False flag operation Gliwice 31.8.1939 - zpět na článek

Počet komentářů: 88

  1. Ta hromada dřeva je nejvyšší dřevěná konstrukce v Evropě.
    Z modřínu.
    Slouží už 85 let.
    Asi tehdy Říšská pošta měla dobrý technický dozor investora.
    A Poláci údržbu.
    Zbytek PAKOvin raději bez komentáře.

  2. Marne cekam, kdy si banikovsti kokoti jako Dachsmeister vytahnou hlavu z prdeli a podivaji se treba do Beloruska, kde se 10.000 Sorosovych kriklounu za pomoci pochybnych neziskovek ala Clovek v Plisni rozhodlo shodit Lukasenka s 80procentni podporou, aby mohl byt S0ros a spol. spokojenej a z Beloruska se stala druha Ukrajina.
    P.S. V minsku je nasazena armada a v ulicich uz jsou BVPcka.

    1. Je nam to fuk. At se rusaci navzajem treba sezerou.

    2. Kdepak Soros, kdepak barevná revoluce.
      Už se regulérně chystal vpád vojsk NATO do Běloruska. Polská armáda byla už na hranicích připravená obsadit pohraniční města. Klíčové body by pak obsadili američani pomocí výsadku:

      https://www.youtube.com/watch?v=x2NdCQfsW5M#t=14m24s

      Putler to samozřejmě zase všechno překazil, když si Lukašenko uvědomil, že podporováním Západu by si vykoledoval akorát osud Kaddáfího a Husajna a přilezl škemrat o pomoc k Putinovi. Protože Bělorusko má jen dvě možnosti: ukrajinský scénář a nebo patřit pod Rusko.

      1. Jasna ruska agrese. Co si to ti rusaci dovoluji, mit hranice tak blizko k Nato. A rok od roku je maji bliz ! Hovada.

        1. Rusaci jsou proste zmrdi.

  3. Cože to máme na které státní standardě napsáno?

    1. Tak polopatě: Pravda vítězi. Nebo pravda vítězí? Teď už nevím.

      1. „Pravda vítězí“ je ale napsána někde jinde. Je potřeba si neplést tyhle termity :-)

        1. Původně to bylo „Pravda Boží vítězí“, ale to se republikánům nehodilo do krámu.

          1. Skutečně republikánům? 8-o

            1. Tak tu standartu zavedli republikáni, ne? Církve s vítězstvím Boží pravdy jaksi z principu nemají problém. Většinou se teda akorát mezi sebou handrkujou cože konkrétně to ta pravda je, ale proti takovýhle formulaci nikdo kromě satanistů nic namítat nemůže :)

              1. Já jsem si poměrně jistý, že republikáni nemají s Bohem nějaké osobní problémy. Zato konkurenční komouši s ním mají problémy přímo extrémní, leze jim těžce do zelí. Je tedy otázkou, co to bylo ve skutečnosti za republikány… ;-)

                1. Ta standarta vznikla v roce 1919 nebo 1920. Komousi v tom urcite nefigurovali.

                  1. To uz spis zednari nebo volnomyslenkari.

                  2. Krom toho, CSR byla od začátku projektovana jako sekularni stat. Panbicek v národním hesle se nehodil. Rakousko to tak nebralo, tam jeste doznivala krestanska tradice.

                  3. No, je dost mozne, ze to byli ti stejni prebehlici, co to resili jeste jako socani, nez se v Karline domluvili na nove frakci.

                    1. Ani ne. Ale kdyz se podivas na Muže 28. rijna a ty co se ochomejtali kolem počátku republiky, tak jejich vztah k nabozenstvi byl nezřídka dost vlaznej az nepratelskej. A hlavně – sekularni stat proste nemuze mit panaboha v logu. Byl to holt jeden z mnoha trucpodniku vuci R-U.

                  4. Že se tak tehdy nejmenovali ještě neznamená, že neexistovali. ;-)

  4. WWII, COVID, LGBT, BLM, chlastání po klubech, v tom článku si něco najde snad každý.

  5. Přiznám se, že jsem události v Gliwicích nikdy úplně nepochopil. Na hranicích leží postřílení vězni v polských uniformách. Co z toho vyplývá? Že jsme jim postříleli pár vojáků. Tak teď ještě napadneme jejich zemi. To je přece logický.

    Kdybych chtěl tímhle způsobem zahájit válku, tak ty zabité převléknu do německých uniforem, pak si to vyfotím a řeknu světu: „Podívejte se, co nám ta polská verbež udělala! Tady leží stateční němečtí vojáci, kteří padli kulkami zákeřných polských vrahů.“ Nikdo by neřekl ani popel, až by Wehrmacht pochodoval na Varšavu.

    1. Ten vysilac tenkrat nebyl v Gliwicich v Polsku, ale v Gleiwitz v Nemecku. „Polaci“ tak zautocili na suvereni nemecke uzemi a prepadli nemecky vysilac.

      1. Tohle je vec, kterou mladi uz nechapou, pokud se o dejiny nezajimaji. Kde vlastne tehdy byla nemecka hranice. Polaci na druhe valce vytezili uzemne majlant.

        1. Jak se to vzeme, spíše než vytěžili, tak se po válce stěhovali (o jiná území přišli na východě, viz. Curzonova linie).

          1. Polsko se prostě cely zvedlo a posouplo kus na zapad.
            Nicmene opatrně s tou Curzonovovou linii. Ono se to hodne omila, ale nic takovyho nikdy fakticky neexistovalo. Byl to jen navrh co mel smirne vyresit Rusko-Polskou valku 1919. Jenze nejdriv ten navrh odmitli postupující Rusove a kdyz se to otocilo, tak ho zase odmítli postupující Polaci.
            Sysop: jo, dodnes je v Krkonosich na hranicnich patnicich videt D predelany na P. Ta spodni nozicka je tam zjevne dodelavana a to P je mimo úroveň CS. :)

            1. Ano, ta linie nikdy nebyla, ale dobře se to pod ní hledá (a reálný stav, pokud si pamatuji, není tak daleko tohoto návrhu).

            2. Tak ono Polsko v historii dost měnilo polohu i rozlohu…
              Na Pšonky v tomhle nemaj ani Uhři – ti sice také měnili velikost státu o mnoho desítek procent, ale za posledních přes tisíc let nikdy nezmizeli úplně…

      2. To já vím, že to bylo tenkrát německé území, ale nedává to smysl. Poláci vtrhnou na německé území, aby se tam mohli mezi sebou postřílet. Kdyby tam nechal aspoň pár mrtvol v německých uniformách, bylo by to uvěřitelné. Takhle jim na to nikdo neskočil.

        1. Polaci napadli nemecke území. To je jako duvod k valce naprosto dostacujici. Ten zastrelenej koncentracnik tam byl jen jako „dukaz“.
          Neslo o nějaky mrtvý, slo o samotnej fakt utoku na cizi uzemi. A zrovna tohle je jako zaminka k valce naprosto akceptovatelny (kdyz teda pominu ze to bylo zinscenovany). V minulosti byly mnohem slabsi zaminky pro rozpoutani valky.

          1. Samotná přítomnost cizích vojáků na území sousedního státu bez oficiálního důvodu ještě nutně neindikuje napadení toho státu. Mohli tam klidně třeba zabloudit nebo zběhnout. V tom případě by Němci neměli důvod střílet. Když si jenom vzpomenu, kolikrát sami Němci násilně porušili celistvost naší hranice na podzim předcházejícího roku…

            A když uvážíme, že se Poláci dostali až k vysílačce, aby odvysílali výzvu a současně se na místě nenacházeli žádní mrtví Němci, vypadá to opravdu hodně podivně. Proto Němci dostali po napadení Polska ultimátum, aby se stáhli a když nereagovali a pokračovali v útoku, tak jim 3. září Francie a Velká Británie vyhlásily válku. Všem došlo, že to byla inscenace. Ani se mi nechce věřit, že tuhle amatérštinu měl na starosti Heydrich.

            1. Pokud vim, tak tam byli prevleceni SSaci do psonskych uniforem s tim, ze postrileli nemecke hlidace. Nasledne rozhazeli mrtvoly v psonskych hadrech a zatisi bylo naaranzovane.

            2. Žádnej učenej z nebe nespad. Reihardovi bylo teprve 35, a SS taky nebyla ta všemocná instituce jako v roce 43.
              Jak se to dělá správně: USS Maine.

              1. USS Maine byla asi fakt nehoda. Ale využili ji mistrně. Kuba Libre!

                1. Pearl Harbor je ještě lepší story.

              2. Tak ono zas o tolik nešlo. I sebeblbější záminka se šikla. Pokud vím, bylo ve hře i zavraždění německého velvyslance ve Varšavě „jakože Poláky“ (v podstatě scénář Ferdinand a Sarajevo(

                1. Že jim to nebylo blbý. Bedřichu II. stačila dobrá armáda, plná státní pokladna a dobrá nálada.

          2. Jojo, to se jednou takhle mladej Lojka nemohl zařadit zpátečku a byla z toho 1.světová…

            1. A ani nepotřebovali sedm kulí.

  6. Šel jsem se, jednou za čas, ujistit na web Novinky.cz, že se český národ nemění. Jde to k horšímu. Já věděl, že to je web pro lidi s podprůměrnou inteligencí, asi i obecným vzděláním a rozhledem, což vše nepřímo souvisí s IQ. Tohle estébák dobře ví, tak brnká na ty správný struny, co Prcalovu týmu síly stačí.
    Ale že je v národu tak obrovské množství sviňských bolševických kolaborantů a vyslovených vlastizrádců, to jsem vážně netušil. Původně jsem si myslel, že jsou to jen obyčejní hlupáci – ale oni jsou schopni, pod vlastním pravým jménem a asi i bydlištěm, veřejně a na těchto internetech si doslova nasrat do huby. Podívejte se schválně do diskuse sem:

    https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/clanek/jsem-tchajwanec-rekl-vystrcil-v-cinstine-v-tchajwanskem-parlamentu-40334932

    Kdyby to bylo pár pomatenců…ale to je tak 80-90% všech, co se nějakým způsobem dostali k připojení k internetům.
    Ještě velmi nedávno se kolaboranti a vlastizrádci pro výstrahu věšeli. Viděl jsem pěknou fotku z Maďarska ´56, kde bylo pěkně v řadě obsazených nejmíň 30 kandelábrů, možná víc. Někde byli úsporně i po dvou, v hubách narvaný služební průkazy.
    Co se to s těmi obyčejnými lidmi děje – oni mají nějaký profit z těch čínských sraček, že lezou do prdele bolševikovi až takto veřejně?

    1. Vystrčil se chová jako kokot a lidi tam píšou, že je kokot. Všechno je v pořádku.

      1. Při diskusích o ČR, ČR a ČLR je dobré si uvědomit úhelný kámen, kolem kterého se točí diplomacie.
        ČR (Čínská republika) se považuje za jediného zástupce Číny, tedy Formosy a pevninské Číny.
        ČLR (Čínská republika) se považuje za jediného zástupce Číny, tedy pevnincké Číny a Formosy.

        Z diplomatického hlediska se pan Vystrčil projevil jako nesmírně zásadový a statečný občan, zatímco jako druhý nejvyšší ústavní činitel ČR (České republiky) se projevil jako dokonalý kokot jdoucí proti zahraniční politice ČR (České republiky) a celé EU, která jako jeden muž uznává ČLR (Čínskou lidovou republiku) jako jediného zástupce Číny a pro diplomatické a obchodní vztahy z Tchajvanem mají vypracovány speciální postupy. Podobný manuál má i ČR (Česká republika). Je otázkou, zda o něm pan Vystrčil, druhý nejvyšší ústavní činitel ČR (České republiky), slyšel.

        Pan Vystrčil před časem v televizi prohlásil, že jediným cílem ODS je zbavit se Zemana. Z tohoto hlediska byla jeho činnost transparentní a pochopitelná až do chvíle, kdy přestal být řadovým senátorem. On sám změnu svého statutu pochopil rychle, ale bobužel jen zpola.

        1. ODS dělá všechno proto, aby pokud možno vypadalo v médiích jako ti hodní, co jsou vždycky na té správné straně. Ovśem kvalita jejich zástupců je taková jaká je a tak z toho vždycky vyleze jenom šaškárna.

        2. A za trest nam Cinani rozpustej Slavii a zavedou poštovný z aliexpressu. Ted si urcite rvou vlasy ze nam nepujcili tu pandu, mohli by si ji demonstrativne odvezt.

          1. Není třeba, kundhnije zavádí cla a další výpalný sama, protože přece není důvod si nenamastit kapsy úplně na všem. Kdy bude daň z komínů, voken a z dejchání? Vlastně vona už je, jenom se to menuje jinak, ňáký ty štítky nebo tydlety hovna.

            By mě vlastně zajímalo, co bude s cenama tepla příští rok? Pokud dochází k zavírání elektráren, protože už se jim nevyplatí platit za nějaký virtuální hovna tolik, kolik za uhlí, s teplem to musí udělat nesmysl, protože tepláren na tuhý paliva, případně TTO, je furt vagon.

            1. Rána krátká, bratře Žižko!

          2. V čem rozpustěj Slavii? Ve Vltavě?
            Ale s tou pandou to opravdu prokaučovali, to je fakt.

            1. Tak sportovni klub se da zrusit, ne? Nevím jestli se tomu rika rozpusteni, ale každopádně muzou zavrit kram, nakopat cutalisty do prdele, budovy rozprodat a nasysleny pohary, insignie a vubec celou sin slavistickych tradic ritualne pochcat a zahrabat do hnoje.

              1. Jako Baníkovci se mi tento nápad zamlouvá. ;-)
                Co bych pro to mohl udělat?
                Mávat v ochozech Slavie tchajwanskou vlajkou? :-D

                1. Tak to se přidám! Slávii netřeba rozpouštět, stačí když nebudou penízky, von si to pak luftjarda rozpustí sám :)

                  1. Název: SK Slavia Praha – fotbal a.s. , IČO 63999609.

                    Likvidace akciové společnosti (a.s.) je zákonem upravený postup, při němž dochází k ukončení její podnikatelské aktivity. Cílovým stavem je vymazání a.s. z obchodního rejstříku.

                    Likvidace a.s. začíná zrušením této a.s. O zrušení rozhoduje buď dvoutřetinová většina hlasů na valné hromadě, pokud je to takto stanoveno ve společenské smlouvě a.s., nebo její společníci dohodou. Jak usnesení valné hromady, tak i dohoda společníků o zrušení akciové společnosti musí mít formu notářského zápisu.

        3. ygorek: pokud vím, tak nemáte pravdu – ČR, stejně jako jiné státy, nikdy neřekla jak vlastně interpretuje „politiku jedné číny“ (tzn. zda za legitimního vládce veškeré Číny považuje Peking nebo Taipei) a snaží se hrát na obě strany.

          Vzhledem k tomu, že s Taiwanem máme řádově lepší ekonomické vztahy (oni řádově více importují k nám) a vzhledem k tomu, že „vlčí válečníci“ z Pekingu a ambasády ČLR hrají nepokrytě imperialistickou politiku, kde ale jejich drzost a „asertivita“ neodpovídá reálné moci a vlivu, souhlasím se servisdokem:

          „Ať jdou ČiKomové (čínští komunisté) ke všem čertům“.

          Jediný, komu to bude vadit, budou Kellner se svým lichvářským impériem a Tvrdík se svými čachry. Ani pro jednoho slzy ronit nebudu.

          1. Já bych připomněl OCeho výrok, že Čína je rozhodně jedna, bohužel pevninská část je dlouhodobě okupována komunisty.

            Lichvář, lichvář… musej uznat, že taková expanze na druhou stranu planety je celkem obdivuhodný obchodní čin, kdo na to má – a rozhodně asiatům necpe půjčky s pistolí u hlavy.

            1. Kellner, zřejmě díky možnostem různých analýz, které aktuálně má k dispozici pochopil. Pochopil dobře, jak tamní „kreditní“ systém funguje a uměl se mu jako Evropan přizpůsobit. Já to pokládám za majstrštyk stejně pěkný, jako dcerunka :D

          2. Teď stroj času a jít to vysvětlit Nixonovi s Kissingerem.

            1. Nj, posrali to. Do tý doby byl Taiwan i v RB OSN. Jenže holt chtěli protiváhu proti SSSR. Ne nadarmo je Nixon hodnocenej jako jeden z nejhorších prezidentů.

              1. Ale ne kvůli čínskému překmitu. Horší bylo, jak hodil pod vlak jižní Vietnam.

              2. Za tohle si ovšem Taiwan může jen a pouze sám vlastní krátkozrakostí a omezeností: dostali možnost mít napořád nezpochybnitelně vlastní křeslo v OSN pro Taiwan s tím, že ČiKomové budou mít své separátní vlastní – ale oni řekli „ne, je jen jedna čína“.

                No tak to křeslo pro „jen jednu Čínu“ dostali ČiKomové, no.

                Jak by řekla Teta Kateřina, „každý chvilku tahá pilku. A kdo chce víc, nemá nic.“

          3. Taky nic rikat nemusime. Diplomaticky jsme Taiwan uznali? Neuznali. Diplomaticke styky mame s kym? S Pekingem. S Taiwanem maji vsichni vselijaky ruzny styky, jenom ne diplomaticky. S Taiwanem z Evropy oficialne diplomaticky komunikuje pouze Vatikan. POUZE. VATIKAN. V Cine mame 1 velvyslanectvi a 3 konzulaty, na Taiwanu mame kulturne-ekonomickou kancelar.

            Obcas se hodi rici, ze ciny jsou vice nez slova :) Prakticky vsichni vyznamni hraci na Zemi maji diplomaticke styky vyhradne s CLR a s Taiwanem to kouli vselijak, jenom ne oficialni diplomatickou cestou. Takze kdyz se pak nejaky kokot zvedne a jede tam na oficialni zahranici cestu jako diplomaticky zastupce jedne z techto zemi, je to samozrejme diplomaticky pruser, protoze s Taiwanem se diplomaticke vztahy oficialne nepestuji.

            1. Tak nevim nakolik je to diplomaticky zastouprni, ale byl tam belgický predseda parlamentu, americký ministr zdravotnictví, britská parlamentni komise tam jela vyjednat obchodni dohodu, obcas se tam ukaze nejakej US senator.
              Jestli von nebude spis problem ze nas Ovar svoji servilitou dostal do pozice cinskych vazalu a Cinan je ted rozhorcen co ze si to dovolujem.

              1. Shane 2.9.2020 v 0:03

                1) Byl to předseda senátu Jacques Brotchi těsně před koncem svého mandátu.
                2) Co se týče vyjednávání obchodních, kulturních a vědeckých dohod, to mezi českými a tajvanskými subjekty probíhá kontinuálně, věřím, že Británie na tom je obdobně.
                https://www.businessinfo.cz/navody/tchaj-wan-obchodni-a-ekonomicka-spoluprace-s-cr/#section-e3c9478f-67b0-4683-b799-e38750a486e9
                3) ČLR postupuje v diskutovaném případě stejně jako v případě jiných zemí, konkrétně vizte ad 1).

              2. Tak on je trosku rozdil, kdyz tam jedes jako soukroma osoba, nebo kdyz se tvaris jako oficialni diplomaticky posel CR. A jediny, co Peking chce, je, aby se lidi drzeli toho, ze jednotna Cina je Peking, tzn. oficialne diplomaticky jednas bud s CLR, nebo Taiwanem. S obema soucasne to nejde. Treba ta britska parlamentni komise je hezky priklad toho, kdy tam jedou ZA OBCHODEM. Ne za DIPLOMACII. V Pekingu nesedi blbci a chapou, ze Taiwan je dulezitou oblasti pro obchod a je jim jasny, ze hra na jednotnou Cinu je pro dva a vice hracu. Takze se divaji bokem, kdyz tam jede (kdokoliv) za kulturou a obchodem. Kdyz se ale nekdo tvari, ze tam jede na oficialni navstevu Taiwanu, tak je to pruser.

                1. deacon 2.9.2020 v 9:09

                  Co se týče obchodu, tak obchody třetích zemí s Tajvanem se odehrávají v „celní zóně Taj-pej“, nebo jak to oficiálně vláda ČLR nazývá, bez problémů. Ostatně, nějak se přece musí zúřadovat pohyb zboží mezi tchajvanským ústředím a dceřinými podniky na pevnině, ne?

          4. Jan Mrcasik 1.9.2020 v 22:27

            Pokud vím, tak nemáte pravdu.
            Dotaz: Vy máte s Taivanem řádově lepší ekonomické vtahy? A kdo jste to „vy“? S taivanskými firmami mají ekonomické vztahy tuzemské soukromé firmy, já nevlastním žádnou z nich.

            K věci: „Politiku jedné Číny“ Česká republika, stejně jako jiné státy EU a většina států světa prakticky realizuje, ačkoli vám to, jak píšete, jasně neřekla. Stane se.
            Projevuje se to tak, že mezinárodní smlouvy na úrovni států uzavírají s ČLR, se kterou provozují diplomatické styky na úrovni hlav států a kde mají diplomatická zastoupení.
            Pro styky s Taivanem se používá maskování, příklad: „Při delších pobytech se obraťte na Tchajpejskou hospodářskou a kulturní kancelář v Praze. V případě potíží v zahraničí kontaktujte Českou ekonomickou a kulturní kancelář Tchaj-pej.“
            To je to vámi zmíněné „hraní na obě strany“ a já ho ve svém příspěvku zmínil.

            Jinak: pokud se jedná o zahraniční obchod, tak Tchajvanci k nám exportují, i zde máte mírný zmatek.
            Česká ekonomická a kulturní kancelář v Tchaj-peji (Tchaj-wan): „Dle předběžných údajů byl v roce 2019 ve srovnání s rokem předchozím zaznamenán výrazný nárůst vývozu na Tchaj-wan v celkové hodnotě cca 5,6 mld. CZK. Dovoz z Tchaj-wanu do ČR pak zaznamenal nepatrný pokles na 26 mld. CZK.“
            https://www.businessinfo.cz/navody/tchaj-wan-obchodni-a-ekonomicka-spoluprace-s-cr/

            Pro koho míníte ronit slzy je vhledem k tématu diskuse lhostejné.

            Tvrdím, že jste můj přechozí příspěvek nepochopil. Potom jste na něj ale nemusel reagovat.

            1. Ygorek: a že jste na té citované stránce nějakým omylem přeskočil toto:

              Dle údajů CzechInvest činil počet projektů tchajwanských investorů do roku 2019 celkem 32. Tyto projekty reprezentují až 18,7 mld. CZK a 23 986 nově vytvořených pracovních míst. Financial Times uvádí za období 2003-2018 investice ve výši 1,17 mld. USD a 16 920 vytvořených pracovních míst. Foxconn zůstává největším tchajwanským investorem do ČR.

              Srovnáme-li to s ČiKomy:

              Ke konci roku 2017 činil dle ČNB souhrn dosavadních čínských investic v ČR zhruba 23 miliard korun. Do statistiky centrální banka počítá všechny investice, včetně nákupu nemovitostí nebo podílů ve firmách
              (…)
              pouze přes agenturu CzechInvest za období 1993 – 2018 přiteklo do ČR 10,5 mld CZK investic a bylo vytvořeno 4 tisíce pracovních míst.

              Číňané tady skupovali nemovitosti aby si zaparkovali peníze, ale za celou dobu existence ČR vytvořili žabařských 4000 pracovních míst – prostě u nás téměř neinvestují, jen nás zaplavují svým exportem a nakupují si tu nakupují kluby a domy. Oproti tomu Taiwan tady reálně investuje do fabrik které dávají živobytí násobně více Čechům.

              1. Pane Jane Mrcasiku, odkaz se dává proto, aby se nemuselo všechno opisovat. To jste nevěděl? To je dost smutné, při četnosti vašich diskusních příspěvků.
                Váš další text není než dokladem toho, že netušíte, o čem se diskutuje.
                Stane se, to chápu, ale nemám důvod se účastnit.

                1. Ygorek: rétorika pěkná, skoro bych se styděl. Jenže pointa nebyla zda rozumím citacím, nýbrž že jste citoval výrok který se měl zdát vyvracet mou thesi, že ekonomické vztahy ČR s Taiwanem jsou pro ČR výrazně výhodnější než ty s Čínou – který jste selektivně vybral ze stránky, kde všechno ostatní naopak ukazuje, že je tomu přesně jak říkám já, tzn. Taiwan u nás investoval více peněz a vytvořil více pracovních míst (pokud odečteme „investice“ skupování hotových nemovitostí a klubů, které narozdíl od skutečných investic typu výstavby fabrik apod. nevytváří žádnou hodnotu).

                  Ditto mezinárodní smlouvy: opět krásně formalisticky dokazujete něco zcela mimoběžného s tím, co jsem tvrdil. Ano, memorandum de iure není mezinárodní smlouva – což jsem výslovně napsal. Ovšem de facto se do něj mezinárodní smlouva může schovat, neboť memoranda umí obsahovat např. kapitoly o řešení sporů, závazky spolupráce, závazky mlčenlivosti apod.

                  Že byste zrovna vy nechápal rozdíl mezi de iure a de facto, nebo rozdíl mezi investicemi a „investicemi“ nepředpokládám. Usuzuji tedy, že vaše kritika je jakousi rétorickou ekvilibristikou provozovanou pro zábavu. Proti gustu žádný dišputát…

                  1. Thesi, že ekonomické vztahy mezi ČR a Taiwanem jsou výhodnější než s Čínou jsem nevyvracel a nic nehodnotil.

                    Tvrdíte-li, že:“Vzhledem k tomu, že s Taiwanem máme řádově lepší ekonomické vztahy (oni řádově více importují k nám)“, poukázal jsem slovy:“…pokud se jedná o zahraniční obchod, tak Tchajvanci k nám exportují,…“ a vybraným citátem na to, že je to nesmysl, protože taiwanské firmy do ČR, tedy k nám, exportují a vaše tvrzení je tedy nesmyslné.

                    Co se týče vašeho „de iure“ a „de facto“, toho se týká věta:“To je to vámi zmíněné „hraní na obě strany“ a já ho ve svém příspěvku zmínil.“

                    Pokud moje texty považujete za rétorickou ekvilibristiku, klidně pokračujte, proti gustu žádný dišputát. Otázkou je, jak nazvat vaši kritiku týkající se ledasčeho, vyjma merita věci.

                    Při posuzování diplomatických řekněme zvyklostí, politické činnosti a politikaření je rozdíl mezi investicemi a „investicemi“ irelevantní, stejně jako obchodní bilance. Kupodivu v nich má místo právě vámi kritisovaný formalismus: jistě, memoranda umí schovat ledacos, ale jsou z podstaty nezávazná, zatímco mezinárodní smlouva může nezávaznost získat až vývojem.

                    O česko-čínské obhodní bilanci jsme diskutovali poměrně nedávno a pochybuji, že se od té doby čísla nějak výrazně změnila a bylo je nutno probírat v diskusi o něčem jiném.

                    Hezký den.

          5. Já bych spíš nechal mluvit čísla z mezinárodního práva ohledně Číny a Taiwanu.
            Platné mezinárodní smlouvy ČR s Čínou 33 ks a s Tchaj-wananem 0 ks.

            A věřím, že pokud provedeme vyhledávaní mezinárodních smluv na dalších ministerstvech zahraniční jednotlivých států EU, tak to bude vždy kanár (X vs. 0)

            1. Panek: jistě, mezinárodním smlouvám s Taiwanem se totiž říká „memoranda o porozumění“:
              https://www.businessinfo.cz/navody/tchaj-wan-obchodni-a-ekonomicka-spoluprace-s-cr/#section-e3c9478f-67b0-4683-b799-e38750a486e9

              Třeba takové „Memorandum o porozumění, týkající se spolupráce mezi českým a tchajwanským úřadem pro duševní vlastnictví“. Vůbec to není nějaká mezinárodní smlouva o patentech, nene, to nemůže být protože Taiwan není národ; jenom memorandum pouhé…

              1. Jan Mrcasik 2.9.2020 16:54

                Opět se mýlíte.
                Mezinárodním smlouvám s Tchajvanem se nemůže říkat memoranda o porozumění, protože to mezinárodní smlouvy nejsou.
                Memoranda a smlouvy mezi institucemi, zde mezi úřady, nejsou mezinárodními smlouvami, a to ani náhodou.

                Poskytuji odkaz bez citace, abych vás zase neuvedl ve zmatek:
                https://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=332

                a k tomu druhý odkaz, je z Wikipedie měl by ho tedy pochopit i antoušek (thx Miroslavu Šimkovi a Jiřímu Grossmanovi):
                https://cs.wikipedia.org/wiki/Memorandum

    2. No co, takovy jsou i tady, vcetne tvyho protégé zerga.

      1. přesně na něj to sedí jak prdel na hrnec :)

  7. Tak to převlíkání uniforma – civil se použilo i u vesnice Račak, kdy ti zasraní Albánci navlíkli mrtvý teroristyz UCK do civilu, svezli je na jedno místo a řekli, zle jsou to chudáci vesničané z Račaku povraždění krvelačnými Srby. Na základě toho čurák Clinton nařidil 80 dní trvající bombardování Srbska a dál už ten příběh známe. Skončil jako vždycky. Ukradeným Kosovem, na jehož území vznikla základna Strejdy Sama a do jehož čela byl loutkáři postaven gangster a vrah Thaci, kterým tam bude tak dlouho, dokud bude skákat, jak strejda Sam píská.

    1. No ty vole, kozo, a kde vzali těch 9000 mrtvých ve Srebrenici? A proč ukradeným Kosovem? Copak Srbsko na to území mělo nějaký nárok? To nám rusáci budou vracet Kaliningrad? Protože Královec jsme naposledy vlastnili ve stejné době, jako Srbsko Kosovo, ty ruskej trole.

      1. Béééééééé, ovečko.

      2. Kosovo nebylo ukradeno Srbsku, alebrz Srbum.

      3. Kdo seje vítr, seje bouři.
        Kosovo je pro Srby něco jako pro nás Říp+Bílá Hora.

        1. Sklízí, samozřejmě.

  8. Ano, uz dlouho jede s nami svet hru na false flag. Ja jsem z clanku pochopil, ze tahle hra ze sveta nikdy nezmizela. Budeme jeste koukat jak mys z mouky az se odhalej veci skryty pod rouskou covida. Jak se meni svet a my s tim neudelame naprosto nic. Tuhle jsem byl v obchode a z jejich mistniho rozhlasu kazdych pet minut hlasili o dodrzovani opatreni takovym vtiravym hlasem ze jsem si vazne pripadal jak v Orwelovi.
    Chlapi ja nevim jak vy, ale ja zacinam mit normalne strach ze jednou mi na dvere zabouchaji panove v dlouhejch kabatech a protoze nemam test na covid odvezou mne do koncentraku s nazvem Karantenni centrum. Tuhle jsem takovou vec videl v Galante, normalne asi tricet unimobunek obehnanych dvojmetrovym betonovym plotem a tabuli Karantenne centrum. Pekne na konci mesta v slepy ulici. Nezacinalo se takhle nejak se zidama? Nebo mam jen prebytek informaci a bujnou fantazii? Nevim..

    1. Takle se tuším začínalo s postiženejma a dalšíma, nevim už jak tomu přesně řikali. Se židama už tuším byly ty mobilní plynový jednotky a pak to nabralo úplně jiný vobrátky, když zjistili, že než jezdit za nima, je lepší je odvézt na jeden plac.

      1. T4.

        Židi se stříleli od září 1939 a dělala to ta (podle norimberského procesu) ouplně čisťoučká a neviňoučká Wehrmacht, různé policejní složky a SS si samozřejmě přisadily, pak to definitivně převzal slepičář z Bavorska.

      2. Aktion T4. Ale to je až poválečnej název.

        1. No..a ted je aktion covid19. Uz jsem zaznamenal info, ze vlada naridi firmam testovat svy zamestnance na naklady firmy a kdo bude pozitivni, bude bez prace. Zatim jen navrh..no ale mame fasistu premierem.

          1. Toto mi pripada ako taka kokotina ze to bez linku neuverim.

            1. To:Wildcat
              Ja na to link nemam, jen jsem to slysel na SRO, ze firmy budou mit povinnost testovat svy zamestnance na covid, zejmena takovy co se vracej ze zahranici. Ze to navrhuje Mikas. Ale ani jsem to nedohledaval. A nekdo chytrej tam rikal, ze to muze mit za nasledek zvlaste u nizsich pozic, ze firma radeji nevezme do prace cloveka ze zahranici. Ale od tej doby je klid, takze to mozna tentokrat nejak neproslo. Mne by se to tykat mohlo, jezdim zahranici s kamionem aktualne, ale nastesti mam sefa ignoranta.

            2. To:Wildcat
              A vlastne nevim ze ci mame jeste premiera toho uplakanve z Trnavy nebo Mikase. Protoze ten s cim prijde tak to je. Vsak uz jsem cetl, ze v Trencianskym kraji mela policia akci ruska, ze kontrolovali a pokutovali. Ono to zacina plizive a pomalu.

  9. Hitler ve svém projevu v Reichstagu incident v Gleiwitz nezmiňuje, jako důvody uvádí spory ohledně Danzigu, koridoru, co se týče polské agrese, tak jen obecně mluví o dlouho trvajících problémech a o 21 incidentech, které se staly v předchozích dnech. Hitler tudíž neměl potřebu vytvářet nějaký false flag, a pokud by něco takového udělal, využil by ho, protože false flag o kterém se vůbec nezmíníte je k ničemu. Celé to vypadá na mýtus opřený jen o prohlášení Alfreda Naujockse Američanům, ten měl všechny důvody jim říct co chtěli.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017