Istanbulské sprosťáctví a justiční oslí můstky - zpět na článek

Počet komentářů: 213

Přidat komentář
  1. No nějak nám musí soudruzi globalisté prodat ten Evropský chalifát. Nejlépe tak abychom ho sami chtěli a ještě se rvali o to kdo bude dřív mlátit hlavou o kobereček.
    Jak toho tedy docílit ?
    Přeci spuštěním zhýralého LGBT a především těch nejhorších feministických hrůz.
    Proti kterým je islámská společnost, kde je otec hlavou rodiny (a držkující manželku může zpacifikovat pár fackami po čuni, a ještě mu za to okolí zatleská) , učiněný ráj na Zemi.

    1. Jen si na rozdíl od MUDr.Challengera nemyslím že dotyčný dřevorubec je debil či imbecil.
      Ale spíš oběť systému.
      Je na samém společenském dně, kdy dělá tu nejtěžší a velmi nebezpečnou práci a za ty nejmizernější prachy.
      S ženama to evidentně taky neumí, kdyby uměl, tak si do baráku nenasáčkuje takovou hrůzu.
      A nenaprcá si s ní dítě, aby se ona 4 roky válela doma a on celý den dřel jak kůň v lese.
      A ještě ho měla jako jistého, díky tomu dítěti (zcela běžná ženská strategie, viděno u řady spolužaček, vrstevnic, známých).
      To že s ním vyjebává systém je jasné i kvůli těm exekucím.
      Chlast je pak už jen důsledek naprostého zoufalství ve kterém dotyčný žije.

      Takže jediné co ze života má pozitivního je to šukání. Zvlášť když jde o mladou náctiletou holku. Byť blbou jak necky.
      Zbytek jeho života je pak už jen čiré peklo.
      A ke vší smůle se dostal do kriminálu a do soukolí feministické neziskovkářské soudní mašinerie.

      1. Takže to debil je, a ne proto, že dělá dřevorubce.

      2. :D
        Pane doktore, díky.
        Čekal jsem, že tohle téma zvednete Vy, kór po těch šťavnatých poznámkách De_Billa i mých, v diskusi k předešlému článku.

        Dřevorubec je blb, o tom žádná.
        Už jsem to psal – kdyby byl jen o něco menší blb, tak by býval vzal první topůrko po ruce a zpráskal by to děvče, na hromadu do kouta a tak, že by měsíc při chcaní vyla, jak fena na Měsíc.
        Debil to bezeporu je. Proto možná dělá dřevorubce, proto si nakvartýruje do baráku štětku s třema harantama, atd.
        A říká se, že lidi se sníženým intelektem bývají při sexu velmi výkonní, protože si jednoduše nic nepřipouštějí.

  2. Docela by mě zajímalo, jaké bylo „genderové složení“ dárců na tu pětimilionovou sbírku na nadrženou puberťačku.

    Nějak se mi nechce věřit, že by na to přispívali chlapi. A rovněž se mi nechce věřit, že by na to soudružky měly prachy.
    Ale je možné že na to prachy mají kvůli rodinnému hospodaření typu „co vyděláš ty jako chlap, to je naše společné a to co vydělám já, je jen pro moji osobní potřebu“.

    A nebo do toho napumpovaly prachy sorosovské neziskovky.
    Vážně by mě zajímalo složení dárců i částek jaké tam nejčastěji přicházely.

    1. Já bych se vsadil, že převážnou většinu částky dali muži.

  3. Thnx, vůbec ten mrrrrrrdyjálný šrot normálně nesleduju, tak by mi ušel takovej bájo příběh. Normálně jak vystřihlý z nejakýho Filmu, ta zápletka…:D

  4. za kriva obvineni by ty holky mely dostat to co hrozilo krive obvinenym chlapum – treba by si ty krivy obvineni potom rozmyslely – i kdyz – kdo vi…

    Od ty doby co jsem byl svedkem zenske konverzace na tema „matka v krkonosich zabila maleho syna a pak spachala sebevrazdu“ – zenske ani hackem nebo carkou nezavadily o moznost ze ta zenska je sprosta vrazedkyne vlastnich deti – naopak: Spekulovalo se ze za to muze jeji manzel co ji k tomu dohnal, nebo tata, nebo sef v praci… opravdu hodina nebo dve hledani „muze na ktereho bychom sprosty cin dotycne vrazedkyne hodily…“

    Dlouho jsem nevidel takovou smrst hledani vinika muzskeho pohlavi ze jsem nad zenskejma zlomil hul uplne: Kdo moc casto vola „vlk vlk“, tomu pak nakonec neprijde nikdo napomoc, az ten vlk skutecne prijde: A to je podle me smycka ktera se momentalne nad zenskyma uzavira.

    Tyhle „kravy“ skutecne zpusobi ze evropani jeste radi prijmou Islam.

    1. Mně by hlavně zajímalo, kde byli ti mravokárci, když třeba černoch znásilnil 16letou u Lukavce. Nebo když Ukrajinec málem dobil po znásilnění ženu. Že by se vybralo 5 melounů ani náhodou.

      Je mnoho žen, které potřebují skutečnou pomoc.

      Bohužel na každou z nich připadá násobně váce vypočítavých žen, kterým nic nehrozí. Logicky to dopadne tak, že za znásilnění budou velmi mírné tresty – což zase odnesou ženy, které skutečně potřebují pomoc a podporu.

    2. Taky jsem udělal chybu a otevřel si, tuším, že na Seznamu, diskusi k této tragédii. Takový šok už jsem nezažil dlouho, mnohé příspěvky byly čirá nenávist obvinující kdekoho kromě „matky“ vražednice, tu naopak hájily, protože co jí chuděrce zbývalo než zabít vlastní děcko jen proto ,že soud bral v úvahu i zájmy otce a dítěte samého. Prostě matka má nárok automaticky vždy, když ne, tak at to děcko nemá nikdo a tak za to můžou hnusní soudci (soudkyně). Občas má člověk dost hrůzu, kdo všechno se s ním ve společnosti vyskytuje.

      1. Přesně takhle, pěkně po libtardsku, se odvádí pozornost od tématu mladých, všehoschopných kurviček!

        Poser se z toho, ty dušíne.
        Sám doma ošmatláváš něco podobného, aby ses potom mohl na internetech pohoršovat, jak je to hrooozně fuj a nespravedlivý.
        Skoro bych se vsadil, že jsi jeden ze štědřejších přispěvatelů do té sbírky na kurvičku.

        1. Kurvičce ty peníze žádné štěstí nepřinesou. To bude překvapení, až nedostane žádné „dáfky“. a tenhle typ si většinou najde nabíječe, který ji o prachy i byt připraví. Ale pár let si budou žít, to zas jo.

          1. je to tak 50:50 že bude buď neprofesionální štětkou (stahovat „kamarády“ za podržení), nebo vyloženě profi harcovnicí; že bude mít víceméně holou prdel i přes to, že klidně měsíčně utrží 60-100k, je celkem jasný, buď to rozháže sama, nebo jak řikáš si najde nekoho, kdo si ju zpracuje a pomůže jí od toho :o)

            přesně todle je ten matrijál, z kterejch se šlapky rekrutujou, takže nevidím vůbec nic pohoršujícího na tom, že ju takle dochtor voznačuje

              1. zrovna sem chcel napsat, jak sem to psal, že mi vytanula na mysli nejaká taková vyjetá kurva, a že sem nekde i myslim mimoděk zahlídl, jak ju vonehdá za cosi sebrali :DDD ale sem línej hledat která konkrétně píča to byla

                tvl podle těch fotek to s ňou de kurva z kopce, a to šlapala před kamerou pět let prej

                prej s kariérou sekla, dík za notný prodloužení života :DDDDDD

  5. Ja som to síce tak úplne nesledoval, ale nejde tam tak trošku aj o to, že ju prcal aj potom, ako sa jej to prestalo páčiť, a aby bola potichu, začal ju vydierať nahrávkami?

    Článok klasická challengerovina, nenávisť k ženám z toho strieka ako Rocco s Rosenbergom dohromady.

    1. Základní životní pravidlo: Když debil nemá argument, obviní někoho z nenávisti k ženám.

      1. Ono to tak většinou dle mých zkušeností bývá; největší misogynové bývají lidi, které ponížila jejich žena tím, že byla tím, kdo ve vztahu nosil kalhoty a i tak dotyčného poslala pro neschopnost někam.
        Normální chlap na ženy pohlíží dílem s láskou, dílem s pochopením, dílem s pobaveným podivením se nad jejich zvláštnostmi.

        1. A vy jste druhý příklad základního životního pravidla.

          1. „dle mých zkušeností“ …

            1. Myslim, ze Einstein prohlasil neco ve smyslu, ze mnozi chlapi se cely zivot pachti s tim, aby pochopili zeny, ale je jen malo tech, co se zabyvaji mnohem pochopitelnejsimi vecmi, jako je napriklad teorie relativity.

              1. Simpové se ženy nesnaží pochopit. Oni jim posluhují.
                Je to velmi rozšířený mindset. Jakmile začnete ženské kritizovat, okamžitě se na Vás sesypou. Přitom chování žen je možné popsat a studovat úplně stejně jako chování populace hrochů v Serengeti. A taky je lze kritizovat – ovšem to si okamžitě vysloužíte nálepku misogyna, protože Simpů je v populaci obrovské množství. 70 let nového zákona o rodině udělalo své.

                Simp je slangové označení pro muže, kteří jsou příliš pozorní a podřízení ženám, zejména kvůli neúspěšné naději získat od nich nějakou oprávněnou sexuální pozornost nebo aktivitu.

                Máme vůbec v češtině podobný výraz?

                1. Loudil?

                  1. Vtírák

              2. Rybář na břehu moře najde v písku starou lampu. Dotkne se jí a náhle se objeví džin a říká: „Ty jsi mě našel, ty jsi můj pán a já ti splním každé přání.“
                Muž se zamyslí a povídá: „Bojím se létat, mám příbuzné v Bostonu, postav mi přes oceán dálnici z Evropy do Ameriky.“
                Džin namítne: „To není jen tak, toho betonu, kopat podmořské základy, to je pěkně těžký úkol, nemohl bys mít jiné, lehčí přání?“
                „Nauč mě porozumět ženské duši,“ odpoví muž.
                A džin se hned ptá: „Kolik pruhů na každý straně má mít ta dálnice?“

                1. Chytnou Ostravaci zlatou rybku.

                  „Když mě pustíš, splním ti tři přání.“

                  Malý klučina na to hned: „Ja bych chtěl ježka.“
                  Otec ho okřikne: „Do piče s ježkem.“
                  A mama najednou zakřičí: „Ježek z piče ven!“

            2. Co tak zavést trestný čin kritiky žen? Nebo rovnou zavést duševní chorob kritizování žen?

              Kritika je stejně špatná.

              Kdo kritizuje nějaký model auta nebo jeho součástky – je určitě autofob a nanávistník aut.

              Kdo kritizuje třeba green deal, je ekofob a nenávidí přírodu. Jinak by green deal nekritizoval.

              Prostě kdo kritizuje ženy, je to proto, a jedině pouze proto, že je nenávidí, případně mu některá nedala. Jinak to prostě nemůže být možné, protože ženy jsou skvělé, dokonalé, bez chyby, nikdy neudělají nic nemorálního a podlého, dodržují slova, dohody, a tak dále.

      2. Ale vždyť Vás tady z nenávisti k ženám nikdo neobviňuje. Ani nemusí :-) Jinak pan dochtor jako obvykle. Záplava nadávek a soudruhování na všechny strany. Úplně všichni jsou špatní a opovrženíhodní – ten dřevorubec, dívka, soudce, policajti, advokátka Hrdá, OSPOD, matka dívky, snad jsem na nikoho nezapomněl. Tak ještě že je tady aspoň pan dochtor, sluníčko dobrotivé, maják morálky a pravdy. Ani mu chudákovi nedochází, co tímhle článkem prozrazuje ne o pachateli, soudci, nebo té nešťastné puberťačce, ale především sám o sobě, jako tak nějak pokaždé. V tom byste si s ním ostatně mohl podat ruku.

        1. asi čtl jinej článek, podle toho co sem čtl já, tak ouce byl jedinej vyzdviženej jako že má aspoň nejaký koule, zbytek ovšem sedí jak prdel na hrnec

          víš ty kokote, v normální zemi by to pravděpodobně vodložili vopičáci rovnou, případně by to nanejvejš prošlo nejakým zrychleným řízením a pokud ne nejaká sociálka, tak ouce by celé rodince nařídil asi tak hlavně povinný poradny a jiný psychologický-psychiatrický seance s dohledem nad tím, že už se tam teda píglujou opět jenom po vzájemným souhlasu

          podle toho do jakejch sraček se to nafouklo tady je naprosto evidentní, že se tam jela ideologická klačenka kdejakýho feminazi ksindlu, a co se vopíčáků a stádních zástu-pičí týče, tam je docela známo, že to je svoloč, která skutečný zločiny není schopná vyšetřit (vlastních zkušeností s kdejakejma podvodníkama, zlodějama apod. má většina lidí dost), a tak když už se náhodou neco najde, hlavně pokud se na tom dají vytřískat ai politický body, tak to najednou nejsou nevinní, maximálně nedůsledně vyšetřovaní, a vobviní radši všecky z něčeho, že už si to na oudě přeberou (třeba to jak dycky nekomu exne ať už vlastní nebo svěřený děcko, tak eště je pak tahat po oudech za zanedbání nejaké povinnosti, to je jak sypat do rány sůl tvl, ale to je denní modus operandi tady těch stádních zmrdů)

          1. My si tykáme? Nějak si nevzpomínám, že by s nějakou nulou vašeho kalibru pásl husy. Když chcete vidět „kokota“, račte se podívat do zrcadla. A jestli mohu poprosit, tak tady nikoho nepoučujte o právu, případně vyšetřování trestných činů. Nejen o tom zjevně nevíte vůbec nic. Že se tady pana dochtora zastáváte zrovna vy – žádné překvapení. Stejný slovník přetékající žlučí, stejná nenávist k ženským a vůbec skoro ke všemu. Vy jste stejně zamindrákovaný chudáček jako Challenger.

            1. To Bobson:

              Tak pan doktor uz se nam predevsim dlouho neomlouval a touzi si zas nekoho rozvrkocit. Naposled pokorne zmoulal cepici pred pani doktorkou Cirtkovou, ted asi touzi rozdrazdit nekoho mene benevolentniho. Zvlastni zaliba.

              1. On za to skoro nikomu nestál, nestojí a stát nebude. Stejně jako ten blbeček Behemot.

            2. á, to tady dlouho nebylo…s vykáním běž do píče z kterés vylezl

            3. jinak nezbejvá než popřát, aby sis vyšetřovačky taky vošahal na vlastní držku ze všech stran, takovejch zkurvenců jak seš ty je na každým rohu deset, dokud se jim to nepřihodí taky a to je najednou rozčarování :o) kreténi jeden jak druhej

              1. To jste měl rovnou napsat, že jste recík. S kriminálnickým póvlem neztrácím čas vůbec.

                1. esli seš přímo vorgán, tak zdechni svině, pokud jenom idiot, tak jak už sem psal vejš, mnoho štěstí, aby si tě nejakej vorgán vzal do péče, a aby tě nejakej ksindl (zvlášť v momentě, kdy to bude bolet nejvíc) pořádně voholil a tys pak čuměl jak debil, jak užiteční vorgáni vlastně jsou a jaký máš kde zastání

                  1. jak jsem napsal, zamindrákovaný chudák a blbeček, kriminálnický póvl.

                    1. To Bobson : Buďte trochu soucitný. Holou zadnici má, paní nemá, perspektiva taky o ničem…vždyť to urážení je jeho jediná radost :-)

                    2. tak s tim běž neco dělat a nevotravuj tady

        2. Naopak, o vás je nyní známo, že jste SIMP.
          A taky blb. Copak ženy je zakázáno kritizovat? Jste syneček svobodné matky? Dávala vám často na prdelku jako malýmu chlapečkovi?
          Nebo vám ho tatínek strkal někam, kam neměl? Já myslím, že pokud soudružky krizizují v jednom kuse, já jako muž mám nejen právo na retaliaci ale i na speciální vojenskou operaci.

          Nevím, jak vám, ale mě vadí a uráží mě, když mi někdo podsouvá, že jsem násilník.

          Jistěže – jsou ženy, možná dokonce většina, které jsou slušné. Dnes je situace stejná jako v nacistickém Německu. Tam taky nebyl každý Němec nacista. Každá žena není blbá feministka, ale pokud se jim to hodí, feministický narativ vždy zneužijí. To je bohužel jasné pravidlo.
          Proto je třeba zakročit a to velmi razantně.

          1. O vás je nyní známo…O mně je nyní známo pouze to, že jsem tak nejmíň 9597 jedinec, do kterého si projektujete své vlastní životní prohry a frustrace, pane dochtor. Měl byste si uvědomit, nikoliv kvůli mojí maličkosti nebo komukoliv jinému, nýbrž kvůli sobě, že za váš posranej život můžete hlavně vy sám. Ne exmanželka, nadřízení v práci, pacoši, státní správa včetně justice a policajtů. Flusat žluč na okolí, ať už osobně, nebo na internetových fórech, vám fakt nepomůže. Člověče, najděte si nějakého schopného psychologa a zkuste se sebou něco udělat, obdiv blbečků typu behemota fakt není skutečný život.

  6. Vládní zmocněnkyně pro lidská práva se už nechala slyšet, že to bylo brzo, že je potřeba vést společenskou diskuzi a potom (teprve až budou všichni zmasírovaní tak) hlasovat.

    Chybějící dva hlasy seženou příště, prostě se bude hlasovat tak dlouho, dokud to neklapne.

    1. Já pevně doufám, že tímhle hlasování o Istanbulském sprosťáctví končí.
      Demogracyje no ni?

      1. Vzpomínáš, jak to bylo v Irsku s Lisabonskou smlouvou?

  7. Myslím si, že Istanbulská smlouva je redundantní zaplevelování právního řádu, obsahuje především zbytečná deklaratorní usnesení a je částečně škodlivá nerovným přístupem k pohlavím.

    Po přečtení tohohle článku bych byl hotov ji podepsat, jen proto, abych podobné blbosti nemusel číst.

    1. To je fakt. Stát se poddaným nějakého GREVIO by za to určitě stálo.
      „Pohlížet na ženy s láskou“ je s prominutím okotina. Mohu pohlížet popsaným způsobem na vlastní ženu, ale je řada žen, které se zachovaly jako extrovní mrchy. V čem se Challenger zřejmě mýlí, je představa, že VŠECHNY ostatní ženy jim to schvalují. Ve skutečnosti jim to schvalují podobné mrchy, resp. ty, které by mrchami chtěly být. Slušné ženy natvrdo řeknou, že jde o mrchy, a nebudou vinu házet na chlapa.
      Spálit se pak může každý. Inteligence se projevuje v tom, že někdo dokáže zkušenosti aplikovat a znovu se nespálí. Pokud se někdo nespálil nikdy, musel mít prostě štěstí, protože na začátku zkušenosti mít nemůžete.
      Jakmile má chlap děti, má žena skvělé rukojmí. Když se jí v hlavě hormonálně něco šibne, a ženy hormonálně zrovna nejstabilnější nejsou, je hotovo. Pak mu jsou kalhoty víte na co.

      1. Menšina žen jsou skutečné mrchy.

        Ale k čemu vám je to platné, když se k nim přidá půlka mužů, kteří nikdy nepřipustí že by žena mohla dělat zlo. Právě kvůli těm mužům vznikají ty případy, kdy žena křivě obviní a muž si pak neprávem odsedí třeba osm roků. Větší vinu na neštěstí mají právě ti muži, kteří jakoukoli kritiku žen označují za misogynii / nenávist k ženám. Brání reálnému vidění světa stejně jako rusofobie brání vidět, že Ukrajina svou válku prohrála a špatně dopadne.

        1. To Alan Cox : Nejak nam mile ustoupila do pozadi skutecnost, ze ten pan se pelesil s osobou, kterou mel v peci. Kdyby byl charakterni chlap, tak i kdyby mu navrhy cinil klon Bardotky, pac pubertaci mivaji vselijake napady a zhusta epitome a odmitl by ji a zalarmoval psychology, ze se deje cosi zavazneho a ona potrebuje nejspis odbornou pomoc nebo aspon vyslechnout. Mstit se matce znaci nejake trauma, ze ano. Takze za me byl pan chlivak, a je jedno kolik dceri bylo. O tom vydirani snad radeji ani nehovorim. Povedenej papanek.

          1. Ono by asi ani tak nevadilo, že se s ní na její přání pelešil*, jako to, že se s ní pelešil i když si to nepřála, a navíc ji ještě vydíral. Za to je podmínka celkem drsný kafe, zvlášť když to srovnám třeba s Ferim, kterej dostal tři roky natvrdo.

            *jo, pelešení se s osobou závislou je zneužití, ale pokud ho ona svedla, tak bych to posuzoval shovívavě.

          2. Jinak ta rodina zjevně celkově nebudou nejjasnější sirky v krabičce, jeden jak druhej.

          3. Slečinka se nám tu rozepsala a jak je u žen zvykem, mnoho emocí a málo logiky. Tak předně, dřevorubec ani náhodou není papanek, ale úplně cizí chlap bez jakéhokoli příbuzenského vztahu. Nepelešil se s osobou kterou měl v péči, protože ji s největší pravděpodobností neadoptoval a tak péči mají na starost její zákonní zástupci, což předpokládám je vlastní matka s vlastním otcem. Stará běhna s mateřskou školkou přivedla dřevorubci mladé maso přímo pod nos, které ještě navíc zatoužilo po dřevorubcově pižmu. Oboum se to chvíli líbilo, než mladá zjistila že z toho nic nekouká, nebo možná než se do toho vložila stará, která kvůli tomu přicházela zkrátka. A že pak starej mladou vydíral je ok, protože vydírání je naprosto běžná taktika opačného pohlaví a nikdo je za to do kriminálu nestrká. Pan chlívák se tedy choval přírodou schváleným způsobem. To jsou hold emoce, těm by slečinka měla rozumět. Příběhů, kdy chlap šuká matku i dceru, nebo dvě ségry, jsou v kotlince celkem norma. Jen tady se v tom chtěl smočit ještě novinář a orgán. Celkem nic zajímavého.

            1. soudím, že asi nejlepší (a nejstručnější) íshrnutí, jakseto – bravo, mistře? :)

            2. Stanik – When, ziju-li s nejakou zenou, ktera ma deti, da se predpokladat, ze je asi zivim. Ergo zacnu snad takovouto osobu vnimat jako na me zavislou a chovam se jako nevlastni otec. Me to teda prijde nechutny prekracovat tento ramec. A vydirat, ponizit ji verejne…Na me silnej tabak. Ale kazdej holt ten zaludek mame ruzne silnej. Ja si stojim za tim, ze o tom flirtovani mel rict jeji matce, vzit ji k odbornikovi a udrzet penis v kalhotach.

              1. Slecna Ling 28.1.2024 v 16:00

                O případu jsem zaslechl jen něco ve veřejnoprávním rozhlase a nabyl dojmu, že dotyčný znásilňoval nějakou školačku a ne slečnu ve věku, v kterém za pár let bude mít volební právo.
                Jinak souhlasím se Staníkem dr.m., že vydírání je naprosto běžná taktika, ovšem u těch nejodpornějších parchantů bez ohledu na pohlaví, které zrovna mají a věk, kterého bohužel dosáhli.

                1. To ygorek – béžné taky je, že lidi lžou, manipulují a podvádějí. Ale co je běžné, nemusí být správné. A věk paní dcery je přece okrajový. I kdyby jí táhlo na třicet, spravím jako milující manžel svou ženu a jdeme dceři pomoct, přinejmenším tou terapií. To mi připadá lidské a morální. Dcera by přece nikdy neměla lézt matce do zelí. Leze-li, asi má nějaký problém. A ten třeba je hlubší a závažnější než umíme dohlédnout.

                  1. Slecna Ling 28.1.2024 v 17:27

                    Ano, co je běžné, nemusí být správné.
                    Pokud někde tvrdím, že co je běžné, je správné, byla byste tak laskava a připomněla mi to?
                    Děkuji.

                    1. Ygorek : Tvrdím snad já, že to tvrdíte :-)? To je pouze za mě, aby řeč nestála. Ale nějak by mě zajímal Váš názor na zbytek mnou řečeného.

                    2. Slecna Ling 28.1.2024 v 18:21

                      Váš příspěvek se tak dal pochopit.
                      Věk slečny dcery jsem zmínil v souvislosti s náhodně vyslechnutými diskusemi a komentáři, jak jsem i popsal.
                      Proč by dcera neměla matce lézt do zelí? Aktuálně je společnost našeho kulturního okruhu natolik uvolněná, že to je možné. Moje první setkání s takovou situací proběhlo v roce 1992, kdy můj zákazník, jak jsem se dověděl, žil „v zelí“ s paní a její dcerou a nijak se tím netajili.
                      Pokud jde o dospělé svobodné lidi, je to jejich věc. To, že jde o dvojici matka + dcera, evokuje podvědomě incest, ale v případě, jako je diskutovaný, jde o dvě osoby bez pokrevního pouta.

                    3. To ygorek:

                      A když Vám to svěřil, co jste si o tom v tu chvíli myslel? Ale upřímně. Já Vám řeknu, co si myslím já. Že je to nevkusné, že je to neloajální a že taková matka a dcera mají mezi sebou prazvláštní dynamiku. Téměř každá žena, chce mít partnera jen pro sebe, a chce milostnou exkluzivitu v jeho přízni. Takže jako dceru by mě první napadlo, že matce velmi ublížím a to nechci, protože jí mám ráda.

                    4. Takže poněkolikáté potvrzeno. Blbá, jako děravé necky.

                      „Internetová diskuse“ a k tomu „upřímně“.

                    5. To Servis:

                      Abyste se nezadejchal. Klid, pohoda…A méně žlučovitosti. Stáří už by mělo mít nadhled.

                    6. Tak znova:

                      Střední Evropa, Česká republika, virtuální realita a paralelně k tomu všemu napíšeme: „Ale upřímně“.

                      Jenom doufám, že věk tak okolo 16, že jdete jen okolo jako jakýsi bobson/dyzentér/mirek_F a nemáte ještě volební právo.

                      Tyvole, to už je moc..

                    7. Nemusíte znova nic :-). Jen jste o sobě vyjevil další zábavnej střípek :-) Já když chodím do diskuzí, tak píšu své skutečné otázky a zastávám své skutečné postoje, pač chodit si lhát někam do kapsy, na to mám asi ego už příliš stabilní a nepotřebuju se do něčeho stylizovat. Vy evidentně ani v pokročilém věku nikoliv a tu stylizaci volíte. Budeme Vás tedy brát s rezervou, dobře :-)?

                    8. Takže to „ale upřímně“ – bylo skutečně z vaší strany myšleno vážně?

                      Nevím, zda vám to dochází, oč horší to je, když to ještě potvrdíte.

                    9. servisdok
                      28.1.2024 v 20:12

                      chcelo by se napsat neco vo hormónech tlačících na mozek, ale…

                    10. Snad nic nepiš. Aby si pamětníci nemuseli vzpomínat, jak jsi mi na začátku lezl do zadku ve vidině…ani nevím čeho, ale rozhodně to bylo urputný :-)

                    11. Ale hovno, ne hormony.

                      Jenom obyčejná lidská hloupost dovoluje, zaměnit pojem „upřímně“ ve virtuální realitě, za ten skutečný, řekněme z očí do očí.
                      A následně ještě potvrdit, že to zaměňování fakt myslíme vážně a klidně tedy do virtuální reality napíšeme cokoliv.
                      Třeba skutečné jméno a adresu. Když upřímně, tak ale upřímně.
                      Pro mě je to další střípek do potvrzení toho, co říkával jeden z mých učitelů.
                      Co baba, to hňup. A on to myslel ale upřímně.

                    12. servis:
                      Tobě už začíná kapat na karbid.Nešoupli tě náhodou na LDN?
                      „Ale upřímně“ je normální slovní obrat.
                      Jinak téma na hovno.Starý jak lidstvo.S ženskýma byly, jsou a budou problémy.To samé si říkají ony o chlapech.
                      Zdravý lidi to berou tak, že to buď ťape nebo ne.Mráčky jsou všude, díky bohu (jinak by to byla nuda), ale tady se větrají patologický případy.
                      Analýzy bizárků typu odklízení mrtvoly nebo píchání „dcerunky“jsou vždy plodné a košaté.
                      A hlavně: Nebyli jsme u toho a neznáme je.

                    13. Nekape mi na karbid, nevyvíjím žádný acetylén, nejsem v LDN, jsem až na drobnosti zdráv a všecko myslím upřímně.

                    14. Slecna Ling 28.1.2024 v 19:16

                      Nic mi nesvěřil.
                      Když jsem se to dověděl, pomyslel jsem si, že to nebude nadlouho a lze očekávat průšvih.
                      Dál jsem se tím nezaobíral, byla to jediná a tedy i poslední zakázka, od té doby jsem ho neviděl.
                      Co se týče obchodních vztahů, projevil se jako podrazák.

                    15. To ygorek:

                      Díky.

                    16. „lze očekávat průšvih“

                      To mi připomíná dokument o dukelské operaci.
                      Soudruhu Koněve, kolik času potřebujete na naplánování? Alespoň tři týdny… Máte tři dny.
                      Koněv hodí tužku na stůl a říká: „To bude pěkný bordel“

                      „I byl.“

                    17. Slecna Ling28.1.2024 v 19:16
                      „Každá žena chce mít partnera jen pro sebe.“
                      Upřesním jen, že řada žen občas ještě nějakého vedle toho. Neliší se tím zásadně od mužů. Z prozrazení takové skutečnosti má zpravidla větší strach ten závislý.
                      „Jako dceru by mě napadlo, že matce ublížím, a to nechci, protože jí mám ráda.“
                      To se ale stává, že i lásku k matce občas překoná láska k jejímu partnerovi a k šoustání. Život ukazuje, že touha otestovat hřebečka nezřídka přivede do postele matky s partnery svých dcer. Ty už by ale přeci měly mít rozum…jenže ony ještě mají funkční i frndu.
                      Jinak z toho tvrzení, že dřevorubec neměl šukat „závislou“ dceru nejspíš plyne, že neměl šukat ani matku, když na něm byla taky závislá.

                    18. Ostatně i pojem závislost je diskutabilní, je-li jeden víc závislý na druhého feromonech než druhý na movitosti prvního. Obojí může mít proměnný průběh.

                    19. Zajímavá je otázka nevěry, i když v jaké chvíli k ní dochází, zda při překlopení náklonnosti v touhu nebo až v případě zasunutí, bych raději neřešil. Spíš statisticky. Mně vychází, že nevěrných žen je řádově víc než nevěrných mužů. Jeden kurevník z naší ulice měl určitě víc než 10 dokonaných avantýr s partnerkami(manželkami) jiných. Z toho plyne min. 10 ku 1 nevěrných žen ku nevěrným mužům. Vzhledem k tomu, že k poměrnému snížení u žen by pomohlo, pokud by každá z žen byly nevěrná s více jinými muži, čímž by se z nich ale staly kurvy, bude lepší jim v tomto směru nenapovídat.

                  2. Nojo, ale kdyby jí nedal, tak mohl dopadnout jako Josef egypský s Putifarkou

                2. ygorek:
                  Nebyl by to první, ani zdaleka poslední případ, kdy vzduchem prosviští něco jako „koupíš mi tenhle telefon, jinak tě udám za zneužívání“.
                  Ty kurvičky si o tom vykládají ve školách a navzájem se poučují z chyb jiných.
                  Četl jsem článek od anonymizované mladší učitelky, která náhodou, sedě na dámském WC žáků (protože učitelský byl mimo provoz), podobnou diskusi vyslechla.
                  Už je to nějaký rok, určitě to bylo před chřipečkou, odhadem tak 2015.
                  Docela by mě i zajímal osud těch kurviček deváté třídy, které učitelka poslouchala.

                  1. Jojo, mlade kurvicky se mezi sebou trumfuji, co ze jim koupil sugar daddy noveho.

                    1. To Sysop:

                      No, nalejme si čistýho vína, se klíďo vsadím, že nějaká část chlapů by taky brala nějakou pěknou, schopnou sugar mamma :-) Jak dojde na Brajtle, Ray Bany, pěkný auta, cestování.Já myslím, že by to byla zajímavá anketka :-)Jen nevím, jestli by těch požitkářů bylo víc mezi starou gardou, která už je unavená anebo mezi mládím v rozpuku :-)

                    2. Slečna Ling
                      Promiňte, že se vám do toho pletu, ale máte někakou znalost biologie a psychologie?
                      Protože pokud ano, tak víte, že samci vyhledávají samici se znaky mládí, zdraví a plodnosti – tomu se u lidí říká „krása“ – a samice vyhledávají samce se znaky úspěšnosti – tomu se u lidí říká „pozice“ nebo „prachy“. Opačně je to proti přírodě a chlap by toho se „sugar mamma“ v posteli asi mnoho nepředvedl.
                      Kromě toho by si asi hledal někoho mladšího, což by mamma nepochyně dost těžce nesla.

                    3. To H_b:

                      To je v pořádku.
                      Neber jí představu, že MILF se vyskytují doopravdy, naprosto běžně a že si něco takového puboši fakt myslí.
                      Nebude ti věřit, že to je jenom účelový výmysl Hollywoodu.

                    4. Jiank MILF se vyskytují vcelku běžně, ale ne tolik v ČR. Tam je to raritní. Vycestujte

                    5. Kdyz mi bylo 18, opichal jsem matku kamaradky, protoze proste stala za hrich a musim rict, ze dodnes si to pamatuju. Byla vdova a ja jsem prisel na velikonoce vymrskat kamosku. Ta byla nekde pali, taxem vysukal mamcu. Podotykam ale, ze s tim navrhem prisla ona, ja jsem zase takovej Casanova nebyl. Pritom fakt pekna a udrzovana petatricitka.

                      A podruhe jsem do toho malem spadl o sedm let pozdeji, ale z toho nic nebylo. Bejvalce meho kamarada jsem montoval do auta radio a prisla se mne ke konci v zupanku zeptat, jestli ji nechci opravit i vypinac v loznici. Byla pekna, neco pod ctyricet, ale me bylo jasny, ze se jen potrebuje mstit byvalymu manzelovi, kterej ji zahnul s jednou pinglici (kterou si pak i vzal).

                      Toto byly dost velky vekovy rozdily. Jinak jsem dost slysel od kamose, co delal montaze plastovych oken o unudenych panickach od podnikatelu, jak umely byt divoke.

                    6. Zajímavý. Zejména ve světle toho, že poměrně dost stárnoucìch ženských celebrit udržuje vztah s výrazně mladším mužem. Počínaje třeba Liz Taylor a konče třeba Lucií Bílou. Fenomén gigolů je taky poměrně slušně zpracován.
                      Co se týče výkonu v posteli, tak bych jen upozornil, že drtivá většina herců v gay péčku jsou heterosexuálové, co to točí čistě pro peníze. Proti tomu je nějaká chlípná šedesátka hotová Afrodíté.

                    7. Když chytne stará stodola….

                    8. Tak. Krom toho, ty bohatý paničky bejvaj dobře udržovaný a mívají lepší figuru než kdejaká rozkydlá třicátnice z lidu.

                    9. …tak je to naposled :D

                    10. shane, že ty jsi taky ten jakoameričan?
                      Celkem dobře se pamatuju na své, poměrně divoké mládí i na své patnáctiny, byť ne na kompletně celé.
                      Ale poměrně přesně se pamatuju, že i když jsme navenek možná vypadali, že bychom tenkrát byli oprcali i zásuvku, tak ale v tom daném věku, bych cokoliv nad asi 35 let, tenkrát bral jako plnotučné znásilnění z její strany.
                      Upřímně.

                    11. Američani jsou dementi. Tak pro rovnost, až žalujou učitelky 25-40 „znásilňující“ své žáky 14-17. Ještě moje generace by ty chudáky oběti uznale poplácala po zádech.

                    12. To JH:
                      Pětadvacet v patnácti – možná. Nebo spíš jo, kdyby byla hezká a voněla hříchem aspoň tak, jako kdysi spolužačka. :D
                      Že jsou Amíci nejen v tomhle dementi, je myslím obecně známo.

                    13. To asi většina. Ale prostě i chlapi jsou schopný šukat čistě pro prachy. Ať už pornoherci všech žánrů, nebo různí ti gigolové. A ženský co maj výrazně mladší milence fakt nejsou až tak vzácný. Jasně, asi to nebudou nějaký septimáni, ale dvacátníci a těm ženskejm není 70, ale přes 40, ale i tak je to rozdíl třeba 20 let.

                    14. Kateřina II.

                    15. Píšeš, jako bys s tím měl přímý zkušenosti.
                      No nic, každý jsme nějaký. Tvoje sny bych ale nechtěl mít.

                    16. Ani náhodou. My měli samé klimakteričky.
                      Nepsal jsi zrovna ty o jisté královně z intru?

                    17. Výjimka, potvrzující pravidlo :D

                    18. Jo, jako heterak v gay pornu zacinal i Peter North a koneckoncu i Sly. Oba pak preskocili na zensky a Sly nakonec do uplne jineho zanru.

                    19. Sly jenom tancoval nahatej a komíhal bambárem. Dá se to najít na netu. To bych za pornoherectví nepovažoval.
                      Prej dneska pornoherec musí začít v gay péčku, ale někdo zase tvrdí, že to není pravda. Že je to akorát výmluva, protože v gay péčku jsou výrazně lepší prachy.

                    20. to shane
                      Kolik procent populace to je?

                    21. To Hroch – Pěkná byla nadsázka, ale jinak chvilku jsem pobývala v Egyptě a to byste nevěřil, jak se ti mladíci i staříci mají k světu. Ditto Kenya, Zanzibar, JAR…. :-) Dle vaší teorie jsou tedy baby, ano :-) ? A co se o nich povídá, v posteli byli úplnej tajfun. Nisméně neověřeno :-)

                    22. Jo, ten Egypt je dobrej příklad. Je vcelku známo, źe do těhle plážových států houfně jezdí stárnoucí Evropanky prožívat vášnivé letní románky s mladými snědými samečky*. Je sice možný, že ti plážoví inženýři budou jedem gerontofil vedle druhýho, ale dost o tom pochybuju.

                      *chlapi maj zase Thajsko, no.

                    23. Slečna Ling
                      PojmeM „suggar daddy“ se tuším myslí něco jinýho, než „zachovalej 40“. Logicky by „suggar mamma“ nebyla žádná fešná MILF.
                      Co se týká Egypta, IMHO jde o kluky, kteří nemají jinou možnost. V islámské společnosti prostě nemají ŽÁDNOU babu, takže se vrhnou klidně i na díru po suku. Vy jste ale mluvila o těch, co pro prachy či pohodlí místo holky vhodného věku vezmou radši „suggar mamma“. To je jiný případ.
                      Prostě – mužská anatomie má svá specifika. Pokud se mi ženská nelíbí, nebyl bych schopen ani za peníze, prostě to nejde. Ano, gigolové to musí mít jinak, ale těch je málo. Ta „nějaká část“ chlapů je zcela marginální.
                      Biologické rozdíly mezi mužem a ženou opravdu existují.

                    24. Nechci rušit vaše kruhy, ale v případě těch afričanů a arabů je to zastřená prostituce. Ať už za prachy, nebo za možnost cestování.

                    25. sorry, „sugar“
                      Nějak jsem se v tom zdvojování zacyklil :)

                3. Psát o dotyčné jako o dítěti je sice poněkud manipulativní, ale fakt je, že z hlediska předmětnéno paragrafu je cokoliv pod 18 dítě.
                  Termín mladistvý se používá především ohledně trestní zodpovědnosti.

                  1. No toto mi nejako nestimuje. Od 16 mozu legalne sulozit, aj ked spolocenska norma podla tohoto pripadu vyzera ako ze iba medzi rovesnikmi, so starsimi je to asi fujky. Ale napriklad u nas sa snazia progresivci zasiat myslienku volebneho prava pre takychto, upravime potom spolocensku normu aj pre sex nastrocna – starsi/sia?
                    Kdesi mame chybu.

                  2. shane 28.1.2024 v 20:11

                    Souhlasím.
                    V mém případě jde samozřejmě o osobní omezení (úhel pohledu) dané „historicky“.

                    1. Nojo, vono je to trochu divný, když píšou o vraždě dítěte a je to dvoumetrovej buchar s bibrem, co má tejden do osmnáctin.
                      Ze strany zákona je to ale něco jinýho než ze strany novinářů. OČTŘ a soudy to jinak nazývat nemohou, ale novináři by to rozlišovat měli, jinak je to hnusná manipulace.

                    2. Viz „Obamův syn“ Trayvon Martin.

                    3. Cywe, to už je taky let. To to letí.

                    4. 14… Fakt že jo.

          4. Tady se, milá slečno, přece nejedná o charakter.

            Asi se všichni shodneme na tom, že šukat nevlastní dceru není úplně košér. Jde o to, jestli, pokud to šukání iniciuje vona a není pod zákonem, je to taky trestné. Trestné není to, co si kníratá feministka myslí, že by trestné být mělo, ale to, co je napsáno v trestním zákoníku. Konsenzuální soulož bez příbuzenského poměru vykonaná na dítěti starším patnácti let trestná není.

            V tomto případě tzv. znásilnění začalo až v momentě, kdy ji vydíral. Neznáme okamžik, kdy se tak stalo a zda se tak vůbec stalo, neboť je zde tvrzení proti tvrzení. Čili v tom případě platí zásada „in dubio pro rheo“. Mimochodem vydírání tím videem a fotkama je z hlediska vilného taťky prakticky nerealizovatelné, jak se ostatně ukázalo. Sám by provedl svoji sociální popravu. Čili je vůbec otázka, zda ji tím mohl efektivně vydírat.

            Video a fotečky jej pouze uchránily před jistou zkázou. Já to porád tvrdím: nahrávat, nahrávat a zase nahrávat! Před tím, při tom, po tom a pečlivě archivovat. A až feministické prasnice protlačí změnu trestní kvalifikace znásilnění na tzv. každý nekonsenzuální pohlavní styk, kdy souhlas bude muset prokazovat muž, bude tento imperativ ještě asi tak 1000x důležitejší.

            Všechny podobné rizikové kontakty a bez rozdílu. To je jediná ochrana před feministickými prasnicemi a jejich státním aparátem.

            1. WTF? Jak nevime? Vzdyt se priznal…
              Priznal se v ramci dohody a diky tomu dostal uz puvodne nizsi trest, nez dostat mohl.
              Fakt nechapu, co tu resis. Nebo spis chapu, no…

      2. Jako mrchy/podvodníci/apod. se mohou chovat obě pohlaví a dost bych se divil, kdyby mezi nimi byl nějaký rozdíl. Pojistit se proti tomu úplně nelze, ale dobrý výběr a dobrá předmanželská smlouva řeší řadu věcí.
        I na ty společné děti jsou dva a pokud jde o rukojmí, drží se oba v šachu navzájem.

        A proč na ženy pohlížím shovívavěji než na muže? Není to jen proto, že jsou ženy obvykle méně psychicky stabilní, ale především proto, že žena má opravdu o něco těžší život než muž. Mateřství ji vyřadí z provozu na pár let úplně, pro muže je to jen „finanční ztráta“. A i v dalších letech věnuje žena rodině obvykle víc času a sil než muž.

        1. no nebo taky ne, moderní západní matky to mají víceméně v paži, děcko je pro ně obtížnej přívěšek (podle toho taky rostou, vo výchově se nedá moc mluvit) a případů, kdy fotr musí na všecko vydělat a eště se vo všecko starat a matka se jenom veze, není zrovna málo

          1. Tak jednak to je dost fotrův problém (a zodpovědnost), v extrémní podobě nejspíš marginální (kolik znáš mužů na MD?), jednak kojení ani ten nejženštější muž nedá.

            1. šak to že mají haranta a musí se vo něj starat je přece taky ženckejch problém, nebo to najednou né a je nutný na ně byt SHOVÍVAVEJ? a čuráckej měkkejš seš odjakživa, nebo to přišlo až s věkem?

              kolik ženckejch dneska vlasně vůbec kojí??? (a jak dlouho a vystačí to?) prakticky všecky jedou na umělinách…

              1. Bože, ty trdlo…Kolik znáš těhulí…V ČR kojí každá, co může, už jen proto, že je to pro děťátko prospěšný. A uměla výživa je mimo jiné i dost drahá, ty ignorante. A je s tím babrání při vyvařování flaštiček.
                Nekojí se v USA, ale všecky do jedný záviděj,že by kojily, až by brečely, jenže většina nemá peníze zůstat doma a jde dělat. Řekni nám ještě nějaký další moudro, ty studnice vědomostí o mateřství.

                1. Umělá výživa je dobrá při dvojčatech, rychlejc to odsejpá. Aspoň podle kámošky, matky dvojčat. Nakonec byla celkem ráda, že se jí nepodařilo se rozkojit. Jinak je to umělá výživa oser, stojí to čas a leze do peněz. Problém je i na cestách, panč se blbě ohřejvá mlíko. Diskrétně nakojit se dá skoro vždycky.

              2. Ne, fotrův problém je tolerance situace kdy fotr musí na všecko vydělat a eště se vo všecko starat a matka se jenom veze.
                Kojení viz Ling.

                1. ale ouvej, a když se teda zařídí a línou pizdu zmáčkne, případně kopne do prdele, tak je to najednou ten hnusnej hajzl kerýho je nutný voškubat vo všecko a semetrika, která na děcko/a víceméně celou dobu srala, najednou za využití kdejakýho ziskovskýho ksindlu tatu tahá roky vo soudech (zatímco von to – advokty, soudy, posudky – musí opět nadále kešovat z vlastní kapsy), pže nepřipadá v úvahu, aby vona nedostala výhradní péči…a samozřejmě tučný alimenty :o) kdybys aspoň nepopíral sám sebe, ale takle nejseš už ani k smíchu tvl

                  „Kojení viz Ling.“

                  netuším cotoe a asi s tím zvládnu žít, esli nechco chceš vyjádřit, tak piš nebo ser písmena tady sem

                  1. Cituji sám sebe:
                    Jako mrchy/podvodníci/apod. se mohou chovat obě pohlaví a dost bych se divil, kdyby mezi nimi byl nějaký rozdíl. Pojistit se proti tomu úplně nelze, ale dobrý výběr a dobrá předmanželská smlouva řeší řadu věcí.

                    Kojení viz Ling = stran kojení se ztotožňuji s tím, co výše psala slečna Ling, viz = podívej se.

                    Fakt, uber emoce, chováš se jako ženská, což mužům nepromíjím. :)

                    1. to je samozřejmě v pořádku, reagoval sem na to nadržování ženckejm, proč? vod doby co se nejpozdějš po válce změnily hnutí za rovnoprávnost na feminacistický proklačování výhod na úkor druhýho pohlaví (eště hodně přízemně řečeno), aniž by vůči tomu ty rozumný (který stále existujou, samozřejmě) něco dělaly, což nám každou generaci a celou společnost rozesírá stále víc, dávno nemají na neco takovýho nárok

                      na tu píču se ti vyseru, vejšplechty takovejch mě ani málo nezajímají a rozhodně to nepudu vyndávat z ygňorka

                    2. Jediné, co ti na to můžu říct, je, že nejsem příznivcem rovnoprávnosti a tam, kde to můžu ovlivnit, lpím na původních mužských a ženských rolích.
                      Ale to neznamená, že se budu zastávat zmetka co týrá ženu, nebo zmetka, co se zmetka zastává a maskuje to pošahanými úvahami o ženském spiknutí a sexuálních ženských zbraních.

                    3. Dissenter
                      28.1.2024 v 17:37

                      esli myslíš dochtora, vobčas vidí feminazi bandu asi ai v lednici, ale pokud si vořízneš tydle zjevný úlety tak to, že (téměř, čest výjimkám potvrzujícím pravidlo) všici vorgáni jsou z větší části to, vorgáni (čili minimálně naprosto tupý a neschopný netáhla), čehož různý idologicko-politický ziskovky minimálně využívají (pokud se vzájemně přímo nepasou), je ale většinou fakt

                      naštěstí se do jisté míry asi ledy hejbou, sice zoufale pomalu, ale posun vidět je, třeba s tím mainstreamovým rozšířením střídavky, zřejmě i proto ty feminazi ziskovky jdou po každým flusu, a tak se v případech jako tady s tou mladou štětkou krásně vodkopou a znemožní, a proto taky tak tlačí na ty kurvárny jako je istanbulská sračka, páč se bojí, že by jim za chvílu úplně vyschl rybník

                    4. To je ale posun k horšímu. Střídavka dítěti bere dětství, kamarády/spolužáky a naučí ho nenávidět oba rodiče, kteří s ním šíbujou dle vlastních potřeb (a manipulujou s ním na týdenní bázi). Něco jako roztětí dítěte ve dví.

                    5. To Dissenter:

                      Souhlasím. Střídavka je podle mě velmi nestabilní uspořádání. Navíc nejsem si jistá, jak může zafungovat adaptace. Dítě pendluje a pendluje a nikde nemá opravdový domoc. Ostatně jednu dobu jely výzkumy army a military brats, děcek z vojenských rodin a velká sláva to nebyla. Přihlížela bych radši k názoru dítěte, s kým chce bydlet. Předpokládá to ale férovost protistrany a nepodplácení, neostouzení.

                    6. Dissenter
                      28.1.2024 v 17:49

                      a vytržení z jednoho domova a umístění do nějaké díry k matce, která mnohdy není (i kdyby mentálně, z lenosti) schopná se vo dítě plnohodnotně starat, i když na to bere vod taty randál, jako ne?

                      je to dost individuální, poměrně často je to nejmíň špatný řešení

                      – znám několik případů kdy děcka se k otci těší, dokonce od matky utíkají (pže to tam je na hovno)
                      – znám několik případů, kdy matky byly více čí méně trosky (časem se třeba vzmátoří a pak se to změní a nastane nějaká střídavka nebo i svěření do péče, ale do té doby jsou umístěný u otce nebo jinejch příbuznejch, pokud je fotr taky kripl a nejeví zájem ani schopnosti péče)
                      – znám pár případů, kdy tatové nejevili zájem nebo byli vyloženě ksindl, naštěstí matky měly aspoň dost soudnosti že je neuháněly vo prachy (pže tak nějak tuší, že by to bylo k hovnu a akorát zbytečný nimrání se v něm), pokud to nejsou taky trosky, tak mají děcka v péči samozřejmě, pokud jo, mají nejakou snahu se zvednout a pak si je do péče vzít
                      – kupodivu neznám ani ze vzdálenýho doslechu jedinej případ, kdy by byly svěřený tatovi a odtamtud utíkali k matce :o) i když matky si rády tydle fantastický historky vymejšlí jako pomůcku v rozepřích

                      matek v druhým není úplně málo, to jsou takový ty s holou prdelí (obvykle nedosáhnou na moc dobrý pracovní místa, ať už esli jsou nevzdělaný, neschopný nebo jenom líný, nezřídka tam byly i nejaký závislosti) až tak, že jsou i sociálkou fakt vyhodnocený jako nevyhovující; teď neřeším, proč se to konkrétně rozpadlo, ale obvykle pokud je tata funkční, tak v takovejch případech kdy matky zjevně nejsou, zcela správně dostanou děcka do péče tatové, a očividně to docela funguje

                      mimochodem, ze skupin 2 a 3 se často, pro neschopnost najít jiný živobytí, rekrutujou šlapky (a to teda ale opravdu hodně), a tím nemíním jenom ty, co různě stahují takový ty „kamarády“ za „výhody“, ale i ty, co to dělají profesionálně (na plnej, nebo částečnej „úvazek“), čili opět má v tomto dochtor pravdu, že co zvládají suverénně nejlíp, je zobchodovat kundu (rozhodně líp, než jakoukoli jinou práci); důležitý je to dobře tajit, páč jakmile by se to dozvěděla socka a oud, tak naděje na péči jaksi, no, klesají :o)

                    7. Rozvod je v každým případě špatnej a selhání obou stran. Ale dítě nemá na světě jednom rodiče, ale potřebuje taky stabilní prostředí – vzpomeň si na sebe, jestli by ti nevadilo mít kamarády ve škole jen ob tejden, totéž oblíbené hračky, knížky… Vše do batohu nenarveš.

                      Děti někdy utíkají i před povinnostmi a otcové berou výchovu často mnohem benevolentněji a nějaká ta pětka nebo nepořádek je moc netankuje. Matky bývají pečlivější.

                      Ideální je se nerozvést a vydržet to do cca 15 let dítěte, pak už klidně i střídavku, beztak se rozhodne samo.

                    8. Dissenter
                      28.1.2024 v 18:17

                      každej je chytrej jak je co ideální, ale že pak až desítky procent manželství sou takový to Postrádám sympatického a usměvavého muže, který by se stejně jako já ještě rád na někoho těšil, ačkoliv nemůže měnit svůj současný stav. (to sem ti našel přímo ze seznamky jo?), kdy si zahejbají všici navzájem a vznikají takový mnohoúhelníky, že pro to nemám ani slov (a tady mlad ánevlastní štětka je voproti tomu naprostá idylka) a domácí prostředí, kde v podstatě cizí lidi bydlí v jednom objektu, je pro děcka taky úplně perfektní, pže ty jsou úplně blbý a nevidí to, žejo ;-)

                      občas se z edukativních účelů koukni, jak to na těch seznamkách vypadá (hlavně v kategorii 35-45, čili když ty děcka eště nejsou v té pubertě, jak sis stanovil), a to eště řekněme polovička tam ani ani natvrdku neuvádí, že zadaný s harantama doma jsou

                      je to hodně individuální, pokud takle dokážou fungovat, oka, pokud ne, tak radši vod sebe a nejak se srovnat pokud možno bez překydávání sraček u oudu

                    9. Mně to nemusíš říkat, taky mám jeden rozvod za sebou, a šlo to veskrze slušně. Oba jsme se shodli na tom, že život jde dál, není dobré se vzájemně blokovat pro další vztahy a je dobré zachovat vztahy přátelské, už kvůli dětem.
                      A ne se soudit. Takže nesporný rozvod, nevím nakolik i díky dobré předmanželské smlouvě a nakolik díky oboustranné velkorysosti.
                      I tak to bylo psychicky peklo.

                    10. Dissenter: jen k tomu spiknutí – zkuste si sjet pořady na ČRo2 „Historie českého zločinu“ a „Kriminálka Mirka Vaňury“. Zajímavých případů nerovnosti je tam hned několik, v jednom z nich si sotva zletilá pozvala přítele, aby jí pomohl zabít matku. Policie byla přesvědčená, že matku jako první začala mlátit právě ona (pak ji zlikvidovali spolu). Sedělo to s výpovědí přítele. Pořad zcela lakonicky konstatuje, že „soud mu neuvěřil“ a tak dostal mnohem větší trest, než ona. Přitom v jiných případech, kde si někdo najme jiného na vraždu, to pro toho najímatele nedopadá moc dobře ani v případě, že se vraždy vůbec neúčastní. Tady najednou pohoda, osnovatelka je žena, tak to je třeba být schovívavý.

                      Možná ve stejném, možná v jiném díle nějaký policajt vykládá, že když se nedá poznat, kdo to udělal, je to fuk, soudí se společně. No, zas tak „fuk“ to není, je-li jeden z vrahů žena.

                      Taková pikoška snad z ještě první republiky je případ nějaké kravky, co zastřelila svého milence (který ji tuším nechal) a soud (tehdy ještě porota jak v USA) ji osvobodil, protože ten hajzl si ji nechtěl vzít (!!), takže srdceryvná story, jak z toho byla chudinka rozhozená, jedno oko nezůstalo suché.

                      Zhrzených chlapů, co zabili z podobných důvodů je tam taky dost, ale žádný nebyl osvobozený chudáček, co mu nic jiného nezbylo.

                      A ještě zajímavý vhled do psychiky, kde tuším hošík, co mu bylo 16 a byl v pasťáku (pokus o znásilnění spolužačky ve 12, dokonané ve 13 letech) na návštěvě matky znásilnil a brutálně zavraždil o dvě patra výš důchodkyni. Následně se šel k mamince umýt (s důchodkyní byl asi 4 hodiny, bodných ran byly desítky) a ta si to se synáčkem dvakrát rozdala (!!), protože tím chtěla zajistit, aby už nebyl nadrženej a nikoho dalšího nezabíjel.

                      Takže ta nerovnost je tady vcelku zřejmá, dlouhodobá a praxí potvrzená. Problém pana Challengera není v tom, že by vše, o píše, byly nesmysly. Ale v jeho nezvládnutém rozvodu a blbostech, které na to nabaluje a dělá tak chlapům medvědí službu. Feministky musí být nadšené, když se objevují takové hysterické články, protože to je voda na jejich mlýn.

                    11. Nebaví mě podcasty o vraždách, vůbec se snažím vybírat si z lidského pinožení ty příjemnější stránky ke sledování (proč chodím sem? :)) ale bez znalosti věci:
                      – výše trestu není dána jen charakterem činu, ale možností resocializace. Dovedu si představit, že sotva zletilá žába, která by potřebovala především výchovně působit, dostane nižší trest než její přítel, protřelý gangster, přestože oba drželi stejnou sekyru (a ano, neuvěřím tomu, že dcera zabije vlastní matku, aniž by v rodině nebo v jejím okolí nebylo něco extra špatně)

                      Nevylučuju, že v některých případech nerovnost je. Minimálně v mužích soudcích nejspíše bezbranná žena vzbudí více sympatie než osvalený potetovaný grázl. Tomu se nevyhneme a proto hurá feminizaci soudnictví? :-) Ne.

                      Popírat přirozené rozdíly mezi pohlavími je zbytečné.

            2. Dissenter 28.1.2024 v 16:12

              Samci savců, druh homo sapiens nevyjímaje, jsou schopni tvořit mléko a tedy i kojit. Samozřejmě je nutná příslušná stimulace. Stejně tak jsou z humánní medicíny známy případy rakovin prsu u mužů.
              Tyy joo, neproběhlo to tudy před zhruba tuctem let?
              Napadá mě, že mistral už tady dlouho nebyl, což je škoda…

              1. A v Rusku zase rozdojili kozla. :-)

                1. Ale jogurt bych z toho dělat nezkoušel:)

                  1. shane 18.1.2024 v 20.18

                    Jak jsem psal výše, je to možné, ale z dochovaných (na síti dostupných) článků není možné vyčíst nic jiného, než posměch. Bez údajů o složení předmětného mléka nelze o možnosti zkvašování snad ani spekulovat.
                    Šlo patrně o výzkum, praktické použití by bylo velmi pravděpodobně (velmi) neekonomické.
                    V praxi navazují na práci sovětských vědců vědci američtí, kteří nalezli a dále nacházejí způsoby, jak umožnit kojení a „bezprsé kojení“(WTF?) transsexuálním lidem všech pohlaví.

                    Perlička z praxe: Chov zvířat přináší různá překvapení. Kozu, která měla permanentní laktaci bez zabřeznutí a porození kozlat, choval před lety na statku coyot. Vypadala jako kozel a byla známa pod jménem Kozlice.

                    1. Jo, já ti věřím. Co se týče zemědělství a věci okolo jsi pro mě nepopiratelná autorita.
                      Ta moje poznámka byla k té lidové představě, že ono rozdojení spočívalo v produkci jiné žlázy než zrovna mléčné.
                      Trochu v duchu oné písničky o Nině, co v rytmu Kaťuše išla do kravína, panč se jí zachaťélo malaka.

                    2. shane 28.1.2024 v 20:58

                      Pochopil jsem to a nekomentoval, mimoto jsem nijak nereagoval na Dissentera, u vás jsem se pokusil…

                      Jinak: Pamatuji se na scénu ze staré americké parodie, kdy si rádoby farmář položí hrotek pod býka (a dál už je to jasné), název jsem bohužel zapomněl.

                    3. Tak i v tom starým klipu si Zdvořilý Woody pŕi dojení popletl krávu s býkem a patřičně se zděsil. Tuším ho ten býk potom i prohnal, ale je to už dlouho, co jsem to viděl.

                    4. Ale každopádně dík za info, zase jsem si trochu rozšířil obzory.

        2. to Dissenter
          No, v šachu se vzájemně nedrží. Nevím, kde žijete, ale tady v ČR má žena u úřadů tak nějak automaticky právo na děti. Pokud navíc ty děti chce využít k pomstě (a některé se tím i chlubí), nikdo jí v tom nezabrání.
          Moje první žena byla alkoholička. Pokus získat děti do péče… soudce se mi v podstatě vysmál. Předtím mne na OSPOD varovali, že (cit.) mám „počítat s tím, že jako chlap to budu mít těžký“.
          Žena věnuje více času dětem, muž zase zabezpečení rodiny. IMHO to bude tím, že žena má dělohu, zatímco muž ne. Ženě se ale NIKDY neřekne, že je na ní, aby zabezpečila muže atd., a pokud není z venkova, tak se ani nechce, aby udržovala domov, vařila atd.
          Muž má dnes více povinností než žena, a reálně i méně práv. IÚ to měla „zákonem“ potvrdit.

          1. Žiju v ČR.
            Dobrý výběr a dobrá předmanželská smlouva … řeší minimálně ten majetek.
            Mně přijde normální, že se žena stará o děti a muž o peníze. „Feminismus“ vnímám jako postoj, že žena, která je s tímto nekompatibilní a chce být „mužská“, na to má právo. A protože k tangu je zapotřebí dvou, musí se najít muž, který s tímto údělem bude kompatibilní.
            Necítím se mít víc povinností než žena. :-)

            1. zkus na dnešní moderní žencký, co mají všecky práva, a žádný povinnosti, přijít s PmS :DDD pokud sis eště hlídal gumy, tak snad jo, jakmile ne, tak hodně štěstí ;-)

              navíc schválně i kolik svazků, kde to dneska dlouhodobě funguje, by vůbec ani nevzniklo, pže by druhá strana tu, co příde s PmS, poslala do prdele rovnou s tím, že buď si důvěřujou, nebo ne…možná až pude vokolo soudruh LWG tak nám poví víc

              1. Jen na závěr, téma je asi vyčerpáno.
                Na IÚ je blbě to, že automaticky přisuzuje ženě roli oběti a muži roli viníka. To je doslova pozvánka k zneužívání pozice a je to i hluboce nemorální, protože zavádí princip nerovnosti před zákonem. Pokud je taková možnost zneužití něčeho, ke zneužití zcela jistě dřív nebo později dojde.
                Za druhé dává téměř neomezenou moc vybraným NGO. Ani tak nejde o to, že podobné organizace jsou obsazené dílem protimužskými aktivistkami, dílem muži s white knight syndromem, ale o další zdroj nekontrolovatelné moci.

                1. mělo být o patro níž, sorry

            2. to Dissenter
              Jasně, jenže když je pro chlapa nutná předmanželská smlouva, tak to asi ženy o tolik těžší nemají, že?
              Pokud to máte hozené klasicky, předpokládám u Vás i jisté gentlemanství k ženám – například v případě rozvodu. Ženy ovšem toto tak nějak nepociťují, standardní přístup je „a pořádně ho oškubej!“. Tím ovšem znevýhodněn jste, ač to třeba nepociťujete.
              Rovněž ze strany výkladu trestního práva jste jako muž automaticky přinejmenším sprostý podezřelý.
              Sám to také vnímám klasicky. Rozdíl v našem pohledu je, že to nevidím tak idealisticky, jako Vy. Nicméně uznává, že nejste ve svém náhledu osamocen, názor, že je-li ve vztahu muž poškozen, může si za to sám, jsem od žen četl/slyšel častokrát. Zajímavé je, že opačně to podle nich neplatilo, to byla žena vždy oběť toho hajzla, i kdyby si vybrala sebedebilněji.

              1. Předmanželská je smlouva je fajn věc, ale i to se dá napadnout – chudinka podepsala pod nátlakem, nechtěla, nerozuměla… A když jsou ve hře děti, hraje jen velmi malou roli.

                1. Stran majetku hraje roli velkou, stran dětí hodně malou, neboť člověk se nemůže dopředu vzdát svých práv, natož práv nenarozených dětí (na výživu).

              2. Ženy to mají těžší v tom výpadku z kariéry kvůli rodině.
                Předmanželskou smlouvu potřebuje ten, pro koho je nevýhodné dělení fifty-fifty, pokud realizuje významně větší materiální přínos.

                1. Jo tak.
                  No, zdaleka ne všechny ženy dělají kariéru… spíš menšina. Ani většina chlapů (včetně mne) kariéru nedělá.
                  Známá dělala kdysi jakýsi výzkum, kolik žen by zůstalo doma, kdyby je chlap uživil. Dost ji překvapilo, že cca půlka (sama je umírněná feministka). Z těch míň vydělávajících prý naprostá většina.

  8. Velikovská mě zaujala natolik, že jsem něco pohledal ve veřejných zdrojích.

    Dobré si přečíst třeba toto. Pravdivost a nezaujatost není zaručena stejně jako v challengerově textu, ale pro vyváženost…

    https://www.odsouzeni.com/clanky/z-zenskeho-pohledu/kauza-kamily-velikovske-v-poradu-na-vlastni-oci.html

    1. je to takovej ten případ, kdy je všecko napíču a víceméně se to všecko dá pochopit, ale to „jak se to mohlo stát“, že ho střelila podruhý, to je fakt hrozně věrohodný :o)

      1. Proto taky seděla; kdyby šlo o náhodný výstřel, tak by to bylo na podmínku, ale z toho, že zjevně šlo o promyšlené zbavení se tyrana, vyplynul nepodmíněný trest.
        Za mě kandidátka na prezidentskou milost formou převodu na podmínku.

      2. Me spis zarazi, jak si opatrila zbran (pujcila od znameho) a jak zmanipulovala okoli, aby ji uklidilo mrtvolu.
        Tak schvalne, jakym zpusobem ty chlapy zmanipulovala.

        Dle meho nazoru jedine predchozimi sexualnimi avantyrami.

        Soudruh Dissenter by ji ovsem jiste pomohl jako spravny femninisticky altruista nezistne…:-)))) Uz si predstavuju jak taha tu zakrvavenou mrtvolu s pulkou hlavy a rika si feministicke poucky o zenskem utlaku, hahaha.

        1. Zřejmě okolí (aťsi neprozíravé a bez právního povědomí) usoudilo, že zmetek dostal, co si zasloužil.
          Osobně bych jí nejspíš pomohl – před vraždou – týrání zdokumentovat a projít soudním sporem, včetně využití institutu vykázání.

          Představy o manipulaci skrze sex k něčemu, co odporuje cítění toho dotyčného, jsou představy uhrovitého puberťáka, co má problém zasunout, sorry, kolego. Příležitostí má každý normální muž mraky.

          1. je poněkud rozdíl ho sundat v sebeobraně/afektu a normálně to hlásit a vyvinit se, a pak takle a eště pak kuchat mrtvolu a neco s ňou provádět, sorryjako

            normální lidi by dělali co píšeš, a né se patlat s umrlcem tvl, jediná další motivace co připadá v úvahu je že je taky různě vydíral, vyhrožoval jim apod., za takovejch okolností si dovedu představit, že by se toho zúčastnili a eště na něj nachcali

            1. Ani tak ne, i u vyhrožování a vydírání se dá postupovat chytře. Ze strany oběti (Velikovské) a kumpánů šlo o špatné vyhodnocení situace i optimálního postupu.
              Jen proto nedostala medaili za eliminaci hajzla (přeháním, šlo by o přiměřenou sebeobranu), ale 7 let v lochu (a kumpáni podmínky). Směšovat výši trestu a podmínečné propuštění je zase další fail autora, ale o tom netřeba mluvit.

              1. jako že těm vydíranejm to vydírání nebude vadit, dyž to bude dělaný chytře, takže by pak neměli důvod se mstít? to je vskutku inovativní myšlénka, to tě naučili na filcce? :o)

                1. Naopak, chytře se mohou mstít.

                  1. čím víc lidí, tím horší průměr dle gaussovky, tak co čekáš

                    na takovou akci tak maximálně dva lidi a musí to mít hodně dobře rozmyšlený

            2. No kdyz vedeli, ze doma bije zenusku, bzlo bz kurva wo dost lepsi ho naprasit a pak jen sledovat cvrkot. Manipulace s telem timto, co rikate, neni mozne vysvetlit. Tam musi byt extremne silna motivace ji pomoct,, silnejsi nez strach z trestniho stihani. Nenavist k umrlcovi touto motivaci neni. To by se ji maximalne posklebovali a hned by to napraskali.
              Jasne, mohli bejt pod drogama, coz zrejme byli ti bezdomaci. Ale ne ten soused a manzelka a ne ten, kdo ji opatril zbran.

              1. Na udání z doslechu se ti policie vysere, nedá se to dokázat. Musí to podat oběť a nesmí si to v půlce rozmyslet.
                To je největší problém u domácího nasilí, bez ohledu na pohlaví. Oběť zo prostě nepodá a i když k nim na základě udání sousedů přijdou cajti, tak všechno popře.

                1. Tak pokud ji bije, bývají modřiny a tak. Baby v létě choděj polonahý, bylo by to vidět. Pokud byl tenhle tak nějak mentálně pomalejší, asi by nevymyslel tak rafinovaný způsoby, aby to vidět nebylo…
                  Tohle mne vůbec fascinovalo, když někde femibaby vykládaly, jak je třetina nebo kolik ženskejch doma bita, a bylo zrovna teplo.

          2. No vidite, jak jste znaly! Tak mi vysvetlete, proc soudruzka Velikovska tedy ono nasili nezdokumentovala a institut vykazani (pripadne i trestni stihani dle par. 199 TZ) nevyuzila?
            Nemohlo to byt nahodou tim, ze s tim tyranim, ktere tady papouskuje kazdy neznaly feministicky idiot, to bylo ve skutecnosti uplne jinak?

            Ja vim, ze nekteri feministe si alternativy nepripousteji, ale ono to tak bohuzel casto je.

            Co se tyce Vaseho subjektivniho nazoru, ze okoli nemelo pravni vedomi, tak mi vysvetlete, jak by sa to ty kurvy zlute bezdomovecke dozvedeli, ze to byl zmetek a kdy byli ochotni jit do TC podilnictvi a nadrzovani a neoznameni TC (3 trestnych cinu v soubehu)? Pak je zde pribeh vrazedkyne Cubirkove:

            https://www.youtube.com/watch?v=rL83kC-yxZY

            Tam se presne stalo totez. A prave sexualni manipulace byl duvod, pros si blbec Bernat nechal naparit 13 let natvrdo. Vy, jak tedy mlcky pripoustite, byste se odklizeni tela nezucastnil (gratuluji k moudremu rozhodnuti, oni ostatni jsou blbci, jen vy jste chytry, viddte?), protoze to by pro vasi pophodlnost bylo riskantni. Spravne! A vite proc oni jo? Protoze s frivolni Velikovskou meli sexualni vztah. To byste mozna taky hnul zadkem – pak je mozne ledacos. Ale tuhle zkusenost vy ani nemate, proto nejste ani schopen rozvinute uvahy na toto tema.

            Dokonce si myslim, ze JEJI PPOMAHAJICI OKOLI VEDELO PREDEM, ze bude Velikovsky zavrazden (proto meli byt tako odzouzeni za spoluucast na vrazde, ale to by fizlove nemohli aplikovat feministicke chudactvi aby nasledne dostali posilene pravomoci vidte, nekdy se vyplati nic nevysetrit, jinky ma ta fizli verbez zase fantazie, az to boli, vzpomente na pripad Maresova z Rumburka: https://dfens-cz.com/velka-teplicka-fizli-blamaz-we-came-we-saw-he-died-uz-ponekolikate/), protoze jinak by Velikovska kurevsky riskovala, aby sla na pass blind byt jen k sexualnimu partnerovi pozadat o takovou asistenci. To by musela racionalne vyhodnotit, ze je lepsi, aby telo uklidila sama. Proto si myslim, ze to predem mela domluvene.

            Co se tyce prilezitosti: dle meho nazoru vy prilezitosti nemate. Vase maximum je zivot v monogamnim vztahu, pravdepodobne v manzelstvi, pricemz vase partnerka si nasla vas, nikoli vy ji. Taky ma nad vami plnou kontrolu, jinak byste nepapouskoval podobne feministicke nesmysly. Kolik vy jste vyuzil prilezitosti? Ano, jako susp. doktor urcite nejake mate, ale dle meho nazoru jste jich vyuzil NULA, protoze na to nemate koule.

            Ale to neni vada na krase. Jenom upozornuji, ze pokrytecke a bezpaterni podbizeni se feministickym zrudam z Vas chlapa s koulema neudela.

            Koneckoncu ocituji hlubokou pravdu, co o feministech muzskeho pohlavi prohlasil Milo Yannopoulos:
            „Male feminism is a sort of disease. It is actually the brain disease caused by low self esteem and lack of sex. It seems to be an undercurrent progressive movement of men who are so desperate to get laid who will say literally anything, some of them are even demonizing their own skin colour, sexuality and gender simply in order to get plaudits of some second class women. I think the male feminism is a very odd phenomenon, which is actually a form of personal failure of males especially in field of law and mainstream media considering their role in knowledge and importance to find the truth.
            Unfortunately, those men’s real job is to get up in the morning and advertise their own moral virtue instead of telling us about the world as it really is. Instead, they bore by telling us what the right thinking people they are, how much they hate racism, sexism or corruption of the state. It is a sort of narrative of the relinquishing the evidence based reporting and replacement by telling us important stories whether or not the facts are right. It is very dangerous for anybody who tries to find the truth very dangerous for any kind of academic inquiry and it is cancer to law and justice.“

            Joj presne: pocit menecennosti a lack of sex. A advertising vaseho moralniho majactvi, no to je presne ono, co tady provadite! Ale bohuzel u toho jiz mene myslite. Feministicke soudruzky vas mozna pokloepou po zadech. Ale pricichnout k vagine? Dost bych se divil. Kolikrat vas ta vase stara pripusti?

            1. Honzo, ty jsi fakt kus vola. :-)))

              Nebudu se ti zpovídat ze své rodinné ani osobní situace, protože chci zůstat u diskutování pod nickem, ale jsi ve všech bodech vedle jak ta jedle.

              1. Argumenty ad hominem bohuzel svedci o pravem opaku. V necem muzu bejt vedle, vsak tohle je jen blba diskuse na internetu. Faktem je, ze asymetrie mi znemoznuje jakekoli blizsi posouzeni krom spekulaci. Nicmene falesla moralni virtue z vas jen kape, to je celkem jiste a dusledky teto falesne moralni virtue jsou rovnez zcela spravne.

                I kdyby vam vase zenuska dala, kdykoli si reknete, protoze to neni jadro debaty. JAdro debaty je, za jakych okolnosti se nekdo, kdo ma na vyber spachat ci nespachat trestny cin bude plest do cizi vrazdy tim, ze bude pomahat odklizet telo.

                Tam, jste vedle jak ta jedle vy. A sam jste to i potvrdil.

                1. Ze jdu kolem…zrovna TY budes rikat cosi o argumentech ad hominem?:-D :-D :-D
                  Tvl, to je chucpe jak prase

                  1. Presne tak. Kdyz ja prohlasim, ze jste agresivni psychopat, tak je to pravda a kazdy to pozna z Vaseho projevu. To neni argument ad hominem, to je proste pravdivy vyrok.

                    1. Nebude to pravděpodobně mít smysl, ale demagogičnost a neplatnost argumentu ad hominem nemá nic společného s jeho pravdivostí, ale s tím, že se netýká tématu, ale mluvčího.

                    2. Máš pravdu, dyzentére.
                      Nic horšího, než psaný projev a jeho obsah, na internetech spáchat nemůžeš. A ty sám jsi svým projevem, už mnohokrát potvrdil, že jsi pokrytecký hovado a mudrlant k tomu.
                      Ani není třeba snášet argumenty, každý to vidí a může si to přečíst.

                2. Argumenty ad hominem bohuzel svedci o pravem opaku

                  Vase maximum je zivot v monogamnim vztahu, pravdepodobne v manzelstvi, pricemz vase partnerka si nasla vas, nikoli vy ji.

                  Autor vlastně zastává stanovisko, které zároveň vyvrací. To ještě tenkrát vzbudilo rozpaky. ((c) Cimrman)

                  1. A vy nezijete v monogamnim svazku? To ma byt jako ten argument ad hominem?

            2. není těch svědectví na ublížení na těle náhodou trochu moc? nebo jako tvrdíš, že ho celou dobu bila vona a von se akorát vobčas bránil, takže sama dostala po papuli nebo spadla ze schodů, což jí nebránilo v tom to příště zkoušet znova? jako todle kulhá asi stejně jak oficiální verze feminazi :DDD

              1. Ctete rozsudek a jeho oduvodneni, tam to vsechno je. JE v mem minulem clanku.

                Veikovsko okoli tvrdilo, ze je tyran, protoze jim to co? Protoze jim to rekla ona. S Velikovskym jako clovekem jeji okoli nikdz neprislo do styku. Z cehoz jasne logicky a nezvratne vyplyva, ze jedinym zdrojem informaci – respektive informacni agresivity a zavrazdenem, je ona. Pokud je mi znamo, modrin a lekarskych zprav, ktere by nezavisle hodnotily Velikovske utrpeni, nebylo.

                Navic jeden velmi typicky moment, ktery neprimo dokladuje Velikovske agresivitu byl, ze ona vypovedela, ze ji zaviral na hajzl a do skrine. Vite proc to chlapi delaji? Protoze na ne ta jejich pica vresti tak dlouho, ze jim rupnou nervy a toto je ten nejhumannejsi zpusob (krom odchodu do hospody na pivo) jak se ji zbavit aspon nez vychladne a prestane rant.

                Zenska agresivita se mimo jine projevuje bezpaternimi pomluvami, utokem na lidskou dustojnost a cest nepritele. To vam potvrdi kazdy psycholog. Primi svedkove domaciho nasili nebzli, krome dvou dcer, ktere behem vysetrovani byly nezletile a ani nebyly vysetreny psychologicky. Sestra Velikovske, pokud vim, zejmena popisovala Velikovskeho lakomost, nikoli jeho agresivitu. Zde je krasne videt ten subjektivni pohled, kdy ta krava popisuje slkutecnost optikou sve zavisti vuci sestre a jejich podnikani.

                Velikovskeho okoli rikalo uplne jiny pribeh: podle nich byl normalni, s trochou sklonu ke vzteku, nikdy od nej z prace nikdo nepopsal zadne projevy fyzicke agresivity. Ani nechlastal, pokud vim.
                Podle me ona byla ve vztahu stejne agresivni jako on, mozna mnohem agresivnejsi.

                Vsimnete si: ZADNA NOVINARSKA ZASRANA VONUCE SE NIKDY NA VELIKOVSKEHO NEDOPTAVALA JEHO OKOLI. Vzdy to bylo skrze Velikovskou a jeji okoli. Nezda se vam to z hlediska novinarske objektivity divne? Mne jo.

                1. tady Klímojc pořad tvrdí neco jinýho, ale nijak do hloubky sem to nezkoumal, čili mohl to vzít i von taky jako letem-světem a neověřovat si to hloubějš

              2. Velikovskoho okoli navic popisovalo lascivnost a frivolnost jednani Velikovske. NApriklad jeden z jeho spolupracovniku vypovedel, ze jim Velikovska chodila otevirat naha a lakala je dovnitr „na kafe“.
                Myslim, ze tim se mstila Velikovskemu, a tahle pomsta funguje jen v pripade, ze k totycne krave mate nejaky vztah. V momente, kdy je vam lhostejna je vam to jedno.
                Proto take pochybuji o tom, ze by Velikovskeho agresivita byla jina, nez verbalni. No mozna ji sem tam dal facana, jako odpoved na urazky.

                1. a tady není možný, že na ně vykonával nátlak, aby takle vypověděli? víceméně víme hovno, ani jeden sme tam nesvítili, bych si tipnul, že pravda je nekde mezi, idylka se začla po pár letech srát, pže von byl poněkud chorobně žárlivej, vona asi poněkud štekoidní, von kretén, vona píča, po 15 letech už se začli spíš nenávidět a nakonec to dopadlo jak dopadlo

                  každopádně pokud byla jednou teda po celým tom martýriu poslaná na sedmičku, tak buď to prokázaný je, nebo není, žádný že teda jako sedíš za zabití/vraždu (sem línej to dohledávat), ale protože máš dobře uklizeno a pomáháš ve čtenářskám kroužku, tak můžeš po 3,5 jít, tvl…

                  1. mrtvola mohla nátlak vykonávat těžko. Co se týče těch 3,5 let, normálně to za vraždu nejde, můžete jít ven až po vykonání 2/3 trestu (§ 88 odst. 4 TZ), ale lze rovněž uplatnit i liberační důvody a nakonec o tom, stejně rozhodnul soud.

                    Rozsudek o propuštění Velikovské jsem, pravda, neviděl. Ale i po těch 4 letech a 8 měsících je to lambáda. Po zániku manželství jí zůstala polovina domu, druhá polovina připadla dcerám, takže pohoda. adresu Velikovské jsem nezjistil, její podnikatelská data již z ARESu vyšumněla, je to někde ve Zlíně, takže ani do katastru jsem se nemohl podívat. Škoda.

                    1. pokud to byl takovej mafyján, jak tvrdila, by ses divil, jakej může byt nátlak i po smrti ;o)

                      njn, každopádně snad můžem doufat, že s mírnejma posunama v mezích zákona vohledně rozvodovejch soudů a tím, že se ta turecká sračka (ze které samotný Turecko vystoupilo :D) neprosadila, přijdou na štětinatý semetriky špatný časy a budou se muset nechat nalejt do nejaké skutečné právní kanceláře tak na koncipienturu :o)

                    2. inu pokud to byl takovej mafián, pak samozřejmě je divné, že se rozhodla si proti němu opatřit zbraň a střelit ho do hlavy.
                      Tohle jsou pochopitelně jenom krycí báchorky, podle mého. Nic jinýho.

            3. Z hlediska TZ je v případě vraždy dlouhodobé týrání maximálně polehčující okolnost. Legálně můžeš člověka zabít jedině v režimu NO a KN a to ještě jen za určitých podmínek.

  9. A vy jste jim přitom svítil, že to tak přesně víte?

Napsat komentář

D-FENS © 2017