Hamás je dítě Mossadu (těhotenství in vitro).
Kdyby Hamás nepoužíval tanky, těžké dělostřelectvo, stíhačky, bombardéry a vrtulníky tak by se na území Palestiny rozhostil mír.
leon
Je několik rezolucí OSN odsuzujících okupaci Palestiny Izraelem.
A včil mudruj!
berkowitz
Možná jste nepochopil můj mírný sarkazmus o zbraních Hamásu, jelikož žádné takové nemá.
Tady je mapa osídlení Palestiny po 2. ww, je vidět, kdo se rozpíná.
A pěkný večer.
To je tak, kdo chce moc, nemá nic. Několikrát měli možnost se dohodnout a zachránit alespoň něco. S každou další válkou a intifádou na tom byli hůř a hůř a stejně to zkouší znova a znova.
leon
Ještě před genocidou politologové říkali, že Gaza je jeden velký koncentrák.
ModrýKlokan
@ leon
Leone, ty bejku. Buď chlastáš jak ten řezník z Dejvic, co si vzal tu ovdovělou švadlenu z Břevnova, nebo seš blbej jak pulštok.
Teguci
Bé je správně..
RomanL
Podle většiny nácků nepochybně. ;-)
h72
Palestinci mají stejný problém jako cikáni. NIKDO je nechce. Sami si vládnout neumí, sami nejsou vnitřně soudržní, historicky si nic nevytvořili, nikam nepatřili, mimoto se osvědčili jen a jen jako rebelové a teroristi. NIKDO je nepřijme (možná blbá Evropa). V arabském semitském světě nemohou obstát. Sami jsou semité, ale „taknějak jiní“. Proč, jakým právem, chtějí všichni ostatní, egypťani a arabové, aby jen a jen Izrael snášel tuto příživnckou a teroristicky zaměřenou komunitu?
Doktor_podrazka
Jo no, Libanon by mohl vyprávět
Jihočech Honza
A Jordánsko.
LD
…ale ta druhá semitská skupina je zase extrém z opačného konce, jednomu vyvstávají všelijaké otázky?
– proč všechny ty pogromy v historii? Proč takové nadšení pro myšlenky rakouského malíře v minulé verzi EU?
– a kočovníci z Indie? Když přežili období, kdy byli doslova loveni jako škodná, proč v dnešní civilizované společnosti musí mít zvláštní zacházení, to by bez něj nepřežili?
Po nedávném kontaktu s jejich „slušenější částí“ bych byl schopen souhlasit s uvedením tábora v Letech do původního provozuschopného stavu a šel tam klidně jako dobrovolník do ostrahy.
Hupert
h72: Mně přijde rozhodně lepší, aby tu palestinskou komunitu snášel jen a jen Izrael než my. Už dost na tom, že je dík zaoceánské prodloužené ruce Izraele půl Evropy, zdá se už nezvratně, zaplaveno mohamedány.
Hroch
Mne by zajímala palestinská ekonomika, z čeho jako národ vždy žili, trvají na beznadějném boji, jenom aby se vyhnuli práci.
Cikáni se také většinově práci vyhýbají, ale alespoň neotravují s nějakou bojechtivostí.
Palestinec by na dotaz samozřejmě vyprávěl, jak ekonomiku už před mnoha lety zničili Židi, vykáceli olivové háje, vybili stáda, zabrali půdu a podobně.
Palestinci samozřejmě na rumišti nic vytvářet a budovat nemohou, můžou si navzájem tak akorát čistit uši, ale nevadí, ze zahraničí proudí tak masívní finanční a materiální pomoc, že můžou v klidu kopat tunely a vyrábět rakety z vodovodních trubek.
Je to beznaděj, řešení problému vejce-slepice, za sto let tam bude situace pořád stejná, proč by neblbnuli, když je za to svět tak skvěle platí.
Nyní mají šanci významně rozšířit svoje území – stačí nahrnout miliony tun sutin z Gazy do moře a mají poloostrov, místa dost.
Svět jim to rád zaplatí.
Vlastimil
h72:100% souhlas – když desítky let dostávám z EU (a z některých arabských států) vše zadarmo, tak si toho nevážím. Palestinci úspěšně rozvrátili Libanon, málem zničili Jordánsko a dalo by se pokračovat. Pro psychology by byl určitě zajímavý grant s tématem: proč mají Gréta a Brusel tak rádi islám? Vraždění křesťanských komunit v Nigérii, Sýrii, Iráku a jinde přecházejí naprosto bez povšimnutí. Např. nechvalně proslulé muslimské bratrstvo mělo už v sedmdesátých letech základnu v |Cáchách a o něco později v Bruselu.
Napadá mě jediné vysvětlení, a sice že Vymazal se inspiroval u Krampuse a hodlá převzít jeho osvědčený systém oslích můstků, postavených na Cimrmanovu jmelí. Vždyť se to vůbec nedalo číst, nemělo to strukturu, což bylo to poslední, co Vymazala jakž takž opravňovalo nazývat své výstupy slovem „články“.
ModrýKlokan
@ Nitus
Mám asi tak dvě promile a musím ocenit toto varování. Nerad bych si poblil klábosnici, tak mi to jako shrnutí stačí a číst to nebudu.
Bismarck
Kdyby nic jiného, odhalují tyto články nepříjemnou pravdu: přes komentáře se totiž dozvíme, kolik přátel Hamasu sem chodí. A nejen sem. Infiltrace propagandy Hamasu má silný vliv celosvětově, nejen na české IQ tykve. Prostě zkurvenců je víc, nedá se nic dělat. A všechny podporovatele Hamasu, kteří tady šlapou v hovně, domnívajíce se že bude méně smrdět, bych do Gazy rovnou přesadil. Velmi rychle by je nenávist k Izraeli (která je zásadním a jediným důvodem jejich blitek) přešla, když by pocítili lásku Hamasu. Celé mi to připomíná zánik časopisu Reflex. Druhdy skvělá konzervativní tiskovina tak dlouho rozleptávána Steigerwaldy a dalšími pohůnky liberální demokracie, až to skončilo jako Haló sobota. Omlouvám se haló sobotě. Jinak neschopnost chápat význam psaného textu se dá léčit, věděl jsi to Nitus?
Sysop
Ja napriklad nejsem fanda Hamasu, mam Palestince celkove u zadele, ale nelibi se mi politika Izraele. Vcetne jejich svinaren vsude okolo.
Childeater
Kdysi jsem hojně diskutoval s Židy i s Araby jak židovskou, tak palestinskou otázku.
Zjistil jsem, že ani pravda, ani spravedlnost nikde není, respektive každá strana má tu svojí. Navíc zasazenou do orientálního rámce, takže nepochopitelnou pro člověka, prosáklého západní kulturou a křesťanskými hodnotami.
Spokojil bych se s tvrzením, že se Arabové, Židé a Peršani navzájem serou a nemíchal bych si jim do toho.
Hroch
Tragédie je to mezinárodní financování, které jim umožňuje, aby se navzájem srali.
Zavřít kohouty a naučili by se spolu vycházet.
Ada
Bez mezinárodních zásahů by jedna strana vyhladila druhou a s Peršanama by se už nějak domluvili jako vždycky.
shifty
Jistě, veškeré humanitární pomoci atd. okamžitě zrušit. Třeba by pak začali něco dělat.
Cerny Mor
U palestinské otázky je problém, že v Ćesku trpíme totálním zmatením pojmů a zažitými historickými iluzemi.
Například to, jak jsem „zachránili mladý židovský stát“: zbraně a munici jsme tam posílali ne na obranu hebrejců, ale protože to nařídil Báťuška Stalin v době, kdy věřil, že z Izraele udělá socialistický vazalský stát proti bohatým arabským monarchiím. Pak Zlata Meirová ukázala Stalinovi fakáč a z Izraelců byli „špinaví imperialističtí sionisté“.
Český národ dlouhodobě trpěl antisemitsmem, takže spisovatel Jan Neruda byl z dnešního pohledu zralý na kriminál – chtěl Židy zde vlastně vyhladit. Masaryk schytal od „vlastenců“ málem lynč a cihly do okna za obranu obviněného Hilsnera.
Gaza byla vždy historicky palestinská, nikoliv židovská. Za Osmanské říše silně prosperovala jako obchodní město, poté britský mandát, po druhé válce území pod správou Egypta. Izrael ji vojensky obsadil během sedmidenní války (izraelská útočná válka).
Obyvatelé Gazy – Palestinci – – žijí na území Izraele, ale bez občanských práv, v ghettu, už desítky let. To muselo přinést radikalizaci.
Hamás je síla, podporovaná dlouhodobě Izraelem – jako správa území Gazy – jako protiváha Fatáku (původně Jásir Arafat).
Obyvatelstvo a nálada veřejnosti v Izraeli se za 30 let prudce změnila, neboť tam imigrovaly miliony lidí z východní Evropy, Ruska a dalších nedemokratických nebo postkomunistických zemí. Imigranti bez tradice.
A tomu odpovídá dnešní izraelská politika.
Childeater
Černý Mor 11:17
Jo, ale já nevím, proč ti lidé cítí nenávist k druhému semitskému národu a proč se to vždycky jednou za čas rozfouká.
Byl tam bordel odjakživa, dávno před Stalinem, už v dobách, kdy začala panovat konkurence v rámci abrahámovských náboženství. A asi ještě dříve.
A tomu hovno rozumím a rozumět nikdy pořádně nebudu.
Cerny Mor
Childeater:
„za vším hledej prachy.“ Pro Netanjahua a spol je konflikt v Gaze jediná možnost, jak se udržet u vlády (případně nejít sedět pro hromadu skandálů), pro HAMÁS to je živná půda, jak mít neomezený vliv, peníze, byznys…
Když Herzl projektoval stát Izrael, nevěděl kde – jedna z variant byla sever Afriky, druhá Palestina. Stát to měl být světský a demokratický. Nyní to je vše úplně opačně, minimálně pokud jde o „Židovstsví“ jako víru.
V Evropě se taky táhne už 700 let spor křesťanských církví; v Islámu spor šíítů a sunnitů (už asi 1300 let).
Budiž mementem, že Palestina nejvíce vzkvétala za poměrně tolerantní Osmanské říše, stejně jako třeba Albánie.
Nitus
Nějakej sionistickej kádrovák mi může políbit prdel, věděl jsi to, Bahňák?
Smutná realita je taková, že v tom kmenovém konfliktu nejsou ďábli ani andělé, je to taková sofistikovanější forma rwandské genocidy, kdy se dva domorodé kmeny navzájem vyvražďují, dokud se nevyvraždí, protože je to tak nějak baví. Jeden si sežene podporu ze západu, druhý z východu, a dělají užitečné idioty tu dvojici Chruščov/LBJ, tu zase dvojici Gorbačov/Reagan, kteří jejich prostřednictvím realizují totožné stínové agendy, akorát že jeden je zvolen „demokraticky“ a exportuje tím pádem „demokracii“, a druhý je „zvolen“ demokraticky a exportuje tedy „lidovou demokracii“.
Podstata problému je, že to neskončí. Nemá jak. Izraelci sice nepoužívají malé děti jako živé štíty a nosiče náloží a jsou tedy výrazně blíže tomu, co my vnímáme jako civilizaci, ale to jsou technikálie bez praktického efektu. Jednak „civilizace“ je taky relativní pojem, a především ani ti Izraelci nepřestanou bojovat „jako první“, takže princip „budeme se vraždit, dokud se nevyvraždíme“ platí i pro ně. Já jim to nevyčítám, nechat se zabít, abych byl „ten dobrý“ je píčovina a nedává smysl někomu vyčítat, že nedělá píčoviny, ale nemá cenu se zabývat tím, že Izraelci jsou „lepší“, protože z dlouhodobě praktického hlediska nejsou.
Vymazal mi obecně vadí proto, že nemám rád, když mi někdo vnucuje myšlenku, že něco je černobílé, zejména když to tak očividně není (obecně to tak bývá málokdy). Jestli je Vymazal v něčem mistr, tak v tomhle, a navíc je repetitivní. Tohle je n-tá blitka na toto téma a navíc je zřejmé, že Vymazal chyt slinu a n+1 sranec opět na totéž téma je již v procesu přípravy, přičemž informační kvalita článků je pořád stejně sporná a technická kvalita klesá, takže jsme se od agitky, která se aspoň dobře čte, dostali k agitce, která je šrot přibližně na Krampusově úrovni.
leon
Že Hamás používá malé děti jako živé štíty je podle tebe pravda, protože to říkají Izraelci, kteří desítky let terorizují Palestince??
Naopak je zdokumentováno, že izraelští vojáci střílí po palestinských dětech. Jen tak, bezdůvodně. To ještě než začali masakrovat Palestince ve velkém.
Asi se řídí tímo:
Izraelská armáda mobilizovala Ezru Yachina, 95letého armádního veterána, aby „motivoval“ vojáky. Yachin byl členem sionistické milice Lehi, která provedla četné masakry palestinských civilistů, včetně masakru v Deir Yassin 9. dubna 1948, kde bylo zabito více než 100 palestinských civilistů, z toho mnoho žen a dětí.
„Buďte triumfální a zlikvidujte je a nikoho nenechte naživu. Vymažte jakoukoli vzpomínku na ně,“ řekl Yachin k izraelským vojákům.
„Vymažte je, jejich rodiny, matky a děti,“ pokračoval. „Tato zvířata už nemohou žít.“
„Každý Žid se zbraní by měl jít ven a zabít je,“ řekl. „Pokud máte arabského souseda, nečekejte, jděte k němu domů a zastřelte ho.“
**************
Zločiny jednotlivců, zločiny vlád, zločiny národů
“Bohužel jsem zažil pogromy a říkám vám, že to, co se děje, je mnohem horší, než co jsem kdy viděl. Zažil jsem také, jak moje vláda ostřelovala civilisty v “zóně bez palby”, ale to, co se děje Palestincům, je doslova milionkrát horší. A na Srí Lance jsme měli otevřený teroristický útok zaměřený na civilisty, zatímco Hamás zasáhl především vojenské cíle, což je pro okupovanou zemi více než proporcionální. Okupant nutí vychovávat děti v koncentračním táboře a tak těžko můžeme soudit vězněné Palestince, zatímco je naší povinností odsoudit Izraelce.
Izrael už shodil více bomb na malou osídlenou aglomeraci, než Amerika shodila na celý Afghánistán za celý rok.
To by vám mělo také napovědět o morálním postavení západních spojenců. Izrael ostřeluje lidi v koncentračním táboře, bombarduje zdravotníky, bombarduje východy a odřezává dodávky jídla, vody a elektřiny pro civilní obyvatelstvo čítající více než 2 miliony lidí, z nichž polovinu tvoří děti. A my se na to nejen díváme, a navíc je nám vnucováno, abychom společně jásali. Je to historické zvěrstvo, kterého si přes masivní propagandu leckdo všiml a proto jsou ve velkých západních městech zakázány protesty proti němu. Jenže historie tě neosvobodí.
To, co nyní vidíme, je holokaust přenášený televizí. Stejně jako Spojené státy odmítly lodě s židovskými uprchlíky před Hitlerem během skutečného holocaustu, očekává se, že se veřejnost v celé bílé říši obrátí zády k Palestincům. Možná budou psát truchlivé „mea culpas“, jako to dělali o předchozích genocidních válkách proti muslimským civilistům, aniž by ovšem byl kdokoli pohnán k odpovědnosti.
Pod rouškou západní propagandy se očekává, že údajně “demokratické” obyvatelstvo bude tomuto holokaustu fandit.
Nitus
„Naopak je zdokumentováno, že izraelští vojáci střílí po palestinských dětech. Jen tak, bezdůvodně. To ještě než začali masakrovat Palestince ve velkém.“
Odpusť mi můj skepticismus, ale „je to zdokumentováno“ kde přesně? Já jsem totiž žádné bezdůvodně zmasakrované děti neviděl, zato jsem viděl dost civilistů, kteří umřeli, protože Alláh je veliký a „kill ‚em all, let the god sort ‚em out“ díky tomu nabývá úplně nový rozměr. A „ještě než začali masakrovat Palestince ve velkém“ je kdy přesně? Ono to může být stejně tak před 50 jako před 5000 lety, a vsadím se, že někdy v průběhu té doby určitě nastal stav, kdy Palestinci masakrovali víc dětí, než izraeliti. Zkrátka obdivuju, jak v tom máš jasno, ale mě do toho netahej, protože kromě toho, že jsi bolševickej kretén a je mi z tebe špatně, taky děláš PŘESNĚ KURVA TOTÉŽ, co jsem vytýkal Vymazalovi (jen mě taháš na druhou stranu barikády, a děláš to podstatně hůř).
leon
Kdo chce vědět, ví. Oni ti to v televizi neřekli? Jak překvapující že, když zločinný Západ, kam patří i ČR, podporuje Izrael.
Celá Gaza a každé dítě v Gaze musí umřít hladem! Byla chyba, že jsme je nevyhladili! Izraelský rabín vyzval k plošné genocidě Palestinců a jejich dětí v odkazu na poučení od Amaleka! Mezitím tisková mluvčí OSN popsala, co se děje uvnitř Gazy při pokusech o dodávky potravin! Izrael blokuje a zpomaluje konvoje s cílem, aby v Gaze nedošlo k přerušení hladomoru a umírání!
Co na tom ještě nechápeš ignorante?
Sysop
Hele, leone, a kdo je podle tebe vychod?
Nitus
Já jsem zase slyšel přátele Palestiny mluvit o džihádu a svaté válce, protože Alláh si to žádá. Ve finále ani nebylo moc poznat, do jaké míry se to vlastně týká specificky Izraelců, protože ta logika (jsou to nevěřící psi) je libovolně aplikovatelná na převážnou většinu světa, jinověrci počínaje, přes ateisty a jinými muslimy konče.
Long story short, jestli chceš argumentovat rétorikou nějakého náboženského fanatika, tak jsi definitivně nepochopil, o čem mluvím. Pokud něco je na obou stranách DOKONALE stejné, tak jsou to agresivní fanatici.
RomanL
Ano, kdo chce vědět, ví. Ale každý evidentně víme něco úplně jiného. :-P
Tak pokud vytáhnou hrobníkovi z lopaty starý zmrdy, aby vykládali novejm brancům, že majou jít a střílet svoje sousedy…včerá bo kdy to tai nekdo psal…se židáci nemůžou divit, že až pohár přeteče, tak je pak pudou slimáci všecky smáznout.
leon
Za usácké agrese ve Vietnamu a Koreji se podařilo hodně lidí přesvědčit, že bojují proti zlým špatným lidem, že bojují proti komunismu za demokracii. Proto ty miliony zabytých civilistů dodnes nevadí.
Vlastně každá usácká agrese byla omluvena tím, že bojují za demokracii a svobodu. Dodnes tomu bezmozci věří.
Kdo není úplný ignorant tak je informovaný jak je to s Gazou a Palestinou, takže těžko jaksi může agresor použít narativ, že bojuje proti špatným lidem za svobodu a demokracii.
Proto budí pozornost zvěrstva KoZa páchaná v Gaze.
Ada
Vždycky a všude se bojuje proti zlým lidem. Jedni bojovali za demokracii, druzí chránili světový mír.
V patnáctém století zase boží bojovníci bránili pravdu a druhá strana zase bojovala za jednotu církve proti zlým heretikům. A kdo vyhraje, ten to hezky sepíše do kroniky. Zatím je svět v pořádku, protože jsem nikdy nikde nečetl, že by zlí vyhráli.
leon
Svět není v pořádku. Máš málo agresí KoZa ve světě?
Nikdy jim nešlo o demokracii ale jen o to nakrást si. Druzí se chránili před okradením.
Karlsberg
Tady je ale Streicherů. Účastníci konference u Wannsee by měli velkou radost, že jejich myšlenky nezanikly s pádem třetí říše.
Nitus
Docela by mě zajímalo, kolik těch Streicherů vzniklo tím, že je Vymazal s tou jeho propagandou už tak trochu sere…
leon
Jestli to nebude výchovou založenou na tradičních evropských „hodnotách“.
Jihočech Honza
Streicher byl primitivní propagandista, nařvanej týpek dobrý pro třicátá léta, ale mezi praktické a výkonné úředníky jako Leibbrandt nebo Bühler se nehodil, taky nikoho z novin nepozvali a nepotřebovali.
Dachsmeister
@JH
Julek, ten prý poznal žida podle prdele…
I u těch židovských IQ testů byl poslední v Norimberku (a o 6 za jistým současným prezidentem), inu židovské spiknutí židovského psychologa i krátce před smrtí, aspoň, že Woods co ho věšel nebyl žid.
Dissenter
Jednoduše řečeno, arabáši :-) jedou podle r-strategie, židé podle K-strategie. I to se musí zohledňovat v pohoršování se nad obětmi války, která je, jak již bylo opakovaně řečeno, vůl.
Vraždění dětí ze strany Izraele není ničím neobvyklým. Ale právě tehdy se dá očekávat, že si Izrael vymyslí největší lži – ze zřejmého důvodu, že zabíjení dětí je okamžikem, kdy se svět na chvíli probudí k palestinskému utrpení, než zase vypne.
Stejně jako v případě útoku na nemocnici přišel potenciálně klíčový okamžik v roce 2014 během dalšího z opakovaných izraelských řádění v Gaze. Série izraelských úderů zabila čtyři mladé chlapce z rodiny Bakrových, kteří si na pláži hráli fotbal.
Izrael tehdy tvrdil, že děti byly zabity nešťastnou náhodou, protože zabloudily do přímořského „areálu, který patřil námořní policii a námořním silám Hamásu (včetně námořních komand) a který využívali výhradně bojovníci“.
Tvrzení Izraele, které získalo v médiích na síle, znělo, že chlapci byli vedlejšími škodami při útoku bezpilotního letounu na palestinské ozbrojence.
Bohužel pro Izrael bylo toto tvrzení snadno vyvráceno. Několik západních novinářů, kteří se v těch dnech odvážili do Gazy, bylo svědky útoku, protože pláž se nacházela vedle jejich hotelu. Představa, že by se bojovníci Hamásu nacházeli na pláži vedle hotelu, který je známý tím, že hostí západní novináře, byla od počátku zjevně absurdní.
Tito novináři potvrdili, že v oblasti v té době žádní bojovníci nebyli a že chlapci měli být pro operátory dronu viditelní jako děti. https://1url.cz/dJXeO
Humás a plastelínci to ovšem berou většinou tak nejak univerzálně, aniž by dělali rozdíly, pokud se nemejlím.
Pokaváď jsou vagóny svědectví vo tom, že židácká pakáž záměrně vraždí malý děti, a ponechává vedle stát dospělý, všecko civilisti, za to patří postavit ke zdi všichni vod dané jednotky, a důstojníci vod ní až po štáb včetně.
Nitus
„Jsou vagóny svědectví“, to mi zní jako „panuje vědecký konsenzus“…
Hamás je dítě Mossadu (těhotenství in vitro).
Kdyby Hamás nepoužíval tanky, těžké dělostřelectvo, stíhačky, bombardéry a vrtulníky tak by se na území Palestiny rozhostil mír.
Je několik rezolucí OSN odsuzujících okupaci Palestiny Izraelem.
A včil mudruj!
Možná jste nepochopil můj mírný sarkazmus o zbraních Hamásu, jelikož žádné takové nemá.
Tady je mapa osídlení Palestiny po 2. ww, je vidět, kdo se rozpíná.
A pěkný večer.
Mapa
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSi7EMSpytXQnSA8PqdnFDD8SgKh3mItnbkCw&s
To je tak, kdo chce moc, nemá nic. Několikrát měli možnost se dohodnout a zachránit alespoň něco. S každou další válkou a intifádou na tom byli hůř a hůř a stejně to zkouší znova a znova.
Ještě před genocidou politologové říkali, že Gaza je jeden velký koncentrák.
@ leon
Leone, ty bejku. Buď chlastáš jak ten řezník z Dejvic, co si vzal tu ovdovělou švadlenu z Břevnova, nebo seš blbej jak pulštok.
Bé je správně..
Podle většiny nácků nepochybně. ;-)
Palestinci mají stejný problém jako cikáni. NIKDO je nechce. Sami si vládnout neumí, sami nejsou vnitřně soudržní, historicky si nic nevytvořili, nikam nepatřili, mimoto se osvědčili jen a jen jako rebelové a teroristi. NIKDO je nepřijme (možná blbá Evropa). V arabském semitském světě nemohou obstát. Sami jsou semité, ale „taknějak jiní“. Proč, jakým právem, chtějí všichni ostatní, egypťani a arabové, aby jen a jen Izrael snášel tuto příživnckou a teroristicky zaměřenou komunitu?
Jo no, Libanon by mohl vyprávět
A Jordánsko.
…ale ta druhá semitská skupina je zase extrém z opačného konce, jednomu vyvstávají všelijaké otázky?
– proč všechny ty pogromy v historii? Proč takové nadšení pro myšlenky rakouského malíře v minulé verzi EU?
– a kočovníci z Indie? Když přežili období, kdy byli doslova loveni jako škodná, proč v dnešní civilizované společnosti musí mít zvláštní zacházení, to by bez něj nepřežili?
Po nedávném kontaktu s jejich „slušenější částí“ bych byl schopen souhlasit s uvedením tábora v Letech do původního provozuschopného stavu a šel tam klidně jako dobrovolník do ostrahy.
h72: Mně přijde rozhodně lepší, aby tu palestinskou komunitu snášel jen a jen Izrael než my. Už dost na tom, že je dík zaoceánské prodloužené ruce Izraele půl Evropy, zdá se už nezvratně, zaplaveno mohamedány.
Mne by zajímala palestinská ekonomika, z čeho jako národ vždy žili, trvají na beznadějném boji, jenom aby se vyhnuli práci.
Cikáni se také většinově práci vyhýbají, ale alespoň neotravují s nějakou bojechtivostí.
Palestinec by na dotaz samozřejmě vyprávěl, jak ekonomiku už před mnoha lety zničili Židi, vykáceli olivové háje, vybili stáda, zabrali půdu a podobně.
Palestinci samozřejmě na rumišti nic vytvářet a budovat nemohou, můžou si navzájem tak akorát čistit uši, ale nevadí, ze zahraničí proudí tak masívní finanční a materiální pomoc, že můžou v klidu kopat tunely a vyrábět rakety z vodovodních trubek.
Je to beznaděj, řešení problému vejce-slepice, za sto let tam bude situace pořád stejná, proč by neblbnuli, když je za to svět tak skvěle platí.
Nyní mají šanci významně rozšířit svoje území – stačí nahrnout miliony tun sutin z Gazy do moře a mají poloostrov, místa dost.
Svět jim to rád zaplatí.
h72:100% souhlas – když desítky let dostávám z EU (a z některých arabských států) vše zadarmo, tak si toho nevážím. Palestinci úspěšně rozvrátili Libanon, málem zničili Jordánsko a dalo by se pokračovat. Pro psychology by byl určitě zajímavý grant s tématem: proč mají Gréta a Brusel tak rádi islám? Vraždění křesťanských komunit v Nigérii, Sýrii, Iráku a jinde přecházejí naprosto bez povšimnutí. Např. nechvalně proslulé muslimské bratrstvo mělo už v sedmdesátých letech základnu v |Cáchách a o něco později v Bruselu.
Caitlin Johnstone: Sionisté panikaří, že ztrácejí kontrolu nad narativem …
https://kispep.wordpress.com/2025/11/19/caitlin-johnstone-sioniste-panikari-ze-ztraceji-kontrolu-nad-narativem/
Žádné paniky jsem si nevšiml… :-P
Napadá mě jediné vysvětlení, a sice že Vymazal se inspiroval u Krampuse a hodlá převzít jeho osvědčený systém oslích můstků, postavených na Cimrmanovu jmelí. Vždyť se to vůbec nedalo číst, nemělo to strukturu, což bylo to poslední, co Vymazala jakž takž opravňovalo nazývat své výstupy slovem „články“.
@ Nitus
Mám asi tak dvě promile a musím ocenit toto varování. Nerad bych si poblil klábosnici, tak mi to jako shrnutí stačí a číst to nebudu.
Kdyby nic jiného, odhalují tyto články nepříjemnou pravdu: přes komentáře se totiž dozvíme, kolik přátel Hamasu sem chodí. A nejen sem. Infiltrace propagandy Hamasu má silný vliv celosvětově, nejen na české IQ tykve. Prostě zkurvenců je víc, nedá se nic dělat. A všechny podporovatele Hamasu, kteří tady šlapou v hovně, domnívajíce se že bude méně smrdět, bych do Gazy rovnou přesadil. Velmi rychle by je nenávist k Izraeli (která je zásadním a jediným důvodem jejich blitek) přešla, když by pocítili lásku Hamasu. Celé mi to připomíná zánik časopisu Reflex. Druhdy skvělá konzervativní tiskovina tak dlouho rozleptávána Steigerwaldy a dalšími pohůnky liberální demokracie, až to skončilo jako Haló sobota. Omlouvám se haló sobotě. Jinak neschopnost chápat význam psaného textu se dá léčit, věděl jsi to Nitus?
Ja napriklad nejsem fanda Hamasu, mam Palestince celkove u zadele, ale nelibi se mi politika Izraele. Vcetne jejich svinaren vsude okolo.
Kdysi jsem hojně diskutoval s Židy i s Araby jak židovskou, tak palestinskou otázku.
Zjistil jsem, že ani pravda, ani spravedlnost nikde není, respektive každá strana má tu svojí. Navíc zasazenou do orientálního rámce, takže nepochopitelnou pro člověka, prosáklého západní kulturou a křesťanskými hodnotami.
Spokojil bych se s tvrzením, že se Arabové, Židé a Peršani navzájem serou a nemíchal bych si jim do toho.
Tragédie je to mezinárodní financování, které jim umožňuje, aby se navzájem srali.
Zavřít kohouty a naučili by se spolu vycházet.
Bez mezinárodních zásahů by jedna strana vyhladila druhou a s Peršanama by se už nějak domluvili jako vždycky.
Jistě, veškeré humanitární pomoci atd. okamžitě zrušit. Třeba by pak začali něco dělat.
U palestinské otázky je problém, že v Ćesku trpíme totálním zmatením pojmů a zažitými historickými iluzemi.
Například to, jak jsem „zachránili mladý židovský stát“: zbraně a munici jsme tam posílali ne na obranu hebrejců, ale protože to nařídil Báťuška Stalin v době, kdy věřil, že z Izraele udělá socialistický vazalský stát proti bohatým arabským monarchiím. Pak Zlata Meirová ukázala Stalinovi fakáč a z Izraelců byli „špinaví imperialističtí sionisté“.
Český národ dlouhodobě trpěl antisemitsmem, takže spisovatel Jan Neruda byl z dnešního pohledu zralý na kriminál – chtěl Židy zde vlastně vyhladit. Masaryk schytal od „vlastenců“ málem lynč a cihly do okna za obranu obviněného Hilsnera.
Gaza byla vždy historicky palestinská, nikoliv židovská. Za Osmanské říše silně prosperovala jako obchodní město, poté britský mandát, po druhé válce území pod správou Egypta. Izrael ji vojensky obsadil během sedmidenní války (izraelská útočná válka).
Obyvatelé Gazy – Palestinci – – žijí na území Izraele, ale bez občanských práv, v ghettu, už desítky let. To muselo přinést radikalizaci.
Hamás je síla, podporovaná dlouhodobě Izraelem – jako správa území Gazy – jako protiváha Fatáku (původně Jásir Arafat).
Obyvatelstvo a nálada veřejnosti v Izraeli se za 30 let prudce změnila, neboť tam imigrovaly miliony lidí z východní Evropy, Ruska a dalších nedemokratických nebo postkomunistických zemí. Imigranti bez tradice.
A tomu odpovídá dnešní izraelská politika.
Černý Mor 11:17
Jo, ale já nevím, proč ti lidé cítí nenávist k druhému semitskému národu a proč se to vždycky jednou za čas rozfouká.
Byl tam bordel odjakživa, dávno před Stalinem, už v dobách, kdy začala panovat konkurence v rámci abrahámovských náboženství. A asi ještě dříve.
A tomu hovno rozumím a rozumět nikdy pořádně nebudu.
Childeater:
„za vším hledej prachy.“ Pro Netanjahua a spol je konflikt v Gaze jediná možnost, jak se udržet u vlády (případně nejít sedět pro hromadu skandálů), pro HAMÁS to je živná půda, jak mít neomezený vliv, peníze, byznys…
Když Herzl projektoval stát Izrael, nevěděl kde – jedna z variant byla sever Afriky, druhá Palestina. Stát to měl být světský a demokratický. Nyní to je vše úplně opačně, minimálně pokud jde o „Židovstsví“ jako víru.
V Evropě se taky táhne už 700 let spor křesťanských církví; v Islámu spor šíítů a sunnitů (už asi 1300 let).
Budiž mementem, že Palestina nejvíce vzkvétala za poměrně tolerantní Osmanské říše, stejně jako třeba Albánie.
Nějakej sionistickej kádrovák mi může políbit prdel, věděl jsi to, Bahňák?
Smutná realita je taková, že v tom kmenovém konfliktu nejsou ďábli ani andělé, je to taková sofistikovanější forma rwandské genocidy, kdy se dva domorodé kmeny navzájem vyvražďují, dokud se nevyvraždí, protože je to tak nějak baví. Jeden si sežene podporu ze západu, druhý z východu, a dělají užitečné idioty tu dvojici Chruščov/LBJ, tu zase dvojici Gorbačov/Reagan, kteří jejich prostřednictvím realizují totožné stínové agendy, akorát že jeden je zvolen „demokraticky“ a exportuje tím pádem „demokracii“, a druhý je „zvolen“ demokraticky a exportuje tedy „lidovou demokracii“.
Podstata problému je, že to neskončí. Nemá jak. Izraelci sice nepoužívají malé děti jako živé štíty a nosiče náloží a jsou tedy výrazně blíže tomu, co my vnímáme jako civilizaci, ale to jsou technikálie bez praktického efektu. Jednak „civilizace“ je taky relativní pojem, a především ani ti Izraelci nepřestanou bojovat „jako první“, takže princip „budeme se vraždit, dokud se nevyvraždíme“ platí i pro ně. Já jim to nevyčítám, nechat se zabít, abych byl „ten dobrý“ je píčovina a nedává smysl někomu vyčítat, že nedělá píčoviny, ale nemá cenu se zabývat tím, že Izraelci jsou „lepší“, protože z dlouhodobě praktického hlediska nejsou.
Vymazal mi obecně vadí proto, že nemám rád, když mi někdo vnucuje myšlenku, že něco je černobílé, zejména když to tak očividně není (obecně to tak bývá málokdy). Jestli je Vymazal v něčem mistr, tak v tomhle, a navíc je repetitivní. Tohle je n-tá blitka na toto téma a navíc je zřejmé, že Vymazal chyt slinu a n+1 sranec opět na totéž téma je již v procesu přípravy, přičemž informační kvalita článků je pořád stejně sporná a technická kvalita klesá, takže jsme se od agitky, která se aspoň dobře čte, dostali k agitce, která je šrot přibližně na Krampusově úrovni.
Že Hamás používá malé děti jako živé štíty je podle tebe pravda, protože to říkají Izraelci, kteří desítky let terorizují Palestince??
Naopak je zdokumentováno, že izraelští vojáci střílí po palestinských dětech. Jen tak, bezdůvodně. To ještě než začali masakrovat Palestince ve velkém.
Asi se řídí tímo:
Izraelská armáda mobilizovala Ezru Yachina, 95letého armádního veterána, aby „motivoval“ vojáky. Yachin byl členem sionistické milice Lehi, která provedla četné masakry palestinských civilistů, včetně masakru v Deir Yassin 9. dubna 1948, kde bylo zabito více než 100 palestinských civilistů, z toho mnoho žen a dětí.
„Buďte triumfální a zlikvidujte je a nikoho nenechte naživu. Vymažte jakoukoli vzpomínku na ně,“ řekl Yachin k izraelským vojákům.
„Vymažte je, jejich rodiny, matky a děti,“ pokračoval. „Tato zvířata už nemohou žít.“
„Každý Žid se zbraní by měl jít ven a zabít je,“ řekl. „Pokud máte arabského souseda, nečekejte, jděte k němu domů a zastřelte ho.“
**************
Zločiny jednotlivců, zločiny vlád, zločiny národů
“Bohužel jsem zažil pogromy a říkám vám, že to, co se děje, je mnohem horší, než co jsem kdy viděl. Zažil jsem také, jak moje vláda ostřelovala civilisty v “zóně bez palby”, ale to, co se děje Palestincům, je doslova milionkrát horší. A na Srí Lance jsme měli otevřený teroristický útok zaměřený na civilisty, zatímco Hamás zasáhl především vojenské cíle, což je pro okupovanou zemi více než proporcionální. Okupant nutí vychovávat děti v koncentračním táboře a tak těžko můžeme soudit vězněné Palestince, zatímco je naší povinností odsoudit Izraelce.
Izrael už shodil více bomb na malou osídlenou aglomeraci, než Amerika shodila na celý Afghánistán za celý rok.
To by vám mělo také napovědět o morálním postavení západních spojenců. Izrael ostřeluje lidi v koncentračním táboře, bombarduje zdravotníky, bombarduje východy a odřezává dodávky jídla, vody a elektřiny pro civilní obyvatelstvo čítající více než 2 miliony lidí, z nichž polovinu tvoří děti. A my se na to nejen díváme, a navíc je nám vnucováno, abychom společně jásali. Je to historické zvěrstvo, kterého si přes masivní propagandu leckdo všiml a proto jsou ve velkých západních městech zakázány protesty proti němu. Jenže historie tě neosvobodí.
To, co nyní vidíme, je holokaust přenášený televizí. Stejně jako Spojené státy odmítly lodě s židovskými uprchlíky před Hitlerem během skutečného holocaustu, očekává se, že se veřejnost v celé bílé říši obrátí zády k Palestincům. Možná budou psát truchlivé „mea culpas“, jako to dělali o předchozích genocidních válkách proti muslimským civilistům, aniž by ovšem byl kdokoli pohnán k odpovědnosti.
Pod rouškou západní propagandy se očekává, že údajně “demokratické” obyvatelstvo bude tomuto holokaustu fandit.
„Naopak je zdokumentováno, že izraelští vojáci střílí po palestinských dětech. Jen tak, bezdůvodně. To ještě než začali masakrovat Palestince ve velkém.“
Odpusť mi můj skepticismus, ale „je to zdokumentováno“ kde přesně? Já jsem totiž žádné bezdůvodně zmasakrované děti neviděl, zato jsem viděl dost civilistů, kteří umřeli, protože Alláh je veliký a „kill ‚em all, let the god sort ‚em out“ díky tomu nabývá úplně nový rozměr. A „ještě než začali masakrovat Palestince ve velkém“ je kdy přesně? Ono to může být stejně tak před 50 jako před 5000 lety, a vsadím se, že někdy v průběhu té doby určitě nastal stav, kdy Palestinci masakrovali víc dětí, než izraeliti. Zkrátka obdivuju, jak v tom máš jasno, ale mě do toho netahej, protože kromě toho, že jsi bolševickej kretén a je mi z tebe špatně, taky děláš PŘESNĚ KURVA TOTÉŽ, co jsem vytýkal Vymazalovi (jen mě taháš na druhou stranu barikády, a děláš to podstatně hůř).
Kdo chce vědět, ví. Oni ti to v televizi neřekli? Jak překvapující že, když zločinný Západ, kam patří i ČR, podporuje Izrael.
Celá Gaza a každé dítě v Gaze musí umřít hladem! Byla chyba, že jsme je nevyhladili! Izraelský rabín vyzval k plošné genocidě Palestinců a jejich dětí v odkazu na poučení od Amaleka! Mezitím tisková mluvčí OSN popsala, co se děje uvnitř Gazy při pokusech o dodávky potravin! Izrael blokuje a zpomaluje konvoje s cílem, aby v Gaze nedošlo k přerušení hladomoru a umírání!
Co na tom ještě nechápeš ignorante?
Hele, leone, a kdo je podle tebe vychod?
Já jsem zase slyšel přátele Palestiny mluvit o džihádu a svaté válce, protože Alláh si to žádá. Ve finále ani nebylo moc poznat, do jaké míry se to vlastně týká specificky Izraelců, protože ta logika (jsou to nevěřící psi) je libovolně aplikovatelná na převážnou většinu světa, jinověrci počínaje, přes ateisty a jinými muslimy konče.
Long story short, jestli chceš argumentovat rétorikou nějakého náboženského fanatika, tak jsi definitivně nepochopil, o čem mluvím. Pokud něco je na obou stranách DOKONALE stejné, tak jsou to agresivní fanatici.
Ano, kdo chce vědět, ví. Ale každý evidentně víme něco úplně jiného. :-P
@Nitus
https://www.nytimes.com/interactive/2024/10/09/opinion/gaza-doctor-interviews.html
já bych si IDF neidealizoval, i když uznávám, že zpacifikovat Gazu je poněkud ořech, tak způsob provedení této speciální operace jeví se mi býti poněkud nešťastným.
Tak pokud vytáhnou hrobníkovi z lopaty starý zmrdy, aby vykládali novejm brancům, že majou jít a střílet svoje sousedy…včerá bo kdy to tai nekdo psal…se židáci nemůžou divit, že až pohár přeteče, tak je pak pudou slimáci všecky smáznout.
Za usácké agrese ve Vietnamu a Koreji se podařilo hodně lidí přesvědčit, že bojují proti zlým špatným lidem, že bojují proti komunismu za demokracii. Proto ty miliony zabytých civilistů dodnes nevadí.
Vlastně každá usácká agrese byla omluvena tím, že bojují za demokracii a svobodu. Dodnes tomu bezmozci věří.
Kdo není úplný ignorant tak je informovaný jak je to s Gazou a Palestinou, takže těžko jaksi může agresor použít narativ, že bojuje proti špatným lidem za svobodu a demokracii.
Proto budí pozornost zvěrstva KoZa páchaná v Gaze.
Vždycky a všude se bojuje proti zlým lidem. Jedni bojovali za demokracii, druzí chránili světový mír.
V patnáctém století zase boží bojovníci bránili pravdu a druhá strana zase bojovala za jednotu církve proti zlým heretikům. A kdo vyhraje, ten to hezky sepíše do kroniky. Zatím je svět v pořádku, protože jsem nikdy nikde nečetl, že by zlí vyhráli.
Svět není v pořádku. Máš málo agresí KoZa ve světě?
Nikdy jim nešlo o demokracii ale jen o to nakrást si. Druzí se chránili před okradením.
Tady je ale Streicherů. Účastníci konference u Wannsee by měli velkou radost, že jejich myšlenky nezanikly s pádem třetí říše.
Docela by mě zajímalo, kolik těch Streicherů vzniklo tím, že je Vymazal s tou jeho propagandou už tak trochu sere…
Jestli to nebude výchovou založenou na tradičních evropských „hodnotách“.
Streicher byl primitivní propagandista, nařvanej týpek dobrý pro třicátá léta, ale mezi praktické a výkonné úředníky jako Leibbrandt nebo Bühler se nehodil, taky nikoho z novin nepozvali a nepotřebovali.
@JH
Julek, ten prý poznal žida podle prdele…
I u těch židovských IQ testů byl poslední v Norimberku (a o 6 za jistým současným prezidentem), inu židovské spiknutí židovského psychologa i krátce před smrtí, aspoň, že Woods co ho věšel nebyl žid.
Jednoduše řečeno, arabáši :-) jedou podle r-strategie, židé podle K-strategie. I to se musí zohledňovat v pohoršování se nad obětmi války, která je, jak již bylo opakovaně řečeno, vůl.
Dissenter: Fakt, jednoduchý řečníku? https://ct24.ceskatelevize.cz/clanek/svet/izraelskym-zidum-se-poprve-v-historii-rodi-vice-deti-nez-muslimum-odbornici-mluvi-o-demograficke-rev-16328
Vraždění dětí ze strany Izraele není ničím neobvyklým. Ale právě tehdy se dá očekávat, že si Izrael vymyslí největší lži – ze zřejmého důvodu, že zabíjení dětí je okamžikem, kdy se svět na chvíli probudí k palestinskému utrpení, než zase vypne.
Stejně jako v případě útoku na nemocnici přišel potenciálně klíčový okamžik v roce 2014 během dalšího z opakovaných izraelských řádění v Gaze. Série izraelských úderů zabila čtyři mladé chlapce z rodiny Bakrových, kteří si na pláži hráli fotbal.
Izrael tehdy tvrdil, že děti byly zabity nešťastnou náhodou, protože zabloudily do přímořského „areálu, který patřil námořní policii a námořním silám Hamásu (včetně námořních komand) a který využívali výhradně bojovníci“.
Tvrzení Izraele, které získalo v médiích na síle, znělo, že chlapci byli vedlejšími škodami při útoku bezpilotního letounu na palestinské ozbrojence.
Bohužel pro Izrael bylo toto tvrzení snadno vyvráceno. Několik západních novinářů, kteří se v těch dnech odvážili do Gazy, bylo svědky útoku, protože pláž se nacházela vedle jejich hotelu. Představa, že by se bojovníci Hamásu nacházeli na pláži vedle hotelu, který je známý tím, že hostí západní novináře, byla od počátku zjevně absurdní.
Tito novináři potvrdili, že v oblasti v té době žádní bojovníci nebyli a že chlapci měli být pro operátory dronu viditelní jako děti.
https://1url.cz/dJXeO
Palestina: 100 let kolonialismu, 75 let ilegální okupace https://1url.cz/XJXen
John Pilger: Abychom nezapomněli: Palestina je stále problémem https://1url.cz/PJXex
Vraždění dětí ze strany Hamásu a Palestinců není ničím neobvyklým
Humás a plastelínci to ovšem berou většinou tak nejak univerzálně, aniž by dělali rozdíly, pokud se nemejlím.
Pokaváď jsou vagóny svědectví vo tom, že židácká pakáž záměrně vraždí malý děti, a ponechává vedle stát dospělý, všecko civilisti, za to patří postavit ke zdi všichni vod dané jednotky, a důstojníci vod ní až po štáb včetně.
„Jsou vagóny svědectví“, to mi zní jako „panuje vědecký konsenzus“…