Uff, D-Fens, to jsem od tebe nečekal. Pár prvních vět a hned tohle ….. věz, tedy, že jako bývalý Pražák, Vltavou odkojený, Prahy znalý, má žena také, do Prahy se vracející a se spoustou lidí tam prtavidelně obcující, chčiju, kde můžu a kde se mi chce ….. a moje žena taky- My muži obvykle jdem někam ke stromu či keři, že? a nemusíme se tak svlékat, jen se otočíme do porostu a celkem nikoho nepohoršujeme, žena se obvykle více vzdálí a vyžaduje hustší porost, nechce svítit prdelí …… dělalo se to tak v Praze vždy, proboha, a nechápu, proč by se to nemohlo dělat i dnes. A v Budějicích. Malé děti chčijí všude, buď samy nebo za asistence rodičů, někdo nad kanálem, někdo jen tak, někdo kdekoliv, někdo přecjen vyhledá trávník či alespoň hliněný či písčitý podklad …… Chčiju na veřejnosti už 60let!!!!!!
Nezpáprdovatěl jsi, soudruhu?
Nebudeš, doufám, jednoho dne, nenávistným staříkem, ukazujícím holí na kojící matku či čúrající děcko?
Dissenter
sorry, ale ve městě se na veřejnosti nemočí, kor když veřejné wc je několik desítek metrů (!) vzdáleno
h72
Sorry, četnost veřejných wc je ve všech českých městech taková, že na desetitisícové město je zhruba jedno. A na pražskou čtvrť stejné rozlohy také. Mimoto, většinou nefungují nonstop. Takže kecáte. Vy jste Pražák? Víte, že v Praze lze ujít třeba patnáct km, aniž by tam bylo jediné veřejné wc? Mimoto, asi nemusíte chtít zrovna tím směrem, že? A u nás, v menším městě, poblíž, není ani jedno veřejné wc mimo běžnou denní dobu. tedy je k dispozici nějakých přiblblých 10 hodin, kdy ho vlastně nikdo nepotřebuje. A přesto k němu máte třeba 3 km cesty, i když by bylo otevřené. Jak to vyřešíte?
jedna věc je vlézt nekam daleko do divokýho křoví, aby člověka nikdo neviděl (ostatně různý křoví třeba u řady obrovskejch nápukáků, který DODNES nemají jedinej hajzl pro zákazníky, jak je to možný, co dělajou všecky ty zikovky?, je prosraný durchendurch), druhá věc je chcát za bílýho dne u nejakýho před pár lety do chodníku vysazenýho pometlíčka za rohem od rušné třídy kousek vod centra města, pod voknem lidí co tam bydlijou; za deset minut ten humáč začne smrdět do tech voken smrdět
servisdok
V historii tohoto webu lze najít článek stejného autora, nazvaný „Chcáči“.
Píše se v něm, že čeští řidiči chčijou všude a na všecko, při blbým větru někdy i na svoje vlastní auto :D
Black Wolf
Behemoth: tuším jediný hitlermarket má, kauf, teda aspoň co vím, do jiných nechodím.
Ze samostatnejch kauf a goblus. Ve velkejch nápukákách jsou taky, v nápukáku, nehledě na to, esli je tam hytler, bo jenom čuprmárket. No ale třeba hóby markéty majou hlavně hovno (existujou výjimky, ale mááálo).
Dissenter
Penny NE
Billa NE
Ikea ANO
Kaufland ANO
Globus ANO
Makro ANO
Albert Jen ve velkých prodejnách
Tesco Jen ve velkých prodejnách
Lidl Jen ve velkých prodejnách
dm Jen ve velkých prodejnách
Neni tak nejak nejednodussi zajit do restaurace a zdvorile pozadat obsluhu, zda by me nepustila na wc? Jeste se mi nestalo, aby me odmitli…Jako venkovni moceni vidim jako totalne posledni moznost. A ve meste je to proste humus. Navic se mi teda ekluje predstava, ze bych si neumyla ruce a chlapsky kecy, ze ja si na ruce nechciju, neberu.
Arnold J Rimmer
Jak kdy a jak kde. Když kácim dřevo v lese, restauraci nehledám a na ruce kašlu. :) Ve městě spíš jo, pokud nejsem zrovna na nějakým brownfieldu, nebo nechci zanechat pachovou značku.
Speciální případ je něco hodně vysokýho, třeba Ždákovskej most v noci, ale to ženy počítam neznají, to je takovej speciální mačistickej sport. :)
Slecna Ling
To AJR Tak v prirode je to pro vas v klidu. Ja to teda moc nevyuzivam,pac mi vadi, ze bych si po sobe musela odnest kapesnicek a igelitak vetsinou neni. Ad ten most,to chapu :-) Mit nastroje, urcite by me to taky lakalo, zni to jako spravna konina :-). Ditto napsat si nekde neco do snehu :-). Holt my baby to mame nudnejsi.
V Makru jsem byl naposledy loni zjara. Vytahl jsem asi tak 5 let propadlou karticku, znovu se stal registrantem a koupil tam par veci k zradlu. Doma jsem zjistil, ze je to total low level a ze uz nikdy. Jako pro velky objemy maloprodejcu to asi smysl ma, ale pro primy nakup malospotrebitele mi Makro prijde byt uplne mimo. To, co je v kusovkach, jsou povetsinou sracky Aro, nebo jaxe ten jejich brand jmenuje a vetsi baleni neceho qalitniho nespotrebuju.
Nekdy pred petadvaceti lety jsem tam jezdil casto, ted v tom nenachazim smysl.
dubraro
Kaufland ano, ale mnohde za 20 Kč. Alespoň že to dnes jde zaplatit kartou, když to začínalo, tak jste musel mít právě tu dvacetikorunu, jinak smůla.
Hupert
h72: Potvrzuju stav. U našeho městečka, roztaženýho na 4km, je jediný veřejný wc teprve pár let, ale na parkovišti u turistické atrakce až za obcí a je otevřené jen po provozní dobu infobudky. Tady i jinde tedy v případě potřeby zalévám stromy. Kdejakej pejskař dnes vodí ne jednoho, ale dva nebo i tři čokly a bez uzardění mi ochcávaj chodník před barákem, občas i osrávaj. Asi se z toho zblázním.
Dissenter: Jistě, ve městě můžou chcát, kde je napadne, jen čokli.
Dissenter
Ti z toho nemají rozum, od toho mají páníčka, obojek, vodítko, popřípadě košík. Pokud podobným způsobem močí člověk, nechť je vybaven týmž.
Hupert
Dissenter: Neber si to tak. Až jednou vynese zbytnělá prostata trumf nad tvým rozumem, věř, že se to vsákne.
Dissenter
Přesto se budu snažit se chovat kulturně a ve zmíněném případě to donést necelé dvě minuty svižné chůze na veřejné wc v Mercury centru.
Zajímavé je, jak se každý hulvátpert vymlouvá na zdraví.
Hupert
Trochu nuda, ne, trávit celej život na 2 minuty chůze od Mercury centra?
Hupert
À propos, je ti jasný význam pojmu hulvát?
Hupert
Tak chvíli vážně Dissentere. Jistě, že civilizovaný člověk se vždy nejdříve snaží najít pro vykonání potřeby odpovídají místo. Je toho důkazem, že kolem sebe vidíme někoho, kdo to nezvládl, zcela výjimečně. Proto předpokládám, že kdo si uleví na veřejnosti pro to zpravidla má nějaký omluvitelný důvod….na rozdíl od pejskařů, co dělají se svými canis tamagotchi z chodníků hajzly bez uzardění.
dubraro
Chcát na veřejnosti je neslušné, bohužel v životě někdy přicházejí situace, kdy máte na rozhodnutí pár sekund a volby jsou jen dvě: do křoví nebo do kalhot.
DF
h72: Tak proto jsou pražáci vychcaní.. Už chápu.
h72
Brňáci jsou víc. Proto jste byl za této vlády okraden o bilion korun, který budete splácet.
IDe
Pražáci a Brňáci si nemají co vyčítat, odpornější bandu kurev neznám. Nafoukaná pražská prasata se ještě hrozně diví, že je nikdo na „venkově“ nemůže ani cítit. Bohužel to platí i pro naplaveniny, odstěhujte se na pár let do Prahy (stačí tam jen pracovat) a ten pražský smrad Vám nikdo z mozku už nikdy nevyžene!
Dissenter
Osobně jsem si nevšiml žádného regionálního specifika v zastoupení blbců, a to mám zkušenosti značné.
Hupert
Dissenter: Rozdíl je ovšem v hustotě na km2….a když se to v interferenci sečte…
Jo_Do
Já mám s pražáky jen dvě zkušenosti, obojí bohužel negativní. 1. děti z Prahy kradly v obchodě, považovaly to za hrdinský čin a nechápaly jaká je to hanba a ostuda. 2. skoro prázdný kemp na Moravě, hektar volného místa, ovšem hlučná a vulgární pražská rodinka si postaví stan těsně vedle nás, stolek si postaví tak, že se dotýká našeho plátna a jedou až do rána. Když se ozvu, jsou extrémně drzí a odporní. Ostatně už to, že tahle banda úporně volí Pětidemolici, svědčí o jejich pochybné mentalitě.
ukatoto ukulele
h72
Chčiju kde se mi chce…jseš teda dobytek, no. Jen nevím, jestli se chlubíš a nebo lituješ?
Gorgussien
Díky autore. Až tě potkám jak se motáš na vyhrazenem trailu, vycvaknu se z nášlapu a kopnu tretrou do holeně nebo lebeně. Nemáš tam co dělat. Proč bych jel tak, abych se takovým píčusům uměl vyhnout, žeáno.
Nebo?
Tobě opravdu musel někdo hodně ublížit. Tatínek tě mlátil šlauškem z pumpičky nebo ti ji strkal do kaďáku? Napiš o tom, co ti pomohlo dostat se s názory stran cyklosvěta tam gde si včil.
princdrson
Jaký vyhrazený trail máš na mysli, pumpičko?
Dissenter
Dobrá ilustrace problému na nepolitickém tématu. Jistě není dobré bít cyklisty, ale mohli (měli) byste si uvědomit, že jste během posledních pár let dosáhli akceptace používání sportovního náčiní v poměrně širokém rozsahu veřejných prostranství (dosud vyhrazeného autům a chodcům), včetně docela slušné podpory z veřejných rozpočtů a chovat se podle toho. Jinak provokujete nezralou agresivní odpověď.
Jezdím autem i na kole i chodím pěšky. Za mě by měl mít skoro všude přednost (rozumný) chodec, je z pohledu ostatních účastníků provozu nejpředvídatelnější.
shane
Technická, jízdní kolo není původně sportovní náčiní, ale je historicky první pozemní mechanický individuální dopravní prostředek (sáně opatřené plachtou nepočítám), o několik dekád starší než automobil nebo motocykl (což stejně vzniklo jako kolo s motorem) a jako běžný dopravní prostředek se v našich končinách běźně používal ještě relativně nedávno, stejně jako motocykl.
Dissenter
Stejně jako sáně se v intenzitě dnešní dopravy stal bicykl anachronismem, navíc je rozdíl mezi velocipedistou = osobou pohybující se na kole ve vzpřímené pozici, volném oblečení (dobrý rozlišovací znak, jinak to váhu nemá), rychlostí zhruba běžce a sledující provoz okolo sebe a pumpičkářem = zuřivě šlapajícím sportovcem v předklonu, naditého do elastického trikotu, neslyšícím, nevidícím, překážejícím a flusajícím.
Zajímavé je, že s první skupinou nejsou problémy nikdy, s druhou pravidelně.
shane
si nikdy neslyšel o ožralých velocipedistech cestujících na neosvětlených velocipedech v noci mezi vesnicemi? Sem ta občas nějakej skončí přejetej ve škarpě a řidič v maléru. Zlatej městskej pumpičkář.
semancko
Ma v lese vyznacene znackami cesty pre cyklistov kde je zakaz vstupu chodcov. A to preto, ze sa jazdia smerom dolu kopcom, nie je casto rozhlad a kam sa vyhnut. Tie cesty si pumpickari vybudovali a udrziavaju a chodci tam nesmu v zaujme vlastnej bezpecnosti… Zasluzilo by si to vlastny kanal na trubke co tam obcas turisti vystrajaju.
Dissenter
Jakkoliv úsilí chápu a nelezl bych jim tam jako nelezu v zimě běžkařům do stopy, rychlocyklisti patří do lesa asi tak stejně jako motorkáři. Tzn. vůbec.
Přičemž týpek, opatrně jedoucí po lesní cestě z hospody na Pařezu nebo na kole, je dobře tolerovatelné a s chodci kompatibilní individuum, ale pro h***a bezhlavě se řítící po cestě v elastických/kožených oblečcích, nehledící kolem sebe, nemám pochopení žádné.
Vše je o míře.
semancko
2 Dissenter:
Nemam s tym problem a vidim to podobne, okrem toho ze do lesa nepatria. To nechavam na vlastnikov lesa, nech si osetria po svojom. Ked sa chce, vojdeme sa vsetci a bez problemov, zopar individui z oboch taborov vyvolava zbytocne trenice.
UF7
Do lesa jednoznačně nepatří. Protože, mimo jiné, v lese má být klid.
Gorgussien
Souhlas, tak ještě aby tam nelezli tůristi, baťůžkáři, matky s frocany a jiný ksindl. Myslivcům a těžařům tlumiče. Sem rád že si rozumíme. Nebo?
Slecna Ling
Jak se pozna frocan, ja jen abychom doma neco nezanedbali ? Nebo se nemam blbe ptat a radsi sedet vzdycky s ditetem doma, pac to je jedina jistota?
Gorgussien
Správná otázka, ale ptáte s vedle, musíte o kousek vejš, UF7 to ví, třeba odpoví.
h72
Takže máš takový trail ve SVÉM lese.
semancko
2 h72:
Les nemusis vlastnit na to, aby Ti niekto povolil si tam trail pre pumpicky vybudovat. Toto mal Gorgussien na mysli, trail urceny pre cyklistov s mnou uvedenych dovodov nie je pre chodcov bezpecny a teda sa im to preventivne zakazuje znackami. Samozrejme na to kadia zvysoka a potom dochadza ku konfliktom.
CBATbI CTOKOKOTOB
Já bych to neriskoval, autor má zbroják.
Dissenter
V situaci, kdy je na místě facka, by rozumný držitel zbrojáku zbraň nepoužil, už pro ty opletačky s následným udržením si průkazu.
CBATbI CTOKOKOTOB
Zas rozumného držitele ani nedržitele zbrojáku bych nekopal do holeně a tím méně do lebeně. Rozumní jsou dneska vzácnost
Jack Torrance
Gorgussien: Hm, a to kopání tretrou do lidí je taky součástí tý pohody, vo který celá ta cyglistika hlavně je?
servisdok
Jestli on ten pumpička, nemá v tom nášlapu přicvaknutý něco jiný a není to „tretra“..
Sysop
Neblazni, on si ho nema kam pricvaknout, natoz nekam do naslapu.
Gorgussien
Když může chodec mlátit cyklouna, pádž mu narušuje wellbeing na chodníku gde nemá co dělat, proč by totéž nemohl páchat cykloun chodecovi, v prostoru gde nemá chodec co dělat? Nebo?
Nitus
Já vím, že toho chlápka, který říká „já vám to říkal“ nemá nikdo rád, ale já vám kurva říkal, že tenhle web potřebuje administraci diskusí bez ohledu na to, jak moc je to v rozporu s D-FENSovým pojetím svobody slova…
ModrýKlokan
@ Mamzel Nituš
Kurva se neříká. Máš ban na půl roku. A teď společně se mnou zakřič: Ať žije cenzůra! Hip hip hurá!
Co je? Nechce se ti? Na svobodu slova se vyser, hlavně musí byť pořádke!
Nitus
Tady ani omylem nejde o „cenzuru“, to by D-FENS musel být státní nebo v kolektivním vlastnictví. A taky nejde o vulgární výrazy, D-F není veřejnoprávní ani to není věstník klášterní školy. Nicméně shledávám řekněme nedůstojným platit databázový prostor nějakému blbému pumpičkáři, co D-FENSe ani neumí pořádně zroastit a omezuje se na osvědčené „tvůj fotr tě pyčo more vole řezal dyg poď na féráka ne“. Ale samozřejmě, nevadí-li to D-FENSovi, kterému to tady patří, tak já mohu maximálně vyjádřit své znechucení. Což tímto činím. A pokud si to přečte byť i jediný blbý troll (to jako ty, kdyby ti to náhodou nedošlo), tak to účel splnilo :-)
Hupert
Jasně Nitusi, benevolence už bylo dost, je třeba s těmi BLBÝMI trolly s jiným názorem zase zakročit a nastolit starý dobrý časy. Možná na to pan domácí nestačí a potřebuje pomoc – se seznamem. Tak já začnu:
1. Nitus
Hupert
zatočit, ne zakročit
Gorgussien
Blbým petrollheadům platiti dobré jest?
Dissenter
Když už, tak administraci autorů; diskuse bývá obvykle lepší než článek sám. Zejména platí pro všechny ty inceliády a nevěříše zamazala.
Nitus
Jestli autorů, nebo diskuse, už vcelku jedno jest, ale obecně souhlasím.
RomanL
No, meleš kurva blbosti, kokote. :-P
Nitus
Bohužel nemelu, co se dá dělat. Ono je hezké, že se různí Žirafové a Klokani shodnou na tom, že na tomhle webu je především skvělé, že se sem dají psát libovolný sračky, ale cesta k prosperitě to zjevně není, jak je vidět všude kolem. Nebo máš pocit, že například Coolovy tapety, které vypadají jako výstup z umělé inteligence, která dostala prompt „vygeneruj mi XY stránek random textu s odkazy co dva odstavce“ nějak obohacují diskuse?
UF7
Bohužel meleš. I když to tu některá individua tapetují jak zřízení, není problém je prostě ignorovat.
ModrýKlokan
@ Nitus
A kdo jako rozhoduje o tom, jestli melu sračky já, nebo jestli je meleš ty? Vo tom by se nějak hlasovalo? Nebo by to měla určovat nějaká vylosovaná osoba? Nebo jak by se určilo, kdy umí poznat pravdu od sraček, protože je od narození geniální a nestranný?
Hupert
To jsi mu na ty kydy o sračkách snad naskočil, Klokane? Ne že bych se nemohl třídění samozvaně chopit, ale o tom ať si každý rozhoduje sám a ne že tu nějaká autorita bude selekcí příspěvků části soudruhů kádrový profil leštit a druhé části špinit. Jak potom poznám, s kým mám tu čest. Nemám rád, když mi někdo zaclání ve výhledu. Nitus mě s jeho cenzorskými tendencemi sere, do ignore bych ho ale nedal stejně jako nikoho jiného, byť cool o to usiluje jak může. Takhle tuším, co jsou zač a….co když jsou to potenciální perlorodky?
ModrýKlokan
@ Hupert
Jak řikáš, mám to asi stejně.
Nitus
Jasně, Cool je takovej typickej příklad nevybroušeného diamantu. Čum na ty jeho tapety dost dlouho, a odhalíš tajemství vesmíru, života a tak vůbec. Anebo skončíš s katatonickou schizofrenií…
Já sice nevím, co je to trail, ale když je vyhrazený, tak je asi soukromý, platíte si za něj a tam já chodit nebudu. Takže si to na tom trailu s klukama užijte.
Taky by mně zajímalo, proč jsou cyklisté tolik posedlí análním otvorem. V komunikaci ho zmiňují poměrně často. Už asi 25 let mi vyhrožují, že mi do něj zavedou různé předměty, často spojené s cyklistikou. Žádnému se to dosud nepodařilo, na druhou stranu žádný z nich neobjasnil tuto obsesi. Nejsem sice Sigmund Freud, ale vyvolává to ve mně dojem, že to má nějakou příčinu zasutou hluboko v jejich osobním životě.
Nitus
„Takže si to na tom trailu s klukama užijte.“
Grupáč na trailu? No tak to je nechutná představa. Přímo to vyvolává obrazy, jak je hluboko nejenom v něčím životě zasunuta nejenom příčina!
Dissenter
Hledal bych příčinu v dlouhodobém tlaku sedla a elastického prádla na pohlavní orgány.
semancko
Skor tlaku na zmienovanu prdel…
Hupert
Dissenter: To je jistě jedno z možných vysvětlení. Co jízda v pelotonu, nemá zásadní vliv na zúžení zorného pole pumpičkáře?
Sysop
Pumpicky budou prvni novi muslimove. Tam je to cuchani prdeli taky svate.
Sysop
Oni podle Freuda na tech svych hrkacich jezdi. „Vidim diru, vlitnu do ni“. Zrejme tam nekde vznika ta spojitost.
Gorgussien
2 DF. Já nevyhrožuji zaváděním předmětů, ptám se gdeže a čímže se zrodila tvá obsese vůči „pumpičkářům“. Já třeba za volantem potkávám daleko víc kokotů z gangu „dárců orgánů“ než „pumpičkářů“.
Dissenter
Motorkáři (to s tím dárcovstvím je mylná představa, obvykle bývají moc poškození) a chodci mi nepřekážejí na silnici prakticky nikdy.
Cyklisté pravidelně.
Řidiči jak kdy, ale je to někde mezi, překvapivě málo často potkávám lepiče, ale hodně často zdržovače.
Myslím, že zásadní problém tvého přístupu je v tom, že „kokot“ je člověk, který kolem tvé plechovky pomalu jedoucí při středu vozovky rychle profrčí.
Pro nás ostatní je to naopak. :-)
Gorgussien
Nepochopil. Neva. Zásadní problém má pan domácí. Když dostane svou meducínu zpět, tak se tady z toho můžete posrat. Vraťme se k tomu, čím jsem tu flame tady spustil. Je-li cajk mlátit cyklouna holí za narušení chodcova prostoru (CHODNÍK), pak je cajk mlátit chodce za narušení cyklounova prostoru (TRAIL). Nebo?
shifty
Gorgussien – díky za krásnou ukázku myšlení typickýho cyklozmrda.
fatdwi
Gorgussien: teď jste mě teda fakt zklamal. Projevil jste se jako typický pumpičkářský kripl, které jsem ale dosud potkával pouze za volantem na silnici (místo na souběžné asfaltové cyklostezce).
Na trailech jezdím taky, zrovna včera jsem byl, paráda. Ale netušil jsem, že se tam pohybuje taková svoloč jako Vy. Přecejen 99 % lidí tam přijede autem a jedou se bavit, nejsou to kokoti, co mají potřebu obtěžovat ostatní v provozu. Tak dík, že jste mi zbořil iluze. Snad vás takových nebude víc, protože to by kultura značně upadla. Přecejen na trailu je základ ostatní neobtěžovat, tedy nejezdit ani jako debil, co má všude domnělé právo přednosti, ani jako důchodce, co se za ním povinně ostatní potáhnou, protože on může. A přesně jako tento typ lidí se projevujete. Snad takové nebudu potkávat, ale začnu si dávat bacha, jestli nejedete kolem i se svým kaďákem, co ho zřejmě využíváte jinak než já a tak máte potřebu o něm mluvit (podobně jako ti cyklouši, co mě na otázku „ta cyklostezka vedle je málo asfaltová?“ zvou k podobným homohrátkám odpovědí „jdi do prdele čuráku“). No kam jinam s čurákem než do prdele, že Gorgussiene? Případně si tam klidně dejte šlaušek, pumpičku nebo cokoliv jiného a propříště si to nechte pro sebe a podobně poškozené, mě fakt Vaše sexuální preference nezajímají.
Sysop
Gorgussien bude zrejme ten typ gurmana, co dlouhy slausek do svoji huby maskuje uprostred jeho delky camelbagem.
fatdwi
Sysop: :-))
ModrýKlokan
@ Fuckwí
Nevim proč mě napadla písnička Pro Allahovu slávu, útočí jen v davu…
Je jasný, že debata o kaďáčku tě mimořádně zaujala. Gorgussiena jsi davu pomohl roztrhat, jen si asi nedostatečně pochopil, že vysírači někdy nedopadají dobře. Je jedno jestli jsi pumpička nebo antipumpička, když tě za dopravně výchovný kecy někdo pošle slovně doprdele, je to ta lepší varianta.
Na silnicích zásadně nevychováváme nesympatické lidi. Zhoršujeme tím výrazně bezpečnost provozu. Od dopravní výchovy je na cestách opicie.
fatdwi
MK: táák je hodnej, pěkně zaňafal, skoč si pro kostičku za kokešem ;-)
ModrýKlokan
@ Fuckwí
Stačí říct, vždycky tě rád pobavím…
Gorgussien
2 fatdwi. To jsi ale nepochopil pointu z toho si nic nedělej. Když může DF „Pokládám za zcela fér, když důchodce zmlátí holí cyklistu, když ho ohrožuje na chodníku.“ Pak já pokládám za zcela „fér nakopat do lebeně chodce, když mě ohrožuje na trailu“. Ani jeden tam nemá co dělat. Stejná medicína jakou ordinuje pan domácí. Nechutná?
Proto tam bylo to „Nebo?“
A že se vás toho chytlo, samej píčus, sem tam nitus.
PS to rozvíjení fantasmagorií stran cyklopříslušenství vás definuje.
fatdwi
Gorgussien: si přečtěte ještě jednou ten svůj výžblept, teď už to fakt přehazováním na mě nezachráníte, šlaušky si rvěte i nadále kam chcete sám, já se Vás o tyto informace neprosil. A že to o Vás říká hodně, no říká, no. To jsme si už vyjasnili, víc než napsat to stejné na mě tam nemáte?
Gorgussien
Meleš hovadiny. „Výžblet“ má 3 části. První, kde poukazuji na to, že když A může mlátit B holí za narušeni vyhrazeného prostoru A, pak může nastat situace, gdy B toto může zopakovat vůči A.
Druhou, která kokotům jako ty měla napovědět. „Nebo?“
Třetí, určenou domácímu s dotazem čím je způsobena jeho obsese.
Odpovědi nepřichází, zato kvikot ano.
PS: gyž už fabuluješ, tak si to aspoň po sobě přečti.Šlauškem se mlátí, cpe se pumpička, ty ujasněná informaco.
ygorek
fatdwi 9.9.2025 v 9:30
Zajímavé, podsouvání vám jde dobře, dosáhl jste v něm již skoro mistrovství.
fatdwi8.9.2025 v 11:03 „No kam jinam s čurákem než do prdele, že Gorgussiene? Případně si tam klidně dejte šlaušek, pumpičku nebo cokoliv jiného a propříště si to nechte pro sebe a podobně poškozené, mě fakt Vaše sexuální preference nezajímají.“
Je to tedy vaše obsese, Gorgussien nic takového nezmínil ani smykem.
Kritici chování cyklistů takové argumenty používají prakticky výhradně, tedy má Gorgussien pravdu i v tom, to rozvíjení fantasmagorií stran příslušenství vás definuje a za sebe mohu dodat, že pro diskusi i deklasuje.
Pro členy svého fanklubu jsem nucen dodat, že ve svém příspěvku nijak neřeším oprávněnost kritiky chování cyklistů.
ygorek
Douška: a nehodlám ani řešit výchovné pomůcky či pedofilii, od toho sem občas zajdou povolanější.
fatdwi
ygorek: Váš nedostatek funkční gramotnosti, nedovtipnost a nechápavost jsou zde již legendární.
„Tatínek tě mlátil šlauškem z pumpičky nebo ti ji strkal do kaďáku?“
Dovolil jsem si tedy dělat prdel (pun intended) z vlastních zážitků s Gorgussieny v kombinaci s tím, co sám napsal a co bylo se zmíněnými zážitky v souladu.
Nestyďte se příště zeptat, když zase nebudete chápat ;-)
Gorgussien
Takže tvé vlastní zážitky. Tím vysvětluješ mnohé.
fatdwi
Gorgussien: ano, tím vysvětluju, že podobný Gorgussieny potkávám docela často, neumíte číst?
„(podobně jako ti cyklouši, co mě na otázku „ta cyklostezka vedle je málo asfaltová?“ zvou k podobným homohrátkám odpovědí „jdi do prdele čuráku“)“
Nitus
Zkrať to, prostě jsi ty svoje masturbační fantazie někde potřeboval ventilovat, a holt to pro dnešek odnesla tahle diskuse.
Gorgussien
Znalců na mé potřeby a tužby se tady sešlo hafo, leč odpovědí na dotazy se mi nedostává, zato kvikotu kokotů co se jim šáhne na modlu plno jest.
ygorek
Gorgussien 9.9.2025 v 0:13
„A že se vás toho chytlo, samej píčus, sem tam nitus.“
To je dobré!
Konec konců, ta poslední věta není také úplně mimo…
Nitus
Někomu holt stačí málo, no…
CBATbI CTOKOKOTOB
Tak zrovna ten Macek se taky moc nevyznamenal. Jebnul Ratha zezadu a když se Rath otočil, tvářil se, že skoro neexistuje a už vůbec nemá nic společného s tím, co přistálo Rathovi na hlavě. A když se teda Rath zase otočil, Macek se zase statečně šikoval za ním https://youtube.com/shorts/FDSTMNryN0k?feature=shared
jizlivec
Macka jsem měl docela rád a právě tato akce mi od něho hodně nesedla…
Facku bych pochopil, ba i ocenil, ale záhlavec vyvolává jiné hodnocení…
Hupert
jizlivec: I mě zklamal, že se nepostavil Rathovi čelem, ale coby neviditelný Macek ho zbaběle napadl zezadu.
Jihočech Honza
Co se týká cyklistů na chodníku, američtí imperialisté jsou opět napřed:
Měli si zůstat doma na zábavy válek 70 000 tisícových kmenových vesnic příbuzných. :-)))
prochor
S pomalým umíráním neočkovaných mělo to vychlastané hovado pravdu.Očkovaní umírali mnohem rychleji. Ad Gorussein: autor psal o cyklistech ohrožujících chodce na CHODNÍKU, ne na vyhrazeném trailu.
cool
:-)
Sysop
Pumpicka ma trail uplne vsude, kam se s kolem da vjet. Neco, jako kdyz ma UKcko v ruce kladivo, vsechno okolo nej je hrebik.
fatdwi
Sysop: „trail“ se říká jen single trailům (single trekům), tedy jednosměrkám pouze pro cyklisty. Jasně, že se dá i kdejaká lesní cesta nebo pěšina použít jako trail, ale samozřejmě už je potřeba jet úplně jinak. Proto taky traily jsou, je to něco jako okruh pro petrolheada, místo, kde se do toho můžeš pořádně opřít s minimálním rizikem střetu s okolím. Nicméně určitá opatrnost potřeba je, protože slepici s čoklem tam potkat lze, stejně jako debila s košíkem na houby, v tomto holt mají autíčkáři výhodu, to se na okruhu fakt nestane.
Nebývá to ale úplně problém, protože zase oproti okruhu je trail výrazně méně bezpečný v případě, že se něco stane (pocuchané auto o svodidla nasere, ale vylezeš z toho v pohodě, zatímco trefit strom v lese je průser). Takže běžného člověka obvykle brzdí vlastní pud sebezáchovy a divoce jezdí hlavně mlaďoši, kteří ho zatím postrádají. Tedy i před tím čoklem se slepicí na vodítku lze obvykle dobrzdit a jen nadávat. Havárky nejsou kvůli takovým (může se stát), ale kvůli přecenění vlastních sil a hlavně ježdění tam, kam dotyčný neměl nikdy se svými schopnostmi vjet (typicky skoky, dropy a podobné lahůdky, kterých je plný internet – k pobavení např. Pink Bike Friday Fails na tytrubce).
Arnold J Rimmer
Tady furt padají ze zelený značený turistický cesty co je nebezpečná kolikrát i pro pěšího, nějakejch 100 metrů dolů pro řeky a lítá pro ně Kryštof. Asi tak jeden dement ročně se proletí dolů ze skal. Že jedou zásadně bezohledně je snad zbytečný dodávat.
To je ten trail?
fatdwi
AJR: když je to zelená turistická, tak to není trail a uplatní se druhá věta mého příspěvku. Kterou holt Gorgussieni nezvládají používat, protože jsou v akutní fázi „abych si mohl dát helmu, musel jsem nejdřív vyndat mozek“.
Dnes je výhoda hlavně v tom, že do přírody mimo turisticky exponované oblasti nikdo nechodí. Takže potkat na turistické značce turistu je mnohem méně pravděpodobné než potkat tam jiného cyklistu a tedy řešit bezohlednost nemá smysl. Nicméně rozumím, že jsou místa, kde je to jinak a kde soužití není snadné (takže třeba u znojemské přehrady jsou části oplácané tabulkami se zákazem vjezdu cyklistů, což v letních měsících docela chápu a nenapadlo by mě tam jezdit a na jaře a na podzim to ignoruju, protože jsem tam ještě turistu nepotkal, ti se motají (často doslovně) zásadně tam, kde jsou značené cyklotrasy, třeba kolem Šobesu.
Arnold J Rimmer
No já tam i jinde chodim, takže by to asi měli začít řešit protože mojí ochotu ke kooperaci už vyčerpali.
fatdwi
AJR: to bude značně individuální, já jednou takového Gorgussiena potkal při sestupu kolem Bílé Opavy, tam jsem fakt nechápal, jak zaprvé napadne tam někoho na kole vůbec jet a zadruhé že tam jel jak kokot. My se tak tak vyhýbali jemu, on jen taktak netrefil strom, no dement.
Takže chápu, pokud takové potkáváte, že na ně máte pifku. Já takové potkávám hlavně v autě (protože tady u nás je bohužel dost dementů, co mají potřebu jezdit po silnici i na horském kole). Pěšky se obvykle pohybuju tam, kde cyklisti moc nejsou a naopak, na kole tam, kde nejsou turisti. Autem bych se taky rád pohyboval tam, kde nejsou cyklouši, ale bohužel, oni mají ta svá domnělá práva, takže naposled na takové úzké spojovací silnici (zákaz vjezdu nad 3.5t) jsem minulý týden potkal tři kretény jedoucí vedle sebe, všimli si mě, až když jsem za nimi málem zastavil (cesta do mírného kopce, takže se táhli jak smradi) a když jsem projel, zase rozvinuli rojnici. Měl jsem salámpárek náladu, takže jsem netroubil, což jsem při pohledu do zpětného zrcátka okamžitě vyhodnotil jako chybu (soudruzi si svoje „serem na ostatní“ vyložili tak, že je to v pořádku).
ModrýKlokan
@ Fuckwí
Tohle už by chtělo nějaký účinný řešení. Pumpičkáři jedou buď moc rychle, nebo moc pomalu. Tohle už není žádná malá prdel. Zkus sjet autem z vysoký skály do řeky. Třeba to pomůže.
Gorgussien
TVL tos byl ty ten vyjevenej píčus na Bílé Opavě….
Ty mě fakt vážně bavíš. Nepochopil nic a ví šecko, hlavně o tom, co Gorgussien kde a komu…
mláceni cyklouna holí, tam gde nemá cykloun co dělat je ok, mlácení chodce cyklounem tam kde nemá chodec co dělat je fuj? Vlastní meducína nechutná? Další fanda s dvojmetrem.
fatdwi
Gorgussien: koukám, že jsme tak nějak kolektivně ťali do živého, pěknej amok Vás chytl:-) Tak až vychladnete, zkuste použít to, co obvykle po vzoru svých mnohých soucykloušů odkládáte před jízdou (nejspíš někam na sluníčko, protože zjevně ani po opětovném nasazení to nefunguje správně). Přeji co nejméně debilů tam, kde nemají co dělat ;-)
dubraro
Hool do špic je poměrně účinný argument.
Sysop
Trail je tady treba na Spicaku. V podstate uzavrena trat pro pumpicky, nahoru sedackovkou, dolu na kole. Problem trosku je, ze ti, co uz tu trat maji sjetou mnohokrat, zacnou delat picovinky a zkouset neco tamhle vedle, atd., cimz se pak stavaji kolize s pesaky.
Nova trat je v Nemecku na Javoru, zprovoznili letos. Slysel jsem od kamarada, ze je fakt dobra a vyjet se z ni neda. Tim padem ani do ni vlezt.
fatdwi
Sysop: no jo, ale Špičák je přesně to místo, kam chodí (hlavně v sezóně) hromada lidí, tam může jezdit na kole jen masochista a jezdit neopatrně jen Gorgussien. Když jsme kdysi šli na Černé a Čertovo jezero (začátek z parkoviště u lanovky), tak hlavně nahoře bylo tolik lidí, že jsem byl docela překvapen (den předtím Boubín naprosto v pohodě, pár lidí a ani obávaná Vydra z Modravy do Srní nebyla nijak plná, i když samozřejmě ani prázdná).
Holt dementů je všude dost a cyklouši patří k těm nejhorším, protože holt protěžovaná skupina.
Sysop
Obe jezera jsou odepsany, lidi jako sracek, pribyly zakazy vstupu kamkoli okolo jezera. Jeste pred deseti lety to tam bylo pro normalni lidi. Od te doby, co tam lezou curaci, je to tam pro curaky.
Okolo Vydry se sesup, fure rekreacnich slapalistu se to nechce funet (ani elektrosportovcum), takze je tam lidi min a od pily dole se to necha jit/jet. Boubin je mimo klasicke trasy luftaku, je spis vic pro skalni turisty, tim padem je tam taky klid.
Kdo chce klid, musi se vyhnout barevnym trasam na mapy.cz a klid skutecne najde.
Gorgussien
2 prochor. Má co dělat cykloun na chodníku? Má co dělat chodec na vyhrazenem trailu? Použití stejné meducíny na oba co tam nepatří nevoní? Dvojímetr máte? A mohl bych ho vidět? Už? Nevadí je vás tu dost, pěkné stádečko, tam se schováte.
Dissenter
Ten doochodcovský násilník byl nikoli příznivcem Spolu, ale obecným politickým nespokojencem, to, že to schytal zrovna Babiš, byla spíše náhoda. Špatné je to v každém případě, chybou je ten samotný přechod ze souboje výroků a informací do souboje pěstí a zbraní.
Za mě to souvisí s dvěma obecnějšími problémy; neschopností kompromisu + vyhrocením krajních stanovisek. V době, kdy byl svět ještě v pořádku, byli zástupci jedné strany ochotni uznat názory, práva a nakonec i odbornou způsobilost svých konkurentů a připustit, že každý chvilku tahá pilku. S výjimkou komunistických excesů byly krajní póly méně vyhroceny a nakonec do zahraniční politiky se běžný občan příliš nepletl. IMHO to souvisí i s tím, že většina problémů nebyla tak široce veřejně diskutována a občan nebyl tlačen k nekritické podpoře svých oblíbenců.
Média včetě D-Fensu (serveru) tuhle tendenci spíše zesilují, než aby jí bránili. Redakční politika je každopádně svrchovaným právem majitelů, nikoho jiného.
Mnoho lidí nahlíží na poliku jako fotbaloví fanoušci; přibylo klubistů a fandů v kotli a ubylo lidí, kteří na tribuně pro „normály“ dokážou ocenit hru protivníka. Zajímavé je, že sport (fotbal) kráčí pomaloučku opačným směrem. Řešení asi bude muset jít od špiček – jenže v dnešní realitě když Bureš s Fialou a Rakušanem půjdou na pivo, narostou hlasy SPD a komunistům a bůh ví komu.
Svým studentům obvykle říkám, že by si měli zachovat své názory a ideje, ale jejich vehemenci oslabit o 50%. Platí to i v politice.
SilentPysk
„chybou je ten samotný přechod ze souboje výroků a informací do souboje pěstí a zbraní“
To je právě chyba. Tenhle postup je jediný funkční, jinak se budeme navěky toulat mezi Babišem a Fialou a jen na každého nadávat.
Dissenter
Násilí k ničemu nevede. A ano, možná nebudeme mít libertariánský stát, ale sejdeme se někde uprostřed, budou se střídat levostředové a pravostředové vlády, a prostředí bude alespoň stabilní. I to by byla výhra.
Sysop
No ja nevim, ale u nekterych typu plati, ze skoda facky, ktera padne vedle. Leta chovam psy a ted mam psa, se kterym to po dobrym nejde. Proste nejde. Pozitivni motivace jen u neceho, co ho bavi. Na vse ostatni funguji jen telesne tresty. Podotykam, ze kdyz jsem okolo zahonu s kytkama, do ktereho lozil hrabat, natahl kravsky elektricky ohradnik, dostal behem hodiny 5 ran, nez to konecne vzdal. Druhy den rano dostal dalsi a v poledne dalsi. Vzdyky vyl a hystericky lital po zahrade, do hodiny tam vlezl zase. Oducoval se to tyden a kdyz jsem to vypnul, ten den tam vlezl zase (zrejme neslysel to charakteristicke lupani vyboje, tak hura). Tech 15 kV je prda fakt jako prase, i chlapovi se zatmi pred ocima.
A to ten pes je retrivr, zadnej svalovec bez nervu.
Takze – ano, jsou situace, kdy jedine nasili je reseni. Podobne, jako ja jsem se vzdy drzel pravidla „cikan da pokoj teprve, az vidi vlastni krev“. Nekolikrat v zivote se mi potvrdila.
Arnold J Rimmer
Ten když se opravdu povede, ideálně ještě s něčim nakříženej, většího debila abys pohledal.
Já měl jednoho kříženýho s novofoudlanďákem, nějak jsme na sebe v živodě zbyli. Na žebříčku idiotů byl pod nim už jenom italskej chrtík co mi zbyl zase po jiný soudružce.
Sysop
No vul jsem ja, protoze jsem ho bral od jedny fakt znamy chovatelky v Cesku a ta mi hned hlasila „no, bude potrebovat zkuseneho chovatele, ale to zvladnete, vsak to neni vas prvni pes od nas…“ Asi jak mi prelestila ego, taxe mi zatmelo a vubec mne nenapadlo pockat, az se stene probudi a tak hodinku ho pozorovat. Nikdy jsem tu chybu neudelal a taky nikdy nenatrefila na takoveho akcniho debila. Jednou jsem se na to vysral… a uz to mam. Ten pes stal ctyri petky a stihl toho zkurvit uz tak za ctyrnasobek.
Childeater
Teď mám fenu bavorského barváře a to je pravej opak.
Měkká, fixovaná na pána, nesnese ani náznak násilí, za dobrý slovo a pohlazení by i tancovala čardáš.
Zvláštní je to, v jakým kontrastu je její chování ke zvěři – tam se probudí ty správný geny.
Jo, na praci je tohle pako vynikajici, skoci i mezi led do vody a prinese vsechno, tam ty geny slapou. Ale nedej boze ho stoprocentne nevytizit. A nebo ho totalne utahat tak trihodinovou vychazkou a naivne si myslet, ze pro dnesek uz bude pokoj. Leda hovno, vychrape se hodinu a uz jde neco kurvit.
Jihočech Honza
Doporučuji babetu, nebo nějaký moderní ekvivalent, hin sa hukáže, esli motor, nebo pes.
Arnold J Rimmer
No to teda vůl seš, protože to je typickej eufemismus psomilů pro totálně zdivočelý zvíře. Příště jí nečum na kozy.
Sysop
Az tenhle pes nebude, uz mne ani ty kozy tou dobou nebudou zajimat.
Arnold J Rimmer
Nech bejt. Dyszplazie je tu u nich cobydup.
Leda bys měl něco v plánu.
Sysop
Ne to ne. Prave quli dysplazii a slepnuti vybiram vyhradne papiraky a kontroluju nuly do hluboke minulosti. Zatim mi to vzdy vyslo. Muj tatik naopak setri a kupuje psy model ‚tombola‘ a nestaci pak platit. Jedna vec je operace a druha vec je, ze ten pes je pak pohybove stejne fprdeli. Ta operace je spis na urovni kucharske upravy pred pecenim, nez nejake plnohodnotne nahrady kloubu.
Dissenter
Já mluvil o lidech. :-)
Karlsberg
Doochodcovský násilník na sockách lajkoval výpotky Spolu i Stanu. Nikdy SPD, ANO, atd. Takže vaše obhajoba, že nebyl provládní, byla vymazána..
Dissenter
Sociální sítě nepoužívám a význam lajkování znám jen z doslechu, ale některými médii proběhlo, že zmíněný pán nadává napříč politickým spektrem.
I kdyby to tak nebylo, platí zbytek.
Tak závěr toho článku by si měli přečíst věichni členové šestikoalice a mohlo by jim dojít, že je tu spoustu nevyužitých kandelábrů…
De_Bill
S postupujícími technologiemi ty kandelábry už nejsou, co bývaly. Kdysi na pořádném sloupu výbojková lampa, kterou museli montovat dva chlapi, dnes miniaturní LED panýlek, že to neudrží pomalu ani havrana.
yoker
„… dnes z auta sledoval nějakého muže, který chcal přesně v tomto místě na miniaturní živý plot zde. “
No, prostata si poroučet nedá …
CBATbI CTOKOKOTOB
Dáme si jedno a už se nám chce chcát,
takhle si to užíváme, když je nám padesát.
Dissenter
Občas vídám močiče u silnice, kde by ani pro prostatika nebyl problém popojít za několik nejbližších stromů nebo keřů.
Jenže ti lidé mají líné nohy a mozky, nejde o prostatu.
Škodolibí lidé jim těsně za zády troubí. Mám pro to pochopení.
sinuhet
Mam ted zrovna zdravotni situaci, ze jsem to uz dvakrat nestihl ani doma. Chodim mocit podle hodinek, a kdyz zapomenu, spatne to odhadnu nebo tak, umi to byt takova bolest, ze to pustim po ceste na zachod.
Stal se ze me znalec verejnych WC a uz jsem taky parkrat mocil nekde, kde se to vazne nehodilo, napr. vedle detskeho hriste. Napr. jsem prijel pro znameho s tim, ze jsem mel v planu mocit u nej doma, ale on byl jaksi zrovna ve sprse a nezvedal telefon, nereagoval na zvonek. A pred domem mel detske hriste a par keru. No nedalo se nic delat.
S prostatou to nijak nesouvisi, ta je zcela v poradku. Ale ctil bych presumpci neviny. Uznavam, ze mocit pred lidmi nemusi byt kazdemu po chuti, ale nekdy neni zbyti.
Jeste jsem si vzpomnel, jak jsem sel po ulici v Holesovicich, najednou u chodniku zastavilo auto, z nej vyletel chlap, vytahl zezadu malou holcicku, a ta uz curala. Nikde zadny ker nebo travnik, proste ji vytahl ven a otocil ke zdi, nic jineho mu nezbylo.
Kde see vzal, tu se vzal straznik, a zacal vypisovat pokutu za poruseni zakazu zastaveni. Panovi jsem tehdy dal vizitku s tim, ze mu spravni rizeni vyhraju a nebo pokutu zaplatim, protoze nechci, aby se takove veci v mem zivote dely. Na miste nesouhlasil, ale uz se ani neozval, tak verim, ze nekomu na MeU doslo, jak velka pitomost to je.
A jsem si jistej, ze s prostatou to u te holcicky tez nesouviselo.
Dissenter
Což teprve za kniplem. Láhev se širokým hrdlem a šroubovacím víčkem se občas hodí, dřív byla od mlíka, dneska jsou v tom některé džusy. :-)
StaPo
to máte asi místo kniplu berany (spodní část kniplu umístění láhve bohužel dost překáží). Anebo létáte se sidestickem jako v Airbusu, tam by to šlo – ale tam je asi zase pohodlnější si zajít na jeden z těch velkých vzadu :-) . Ale horší je tohle řešit u pololežící polohy pilota (např. ve větroni) – tam se to většinou řeší klystýrbalonkem s hadičkou vyvedenou ven, anebo posledním hitem kamioňáků – špec. balonky plněné nasákavým čímsi, co v kontaktu s urinou ztvrdne a dá se pak skladovat bez rizika úniku. Ale jedno vymočení pak vyjde poněkud dráže :-(.
Dissenter
Po pravdě sedím většinou vpravo, v případě sezení vlevo mám zaťaté svěrače. :-)
semancko
Sidestick mas aj v Cirruse, v takom Zline si bazanta predstavit viem, v klzakoch je to veru horsie.
CBATbI CTOKOKOTOB
Tak teď nevím, jestli bych ve větší psychické pohodě vypil ten džus nebo to mlíko
sinuhet
To mleko. Protoze to, co se prodava v tehle sirokohrdlovych lahvich jako dzus, je vetsinou jen nejaka ovocna stava. U jablek az 50%, jinak mene. Ty ruzne Granini a tak, to bych s cistym svedomim rozhodne nepil.
Kdysi za totality jsem před vojnou poblil /mecheche v práci/ autobus a řidič mne vyhodil a musel jsem mu dát 50. vočí na úklid. Tam v knajpě ve vesnici bylo strašně nahuleno než jel další spoj za 4. hodiny tek jsem šel na vzduch a za rohem jsem chcal na mohutný strom ale najednou siréna, ty výstražný světla a řev do megafonu že jsem prase. Chtěli mne odvést na záchytku a tak jim povídám však se běžte podívat do hospody, čekám na autobus a je tam kouře že by se dal krájet a jeden se začal se smát asi tu hulenici znal, chtěl stovku pokutu a říkám teď jsem tam platil a nebudu mít na autobus tak mne to stálo 80. a málem jsem se poblil autobusu zas. To už by mne zcela zdemolovalo. A to byla koruna na spotřební koš 25. pevnější než 10. let po pozvratu.
Takže sranda mne stála v přepočtu na rok 2000 3250 šlupek na dnešek by to byla tak desítka. :-)))
cool
Jo a tam byla tma jak v pytli než mne deklasovali. :-)
Hupert
Dissenter: Škodolibost, to je taková malá ubohost, že? To tě čeká k vysněnému libertariánství ještě dlouhá cesta.
Uff, D-Fens, to jsem od tebe nečekal. Pár prvních vět a hned tohle ….. věz, tedy, že jako bývalý Pražák, Vltavou odkojený, Prahy znalý, má žena také, do Prahy se vracející a se spoustou lidí tam prtavidelně obcující, chčiju, kde můžu a kde se mi chce ….. a moje žena taky- My muži obvykle jdem někam ke stromu či keři, že? a nemusíme se tak svlékat, jen se otočíme do porostu a celkem nikoho nepohoršujeme, žena se obvykle více vzdálí a vyžaduje hustší porost, nechce svítit prdelí …… dělalo se to tak v Praze vždy, proboha, a nechápu, proč by se to nemohlo dělat i dnes. A v Budějicích. Malé děti chčijí všude, buď samy nebo za asistence rodičů, někdo nad kanálem, někdo jen tak, někdo kdekoliv, někdo přecjen vyhledá trávník či alespoň hliněný či písčitý podklad …… Chčiju na veřejnosti už 60let!!!!!!
Nezpáprdovatěl jsi, soudruhu?
Nebudeš, doufám, jednoho dne, nenávistným staříkem, ukazujícím holí na kojící matku či čúrající děcko?
sorry, ale ve městě se na veřejnosti nemočí, kor když veřejné wc je několik desítek metrů (!) vzdáleno
Sorry, četnost veřejných wc je ve všech českých městech taková, že na desetitisícové město je zhruba jedno. A na pražskou čtvrť stejné rozlohy také. Mimoto, většinou nefungují nonstop. Takže kecáte. Vy jste Pražák? Víte, že v Praze lze ujít třeba patnáct km, aniž by tam bylo jediné veřejné wc? Mimoto, asi nemusíte chtít zrovna tím směrem, že? A u nás, v menším městě, poblíž, není ani jedno veřejné wc mimo běžnou denní dobu. tedy je k dispozici nějakých přiblblých 10 hodin, kdy ho vlastně nikdo nepotřebuje. A přesto k němu máte třeba 3 km cesty, i když by bylo otevřené. Jak to vyřešíte?
Nejsem Pražák ani prostatik, ale pochybuju. https://www.wckompas.cz/, existuje i appka.
Každopádně řeč byla o konkrétním močiči v ČB, kousek od Mercury a za dne.
jedna věc je vlézt nekam daleko do divokýho křoví, aby člověka nikdo neviděl (ostatně různý křoví třeba u řady obrovskejch nápukáků, který DODNES nemají jedinej hajzl pro zákazníky, jak je to možný, co dělajou všecky ty zikovky?, je prosraný durchendurch), druhá věc je chcát za bílýho dne u nejakýho před pár lety do chodníku vysazenýho pometlíčka za rohem od rušné třídy kousek vod centra města, pod voknem lidí co tam bydlijou; za deset minut ten humáč začne smrdět do tech voken smrdět
V historii tohoto webu lze najít článek stejného autora, nazvaný „Chcáči“.
Píše se v něm, že čeští řidiči chčijou všude a na všecko, při blbým větru někdy i na svoje vlastní auto :D
Behemoth: tuším jediný hitlermarket má, kauf, teda aspoň co vím, do jiných nechodím.
Ze samostatnejch kauf a goblus. Ve velkejch nápukákách jsou taky, v nápukáku, nehledě na to, esli je tam hytler, bo jenom čuprmárket. No ale třeba hóby markéty majou hlavně hovno (existujou výjimky, ale mááálo).
Penny NE
Billa NE
Ikea ANO
Kaufland ANO
Globus ANO
Makro ANO
Albert Jen ve velkých prodejnách
Tesco Jen ve velkých prodejnách
Lidl Jen ve velkých prodejnách
dm Jen ve velkých prodejnách
Zdroj: https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/818202/blesk-zjistoval-proc-v-mnoha-velkych-obchodech-nejsou-toalety-potrebujete-na-zachod-mate-smulu.html
(ale i tak to může být pravda)
Diskuse o ….. :-)
Hornbach jo
Neni tak nejak nejednodussi zajit do restaurace a zdvorile pozadat obsluhu, zda by me nepustila na wc? Jeste se mi nestalo, aby me odmitli…Jako venkovni moceni vidim jako totalne posledni moznost. A ve meste je to proste humus. Navic se mi teda ekluje predstava, ze bych si neumyla ruce a chlapsky kecy, ze ja si na ruce nechciju, neberu.
Jak kdy a jak kde. Když kácim dřevo v lese, restauraci nehledám a na ruce kašlu. :) Ve městě spíš jo, pokud nejsem zrovna na nějakým brownfieldu, nebo nechci zanechat pachovou značku.
Speciální případ je něco hodně vysokýho, třeba Ždákovskej most v noci, ale to ženy počítam neznají, to je takovej speciální mačistickej sport. :)
To AJR Tak v prirode je to pro vas v klidu. Ja to teda moc nevyuzivam,pac mi vadi, ze bych si po sobe musela odnest kapesnicek a igelitak vetsinou neni. Ad ten most,to chapu :-) Mit nastroje, urcite by me to taky lakalo, zni to jako spravna konina :-). Ditto napsat si nekde neco do snehu :-). Holt my baby to mame nudnejsi.
SL: Kup si čurokap https://www.spuntydousi.cz/whiz-freedom-curokap-pro-zeny/
Mi žďákovský most vadí, protože je moc nízký. Voda je studená a na dně je bahno.
Tak ho tam nerácham celýho, já to taky nedělám! To jsou základy přeci!
:D :D
Makro jenom na kartišku pro registrovaný :o)
V Makru jsem byl naposledy loni zjara. Vytahl jsem asi tak 5 let propadlou karticku, znovu se stal registrantem a koupil tam par veci k zradlu. Doma jsem zjistil, ze je to total low level a ze uz nikdy. Jako pro velky objemy maloprodejcu to asi smysl ma, ale pro primy nakup malospotrebitele mi Makro prijde byt uplne mimo. To, co je v kusovkach, jsou povetsinou sracky Aro, nebo jaxe ten jejich brand jmenuje a vetsi baleni neceho qalitniho nespotrebuju.
Nekdy pred petadvaceti lety jsem tam jezdil casto, ted v tom nenachazim smysl.
Kaufland ano, ale mnohde za 20 Kč. Alespoň že to dnes jde zaplatit kartou, když to začínalo, tak jste musel mít právě tu dvacetikorunu, jinak smůla.
h72: Potvrzuju stav. U našeho městečka, roztaženýho na 4km, je jediný veřejný wc teprve pár let, ale na parkovišti u turistické atrakce až za obcí a je otevřené jen po provozní dobu infobudky. Tady i jinde tedy v případě potřeby zalévám stromy. Kdejakej pejskař dnes vodí ne jednoho, ale dva nebo i tři čokly a bez uzardění mi ochcávaj chodník před barákem, občas i osrávaj. Asi se z toho zblázním.
https://www.permakulturacs.cz/blog/2025/08/09/lidska-moc-jako-bezpecne-hnojivo/
Dissenter: Jistě, ve městě můžou chcát, kde je napadne, jen čokli.
Ti z toho nemají rozum, od toho mají páníčka, obojek, vodítko, popřípadě košík. Pokud podobným způsobem močí člověk, nechť je vybaven týmž.
Dissenter: Neber si to tak. Až jednou vynese zbytnělá prostata trumf nad tvým rozumem, věř, že se to vsákne.
Přesto se budu snažit se chovat kulturně a ve zmíněném případě to donést necelé dvě minuty svižné chůze na veřejné wc v Mercury centru.
Zajímavé je, jak se každý hu
lvátpert vymlouvá na zdraví.Trochu nuda, ne, trávit celej život na 2 minuty chůze od Mercury centra?
À propos, je ti jasný význam pojmu hulvát?
Tak chvíli vážně Dissentere. Jistě, že civilizovaný člověk se vždy nejdříve snaží najít pro vykonání potřeby odpovídají místo. Je toho důkazem, že kolem sebe vidíme někoho, kdo to nezvládl, zcela výjimečně. Proto předpokládám, že kdo si uleví na veřejnosti pro to zpravidla má nějaký omluvitelný důvod….na rozdíl od pejskařů, co dělají se svými canis tamagotchi z chodníků hajzly bez uzardění.
Chcát na veřejnosti je neslušné, bohužel v životě někdy přicházejí situace, kdy máte na rozhodnutí pár sekund a volby jsou jen dvě: do křoví nebo do kalhot.
h72: Tak proto jsou pražáci vychcaní.. Už chápu.
Brňáci jsou víc. Proto jste byl za této vlády okraden o bilion korun, který budete splácet.
Pražáci a Brňáci si nemají co vyčítat, odpornější bandu kurev neznám. Nafoukaná pražská prasata se ještě hrozně diví, že je nikdo na „venkově“ nemůže ani cítit. Bohužel to platí i pro naplaveniny, odstěhujte se na pár let do Prahy (stačí tam jen pracovat) a ten pražský smrad Vám nikdo z mozku už nikdy nevyžene!
Osobně jsem si nevšiml žádného regionálního specifika v zastoupení blbců, a to mám zkušenosti značné.
Dissenter: Rozdíl je ovšem v hustotě na km2….a když se to v interferenci sečte…
Já mám s pražáky jen dvě zkušenosti, obojí bohužel negativní. 1. děti z Prahy kradly v obchodě, považovaly to za hrdinský čin a nechápaly jaká je to hanba a ostuda. 2. skoro prázdný kemp na Moravě, hektar volného místa, ovšem hlučná a vulgární pražská rodinka si postaví stan těsně vedle nás, stolek si postaví tak, že se dotýká našeho plátna a jedou až do rána. Když se ozvu, jsou extrémně drzí a odporní. Ostatně už to, že tahle banda úporně volí Pětidemolici, svědčí o jejich pochybné mentalitě.
h72
Chčiju kde se mi chce…jseš teda dobytek, no. Jen nevím, jestli se chlubíš a nebo lituješ?
Díky autore. Až tě potkám jak se motáš na vyhrazenem trailu, vycvaknu se z nášlapu a kopnu tretrou do holeně nebo lebeně. Nemáš tam co dělat. Proč bych jel tak, abych se takovým píčusům uměl vyhnout, žeáno.
Nebo?
Tobě opravdu musel někdo hodně ublížit. Tatínek tě mlátil šlauškem z pumpičky nebo ti ji strkal do kaďáku? Napiš o tom, co ti pomohlo dostat se s názory stran cyklosvěta tam gde si včil.
Jaký vyhrazený trail máš na mysli, pumpičko?
Dobrá ilustrace problému na nepolitickém tématu. Jistě není dobré bít cyklisty, ale mohli (měli) byste si uvědomit, že jste během posledních pár let dosáhli akceptace používání sportovního náčiní v poměrně širokém rozsahu veřejných prostranství (dosud vyhrazeného autům a chodcům), včetně docela slušné podpory z veřejných rozpočtů a chovat se podle toho. Jinak provokujete nezralou agresivní odpověď.
Jezdím autem i na kole i chodím pěšky. Za mě by měl mít skoro všude přednost (rozumný) chodec, je z pohledu ostatních účastníků provozu nejpředvídatelnější.
Technická, jízdní kolo není původně sportovní náčiní, ale je historicky první pozemní mechanický individuální dopravní prostředek (sáně opatřené plachtou nepočítám), o několik dekád starší než automobil nebo motocykl (což stejně vzniklo jako kolo s motorem) a jako běžný dopravní prostředek se v našich končinách běźně používal ještě relativně nedávno, stejně jako motocykl.
Stejně jako sáně se v intenzitě dnešní dopravy stal bicykl anachronismem, navíc je rozdíl mezi velocipedistou = osobou pohybující se na kole ve vzpřímené pozici, volném oblečení (dobrý rozlišovací znak, jinak to váhu nemá), rychlostí zhruba běžce a sledující provoz okolo sebe a pumpičkářem = zuřivě šlapajícím sportovcem v předklonu, naditého do elastického trikotu, neslyšícím, nevidícím, překážejícím a flusajícím.
Zajímavé je, že s první skupinou nejsou problémy nikdy, s druhou pravidelně.
si nikdy neslyšel o ožralých velocipedistech cestujících na neosvětlených velocipedech v noci mezi vesnicemi? Sem ta občas nějakej skončí přejetej ve škarpě a řidič v maléru. Zlatej městskej pumpičkář.
Ma v lese vyznacene znackami cesty pre cyklistov kde je zakaz vstupu chodcov. A to preto, ze sa jazdia smerom dolu kopcom, nie je casto rozhlad a kam sa vyhnut. Tie cesty si pumpickari vybudovali a udrziavaju a chodci tam nesmu v zaujme vlastnej bezpecnosti… Zasluzilo by si to vlastny kanal na trubke co tam obcas turisti vystrajaju.
Jakkoliv úsilí chápu a nelezl bych jim tam jako nelezu v zimě běžkařům do stopy, rychlocyklisti patří do lesa asi tak stejně jako motorkáři. Tzn. vůbec.
Přičemž týpek, opatrně jedoucí po lesní cestě z hospody na Pařezu nebo na kole, je dobře tolerovatelné a s chodci kompatibilní individuum, ale pro h***a bezhlavě se řítící po cestě v elastických/kožených oblečcích, nehledící kolem sebe, nemám pochopení žádné.
Vše je o míře.
2 Dissenter:
Nemam s tym problem a vidim to podobne, okrem toho ze do lesa nepatria. To nechavam na vlastnikov lesa, nech si osetria po svojom. Ked sa chce, vojdeme sa vsetci a bez problemov, zopar individui z oboch taborov vyvolava zbytocne trenice.
Do lesa jednoznačně nepatří. Protože, mimo jiné, v lese má být klid.
Souhlas, tak ještě aby tam nelezli tůristi, baťůžkáři, matky s frocany a jiný ksindl. Myslivcům a těžařům tlumiče. Sem rád že si rozumíme. Nebo?
Jak se pozna frocan, ja jen abychom doma neco nezanedbali ? Nebo se nemam blbe ptat a radsi sedet vzdycky s ditetem doma, pac to je jedina jistota?
Správná otázka, ale ptáte s vedle, musíte o kousek vejš, UF7 to ví, třeba odpoví.
Takže máš takový trail ve SVÉM lese.
2 h72:
Les nemusis vlastnit na to, aby Ti niekto povolil si tam trail pre pumpicky vybudovat. Toto mal Gorgussien na mysli, trail urceny pre cyklistov s mnou uvedenych dovodov nie je pre chodcov bezpecny a teda sa im to preventivne zakazuje znackami. Samozrejme na to kadia zvysoka a potom dochadza ku konfliktom.
Já bych to neriskoval, autor má zbroják.
V situaci, kdy je na místě facka, by rozumný držitel zbrojáku zbraň nepoužil, už pro ty opletačky s následným udržením si průkazu.
Zas rozumného držitele ani nedržitele zbrojáku bych nekopal do holeně a tím méně do lebeně. Rozumní jsou dneska vzácnost
Gorgussien: Hm, a to kopání tretrou do lidí je taky součástí tý pohody, vo který celá ta cyglistika hlavně je?
Jestli on ten pumpička, nemá v tom nášlapu přicvaknutý něco jiný a není to „tretra“..
Neblazni, on si ho nema kam pricvaknout, natoz nekam do naslapu.
Když může chodec mlátit cyklouna, pádž mu narušuje wellbeing na chodníku gde nemá co dělat, proč by totéž nemohl páchat cykloun chodecovi, v prostoru gde nemá chodec co dělat? Nebo?
Já vím, že toho chlápka, který říká „já vám to říkal“ nemá nikdo rád, ale já vám kurva říkal, že tenhle web potřebuje administraci diskusí bez ohledu na to, jak moc je to v rozporu s D-FENSovým pojetím svobody slova…
@ Mamzel Nituš
Kurva se neříká. Máš ban na půl roku. A teď společně se mnou zakřič: Ať žije cenzůra! Hip hip hurá!
Co je? Nechce se ti? Na svobodu slova se vyser, hlavně musí byť pořádke!
Tady ani omylem nejde o „cenzuru“, to by D-FENS musel být státní nebo v kolektivním vlastnictví. A taky nejde o vulgární výrazy, D-F není veřejnoprávní ani to není věstník klášterní školy. Nicméně shledávám řekněme nedůstojným platit databázový prostor nějakému blbému pumpičkáři, co D-FENSe ani neumí pořádně zroastit a omezuje se na osvědčené „tvůj fotr tě pyčo more vole řezal dyg poď na féráka ne“. Ale samozřejmě, nevadí-li to D-FENSovi, kterému to tady patří, tak já mohu maximálně vyjádřit své znechucení. Což tímto činím. A pokud si to přečte byť i jediný blbý troll (to jako ty, kdyby ti to náhodou nedošlo), tak to účel splnilo :-)
Jasně Nitusi, benevolence už bylo dost, je třeba s těmi BLBÝMI trolly s jiným názorem zase zakročit a nastolit starý dobrý časy. Možná na to pan domácí nestačí a potřebuje pomoc – se seznamem. Tak já začnu:
1. Nitus
zatočit, ne zakročit
Blbým petrollheadům platiti dobré jest?
Když už, tak administraci autorů; diskuse bývá obvykle lepší než článek sám. Zejména platí pro všechny ty inceliády a nevěříše zamazala.
Jestli autorů, nebo diskuse, už vcelku jedno jest, ale obecně souhlasím.
No, meleš kurva blbosti, kokote. :-P
Bohužel nemelu, co se dá dělat. Ono je hezké, že se různí Žirafové a Klokani shodnou na tom, že na tomhle webu je především skvělé, že se sem dají psát libovolný sračky, ale cesta k prosperitě to zjevně není, jak je vidět všude kolem. Nebo máš pocit, že například Coolovy tapety, které vypadají jako výstup z umělé inteligence, která dostala prompt „vygeneruj mi XY stránek random textu s odkazy co dva odstavce“ nějak obohacují diskuse?
Bohužel meleš. I když to tu některá individua tapetují jak zřízení, není problém je prostě ignorovat.
@ Nitus
A kdo jako rozhoduje o tom, jestli melu sračky já, nebo jestli je meleš ty? Vo tom by se nějak hlasovalo? Nebo by to měla určovat nějaká vylosovaná osoba? Nebo jak by se určilo, kdy umí poznat pravdu od sraček, protože je od narození geniální a nestranný?
To jsi mu na ty kydy o sračkách snad naskočil, Klokane? Ne že bych se nemohl třídění samozvaně chopit, ale o tom ať si každý rozhoduje sám a ne že tu nějaká autorita bude selekcí příspěvků části soudruhů kádrový profil leštit a druhé části špinit. Jak potom poznám, s kým mám tu čest. Nemám rád, když mi někdo zaclání ve výhledu. Nitus mě s jeho cenzorskými tendencemi sere, do ignore bych ho ale nedal stejně jako nikoho jiného, byť cool o to usiluje jak může. Takhle tuším, co jsou zač a….co když jsou to potenciální perlorodky?
@ Hupert
Jak řikáš, mám to asi stejně.
Jasně, Cool je takovej typickej příklad nevybroušeného diamantu. Čum na ty jeho tapety dost dlouho, a odhalíš tajemství vesmíru, života a tak vůbec. Anebo skončíš s katatonickou schizofrenií…
Já sice nevím, co je to trail, ale když je vyhrazený, tak je asi soukromý, platíte si za něj a tam já chodit nebudu. Takže si to na tom trailu s klukama užijte.
Taky by mně zajímalo, proč jsou cyklisté tolik posedlí análním otvorem. V komunikaci ho zmiňují poměrně často. Už asi 25 let mi vyhrožují, že mi do něj zavedou různé předměty, často spojené s cyklistikou. Žádnému se to dosud nepodařilo, na druhou stranu žádný z nich neobjasnil tuto obsesi. Nejsem sice Sigmund Freud, ale vyvolává to ve mně dojem, že to má nějakou příčinu zasutou hluboko v jejich osobním životě.
„Takže si to na tom trailu s klukama užijte.“
Grupáč na trailu? No tak to je nechutná představa. Přímo to vyvolává obrazy, jak je hluboko nejenom v něčím životě zasunuta nejenom příčina!
Hledal bych příčinu v dlouhodobém tlaku sedla a elastického prádla na pohlavní orgány.
Skor tlaku na zmienovanu prdel…
Dissenter: To je jistě jedno z možných vysvětlení. Co jízda v pelotonu, nemá zásadní vliv na zúžení zorného pole pumpičkáře?
Pumpicky budou prvni novi muslimove. Tam je to cuchani prdeli taky svate.
Oni podle Freuda na tech svych hrkacich jezdi. „Vidim diru, vlitnu do ni“. Zrejme tam nekde vznika ta spojitost.
2 DF. Já nevyhrožuji zaváděním předmětů, ptám se gdeže a čímže se zrodila tvá obsese vůči „pumpičkářům“. Já třeba za volantem potkávám daleko víc kokotů z gangu „dárců orgánů“ než „pumpičkářů“.
Motorkáři (to s tím dárcovstvím je mylná představa, obvykle bývají moc poškození) a chodci mi nepřekážejí na silnici prakticky nikdy.
Cyklisté pravidelně.
Řidiči jak kdy, ale je to někde mezi, překvapivě málo často potkávám lepiče, ale hodně často zdržovače.
Myslím, že zásadní problém tvého přístupu je v tom, že „kokot“ je člověk, který kolem tvé plechovky pomalu jedoucí při středu vozovky rychle profrčí.
Pro nás ostatní je to naopak. :-)
Nepochopil. Neva. Zásadní problém má pan domácí. Když dostane svou meducínu zpět, tak se tady z toho můžete posrat. Vraťme se k tomu, čím jsem tu flame tady spustil. Je-li cajk mlátit cyklouna holí za narušení chodcova prostoru (CHODNÍK), pak je cajk mlátit chodce za narušení cyklounova prostoru (TRAIL). Nebo?
Gorgussien – díky za krásnou ukázku myšlení typickýho cyklozmrda.
Gorgussien: teď jste mě teda fakt zklamal. Projevil jste se jako typický pumpičkářský kripl, které jsem ale dosud potkával pouze za volantem na silnici (místo na souběžné asfaltové cyklostezce).
Na trailech jezdím taky, zrovna včera jsem byl, paráda. Ale netušil jsem, že se tam pohybuje taková svoloč jako Vy. Přecejen 99 % lidí tam přijede autem a jedou se bavit, nejsou to kokoti, co mají potřebu obtěžovat ostatní v provozu. Tak dík, že jste mi zbořil iluze. Snad vás takových nebude víc, protože to by kultura značně upadla. Přecejen na trailu je základ ostatní neobtěžovat, tedy nejezdit ani jako debil, co má všude domnělé právo přednosti, ani jako důchodce, co se za ním povinně ostatní potáhnou, protože on může. A přesně jako tento typ lidí se projevujete. Snad takové nebudu potkávat, ale začnu si dávat bacha, jestli nejedete kolem i se svým kaďákem, co ho zřejmě využíváte jinak než já a tak máte potřebu o něm mluvit (podobně jako ti cyklouši, co mě na otázku „ta cyklostezka vedle je málo asfaltová?“ zvou k podobným homohrátkám odpovědí „jdi do prdele čuráku“). No kam jinam s čurákem než do prdele, že Gorgussiene? Případně si tam klidně dejte šlaušek, pumpičku nebo cokoliv jiného a propříště si to nechte pro sebe a podobně poškozené, mě fakt Vaše sexuální preference nezajímají.
Gorgussien bude zrejme ten typ gurmana, co dlouhy slausek do svoji huby maskuje uprostred jeho delky camelbagem.
Sysop: :-))
@ Fuckwí
Nevim proč mě napadla písnička Pro Allahovu slávu, útočí jen v davu…
Je jasný, že debata o kaďáčku tě mimořádně zaujala. Gorgussiena jsi davu pomohl roztrhat, jen si asi nedostatečně pochopil, že vysírači někdy nedopadají dobře. Je jedno jestli jsi pumpička nebo antipumpička, když tě za dopravně výchovný kecy někdo pošle slovně doprdele, je to ta lepší varianta.
Na silnicích zásadně nevychováváme nesympatické lidi. Zhoršujeme tím výrazně bezpečnost provozu. Od dopravní výchovy je na cestách opicie.
MK: táák je hodnej, pěkně zaňafal, skoč si pro kostičku za kokešem ;-)
@ Fuckwí
Stačí říct, vždycky tě rád pobavím…
2 fatdwi. To jsi ale nepochopil pointu z toho si nic nedělej. Když může DF „Pokládám za zcela fér, když důchodce zmlátí holí cyklistu, když ho ohrožuje na chodníku.“ Pak já pokládám za zcela „fér nakopat do lebeně chodce, když mě ohrožuje na trailu“. Ani jeden tam nemá co dělat. Stejná medicína jakou ordinuje pan domácí. Nechutná?
Proto tam bylo to „Nebo?“
A že se vás toho chytlo, samej píčus, sem tam nitus.
PS to rozvíjení fantasmagorií stran cyklopříslušenství vás definuje.
Gorgussien: si přečtěte ještě jednou ten svůj výžblept, teď už to fakt přehazováním na mě nezachráníte, šlaušky si rvěte i nadále kam chcete sám, já se Vás o tyto informace neprosil. A že to o Vás říká hodně, no říká, no. To jsme si už vyjasnili, víc než napsat to stejné na mě tam nemáte?
Meleš hovadiny. „Výžblet“ má 3 části. První, kde poukazuji na to, že když A může mlátit B holí za narušeni vyhrazeného prostoru A, pak může nastat situace, gdy B toto může zopakovat vůči A.
Druhou, která kokotům jako ty měla napovědět. „Nebo?“
Třetí, určenou domácímu s dotazem čím je způsobena jeho obsese.
Odpovědi nepřichází, zato kvikot ano.
PS: gyž už fabuluješ, tak si to aspoň po sobě přečti.Šlauškem se mlátí, cpe se pumpička, ty ujasněná informaco.
fatdwi 9.9.2025 v 9:30
Zajímavé, podsouvání vám jde dobře, dosáhl jste v něm již skoro mistrovství.
fatdwi8.9.2025 v 11:03
„No kam jinam s čurákem než do prdele, že Gorgussiene? Případně si tam klidně dejte šlaušek, pumpičku nebo cokoliv jiného a propříště si to nechte pro sebe a podobně poškozené, mě fakt Vaše sexuální preference nezajímají.“
Je to tedy vaše obsese, Gorgussien nic takového nezmínil ani smykem.
Kritici chování cyklistů takové argumenty používají prakticky výhradně, tedy má Gorgussien pravdu i v tom, to rozvíjení fantasmagorií stran příslušenství vás definuje a za sebe mohu dodat, že pro diskusi i deklasuje.
Pro členy svého fanklubu jsem nucen dodat, že ve svém příspěvku nijak neřeším oprávněnost kritiky chování cyklistů.
Douška: a nehodlám ani řešit výchovné pomůcky či pedofilii, od toho sem občas zajdou povolanější.
ygorek: Váš nedostatek funkční gramotnosti, nedovtipnost a nechápavost jsou zde již legendární.
„Tatínek tě mlátil šlauškem z pumpičky nebo ti ji strkal do kaďáku?“
Dovolil jsem si tedy dělat prdel (pun intended) z vlastních zážitků s Gorgussieny v kombinaci s tím, co sám napsal a co bylo se zmíněnými zážitky v souladu.
Nestyďte se příště zeptat, když zase nebudete chápat ;-)
Takže tvé vlastní zážitky. Tím vysvětluješ mnohé.
Gorgussien: ano, tím vysvětluju, že podobný Gorgussieny potkávám docela často, neumíte číst?
„(podobně jako ti cyklouši, co mě na otázku „ta cyklostezka vedle je málo asfaltová?“ zvou k podobným homohrátkám odpovědí „jdi do prdele čuráku“)“
Zkrať to, prostě jsi ty svoje masturbační fantazie někde potřeboval ventilovat, a holt to pro dnešek odnesla tahle diskuse.
Znalců na mé potřeby a tužby se tady sešlo hafo, leč odpovědí na dotazy se mi nedostává, zato kvikotu kokotů co se jim šáhne na modlu plno jest.
Gorgussien 9.9.2025 v 0:13
„A že se vás toho chytlo, samej píčus, sem tam nitus.“
To je dobré!
Konec konců, ta poslední věta není také úplně mimo…
Někomu holt stačí málo, no…
Tak zrovna ten Macek se taky moc nevyznamenal. Jebnul Ratha zezadu a když se Rath otočil, tvářil se, že skoro neexistuje a už vůbec nemá nic společného s tím, co přistálo Rathovi na hlavě. A když se teda Rath zase otočil, Macek se zase statečně šikoval za ním
https://youtube.com/shorts/FDSTMNryN0k?feature=shared
Macka jsem měl docela rád a právě tato akce mi od něho hodně nesedla…
Facku bych pochopil, ba i ocenil, ale záhlavec vyvolává jiné hodnocení…
jizlivec: I mě zklamal, že se nepostavil Rathovi čelem, ale coby neviditelný Macek ho zbaběle napadl zezadu.
Co se týká cyklistů na chodníku, američtí imperialisté jsou opět napřed:
https://www.reddit.com/r/libertarianmeme/comments/1n09jmc/socioeconomic_tricks/
Černoši jsou pohybově mimořádně nadaní …
Měli si zůstat doma na zábavy válek 70 000 tisícových kmenových vesnic příbuzných. :-)))
S pomalým umíráním neočkovaných mělo to vychlastané hovado pravdu.Očkovaní umírali mnohem rychleji. Ad Gorussein: autor psal o cyklistech ohrožujících chodce na CHODNÍKU, ne na vyhrazeném trailu.
:-)
Pumpicka ma trail uplne vsude, kam se s kolem da vjet. Neco, jako kdyz ma UKcko v ruce kladivo, vsechno okolo nej je hrebik.
Sysop: „trail“ se říká jen single trailům (single trekům), tedy jednosměrkám pouze pro cyklisty. Jasně, že se dá i kdejaká lesní cesta nebo pěšina použít jako trail, ale samozřejmě už je potřeba jet úplně jinak. Proto taky traily jsou, je to něco jako okruh pro petrolheada, místo, kde se do toho můžeš pořádně opřít s minimálním rizikem střetu s okolím. Nicméně určitá opatrnost potřeba je, protože slepici s čoklem tam potkat lze, stejně jako debila s košíkem na houby, v tomto holt mají autíčkáři výhodu, to se na okruhu fakt nestane.
Nebývá to ale úplně problém, protože zase oproti okruhu je trail výrazně méně bezpečný v případě, že se něco stane (pocuchané auto o svodidla nasere, ale vylezeš z toho v pohodě, zatímco trefit strom v lese je průser). Takže běžného člověka obvykle brzdí vlastní pud sebezáchovy a divoce jezdí hlavně mlaďoši, kteří ho zatím postrádají. Tedy i před tím čoklem se slepicí na vodítku lze obvykle dobrzdit a jen nadávat. Havárky nejsou kvůli takovým (může se stát), ale kvůli přecenění vlastních sil a hlavně ježdění tam, kam dotyčný neměl nikdy se svými schopnostmi vjet (typicky skoky, dropy a podobné lahůdky, kterých je plný internet – k pobavení např. Pink Bike Friday Fails na tytrubce).
Tady furt padají ze zelený značený turistický cesty co je nebezpečná kolikrát i pro pěšího, nějakejch 100 metrů dolů pro řeky a lítá pro ně Kryštof. Asi tak jeden dement ročně se proletí dolů ze skal. Že jedou zásadně bezohledně je snad zbytečný dodávat.
To je ten trail?
AJR: když je to zelená turistická, tak to není trail a uplatní se druhá věta mého příspěvku. Kterou holt Gorgussieni nezvládají používat, protože jsou v akutní fázi „abych si mohl dát helmu, musel jsem nejdřív vyndat mozek“.
Dnes je výhoda hlavně v tom, že do přírody mimo turisticky exponované oblasti nikdo nechodí. Takže potkat na turistické značce turistu je mnohem méně pravděpodobné než potkat tam jiného cyklistu a tedy řešit bezohlednost nemá smysl. Nicméně rozumím, že jsou místa, kde je to jinak a kde soužití není snadné (takže třeba u znojemské přehrady jsou části oplácané tabulkami se zákazem vjezdu cyklistů, což v letních měsících docela chápu a nenapadlo by mě tam jezdit a na jaře a na podzim to ignoruju, protože jsem tam ještě turistu nepotkal, ti se motají (často doslovně) zásadně tam, kde jsou značené cyklotrasy, třeba kolem Šobesu.
No já tam i jinde chodim, takže by to asi měli začít řešit protože mojí ochotu ke kooperaci už vyčerpali.
AJR: to bude značně individuální, já jednou takového Gorgussiena potkal při sestupu kolem Bílé Opavy, tam jsem fakt nechápal, jak zaprvé napadne tam někoho na kole vůbec jet a zadruhé že tam jel jak kokot. My se tak tak vyhýbali jemu, on jen taktak netrefil strom, no dement.
Takže chápu, pokud takové potkáváte, že na ně máte pifku. Já takové potkávám hlavně v autě (protože tady u nás je bohužel dost dementů, co mají potřebu jezdit po silnici i na horském kole). Pěšky se obvykle pohybuju tam, kde cyklisti moc nejsou a naopak, na kole tam, kde nejsou turisti. Autem bych se taky rád pohyboval tam, kde nejsou cyklouši, ale bohužel, oni mají ta svá domnělá práva, takže naposled na takové úzké spojovací silnici (zákaz vjezdu nad 3.5t) jsem minulý týden potkal tři kretény jedoucí vedle sebe, všimli si mě, až když jsem za nimi málem zastavil (cesta do mírného kopce, takže se táhli jak smradi) a když jsem projel, zase rozvinuli rojnici. Měl jsem salámpárek náladu, takže jsem netroubil, což jsem při pohledu do zpětného zrcátka okamžitě vyhodnotil jako chybu (soudruzi si svoje „serem na ostatní“ vyložili tak, že je to v pořádku).
@ Fuckwí
Tohle už by chtělo nějaký účinný řešení. Pumpičkáři jedou buď moc rychle, nebo moc pomalu. Tohle už není žádná malá prdel. Zkus sjet autem z vysoký skály do řeky. Třeba to pomůže.
TVL tos byl ty ten vyjevenej píčus na Bílé Opavě….
Ty mě fakt vážně bavíš. Nepochopil nic a ví šecko, hlavně o tom, co Gorgussien kde a komu…
mláceni cyklouna holí, tam gde nemá cykloun co dělat je ok, mlácení chodce cyklounem tam kde nemá chodec co dělat je fuj? Vlastní meducína nechutná? Další fanda s dvojmetrem.
Gorgussien: koukám, že jsme tak nějak kolektivně ťali do živého, pěknej amok Vás chytl:-) Tak až vychladnete, zkuste použít to, co obvykle po vzoru svých mnohých soucykloušů odkládáte před jízdou (nejspíš někam na sluníčko, protože zjevně ani po opětovném nasazení to nefunguje správně). Přeji co nejméně debilů tam, kde nemají co dělat ;-)
Hool do špic je poměrně účinný argument.
Trail je tady treba na Spicaku. V podstate uzavrena trat pro pumpicky, nahoru sedackovkou, dolu na kole. Problem trosku je, ze ti, co uz tu trat maji sjetou mnohokrat, zacnou delat picovinky a zkouset neco tamhle vedle, atd., cimz se pak stavaji kolize s pesaky.
Nova trat je v Nemecku na Javoru, zprovoznili letos. Slysel jsem od kamarada, ze je fakt dobra a vyjet se z ni neda. Tim padem ani do ni vlezt.
Sysop: no jo, ale Špičák je přesně to místo, kam chodí (hlavně v sezóně) hromada lidí, tam může jezdit na kole jen masochista a jezdit neopatrně jen Gorgussien. Když jsme kdysi šli na Černé a Čertovo jezero (začátek z parkoviště u lanovky), tak hlavně nahoře bylo tolik lidí, že jsem byl docela překvapen (den předtím Boubín naprosto v pohodě, pár lidí a ani obávaná Vydra z Modravy do Srní nebyla nijak plná, i když samozřejmě ani prázdná).
Holt dementů je všude dost a cyklouši patří k těm nejhorším, protože holt protěžovaná skupina.
Obe jezera jsou odepsany, lidi jako sracek, pribyly zakazy vstupu kamkoli okolo jezera. Jeste pred deseti lety to tam bylo pro normalni lidi. Od te doby, co tam lezou curaci, je to tam pro curaky.
Okolo Vydry se sesup, fure rekreacnich slapalistu se to nechce funet (ani elektrosportovcum), takze je tam lidi min a od pily dole se to necha jit/jet. Boubin je mimo klasicke trasy luftaku, je spis vic pro skalni turisty, tim padem je tam taky klid.
Kdo chce klid, musi se vyhnout barevnym trasam na mapy.cz a klid skutecne najde.
2 prochor. Má co dělat cykloun na chodníku? Má co dělat chodec na vyhrazenem trailu? Použití stejné meducíny na oba co tam nepatří nevoní? Dvojímetr máte? A mohl bych ho vidět? Už? Nevadí je vás tu dost, pěkné stádečko, tam se schováte.
Ten doochodcovský násilník byl nikoli příznivcem Spolu, ale obecným politickým nespokojencem, to, že to schytal zrovna Babiš, byla spíše náhoda. Špatné je to v každém případě, chybou je ten samotný přechod ze souboje výroků a informací do souboje pěstí a zbraní.
Za mě to souvisí s dvěma obecnějšími problémy; neschopností kompromisu + vyhrocením krajních stanovisek. V době, kdy byl svět ještě v pořádku, byli zástupci jedné strany ochotni uznat názory, práva a nakonec i odbornou způsobilost svých konkurentů a připustit, že každý chvilku tahá pilku. S výjimkou komunistických excesů byly krajní póly méně vyhroceny a nakonec do zahraniční politiky se běžný občan příliš nepletl. IMHO to souvisí i s tím, že většina problémů nebyla tak široce veřejně diskutována a občan nebyl tlačen k nekritické podpoře svých oblíbenců.
Média včetě D-Fensu (serveru) tuhle tendenci spíše zesilují, než aby jí bránili. Redakční politika je každopádně svrchovaným právem majitelů, nikoho jiného.
Mnoho lidí nahlíží na poliku jako fotbaloví fanoušci; přibylo klubistů a fandů v kotli a ubylo lidí, kteří na tribuně pro „normály“ dokážou ocenit hru protivníka. Zajímavé je, že sport (fotbal) kráčí pomaloučku opačným směrem. Řešení asi bude muset jít od špiček – jenže v dnešní realitě když Bureš s Fialou a Rakušanem půjdou na pivo, narostou hlasy SPD a komunistům a bůh ví komu.
Svým studentům obvykle říkám, že by si měli zachovat své názory a ideje, ale jejich vehemenci oslabit o 50%. Platí to i v politice.
„chybou je ten samotný přechod ze souboje výroků a informací do souboje pěstí a zbraní“
To je právě chyba. Tenhle postup je jediný funkční, jinak se budeme navěky toulat mezi Babišem a Fialou a jen na každého nadávat.
Násilí k ničemu nevede. A ano, možná nebudeme mít libertariánský stát, ale sejdeme se někde uprostřed, budou se střídat levostředové a pravostředové vlády, a prostředí bude alespoň stabilní. I to by byla výhra.
No ja nevim, ale u nekterych typu plati, ze skoda facky, ktera padne vedle. Leta chovam psy a ted mam psa, se kterym to po dobrym nejde. Proste nejde. Pozitivni motivace jen u neceho, co ho bavi. Na vse ostatni funguji jen telesne tresty. Podotykam, ze kdyz jsem okolo zahonu s kytkama, do ktereho lozil hrabat, natahl kravsky elektricky ohradnik, dostal behem hodiny 5 ran, nez to konecne vzdal. Druhy den rano dostal dalsi a v poledne dalsi. Vzdyky vyl a hystericky lital po zahrade, do hodiny tam vlezl zase. Oducoval se to tyden a kdyz jsem to vypnul, ten den tam vlezl zase (zrejme neslysel to charakteristicke lupani vyboje, tak hura). Tech 15 kV je prda fakt jako prase, i chlapovi se zatmi pred ocima.
A to ten pes je retrivr, zadnej svalovec bez nervu.
Takze – ano, jsou situace, kdy jedine nasili je reseni. Podobne, jako ja jsem se vzdy drzel pravidla „cikan da pokoj teprve, az vidi vlastni krev“. Nekolikrat v zivote se mi potvrdila.
Ten když se opravdu povede, ideálně ještě s něčim nakříženej, většího debila abys pohledal.
Já měl jednoho kříženýho s novofoudlanďákem, nějak jsme na sebe v živodě zbyli. Na žebříčku idiotů byl pod nim už jenom italskej chrtík co mi zbyl zase po jiný soudružce.
No vul jsem ja, protoze jsem ho bral od jedny fakt znamy chovatelky v Cesku a ta mi hned hlasila „no, bude potrebovat zkuseneho chovatele, ale to zvladnete, vsak to neni vas prvni pes od nas…“ Asi jak mi prelestila ego, taxe mi zatmelo a vubec mne nenapadlo pockat, az se stene probudi a tak hodinku ho pozorovat. Nikdy jsem tu chybu neudelal a taky nikdy nenatrefila na takoveho akcniho debila. Jednou jsem se na to vysral… a uz to mam. Ten pes stal ctyri petky a stihl toho zkurvit uz tak za ctyrnasobek.
Teď mám fenu bavorského barváře a to je pravej opak.
Měkká, fixovaná na pána, nesnese ani náznak násilí, za dobrý slovo a pohlazení by i tancovala čardáš.
Zvláštní je to, v jakým kontrastu je její chování ke zvěři – tam se probudí ty správný geny.
Kurva hosi neserte mne… Kazdej ma klidnejsiho psa, nez ted ja.
Jo, na praci je tohle pako vynikajici, skoci i mezi led do vody a prinese vsechno, tam ty geny slapou. Ale nedej boze ho stoprocentne nevytizit. A nebo ho totalne utahat tak trihodinovou vychazkou a naivne si myslet, ze pro dnesek uz bude pokoj. Leda hovno, vychrape se hodinu a uz jde neco kurvit.
Doporučuji babetu, nebo nějaký moderní ekvivalent, hin sa hukáže, esli motor, nebo pes.
No to teda vůl seš, protože to je typickej eufemismus psomilů pro totálně zdivočelý zvíře. Příště jí nečum na kozy.
Az tenhle pes nebude, uz mne ani ty kozy tou dobou nebudou zajimat.
Nech bejt. Dyszplazie je tu u nich cobydup.
Leda bys měl něco v plánu.
Ne to ne. Prave quli dysplazii a slepnuti vybiram vyhradne papiraky a kontroluju nuly do hluboke minulosti. Zatim mi to vzdy vyslo. Muj tatik naopak setri a kupuje psy model ‚tombola‘ a nestaci pak platit. Jedna vec je operace a druha vec je, ze ten pes je pak pohybove stejne fprdeli. Ta operace je spis na urovni kucharske upravy pred pecenim, nez nejake plnohodnotne nahrady kloubu.
Já mluvil o lidech. :-)
Doochodcovský násilník na sockách lajkoval výpotky Spolu i Stanu. Nikdy SPD, ANO, atd. Takže vaše obhajoba, že nebyl provládní, byla vymazána..
Sociální sítě nepoužívám a význam lajkování znám jen z doslechu, ale některými médii proběhlo, že zmíněný pán nadává napříč politickým spektrem.
I kdyby to tak nebylo, platí zbytek.
No, a možná některá média lhala jako vždycky. ;-)
Rubeš, čestný předseda – institut skořápkář a samozřejmě mentálně nejlepší ukr přebiér by se měli vzít za ruce a jít na svou rodnou halič budovat domov a ne tu zavádět ukrajinizaci.
https://www.youtube.com/watch?v=4DCM0Jne8MY&list=RDFthySFBJhqc&start_radio=1
Tak závěr toho článku by si měli přečíst věichni členové šestikoalice a mohlo by jim dojít, že je tu spoustu nevyužitých kandelábrů…
S postupujícími technologiemi ty kandelábry už nejsou, co bývaly. Kdysi na pořádném sloupu výbojková lampa, kterou museli montovat dva chlapi, dnes miniaturní LED panýlek, že to neudrží pomalu ani havrana.
„… dnes z auta sledoval nějakého muže, který chcal přesně v tomto místě na miniaturní živý plot zde. “
No, prostata si poroučet nedá …
Dáme si jedno a už se nám chce chcát,
takhle si to užíváme, když je nám padesát.
Občas vídám močiče u silnice, kde by ani pro prostatika nebyl problém popojít za několik nejbližších stromů nebo keřů.
Jenže ti lidé mají líné nohy a mozky, nejde o prostatu.
Škodolibí lidé jim těsně za zády troubí. Mám pro to pochopení.
Mam ted zrovna zdravotni situaci, ze jsem to uz dvakrat nestihl ani doma. Chodim mocit podle hodinek, a kdyz zapomenu, spatne to odhadnu nebo tak, umi to byt takova bolest, ze to pustim po ceste na zachod.
Stal se ze me znalec verejnych WC a uz jsem taky parkrat mocil nekde, kde se to vazne nehodilo, napr. vedle detskeho hriste. Napr. jsem prijel pro znameho s tim, ze jsem mel v planu mocit u nej doma, ale on byl jaksi zrovna ve sprse a nezvedal telefon, nereagoval na zvonek. A pred domem mel detske hriste a par keru. No nedalo se nic delat.
S prostatou to nijak nesouvisi, ta je zcela v poradku. Ale ctil bych presumpci neviny. Uznavam, ze mocit pred lidmi nemusi byt kazdemu po chuti, ale nekdy neni zbyti.
Jeste jsem si vzpomnel, jak jsem sel po ulici v Holesovicich, najednou u chodniku zastavilo auto, z nej vyletel chlap, vytahl zezadu malou holcicku, a ta uz curala. Nikde zadny ker nebo travnik, proste ji vytahl ven a otocil ke zdi, nic jineho mu nezbylo.
Kde see vzal, tu se vzal straznik, a zacal vypisovat pokutu za poruseni zakazu zastaveni. Panovi jsem tehdy dal vizitku s tim, ze mu spravni rizeni vyhraju a nebo pokutu zaplatim, protoze nechci, aby se takove veci v mem zivote dely. Na miste nesouhlasil, ale uz se ani neozval, tak verim, ze nekomu na MeU doslo, jak velka pitomost to je.
A jsem si jistej, ze s prostatou to u te holcicky tez nesouviselo.
Což teprve za kniplem. Láhev se širokým hrdlem a šroubovacím víčkem se občas hodí, dřív byla od mlíka, dneska jsou v tom některé džusy. :-)
to máte asi místo kniplu berany (spodní část kniplu umístění láhve bohužel dost překáží). Anebo létáte se sidestickem jako v Airbusu, tam by to šlo – ale tam je asi zase pohodlnější si zajít na jeden z těch velkých vzadu :-) . Ale horší je tohle řešit u pololežící polohy pilota (např. ve větroni) – tam se to většinou řeší klystýrbalonkem s hadičkou vyvedenou ven, anebo posledním hitem kamioňáků – špec. balonky plněné nasákavým čímsi, co v kontaktu s urinou ztvrdne a dá se pak skladovat bez rizika úniku. Ale jedno vymočení pak vyjde poněkud dráže :-(.
Po pravdě sedím většinou vpravo, v případě sezení vlevo mám zaťaté svěrače. :-)
Sidestick mas aj v Cirruse, v takom Zline si bazanta predstavit viem, v klzakoch je to veru horsie.
Tak teď nevím, jestli bych ve větší psychické pohodě vypil ten džus nebo to mlíko
To mleko. Protoze to, co se prodava v tehle sirokohrdlovych lahvich jako dzus, je vetsinou jen nejaka ovocna stava. U jablek az 50%, jinak mene. Ty ruzne Granini a tak, to bych s cistym svedomim rozhodne nepil.
že problém?
Kdysi za totality jsem před vojnou poblil /mecheche v práci/ autobus a řidič mne vyhodil a musel jsem mu dát 50. vočí na úklid. Tam v knajpě ve vesnici bylo strašně nahuleno než jel další spoj za 4. hodiny tek jsem šel na vzduch a za rohem jsem chcal na mohutný strom ale najednou siréna, ty výstražný světla a řev do megafonu že jsem prase. Chtěli mne odvést na záchytku a tak jim povídám však se běžte podívat do hospody, čekám na autobus a je tam kouře že by se dal krájet a jeden se začal se smát asi tu hulenici znal, chtěl stovku pokutu a říkám teď jsem tam platil a nebudu mít na autobus tak mne to stálo 80. a málem jsem se poblil autobusu zas. To už by mne zcela zdemolovalo. A to byla koruna na spotřební koš 25. pevnější než 10. let po pozvratu.
Takže sranda mne stála v přepočtu na rok 2000 3250 šlupek na dnešek by to byla tak desítka. :-)))
Jo a tam byla tma jak v pytli než mne deklasovali. :-)
Dissenter: Škodolibost, to je taková malá ubohost, že? To tě čeká k vysněnému libertariánství ještě dlouhá cesta.