David byl zbabělej sráč - zpět na článek

Počet komentářů: 249

  1. Stejně jako kolem každý veřejný události se i kolem tohodle objeví spousta bizáru a úplně debilních prohlášení. Nehodnotím, neznám, nebyl jsem, pozůstalých je mi strašně líto.
    Nicméně. Když nějakej černoprdelník vyhlašoval, že pokládá růži za i za střelce, protože vole zlo nesmí zvítězit, myslel jsem, že větší debil už se kolem toho neobjeví.
    Ale pak jsem našel tady Katku…
    https://imagesupload.net/image/h0W8B

    1. A co máš proti tvrzení, že mu (velmi pravděpodobně) nejeblo samo od sebe, ale v důsledku nějakých vlivů, z nichž část byla vnější, a z těch vnějších část byla společenská? Přijde mi to jako docela fér závěr. To, že někdo takhle těžce zmagoří, jen málokdy mívá jednu jedinou, snadno dohledatelnou příčinu.
      Zrovna tak nevím, proč je zásadně špatně položit květiny na hrob TAKÉ pachateli. Striktně vzato, pořád je to mrtvej člověk, co je obětí (i když v tomto případě svojí vlastní, ale to je v rámci víry vlastně jedno). Z pohledu materialisty to příliš smysl nedává, ale dává to smysl z pohledu duchovního, který tak nějak inherentně MUSÍ věřit, že i masový vrah má duši, která sice půjde do pekla, ale tím spíše je třeba se za ni pomodlit. Navíc, z jeho pohledu „zlo“ znamená nevěřit, že ten člověk měl duši, takže i tady dává jeho prohlášení perfektní smysl v kontextu toho, kdo ho pronesl.

      1. No, v tomto případě je to zajímavé. Když si občas čtu o těch předchozích případech – jsou to vesměs buď úplný retardi, nebo lidi, kteří se buď vlastní vinou, nebo vnějšími okolnostmi dostali mimo „většinovou“ společnost do myšlenkové pasti, že jsou na světě sami a nemají už co ztratit. Předchozí střelby u nás byl archetyp člověka, který měl nějaký -ať už domnělý, nebo skutečný- problém, obracel se na ty, kteří mu měli pomoci, a ti se na něj vysrali a ještě mu naložili. U střeleb na školách v zahraničí to byli buď narušenci, třeba jako Brenda Spencer, nebo lidi, kteří dostávali ve public school pořádnou čočku od spolužáků (protože kombinace faktorů – povaha, znalosti, osobnostní vlastnosti), nebyli tam úspěšní, do toho špatný vlivy rodina, kamarádi, socky, tak si to přišli vyřídit. Jasně, vycházím jen z mediálních zkratek, ale v kostce to tak je.
        To tady ale, podle toho, co víme, nebylo. Ten kluk byl úspěšnej student prestižního gymplu a VŠ, studijní typ ze studijního prostředí. Zjevně neměl potřebu se izolovat, když podle mediálních mrdek absolvoval i nějaký kurzy obranný střelby. Prachy asi taky měl, když si koupil několik kvérů. Prostě žádnej neúspěšnej utlačovanej lůzr zahnanej okolnostma do kouta.To není obvyklý. Ono to jde ruku v ruce a není náhoda, že ty lúzři jsou obvykle neúspěšný na více frontách a naopak. U takovýho člověka bych na první pohled tipnul, že má našlápnuto na nejméně nadprůměrný život.
        Jenže místo toho zabije dva anonymní lidi, který vidí poprvý v životě a o týden později vlastního rodiče a jde vystřílet svojí alma mater… Tak co muselo být tak hrozně špatně, že to do té doby nevyplavalo?

        1. Měl ženskou nebo ne?

          V Americe jsou pachatelé poměrně často buď incelové po případě jak popisujete Vy psychicky závadní jedinci

          1. Nebo skrytý homoklády, ano. To je asi na samostatnou analýzu, kolik těhle řetězových/masových vrahů jsou homoklády. Asi víc jak 4%….
            Další informace nejsou známy, ale samo o sobě to nebude rozhodující. Spíš je to důsledek – když je člověk lůzr, protože každej není nadanej, tak neudělá školu, nemá prachy, nemá práci, nemá kamarády, nemá ženskou, každej si s ním vytírá podlahu. Ono to jde ruku v ruce. Když se do toho přidá situace v rodině, tak se to někdy může sejít.
            Jak jsem psal, tady na první pohled tyhle faktory dlouhodobé frustrace chyběly (i když to neznamená, že tam být nemohly a mediální mrdky sí píšou, co chtějí).
            Proto mě to zaujalo.

        2. Nezlob se na mě, ale všemožných nízkoprahů (…) pro lidi, co mají bordel v hlavě je všude tři prdele. A ze zkušenosti partnerky si dovolím tvrdit, že tak půlka tamních zaměstnanců to má fakt jako poslání. Tzn. se tomu člověku snaží vopravdu pomoct, nejen to vykázat zřizovateli / pojišťovně. To je, ač se to nemusí zdát, imo velmi slušnej poměr.
          Obhajovat (masovou) vraždu tím, že na člověka byl zlej systém je fakt chucpe. Do jisté míry to totiž minimalizuje subjektivní zavinění. Tzn.jdu někoho zabít a nejsem úplnej kokot, jsem jenom utlačenej společností.
          Analogicky chodí příslušníci různého etnika do práce a když je šéf prcá za to, že hovno dělaj, říkají mu, že to není jejich chyba, že mají jenom „problém s autoritou“ a „nezvládají představy mainstreamové společnosti“. Chápeš, týpek nemá ani základku, ale podobný fráze z něj padají. Najednou tak on sám před sebou a před kolektivem není ve svý hlavě línej debil. On má jenom (velmi povrchní) diagnozu a může se s ní ohánět.

          1. Tvl tyhlecty retardovaný útoky na ty, kdo nevrkaj a nefňukaj přesně podle toho, jak si ten kdo myslí jsou fakt jak z říše dementní lidoopů. Skoč si do zdi.
            Mezi omluvou jejich činů (o který jsem nenapsal ani řádek a vydedukoval sis to tam jen ty sám) a pochopením motivů a jejich kombinací pro případnou identifikaci a prevenci je kurva velkej rozdíl a pokud ho nevidíš, tak snad raději nikdy nic nepiš. Vliv prostředí je v těch případech minimálně spolupůsobící faktor a ano, ty nízkoprahy a třeba školní preventisti, psychologové a učitelé a další složky by měli být ti, kteří se tomu budou snažit předcházet. Ale pro to, aby se tak stalo, je potřeba ty motivy nejdřív vymezit. A ano, neeliminují to úplně, ale dokáží to možná nějak omezit. Na základě informací od mediálních mrdek jsem jen konstatoval, že tenhle případ byl vyjímečnej. Nic víc.
            Ale néééé, místo toho budeme breky brek, jak je to všechno hrozně moc ošklivý a co nás to potkalo, něco náhodnýho zakážeme a pak se budeme divit že to nefunguje. Jo, to dává smysl. (facepalm)

            1. Taky se to obhajování týkalo Katky a ne tebe, sorry, žes to nepochopil, moh sem se vymáčknout líp.
              A btw jestli se má „něco náhodnýho zakázat“, tak skutečnost, že když si 24yo frajer nakupuje jak pro soukromou zásahovku a fízlům, kteří ty informace mají*, tam neblikne nějaká kontrolka, nepovažuji za šťastnou…

              1. @ Stepan

                Jen technická poznámka. Ze zatím dostupných zdrojů je skoro jisté, že ten magor neměl žádnej set, „jako pro zásahovku“. Byla to obyčejná sbírka zbraní pro civilní použití, sport, relax, malá škodná zvěř. Brokovnice, opakovací, samonabíjecí. Žádný automaty a výkonný ničivý střelivo. Směs typů a ráží. Pro účel hromadnýho útoku na náhodný cíle a mximalizaci efektu nevhodné zbraně a střelivo. Ta sbírka sama o sobě nebyla ničím nápadná nebo podezřelá. Nemluvím samozřejmě o dalším kontextu. Jen o těch zbraních a střelivu.

              2. Chjo… byva dobre drzet se pravidla, ze kdyz necemu nerozumim, taxe k tomu nevyjadruju. Vypadam pak jako blbec.

                Vybavit nejakou soukromou zasahovku tim bordelem, co si ten cucak nakoupil, by byl pomerne rychly konec one zasahovky hned pri prvni akci. Ostatne, dovolim si spekulovat, ze to byla i jedna z pricin, proc nakonec utekl na strechu. Kdyby aspon jednu z tech kratkych zbrani ovladal opravdu dobre a bylna vse pripraven, tak napachal podstatne vetsi paseku, nez s tou nesmyslnou hromadou zeleza. To byl doslova kazdej pes jina ves, naprosto nekoncepcni zmet, spis jak pro sberatele. Nelze se proto ani divit, ze PCR tohle vubec nezaujalo a nikde nic ‚neblikalo‘. Naopak by zcela jiste bliklo, kdyby treba koupil 5 kusu stejne zbrane. To by byla cast vybavy soukrome zasahovky. Z tohoto zeleznyho bince by mozna sla vypichnout pistole v Lugeru v kombinaci s klasickou dvanactkou pumpou a pak tristaosma v poloautomatu. Tahle trojice ma smysl, ovsem pokud se vyberou vhodne typy. S tou tristaosmou neumel strilet, k te pistoli poztracel zasobniky a zrejme jedine, s cim byl schopen napachat skody, byla brokovnice, se kterou umi i debil trefit vrata od stodoly.

                1. aha, brokna, tak vod toho asi ty plačky že z nekoho vyndali 19 projektilů…kdyby se pořádně trefil, tak jich vole vyndají 119 :D pravda, pak už by to možná nebylo za živa X-D

                  1. @ Behemot

                    Přešlápni si a nezlob.

                    1. ModrýKlokan
                      27.12.2023 v 14:50

                      až přestaneš fetovat

                    2. @ Behemot

                      Už to nikdy neudělám. A teď ty…

                  2. I kdyz pri strelbe z blizka by se reklo, ze na velikosti broku tolik nezalezi (leti kosik), tak ale zrejme volil vetsi broky. To pak mas v naboji jen par kusu. Ale tohle nevim, je to moje spekulace, cim presne strilel.

              3. Obecně se 24letý jedinec považuje za dostatečně zralého – třeba řídit velký autobus nebo silnou motorku…
                Skutečnost, že někdo si hned po získání zbrojáku z nadšení koupí několik málo různých zbraní, mi přijde naprosto pochopitelná…

    2. a ty jako nekoho z nich znáš, že je lituješ? tydlety falešný pózy jsou taky pěkný šméčko

      já sem donedávna ani nevěděl, že nejakej takovej barák existuje a kde tam přesně má byt, natož kolik příživníků (současnejch či budoucích) tam je, takže mi byli jsou a budou ukradení furt úplně stejně…

      1. Tvoji potrebu neustale v komentarich dokazovat, jakej ses drson a tvrdak, pozoruji dlouhodobe. A jako takovou ji povazuji za patetickou.
        Skoda, ze nejses tak tvrdej i v organizovani vlastniho zivota. Stale rozvazime baliky pro PPL? :)

        A jinak, abys to pochopil, ja proste nejsem takovej frajer jako ty, ja sem proste mekkota. Proto me mrzi, ze se nejakej rodic musi dealovat s tim, ze ma jeho decko prostrelenou palici. V Izraeli, u Charkova nebo na Palacaku. I kdyz ty lidi osobne neznam :-)

        1. a kolik kýblů různýho fetu do sebe každej den sypeš, abys mohl vůbec vylézt z betle a nenasrat si do peřiny, dyž takle virtuálne lituješ mnoho tisíc lidí (když ani netušíš, kdo a kde to je, jak vypadá, NIC) KAŽDEJ DEN V TEJDNU?

          seš prostě pokryteckej šašek, nic jinýho, todle není žádná lítost, ale zasraná póza ksindla, co máš pocit, že to vod něj vokolí vočekává, nasrat a rozmazat

          jaký balík ty magore, to toho sypeš tak moc, že seš mimo realitu vole?

    3. tak pořád nedosáhla dna, které předvádějí různí konspirátoři. Zde například KaBrnak nebo Behemont… to je opravdu materiál…

    4. Katerina chce poukazat na traumatizujici vliv studia na FF UK. Urcite tuseni timto smerem uz jsem mel davno, kdyz jsem videl ruzne produkty tohoto ustavu, ale takto fatalni hodnoceni je prece jen hodne smele.

      1. navíc v podstatě používá naprosto výlučně jejich vlastní styl komunikace i totožný fráze, tak co sou najednou jak píchlý podsvinče? :o)

  2. S Hérostratem seš asi už desátej. Trochu víc inovace by to chtělo.

    1. Já chápu, že toužíš D-FENSe za něco zjebat stůj co stůj, protože proč ne, ale tohle je hodně slabej stěr. Hérostratos je součástí kulturního povědomí na úrovni archetypu. V podstatě to je, asi jako kdybys pod D-FENSův článek o failure mode napsal „ty tu FMEA ilustruješ na Challengeru, který je učebnicovým příkladem selhání manažerské etiky, to jseš asi miliontej, chtělo by to projevit trochu kreativity a použít nějaký příklad, o kterém v životě nikdo neslyšel, ale je neprovařenej“. Svým způsobem to dokonce je pravda. Otázka je, jestli za tu originalitu (za kterou si ve finále nic nekoupím) stojí komplikace s ní spojené.

  3. Sledujte ty arogantní zmrdy v poslanecké sněmovně. Oni si vážně myslí, že si tu beztrestně mohou dělat co chtějí.
    A pletou si to tu s nacistickým rechstagem.
    Teď už jen zbývá zvolit FIalu vrchním protektorem či říšským kancléřem a je vymalováno:

    https://www.youtube.com/watch?v=LMcXKURCFqA

    1. Mimochodem i Kajínek už se vyjádřil k věci. A o dost rozumněji než většina české politické a novinářské žumpy.

      https://www.youtube.com/watch?v=zmgueB1lwUA

      Tak kde to jsme, když zločinci mluví rozumně a vládnoucí politici naopak jako zločinci a fašouni nejtěžšího kalibru.

      Jak to tady asi tak může dopadnout ??

      1. Videl jsem to vcera. Rozumny nazory.

  4. Souhlasím s tím, že hovnit se v incidentu a hlavě toho sráče od rána do večera je silně kontraproduktivní. Spíš mi přijde smutné, že nikdo nepersonifikuje jeho oběti, kdo byly, co uměly. Vytváří se kult a vzor pro další možné sráče.

    1. Byt tam zastrelene moje dite, tak prvni, co udelam, je absolutni zakaz zverejnovani jakychkoli informaci o nem. Nevidim duvod, proc by se na tom meli presstituti zivit.

      1. Že nebyl jen číslo, ale taky člověk.

        1. Npotreboval bych, aby cizi lide posuzovali, jake bylo moje dite clovekem. Pro ciziho to stejne bude jen senzace, nebo falesne emoce.

          Aby ta smrt nebyla zbytecna, tak by to muselo byt jak za bolsevika. Ticho po pesine. Teprve pak to ztrati ten punc senzace a lakat dalsi magory. Napsat zpravu – stalo se to a to tam a tam a tecka. Ze je to hrozne, kazdy soudny vi a hlupakovi nepomuze, ze se mu to bude petkrat omilat.

          1. No, nezapomeň, že jde o VŠ, technicky není o dětech řeč, všem bylo skoro jistě přes 18 roků, to jen naokraj.

            1. Moje dite by to bylo, i kdyby mi bylo 90 a jemu 60.

              1. Nebylo by lepší vraždu vašeho dítěte vůbec nevyšetřovat? Aby se o něm co nejméně mluvilo?

                Já jsem přesvědčen, že oficiální verze střelby na FF UK je lež. Hlavním důvodem, proč se mluví o „pietě“ je zametání pod koberec v lepším případě, ale spíše je tak ještě něco horšího.

                V celém případě jede jen emocionální porno svíček, jen aby se nemluvilo o případu.

                Něco tu hodně smrdí.

                1. to Alan Cox
                  No, pokud by šlo o manipulaci, tak KAMPAŇ je vší manipulace futrál. Velká publicita je v zájmu toho, kdo něčím manipuluje. V řevu emocí a spoustě mainstreamových zpráv zaniknou nepohodlná fakta (pokud existují).

                  1. To myslíte vážně, nebo vás někdo blbě navedl? Takže všechno umlčet, zcenzurovat, nezveřejňovat je podle vás nejlepší záruka nulové manipulace? Přemýšlíte vůbec, když to píšete?

                    Je zvláštní, jak se tu vyrojilo spousta lidí, co mají shodné názory s progresivními aktivisty a neomarxisty. Umlčet, zcenzurovat, neinformovat, nechat stát ať nerušeně kutá, a kdo cekne – je zlej a špatnej.

                    Naopak, právě zamlčování umonuje netušené možnosti manipulace. Zatímco informování umožňujete alespoň nalézt nekonzistence. Ono se nedá zmanipulovat úplně všechno. Zvláště když některé věci už veřejné jsou.

                    Nikdy by mě nenapadlo, že třeba Sysop bude hlasitý zastánce cenzury. Nebo Hroch bahenní. No jo, kluci, kdo chce kam, ať si to vyžere se všemi důsledky. I těmi, které nedomyslel.

                    1. Alan Cox
                      „všechno umlčet, zcenzurovat, nezveřejňovat“ – to jste v mém příspěvku našel kde?

                      On je dost rozdíl mezi „všechno cenzurovat a umlčet“ a „psát o tom pořád dokolečka, chrlit srdceryvné články a dělat tomu publicitu“. Samozřejmě pokud má člověk černobílé myšlení, tak jinou možnost než tyhle dvě nezná.
                      Co se týká cenzury, zkuste se zamyslet nad podstatou mého příspěvku. Nápověda: je to ta část o utopení případné nepohodlné informace v moři pseudozpráv.

      2. Takhle je to jen o sráčovi a jeho skóre…

      3. Obecně by si o tom samozřejmě měli rozhodnout pozůstalí a nikdo by jim do toho neměl kecat.

        Já osobně bych tedy nechtěl, aby presstituti prolézali sociální sítě, obtěžovali kamarády zemřelého potomka atd. atd. a pak v médiích všechno zveřejňovali. Aby veřejně řešili, jestli trhal mouchám křidýlka apod.

        A nechtěl bych, aby na mě číhali před barákem s teleobjektivy a pak na stránkách Blesku řešili, jak moc zdrceně jsem se tvářil, když jsem si šel do krámu koupit tři flašky vizoura.

        1. Presne o tom to totiz je. ‚Vytezit tema‘. Cokoli, co zvedne ctenost, sledovanost, se pocita. Moje trauma – jejich penize. Oni prece ‚jen delaji svoji praci‘, jako Gestapo za druhe valky. Chudaci gestapaci taky meli rodiny, deti, museli platit dane…

          1. stádní zaměstnanci neplatí daně tvl

            1. ? Stadni zamestnanec neplati dan ze zavisle cinnosti? To jsem z Ceska tak dlouho, ze mi takova podstatna vec unikla?

              1. Tipuji, že je to myšleno tak, že veškerý „superhrubý“ příjem státního zaměstnance pochází ze státního rozpočtu. Takže daně, které státní zaměstnanec odvede do státního rozpočtu, jsou hrazeny ze státního rozpočtu. Neboli je to jen takové formální účetní „tam a zpátky“.

                1. A jak se to potom počítá, když si státní zaměstnanec zakoupí výrobky či služby u soukromníků?

                  1. Jak se to počítá, nevím. Nejsem daňař. Ale čistě laicky když státní zaměstnanec nakoupí u soukromníka, tak ten soukromník v souvislosti s tímto nákupem odvede nějaké daně. A ty peníze, které ten soukromník formou daní odvede zpět do státního rozpočtu, pocházejí ze státního rozpočtu.

                  2. Někdy to zabíhá do absurdních úrovní. Kdysi jsem se zúčastnil diskuze, leitmotivem bylo „soukromník statky vytváří, veřejný zaměstnanec spotřebovává“. Padala silná slova.
                    Na dotaz „Takže když sestřička píchne injekci v soukromé ordinaci, vytváčí statky, a je to něco jinýho, než když ji píchne v nemocnici, to je pak parazit?“ jsem odpověď jaksi nedostal.

                    1. Hroch_bahenni
                      27.12.2023 v 8:21

                      samozřejmě, že to je neco jinýho, páč stádní špitál je černá díra na prachy a ukázkovej příklad zoufalé neefektivity; pravda, soukromý špitály jsou lepčí jenom o fous, páč na ně dopadá stejná centrálně-plánovací byrokracie

                      přímejch stádních špitálů je ale docela málo, většina jsou zřizovaný krajema, školama a kdekým eště, takže je to eště komplikovanější (de facto je město nebo kraj furt stád, ale hraje si na to, že ne, a prachy tam jsou taky z různejch míst)

                      k otázce samotné, je píchání injekce vytváření statků? podle mě to teda je zrovna taková čedá zóna, výrobce injekce určitě neco vytváří, výrobce toho sajrajtu v ampuli taky, sestra co to spotřebuje do člověka, nevim, IMO přinejlepším tak uchovává zdravotní stav, nic novýo nevytváří, já bych to celý zahrnul do teorie rozbitýho okna teda

                    2. Špatně, píchanec vytváří klienty. :))

        2. Kozousch, Sysop: A nemáte dojem, že si stěžujete na něco, co se neděje?

          V případu střelby na FF UK se unisono jak média, tak stát rozhodli zcenzurovat co se dá. Tak na co vlastně stěžujete?

          Nebo jen prostě jste jako ženská, která neví co chce, a nedá pokoj dokud to nedostane?

          Jak vidíte, jak Rakušan, tak Sysop, tak Kozousch jsou téhož názoru a téže ideologie: Cenzurovat, zamlčet, přeškrtat, neinformovat. Byli byste vhodní adepti na náměstky Víta Rakušana.

          1. Alan.Cox: A z čeho přesně pramení váš dojem, že si stěžujete na něco, co se neděje? My úplně normálně reagujeme na to, co psal Hanes. Pokud o tom nevíte, tak vyjádřit svůj názor na názor někoho jiného je podstatou diskuse.

            Pokud váš názor chápu správně, tak tvrdíte, že pokud by mi vadilo zveřejňování mých či rodinných soukromých záležitostí a bránil tomu například soudně, tak bych byl cenzor.

            Takže navrhujete „přeškrtat“ „cenzorské“ právo na soukromí, zrušit všechna ta „cenzorská“ GDPR apod.? Zrevidovat Listinu základních práv a svobod a vyškrtnout z ní například článek 10?

            https://www.psp.cz/docs/laws/listina.html

            1. Oprava: že si stěžujeme na něco, co se neděje

            2. Já jsem také vyjádřil svůj názor.

              A teď k věci. Neinformovat je nejblbější věc, která může nastat. Souhlasí všichni kromě progresivně zideologizovaných lidí.

              1. Názor jste sice taky vyjádřil, ale na rozdíl ode mě neobjasnil. Ale nevadí – nemusím o vašich názorech vědět všechno.

                A co se týče vztahu k soukromí, tak za přežitek ho považují právě ti „progresivně zideologizovaní lidé“.

  5. Těžká věc.

    Jenže kdyby se mediální mrdky projednou rozhodly správně a ukončily by mediální pokrytí, nenašel by se jeden plátek, který by se nechal zlákat větší sledovaností a šel proti proudu?

    Lidský mozek je naprogramován k vyhledávání negativních informací a dokud je vyhledával jen ve svém okolí, byla to evoluční výhoda. Dnes, když vlivem médií „vidíme“ i věci, které se nás netýkají a nemůžeme je ovlivnit, koncentrujeme negativní informace v míře přehnané, až „praskají hlavy“.
    Řešení na společenské bázi jsou dvě – cenzura (diktatura, obtížně proveditelné, jak zajistit rozumného diktátora?) nebo vyčkat několik generací, než epigenetické změny povedou ke zhrubnutí a ignoraci toho, co se nás netýká.
    Řešení na individuální bázi je mediální a sociálně-síťová dieta.

  6. …a z vůle médií nyní také velký vzor pro další podobné zakomplexované zoufalce… naprostý souhlas, bohužel.

    1. jasný tak radši vo všem mlčet a šoupat nohama, zatímco režim svoje šméčko zamete v tichosti pod koberec, z blbečka udělá agenta nejlíp formátu Čepiga s Miškinem (pravá jména, já se snad udávím pod stolem) a přišije mu ai tu ukroškou raketu co vlítla do Polska že…

      1. Rezim si stejne udela, co bude chtit, dokud nedostane po prstech. Takze bud tema jen zneuziji presstituti, nebo tema zneuziji presstituti a ty presstituty pak zneuziji politici.

        1. nemusí ale lidem vyloženě chcát na hlavy a už se ani nevymlouvat, že to je dýšť, jak tady pravidelně někdo glosuje

          1. Ale to tak je, oni nemaji strach, tak proc by zcela otevrene nelhali? Bezcharakterniho kripla zastavi jen a pouze strach. Cikan brzdi, az vidi vlastni krev. Tohle je to samy. Za prezu mame bezcharakterniho karierniho krivaka, minuly predceda vlady byl to same, jen misto kariery mu slo o prachy. Soucasny predceda vlady je lhar, krivak a karierista.

            Nikdo z nich nema strach. Nemaji mit z ceho strach. Takze si proste delaji, co je napadne a ani se to nesnazi nejak maskovat. Kdyby nekdo z nich myslel, ze k dalsimu stupni se dostane tak, ze vystrci v televizi holou prdel, tak to nebudou vahat udelat.

            1. „vystrci v televizi holou prdel“

              V jistém výborném dystopickém seriálu měl ministerský předseda ošukat prase… A jak mu to zvedlo preference :-)

              1. zrovna sem zkouknul jeden komentář z xaverovskýho čuprstrýmu k tem novém umnělém inteligencám (ehm ehm) a hned sem si vzpomněl na pár dílů z toho seriála, že už je to tady…

    2. Je to jedno… média jen plní svojí funkci. Vadní jedinci si toho debila budou fetišizovat bez ohledu na to jak moc/málo informací se o něm ve veřejném prostoru objeví.

      1. No… to je na dlouhou polemiku. Uloha medii je informovat. A nechat konzumenta, aby si nazor vytvoril sam. Kdo z mainstreamu to takto dela? Naprosta vetsina mainstreamovych medii predklada ‚nazory‘, ‚blogisky‘, ‚rozhovory‘, ‚vyjadreni‘,… kde je uz predzvykano, co si ma konzument myslet. Pokud tedy je funkce medii slouzit verchusce, pak ano, media ji plni na vybornou.

        Pokud ovsem je ulohou medii plnit sluzbu verejnosti, pak to i mainstreamu zcela jiste nefunguje.

        1. Tady bych si dovolil nesouhlas. Média informují, ale samotný výběr informace a částečně její zpracování je vždy ovlivněno názorem pisatele/redaktora.
          Bohužel, lidi málo pohlížejí na svět nestranně (taky na sobě pozoruju tuhle neřest) a když i v ryze odborných časopisech/článcích je poznat názorové zaujetí autora a popřípadě redakce, je logické, že v mainstreamu, kde se lidem dělají názory zvlášť silné a vyhraněné, bude zaujetí poznat.
          Čtenář si ho musí odfiltrovat.

          1. To už jsme tady jedenkrát měli. Ty to nemůžeš pamatovat, ale neosvědčilo se to.

            1. Co jsme tu měli?
              Od vzniku médií je to tak, jak popisuju, kromě období, kdy byla cenzura, která buďto určovala některé pohledy na svět, které byly nedovolené a proto cenzurovány (např. Rakousko), nebo naopak vybrala jeden pohled jako preferovaný, a komu se udělal názor jiný, jeho médium bylo zničeno, občas i s pachatelem (např. nacionální a internacionální socialismus).

              1. Zrovna na te filde se uci jista ‚novinarska etika‘ a do toho patri i nestrannost. Cili, pokud budu cucet na Seznam, tak vicemene chapu, ze je to propaganda, protoze je to proste stroj na prachy a tam se na nejakou pravdu, nebo etiku nehraje.

                Pokud si ale pustim CT, nebo CRo, tak tam naopak vyvazenost a nestrannost ocekavam, protoze ji i platim. Bohuzel ale, na etiku a nestrannost tam serou, protoze ‚hodnoty a zajmy EU‘. Cili, stare zname ‚Reich über alles‘.

                1. Nestrannost je mýtus. ČT a ČRo by především neměly existovat, ono je logické, že médium jehož příjem je dán zákonem, bude fungovat jako vládní vlnka.

                  1. Souhlas. Bud at za ty sracky neplatim a nebo at to nejsou sracky.

                  2. Priznam se, ze v aute cas od casu posloucham CRo+ a neprijde mi, ze by to bylo nejak vylozene nestranne.
                    Respektive, zasadni otazka zni, co presne je ta nestrannost.
                    Jako ano, v CRo proste nedostavaji prostor lidi tvrdici, ze Zeme je placata. A ekvivalenty k tomu.
                    Coz nekteri lide berou, jako ze CRo neni nestranny.
                    Ja osobne soudim, ze je tomu tak spravne.
                    Jinak jsem tam slysel uz vselijake „kontroverzni“ rozhovory, rozhovory s lidma, kdy se mi otevirala kudla v kapse…
                    Dost informaci je tam podano stylem „to a to se stalo“, v pripade nejake te valky a podobne s dovetkem „tvrzeni te ci one bojujici nejde nezavisle overit“.

                    1. Každý vidí stranickost médií nejvíc tam, kde je sám na druhé straně.
                      Tudíž v případě docela proAmi a zároveň prosociálního ČRo si toho provního dobře všimne proruský Sysop, zatímco já si všímám stranění směrem k sociálnímu státu nebo k ekologii, protože jsem obojího vcelku odpůrcem.

                    2. Ty Dyzentére,
                      neměl bys číst, ani komentovat něco, čemu nerozumíš.
                      Někde se ti to zasukuje a v lepším případě dostaneš
                      sračku.
                      V horším tě bude léčit někdo, tobě podobný a to může
                      dopadnout ještě hůř, než jen dyzentérií.

                    3. Ser…doku, dej si panáka, hadr na hlavu, zformuluj argumenty nebo pal do ignorace.

                    4. Jen počkej, jak tě fotr zmlátí – jen co zjistí, jaké vypisuješ na internet hovadiny!

                    5. Re: Dissenter 26.12.2023 v 19:44

                      Ajaj… myslel jsem, ze vis, s kym diskutujes. Muzes mi zkusit nejak nastinit, proc bych ja mel byt prorusky? Rusove pro mne v zivote udelali uplny hovno, mam tam i par pratel, ale to mam v USA vic. Ano, Rusove se v soucasnosti do meho zivota neserou, zatimco USA ano, ale to nestaci k tomu, abych byl pro- neco. Moje nastaveni neni jako u fotbaloveho fanouska. Prave proto, abych mohl v klidu videt chyby vsech, nejsem fanda nikoho. Jakmile zacnes nekomu fandit, jsi subjektivne neobjektivni. A to ja nechci.

                      V soucasnosti mne sere EU a ceska verchuska. Toto ma na muj zivot urcite vetsi vliv, nez nejaky Amik, nebo Rusak.

                      Takze – pokud chces rypat, dej vedet, ja se podle toho zaridim. Pokud jsi byl pouze nevedomy, tak jsem te ted poucil.

                    6. Uznávám, měním větu na „si toho prvního dobře všimne Sysop, který nepovažuje Rusko za nepřítele civilizovaného, tedy našeho západního světa“, …
                      V mém vnímání to znamená totéž, ale chápu, že se tě mohla formulace dotknout.

                    7. Dissenter 26.12.2023 v 19:44

                      V případě ČRo si lze občas všimnout něčeho rádoby prosociálního, nicméně o ekologii nevysílali nikdy nic.
                      Odpůrcem ekologie být můžete úplně stejně, jako můžete být odpůrcem botaniky.
                      Ale k čemu je to dobré?

                    8. O ekologii a nutnosti se uskrovňovat, omezovat produkci oxidu uhličitého a přestat těžit suroviny mluví pořád a vždy straní asketům proti hédonistům, uhlíkově neutrálním proti fosilům a kytičkářům proti těžařům a stavitelům.
                      Ačkoli nepopírám potřebu OZE, jsem hédonista, fosil a stavitel.

                    9. Dissenter 27.12.2023 v 9:59

                      Já jsem ekologii studoval, takže mi váš příspěvek nedává smysl.
                      Dále zastávám názor, že typickým obnovitelným zdrojem energie je uhlí, jeho skladovací doba je navíc bezkonkurenční.

                    10. Netuším, kedy a prečo nastúpilo vzájomné zamieňanie ekológie, environmentalistiky a environmentálneho aktivizmu, ale holt to tak je, a je to zažrané tak hlboko, že to mnohým nedôjde ani po podpichnutí…

                  3. Jenže ČT funguje jako vládní vlnka, když jsou u moci jedni, a jako protivládní vlnka, když jsou u moci druzí.

                    1. Jenže „ti druzí“ jsou řízená opozice. Takže ta kritika řízené opozice je součástí této habaďůry.

                    2. To je možné, ale jde o větší zlo, než kdyby státní TV byla vládní vlnkou. Nová vláda, změna kurzu – presstitutům by něco takového problémy nedělalo. Ovlivnitelné volbami. Čitelné.
                      Existence vlivného média svázaného s jednou politickou skupinou povinně financovaného daněmi těch, kteří ji nevolí, je prasárna o řád větší.

                    3. Stejně jako vládní vlnka fungovala i za Babiše. Prostě ve prospěch statu quo.

                    4. Dissenter
                      27.12.2023 v 10:04

                      jo tak ten byl dobrej :o)

                    5. @ Dissenter

                      To myslíš vážně? A o jaký vládě mluvíš? Vládní česká mediální vlnka za Babiše šla proti Babišovi. Samozřejmě to bylo divadlo pro plebs, jako že je špatná vláda a lepší opozice.

                      Ve skutečnosti byl Babiš jen dalším střídajícím hráčem jednoho bezstrukturně řízeného týmu. A ve skutečnosti je skutečná vláda o úroveň výš např. v Bruselu nebo Berlíně. Takže pak ano, madmééédyja vždy čeří vládní vlnku. Jenže ne českou.

                  4. Dissenter 26.12.2023 v 19:34

                    Přesně. Například ČT nebo ČRo fungují jako vládní vlnky.
                    Nyní.

          2. …a kdyz prijdu od zubare, tak si ty plomby jeste musim brusnou pastou prelestit. Po navratu z autoservisu si ty srouby na hlave motoru dotahnu a kdyz v hospode dostanu jidlo, tak si to pak jeste trosku dovarim.

            Jako jo, jasne ze polotovary jdou ‚dotahnout‘, ale ze je nejaky nesvar masove rozsireny neznamena, ze je to spravne.

            1. :-)
              To jsme se nepochopili. Automechanik spraví auto úplně stejně, bude-li libertarián nebo socialista. Mediální psáč ale nemůže nevnést do článku (nebo minimálně výběru témat) svou bias.
              Řešením je jedině to, aby vycházely „noviny“ libertariánské i socialistické, dezolátské i rusobijecké. Každému dle jeho libosti a situace, kdy psát a publikovat může prakticky každý, je velkým zlepšením proti době státního rozhlasu a vysokých nákladů na tisk novin

              1. Pokud nekdo informuje o nejake udalosti (primarni funkce medii), pak toto lze provest i bez subjektivniho zabarveni.

                Resenim je, aby Rada pro rozhlasove a televizni vysilani tvrde sla po preslapech, ktere nami placena media v tomto smeru delaji. Uplne mi postaci, kdyz budu mit alespon verejnopravni media neutralni.

                1. Mně úplně postačí, když budu mít raketo letící nadsvětelnou rychlostí. To je stejná utopie.

              2. Btw, v komercni sfere mas samozrejme pravdu – clovek by mel mit pristup k propagande obou stran.

  7. Ooo ano jeho veličenstvo, použijte vice vulgarit a dokazte mi svoji nadrazenost. Psychodiagnozu provedenou po internetu taktez ocenuji. Sice jsem u prislusneho odbornika nikdy nebyl, ale predpokladam, ze tvych kvalit by rozhodne nedosahl. Ses proste hustej, nic te nerozhazi, na fotky mimin s prostrelenou palici se muzes koukat pri snidani, vsechno je ti prdel.

    Add balik -> To jenom jedna drobna narazka na tvuj jinej vylev. CZC kurvy, Zavoral neumi podnikat, vsechno jsou to neschopny pice a potom knourani co se stal servis jedny usmudlany dodavky a snaha amortizovat prislusne naklady pres rozvoz baliku. Hledat to nebudu, verim, ze si to pamatujes :)

    1. sem to posral a Behemotovi to nějak nenapojil do vlákna. Tak nic.

  8. Je tam ruska stopa, na Telegramu se odvolaval na skolskych zabijakov Alinu Afanaskinovú a Iľnaze Gaľavijeva ako na svoje vzory.
    Klasicka prace ruskych tajnych sluzeb rozmrdavat Europu. Mozna ani nevedel pro koho pracuje…

    1. Mel bys prosim odkaz na tu Telegramovou stopu? Jedina, o ktere se v mediich diskutovalo, byla ta, kterou prokazatelne nekdo editoval po smrti toho srace, takze slo o fake.

      Pokud mas nejakou jinou, sem s tim, urcite to bude zajimat vic lidi. Diky.

    2. To jako že případy Alina Afanaskinová a Iľnaz Gaľavijev zinscenovaly ruské tajné služby proto, aby se na ně mohl odvolávat nějaký český/EUropský magor? Tedy ty ruské tajné služby jsou neuvěřitelně mazané…

  9. Řešme raději sráče z politiky a všelijaké zkurvé aktivisty, ti mají řádově větší potenciál zkurvit lidem životy než jeden sebelépe vyzbrojený blázen.
    Proč není takové mediální haló kdykoliv má kdejaký zmetek z politiky či byrokratického mordoru potřebu „vylepšovat“ zákony? Ba naopak to mediální mrdky vždy podávají jako jediné správné řešení po jehož zavedení nastané mír a klid v celém vesmíru.

    1. To mas, jako s tema dopravnima nehodama. Kazdej tejden zakali na ceskych silnich cca 10-15 lidi. Nikdo nehne brvou. Ale vysype se nekde bus, senzace na tyden v hlavnich zpravach.

      1. Někdo Sysopa nutí, že se nesmí věnovat pozornost jinému tématu než střelci v Praze? Divné! Už je dokonce přikázáno psát a číst o tématu střelby na FF UK. To je horší totalita než jsem si myslel! Už ani sysop není svobodný!

    2. Zatím jsem si všiml, že největší haló, i zde na dfensovi, je to, aby se o střelbě na ff uk nepsalo. Aby se to v tichosti zametlo a zašolíchalo, a nikdo do toho moc nemluvil.

      On vám někdo brání věnovat se jakémukoli tématu dle vaší libosti? Nebo vám někdo drží pistoli u hlavy, že pokud se nebudete věnovat střelbě na nám. Palacha, vystřelí vám mozek? Nebo mi to vysvětlete, co vás nutí nedobrovolně se držet tohoto tématu?

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017