Jak detektiv Mike (Oganesjan) policii ČR přelstil aneb sladký život insolvenčního dlužníka - zpět na článek
Počet komentářů: 115
Přidat komentářNapsat komentář
Musíte se přihlásit, pokud chcete komentovat.
Musíte se přihlásit, pokud chcete komentovat.
A hele, baba sla bez helmy a jaxe ji to vymstilo!
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-cyklista-jel-na-ceskokrumlovsku-bez-drzeni-riditek-a-smetl-chodkyni-40567328
Evidentně nepřizpůsobila rychlost stavu chodníku a intenzitě dopravy. A jestlipak jí dali dejchnout?
Tak cyklista samozřejmě vrtulníkem, ale babka si taky mohla dojít do té nemocnice pěšky.
Exekutorům samozřejmě fandím, dluhy se musí platit a mrchožrouty v téhle oblasti potřebujeme. To, že je dlužníkem zrovna člověk, který šlape na kuří oka lidem, kteří si to zaslouží, na tom nic nemění.
Pro autora jen malé ztlumení spravedlivého hněvu, litevskou banku oslovil exekutor proto, že platební systém Revolut (vcelku užitečná věc, doporučuju se vzdělat) má zkrátka banku v Litvě. To nemá nic společného s praním špinavých peněz ani s rusáky. :-)
Jak, zaslouží? To může napsat jen stejnej zmrd, jako je Onanesjan
Ty nejsi moc chytrý, viď? Ok, jenom nerozumím tomu, proč se to tady snažíš pořád dokazovat, když už to musí být každému jasné. S odpovědí se nezatěžuj. Jednak putuješ do ignore a jednak se stejně nedá čekat, že bys vyplodil něco aspoň trochu chytrého.
Ty budeš také pěkný debílek
A kde máš ženu, Mikovče?
Na malinách, Zmrde, na malinách.
Cos to udělal, Pepíku?
Máte svatou pravdu, tohle může napsat opravdu jen stejný zmrd, jako je Onanesjan. Taková typická, evropsky hodnotná špinavá kurva!
Dyzentér je místní vypatlanej libtardskej kripl, ano, zhruba stejnýho formátu, jak ta východňárská pizda. Horší je, že tendle stále víc vod reality vodloučenej magor, žijící ve vlastních bludech, eště furt může šahat na pacienty. Holt další potvrzení toho, k čemu jsou všecky tyndlencty komory.
to Dissenter
1) No nevím, nevím. Ale praktiky Oganesjanova gangu nikdy neskousnu. Pěkně to popsal níže izak.
2) Proč oslovil insolvenční správce i tuto banku je uvedeno v jeho zprávě. Další důvody jsem dával do diskuze (viz výše). A V článku máte odkaz, který mluví o tom, že banky v pobaltských státech jsou používány i pro praní špinavých peněz. Nic víc. Tedy trochu nechápu vaši poznámku o dovzdělání.
Já vám to vysvětlím, pane inženýre, respektive se o to, pravděpodobně marně, pokusím. Autor komentáře se vám pokusil vysvětlit, zjevně rovněž naprosto marně, že Revolut se používá hromadně jako platební prostředek, je tedy poněkud idi…ehm, odvážné, tvrdit, že se tak jen perou špinavé peníze. Ve vašem článku je i další celá řada přinejlepším domněnek (například tvrzení, že onen Vojtech P je Pšenák a ty dvě platby jsou odměna za jakousi tradičně debilní akci, u které Pšenák asistoval), případně i naprostých omylů, jako třeba například naroubování Oganesjanova počínání na ten pitomý nový paragraf v trestním zákoníku. Přesně tak to vypadá, když se technicky vzdělaná osoba zkouší montovat do něčeho, o čem ví reálně hovno, v tomto případě do práva. Nemám rád Oganesjana ani Pšenáka, ale to bohužel samo o sobě nestačí, abych se mohl sebeméně ztotožnit s vašimi stupidními články.
:-)
Dneska už ten inženýrskej titul dají fakt každýmu.
to Bobson
1) Já tedy nevím. Ale přímo na stránkách MSP je uvedeno „Revolut Bank UAB je litevskou bankou bez pobočky na území ČR, přesto však poskytuje přeshraniční finanční služby na základě notifikace u České národní banky“. A o tom samém píše insolvenční správkyně. Tuto informaci, kterou jsem převzal tedy musíte reklamovat jinde (proto máte v článku odkazy). Tak teď nevím, kam směřujete. To jaký systém pro platby a jejich realizaci používá, nebylo předmětem článku ani odpovědi.
2) Ten článek o bankách v pobaltských státech viz odkaz.
3) Tak třeba Vojtech P je ve skutečnosti označení Petra Fialy.:-)
4) Dovolím si nesouhlasit. Domnívám se, že jsem návrh zmiňovaného paragrafu celkem poctivě přečetl vč. odůvodnění. A pokud si pamatuji, bylo tam třeba i „mapování rozhodovacích procesů ve státní správě“. Nebo třeba „zahraniční organizace“. Víte jaké máme třeba zahraniční organizace u nás???
5) Jaké domněnky, omyly článek obsahuje??? Můžete být konkrétní?
6) A co Vy konkrétně víte o právních předpisech???
7) Vás někdo nutí se ztotožňovat s mými články??? Přečtěte si prosím preambuli dfens-cz.com.
Kvalitní mapování rozhodovacích procesů ve státní správě provádí – občas – Útvar zvláštních činností SKPV.
Bude to zjevně marné, ale přesto to zkusím:
1. Tady jsem se vyjádřil asi trochu neobratně, tak to napravím. Revolut je jedna z mnoha bank, špinavé peníze se perou ve větší nebo menší míře zřejmě prakticky přes každou. Proč vám vadí zrovna Revolut netuším. Protože někdo někde napsal, že Revolut je fujky fujky? Ale jděte.
2.viz 1.
3. Vy svojí domněnku povyšujete. Leccos to o vás vypovídá. Když už jsme u toho, jak si vysvětlujet, že ta „odměna“ není nějak zakulacená? To spíš vypadá jako platba určená na nějakou konkrétní movitou věc nebo službu, když už chcete spekulovat.
4.Že jste něco poctivě přečetl, ještě fakt automaticky neznamená, že o tom nemůžete psát naprosté blbosti, bohužel.
5. Viz shora a mnoho dalších. Tolik času, abych to tady rozebral úplně na šroubky, vám věnovat fakt nehodlám, za to mně nestojíte.
6. Celkem dost, vystudoval jsem nejlepší právnickou fakultu v zemi a přes třicet let se právem celkem slušně živím.
7. Nenutí a nikdy jsem to netvrdil. Přečtěte si tu preambuli i vy – s překvapením tak zjistíte, že tady s vámi nikdo nemusí souhlasit.
Článek je bohužel naprostá sračka o ničem, postavený jen na nedávno publikovaném faktu, že Oganesjan má účet u Revolutu. Ostatní je jen vata.
Musím se tak trochu postavit za RK.
K bodu 1: Revolut díky svému zajímavému systému fungování nabízí pro jedince dostatečně kvalitní bankovní služby např. i v ČR. Ale zároveň díky svému ukotvení a hlavně tomu, že své služby zde neposkytuje prostřednictvím v ČR usazené pobočky, je skrývání peněz před věřiteli/orgány veřejné moci o moc lehčí. Stačí, když si uživatel neaktivuje „lokální“ účet, tedy účet, kterému ČNB přidělila kód platebního styku. V takovém případě Revolut nehlásí změny do CEÚ (https://www.cnb.cz/cs/statistika/centralni-evidence-uctu/) a orgány se o tom účtu běžnou cestou nedozví. Celý systém se tak dá uživatelem nastavit tak, že pro všechny orgány EU se obrat jedince na „českém“ účtu u Revolut zdá marginální, ale ty orgány běžnou cestou nevidí, že ten jedinec má třeba i mnohamilionové příjmy od zahraničních platforem. A asi ne náhodou třeba i české Hero Hero využívá k vyplácení přispěvovatelů zahraniční platformu. Pak jsou tak běžné případy, kdy trvale opálená „modelka“ z OnlyFans je v oddlužení, socko a zdrávko za ní jako za nezaměstnanou platí stát (tedy my) a ještě si chodí pro sociální dávky. Jenže za mlhou, kterou jí poskytuje Revolut, shromažďuje příjmy v řádech desítek tisíců EUR měsíčně. Podobný scénář sehrává i pan Oganesjan.
to Panek
Díky předsedo, že ses mne zastal. :-)
to Bobson
ad 1+2) Asi jste četl úplně jiný článek. To, co uvádíte, v článku vůbec není napsáno. Pokud by se banka jmenovala třeba First National Bank, tak tam napíšu First National Bank. Pokud by byla např. ze Španělska, nebude tam odkaz na článek ohledně bank v pobaltských republikách.
ad 3) Byl tam smajlík. Ale třeba položka 4 Z Tanku asi nebude za útratu v restauraci v Ově, ale mohla by to třeba být platba pro město Rakovník, kterému dotyčný také dlužil. To zní logicky, co říkáte?:-)
Pokud o té platbě pro Vojtecha P víte více, klidně to sem dejte. Budu jen rád.
Ad 4) Použití tohoto § není nijak omezeno. To snad jako právník dobře víte. V čem vidíte blbost?
Ad 5) Nic konkrétního (kromě obecně) neuvádíte.
Ad 6) A to je prosím vás která? Většina škol o sobě prohlašuje, že ony jsou ty nejlepší. A ať k nim jdete studovat.
Ad 7) Ani v článku, ani v příspěvcích nenajdete nic o tom, že po někom chci, aby se mnou souhlasil. Příp. že to očekávám. Spekulace. Články jsou obecně postaveny vždy na nějakých informacích. To je taková jejich vlastnost.
Kdo si ty jeho sračky zasloužil, pro zajímavost? A i kdyby, tak tyhle metody krytý státem, za který by kdokoliv jinej už dávno měl zlámaný všecky kosti v těle, opravdu neschvaluji vůči nikomu. A neboj se, na každou svini se vaří voda, i na něj ;-)
Fízlové, komunisti, ruští kolaboranti.
Možná jako neřízená střela zasáhl i některé nevinné lidi, to nemohu zaručit.
konkrétní by jsi být nemohl? Hoď konkrétní příklady, kdy jeho chování vlastně bylo ok, protože…
Když prudil fízly, tak to nikoho nesralo a nikdo to moc neřešil. Maximálně tak fízlové.
to shifty
Stačí se zeptat, kdy půjde Oganesjanova banda za soudruhem a komunistou Fremrem, který měl i tu drzost se ucházet o post u soudu ústavního.
Třeba by nám Dissenter mohl říct, kolik nás stálo odškodnění osob, které soudruh Fremr odsoudil.
A byl vůbec někdo odškodněnej?
Jinak synci, umím odpouštět a Fremr, Babiš, Pavel mi nevadí. Vrátili se na správnou cestu a budiž jim odpuštěno. Vadí mi když AKTUÁLNĚ někdo propaguje komunistické myšlenky a spolupracuje s komunisty. Takovému přeju peklo na zemi včetně ogara Oganěsjana za zády.
Hele jako, furt sou lepší komunisti než progresivně liberální svoloč. O komunistech aspoň všichni věděj, co sou zač.
Abych ti mohl dát za pravdu, musel bych vědět, co znamená progresivně liberální.
Pokud jde o sexuální obcování, jsem zastáncem každý s každým a nikomu do ničeho nekecat. Pokud o ekologii, mají hodně pravdy, ale přehání to, smířlivý nesouhlas. Pokud o migraci, znám tolik debilních Čechů, že mě nějaký Marokánec netanguje. Pokud o vztah k Rusku, ostatně soudím, že Rusko by mělo být zničeno (ač vím, že na to nemáme nejen koule, ale momentálně ani prostředky).
Zapomněl jsem na něco?
Jo, zajít k psychiatrovi, pže seš zralej na zavření do ústavu, bez možnosti návštěv.
to Dissenter
Ohledně odškodnění si dejte žádost dle InfoZ. Tuším, že bylo rehabilitováno přes 150 osob.
Základní dotaz. Co je komunistická myšlenka?
Druhý základní dotaz. Co znamená spolupracovat s komunisty?
Třetí základní dotaz. A kdo je podle vás komunista?
No tak Fremr je jasný soudruh a spolupracuje s ním spousta osob. Např. kancelář soudu.
A ogarem Oganesjan zcela jistě není. Neboť Praha je jeho město. Už jste viděl ogara, který toto prohlašuje. Máte to v hlavě popletené. :-)
Mě Fremr moc nezajímá, tak to nebudu aktivně hledat.
Pokud postupoval v duchu tehdejších zákonů, asi bych ho nechtěl vidět v politice, ale zase je otázka, jak moc mu to vyčítat. Za mě je dnes tolik důležitějších problémů, že mi je to v podstatě jedno.
Uvědomujete si vůbec, že kandidoval na post soudu v ČR nejvyššího a to ústavního?
Pokud nevíte základní věci, tak alespoň prosím nepište nesmysly.
Uvědomuju si to a je mi to srdečně jedno. Od toho jsou senátoři, aby odhalili bílá místa a černé skutky kandidátů. A pokud neměl šanci projít kvůli své komunistické minulosti, chápu to.
Otevřete si prosím Ústavu ČR. A to především začátek.
A pokud je vám to jedno, tak pak nechápu, proč souzníte s šikanováním osob Oganesjanovým gangem. Vždyť o ty zbývající se přeci postará senát, parlamenty, policie atd.
Co má společného lhostejnost nad tím, jestli úspěšného a kvalitního soudce doženou hříchy mládí a zabrání mu ve vysoké funkci (a důvody chápu), s tím, jestli menší lump šikanuje většího lumpa? :-)
S Oganesjanem nesouzním, jen mě jeho cíle (ty vyjmenované) vadí taky a proto who cares?
lhostejnost k tomu, ne nad tím :-)
Jak zní definice úspěšného a kvalitního soudce podle vás?
Asi takto. Člen KSČ, vydávající rozsudky v rozporu s listinou základních práv a svobod, následně zavčasu odhazující stranickou knížku a přehází k tzv. demokratickým hodnotám.
Nebo jak zní vaše definice?
Od r. 1989 uplynulo 37 let. I vražda se promlčuje po 20-30 letech.
Moje definice zní – nechme to už spát a přiznejme člověku po desetiletích možnost nápravy. Na druhou stranu je právem Senátu se postavit na zadní a takového kandidáta na ústavního soudce odmítnout z morálních důvodů.
Vy mi někoho připomínáte…
O záboru ČSR v r. 1938 se bavit nebudeme, o Katyni se bavit nebudeme, o banderovcích se bavit nebudeme, o Osvětimi se bavit nebudeme, o odsunu Němců po r. 45 se bavit nebudme, o gulazích a TNP se bavit nebudeme… A zeptejte se kolegy Bobsona. Některé trestné činy jsou „nepromlčitelné“.
zA Zeptejte se vašeho rozvědčíka proč chtěl po senátorech vysvětlit, jak kdo hlasoval, ačkoliv volba je ze zákona tajná.
Jasně. Co se mi nelíbí, to nechme spát.
Ani HOVNO. :-P
Dissenter
Jste viděl Moravu max. z vrtulníku jak Havel při povodních.:-)
Jakou Moravu zas? :-)
Jo a k těm komunistům – máme tu dokonce komunistickou stranu. Jsou-li její členové, spolupracovníci a koaliční partneři cílem oganěsjanů, slza mi neskane, ba možná i úsměv se objeví.
Komunistická myšlenka je okrádat lidi (od vyvlastnění, přes vyhnání až někam k progresivnímu danění), to je notorieta.
Dotazy jsem vám napsal jasně. Tak na ně zkuste prosím odpovědět.
Není žádná komunistická myšlenka, tak jak ji píšete. To se zase pletete. Dejte sem konkrétní znění.
Napovím. Marx, Engels, Lenin, Stalin, Gottwald.
Ještě jsem se nesetkal s komunistou, jeho základní myšlenkou by bylo něco jiného, než zvýšit přerozdělování.
Což je nejmírnější verze okrádání lidí.
Vyjmenováváni zrůd je zbytečné. Tím si dovoluji diskusi o komunistech ukončit.
„Ještě jsem se nesetkal s komunistou, jeho základní myšlenkou by bylo něco jiného, než zvýšit přerozdělování.“
Toto je ale běžný princip tzv. demokratických stran a EU.
Jste normální?
No pochopitelně, EU je v současné době hybrid mezi socialismem (chcete-li komunismem) a trhem, cca 50% od každého.
Což neznamená, že svoloč, která je JEŠTĚ horší, než EU, si nezaslouží drsné zacházení.
Kterou svoloč konkrétně myslíte a jak je ještě konkrétně horší než EU?
Už bych jen opakoval vyřčené. Uč se pochopení textu.
Dissenter 12.3.2026 v 22:27
Dostal jste šanci, zahodil ji.
Stane se.
Jinak, píšete-li:“Komunistická myšlenka je okrádat lidi (od vyvlastnění, přes vyhnání až někam k progresivnímu danění), to je notorieta.„, zjevně si pletete komunisty s námořními lupiči.
S tím, že si taková svoloč zaslouží tradiční drsné zacházení, souhlasím, ale jsem realista.
Oběšení na ráhně či marooning je dnes neprosaditelné.
Jste krutý. Současní komunisté o přerozdělování a znárodňování jen mluví, tudíž protažení pod kýlem by bylo moc kruté a pár kopanců od Oganěsjana postačí.
Vámi navržené vysazení na pustém ostrově by bylo fajn, ale máme sdostatek takových ostrovů, aby se tam všichni levičáci vešli?
Tak to musí Oganesjan zajet především do parlamentu EU a ke komisi. Snad jim ty komunistické myšlenky o regulacích a přerozdělování vyžene z hlavy. Pošlete mi pak odkaz na jeho video, budu se těšit. :-)
No ono žádné nebude. To jsem si na 99% jist.
V EU parlamentu je nepochybně komunistů a podobných dost a asi bych schvaloval i „jejich Oganěsjana“. Co to má společného s tím naším?
Použiji vaše slova: „Uč se pochopení textu.“
Dissenter 12.3.2026 v 22:44
Zásadně nesouhlasím. Princip fungování Revolučních gard a jiných ordnerů použitý JePánem považuji za v civilované společnosti nepřijatelný.
Co se týče ostrovů samých, tak máme.
Boleslav Polívka to předvedl v pantomimě Trosečník (Divadlo na provázku, Brno, 1977).
ygorek
12.3.2026 v 22:39
tak samozřejmě, abys pověsil všecky ty zmrdy v bílejch košilích vod UŠAndovskejch lodiček, na to bys potřeboval ráhno tak 10 km dlouhý :) budeš muset vymyslet neco jinýho…
Která svoloč je ještě horší, než ta EU? To by mě taky zajímalo. Ale evidentně máte problém s tím odpovědět jasně a srozumitelně.
Dissenter 12.3.2026 v 21:58
No přece tu, kde su ti synci a ogaři. Že jste nezmínil děvuchy a cérečky, to se vám možná jednou vymstí.
„Vrátili se na správnou cestu a budiž jim odpuštěno.“
A to je která? :-D
Které jsou to ty fuj komunistické myšlenky?
Vzhledem k tomu, že jste si zvolili za prezidenta komunistu, to očividně s komunismem nebylo tak strašné jak nám to propaganda tluče do hlav.
Rodiče jsou sourozenci nebo je to jen tím fetem?
Hlavni problem je, ze Turko Aremenc ma statni kryti ze STAN, pry i nekoho z ANO, ale tam uz to vyresili, propto i Raichl rikal, ze zaloba padne az se zbavi urcitych lidi a pak mu padne ochrana a pujde resit pravo.
Ceho se napr. bezne dopousti
– Stalkingu, sikany a neustalemu pronasledovani
– Niceni cizi veci, klasika, polevaji lidem auta fekaliemi, nebo kysleinou maselnou.
– Smetanaovi dokonce poskodili hydrauliku pro brzdeni na aute – trval na tom, ze je to pokud o vrazdu, police rekla, ze je to prestupek a ze mu neuznavajio, ze oprava stala vice nez 10.000 kc – ted uz je to mozna 20.000 prestupek VS poruseni zakona
– Rozrezani peticniho stanu a polevani lidi neznamou chemikalii
– Npadeni demonstrace, hazeni dymovnic na lidi a kdyz se clovek branil, vytahli slzaky a ohbusky, presto dostali pres drzku – a jak to dopadlo, napadany clovek, ktyereho predtim sikanovali a oni jej zacali mlatit jako 1. byl odsouzen za vytrznost a ze jim chudratkum ublizil …
Takze az vas napadne nekdo, kdo je kryty STAN a vy se budete branit, muzete dostat podminku, nebo i jit do vezeni.
Dalsi vec je trvala sikana lidi, ze jim kazdou noc pred bvarekm ve 2 rano pordaji pyrotechnikou party s hasitou hudbou – ale bezne vnikaji na cizi pomzeky a tam poksozuji auta, kamery, dvre a jine veci … vydet je bylo napr. v Pricovech, kde jim pak silene vazdilo, ze nekdo zaleval tuje a „omylem“ je polil vodou.
Zde je samozrejme problem fyzlokracie – nebot oni vedi, ze sikanuji a kdyz jim ubklizs, pujdes sedet, to jej jich ukol – vyrovokopvat siknaovane lidi, aby jim ruply nervy – jinak by ten srab samozrejme dostal pres drzku, minimalne v Ostrave ;-) A tak nejak by to celou bandu preslo.
je tam spojení Dozimetr – plukovník sviní – vojenská kancelář motořkáře – pávek ? nechce se mi v těch sračkách přehrabovat.
No on prece zacal s Kocourkem delat pojisteni na pokuty – kde to vsem prosrali a byl to ciry podvod a u toho nataceli vyral, jak nutili mestaky dodrzovat zakony – ktere mestaci bezne porusuji.
Jo a taky vam pozmenuje znacky, nebo krade a zavola pak na vas polici a jste 1/2 roku bez ridicaku i kdyz je vsem jasne, ze znacku pozmenil on – silnicni fasizmus v praxi.
No a pak samozřejmě nasral Rajchla, který je přece jen u vládní většiny
Me na tom vypisu zaujaly jine veci, podivejte se na platby u pump nebo v mekaci … castky 10, 15 tisic …. co se da na pumpe koupit za 15 000? To jezdi kamionem? Plna nadrz BMW X7 je dneska pri cene 40 CZK za litr nafty, 3500 Kc!!!! To same ten mekac, kolik je burgeru za 15 000 Kc? To kupuje celymu vaclavaku ne?
to kuzelka
Koukejte do sloupce „Amount“
Pokud je někde za samotné tankování 10 tis., dejte sem prosím konkrétní řádek.
Mas pravdu, ten sloupek mi utekl, koukal jsem na zustatek, misto na castku odectu …
Mám takové neblahé tušení co se dá u pumpy u dálnice pořídit za 15 000…
Ale ne kartou/z účtu. :-)
Aspoň že se to pak dá kartou poškrábat.
Že je Orgasmjan v píči, a tentokrát to vypadá, že fakt má problém, je sice skvělé, ale jako „vítězství spravedlnosti“ je to velmi kompromisní. On celá léta funguje na principu „drzé čelo je lepší, než poplužní dvůr“, což v kombinaci s krytím „shora“ obvykle funguje. Proto přestal vysírat příslušníky fiskálu. Jednak pojištění na pokuty je definitivně minulost, a jednak dostal nové notičky, které s tímto narativem nejsou kompatibilní. To ho donutilo k výběru jiného cíle v podobě „dezolátů“ (přičemž kdo je dezolát určoval sám Oganesjan na podobném principu, na němž Göring stanovoval, kdo je Žid), což asi dávalo smysl. Potíž je, že to přehnal a kromě kannonenfutteru v podobě seniorů u petičního stánku nasral i lidi, kteří mají vliv a navíc jde o vliv politického charakteru, který tím pádem kolísá v čase. On je rozdíl srát se do Rajchla, dezoláta a dezinformátora, který agituje nějakých pár dědků na Václaváku, a srát se do Rajchla, poslance PS ČR, řádně zvoleného lidem této republiky. To ten voprsklej vyhryz zjevně podcenil, mimo jiné také z toho důvodu, že je pro něj nezvyk stát proti někomu, kdo není zcela bez vlivu a navíc umí hrát podle jeho pravidel (jinými slovy, je srovnatelně dobře krytá svině). Nicméně právě proto jde o velmi kompromisní úspěch. Pokud platí, že věřitel musí šlápnout na kuří oko minimálně poslanci, aby insolvenční správce začal dělat svoji práci, tak máme podstatně větší problém, než je nějakej Oganesjan a jeho HeroHero, největší v ČR díky fejkovým odběrům, které sám rozdal. Ať mi nikdo nevykládá, že ten podnět nemá na svědomí Rajchl, a ať mi nikdo nevykládá, že ten podnět byl první svého druhu. Že Oganesjan ulejvá statisícové příjmy a ojebává tím (nejenom) insolvenci, to muselo být jasné řádově tisícům lidí, z nichž velmi mnoho jsou jeho nepřátelé. Že by nikdy nikdo nepodal žádný podnět? Sorry, ale tomu se prostě nedá věřit. A pak Majk zveřejní nějaký Rajchlovy domácí videjka, a hned se ledy pohnou, no to je mi ale náhodička. Takováhle „justice on demand“ je pro náš geopolitický prostor samozřejmě typická víceméně odjakživa, ale v poslední době se to prudce zhoršilo, a pokud D-FENS někdy před dvaceti lety psal o ČR jako o banánové republice, tak fakt nevím, co jsme nyní.
To se pletes … dneska jdou insolvencni spravci po dluznicich fakt tvrde, a pokud nekdo zatajuje prijmy, navic ma firmu co mu plati minimalni vyplatu na adrese sveho bydliste, ale tvrdis, ze neni tvoje :) je to jasne, ne? Navic, kdyz z toho duvodu, neumorujes adekvatne svuj dluh … ale na tohohle mrdku samozrejme udani prislo, vsak musi byt v te slozce volne ke stazeni … ja ale tusim, ze to hlavni, co se na nej chysta, nebude z tohohle legalniho ranku … ale ze bude s Psenakem, nekde v lese 14 dni zavrenej, posranej od hlavy k pate, v nejake opustene chate :)
To je podle mě celkem solidní shrnutí…
to Nitus
Vidím v tom kombinaci několika faktorů:
a) mnoho psů zajícova smrt
b) ta informace, že takto dostává a rozděluje peníze se prostě stala známou už velké skupině lidí a (teď budu spekulovat) si někdo pustil hubu na špacír
c) nikdo nemá rád, pokud z něj druhý už dělá vyloženě hlupáka a může to následně ohrozit jeho „živobytí“ (tím narážím na insolvenční řízení)
d) většina lidí už neskousne, když začnete do problému zatahovat i děti dotyčného (i když je to tzv. dezolát)
e) každý formát se za čas okouká.
Jinak to sdělení MSP ohledně Revolut Bank UAB je z dubna 2025. Jak byly dotazy na tuto banku řešeny předtím, nevím.
Pokusy a upozornění šly na (nejen) IS už dříve. To si můžete dohledat. Ovšem bez valného úspěchu.
To, že státní moc pracuje často velice podivně, zjistí každý, jakmile s ní něco začne řešit. Článků, reportáží atd. něúrekom.
A třeba by bylo se zajímavé ptát, proč na poslední schůzi věřitelů nebyl nikdo za „stát“. Dluhy vůči MSP, FÚ, ČSSZ, VZP atd. Jednomu člověku dají plnou moc a ten tam přijde hájit v podstatě peníze nás občanů.
PS. pojisteni na pokuty ti curaci stale provozuji …. :) ale uz ho tolik nepropaguji verejne.
Teď mají virtuálního provozovatele.
ta Revolut banka je ted nove fullblown UK Banka a ta se muze na evropskou spolupraci vysrat. Jinak Revolut je AML a KYC takze napraska financaku vse vcetne toho, kde presne platite kartou pro potreby danove rezidence
Trump Always Chickens Out.