědců? Ano. Souvislost? (Btw., židé jsou na tom percentuelně mnohem lépe).
                – Jak souvisí současný postup ruských vojsk na UA s tím, že většina národa (a zejména venkov RF) většinově „chlastá první ligu“? „Nakopávání prdele“ Ukrajincům za cenu nevídaných vlastních ztrát ti přijde O.K.? Rusácké vážení si života a s ním související ztráty, to je pověstné, oni sami o tom dokonce natočili poměrně věrohodný seriál Штрафбат ( https://www.csfd.cz/film/200703-trestny-prapor/prehled/ ).
                – Přestaň masturbovat u sledování rusáckých médií (myšleno těch v CZ verzi, kterým rozumíš). Chápu, že když z Rusáka vypadne „prezident USA Trump leze ke křížku“ (tvoje slova), nebo když o době Rusáci napíší, že jsou „lepší a silnější než celý Západ“ (opět tvoje slova, ale chybí ti tam adjektivum kolektivní), tak je to pro tebe silně vzrušující. Inu, každého nás rajcuje něco jiného :-)

                1. Já myslím, že psychiatrické pacienty číst nemusím. Ignore.

                2. @ Prdelní Nula

                  Hezká kvalitní práce. Přimluvím se u tvého šéfa, aby ti přidal a poslal tě na zaslouženou dovolenou. Určitě si potřebuješ odpočinout. Tohle muselo stát spoustu práce, potu a odříkání…

                  Buď v práci v šest…

            2. Banderovski sudruhovia pokracuju v najlepsich tradiciach Schutzstaffel genossen a aj sa tym verejne chvalia.. boli predsa oddani spojenci svojich nemeckych idolov, dokonca tak iniciativni v rieseni zidovskej otazky, ze ich brutalita a bestialita zaskocila aj otrlych prislusnikov Einsatzgruppen.. uvedene tradicie su stale ukrajinskymi oficialnymi tradiciami, zaujimave, ze to bruselskym sudruhom demokratom nevadi.

              Urcite bola nahoda, ze najvacsie svine v Osviencime, Treblinke a dalsich taboroch boli chocholski bachari.. o spravani banderovcov na fronte by som bol radsej ticho.

              Aj v USA som videl dost vychlastanych (a hlavne sfetovanych nadrogovanych) mozgov.. to je krajina drog podla tvojej logiky.

            3. ty blbčku, měl jsem možnost nakouknout do kongresového „vědeckého“ průmyslu. A jedna EU vědkyně, ve značně podroušeném stavu, vyprávěla, že už vymetla všechny kontinenty v rámci vědeckého kongresového průmyslu, a tak si řekla, že se vypraví i do Ruska. Ale že už tam nikde více nepojede, a to proto, že tam se pracovalo, ne jen výletovalo, chlastalo a útráceli peníze z grantů. Prostě na vědecké konferenci v Rusku se do ní pustili zvídaví studenti, oponenti, kolegové, se spoustou vážný otázek, až se ji prdel rosila. 10 let stará historka. To vysvětluje mnohé.

  5. Mazele, kolik zlaťáků zacinkalo tentokrát?

  6. Stejně je to zajímavé. Člověk by čekal, že nenávistní, zlí, hloupí dezoláti tady budou vykřikovat, koho všechno by pozabíjeli. A ono ne, oni to dělají svobodymilovní, dobří, inteligentní liberálové.
    Něco mi říká, že ta stádní propaganda v něčem kecá, bo ji provozují stejní liberálové.
    Tak se těším až mi zase někdo bude vykládat, že ne, že oni by přece nikdy civilisty, a kde jsem to vzal s tou nenávistí, oni přece jedině režim.

    1. @Bahňák
      Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius.

      1. Deus Vult.

    1. To je na trojboy – brejle, hodinky a huba. :-)

  7. Ad Alan.Cox 9.8.2025 v 3:47
    Blbýši s plnými ústy výrazu „nenávist“, měl bys zalézt do kanálu, kam tě poprávu odeslala Slecna Ling.

    Tvůj stav, který lékaři nazývají pseudologia phantastica ti musí v běžném komplikovat život a tak chápu, že se u tebe k tomu postupně rozvinula graphomania (ve významu kompulzivního psaní textů bez faktické, umělecké či intelektuální hodnoty).

    Myslím to zcela vážně, protože druhé možné vysvětlení – a to, že se projevuješ jako součást nějaké kremelské trollí farmy – mi přijde nepravděpodobné, už jen pro její simplexní formu a časté použití lží (dohledatelné), místo sofistikovaného překrucování faktů.

    Nebaví mě se vyjadřovat ke tvé osobě. Ušetři toho sebe a hlavně případné čtenáře.
    Stačí:
    1) nelhat
    2) věcně argumentovat
    3) nevykrucovat se, když tě někdo přistihne s rukou v kalhotách

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017