…….“Zvolili jste destruktivního lůzra. „………..
Tak to si vyprošuju!!!
Já idioty, exibicionisty, klauny, psychopaty a zmrdy nevolím kurva!!
Bohužel mi tím vzniká volební problém, bo na potenciálně výživnejch pozicích všech kandidátek hrajou tyhle individua těžkou přesilovku, povětšinou akcelerovanou šílenýma programama a eště šílenějšíma blábolama nekompetentních partajních ÚV, jejich ideologů a jejich vůdců (řídících důstojníků).
servisdok
Že je to vymaštěná guma, to se přece vědělo už před volbou – stačilo přečíst si jeho CV.
Potom ale všichni, kdo vymaštěnou gumu volili, jsou sami vymaštěnci. Sorry, ale nic jiného mi z toho nevychází.
To další jeho chování (ošatné pro údajnou první dámu apod.) jen potvrzuje inteligenci jeho voličů. Nebo voliček, to je ostatně jedno – byť si myslím, že převážně jej volily vyhaslé dělohy a vyschlé vagíny.
JaFo
V prvním kole jsem volil Baštu a ve druhém nebyl žádný volitelný kandidát.
Po té genocidě s COVID injekcema byl Babiš pro mě nevolitelný. Měl jít do kriminálu a ne do vlády. Volba mezi Babišem a rozvědčíkem bylo něco jako volba mezi morem a leprou.
Rozvědčíka by mohla překonat blbostí jenom Blbuše.
Jaké genocidě?
Bylo to dobrovolné.
Nikdo nikomu nedržel pistol u hlavy.
Vyhláška (nařízení) není zákon.
Byl to psychotest národa.
První vlna budiž, nikdo nevěděl.
Druhá už byla jasná.
Následující vlny až do února 2022 bylo jen zrcadlo poslušnosti stáda.
Pak se rozjela nová hra.
Petr007
zrcadlo poslušnosti stáda….. Ano, o tom to vše bylo.
Já si myslím, že PePa je geniální marketingový produkt. Když to nevyšlo posledně s aparátčíkem s falešnými brýlemi a megerozní manželkou, tak vybrali ušlechtile vypadajícího veterána s bradkou. To, že je to naprostý blb, se ukázalo až po volbách. Proto má k ruce člověka, který se ho snaží korigovat. Jenže to nejde 24/7…Když je potřeba promyslet, jak dál, posadí PePu na motorku a na týden ho uklidí.
princdrson
mno, po volbách. Vzpomínám, jak v kampani MoravcoPrávní sračkomet vysílal rozhovor s gumou a nadhazovačem na schodech Národního Muzea? Párkrát tam gumák ujel mimo scénář a začal vyjevovat svou mysl. Nadhazovač se našeptávadlem vždy zastavil výron kandidáta, ale i to stačilo, aby si volič udělal jasno.
„Klaus. Ten neměl vůbec problém.“
Pokus o ftip? :-D
leon
Neměl. Tím problémem byl on sám.
corona
„Do francouzského sektoru dělali občas výpady chorvatské kriminální bandy, které velmi brutálně vraždily místní Srby. Když tam jedno takové komando překročilo hranici, Srbové chtěli zakročit. Francouzi, zřejmě motivováni snahou předejít konfliktu, srbské jednotce zabránili v dalším pohybu do prostoru přepadu. Část srbského konvoje v počtu dvou vozů projela. Zbytek byl Francouzi zablokován a vyjednával, aby směl pokračovat dál. Mezitím se ale první dvě vozidla dostala v kopcích do léčky a Chorvati v ní dost brutálně povraždili 23 Srbů. Srbové pak vyskládali Francouzům 23 hrobů hned vedle jejich kempu, aby jim den co den připomínaly, co udělali. Toto je vaše práce, protože jste nám neumožnili jim pomoci. Situace tím eskalovala. Proto zablokovali Francouze při protiofenzivě, protože je považovali za nepřátelskou jednotkou.“
A co jste v té době dělal Vy?
Pozorně sledoval Vašíka Havla, dělal si zápisky a chodil k volbám? :-D
truhlik
na prvy pohlad nevinny rozhovor, ale je to zlata bana, vidiet, ze kontrarozvedcik ani vtedy este nevysiel z cviku ako zmiast nepriatela a odznacek na drahej fracek nedostal od Uncle Sama len tak
LN: V generálských kruzích jsem zaslechl, že objíždíte Česko a učíte se oblasti, kterým jste se jako voják tolik nevěnoval. Je to předzvěst prezidentské kandidatury v roce 2023?
Prezidentcik: Mnohokrát jsem řekl, že takové ambice nemám.
corona
truhlik:
Byl již tehdy připravován. Marketingových figurek se chystalo víc, jak ukazuje tenhle film:
Zveřejňovaný spor prezidenta s ministrem zahraničí opravdu připomíná dupání nožičkou a ne projev státníka.
Nicméně, D-Fensi, strašně vám závidím. Taky bych chtěl žít ve státě, kde 2% HDP je 12% státního rozpočtu, tudíž (trojčlenkou :-)) státní rozpočet prožírá 16% HDP.
Bohužel, skutečnost v ČR je poněkud horší. Jen státní rozpočet prožere víc než třetinu HDP, při započtení všech veřejných výdajů (včetně ZP – trochu socanský odkaz na ty vaše Elišky a Aničky) se dostaneme na čísla kolem 45% HDP.
O tom, že základní předpoklad konzistence v rámci státu je to, že nová vláda přebírá i závazky staré vlády a že principem zastupitelské demokracie je to, že zvolený parlament nakládá se státním rozpočtem navzdory tomu, že pravý libertarián nesouhlasí vůbec s obíračkou a jiný si přeje meče překovat v pluhy, nemluvě.
Tenhle web neuvěřitelně pustne. Špatně zdrojované nebo úplně debilní články, podobná diskuse, kde se překřikují výtvory AI, jednorozměrní diskutující opakující stále stejné téma a úplní blázni. Výjimkám budiž čest.
Já vím, nečtěte to. Ale je to škoda.
Pan_tofel
Amen
prochor
když nová vláda musí plnit hovadiny vlády předchozí, tak nač volby?
Jihočech Honza
Protože tak to v liberální demokracii chodí. Evropská komise to stejně ví nejlíp.
Tak su schvalne zvedave, jak budou libtardi, zarazeni do brusele, plnit smlouvu s Rosatomem stran Paks II :-)
Sysop
Inu, to je krucialni otazka. K cemu vlastne volby.
Volbama totiz vlada dostava mandat bez zavazku a zodpovednosti. Kdyz nekoho zplnomocnim na prevod meho auta a on ho namisto toho nekomu jinemu proda a sam shrabne prachy, tak pry je to podvod a v rozporu se zplnomocnenim.
Kdyz ale nekoho zplnomocnim k memu zastupovani ve state, pak ten si muze naprosto delat co chce, nemusi plnit vlastno volebni program, na zaklade ktereho moje zplnomocneni dostal, naopak by pry mel plnit zavazky predchozi vlady, ktera o svuj mandat prisla a podvod to pry neni a nikdo za nic neruci.
Takze volby skutecne nemaji zadny racionalni smysl. Je to jen divadlo bez smyslu pro volice.
Jihočech Honza
Cynik říká, že volby nekrvavým způsobem určují, která strana by vyhrála v případné občasnké válce. Takže tak beze smyslu zase nejsou.
Dissenter
Tobě někdo hacknul nick?
Volby do parlamentu (stvoření vlády) je něco na způsob hlasování na valné hromadě o představenstvu akciovky nebo ještě spíše volby předsednictva společenství vlastníků. Jasně, že mohou konat všelijaké kroky, ale jsou vázáni smlouvami a rozhodnutími, které učinili jejich předchůdci, a to více, než – v ČR dosti pofidérním (zleva doprava, tady si nemá opo/koa co vyčítat) – volebním programem.
Dovedeš si představit, že by to bylo obráceně a každé 3 nebo 4 roky by se anulovaly všechny smluvní vztahy? :-)
Jihočech Honza
Všechny ne, jen ty, které přestaly být výhodné.
Dissenter
Což každá ze smluvních stran vždycky vidí stejně, že… (fakt si tu připadám jak v pomocný škole)
Alan.Cox
USA si s tím nelámou hlavu. Jimi podepsané smlouvy musí dodržovat pouze protistrana, USA ne.
Sysop
Ja myslim, ze hodne by jich slo udelat na dobu urcitou s naslednou opci prolongace.
V podnikani si to umim predstavit, bez problemu.
Dissenter
Jo, živě si představuju, jak každá ze zemí sedmadvacítky (EU) jednou za 4 roky vyjednává novou podobu smluv, podle toho, jak se která politická reprezentace vyspí, Francie a Itálie každoročně.
Teď je to jeden velký bordel, jak by to vypadalo pak? :-)
Sysop
No, s Ruskem se napriklad delaly smlouvy na dodavky plynu na 15 let a Brusel nas presvedcila, ze je to spatne a ze je potreba tyhle dlouhe smlouvy zrusit. Tak kdyz to jde s plynem a je to v nas prospech, tak proc by to nemelo jit i s jinyma vecma?
Uplne by postacilo, kdyby se smlouvy na dobu urcitou delaly tam, kde to opravdu jde. A ono to jde, ne ze ne. Prave proto jsme v takove prdeli, ze kdyz nekdo neco dokurvi, neni mozne to jednoduse napravit. Je to ostatne zakladni model EU (zcela zretelne to popsal Druncker).
Neni nutne to prehanet a bavit se o nejakem vyspani. Ctyri roky snad nikdo nechrape, krome Bendy teda.
Ted je v tom sice mozna naoko Ordnung, ovsem pro ty, kterym to vyhovuje. Je to takovej model ‚benzinka‘. Cena nahoru jde okamzite, i kdyz jeste v nadrzich je nafta za starou cenu, ale dolu cena klesa celou vecnost, i kdyz v nadrzich uz je nafta nova, levna. Taky benzinkari rikaji, ze to jinak nejde. Asi je potreba se neptat benzinkaru.
Teď to byl takovej zajímavej paradoks, zmrdi nenažraní ty regulovaný položky zlevnili hned, dokonce místama po šedoš-kačku níž jak vono (!), aspoň na den, dva. Vedle toho úplně to samý, akorát s přídavkem ml/l aditiva, nadále stojí hrubě pře padesát vočí. To toho teda kurva prodajou, dyž ai ten VIF v malým balení vychází tak na kačku/ml :D
Sysop
Nov Risi to je jeste o level dal. Na totemu mas nejaky ceny, ale u pistole vyssi. Typicky Shell. Abys mel ceny jako na totemu, musis mit jejich appku. To se ale bezne nedozvis, leda az zacnej resit, proc nesedi ceny, pokud si toho vsimnes. Taky dobra vymrdavka.
Ted je to tak, ze ceskej benzin s danema vyjde prakticky stejne draho, jako nemeckej bez DPH, takze nas financni mi dal zelenou, at s DKV tankuju i v Cesku.
Chabý příměr s valnou hromadou či SVJ.
Ti se mohou kdykoliv sejít a vedení změnit pokud se jim něco nelíbí.
Voliči mohou leda tak 4 roky čekat.
K čemu je přímá volba prezidenta, když se nemůže ani odvolat a je trestně nepostižitelný?
leon
Co se divíš výsledkům voleb (ukázkovou je Praha), když většina národa má vymyté mozky tak dočista, že i když sledují zločinnost „hodnotového“ Západu v přímém přenosu,
tak to jejich názor na „úžasný“ „báječný“ „demokratický“ kapitalismus nezmění.
Až tak mimo to není, 12% státního rozpočtu je cca 2,5% HDP. Což by PePa vzhledem ke svým sponzorům moc rád. Vláda to ovšem tlačí někam k 1,7% HDP. Pokud už se to tak poměřuje, nemá smysl do toho tahat další veřejné výdaje, státní rozpočet a výše HDP jsou jasně definované veličiny.
Dissenter
Pokud byl míněn čistě státní rozpočet, nebylo třeba zmiňovat tklivě nemocná děvčátka a rozzlobeně naši-tedy-českou televizi, neboť výdaje na obojí v něm započteny nejsou.
Možná víc než nepřesnosti po stránce financí mi vadí ta umanutost – tomu, za koho kopeme, promineme absolutně cokoliv. Nepřítel i babičce na přechodu pomáhá jen proto, aby jí čórnul šrajtofli.
shifty
Vytrhuješ trošku z kontextu.
S tímhle –
budou utrácet například „za obranu“, tedy nakupovat předražené zastaralé zbraně pro války, co se konaly před 40 lety a už se nikdy konat nebudou
lze jedině do puntíku naprosto souhlasit. To se nezmínili další 100 milionů vyházený za naprostý píčoviny, například slavné polní kuchyně a tak dále.
A na nějaký závazky opravdu většina národa i dle voleb sere. Doprdele neni to tak dávno, co jsme se tomu smáli a mysleli si, že věci typu „závazky“ jsou nenávratně pryč… a vono to vyhodíš dveřma a přileze to zase voknem. Ať si prezident klidně do roztrhání těla kope za opozici, ale ta volby jasně prohrála a většinu národa opravdu nezastupuje. Hlavně že maj plnou hubu demokracie.
Dissenter
Vůbec ne. Kdyby předmětem článku bylo, že se utrácí za špatný zbraně a místo toho by bylo vhodnější nakupovat X, neřeknu ani ň. Dokonce si myslím, že je to pravda.
Závazky (smlouvy – někdo si někdy myslel, že smlouvy přestanou platit?) státu se neřídí tím, co si přeje většina národa a již uzavřené závazky kupodivu nelze jednostranně změnit, jak si všeholid přeje.
Prezident zastupuje větší část národa než Babiš, měřeno hlasy. :-) Ale to je v tomto kontextu úplně jedno.
shifty
My jsme podepsali něco o tom kolik budeme dávat na armádu? Já o žádný smlouvě nevím.
poněkud nevidím, že by měl jakkoliv rozhodovat o nějakých výdajích, o tom co bude dělat jakékoliv ministerstvo. To je v tomto kontextu naopak velmi podstatné.
Dissenter
Ano, na summitu NATO ve Walesu v roce 2014. Tento cíl měl být splněn do deseti let, tedy do roku 2024 a plnit jsme to začali až nedávno. :-)
shifty
Ale 2 procenta + – splníme v pohodě. Tady se řve o úplně jinejch číslech.
V pohodě zrovna ne, viz linkovaný graf. Z Visegrádu jsme na tom v podstatě nejhůř.
A to už vůbec nemluvím o tom, že jsme se v Haagu v r. 2025 zavázali ke zvýšení obranných výdajů členských zemí na 3,5 procenta přímo na obranu a 1,5 procenta na širší výdaje (dálnice, železnice, využitelné i pro armádu, apod).
Nevim co ste za čuráky, ale dyž ste se k nečemu zavázali, tak cálujte. Já sem se rozhodně k ničemu nezavázal, tak táhni do prdele z mojí šrajtofle, svině svinutá!!!
Chodíte k volbám?
Pokud ano, tak se obraťte na senátora a poslance.
Pokud ne, tak se k tomu nevyjadřujte.
Nadáváním v diskusích nic nevyřešíte.
Dissenter
Doporučuju se doučit občanskou nauku pro ZŠ.
shifty
A nebylo by lepší, než vymejšlet závazky v procentech HDP, což je takový řekněme dost gumový a dost to smrdí rozkrádáním a rozhazováním peněz za nesmysly, začít zbrojit v realitě naší republiky a armády? Jako já chápu, že je to sci – fi, ale vyhazovat 100ky miliard kvůli nějakejm gumovejm závazkům se mi nelíbí a podporovat to nehodlám…
a další asi tisíce… ze všech stran a názorových spekter… prostě díra doprdele totiž na prachy a ty tam chceš jen tak mýrnix týrnix házet 3x tolik… to není moc chytré.
Dissenter
Lepší by to nebylo, protože poměřování zbrojních výdajů vůči HDP nám jako ČR umožňuje se podílet méně v rámci zemí NATO, ale tady se bavíme o tom, v jaké jsme reálně situaci a jaké závazky ČR uzavřela. Ano, může je zkusit změnit, třeba i z NATO vystoupit, ale pokud nerezignujeme na obranu úplně, každé jiné řešení včetně neutrality bude dražší.
S argumenty ohledně neuvážených nákupů zbraní a jejich kritikou obecně souhlasím (viz již Dissenter 18.4.2026 v 19:22), konkrétně kauzy neznám, takže k jednotlivostem stanovisko nezaujmu.
Babiše nemusím (zejména protože je moc nalevo), ale tohle se zdá, že dělá dobře. Ďábel může být v detailech.
Arnold J Rimmer
Ne že „může být“ ale stoprocentně je.
Ani tu kravinu nemusím otevírat, určitě si Francouzi kvůli nám vytrhnou nohy z prdele když se něco vyhrotí. Už to vidim v živejch barvách. „Musíme na rusáky naházet atromovky protože a anihilovali zatáčku u Vídně“
Lepší fór už dneska neuvidim. Jít do války bez Francie je jako jít na lov medvěda bez xylofonu.
Kuchyně za 66 míčů… kolik jich asi na Ukrajině maj…. navíc je ještě nikdo neviděl a to měly bejt hotový v roce 2024. Ale tak hlavně tam naházet víc peněz, do týhle černý díry..
odhad ceny je cca 3,5 milionů, pro armádu bratru za sympatických 18,5 :-) A to se vyplatí a jen houšť.. a samozřejmě bez jakkékoliv odpovědnosti, že?
ať táhnou dopíče, nakoupit drony, děla a výbavu pro pěchotu a nazdar.
Já nemluvím o neutralitě, ale o tom, že většina těch zakázek jsou průsery na prachy a víceméně je to k ničemu.. že budem kverulovat s rozpočtem nás fakt z Nato nevyhodí a nijak to nic neovlivní. Minulá vláda nalezla všem doprdele až po kotníky a pak jsme například u volby eurokomisaře viděli, k čemu to bylo. V reálu maj stejně lepší pozici ti, co hlavně táhnou s Amíkama a co se nebojí si občas postavit hlavu.
Čekal bych dramaticky větší ohlas po zkušenostech z Ukrajiny – drony, drony, drony, dělostřelectvo, mobilní zdravotnictví atd…těch věcí co denně vidíme tam na frontě (kort s naší aktivitou ohledně pomoci Ukrajině), je přece mraky a já to nikde nevidím, neslyším, nečtu.
Jediný co vidím je vyhazování peněz za věci, který nám v budoucím konfliktu na 95% nebudou v podstatě k ničemu.
shifty
Bylo pod Dissenter 19.4.2026 v 13:49, zkurvený řazení
Dissenter
shifty 19.4.2026 v 15:18
To v podstatě souhlasím, naše orientace budiž euroatlantická (AJR – vazba na Francii zní možná při znalosti historie legračně, ale provázanost EU je vhodná skrz naskrz).
Mohli bychom se inspirovat od Polska; minimálně v infrastruktuře, obraně a zahraniční politice.
Sysop
My na Polaky nemame. Ostatne nemalo Zidu jsou prave Polaci (vcetne Bibiho). To je uplne jina mentalita. Zensky sice spina, svrab a nestovice, ale chlapi vzdycky premysli, jak si nenechat srat na hlavy. A neco pro to delaji.
My jsme narod linych a zavistivych zvanilu.
Dissenter
Poláci jsou hlavně vlastenci. Ale ne náckové. :-)
Rozdíl hledej v sebevědomí a přiměřeném hodnocení vlastních versus dehonestaci druhých.
Proto píšu, že to, jakou část voličů prezident zastupuje, je jedno. Prezident může jen mluvit, burcovat a inspirovat. Snaží se, není to obratné, o dupání nožičkou jsem psal na začátku.
shifty
Nedělá to dobře. Je to nejhorší prezident co se rozdělování společnosti týče. A to mě na něm vadí úplně nejvíc.
PePa je dosazenou loutkou libtardů reprezentovaných ODS. On opravdu není a ani se nesnaží být prezidentem všech. A má na své straně závislá neobjektivní média.
To nebyl Zeman kdo rozděloval společnost nýbrž závislá neobjektivní média podporující ODS, která ze všech sil okopávala Zemanovi kotníky.
Dissenter
Asi jo, společnost rozděluje. Jenže osobně mám už po krk těch kompromisnických politiků, kteří neustále vyzývají k toleranci a chápání lúzy.
I politice celkově by prospěl obrat k větší jednoznačnosti a agresivitě, podobně jako se snaší Radim Ivan v ODS v pravolevém rozdělení.
Foundryman
Jenže my nejsme USA ani Francie. Pokud se chtěl PePa podílet na rozhodování, měl kandidovat do parlamentu, tam je jednoznačnost na místě. Pezident má být moderátorem, nikoli tvůrcem politiky. PePa se ovšem prezentuje jako poněkud přerostlej Václav Moravec.
Mimochodem, to příjmení Moravec je beztak nějaký prokletý.
Dissenter
Mně jeho aktivismus vyhovuje. Je pravda, že nemá moc prostředků, jak to dotáhnout do konce, takže zůstane u svalnatých řečí, ale aspoň se snaží.
S Moravcem (Václavem) je to podobné; kde se bere představa, že moderátor musí být bez vlastního názoru a ideového zakotvení? Mnohem věrohodnější je, když je dopředu jasné, jakou pozici zastává osobně.
asi vod toho, že má byt NEZÁVISLEJ a VOBJEKTIVNÍ, což se jaksi neslučuje s tím být libtardská kurva co štěká na kohokoli s trochu jiným názorem
Dissenter
Behe: O objektivitu se může snažit, ale žádný moderátor není nezávislý. Každého determinuje jeho život, názorová paradigmata. Mnohem lepší je, aby veřejně vystupující osoba transparentně řekla, jak na tom je.
Štěkat má na všechny, od toho je moderátor, nechat zpovídaného plácat cokoliv a nekonfrontovat ho s blbostmi je neprofesionální.
„že moderátor musí být bez vlastního názoru a ideového zakotvení“
.
Kdyby VM moderoval pořad v české odnoži CNN či TV NOVA, tak ať se klidně chová hybridně jako Půr a parta kolem něj (Datarun).
Ale když si ČT (firma) hraje na veřejnoprávnost, nestrannost a ohání se etickým kodexem…, tak to jaksi hapruje.
.
Jinak by se museli moderátoři v ČT točit minimálně podle počtu partají v PSP ČR.
To by bylo to správné fanklubovství. :-D
Moderátor příznivec politika.
.
A taky by se musela změnit kontrola hospodaření a řízení ČT.
.
Koncesionář je držitel koncese, tedy osoba (fyzická či právnická), která získala úřední povolení k provozování specifické, státem regulované živnosti nebo činnosti. Koncesionář splňuje odborné podmínky pro činnosti jako je ostraha majetku, cestovní kancelář, nebo provozuje infrastrukturu (např. mýto) na základě smlouvy.
.
Kdo tedy drží koncesi ČT, ČRo? Domácnosti? A jak ty domácnosti rozhodují o chodu ČT?
Nebo spíše šéfredaktoři a šéfdramaturgové v ČT?
.
Není to o tom, že těch 150 Kč měsíčně nikoho nezruinuje.
Je to o těch 7 000 000 000 Kč, které by se mohly použít jinde a efektivněji.
Třeba každý rok zmodernizovat 2 až 3 okresní nemocnice, školy, školky, postavit pečovatelské domy pro seniory.
Vývoj celkových příjmů ČT (v mld. Kč). Rozpočet byl dlouhá léta relativně stabilní, k výraznějším skokům dochází až v posledních dvou letech kvůli legislativním změnám.
.
Období / Rok Přibližné roční příjmy Hlavní faktory
2000 – 2004 4,3 – 5,0 mld. Poplatek činil 75 Kč (do r. 2004).
2005 – 2007 5,5 – 6,5 mld. Postupné navyšování poplatku na 100 Kč a později 120 Kč.
2008 – 2023 6,7 – 7,3 mld. Období stagnace: Poplatek zamrzl na 135 Kč na 15 let.
2024 7,49 mld. Poslední rok se starou výší poplatku, čerpání rezerv.
2025 8,5 mld.
.
Celková suma za období 2000–2025: cca 170 – 175 miliard Kč
.
Mno, za to se dalo postavit leccos.
Třeba nový blok jaderné elektrárny, modernizace všech páteřních železničních tratí s napojením na sousední státy.
.
Pro informování občanů stačí ČTK a jeden kanál rozhlasu.
Píše se rok 2026. Rozhodně není potřeba terestrické vysílání pomocí několika multiplexů, aby se vysílali Chalupáři a Stardance.
Vysílat zápasy „pralesní“ ligy zvládne obecní kameraman s připojením na internet.
Když zvládli vysílat online mše z prázdných kostelů, tak nevydím důvod, proč by to nešlo s okresním přeborem cvrnkání kuliček. :-D
Případně se může zápas nahrát, sestříhat a odvysílat ze záznamu.
Platforem je dost. Youtube, Kick, Twitch, Rumble, Facebook, Instagram…
Rozhodně není potřeba přenosový vůz v ceně desítek milionů korun. https://www.e15.cz/byznys/technologie-a-media/ct-koupi-za-82-milionu-dalsi-hdtv-vuz-724609
Dá se pořídit technika z druhé ruky, která zvládá UHD.
Ergo v roce 2020 se přešlo na DVBT-2, ale ČT stále nevysílá v UHD (4K).
Proč? Málo peněz? Ani ten Star Dance nezvládnou ve 4K. :-D
h72
Jsem hrdina, disident, rebel, nejlepší ze všech ……. neplatím to. Alespoň ne napřímo. Neplatím to. Rozvracím to zevnitř. Pokud to bude placené ze státního rozpočtu, jsem v prdeli. Protože to budu platit třeba z DPH, ze všeho.
ygorek
Dissenter 19.4.2026 v 11:18
Podle mého názoru je zásadní rozdíl mezi Moravcem komerční televize a Nemoravcem televize veřejnoprávní.
Moravec je placen podle sledovanosti, které může dosáhnout různými cestami od sebeprezentace po manipulaci s fakty, v některých případech i na hraně morálky či zákona, protože jde o uplatnění na trhu.
Nemoravec je placen za poskytování veřejné služby, což výraznou sebeprezentaci a manipulaci s fakty vylučuje. Je placen občany z daně, ať je tato skryta kamkoli a nazývána jakkoli.
Dissenter
Což je řešitelné jen tak, že si pořídíš dva Nemoravce, každého z jednoho pólu názorového spektra. V politice, kde každý něčemu fandí (či většina spíš opačně, fandí proti něčemu), nenajdeš objektivního člověka. Náš Moravec svou názorovou (a nakonec i sexuální) orientaci přiznal, což je imho maximum možného.
Osobně jsem příznivcem privatizace ČT a ČRo, informací z různých názorových a jiných hledisek je i bez ČT/ČRo spousta a beztak ani dnes, kdy veřejnoprávní média máme, nepronikají k sluchům plochozemců. Navíc zpravodajství tvoří menšinu, zbytek je úplné vyhazování peněz.
ygorek
Dissenter 19.4.2026 v 14:25
Ne.
Televize veřejné služby se zásadně nemá účastnit politické soutěže.
Dissenter
Nemá. Ale jsme lidé. Každý je něčím determinován a i samotný výběr událostí tím bude ovlivněn. Neexistuje nestrannost.
Proto nemá být žádná televize veřejné služby, mj. i proto, že se neshodneme, co je veřejná služba.
„Náš Moravec…“
.
Jak si to vyložit? Vy patříte do stejné partičky nebo jak? :-D
Kdyby to přiznal v roce 2004, tak pohoda.
Jenže oni si o tom už cvrlikali vrabci na střechách, takže to bylo spíše veřejným tajemstvím.
O vyváženosti v ČT se dalo hovořit možná před 20 lety, ale ne posledních 10 – 15 let co začal do politiky fušovat AB.
Ti méně vnímaví to zaregistrovali až za Covidu a SVO.
Hupert
Dissenter: Jo, ať si Moravec klidně cintá co chce, ale v komerční TV. V tzv. veřejnoprávní TV mě zajímá leda názor ostatních diskutujících, ne moderátorův, ten je i tak z dotazování a způsobu vedení debaty snadno čitelný. Nejen, protože zásadní je už obsazení diskuze, tedy výběr účastníků, jejichž názory se TV snaží ovlivnit diváky.
princdrson
mají společné školitele a sponzory, to zavazuje
Dachsmeister
@shifty
i ve srovnání s Milošem!?
shifty
Vílku máme mediálně pokrytou dokonale a denně vidíme, jak se dneska válka na evropském bojišti vede. Vidí to každej. Tohle je jenom zase obrovský koryto pro spoustu lidí, asi jako ty debilní větrníky, předtím soláry, řepka do biopaliv… tvl dyť je to pořád dokola, to to fakt nevidíš?
Jasně, že se ty prachy rozkradou tak nebo tak, to bych od tebe čekal jako argument víc.
Vidím. Zase – pokud kdokoli napíše, snižme procento veřejných rozpočtů na HDP, budu velmi pro.
Ale pokud už se peníze vyberou, je lepší, aby z nich bylo možno něco vzít zpět za současného alespoň částečného zvýšení domácí energetické produkce (odsácké soláry, společné větrníky, babišova biopaliva) nebo vyzbrojit armádu (optimálně využitím našeho zbrojního průmyslu), než aby se to prožralo a rozdalo sockám.
Dissenter
Jo jinak – jak se válka na evropském bojišti vede? Malý 40-45M stát, který je v podstatě rozvojový a dost zkorumpovaný se statečně už pátý rok brání velmoci a přestože mu utíká do exilu kanonenfutr, fronta se hýbe o stovky metrů.
Nečekal jsem to. Čekal jsem, že bez větší pomoci Západu (a tady se přiznám, že jsem čekal od Západu o hodně víc) Rusko Ukrajinu převálcuje.
Takže se válka vede dost dobře.
shifty
Ta pomoc není a nebyla malá (a to nejde jen o prachy, ty jsou až na prvním místě, ale o ten začátek, rozvědky atd..že to ty ruský geniové nečekali..) a rozhodně je dobře, že je a byla. Rusák se pořád sere kam nemá, dycky to dělal, dělá a dělat bude, a jediný co ho přiobrzdí je, když dostane po tlamě. Taky už se to tam začíná dle všeho drobet vařit.
Ale to je jedno, v tomhle se shodujeme, na rozdíl od vetšiny zdejších proruských trotlů.
Dissenter
Neshodujeme. Pomoc byla poskytnuta téměř jen ekonomická, pozdě, málo, bylo promarněno okno příležitosti Rusko uzbrojit. Jen ty spory kam až může UA s našimi zbraněmi dostřelit… Ukázali jsme slabost a Putin toho využil.
To, že mediální mrdky dokola už pátý rok píšou, jak je Rusko na huntě, je jen směšné. Bohužel se populace dělí na dvě z mého pohledu stejně divné skupiny; jedna tvrdí, že je Rusko slabý a ošklivý agresor, druhá, že je to silný přítel. Realita je taková, že je to pěkně silná a tuhá svině.
Dissenter
Nemluvě o ostudě, že ukrajinská armáda školí armády NATO, jak správně bojovat.
shifty
Silná a tuhá svině měla projet Ukrajinou jako nůž máslem. To se nestalo.
Jihočech Honza
Ovšem nestalo se ani to, že se zaostalé Russssko s HDP Itálie zhroutí nejprve pod sankcemi a pak pod dodávkami západních wunderwaffen. Síly a tuhosti ukázala dost.
Nezapomínej, že na začátku zaútočili s ani ne 200 000 vojáky a dlouho bojovali proti početní převaze. Strašlivě to podcenili, mizerně připravili, podle mne dlouho nevěřili, že nihilismus a nenávist jak na UA, tak na Západě zašel takhle daleko…
shifty
Hranice překročili oni sami, takže se měli lépe připravit, případně tam zcela ideálně vůbec nelézt. Nijak si tím nepomohli.
Jihočech Honza
Měli tam vlézt hned v roce 2014 nebo 15, byl by klid.
A jak moc si pomohli nebo pohoršili, to se teprve uvidí. Krátkodobě jistě ne, ale z dlouhodobého hlediska…
shifty
Jo to asi měli. Proč to neudělali a pak to udělali tak strašně blbě v podstatě všechno, je mi záhadou. Tak či tak bych s tím nesouhlasil.
„Rusák se pořád sere kam nemá“
–
Kam přesně?
Kdy přesně?
Zkuste to srovnat třeba s USA.
Anebo s Viktoriánskou Anglií či Belgií za krále Leopolda II.
Případně s vládou Alfonse V. Portugalského či Manuela I. Portugalského.
Chcete snad srovnávat VVP s Habsburky? https://cs.wikipedia.org/wiki/Habsburkov%C3%A9
:-D
leon
„Rusák se pořád sere kam nemá“
Jsou to výkřiky zfanatizovaných ideologicky zpracovaných asociálů. Něco podobného co pořádalo pogromy na židy za II. světové.
Arnold J Rimmer
Shifty: Klasicky evropská chytrá horákyně. Dost na to aby se UA udrželi ale současně pečlivě dbali aby to bylo málo na výhru.
shifty
to jsou jen spekulace, ale asi jo no .. co se tam doopravdy děje tady v „mediích“ nepíšou.
Co by se mělo dít?
Opotřebovací zákopová válka.
V době, kdy dron doletí desítky kilometrů se bojuje jinak.
Zajímavější je srovnání velikost bojišť RF / UA vs. Izrael / Palestina.
Arnold J Rimmer
shifty: Obě strany lžou jako když Rudý Právo tiskne, dá se věřit jenom prověřenejm zdrojům. Ale celkovej obraz je nesmírně těžký dostat.
Hmm, mě by zajímal pravý opak.
Tedy proč si držet vyjadřování kapitána hvězdné lodi Willflover tak dlouho po pubertě (alespoň ve srovnání s průměrem)?
O češtinu nejde, je to póza, která například v korespondenční diskusi plní svůj účel, tedy výrazné odlišení a jednoznačnou identifikaci osoby. Pokud se pozér smíří s doprovodnou směšností nebo znechucením, je jeho riziko.
Arnold J Rimmer
ygorek: Tahá to voči a nedá se to prakticky rozluštit. I volem lze být poněkud elegantněji.
ygorek
Arnold J Rimmer 19.4.2026 v 14:40
Souhlasím, ale tvůj původní dotaz mířil přece jen trochu jiným směrem.
Arnold J Rimmer
ygorek: To byla jenom taková lehká invektiva, nemůžu nechat beztrestně takovgou kundu řikat mi kundo. Tam nějaká reakce prostě přijde. No a že kdejakej ukroš je na tom s češtinou líp než tahleta kunda, to se taknějak nabízelo.
A dobře mi tak – nedržel jsem se zásady ty jeho výblitky přeskakovat a co je horší – nejenže četl, ale i reagoval. Dělá to i na LEXu. Asi mu přijde vtipný někam vlezt a vysrat se tam hned za dveřma a očekávat že z něj všichni padnou na prdel.
Ta „malá pomoc“ byla – ve stálých cenách – dvakrát větší než lend lease pro SSSR za druhé světové války. Hlavním důvodem pomalého postupu Ruska je, že Rusko válčí tak nějak na půl plynu. Má tam nasazenou tak třetinu armády. Proti státu, který měl na začátku třetinovou populaci.
Já osobně bych nebral Rusko ani jako přítele, ani jako nepřítele. Suverénní země nemají přátele a nepřátele, ale zájmy. Trochu mi není jasné, jaký náš zájem byl naplněn tím, že jsme se odřízli od zdrojů levné energie a zvýšili své zadlužení, abychom prodloužili spor dvou asijských despocií, ale nemusím rozumět všemu.
Přeci, že opět stojíme na té správné straně.
Anebo v té správné… Hm…
Neptejte „nás“ jako občanů.
Ptejte se těch, kteří vydávají pokyny těm, kteří zemi reálně řídí.
Alan.Cox
Abychom ukázali celému světu, že jsme hloupí idioti.
Dissenter 18.4.2026 v 19:34
Nevede. Kdyby Rusáci hned na začátku vybombardovali Ukrajinu takovým způsobem jako Usáci Srbsko, bylo by po válce taky po 14 dnech, protože by NIC nefungovalo.
Ale Putin takový postup evidentně NEZVOLIL.
A jak si vede Ukrajina v jejím statečném boji proti okupantům vidíme především v jejich počtu u nás. :-P
Vy jste to ještě nepochopil?
Terapie psaním.
Některým to pomáhá. :-D
princdrson
za bič a plus. Mám ve svém okolí dost voličů soudruha Pávka, a je smutné sledovat jejich vývoj. Oni už podvědomě pochopili, jaká je PePa svině, a už to nelze zakrýt, jen teď nějak nevědí, jak z toho ven. A argumentují jako idioti. Přímá volba byla skvělý krok, neboť to voliče staví před odpovědnost z následků volby. Je třeba přidat referendum, aby jsme mohli rozhodovat i dalších společných otázkách a nést za to odpovědnost. Mnohým se to nebude líbit.
Jihočech Honza
Perfektní případ liberáoního zblnutí předvedl dneska Neff:
U „uvědomělých“ „zodpovědných“ „inteligentních“ voličů mafiánské ODS žádnou odpovědnost z následků nevidím.
Bohužel nejde udělat aby nesly následky svých špatných rozhodnutí tím, že by se finančně podíleli na škodách způsobených jejich vládou.
To by je snad vyléčilo.
Notor
A kde splácíš ty, za tu vaši vládu?
Latimerie podivna
Proti 2% HDP dlouhodobě vynakládaným na obranu nic nemám, ovšem 3,5% mě přijde už moc. Jenže ty výdaje byly v minulosti nižší než 2% – vždycky bylo a je něco důležitějšího. Je to samozřejmě věcí daného státu, kolik vynaloží na obranu, ovšem pak nevidím důvod, proč by členové NATO měli „v krizi“ pomáhat státu, který na svou obranu kašle tj. vynakládá dlouhodobě méně než ty 2%. Samozřejmě hraje roli i efektivnost vynaložených peněz (pak bychom nejspíše museli vynakládat 2x tolik), jenže na druhou stranu černé pasažéry nemá nikdo rád a stanovit nějakou hranici (podíl výdajů na HDP) považuji za dobrou, dokud někdo nevymyslí něco lepšího. Mohli by se dohodnout třeba na pravidlu, že kdo bude mít průměr výdajů na obranu za posledních 10 let menší než 2% HDP (nebude se počítat zpětně) bude vykopnut z NATO. To by mě příšlo fér.
Jinak tu snahu PePy dostat se na summit stůj co stůj považuji za dost směšnou.
Varšavská smlouva dávno neexistuje, takže ani tadle kurvárna nemá žádný opodstatnění k existenci minimálně 30 let. Nevim, co se v tom všici furt nimrajou.
Už aby Trumpeta ten cirkus konečně rozpustil a bude, ať si ty svoje agresivní zákeřný útoky na suverénní stády a vraždění jejich vovčanů řešijou sami.
De_Bill
Kurva nazývej věci pravými jmény. Teďkon to není byvší Varšavská smlouva, ale pakt. A co bylo paktem NATO, to je teď obrannou aliancí, víme?
Latimerie podivna
Když se státy domluví, že chtějí založit „obrannou“ alianci, tak z jakého titulu bys jim to zákazal? Je to snad věc těch států jestli chtějí nebo nechtějí vytvořit nějakou vojenskou alianci. Nebo bys chtěl taky zrušit Organizaci Smlouvy o kolektivní bezpečnosti?
Alan.Cox
Teď chce Írán zaloýit svou obrannou alianci. A zdá se, že v USA a Izraeli panuje naprostý nedostatek demokracie a svobodného myšlení.
leon
Bylo by to hezké, kdyby NATO byla opravdu obranná aliance. Jenže není!
De_Bill
Kdo byl někdy na vojně při obraně socialismu proti imperialistickým hrdlořezům pyčo, tak ví, že guma je guma a jako takový je kokot. Bezpáteřní zmrd, který buduje kariéru na mrdání lidí a tak není zvyklej být posílán do píče.
ukatoto ukulele
Líp bych to neřekl
quadra
Guma je gumou v kazdej armade na svete, ale treba uznat, ze vasa kombinacia na hrade (kokot s politruckou) je vyzivna.
corona
quadra:
Vzorový příklad škodlivé gumy. Primitiv, křivák, podlézák, podrazák, bonzák, prospěchář, kariérista. Jeho účast na válečném zločinu jsem uvedl výše…
Videt ho dat SEW, trosku by u mne stoupl v cene. Tak o 1/17.
Dissenter
Čím byla guma, než se stala gumou? A v době, kdy gumou ještě nebyla, ji nadřízené gumy co? :-)
Je sice pravda, že lidé pocházející z vojenského nebo policejního prostředí (a řada učitelů) bývají trochu jednodušší a – řekněme – neschopní zvažovat současně různé příčiny a důsledky věcí a dějů, ale zjevně to neplatí jen pro ně.
…….“Zvolili jste destruktivního lůzra. „………..
Tak to si vyprošuju!!!
Já idioty, exibicionisty, klauny, psychopaty a zmrdy nevolím kurva!!
Bohužel mi tím vzniká volební problém, bo na potenciálně výživnejch pozicích všech kandidátek hrajou tyhle individua těžkou přesilovku, povětšinou akcelerovanou šílenýma programama a eště šílenějšíma blábolama nekompetentních partajních ÚV, jejich ideologů a jejich vůdců (řídících důstojníků).
Že je to vymaštěná guma, to se přece vědělo už před volbou – stačilo přečíst si jeho CV.
Potom ale všichni, kdo vymaštěnou gumu volili, jsou sami vymaštěnci. Sorry, ale nic jiného mi z toho nevychází.
To další jeho chování (ošatné pro údajnou první dámu apod.) jen potvrzuje inteligenci jeho voličů. Nebo voliček, to je ostatně jedno – byť si myslím, že převážně jej volily vyhaslé dělohy a vyschlé vagíny.
V prvním kole jsem volil Baštu a ve druhém nebyl žádný volitelný kandidát.
Po té genocidě s COVID injekcema byl Babiš pro mě nevolitelný. Měl jít do kriminálu a ne do vlády. Volba mezi Babišem a rozvědčíkem bylo něco jako volba mezi morem a leprou.
Rozvědčíka by mohla překonat blbostí jenom Blbuše.
Jaké genocidě?
Bylo to dobrovolné.
Nikdo nikomu nedržel pistol u hlavy.
Vyhláška (nařízení) není zákon.
Byl to psychotest národa.
První vlna budiž, nikdo nevěděl.
Druhá už byla jasná.
Následující vlny až do února 2022 bylo jen zrcadlo poslušnosti stáda.
Pak se rozjela nová hra.
zrcadlo poslušnosti stáda….. Ano, o tom to vše bylo.
Plus sem tam nějaké testy na lidech experimentální šmakuládou.
No a ti voliči tvoří národ.
Žádná velká věda.
Jaký národ tací politici.
To s tím nemá nic.Od té doby, co existuje internet, dokážete prodat komukoliv cokoliv. A těch pár jedinců, co o tom přemýšlí, jsou naprosté minimum
Politici se rekrutují z řad voličů / občanů.
Já si myslím, že PePa je geniální marketingový produkt. Když to nevyšlo posledně s aparátčíkem s falešnými brýlemi a megerozní manželkou, tak vybrali ušlechtile vypadajícího veterána s bradkou. To, že je to naprostý blb, se ukázalo až po volbách. Proto má k ruce člověka, který se ho snaží korigovat. Jenže to nejde 24/7…Když je potřeba promyslet, jak dál, posadí PePu na motorku a na týden ho uklidí.
mno, po volbách. Vzpomínám, jak v kampani MoravcoPrávní sračkomet vysílal rozhovor s gumou a nadhazovačem na schodech Národního Muzea? Párkrát tam gumák ujel mimo scénář a začal vyjevovat svou mysl. Nadhazovač se našeptávadlem vždy zastavil výron kandidáta, ale i to stačilo, aby si volič udělal jasno.
1
2
„Klaus. Ten neměl vůbec problém.“
Pokus o ftip? :-D
Neměl. Tím problémem byl on sám.
„Do francouzského sektoru dělali občas výpady chorvatské kriminální bandy, které velmi brutálně vraždily místní Srby. Když tam jedno takové komando překročilo hranici, Srbové chtěli zakročit. Francouzi, zřejmě motivováni snahou předejít konfliktu, srbské jednotce zabránili v dalším pohybu do prostoru přepadu. Část srbského konvoje v počtu dvou vozů projela. Zbytek byl Francouzi zablokován a vyjednával, aby směl pokračovat dál. Mezitím se ale první dvě vozidla dostala v kopcích do léčky a Chorvati v ní dost brutálně povraždili 23 Srbů. Srbové pak vyskládali Francouzům 23 hrobů hned vedle jejich kempu, aby jim den co den připomínaly, co udělali. Toto je vaše práce, protože jste nám neumožnili jim pomoci. Situace tím eskalovala. Proto zablokovali Francouze při protiofenzivě, protože je považovali za nepřátelskou jednotkou.“
* * * * *
Zdroj: https://www.lidovky.cz/relax/lide/veliteli-ja-ho-smahnu-general-pavel-vzpomina-na-dramaticke-momenty-z-jugoslavie.A190707_150250_lide_ele
– – –
!
A co jste v té době dělal Vy?
Pozorně sledoval Vašíka Havla, dělal si zápisky a chodil k volbám? :-D
na prvy pohlad nevinny rozhovor, ale je to zlata bana, vidiet, ze kontrarozvedcik ani vtedy este nevysiel z cviku ako zmiast nepriatela a odznacek na drahej fracek nedostal od Uncle Sama len tak
LN: V generálských kruzích jsem zaslechl, že objíždíte Česko a učíte se oblasti, kterým jste se jako voják tolik nevěnoval. Je to předzvěst prezidentské kandidatury v roce 2023?
Prezidentcik: Mnohokrát jsem řekl, že takové ambice nemám.
truhlik:
Byl již tehdy připravován. Marketingových figurek se chystalo víc, jak ukazuje tenhle film:
https://www.csfd.cz/film/1132029-prezidentka/prehled/
Zveřejňovaný spor prezidenta s ministrem zahraničí opravdu připomíná dupání nožičkou a ne projev státníka.
Nicméně, D-Fensi, strašně vám závidím. Taky bych chtěl žít ve státě, kde 2% HDP je 12% státního rozpočtu, tudíž (trojčlenkou :-)) státní rozpočet prožírá 16% HDP.
Bohužel, skutečnost v ČR je poněkud horší. Jen státní rozpočet prožere víc než třetinu HDP, při započtení všech veřejných výdajů (včetně ZP – trochu socanský odkaz na ty vaše Elišky a Aničky) se dostaneme na čísla kolem 45% HDP.
O tom, že základní předpoklad konzistence v rámci státu je to, že nová vláda přebírá i závazky staré vlády a že principem zastupitelské demokracie je to, že zvolený parlament nakládá se státním rozpočtem navzdory tomu, že pravý libertarián nesouhlasí vůbec s obíračkou a jiný si přeje meče překovat v pluhy, nemluvě.
Tenhle web neuvěřitelně pustne. Špatně zdrojované nebo úplně debilní články, podobná diskuse, kde se překřikují výtvory AI, jednorozměrní diskutující opakující stále stejné téma a úplní blázni. Výjimkám budiž čest.
Já vím, nečtěte to. Ale je to škoda.
Amen
když nová vláda musí plnit hovadiny vlády předchozí, tak nač volby?
Protože tak to v liberální demokracii chodí. Evropská komise to stejně ví nejlíp.
Tak su schvalne zvedave, jak budou libtardi, zarazeni do brusele, plnit smlouvu s Rosatomem stran Paks II :-)
Inu, to je krucialni otazka. K cemu vlastne volby.
Volbama totiz vlada dostava mandat bez zavazku a zodpovednosti. Kdyz nekoho zplnomocnim na prevod meho auta a on ho namisto toho nekomu jinemu proda a sam shrabne prachy, tak pry je to podvod a v rozporu se zplnomocnenim.
Kdyz ale nekoho zplnomocnim k memu zastupovani ve state, pak ten si muze naprosto delat co chce, nemusi plnit vlastno volebni program, na zaklade ktereho moje zplnomocneni dostal, naopak by pry mel plnit zavazky predchozi vlady, ktera o svuj mandat prisla a podvod to pry neni a nikdo za nic neruci.
Takze volby skutecne nemaji zadny racionalni smysl. Je to jen divadlo bez smyslu pro volice.
Cynik říká, že volby nekrvavým způsobem určují, která strana by vyhrála v případné občasnké válce. Takže tak beze smyslu zase nejsou.
Tobě někdo hacknul nick?
Volby do parlamentu (stvoření vlády) je něco na způsob hlasování na valné hromadě o představenstvu akciovky nebo ještě spíše volby předsednictva společenství vlastníků. Jasně, že mohou konat všelijaké kroky, ale jsou vázáni smlouvami a rozhodnutími, které učinili jejich předchůdci, a to více, než – v ČR dosti pofidérním (zleva doprava, tady si nemá opo/koa co vyčítat) – volebním programem.
Dovedeš si představit, že by to bylo obráceně a každé 3 nebo 4 roky by se anulovaly všechny smluvní vztahy? :-)
Všechny ne, jen ty, které přestaly být výhodné.
Což každá ze smluvních stran vždycky vidí stejně, že… (fakt si tu připadám jak v pomocný škole)
USA si s tím nelámou hlavu. Jimi podepsané smlouvy musí dodržovat pouze protistrana, USA ne.
Ja myslim, ze hodne by jich slo udelat na dobu urcitou s naslednou opci prolongace.
V podnikani si to umim predstavit, bez problemu.
Jo, živě si představuju, jak každá ze zemí sedmadvacítky (EU) jednou za 4 roky vyjednává novou podobu smluv, podle toho, jak se která politická reprezentace vyspí, Francie a Itálie každoročně.
Teď je to jeden velký bordel, jak by to vypadalo pak? :-)
No, s Ruskem se napriklad delaly smlouvy na dodavky plynu na 15 let a Brusel nas presvedcila, ze je to spatne a ze je potreba tyhle dlouhe smlouvy zrusit. Tak kdyz to jde s plynem a je to v nas prospech, tak proc by to nemelo jit i s jinyma vecma?
Uplne by postacilo, kdyby se smlouvy na dobu urcitou delaly tam, kde to opravdu jde. A ono to jde, ne ze ne. Prave proto jsme v takove prdeli, ze kdyz nekdo neco dokurvi, neni mozne to jednoduse napravit. Je to ostatne zakladni model EU (zcela zretelne to popsal Druncker).
Neni nutne to prehanet a bavit se o nejakem vyspani. Ctyri roky snad nikdo nechrape, krome Bendy teda.
Ted je v tom sice mozna naoko Ordnung, ovsem pro ty, kterym to vyhovuje. Je to takovej model ‚benzinka‘. Cena nahoru jde okamzite, i kdyz jeste v nadrzich je nafta za starou cenu, ale dolu cena klesa celou vecnost, i kdyz v nadrzich uz je nafta nova, levna. Taky benzinkari rikaji, ze to jinak nejde. Asi je potreba se neptat benzinkaru.
Teď to byl takovej zajímavej paradoks, zmrdi nenažraní ty regulovaný položky zlevnili hned, dokonce místama po šedoš-kačku níž jak vono (!), aspoň na den, dva. Vedle toho úplně to samý, akorát s přídavkem ml/l aditiva, nadále stojí hrubě pře padesát vočí. To toho teda kurva prodajou, dyž ai ten VIF v malým balení vychází tak na kačku/ml :D
Nov Risi to je jeste o level dal. Na totemu mas nejaky ceny, ale u pistole vyssi. Typicky Shell. Abys mel ceny jako na totemu, musis mit jejich appku. To se ale bezne nedozvis, leda az zacnej resit, proc nesedi ceny, pokud si toho vsimnes. Taky dobra vymrdavka.
Ted je to tak, ze ceskej benzin s danema vyjde prakticky stejne draho, jako nemeckej bez DPH, takze nas financni mi dal zelenou, at s DKV tankuju i v Cesku.
Chabý příměr s valnou hromadou či SVJ.
Ti se mohou kdykoliv sejít a vedení změnit pokud se jim něco nelíbí.
Voliči mohou leda tak 4 roky čekat.
K čemu je přímá volba prezidenta, když se nemůže ani odvolat a je trestně nepostižitelný?
Co se divíš výsledkům voleb (ukázkovou je Praha), když většina národa má vymyté mozky tak dočista, že i když sledují zločinnost „hodnotového“ Západu v přímém přenosu,
tak to jejich názor na „úžasný“ „báječný“ „demokratický“ kapitalismus nezmění.
Ale tak žvanit o tom může. :-D
Až tak mimo to není, 12% státního rozpočtu je cca 2,5% HDP. Což by PePa vzhledem ke svým sponzorům moc rád. Vláda to ovšem tlačí někam k 1,7% HDP. Pokud už se to tak poměřuje, nemá smysl do toho tahat další veřejné výdaje, státní rozpočet a výše HDP jsou jasně definované veličiny.
Pokud byl míněn čistě státní rozpočet, nebylo třeba zmiňovat tklivě nemocná děvčátka a rozzlobeně naši-tedy-českou televizi, neboť výdaje na obojí v něm započteny nejsou.
Možná víc než nepřesnosti po stránce financí mi vadí ta umanutost – tomu, za koho kopeme, promineme absolutně cokoliv. Nepřítel i babičce na přechodu pomáhá jen proto, aby jí čórnul šrajtofli.
Vytrhuješ trošku z kontextu.
S tímhle –
budou utrácet například „za obranu“, tedy nakupovat předražené zastaralé zbraně pro války, co se konaly před 40 lety a už se nikdy konat nebudou
lze jedině do puntíku naprosto souhlasit. To se nezmínili další 100 milionů vyházený za naprostý píčoviny, například slavné polní kuchyně a tak dále.
A na nějaký závazky opravdu většina národa i dle voleb sere. Doprdele neni to tak dávno, co jsme se tomu smáli a mysleli si, že věci typu „závazky“ jsou nenávratně pryč… a vono to vyhodíš dveřma a přileze to zase voknem. Ať si prezident klidně do roztrhání těla kope za opozici, ale ta volby jasně prohrála a většinu národa opravdu nezastupuje. Hlavně že maj plnou hubu demokracie.
Vůbec ne. Kdyby předmětem článku bylo, že se utrácí za špatný zbraně a místo toho by bylo vhodnější nakupovat X, neřeknu ani ň. Dokonce si myslím, že je to pravda.
Závazky (smlouvy – někdo si někdy myslel, že smlouvy přestanou platit?) státu se neřídí tím, co si přeje většina národa a již uzavřené závazky kupodivu nelze jednostranně změnit, jak si všeholid přeje.
Prezident zastupuje větší část národa než Babiš, měřeno hlasy. :-) Ale to je v tomto kontextu úplně jedno.
My jsme podepsali něco o tom kolik budeme dávat na armádu? Já o žádný smlouvě nevím.
Prezident – https://www.hrad.cz/cs/prezident-cr/soucasny-prezident-cr/pravomoci-prezidenta
poněkud nevidím, že by měl jakkoliv rozhodovat o nějakých výdajích, o tom co bude dělat jakékoliv ministerstvo. To je v tomto kontextu naopak velmi podstatné.
Ano, na summitu NATO ve Walesu v roce 2014. Tento cíl měl být splněn do deseti let, tedy do roku 2024 a plnit jsme to začali až nedávno. :-)
Ale 2 procenta + – splníme v pohodě. Tady se řve o úplně jinejch číslech.
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-velke-srovnani-polsko-vojensky-vycniva-zbytek-v4-brzdi-politika-i-slabsi-pripravenost-40573948
V pohodě zrovna ne, viz linkovaný graf. Z Visegrádu jsme na tom v podstatě nejhůř.
A to už vůbec nemluvím o tom, že jsme se v Haagu v r. 2025 zavázali ke zvýšení obranných výdajů členských zemí na 3,5 procenta přímo na obranu a 1,5 procenta na širší výdaje (dálnice, železnice, využitelné i pro armádu, apod).
Nevim co ste za čuráky, ale dyž ste se k nečemu zavázali, tak cálujte. Já sem se rozhodně k ničemu nezavázal, tak táhni do prdele z mojí šrajtofle, svině svinutá!!!
Chodíte k volbám?
Pokud ano, tak se obraťte na senátora a poslance.
Pokud ne, tak se k tomu nevyjadřujte.
Nadáváním v diskusích nic nevyřešíte.
Doporučuju se doučit občanskou nauku pro ZŠ.
A nebylo by lepší, než vymejšlet závazky v procentech HDP, což je takový řekněme dost gumový a dost to smrdí rozkrádáním a rozhazováním peněz za nesmysly, začít zbrojit v realitě naší republiky a armády? Jako já chápu, že je to sci – fi, ale vyhazovat 100ky miliard kvůli nějakejm gumovejm závazkům se mi nelíbí a podporovat to nehodlám…
https://www.kverulant.org/article/armadni-nakupy-miliardy-bez-odpovednosti-a-ignorovani-zaveru-nku/
prostě je to jenom rozkrádačka, to radši ať to nahážou důchodcům..
https://medium.seznam.cz/clanek/legendarni-medved-ministerstvo-obrany-celi-kritice-za-predrazene-zakazky-kontejnery-s-toaletami-za-miliony-152033
https://hlidacipes.org/zpackane-armadni-zakazky-za-80-miliard-lobbing-a-korupce-ci-neschopnost-a-nezajem/
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/stovky-milionu-korun-za-nekvalitni-boty-pro-vojaky-stat-neziska-zalobci-pripad_2508301345_pik
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-modernizace-tanku-t-72-selhala-jsou-nefunkcni-a-ukrajina-je-nedostane-40551377
a další asi tisíce… ze všech stran a názorových spekter… prostě díra doprdele totiž na prachy a ty tam chceš jen tak mýrnix týrnix házet 3x tolik… to není moc chytré.
Lepší by to nebylo, protože poměřování zbrojních výdajů vůči HDP nám jako ČR umožňuje se podílet méně v rámci zemí NATO, ale tady se bavíme o tom, v jaké jsme reálně situaci a jaké závazky ČR uzavřela. Ano, může je zkusit změnit, třeba i z NATO vystoupit, ale pokud nerezignujeme na obranu úplně, každé jiné řešení včetně neutrality bude dražší.
S argumenty ohledně neuvážených nákupů zbraní a jejich kritikou obecně souhlasím (viz již Dissenter 18.4.2026 v 19:22), konkrétně kauzy neznám, takže k jednotlivostem stanovisko nezaujmu.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/babis-se-chce-zapojit-do-macronovy-iniciativy-jaderneho-destniku.A260419_122359_domaci_aoc
Babiše nemusím (zejména protože je moc nalevo), ale tohle se zdá, že dělá dobře. Ďábel může být v detailech.
Ne že „může být“ ale stoprocentně je.
Ani tu kravinu nemusím otevírat, určitě si Francouzi kvůli nám vytrhnou nohy z prdele když se něco vyhrotí. Už to vidim v živejch barvách. „Musíme na rusáky naházet atromovky protože a anihilovali zatáčku u Vídně“
Lepší fór už dneska neuvidim. Jít do války bez Francie je jako jít na lov medvěda bez xylofonu.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-polni-kuchyne-za-66-milionu-po-dvou-tydnech-ministerstvo-priznalo-ze-ji-nema-277141
Kuchyně za 66 míčů… kolik jich asi na Ukrajině maj…. navíc je ještě nikdo neviděl a to měly bejt hotový v roce 2024. Ale tak hlavně tam naházet víc peněz, do týhle černý díry..
odhad ceny je cca 3,5 milionů, pro armádu bratru za sympatických 18,5 :-) A to se vyplatí a jen houšť.. a samozřejmě bez jakkékoliv odpovědnosti, že?
ať táhnou dopíče, nakoupit drony, děla a výbavu pro pěchotu a nazdar.
A čemu to jako pomůže?
Studená válka 2.0?
Já nemluvím o neutralitě, ale o tom, že většina těch zakázek jsou průsery na prachy a víceméně je to k ničemu.. že budem kverulovat s rozpočtem nás fakt z Nato nevyhodí a nijak to nic neovlivní. Minulá vláda nalezla všem doprdele až po kotníky a pak jsme například u volby eurokomisaře viděli, k čemu to bylo. V reálu maj stejně lepší pozici ti, co hlavně táhnou s Amíkama a co se nebojí si občas postavit hlavu.
Čekal bych dramaticky větší ohlas po zkušenostech z Ukrajiny – drony, drony, drony, dělostřelectvo, mobilní zdravotnictví atd…těch věcí co denně vidíme tam na frontě (kort s naší aktivitou ohledně pomoci Ukrajině), je přece mraky a já to nikde nevidím, neslyším, nečtu.
Jediný co vidím je vyhazování peněz za věci, který nám v budoucím konfliktu na 95% nebudou v podstatě k ničemu.
Bylo pod Dissenter 19.4.2026 v 13:49, zkurvený řazení
shifty 19.4.2026 v 15:18
To v podstatě souhlasím, naše orientace budiž euroatlantická (AJR – vazba na Francii zní možná při znalosti historie legračně, ale provázanost EU je vhodná skrz naskrz).
Mohli bychom se inspirovat od Polska; minimálně v infrastruktuře, obraně a zahraniční politice.
My na Polaky nemame. Ostatne nemalo Zidu jsou prave Polaci (vcetne Bibiho). To je uplne jina mentalita. Zensky sice spina, svrab a nestovice, ale chlapi vzdycky premysli, jak si nenechat srat na hlavy. A neco pro to delaji.
My jsme narod linych a zavistivych zvanilu.
Poláci jsou hlavně vlastenci. Ale ne náckové. :-)
Rozdíl hledej v sebevědomí a přiměřeném hodnocení vlastních versus dehonestaci druhých.
Já tady taky jeden odkaz přidám…
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kauzy-nakup-dronu-co-nikdy-neprisly-resi-policie-firma-vzala-miliony-a-zkrachovala-299354
Proto píšu, že to, jakou část voličů prezident zastupuje, je jedno. Prezident může jen mluvit, burcovat a inspirovat. Snaží se, není to obratné, o dupání nožičkou jsem psal na začátku.
Nedělá to dobře. Je to nejhorší prezident co se rozdělování společnosti týče. A to mě na něm vadí úplně nejvíc.
Zeman se taky snažil seš mu síly stačily.
PePa je dosazenou loutkou libtardů reprezentovaných ODS. On opravdu není a ani se nesnaží být prezidentem všech. A má na své straně závislá neobjektivní média.
To nebyl Zeman kdo rozděloval společnost nýbrž závislá neobjektivní média podporující ODS, která ze všech sil okopávala Zemanovi kotníky.
Asi jo, společnost rozděluje. Jenže osobně mám už po krk těch kompromisnických politiků, kteří neustále vyzývají k toleranci a chápání lúzy.
I politice celkově by prospěl obrat k větší jednoznačnosti a agresivitě, podobně jako se snaší Radim Ivan v ODS v pravolevém rozdělení.
Jenže my nejsme USA ani Francie. Pokud se chtěl PePa podílet na rozhodování, měl kandidovat do parlamentu, tam je jednoznačnost na místě. Pezident má být moderátorem, nikoli tvůrcem politiky. PePa se ovšem prezentuje jako poněkud přerostlej Václav Moravec.
Mimochodem, to příjmení Moravec je beztak nějaký prokletý.
Mně jeho aktivismus vyhovuje. Je pravda, že nemá moc prostředků, jak to dotáhnout do konce, takže zůstane u svalnatých řečí, ale aspoň se snaží.
S Moravcem (Václavem) je to podobné; kde se bere představa, že moderátor musí být bez vlastního názoru a ideového zakotvení? Mnohem věrohodnější je, když je dopředu jasné, jakou pozici zastává osobně.
Dissenter
19.4.2026 v 11:18
asi vod toho, že má byt NEZÁVISLEJ a VOBJEKTIVNÍ, což se jaksi neslučuje s tím být libtardská kurva co štěká na kohokoli s trochu jiným názorem
Behe: O objektivitu se může snažit, ale žádný moderátor není nezávislý. Každého determinuje jeho život, názorová paradigmata. Mnohem lepší je, aby veřejně vystupující osoba transparentně řekla, jak na tom je.
Štěkat má na všechny, od toho je moderátor, nechat zpovídaného plácat cokoliv a nekonfrontovat ho s blbostmi je neprofesionální.
„že moderátor musí být bez vlastního názoru a ideového zakotvení“
.
Kdyby VM moderoval pořad v české odnoži CNN či TV NOVA, tak ať se klidně chová hybridně jako Půr a parta kolem něj (Datarun).
Ale když si ČT (firma) hraje na veřejnoprávnost, nestrannost a ohání se etickým kodexem…, tak to jaksi hapruje.
.
Jinak by se museli moderátoři v ČT točit minimálně podle počtu partají v PSP ČR.
To by bylo to správné fanklubovství. :-D
Moderátor příznivec politika.
.
A taky by se musela změnit kontrola hospodaření a řízení ČT.
.
Koncesionář je držitel koncese, tedy osoba (fyzická či právnická), která získala úřední povolení k provozování specifické, státem regulované živnosti nebo činnosti. Koncesionář splňuje odborné podmínky pro činnosti jako je ostraha majetku, cestovní kancelář, nebo provozuje infrastrukturu (např. mýto) na základě smlouvy.
.
Kdo tedy drží koncesi ČT, ČRo? Domácnosti? A jak ty domácnosti rozhodují o chodu ČT?
Nebo spíše šéfredaktoři a šéfdramaturgové v ČT?
.
Není to o tom, že těch 150 Kč měsíčně nikoho nezruinuje.
Je to o těch 7 000 000 000 Kč, které by se mohly použít jinde a efektivněji.
Třeba každý rok zmodernizovat 2 až 3 okresní nemocnice, školy, školky, postavit pečovatelské domy pro seniory.
Vývoj celkových příjmů ČT (v mld. Kč). Rozpočet byl dlouhá léta relativně stabilní, k výraznějším skokům dochází až v posledních dvou letech kvůli legislativním změnám.
.
Období / Rok Přibližné roční příjmy Hlavní faktory
2000 – 2004 4,3 – 5,0 mld. Poplatek činil 75 Kč (do r. 2004).
2005 – 2007 5,5 – 6,5 mld. Postupné navyšování poplatku na 100 Kč a později 120 Kč.
2008 – 2023 6,7 – 7,3 mld. Období stagnace: Poplatek zamrzl na 135 Kč na 15 let.
2024 7,49 mld. Poslední rok se starou výší poplatku, čerpání rezerv.
2025 8,5 mld.
.
Celková suma za období 2000–2025: cca 170 – 175 miliard Kč
.
Mno, za to se dalo postavit leccos.
Třeba nový blok jaderné elektrárny, modernizace všech páteřních železničních tratí s napojením na sousední státy.
.
Pro informování občanů stačí ČTK a jeden kanál rozhlasu.
Píše se rok 2026. Rozhodně není potřeba terestrické vysílání pomocí několika multiplexů, aby se vysílali Chalupáři a Stardance.
Vysílat zápasy „pralesní“ ligy zvládne obecní kameraman s připojením na internet.
Když zvládli vysílat online mše z prázdných kostelů, tak nevydím důvod, proč by to nešlo s okresním přeborem cvrnkání kuliček. :-D
Případně se může zápas nahrát, sestříhat a odvysílat ze záznamu.
Platforem je dost. Youtube, Kick, Twitch, Rumble, Facebook, Instagram…
Rozhodně není potřeba přenosový vůz v ceně desítek milionů korun.
https://www.e15.cz/byznys/technologie-a-media/ct-koupi-za-82-milionu-dalsi-hdtv-vuz-724609
Dá se pořídit technika z druhé ruky, která zvládá UHD.
Ergo v roce 2020 se přešlo na DVBT-2, ale ČT stále nevysílá v UHD (4K).
Proč? Málo peněz? Ani ten Star Dance nezvládnou ve 4K. :-D
Jsem hrdina, disident, rebel, nejlepší ze všech ……. neplatím to. Alespoň ne napřímo. Neplatím to. Rozvracím to zevnitř. Pokud to bude placené ze státního rozpočtu, jsem v prdeli. Protože to budu platit třeba z DPH, ze všeho.
Dissenter 19.4.2026 v 11:18
Podle mého názoru je zásadní rozdíl mezi Moravcem komerční televize a Nemoravcem televize veřejnoprávní.
Moravec je placen podle sledovanosti, které může dosáhnout různými cestami od sebeprezentace po manipulaci s fakty, v některých případech i na hraně morálky či zákona, protože jde o uplatnění na trhu.
Nemoravec je placen za poskytování veřejné služby, což výraznou sebeprezentaci a manipulaci s fakty vylučuje. Je placen občany z daně, ať je tato skryta kamkoli a nazývána jakkoli.
Což je řešitelné jen tak, že si pořídíš dva Nemoravce, každého z jednoho pólu názorového spektra. V politice, kde každý něčemu fandí (či většina spíš opačně, fandí proti něčemu), nenajdeš objektivního člověka. Náš Moravec svou názorovou (a nakonec i sexuální) orientaci přiznal, což je imho maximum možného.
Osobně jsem příznivcem privatizace ČT a ČRo, informací z různých názorových a jiných hledisek je i bez ČT/ČRo spousta a beztak ani dnes, kdy veřejnoprávní média máme, nepronikají k sluchům plochozemců. Navíc zpravodajství tvoří menšinu, zbytek je úplné vyhazování peněz.
Dissenter 19.4.2026 v 14:25
Ne.
Televize veřejné služby se zásadně nemá účastnit politické soutěže.
Nemá. Ale jsme lidé. Každý je něčím determinován a i samotný výběr událostí tím bude ovlivněn. Neexistuje nestrannost.
Proto nemá být žádná televize veřejné služby, mj. i proto, že se neshodneme, co je veřejná služba.
„Náš Moravec…“
.
Jak si to vyložit? Vy patříte do stejné partičky nebo jak? :-D
Kdyby to přiznal v roce 2004, tak pohoda.
Jenže oni si o tom už cvrlikali vrabci na střechách, takže to bylo spíše veřejným tajemstvím.
O vyváženosti v ČT se dalo hovořit možná před 20 lety, ale ne posledních 10 – 15 let co začal do politiky fušovat AB.
Ti méně vnímaví to zaregistrovali až za Covidu a SVO.
Dissenter: Jo, ať si Moravec klidně cintá co chce, ale v komerční TV. V tzv. veřejnoprávní TV mě zajímá leda názor ostatních diskutujících, ne moderátorův, ten je i tak z dotazování a způsobu vedení debaty snadno čitelný. Nejen, protože zásadní je už obsazení diskuze, tedy výběr účastníků, jejichž názory se TV snaží ovlivnit diváky.
mají společné školitele a sponzory, to zavazuje
@shifty
i ve srovnání s Milošem!?
Vílku máme mediálně pokrytou dokonale a denně vidíme, jak se dneska válka na evropském bojišti vede. Vidí to každej. Tohle je jenom zase obrovský koryto pro spoustu lidí, asi jako ty debilní větrníky, předtím soláry, řepka do biopaliv… tvl dyť je to pořád dokola, to to fakt nevidíš?
Jasně, že se ty prachy rozkradou tak nebo tak, to bych od tebe čekal jako argument víc.
Teď frčí akcelerační zóny.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-stat-urcil-skoro-sto-mist-kde-maji-rust-vetrniky-a-solary-mistni-jsou-proti-304293
Vidím. Zase – pokud kdokoli napíše, snižme procento veřejných rozpočtů na HDP, budu velmi pro.
Ale pokud už se peníze vyberou, je lepší, aby z nich bylo možno něco vzít zpět za současného alespoň částečného zvýšení domácí energetické produkce (odsácké soláry, společné větrníky, babišova biopaliva) nebo vyzbrojit armádu (optimálně využitím našeho zbrojního průmyslu), než aby se to prožralo a rozdalo sockám.
Jo jinak – jak se válka na evropském bojišti vede? Malý 40-45M stát, který je v podstatě rozvojový a dost zkorumpovaný se statečně už pátý rok brání velmoci a přestože mu utíká do exilu kanonenfutr, fronta se hýbe o stovky metrů.
Nečekal jsem to. Čekal jsem, že bez větší pomoci Západu (a tady se přiznám, že jsem čekal od Západu o hodně víc) Rusko Ukrajinu převálcuje.
Takže se válka vede dost dobře.
Ta pomoc není a nebyla malá (a to nejde jen o prachy, ty jsou až na prvním místě, ale o ten začátek, rozvědky atd..že to ty ruský geniové nečekali..) a rozhodně je dobře, že je a byla. Rusák se pořád sere kam nemá, dycky to dělal, dělá a dělat bude, a jediný co ho přiobrzdí je, když dostane po tlamě. Taky už se to tam začíná dle všeho drobet vařit.
Ale to je jedno, v tomhle se shodujeme, na rozdíl od vetšiny zdejších proruských trotlů.
Neshodujeme. Pomoc byla poskytnuta téměř jen ekonomická, pozdě, málo, bylo promarněno okno příležitosti Rusko uzbrojit. Jen ty spory kam až může UA s našimi zbraněmi dostřelit… Ukázali jsme slabost a Putin toho využil.
To, že mediální mrdky dokola už pátý rok píšou, jak je Rusko na huntě, je jen směšné. Bohužel se populace dělí na dvě z mého pohledu stejně divné skupiny; jedna tvrdí, že je Rusko slabý a ošklivý agresor, druhá, že je to silný přítel. Realita je taková, že je to pěkně silná a tuhá svině.
Nemluvě o ostudě, že ukrajinská armáda školí armády NATO, jak správně bojovat.
Silná a tuhá svině měla projet Ukrajinou jako nůž máslem. To se nestalo.
Ovšem nestalo se ani to, že se zaostalé Russssko s HDP Itálie zhroutí nejprve pod sankcemi a pak pod dodávkami západních wunderwaffen. Síly a tuhosti ukázala dost.
Nezapomínej, že na začátku zaútočili s ani ne 200 000 vojáky a dlouho bojovali proti početní převaze. Strašlivě to podcenili, mizerně připravili, podle mne dlouho nevěřili, že nihilismus a nenávist jak na UA, tak na Západě zašel takhle daleko…
Hranice překročili oni sami, takže se měli lépe připravit, případně tam zcela ideálně vůbec nelézt. Nijak si tím nepomohli.
Měli tam vlézt hned v roce 2014 nebo 15, byl by klid.
A jak moc si pomohli nebo pohoršili, to se teprve uvidí. Krátkodobě jistě ne, ale z dlouhodobého hlediska…
Jo to asi měli. Proč to neudělali a pak to udělali tak strašně blbě v podstatě všechno, je mi záhadou. Tak či tak bych s tím nesouhlasil.
„Rusák se pořád sere kam nemá“
–
Kam přesně?
Kdy přesně?
Zkuste to srovnat třeba s USA.
Anebo s Viktoriánskou Anglií či Belgií za krále Leopolda II.
Případně s vládou Alfonse V. Portugalského či Manuela I. Portugalského.
Chcete snad srovnávat VVP s Habsburky?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Habsburkov%C3%A9
:-D
„Rusák se pořád sere kam nemá“
Jsou to výkřiky zfanatizovaných ideologicky zpracovaných asociálů. Něco podobného co pořádalo pogromy na židy za II. světové.
Shifty: Klasicky evropská chytrá horákyně. Dost na to aby se UA udrželi ale současně pečlivě dbali aby to bylo málo na výhru.
to jsou jen spekulace, ale asi jo no .. co se tam doopravdy děje tady v „mediích“ nepíšou.
Co by se mělo dít?
Opotřebovací zákopová válka.
V době, kdy dron doletí desítky kilometrů se bojuje jinak.
Zajímavější je srovnání velikost bojišť RF / UA vs. Izrael / Palestina.
shifty: Obě strany lžou jako když Rudý Právo tiskne, dá se věřit jenom prověřenejm zdrojům. Ale celkovej obraz je nesmírně těžký dostat.
vyhrát nad jadernou velmocou, notabene tou s úplně nejvíc hlavicema? ty seš taky vylízaná kunda, nebo ano?
Nemyslim si že se s tebou chci o čemkoli bavit, Radši si na to koupim křečka, tim spíš že to nebude takovej dement jako ty.
sténě ti řekně že seš kunda, co taky jinýho
Víš coby mi opravdu zajímalo? Nepřipadáš si jako úplnej debil, když si uvědomíš že kdejakej ukrajinskej imigrant umí česky líp než ty? :)))
zív
Arnold J Rimmer 18.4.2026 v 23:07
Hmm, mě by zajímal pravý opak.
Tedy proč si držet vyjadřování kapitána hvězdné lodi Willflover tak dlouho po pubertě (alespoň ve srovnání s průměrem)?
O češtinu nejde, je to póza, která například v korespondenční diskusi plní svůj účel, tedy výrazné odlišení a jednoznačnou identifikaci osoby. Pokud se pozér smíří s doprovodnou směšností nebo znechucením, je jeho riziko.
ygorek: Tahá to voči a nedá se to prakticky rozluštit. I volem lze být poněkud elegantněji.
Arnold J Rimmer 19.4.2026 v 14:40
Souhlasím, ale tvůj původní dotaz mířil přece jen trochu jiným směrem.
ygorek: To byla jenom taková lehká invektiva, nemůžu nechat beztrestně takovgou kundu řikat mi kundo. Tam nějaká reakce prostě přijde. No a že kdejakej ukroš je na tom s češtinou líp než tahleta kunda, to se taknějak nabízelo.
A dobře mi tak – nedržel jsem se zásady ty jeho výblitky přeskakovat a co je horší – nejenže četl, ale i reagoval. Dělá to i na LEXu. Asi mu přijde vtipný někam vlezt a vysrat se tam hned za dveřma a očekávat že z něj všichni padnou na prdel.
Ani tady ne? :-D
Láska. :-D
zrovna dneska článek:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-zeme-ktera-zachranila-ukrajinu-pred-kolapsem-vyhlizi-proruskeho-premiera-304295
Ta „malá pomoc“ byla – ve stálých cenách – dvakrát větší než lend lease pro SSSR za druhé světové války. Hlavním důvodem pomalého postupu Ruska je, že Rusko válčí tak nějak na půl plynu. Má tam nasazenou tak třetinu armády. Proti státu, který měl na začátku třetinovou populaci.
Já osobně bych nebral Rusko ani jako přítele, ani jako nepřítele. Suverénní země nemají přátele a nepřátele, ale zájmy. Trochu mi není jasné, jaký náš zájem byl naplněn tím, že jsme se odřízli od zdrojů levné energie a zvýšili své zadlužení, abychom prodloužili spor dvou asijských despocií, ale nemusím rozumět všemu.
Přeci, že opět stojíme na té správné straně.
Anebo v té správné… Hm…
Neptejte „nás“ jako občanů.
Ptejte se těch, kteří vydávají pokyny těm, kteří zemi reálně řídí.
Abychom ukázali celému světu, že jsme hloupí idioti.
Jak celému světu?
Si myslíte, že někoho ČR zajímá?
Třeba v těchto státech?
https://cs.wikipedia.org/wiki/St%C5%99edn%C3%AD_Afrika
Cca 226 milionů.
Co třeba tady?
https://cs.wikipedia.org/wiki/St%C5%99edn%C3%AD_Asie
Přesně tak.
Dissenter 18.4.2026 v 19:34
Nevede. Kdyby Rusáci hned na začátku vybombardovali Ukrajinu takovým způsobem jako Usáci Srbsko, bylo by po válce taky po 14 dnech, protože by NIC nefungovalo.
Ale Putin takový postup evidentně NEZVOLIL.
A jak si vede Ukrajina v jejím statečném boji proti okupantům vidíme především v jejich počtu u nás. :-P
Válku
Vy jste to ještě nepochopil?
Terapie psaním.
Některým to pomáhá. :-D
za bič a plus. Mám ve svém okolí dost voličů soudruha Pávka, a je smutné sledovat jejich vývoj. Oni už podvědomě pochopili, jaká je PePa svině, a už to nelze zakrýt, jen teď nějak nevědí, jak z toho ven. A argumentují jako idioti. Přímá volba byla skvělý krok, neboť to voliče staví před odpovědnost z následků volby. Je třeba přidat referendum, aby jsme mohli rozhodovat i dalších společných otázkách a nést za to odpovědnost. Mnohým se to nebude líbit.
Perfektní případ liberáoního zblnutí předvedl dneska Neff:
https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/konec-ceho-zacatku.A260417_194226_p_cirkus_nef
I když toho snad omlouvá věk.
U „uvědomělých“ „zodpovědných“ „inteligentních“ voličů mafiánské ODS žádnou odpovědnost z následků nevidím.
Bohužel nejde udělat aby nesly následky svých špatných rozhodnutí tím, že by se finančně podíleli na škodách způsobených jejich vládou.
To by je snad vyléčilo.
A kde splácíš ty, za tu vaši vládu?
Proti 2% HDP dlouhodobě vynakládaným na obranu nic nemám, ovšem 3,5% mě přijde už moc. Jenže ty výdaje byly v minulosti nižší než 2% – vždycky bylo a je něco důležitějšího. Je to samozřejmě věcí daného státu, kolik vynaloží na obranu, ovšem pak nevidím důvod, proč by členové NATO měli „v krizi“ pomáhat státu, který na svou obranu kašle tj. vynakládá dlouhodobě méně než ty 2%. Samozřejmě hraje roli i efektivnost vynaložených peněz (pak bychom nejspíše museli vynakládat 2x tolik), jenže na druhou stranu černé pasažéry nemá nikdo rád a stanovit nějakou hranici (podíl výdajů na HDP) považuji za dobrou, dokud někdo nevymyslí něco lepšího. Mohli by se dohodnout třeba na pravidlu, že kdo bude mít průměr výdajů na obranu za posledních 10 let menší než 2% HDP (nebude se počítat zpětně) bude vykopnut z NATO. To by mě příšlo fér.
Jinak tu snahu PePy dostat se na summit stůj co stůj považuji za dost směšnou.
Varšavská smlouva dávno neexistuje, takže ani tadle kurvárna nemá žádný opodstatnění k existenci minimálně 30 let. Nevim, co se v tom všici furt nimrajou.
Už aby Trumpeta ten cirkus konečně rozpustil a bude, ať si ty svoje agresivní zákeřný útoky na suverénní stády a vraždění jejich vovčanů řešijou sami.
Kurva nazývej věci pravými jmény. Teďkon to není byvší Varšavská smlouva, ale pakt. A co bylo paktem NATO, to je teď obrannou aliancí, víme?
Když se státy domluví, že chtějí založit „obrannou“ alianci, tak z jakého titulu bys jim to zákazal? Je to snad věc těch států jestli chtějí nebo nechtějí vytvořit nějakou vojenskou alianci. Nebo bys chtěl taky zrušit Organizaci Smlouvy o kolektivní bezpečnosti?
Teď chce Írán zaloýit svou obrannou alianci. A zdá se, že v USA a Izraeli panuje naprostý nedostatek demokracie a svobodného myšlení.
Bylo by to hezké, kdyby NATO byla opravdu obranná aliance. Jenže není!
Kdo byl někdy na vojně při obraně socialismu proti imperialistickým hrdlořezům pyčo, tak ví, že guma je guma a jako takový je kokot. Bezpáteřní zmrd, který buduje kariéru na mrdání lidí a tak není zvyklej být posílán do píče.
Líp bych to neřekl
Guma je gumou v kazdej armade na svete, ale treba uznat, ze vasa kombinacia na hrade (kokot s politruckou) je vyzivna.
quadra:
Vzorový příklad škodlivé gumy. Primitiv, křivák, podlézák, podrazák, bonzák, prospěchář, kariérista. Jeho účast na válečném zločinu jsem uvedl výše…
Lidový soudce corona. 😂
Matovič byl taky v TOPu. :-D
A jak poslušně stáli občané v zimě venku čekajíc na štourání v nose.
Moh‘ se dneska ukazat, https://www.militarydeathmarch.com/
Videt ho dat SEW, trosku by u mne stoupl v cene. Tak o 1/17.
Čím byla guma, než se stala gumou? A v době, kdy gumou ještě nebyla, ji nadřízené gumy co? :-)
Je sice pravda, že lidé pocházející z vojenského nebo policejního prostředí (a řada učitelů) bývají trochu jednodušší a – řekněme – neschopní zvažovat současně různé příčiny a důsledky věcí a dějů, ale zjevně to neplatí jen pro ně.
Malou gumou. Takřečeným gumídkem.
Jo a ostatní profese tunelovým viděním netrpí.
Co by dělal Pávek v Ankaře? Vždyť je to tam samej Turek!
ukázal by jim co je zač prezidentčík, na meetingu dealerů zbrojařů by měl co říct
Vypadá hezky, umí jazyky a ve světě ho uznávají. :-D
A umí to i s mladými.
https://youtu.be/Oo1PajbL27E?t=1465