Takticky vzato je to dává smysl. Ovšem chybí premisa ze všech nejdůležitější.
Premisa jedenáctá: policisté se nepovažují za občany, nýbrž nad-občany a to oni nemají žádný zájem se s občany spojit nebo spolupracovat se svými poddanými.
Protože občan je tu v prvé řadě od toho, aby na slovo poslechl libovolný policejní rozkaz, zákon nezákon. Potom jako Zdroj čehokoli, co policie momentálně potřebuje (hlavně informace, ale i posluha nebo majetek.) Potom jako podezřelý (každý ne-policajt je potenciální zločinec.) A vposledku jako cizák stojící mimo Bratrstvo.
Proto je to sice teorie pěkná, avšak utopická. Zhroutí se v okamžiku, kdy občan čímkoli naruší své nerovnoprávné postavení tím, že odmítne cokoli si policie usmyslí. Tím se Příslušník niterně pobouří a jakákoli spolupráce končí.
SatanOkkY
Samozrejme kolega, samozrejme: premisa jedenásta, potom dvanásta, neskôr trinásta a nakoniec ich bude 350. Leda hovno. Jedine ak Premisa 0 pekne po vzore D-Fens-a: S policajtmi sa nikdy nebavíme.
Karel!!!
No máte pravdu, jsou to lidé jako my. Koneckonců to byli i dozorci u plynových komor v koncentráku. Ti také dělali jen svou práci. A většina z nich nebyla sadisté. Jen jaksi zplynovali 6 milionů lidí.
Jejich neštěstí bylo a je v jejich volbě sloužit. Vždy se člověk musí ptát, čemu slouží.
Já osobně už bych dnes v ČR policistou nebyl. Už je to za hranicí toho, co pokládám za mravné.
PolarBear
Dle reakcí v diskusi tipuju, že za týden tu bude další tapeta o ničem s názvem Zazmrdováno II :D
Autisticky off-road
Na mě to působí, že autor je v policii nějakým způsobem zaháčkovaný. A až půjde do úzkejch, bude křičet „Všichni policajti budou viset na lampě. Všichni. Přede mnou se žádný neschová. Prodával jsem jim stranické známky.“ :-)
servisdok
Někdo už dává dokupy vercajky :D
Ten krám vypadá, že je plně pojízdný.
Ja si porad myslim, ze na stredoveke chovani neofeudalni verchusky jsou zapotrebi stredoveke metody. Zadne tanky a siky v ulicich. Pekne je vybrat jak mlady vrany tam, kde bydli, kde se rekreuji, atd… Jit na ulici proti fizlum, nebo armade, je uplne totalni blbost. Tam nelze vyhrat ani teoreticky.
Je zajimave, jak se vzdy mluvi o mafiich, jako o postrachu. Pritom nemaji tanky, nedelaji demonstrace v ulicich. Vedou guerillovy zpusob boje a System se boji.
Panek
Položit současný systém by se dal za využití těch antibabišovských zákonů a judikátů. Oni si tím svým antibabiš programem upletli takový bič, že by docela koukali.
Stačí, aby se většina plátců DPH domluvila a ve stejný měsíc podala přiznání s vykázaným nadměrem tisíc. Bych chtěl vidět, jak Stanjura sežene prachy.
ygorek
Panek 28.6.2022 v 7:20
Nevím, jestli by tisíc stačil, oni mají na vracení celkem luxusní lhůtu, 30 dnů od vyměření, což nemusí být v den podání, spíš by vznikla vysoká spotřeba papíru na „odstranění pochybností“.
Panek
Mělo tam být 99 tisíc. Nevšiml jsem si, že mi to nepíše čísla. 99 proto, aby to nebyl trestný čin. A právě, že ten postup odstranění pochybností si ve své svaté válce proti Babišovi jako ministru financí zaminovali takovým způsobem, že ho plošně, nebo třeba jen formálně zahájit nemohou.
servisdok
Sysop:
Jo, to bylo krásně vidět například při tom srocení před barákem estébákova ministra vnitra, nebo hlavní hygieničky.
Na jednom videu bylo v uličce vidět šest aut fízlů i přesto, že tam bylo tak do třicítky neozbrojených, neagresivních lidí, jen s transparenty na tyčce od smetáku, co chtěli diskutovat.
Obávám se, že s pozdním podzimem už nikdo nebude chtít diskutovat.
Cítím něco, jako silně ionizovaný vzduch těsně před bouřkou, kdy silně blýskají přepěťové doutnavky na svodu od long-T antény.
Sysop
No jasne, ze se toho bojej. To by byl panecku precedens. A predstava, ze PCR se rozfrca po cele republice, aby hlidala kdejakej barak – nocni mura Systemu. Statni poskok se citi bezpecne za dverma uradu. Tak se muze stat, ze se jednou nebude cejtit bezpecne za dverma vlastniho domu.
Nikoho samozrejme nenavadim, pouze diskutuji za ucelem studia.
Panek
Dostavte se prosím 1.7.2022 k podání vysvětlení na adresu Lannova 193/26, 370 01 České Budějovice 6.
Panek
Jo omlouváme se. Vy jste občan napojený na zahraničí. Takže to bude až 4.7.2022 a rovnou Na Perštýně 347/11, Praha 1.
Sysop
Nejsem osvetlovac, nic nevysvetlim. Obratte se prosim na meho pravniho zastupce, sidli na Sokolske 60, 120 00 Praha, mozna nektere z vas bude i dobre znat. Dekuji za pochopeni.
Panek
Dobrá. Sejdeme se s Vaším zástupcem v Pivovaru U Medvídků.
PS: Hm. B&S&N jsou na Sokolské? Jak vtipné.
Sysop
Jojo, jedna z mala ulic, ktera nese jmeno jeste zijiciho :-)
Otto
Za sebe: s policajtem se raději nevybavuju kromě naprosto neškodných případů (i.e. někdo mi poškodil auto). Osobní zkušenost i s fízlem z kriminálky, byla to zkurvená kurva převlečená za jeptišku.
na kriminálce se eště dají najít lidi s půlkou mozku a čtvrtkou soudnosti, ale ubejvá jich každej den, a nahrazujou to přesně ty typy, jak píšeš; sotva to vyleze ze školy, s papírovou hodnosťou, a je to hned namistrovaný až za roh, a přitom úplně debilní
Sysop
Nahodou… ta parta, co ji vede ten Dejdar, je prej docela schopna, rikala zena.
MintberryCrunch
Články jak to někdo nandal cajtům jsou super. Patří k tomu nejvtipnějšímu a nejužitečnějšímu, co zde ke čtení je. Ale je třeba brát v potaz jistou uměleckou licenci zdejšího serveru že.
Co jsi zde popsal, tu bylo potřeba popsat. Protože občané mdlejšího úsudku (nebo prostě jen namachrovaný hovada voe pičo) se tu na serveru a v diskusi začali objevovat v množství větším než malém.
1+
kaBrnak
Mě by nejvíc zajímalo, jak si Alien představuje to povídání s policajty, které provozuje.
předpokládám, že je „umlátí hubou“ díky své výřečnosti :-)))
Já si ale vážně nedokážu představit jak a o čem se vybavuju s policajtem na ulici. A to ještě tak, abych ho zbytečně nenasral, abych se já zbytečně nenasral, a aby bylo učiněno za dost spravedlnosti navzdory dementním protiústavním zákonům a vyhláškám.
Ale nejvíc by mě zajímalo jak si takový Alien představuje vyjednávání s policistou ohledně nenošení zdraví škodlivého náhubku, což je protiústavní, ale již podepřené spoustou prasáckých vyhlášek a zákonů. Kromě toho jim politruk určitě udělal školení jak zaklekávat na nerouškaře co nakazí celou populaci. A v téhle džungli se už neorientují an právníci.
Takže na rovinu, Aliene, jak jsi to dělal s rouškama a policajtama (ochrankama) ? Obávám se že tady je tvoje metoda ne moc použitelná.
servisdok
To poslední by mě taky zajímalo.
Tady v místě to nebylo nijak vážné a postřehl jsem, že dokud vyloženě nemuseli, nevycházeli a nevyjížděli.
A když už na ně někde šlo natrefit (krom silnic mám s nimi minimální průnik), tak ti místní zpravidla dělali, že je zajímá něco úplně jiného.
Devítkami ozbrojeným, pokutovacím automatům z MP se umím vyhnout, takže ty jsem párkrát zahlédl jen v autě.
Dokud fungovala školní docházka, před zavedením distanční výuky, tak dokonce nebyli vidět ani u základky a na nádražích, kde předtím denně předváděli svoji naprostou nepostradatelnost.
Tím samozřejmě vůbec nevylučuju, že to jinde nemohlo být jinak – medializované případy to potvrzovaly.
RomanL
Zrovna u nás se třeba MP chovala velice rozumně, oni na udání sice museli přijet, takže přijeli, ale vždycky konstatovali, že všichni dodržují předpisy, roušky a povinné rozestupy, a v klidu zase odjeli. Oni tam nakonec totiž chodili chlastat taky.
Alien
kaBrnak: Ad „Takže na rovinu, Aliene, jak jsi to dělal s rouškama a policajtama (ochrankama) ? Obávám se že tady je tvoje metoda ne moc použitelná.“
Dělal jsem to jako vždycky a naopak právě tohle období to bylo logicky tím častější a svým způsobem i snazší. Protože od určité doby většina tak nějak chápala, že se po nich chce hájit neobhajitelné a prudit lidi nasrané přes nadkritickou míru kvůli bagatelní nebo nesmyslné věci.
Tím spíš se po úvodním vyjasnění pozic dalo probrat další témata. Režim natož tehdejší vláda z toho moc dobře nevycházely.
Důležité je říct, že policista není člen ochranky.
Takže zatímco člena ochranky můžete snadno odbýt a roušku v období platnosti nařízení nemít, tak pokud si chcete v takové situaci povídat s policistou, je opravdu vhodné si dát tu roušku pod nos a pak si povídat, jinak riskujete zásah. On to ocení a nemusí to dále řešit, vám se na ten čas nic nestane a následně proberete nesmyslnost celé kraviny, čímž pomůžete tomu, že příště už to nebude potřeba vůbec. Přesně v tuhle kritickou chvíli na vrcholu byl tedy ultimativní postoj v blízkosti policistů nepragmatický a kontraproduktivní – takže ano, při kontaktu s nimi jsem si ji tehdy nandal pod nos a řekl co jsem chtěl, jinak by to ani nešlo provést. Vycházel jsem realisticky ze všech tehdy už provedených zásahů v těchto situacích. Hlavní jsou výsledky.
Také v rizikových uzavřených prostorech plných lidí na vrcholu všeobecné paniky, strachu a hysterie to tak bylo vhodné praktikovat. Naproti tomu mít ji v jakékoli jiné situaci nebo později po opadnutí hysterie byl nesmysl. Stejně tak přišel správný čas, kdy bylo potřeba, aby ji ti první odložili odvážně všude a dodali tím odvahu dalším a dalším. I proto bylo důležité s těmi policisty předtím rozumně mluvit, protože právě jejich přístup určil, jak taková věc dopadne.
Taky je dobré bavit se 1on1, logicky se moc otevřeně povídat před kolegy nikomu nechce a pak se drží zpět. Byli tedy vstřícnější než kdy jindy, když samozřejmě pomineme tu úplně první hysterickou vyhrocenou fázi. Kdy fakt reálně nikdo nezasvěcený nemohl vědět, jestli organizátoři celé akce nevypustili modifikovaný mor a rozumná dočasná tvrdá opatření by byla bývala na místě (právě ta ale jaksi vláda vůbec v rizikovém úvodu neprováděla a kdyby tady ten mor byl, všichni obalení bangladéšskými hadrami či trenkama místo profi masek, atom bordelů a kvalitních léků pochcípáme jako ve středověku).
Popravdě, policisté aspoň v Praze byli až na výjimky zdaleka ten nejmenší problém. Největší teror tady páchali zfanatizovaní spoluobčané + část zakomplexovaných osob za pokladnami obchodů, bank, pošt, která na tohle čekala celý život (dodejme, že většiny se to netýkalo, šlo o selhání jednotlivců).
Z ochranek měli všichni srandu už dřív, teď se na tom nic nezměnilo. Ale v naší lokalitě měli až na výjimky kluci velice rozumný přístup (jejich nadřízení tedy zjevně taky) a konfliktů bylo minimum – oni na P5 mají svých starostí s nepřizpůsobivými dost, nepotřebují další kvůli rouškám s jinak ok zákazníky.
Tam jsem v první fázi používal rozumný oboustranný kompromis a po přechodu na ultimativní přístup u nováčků citaci onoho paragrafu o tom, kdo má právo vykonávat kontrolu natož vynucovat dodržování opatření. Časem si všichni v lokalitě zvykli, že se mnou se na toto téma dále debatovat nebude, čímž jsem myslím dost napomohl k odvaze těm, kteří se následně mohli taky nadechnout a přestat se dusit.
V okamžiku, kdy jsem začal veřejně vyzývat k nenošení roušek, jsem je musel samozřejmě taky plošně odložit a jít příkladem v praxi (do té doby v problematických uzavřených pod nosem, venku nic). Zpravidla jsem byl v každé fázi v dané lokalitě bohužel sám nebo nás bylo jen pár. Každý další, kdo se přidal, tak se to tím ale postupně posouvalo.
Nejhorší byla dlouho situace v pražském metru, kde jsem ještě v posledních měsících koronafašismu jezdil bez roušky snad sám (výjimky byly v řádu jednotek za týden) a za kolegy Pražany se opravdu styděl a dával jim to ostentativně najevo. Připomínalo to zhruba hajlování v květnu 1945. Na druhou stranu, zastrašování režimu bylo právě v Praze nejhorší, takže se lidem zase nejde tolik divit a očekávat moc.
Co se týče interakcí s policisty.
Nehledal bych v tom žádné složitosti. Je to interakce a komunikace s jiným člověkem jako každá jiná. S kritickou nadstavbou, že má uniformu, něco v úvodu chce, je zaštítěn státem a když na to přijde, může to být rizikové. Až na to zaštítění státem lze jen zopakovat, že je to pouliční interakce s cizím člověkem jako každá jiná, ale u tohohle je skoro jistota, že tě nechce napřímo zabít, ošukat nebo okrást. :,)
Kdo je rétoricky, psychicky, i právně zdatný a nemá problém to v takové situaci s cizím člověkem uplatnit, může se do toho pustit. Před tím však musí správně vyhodnotit typ situace, předmět řešené věci, typ člověka, typ policisty a jeho účelu, a zvážit své možnosti. Také by měl vědět, co chce protistraně sdělit nebo čeho dosáhnout. No a musí vědět, jak na tom je a jestli něco důvodně hrozí nebo ne.
On ten policista na ulici taky nikdy neví, co a jestli mu od tebe hrozí. Jsem si jist, že z jeho pohledu a dle školení by se neměl vykecávat nikdy s nikým, protože tím riskuje problémy i oslabuje svou pozici.
Proč myslíte, že vás ti méně příjemní policisté osloví po kontrole dokladu nějakou laskavou větou a na její úvod vaším jménem? To je standardní vyučovaná manipulační technika, jak vás dostat do submisivní pozice.
Vykecávat se s policistou jen tak moc smysl nemá a nějak se s ním hádat či prát už vůbec ne. Vykecávat se s ním, pokud jste na kriminálce obviněni z čehokoliv, místo abyste mlčeli a čekali na svého advokáta, je poprava. Celkově, na služebně už platí mlčeti zlato (pokud si tam neřešíte jako stěžovatel svou věc).
Stejně tak asi nic nekvete s dopraváky, natož když jste daný přestupek fakt předvedli – ale tam jde o to něco vybrat a když ne, tak zbuzerovat, nečekal bych nic jiného.
Naopak, pokud jde o pouliční interakce a bagatelní skutečný či fiktivní prohřešek nebo o kontrolu občanky, a proti vám je zjevně někdo, kdo se chová slušně a nechce zbytečné problémy – to je zpravidla situace, kdy se dá po dořešení úvodní fáze něco sdělit, pokud je z druhé strany zájem. A on bývá, pokud se chováte určitým respektu hodným způsobem nebo naopak smířlivým kompromisním. V obou případech jsem často došel do druhé fáze, kdy policista zvažuje, jestli mu za to vykecávání zrovna vy stojíte (pozor, tedy on to ten pouliční na rozdíl od kriminalisty zvažuje mnohem víc, než vy) a následně do třetí, kdy jsme hodili relativně dlouhou řeč. Zpravidla se tam dost projevila právě ta frustrace nad nedostatkem uznání jejich složité práce, snaha obhájit sebe i tu práci a nasrání na to, co je sere taky, ale nemají pravomoce to změnit či řešit. Jednou mi např. policista přímo ukázal, co poslední den přesně řešil za případy. Dokonce jsme došli ke společnému závěru i s jednou policistkou (babišův úžasný kuřácký zákon a jeho dopady na ulice v centru Prahy).
Takže, do článku by se určitě hodilo doplnit odstavec o tom, se kterými typy policistů a v jakých typech situací to má smysl zkoušet nebo kde se má mlčet. Taky jsem tam řekl, že komu to nesedí nebo je v pro něj rizikové situaci, s policisty mluvit nemá resp. jen komisně.
Protože, co roky radí správně d-fens není vůbec nutně v rozporu s mým článkem, jen se to týká úplně jiných situací. Asi jako nemá smysl bavit se s feministkou nebo očekávat věrnost od děvky, ale bude mít smysl bavit se s pohodovou holkou a očekávat věrnost od od od.. no nic, dneska už asi od žádné no, to byl špatný příklad.
Co se týče jednání a obsahu řeči, to už moc poradit nelze a jde zhruba o stejný problém jako „jak se chovat a o čem mluvit s ženskou na prvním rande“. :,) Nebo jak vést veřejné proslovy před lidmi, jak řídit kolektivy atd.
Člověk to umí nebo ne. Nebo se to pokus-omyl dokáže zkušenostmi naučit nebo ne.
S tím, že interakce s policisty jsou v tomto ohledu podstatně méně rizikovější, většinou příjemnější, levnější a s lepšími výsledky pro většinu mužů než pouliční interakce s dnešními ženami. :))
Ještě bych dodal, že proti babám sociálkám z ospodu a femisoudkyním opatrovatelských soudů jsou policajti laskaví a hodní kamarádi (kteří si o zmíněných zpravidla taky myslí svoje), tak pozor na to. Tím chci říct, že je tady určitě víc jiných vhodnějších kandidátů na upalování čarodějnic než řadoví policisté. Politiky počínaje, jejich náměstky pokračuje, soudkyněmi a kmotry konče. Přijde mi, že policajti sklízejí tu nenávist za všechny zmíněné kurvy.
Což je právě účel režimu předhodit lidu obětní beránky, aby se nešlo na ty, které je třeba řešit jako příčinu důsledků.
A aby ti policisté a vojáci nešli s námi.
No a chování policistů. To je vždy otázka, co je příčina a co následek. Asi jak kdy.
Když se k někomu chováte jako píča, je důvodné očekávat, že se k vám bude chovat jako píča. Pokud se k němu budete chovat jako standardní kokot, tak pokud není úplná píča, začne se k vám chovat taky jako standardní kokot, pokud jeden z vás není 100% píčus. :,)
Takže, řadový policajt na ulici z vykecávání s námi nic nemá, jen rizika. Od něj to bývá upřímný akt interakce s občanem, či spíše už jako člověk s jiným člověkem.
Na rozdíl od policisty na služebně při výslechu nebo od agenta provokatéra, kteří tě mají vytěžit. Taky můžete dát řeč, ale každé slovo může být použito proti vám.
Já si osobně myslím, že od řadových policistů jde v takové interakci i o určitý akt frustrace až zoufalosti nad celou neutěšenou situací a izolací policisty ve společnosti a v akci. Čím víc to ten chlap chce dělat dobře a pro lidi, tím horší to pro něj dneska je. Můžete si být naprosto jisti, že ta doufejme jen menšinová část hajzlíků se s vámi rozhodně takhle vykecávat už z principu nebude právě proto, že pro ně jste odpad a navíc se drží přesně toho, co radí d-fens, že s vámi nemají mluvit, pokud vás zrovna nevytěžují.
V neposlední řadě je tedy dobré chápat, jestli si skutečně jen povídáte nebo jste právě vytěžováni. :,)
Samozřejmě d-fens má naprostou pravdu v meganulté premise, že pokud budete držet hubu, máte naprostou jistotu, že neřeknete nic, co by mohlo být později použito proti vám.
A já rozhodně neradím nic jiného. Jen říkám, že pokud jde o jiný typ v tomto ohledu bezrizikové situace, i když v interakci s policistou, tak kdo to umí, může to zkusit. Protože i díky tomu se pak můžeme ve vztazích se slušnou částí policistů posunout dál a pak nám třeba nebudou zaklekávat ženské s dětmi resp. se stane přesně to co se stalo, že si své rizikové aktivistické kolegy sami srovnají do latě, aby to nedělali. A to se stalo jen proto, že s nimi určitá část chlapů rozumně komunikovala a dala krom jiného najevo, že není dobré v tom pokračovat nebo to nedopadne dobře. Samo od sebe ani příkazem vlády natož al hamajdy se to nestoplo, to si můžete být jisti. Kdyby bylo na těchle magorech, děje se to dodnes. Tady zaslouží řadoví policisté uznání a poděkování, že na to šílení začali v drtivé většině od určité chvíle jednoduše srát nebo to řešili jen „domluvami“, díváním se jinam apod. A to by se nestalo, kdyby nebyl počet s policisty efektivně autoritativně i smířlivě interaktujících chlapů nadkritický. Pro samotné policisty to byla na rozdíl od členů ochranek nová situace, protože se s takovým masovým odporem, nenávistí a odmítnutím uposlechnout pokynů ještě nikdy nesetkali. I z toho té svéprávné většině došlo, že takhle to dál nejde a začali na vyšinutou vrchnost kašlat.
A já se obávám, že jsme těm pánům policistům za tohle nějak zapomněli poděkovat – a to bychom kurva měli, jinak se na to příště vyserou. Já jim za to rozhodně děkuju a i to byl jeden z důvodů, proč sepsat takový kompromisní článek.
Nebýt od určité chvíle jejich značně rozumného přístupu a místo toho bezmyšlenkovitého poslouchání příkazů zločince a vlastizrádce al hamajdy a spol., byly tady ulice poseté zakleknutými lidmi a dopadlo by to násilnými střety s mrtvými na obou stranách.
To samé ochranky, kde jsem to myslím v naší lokalitě svým pilotním postojem zařídil já a pak už něco zkusil jen nějaký nováček.
Takže, smysl to rozhodně na správném místě, ve správný čas, vůči slušnému člověku má. Pro každého to samozřejmě není.
Já zas neumím hrát curling, upéct buchty, programovat a rodit. Každý by měl dělat to, co umí, jak to zpíval ten pan Werich a pak král Miroslav nebo tak nějak. :,)
Ps: Kdyžtak platí to, co jsem vyjádřil pod článkem Zazmrdováno. Na sebepřímější otázky pod mými texty do budoucna neočekávejte odpovědi, protože míním dodržovat doktrínu, že by autor na dfensi pod svými články spíše reagovat neměl. Ne z arogance či absence relevantní odpovědi, ale ve prospěch článků i nemoderované diskuse.
Takže to pokračování k vámi otevřenému tématu interakcí během koronafašismu, i reakci na páně Mrcasíka a jeho naivitu vs můj pragmatismus celkem asi na 5x A4 už schovám do šuplíků.
Panek
2 185 slov
Můj oblíbený autor Redguy potřebuje na své úchvatné články v průměru jen 1600 slov.
„Jak je pro velké duchy charakteristické, že řeknou mnoho málo slovy, tak naopak malí duchové mají nadání, že mluví mnoho a neřeknou nic.“
Alien
panek: Tento vysoce hodnotný a nepostradatelný diskusní příspěvek bylo jistě naprosto nutné sdělit. Ale pro příště navrhuji, aby se debaty dospělých mužů účastnili pouze ti, kteří mají mozek minimálně o velikosti colalokové třešinky, IQ vyšší než sklenička vody a jsou duševně na výši alespoň jako medvídek Pú.
Také bych zákeřně požádal, aby zvládali číst i psát přes 3 řádky, jinak budou za úsvitu popraveni opodeldokem při recitací feministického patnáctera, v horším případě i odsouzeni k posmrtnému předčítání alienových knih urnou.
Samozřejmě, největší duchy vypouštějí ti, kteří píšou na 1-3 řádky, jejich největším výkonem je zkopírovat cizí citáty, kterým nerozumí a zbytek noci na kalkulačce počítají počet slov u oponentů. Standardní Košíky knih jsou oproti nim géniové.
Jistě asi každý svéprávný pochopí, že podobné poštěvákače nemá problém nikdo o dvojnásobné kapacitě medvídka Pú kdykoliv rozsekat adekvátním způsobem.
Jen to jaksi není účelné využití času zcela ubíjejícím a zbytečným způsobem. Jo vlastně, je.
Už proto, že lev mopslů nechytá.
Ps: Přesně proto je chybou autorů účastnit se nemoderovaných debat pod články. Zvláště, pokud menšinová část reagujících nesplňuje autorem nastavená náročná kritéria viz výše. Většinová část drze myslících, svéprávných a gramotných čtenářů si pak jistě plnohodnotně vystačí i bez autora, jak opakovaně sebestředně předvedli. :,)
Ti ostatní si na sebe mohou vztáhnout tuto prototypovou reakci autora, vytisknout si ji, zarámovat nad postel nebo wc místo diplomu a odpočívat v pokoji.
Pps: Děkuji za další spočítání slov a ideálně i znaků – jsem vždy rád, pokud někomu dodám smysl jeho existence.
Když člověk píše rychleji než dotyční mluví, nedokáže jejich poctivé svazácké úsilí dostatečně docenit.
PolarBear
Alien: Jojo, zdá se že IQ humanoidní bytosti nedokáže pobrat nesmírnou hloubku (a délku) těchto článků. Svět je plný zneuznaných géniů, kdyby jen ti zabednění pitomci poslouchali (a hlavně souhlasili). Ale pokud Vás to potěší, ty první dva články pobavily a přečetl jsem je celé. První fňukání na téma jak jsou žencké dneska k ničemu, druhý ještě ufňukanější na téma „moje zkušenosti jsou jediné správné a vy ostatní jste letadla“. Kdyby jste si to nepokazil tímto třetím článkem, koupil bych Vám alespoň rolničky.
Jinak tou zmínkou o Echo chamber jste zapadl do velmi špatné skupiny. Ale nemůžu říct, že mě to překvapilo.
Autisticky off-road
Lepší sníst kýbl hnoje než-li lžičku medu, že?
PolarBear
Autistický off-road: Tak a teď budete nařčen ze zločinu kopírování citátu a malé slovní zásoby. A budete jako Panek vyloučen z klubu čtenářů článků o hovně. Jen doufám, že se s tím nějak naučíte žít.
Autisticky off-road
Dokážu s tím žít. Dodává mi to odvahu pustit maminčinu ruku a přejít sám přes ulici.
PolarBear
Panek: Je tu ale ještě jeden podstatný rozdíl, který jste zapomněl zmínit. Vsadím se, že i kdyby článek od Redguye měk 2x tolik slov, oba dva bychom jej přečetli a ani v nejmenším by nám to dlouhé nepřišlo :) Čím to asi bude..
Panek
Chybí mi Redguy!
Alien
panek a jeho početný fanklub: Nejspíš nebudete cílová skupina mých článků. Pak jistě autora i kdekoho z těch cílových skupin zaráží, co zde vlastně pohledáváte a proč svými lžičkami slepičího medu neoblažujete své oblíbené autory. Jistě by to ocenili. Já toho bohužel nejsem schopen a doufám, že osobnostem vašeho mentálního kalibru to postačí taktně naznačit jen dvakrát.
Jsem jednoduše arogantní, narcistické, šovinistické, grafomanské prase a neumím rozlišit jemné nuance třířádkové kalibrace článků skutečné intelektuální elity. Jiné už to nebude, smiřte se s tím všichni tři (pokud nejde o urychlené roztrojení osobnosti).
Což mi připomíná tu veselou příhodu o mindě, kokotovi a kulkách, ale to necháme být, ještě by se to mohlo někoho nevinně dotknout. Tak jen pro pořádek upozorním, že tady žádná minda není, jen pouštní orel a není důvod se shlukovat ani mávat maketami zbraní. :,)
Samozřejmě mě hrozně mrzí, že mě zrovna vy nečtete, ale obávám se, že to už tak nízkou čtenost mých článků nijak statisticky neovlivní. Všichni jistě ocenili klasické nenápadné náznaky, jak neznámého autora vůbec nikdo nečte a žádné jeho další články už nebudou číst nebo jim zakážete číst vás. :,)
Nejspíš se demonstrativně zasebevraždím těhotnou bramborou a už nikdy nic nenapíšu, fakt se mě to dotklo. Ale toho bohdá nebude, už jdu psát odvetný článek!!! Napasuju to na ceny energií a uvidíte.
Závěrem, zůstává mi záhadou, proč se vždy ti nejchytřejší a nejzajímavější čtenáři shlukují támhle vlevo, kolem té třínohé židle. A zaboha nedokážou nečíst natož nekomentovat nic, co nikdy nečtou.
Já se přiznám, že tak chytrý nejsem, takže jsem udělal při čtení výjimku omylem a pak mi to nedalo nevyjádřit uznání takovým kapacitám. Jak vždy říkám, svých čtenářů si vysoce vážím. Dokonce i těch, kteří mě nikdy nečtou, ti totiž bývají nejloajálnější, i desítky let. Navíc mi poctivě hlídají délku příspěvků místo autokundekce.
Ps: Doufám, že jste kolegu Redguye pod jeho články chválili a dávali mu najevo, jak si ho vážíte a nepsali jste mu tam podobné perly. Pokud ne, zasluhujete metly pekelné za používání nicku v takové arkumentaci.
Pps: S pankem se ve vedlejší diskusi shodneme, tak to s námi nebude tak špatné. Ende.
Autisticky off-road
Redguy má sebevědomí, charisma a dokáže věci nevídané (z Itálie dovézt pušku která dovézt nejde; opravit motorku která opravit nejde; leze po horách i v dolech). A jeden se při čtení dozví něco nového ze světa vědy nebo perličky ze zákulisí oboru.
Co máme z Aliena? Brečení na téma jak se s ním manželka konečně rozvedla a kopla do prdele; navádění k likvidačnímu kamarádíčkování s policajty; štěkání na čtenáře, kteří nesouhlasí s jeho grafomanií. Přesně takhle si představuji lva.(Rozdělil jsem text do dvou odstavců, aby měl víc jak tři řádky a lev tak mohl pochopit text.)
Alien
Abych nezapomněl, zvláštní zmínku si zaslouží někteří zcela magorní průvodčí českých drah a také část autobusáků/tramvajáků. Většinově muži 50+, kteří se během koronafašismu chovali zdaleka nejhůře a předváděli vůči cestujícím doslovný fašistický teror do poslední vteřiny opatření. To byla pro lidi zdaleka nejhorší situace, protože byli s fašistickým magorem v uniformě v uzavřeném prostoru vozu s tím, že u vlaku vyhrožoval revizory, policií, vyhazovem apod., ačkoliv má pravomoc leda tak štípat lístky. Byl jsem svědkem i opozitním aktérem mnoha takových případů. A právě ta uzavřenost prostoru a částečná bezvýchodnost aktuální situace cestujících dodávala některým sviním křídla. Šlo o zdaleka nejagresivnější, nejsprostší a nejvytrvalejší koronafašistické případy, co jsem zažil.
Doufejme, že byli právem odměněni od skupinek nepřizpůsobivých cestujících, kteří se nezakecají – těch si ale zpravidla nevšímají, ani když jedou bez lístku nebo demolují zařízení či ostatní cestující.
Nějak se to tady myslím nerozebíralo, pokud jsem to nepřehlédl a byl to zajímavý negativní fenomén.
Přitom už dávno platí, že za cestu otřesnou pražskou mhd nebo českou veřejnou hromadnou popravou by nám měli platit a ne neustále zdražovat jízdné. A ještě jako bonus přidat fašistický teror a udušení se v ceně. Proti těmhle odporným kurvám se policisté až na výjimky chovali naprosto profesionálně a laskavě – a hlavně jste mohli odejít pryč, což při cestě jaksi nemůžete. Samozřejmě pořád platí, že většina se chovala Ok, ale tahle menšina kriplů byla celkem početná a narazili jste na ni vždy při každé cestě někam. Řekl bych, že to zdárně odhalilo fakt, že se mezi touto profesní skupinou vyskytuje nadkritické procento sadistických sociopatických úchylů, kteří si nejsou schopni svou úchylku realizovat sexuálně s nějakou samicí nebo chovnou zvířenou (utekly by), takže to zkoušejí s cestujícími v uzavřených jedoucích vagonech, odkud není dočasně úniku. Takže, až zas budou nepřizpůsoboví dávat někomu takovému kotel, výjimečně budu dělat, že to nevidím a doporučím mu, aby si nasadil respirátor a přes něj roušku, které ho účinně ochrání.
Fakt, že zvláště čd své podřízené skutečně tvrdě nutily nařízení vymáhat a autobusákům zas údajně kontrolami hrozili revizoři a hygiena, nikoho neomlouvá, protože většina k tomu přistupovala tak, jak měla, tedy kompromisně, slušně a s rozumem + s vědomím, že když cestující jednou upozorní, tak dále už to fakt není jejich věc dokola agresivně vymáhat a udělali maximum.
Že tady furt řešíme policisty a jejich menšinové excesy (jakkoliv otřesné), ale tohle bylo řádově horší a nejen časté, ale na denním pořádku úplně všude. Navíc od osob, které na to neměly už vůbec žádné pravomoce. Pokud si tedy zpětně vzpomenu na někoho, komu bych dal za období koronafašismu přes hubu, budou to krom politiků, mainstream redaktorů a aktivistů právě tihle magoři.
Ty vztahy už předtím nebyly zlaté, ale tímhle si je s mnoha cestujícími definitivně rozházeli.
Pochybuju, že by existoval jediný cestující, kterému by se povedlo tomu vyhnout, nešlo to, pokud něco nedodržoval.
A taková mnohahodinová cesta s respirátorem ve vydýchaném vagonu/busu, pod neustálým bachařským dohledem úplného magora, pobíhajícího v afektu nově nabyté nepravomoci sem tam nebo čumícího místo na silnici do zrcátka, byla pro mnohé jistě celoživotní zážitek, zvláště pro ty z rizikových skupin (tam mohla být i posledním).
Sysop
Ukecals mne. Zacnu policisty milovat. Ale az od pristiho tejdne…
kaBrnak
Oproti řidičům a štíplístkům se policajti chovali ještě super zdvořile. To co předváděly hovada v MHD a dálkové dopravě fakt nemá obdoby. Kdyby dostali policejní pravomoce tak by ty lidi snad stříleli.
No teď mají zmrdi stažené zadky, protože sem a tam pendlují zadarmo ukrajinci, kteří často vypadají jako by utekli přímo z vězení nebo od odvodové komise.
Co ty o tom vůbec můžeš vědět, když jezdíš svým buržoustským benzíno-elektromobilem, a to ještě šumavskou přírodou :-)))))
MHD v době lockdownové je opravdu sajgon. Tam nevíš jestli tě umlátí první vzteklý doochodce nebo řidič. Lidi úplně ztráceli příčetnost. Já měl konflikt ještě letos na jaře. Zřejmě nějaká komoušká kurva v doochodu. Ty poznáš dle nepřiměřeně luxusních kožených vestiček a bundiček, a je jich plné brno. Kradli za komančů, za kapitalizmu ještě víc, přičemž v kapitalizmu uplatnili svoji bezcharakterní zhovadilou povahu ještě líp než v éře minulé.
CO se týče policajtů, tak ti prudili většinou jen proto, že je nějakíá kurva udavačská zavolala. V blízkém nákupním centru byly blikající majáčky v r. 2021 v jednom kuse. Jako by to bylo nějaké centrum zločinu. Roky předtím jsem tam policajta ani nezahlédl.
kaBrnak
To je Aliene samozřejmě vaše svobodná vůle zda budete reagovat na dotazy, jako je moje svobodná vůle dotazy pokládat :)
Já jen považuju za zcela zásadní, tuhle problematiku roušek. Málokomu tohle došlo, ale to je jádro pudla. V podstatě je to to samé jako kdyby v roce 1939 člověk chodil po ulici se zdviženou pravicí, případně u toho pořvával heil hitler.
A nebo jako páska na ruce, kterou nosily pomocné síly NSDAP když na ulici chodili šikanovat židy.
(a propos, kdeže na ruce ten náhubek někteří nosí?)
Je to vlastně otevřená manifestace souhlasu se současným zdravotním fašizmem, neústavností a porušováním základních lidských práv. Nainstalování Tečky do mobilu je pak v podstatě rovnou jako žádanka o členství v NSDAP. Ale ta rouška či jiný náhubek, je klíčová věc souhlasu, která je vidět na první pohled.
Vlastně ani nevím, co můžu na to policajtovi říct, o jaký předpis, zákon se opřít. Nedokázali v tohle poradit ani právníci a aktivisti co se zabývají bojem proti koronadiktatuře, jako třeba http://www.stavbeznouze.cz
Já vlastně neznám nikoho, kdo by byl právně natolik zdatný aby si nenošení roušky obhájit právně, natož vůči právně negramotnému policistovi.
A mám nepříjemný pocit, že když opět dovolíme roušky a náhubky, tak další krok bude COVID-PAS a nepustí nás bez něj ani do obchodu, o úřadech nemluvě . Kdybychom náhubky odmítli hned v počáteční fázi, tak by k tomu dalšímu dojít nemuselo.
A stačilo by aby to nenosil tak každý desátý (reálně to byl tak jeden ze sta, spíš míň).
montagna
V ramci komunikace s policajty zastavam ciste pragmaticky, sobecky pristup: At me ten hmyz otravuje co nejmin.
Kdyz to vztahnu na vetsinu mych stretnuti s organy, a sice pri rizeni auta – tech nekolik pokut, ktere jsem za poslednich par let dostal, byly:
1) poruseni prikazaneho smeru odboceni stanoveneho docasnou upravou 300 km od bydliste
2) dtto 100 km od bydliste, asi v 11 vecer, zadny provoz
3) poruseni zakazu vjezdu (omylem jsem vjel nekam, kam smi pouze busy mhd) 100 km od bydliste
4) poruseni zakazu vjezdu u objizdky – zmatene znaceni, ve finale se zakaz tykal asi 100 m dlouheho vyfrezovaneho useku, ktery jsem v 10 vecer pri nulovem provozu bez ztraty kyticky zvladl projet miatou (!) – rovnez asi 100 km od bydliste
Vsechny tyto prestupky byly vyreseny za dve kila blokove na miste. Samozrejme, pravidelne si opakuju FSM, v pripadnem spravnim rizeni by se dalo operovat s materialnim znakem, ktery v pripadech 2 a 4 chybel zcela, v 1 a 3 by se o tom dalo polemizovat atd.
Na druhou stranu, takovy je jejich kalkul. Kdyby meli chut mi pripsat body, pripadne jakekoli operovani s testy na alkohol/drogy a podobne finty, tak si holt na SR ten cas vyhradim, ale nejak se mi nechce verit, ze vsichni mistni hardcore nemluvici s policii by obetovali urcite jeden pracovni den a 2000 jen na PHM aby jeli do spravka skrz bagatelni prestupek na druhou stranu republiky.
Samozrejme zasada minimalni komunikace je spravna, ale nekdy to chce uvazovat trochu „street smart“. Kdyz stretnuti s fizly neni za volantem, tak i pri sledovani vlastniho zajmu lze zachovat komunikaci temer na nule.
Jinak jak jsou ty kurvy silene napomocne treba pri vesmes pracovncih stretech s moji pritelkyni ktera dela socialni pracovnici, to by vydalo na cely clanek (spoiler: vubec).
Mohl byste to rozvest? Rad se necham poucit, mel jsem za to, ze se po dohode stanovi termin ustniho jednani, kde obvineny nebo jeho zastoupeni nesmi chybet. Ale i presto, ne vsichni maji dohadovani se ve SR kvuli prkotinam jako ideal jak travit volny cas. Znova opakuji, je treba dusledne rozlisovat prkotiny od veci, ktere mohou byt potencialne problematicke.
proč by nesmělo chybět? je právo se toho zúčastnit, nikoli povinnost, zejména když dřív dotyčnej oznámil vůli se ho neúčastnit a vést to korespondenčně
dneska už není potřeba se ani namáhat, máme totiž modernější a lepší časy, jak jinak, takže v rámci turbořízení ani ÚJ nenařizujou, postupně to posranecká pakáž směřuje k tomu, aby se ta fraška už ani nemusela hrát, čili dneska se nařizuje jenom „když k tomu je důvod“, případně si to sprostej obviněnej sám vyžádá (a odůvodní), zejména třeba na výslechy, žejo
Notor
To ti nevím, odbor dopravy mi odmítá poslat fotky z úsekového měření po e-mailu, mám se dostavit a nahlédnout si do spisu.
vyžádej si celej spis písemně, se divím, že po těch letech rozsudku todle eště furt něde zkoušijou, třeba pražskej magorsrát nemá problém poslat sto stránek
Ada
Asi kouzlo osobnosti. Mě už pár let leda naserou a So2 to komplet drží.
pazout
Ne ze by mne prevaha negativnich komentaru prekvapila, ale mrzi mne ta fanaticka zaslepenost. To opravdu verite, ze kazdy policajt je z principu kreten? Nesdilim autoruv optimismus v procentualnim zastoupeni rozumnych policajtu, ale nevidim duvod proc mu hned nadavat.
Autor v podstate nerekl nic noveho, jenom lidem pripomnel, ze svet se k nim bude chovat tak jak se oni chovaji k nemu. Rozhodne ma pravdu v tom, ze k prevratu budem potrebovat armadu a policii na sve strane.
grg
> To opravdu verite, ze kazdy policajt je z principu kreten?
Trošku preženiem, no „Nemyslím si to, ale keď to budeme predpokladať, nič neskazíme.“
corona
pazout:
„…To opravdu verite, ze kazdy policajt je z principu kreten?…“
– – –
Znám desítky policajtů různých funkcí. Naprostou většinu z nich nemusím.
.
Sysop
Je to dano nedostatecnou definici. Proste mame urcitou skalu: trouba, hlupak, debil, kreten a policajt. Existuji urcite pruniky, ale policajt je trumfove eso, prebijici vsechno. Neni vhodne to pouzivat jako nadavku „ty policajte!“, protoze to slusneho cloveka podstatne vice urazi, nez kdyz prohlasime „ty kretene“.
Ja taky znam par policajtu. Tim myslim opravdu policajtu, ne mestapackych rychlokvasku. Sice tito policiste se nevozi po lidech, protoze s nimi minimalne prichazeji do styku, ale maji proste jine mysleni.
Kdyz uz ale tady holt ten stat mame, tak nekdo by tu praci delat mel. A priznejme si, normalni clovek do toho nejde…
Panek
Pět P, kterými lidí pohrdají. Policista, Politik, Prostitutka, Pojišťovák a Píča s finančáku.
servisdok
Prostitutkami nepohrdám.
Sysop
Zamlada jsem si s protistudkama docela dobre pokecal. Ostatne to byly povetsinou holky z koleji…
to asi byly zlatý časy…i když vlastně; dneska to sou taky holky z kolejí…
nejspíš přesně ty samý, co sis s nima tenkrát pokecával X-D
Sysop
Jeste, ze uz za nima nechodim. Jsem rad, ze mi pajsl celkem slape.
Hupert
Já v příspěvku čtu P 6x, ale nemyslím si, že je dobré kýmkoli pohrdat preventivně, už proto, že to zakládá pádný důvod k pohrdání mnou samým.
RomanL
Proč prostitutka?
Panek
Protože se to tak říká.
ygorek
Panek 28.6.2022 v 7″37
Jistě, pět P je pět P. Vzhledem k vývoji jazyka by bylo možné požít konkrétnější výraz, tedy Presstitutka, což může být i chlap.
Sysop
Nejen chlap, mame prece LGBTQIADCWMLSRXO$#*+-/
ygorek
Sysop 28.6.2022 v 7:41
Ano, „chlap“ jsem napsal jen se sebezapřením, ale pořád si pamatuji ten starý vtip:
Piča je fajn, jen to nesmí být chlap.
Alien
„Proč prostitutka“
On asi věděl, že Policista, Politik, Pojišťovák a Píča z finančáku – nebudou nikomu chybět. :,)
Tak už jen pozor na vraždění klaunů…
Karkulka
S tím finančákem nesouhlasím. Zatím co takových 20+ let zpět jela mantra „co živnostník/podnikatel, to zloděj, podvodník a hajzl“, v posledních letech mám pocit, že tohle se sakra změnilo. Za posledních 8 let s úřady (a vším okolo s čím jako živnostník přicházím do styku) mi naopak přijde, že to jednání je beze srandy vstřícné. Od varování po založení živnosti před šejdíři „s registrem“ před „upozornění“ ať si to přiznání raději zkontroluji, a ona tohle vyhodí až po to, že při přiznání k dani z nemovitosti to ta ženská raději spočítala a vyplnila za mě. Tedy v tomhle případě se nedivím, protože to podle mě fakt člověk mimo obor nedá.
Notor
Vzpomínám si na svoje první přiznání k dani z nemovitosti. Žlučil jsem s jejich elektronickým systémem asi hodinu, nakonec jsem na jejich formulář napsal, že když něco chtějí, ať mi to laskavě spočítají a pošlou složenku, zmuchlal do kuličky a poslal na finančák v obálce. Za pár dní volala paní, že se mám zastavit a ona mi s podáním pomůže.
Btw., nepřijde vám perverzní, že systém, který po vás něco chce ještě trvá na tom, že se musíte sám „přiznat“?
BonfireCZ
Ono už vůbec to „přiznání“ evokuje, že jsem něco spáchal. Že mám vůbec tu drzost si něco vydělat, nebo něco vlastnit, a musím se k tomu přiznat, aby mi mohli sebrat něco z toho zbytku mnou vydělaných peněz.
Sysop
Spachal jsi to, zes prisel na svet. Proto musis platit odpust… eh… dane, abys tu prasarnu odcinil.
Notor
Říkal jsem účetní, ať na čas, kterej stráví nad daněma, vystaví fakturu finančímu úřadu. Prej že ne, nemám je zbytečně provokovat….
Sysop
Jo, to jsem kdysi rekl kunde ze statistiky. Prej ze je to muj problem a ze prej zakon. No, takxem to tehda vyplnil tak, ze se v tom ani prase nevyznalo a podruhy ty papiry neprisly. FU jeste chapu a kafe, bonboska, nebo lahvinka tam oteviraly dvere a zaviraly drzky. Zato statistickej ourad, ten by potreboval vypalit do zakladu.
servisdok
Zásadně nesouhlasím s Karkulkou. Na místně příslušném finančáku pracovali už koncem devadesátek někteří, fakt zvláštní tvoři, co se vyloženě vyžívali v buzeracích za ptákoviny typu špatného zaokrouhlení padesátníků či korun.
Dokud to byl dvojlist či trojlist, dalo se to a skoro nic tam nešlo zkazit.
Skoro bych řekl, že to záměrně udělali tak rozsáhlé a složité (vč.novelizací zákonů), aby mohli lidi flastrovat a později zaklekávat.
Na malé živnostníčky s ročním obratem nulanulahovno, na ty si troufali, ale na žraloky se stovkami miliónů obratu a jejich daňové poradce/právníky, na ty už moc neměli.
Ještě chvilku mi vykládejte, jak tuná všetci kradnú, nejvíc tý živnostníci a že je estébák menší zlo. Kdybych prožil dobu finančně-ministrování estébákova a té krávy v kómatu, tak bych to možná někomu věřil.
Všecko jsou to stejné kurvy, bez rozdílu stranické příslušnosti.
Je přitom bez diskuse, že ten největší teror na finančákách, zavedla právě estébákova klika ve snaze dokázat, jak tuná všetci kradnú.
Ty vlády předtím totiž byly tak zaměstnané rozprodejem státu, že je nějací živnostníčci s jednotkami miliónů ročního obratu, prakticky nezajímali – šlo to poznat podle frekvence kontrol.
Dokonce bych se odvážil tvrdit, že na finančákách jsou zaměstnané daleko větší kurvy, než kdekoli jinde a to včetně fízlů.
Notor
Já bych řekl, že jde primárně o ponížení, aby sys uvědomil, kdo je tady pánem.
Panek
Daň z nemovitosti jsem nechal „vyhnít“. Údaje si zjistili z KN a snažili se mne kontaktovat a vyzívat. Jenže tyto jejich pokusy „padaly do spamu“. A tak mi daň stanovili. Vzhledem k malé výši daně tam nebyla ani sankce.
Sysop
Ja platim dan z nemovistosti neexistujiciho domu, jenze ta dan je tak mala, ze se mi nevyplati provadet mistni setreni a platit geodeta plus onanovat nad papirama s FU. Takze na to seru. Mozna to zacnu resit, az mi System bude chtit do toho baraku nastehovat imigranty. Nechci mit dokurvenej travnik.
Alien
Sysop: Ad „Existuji urcite pruniky, ale policajt je trumfove eso, prebijici vsechno“
To je podle mě opravdu neskutečně odvážné tvrzení.
Kolik máte zkušeností se soudkyněmi nebo s pracovnicemi ospod? Pak tu máme nějaké ty úředníky a úřednice.
Podle mě jsou v přímém srovnání proti tomuhle odpadu policisté většinově fajn kluci, se kterými se dá v podstatě rozumně domluvit a nechtějí vám až na výjimky vědomě ubližovat a škodit, natož na vás sprostě řvát a srát na zákony. :,)
Což ve zmíněných případech opravdu neplatí, tam je opak pravidlem.
Navíc já osobně v kontaktu se státním orgánem vítám už samotný skvělý fakt, že je to kokot a ne píča. Protože v prvním případě mám teoretickou šanci na rozumnou domluvu, v druhém prakticky nulovou, pokud nejsem žena nebo její „mužská“ estrogenová obdoba či gay. Naštěstí mužů ve funkcích, kteří se chovají a myslí jako ženy, jsem potkal spíše menšinu (kupodivu jde opět o starší ročníky).
Já se ani omylem nezastávám té špatné části policistů a určitě jsem ochoten diskutovat o tom poměru slušní vs zbytek, i když o to tady fakt vůbec nejde.
Ale ti slušní tady jsou a je dobré to brát v potaz, protože když i k nim budeme mít špatný přístup, tak časem zmizí, místo aby motivovali další svým příkladem.
Pokud budeme chtít časem udělat skutečnou profesionalizaci policie, školství, soudnictví, taky nám to musí jít chtít někdo kvalitní za nových podmínek dělat.
Má to své příčiny, proč to vypadá, jak vypadá, není to samo sebou. A jak vidíme u soudnictví, jen v platech to opravdu nebude (tam to krom špatné ústavy i zákonů zničila hlavně feminisace, také neodstřihnutí starých kádrů, absence zpětných kontrolních perzekučních pojistek atd).
K policii a do školství kapacity nejdou skutečně pro tu všeobecnou neúctu, ruku v ruce s platy a zodpovědností za část neprofesionálních kolegů a nadřízených.
Nevidím vůbec žádný důvod, proč by neměl dělat policistu zásadový chlap, který to bere jako poslání a chce chránit řád a pořádek. Neměl by to naoopak dělat právě a jen on? Že se to tady posralo do takové míry, že už něčemu takovému nikdo nevěří, je jiná věc. Je na nás, abychom s tím něco dělali. Nevidím jako naivní začít znovu budovat mezi lidmi základní důvěru, úctu a respekt, ale jako naprosto nutné, pokud nemáme jako společnost skončit a být nahrazeni muslimskou. Bez toho se tady neobnoví ani stabilní vztahy a úplné rodiny, ani rozumná interakce mezi občany a státními orgány. Ani se zespod nevygenerují kvalitní politické kádry. Kde nic není, nic nebude.
Samozřejmě by bylo naprosto naivní chtít to zkoušet realizovat ve stávajícím režimu, ústavním uspořádání a s vládnoucími kmotry, to by mě ani ve špatném snu nenapadlo.
Ad „A priznejme si, normalni clovek do toho nejde…“
A není právě tohle ten problém? Podobně jako u politiky, školství, úředničiny, medicíny, soudnictví, kde se dá v klidu říct to samé?
Každopádně, já s tímhle nesouhlasím. Vím z praxe, že u každého ze zmíněných oborů minimálně zamlada do toho jde část z čirého nadšení a bere to upřímně jako poslání. Pohříchu, až zkušenosti s námi lidmi je přivedou k pragmatickému cynismu či hůře, jinak by ta povolání nepřežili ve zdraví. To je btw stejné jako u tvůrců…
Proto si myslím, že cestou není boj a nadávání, ale změnit přístup k těm slušným dříčům a ukázat jim respekt, úctu a dát motivaci i odvahu dělat to jinak než ta špatná část kolegů.
Co si budeme povídat, v ČR dnes lidi většinově nemají tu úctu vůbec k nikomu a nejhůř se chovají ve vlastní rodině, neházel bych to na nějaké špatné policajty. S tímhle je třeba začít něco dělat člověk od člověka, když už to nedělá stát resp. jen propagandou živí nenávist.
Já se třeba hezky usměju na každou příjemnou pokladní v obchodě a snažím se jí udělat lepší den. Ty ostatní ignoruju nebo jsem komisní, takže je hned vše vidět.
Když je na mě slušnej policista, nevidím důvod neukázat mu respekt a neříct, že si každého slušného policisty dělajícího dobře svou práci vážím.
Stejně tak dávám dost transparentně najevo svůj postoj ke slušným, oddaným mámám od rodin vs vůči děvkám a feministkám. Taky zásadně nezachraňuju a odmítám samoživitelky a rozvedenky, a každé řeknu přesně, proč.
Kdyby to tak dělal každej chlap, máme tady tisíckrát méně problémů než máme.
Pokud muži přestanou tyhle zásadní rozdíly v přístupu i hodnocení k lidem a ženám soukromě i veřejně dělat, tak se nám na to ti slušní a slušné právě vyserou, protože se to nevyplatí a vyplatí se pak být kurva.
Bylo by na čase v tom začít ve větším měřítku.
Jinak to časem dopadne jako v Battle Royale nebo v Condemned. :,) Anebo v Očistě.
servisdok
Myslím, že nejde o fanatickou zaslepenost, ani o automatický předpoklad, že co fízl, to kretén.
Sám je nemám rád, ale takhle bych to nestavěl ani já.
Svou roli také hraje to, zda pisatel/čtenář byl, nebo nebyl u „transformace“ esenbáků na PČR. Bylo to ale dost neuvěřitelné.
Za ta léta člověk dost vychladne a ledacos zapomene, nicméně – zeptat se mě na stejný názor v roce 1995, tak to by bylo jiné kafe..
Alien
servisdok: „Svou roli také hraje to, zda pisatel/čtenář byl, nebo nebyl u „transformace“ esenbáků na PČR. Bylo to ale dost neuvěřitelné.“
Povídejte, přehánějte.
Nějaké info mám, ale toho nebude nikdy dost.
Ještě lepší ale byla určitě transformace soudců, ta pro jistotu neproběhla vůbec a za mrtvé kusy se doplnují jejich potomci. Což už je asi i celkem úplně jedno, když na chlapa narazíte jen na vrátnici (s těmi jsem si taky dobře pokecal, ale jinde byli zas ultrakomisní, což je obojí ok).
PolarBear
Pazout: dva typy lidí jdou k policii. Kurvy a naivkové. Naivkové do krátké doby utečou nebo konvertují na kurvy. Se švestkama bych se nepral, to je úplná blbost. Drábové jsou u nás chráněný druh. Já se s nima prostě nebavím. Ignoruji je stejně jak ignoruji lidi se stejným charakterem jako policajti.
Takže odpověď na Vaši otázku je “ano”.
fatdwi
pazout: „jenom lidem pripomnel, ze svet se k nim bude chovat tak jak se oni chovaji k nemu“
No přesně. A jak se chová policajt k lidem? Tak co se diví(te)?
Jacq
Velmi dobry text. Food for thought.
Bojovat s policajty je idiocie. Diskuteri z UK na jinem foru psali ze kdyz byl myslim v Irsku zakazany katolicka cirkev, tak cas od casu jezdili nejaci fizlove na inspekce. Cirkev samozrejme existovala – kdyz ale ti inspektori prijeli tak je cekal prazdny stul a na nem lahev vina a pohosteni. Tak se vozrali a jeli zpatky reportovat ze nic nenasli.
Takze v nadchazejici dobe bych neco podobnyho videl jako spravny zpusob na preziti.
PoslusnyObcan
Hele, já taky nemám rad stát a jeho zbrojnoše, kteří sikanuji lidi. Ale přijde mi, ze jsem za posledních 12 měsíců strávil v Česku asi tak 10 dni a z toho jsem se setkal s policisty mnohokrát. Bohužel v blbé situaci.
Tata se vrátil z nemocnice, na vozíku, a splnil co sliboval a nikdo mu nevěřil. Poslal mne na chatu vypnout vodu, a prostřelil si hlavu. Samozdrejmne nabehla celá paráda, záchranka, uniformy, koroner, kriminálka, havrani, a dokonce policejní psycholog. Hnusny den končil tím, ze jsem vytiral na wc mozek a kusy kosti, protože havrani napytlovali jen ty větší kusy.
Vše bylo maximálně korektní a řekl bych, ze mi i celkem pomohli.
O rok později jsem přijel znova, auto ze srackove půjčovny, bez jakéhokoli dokumentu. Jedu na chatu, ve vojenském prostoru. Za kamionem. Asi 30km/h. V první vesnici mne stopli. Ze doklady moje a k autu. Neměl jsem krom klíče nic. Vytahnu česky řidičák, česky pas, v prihradce jsem nasel nějaký bily papír, asi pojistku, technicak jsem nasel na sluneční cloně. Pak chtěli dejchnout, taky nic moc na první pokus, skoro v 45 jsem to dělal poprvé. A když se zeptali na lekarnicku a vesticku, tak už jsem je rovnou poslal do prdele, ze v tom autě určitě někde je, jestli maj čas, tak můžeme hledat spolu.
Nakonec se na to vysrali a dali mi pokoj. Za mne celkem ok.
Takticky vzato je to dává smysl. Ovšem chybí premisa ze všech nejdůležitější.
Premisa jedenáctá: policisté se nepovažují za občany, nýbrž nad-občany a to oni nemají žádný zájem se s občany spojit nebo spolupracovat se svými poddanými.
Protože občan je tu v prvé řadě od toho, aby na slovo poslechl libovolný policejní rozkaz, zákon nezákon. Potom jako Zdroj čehokoli, co policie momentálně potřebuje (hlavně informace, ale i posluha nebo majetek.) Potom jako podezřelý (každý ne-policajt je potenciální zločinec.) A vposledku jako cizák stojící mimo Bratrstvo.
Proto je to sice teorie pěkná, avšak utopická. Zhroutí se v okamžiku, kdy občan čímkoli naruší své nerovnoprávné postavení tím, že odmítne cokoli si policie usmyslí. Tím se Příslušník niterně pobouří a jakákoli spolupráce končí.
Samozrejme kolega, samozrejme: premisa jedenásta, potom dvanásta, neskôr trinásta a nakoniec ich bude 350. Leda hovno. Jedine ak Premisa 0 pekne po vzore D-Fens-a: S policajtmi sa nikdy nebavíme.
No máte pravdu, jsou to lidé jako my. Koneckonců to byli i dozorci u plynových komor v koncentráku. Ti také dělali jen svou práci. A většina z nich nebyla sadisté. Jen jaksi zplynovali 6 milionů lidí.
Jejich neštěstí bylo a je v jejich volbě sloužit. Vždy se člověk musí ptát, čemu slouží.
Já osobně už bych dnes v ČR policistou nebyl. Už je to za hranicí toho, co pokládám za mravné.
Dle reakcí v diskusi tipuju, že za týden tu bude další tapeta o ničem s názvem Zazmrdováno II :D
Na mě to působí, že autor je v policii nějakým způsobem zaháčkovaný. A až půjde do úzkejch, bude křičet „Všichni policajti budou viset na lampě. Všichni. Přede mnou se žádný neschová. Prodával jsem jim stranické známky.“ :-)
Někdo už dává dokupy vercajky :D
Ten krám vypadá, že je plně pojízdný.
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/na-prazskem-okruhu-horel-tank-40401358
Ja si porad myslim, ze na stredoveke chovani neofeudalni verchusky jsou zapotrebi stredoveke metody. Zadne tanky a siky v ulicich. Pekne je vybrat jak mlady vrany tam, kde bydli, kde se rekreuji, atd… Jit na ulici proti fizlum, nebo armade, je uplne totalni blbost. Tam nelze vyhrat ani teoreticky.
Je zajimave, jak se vzdy mluvi o mafiich, jako o postrachu. Pritom nemaji tanky, nedelaji demonstrace v ulicich. Vedou guerillovy zpusob boje a System se boji.
Položit současný systém by se dal za využití těch antibabišovských zákonů a judikátů. Oni si tím svým antibabiš programem upletli takový bič, že by docela koukali.
Stačí, aby se většina plátců DPH domluvila a ve stejný měsíc podala přiznání s vykázaným nadměrem tisíc. Bych chtěl vidět, jak Stanjura sežene prachy.
Panek 28.6.2022 v 7:20
Nevím, jestli by tisíc stačil, oni mají na vracení celkem luxusní lhůtu, 30 dnů od vyměření, což nemusí být v den podání, spíš by vznikla vysoká spotřeba papíru na „odstranění pochybností“.
Mělo tam být 99 tisíc. Nevšiml jsem si, že mi to nepíše čísla. 99 proto, aby to nebyl trestný čin. A právě, že ten postup odstranění pochybností si ve své svaté válce proti Babišovi jako ministru financí zaminovali takovým způsobem, že ho plošně, nebo třeba jen formálně zahájit nemohou.
Sysop:
Jo, to bylo krásně vidět například při tom srocení před barákem estébákova ministra vnitra, nebo hlavní hygieničky.
Na jednom videu bylo v uličce vidět šest aut fízlů i přesto, že tam bylo tak do třicítky neozbrojených, neagresivních lidí, jen s transparenty na tyčce od smetáku, co chtěli diskutovat.
Obávám se, že s pozdním podzimem už nikdo nebude chtít diskutovat.
Cítím něco, jako silně ionizovaný vzduch těsně před bouřkou, kdy silně blýskají přepěťové doutnavky na svodu od long-T antény.
No jasne, ze se toho bojej. To by byl panecku precedens. A predstava, ze PCR se rozfrca po cele republice, aby hlidala kdejakej barak – nocni mura Systemu. Statni poskok se citi bezpecne za dverma uradu. Tak se muze stat, ze se jednou nebude cejtit bezpecne za dverma vlastniho domu.
Nikoho samozrejme nenavadim, pouze diskutuji za ucelem studia.
Dostavte se prosím 1.7.2022 k podání vysvětlení na adresu Lannova 193/26, 370 01 České Budějovice 6.
Jo omlouváme se. Vy jste občan napojený na zahraničí. Takže to bude až 4.7.2022 a rovnou Na Perštýně 347/11, Praha 1.
Nejsem osvetlovac, nic nevysvetlim. Obratte se prosim na meho pravniho zastupce, sidli na Sokolske 60, 120 00 Praha, mozna nektere z vas bude i dobre znat. Dekuji za pochopeni.
Dobrá. Sejdeme se s Vaším zástupcem v Pivovaru U Medvídků.
PS: Hm. B&S&N jsou na Sokolské? Jak vtipné.
Jojo, jedna z mala ulic, ktera nese jmeno jeste zijiciho :-)
Za sebe: s policajtem se raději nevybavuju kromě naprosto neškodných případů (i.e. někdo mi poškodil auto). Osobní zkušenost i s fízlem z kriminálky, byla to zkurvená kurva převlečená za jeptišku.
na kriminálce se eště dají najít lidi s půlkou mozku a čtvrtkou soudnosti, ale ubejvá jich každej den, a nahrazujou to přesně ty typy, jak píšeš; sotva to vyleze ze školy, s papírovou hodnosťou, a je to hned namistrovaný až za roh, a přitom úplně debilní
Nahodou… ta parta, co ji vede ten Dejdar, je prej docela schopna, rikala zena.
Články jak to někdo nandal cajtům jsou super. Patří k tomu nejvtipnějšímu a nejužitečnějšímu, co zde ke čtení je. Ale je třeba brát v potaz jistou uměleckou licenci zdejšího serveru že.
Co jsi zde popsal, tu bylo potřeba popsat. Protože občané mdlejšího úsudku (nebo prostě jen namachrovaný hovada voe pičo) se tu na serveru a v diskusi začali objevovat v množství větším než malém.
1+
Mě by nejvíc zajímalo, jak si Alien představuje to povídání s policajty, které provozuje.
předpokládám, že je „umlátí hubou“ díky své výřečnosti :-)))
Já si ale vážně nedokážu představit jak a o čem se vybavuju s policajtem na ulici. A to ještě tak, abych ho zbytečně nenasral, abych se já zbytečně nenasral, a aby bylo učiněno za dost spravedlnosti navzdory dementním protiústavním zákonům a vyhláškám.
Ale nejvíc by mě zajímalo jak si takový Alien představuje vyjednávání s policistou ohledně nenošení zdraví škodlivého náhubku, což je protiústavní, ale již podepřené spoustou prasáckých vyhlášek a zákonů. Kromě toho jim politruk určitě udělal školení jak zaklekávat na nerouškaře co nakazí celou populaci. A v téhle džungli se už neorientují an právníci.
Takže na rovinu, Aliene, jak jsi to dělal s rouškama a policajtama (ochrankama) ? Obávám se že tady je tvoje metoda ne moc použitelná.
To poslední by mě taky zajímalo.
Tady v místě to nebylo nijak vážné a postřehl jsem, že dokud vyloženě nemuseli, nevycházeli a nevyjížděli.
A když už na ně někde šlo natrefit (krom silnic mám s nimi minimální průnik), tak ti místní zpravidla dělali, že je zajímá něco úplně jiného.
Devítkami ozbrojeným, pokutovacím automatům z MP se umím vyhnout, takže ty jsem párkrát zahlédl jen v autě.
Dokud fungovala školní docházka, před zavedením distanční výuky, tak dokonce nebyli vidět ani u základky a na nádražích, kde předtím denně předváděli svoji naprostou nepostradatelnost.
Tím samozřejmě vůbec nevylučuju, že to jinde nemohlo být jinak – medializované případy to potvrzovaly.
Zrovna u nás se třeba MP chovala velice rozumně, oni na udání sice museli přijet, takže přijeli, ale vždycky konstatovali, že všichni dodržují předpisy, roušky a povinné rozestupy, a v klidu zase odjeli. Oni tam nakonec totiž chodili chlastat taky.
kaBrnak: Ad „Takže na rovinu, Aliene, jak jsi to dělal s rouškama a policajtama (ochrankama) ? Obávám se že tady je tvoje metoda ne moc použitelná.“
Dělal jsem to jako vždycky a naopak právě tohle období to bylo logicky tím častější a svým způsobem i snazší. Protože od určité doby většina tak nějak chápala, že se po nich chce hájit neobhajitelné a prudit lidi nasrané přes nadkritickou míru kvůli bagatelní nebo nesmyslné věci.
Tím spíš se po úvodním vyjasnění pozic dalo probrat další témata. Režim natož tehdejší vláda z toho moc dobře nevycházely.
Důležité je říct, že policista není člen ochranky.
Takže zatímco člena ochranky můžete snadno odbýt a roušku v období platnosti nařízení nemít, tak pokud si chcete v takové situaci povídat s policistou, je opravdu vhodné si dát tu roušku pod nos a pak si povídat, jinak riskujete zásah. On to ocení a nemusí to dále řešit, vám se na ten čas nic nestane a následně proberete nesmyslnost celé kraviny, čímž pomůžete tomu, že příště už to nebude potřeba vůbec. Přesně v tuhle kritickou chvíli na vrcholu byl tedy ultimativní postoj v blízkosti policistů nepragmatický a kontraproduktivní – takže ano, při kontaktu s nimi jsem si ji tehdy nandal pod nos a řekl co jsem chtěl, jinak by to ani nešlo provést. Vycházel jsem realisticky ze všech tehdy už provedených zásahů v těchto situacích. Hlavní jsou výsledky.
Také v rizikových uzavřených prostorech plných lidí na vrcholu všeobecné paniky, strachu a hysterie to tak bylo vhodné praktikovat. Naproti tomu mít ji v jakékoli jiné situaci nebo později po opadnutí hysterie byl nesmysl. Stejně tak přišel správný čas, kdy bylo potřeba, aby ji ti první odložili odvážně všude a dodali tím odvahu dalším a dalším. I proto bylo důležité s těmi policisty předtím rozumně mluvit, protože právě jejich přístup určil, jak taková věc dopadne.
Taky je dobré bavit se 1on1, logicky se moc otevřeně povídat před kolegy nikomu nechce a pak se drží zpět. Byli tedy vstřícnější než kdy jindy, když samozřejmě pomineme tu úplně první hysterickou vyhrocenou fázi. Kdy fakt reálně nikdo nezasvěcený nemohl vědět, jestli organizátoři celé akce nevypustili modifikovaný mor a rozumná dočasná tvrdá opatření by byla bývala na místě (právě ta ale jaksi vláda vůbec v rizikovém úvodu neprováděla a kdyby tady ten mor byl, všichni obalení bangladéšskými hadrami či trenkama místo profi masek, atom bordelů a kvalitních léků pochcípáme jako ve středověku).
Popravdě, policisté aspoň v Praze byli až na výjimky zdaleka ten nejmenší problém. Největší teror tady páchali zfanatizovaní spoluobčané + část zakomplexovaných osob za pokladnami obchodů, bank, pošt, která na tohle čekala celý život (dodejme, že většiny se to netýkalo, šlo o selhání jednotlivců).
Z ochranek měli všichni srandu už dřív, teď se na tom nic nezměnilo. Ale v naší lokalitě měli až na výjimky kluci velice rozumný přístup (jejich nadřízení tedy zjevně taky) a konfliktů bylo minimum – oni na P5 mají svých starostí s nepřizpůsobivými dost, nepotřebují další kvůli rouškám s jinak ok zákazníky.
Tam jsem v první fázi používal rozumný oboustranný kompromis a po přechodu na ultimativní přístup u nováčků citaci onoho paragrafu o tom, kdo má právo vykonávat kontrolu natož vynucovat dodržování opatření. Časem si všichni v lokalitě zvykli, že se mnou se na toto téma dále debatovat nebude, čímž jsem myslím dost napomohl k odvaze těm, kteří se následně mohli taky nadechnout a přestat se dusit.
V okamžiku, kdy jsem začal veřejně vyzývat k nenošení roušek, jsem je musel samozřejmě taky plošně odložit a jít příkladem v praxi (do té doby v problematických uzavřených pod nosem, venku nic). Zpravidla jsem byl v každé fázi v dané lokalitě bohužel sám nebo nás bylo jen pár. Každý další, kdo se přidal, tak se to tím ale postupně posouvalo.
Nejhorší byla dlouho situace v pražském metru, kde jsem ještě v posledních měsících koronafašismu jezdil bez roušky snad sám (výjimky byly v řádu jednotek za týden) a za kolegy Pražany se opravdu styděl a dával jim to ostentativně najevo. Připomínalo to zhruba hajlování v květnu 1945. Na druhou stranu, zastrašování režimu bylo právě v Praze nejhorší, takže se lidem zase nejde tolik divit a očekávat moc.
Co se týče interakcí s policisty.
Nehledal bych v tom žádné složitosti. Je to interakce a komunikace s jiným člověkem jako každá jiná. S kritickou nadstavbou, že má uniformu, něco v úvodu chce, je zaštítěn státem a když na to přijde, může to být rizikové. Až na to zaštítění státem lze jen zopakovat, že je to pouliční interakce s cizím člověkem jako každá jiná, ale u tohohle je skoro jistota, že tě nechce napřímo zabít, ošukat nebo okrást. :,)
Kdo je rétoricky, psychicky, i právně zdatný a nemá problém to v takové situaci s cizím člověkem uplatnit, může se do toho pustit. Před tím však musí správně vyhodnotit typ situace, předmět řešené věci, typ člověka, typ policisty a jeho účelu, a zvážit své možnosti. Také by měl vědět, co chce protistraně sdělit nebo čeho dosáhnout. No a musí vědět, jak na tom je a jestli něco důvodně hrozí nebo ne.
On ten policista na ulici taky nikdy neví, co a jestli mu od tebe hrozí. Jsem si jist, že z jeho pohledu a dle školení by se neměl vykecávat nikdy s nikým, protože tím riskuje problémy i oslabuje svou pozici.
Proč myslíte, že vás ti méně příjemní policisté osloví po kontrole dokladu nějakou laskavou větou a na její úvod vaším jménem? To je standardní vyučovaná manipulační technika, jak vás dostat do submisivní pozice.
Vykecávat se s policistou jen tak moc smysl nemá a nějak se s ním hádat či prát už vůbec ne. Vykecávat se s ním, pokud jste na kriminálce obviněni z čehokoliv, místo abyste mlčeli a čekali na svého advokáta, je poprava. Celkově, na služebně už platí mlčeti zlato (pokud si tam neřešíte jako stěžovatel svou věc).
Stejně tak asi nic nekvete s dopraváky, natož když jste daný přestupek fakt předvedli – ale tam jde o to něco vybrat a když ne, tak zbuzerovat, nečekal bych nic jiného.
Naopak, pokud jde o pouliční interakce a bagatelní skutečný či fiktivní prohřešek nebo o kontrolu občanky, a proti vám je zjevně někdo, kdo se chová slušně a nechce zbytečné problémy – to je zpravidla situace, kdy se dá po dořešení úvodní fáze něco sdělit, pokud je z druhé strany zájem. A on bývá, pokud se chováte určitým respektu hodným způsobem nebo naopak smířlivým kompromisním. V obou případech jsem často došel do druhé fáze, kdy policista zvažuje, jestli mu za to vykecávání zrovna vy stojíte (pozor, tedy on to ten pouliční na rozdíl od kriminalisty zvažuje mnohem víc, než vy) a následně do třetí, kdy jsme hodili relativně dlouhou řeč. Zpravidla se tam dost projevila právě ta frustrace nad nedostatkem uznání jejich složité práce, snaha obhájit sebe i tu práci a nasrání na to, co je sere taky, ale nemají pravomoce to změnit či řešit. Jednou mi např. policista přímo ukázal, co poslední den přesně řešil za případy. Dokonce jsme došli ke společnému závěru i s jednou policistkou (babišův úžasný kuřácký zákon a jeho dopady na ulice v centru Prahy).
Takže, do článku by se určitě hodilo doplnit odstavec o tom, se kterými typy policistů a v jakých typech situací to má smysl zkoušet nebo kde se má mlčet. Taky jsem tam řekl, že komu to nesedí nebo je v pro něj rizikové situaci, s policisty mluvit nemá resp. jen komisně.
Protože, co roky radí správně d-fens není vůbec nutně v rozporu s mým článkem, jen se to týká úplně jiných situací. Asi jako nemá smysl bavit se s feministkou nebo očekávat věrnost od děvky, ale bude mít smysl bavit se s pohodovou holkou a očekávat věrnost od od od.. no nic, dneska už asi od žádné no, to byl špatný příklad.
Co se týče jednání a obsahu řeči, to už moc poradit nelze a jde zhruba o stejný problém jako „jak se chovat a o čem mluvit s ženskou na prvním rande“. :,) Nebo jak vést veřejné proslovy před lidmi, jak řídit kolektivy atd.
Člověk to umí nebo ne. Nebo se to pokus-omyl dokáže zkušenostmi naučit nebo ne.
S tím, že interakce s policisty jsou v tomto ohledu podstatně méně rizikovější, většinou příjemnější, levnější a s lepšími výsledky pro většinu mužů než pouliční interakce s dnešními ženami. :))
Ještě bych dodal, že proti babám sociálkám z ospodu a femisoudkyním opatrovatelských soudů jsou policajti laskaví a hodní kamarádi (kteří si o zmíněných zpravidla taky myslí svoje), tak pozor na to. Tím chci říct, že je tady určitě víc jiných vhodnějších kandidátů na upalování čarodějnic než řadoví policisté. Politiky počínaje, jejich náměstky pokračuje, soudkyněmi a kmotry konče. Přijde mi, že policajti sklízejí tu nenávist za všechny zmíněné kurvy.
Což je právě účel režimu předhodit lidu obětní beránky, aby se nešlo na ty, které je třeba řešit jako příčinu důsledků.
A aby ti policisté a vojáci nešli s námi.
No a chování policistů. To je vždy otázka, co je příčina a co následek. Asi jak kdy.
Když se k někomu chováte jako píča, je důvodné očekávat, že se k vám bude chovat jako píča. Pokud se k němu budete chovat jako standardní kokot, tak pokud není úplná píča, začne se k vám chovat taky jako standardní kokot, pokud jeden z vás není 100% píčus. :,)
Takže, řadový policajt na ulici z vykecávání s námi nic nemá, jen rizika. Od něj to bývá upřímný akt interakce s občanem, či spíše už jako člověk s jiným člověkem.
Na rozdíl od policisty na služebně při výslechu nebo od agenta provokatéra, kteří tě mají vytěžit. Taky můžete dát řeč, ale každé slovo může být použito proti vám.
Já si osobně myslím, že od řadových policistů jde v takové interakci i o určitý akt frustrace až zoufalosti nad celou neutěšenou situací a izolací policisty ve společnosti a v akci. Čím víc to ten chlap chce dělat dobře a pro lidi, tím horší to pro něj dneska je. Můžete si být naprosto jisti, že ta doufejme jen menšinová část hajzlíků se s vámi rozhodně takhle vykecávat už z principu nebude právě proto, že pro ně jste odpad a navíc se drží přesně toho, co radí d-fens, že s vámi nemají mluvit, pokud vás zrovna nevytěžují.
V neposlední řadě je tedy dobré chápat, jestli si skutečně jen povídáte nebo jste právě vytěžováni. :,)
Samozřejmě d-fens má naprostou pravdu v meganulté premise, že pokud budete držet hubu, máte naprostou jistotu, že neřeknete nic, co by mohlo být později použito proti vám.
A já rozhodně neradím nic jiného. Jen říkám, že pokud jde o jiný typ v tomto ohledu bezrizikové situace, i když v interakci s policistou, tak kdo to umí, může to zkusit. Protože i díky tomu se pak můžeme ve vztazích se slušnou částí policistů posunout dál a pak nám třeba nebudou zaklekávat ženské s dětmi resp. se stane přesně to co se stalo, že si své rizikové aktivistické kolegy sami srovnají do latě, aby to nedělali. A to se stalo jen proto, že s nimi určitá část chlapů rozumně komunikovala a dala krom jiného najevo, že není dobré v tom pokračovat nebo to nedopadne dobře. Samo od sebe ani příkazem vlády natož al hamajdy se to nestoplo, to si můžete být jisti. Kdyby bylo na těchle magorech, děje se to dodnes. Tady zaslouží řadoví policisté uznání a poděkování, že na to šílení začali v drtivé většině od určité chvíle jednoduše srát nebo to řešili jen „domluvami“, díváním se jinam apod. A to by se nestalo, kdyby nebyl počet s policisty efektivně autoritativně i smířlivě interaktujících chlapů nadkritický. Pro samotné policisty to byla na rozdíl od členů ochranek nová situace, protože se s takovým masovým odporem, nenávistí a odmítnutím uposlechnout pokynů ještě nikdy nesetkali. I z toho té svéprávné většině došlo, že takhle to dál nejde a začali na vyšinutou vrchnost kašlat.
A já se obávám, že jsme těm pánům policistům za tohle nějak zapomněli poděkovat – a to bychom kurva měli, jinak se na to příště vyserou. Já jim za to rozhodně děkuju a i to byl jeden z důvodů, proč sepsat takový kompromisní článek.
Nebýt od určité chvíle jejich značně rozumného přístupu a místo toho bezmyšlenkovitého poslouchání příkazů zločince a vlastizrádce al hamajdy a spol., byly tady ulice poseté zakleknutými lidmi a dopadlo by to násilnými střety s mrtvými na obou stranách.
To samé ochranky, kde jsem to myslím v naší lokalitě svým pilotním postojem zařídil já a pak už něco zkusil jen nějaký nováček.
Takže, smysl to rozhodně na správném místě, ve správný čas, vůči slušnému člověku má. Pro každého to samozřejmě není.
Já zas neumím hrát curling, upéct buchty, programovat a rodit. Každý by měl dělat to, co umí, jak to zpíval ten pan Werich a pak král Miroslav nebo tak nějak. :,)
Ps: Kdyžtak platí to, co jsem vyjádřil pod článkem Zazmrdováno. Na sebepřímější otázky pod mými texty do budoucna neočekávejte odpovědi, protože míním dodržovat doktrínu, že by autor na dfensi pod svými články spíše reagovat neměl. Ne z arogance či absence relevantní odpovědi, ale ve prospěch článků i nemoderované diskuse.
Takže to pokračování k vámi otevřenému tématu interakcí během koronafašismu, i reakci na páně Mrcasíka a jeho naivitu vs můj pragmatismus celkem asi na 5x A4 už schovám do šuplíků.
2 185 slov
Můj oblíbený autor Redguy potřebuje na své úchvatné články v průměru jen 1600 slov.
„Jak je pro velké duchy charakteristické, že řeknou mnoho málo slovy, tak naopak malí duchové mají nadání, že mluví mnoho a neřeknou nic.“
panek: Tento vysoce hodnotný a nepostradatelný diskusní příspěvek bylo jistě naprosto nutné sdělit. Ale pro příště navrhuji, aby se debaty dospělých mužů účastnili pouze ti, kteří mají mozek minimálně o velikosti colalokové třešinky, IQ vyšší než sklenička vody a jsou duševně na výši alespoň jako medvídek Pú.
Také bych zákeřně požádal, aby zvládali číst i psát přes 3 řádky, jinak budou za úsvitu popraveni opodeldokem při recitací feministického patnáctera, v horším případě i odsouzeni k posmrtnému předčítání alienových knih urnou.
Samozřejmě, největší duchy vypouštějí ti, kteří píšou na 1-3 řádky, jejich největším výkonem je zkopírovat cizí citáty, kterým nerozumí a zbytek noci na kalkulačce počítají počet slov u oponentů. Standardní Košíky knih jsou oproti nim géniové.
Jistě asi každý svéprávný pochopí, že podobné poštěvákače nemá problém nikdo o dvojnásobné kapacitě medvídka Pú kdykoliv rozsekat adekvátním způsobem.
Jen to jaksi není účelné využití času zcela ubíjejícím a zbytečným způsobem. Jo vlastně, je.
Už proto, že lev mopslů nechytá.
Ps: Přesně proto je chybou autorů účastnit se nemoderovaných debat pod články. Zvláště, pokud menšinová část reagujících nesplňuje autorem nastavená náročná kritéria viz výše. Většinová část drze myslících, svéprávných a gramotných čtenářů si pak jistě plnohodnotně vystačí i bez autora, jak opakovaně sebestředně předvedli. :,)
Ti ostatní si na sebe mohou vztáhnout tuto prototypovou reakci autora, vytisknout si ji, zarámovat nad postel nebo wc místo diplomu a odpočívat v pokoji.
Pps: Děkuji za další spočítání slov a ideálně i znaků – jsem vždy rád, pokud někomu dodám smysl jeho existence.
Když člověk píše rychleji než dotyční mluví, nedokáže jejich poctivé svazácké úsilí dostatečně docenit.
Alien: Jojo, zdá se že IQ humanoidní bytosti nedokáže pobrat nesmírnou hloubku (a délku) těchto článků. Svět je plný zneuznaných géniů, kdyby jen ti zabednění pitomci poslouchali (a hlavně souhlasili). Ale pokud Vás to potěší, ty první dva články pobavily a přečetl jsem je celé. První fňukání na téma jak jsou žencké dneska k ničemu, druhý ještě ufňukanější na téma „moje zkušenosti jsou jediné správné a vy ostatní jste letadla“. Kdyby jste si to nepokazil tímto třetím článkem, koupil bych Vám alespoň rolničky.
Jinak tou zmínkou o Echo chamber jste zapadl do velmi špatné skupiny. Ale nemůžu říct, že mě to překvapilo.
Lepší sníst kýbl hnoje než-li lžičku medu, že?
Autistický off-road: Tak a teď budete nařčen ze zločinu kopírování citátu a malé slovní zásoby. A budete jako Panek vyloučen z klubu čtenářů článků o hovně. Jen doufám, že se s tím nějak naučíte žít.
Dokážu s tím žít. Dodává mi to odvahu pustit maminčinu ruku a přejít sám přes ulici.
Panek: Je tu ale ještě jeden podstatný rozdíl, který jste zapomněl zmínit. Vsadím se, že i kdyby článek od Redguye měk 2x tolik slov, oba dva bychom jej přečetli a ani v nejmenším by nám to dlouhé nepřišlo :) Čím to asi bude..
Chybí mi Redguy!
panek a jeho početný fanklub: Nejspíš nebudete cílová skupina mých článků. Pak jistě autora i kdekoho z těch cílových skupin zaráží, co zde vlastně pohledáváte a proč svými lžičkami slepičího medu neoblažujete své oblíbené autory. Jistě by to ocenili. Já toho bohužel nejsem schopen a doufám, že osobnostem vašeho mentálního kalibru to postačí taktně naznačit jen dvakrát.
Jsem jednoduše arogantní, narcistické, šovinistické, grafomanské prase a neumím rozlišit jemné nuance třířádkové kalibrace článků skutečné intelektuální elity. Jiné už to nebude, smiřte se s tím všichni tři (pokud nejde o urychlené roztrojení osobnosti).
Což mi připomíná tu veselou příhodu o mindě, kokotovi a kulkách, ale to necháme být, ještě by se to mohlo někoho nevinně dotknout. Tak jen pro pořádek upozorním, že tady žádná minda není, jen pouštní orel a není důvod se shlukovat ani mávat maketami zbraní. :,)
Samozřejmě mě hrozně mrzí, že mě zrovna vy nečtete, ale obávám se, že to už tak nízkou čtenost mých článků nijak statisticky neovlivní. Všichni jistě ocenili klasické nenápadné náznaky, jak neznámého autora vůbec nikdo nečte a žádné jeho další články už nebudou číst nebo jim zakážete číst vás. :,)
Nejspíš se demonstrativně zasebevraždím těhotnou bramborou a už nikdy nic nenapíšu, fakt se mě to dotklo. Ale toho bohdá nebude, už jdu psát odvetný článek!!! Napasuju to na ceny energií a uvidíte.
Závěrem, zůstává mi záhadou, proč se vždy ti nejchytřejší a nejzajímavější čtenáři shlukují támhle vlevo, kolem té třínohé židle. A zaboha nedokážou nečíst natož nekomentovat nic, co nikdy nečtou.
Já se přiznám, že tak chytrý nejsem, takže jsem udělal při čtení výjimku omylem a pak mi to nedalo nevyjádřit uznání takovým kapacitám. Jak vždy říkám, svých čtenářů si vysoce vážím. Dokonce i těch, kteří mě nikdy nečtou, ti totiž bývají nejloajálnější, i desítky let. Navíc mi poctivě hlídají délku příspěvků místo autokundekce.
Ps: Doufám, že jste kolegu Redguye pod jeho články chválili a dávali mu najevo, jak si ho vážíte a nepsali jste mu tam podobné perly. Pokud ne, zasluhujete metly pekelné za používání nicku v takové arkumentaci.
Pps: S pankem se ve vedlejší diskusi shodneme, tak to s námi nebude tak špatné. Ende.
Redguy má sebevědomí, charisma a dokáže věci nevídané (z Itálie dovézt pušku která dovézt nejde; opravit motorku která opravit nejde; leze po horách i v dolech). A jeden se při čtení dozví něco nového ze světa vědy nebo perličky ze zákulisí oboru.
Co máme z Aliena? Brečení na téma jak se s ním manželka konečně rozvedla a kopla do prdele; navádění k likvidačnímu kamarádíčkování s policajty; štěkání na čtenáře, kteří nesouhlasí s jeho grafomanií. Přesně takhle si představuji lva.(Rozdělil jsem text do dvou odstavců, aby měl víc jak tři řádky a lev tak mohl pochopit text.)
Abych nezapomněl, zvláštní zmínku si zaslouží někteří zcela magorní průvodčí českých drah a také část autobusáků/tramvajáků. Většinově muži 50+, kteří se během koronafašismu chovali zdaleka nejhůře a předváděli vůči cestujícím doslovný fašistický teror do poslední vteřiny opatření. To byla pro lidi zdaleka nejhorší situace, protože byli s fašistickým magorem v uniformě v uzavřeném prostoru vozu s tím, že u vlaku vyhrožoval revizory, policií, vyhazovem apod., ačkoliv má pravomoc leda tak štípat lístky. Byl jsem svědkem i opozitním aktérem mnoha takových případů. A právě ta uzavřenost prostoru a částečná bezvýchodnost aktuální situace cestujících dodávala některým sviním křídla. Šlo o zdaleka nejagresivnější, nejsprostší a nejvytrvalejší koronafašistické případy, co jsem zažil.
Doufejme, že byli právem odměněni od skupinek nepřizpůsobivých cestujících, kteří se nezakecají – těch si ale zpravidla nevšímají, ani když jedou bez lístku nebo demolují zařízení či ostatní cestující.
Nějak se to tady myslím nerozebíralo, pokud jsem to nepřehlédl a byl to zajímavý negativní fenomén.
Přitom už dávno platí, že za cestu otřesnou pražskou mhd nebo českou veřejnou hromadnou popravou by nám měli platit a ne neustále zdražovat jízdné. A ještě jako bonus přidat fašistický teror a udušení se v ceně. Proti těmhle odporným kurvám se policisté až na výjimky chovali naprosto profesionálně a laskavě – a hlavně jste mohli odejít pryč, což při cestě jaksi nemůžete. Samozřejmě pořád platí, že většina se chovala Ok, ale tahle menšina kriplů byla celkem početná a narazili jste na ni vždy při každé cestě někam. Řekl bych, že to zdárně odhalilo fakt, že se mezi touto profesní skupinou vyskytuje nadkritické procento sadistických sociopatických úchylů, kteří si nejsou schopni svou úchylku realizovat sexuálně s nějakou samicí nebo chovnou zvířenou (utekly by), takže to zkoušejí s cestujícími v uzavřených jedoucích vagonech, odkud není dočasně úniku. Takže, až zas budou nepřizpůsoboví dávat někomu takovému kotel, výjimečně budu dělat, že to nevidím a doporučím mu, aby si nasadil respirátor a přes něj roušku, které ho účinně ochrání.
Fakt, že zvláště čd své podřízené skutečně tvrdě nutily nařízení vymáhat a autobusákům zas údajně kontrolami hrozili revizoři a hygiena, nikoho neomlouvá, protože většina k tomu přistupovala tak, jak měla, tedy kompromisně, slušně a s rozumem + s vědomím, že když cestující jednou upozorní, tak dále už to fakt není jejich věc dokola agresivně vymáhat a udělali maximum.
Že tady furt řešíme policisty a jejich menšinové excesy (jakkoliv otřesné), ale tohle bylo řádově horší a nejen časté, ale na denním pořádku úplně všude. Navíc od osob, které na to neměly už vůbec žádné pravomoce. Pokud si tedy zpětně vzpomenu na někoho, komu bych dal za období koronafašismu přes hubu, budou to krom politiků, mainstream redaktorů a aktivistů právě tihle magoři.
Ty vztahy už předtím nebyly zlaté, ale tímhle si je s mnoha cestujícími definitivně rozházeli.
Pochybuju, že by existoval jediný cestující, kterému by se povedlo tomu vyhnout, nešlo to, pokud něco nedodržoval.
A taková mnohahodinová cesta s respirátorem ve vydýchaném vagonu/busu, pod neustálým bachařským dohledem úplného magora, pobíhajícího v afektu nově nabyté nepravomoci sem tam nebo čumícího místo na silnici do zrcátka, byla pro mnohé jistě celoživotní zážitek, zvláště pro ty z rizikových skupin (tam mohla být i posledním).
Ukecals mne. Zacnu policisty milovat. Ale az od pristiho tejdne…
Oproti řidičům a štíplístkům se policajti chovali ještě super zdvořile. To co předváděly hovada v MHD a dálkové dopravě fakt nemá obdoby. Kdyby dostali policejní pravomoce tak by ty lidi snad stříleli.
No teď mají zmrdi stažené zadky, protože sem a tam pendlují zadarmo ukrajinci, kteří často vypadají jako by utekli přímo z vězení nebo od odvodové komise.
Co ty o tom vůbec můžeš vědět, když jezdíš svým buržoustským benzíno-elektromobilem, a to ještě šumavskou přírodou :-)))))
MHD v době lockdownové je opravdu sajgon. Tam nevíš jestli tě umlátí první vzteklý doochodce nebo řidič. Lidi úplně ztráceli příčetnost. Já měl konflikt ještě letos na jaře. Zřejmě nějaká komoušká kurva v doochodu. Ty poznáš dle nepřiměřeně luxusních kožených vestiček a bundiček, a je jich plné brno. Kradli za komančů, za kapitalizmu ještě víc, přičemž v kapitalizmu uplatnili svoji bezcharakterní zhovadilou povahu ještě líp než v éře minulé.
CO se týče policajtů, tak ti prudili většinou jen proto, že je nějakíá kurva udavačská zavolala. V blízkém nákupním centru byly blikající majáčky v r. 2021 v jednom kuse. Jako by to bylo nějaké centrum zločinu. Roky předtím jsem tam policajta ani nezahlédl.
To je Aliene samozřejmě vaše svobodná vůle zda budete reagovat na dotazy, jako je moje svobodná vůle dotazy pokládat :)
Já jen považuju za zcela zásadní, tuhle problematiku roušek. Málokomu tohle došlo, ale to je jádro pudla. V podstatě je to to samé jako kdyby v roce 1939 člověk chodil po ulici se zdviženou pravicí, případně u toho pořvával heil hitler.
A nebo jako páska na ruce, kterou nosily pomocné síly NSDAP když na ulici chodili šikanovat židy.
(a propos, kdeže na ruce ten náhubek někteří nosí?)
Je to vlastně otevřená manifestace souhlasu se současným zdravotním fašizmem, neústavností a porušováním základních lidských práv. Nainstalování Tečky do mobilu je pak v podstatě rovnou jako žádanka o členství v NSDAP. Ale ta rouška či jiný náhubek, je klíčová věc souhlasu, která je vidět na první pohled.
Vlastně ani nevím, co můžu na to policajtovi říct, o jaký předpis, zákon se opřít. Nedokázali v tohle poradit ani právníci a aktivisti co se zabývají bojem proti koronadiktatuře, jako třeba http://www.stavbeznouze.cz
Já vlastně neznám nikoho, kdo by byl právně natolik zdatný aby si nenošení roušky obhájit právně, natož vůči právně negramotnému policistovi.
A mám nepříjemný pocit, že když opět dovolíme roušky a náhubky, tak další krok bude COVID-PAS a nepustí nás bez něj ani do obchodu, o úřadech nemluvě . Kdybychom náhubky odmítli hned v počáteční fázi, tak by k tomu dalšímu dojít nemuselo.
A stačilo by aby to nenosil tak každý desátý (reálně to byl tak jeden ze sta, spíš míň).
V ramci komunikace s policajty zastavam ciste pragmaticky, sobecky pristup: At me ten hmyz otravuje co nejmin.
Kdyz to vztahnu na vetsinu mych stretnuti s organy, a sice pri rizeni auta – tech nekolik pokut, ktere jsem za poslednich par let dostal, byly:
1) poruseni prikazaneho smeru odboceni stanoveneho docasnou upravou 300 km od bydliste
2) dtto 100 km od bydliste, asi v 11 vecer, zadny provoz
3) poruseni zakazu vjezdu (omylem jsem vjel nekam, kam smi pouze busy mhd) 100 km od bydliste
4) poruseni zakazu vjezdu u objizdky – zmatene znaceni, ve finale se zakaz tykal asi 100 m dlouheho vyfrezovaneho useku, ktery jsem v 10 vecer pri nulovem provozu bez ztraty kyticky zvladl projet miatou (!) – rovnez asi 100 km od bydliste
Vsechny tyto prestupky byly vyreseny za dve kila blokove na miste. Samozrejme, pravidelne si opakuju FSM, v pripadnem spravnim rizeni by se dalo operovat s materialnim znakem, ktery v pripadech 2 a 4 chybel zcela, v 1 a 3 by se o tom dalo polemizovat atd.
Na druhou stranu, takovy je jejich kalkul. Kdyby meli chut mi pripsat body, pripadne jakekoli operovani s testy na alkohol/drogy a podobne finty, tak si holt na SR ten cas vyhradim, ale nejak se mi nechce verit, ze vsichni mistni hardcore nemluvici s policii by obetovali urcite jeden pracovni den a 2000 jen na PHM aby jeli do spravka skrz bagatelni prestupek na druhou stranu republiky.
Samozrejme zasada minimalni komunikace je spravna, ale nekdy to chce uvazovat trochu „street smart“. Kdyz stretnuti s fizly neni za volantem, tak i pri sledovani vlastniho zajmu lze zachovat komunikaci temer na nule.
Jinak jak jsou ty kurvy silene napomocne treba pri vesmes pracovncih stretech s moji pritelkyni ktera dela socialni pracovnici, to by vydalo na cely clanek (spoiler: vubec).
správko lze vést kompletně korespondenčně
Mohl byste to rozvest? Rad se necham poucit, mel jsem za to, ze se po dohode stanovi termin ustniho jednani, kde obvineny nebo jeho zastoupeni nesmi chybet. Ale i presto, ne vsichni maji dohadovani se ve SR kvuli prkotinam jako ideal jak travit volny cas. Znova opakuji, je treba dusledne rozlisovat prkotiny od veci, ktere mohou byt potencialne problematicke.
proč by nesmělo chybět? je právo se toho zúčastnit, nikoli povinnost, zejména když dřív dotyčnej oznámil vůli se ho neúčastnit a vést to korespondenčně
dneska už není potřeba se ani namáhat, máme totiž modernější a lepší časy, jak jinak, takže v rámci turbořízení ani ÚJ nenařizujou, postupně to posranecká pakáž směřuje k tomu, aby se ta fraška už ani nemusela hrát, čili dneska se nařizuje jenom „když k tomu je důvod“, případně si to sprostej obviněnej sám vyžádá (a odůvodní), zejména třeba na výslechy, žejo
To ti nevím, odbor dopravy mi odmítá poslat fotky z úsekového měření po e-mailu, mám se dostavit a nahlédnout si do spisu.
Mám teda právo! to řešit korespondenčně?
vyžádej si celej spis písemně, se divím, že po těch letech rozsudku todle eště furt něde zkoušijou, třeba pražskej magorsrát nemá problém poslat sto stránek
Asi kouzlo osobnosti. Mě už pár let leda naserou a So2 to komplet drží.
Ne ze by mne prevaha negativnich komentaru prekvapila, ale mrzi mne ta fanaticka zaslepenost. To opravdu verite, ze kazdy policajt je z principu kreten? Nesdilim autoruv optimismus v procentualnim zastoupeni rozumnych policajtu, ale nevidim duvod proc mu hned nadavat.
Autor v podstate nerekl nic noveho, jenom lidem pripomnel, ze svet se k nim bude chovat tak jak se oni chovaji k nemu. Rozhodne ma pravdu v tom, ze k prevratu budem potrebovat armadu a policii na sve strane.
> To opravdu verite, ze kazdy policajt je z principu kreten?
Trošku preženiem, no „Nemyslím si to, ale keď to budeme predpokladať, nič neskazíme.“
pazout:
„…To opravdu verite, ze kazdy policajt je z principu kreten?…“
– – –
Znám desítky policajtů různých funkcí. Naprostou většinu z nich nemusím.
.
Je to dano nedostatecnou definici. Proste mame urcitou skalu: trouba, hlupak, debil, kreten a policajt. Existuji urcite pruniky, ale policajt je trumfove eso, prebijici vsechno. Neni vhodne to pouzivat jako nadavku „ty policajte!“, protoze to slusneho cloveka podstatne vice urazi, nez kdyz prohlasime „ty kretene“.
Ja taky znam par policajtu. Tim myslim opravdu policajtu, ne mestapackych rychlokvasku. Sice tito policiste se nevozi po lidech, protoze s nimi minimalne prichazeji do styku, ale maji proste jine mysleni.
Kdyz uz ale tady holt ten stat mame, tak nekdo by tu praci delat mel. A priznejme si, normalni clovek do toho nejde…
Pět P, kterými lidí pohrdají. Policista, Politik, Prostitutka, Pojišťovák a Píča s finančáku.
Prostitutkami nepohrdám.
Zamlada jsem si s protistudkama docela dobre pokecal. Ostatne to byly povetsinou holky z koleji…
to asi byly zlatý časy…i když vlastně; dneska to sou taky holky z kolejí…
nejspíš přesně ty samý, co sis s nima tenkrát pokecával X-D
Jeste, ze uz za nima nechodim. Jsem rad, ze mi pajsl celkem slape.
Já v příspěvku čtu P 6x, ale nemyslím si, že je dobré kýmkoli pohrdat preventivně, už proto, že to zakládá pádný důvod k pohrdání mnou samým.
Proč prostitutka?
Protože se to tak říká.
Panek 28.6.2022 v 7″37
Jistě, pět P je pět P. Vzhledem k vývoji jazyka by bylo možné požít konkrétnější výraz, tedy Presstitutka, což může být i chlap.
Nejen chlap, mame prece LGBTQIADCWMLSRXO$#*+-/
Sysop 28.6.2022 v 7:41
Ano, „chlap“ jsem napsal jen se sebezapřením, ale pořád si pamatuji ten starý vtip:
Piča je fajn, jen to nesmí být chlap.
„Proč prostitutka“
On asi věděl, že Policista, Politik, Pojišťovák a Píča z finančáku – nebudou nikomu chybět. :,)
Tak už jen pozor na vraždění klaunů…
S tím finančákem nesouhlasím. Zatím co takových 20+ let zpět jela mantra „co živnostník/podnikatel, to zloděj, podvodník a hajzl“, v posledních letech mám pocit, že tohle se sakra změnilo. Za posledních 8 let s úřady (a vším okolo s čím jako živnostník přicházím do styku) mi naopak přijde, že to jednání je beze srandy vstřícné. Od varování po založení živnosti před šejdíři „s registrem“ před „upozornění“ ať si to přiznání raději zkontroluji, a ona tohle vyhodí až po to, že při přiznání k dani z nemovitosti to ta ženská raději spočítala a vyplnila za mě. Tedy v tomhle případě se nedivím, protože to podle mě fakt člověk mimo obor nedá.
Vzpomínám si na svoje první přiznání k dani z nemovitosti. Žlučil jsem s jejich elektronickým systémem asi hodinu, nakonec jsem na jejich formulář napsal, že když něco chtějí, ať mi to laskavě spočítají a pošlou složenku, zmuchlal do kuličky a poslal na finančák v obálce. Za pár dní volala paní, že se mám zastavit a ona mi s podáním pomůže.
Btw., nepřijde vám perverzní, že systém, který po vás něco chce ještě trvá na tom, že se musíte sám „přiznat“?
Ono už vůbec to „přiznání“ evokuje, že jsem něco spáchal. Že mám vůbec tu drzost si něco vydělat, nebo něco vlastnit, a musím se k tomu přiznat, aby mi mohli sebrat něco z toho zbytku mnou vydělaných peněz.
Spachal jsi to, zes prisel na svet. Proto musis platit odpust… eh… dane, abys tu prasarnu odcinil.
Říkal jsem účetní, ať na čas, kterej stráví nad daněma, vystaví fakturu finančímu úřadu. Prej že ne, nemám je zbytečně provokovat….
Jo, to jsem kdysi rekl kunde ze statistiky. Prej ze je to muj problem a ze prej zakon. No, takxem to tehda vyplnil tak, ze se v tom ani prase nevyznalo a podruhy ty papiry neprisly. FU jeste chapu a kafe, bonboska, nebo lahvinka tam oteviraly dvere a zaviraly drzky. Zato statistickej ourad, ten by potreboval vypalit do zakladu.
Zásadně nesouhlasím s Karkulkou. Na místně příslušném finančáku pracovali už koncem devadesátek někteří, fakt zvláštní tvoři, co se vyloženě vyžívali v buzeracích za ptákoviny typu špatného zaokrouhlení padesátníků či korun.
Dokud to byl dvojlist či trojlist, dalo se to a skoro nic tam nešlo zkazit.
Skoro bych řekl, že to záměrně udělali tak rozsáhlé a složité (vč.novelizací zákonů), aby mohli lidi flastrovat a později zaklekávat.
Na malé živnostníčky s ročním obratem nulanulahovno, na ty si troufali, ale na žraloky se stovkami miliónů obratu a jejich daňové poradce/právníky, na ty už moc neměli.
Ještě chvilku mi vykládejte, jak tuná všetci kradnú, nejvíc tý živnostníci a že je estébák menší zlo. Kdybych prožil dobu finančně-ministrování estébákova a té krávy v kómatu, tak bych to možná někomu věřil.
Všecko jsou to stejné kurvy, bez rozdílu stranické příslušnosti.
Je přitom bez diskuse, že ten největší teror na finančákách, zavedla právě estébákova klika ve snaze dokázat, jak tuná všetci kradnú.
Ty vlády předtím totiž byly tak zaměstnané rozprodejem státu, že je nějací živnostníčci s jednotkami miliónů ročního obratu, prakticky nezajímali – šlo to poznat podle frekvence kontrol.
Dokonce bych se odvážil tvrdit, že na finančákách jsou zaměstnané daleko větší kurvy, než kdekoli jinde a to včetně fízlů.
Já bych řekl, že jde primárně o ponížení, aby sys uvědomil, kdo je tady pánem.
Daň z nemovitosti jsem nechal „vyhnít“. Údaje si zjistili z KN a snažili se mne kontaktovat a vyzívat. Jenže tyto jejich pokusy „padaly do spamu“. A tak mi daň stanovili. Vzhledem k malé výši daně tam nebyla ani sankce.
Ja platim dan z nemovistosti neexistujiciho domu, jenze ta dan je tak mala, ze se mi nevyplati provadet mistni setreni a platit geodeta plus onanovat nad papirama s FU. Takze na to seru. Mozna to zacnu resit, az mi System bude chtit do toho baraku nastehovat imigranty. Nechci mit dokurvenej travnik.
Sysop: Ad „Existuji urcite pruniky, ale policajt je trumfove eso, prebijici vsechno“
To je podle mě opravdu neskutečně odvážné tvrzení.
Kolik máte zkušeností se soudkyněmi nebo s pracovnicemi ospod? Pak tu máme nějaké ty úředníky a úřednice.
Podle mě jsou v přímém srovnání proti tomuhle odpadu policisté většinově fajn kluci, se kterými se dá v podstatě rozumně domluvit a nechtějí vám až na výjimky vědomě ubližovat a škodit, natož na vás sprostě řvát a srát na zákony. :,)
Což ve zmíněných případech opravdu neplatí, tam je opak pravidlem.
Navíc já osobně v kontaktu se státním orgánem vítám už samotný skvělý fakt, že je to kokot a ne píča. Protože v prvním případě mám teoretickou šanci na rozumnou domluvu, v druhém prakticky nulovou, pokud nejsem žena nebo její „mužská“ estrogenová obdoba či gay. Naštěstí mužů ve funkcích, kteří se chovají a myslí jako ženy, jsem potkal spíše menšinu (kupodivu jde opět o starší ročníky).
Já se ani omylem nezastávám té špatné části policistů a určitě jsem ochoten diskutovat o tom poměru slušní vs zbytek, i když o to tady fakt vůbec nejde.
Ale ti slušní tady jsou a je dobré to brát v potaz, protože když i k nim budeme mít špatný přístup, tak časem zmizí, místo aby motivovali další svým příkladem.
Pokud budeme chtít časem udělat skutečnou profesionalizaci policie, školství, soudnictví, taky nám to musí jít chtít někdo kvalitní za nových podmínek dělat.
Má to své příčiny, proč to vypadá, jak vypadá, není to samo sebou. A jak vidíme u soudnictví, jen v platech to opravdu nebude (tam to krom špatné ústavy i zákonů zničila hlavně feminisace, také neodstřihnutí starých kádrů, absence zpětných kontrolních perzekučních pojistek atd).
K policii a do školství kapacity nejdou skutečně pro tu všeobecnou neúctu, ruku v ruce s platy a zodpovědností za část neprofesionálních kolegů a nadřízených.
Nevidím vůbec žádný důvod, proč by neměl dělat policistu zásadový chlap, který to bere jako poslání a chce chránit řád a pořádek. Neměl by to naoopak dělat právě a jen on? Že se to tady posralo do takové míry, že už něčemu takovému nikdo nevěří, je jiná věc. Je na nás, abychom s tím něco dělali. Nevidím jako naivní začít znovu budovat mezi lidmi základní důvěru, úctu a respekt, ale jako naprosto nutné, pokud nemáme jako společnost skončit a být nahrazeni muslimskou. Bez toho se tady neobnoví ani stabilní vztahy a úplné rodiny, ani rozumná interakce mezi občany a státními orgány. Ani se zespod nevygenerují kvalitní politické kádry. Kde nic není, nic nebude.
Samozřejmě by bylo naprosto naivní chtít to zkoušet realizovat ve stávajícím režimu, ústavním uspořádání a s vládnoucími kmotry, to by mě ani ve špatném snu nenapadlo.
Ad „A priznejme si, normalni clovek do toho nejde…“
A není právě tohle ten problém? Podobně jako u politiky, školství, úředničiny, medicíny, soudnictví, kde se dá v klidu říct to samé?
Každopádně, já s tímhle nesouhlasím. Vím z praxe, že u každého ze zmíněných oborů minimálně zamlada do toho jde část z čirého nadšení a bere to upřímně jako poslání. Pohříchu, až zkušenosti s námi lidmi je přivedou k pragmatickému cynismu či hůře, jinak by ta povolání nepřežili ve zdraví. To je btw stejné jako u tvůrců…
Proto si myslím, že cestou není boj a nadávání, ale změnit přístup k těm slušným dříčům a ukázat jim respekt, úctu a dát motivaci i odvahu dělat to jinak než ta špatná část kolegů.
Co si budeme povídat, v ČR dnes lidi většinově nemají tu úctu vůbec k nikomu a nejhůř se chovají ve vlastní rodině, neházel bych to na nějaké špatné policajty. S tímhle je třeba začít něco dělat člověk od člověka, když už to nedělá stát resp. jen propagandou živí nenávist.
Já se třeba hezky usměju na každou příjemnou pokladní v obchodě a snažím se jí udělat lepší den. Ty ostatní ignoruju nebo jsem komisní, takže je hned vše vidět.
Když je na mě slušnej policista, nevidím důvod neukázat mu respekt a neříct, že si každého slušného policisty dělajícího dobře svou práci vážím.
Stejně tak dávám dost transparentně najevo svůj postoj ke slušným, oddaným mámám od rodin vs vůči děvkám a feministkám. Taky zásadně nezachraňuju a odmítám samoživitelky a rozvedenky, a každé řeknu přesně, proč.
Kdyby to tak dělal každej chlap, máme tady tisíckrát méně problémů než máme.
Pokud muži přestanou tyhle zásadní rozdíly v přístupu i hodnocení k lidem a ženám soukromě i veřejně dělat, tak se nám na to ti slušní a slušné právě vyserou, protože se to nevyplatí a vyplatí se pak být kurva.
Bylo by na čase v tom začít ve větším měřítku.
Jinak to časem dopadne jako v Battle Royale nebo v Condemned. :,) Anebo v Očistě.
Myslím, že nejde o fanatickou zaslepenost, ani o automatický předpoklad, že co fízl, to kretén.
Sám je nemám rád, ale takhle bych to nestavěl ani já.
Svou roli také hraje to, zda pisatel/čtenář byl, nebo nebyl u „transformace“ esenbáků na PČR. Bylo to ale dost neuvěřitelné.
Za ta léta člověk dost vychladne a ledacos zapomene, nicméně – zeptat se mě na stejný názor v roce 1995, tak to by bylo jiné kafe..
servisdok: „Svou roli také hraje to, zda pisatel/čtenář byl, nebo nebyl u „transformace“ esenbáků na PČR. Bylo to ale dost neuvěřitelné.“
Povídejte, přehánějte.
Nějaké info mám, ale toho nebude nikdy dost.
Ještě lepší ale byla určitě transformace soudců, ta pro jistotu neproběhla vůbec a za mrtvé kusy se doplnují jejich potomci. Což už je asi i celkem úplně jedno, když na chlapa narazíte jen na vrátnici (s těmi jsem si taky dobře pokecal, ale jinde byli zas ultrakomisní, což je obojí ok).
Pazout: dva typy lidí jdou k policii. Kurvy a naivkové. Naivkové do krátké doby utečou nebo konvertují na kurvy. Se švestkama bych se nepral, to je úplná blbost. Drábové jsou u nás chráněný druh. Já se s nima prostě nebavím. Ignoruji je stejně jak ignoruji lidi se stejným charakterem jako policajti.
Takže odpověď na Vaši otázku je “ano”.
pazout: „jenom lidem pripomnel, ze svet se k nim bude chovat tak jak se oni chovaji k nemu“
No přesně. A jak se chová policajt k lidem? Tak co se diví(te)?
Velmi dobry text. Food for thought.
Bojovat s policajty je idiocie. Diskuteri z UK na jinem foru psali ze kdyz byl myslim v Irsku zakazany katolicka cirkev, tak cas od casu jezdili nejaci fizlove na inspekce. Cirkev samozrejme existovala – kdyz ale ti inspektori prijeli tak je cekal prazdny stul a na nem lahev vina a pohosteni. Tak se vozrali a jeli zpatky reportovat ze nic nenasli.
Takze v nadchazejici dobe bych neco podobnyho videl jako spravny zpusob na preziti.
Hele, já taky nemám rad stát a jeho zbrojnoše, kteří sikanuji lidi. Ale přijde mi, ze jsem za posledních 12 měsíců strávil v Česku asi tak 10 dni a z toho jsem se setkal s policisty mnohokrát. Bohužel v blbé situaci.
Tata se vrátil z nemocnice, na vozíku, a splnil co sliboval a nikdo mu nevěřil. Poslal mne na chatu vypnout vodu, a prostřelil si hlavu. Samozdrejmne nabehla celá paráda, záchranka, uniformy, koroner, kriminálka, havrani, a dokonce policejní psycholog. Hnusny den končil tím, ze jsem vytiral na wc mozek a kusy kosti, protože havrani napytlovali jen ty větší kusy.
Vše bylo maximálně korektní a řekl bych, ze mi i celkem pomohli.
O rok později jsem přijel znova, auto ze srackove půjčovny, bez jakéhokoli dokumentu. Jedu na chatu, ve vojenském prostoru. Za kamionem. Asi 30km/h. V první vesnici mne stopli. Ze doklady moje a k autu. Neměl jsem krom klíče nic. Vytahnu česky řidičák, česky pas, v prihradce jsem nasel nějaký bily papír, asi pojistku, technicak jsem nasel na sluneční cloně. Pak chtěli dejchnout, taky nic moc na první pokus, skoro v 45 jsem to dělal poprvé. A když se zeptali na lekarnicku a vesticku, tak už jsem je rovnou poslal do prdele, ze v tom autě určitě někde je, jestli maj čas, tak můžeme hledat spolu.
Nakonec se na to vysrali a dali mi pokoj. Za mne celkem ok.