Floyd a kejhající masy - zpět na článek

Počet komentářů: 554

  1. Dávám sem k přemýšlení zdejšímu osazenstvu jednu zajímavou událost. Dne 16. května 2020, tedy 9 dnů před „zabitím“ Floyda, se na Twitteru NGO „Obama Foundation“, objevila jeho fotka a visela tam až do 8. června, kdy ji stáhli a dali tam své logo. To ta nadace věděla 9 dnů předem, že „brutální policajti“ zabijou Floyda? Na screen toho twittu se můžete podívat zde:
    https://www.topcz.net/images/obama-twitter2.jpg. Je to stejná fotka, jako ta, co je na tričkách těch protestujících – https://www.topcz.net/images/obama-twitter3.jpg.
    Článek a podrobnosti na http://stateofthenation.co/?p=16355

    1. Nejsem příznivcem konspiračních teorií a konspirací vůbec.
      Nezdá se mi, že by kdokoliv nastrčil do běžné kriminální akce /falešná bankovka/, kterých na území černých gangů probíhá denně tisíce – téměř na smrt nemocného negra. U kterého byla nějaká, s ohledem na zdravotní stav velká pravděpodobnost, že při razantnějším zákroku fízlů skape. Navíc zřejmě zfetovaný. To se prostě nedá předem nějak odhadnout, pokud by tomu dotyční dacani, co by ho nastrčili, nějak nepomohli.
      Vypadá to jen na náhodu, na kterou se ale čekalo. Opravdu mohla být tahle konkrétní náhoda spouštěčem něčeho, co už bylo např. na sociálních sítích a v anarchistických partách dávno připravený. Před touto akcí policajti po Státech postříleli negrů jako králíků, třeba i při silničních kontrolách a nic to nespustilo. To mě vede na myšlenku, že celá ta akce byla organizačně připravená už nějakou dobu a čekalo se na vhodnou kontroverzní akci poldů. A tahle byla jako vyšitá.
      A taky si myslím, že nejméně tři človíčci, kteří tuto konkrétní akci poldů točili na mobily, nejméně ze dvou stran i za rohem té ulice, nebyli na tom místě náhodou. Nemyslím si, že šlo o „kolemjdoucí“.
      Vezměte to ze svého pohledu, jen okolojdoucího.
      Každý obyčejný člověk, s aspoň minimálním pudem sebezáchovy /není-li to novinář, či pochybný investigativec/, když vidí ostrou policejní akci, tak se kouká ztratit, než aby taky něco schytal, třeba kdyby lítaly kulky.
      Jen úplně vymaštěnej debil, anebo naopak dobře zaplacený, nastrčený člověk, se bude kolem takové ostré akce ochomejtat s mobilem vodorovně a mířit jeho objektivem na poldy. Speciálně ti američtí to mají určitě moc rádi..
      A následné pověšení videí na sítě bylo naplánovanou, časově přesně odpálenou rozbuškou.

      1. Ad natáčení fízlů: není to tak, servisdoku. Pokud máš apriori předpoklad, že fízlové jsou jen zločiencký gang který má imunitu a absolutní moc rozkazovat cokoli, potom víš, že nahrávat je je jediná možnost, jak zabránit příkoří. A že příště můžeš ty potřebovat, aby někdo nahrával jak fízlové likvidují tebe.

        Ono totiž pár černých profesorů sociologie udělalo rozbor, jak je tomu s policejním rasismem… A zjistili, že americká policie zabije stejné množství bělochů jako černochů, a běloši mají dokonce ještě vyšší pravděpodobnost, že je policajt rovnou odstřelí bez výstrahy. Černoši mají na oplátku větší pravděpodobnost, že jim policajt preventivně bezdůvodně nasadí želízka, popř. je odtáhne na fízlárnu.

        Akorát že o bílých obětech policejní zvůle – zejména zavražděných při domovních invazích, pardon, „no-knock-raids“ – se v médiích programově nemluví.

        1. No, pokud je bilejch nejakejch 80 procent populace a cernejch 13,tak pokud zabijou stejne bilejch jako cernejch, tak to znamena ze negr ma asi 6x vetsi sanci ze ho smaznou nez bilej.
          Ech co, radsi mlcim.

          1. Kupodivu i CNN citovala nejakou studii, ze se zjistilo, ze pri strelbach policie v US neni rasismus. A CNN je hodne na te druhe strane barikady, proto se masivne mluvi o policejni brutalite, ne o strelbach,.

          2. shane: tak ono je to policejní ubíjení bílých-stejně-jako-černých procentuálně, ne v absolutních číslech:

            (…) V souvislosti se současnými bouřemi se připomíná čtyři roky starý text amerického černošského lingvisty a veřejného intelektuála Johna McWhortera. Vypočítává v něm kauzy policejních zabití, které byly analogické tehdy široce a vášnivě diskutovaným případům zabití černých Američanů policií – tentokrát ale byly oběti policejní střelby bílé. Nejděsivějším takovým případem bylo zastřelení šestadvacetiletého Daniela Shavera, který v hotelu návštěvě ukazoval vzduchovku, kterou potřeboval k práci. Někdo ho viděl přes okno a zavolal policii – v hotelu prý někdo mává zbraní. Dostavilo se šest policistů, Shaver se musel svléknout a v nezvyklé pozici se k nim plazit, průběžně mu přitom vyhrožovali, že chybný pohyb bude znamenat jeho smrt. Prosil o život, policista Brailsford ho stejně zastřelil, soud ho později osvobodil a od policie odešel s penzí. McWhorter tehdy svůj text uzavřel s tím, že americká policie bezpochyby zabíjí příliš mnoho nevinných lidí, je ale k debatě, zda hlavním důvodem jsou skutečně rasistické předsudky.

            K podobným závěrům tehdy došel afroamerický profesor ekonomie na Harvardu Roland Fryer. Byl pobouřen případy policejního násilí proti černým Američanům a chtěl do debaty přispět rozborem dat. Spolu se svými studenty analyzoval informace o užití síly policií v několika amerických městech. Výsledek ho překvapil. V případech užití smrtící síly neodhalil nějaké neadekvátně velké zastoupení černých Američanů coby obětí střelby policie (ať už oprávněné, nebo ne). Dokonce mu vyšlo, že policie pravděpodobně vystřelí jako první při zatýkání či pronásledování bílého podezřelého. (…)

            Ondřej Štindl, „Americká policie s třesoucím se prstem na spoušti“, Echo Prime 13.6.2020

            1. Psal jsi o stejnych poctech, ne procentech. V tom případě OK.

              1. Resp. o stejnem množství

        2. Jestli jsem dobře pochopil ten americký systém – ti zaklekávači, to je složka, podobná našim měšťákům třeba??
          Ten jejich vůz jsem neviděl úplně celý. Majáky to nějaký mělo, ale auto nevypadalo jako „klasicky policejní“, myslím Police Department Minneapolis či tak nějak. A hlavně tam neměli na dveřích „serve and protect“ :D

          1. Nie, to je policia s plnymi pravomocami. Hovoria si mestska pretoze ich financuje mesto.
            Ono mesta mavaju aj vyberacov pokut za parkovanie, ale tym nehovoria policia.

          2. Law enforcement operates primarily through governmental police agencies. There are 17,985 U.S. police agencies in the United States which include City Police Departments, County Sheriff’s Offices, State Police/Highway Patrol and Federal Law Enforcement Agencies…
            prvni odkaz co kliknu. Jo, neco jako nasi mestaci, ale na steroidech. Federalove to zjevne nebyli.

          3. jo a protect a serve je puvodne slogan LAPD / policie Los Angeles.
            http://www.lapdonline.org/history_of_the_lapd/content_basic_view/1128

          4. V USA je to, zjednodušeně takhle – ve větších městech mají Police Department, zřizovaný a placený městem, s plnými pravomocemi ohledně trestných činů i přestupků, v podstatě stejné jako má PČR, jen je jejich působnost teritoriálně omezená na území města. Působnost mimo katastr obvykle upravují nějaké dohody s příslušnými policejními složkami.
            Ve venkovských oblastech působí Úřad šerifa, přičemž šerif je volený úředník, dejme tomu něco jako náš policejní president a policejní práci vykonávají Deputy Sheriffs (šerifovi zástupci či pomocníci, nebo jak se to všelijak překládá). Stejně jako PD je platí místní samospráva a mají plné pravomoce. Opět tu platí teritoriální omezení.
            Pak tu je obvykle Státní policie (State Troopers), kteří mají působnost po celém území státu, ale vzhledem k existenci policejních oddělení a šerifáren jednak poskytují zázemí (třeba zřizují a vedou kriminalistické laboratoře které poskytují služby všem), případně vykonávají policejnístátní místní obdobu FBI, většinou proto, protže místní policejní oddělení a šerifárny nemají potřebné zkušenosti s některými typy kriminality (asi bys nechtěl aby vraždu vyšetřovali policajti co až dosud řešili akorát rvačky v baru a chlast za volantem). Pokud se nepletu, tak zajišťují i školení a výcvik pro menší lokální policejní sbory.
            No a pak je tu FBI, kterou zřizuje federální vláda a která má místní působnost po celých USA, ale jejich věcná působnost (rozsah činnosti) je omezena pouze na přesně vyjmenované, tzv „federální zločiny“ (od únosů a sériových vražd až po vyloupení pošty). Krom toho zřizuje a vede různé laboratoře a databáze a poskytuje tak různé servisní služby menším policejním sborům.
            Samozřejmě se věci stát od státu liší, ale zhruba takhle to funguje.

            1. kurde, něco se mi tajm smazalo. tak znova –
              Pak tu je obvykle Státní policie (State Troopers), kteří mají působnost po celém území státu, ale vzhledem k existenci policejních oddělení a šerifáren jednak poskytují zázemí (třeba zřizují a vedou kriminalistické laboratoře které poskytují služby všem), případně vykonávají policejní službu tam, kde nepůsobí místní policejní sbory (typicky řídce obydlená území nebo slavné Dálniční hlídky). krom toho občas mívaji i „státní“ obdobu FBI, většinou proto, protože místní policejní oddělení a šerifárny nemají potřebné zkušenosti s některými typy kriminality (asi bys nechtěl aby vraždu vyšetřovali policajti co až dosud řešili akorát rvačky v baru a chlast za volantem). Pokud se nepletu, tak státní policie zajišťují i školení a výcvik pro menší lokální policejní sbory.

              1. Dost lidí tvrdilo, že excesy jsou zpravidla páchané městskými PD, kdežto State Troopers mají vyšší úroveň, umí deeskalovat a tak.

                Z tohoto názoru mne ovšem vyléčily nahrávky State Troopers ve vojenských maskovacích uniformách, jak táhnou městem a probodávají všechny pneumatiky všech aut.

                1. to je dáno tím, že State Troopers jsou „vzácní“. PD mají mnohonásobně větší objem činnosti, je jich ve výsledku mnohem víc a obecně víc přicházejí do styku s póvlem než troopers.
                  Podobná situace je u nás s PČR a MP. Vzhledem k tomu že běžný občas mnohem častěji přijde úředně do styku s MP a díky modrému pornu jsou lidé přesvědčeni, že PČR jsou rozšafní správňáci co honí vrahy a MP banda buzerantů co jen prudí. Jenže tam kde má PČR monomopol (typicky kontrolní kontroly) se ukazuje, že PČR má úplně stejnou schopnost prudit a buzerovat jako MP, jen s nimi občan tolik nepřijde do styku, prootže PČR se přestupky nezatěžuje, takže přestupky řeší téměř výhradně MP. A co se týče třeba incidentů se zbraní, tak to je snad výhradní doména PČR, nebo si aspoň nevybavuju že by MP někoho omylem odbouchla nebo že jim „selhala pistole“ nebo nějaký exces se střelbou (kromě toho blba co někde na Smíchově při vybíjení postřelil tři kolegy a pak ten jouda co mu ožrala sebral bouchačku a mával s ní tak dlouho, až ho hlídka PČR zastřelila)

                  1. občan, ne občas

      2. Co Obama, už Shrek to předvídal:
        https://i.redd.it/sk29qlz7d0551.jpg

        1. No co, tak byl FLoyd placeny herec a tak ho trosku vic priskrtili pri te scence, az umrel doopravdy. Vadi to necemu ? Kdyby to prezil, mohl by kecat :) Ja myslim, ze Deep state muze byt sam se sebou spokojeny.
          Tyhle kraviny vubec nestoji za to resit, stejne, proc se vesty pro sebevrazedne muslimske atentatniky siji v Evrope a proc pri utocich ve Francii 2015 „sebevrazedni“ atentatnici bezeli k policajtum s rukama nahore a kriceli, ze nechteji umrit, nez je odpalili na dalku… Tehdy jako ted ofiko vysetrovani skonci do ztracena, svede se to na ISIS nebo policejni brutalitu, vzdyt to je FUCK. Hlavni je vyhlasit state of emergency a ten pak prodlouzit na neurcito, protoze kdyz se pritahuji srouby, kazda zaminka dobra.
          O nic jineho nejde, nez o depopulaci a utahovani sroubu. Zbytek je jen dymova clona.

          1. Upozornění pro čtenáře

            Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

            Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

            Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

          2. No ale v Bataclanu byla evidentně v práci jiná sorta.
            Překvapilo mě, že při tolika mrtvých se o tom Bataclanu psalo poměrně málo. Nasvítili Eiffelovku a za týden už bylo ticho..

      3. Nejsem příznivcem konspiračních teorií a konspirací vůbec

        Tuhle jsi se servsdoku priznal, ze si ctes Novinky a diskuze na nich.
        Mohu te ujistit, ze vetsi konspiracni teorie nez oficialni stanoviska mainstreamu (Novinky, Reflex, CT, Nova , Prima atd.) nejsou.

        To i to komunisticke „Pouceni z krizoveho vyvoje 1968“ byla mensi konspirace, nez to co Sorosomety produkuji dneska.

        1. Upozornění pro čtenáře

          Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

          Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

          Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

        2. Ano, občas. Seznam mám nastavenej jako výchozí stránku a když vidím nějaké „výživné“ téma, tak se jdu do diskuse ujistit, že jsme se jako národ ani zbla nezměnili. Možná změnili, ale spíš k horšímu. Co je vidět na diskusích Novinek, nebo na blogu iDnes, to v celém širém světě neuvidíte. Zvláště pak na blogu iDnesu, ty totálně vymytý, ale hlavně kolaborantský exempláře ala Kroupa či Nožička. Pak se dozvíte, že jsou to třeba učitelé a jdete se vyblít.
          Je to zvláštní záliba, možná až hraničící s fetišismem – dělat ze sebe před statisíci čtenářů kokota a usvědčovat se, nejméně jednou týdně, z kolaborace s tímto svinským režimem.

    2. @Nobody

      Screenshot mohl být vytvořen prakticky kdykoliv po smrti Floyda, obrázky v tom tweetu se mohou měnit. :-D Takhle se vytvářejí hloupé konspirace pro hlupáky, kteří jim věří.

      https://knowledge.hubspot.com/social/how-to-change-the-featured-image-in-twitter-social-posts

  2. Dovolím si, přispět se svou troškou do diskuse, zejména k autorovi Swetr. A samozřejmě nutné upozornění, nejsem policista a vztah mám k nim jako většina společnosti, nemám je rád. K autorskému článku: judo nemá nic společného se standardním policejním zákrokem. Klečet někomu na krku je možná účinný chvat vedoucí k pacifikaci silnějšího protivníka, rozhodně to ale není bez rizika. Autor opomněl dvě důležité věci. 1/ podstatná je posice hlavy vůči trupu 2/ krk je jediné místo na těle, které nejde „osvalit“

    Ve finále na něm klečí tři policisté. V článku je uvedena hmotnost policisty 70kg. Klekne–li si na jeho záda, je 70kg hodně. Pod ním ležel muž, píše se kolem dvou metrů výšky, přes sto kilogramů měl jistě, určitě vystresovaný, pominu to, co nemohli policisté vědět, že měl v sobě (údajně) drogy a těch 70kg policisty mu zmáčkne hrudník. I to málo stačí k tomu, aby se nestihl dostatečně nadechnout, což v kombinaci s hypertenzí může být fatální.

    Důvody proč si to myslím. 1/Cvičil jsem wing-chun, je to k realitě blíže než judo, x krát jsem se dostal na zem a bratr (ve zbrani) mě vzápětí zaklekl s úmyslem co nejvíce mi vyrazit dech a x krát jsem se snažil toté provést i já.
    2/ už jsem desetiletí za zenitem a mám hypertenzi a fakt to není prdel

    Milé by bylo, kdyby místo našeho rozumování něco k tomu napsal lékař.

    1. On je také rozdíl mezi bojovým uměním, kde
      1) zaklekávaný se vyžívá v tom, že poráží a je porážen
      2) zaklekávaný ví, že kolega ho pustí kdyby šlo fakt do tuhého
      3) zaklekávaný ví, že nemá šanci v řádu minimálně nízkých desítek %, že zaklekávající vytáhne pistoli a popraví ho

      a extrémně stresujícím střetem s americkými městapo-kovboji v uniformách.

  3. Autor budiž ujištěn, že popsaným manévrem jde dost dobře omezit průtok krve mozkem. Samozřejmě nikoli u zdravého dvacátníka. U padesátníka s AS pláty na karotidě a se subclavian steal syndromem úplně hravě.
    Klečení na hrudníku také omezí dýchací pohyby a oxygenaci. To, že to zkoušely nějaké buzny na tréninku na věci nic nemění.
    A ještě jedna věc: autor klečel na krku svým synům 8 a 10 let plnou vahou 86 kg? Pokud to nejsou jen blbé kecy, pak bacha ať ho někdo nenapráská ospoďačkám. Navíc jedna věc je ten manévr dělat ohleduplně jako otec a druhá věc je, pokud sadistický fízl klečí plnou vahou a ještě si na něm zarajtuje.

    P.S.: anatomii krku znám asi než autor, je to můj denní chleba.

    1. Challenger 11:03
      Dovedl byste si představit, že by se nějakým podobným záklekem zavřel kromě krve i přívod vzduchu do plic (…“I can not breath…“)?

      1. Přísně logicky a fyziologicky už sama skutečnost, že někdo řve „Nemůžu dýchat“, takový stav vylučuje…
        Z druhé strany je celkem jedno, jak Floyd sám coby laik svůj stav diagnostikoval…
        Můžeme snad postavit najisto, že se v té situaci cítil silně dyskomfortně a snažil se to dát najevo…

        1. Mno, kdyby kricel – „hele vy pitomci, tole jsme si nedomluvili, melo to byt na oko, na tohle vam seru“ bylo by to lepsi ? :)

      2. Kurva a ta zasraná sebranka, co si říká novináři, furt přilévá do ohně:
        https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/nove-video-ze-zakroku-nehybe-se-ma-vubec-puls-kolemjdouci-prosili-policisty-aby-floyda-pustili-40327670
        Video shlédnou smradi a jdou posprejovat někomu fasádu, v Americe rovnou zapálit barák.

        1. hele servisdoku, oni ti presstituti delaji „jen svoji praci“. Oni by ze sve vule (kdyby nejakou meli) oleje do ohne neprilivali, oni to maji od S0rosa v popisu prace. Nejvetsi prdel je, jak si ti lepsolidi a Kavarna mysli, ze za sve prosorosovske postoje budou mit nejake vyhody, nebo treba dostanou exclusion list v depopulacnim programu. No tak to ani nahodou. S0ros tyhle svoje neziskovkove lepsolidske kolaboranty potrebuje leda na jedno pouziti – pouzit a zahodit a pak je v tom necha, at je dav zlyncuje. Pro neho win-win reseni. Stejne, jako nechat spadnout globalni ekonomiku a nechat v tom FED a ECB, at se tim tisknutim penez z niceho propadnou na same dno a at si pro ne lidi prijdou s vidlemi a cepy. Mu to je totiz sumak, mrtvej horsolid s protisorovskymi postoji nebo mrtvej lepsolid s Havlem nad posteli, kus, jako kus.
          Akorat Kavarna si furt mysli, ze se ten altruisticky a laskavy strejda S0ros o ne postara. Hahahahaha.

          1. Upozornění pro čtenáře

            Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

            Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

            Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

            Odpovědět

          2. Já tomu nerozumím, už su na tohle asi starý, asi i hloupý.
            Copak je možné, něco takového ve skoro celosvětovém měřítku ufinancovat?
            Kolik ten сайрайт má majetku a vlivu? kde ho vzal a pořád bere? Posledních pár let to slyším a čtu ze všech možných stran – Söros, Söros. To je tak výkonná lobbistická klika, nebo je sám tak bohatý, že už fakt neví, co s prachama? Nebo co za tím vším курва vězí?

            1. Já tomu nerozumím, už su na tohle asi starý, asi i hloupý.
              Copak je možné, něco takového ve skoro celosvětovém měřítku ufinancovat?

              Hloupy ne, naivni ano. Ony si ty Elity ty penize tisknou. Jediny limit je jejich klavesnice pocitace a schopnost mackat nuly a jednicky.
              Trh se ukazal dosatecne hloupy, aby kupoval a veril. Kdo neveri, toho skope mainstream do krychlicky.
              Cinani vyrabeji drtivou vetsinu celosvetove vyroby a stejne maji jen zomecek toho, co celosvetove utrzi globalni americke korporace, ktere delaji velke hovno a zpetny odup vlastnich akcii. Je to letadlova hra a letadlova hra nese paradni zisky az do stavu kolapsu a ten stav kolapsu prave ted nastava, takze vypustili Koronu a svadeji to na virus. Ani hovno. Virus je jen zasterka, zbedovany stav globalnich financi je dusledek Sorosa a jeho silenych vydaju na valky, barevne revoluce, politicke vrazdy odpurcu a uplatky kamosum a lepsolidem, vcetne naseho Fialy a Bartose a lepsolidu z vaclavaku, kteri si tam „transparentne“ chvilkari.
              Rozsah toho bordelu uz ale zacina prosakovat na povrch. Je to tak trochu rok 1989 a zacina to smrdet pendrekama. Hodne. Nejen v USA.

            2. jo a mimochodem. jeste jedna vec ohledne lepsolidu. Tim, jak do me kopou, mi vubec nemuzou ublizit. Je to jejich boj, at veri na mainstream a svetle levicovo-socioinzenyring neoliberalisticke zitrky, kdyz je to bavi.
              Orwelovska dystopie je chytne za koule tak, jako tak. Jsme v tom totiz vsichni spolu, jeden vedle druheho, bez vyjimky. Elitam jde o depopulaci planety. Jich je tisic, nas je zbylych 7,5 miliard. Vedle nich je nase kolektivni jmeni jedno velke nic, oni maji nekonecne penize, media, vliv, armadu, vsecko.
              Jedine, co nemaji, je Putin a Rusko. To je jejich jediny problem, proto jede deset let nonstop protiruska hysterie, jejichz dusledkem je vysilovani prazskych kokutku se sundavanim soch a vyhostovanich diplomatu.
              No, proste jejich plan pro nas je pozabijet se s Rusakama. Asi po vzoru Majdanu. Trosku nam nahrava fakt, ze tu jeste nestacili nasackovat migracky, ale oni si stejne nejakou zaminku pro barevnou revoluci najdou , i kdyby to mel byt Babis a Prymula a takzvana prehnana reakce na Koronu a z ni plynouci ekonomicke ztraty, ha, ha ,ha. Muzu te ubezpecit, ze az lidem poklesne zivotni uroven a misto noveho mobilu budou resit jak se nazrat a jak vyjit s podporou, tak budou schopni klidne i vzit klacky a jit na Rusa. Vymeteni jsou na to dost, viz stav techto diskuzi zazmrdenych lepsolidama odshora az dolu. Skoro jako Hovinka. Goebbelsova propaganda proste funguje, obzvlast na slabsi kusy…

              1. Upozornění pro čtenáře

                Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

              2. Pro konspiračního blba:

                V pořadí dvěstěsedmnáctá teorie o 11. září mi konečně začíná dávat smysl. Jasně. Přesně tak to
                bylo! Sdílím zásadní a pravdivý objev ze serveru Pravdajevsechnocojenchcete.cz a prozřívám.
                Jak jen jsem mohl být tak hloupý a naletět na teorii o nanotermitu, když je nyní naprosto jasné,
                že za zřícení věží mohou geneticky modifikovaní červotoči, které prohnilá americká vláda
                naučila žrát železo a beton. Já to věděl!

              3. Hele, blbe, a octuješ řádně? Abys jako ty chemtrailsy resetoval. :-D

              4. Vy dva jste se tak dlouho hledali, až jste se nakýblovali sem.
                Není nic směšnějšího, než když dva největší zasírači řvou „on zasírá!“
                Nevšiml jsem si zatím, že by z vonH kdy vypadlo něco smysluplného.
                Jasně jsem napsal už dřív, že si rád a pozorně přečtu jakýkoliv názor.
                S dovolením si závěry z jakéhokoli komentu vyvodím sám, nepotřebuju k tomu žádná vaše fašistická upozornění. Který texty jsou pak reprezentativní – ty vaše, že?
                Nechte toho, žijte si a jiný nechte žít taky, vy „demokrati“.

                1. Jste si jist, že vonH není účelově vytvořená osoba, případně bot, jak zde nedávno předjímala Greta?
                  Nenapadlo by mě očekávat, že z takové entity vypadne něco jiného než naprogramovaný odstavec, který je ale v rámci oboru působnosti smysluplný dodstatečně.

                2. S dovolením si vyvozujte, co chcete. Můj komentář není určen pro Vás, statečného obhájce hloupého trolla.

                  „než když dva největší zasírači“ :-DDDDDDDD Jak mi to jen připomíná ty kecy a lži hloupého trolla, že on má vždy pravdu, akoliv mu bylo mnohokrát dokázáno, že lže. Vrána k vráně sedla.

                3. Já bych netapetoval, ale když to toho sparťanského buzeranta zerga tak sere….

                  1. vonH: Tak to se snad radši dál soustřeď ty tvoje copy+paste tapety…

                    1. Dobrá, já to vezmu.

                      Upozornění pro čtenáře

                      Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

                      Je to kretén, co se přisral na tento web kvůli jeho sledovanosti a píše tady spousty píčovin a bludů, dle něj pravdivých, aniž by na to měl hodnověrné argumenty. Na opakované vyvracení svých lží nereaguje.

                      Je sprostý, urážlivý a nevíme proč, svoje oponenty nazývá „baníkovci“.

                      Asi je z Karviné a neunesl to.

                      Nebere své léky, ač mu to doktor doporučil.

                      Prostě na něj nereagujte a dojde mu slina (na bradu a níž a níž a níž……).

                    2. misaka: „a NEVÍME PROČ, svoje oponenty nazývá „baníkovci“.“

                      Děkuji. Hele já nejsem z cukru a z hlediště stadionů nebo fan-webů jsem zvyklý na ledacos a chtě-nechtě musím uznat, že k rivalitě to prostě patří. Jen bych to nečekal zrovna tady. Je fakt, že zdejší prostředí se s odchodem původního „hard-core“ dost změnilo (zhrublo), ale že to dospěje až do stadia, kdy se tu lidi budou urážet skrze ne/oblibu sportovních oddílů, to by mě nikdy nenapadlo. No jak už jsem psal nedávno Rimmerovi – pro lásku se musí trpět a když dokáže Herr Dachsmeister zkousnout hejty na jeho FCB, já to dám taky. Jen si prostě pořád myslím, že slinty o „sparťanských kundách“ nebo „buzerantech“ sem zase až tak úplně nepatří.

                    3. No jo, ale co mám dělat já, slušně vychovaný klokan?
                      Teď vážně – jde o princip – on nediskutuje, on se naváží, uráží a lže. A zneužívá k tomu celkem hodnotný web, poněvadž jinde by dostal přes pysk.
                      Tohle jsem mimochodem na stadionu neviděl, tam ukázaná platí.

                4. A kam ty chemtrails do toho letadla dávají? Asi toho nebude málo, aby to mělo nějaký účinek.
                  Já že mám známého na nakládce na Ruzyni, nebo jak to teď pojmenovali – něco jim muselo uniknout, celkem pravidelně. A ve veeeeeeeeeeeeeeelkém objemu.

                  1. Ja mam zasa znamych u praskarov a mechanik mi vravel, ze niektore systemove pripravky su dodavane v takych koncentraciach, ze staci doslova par kvapiek na 1000l kotol na Turbocmelaku a ide sa na vec. Len mi nie je jasne, ako to chemtrails svinstvo vydrzi teplotu pri prechode cez spalovaciu komoru, lebo sak je uplne jasne ze to leju rovno do JetA1. Ale nemam nacitane chemtrails weby, tam to mozno maju podchytene.

                    1. No, to není jasné nikomu – a někomu je to jasné jako rohlík ráno. Nějaké váhy letadla, jejich vliv na průběh letu, evidence, kontroly….nic. Pomalu ani nemůžeš najmout letušku co by vážila jako Halina, aby se to nepřevrátilo (vtip)….ale ne, někde to tam je..
                      Prostě to tam je a přes to vlak nejede.
                      :)
                      Zdravý rozum umírá.
                      PS: Turbočmelák..už vidím ty roje, nalétavající na kapitalisty, kapku u ocasu :) :) :) palec hore :) bez ironie, you made my day :)

    2. Challenger 11:03
      To co tu Challenger píše, fakt není možné. Technicky to v té pozici nejde! Ale jak říkám, pojďme to vyzkoušet. Jako jedna z těch „buzen“ co o nich Chalenger píše, se nabízím jako pokusný králík k rekonstrukci/demonstraci. )))

      Synkové to na sobě zkoušeli svou vlastní vahou, a já na nich rozumně přiměřeně.

      Asi by to chtělo tu anatomii krku dostudovat )))

  4. Apropo, ty kejhajici masy mi strasne pripominaji euromajdan na Ukrajine. Akoratze na Ukrajine delali majdan zfetovani bezdaci, kterym devcata z neziskvek davala caj s pervitinem. V USA to delaj placeni sorosovi demonstranti a slunickove natlakove skupiny kolem blacklivesmatters a antify, coz je takova sorosovska obdoba lidovych milic… akorat ze ted lidovym milicim trosku krivdim, ti to aspon mysleli uprimne :D

    1. Upozornění pro čtenáře

      Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

  5. Tak jste asi na synka kleknul málo. Jako to vyprávějte nekomu jinýmu, že osmdesátšest kilo na krku osmiletého chlapce je bez následku. „Swetře, to je přece blbost, že jo!“ Ale jinak byste mohl s fleku dělat nějakýho toho soudního znalce/experta. Na straně fízlů, pravdy a nenávisti samozřejmě. Takovej Kramnej by byl vomáčka, ve vašem podání by je jistě zabil zapíchnutou špagetou, kterou pak až následně rozvařil připojením elektrod na konce, a tak zahladil stopy…
    Floyd jistě nebyl žádnej svatoušek, jeho seznam není zrovna krátký, ale evidentně si od tohoto životního stylu dal teď třináct let voraz. Ale i tak, dává to zkurvenýmu fízlovi právo ho zabít? Za údajně falešnou bankovku? Že je humbuk, protože byl černej? Evidentně maj negři lepší pud sebezáchovy. Bílemu muži asi přijde fajn prostředí kde s ním fízl vyjebává. Černochy to zjevně sere. A asi už se toho prostě naakumulovalo dost k tomu jistě stres z korohisterie, tak to prostě bouchlo. Co se týče fotek z rabování, nevšimli jste si, že na fotkách je většina rabujících nečernejch?

    1. klidek. Vis uplne hovno, co se tam stalo. Negr zdechl mozna na infarkt a mozna by na infartk bez policajtu zdechl o dva dby pozdeji a to „nahodne“ video „nahodneho“ kolemjdouciho smrdi konspiraci na sto honu. Vzdycky, jak se mainstream neceho chytne jak hovno kosile, tak to smrdi na sto honu. Posledni dobou je tech Skripalu atd. vic, nez zdravo. Pamatuj na strelbu v Dallasu a mrtveho Kennedyho ktereho „zabil“ osamely strelec Oswald. To bylo tehdy. Od te doby technologie falseflagu nevidanym tempem zkvalitnely.
      Dneska by NASA umela neafejkovat nikoliv pristani na Mesici, ale rovnou pristani na Slunci s raketoplanem pro sto lidi a odebrani vzorku slunecni plazmy do kastrolu privazaneho na snurce a svet by uveril.
      Dilem proto, ze technologie a fake news pokrocily a dilem proto, ze kriticke uvazovani a povsechna inteligence mas klesla limitne na nulu. Ted to je jen o ideologiich, my, skveli Banikovci-Lepsolidi-Kavarna vs. Oni-horsolidi-konspiratori-nacisti-rasisisti-extremisti-mysogini-homofobi a vubec neslunickovy odpad lidstva. Umlatime je na diskuzich tapetovanim a mavanim fanglickama. Kupredu leva, budoucnost si pozvract nedame, i kdyby na chleba nebylo.

      1. Upozornění pro čtenáře

        Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

        Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

        Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

    2. Běloši se brání policejním excesům u soudů – kde s nimi vytřou podlahu, protože zjevně platí perverzní pravidlo, že aby mohl být americký fízl odsouzen za brutalitu, musí existovat precedens:

      princip tzv. kvalifikované imunity, který zvyšuje práh dokazování, mimo jiné ukládá, že žalobce musí doložit nějaký minulý precedentní rozsudek v situaci analogické té jeho – ta požadovaná stejnost s precedentem často bývá velmi detailní. French v té souvislosti uvádí případ muže, kterého bez předchozí výstrahy zastřelil policista, když se šel s legálně drženou pistolí v noci podívat ze dveří svého bytu; měl pocit, že tam někdo je. Ten policista tam ukrytý čekal, připravený k zásahu, jenomže si popletl adresu. Pozůstalí soud prohráli – nenašel se odpovídající precedent.

      Jó všichni jsou si před zákonem rovni, jen fízlové jsou si rovnější…

      1. Represivní složky, placené státem asi všude na světě. Nejspíš i švýcarská garda.
        Ke Kramnému by se těžko hledal precedens po celém světě. Hlavně proto, že tak, jak to popsala obžaloba a jak napsal naprosto výsměšně a tragicky nekvalifikovaný znalec z oboru elektro, se to vůbec stát nemohlo. Je technicky, fyzikálně i realizačně vyloučené spáchat dvojitou vraždu elektrickým proudem tak, aby na těle a vnitřních orgánech nezůstala ani stopa. Nedokázalo by to vf napětím ani Teslovo trafo, které nezanechává po zásahu výbojem popáleniny.
        V Hurghadě je izolovaná, zemněná nn soustava s pracovním nominálem 240V a proudovou ochranou 30mA. Obdoba našich sítí TT/IT, provozovaných hlavně ve špitálech.
        Ale existovala výrazně vyjádřená společenská objednávka ala „podívejte se na něj-on už jako vrah i vypadá! A jak se usmívá! Zavřete-ho-až-bude-černej!“
        Takže dodnes musí mlčet i lidé, kteří jsou v oboru nn, bezpečnosti sítí nn a obecně silových rozvodech mnohem vzdělanější, nežli já. Nepochybně to mnoho takových lidí nadzvedlo, ale nejsa soudními znalci, k věci samotné nepřizváni, musí prostě mlčet a myslet si své. Co na tom, že v base bručí sice fakt divný týpek, ale z mého soukromě-odborného názoru nevinný. Můžu si leda přát to, aby téhle bastardní, zkurvené bolševické justici udělal prezident Zeman poslední naschvál ve funkci.

        1. Tak vynecháme u Kramného ten el. proud (neb na to je v ČR každý koho koplo 230V a přežil odborník) a zaměříme se na další důkazy.
          Co posmrtné ztuhnutí a následná manipulace s těly?
          Obsah žaludku u blijící rodinky?
          Časový snímek?
          Uklizenost částí místa činu.

          1. Ne, zásadně ho nemůžeme vynechat. Byl určen jako příčina smrti – usmrcení el. proudem, ale na obou tělech a na vnitřních orgánech se nenašla jediná stopa po působení střídavého proudu 50Hz.
            Všecky ostatní důkazy byly hodně na vodě a k tomu ten drzý pokus o zfalšování snímků řezů.
            „Při pochybnostech ve prospěch podezřelého“ zde přestalo platit po zadání společenské objednávky. Podezřelý je divný, chová se divně, netruchlí, neroní krokodýlí slzy a vypadá jako vrah.

            1. Dodal bych, že, předpokládám, ani po působení SS (kterej je snad ještě zřejmější pže elektrolýza).

            2. Aha.
              Co ještě psali v Blesku a u Šalomounů?
              In dubio pro reo, no málem mu to vyšlo, nebýt drobných chybek mohl u nás v továrně vesele pracovat dále…
              To ten Nečesaný neostříhaný byl mazanější…

              1. re: Dachsmeister

                Já nevím, co psali v Blesku, u Šalamounů jsem asi něco četl, ale hlavně jsem si četl ten rozsudek (pokud si pamatuji, okolo stovky stránek). Nevím, kde ho teď mám stažený, ale tu elektriku bych nevynechával, ona je totiž součástí výrokové části, která – co si pamatuji – je poměrně kouzelná, takové v době od někdy do za docela dlouho tak, nebo tak, nebo tak (různé připouštěné postupy, všechny prostřednictvím elektrického proudu) zabil tu a tu.

                Velká část dokazování jsou drby lidí, co ho znali a popravdě řečeno, jakkoliv by mě nepřekvapilo, kdyby byl pachatelem, tak že bych v tom viděl jasně prokázanou vinu, to jsem tedy neviděl (a proto jsem ten rozsudek četl, protože mě to zajímalo).

                1. Tak to jsme dva LWG.
                  Jasně, že způsob jakým ty dvě zemřely a zda to mohl způsobit pan odsouzený je důležitý, jasně že drby a zkreslené přepisy blbých řečí s příbuzenstvem jsou velmi slabý důkaz, ale jsou součástí nějakého řetězce důkazů.
                  Vytrhávat je z kontextu ve stylu, takhle proud nikoho zabít nemůže, bo já mám vyhl. 50 a 300 let praxe a po telefonu na hubě jsem zabil půl rodiny je poněkud nefér.
                  Myslím, že nejvíc to odflákli Egypťani, minimálně personál hotelu se dal vytěžit více, a jak to tam měli s kamerami he taky mlhavé.

                  1. „Řetězcem důkazů“… Jo to znám, to je skvělá věc. Tou se dá dokázat úplně cokoli a kdokoli se tím z toho dá usvědčit.

                    1. to předřečníci: LWG, Dachsmeister, Jan Mrcasík, servisdok

                      Já mám s odsouzením Kramného taky problém. Osobně si myslím, že zde byla naprosto křiklavým způsobem porušena presumpce neviny a popřeny zásady právního státu. Dokonce i kdyby to udělal, pak imho v tomto případě neměly důkazy dostačovat k odsouzení.

                      Servisdok uvedl, že v hotelu byla zemněná nn soustava s proudovým chráničem, jako TT/IT u nás. Což chápu tak, že je tam chránič (nikoliv jistič). Je fakt, že jsem si v Egyptě elektriku neprohlížel, servisdok zřejmě ano. Pokud si pamatuji co psali v tisku, soudní elektroznalec se k otázce, jak je v hotelu řešena ochrana před nebezpečným dotykovým napětím, nevyjádřil vůbec. Omezil se na konstatování, že Ohmův zákon platí i v Egyptě, čímž se u mne shodil tak, že to víc nejde. (Kdyby tam byl jistič, tak lze el. proudem zabít snadno. Je-li tam dnesstandardní chránič, pak netvrdím, že to nejde vůbec, ale je to podstatně těžší: vražděný by musel být vystaven dvoupólovému dotyku, jsa zcela dokonale a ode všeho odizolován. Sebemenší svod do země by totiž vedl k vybavení ochrany, žeáno).

                      Znalci z oboru soudního lékařství se v závěrech rozešli docela diametrálně, což se může stát, pokud dostali části těla nekompletní, z tropů, patrně již s jistým stupněm rozkladu … Ale i tady platí in dubio pro reo, stejně jako ve všem, co egyptští policajti +- soudní lékaři neprovedli, nedali případně odflákli. Již jsem kdysi v té souvislosti psal, že poslední funkční soudnělékařský expert v Egyptě hostoval v letech 1917-28 (https://en.wikipedia.org/wiki/Sydney_Smith_(forensic_expert) )

                      Jestliže byla snaha kriminalizovat za posudek znalce Fargaše a spol., zatímco znalec Dvořáček vyhodil vzorky tkání (https://www.securitymagazin.cz/krimi/znalec-ktery-poslal-kramneho-za-mrize-tajne-znicil-vsechny-dukazy-pripad-pritom-ceka-na-obnovu-je-znalec-igor-dvoracek-minotaurem-uprostred-justicniho-labyrintu-1404061492.html ) , tak začíná být na pováženou, co si má o tom člověk myslet.

                      Pokud jde o Kramného výroky pro sdělovací prostředky, ano, ty byly hodně nedomyšlené. Jenže soudit někoho za blbé řeči a soudit ho za dvojnásobnou vraždu, to je poněkud kurva rozdíl.

                      Řetězec nepřímých důkazů je skutečně skvělá věc, souhlasím s J.M. Že většina justičních omylů má původ právě v nesprávné práci s nepřímými důkazy, je obecně známo…. https://cs.wikipedia.org/wiki/Nepřímý_důkaz_v_kriminalistice_a_soudním_dokazování

                      A nejvíce mne vytáčí rozsudky formulované asi jakože je vinen … že … v nezjištěné době … nezjištěným způsobem … udělal to neb ono , následované zdůvodněním znásilňujícím elementární logiku. To by jeden sral atomové hřiby; zdá se to jen mně, že tenhle typ rozsudků v poslední době nějak přibývá ?

                      Mmch, LWG, měl byste ten rozsudek nebo link na něj ?

                    2. https://paragraphos.pecina.cz/special/doc/pdf?Rozsudek_KS-O_7.1.2016-an.pdf
                      Jojo, i kdyby vyhodil pojistky na patře a chytli ho na chodbě s dráty v ruce, tak se tady dozvím, že si šel pro nové kabely k nočnímu stolku a mezitím do pokoje pronikl fantóm vraždící turisty nebo tam lidi čas od času náhle zemřou kdovínaco, čemuž ostatně věří i europoslanec Zdechovský.

                    3. Dachsmeister
                      17.6.2020 v 21:01

                      Jak se vyhazují pojistky?

                    4. Ten rozsudek bude jednou figurovat v učebnicích, jako názorný příklad justičního zločinu, kombinovaného se společenskou objednávkou.
                      Sice nevíme jak a čím, nemůžeme mu to nijak dokázat ani na opici, simulující sedmiletou holku, ale určitě je zabil. Protože on prostě vypadá jako vrah, blbě se uščuřuje do kamer a vůbec nebrečí. A místo toho, aby na místo svolal záchranky a fízly z půli Egypta, tak se chová přehnaně racionálně.
                      Pan LWG bude jistě mít námitky. Nicméně, pokud štědře placený soud, spolu se skvadrou štědře placených soudních znalců nebyl bez sebemenší pochybností schopen dokázat, jak k úmrtí došlo – „udělal jste přesně tohle a tohle, za použití přesně toho a tohoto, následkem čehož došlo k úmrtí obou osob“, tak je ten rozsudek jen směsí subjektivních pocitů a keců nezúčastněných lidí, fotek z fb a hlavně justičním zločinem.
                      In dubio pro reo umřelo v ČR už dávno.

                    5. Ja si dovoluju zakonspirovat, jak to mohlo byt.
                      Prvni vec, Kramny rekl, ze meli otravu jidlem. Kdyby to byla pravda, byl by to dalsi nedozirny problem pro Hurghadu potazmo egyptsky turisticky prumysl, coz je jedna z mala veci, ktera jim nese prachy (letos to stejne bude s turistikou nahovno).
                      Zkazene jidlo plus padajici letadla (rusky Metrojet Flight 9268) a strelby na plazi, (Hurghada 2016 a 2017) jsou proste spatna reklama.
                      Neni to tak davno, co v Dominikanske republice resili mrtve Amiky, co si dali kontaminovanou zmrzlinu.
                      Dejte link na Dominican republic tourist problem a vyjede neco ve smyslu Crisis Hits Dominican Republic Over Deaths of U.S. Tourists.
                      Takze je jasne, ze Egyptani tlacili na to, aby to nebyla otrava jidlem, ale necim jinym, treba kyanidem.
                      Jenze na kyanid nevysly toxikologicke zkousky, docela problem.
                      Druha vec, bulvar a media. Jasna spolecenska poptavka justicne popravit toho hajzla. Ovsem Egyptani viz bod jedna trvali na tom, aby to nebyla otrava jidlem, co teda zbyva ? Kdyz uz nebyly uskrcene – podriznute – zastrelene, elektrina jasna volba. No a Egyptani to zaonacili tak, aby se NEVYSETRILA ta nemoznost vrazdy elektrickym proudem proste tim, ze NESPOLUPRACOVALI. Cui bono ? Vsichni az na Kramneho na tom vydelali, bulvar mel svuj senzacni pribeh, justicni mafie svoji carku za uspesne vyresenou vrazdu a egyptsky hotelier neprisel o povest bezpecneho letoviska.
                      Treti vec, aftermath. Samozrejme, ze do rozsudku zacali stourat nezavisli znalci a odbornici, a kramny pozadal o obnoveni rizeni, ale ustavni soud to zamitl. Kapri si rybnik nevypusti. Dokonce to myslim rozhodovala stejna soudkyne, nevim, neresim.
                      Za me to dava az prilis zjevny smysl.
                      Cimz netvrdim, ze kramny je nevinny. Ovsem pokud ma nekdo sedet za dvojnasobnou vrazdu na 28 let, tak to chce fakt venovat tomu nejakou aspon elementarni peci a aspon nejak to zduvodnit, aby to bylo jasne, nebyly v tom rozpory a nejake mlhave domnenkologie a aby to nebylo v rozporu s elementarnimi fyzikalnimi zakonitostmi, coz se nestalo. A to je ten problem. Dneska kramny, zitra to budete vy. Do vezeni na 28 let bez moznosti se branit nejake soudkyni se stemplem na pravdu a lasku. Jednoduche jako facka.

                    6. Odšroubujete a vyhodíte na chodbu.
                      Hned vedle jističů.
                      A pak přihodíte proudové chrániče a u té hromádky čekáte na egyptského Sherlocka Holmese.

                    7. Dachsmeister
                      18.6.2020 v 12:51

                      Mno, čekal jsem, že na nějaké společenské události zazářím, místo toho budeš zářit ty jako jasná hvězda svejch 30 sekund během bujarýho popadání se za břicho :D

                    8. Zatímco se budete smát Behemote, radši budu hlídat u dveří, zda nejde el. proud, o kterém vím jen to, že kope.

                    9. Proud nechodi dverma, to vi prece kazdej blbec. Chodi jednim z tech tri dratu na baraku, druhym jde napeti a tretim kosinus fi.

                    10. Dachsmeister
                      Jojo, i kdyby vyhodil pojistky na patře a chytli ho na chodbě s dráty v ruce, tak se tady dozvím, že si šel pro nové kabely k nočnímu stolku

                      Mno, diagnoza je jasna, Banikovec s mozkem plaza.
                      Obavam se, ze i kundohlavuv hypoteticky scenar vyse, tj. natahat dva draty a odizolovat obet, by nesla v realu provest. Leda na svazane obeti na linoleu uprostred pokoje, akorat to by ta obet asi rvala a asi by se nasly stopy po svazani, nemluve o popaleninach na kuzi a zmenach na vnitrnich organech.
                      Take to vylucuje vrazdu el. proudem v koupelne, coz byla jedna z hypotez, neklame li me pamet.
                      Leda by se mu podarilo preklemovat ten chranic, tj. by musel jit do rozvadece a udelat to na prvni dobrou spravne. Coz by zajiste vyzadovalo cas a zkousku a zanechalo stopy. Krom toho, ze by to bylo pro vraha velice nepohodlne a riskantni (proc se milacku uz hodinu hrabes v elektrickem rozvadeci a sroubujes tam nejaky drat…).

                    11. Zaujala mě vaše poznámka, titulek a posléze i obsah odkazovaného bulvárního článku, takže jsem jako oponentní názor našel toto:

                      – Můžete vysvětlit zničení těch vzorků z pitvy? Chtěl jste něco skrýt?

                      – Nic nepotřebuji skrýt, nic jsem nenařídil, šlo o běžný postup. Zákon ani jiný předpis nenařizuje, jak dlouho musíte uchovávat preparáty z pitvy. Ústav soudního lékařství v Ostravě má malý sklad. Dělá asi 1 200 pitev ročně, z každé je průměrně dvanáct sklíček s preparáty, to znamená desítky kilogramů sklíček a parafinových bloků. Ústav od svého vzniku archivuje vzorky přibližně pět let a likviduje je podle naplněnosti prostor. Když mi laborantky na provozní schůzi oznámily, že chtějí zlikvidovat vzorky z roku 2013, neměl jsem důvod jim v tom bránit.

                      – Ani v tak výjimečném případě vraždy, kdy se mluví o možném justičním omylu a přezkumu?
                      – Vražda není tak výjimečná, ostravské pracoviště dělá desítky znaleckých posudků ročně. A likvidace pitevních preparátů nebrání obnově procesu. Podle zákona musí být každý posudek přezkoumatelný. Pitevní protokoly, ve kterých jsou nálezy popsány, se archivují 100 let. I dnes je možné vše znovu prověřit. Každý vzorek tkáně odebraný zemřelým si může určený znalec podrobně prohlédnout. Vše je uchováno v digitální podobě a každý snímek má velikost okolo 80 MB, takže je na něm vše vidět ještě lépe než na sklíčku pod mikroskopem.

                      Zdroj: https://www.idnes.cz/ostrava/zpravy/rozhovor-igor-dvoracek-lekarska-fakulta-ostravske-univerzity-kauza-kramny-volba-dekana.A181127_194355_domaci_kafi

                    12. Je to celé spiknutí, takhle zničit vzorky, nevinného člověka, dokonce i ty dvě pohřbili už tak krátce po pitvě…

                    13. Všichni jsou tady hrozně chytrý. Ani jeden z nich se však do spisu podívat nezašel, u soudu nebyl, ale on ví a všichni jsou vedle.

                    14. Ale kdepak. To je jenom Váš dojem, vyplývající z osobní zkušenosti. Na druhou stranu Vám chválím, že se nesnažíte komentovat něco, o čem víte prd. To je, zvláště pak dneska, chvályhodné.

                    15. Jo, jenže já vím, co Kramnému zlomilo vaz. Sice by to nemohlo být u soudu použito proti němu, ale pachové v tu chvíli měli jistotu, že mluví s vrahem. A to se pak taková osoba z háčku pouští těžko.

                    16. Detektor lži?
                      Nezákonný odposlech?
                      Přiznání po waterboardingu?
                      Nebo ho stylově mučili elektrickým proudem?
                      ;-)

                    17. Jo pachové. To je ta vysoce důvěryhodná sekce kriminálky, jejíž výsledky jsou „skoro“ nezávislé na momentální náladě psa, nebo na tom, co před hodinou dostal nažrat za dobrotu. A taky úplně nezávislé na vůli jeho psovoda. No tak jasně.

                    18. @servisdok 18.6.2020 v 13:16
                      Ne, pachové stopy se nezkoumaly. Moje slovo pachové je pojmenování příslušníků jednotek, které Pomáhají A CHrání. Každý z nich je pak PACH.

                    19. Dobrá, moje chyba. Sice to píšete, jako úplný kretén, ale je moje chyba, že jsem to nepochopil.
                      Hlavně i kvůli tomuto: „ale pachové v tu chvíli měli jistotu, že mluví s vrahem.“. Z čeho ta domnělá jistota asi tak mohla vyplývat?
                      Z dlouholetých zkušeností s vraždami proudem, nebo třeba z excelentního posudku toho experta, co sice nedokázal vysvětlit vůbec nic, ale podepřel to tvrzením, že Ohmův zákon platí i v Egyptě?

                    20. 1. Pak asi nevím, jak jako nekretén psát. Zaměňte slangové množné podstatné jméno pachové za policisté a furt jsem kretén?

                      2. Opusťte konečně vaše nutkavé myšlenky, které se pořád točí kolem elektrického proudu. Já o něm vůbec nepsal. Kramnému zlomilo vaz úplně něco jiného. Policie pak věděla, že s jejich smrtí má něco společného. A Dachsmeister je blízko.

                    21. Nic nebudu opouštět, protože za dvojnásobnou vraždu elektrickým proudem byl Kramný odsouzen na 28 roků. Je-li to špatně, bavme se pak o tom, jak to případně spáchat MOHL. Jenže rozsudek, podepřený vyjádřením údajně 15 znalců z oboru elektro/silno vyznívá i dohromady tak neurčitě, že myšlenka na jiné provedení prostě musí jít stranou.
                      Já mám vážné pochybnosti o tom, že pokud Kramný své ženě a dceři opravdu způsobil smrt, pak to rozhodně nebylo tak, jak se snaží tvrdit obžaloba, znalci a konečně soud.
                      Dojmologie a termíny jako „pravděpodobně“ či „nezjištěným způsobem“ myslím nemají v justici, ani kriminalistice co dělat. Pokud mu to nemohli, nebo neuměli dokázat, měli ho pustit. Hotovo dvacet.
                      Jo, a taky mě serou lidé, co dokáží napsat:
                      „ale pachové v tu chvíli měli jistotu, že mluví s vrahem.“
                      Jistotu?

                    22. servisdok: samozřejmě že měli jistotu. V USA akademici-kriminologové běžně zkoumají policejní vyšetřování a tak mj. zjistili, že přes 90% policistů má „úplnou jistotu o vině“ už v okamžiku, kdy někoho zvou na výslech jako „svědka“.

                      Celý výslech je potom jen o tom, jak legálně vyrobit důkazy pro tento jejich niterný pocit („gut feeling“). A také se zcela běžně stává, že nejenom že dokáží z člověka vytáhnout přiznání ke zločinu, který prokazatelně nemohl spáchat – ale občas dokáží i přesvědčit prokazatelně nevinného, že zločin spáchal.

                      Spánkovou deprivací a jinými „nenátlakovými metodami výslechu“, ve kterých si libuje i PČR.

                    23. Termín pachové (pomáhat a chránit) se tady používá posledních minimálně deset patnáct let ty šašku. Tak neurážej jiné za svoje nepochopení. Připomínáš mi Wericha s jeho forbínou ohledně vysvětlivek u Švejka, kdy se předpokládá „co čtenář, to blbec“.

                    24. misaka:
                      „…Termín pachové (pomáhat a chránit) se tady používá posledních minimálně deset patnáct let ty šašku. Tak neurážej jiné za svoje nepochopení….“
                      – – –
                      Úplně stejně tady používal majitel stránek výraz „Hřevůl“ pro režiséra Hřebejka – tvoje nepochopení „…asi Hollywood…“ už se nepamatuješ…?

                      :ODD

                    25. Moc ne, asi jsem zrovna přebíjel protiletadlovku v Maďarsku, válečníku. Noc co noc…těch bitev v hlavě vyhraných…

                    26. misaka:
                      Máš krátkou paměť. Nejspíš chlast nebo drogy.
                      A meleš z cesty, ty zastydlá puberto…
                      :OD

                    27. Jasně, a taky pankáč, asi, viď?
                      Na ty se musí tvrdě. PSVB.
                      Nestyď se za to, že jsi strup. Pozůstatek dřívějšího zranění. Akorát se to nemá škrabat, pak to zmizí, přirozeně…i to přestane (možná) pindat ty svoje „zkušenosti“ o tvrdý vojně, které sis vytvořil v hlavě a 99% lidí tam to mělo jinak (páč nebyli a nejsou debilové).

                    28. misaka:
                      „…pindat ty svoje „zkušenosti“ o tvrdý vojně, které sis vytvořil v hlavě a 99% lidí tam to mělo jinak (páč nebyli a nejsou debilové)….“
                      – – –
                      Už jsem ti řekl, že plácáš o něčem, o čem nemáš a ani vzhledem k tvýmu věku nemůžeš mít tušení.
                      Ten, kdo tu vojnu do roku 1990 reálně zažil, dobře ví, proč v dalších letech už taková ani být nemohla. Ono se totiž v tom přelomu hodně změnilo, jenže tou dobou jsi ty byl na základce a nevnímals cokoli z toho…

                    29. Jj, četli jsme, pochopili, (nabíjení PPL v noci, výjezd do Maďarska (kakoj ty čort), kanady dva roky na noze bez přezutí :) :) :), noční cvičení, whatever…) víme, jenom nechápu, jak to mohla s tím tvým nasazením Varšavská smlouva prosrat. S takovými úderníky to bylo vyhraný předem. A to utrpení, o můj bóže….
                      Jestli ty jsi netrpěl jen ve své hlavě, což se ti opakovaně, leč marně, snažím naznačit….zatímco jiní (dopiš si).

                    30. misaka
                      18.6.2020 v 21:50

                      Jj, četli jsme, pochopili, (nabíjení PPL v noci, výjezd do Maďarska (kakoj ty čort), kanady dva roky na noze bez přezutí :) :) :), noční cvičení, whatever…) víme, jenom nechápu, jak to mohla s tím tvým nasazením Varšavská smlouva prosrat. S takovými úderníky to bylo vyhraný předem. A to utrpení, o můj bóže….
                      Jestli ty jsi netrpěl jen ve své hlavě, což se ti opakovaně, leč marně, snažím naznačit….zatímco jiní (dopiš si).
                      – – –

                      1.
                      Nevím, co míníš termínem PPL(?), asi sis něco vymyslel.

                      2.
                      Ano, do Maďarska se tehdy jelo na mezinárodní cvičení, z nedotknutelných zásob se vyjímal celý kompletní raketometný oddíl a byl postaven téměř celý ze záloh až do velitelů čet.

                      3.
                      Nepiš tu kraviny, který si vymýšlíš – já se zmínil o holém faktu, že prvním rokem jsme měli kanady na nohou prakticky stále. To jsou fakta – před šestou jsem si je obul a sundal obvykle po půlnoci; pči celodenních směnách či různém nočním výcviku to bylo ještě jinak.

                      4.
                      Ano, některé činnosti probíhaly v noci, např. z toho PVOS zcela pravidelně nácvik nabíjení a vybíjení. Samozřejmě, že v roce 1999 už taková činnost probíhat nemohla, protože NEBYLA studená válka.

                      5.
                      Měl jsem zde na tebe již otázku u příkladové situace (dva světy na jedné chodbě), odpovědi ses vyhnul – zřejmě jsi tu situaci vůbec nepobral…
                      :OD

                    31. 1 PL ok? Protiletadlová…..to nechceš nebo neumíš přečíst?
                      2 „z nedotknutelných zásob“ ….:) – víš, jak jsi směšný? Klucí jeli na výlet do teplých krajin, pošukat Maďarky, dát si dobrou papriku, perkelt, rybí polívku a popít dobré víno, jen tys tam cvičil..
                      3 kdo ne, ale popsal jsi to posledně jinak. Vlastně by je stačilo zout, dle tebe a bylo by dle smradu vyhráno (stačilo chytit směr větru), nasměrovat to na imperialisty a bylo by.
                      4 zlato, i my jsme cvičili v noci. On nepřítel ani po konci SV nečekal na ráno.
                      5 on je to jeden svět, jen ty sis ho přibarvil a přibarvuješ.

                    32. Vlastně, u mne bys byl poslední zobák.

                    33. misaka – Corona je takovej Rimmer no :-) (AJR promine… kde je mu vůbec asi konec, muj oblíbenej baníkovec :) )

                    34. tvl, nepromine :)
                      Krouží okolo…

                    35. misaka

                      1 PL ok? Protiletadlová…..to nechceš nebo neumíš přečíst?
                      2 „z nedotknutelných zásob“ ….:) – víš, jak jsi směšný? Klucí jeli na výlet do teplých krajin, pošukat Maďarky, dát si dobrou papriku, perkelt, rybí polívku a popít dobré víno, jen tys tam cvičil..
                      3 kdo ne, ale popsal jsi to posledně jinak. Vlastně by je stačilo zout, dle tebe a bylo by dle smradu vyhráno (stačilo chytit směr větru), nasměrovat to na imperialisty a bylo by.
                      4 zlato, i my jsme cvičili v noci. On nepřítel ani po konci SV nečekal na ráno.
                      5 on je to jeden svět, jen ty sis ho přibarvil a přibarvuješ.

                      – – –

                      1.
                      PPL není PL.

                      2.
                      Co je směšnýho na termínu z „nedotknutelných zásob“…?
                      Tvoje představa o mezinárodním cvičení je směšná, vůbec netušíš, jak takový cvičení mohlo vypadat.

                      3.
                      Copak jsem popsal jinak? Nic, popsal jsem to stejně – první rok jsi kanady prakticky nesundal.

                      4.
                      V noci jsi cvičil? A copak? Jednou za měsíc tak možná nástup před barák, nebo chceš povídat, některá činnost výcviku nebo bojová činnost tam probíhala pravidelně každou noc, ty kecko…?
                      Ne, dávno to tak nebylo – NEBYL DŮVOD.

                      5.
                      Jasně, tak mi ukaž, jak ten jeden svět znáš:

                      „Dva světy na jedné chodbě“
                      To byla jedna chodba v jedné budově, za vchodovými dvěřmi byly dva kovové stolky a u každého stanoviště dozorčího jednotky. Vpravo v chodbě cimry, kanceláře, sklady, stejně jako vlevo.
                      V obou polovinách byli VZS, v obou měli kancly VZP. V obou polovinách byly všechny čtyři nástupní termíny. Obě poloviny měly přibližně stejný počet VZS.
                      V neděli ráno v levé polovině dozorčí vyhlásil budíček, poddůstojníci vykřikovali povely a za půl hodiny se všichni postavili před budovou do tvaru a pod velením dozorčího roty odešli řádně ustrojeni do kuchyně na snídani.
                      NIC TAKOVÉHO se v pravé polovině stát nemohlo.
                      Napadá tě proč…?

                      -?

                    36. 1) každý příčetný ví…netřeba drobit;
                      2) ano, jsi směšný, ty tři paštiky nikomu nechyběly;
                      3) prase, já se sprchoval obden, i mýdlo bylo, tedy bez ohýbání; (je zvláštní, jak se nedostatek sebereflexe ohledně vlastní hygieny může vystavovat za přednost);
                      4) nebyl důvod ani u tebe, ty válečníku, Varšavská smlouva cvičila, nebojovala. Nezažils jediný živý boj, smiř se s tím. Já to alespoň nepředstírám.
                      5) Ty chudinko – vzals to za špatný konec. Zobáčku. Já byl na té lepší straně, respektive nestal jsem se z vlastní vůle čůráčkem.

                    37. misaka
                      19.6.2020 v 10:28

                      1) každý příčetný ví…netřeba drobit;
                      2) ano, jsi směšný, ty tři paštiky nikomu nechyběly;
                      3) prase, já se sprchoval obden, i mýdlo bylo, tedy bez ohýbání; (je zvláštní, jak se nedostatek sebereflexe ohledně vlastní hygieny může vystavovat za přednost);
                      4) nebyl důvod ani u tebe, ty válečníku, Varšavská smlouva cvičila, nebojovala. Nezažils jediný živý boj, smiř se s tím. Já to alespoň nepředstírám.
                      5) Ty chudinko – vzals to za špatný konec. Zobáčku. Já byl na té lepší straně, respektive nestal jsem se z vlastní vůle čůráčkem.

                      – – –
                      1.
                      Kdybys napsal, že ses uklepl, to bych ještě vzal…

                      2.
                      Ona byla řeč o paštikách…? Nebo co to má být za jinotaj…?

                      3.
                      Co meleš? Jaká přednost?
                      Za tebe už neexistovaly situace, kdys ty kanady musel mít skoro furt, protože to bylo všechno JINAK.
                      A ano, tehdy ta hygiena nebyla moc dobrá, a těžko se s tím dalo něco dělat. I v PŠ, kde byly podmínky lepší, nebyla trvale teplá voda.

                      4.
                      ANO, za tebe už ty důvody nebyly.
                      Ale dříve byly – to jen ty nechápeš, že ta ostrá bojová činnost není nějaký ratatata, jak znáš z filmů. Jako příklady jsem uvedl třeba výjezdy na překrytí hranice, činnost PS a již zmíněné PVOS v ostrých hotovostech.
                      Nic předstírat nelze, to vše probíhalo a není to podobné čemukoli na konci 90. let.

                      5.
                      Copak míníš tou „lepší stranou“…?

                    38. to corona:
                      Už to nebudu celé kopírovat, ale pochopil jsem správně, že jsi se účastnil výjezdů PS? Takže ty jsi taky jedna z těch kurev, co taky střílela na emigranty? Chápu to dobře? A tím se chlubíš?
                      Měls i čokla na dosledovačku a trhačku?
                      Co se tady jeden nedozví….
                      Nebo jenom kecáš, jako obvykle a dostals běžnou sodu na normálním útvaru, bodejť by ne, takovej si o to říká už jen projevem.

                    39. misaka
                      19.6.2020 v 23:14

                      to corona:
                      Už to nebudu celé kopírovat, ale pochopil jsem správně, že jsi se účastnil výjezdů PS? Takže ty jsi taky jedna z těch kurev, co taky střílela na emigranty? Chápu to dobře? A tím se chlubíš?
                      Měls i čokla na dosledovačku a trhačku?
                      Co se tady jeden nedozví….
                      Nebo jenom kecáš, jako obvykle a dostals běžnou sodu na normálním útvaru, bodejť by ne, takovej si o to říká už jen projevem.

                      – – –

                      a)
                      Jasně, na odpověď se nezmůžeš.

                      b)
                      Ne, nemohl jsem být u PS a účastnit se jejích výjezdů, bo jsem byl u útvaru těžké konvenční techniky – proto ta příprava na maďarské cvičení a raketomety, víš…?

                      c)
                      Meleš bludy, ty „emigrante dosledovačko“. PS jsem zmínil jako jeden z příkladů, stejně jak to PVOS. Máš slabé chápání.

                      d)
                      Ano, tehdy kdekdo dostal sodu prvním rokem. Každý trochu jinak. A kdo tím prošel, ten je poučen, co vše se může přihodit v krajních podmínkách. Ty to neznáš.

                      :OD

                    40. Původně jsem chtěl reagovat vzpomínkami, ale to lze jen na normálního vojcla a ne na tebe.
                      OK, beru, byl jsi vystaven špičkovému výcviku, skoro jsi vyhrál válku a dostal jsi sodu jako nikdo. Vystaven líté palbě imperialistů. Tváří v tvář nikdy nepoklekls.
                      Jsi hrdina.
                      Spokojen?
                      To my všichni okolo jsme zažili jen odvárek a víme kulový.
                      Spokojen?
                      Ty jsi ten super nabíječ přes noc v Maďarsku a nikdo nikdy nezažil, to co ty. Muselo to být hrozné, ukrutné, příšerné, až se pyžamo plní močí….a kdovíčím ještě…. a furt….

                      Šašku.

                    41. Mimochodem, já svoje pointy čísloval, ty je členíš abecedou – že ty jsi úředník nebo fízl? To by mnohé vysvětlovalo…
                      Zvyk? Nechceš přidat paragraf?

                    42. to: Panek

                      Píšete v hádankách, že Kramnému zlomilo vaz něco úplně jiného, co vedlo policajty k jistotě, že je vrahem, avšak nemohlo „to“ proti němu být použito u soudu; přičemž se nemá jednat o elektrický proud. Máte-li nějaké zásadní, dosud nezveřejněné informace, můžete „to“ laskavě uvést konkrétně ?

                      On totiž právní stát skutečně stojí a padá na tom, že k 28 letům natvrdo nelze nikoho odsoudit bez použitelných důkazů. (Jinými slovy: souhlasím se servisdokovou formulací, pokud mu to nemohli nebo neuměli dokázat, měli ho pustit.)

                    43. Za me uplne to same. Dneska kramny, zitra to budete vy. Do vezeni na 28 let bez moznosti se branit nejake soudkyni se stemplem na pravdu a lasku.

                    44. Jo a mimchodem, pokud soudy budou soudit na zaklade toho, ze policajti nabyli nezlomneho dojmu, ze neco vi, ale nesmi/nemohou to pouzit/dokazat, tak jsme zase zpatky v politickych procesech 50 tych let. Tehdy take tehdejsi policajti nabyli dojmu, ze nekdo je skudce lidu a pak ho za to soudci naprosto neslunickove a zavrzenihodne povesili, zatimco dneska ho uplne stejnym mechanismem soucasni soudci „jen“ zavrou na slunickovych 28 let. Dokonce se mi zda, ze to delaji stale jedni a ti sami lide.

                    45. @kundohlav
                      Já ale netvrdím, že byl odsouzen spravedlivě, ale vrahem je. Prostě si to podělal sám.

                      Pak je to na svědomí vyšetřovatelů, jestli jsou ochotni smířit se s tím, že nechají projít vrahovi jeho vraždu, nebo ho uvaří.
                      Je to o svědomí těch, kteří ví.
                      A pro zrg1: Policajti nenabyli, jim to padlo do klína skoro samo.
                      Spousta lidí tu hájí Kramného, ale Babiše má za agenta STB, ačkoliv ani tamten spis neviděli.

                    46. Mno, nemam rad hadanky. Rekneme to na rovinu. Fizli napichli kramnemu telefon a byt, to je jedine, co konec koncu umi a na co jejich plazi mozky staci.
                      Bez soudniho povoleni, samozrejme. To mozna ziskali az dodatecne.
                      Neco se pritom asi dozvedeli, ale nezakonne, u soudu nepouzitelne. Je mi uplne jedno co. Pokud to neni zakonne, jakoby to neexistovalo. Pak se to asi Kramny domakl a zacal si davat bacha na hubu, ale to nevadilo, protoze nase lepsolidske organy spolu s justicni mafii se rozhodly, ze kdyz uz zadne tvrde dukazy nemaji, no tak si je vyrobi a prisli s tou povidackou o elektrickem proudu, pri ktere jen tak mimochodem odsoudili soudni znalce, kteri odmitli hrat tuhle vypecenou hru. Je to krasne, je to slunickove, ja to plne chapu, uplni Mirci Dusini, ale at s tim jdou do pice.
                      Pokud chteji pouzivat stalinske praktiky,kacet lesy a koukat, jak pritom litaji trisky, tak at jdou fizlovat do Severni Koreje.
                      Takze doufam, ze to ti „Salomouni“ , jak se o nich posmesne vyjadruje lepsolid Jezevec, dotahnou do konce a ti slunickovi soudci a policajti, kteri se podepsali na 28letem rozsudku zalozenem na drbech a nesmyslech, pujdou sedet a az vylezou, tak se budou skladat kramnemu na odskodne za roky v kriminale z vlastnich penez. Nejsem mstivy. Ale sorry jako, nikdo me neresvedcil stoprocentne a pokud existuje byt jedno procento moznosti, ze kramny je nevinny a ze jeho zenu a dceru zabila napriklad neprevarena hotelova voda, nikdo jim nedal pravo brat spravedlnost na hul.

                    47. Já už v tomhle nechci pokračovat, protože jsme jednak silně OT a jednak některé technické věci prostě nedokážu vysvětlit jen textem, bez obrázků.
                      Při práci, co nevyžaduje nějaké pekelné soustředění, mi těsně po vynesení těch 28let vězení pro Kramného, letěly hlavou myšlenky toho typu „jak-by-to-asi-šlo“. Došel jsem k asi 6 způsobům, ale všecky ve finále ztroskotávají na tom, že spolehlivě smrtelných asi 50mA /30mA vážně nestačí/ nelze do těla přivést a z těla odvést beze stop.
                      Já sám jsem tehdy vůbec nevěděl, jaká a jak uspořádaná soustava i ochrana proti NDN, se v Egyptě používají. Ale zeptal jsem se člověka, který se při cestách po světě baví tím, čím se na železnici baví šotouši. Je to povoláním silnoproudař-projektant a prostě ho baví fotit a zkoumat některá, pro nás naprosto neuvěřitelná provedení rozvodů a elektrizace celkově. Fotí, prohlíží, zkoumá a pokud to lze, tak se i vyptává místních. Zná tak specifika rozvodných soustav vzhledem ke stupni elektrizace, s ohledem na charakter místní půdy i systémy ochrany atd. Byl i v USA, Rusku, na Sibiři, ale třeba také v Japonsku. Právě od něj vím, že Egypt a speciálně tamní turistické-dovolenkové resorty a jejich hotely, tam mají jeden z nejbezpečnějších způsobů, jak rozvést nn i při typicky „nepečlivém“ provedení. Ona sama IT síť na primární vn straně /jako např. u nás linky 22-220kV/ a sekundární TT síť na straně nn, je značně bezpečná sama o sobě, i bez přidaných hlídačů izolace, nebo proudových chráničů. Ostatně i proto se interní TT sítě používají i u nás, třeba ve zdravotnictví, ale např. i v nahrávacích studiích. V případě těch studií je to z několika souběžných důvodů, kdy bezpečnost je sice platný důvod, ale až druhořadý.
                      Dovedu pochopit i nechuť egyptské strany k možnosti, že to skutečně byla otrava, ať už čímkoliv. Otrava s následkem smrti dvou osob, by myslím silně poškodila turistický sektor a z tohoto hlediska, plus nechuť Egypťanů vést vyšetřování tímto směrem, to bylo prakticky neprůchodné. Proto byla zadána konstrukce verze usmrcení s použitím NN, třebaže byly všecky verze od počátku úplně na vodě. Ale 15 soudních znalců, to už je dostatečný kalibr na to, aby „někdo“ mohl říct: „Vy chcete tomuto soudu tvrdit, že všech 15 znalců z oboru se plete? Že si vymýšlejí?“
                      Kramný bohužel dojel na to, že ve skutečnosti není moc chytrý a současně spolupracoval s vyšetřovateli až příliš. V kombinaci s tlakem+manipulacemi médií, objednávkou soudu i facebookové „společnosti“ to nemohlo, ausgerechnet v ČR, dopadnout jinak.
                      JUDr. Jana Rejžková není díkybohu žádná UBB a jen díky jejímu tlaku na grázla jménem Legerský, to po té mediální náloži neskončilo doživotím.
                      Jak jsem už uvedl – o tomto justičním zločinu se budou učit naše vnoučata, jaký byli jejich prarodiče zkurvený svině podobně, jako o justiční vraždě Horákové či Slánského.
                      Dobře si zapamatujte jméno Vít Legerský, protože to je digitální Urválek 2.0. Ještě o něm uslyšíme.

                    48. Tak moment, Slánský se přiznal a ta mučednice Horáková vlastně taky.
                      A Slánský měl viset za to co udělal, ne za to co na něj soudruzi ušili.
                      To Kramný je jiná liga, ten se nepřiznal a mlel si furt dokola tu svou historku o simultánním úmrtí po 24h v prostoru 6x5m které zaspal.
                      Možná by se kdysi přiznal, takovej Grebeníček se el. proudu u výslechu nebál, koneckonců zabít jím skoro nejde, že?

                    49. Nebejt Westinghouse, tak se chudak Edison s tim elektrickym kreslem na SS proud trapil jeste dneska.

                    50. Verze s otravou je bohuzel problematicka v tom, ze aby sedmilete dite a tricetileta zena zemrely rychle, nahle a obe soucasne, tak by musely dostat individualne pripravenou davku jedu. Navic otravy jsou obvykle provazeny křečemi, zvracenim, uvolni se sverace a tak. Proste je kolem toho dost svincik a lidi si toho vetsinou vsimnou. Neni navic zrovna pravděpodobne ze dvacetikilove dite a padesatikilova zena umrou ma otravu ve stejnou dobu. Plus neni moc pravděpodobně ze by z celeho resortu onemocnely ausgerechnet matka s dcerou a jinak nikdo.

                    51. shane
                      18.6.2020 v 20:24

                      Někdo řikal, že to bylo ve stejnou dobu? Dyť to mohlo bejt kdykoli v noci, ne? No a dítě často míň sní, esli to bylo jídlem.

                      Ovšem zabíjet dvě osoby proudem tak šikaně, že obě spořádaně umřou bez cukání a dalších projevů, to je sci-fi matroš hodně silnýho kalibru.

                    52. 2servisdok
                      Ja som elektrikar cez remeslo ale robim viac menej automatizaciu a aj ked na to teoreticky mam papiere silnoprud robim iba sebe a aj vtedy si necham poradit ak mi nieco nie je uplne jasne. Ale podobne ako Vam neviem ako dostat do tela el prud bez stopy. Robil som v rekonstruovanom byte nejake somariny zo sadrosu a podarilo sa mi v strope cosi trafit. Prislo mi to akoby som trafil roxor pretoze el drot tam nema preco ist, elektrina je sice tahana v podlahach(stavebny system NKS) ale tak hlboko som nesiel. No ale zastipalo ma na predlakti, ako som mal ruku opretu o stenu. Ja som si okrem toho stipnutia nic nevsimol ale vypadla elektrina, tak som zacal patrat. Ukazalo sa, ze na predlakti mam jazvicku asi 3x3mm a elektrina vypadla lebo vybavil chranic. Tzn 30mA, ktore museli ist cez vrtacku a neskor revizak zistil, ze ta konstrukcia ma cca 100-120V oproti zemi. Makky zdroj ale predsa dokazal vybavit chranic a na mojej ruke zostala stopa. Tak neviem ako by slo zakryt stopy po prechode prudu. Mokry uterak?

                    53. to: Panek

                      Jsem hluboce zklamán. Podle toho, co jste tvrdil, jsem očekával nějakou exkluzivní informaci, která do všeho rázem vnese světlo a vono hovno. Svědomí vyšetřovatelů (dušezpyt fízlů) s tím nemá co dělat: policajt není soudce. Policajt je od toho, aby důkazy buď zákonným způsobem zajistil, anebo ne (třetí možnost není). Nechci spekulovat, co policajti měli, ale jestli to byl například nelegální odposlech (jak předpokládá zrg1), v tom případě to policajti posrali dokonale. To by totiž znamenalo nenapravitelnou procesní chybu, a tečka. To se nespraví odsouzením za něco jiného a případně s jiným zdůvodněním. Nevím, zda to pochopíte, ale právní stát je o tom, že OČTŘ, jsa nadány mimořádnými pravomocemi, musí zákony jako první dodržovat. Tato zásada stojí výše, než svědomí jakéhokoliv fízla.

                      Babiše sem nepleťte, to je čirý argumentační klam (klamná analogie, https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumentační_klam ). Presupmce neviny platí pro občana, nikoliv pro politika.

                      Občanovi (podezřelému, obviněnému, souzenému) musí vinu prokázat soud. Pro politika naopak platí, že to je on, kdo musí přesvědčit voliče o své bezúhonnosti, chce-li doufat v jeho hlas (a ani tak ho nemusí dostat. Nakonec, volič se nemusí nikomu zpovídat, proč to kandidátovi XY nehodil …)
                      Mmch, Babišův spis je veřejně k dispozici na internetu (https://zpravy.aktualne.cz/domaci/kompletni-spis-spolupracovnika-stb-andreje-babise/r~i:gallery:31547/ ) , ale nehledě na to, u A.B. lze najít tisíc dalších důvodů k doživotní nevolitelnosti (např. už jen kariéra nomenklaturního kádra v PZO k tomuto závěru imho s rezervou dostačuje).

                      Ne, taky už v tom nechci pokračovat.

                    54. @kundohlav smrdutý
                      No Pánek má na mysli asi ten odposlech, ve kterým podle policie i podle soudu Kramný říká, že bude vysmátý, protože mu i v tom Egyptě všechno vyšlo.
                      Problém je v tom, že daná věta padla pouze v policejním zápisu odposlechu, v audiozápisu samotného odposlechu nic takového není, stačí si konec záznamu poslechnout.
                      Jako laik nedokážu posoudit, jestli oběť může být dostatečně trpělivá na to, aby čekala dostatečně dlouho na to, aby ji zabil proud o dostupných parametrech, ale dokážu posoudit to, že předkládání zfalšovaného znění odposlechu a jeho akceptace soudem, je skandál, který by soudný člověk akceptovat neměl.
                      Jaké pohádky vykládá Kramný kdekoliv, je naprosto jedno, ale policie, znalci i soudci, by se v rámci soudního řízení měli pohádkám vyhnout.

                    55. Obviněný si podává odvolání, protože a), b),… x) y) a konečně za z), když vůbec nic jiného, tak faktura č. 000001 na částku tolik a tolik ve spise opravdu není, nidky neexistovala a je to nějaký nesmysl. Jakkoliv to není podstatná část škody, tak prostě za tuhle fakturu přece nelze obviněného odsoudit!

                      Kraj sice v něčem vyhověl, ale to, že je tam faktura ta a ta, která jaksi vůbe není, ani nekomentovat. Přestože to slyšel v přednesu odvlální a těsně před rozsudkem znova v závěrečné řeči.

                      Obviněný se dovolává a mimo jiné kvůli tomuhle zcela zjevnému nesmyslu!

                      V odmítnutí dovolání ani slovo o té faktuře, ale tím se otevírá možnost si ústavně stěžovat a světe div se, zamítnuto! (O neexistující faktuře ani slovo).

                      Takže tak. V tomto případě nešlo o kámen úhelný, ale i proto bych čekal, že to alespoň někdo zmíní. Nezmínil, ani nezměnil.

            3. Dachsmeister Co ještě psali v Blesku a u Šalomounů?

              Dalsi lepsolid s problemem pochopit logiku. Ne nejedna se o Blesk, nejedna se o zadne podruzne okolnsti,jedna so o naproste core problemu, na ktery narazime dnes a denne.
              Usvedcili chlapa z vrazdy na zaklade „znaleckeho“ posudku, ktery byl nejen odflakly, ale co horsiho, byl ucelove a konspirativne vytvoren na objednavku a pri tom, jako byproduct, popreli veskera realna fakta, napriklad vyrobili mrtvolu zabitou elektrickym proudem v baraku s ochranou 30mA.
              Bezte uz Banikovci do pice / anebo na hovinka a nechte tuhle diskuzi dospelym.
              Rikam vam to po stopadesate. Je vas tu 20 vymrdanych vypicenych kretenu, zaserete cele diskuze zmrdimi vykriky ve tme, vecne offtopic, vecne v argumentacni nouzi a vecne s pocitem lepsolida, jako by tech vasich 20 vymrdanych vypicenych kretenskych nicku byl stredobod lidske civilizace.

              1. Já souhlasím s tím, že je tu spousta lidí, kteří si myslí, že se okolo nich točí svět. Ovšem jen jeden z to ví, ostatní jsou mimo. Hádejte kdo z nás!

              2. Upozornění pro čtenáře

                Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

            4. Odsouzeny uz ve fazi obvineni pouzil fintu s advokatem, za coz mel jit rovnou na popraviste.

      2. Jsem netušil, že jsi odborník na americké právo. Sice tam lze vysoudit odškodnění za banality jako nezákonné zadržení, ale když tě policajt odstřelí tak je to ok.
        Řekl bych, že to bude asi trochu složitější, ale von by to pak nebyl tak údernej hejt, že jo.

    3. No fotkách sou možná vyretušovaní, na videích je to samá opice, jako že 99 %.

      1. To je vsechno toceny vecer.

    4. Jak už jsem psal výše. Nabízím demonstraci. Dopadne to podobně, jako v tom videu, kde to ukazují hoši z SW&TT | TacticalTraining.cz

      https://www.facebook.com/TacticalTraining.cz/videos/569134003788851/?v=569134003788851

      )))

  6. Tak jsem si procetl celou diskuzi a dospel jsem k nazoru, ze si kladete velmi spatne otazky. Skrceni, zinscenovani skrceni, pribarvene rasisticke protesty, policejni nasili a sikana, to je sice krasne, ale naprosto okrajove.
    V roce 2008, pri te srandakrizi, u nas bylo ofiko 5 procent nezamestnanych plus cca 2x vice nezamestnanych, kteri „nesplnili“ ofiko kriteria statistickeho ourady pro nezamestnanost. Treba notoricti recidivisti, flakaci, smazky, profi pobiraci davek atd.
    Rok 2008 byla sranda krize proti 2020, to uz snad docvaklo i slunickovym von Hovnum, Mrcasum a dalsimu odpadu techto diskuzi.
    Rekneme, ze pri propadu realne ekonomiky o 25-30 procent se urve nafejkovana ekonomika nesplatitelnycj dluhu a derivatu a vsechen ten naakumulovany bordel zpusobi financni Velky tresk, jak o nem pisu par let.
    Jaka asi tak bude nezamestnanost v CR, ktera se cela gloalizovana na jednu stranu a spoleha jen na export do Germanie a na automotive ?Bude nezamestnanost 50procent, az to jebne a centralnim bankam dojde to jedine, co jim zbyva a to je slepa duvera stada? Co bude s dotacema EU, bez kterych nejsme schopni ani zakladni zemedelske produkce, ani zakladni prumyslove produkce, protoze Cina a repka a kukurice a Anofert ?
    Jaky bude asi spolecensky vyvoj CR? Budou chvilkari rvat po liduprazdne Praze, cekajici marne na turisty, zapalovat baraky a poradat hon na carodejnice/horsolidy/komunisty/ruske agenty, kteri za to muzou ? Pravdepodobne ano a pravdepodobne to nasi ekonomicke situaci vubec neprospeje.
    Budeme nasledovat Ukrajinu s jejima superspravnyma politickyma nazorama, bandou oligarchu a vrahu ve vedeni a zamrzlou obcanskou valkou ?
    Tohle jsou ty spravne otazky, ktere by vas mely napadnout, pokud umite aspon trochu uvazovat jako sachista – par tahu dopredu.
    No, za me, lepe uz bylo. Ekonomicka deprese je hnusna zalezitost a vyplave spousta osklivych veci, ktere lidi s plnymi bachory brali velice dlouho na velice lehkou vahu.

    1. Upozornění pro čtenáře

      Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

      Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

      Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

  7. No typyčo https://www.root.cz/zpravicky/github-meni-master-a-google-blacklist-za-korektni-alternativy/

    Todle už začíná bejt na evakuační zavazadlo. Jak fakt seriózně, má někdo nějakej jinej goblus?!

    1. Tohle už je v hajzlu, a jak je psáno i v komentářích pod článkem, nedopadne to dobře.
      Důsledky Y2K byly proti politice v informatice předvídatelná sranda.

      1. Njn, ale vono to je vlastně spíš tak, že informatika je jedna z posledních oblastí, které se politizace z větší části ještě vyhýbala. Tu a tam samozřejmě snahy byly, hlavně z hlediska cenzury, ale nebylo to tak hrozný jako je už dlouho třeba v přírodních vědách (v humanitních hovnech netřeba mluvit, tam většina svinskejch ideologií vznikla).

        Teď už se chytneme za ruce a půjdeme vstříc duhovým zítřkům i v informatice, pod pečlivým dohledem kádrů, co nám nadiktují, co se smí jak jmenovat a jak to má fungovat, aby se náhodou nějaká nicka necítila dotčeně

        1. Anebo progresivci přetáhnou strunu a skončí to občanskou válkou a rozdělením na koerektní/nekorektní města a státy. Asi jako jižní a severní Korea.

          1. Anebo progresivci přetáhnou strunu a skončí to občanskou válkou a rozdělením na koerektní/nekorektní města a státy. Asi jako jižní a severní Korea.

            K tomu samozrejme nedojde, protoze vypiceni americti snowflakes s pocitem lepsolidstvi (viz Banikovsti zmrdi tady) nejsou schopni se svymi plazimi mozky neceho tak komplexniho, jako kompromis.
            Na to treba dojela ruska zahranicni politika, ktera se cele dekady snazila handlovat s USA geopoliticky vliv typem vy primhourite obe oci v Cecensku a my vam nechame Venezuelu.
            Ani hovno vazeni. USA, hamty, hamty, hamty, Indispensable Nation, oni musi mit vsecko.
            Zadne mesto, ktere neni neoliberalisticke by nevydrzelo ani minutu a uz vubec ne na zakldae nejake domluvy, pokud by si to neposichrovali jako Kim jadernou bombou.
            Koneckoncu severni korea je nadherny showcase, jak lze kontrovat US zahranici politiku barevnych revoluci a humanitarniho bombardovani.
            Balisticke rakety, jaderne hlavice a mlaceni americkych turistu po hlave basebalkou je jedine, co na USA plati.
            Neni mozne byt s USA v proxy valce a zaroven se snazit o normalni vztahy, viz Cina a Rusko, ktere se s tim snazi laborovat, pohrichu naprosto neuspesne, viz nejhorsi vztahy mezi Cinou a USA a Ruskem a USA za poslednich 40 let.

            1. Akorát cena za to je chudoba hraničící s hladem, mnoholetá vojenská povinnost a výplach mozku v jiném gardu. KLDR je overkill.

              To už radši to Rusko.

              1. Ta severokorejska „chudoba“ ma vetsi procentualni narust HDP nez cela Eurozona s USA dohromady.
                Ja bych tyhle jednoduche uvahy nechal spinkat. Jo, jsou chudi, jsou rizeni silencem, jsou izolovani za ostnatym dratem a maji sileny military spending, ale nemeli zas tak moc na vyber, kdyz uz jsou hen na te Ose Zla.
                Cely dosavadni naskok USA v bohatstvi plyne akorat z druhe svetove, neokolonialismu a svetove rezervni meny. Druha svetova s 20 miliony mrtvych Rusu a Evropou rozbombardovanou na atomy americkymi kobercovymi nalety je davno fuc, neokolonialismus nabral notne vody v Iraku, Libyi a definitivne se potopil v Syrii a svetovou rezervni menu prave koordinovanym usilim likviduje FED a ECB. Takze se nase „bohatstvi“ se severokorejskou „chudobou“ zacina velice brzo velice neprijemne vyrovnavat.
                Co je lepsi ? Severni Korea anebo Ukrajina ? Sileny lokalni vladce, zoufale neefektivni hospodarstvi a priserny militay budget jako Severni Korea, anebo americky vlezdoprdelismus, vlada plna levicovych neobolseviku a zidovskych oligarchu, fejkove hospodarske ukazatele naspeedovane nesplatitelnymi dluhy a neefektivni hospodarstvi vykradene „privatizaci“? Jsou Severokorejci otrocici Kimovi nestastnejsi, nez Ukrajinci ? Anebo ez jihokorejsti roboti, otrocici na Americany (s jednoslovnym vyrazem pro Umrel-Na-Prepraovani) ? Nevim. Neresim. Oboji pristup je totalne na picu.

                1. Upozornění pro čtenáře

                  Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

                  Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

                  Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

    2. To už by jako Mezinárodní šachová federace mohla změnit pravidla. Při zahájení budou první na tahu černí.

      1. Šachisti by, obávám se, měli být teď skoro neviditelní, aby jim to nezrušili úplně. Stejně jako hráči dámy, go a podobně. Chce to blijící smajl…

        1. Proč?
          Stačí černé přejmenovat na colored!
          Bílé pro jistotu taky…
          Začíná zelený pěšec e4, oranžový pěšec e5!

          1. zelená bude stopro vadit zelenejm mozkům

    3. A co založit nějaký nekorektní GitHub, jmenovat by se mohl třeba KKK nebo 1488…

      1. Za 1488 Euro financny dar u nas jedneho tahaju po sudoch. Dalsi uz bol tiez vypovedat, okrem ineho koli nazvu strany SaS. Nabadam Vas k opatrnosti, nikdy neviete kto caka na prilezitost Vam zavarit.

        1. Vcera na porade se resily nejake technicke veci a kolega tam promitnul hysterezni krivku. Na to se jiny kolega zeptal, co ze jako tam je ten „svicen na svicky“, coz byla magnetizace popsana reckym Psi a na to jsem utrousil, ze je poteba se zeptat nejakeho Zida. Nasledne se rozjela celkem ziva debata na tema, ze tech ramen je nejak malo a vubec, ze tato zidovska otazka vlastne nebyla dukladne doresena…

          1. Ty im teda davas zabrat. :)

      2. A co založit nějaký nekorektní GitHub, jmenovat by se mohl třeba KKK nebo 1488

        to je dalsi problem. Bud levicovi extremisti a S0roso-havlisticti pravdolaska slunickari a Kateriny Biomasy, anebo Kotleba a Breivik. Nic mezi tim, protoze dialog neni mozny, protoze celosvetova media zazmrdil jeden jediny S0rosonazor a cely Zapad podlehl stadnimu mysleni na urovni MY(ti dobri) a ONI(ti spatni), cest svetlym vyjimkam. A to je ten pravy pruser zapadni demokracie. Kdysi davno by si to chlapi v hospode vyrikali a byl by klid. Dneska vsichni chlapi od Ase az po Kosice cumi na jednu debilni sorosotelevizi a maji uplne stejne kolektivne vymeteno, akorat nekteri vice, nekteri mene a nekteri radeji drzi hubu a krok, aby neskoncili jak ten Kotleba anebo ten cesky duchodce, co schvaloval partyzany v Afghanistanu.

        No a DFENS je environment, ktery tyhle problemy nadherne ukazuje v praxi, jako takova sociologicka minilaborator, ceho jsou lepsolidi schopni, kdyz nemaji za prdeli cenzuru a maji obhajit svoje stanoviska, odtrzena od reality.

        1. Upozornění pro čtenáře

          Předchozí příspěvek napsal zrg1, konspirační teoretik věřící v chemtrails, globální spiknutí Sorose a přicházející apokalypsu, opakovaně usvědčený z nepravdivých predikcí, např. o „milionu mrtvých v Itálii“ r.2020 a „válce s Iránem“ r.2019; a nadávající všem, kteří nesouhlasí s jeho fantaziemi.

          Na server přišel relativně nedávno a zneužil situace, kdy bylo zrušeno moderování diskusí.

          Neberte prosím jeho texty jako reprezentativní pro články nebo diskuse na serveru D-FENS. Klidně na něj reagujte (pokud chcete), ale pak se ničemu nedivte.

  8. To je sice hezké, že si pan judista vyzkoušel, že když zaklekne na zdravé, střízlivé a nezfetované lidí, tak přežijí. To nicméně nic nemění na faktu, že ten negr prostě pod náporem několika klečících fízlů po dobu 9 minut prostě umřel. Neviděl jsem tady celý záznam, nicméně v moment, kdy už byl dávno spoutaný a v klidu je prosil, ať ho nezabíjí, mu ten fízl prostě na tom krku furt klečel. Plus další asi dva nebo tři mu klečeli na zbytku těla, takže je pravděpodobné, že se nemohl nadechnout a krevní oběh byl možná narušen i jinde.
    Negr, zločinec, je to fuk. Fízl není soudce a ani kat, aby se choval tak jak se zachoval. K lidem se musí chovat tak, aby je neohrožoval na zdraví. Což se tady evidentně stalo.

    Teď byl jiný případ, kdy fízl zastřelil negra, který jim předtím ukradl taser a mířil s tím na ne. Tam bych se postavil na stranu fízla, protože tam ten člověk evidentně kladl aktivní odpor a ono dostat testerem taky není zrovna bez rizika.

    Nicméně klečet 9 minut na spoutaným člověku je hodně přes čáru.

    1. videl jsi jen to, co mainstream chtel, abys videl. At to rozhodne soud. Nikoliv ulice a sorosova telka. A vubec, ono to tema neni ani zdaleka tak dulezite, aby se k tomu lidi znova a znova vraceli. Denne chcipne v ghettech tisicovka podobnych Floydu a sere na ne pes, proc by se kvuli tohodle melo po cele americe rabovat a delat bordel a sikanovat mlcici vetsinu ? Teda pokud pominu tu zasadni (konspirativni) teorii, ze USA jsou socialne a ekonomicky v pici a Elity zoufale potrebuji nejakou distraction a obetniho beranka. Neni nic zabavnejsiho, nez kdyz Zidi proti sobe postvou negry a belochy a pak se tomu smeji, az se za pejzy popadaji.

    2. Reakcionář 11:01
      9 minut je naprosto v pohodě v téhle pozici.
      https://www.facebook.com/TacticalTraining.cz/videos/569134003788851/?v=569134003788851

  9. Další výslovně zločinný, brutální a naprosto neuvěřitelný „zákrok“ US. fízlů: pro nic za nic naběhnout na auto v koloně, vymlátit okénka, smažit řidiče i spolujezdce taserem, táhnout řidiče na obě strany až je mu zlomeno zápěstí a vykloubeno rameno.
    https://www.youtube.com/watch?v=zoMLZgEwIaA&feature=youtu.be

    Podotýkám, že v USA má zastavený řidič právo nestáhnout okénko auta při jednání s policistou – právě kvůli zneužití ze strany policisty; a že policista nesmí nikoho zatknou aniž by měl důvodné podezření s důkazy.

    Reakce okamžitě následovaly „a bělochy před nimi pustili? Rasismus!“ Jenže ono to celé bylo jinak. Nešlo totiž o to, že brutálně zatčený a domlácený řidič byl černoch – šlo o to, že si předtím dovolil nahrávat policejní brutalitu na video:
    https://www.youtube.com/watch?v=96QsoZc6TDA

    Policajt mu výslovně řekl ať kouká odjet, ale potom za ním doběhli a zmlátili ho.

    A to nejlepší nakonec: ačkoli fízlové věděli, že jsou nahráváni na video, do protokolu neuvěřitelně výslovně lhali že zatčený řidič „je ohrožoval pistolí“ a že „zařadil zpátečku a pokusil se srazit policistu, kterého zachránil druhý odstrčením z cesty“.

    Naštěstí to v současném klima protipolicejních protestů nemohl tak klidně projít, takže nejméně tři z těch zločinců s odznakem teď čelí nejen padáku, ale i trestnímu obvinění.

    Ale tohle je prostě povaha policie v USA… Brutální organizovaný zločin s odznakem.

    1. „Podotýkám, že v USA má zastavený řidič právo nestáhnout okénko auta při jednání s policistou – právě kvůli zneužití ze strany policisty; a že policista nesmí nikoho zatknou aniž by měl důvodné podezření s důkazy.“

      Jak se tohle právo slučuje s tím, že nejen americký fízl, má právo požadovat po řidiči nějaký průkaz totožnosti, asi i řidičák a papíry od vozu? Popřípadě žádat nějaké vysvětlení k nějakému přestupku, nebo k důvodu zastavení auta?
      Jak potom probíhá komunikace? 5mm škvírou v okénku, nebo stačí, že řidič ukazuje papíry přes sklo?
      Tohle se mi nezdá.

      1. Videl som na trubke video z podobnej udalosti, natacal si to nejaky privrzenec akehosi slobodneho obcianstva USA. Pochopil som to tak, ze tito ludia si myslia ze nemusia dodrziavat ziadne zakony, v tomto pripade nemal tusim ziadne znacky na aute tak ho policajt zastavil. No ale k veci, policajt mu to zavrete okno jednoducho po neuposluchnuti neviem kolkej vyzvy rozbil obuskom a z auta ho vytiahli za pomoci dalsieho kolegu. Dalej uz to bol len krik a zda sa mi ze dalsi skoncil az na sude.
        Skuste nieco ako free citizen ci co to bola za blaznivina.

      2. Pri videu od Childeatera je debata a tam to je, sovereign Citizens. Myslim ze niektori diskuteri sa s nimi identifikuju.

      3. servisdok: to není o žádné anarchii nebo „sovereign citizens“, to je návod na přežití proti zkorumpovaným fízlům. Takže ano, stáhnout okénko pouze na škvíru na podání dokladů a zamknout dveře.

        Ve většině států USA se totiž auto bere jako domov a tedy platí ochrana před neoprávněným vniknutím. Pokud ale okénko otevřete naplno, policjt může strčit dovnitř hlavu a lhát, že „cítil podezřelý smrad drog“ – a to už u dává právo na prohlídku auta. A prokazatelně v tisících případů při takové prohlídce fízl dovnitř hodil své vlastní drogy aby mohl posádku křivě obvinit a sebrat, popř. ukrást auto („fortreiture laws: cokoli v čem se našly drogy bez soudu připadá policii.“)

        Takže procedura je, že se stáhne okénko na podání dokladů a na jakoukoli aktivitu/příkaz policisty se ptát „Am I being detained“ (zadržujete mne?) a pokud ano, „What are the charges“ (jaké je obvinění). Pokud ne, tak se ptáte „Am I free to go“ (mohu tedy odjet?).

        Policista je stejně jako v ČR povinen sdělit obvinění, takže pokud chce jen z plezíru šikanovat posádku auta nebo ji třeba zatknout za to, že si dovolila jej nahrávat (což je všude v USA legální), musí si vyfabrikovat obvinění které takto bude na kameře posádky auta a které mu dělá problém. Pokud si nedovolí obvinění vyfabrikovat protože nemá v ruce vůbec nic, jen touhu šikanovat nebo krást, tak mu posádka nedá žádnou záminku protože se s ním nebaví ale pouze se ptá zda je zadržena a proč, nebo zda tedy může jet.

        1. Ako je to teda v pripade, ze auto nema SPZ alebo nema poistenie, pokial je mi zname toto mat auta musia aj u nich? Lebo toto bol pripad co som videl, bud poistka alebo SPZ, uz si to presne nepamatam. A chlap potom stal pred sudcom. Tak neviem za co. Inak natacal si to on sam.

        2. Ehh, přijde mi to maličko přitažené za vlasy – ale nebyl jsem tam 28 let, nic takového nezažil, tak si to netroufám hodnotit.

      4. To se říká, že slušně ale nekompromisně odmítnout prohlídku auta je základ jak se v USA nedostat do basy na mnoho let. I emeričtí PaCHové mají své kvóty a prémie.
        Co mě ale opravdu zaujalo, že benga v USA ze zákona musí sepsat a zajistit všechny věci, které má bezďák ve stanu postaveném na ulici. O tom si chudáci houmlesáci v česku jen mohou nechat zdát, když je fízlové někde sbalí a odvezou je za město a jejich osobní věci zahodí do škarpy, kde je hned jiný houmles ukradne.

    2. „Vysvětlit řidiči důvod zastavení jeho auta“ mělo být správně.

      Pokynu fízla „vystupte z vozu prosím“ nemusí americký šofér uposlechnout?
      Pokud musí, tak jak se to potom slučuje s tím právem nestáhnout okénko při interakci s fízlem?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017