Flegr věští budoucnost - zpět na článek

Počet komentářů: 150

  1. https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/clanek/v-indii-se-objevila-u-stovek-lidi-neznama-choroba-hlasena-je-prvni-obet-40344588

    Sotva jsme vymysleli vakcínu na koronu, přichází další nemoc. Takže rok 2021 zase jako 2020? ….

    Jasně, je to nejspíš kravina, doufejme. Ale kdo ví, co bude za rok, za dva, za tři. Když většina lidí souhlasí se současnými opatřeními kvůli koroně, která kolem a kolem opravdu není nějaký smrtelně nebezpečný virus, co bude dál…co když přijde něco horšího, třeba se smrtelností 15 – 30% ? Zavřeme se doma a umřeme hlady?

    1. Tohle vypadá spíš na nějakou otravu.

    2. V jednom článku jsem četl, že se jim v krvi našly stopy těžkých kovů. Takže osobně to také tipuji na otravu. Což zrovna v Indii není nic neobvyklého.

      Ale trochu pro zajímavost. Někdy v létě jsem na internetu našel kolovat jednu „konspirační teorii“. Tato konspirační teorie tvrdila, že současný Covid-19 je uměle vytvořená biologická zbraň. Tato teorie předpovídala, že v létě bude klid, minimální nárůsty, s tím, že začátkem září začnou čísla znovu růst a někdy na přelomu října/listopadu, budou zavedeny další přísné lockdowny. Toto bude pokračovat několik měsíců. Pokud by se lidé proti tomu příliš bouřili, tato teorie tvrdila, že je v záloze připravený další, uměle vyrobený virus, s daleko větší smrtností. Ten by měl již nadobro populaci přivést k poslušnosti a zdiskreditovat všechny odpůrce drakonických opatření.
      Ale jak říkám, byla to konspirační teorie.

      1. Tak ona ta předpověď je celkem logická, takhle se virózy chovaj běžně, i ta chřipka. I v létě se dá chytit, i když vzácně a ještě vzácněji má v létě blbej průběh. Takže tohle není nic konspiračního ani překvapivýho. Konspirační teorie je ta část o biologické zbrani, přičemž to, že první část je správně neznamená že je správně i ta druhá (ani ji to nevyvrací). O umělém původu hovořila třeba i Peková, která se ale pro změnu brutálně znemožnila tou částí, kde tvrdila že virus do podzimu zmizí. Což ale zase nijak nevyvrací že ten virus je umělej. Akorát to vrhá špatný světlo na schopnost Pekové to posoudit. Umělej původ ani cílené nasazení holt zatím nikdo nedokázal. Takže to holt furt zůstává jen spikleneckou teorií.

        1. To samozřejmě nikdo neprokáže. Jak jsem psal. Byla to konspirační teorie. Souhlasím, že predikovat podzimní vývoj zase nebylo tak těžké. Celá ta teorie by se stala skutečností v momentě, pokud by se skutečně v roce 2021 odněkud objevil další virus, nebo mutace toho současného, s daleko větší smrtností.

        2. Pro cílené nasazení se totiž nehodí.
          Pořádné bioologické zbraně budou ty, u nichž bude zajištěno omezené rozšíření (např. po několika replikacích viru / děleních bakterie) přijde generace neschopná replikace / množení.

          1. ale i ty jsou celkem riskantní, protože nikdo nezaručí že některej kmen nezmutuje a bude se množit i nadále

            1. @shane tak riskantní, třeba to bude účel, vytvořit opravdu pořádný depopulační virus, takový jako sliboval z..1

      2. Jinak tahle teorie ma jednu zásadní slabinu a sice to, ze svět podle ní má nějaké jednotné vedení. Že Trump, Si, Putin, Kim a všichni ostatní jsou jen nastrčené loutky, protože z covidu vyšilujou úplně všude (OK, v KLDR asi ne) a to i v zemích kde místní vladci tu kontrolu davno maj.
        Nicméně je klidně možný, že vlády zacnou vyšilovat kvuli každý chorobě na který by mohli profitovat a získat větší moc. To ale nesouvisí s žádným celosvětovým koordinovaným spiknutím, ale s typickou lidskou tisíce let starou mocichtivostí a vychcaností a schopností využít příležitosti.

        1. Tak virus je skutečný. Z mého pohledu taková nakažlivější a trochu zákeřnější chřipka. Nedávno byl na alarmistickém Seznamu poměrně dobrý rozhovor s lékařem Martinem Tolarem a ten tvrdil, že současná pandemie je ve smrtnosti asi o 10 procent horší než chřipka v roce 1957. Jenže tehdy se nic plošně nezavíralo a společnost fungovala v podstatě normálně.
          Osobně bych to nenazval spiknutím, spíš bych řekl, že Covid pouze akceleruje zavádění agendy jakéhosi globálního socialismu či progresivního komunismu, pokud se budeme bavit především o západní civilizaci. Ta celosvětová, přehnaná hysterie prostě dává mocenským strukturám po celém světě neobyčejnou šanci, jak zavádět ve společnosti nepopulární, systémové kroky, k větší kontrole populace, osekat další práva a svobody a prodat to celé jako ochranu veřejnosti před „nebezpečím“. A pomocí stimulovaného strachu s tím lidé budou nejen souhlasit, oni to budou i sami vyžadovat.

          1. On je to hlavně fantastickej kšeft pro všechny zúčastněné. Možnost uzavírat miliardové kontrakty bez jakékoli kontroly pod záminkou stavu nouze? To bylo v Evropě naposledy za druhý světový války, ne-li za první. Tuhle příležitost si nikdo nenechá ujít. Proč se Prymula slejzal s Faltynkem a dalšíma v zavřený hospodě? Rozhodně ne proto že dostal chuť na točený jako ten blbec Kalousek.

              1. souhlas

              2. V podstatě mi to připomíná to co jsem kdysi čet o první světové válce – že už v roce 1916 bylo informovanějším lidem jasný, že válka je obrovskej průser kterej nemůže skončit dobře qa že by bylo nejlepší uzavřít separátní mír za prvních jakžtakž rozumných podmínek, ale ekonomické a vojenské zájmy jednotlivců a zmasírovanost veřejnosti válečnou propagandou tu mopžnost vylučovala. generálům a průmyslník válka vyhovovala protože z toho měli moc a vejvar a veřejnost zblblá propagandou odmítala připustit jakejkoliv jinej výsledek než vítězství, protože to jediný mohlo spravedlnit ty strašný ztráty. No a tak se válčilo až do hořkýho koce.
                Teď mi připadá že jsme v dost podobné situaci.

                1. Čest našemu Karlovi, že to alespoň zkusil.

          2. Ctihodný:
            „současná pandemie je ve smrtnosti asi o 10 procent horší než chřipka v roce 1957“

            Problém není virus, problém se svět, tedy přesněji lidstvo.
            Před šedesáti lety to byl úplně jiný svět – mnohem více dětí a mladých lidí, méně starců, život daleko „intenzivnější“, víc se rodilo i umíralo. Antibiotika byla pořád žhavá novinka, doby, kdy tubera a syfilida zkosily statisíce životů, nebyly tak vzdálené. Víc lidí na venkově, méně v přelidněných městec, dražší a složitější cestování, menší kontakt mezi lidmi.

            Můžete se náboženství i církvím vysmívat sebevíce, ale přináší jeden důležitý psychohygienický prvek – že nejsme tak úplně pány osudu a že pobyt na tomto světě nedí náš jediný život. S tím souvisí menší promořenost hromadnými sdělovacími prostředky a tím, co se děje jinde na planetě.

      3. Covid jako biologická zbraň moc nevypadá, na druhou stranu výzkum v tomhle oboru jde celkem dopředu.

        Sekvenování DNA/RNA je čím dál snažší, DNA manufacturing (zadám sekvenci DNA a přijde vyrobená poštou) stojí dneska pár desítek dolarů, i editace DNA v živém organismu je něco co je možné (CRISPR), byť s omezeními.
        Dopředu jde i vývoj v související výpočetní oblasti, např. nedávno AlphaFold. Spoustu věcí pak lze spočítat a zjistit už v simulaci, aniž by bylo nutné něco vyrábět a zkoumat výsledek v mikroskopu.

        Čas, kdy vývoj biologické zbraně zvládne dostatečně motivovaný šílenec se skupinou služebníků a řádově desítky milionů dolarů rozpočtu tak může být blíž než si myslíme (tipuju tak 5 let). Osobně si myslím, že vyrobit biologickou zbraň bude už dnes levnější, než vyrobit jadernou bombu.

        1. Akorát se do toho nikdo nehrne, protože biologická zbraně je zbraň nahovno, protože bere všechny bez rozdílu, nás hodný kluky i ty svině odnaproti. Asi jako ten bájeslovný chlor u Yprů co nejdřív otrávil Francouze a když se otočil vítr tak vykosil i Němce. Akorát na chlor stačí pochcanej hadr, zatímco na viry je to mnohem horší. Atomovka je lepší, dnes už existujou taktický atomovky o malé síle se zamořením v řádu dnů. Nebo různý nervový plyny. Biologický zbraně dneska vyvíjejí snad jen Rusové a to ještě jenom proto, protože řadí toxiny přírodního původu mezi biologické zbraně a ne chemické jako na Západě.

          1. Tak biologická zbraň nemusí být „nezajímavá“, pokud máte protilátku. Ale virus jako zbraň je hovadina, tam útočník poměrně rychle ztrácí kontrolu.
            Jako nástroj sociálního inženýrství to je jiný kafe, ke snížení populace choroba posloužit může.

            1. Pokud útočník je nějaká sekta, nebo jiný cvok, kterému je jedno jestli tím zabije sebe, tak se to hodit může.
              Případně pokud je útočník schopen se komplet izolovat, něco jako Severní Korea (hranice na sever směrem do činy je tam děravá, ale to by se mohlo změnit …), nebo vcelku kterýkoliv ostrovní stát.

              Aktuálně je mizivá šance že něco takového nastane, ale pokud půjde vývoj podobně rychle dopředu jako teď, může se poměrně brzy to riziko stát reálným.

        2. Horečka – Deon Meyer (víc neřeknu, bo spoiler)

        3. Je otázka jak chápeme pojem biologická zbraň a k čemu by měla primárně sloužit.
          Samozřejmě vím kulové, ale pokud by byl Covid vyvinut k tomu, aby vyvolal ve světě paniku a uvěznil lidi doma v lockdownech, aniž by totálně destabilizoval společnost, což by mohlo mít nepředvídatelné důsledky pro všechny, tak by svůj účel dokonale splnil.
          Ono už to pomalu začíná probublávat i z mainstreamu a lidem se začíná říkat, že některé profese už nebudou potřeba a zaniknou, že jsme na prahu nové průmyslové revoluce, která poměrně výrazně změní náš přístup k práci a mnoha dalším oblastem našeho života. Vše se prezentuje jako důsledek Covidu, což není pravda. Covid jenom celou tuto agendu akceleruje. Progresivní levice už dlouhodobě hlásá, že lidé by neměli vlastnit auta, nemovitosti, že by se tohle všechno mělo sdílet.
          https://www.weforum.org/agenda/2016/11/how-life-could-change-2030/

          Lidé si stále myslí, že se vše bude vracet do normálu. Já osobně jsem stále silněji přesvědčen o tom, že Covid je prostě kouřová clona, která nás má globálně přivést do jakéhosi technokratického modelu vládnutí. K jakési formě globálního progresivního socialismu/komunismu. To nakolik se to podaří je samozřejmě otázka.

          1. Když se někdo snaží vyvinout biologickou zbraň (dlouhá inkubační doba, dobře se šíří, 100% smrtnost), tak se mu to nemusí hned napoprvé povést a pokud nějaký nedodělek unikne… tak z toho může vylézt něco jako Covid.

            IMHO pokud je Covid nějaké uniklé svinstvo vzniklé nebo nalezené během biologického výzkumu (ať už s cílem vyvinout zbraň nebo lék), tak mezitím případní viníci stihli už dobře zahladit stopy.

            Z hlediska zbraně pro strašení a vvolání paniky má covid skoro ideální parametry:
            * šíří se rychle a nenápadně (dlouhá inkubační doba, většině lidí to nic nedělá a šíří bezpříznakově)
            * vážněji nakaženým trvá dlouho než se buď vyléčí nebo umřou, relativně malý počet pacientů tak zvládne zablokovat zdravotnické kapacity
            * Smrtnost je „akorát“ – dost velká na to aby odůvodnila drakonická opatření a paniku u části lidí a dost malá na to aby hodně lidí usoudilo, že buď o nic nejde, nebo že riziko je minimální.

            1. Ano, je to tak. Pro zkolabování světové ekonomiky a utahování šroubů naprosto dokonalý nástroj.
              Pravdu se ale samozřejmě nikdy nedozvíme.

              1. žádná krize nesmí zůstat nevyužita :-(

          2. Ano, přesně.
            Smrtnost je vypiplaná tak akorát, aby to spolehlivě vyjebalo mozek z palice i mý starší ségře.
            Je to vzdělaná, sečtělá a dětmi velmi oblíbená učitelka. Ještě i teď, v hloubi důchodového věku. S děckama to prostě vždycky uměla, hlavně tu práci i děcka miluje, tak to bude asi tím.
            Možná, že si tahle událost zaslouží delší zamyšlení, protože se něco doost změnilo :

            Tedy – všecko fungovalo perfektně, bez omezení a zádrhelů, až zhruba do konce listopadu. Vysvětlím dál.
            Někdy tehdy, na samém přelomu listopadu a prosince, se jim to konečně povedlo.
            Nesmírně zkurvené české televizi, většinově žumpoidnímu internetu, zasranému estébákovi, všelijak postiženým ministrům i náměstkům všeho možného.
            Pak taky jistě přispěním všelijakých dalších „Flégrů“ a jiných podobných kriplů – doslova se jim konečně podařilo, virtuálně odjebat mé ségře kus mozku z hlavy.
            Je to až takový kus mozku, že až teď, přesněji tedy až od Mikuláše /!!!/ najednou, zničehonic, bez rozumného vysvětlení změny přístupu, začala odmítat milovaný děti, docházející k nám domů, celý školní roky na doučování.
            Některé z dětí chodí už několikátým rokem, jiné jen občas, když akutně potřebují, z jakéhokoli důvodu něco dohnat, dovysvětlit a tak.

            Vysvětlila mi to jen na půl huby a že ještě nechce umřít.
            A že mám jít, i s těma svýma remcavýma kamarádíčkama, taky už do prdele. A víc z ní nemůžu dostat.

            Do určitého kritického období, který dovedu přesněji určit jen k tomu konci listopadu, měla ségra celou tuhle bolševickou chřipečku hodně hluboko v píči.
            Doučovala děti kromě prázdnin průběžně, celý letošní rok. Chřipečka vlny nevlny, slintáky neslintáky, testy netesty – slinták „nosila“ asi tak stejně, jako já. Jeden slinták měla v kabelce třeba týden. Já sám třeba v autě i tři měsíce, nasazovaný vyloženě z nutnosti.
            Někteří asi chápou: Abychom neumřeli hlady – aby nás nechali nakoupit, pustili nás na poštu i jinam do ještě nezavřených obchodů a institucí, no tak prostě něco na té hubě mít musíte.
            Občas jsme slinták nasazovali i jinde.
            Hlavně tedy proto, že někteří naši milovaní spoluobčani, stále temně cosi mrmlající do tlustých černých hader na hubách, by nás vážně byli schopní umlátit i sami, i bez asistence fízlů, PS-VB a pokut od nich.
            Údajně se ty mrmlače s divnými pohledy pokoušíme zabít, nenošením té jejich hadry na hubě.
            To si tak na podzim uklízím a ryju zahradu, jako každý jiný rok. Zpoza plotu, vzdušnou čarou asi pět-šest metrů dalekého chodníku, na mě začne békat asi čtyřicetiletá baba. Jak si dovoluju rozprskávat bacily po zahradě, že mám za á sedět doma a za bé, že by ta černá smrt klidně mohla doletět i za plot, na ten chodník, po kterém ona jde. A že kvůli dementům jako já, se ona nechce nakazit a pak umřít. A že zavolá fízly, ať mě zaženou domů a dají pokutu, že toto už neni možné proboha.
            Jeden další takový, při docela vyostřené venkovní diskusi před hypáčem, už z toho vydedukoval, že může jít o pokus o vraždu. Protože on je chycený na plíce a má slabé srdce, prý takových tu chodí hromada, ani o nich nevíme – a ty už bys taky mohl mít rozum. A jak si starý, tak si blbý a domluvte mu, pani učitelko.

            Doma, ani mezi blízkými jsme slinták nikdy nenosili, ani děti ho nemusely nosit sem a celému tomu vyšilování, děšení a zachraňování mrtvých jsme se smáli. Oba, až donedávna.
            Pozoruhodné je na celé věci zejména to, že zatím si starší ségra dokonce dovoluje nemít ani žádné příznaky, nebo dokonce onemocnět.
            Dětí sem chodí na střídačku dohromady sedm, mám spolehlivou informaci o tom, že rodina jednoho z dětí, asi dvanáctileté holky byla údajně už v květnu celá pozitivně testovaná – jak a kým, to ale nevím.

            Ségra tehdy ještě měla mozek pohromadě a na svém místě v hlavě. Po sdělení té skutečnosti matkou holčičky rozhodla, že se bude učit dál, že tady, u nás doma, na to nehrajeme. Nechtěla přímo říct, že na nějaký bolševický chřipečky sereme, neposíráme se z nich a bereme to přesně tak, jakoby to byla každá jiná chřipka, či viróza, při který je postup každému jasný:
            Kdo má horečky a je mu zle, patří k doktorovi, nebo do postele a léčit. Pokud ale nikomu vůbec nic není, nemá ani kašel, ani dětsky permanentní sopel, tak prostě není žádný důvod omdlívat z toho.
            Konstatovali jsme, že něco na podzim, stejně jako skoro každý jiný rok, prostě přijít musí. Buď to bude klasická chřipka, kterou si odněkud doneseme, nebo její čínská varianta, nebo něco mezi.

            Ale na toho Mikuláše se prostě něco zlomilo, teda v ségře a nemůžu přijít na to, proč až teď.
            Proč až teď, když už od března mohla být, tedy podle médií a vlády, nejmíň osmkrát, ale spíš víckrát mrtvá. Tuplovaně tím vším, co se dělo okolo, těch spolehlivých bezpříznakových přenašečů, co tu muselo být. Někteří občas i s rodičema, třeba jen tak na kafi, pokecat se zkušenou učitelkou, jak jít na některý věci.
            Sám taky nežiju jak mnich, zavřenej někde v jeskyni, ze které trčí dráty, třebaže to tak někdy může vypadat. Vytočilo se tu jen přes jaro a léto hafo lidí a s dalším hafo jsem se potkal jinde. Plusmínus jsem se od začátku roku potkal s asi stejným počtem lidí, jako kterýkoliv jiný rok.

            Víte, co mě hrozně zajímá? Jak bude vláda vybruslovat ze všech těch žalob, které se na stát snesou. Z čeho a jak bude vyplácet způsobené škody, zbytečně pozavíraným firmám a následně propuštěným lidem.
            Jsou Vánoce – že se momentálně nic neděje neznamená, že to nemůže být v lednu úplně jinak.
            Fakt jsem zvědavý a popravdě, nemůžu se dočkat už kvůli ségře, aby se zatraceně probrala. Nebo mi selže páječka a něco se jejímu TV a PC stane.

            1. Hrajou vabank a moc času nemají. Na žaloby bude srát PES, to je jim úplně jedno. Tady už jde jen o to, kolik lidí se nasere a bude jim na tu buzeraci dlabat. Jenže přitvrdí se strachem. Podle mýho je to 50/50.

            2. servisdok: podle mého tvá sestra prostě jen prohrála „opotřebovací válku“ vedenou médii. Každý člověk vydrží jen určitou úroveň psychického tlaku, než nevydrží. A zvlášť ke stáří, kdy jsou přeci jen opotřebované jak nervy, tak síla, je spíše s podivem, že se držela tak dlouho navzdory šílenému tlaku zešílivšího světa.

              Ale tedy, kdyby mně někdo na zahradě buzeroval, že na své zahradě nemám roušku, tak mi asi přepne a vystartuji na takovou osobu s tím rýčem. To je totální nehoráznost takového kalibru, že bych vybuchl.

            3. Třeba je to průnik množin a nechce mluvit o tom, že se pletla, nebo nechce poslouchat rýmičkáře, že ta její známá byla asi stejně nemocné, tak nemluví. Třeba.

              1. Těžko říct, teta ročník 1942 se bojí už od března.
                Dokonce přestala pořádat spanilé jízdy MHD po ostravských supermarketech.
                Chodí jen do místní Hrušky.
                Sem tam jí něco dovezeme.
                S rouškama i chvilku pobudem.
                Ale tak 1x měsíčně.
                Její o pár let mladší sestra to má na háku a dělá si z toho srandu.
                5 litrů rouškovného nutí vnoučatům.
                Takže asi tak, kdo se bojí, ať kurva sedí doma, vychází jen v nutných případech a neobtěžuje svým strachem ostatní, naštěstí většinou jen orálně.
                Situaci „řešit“, až se nemocnice zaplní nemocnými s nutností ventilace, pak rozjet polní nemocnice a třeba kurvadopiči konečně otevřít těch pár lůžek v Těchoníně, na kterou piču to tam 20 let držíme zakonzervované?
                Ganze simulanten banden co okupují lůžka v nemocnicích poslat do pryč na základě negativního testu.
                Zbytek rozvolnit na maximum bez výjimek, roušky dobrovolné.

                1. Ano, je to tak. Buď půjdeme cestou individualismu, nebo cestou kolektivismu.
                  My jsme se vydali cestou kolektivismu, ale tak nějak na půl. Protože je tady jedna část populace systematicky likvidována na úkor té druhé, navíc je jí řečeno, že se s tím musí popasovat individuálně.
                  Pokud chceme jít opravdu cestou kolektivismu, tak prosím. Zavřeme restaurace a další služby, omezujme život všem.
                  Na straně druhé ale snižme důchody o 30% a všem z ohrožené skupiny, kteří budou vybráni na základě zdravotních pojišťoven, zdaňme 30% všechny jejich příjmy, sociální dávky atd. Stejně tak by měl stát zmrazit všechny platy ve státní sféře a zavést nějakou solidární daň pro všechny, kteří dnes sedí za 100% platu doma. Všechny tyto peníze budou použity na odškodnění a kompenzace pro ty, kterým jsme zavřeli byznys, abychom chránili celou společnost.
                  Kecy o tom, že jsme v tom všichni společně a že se musíme všichni omezit už nežeru. Protože je to bohapustá lež.

                  1. Ctihodný občan 10.12.2020 v 15:21

                    Hezké. Zavřete restaurace, které celý rok vaří obědy pro ty, kteří normálně pracují a kterým namátkově seberete 30 % z příjmů, a z ty ukradené peníze rozdělíte restauratérům.
                    Jsme v tom společně a skutečně se musíme všichni omezit. Zařadit novou nákazu do společnosti těch stávajících nelze ze dne na den, modus vivendi má svou setrvačnost.

                    1. Osobně bych si nepřál nic jiného, než aby bylo vše otevřené a každý zodpovídal sám za sebe.
                      Jenže tak to dnes nefunguje.
                      Pokud chceme kolektivně omezovat všechny, tak prostě všichni musí nést důsledky takového rozhodnutí.
                      Jenže tak to dnes nefunguje.

                    2. To, co požaduje C.o. dává jediný smysl – Lockdowny jsou způsobené ajťáky, akademiky a dělníky sedícími doma na kurzarbeitu, kterým se strašně líbí zavřít preventivně všechny ostatní, protože ONI na tom buď vydělávají, nebo mají pocit že jim to neškodí.

                      Jedině pokud se Lockdown začne osobně nevyplácet každému, kdo jej podporuje, přestanou lidé volat po té represi.

                    3. Jan Mrcasik 11.12.2020 v 0:49

                      C.o. požaduje toto:“Na straně druhé ale snižme důchody o 30% a všem z ohrožené skupiny, kteří budou vybráni na základě zdravotních pojišťoven, zdaňme 30% všechny jejich příjmy, sociální dávky atd.“

                      Představa, že mě někdo z nějaké „zdravotní pojišťovny“ někam zařazuje, je, jak říkával pan president, hrozně děsivá.

                      Také bych nechtěl, aby nějaký ctihodný občasn rozhodoval o tom, co to vlastně ta ohrožená skupina je. Lze očekávat, že by to vždy bylo rozhodování politické, na realitě nezávislé.

                    4. ygorek: tak to pardon, tu selektivnost na „ohroženou skupinu“ jsem při čtení přeskočil.

                      Ale stojím si za tím, že velmi explicitně uvedené „protože chcete Lockdown, každý kdo vydělává na Lockdownu, ten zaplatí solidární daň pro ty kterým Lockdown zavřel krám, na prvním místě s médii, IT a všemi kurzarbeitery, a tato daň bude okamžitě ze zákona zrušena jakmile Lockdown přestane“ by mohla celou „COVID krizi“ velmi rychle vyzmizíkovat. A to říkám jako IT, na kterého by to dopadlo také – a nespravedlivě, protože já jsem od začátku kategoricky proti jakýmkoli lockdownům.

                    5. ygorek: Jenže já nic nepožaduji. Mě to přijde stejně ujeté jako vám. Od začátku si stojím za názorem, aby zde byla nějaká základní hygienická opatření, zbytek byl na bázi doporučení a každý ať se svobodně rozhodne, jak velké to riziko pro něj je. To co se tady dnes děje je naprosté šílenství.

                      Dnes po lockdownech a plošném omezování většinově volají lidé, kterých se současná situace víceméně nedotkla. Nenesou z těchto omezení, zákazů a ekonomické likvidace prakticky žádné negativní konsekvence.
                      Takže by měla v naší společnosti proběhnout naprosto otevřená diskuze, jakou cestou chceme jít.
                      Buď cestou osobní odpovědnosti, kdy je každý zodpovědný především sám za sebe, nebo cestou kolektivní odpovědnosti.
                      Pokud chceme jít cestou kolektivní odpovědnosti, tak potom ony negativní konsekvence tohoto konání musí dopadnout na všechny.

                      Osobně nic nepožaduji a nic takového si nepřeji. Ale nelze aplikovat kolektivní odpovědnost a ve výsledku veškerou zátěž přenést pouze na jednu vymezenou skupinu obyvatel, na kterou ukážeme prstem.
                      To je cesta do pekla. Tento princip prostě nelze přijmout. Jestli toto akceptujeme dnes, dáváme tím obrovskou moc státu, který tak bude moci prstem ukázat na kohokoliv a z jakýchkoliv důvodů ho ekonomicky i společensky zničit. Za tichého souhlasu těch, kterých se to nedotkne a kteří si nedovolí něco namítnout, aby na černé listině v budoucnu neskončili taky. To je to kam jsem mířil.

            4. servisdok 9.12.2020 v 21:16

              Zajímavé. Popis zvratu by teoreticky odpovídal úmrtí někoho známého, napříkad z množiny bývalých kolegů. Ale teorie je teorie, že.

              1. Taky sem si řikal, že možná smrťák někoho známýho.

        4. No na druhé straně je to jak s internetama – přístup má každej čurák za pár šušňů a podle toho to vypadá.

          Na jaře kdosi psal vo tom, že zaručeně pravejch sekvencí tohodle už je tak asi 10000, protože každej, kdo má do prdele díru a mašinu, tam něco nasypal a něco mu vypadlo. Kolik jich je teď, 50k? Víc? :D

  2. Každá sekta potřebuje svého Jima Jonese.

    1. Chrám lidu…..Chrám Kovidu :o)

  3. Corona-afraid busty mature with crazy haircut is trying to cheat on plenty of Czech men: https://www.novinky.cz/vanoce/clanek/dejte-detem-pod-stromecek-dluhopis-vyzyva-cechy-schillerova-40344674

    1. :-DDDD obludárium

    2. To je genialni, se tomu smeju uz 2 hodiny :-D

      1. Jsem rád, že to pobavilo.

    3. S investičním dluhopisem tak podle kalkulačky lze po šesti letech při investici 100 000 korun získat 6151 korun.
      To je snad lepší to spláchnout do záchodu.

      1. K ponožkám, co mám nachystány jako vánoční dárky, přidám cedulku: „A nebojte se, nejsou to dluhopisy, ale ponožky.“

        1. Na betón sú dobré ponožky oveľa lepšia investícia ako dlhopis Slovenskej či Českej republiky (isto bude tých krajín viac, oveľa oveľa viac).

          1. Měl bych tu jedny i pro paní ministryni: https://www.dedoles.cz/vesele-ponozky-krava

            1. Nieje to prirovnanie urážlivé……………………………………………….pre všetky kravy sveta?

              1. Pardon.

                1. Kráva to je, ale spíš blbá než veselá. Povoláním paní úřednice….

            2. Hm, to jinotajným způsobem sedí spíše na nás anti-lockdownové.

              I krávy se dokáží radovat. Dělají to vždy, když se dostanou na sluníčko a zelené pastviny po dlouhé zimě zákazu. Svou radost ze svobody a možnosti se volně pohybovat po trávě bez řetězů roušek dávají najevo šťastným poskakováním. Sdílejte s nimi radost a také vděčnost…

              1. Jednou jsem to viděl na vlastní oči (inu měšťák). Nikdy by mne nenapadlo, že důstojná zvířata, která většinou přecházejí, nebo poleháváají, se budou honit jako psi.

      2. Vládní dluhopisy?

        Od vlády, kde se nedá spolehnout co za dementní kravinu do druhého dne vymyslí a která už dávno ztratila poslední špetky důvěry které snad ještě možná u někoho měla?

        A to jim mám věřit že ty peníze jako někdy vrátí, nedejbože i s nějakým úrokem?

        Rozhodně je lepší ty peníze spláchnout do záchodu. Pokud by je dostal stát, tak z toho akorát zaplatí dalšího dopraváka nebo kontrolora, který bude akorát buzerovat lidi a jehož přínos k obecnému blahu bude záporný.

        1. Nakupte ponožky. ;-)

  4. Prymula: Největším problémem není PES, ale lidé
    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prymula-nejvetsim-problemem-neni-pes-ale-lide-133077

    Na to měl osvědčené řešení už soudruh Stalin.

  5. Připravte si pytlíky na blití a můžete shlédnout toto video.
    https://www.youtube.com/watch?v=zsz7hH_vLXw

    Cesta ze tmy do které je namočen i soudruh Flégr. Já bych spíš řekl, že je to cesta přímo do prdele.

    1. Nechci tomu zvyšovat sledovanost a tím dělat reklamu, takže o co tam jde?

      1. Skvělá budoucnost, kdy vstup na koncerty, atd. bude podmíněn negativním PCR v posledních 40 hodinách. Cena PCR je v ceně akce (to se nám to prodraží…), testování ten den, na ruku tetová… ech, papírový kroužek s kódem, ten se scanuje při vstupu na akci a online ověřuje. Kdo je pozitivní, dostane prachy zpět.

        Trochu jsem sondoval situaci mezi pedagogy a vypadá to, že většina celkem rozumně zaujímá přístup, že nechce vynakládat čas na cestu na testovací stanoviště a také riskovat dopady pozitivního testu na ně samotné okolí. Obecně se zdá, že nemalá část obyvatelstva, zejména v produktivním věku zaujímá dosti realisticko – laxní postoj.

        Takže jde o upavené socialistické konstatování „Lid bojuje s nákazou, zplošťuje křivku, dodržuje opatření a lidi na to tak nějak serou.“ Zajímavých ojebů jsem pár potkal, leč tady je uvádět nebudu.

        1. Tak jistě tam lidi toho 18. prosince půjdou, aby nejdřív mrzli ve frontě, riskovali, že tam od někoho něco chytí a pak ještě dostali možnost strávit vánoce o samotě v karanténě.

      2. Tak koukám, že už to autoři z Youtube celé radši stáhli. No moc se jim nedivím. Dostali tam v komentářích pěkně naloženo.
        Teď už je to k vidění jenom na jejich stránkách.

        1. Pěkné svazácké video. Nejen Flégr, ale i pan doktor Mgr. et RNDr. Emanuel Žďárský, CSc. (3. září 1957), jehož největším koníčkem je testování. Mobile clinic expert MCE s.r.o. vzniklo před třemi týdny a Žďárský je kupodivu společníkem. Ještě, že jsem si koncertů v klubech užil v devadesátkách. Nechat se dobrovolně šťourat v krku…To byl snad Žito s Ledeckým úplně mimo, ne?

          1. Landa na hrad! Muhehe…

            1. Hrad prodat!
              A ten zbytek taky.
              Koupit pár paneláků na Ústecku a hyn sa hukáže, jak je to se službou vlasti.

          2. sem se teď byl pod9íat na landův FB a dostává tam dobrou čočku. Nějak to úplně neodhad :)

            1. Třebaže jde jen o stoku, tak i na nějakém serióznějším webu to nemohlo jinak dopadnout.
              Ten nemastný neslaný přístup typu „počkejme, uvidíme, zatím na sebe dávejte pozor“, se nemůže lidem Landova typu nikdy vyplatit. Mnozí právě od nich očekávají rozhodný a jednoznačný přístup, ne chození okolo horké kaše s kibicováním typu „nechme to vychladnout“.
              Jde-li vůbec o železo, tak to se kuje, dokud je žhavé.

              1. Ono to je spíš tak, že tak úplně nečekali že se Landa přidá na stranu buzerace a tak nějak je to nepotěšilo. A navíc tam panuje celkem oprávněná že se ten nápad s testováním rozšíří a budou se muset povinně otestovat před návštěvou kdečeho. Asi by byli radši kdyby Landa s Ledeckým nedělali nic.

                1. Oprávněná obava

                2. No, celá věc není zas tak jednoduchá, aby se dalo napsat jen prosté „tohle jsi posral“.
                  Měl jsem to na jazyku v momentu, kdy jsem uviděl Landovo video u Svobodných – se slintákem na hubě.
                  Něco ve smyslu „děláš si zas prdel?“
                  Ale velký díl pravdy mají ti kritizující, kteří tvrdí, že od přístupu na koncert, podmíněného testováním, je už jen opravdu malý krůček k vycestování do zahraničí, podmíněném vlastnictvím čipečku.
                  Spekulacím nahrává i Landovo účelové spojování se s osobami, o které by si obyčejný Čech ani neopřel kolo. Mířím tím na Janečka, ale i toho šíleného Flégra. To prostě nemůže dobře skončit.
                  Nikdo nechce být prorokem špatných věcí, ale mám pocit, že až skončí těžce prodělečné koncerty těchto „protagonistů“ celé akce – tak budou obviněni právě obyčejní Čechové. Ze švejkování, z ojebávání a nulové loajality ke snahám „vlastenců“.
                  Za mě palec až na zem, tohle je úplně špatně. A pevně doufám, že se to k DL dostane, protože D-F má obrovskou čtenost.

                3. No, tak jsem si ten FB brajgl prošel ještě jednou a pozorněji.
                  Ze všeho nejvíc tam trčí příspěvky lidí možná prostých, leč ve své prostotě upřímných.
                  Obávám se, že z tohoto zatraceně tenkého ledu, nevede žádná dobrá cesta zpátky.

                  1. No on je ten nápad hlavně strašlivě nepraktická až buzerační nedomyšlenost. To, že to zvedne cenu vstupenky o pár stovek za test ještě vem čert. Nicméně to znamená – v den koncertu si vzít dovolenou a jet na test. OK. Pak je nutno nějakým způsobem doručit výsledek pořadatelům. Buď razítko v očkováku, což znamená počkat si na výsledek na místě, což může bejt klidně i pár hodin, což je super když je koncert v Praze na Letný a ty jedeš z Ostravy. Nebo to nějak spárovat online, což znamená zaregistrovat vstupenku na svoje jméno a někam do systému k ní přiřadit výsledek. A pak trnout jestli se někde něco neposralo, jestli pořadatelům nespadne přetíženej systém nebo jestli nějaká kancelářská síla zadá výsledek včas a správně „Omlouváme se za toto nedopatření ke kterému dochází maximálně jednou za deset let“, jinak tě pořadatelé navzdory všemu tomu opruzu nikam nepustí. No a jako bonus ještě taky místo koncertu můžeš skončit s celou rodinou čtrnáct dní v domácím vězením. Takže ve výsledku se spousta lidí na ty koncerty radši vysere. Což zrovna Landu asi moc netrápí, ten už hodně dlouho neni živej z koncertů. Nicméně asi by bylo lepší kdyby vydal další manifest a praktickou aplikaci přenechal někomu jinýmu. Jenže to by Landa nesměl mít ten svůj spasitelskej syndrom

                  2. Hele, mně u něj ten údajný spasitelský syndrom vůbec nevadí – pokud by ale byl doprovázený adekvátními činy.
                    Takový věci, jako oblečený-neoblečený fakt neberu. Já vím, nám se to od klávesnice dobře kecá – ale my zas nemáme takovej mediální dosah, jako mají lidi typu Landy.
                    Protože jemu vážně stačí, aby něco napsal na FB, pak na Vyšehradě párkrát hvízdnul a slítnou se tam štáby ze všech televizí a novin ancvaj. Protože Landa je Landa a tohle bude určitě stát za to. Já mít až takový vlastenecký cítění, jaký má údajně on, tak já bych jméno a svoji „pověst“ pro dobrou věc okamžitě využil. Ale tady o to evidentně vůbec nešlo.
                    A tady je ten háček – že zřejmě nejde o moc dobrou věc…
                    Blanický manifest je složitý, jak orloj sám o sobě – a k němu ještě 4 vysvětlující artikuly, no to prostě spousta Čechů nepobere a myslete si o tom cokoliv chcete.
                    Nepobrala to ani spousta jeho skalních fanoušků, ke kterým já sice zrovna nepatřím, ale nesympatický mi není.
                    Fotit se s Klusem a dalšími podobnými, nechat po Vyšehradě producírovat Janečka a ve výsledku se spojit s velmi problematickým Flégrem a koneckonců i Ledeckým – jako sorry.
                    To už mohl klidně přizvat Krajča a Malátného a bylo by to komplet a aspoň průhledný, oč přesně jde.
                    To objíždění republiky na mašině a s manifestem – bylo docela hezký, jak to vypadalo a probíhalo třeba v Brně.
                    e to velký město, avízo bylo a určitě se dal čekat velkej zájem fanoušků – a nějaký z „pořadatelů“ zajistí pro člověka Landova formátu tak ultramizernej aparát /dvě čínský blikající diskobedny-je na YT video/, že tím nejenže nedokázal ozvučit celej prostor, ale ani přehlušit reprodukovaný stavební ruch z divadla. Ten opravdu vypadal, že je ze záznamu, i přes mikrofon kamery se to dá poznat. Kraválu chybí všecko pod asi 450Hz.
                    Načež z toho Landova komunita okamžitě vyrobila aféru, že hned po skončení Landova projevu stavební ruch utichl a že to tedy bylo záměrně rušený reprodukcí stavebního ruchu.
                    Jo, to je asi pravda, protože se v divadle opravdu nic nedělalo – ale podstata problému je jinde a úspěšně zamaskována – že Landovi lidé a fandové to mají tak v paži, že nejsou ani schopní se na podobné eventuality připravit.
                    Pro člověka Landova formátu /přijel i s paní/ použili snad to úplně nejhorší, co existuje. Čínský blikací diskobedny na baterky.
                    Tohle pro mě taky něco vypovídá o celkové „důležitosti“ celé akce s Manifestem.
                    Myslím, že zrovna v tomto případě, Landa nasměroval energii úplně špatným směrem. Namísto zboření PS zboří něco užitečného, třeba žižkovský vysílač..

                    1. Mě taky nevadí, to je jen postřeh. Já mám rád jeho písničky, s něčím co říkám můžu souhlasit, s něčím ne.

                    2. Ja ho sleduju celkem a pobavením. On má to vlastenectví takovýho toho romanticko-naivního stylu 19. století, ze kterýho si dělaj srandu cimrmani. Ale neni agresivní nebo zlej jako jiný co si z vlastenectví udělali džob. On by asi opravdu chtěl národ povznášet a, vést ke světlu. Takovej Masaryk z lidu :) Takže za mě OK.

                    3. Prošel jsem si https://www.cestazetmy.cz a zalamuje se mi to v řiti čím dál víc.
                      To je úplně špatně. Právě díky tomuto ústupku a nechuti zdravých lidí nechat si šťourat v krku a chodit na koncerty o 3h dřív, půjde veškerá živá kultura do prdele.
                      Ovšem jen do té doby, než se povede nějak vypráskat ty kurvy z vlády.
                      Pokud by se to povedlo, není pak problém se vrátit ke stavu o rok zpět. O jeden jediný rok zpět.

                    4. Sem řikal hned, že ten jeho manifest je dobrej pokus, ale takový hodně debilní provedení. Esli to dopadlo takle, že tam má div že ne kecafon na baterky a pak se spaktuje s takovou svoločí, tak ať si de s manifestama rovnou do prdele – zase ze sebe udělal čuráka.

                      Na druhé straně, von zase takovej skvělej dosah nemá. Právě proto, že každej se tam seběhne, esli nebude nějaká senzace, esli ze sebe zase neudělá debilka. Ale vážný věci mají v piči, kór všechny ty levičácký zmrdky z médií, těm to je ukrutně proti srsti takový věci, který zavání pravicovým konzervatismem apod. Takže kdyby neměl aspoň vod Janečka těch pár melounů, protože to je tak jedinej, kdo mu je dá, tak vo tom dneska nevíme ani tady.

                    5. Na Landovy „politický“ projekty se dá použít to slavné Černomyrdinovo „Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky“. On to myslí dobře, ale nakonec je z toho fraška, počínaje Ordo Lumen Templi.

                  3. A ještě jedna „maličkost“:
                    Proč Landa i se svými početnými kamarády, nesedí na Šeberáku na pivku, co?

                    1. Abysme se nedivili, kolik ovcí jim na tuhle nechutnou hru přistoupí. Flégr už se pochlubil, že to mají posvěcené od vlády. Takže když jim moc nevychází plán s plošnýma výtěrama, zkusí to jako „po dobrém“. „My jsme tak dobří, že vám otevřeme všechna divadla, koncertní sály, kina. Jen s takovou malinkatou podmínečkou, že se vám v rámci duševního zdraví trošku pošťouráme v tlamě. A budete na to mít potvrzení“.
                      A masírka pojede.

                    2. Ano. Velmi, ale opravdu velmi mi to smrdí kolaborací s touto sviňskou vládou.
                      A zrovna Landa, byl fakt ten úplně poslední, od kterého bych takovou sviňárnu čekal.
                      Když slyším 1968 z Nigreda a pak se vrátím zpátky k Neofolku, který je celý věnován mamince Daniele…No nejsem si úplně jistý, jestli by mamince bylo dobře od žaludku, kdyby viděla, co dneska synek provádí. Tata Landa synátorovi už jistě svoje řekl..

                    3. Flégr- „Bude to jiné testování, tak po česku, pan premiér už to ví“
                      https://www.youtube.com/watch?v=9kVQD54gPpw
                      FUJ!

                    4. To měla znamenat ta Landova poznámka o mazaných Češích?
                      Že teda sice jo, ale vyjebeme s tím tak nějak, jako vždycky?

                    5. Ono to bude možná zejména pro skalní demokraty, naplno žijící dynamické mladé lidi a podobnou naději národa méně stravitelná myšlenka, ale: pokud je nějaká akce spojená s buzerací, která se mi nelíbí, tak ji oželím, smůla, se slzou v oku, to ano. Současný popkoncert či co nemusím, ale dovedu si představit, že bych – kdysi – nešel na Burgeois Gentilhomme ve Stavovském divadle, byť jediné zdejší představení, pro nás opravdu super. Kdyby… Prostě ne. Stejné to je třeba s elektronickým sledovadlem. Pokud mi už formy, metody, prostředky atd. nevyhovují a mohu si zvolit, což zatím ano, tak do prdele se vším v takovém rozsahu, aby nám moc dala pokoj a zaměřila na jiné hejly. Ono remcat, ale zároveň se nechat („protože to jinak nejde“!?!?!?) – byť to fakticky není nutné, je na nic.

              2. To oni právě kujou, přesně včas, kdy budou zase vše zavírat. Museli dostat pěkně namazáno, jinak to není možný. Konečně se i Flégr odkopal a bude mít pěkný prebendy. Koncert, fesťák pro třeba 20 000 lidí x min. 150 vočí za test = 3 000 000,- a ovce si to ještě rádi zaplatěj.
                Ten klip může mít taky pěkný pokračování. Hned jak tomu jednomu kámošovi, co má smolíka a je údajně pozitivní, zavolá hygiena, tak je může napráskat a půjdou do prdele, ne na koncert. Hlavně v případě, že budou mít v mobilech nainstalovanou nějakou tu šmírovací e-srajdu.
                Level 2.0 už nebude jen o špejli v krku, ale vakcíně. Ostatně letecká společnost Quantas se tím ani netají.
                https://zdopravy.cz/na-mezinarodni-lety-pustime-jen-cestujici-s-ockovanim-proti-covid-19-planuje-sef-qantas-66941/

                1. Je to sranda :o) Těm nulám, mám na mysli tyhle vyhaslé hvězdičky postsocialistické diskotéky, nedošlo, že se „přidali“, když už je po všem. Po tomhle už o ně nikdo nezavadí. Prymulové už se uchylují k zázračným zbraním :o) Je fakt, že tihle musí pokračovat. Oni už nemají co ztratit.

                  1. To zoufalství koronatvůrců už je hmatatelné :)

                2. Myslím, že právě o tyhle „nuly“ zrovna v tomto případě vůbec nejde.
                  Třeba takový Štancl je ze svých diskoték napakovaný až tak, že žádný starosti nebudou mít ještě další 2 generace jeho rodiny.
                  A ten zbytek, možná až na Heidi Janků, už je v zaslouženým důchodu a zajištěný.

                  1. Kdyby na tom tyhle dva byli tak dobře, nenechali by se uplatit do téhle PR akce.

                    1. Mluvím o Ledkovi a živém trapasu, ikoně homohudby, Landovi

                  2. Není tvoje chyba, že nemáš ponětí o tom, jaký peníze se v tomhle byznysu točí.
                    Ale kdybys to ponětí měl, tak by ti to třeba zabránilo v sebeztrapňování.
                    Nakonec i to může být cesta, jsou různé. Akorát by bylo dobrý si uvědomit, že nikdo z nás tady prostě nemůže za to, že sis včera spletl lubrikační gel a Savo.

                    1. I ty trumpeto. :o) Snad jsem ti nepohaněl tvůj homo idol? :) Hele, kdy bude ten tvůj slibovaný coming out?

                    2. No jak jsem napsal – nikdo odsud za tvoje chyby nemůže.
                      Homo nehomo – Landa s Ledeckým jsou asi ti poslední, kdo by měli nárok kvičet, že jsou bez peněz. Kdyby sis aspoň zjistil, kolik se prodalo třeba druhé desky Orlíku a jaký to tehdy byly prachy, nebo kolik se prodalo Landových řadových alb, nekecal bys tak blbě.
                      Ale každý svou cestou, na každého dojde a to všude, nejen v ČR.

                    3. No, možná je to pro tebe novinka, ale peníze se dají kromě získávání taky utrácet :) Ale neodpověděl jsi mi ohledně tvé „otevřené zpovědi“ :o)))

                    4. Možno to už urobil a preto sa sním sestra nerozpráva.

                    5. Tak to by dávalo smysl.

                    6. V pohodě, klidně můžeš přestat s násilím, tentokrát opravdu nevystartuju – rozhodně ne kvůli identitě, jako ty.

                  3. A kde urobila Heidi Janku chybu? A ako je na tom Tomy Paci?

  6. https://www.novinky.cz/domaci/clanek/paskvil-plati-zakaz-prodeje-veskerych-napoju-v-restauracich-vysel-ve-sbirce-zakonu-40344885

    To už hraničí s dementností. Buďto nás zkoušej a nebo jsou už úplně mimo a opilý mocí, tak na to serou. Oboje je velmi špatně. Je mi z toho zle

    1. A bude hůř.

      Izrael zvažuje restrikce pro lidi, kteří odmítnou očkování.
      Izraelské ministerstvo zdravotnictví zvažuje restrikce pro lidi, kteří se odmítnou nechat očkovat. Informoval o tom web The Times of Israel.

      Podle zvažovaného návrhu by neočkovaným lidem Izrael dovolil létat, účastnit se kulturních akcí nebo jíst v restauracích pouze v případě předložení čerstvého negativního testu na koronavirus.

      1. Tak aby se modlili kae zdi aby to očkování chránilo před přenosem. na sdruhou stranu, asi by bylo lepší kdyby ne, pak by se očkovali jenom ti co jim hrozí zvýšený riziko, prootže u nerizikovejch skupin by to žádnej velkej efekt nemělo. Procento těch z nerizikovejch skupin co jna to zařvou bude mizivý, i když pár smolařů se asi najde.

    2. Shifty: nejšílenější je to vyjádření „ale to nevadí, znění zákona ignorujte protože jsme to mysleli jinak“. NE! V právním státě platí co je psáno, nikoli co nějaký blbec prohlašuje per huba! Když policie nebožáky, co uvěřili prolhaným byrokratům, bude pokutovat za nedodržení litery, soudy s nimi vytřou podlahu. Jak tohle může někdo vypustit z pusy?

      Ctihodný: Izrael je z podstaty policejní stát, kterému vládnou tajné služby, armáda a Vnitro. Proto v okamžiku vypuknutí corony přišel Šin-Bet s návrhem, že všechno co za 40 let vyvinuli „pro boj s terorismem“ okamžitě nasadí proti vlastním občanům. Jejich boj, v jejich podmínkách je to asi logický následek „válečné mentality obležení“ – problém je, když se nám „izraelští bezpečnostní experti“ tyhle svinstva snaží importovat k nám. Viz ta doslova svině, co na Paralmentních listech každou chvíli propaguje znovuzavedení PS VB s „izraelským výcvikem“.

      1. Jo, izrael má do nějaký svobody dost daleko. oni prostě jedou válečnej stav už skoro třičtvrtě století a spoustě izraelskejch politiků politika síly vyhovuje. jenže síla je veličina proměnlivá, klacek holocaustu už pomalu přestává fungovat* a kdoví co bude dál.

        *jelikož už v Německu generace co mohla mít teoreticky něco společného s holocastem de facto vymřela a mladá nemají chuť nés hříchy otců, tak se momentálně objevila nová idea – za holocaust už nemůžou jenom Němci a jejich přisluhovači, ale i ti co mu nezabránili. Takže vlastně všichni, včetně Britů a Američanů.

      2. Cokoli izraelského je naprosto nekompatibilní se zbytkem světa.
        Já dobře chápu, že v daných podmínkách jim k přežití nic jiného ani nezbývá. Být ze tří stran obklopený zavilými nepřáteli, co využijou každé příležitosti, ze čtvrté strany mít moře, to fakt není nic moc.
        Zároveň i chápu, že na to, co se jim tam podařilo v těchto podmínkách vybudovat, jsou náležitě hrdí – taky bych byl.
        Ale ať se kurva nepokoušejí dávat sebe za vzor ostatním kulturám a zemím.
        Podle mého názoru je v Izraeli dneska takový ordnung a hlavně všeobecná profízlovanost, kombinovaná s tvrdým policejně-armádním státem, že by i Hitler čuměl. V ulicích jsou denně ve službě tisíce ozbrojených agentů v civilu, co nemají jinej úkol, než okamžitě zastřelit každého, kdo byť jen hodí šutrem směrem k synagoze, nebo někde zařve allahakbar. Kdepak čína a policejní stát. Izrael je jiná liga..

        1. Jj. V Evropě za první a druhý světový války to bylo stejný (a to i v e „svobodných“ zemích), ale to trvalo pár let a po válce se to víceméně vrátilo k normálu (pokud si teda místní inteligentně nezvolili nějakou hnusnou diktaturu aby se zbavili předchozího prohnilého režimu). Jenže v Izraeli to maj už skoro třičtvrtě století, byť úplně ne vlastní vinou. A to mentalitu národa dost poznamená.

  7. Ale no taaak, utřete si slzičky. A usmějte se :o))))) No vidíte! Pofoukáme a už to tolik nebolí, že, vovce :o)

  8. Tak už Landa otočil
    https://www.facebook.com/22487394100/videos/427762818394704/
    jenže to jsou už kecy, že profesor Žďárský nabízí „něco zadarmo“. Zadarmo neexistuje NIC, možná pozdrav. Celá ta jejich mašinérie a ten odporný klip, který propagovali je další v řadě obrovský byznys, nic jiného. Slovutný profesor Žďárský je společníkem Mobile clinic expert MCE s.r.o., která to testování určitě nebude dělat zadara. Flégra v tom projektu cesta ze tmy snad ani nemá cenu komentovat. To je Landa tak naivní, že mu to bude někdo žrát?
    Prý se budou dít věci. To určitě budou…

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017