Cyklistická prasata opět útočí - zpět na článek

Počet komentářů: 238

  1. Momentálně jsem v Berlíně. U hostitelské rodiny nekuřáků. Protože si sám rád zapálím a nejsem pičus, hodně času trávím procházkami po okolí.
    Jdu po chodníku. Chodník je oddělen od silnice zábradlím. Chodník má šíři zhruba 1,5m. Kouřím cigaretu, iPod Shuffle do mých uší pere Dead Kennedys. Když v tu před sebou zmerčím stín cyklozmrda, který zamnou dobržďuje Ohlédnu se, abych zkontroloval utočníka. Je to mladý muž, žádnej důchodce, ani žádnej zvyjebanej hipster. Normální cyklista v oblečku. Mám tedy jistotu rovnoceného boje a zároveň se nebojím, že bych mu fyzicky nějak přehnaně ublížil. Pokračuji v chůzi po chodníku, pořád po prostředku, já mu teda uhybat rozhodně nebudu. Zvonek cinká, zyklista se rozčiluje, nicméně slovíčko Bitte jsem neslyšel. Sorry. Zyklista vyráží do akce a snaží se mě předjet zprava. To víš že jo ty zmrde. Když je na mé urovni, rozpohybuji své tělo směrem k němu. Zmrd padá z kola a velice líbezným stylem se rozplácne o to zábradlí. Polizei, polizei? Tak si je zavolej, já na tebe nemám čas, a dávám mu svoje telefoní číslo, že jsem připraven vypovídat. Praštit se mě nepokusil, škoda. Velice rád bych se přiměřeně bránil

    Až se vrátím, sepíšu kompletní článek na tohle téma. Tbh jsem se ze strany místních cyklobuzen setkal s větší šikanou než kdekoliv jinde v ČR. A to tu skoro nejezdím autem.

    1. Ty jo, ty jses ale hustej….

      1. není lojza ten co ve 160 v Renaultu Thalia fakuje fízly? toho jsem si chtěl dát do ignoru už dávno :(

        1. A to ode me chces pozehnani nebo co jako?

          1. ty voe na jednu stranu jste pro dopravu a nadruhou stranu si v životě sami děláte problémy. Co kdyby na tom kole byla babka co jede na zelnej trh? Taky bys ju hodil přes zábradlí pod projíždějící kamion?
            Na jednu stranu se tady všichni chováte strašněmoc nadřazeně, jako inteligenti na úrovni, jak víte o čem je řeč, jak by JSTE TO VY udělali lépe, jací jste nadlidi co ví co je pro mě dobré a na druhou stranu jste banda zmrdů, nerespektující vůbec nic, ješitní, samolibí chcípáci u klávesnice.

            Jo a jinak moje kolo má vypuštěné duše už 3 roky aby bylo jasno a nebyl jsem označen za cyklozmrda.

            1. „Je to mladý muž, žádnej důchodce, ani žádnej zvyjebanej hipster. Normální cyklista v oblečku. Mám tedy jistotu rovnoceného boje a zároveň se nebojím, že bych mu fyzicky nějak přehnaně ublížil.“
              Vzhledem k tomu, že neumíš číst, nebudu na tebe ani nějak přehnaně reagovat. Je to zbytečný.

              1. Udelas to mne zmrde, tak si to vemu osobne jako ohrozeni na zivote a zdravi a poslu na tebe deset zhruba 9mm vcel. Nejsem cykloun (max. 100km rocne), ale ty ses neuveritelna spina, ktera nepatri mezi normalne lidi. Bezduvodne napadani vlastni rasy si zaslouzi nejvyssi trest….

                1. „…vezmu osobne jako…“

                  No, dost mne mrzi, ze qer dostane i nekdo, kdo neumi alespon priblizne posoudit situaci. Ne, ze bych lidem zbran chtel sebrat, ale je mi lito, ze si ji poridi i nekdo, kdo se neumi celkem banalni veci branit jinak.

                  Nehlede na fakt, ze na chodniku ma pumpicka hovno co delat. Ze ho nekdo shodi? No, kdyz jsem jako kluk zacinal karatedo, tak nas trener rikal „kdo vejde do dodzo a nepozdravi, tak tu neni. Neuhybejte mu, slapnete na nej, sednete si na nej. On tu neni.“

                  1. hovno tomu rozumis smejde, falesnych hrdinu jsou plne diskuze, tady take. Ten zmrd ohrozil jineho“zmrda“ na zivote a zdravi. Pokud nechces zdibec tolerance tak dostanes nazrat vlastni mediciny. Opravdu to chces? Snad pochopils, ze mluvim tvoji „reci“.

                    Hrajete si tady na soudce, ale jenom do te doby nez nekdo zacne hrat vasi hru. HRDINO!

                    1. No, plati mnou vyse uvedene. Krome toho „pes, ktery steka, nekouse“.

                      Frajeri, co mi chteli sahnout na zivot, uz tu take byli. Kecas, kecas, ale na vojne jsi asi nebyl, hrdino. A valku znas jen z Internetu. Moc se na tech svych 9 mm nespolehej, mohl bys treba i na ulici narazit na nekoho, do koho bys to vubec nerekl a zatimco ty mas zjevne neprimerenou obranu, on uz to bude mit lozene uplne jinak. A nemusi to byt ani ten, kdo te sunda z kola. Staci jeho kamarad.

                      Dneska jsem byl nakupovat nejake komponenty a prisel tam jeden chcipak, co by ho clovek mrmlem prerazil. Kdyz odesel, kamarad – prodavac mi povida „hele, ten k nam chodi taky. To je . A tos vole nevidel, co umi na strelnici…“

                    2. a to chces zmrde? neni lepsi trochu tolerance a zamrmlat si pod nosem je to kokot ale seru na neho? …na co si to hrajes? Ja ti tady pisu , ze pokud s vama clovek zacne hrat vasi hru tak najednou kvicite jako prasata na porazce. A pritom staci malo. Jenom trochu tolerance.

                    3. Re: Sunmoon
                      12.8.2016 v 20:27

                      Ale v tom jsme zajedno. Je treba tolerovat zajmy vetsiny a tudiz se nemotat po chodniku. Je to jak nezakonne, tak amoralni. Ze je chodec na chodniku panem, je zrejme prave z techto dvou pohledu. Jak se zachova, neni odhadnutelne a tezko posuzovat primerenost. Proc vubec?

                      Je to pak stejne pitomy argument jako „zlomil jsi mu ruku, kdyz ti kradl tvoji mrkev. Ma snad ta mrkev vetsi cenu, nez ruka cloveka?“

                      Ano, ma. Moje mrkev ma vetsi cenu, nez ruka nejakeho zmrda.

                      Druha vec je, ze jsi tak hloupy, ze jsi ani nepochopil, jaky je vetsinovy nazor lidi na tomto foru. Ale chapu, ze jsi slaboch, ktery namisto toho, aby dal chlapovi po tlame, musi se schovat za krochnu.

                    4. největší prdel je, že aby ten svůj hustoplán měl šanci reálně provést, musel by počkat až se vzdálím a pak mě zastřelit zezadu :D

                    5. A mimochodem, přecházíš zbytečně na vyšší lvl, takže se o žádnou „naši hru“ nejedná. V mojí hře každou akci následuje adekvátní reakce. Takže ano, narvat na zábadlí cyklouna, který mě omezuje na osobním prostoru a to navíc v místě, kde nemá co dělat, je dle mé morálky zcela v pořádku. Zastřelit někoho za to, že mě shodí kola/narazí do mě na ulici ovšem nikoliv. Pokud bychom byli oba v „tvojí hře“ zastřelil bych tě dřív, než bys ke mě vůbec dojel.

                    6. Re: Stepan
                      12.8.2016 v 21:15

                      To je typickej srac, kterej v zivote nepoznal zbrane jinak, nez lestenim pred televizi, kdyz tam zrovna bezi Brousek Wyllisek a zachranuje cely svet. Navic tipuju, ze kdyby se rozmazl po tom chodniku, tak cert vi, kde se mu ta slavna krochna bude zrovna valet a jestli si ji sam nevrazi do zeber. Internet fighter.

                    7. trochu tolerance k čemu, k tomu, že si někdo vynucuje ústup zvoněním? Co bude chtít příště? Jeho peněženku? Kde má „trocha tolerance“ limit? Zvláštní je, že se na „trochu tolerance“ vždy odvolávají většinou ti, kteří nejsou ochotni ustoupit ani o píď, přitom tolerance není „jednosměrná ulice“.

                    8. Pod tohle -ohledně zbraně- se můžu jen podepsat. Člověk, co neumí posoudit a vyhodnotit vcelku banální situaci jinak, než že by hypoteticky vytáhl zbraň, je rapl a nejspíš by ji vůbec neměl mít. Já sám i přesto, že je řeč o oprávnění jen jednoho člověka na chodník bez cykločáry, přesto nikde nevidím vážný, zásadní důvod třeba jen uvažovat o použití zbraně – jakékoli, třebas klacku do špic..
                      Já tam za běžných okolností nevidím důvod ani na použití pěstí. Vyjma jedné jediné situace – kdy pojedu s vnučkou v kočárku po chodníku, který podle značení patří jen mně a jí – a nějaký neomalený cyklohňup se nás bude snažit ohrožovat.
                      V takové situaci bych asi opravdu zaútočil jako první – ale ne za sebe, nýbrž za Justýnku, která mu ještě z toho kočárku nedokáže sama dát po tlamě. Až bude větší, budu ji souběžně s dcerkou a zeťákem učit její povinnosti a až potom, třeba pěstmi, bránit svá práva – ale ne naopak.
                      Je mi líto, že to takto musím napsat, ale já dnes ve spoustě, třebas i banálních situací vidím převážně jen hodně mladé lidi nejprve se rvát o svá práva – ale bez kontroly toho, mají-li splněny také své povinnosti vůči okolí.

                      Mnohdy mě na silnici fakt neomalení cyklisti serou, nadávám v plechovce jak špaček, často i při otevřených oknech. A víc se bojím já jich, než oni mne – protože jednoduše nechci mít na triku případně poškozené zdraví kohokoli jiného, byť bych asi byl v právu /já jsem se jim nevysypal půl metru před řídítka/. Proto, když takové debily, co jedou dva vedle sebe a naširoko potkám, kurvuju jak dlaždič, ale uhnu sám co nejvíc to jde – oni si dřív či pozdějc stejně rozbijou hubu někde sami.
                      Ale abych naopak najížděl co nejblíž k nim a snažil se je třeba natlačit do pangejtu…co když v tom pangejtu bude zrovna kus betonu napříč, nebo jen velký šutrák? Nebo jen blbě pohozený kus ostrého rezavého plechu? Vem čert případně odřený auto, je to jenom hromada plechů. Ale co když si některý ten vytlačený cyklovocas v tom pangejtu srazí vaz?
                      Uměli byste, internetoví ostří hoši, uměli byste s tím žít?

                    9. Re: servisdok
                      12.8.2016 v 23:01

                      Ja osobne jsem autem pumpicku nikdy umyslne nesundal, i kdyz mne nekdy srali neskutecne. Proste mi to neprijde jako ferovka. Ja jsem v plechu, on v trenkach. Tech par, co jsem sundal (doslova – dva) jsem sundal jejich vlastni blbosti a to uz jsem tu kdysi psal.

                      Jedine, co v aute delam je, ze jim nedavam prednost na prechodech pro chodce. Vzdy samozrejme kontroluju, aby pumpickar stihl zastavit a pkud ne, aby mi trefil bok auta, ne ja jeho predkem. Zatim ke kolizi nedoslo.

                      Jina vec je chodnik. Tam to ferovka je, ale zase mi zmrd nestoji za to, abych ho napadal. Mam rad svoje prukazy a zmrd mi za to proste nestoji. Ovsem na rozdil od silnice, na chodniku pumpickarum neuhybam. On tam nema co delat, tedy tam neni a tedy mne nezajima.

                      Kecy o toleranci jsou samozrejme mimo misu, protoze pak bych nevidel duvod, proc se po chodniku nepovozit treba na supermotardu, kdyz na pripadneho chodce mohu prece zatroubit, zejo. Z jeho strany staci, kdyz si neco zamrmla pod vousy. No a dalsi den vezmu ctyrkolku.

                      Jak podobne psala Moussa, tak „tolerance“ se nejvic dovolavaji ti, kteri ji jednostranne uzivaji k bezohlednemu vydirani sveho okoli.

                    10. @Sysop: Jezdit po chodníku na šestikilu a vejš je v Berlíně taky oblíbená kratochvíle. A žádný popostrkávání s nohama na zemi, ale nohy na stupačky a jede se. Ne rychle, ale jede se. V některým místech v centru je totiž v rámci optimalizaci dopravy (zmr. Stropnický by skapal blahem) silnice tak úzka, že auto nejde na motorce objet. A chodec přece uskočí :)

        2. Jojo, to je ten tvrďák a závodník v jednom. Lojza Thalia :-D

    2. No tak na ty cyklisty v Berline bacha. Aby to nahodou nebyl nejakej lojzuv souverec a nevzal te halal machetou. Ti totiz bud kola primo dostavaji, nebo si je opatri po anarchoislamisticku.

    3. Rozumim tomu dobre tak, ze jste cyklistu shodil schvalne z kola, nebot vas pekne nepoprosil, ale pouzil zvonek? Ja bych se hanbou propadl, ale asi jsou dnes mravy jine.

      P.S: Zrmd, zyklista, vyjebanej. picus, cyklobuzna. Pouzivani techto vyrazu je nejaka znamka prislusnosti ke ‚spravnemu‘ stadu?

      1. On ten zyklista hlavne nemel na tom chodniku co delat, ze ano. A zvoneni na zvonecek vytvari naprosto stejnou povinnost chodce uhnout, jako kdyz jede kolo po silnici a ridic na nej zatroubi v ocekavani, ze kolo uhne do skarpy. Coz zadny zyklista samozrejme neudela, zato ale na chodniku si vyzvanet bude a jeste mit blbe kecy, pokud chodec neuhne dost svizne. Takze se laskave opravdu jdete hanbou propadnout, vy jeden mrave.

          1. Praetorian: co to tady meleš ty píčo jedna? A ohleduplnost a svoboda ti nic neříká? Najednou je ti zákon co zakazuje jezdit po chodníku vhod?
            Ty vole to je po ránu silné kafe tady.
            Sami si serete do hnízda, tahle země je po uši ve sračkách a řeší se tady cyklobuzny.

            1. jednou když hovoří zákon proti cyklystům tak je to dobrej zákon a když zákon hovoří ve prospěch cyklystiky tak je to špatnej zákon?

              Bacha na to aby ses s tímhle tak dlouho neřídil, až to došlo do stádia kdy zákon nařizující zastřelení všech lidí na planetě byl označen jako špatný a zákon zastřelit Pretoriana byl obecně dobrý a příjmaný.

            2. Tak ted nevim, jestli tvoji pripominku chapu spravne, ale kde je zakon, tam neni svoboda, pricemz zakaz jezdeni po chodniku je zakonem upraven. Ohleduplnost pak je na strane cyklistu, tento zakon dodrzovat.

              Predpokladam, ze v tom jsme zajedno.

              Jinak ted o vikendu jsem s rodinou naslapal par kilaku na kolech zde po pohranicnich cyklostezkach a musim konstatovat, ze mnozstvi debilu odpovidalo beznemu rozlozeni v populaci, coz mozna bylo zpusobeno i tim, ze zde jezdi hodne Rakusaku, kteri jsou vyrazne ohleduplnejsi, nez Cesi.

            3. Ohleduplnost a svoboda. Jo, beze všeho.
              Ale až ty zkurvený pumpičky přestanou jezdit i po úzkých silnicích dva vedle sebe, zpravidla chlap s babou a „chtějí si povídat“. A protože jedou krokem jako lemry, vanglujou.
              Měl jsem dvě takové, vyfintěné cyklopíči na kolech tak za 50k vysypané 30cm před předním nárazníkem minulý týden ve středu. Jeli jak s hnojem, co pedál pedál mine, zavanglovala baba u krajnice, jebla do chlapa a než bys řekl švec, tak leželi na hromadě na silnici a já jsem mohl sedět ve vyšetřovací vazbě, ty jedna svobodo a ohleduplnosti.
              Oni si užívali svobody, aniž by směli, o ohleduplnosti k ostatním na silnici nemluvě – a moje svoboda nenechat se pumpičkama vtáhnout do průseru je kde, kurva??

              1. Jeste znam dve varianty (zkusenost ze soboty):

                1) Dite sice jede u krajnice, ale do kopce nema silu, takze tatik hrde vedle, dite postuchuje do zad a protoze ridi jen jednou rukou, tak jede jak vozralej. Do toho ma strach, aby nesundal tlacene dite, takze pripadne korekcni obloucky dela smerem do vozovky. To je pane parada tohle objizdet

                2) Na riditkach kosik, v kosiku nejaky smetak, panicek se hrde dme „sedi tam jak kral!“, pricemz kral se boji, takze se klepe a klepe tim padem s celymi riditky. Pohyb kola pak pripomina Brownuv pohyb a ridic za nim trne, aby se pes nerozhodl, ze si treba vyskoci vylulat…

              2. dneska ráno mě okolo šesté na R10 nějaký hodný člověk v černém autěomobilu oprasil a málem sestřelil (bo telefonoval nebo co). znamená to, že se mám postavit v benátkách na nadjezd a házet cihly do předních voken náhodně volených automobilů? no vážně, by mě zajímalo, jestli někdo skutečně takto přemýšlí.

                1. PIČA KURVA CO MĚ TADY NAPADÁTE VY SPROSTÉ HOVADA!!!

                  Kurva piča ten chodník sis kůpil nebo co? Může ti bejt úplně u prdele jestli po tom chodníku jede kočárek, kolo a nebo tam jde vožralec s mastnýma vlasama a se sluchátkama na uších. Prostě jdu, zacinká kolo, uhnu, nic mě to neudělá a ať si jede dál. Stejně tak já jsem jezdil za mlada po chodníku, na nikoho jsem necinkal, hezky jsem si počkal aby dotyčný o mě věděl a až dotyčného sralo že jedu krokem tak dlouho za ním tak mě pustil. Je to o té svobodě a ohleduplnosti VY ZMRDI! A netahejte semka situace na silnicích!

                  Když cyklysty vyhodíte na silnici budou se plést autům pod kolama. Vy chytří idioti, kde Vám zase budou vadit?! Já když jsem za mlada jezdil na kole a musel jsem jet po silnici protože tam žádnej chodník nebyl, tak když jsem slyšel že za mnou jede náklaďák, tak jsem uhnul k příkopu, zastavil a počkal až kolem mě náklaďák projel a já mu nezavazel. Nikdy jsem s tím neměl problém a bez helmy jsem dojel kam jsem potřeboval. Ve městě když už jsem potřeboval, tak jsem jak píča nekličkoval v koloně aut čekajíc na červenou, ale hezky jsem se zařadil napravo za poslední auto. Když pak blikla zelená, rozjel jsem se svižněji než auto za mnou a nikdo nikdy na mě netroubil a neměl jsem s tím problém. Choval jsem se prostě pro ně jako další motorové vozidlo a řidiči mě tak taky brali, za křižovatkou už mě předjeli a nebyli vůbec o nic zpomalení.

                  Je to o té OHLEDUPLNOSTI, ale když to někdo nechce vidět a na jednu stranu se ohání tím jak jsou zákony špatné a pak najednou je jim zákon o zákazu ježdění kol na chodníku SVATÝ! Tak se mi zvedá žaludek co to tady je kurva za sebranku HOVAD a PRASAT, (a to prase urážím), kterým doma MÁLO NALSIKALI KURVA! jste mě ale nasrali vy šmejdi pojebaní chcípněte za své ubohé názory!

                  1. to jste sem, Vy jeden sprostý pane, zařadil omylem? doufám.

                  2. Vůbec nic nepochopils.
                    Nechápeš, že za našich mladých let nemělo svoje vlastní kolo úplně každé děcko, ale tak každé třetí, celkově nebylo kol tolik, nebylo tolik ani aut, nebyli tak debilní zákonodárci, co cyklistické lobby ve všem ustupují a ta si pak myslí, že s těmi křápy mohou všechno a všude.
                    Ne, chodník jsem si sice nekoupil, ale jestli na něm není vyznačený pruh pro kola, tak tam má cyklista hovno co dělat – to nemá se slušností a ohleduplností co dělat.
                    Nechápeš, že slušnost a ohleduplnost naopak postrádá drtivá většina dnešních cyklistů do 30 let.
                    A protože je jich jak namrdaných, serou se i do silnice po dvou vedle sebe, což primárně taky nesmí.
                    PRIMÁRNĚ NEMÁ CO DĚLAT KOLO NA CHODNÍKU PRO PĚŠÍ!! JASNÉ?

                    1. s těma kategorickejma odsudkama si počkejte, až se vybodujete tím, že se budete otáčet přes místo pro invalidu a zazvoní Vám telefon.

                    2. Nejsem si vědomej, že by se dalo vybodovat otáčením přes místo pro invalidu. Který přestupek se tímto páchá?
                      Mimochodem, zyklista, kterej jezdí po chodníku nebo ideálně po silnici, když má vedle cyklostezku je kokot, konec diskuze.
                      Ten nadjezd v benátkách je blbost, protože tím budete trestat řidiče, kteří se potencionálně proti ničemu neprovinili. Naopak sejmout zmrda, kterej nedodržuje pravidla, nemá pro porušování žádnej rozumnej důvod a ještě je drznej považuji za naprosto adekvátní reakci.

                    3. servisdock: drž píču ty jedna vyjebaná plesnivá píčo! Když na chodníku nikde nikdo není jen jeden člověk dokaž mě jakej přestupek nebo trestný čin jsem spáchal vjetím na chodník? Najednou tady máme zmrda kterej bude hájit zákon píčo, běž ty zákony obhajovat do chánova ty prasečí xichte s ptačím mozečkem.

                    4. Covece, ty kdybys vynechal sprosta slova, tak nemas vlastne co rict.

                    5. kamaráde, takovéto výlevy jsem poprvé zažil v počátcích internetu, které jsem před 30 lety budoval – ano, čteš dobře, před 30 lety byly v Čechách (ale i ve světě) sítě, kde se potkávaly tisíce lidí, přenosové technologie a počítače byly, světe, div se. Myslel jsem, že za ty roky z toho lidé „vyskočí“. Hmmmm …. někdo nevyskočil ….

                    6. nechcete mu dát v rámci svobody projevu někdo ban?
                      mimochodem, ty zkurvysyne, paragraf 53, odstavec 2 zákona o provozu na silniční komunikaci. Zavři piču a začni studovat. Tady nejsme na novinkách, kde si obhájíš i pohon spalovacího motoru na čistou vodu.

                    7. ano prosím pěkně ano pěkně ses nám tu vyblil a materiální forma přestupku?

                    8. Re: SkReT
                      9.8.2016 v 14:33

                      No,kdyz tvoji fotku dam na web s napisem „nejvetsi curak pod sluncem“ a doplnim tvoji adresou, fotkou bydliste a nejlepe cele rodiny, tak vlastne o nic nejde, protoze materialni aspekt tohoto cinu je nulovy a internet sis nekoupil, takze nemuzes vykrikovat, ze to mam dat pryc. Toliko tvoje logika.

                      Je to uz hodne davno, jedna pritulkyne meho kamarada aplikovala zajimavy postup pro mameni informaci z lidi:

                      1) Polozila otazku na neco, po cem ji bylo hovno
                      2) Na odmitavou odpoved rekla „slusnost je odpovedet“

                      Kdyz jsem ji rekl, ze slusnost je, predevsim nebyt zvedavy a necpat rypak do veci, po kterych mi je hovno, taxemnou nekolik tydnu nepromluvila.

                      Je zajimave, jak lide umeji slova „slusnost“ a „ohleduplnost“ vyuzit jako zbran bez jakekoli sebereflexe, pripadne pochopeni vyznamu slova. Slusnosti pumpickare predevsim je, ze na chodniku se nemota. Kdyz uz tedy je takove primitivni hovado, ze sere na zakon.

                      Take bych mohl pumpickari vlezt do loznice, cumet jak tam suka s jinym pumpickarem, pripadne si to natacet na kameru a rict „ja tady zadnou skodu nedelam, zadna ujma vam nevznika, tak jde o hovno, ne?“ Ten chodnik je vsech, tedy plati pravidla, ktera dohodli vsichni, respektive ktera prosadila vetsina a mensina se musi podridit. Takovy system mame. Nikde jsem v ustave necetl, ze pokud nekdo porusuje zakon, aniz by k tomu mel nektery ze zakonnych duvodu, je povinnosti tech ostatnich to strpet. Proste… neni.

                      Jestli pak nekdo reaguje tak, ze ho treba shodi z kola,… no, je to pravda hodne husty, ale jak rikam – kdo nekde NENI, nemuze mu vzniknout ujma.

                    9. jo a BANány se tady už nerozdávájí ty przmrdská píčo, kvůli tobě si nahustím pneumatiky na kole a připevním basebolku a jedu hledat zfetovaný smažky na chodnících aby je mohl zřezat! Díky, do teď jsem nevěěl na kom se vybíjet.

                    10. Jediná blbá píča seš tady tak ty škrte. Chcípni sám :)

                    11. Ty toho tupeho skreta jeste nemas v ignore listu? Funguje to prima a pak si tu muze do prazdna porvavat ty sve kydy, sestavajici z 90% z nadavek a z 10% z debilnich nesmyslu, bez nejake reakce. Takovehoto zakomplexovaneho chcipaka to pak rychle prestane bavit a odtahne jinam. A nebo se polepsi a zacne drzet hubu a sledovat, co si pisou ostatni, tzn. ti co nemaji v hlave nasrano jako on. Pak se omluvi a zkusi to znova. Ale tomu moc neverim.

                    12. Re:h72
                      8.8.2016 v 19:23

                      Ja jsem se dostal na Arpanet v roce ’87 a priznam se, ze nikdy bych si nedovolil bejt tak hustej, i kdybych nakrasne byl v pravu.

                      Nojo, jenze tehda byly site vysadou inteligentnich lidi a fandu pro vec.

                    13. Jo, socializace internetu prinesla i takove vredy na cistem xichtu civilizace jako je tadyhle skret. A kdyz si predstavis, ze takovehle chodici ukazky nevhodnosti vseobecneho volebniho prava se pohybuji i po silnicich, ledacos se tim objasnuje.

                    14. hned zkraje je napsano – pokud se vam to nelibi – nectete to.
                      Ja bych jeste pro komunitu mistnich nadavajicich ignorantu pripsal – pokud nemate co rict, chybi vam schopnost prinaset nove nazory, myslenky , argumenty a jen plevelite diskuzi nadavkama – nediskutujte. Diskuse na zapade ukazuji, ze at je zapad jaky chce, v diskuzich pred nama maji 40 let naskok, zatimco v CR jsou diskuze jak nekde na schuzi u bolseviku po desatem pivu.

                    15. Nemyslim si to, internet prinesl haldu diskuznich kokotu na celem svete, ta anonymita je preci tak lakava. Obecny jev.

                  3. Jsem slušný člověk, nemám ve zvyku lidem nadávat či je urážet pokud si oni nezačnou, ale ty jsi ukázkový bezohledný čurák.

                    1. Takže jsi „mu“ (kterému nadáváš), zcela na roveň. Opakuji, takovéto střety a problémy byly v podstatě ihned, jakmile se počítače začaly propojovat do sítí, já to programoval a zažíval již v osmdesátých letech.
                      tds, je zcela na tobě, jak se chováš, co píšeš. Ty jsi tvůrcem tohoto prostředí, a máš za něj plnou zodpovědnost, stejně jako my všichni ostatní. Pokud se ti líbí, aby se zde lidé nazývali tak, jak jsi nazval druhého ty, konej. Buduj takové prostředí.
                      My ostatní, se s dovolením, spíše vytratíme.
                      Rozumíš?
                      Nemáš žádné právo reagovat úplně stejně jako někdo jiný. Žádné.
                      A přitom plné právo – jsi svobodný.
                      Zde tě neomlouvá nic.
                      Co napíšeš, to jsi ty a jen ty, nedílně.
                      A to platí, soudruzi, pro všechny osoby zde nadávající.
                      Opakuji: dejte si na to pozor, vy jste tvůrci internetu, není žádný internet a svobodné diskuse mimo vás. Co si vytvoříte, to máte!

                  4. Už dlouho jsem si s chutí nepočetl příspěvky od ukázkového trolla. Tenhle je učebnicovej :-D

              3. Vidím tam dva posty od debilků z ignoru listu, předpokládám, že to vidíte, když jste na to odpovídal. Je tam něco, co stojí za řeč, nebo jen nějaký žvásty toho typu, proč valili do ignore listu?

                Jinak jo, zyklouni jsou ohleduplnost sama. Tuhle se buzeranti poslední dobou koncentrují v jedné poměrně úzké (ale dobré, hladké) vozovce kousek od Vypichu (ul. Podbělohorská), kde je na jedná straně svodilo a zarostlý prudký sráz dolů, na druhé straně křoví a zarostlý sráz nahoru. Běžně se tam jezdí i 70+, protože tam bývá relativně volno a jede to v klidu. Není tam kde uhnout, takže objíždět překážku leda přes plnou a doufat, že něco nevystřelí za zatáčkou z protisměru (nebo se za buzerantem táhnout do kopce krokem). Ale tydle paka tam poslední dobou lezou až moc, to jenom čeká na průser. Hlavně že nahoře maj parčík kterým to můžou projet, nebo to vzít kolem televizní věže, kde je širokánská vozovka s minimálním provozem a chodníky po obou stranách.

                1. ámen ty voe… víš kolik takovej míst je? Co vystřelit všechny cyklysty na MARS? A proč to neudělat rovnou i s autama a s kočárkama a vůbec se vším co vleze na silnic včetně trampů?! Silnic patří Behemotovi a jen Behemotovi, protože ON si ju celou zaplatil ze svejch daní a my mu po silnicích nesmíme šlapat, protože co kdyby on musel náhodou zpomalit.

                  JSEŠ SPROSTÉ TUPÉ HOVADO ZMRDE!

                2. Lzete. Jeste nekolika mesici jsem v teto ulici bydlel, jezdil jsem tam denne. Ted tak jiz pouze vlastnim nemovitost a jezdim tam take casto. Tudiz:

                  1. Nepozoruji zadny vyssi vyskyt cyklistu.

                  2. Na zaklade ceho byste jim chtel jizdu na silnici zakazat? Maji na to stejne pravo jako automobiliste. (A to pisu s tim, ze pokazde, kdyz jsem tam cyklistu objizdel, take jsem se divil, proc jede tudy. Asi to tam neznaji a cesta se jim zda logicka. Nekolikrat jsem tam potkal i kymacejici dite s normalne vyhlizejicim rodicem.)

                  Proste typicky mistni nesnasenlivy prispevek: urazlivy, sprosty, nepravdivy (nebo alespon zavadejici).

                  1. Už s ohledem na to, že Behemot nazývá Ladronku parčíkem, by vám mělo být jasné, že se ještě neoprostil od optiky své rodné vísky:-). Pokud budete sledovat diskuze déle, zjistíte, že jeho povědomí o Praze je vůbec takové …. jak to jen napsat:-).
                    Jedna zatáčka co do ní je blbě vidět tam je, hned nahoře, ale tam je stejně 30, a kdo není pako, tak tam jede pomalu(i když teda 30 ne:-). Ne kvůli nějakému cyklistoví, ale kvůli té odbočce(Nad motolskou nemocnicí), která sice je jednosměrná OD Podbělehorské, ale vyjíždět z ní auto jsem taky už zažil, a hlavně se tam v ní někdo občas otáčí, když za koncem plechové ohrady náhle zjistí kudy jeho cesta nevede.
                    Cyklista jedoucí směrem nahoru toho má docela plné kecky, předjet není problém. Kvůli plné se za ním potáhne jen blázen, hlavně když i případní policajti by byli hodně dobře vidět. Cyklista jedoucí dolu pojede stejně jako já, tj. víc jak 50. Počkat na předjetí není problém.
                    Navíc přemýšlím, kdy jsem tam naposledy nějakého cyklistu potkal, a jezdím tam opravdu často. Ne že by nikdy, ale ta frekvence je například v porovnání se Střešovickou minimální. Ono to ani nedává moc smysl, vzít to Spiritkou a přes Ladronku je výrazně snazší. Spiritka je celkem kopec, ale je to kousek.

                    1. Co jinýho než parčík to jako je? Autem se to přes Tomanovu přejede zhruba za 20 sekund. Jestli jim to trvá na šlapu pět minut, maj si pořídit za sto litrů normální dorpavní prostředek, třeba motorku.

                      No tak asi tam nejezdíte dost často. Zatáčky jsou tam na 50.0773197N, 14.3634994E a 50.0769789N, 14.3583764E, sice dost mělké, nicméně vono se tam jaksi nejezdí 50 ani nahoru, ani dolů, a já bych se tam s někým nerad potkával v souhrnné rychlosti kilo, takže nejsem sebevrah a nepředjíždím v zatáčkách. Vy možná jo, tak snad zrakvíte jenom sebe. A že tady je to fakt na piču místo, kde havarovat.

                      Ta třicítka je tam úplně na hovno. A mimo to je tam napsáno pozor chodci a nějaký čmáranice na okraji silnice, tak tipuju, že to nemá mnoho společnýho s tou odbočkou. Asi jako že tama chodívali chodci. Možná v minulým století, v životě sem tam v tomto století žádnýho neviděl, dávno je tam vyšlapaná pěšinka přímo v tom parčíku.

                    2. Celou Tomanovu přes ty zpomalovací prahy za 20s … to mi připomíná Lojzovy cesty Praha-Brno s průměrem 150 km/h:-).

                      Pořádně mi to tam popište, mám to na Podbělehorskou 10 minut … pěšky:-) … a mám velmi silný pocit, že tam jezdím o dost častěji než vy. A už docela dost let. Nezrakvil jsem nikoho, nehodlám to napravovat, a krom první zatáčky nahoře, u té 30, je to zcela pohodová a přehledná ulice.

                      Ta 30 je tam už pár let, a jak jsem psal, je tam kvůli té odbočce. Byla tam dávno před malůvkami na asfaltu, ty tam budou myslím tak rok, max dva, stejně jako předtím, než jste vy dorazil do Prahy.

                      Já jsem důvěra a tolerance sama, takže klidně věřím, že zrovna vy tam máte nějaké echt štěstí na cyklisty, ale pokud vám překáží i na komunikaci typu Podbělehorská, tak je problém za vaším volantem. Že se na tu Prahu nevyserete a nevrátíte se domů, když je to tu tak na pytel:-))).

                    3. Nechcete doufám tvrdit, že není možné dojet Praha-Brno s rychlostním průměrem 150 km/h? Samozřejmě ne, pokud cestou fakujete ty fízly vole mámo a sedíte za volantem lowcost vraku, nicméně nedávná zkušenost s nízkým nočním průletem na stejné trase tvrdí, že za optimálních podmínek, optimálním povozem a ignorováním rizika možného sražení nějakýho hňupa bez vesty je to „od cedule k ceduli“ opravdu jenom lehounce nad jednu hodinu ;)

                    4. Hmmm, a co ty omezeni, tam zpomalujete na kolik? Ano kdysi davno na prelomu stoleti takhle zjara nez zacli kutat se to dalo zvladnout. Ale dnes uz bych si to netroufl, no starnu…

                    5. Samozrejme ze to jde. Teoreticky i s Thalii, pyco. Awesome power. Lze se zrakvit i lip, ale jde to.

                    6. Nízký noční při dané trase a rychlosti znamená, že většinu trasy nevidím, kam jedu.
                      Bez vesty může být hňup nebo třeba kráva. Ta se ovšem sráží malinko nesnadněji, již při 80 km/h je škoda na plechu nezanedbatelná.

                      Samozřejmě, Praha – Bratislava za dvě hodiny Oktávií z půjčovny tu již před lety (a před zúženími) byla.

                    7. Na prasaka dojedes kamkoliv vcas. Jenom obcas nedojedes. Kazdemu predjizdecimu v kopci v duchu pred zatackou rikam:“ty vole, prosim umri sam, nikoho s sebou…“ Typicky Cimelice – Pribram.

                    8. @ygorek-není to tak že vyloženě není vidět, ale příjemný to taky neni…Bratislava-Jihlava mám ozkoušeno 103kw oktávkou cca 1:20-1:30, neděle ráno, cca 2 měsíce zpět. Prahu nevim.
                      @dachmeister-kolem 160. Problémem není zůžení jako takový, ale neschopnost kamioňáků držet pruh. A ve chvíli, kdy se nějaký chronický masturbátor šine po prostředku v zůžení, není kam uhnout a vyblikat ho taky nestihnete…
                      Jenom pro upřesnění, já neřídil. A celou dobu jsem se sám sebe ptal, jestli dotyčný má auto opravdu tak v ruce nebo je jenom magor. No vzhledem k jeho ročním nájezdům jsem vsadil na variantu A). Rychlost je přecijen značně relativní pojem :)

                    9. Trasu znám dostatečně.
                      Krávu potkal náš ředitel, 03:30, 80 m/h, dvě hodiny zdržení.
                      Kamioňáci drží pruh bez problémů – ještě jsem neprojel zúžený úsek celý v pravém pruhu.
                      Řidiči osobních automobilů se občas nedokáží rozhodnout, zda pojedou v levém, či pravém pruhu – je mezi nimi dost Němců (únava?).

                    10. V tom případě máte štěstí. Jednou jsem se v noci táhl skrz celý zúžení za jedním kamionem… Kdykoliv tam jedu, potkám mamrda, co si to šine po prostředku. Když se k nim přidá pár váhavých střelců, co si musí průjezd levým pruhem prvně 3x přeměřit, je to peklo. Přiznám se, že do zúžení většinou najíždím s dálkovýma a levým blinkrem a stejně vždycky někoho tlačím. Většinou dodávku nebo nějaký zvyjebaný SUV.

                    11. Do zúžení najíždím s dálkovýma a levým blinkrem
                      Tak to pak jo, zde není o čem diskutovat.

                    12. já se Vám divím že se s tím tak zdržujete. proč jste ho prostě a jednoduše nevytlačil do škarpy nebo nepřehodil přes svodidlo?

                    13. Ja doporucuji jeste kanon raze aspon 105mm nebo strely zeme zeme.
                      Nebo Hellfire z doprovodneho Apache.
                      Me taky serou 60km/h curaci co ucpou levy pruh v omezeni i kdyz je treba samostatny a bez kamionu.
                      Ale co s nimi, tolik naboju a raket neuvezu…

                  2. A to jste bydlel kde, v myší díře, nebo na větvi? Děláte ze sebe akorát debila, žádnej barák tam nikde není. Najedou tam ze Spiritky a rovnou nahoru. Jezdím tam dvakrát denně poslední měsíc a půl v průměru častěji, než obden. Poslední dobou tam nějakej prudí minimálně dvakrát týdně, o víkendu klidně několik. A to jezdím ráno a večer kolem osmé, teď je zrovna zima, tak tam nepruděj tolik, přes den je to nejspíš ještě horší.

                    Jinak ano, tady by možná bylo na místě v tomto úseku i zakázat vjezd nemotorových vozidel, protože to je fakt blbej úsek. Kdyby neměli v hlavě pytel sraček, tak tam ani nevjedou, protože vidí jasně, že to je úzký, i proto je tam plná a když se táhnou do kopce jako sračka, tak jen omezují ostatní. Ale jejich nátura je srát na všechny a na všechno, voni maj přece absolutní přednost všude, žejo.

                    1. Nic ve zlém, ale bezec píše, že bydlel „v této ulici“ …. tedy na Podbělohorské. A tam je domů docela dost. Ona totiž fakt nekončí na křižovatce se Spiritkou. Ale když vám to udělá radost, u cca půlky můžete tvrdit, že nejsou na Podbělehorské, ale ve Zdíkovské:-).

                    2. Já to vím moc dobře, ale on začal psát píčoviny o bydlení první, přičemž z mého popisu je naprosto jasné, o které části té ulice mluvím (hint: úzká silnice, svodidla, křoví). Buď tam teda nikdy nebyl, nebo je prostě vůl a motá tam cosi o čem ovšem nikdo nepsal.

                    3. Vite, priplavana vetev, co jezdi Vinohradskou na brzda plyn, a stezuje si na pomaly provoz, tu fakt nepoucite. Tam se fakt devadesat nejezdi. Staci si pockat a jde to plynule. Na Italskou v poho. Kazdy den.

                    4. Pripada mi velmi vtipne, ze me na to, abych ze sebe nedelal debila, upozornuje clovek s takovym projevem, jako mate vy. Nevim, co bych dodal, asi tam skutecne jezdite velmi casto, kdyz dokonce sledujete, ze cykliste jezdi naprosto nelogickou cestou Spiritka – pomerne znacne klesani – zpatky totez vysoupat vami zminenou Podbelohorskou (jinak by jeli kolem domu, kde jsem bydlel), kdyz existuji (take vami zminene) jednodussi kratsi varianty s nulovym prevysenim. Asi nejaci masochiste. Ale spise se domnivam, ze dale rozvijite vase lzi.

                      V utery v podvecer jsem tam jel autem diskutovanym usekem opet, take dvakrat, zase jsem zadneho cyklistu nepotkal.

                  3. Jednoduše, existuje značka zákaz vjezdu cyklistů, to je celý

                3. sem se z čistého masochismu odhlásil a přečetl si komentář Skřeta. Sem se zase od srdce zasmál, občas je to zdravý.

                  1. že jo. Taky jsem se bavil. Oč by bylo zábavnější si vyslechnout jeho projev naživo. Možná by přes mlčení nebylo kam se pohnout :-D Nemám v ignoru nikoho a tak se nepřipravuji o podobné „perly“ Odolat a nereagovat, ovšem krmit trolla je opravdu svůdné…….a někdy i zábavné.

      2. 1. Já jsem pouze využíval k chůzi celou šíři chodníku, neb se na něm v tu chvíli nevyskytoval nikdo, komu bych měl, ať už ze zákona nebo morálky, povinnost nebo chuť uhnout. Kdyby na tom kole jel nějakej stařík, tak mu uhnu, protože respektuji, že má možná potíže chodit případně udržet svůj povoz v přímém směru a proto jede radši po chodníku, protože náraz do chodce je menší průser než náraz do auta. A to pro oba dva zůčastněné. (Opravdu budu radši, když do mě narazí cyklista na chodníku, než kdyby mi nějakej aspirant na Bouchalův pohár vletěl pod kola) Nicméně nevidím důvod, proč by měl zdravej člověk, kterej očividně nemá problém jet po silnici, jezdit po chodníku a kličkovat mezi lidma. Já mu po jeho cyklostezce ani po rodině s autem taky nejezdim. A myslím si, že vzhledem k pozitivní diskriminaci cyklistiky úřady, je potřeba cyklisty zase trošku diskriminovat v rámci občanského soužití. Jen aby si moc nemysleli.
        Na cinkání na zvoneček mu s dovolením seru, on na tom místě neměl co dělat a ještě si drze vynucoval přednost před člověkem, co měl naopak právo zcela na své straně. V rámci experimentu navrhuji následující: Pomalou jízdu s autem po cyklostezce za soustavného troubení. 1-2 zyklisti možná uhnout, ovšem pokud jich bude více pohromadě, automobil bude rychle ochuzen o zpětná zrcátka a na laku se určitě nějaká vada taky najde. Kdo mě přesvědčí o opaku a poctivě ho zdokumentuje, má u mě 1000Kč na libovolnou charitu.
        Ad váš pokud o urážku: Zmrd je zmrd, není co dodávat. Zyklistu přiznávám, je to názvosloví z tohoto webu a nikde jinde ho nepoužívám. Slovo vyjebanej se v mém komentáři nevyskytuje. Nejsem picus, protože nehulím v obýváku ani na balkoně rodině o čtyřech nekuřácích. To je fér, ne? Cyklobuzna je standardní součást mluveného i psaného projevu, vzhledem k projevům zyklistů je to více než adekvátní slovo.
        Hezký den :)
        Jinak je to cca 3 dny a nikdo mě nekontaktoval, přitom jsem si dával velký pozor, abych mu to napsal i s předčíslím a čitelně. Asi ví, že neni v právu.

        1. kdybys radši šel kandidovat za vystoupení z EU…uděláš něco užittečnějšího.

        2. Jednoduse jste shodil o vlastni vuli z kola cloveka. Doufam, ze stejne vychovavate i na silnici. Nedelal Lacina totez (rekneme, ze to skutecne bylo tak, jak to media vylicila a soud posoudil)? V levem pruhu dalnice nemas co delat, nebot zdrzujes a mozna i porusujes silnicni predpisy — do skarpy s tebou! Jedes po chodniku — sup s tebou na zabradli!

          Ja mam skutecne pocit, ze zijeme v jinem vesmiru. Zil jsem 40 let v Praze (na nadale v Praze pracuji), kde je asi pravdepodobnost interakce chodec-cyklista na chodniku maximalni, a nemam pocit, ze bych byl nejak trvale cyklisty obtezovan. Ani za vaseho prispevku jsem nenabyl dojmu cyklisty klickujicimi mezi chodci, spis to vypadalo na situaci osamely chodec / osamely cyklista (ale uznavam, ze ve vasem prispevku o tom neni slovo).

          Mate pravdu, nepouzil jste ‚vyjebanej‘, ale ‚zvyjebanej‘. Posouzeni, zdali je nekoureni v rodine nekuraka dukazem toho, ze nejste ‚picus‘, ponecham na vas. Za me bych rekl, ze je potreba slusneho jednani i v dalsich situacich.

          Ja bych vas take nekontaktoval. Uplne by mi stacilo predchozi osobni setkani.

          1. Keca. Nemohl shodit nekoho, kdo tam prece nebyl, protoze mravy.

          2. Když chcete vytahovat Lacinu, tak ten stejně jak to auto, které údajně vytlačil jeli po komunikaci, po které v dané chvíli jet mohli, to zda u toho vznikl nějaký přestupek není argumentem pro přestupek další. Na chodníku, kde nemá cyklista co pohledávat je situace jiná – to nejdůležitější je, že chodec nemůže ohrozit či omezit někoho, kdo nemá v místě co pohledávat, což sice rozhodně neznamená, že by chodci měli právo každého cyklistu umlátit pokud na chodník vjede, ale nemají žádnou povinnost mu cestu uvolnit a tp ani pokud následkem vynucování přednosti cyklista spadne, protože to není jaksi vina chodce.

            Mimochodem když už tu někdo použije termíny jako ohleduplnost a slušnost tak by si měl uvedomit, že ty v tomto případě vzaly za své vjetím cyklisty na chodník – není přeci možné po někom chtít slušnost a ohleduplnost vůči druhému v případě, kdy právě ten druhý způsobil situaci, kdy vůči prvnímu je naprosto neslušný a neohleduplný.

            Já osobně bych cyklistovi na chodníku uhnul a možná ani nepřemýšlel, jestli tam může jet nebo nemůže, útoky a výpady proti cyklistům podobného a horšícho charakteru neschvaluji, nicméně se jim absolutně nedivím, když vidím, jak si cyklisté neustále vynucují něco, co sami nejsou ochotni a schopni dodržovat a respektovat.

            1. Mam za to, ze jste necetl uvodni prispevek dusledne. Ano, jsem za jedno s vami, ze jestlize se cyklista pusti na chodnik a vlivem provozu chodcu (ktery ma prioritu) spadne, muze si za to predevsim sam. Nicmene kdyz si prispevek prectete podruhe zjistite, ze pan Stepan si na cyklistu pocihal (ano, myslim, ze je to spravny vyraz) a kdyz byl cyklista na jeho urovni, zavrel mu aktivne cestu (jinak by cyklista pravdepodobne projel). A to je zatraceny rozdil. Priklad s Lacinou dle meho nazoru sedi: Lacina i Stepan se snazili vychovavat, trvali na svoji ‚pravde‘ a jednali silove.

              Ted nevim, zdali mam napsat, ze se zbytkem vaseho prispevku souhlasim a nebo naopak nesouhlasim. Ohleduplnost — jiste. Je najeti na chodnik a cinkani na chodce automaticky neohleduplnost? Ja si myslim ze ne, at si zakon rika co chce (*). Dle meho nazoru mohou rozumni cykliste a rozumni chodci ve vetsine pripadu chodnik sdilet a zvoneni bych nechapal jako ‚vynucovani‘ (**) (nehovorim o Vaclavskem namesti, chodniku pred obchodnimi centry, …).

              (*) Myslim, ze zakony a narizeni naroubovane na jistou situaci a zbytecne omezujici jindy, porusuje kazdy. Ja napriklad ted cestou na obed sel pres prechod dvakrat na cervenou. Jsem tim padem neohleduplny chodec?

              (**) Neverim, ze zdejsi odpurci cyklistu v zivote nevjeli na kole na chodnik (jezdi-li na kole a bydli ve meste). To snad ani nejde. (Na me trase do prace nejedu po chodniku ani metr, ale to je spis vyjimka.)

              1. navíc o sobě dal cinkáním vědět.

              2. Pumpičkář to schytal za všechny svoje kolegy v sedle. Silnici tam měl dost širokou, dokonce musel na chodník aktivně najet (o křižovatku dřív končí cyklopruhy ze všech směrů a pokračují volně do silnice, nikoliv na chodnik), když se chce srát tam kde nemá, tak prosím.
                Mimochodem, ač jsem se pasoval do role soudce i kata najednou, od Laciny (kterej je nevinej nebo rozhodně neni vinej na tvrdej žalář) mě dělí adekvátnost akce. Vytlačení auta z dálnice má smrtící potenciál. Narvat zmrda na zábradlí nikoliv, maximálně se sedřel a příště už zvolí zákonou a předvším SLUŠNOU variantu.

                1. výborně, samosoudce dred na hrad! Honem, běž do parlamentu a odusď tam Sobotku a Kalouska.

              3. vasi logikou by bylo v poradku take najeti automobilisty na chodnik a jeho nasledne troubeni na chodce…coz se napr. v rusku deje kazdy den https://www.youtube.com/channel/UCMrKscEv_Ri1pvlRsLxsqJQ

                takze ti aktiviste, co si tam pocihaji na ridice jsou vlastne taky hajzli neohleduplni, kdyz nenechaji chudaka ridice projet…

                no omg

              4. Začnu vaší hvězdičkou – Pokud byste na tu červenou šel a omezoval či ohrožoval svým chováním ostatní účastníky provozu (třeba motoristy), tak jste neohleduplný – to je zkrátka fakt, pokud by jel cyklista po prázdném chodníku a na nikom si nevynucoval právo přednosti, které nemá a mít na chodníku nemůže, tak se takové jednání naopak nedá považovat za neohleduplné.

                Příklad s Lacinou zkrátka nesedí, zatímco Lacina auto omezil/ohrozil/či jen vylekal (to je nyní nepodstatné) následkem čehož se stala nehoda, přičemž do doby závadného jednání Laciny nebylo nic porušeno, tak naopak není možné aby chodec cyklistu na chodníku omezil ohrozil, nebo i vylekal, protože taková situace de iure nastat zkrátka nemůže a nehoda cyklisty se stala zejména proto, že byl někde, kde neměl co dělat. Problém je, že Vy vycházíte z utkvělé představy, že cyklista na chodníku jezdit může a nevidíte na tom závadné chování, to je ale čistě Váš subjektivní pocit, mylný pocit, protože na to zákon pohlíží poněkud jinak.

                Jak jsem tedy psal již v prvním příspěvku – pokud se cyklista rozhodl vykašlat na slušnost a ohleduplnost najetím na chodník, nemůže čekat slušnost od chodců a dokonce si ještě vynucovat nějakou přednost zvoněním na kterou nemá už vůbec právo. Jistě nejspíš budete argumentovat tím, že pokud se jedná o auta, tak zde spousta lidí porušuje daleko závažnější přestupky, vymlouvá se na materiální aspekt a podobné věci – Jak píšu v úvodu, cyklista jedoucí po prázdném chodníku není nic proti ničemu, nikoho to neomezuje, neohrožuje a NENÍ to tedy dle mě bezohledné protože byť byla naplněna formální stránka přestupku tak zároveň nebyl ohrožen společenský zájem, ale cyklista na chodníku, kde jde, byť jeden jediný chodec, na kterém si onen cyklista navíc ještě vynucuje zvoněním přednost už je daleko za hranicí jakékoli slušnosti.

                Já se zkrátka jednání chodců, kteří udělají podobnou prasárnu jak bylo psáno v původním příspěvku nedivím, i když bych sám takto nejednal.

    4. Achich, achich … tak takhle to vidíš mezi lidmi?
      Vprojektoval sis nesmysly o povaze „cykolbuzny v cyklooblečku“, nějak ho nazval a zaškatulkoval, na to konto jsi reagoval v rámkci své projekce a úmkěrně svému temperamentu. Ten člověk ti vůbec nic neudělal, nijak tě neomezoval, „nesral se do tebe“. Byl to cizí, úplně nevinný člověk, který možná nemusel zrovna kolem tebe jet, mohl kolo provézt, pak nasednout, ty jsi zase mohl uhnout. To jsou základní principy. Cokoliv, co jsi si mysle a udělal, je naprosto zcestné a zhoršilo situaci, i momentální, i budoucí, pokud k ní znovu někdy dojde.

    5. Svoje zkušenosti se vztahy chodec/cyklista/řidič máme jistě každý. Osobně považuji německé cyklisty za dosti bezohledné a dementní. Stejně tak ty české, kteří na kole za 35k+ jedou po promenádě kolem řeky, ale protože jim na zvonek za 50,- Kč nezbylo, proženou se kolem dítěte 25 km/h bez upozornění. Ať jim navždy splasknou duše, blbečkům. Nicméně to, co jste popsal, na mě působí tak, že jste si nevybral rovnocenného soupeře. Tak jste zkrátka svojí východoevropskou náturou (obsahující připravenost ke konfliktu) shodil z kola kultivovaného, čili vyměklého, Němce. Až se Vám podobný majstrštyk zadaří tamtéž s Polákem (Rusem, Ukrajincem, Výchoďnárem, …), nebo doma s výše popsanými blbečky, hoďte sem o tom zprávu. Do té doby apeluji na Váš smysl pro sebereflexi, abyste přehodnotil své tvrzení o tom, že nejste pičus, a směle před tento titul přidal „zbabělý“.

      1. v Čechách se nepohybuji v místech, kde zyklistu potkám mimo pohodlí svého auta. A na to abych je rovnou přejížděl mě ještě dostatečně nenasrali. Očekávám Bouchala vol. 2, každým dnem :)

        1. Och, zajisté, já bloud to opomněl. Díky za uvedení na pravou míru. Přeji pevný svěrač, až se z Bouchala 2 vyjeví příslušník výše zmíněných národností v montérkách. Nicméně odhaduji, že při rekognoskaci situace vám buď povolí předem, nebo z toho bude další vpravdě hrdinská epopej.

          1. Nemyslím si, že duchovní následovník Bouchala by mě byl schopen po nehodě jakkoliv konfontovat. Ale samozřejmě jsem otevřen diskusi. Přecijen, auto je jenom krabice a do krabice se kromě řidiče vejde spousta další, ehm, k obraně použitelných prostředků :)
            Upřímně bych byl ovšem raději, kdyby Bouchal vol. 2 nebyl „příslušník výše zmíněných národností v montérkách“ ale nějaký solventní příslušník ANO/KSČM , popřípadě ČSSD nebo strany Zelených. Zaprvé by svým chrabrým činem ulevil této republice od jednoho parazita a zadruhé by moje pohledávka v dědickém řízení měla větší šanci na úspěch. Odřenej nárazník a nehmotná újma se sami nezaplatí :)

    6. No neviem, z toho čo si napísal mám skôr pocit, že zmrdom si ty. Očividne nastal konflikt a ty miesto aby si ho pomohol vyriešiť si ho naopak eskaloval do ešte väčšieho konfliktu a to zámerne s cieľom ublížiť druhému človeku. Takto sa chovajú zmrdi presvedčení o svojej nadradenosti.

    7. Otázkou je, zda to byl chodník, nebo „chodníkocyklostezka“.
      A zda je jízda po předmětném úseku chodníku místní zvyklostí – například jako jízda na kole po chodníku od Národního divadla k Mánesu v Praze.
      Říkat něco jako „Bitte“ troubovi, který mně úmyslně překáží?
      Tyyy jooo!

      1. označený to není, zvyklost mě nezajímá. jestli to bylo projektovaný jako chodníkostezka tak to potěš koště.

        1. Mě, jsem-li v cizím městě nebo cizí zemi hostem, místní zvyklosti zajímají a dlužno říci, že se to vyplácí.
          A navíc bych řekl, že se takové zajímání dá považovat za obyčejnou slušnost.

          1. Dneska na tom samém místě 2 sympatiční cyklohoši slezli z kol a daným místem je převedli…Nedělám si iluze, že snad dostali strach po trpkém osudu svého přítele, spíš nejsou čuráci. Tolik je zvyklosti.
            Za místní zvyklosti považuji etiketu při stolování a jiném mezilidském kontaktu, tykání-vykání a podobné. To že všichni v dané oblasti jsou zvyklí jezdit nelegálně po chodníku mě opravdu, ale opravdu nezajímá.

    8. iPod Shuffle do mých uší pere Dead Kennedys…nicméně slovíčko Bitte jsem neslyšel.
      Jeden důvod je, že v písních Dead Kennedys takové slovíčko není.
      Druhý důvod je, že pokud by ho někdo v okolí řekl, při tom praní byste ho stejně neslyšel.
      Problém bude někde jine, co?

    9. Tak to jsi dobrý hovado a ještě se tím chlub. Taky na kolo občas sednu a světe div se, i na cyklostezky lezou lidi, choděj po nich vedle sebe a totálně serou na okolí. Kdybych byl stejná píča jako ty, tak to zvednu na zadní a hodim to na ně. Třeba rovnou na bábu s kočárkem, která tam jede proto, že to vedle na dlažkách drncá a cyklostezka je asfaltová. Když vychovávat, tak spravedlivě a hezky bez rozdílů. Pak si ho nad sebou vyhoním na blogu, aby i ostatní viděli, jakej jsem drsňák. To je pošušňáníčko pane.

      Píča je píča a je úplně jedno jestli jde, jede nebo stojí. Ještě lepší je frustrovaná píča, to je fakt radost něco takovýho potkat.

  2. Usek okolo Drevnice si zive pamatuju. 8 let jsem tam chodil do skoly. Ale ne ze Zalesne ale z Podvesne. Nadherne misto pro detstvi. Jen by me zajimalo, kolik by asi stalo vybudovat cca 700m-1,2km visuteho chodniku (sorry esli to neni spravny nazev. proste jedna strana chodniku na zemi, druha na asi pul az metrovych pilotech). V tech mistech je breh Drevnice pod asi 45°. Vystrcit na nej chodce nebo cyklisty, to uz je egal. Ale pokud by mel kovovy povrch, tak radsi cyklisty, at je legrace.

  3. Ono by se taky dalo říci, že kvůli automrdům, co si musí prostě vozit prdel v autě, se v Brně ze zastávky Úzká na Zvonařku dostanu rychleji pěšky, než busem.

    1. Jezdi na kole :-)
      Kdyby se ti z aut přesunuli do MHD, tak tam bude místo fronty aut fronta autobusů. Resp. vlastně možná nebude, proteže DPMB nemá kapacity na tolik lidí.

      1. Kolik lidí by muselo vyjet aby byla fronta autobusů, místo toho aby se jezdilo stylem: Stojím na jedné noze a ještě ne na své.“?

    2. Oni ti automamrdi nejak sebrali autobus? Nebo snad pruh pro autobusy? Esli to chapu dobre, tak si cyklisti ve Zline narokuji neco co bylo nejdriv chodnik a nasledne napul chodnik, napul cyklostezka.

    3. Je to jedna zastávka tím autobusem, pěšky je to asi 350 metrů odhadem. Nevím, co tady řešíte. To se ani nevyplatí na ten autobus čekat, i kdyby zácpa nebyla.

    4. Až blbečku pochopíš, že tím autem jedou, protože není jiná alternativa, tak se vrať. Nebo kvůli tobě mají nechat auto někde v KrPoli a pak si někde v Komárově půjčit druhé, aby nejeli kolem Zvonařky nebo Úzké? Jinak pokud bys byl normální, tak bych ten kousíček ušel pěšky rychleji než tomu autobusu skočí zelená. Dokonce můžeš jít celou cestu skrz Vaňkovku, hezky v teple a pod střechou… bože, kde se takoví mamrdi jako ty líhnou?

      1. V Brně :-)

  4. Na Tř. Tomáše Bati podél CPS UTB a polikliniky je zajímavé, že tam potkám více cyklistů jako řidič na silnici (metr od ukradeného pruhu chodníku), než jako chodec na zmíněném chodníku na uvedené „cyklostezce“. Dokonce jsem jednou z parkoviště CPS přecházel na ten „můj“ pruh chodníku kousek před nějakým kokotem, kterého rozrušilo, že málem musel brzdit (stejně ten pičus nakonec zastavil…). Navrhl jsem mu, že se budu na silnici chovat k cyklistům stejně tolerantně, jako on k chodcům. Tohle je asi odměna za to, že se snažím nikdy neprojíždět těsně kolem šlapálka, raději zabrzdím a objedu ho jiným pruhem, netroubím a ani si nečistím okno při průjezdu kolem i v místech, kde by neměli co dělat.

    Teď v sobotu zase v Radiožurnálu pouštěli nějakou reportáž (už si nevzpomínám, z kama), kde se ti zmrdi rozčilovali, že jim po cyklostezkách chodí chodci a požadovali, aby tito chodili po kraji nedaleké silnice (což trvá déle a je to rizikovější). Sebereflexe těch buzen je neskutečná. Jenom jsme to s úžasem poslouchali zrovna na silnici, kde je těch zmrdů jako much.

    Nevíte někdo, jak je to s předností cyklistů na ukradených částech chodníku protínajících se s trasou chodců ve Vídni? Všiml jsem si, že tam chodci cyklisty pouští a pokud projdete kousek před cyklistou jeho pruhem, tak se tváří nelibě, příležitostně i vyluzuje různé zvuky. To tam mají na chodníku přednost?

  5. Ať děláte cokoliv, tak je to v pohodě, než se do toho „naserou davy“.
    Příklad: Velice mě bavilo jezdit dračí lodě, kamarádi, pivo, sranda – nešlo o výsledky ale o to si zajezdit a občas se vykoupat. Pak se tento sport začal poměrně dost rozvíjet a parta se začala trhat na ty co chtěji být nejlepší (ego-honiči) a póvl co jim to kazí (ostatní). Tak se mi to znechutilo, že už jsem na to roky nesedl.
    Další příklad: motorky. Kde jsou ty časy, kdy jezdili jenom ti co je to bavilo (a pár blbečků). Dnes je motorka chápána jako „povinná“ rebélie spolu s kérkou, piercingem a zbrojákem pyčo. Jenom se zeptejte náctiletých koho ve svém okolí obdivují a kdo je nejhustší. Výsledek ? Na silnici je přehršel debilů na mašinách, které nezvládají a politici a odborníci volají po „řešení“.
    S rozvojem dronů a možnosti, že dnes může lítat každý ichtyl, protože jsou v Alze letní vánoce, čekám na nějaký kapitální průser typu „srážka Airbusu A“666″ s tamtím jako dronem vole“, což rozjede mašinérii utahování šroubů a nakonec si to odserou hlavně úplně normální modeláři, kteří už lítají celá desetiletí bez problémů.
    Dále tu máme cyklisty. Celé roky to fungovalo – kolo na silnici, případně na chodníku, ale úplně normálně, protože na něm jezdili lidi do práce/obchodu/školy atd… Dnes se z toho stal prostředek „relaxace“ (jak úchylné) což mimo jiné opět přivedlo zástupy blbečků do prodejen s dotazem „chci to nejdražší kolo a dres s co nejvíce značkami“. Do kol se nasraly davy lidí a napříkald cyklosteska mezi Otrokovicemi a UH (podél baťova kanálu) je v létě poměrně nebezpečné místo.

    Chci tím říct, že kol je dnes už strašně moc (stejně jako aut) a tak se musí přetížená infrastruktura přizpůsobit, což ale nejde udělat ze dne na den. Bohužel nás čekají roky třenic cyklistů, chodců a motoristů stylem větší pes mrdá a zatím to vypadá, že tím psem jsou cyklisti.

    1. Hezky jste to vystihl.

    2. Až tady zavedou chystanou absolutní přednost cyklistů, tak budou cyklisti jezdit jako dobytek ještě víc. Sám jsem zvědavý, jak dlouho jim bude trvat, než příjdou na to, že lepší pro zdraví než absolutní přednost je s autem se prostě nesrazit.

    3. To můžu potvrdit. Cyklobuzno-byznys už dávno několikanásobně překonal jednostopý motorismus. V nedalekém městečku /cca 6.500/ byl ještě před asi 10 lety jeden jediný jakoby cykloservis pro ty, co si to neumí či nechtějí dělat sami a pro starší baby na Libertách a skládačkách. Byl tam sám, ale nedá se říct, že by neměl co dělat a jaksi ho to i živilo.
      Už dobrých pět let má DESET zaměstnanců, neví z které do které by vletěl a to dělá víceméně jen servis + provozuje půjčovnu asi tak 30 kol pro rekreanty, prodej má jen okrajově, spíš díly a doplňky.
      Musel to přestěhovat z přízemí svého domku bokem centra do městem pronajatého baráku skoro v centru, bývalého skladu zeleniny. Škaredý, vlhký, plesnivý, teklo do něj a byl fakt málem na spadnutí, nájem dostal fakt jen symbolický. Barák je za rok po kompletní rekonstrukci, majitel /dlužno podotknout, že poměrně slušný člověk/ si už vozí prdel v X6.
      Občas zorganizuje nějaký, městem sponzorovaný a obecně prospěšný závod v terénu, lidí jako opic, zákazníků ještě víc.
      Šušká se, že má ambice postavit u místního DDM dopravní cyklohřiště a chce přijmout lidi na školu cyklotrialu, či jak se to blbnutí po lese jmenuje. Tož tak cyklistika – a to jde o malé lázeňské městečko, kde v zimě zdechl pes.
      Tajně doufám, že je to snad jen přechodná móda, „relaxovat“ na superkole za 100k a s oblečením za dalších 30 a že je to s nástupem stárnutí a lenosti přejde. Jenže mám obavy, že oni už to teď tlučou do hlav děckám, že to in a vychovávají tak další cykloteroristy, co budou mít ještě menší ohledy, než jejich rodiče. Bude to zas samé právo a nulové povinnosti.
      Jen ty staré baby s Libertama a skládačkama, co na nich jezdí denně nakupovat, už je nemají kde nechat opravit, tzv. „obyčejní lidi“ s čínskýma jako-kolama za kdysi desítku jakbysmet. Pan majitel se věnuje už jen skutečnému, velkému byznysu a kompletně se vysral na ty, co ho v začátcích živili..

      1. No, ale tím se na trhu objevil prostor pro jednoho opraváře kol, ne?

        (Jinak sto třicet za sportovní vybavení je sice palba, ale u kol i hadrů je to přeci jen vyšší cenová hladina, podle určení kola mezi 20 až 50 litry seženete slušné rekreační/amatérsko závodní vybavení a hadry plus boty se do 10-15 vejdou i při doceal vysokých nárocích).

        1. Taktéž jsem to nějak nepobral. Dotyčný zjistil, že si víc vydělá na servisu dražších kol než na prodeji a servisu levných. Co přesně je na tom špatně? O zákazníky zjevně nouzi nemá, prosperuje, zaměstnává další. Navíc pochybuju, že by nebral do servisu všechna kola – jen částka ze seřízení a podobně bude patrně stejná – pro majitele nového drahého kola přijatelná, pro majitele kostitřasu nikoliv. Opravdu nevidím problém v tom aby mu kdokoliv začal konkurovat servisem a prodejem kol za pár šlupek.

          1. Taktéž jsem nepochopil, co špatného je na tom, koupit si drahé kolo třeba na nenáročné závodění – když se jim chce. Nebo když se tím chtějí prezentovat. Nebo něco takového.

            Servisák u nás měl problém s opravou některých levných Čín a to proto, že občas na takovou věc nebyl náhradní díl a pokud měnil něco rozsáhlejšího nebo dražší díl, tak se zákazníci kroutili, proč například disková brzda stojí málem víc než kolo. Zkoušel jim vysvětlit, že pokud se ten první disk zkroutil po pár km, tak asi byl hodně ekonomicky pojatý, ale ne každý to chápal.

          2. Jen jsem tím chtěl tak nějak naznačit, kam a do jakých rozměrů se cykloteror už dostal.
            Pochybuju, že se těch starších kol někdo chytí. Muselo by to být ve vlastním, jako původně začínal on.

            1. stará levná kola bez historické hodnoty (a laciná kola vůbec) neopravuje a nebude opravovat nikdo (tedy jako projekt na uživení). levné supermarketové kolo stojí aktuálně něco jako náklady na čtyři hodiny kvalifikovaného opraváře a párek bowdenů a nějakej ten drat a špalík. jen blázen by opravoval.
              to mate zrovna tak jako když si koupíte za pět tisíc felicii na cestu do práce. jak se vysype, dáte ji do servisu? nebo do sběru a koupíte novou?

              1. Tohle bude o generačním náhledu na věc, nic osobního.
                Stará paní, co je ze svého důchodu schopná dát tak 250-300 za výměnu zteřelé přední duše, má teda podle Tebe jít do supermarketu a koupit si nové kolo za třeba pět litrů? Co do první poruchy ujede tak 10km? Zatímco na té Libertě jezdí už 35 let s jedním píchnutím za rok? Opravdu jen blázen by to opravoval?

                1. ne, píchlé kolo se samozřejmě opravovat bude. možná se vyplatí i vycentrovat kolo nebo vyměnit špalíky. ale novej střed, pastorky a řetěz, to už ne, protože cena hajtry z teska nebo mountfýlda bude nižší. analogicky té felicii, píchlé kolo opravovat, vysypanou převodovku ne.

                2. Má snad kdokoliv cizí, jakýkoliv svobodný člověk, mimo jejích vlastních dětí, a vnoučat, případně manžela, a samozřejmě nejbližších sousedů, se kterými sdílí obyčejnost života, POVINNOST jí to kolo opravovat? Máme se snad všichni podělat a založit si živnost jen a jen proto, že se občas starším dámám porouchá staré kolo?

            2. Co má servis jízdních kol společného s cykloterorem nechápu. Taky nechápu, proč by servis měl suplovat nějakou charitu a udržovat v provozu každé kolo v okolí. Koneckonců, můžete za dotyčným jít, nechat se u něj zaměstnat a servisovat jen staré plečky za pár šlupek. Jistě budete doma nad výplatní páskou od manželky pochválen.

              1. Přesně – to je jako kdyby po mně někdo chtěl, abych přijímal do opravy rozviklaný stůl, jehož oprava mi zabere osm hodin práce, zdrží mne dva dny, materiál plus nová povrchová úprava (velmi drahá), tedy za cca 3.000 minimálně. Stůl bude pravděpodobně koupen z IKEA za 1.250,- (před slevou).

      2. jen jestli ta X6 nebude koupená spíš za ty závody sponzorovaný městem :D
        poslední odstaveček skutečně nechápu. Říká se tomu kapitalismus a na týhle stránce se to setkává celkem s pochopením.

    4. Vcera jsem si vzpomnel na tuto diskuzi a vas prispevek.

      Predne jsem se tady v diskuzi kasal, ze po chodniku na kole prakticky nejezdim. A sup: vcera jsem je po chodniku pul kilometru a nebylo to prijemne: dlouha vesnice podel hlavni silnice, chodnik je uzky, na chodnik vedou branky a vstupy do domu (domy nemaji predzahradky), takze si musi clovek davat pozor, ve dvou pripadech nastala interakce s chodcem. Narozdil od uvodniho prispevku (pan Stepan shazujici cyklistu v Berline) vse probehlo normalne, jeden chodec sel proti nam, videl nas a ustoupil, v druhem pripade nas pani slysela prijizdet zezadu a take nam uvolnila cestu. Pohoda, dekuji, nashledanou. Jednoduse interakce normalnich lidi, kteri chapou souvislosti a umeji si vyjit vstic.

      A ted jaka je vazba na vas prispevek. Po chodniku jsem nejel dobrovolne, ale protoze jsem se rozhodl, ze s casti svych deti vyrazim do pizzerie na veceri. Kluci, 9 a 11 let, rozjivena „paka“ stejne jako jejich mnoho dalsich vrstevniku, na kole sice jezdime casto, ale jet s nimi na silnici je neprijemne, zvlast kdyz po silnici jezdi auta (sice v sobotu v podvecer je provoz velmi maly, ale nejaky je) a silnice neni zrovna siroka, bila cara a hned obrubnik, takze unikove prostory zadne). Volil jsem proto mensi zlo a jel po chodniku (ono to bylo vic nez pul kilometru, ale to uz jsem nevydrzel a zbytek jsme jeli po silnici). Objizdna trasa skutecne neni.

      Uvedomil jsem si, jak jsem touhle silnici jezdil v pohode pred cca 25 lety na kole (bylo mi cca 14-16 let), kdy jsem bydlel s rodici v Praze a jezdil touto vesnici na chatu: v patek na trenink na kole Favorit (atleticke tretry v batuzku, jinak nic), odbehat trenink, vyklusat a kolem 18:00 jsem vyrazel v Prahy cca 30 km na za rodici chatu, kteri uz jeli drive autem (a v nedeli zase zpatky domu). Nevim, zdali o me meli strach, ale takhle to fungovalo cele pozdni jaro a babi leto (mimo prazdniny). Jak jsem rikal, presne ta sama silnice, po ktere jsem jel s detmi vcera. Pravdepodobne, byl provoz aut vyrazne nizsi (ja si to nepamatuji, nepamatuji si ani zadny dopravni incident, ktereho bych se osobne ucastnil). Neni to tedy jenom o davech cyklistu, ale predevsim jsou to davy aut! (A z davu automobilistu se sam rozhodne nevylucuji, ac jezdim do prace na kole, mame v rodine auta dve a jezdime casto.) Ja si jednoduse myslim, ze situace je naprosto opacna: cyklistu sice mozna pribylo, ale v porovnanim s narustem poctu aut je toto navyseni zcela marginalni. Tudiz receno vasimi slovy: „na silnici se nasraly davy automobilistu“. Myslim si, ze s tim nelze nic delat, ale rozhodne je naprosto zvracena argumentace mistnich „bojovniku“ (bojovniku za cokoli, co se prici JEJICH zpusobu zivota) ohledne narustu poctu a agresivity cyklistu. Muzeme byt naopak radi, ze existuji jedinci, kteri zivot travi aktivne (telesnou aktivitou) na kole, turistikou, fotbalkem, … — aktivitami, ktere jsou ve skutecnosti minimalne omezujici pro okoli. To male omezeni, kdyz potka pomaleho cyklistu na silnici, musi motorista jednoduse vydrzet. Je to blbe, ale na silnice je pro obe skupiny.

  6. Těch 40+km/h vám nevěřím… Se zbytkem lze souhlasit.

    1. Přehnal to. 40 km/h je velmi slušná rychlost, většina cyklistů ji vyvine z kopce, když „to pustí“, většina též začíná brzdit, ten větřík přecjen sviští kol uší a kolo vibruje (díky řidičovi).

  7. Zbytečný výbuch nenávisti.

    Filler není fanatik, je to naprosto bezohledný dojič veřejných peněz, prostě si na cyklobuzeraci založil, se skupinkou podobných darmojedů, svůj parazitální kšeft. Prostě „neziskový“ byznys se vším všudy.

    Hysterickými výkřiky nic nezískáte. Musíte si hlídat své zastupitele, aby vám ty cykloprasárny z veřejných peněz nestavěli.

    To ostatní je pak už zbytečná omáčka „cyklobuzna v buznooblečku“ je takový folklór, který není ani nápaditý, ani vkusný. Někdo jezdí na lyžích, a má k tomu příslušnou výstroj, jiný na kole, rovněž vybaven tak, aby se jelo co nejlépe.

    Stejně jako u sjezdovek vídáme lemra co se předvádí, lze to pozorovat i u cyklistů. Ale většina lyžařů se asi nejezdí na hory předvádět, stejně tak tomu je s cyklisty.

    Slušné kolo není pak 35 a výš, ale spíš 70 a výš….

  8. Mohu potvrdit, že i v našem okresním městě cyklisté čím dál častěji jezdí po chodnících. Někteří pomalu a vcelku ohleduplně, jiní jako tak, že se nedají titulovat lépe, než „zmrdská hovada“.
    Zatím jsem se neodhodlal k tomu, cyklistu srazit a asi se k tomu neodhodlám, i když si říkám, že by to určitě fungovalo.

    Tolik k tématu. Jinak jsem se docela pobavil, jak některým tady tečou nervy. To máte pánové v reálném životě asi hodně těžké, co? Neměnil bych s vámi, máte můj soucit.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017