Tak taková mentální onanie už tu dlouho nebyla. To by nezvládlo ani AI.
_-0-_
AD mykovec 10.7.2025 v 8:55
Článek vůbec není špatný, akcentuje fakt, že dopady zjištění faktické neexistence nepředvídatelnosti Trumpa mají a budou mít velmi nepříznivé důsledky. To si uvědomuje málokdo.
USA už řadu měsíců utlumuje podporu Ukrajině, ze dvou důvodů:
a) Trump hledá spojence proti Číně;
a) USA potřebují zbraně, munici a prachy pro Izrael.
Právě teď prý vychází najevo záznam jednání Trumpa s Ruskem a Čínou z roku 2024. Putinovi sdělil, že pokud ještě vstoupí na Ukrajinu, USA Moskvu vybombarduje na prach. Číně zase totéž s Tajwanem a bombardovaným Pekingem. Zejména čínský lídr měl dojem, že má před sebou blázna.
Vsuvka 1: Trump promarnil čas, kdy měl rozvázané ruce po inaugurace. Bažiny co mu jdou po krku už se zorientovaly a našly účinné zbraně, jak jít Trumpovi po krku a efektivně mu jednak házel klandry pod nohy a druhak nutit ho do jiných cest, které úplně sám nechce.
Vsuvka 2: Ukazuje se, že když kapitalista cokoli řídí – tak poté tisíc let tráva neroste. Kapitalistické poučky se nehodí pro doslovné použití ani v geopolitice ani v řízení státu ani ve většina oblastí života a oborů. To dokazuje jak Trump v řízení USA, tak Orbán v řízení Maďarska, tak mnohé jiné záporné i kladné případy. Nahoře to totiž fouká úplně jinak než v kanceláři kapitalistické firmy.
Dodatek: Trump právě prohlásil, že ho Rusko sýří, Putin ho zklamal. A tak začíná lifrovat zbraně Ukrajině. Problém je, že už nemá rakety do Patriotů, a nemá tohle a tamto. Ale řečnicky právě Trump předvádí odhodlání pomoci Ukrajině a zničit Rusko jako celá Kolářovic rodina spolu s Farským a Lipánkem.
P.S.: Zamazal už nestojí za nic ani v psaní pamfletů o Trumpovi a Rusku. Už mu nesedí ani fakta z víc než 0,1 %. Dříve alespoň jakž takž byl v souladu s fakty, byť výběrově. Ale teď už nepokrytě kecá, a vymýšlí si nesmysly na všech stupních jeho článku.
Jihočech Honza
Hlavně mu tam chybí úplně malinkatý detail: nenabídli Rusům nic za to, že boje zastaví. A proč by to dělali, když na frontě vítězí, ekonomicky se nehroutí a pokud je obyvatelstvo nespokojené, tak spíše s tím, že se nepostupuje proti Malorusku dost tvrdě.
Childeater
Něco určitě nabídli, veřejné to asi nebude.
Na druhou stranu, Západ nevyprovokoval Rusko proto, aby to Rusko posílilo. A nadevší pochybnost Rusko válka vyčerpává.
Alan.Cox
Childeater: Trump nabídl Rusům, že když se USA podvolí – že je nepotrestají cly.
Childeater
To je jen divadlo navenek. Co se odehrává doopravdy, to nevíme.
Osobně si myslím, že USA má na Rusko mnohem větší páky, než jsou nějaký debilní cla.
Alan.Cox
Co se odehrává pod povrchem víme. Trump prostě hledá spojence proti Číně. Dále Trump hledá naleziště surovin a ropy po celém světě.
USA má na Rusko velké páky, ale bohužel mají jistotu sebedestrukce pro USA. Jako Rusku zcela jistě zavaří, ale důsledky budou pro USA zničující. A ne, nemám na mysli jaderné zbraně. Ale celý ten arzenál možností.
USA má také problém, a to, že je vazalem Židů a Izraele.
Další zajímavý vývoj byl před pár dny, kdy estonská nacistka Kallasová, tohoto času ministryně zahraničí Brusele, řvala na Čínu, že příliš pomáhají Rusku. A čínský diplomat odvětil, že zatím mu nepomáhají. Ale že kdyby začali, tak Ukrajina je zničena do jednoho dne. A dodal, že Čína nikdy nedovolí, aby padlo Rusko, protože nejsou hloupí, a vědí, že po porážce Ruska by následoval západní útok na Čínu.
corona
Alan.Cox:
„Kallasová“
– – –
Taky pěkný xindl, asi jako hadrfous…
quadra
Kadrova pripravenost sa nezaprie – dedo inciativne pomahal SS, foter oddany komunista aparatcik v Sojuze (vtedy rodinke Rusi nesmrdeli).. a ruske prachy nesmrdia ani sudruzke, ked jej manzel ma stale ksefty s tymi nenavidenymi Rusmi.
Sysop
Ona ma ted registrovane partnerstvi s Bruseli, na jejiho manzu defekuje Bilej tesak.
Sysop
Hadrfous je sice karierni krivak, ale to IQ nekde okolo stovky mit bude. Kallasova je uplne normalni nacisticka blba krava. To se vubec neda srovnavat.
Jihočech Honza
IQ 107 není důvod k posměch, to je docela bystrý člověk, který to při dostatečné vůli a píli a kapce štěstí může dotáhnout daleko, nejspíš dál, než lehce autistický génius s iq 130.
Sysop
Ja se mu neposmivam, naopak se snazim vyzvednout, ze ma urcite vyssi IQ nez Kallasova.
Bahnak
IQ 107 určitě není směšné. Směšné je se tím chlubit – je to pásmo průměru.
paw
Afera E. je neco jako lavina a nebo tsunami a ktera se nechce zastavit.
Se zahadnym zmizenim papirovych dokumentu ,dale fotek a videi ze stolu v perfektne hlidanym uradu,zaplacenejma zamestnancema a technologii ,tu statni navladni, /nade vsema prvni /,jeden den potvrdila ,ze je ma na stole v urade a potom zase ,ze je nema..Votresny soky z toho pokracujou jako po vybuchu sopky ,/after shock/.
Nekdo tam jasne a prave v tom urade krade a nikdo to nechce vypatrat.Blondyna ,sama nema zajem vec predat policii k vysetreni..Divny ,odezrely , vysetrit.Ale nahle nejsou lidi.
Sou potom opravneny obavy aby ji taky nekdo neukrad .
/Kdyz kdo krade do pekla se hrabe a leckdo jako ,osoba T.i pomaha/a by zmizla beze stopy…Dneska je vsecko mozny.
Ted reditel Fbi a jeho zastupce vehementne tvrdi ,ze zadny dokumenty vod zacatku nikdy nebyly i navzdory faktu ze jedna osoba upi ve vezeni na 20 let a druha uveznena osoba v nejvic strezenym objektu a nejvice bepecnym v Usa,nepovsimnuta od 10 vecer do 6 rano ,a kdyz se zjistilo teprve rano ,kdyz nechtela snidani ,pac zesnula.k
Kdyz sou hlavni v uradu a ve funkci asi tak 5 mesicu..
Vi se ze hromady dokumentu pred jejich nastupem do funkci tam byly ,pac statni navladni praaave jim ,prikazala aby ji je dodali,na ten stul u ni v kancelari .
Ale lhat neumeji..Reditel je ind importovanej se jmeneC Patel Cash up.Cash up znamena honem zbohatnout, velkou castkou penez nejradeji v milionech.
Ztraty z kancelare ty blondy Bondy, nejvyssi urednici fbi policie vypatrat zase nechteji.Dokumenty tam sami dodali a ted zjistili ,z nedodali.Pac ,tvrdi ze neexistujou.
Kde kdo doma mlati deti jako neandrtal,prave ze tohle, lhat a este krast se nejvic nesmi a potom deti vyrostou a zadnou diru do dnesniho sveta nemuzou udelat.
A nemuzou vest svet za jasnymi zitrky.
Ale ty deti ,jako Trump co sou vedeny a vzdelany a spravne poucovany jak veci a miliony premistovat sobe domu kraci lehkymi kroky za velkou karierou.
Ted zaver. Eps.je tedy z hlediska mocnych porucniku bezpecne uklizenej asi 3m pod zemi..
Ale vyssi moc chce zrejme nakou zabavu a tak zapricinila, ze je Eps. bezpecne umlcenej a zakopanej , aby nepromluvil a mezalovak na ostatni je zaroven udesne nebezpecnej i z hrobu asi po 6 letech.
Internet je rozzhavenej ,ze by i ocel roztavil.
Asi takle si predstavuju zacal Velka Rijnova a u nas ta Unorova revoluce.Srsni ,kterejm vadi lzi a podvody se nechteji nechat obloudit aby prestali masove a nespokojene bzucet ..Hromadi na stale vetsi hromady ty lzi a podvody a usvedcujou..
Muze to bejt klidne to prislovecny steblo ,ktery zlomilo velbloudovi hrbet.Dalsi poucny a votrely klise taky situaci nevystihuje..
Cisar kterej nema saty a presto leze na verejnost este ,jasne neni a nemuze bejt zadnej vopravdovej cisar, /ten by si saty na sebe vopatril/,zkratka nahej cisar neni cisar, ale uz na prvni pohled…. vuul a korunovanej..
Sysop
No ty debilni cla jsou dobra paka, ale musi se umet zalozit do spravneho mista. Trump v jedne svetlejsi chvilce prohlasil, ze napari 500% cla vsem spojencum Ruska. Od te doby jsem to teda uz od nej neslysel, ale to by ficak byl, ne ze ne. Otazkou ovsem je, kdo mu utnul ten tipec.
Jihočech Honza
To by vyvolalo takovou vlnu podloudnictví, jakou nepamatujeme od Napoleonovy kontinentální blokády.
Alan.Cox
Donald Trump jednal s Ruskem přesně tak, jak jedná obchodník z pozice dolarové síly a trhu. Prostě kapitalistické principy v praxi.
Ale nic, to vyřeší volný trh. Schopnější geopolitické státy, kteří dokáží vidět celostně a nejen přes zisky a krátkodobé fiskální výsledky, nakonec převálcují chybnou strategii západních států.
_-0-_
Ad Jihočech Honza 10.7.2025 v 9:33
Nabídka Sudet Hitlerovi také nic nezměnila na dalším průběhu 2WW. Nabídky Putinovi (projev slabosti nabízejících) by pravděpodobně vedla analogicky k 3WW – a to bych opravdu nerad.
corona
_-0-_
„… k 3WW – a to bych opravdu nerad.“
– – –
Ty nemáš podíl na kšeftu…?
Jihočech Honza
Nikdo rozumný nechce 3. světovou válku, dokonce ani Američani ne, proto se drží s vojenskou pomocí tak zpátky.
Když zmiňuješ váš tak milovaný Mnichov – Hitler válku chtěl, malou, čistou válku na Východě, do které by mu velmoci nezasahovaly. Byl celý hrr do toho vyzkoušet si svou novou skvělou brannou moc. Chamberlain mu Sudety doslova vnutil, aby nemuseli jít do války po boku s Francouzi. Navíc vyjednávání s AH vypadalo asi tak, že vznesl nějaké požadavky, ty mu byli ochotni dát, a tak vznesl další, až do září 39, kdy se cítil dost jistý a vyrazil na cestu, ze které nebylo návratu. Putinovi nikdo nic nenabídl, naopak s ním jednají jak s prezidentem nějaké banánové republiky. Rusko vznese nějaké požadavky, s nimi ho pošlou někam, tak se pokračuje ve válce, hromada Malorusů umře, ruská armáda dobude další území, načež Putin své požadavky navýší – a zase ho pošlou někam.
A za druhé – VVP se rozhodně nepustil do války, aby získal lebensraum pro svůj už tak vymírající multikulturní národ, naopak chtěl posílit slovanský a evropský charakter Ruska.
princdrson
Vy řád čestné legie od Emanuela, ani rytířský titul od krále bukanýrů nedostanete, jste ztracená existence.
Jihočech Honza
Řád či titul bych chtěl leda tak od krále, korunovaného svatováclavskou korunou.
_-0-_
AD Jihočech Honza 10.7.2025 v 15:50
Ne, Hitler budoval impérium, stejně, jako se snaží genosse Putin. Válku začal (A.H.) obdobně – napadl pod záminkou cizí zemi – Polsko a se svým spojencem Stalinem si jej rozdělili.
Záminka utlačování menšin posloužila oběma zločincům – Hitlerovi i Putinovi. (Ten druhý si to ostatně v průběhu několika desetiletí vyzkoušel na hodně místech). Slova „Rusko vznese nějaké požadavky, s nimi ho pošlou někam…“ jsou tragikomická, zejména v kontextu toho, kdo koho napadl, kdo rozpoutal největší válku na evropském kontinentu od 2WW. Vzdání se Sevastopolu (+ celého Krymu), Doněcké, Luhanské, Chersonské a Záporožské oblasti, tzv. demilitarizace (omezení ukrajinské armády tak, aby se nemohla případné bránit), vybájená „denacifikace“, výměna vlády, omezení vztahů s jinými zeměmi, uznání ruské sféry vlivu nad částí světa od NATO, rozdělení NATO na členy dvou kategorií – před a po roce 1997… (Určitě jsem na toho spoustu zapomněl.) To jsou požadavky hodné neetického a neporazitelného vojevůdce/imperátora, kterým by ten ruský skřet rád byl. Není. Je jen opovrženíhodný.
„Malorusy“ patrně míníš pejorativně Ukrajince, vidíš, cítíme to jinak, mně se zase v souvislosti s válkou na Ukrajině vybaví v souvislosti s tou útočící smečkou cosi etnicky nepřesného – jako „zasraný ruský okupanti“. A abych ti dal příležitost dštít hromy a blesky – víš co mě těší? Že jich tam hodně chcípá. Kdyby kluci zůstali doma (ať již v kriminálech, nebo na území odkud přišli), tak se nemuseli vracet domů jako gruz 200, nebo zmrzačený gruz 300.
Jihočech Honza
Nebudoval. Hitler chtěl „Lebensraum im Osten“ pro svoje Germány, ze kterého chtěl vypudit Židy, Slovany a další untrmenše. To je kvalitativně něco jiného než impéria, ve kterých si národy mohly žít po svém a pouze platily daň centru.
A slova jsou možná tragikomická, ale pravdivá. Nikdo s Ruskem vážně nejednal.
Krvavý klaun to sliboval, a pak namísto toho banderoval, zbrojil, až Rusové zaútočili. Největší válku z toho udělal Západ, když dal Malorusům dost zbraní na to, aby vykrváceli, ale ne dost na to, aby vyhráli.
Užij si to. Malorusů chcípá víc. Až Rusko vyhraje, bude silným státem se mohutným válečným průmyslem a ostřílenou armádou, zatímco my budeme mít na krku zhroucenou zemi. Doufám, že ji rychle vezmou do EU.
_-0-_
AD Jihočech Honza 10.7.2025 v 16:44
Nejsem si jistý, jestli tě ovlivňuje duševní stav, pokyny верхушкы, ale ať již jedno, nebo druhé, nebo jsou ve hře oba faktory, tak je to smutné.
Of the estimated 950,000 Russian casualties so far, as many as 250,000 are dead, according to the study. “No Soviet or Russian war since World War II has even come close to Ukraine in terms of fatality rate,” it said. Ukraine has sustained nearly 400,000 casualties, it added, with between 60,000 and 100,000 deaths. https://edition.cnn.com/2025/06/04/europe/russia-war-casualties-1-million-ukraine-intl
Jihočech Honza
Nevěřím Anglosasům, ani když přinášejí dary.
A jestli opravdu věříš, že armáda, která má mnohem víc bojové techniky a mnohem větší palebnou sílu má i mnohem vyšší ztráty…
_-0-_
AD Jihočech Honza 10.7.2025 v 17:11
Z lenosti jsem zadal prompt AI, výsledek:
Na ztráty na bojišti má vliv kombinace faktorů, ale klíčové jsou tyto:
1. Kvalita velení a taktika
Špatné rozhodnutí: Frontální útoky na opevněné pozice (např. bitva u Somme 1916: 60 000 mrtvých Britů za den).
Flexibilita: Moderní „řízený chaos“ (např. izraelské jednotky v Jomkipurské válce 1973 snížily ztráty o 30% proti přesile).
2. Technologická převaha
Přesné zbraně: US drony v Afghánistánu snížily vlastní ztráty o 70%, ale zvýšily civilní oběti.
Obranné systémy: Aktivní ochrana tanků (např. Trophy) redukuje ztráty obrněnců až o 80%.
3. Morálka a výcvik
Vůle bojovat: Ukrajinské jednotky v Mariupolu (2022) vázaly 12× větší síly Rusů díky motivaci.
Kvalita výcviku: US Marines mají 6× nižší ztráty než nepravidelné jednotky při stejných podmínkách (studie RAND Corporation).
4. Terén a počasí
Městský boj: Ztráty útočníků jsou 2–3× vyšší než v otevřeném terénu (Fallúdža 2004: 95 mrtvých USA vs. 1 300 povstalců).
Extrémní klima: Sovětské ztráty v zimě 1941: 30% mužstva omrzliny, ne boj.
5. Logistika a medicína
Zásobování: Wehrmacht u Stalingradu ztratil 90% koní → kolaps mobility.
Polní medicína: 90% zraněných amerických vojáků přežilo v Iráku díky MEDEVAC (vs. 70% ve Vietnamu).
6. Informační převaha
SIGINT/Satelity: Operace Pouštní bouře (1991): Přesná detekce jednotek snížila spojenecké ztráty na 1/100 iráckých.
Dezinformace: Ruské ztráty u Kyjeva (2022): 40% techniky zničeno kvůli špatnému průzkumu.
Kritický faktor: Poměr sil a moment překvapení
Pravidlo 3:1: Útočník potřebuje 3× převahu k prolomení obrany (studie NATO).
Překvapení: Němci u Arden (1940): 5× menší ztráty než Spojenci díky momentu překvapení.
Nejfatálnější kombinace:
Zastaralá taktika + nízká morálka + nedostatek vzdušné podpory =
Příklady: Irácká armáda 1991 (ztráty 25 000 vs. 300 spojenců), ruské jednotky u Charkova 2022.
Aktuální data (2020–2024):
Konflikt Útočník:Obrana Ztráty útočníka Klíčový faktor
Ukrajina 2022 1:1.5 ~120 000 RU Protitankové zbraně (Javelin)
Ázerbájdžán 2020 3:1 2 900 AZ vs. 4 500 ARM Drony Bayraktar
Etiopie 2021 2:1 ~100 000 Terén (hory) + morálka
Závěr: Nejvíce zabíjí nekompetentní velení v kombinaci s technologickou zaostalostí. Moderní válku rozhodují data, rychlost rozhodování a schopnost adaptace.
Jihočech Honza
Souhlas.
Nemyslím, že Mordvičev nebo Lapin by byli horší než Zalužnyj. A Rubikon horší, než Maďarovi ptáci.
že s tím vygumovaným kreténem ztrácíš čas tvl, ten bleje takový žgryndy, že to je totální úlet ai na tydle lízače chocholskejch prdelí
Sysop
Pockej, oni budou tak dlouho argumentovat vystupy z AI (Wiki uz je aut), az je AI uplne nahradi.
paw
Defens ,defens , spadla na te kredenc.
‚Rikal to Jim Bridger, ja mel sem v noci sen , ze pod sedmou kavaleri krvi rudne zem ,kmen Siouxu je statecnej a dobe svou zem zna ,proc Custer neposlucha ta slova varovna..Custrove neposlouchaji nikdy.
Asi takhle . Vznik Usa mela a ma jeden padnej duvod.
Aby valcili nepretrzite vsude na svete a doma , ve valkach jinejch ,tem jinem, co nejvic pomahali.
Vod svyho vzniku . A zatahovali do valek jiny ,nejlip celej svet.
Ale je to porad ,at sem bit ,jen kdyz se peru.
Kdyz valci malo , je to jen proto,ze poradnou valku chystaji a potrebujou ,nic jinyho je nezajima.
Ku podivu se valcit este nenaucili.
Velka vyprava na houty v Jemenu skoncila a ty potapi lode furt pryc a nepratelsky letadlovy lode a ty mensi zahnali.
Iran tejden a pul valka spis rvacka dva na jednoho a bida.Hned utekli.
Okupovat Kanadu, Gronsko atd.,zase nic. obyc lid se tesil ,ale zabava nikde.
Irak naprosta prevaha a 6 tisic mrtvych us vojaku,podobne 20 let valka v Afganistanu.Dohromady okolo 11 trilionu sekera.Kdo valci nejdyl valci nejlip??? Usama zase v Afganistanu nebyl.
Nemluve vo Koreji ,Vietnamu /zacate poradnyho zdrogovani Usa/,Laosu,Kambodzi ,atd.
V druhy svetovy zacali valcit az a gruzinec bezpecne vyhraval..Pac nemaji veleni a generalove sou jen uniformovany,kancelarsky reznici zbabele poschovavay daleko vod mist kde se strili, jako byli nemecky ,italsky,francouzsky, britsky ,atd.
Pak musi bojovat neprohravat obyc vojaci s jejich schopnostmi.
V bitve v Ardenach v 44 , si americkej dustojnik nechal nastoupit jednotku v obkliceni fasistama a prohlasil:
„Vojaci , nepritel je pred nami ,vojacii , nepritel je taky za nami , je taky nalevo a este napravo.
Vojaci tentokrat nam nepritel neunikne““..
Sysop
@paw
No zrovna premejslim, kdy USA naposled vyhraly nejakou valku. Mozna taxever proti jihu.
Jihočech Honza
Abychom byli spravedliví, vyhrály toho dost: válku se Španělskem 1898, a pak v rámci koalic intervenci proti boxerům, I. a II. světovou a pak studenou válku.
Sysop
U te studene si nejsem uplne jistej. To, ze USA vyhraly, rekly USA. Ze my vime ze zakulisi, jak Gorba bojoval s rozpadajicim se socikem neznamena, ze USA to mely perfektne lozeny. No a stran druhe valky to byla mega koala, kde se navic zapojili az pote, co bylo dost jasne, jak to asi dopadne.
Takovejch tech cistejch vitezstvi, kde je to stylem start-cil teda moc nebylo. Na to, jaka je to velmoc.
Bahnak
S Džaponcema to vyhráli. Přetlačili je produkcí loděnic a odblokováním od ropy atd. skrzevá ponorkovou válku. Japonsko doma nemá suroviny.
shane
Grenadu, válku v Zálivu a vojensky porazily Afghánistán a Irák. A Lybii. Neschopnost stabilizovat situaci v regionu a udržet tam stabilní proamerický režim je věc jiná a s armádou souvisí jen okrajově.
shane
Historicky Válku za nezávislost (pochopitelně) a Mexickou válku 1846. Válka 1812-14 je vojensky krvavá plichta, politicky spíš porážka, anektovat Kanadu se nepovedlo. Vojensky to byl spíš průser, Britové jim dali dost čočku a spálili Washington, ale protože neměli na těch odtrźenýcb koloniích žádný imperiální zájem, tak to skončilo smírem a nula od nuly pošla. Americká národní mytologie z toho časem udělala slavné vítězství a Druhou válku za nezávislost, ale realita je, že Amíci si začali.
A ještě bych dodal, že ty „záminky“ jsou až tak dobré, že z nich jsou docela dobré důvody.
princdrson
Tobě uniká prašivý trik, kterým bukanýři vytvořili v Ukrajině občanskou válku, ve které se ničí dvě slovanské země a bukanýři z toho mají jen prospěch. A tysi buď hloupý nebo navedený.
_-0-_
AD princdrson 10.7.2025 v 16:54
Otáčíš kauzalitu – upozorňuji, že Ukrajina nenapadla Rusko, ale naopak. Strávil jsem dost dlouhou dobu v Kazachstánu, na Ukrajině a v Rusku, abych měl představu o tom, jak se vyvíjela politická situace v těchto zemích a abych vnímal geopolitický kontext. Fascinuje mě, kolik lidí v ČR žere a reprodukuje ruské narativy (cui bono?), které se postupně formují shora několik desetiletí.
Forge
Takže nám tím naznačuješ, že i když jsi tam byl dost dlouhou dobu, tak jsi nic kvůlivá své tuposti dodnes nepochopil.
Ještě se něčím pochlub.
RomanL
Přesně to mě hned taky napadlo… :-)
Jihočech Honza
A jak se vyvíjela situace třeba v tom nešťastném Malorusku, povídej, přeháněj. Od samostatnosti k bankrotu, pokusu podojit EU k státnímu převratu za součinnosti cizích ambasád a tajných služeb přes ruskou intervenci až k sebevražedné válce…
Sysop
Kazachy vynech. Prave proto, zes tam byl, tak moc dobre vis, jake maji specialni postaveni proti RF a ostatnim castem Euroasie.
Princdrson nic neotaci, tys pouze urizl kus casove osy v okamziku, ktery ti vyhovuje a ktery tady pritom nikdo nezpochybnuje. Ano, Rusko napadlo Ukrajinu. To je neoddiskutovatelny fakt. Ano, Gabcik s Kubisem zabili Heydricha. Jednalo se tedy o nevyprovokovanou vrazdu, protoze Heydrich ani Gabcikovi, ani Kubisovi nic neudelal. Takhle se iterpretuji dejiny, kdyz se urizne cas.
leon
„Ano, Rusko napadlo Ukrajinu. To je neoddiskutovatelny fakt.“ 🤣🤣🤣
Takže nám chceš namluvit, že obyvatelé Doněcké a Luhanské republiky to vnímají jako že byli napadení?? To jako fakt?
Nehledě na to, že to „napadené“ území přestalo být Ukrajinou v okamžiku připojení k Rusku na základě výsledků referenda.
Sysop
Je mlacenim prazdne slamy o tom diskutovat, protoze Rusko napadlo Ukrajinu jeste predtim, nez prohlasilo ty dve zminene oblasti za svoji soucast. Ackoli sam jsem presvedcen o tom, ze pro ty lidi to bylo a je to nejlepsi reseni, tak rozhodne nezpochybnuju to, jak k tomu doslo.
Kdyz bude Franta na Pepu drzej a Pepa vyrazi Frantovi tri zuby, tak reknu, ze Franta si to zaslouzil a ze Pepa ho nasilne napadl. Taxe proste veci maji.
Forge
Stejně se tady bude mlátit a mlátit…
Východní ukáčka jsou v Rusku a západní u nás.
Proč je to pořád téma?
Foundryman
Téma by to nebylo, kdyby nás pod touto záminkou nesdírali z kůže. Třeba drahé energie – zcela jasně má na nesmyslných cenách hlavní podíl šilený Green Deal. Ovcím je to ovšem prezentováno tak, že za to může Putin a že máme bez reptání solit, neboť je tím zajišťována obrana liberální demokracie.
Forge
Foundryman:
Vůbec ti nerozumím, ale díky za to, že jsi mi otevřel oči.
…
Forge
Foundryman:
Já měl na mysli proč to pořád téma tady.
leon
Takže nám chceš namluvit, že obyvatelé Doněcké a Luhanské republiky to vnímají jako že byli napadení?? To jako fakt?
Jestliže máš pravdu tak musí být známo, kdy k tomu napadení došlo, že. Ty to určitě víš, takže že bys nám to prozradil?
Frantu s Pepu do toho netahej. Na mudrování nemáš kapacity.
Sysop
@leon
Myslis, ze Sudetaci vnimali zabiti Heydricha jako akt hrdinstvi?
Myslis, ze Cikani vnimaji praci jako spolecenskou povinnost?
Ja se bavim o tom, jak je to de iure a ne, jak nekdo nekde neco nejak vnima.
Nebo jsi fakt tak hloupy, ze nevis, o cem je rec?
leon
Sysop
Co si nepochopil na: Jestliže máš pravdu tak musí být známo, kdy k tomu napadení došlo, že. Ty to určitě víš, takže že bys nám to prozradil?
To tvoje rozumování, když si v koncích, je legrační.
Prý de iure 🤣🤣🤣
Každý stát má právo na sebeobranu, a nemusí s tím čekat až na okamžik kdy je napaden.
nejaký lopaty co tvrdily že sou t.č. führerama v tech voblastech tvrdily už přetím že sou separáti a že žádajou RF vo pomoc, pokud se dobře pamatuju
vono se náký to referéndum taky těžko koná dyž ti na dvorku jezdijou chocholský tanky a banderovci provádijou čistky, jak bylo v plánu v horizontu pár tejdnů…
Sysop
@Behemot
Ja to samozrejme chapu, ze je to slozity, delat nejake volby, kdyz hlasovaci listky strili Banderovci z kanonu, ale na pocatku to bylo tak, ze Rusko posilalo jednak humanitarni pomoc (ty slavne bile TIRaky), pak vojenskou pomoc (tanky, technika, zbrane) neofiko pres caru a s tim i prvni dobrovolniky. Hodne ofafrne, ale posilali.
Zase se budeme tocit na tom, jesti dvacet tanku uz je napadeni, nebo sto tanku, nebo kolik vlastne, nebo jestli hopla nepla dokud Vovka nevyhlasil SVO, atd… vsechno je to jen slovickareni, pritom staci sledovat zajmy jednotlivych ucastniku, rekneme ctvrt roku pred utekem Janukovyce. Probiralo se to tady X-krat a jak rikam, je zbytecny to znovu otevirat.
Pokud se chceme posunout nekam dal, tak je potreba si nelhat do kapes. Proste vyprokovane ano, agrese ano. Bylo na stole jine reseni? Ne.
Alan.Cox
Pro nulku:
Mě fascinuje, kolik lidí žere europropagandu a anglosaské / ukrajinské narativy. Přitom jsou většinou tak blbé až to bolí. Člověk opravdu musí mít silnou emoci, aby jim vůbec uvěřil.
– Já jen doufám, že máte stejně silné emoce vůči Izraeli, který se chová hůře než Hitler, a napadl letos už pátý stát.
– Stejně tak doufám, že tvrdě odsuzujete USA, které nevyprovokovaně (a to skutečně nevyprovokovaně, na rozdíl od Ruské federace) bombardovalo letos Írán. Je to jenom pár týdnů.
Rusko nebylo v zásadě napadeno Ukrajinou, ale bylo napadeno USA. Bylo to připraveno tak, že pokud nevpadnou na Ukrajinu, tak příští úder od USA už neustojí.
Vlastně je to všechno v oukeji – americké NATO se Rusku točí blíž a blíž k jeho hranicím. Západ provádí cílené destabilizace států kolem Ruska. Běloruské šaškárny typu Cichanovská nebo pokus o atentát na Lukašenko. Gruzie, Kazachstán, atd. Všude kolem americké základny.
Všude Anglosasové vytvářejí atmosféru nenávisti vůči Rusům a touhu je zabít – od toho vás neuchrání ani to, že tam žijete či jste se tam narodil. Pokud máte pojachtanou psychiku a úsudek, tak je jedno jestli jste tam pobývat, vidíte jen to, co chcete vidět a co vám kognitivní disonance dovolí.
Ale jo, Rusové by na to měli koukat a čekat na to, až jim někdo dá ránu z milosti. Protože si to vy, a řada dalších přejí. Do toho může USA vraždit, Izrael vraždit, Ukrajinci vraždit v občanských válkách a nacistických bataliónech, to je všechno pro vás oukej.
Sysop
Tak Iranci se, pocitam, uz vylecili a nikdo nikdy uz jejich jaderna zarizeni neuvidi a zadne dalsi dohody, ktere by Donik mohl predcasne jednostranne zrusit, uz podepisovat nebudou.
Mas atomovu bombu, mas pokoj od demokratov a exportu demokracie.
Sysop
Jojo, cetl jsem dneska rano a dobre se bavil.
paw
Vono je dost kuriozni ,ze jeden valecnej zlocinec,ted navrhuje druhyho,valecnyho zlocince dle presvedceni a zalozenych na faktech , vsech mirumilovnych lidi sveta ,
na udeleni Nobelovy Ceny Miru.
_-0-_
AD Alan.Cox 11.7.2025 v 4:37:
Podle obsahu soudím, že tvůj text Роскомнадзор schválil…
Alan.Cox
Pro nulku: Děkuji, že jsi mi tvou ideologickou vypatlanost potvrdil. Nemáš mozek, máš jen Foltýnovy kartičky a instrukce.
Nemusím se tedy bát u tebe toho, že bys myslel, nebo že bys nepoužíval dvojí metr.
corona
Alan.Cox:
Pod nickem _-0-_ je aktivní mediální přesvědčenec, zhusta v diskusi agitující. Pravděpodobně generace Y či Z, nejspíš s humanitní kvalifikací.
Dachsmeister
@JH
zemře i někdo jiný než hromada Malorusů?
Sysop
Pravda zemrela. Hned v roce 2014. Budiz ji Ukrajina lehka.
Alan.Cox
Pravda zemřela mnohem dříve. Nyní se vrchnost řídí tím, že je potřeba každých několik let rozdmýchat pořádnou nenávist. Až to přestane fungovat – vyrobit dalšího nepřítele, kterého je třeba nenávidět.
Nejdříve kovid a nenávist vůči neočkovaným a nerouškovaným (2019-2021).
Pak nenávist proti Rusku (2022-2025), ta už oslabuje.
A teď se vyrábí nenávist proti komunismu – upozorňuji vás dopředu (2025-2029?). Začalo to stejně jako v roce 2022 nenávist proti Rusku. Anglosasové to mají tvrdě v rukách. Zákaz propagace komunismu, zákaz DeepSeek, a brzy přijdou i vyšetřování na policii a před soudy za „propagaci“ – tak jako v případě Rusů/Ukrajiny.
Varuji vás dopředu. Nejde o komunismus, jen o to, aby se nenávidělo, a třetí se mezitím smál. Několik let tu bude štvanice proti komunistům a pak se zase vymění za nějakou jinou nenávist. A chudí duchem, kdo na to budou naskakovat.
Sysop
Kovit jela jina parta, rekl bych. U nas se toho jen nekteri chytili, kterym se to hodilo.
Jo Ukrajina a Rusko, to uz je lepsi tema pro nas domaci rybnicek. Da se na to svest kdejaky hospodarsky nezdar a az bude hodne spatne, no taxe holt vyhlasi vyjimecny stav.
Alan.Cox
Jsi si jist, že kovid jela jiná parta?
RomanL
Neřekl bych, že to byla jiná parta…
Forge
ACHD:
Netřeba vypisovat, tohle každý normální člověk vnímá stejně.Ještě popiš východ slunce ráno nebo že oheň je dobrý sluha, ale špatný pán.
…
Dal jsi pauzu a pomalu zase začínáš.
Doufám, že se udržíš na pomyslné uzdě a nebudou se opakovat situace, kdy pravý sloupec tady bylo monotema/samomluva.
Toho se vyvaruj!
Bahnak
@ Alan.Cox
Antikomunismus je mechanismus k ospravedlnění zákazů konkurence a je to spíš záležitost lokální.
Přijde mi, že lidi u nás jsou posedlí hledáním minulejch křivd, přitom jsme jako národ ve 20. století propluli bez velkejch ztrát.
Bahnak
Teda když vynechám 1. světovou a padlé za císaře pána. Tam jsme na tom stejně jako většina jinejch.
quadra
Ale tam ste aspon ziskali samostatnost od Viedne a cisara pana.
Antikomunizmus mi pripada vtipny, ked tu mame obnovu socialistickych/komunistickych idealov v modernom progresivnom podani.. v pripade bruselskeho politbyra a sudruhov politrukov eurokomisarov sme to celkom dobre obnovili (vratane hesla cim blbsi, tym vyssia funkcia).
Alan.Cox
Antikomunismus je mechanismus k útokům proti Číně.
Antikomunismus je mechanismus k rehabilitaci stejného učení jako měli nacisté. Nacismus má být rehabilitován. Nenápadně se má dosáhnout stejného, jen salámovou taktikou.
Jen bych chtěl vědět, jestli tohle také důchodci živí se svých daní, jako například profesora demagogie Kratochvíla.
ModrýKlokan
Ty vole Zavazel už to udělal zase. Pustili ho na reveres nebo co?
DavidV
Je to doba psychopatov. Na jednej strane psychopat Putin s cieľom obnovenia Sovietskeho impéria a na druhej strane psychopat Trump so svojim MAGA. Jeden má 72, druhý 79. Dúfam že to priroda vyrieši, najlepšie čo najskôr u oboch, kým nebude pre svet neskoro.
Sysop
Kdyz nad tim tak premyslim, tak mne nenapada jedina velmoc, ktera nema imperialni ambice. I to nemecko, ktere je lokalni evropskou velmoci, hodla zase po sto letech poradne zbrojit a chytlo slinu na sireni svych ideji pres Brusel s naslednym odbouranim lokalnich vlad.
quadra
Es kommt der Tag je vecne zivy..
Sysop
No stran te Rise to spis vypada, ze za par let to bude jedina arabska zeme bez ropy.
Jihočech Honza
Arabských či muslimských zemí bez ropy už pár je. Mauritánie, Maroko, Pákistán… Současný Bílý otec ve Washingtonu používá obrat „shithole countries“.
Sysop
No dobre, ale tahle arabska zeme bude vladnout Evrope, to je ‚nejaka‘ shithole.
leon
Putin s cieľom obnovenia Sovietskeho impéria
..co tě k takovému závěru přivádí?
Jihočech Honza
To by mne taky zajímalo. To mají v Rusku málo různých Turků a Tatarů?
tak, stejně sou na nich všeci závislí surovinově, technologicky (třeba s těžbou toho, co na vlastním území majou), pracovně, zemědělsky, a ekonomicky to funguje ku vzájemné spokojenosti – eště si přidávat starosti s tím další zavostalej bordelstán muset řídit a rozvíjet
DavidV
Putin sa už dávnejšie vyjadril, že rozpad Sovietskeho zväzu bola najväčšia geopolitická katastrofa v 20-tom storočí. Toto hovädo sníva o obnove impéria, v ktorom by bol novodobým cárom. Je to Zasraný KGB agent, zdegenerovaný mongol malého vzrastu, ktorý to hrá na kresťana a ochrancu tradičných hodnôt, smutné je že aj na Slovensku má obdivovatelov, Fico, Danko a podobní zasraní zmrdi mu išli do Moskvy bozkávať čižmy. Pritom Fica považuje za menej ako lajno na chodníku, lebo ešte menej si váži zradcov než nepriateľov.
Rusakom neverím ani nos medzi očami. Kam Rus vstúpi tam tráva nerastie sto rokov. Týchto mongolov treba držať v izolácii v ich stepiach a brezových hájoch. Smutné je, že Česi a Slováci majú krátku pamäť a zabudli čo je život pod russkou okupáciou.
leon
Já s Putinem souhlasím, jelikož rozpad SSSR zapříčinil rozpoutání několika agresí USA včetně agrese v Evropě.
Že snívá o obnově impéria je jen tvůj ničím nepodložený výmysl a dalších rusofobů.
Stejně jako že se Putin chystal napadnou Západ, a tak bylo nutno poštvat proti němu Ukrajince.
Smutné je, že Češi a Slováci mají krátkou paměť a zapomněli kdo způsobil II.světovou a kdo je pak zachránil.
Kdy že byla ta russká okupace?
DavidV
Je to svoloč, v Rusku nikdy nemali demokraciu, oni potrebujú cara alebo novodobého Stalina. Zmrd Medvedev by najradšej vybombardoval Európu, sukin syn Solovjov sa vyhráža že Rusaci pošlú atómové zbrane na Západ, takto funguje narativ propagátorov Putinovho režimu. Škoda že nežijeme v dobe Reagana.On by už dávno russakom vysvetlil kde je ich miesto.
Sysop
Uz to neber. Ani redeny.
DavidV
Je to pravda, nič si nevymýšľam. Ruská mentalita je taká, že im stačí k životu nekvalitná vodka a silný vodca.
Sysop
Tyhle jednoduchy soudy jsou mimo misu.
Nezapomen, ze to samy rikal Ada i o Slovakach. Akorat misto vodky do byla bezna palenka.
Sysop
…to byla… preklepy.
Jihočech Honza
Ve Wannsee říkali, že láhev vodky na stole a nějaké zvíře v chlívku….
Sysop
…a to urcite nebyli zadni hlupaci, tam se sesla elektrikarska elita.
quadra
Jo, ale nie vsetci.. taki Estonci radostne hlasili reichsfuhrerovi, ze su ako prvi judenfrei.. a banderovci so suchevicom tiez nezaostavali, poniektore einsatzgruppen nechapali tu iniciativnu brutalitu.
Sysop
Estonci se nezdaji. Nekecaji, makaji. Jako prvni judenfrei, jako prvni digitalizovani, jako prvni dosahli 30% podil zelene energie, mozna jako prvni uderi na Rusko.
Alan.Cox
Jako první Estonci sebrali polovině svých občanů estonské občanství.
Je třeba prokázat, že několik generací dozadu nemáte ruské příbuzné. Něco mi to připomíná u Třetí říše.
RomanL
Tak evidentně pokračují v tradici… ;-)
corona
Jsem zvědav, jak se to vyvine s oficiální omluvou Estonsku za tohle:
Hradní hadrfous tak jistě rád učiní, dostane-li pokyn…
leon
Byl to fašistický Západ kdo rozpoutal válku proti SSSR při které zahynuli miliony lidí stejně jako dnes vyvolal další válku proti Rusku.
A ty se divíš oprávněných reakcí Rusů na počínání fašistického KoZa??
Ty to máš v té hlavě pěkně vymyté protiruskou propagandou.
Kecy v kleci. Ja taky rikam, ze rozpad R-U byla katastrofa a presto nerikam, ze budeme R-U obnovovat. Tyhle pindy o tom, ze nekdo jinej o necem sni, jsou proste ubohy. Ostatne jako cely tvuj vyblitek.
Ja jsem videl dost zemi, kam vstoupila noha americkeho vojaka a v takovem Vietnamu docela dost dlouho taky trava po Agent Orange nerostla. Tohle jsou vsechno jen blby kecy. Vas, Slovaky, nejvic valcovali Madari a dodnes na jihu u Dunaje se jinak nemluvi. Ale mit plnou hubu nekoho, s kym ani nesousedim, to vam slo vzdycky dobre.
Chapu, Hlinkovy gardy dostaly od Sovetu na prdel a to se proste neodpousti. Ten fasistickej stat vam tam fungoval paradne, o tom zadna. Evidentne ti vyhovovalo, jakej Ordnung u vas byl za Tisa, protoze to byl raj na zemi, kdezto okupace po roku 68 to bylo peklo, jen tech mrtvejch!
DavidV
Ja nepatrím k dwbilom čo obdivujú Tisa ani akúkoľvek diktatúru. Orbána považujem za vred a jeho Fidesz za rakovinu, ktorú treba odstrániť. Fica a jeho Smer takisto. Nie som katolík, takže u mňa nehľadaj sympatie ku klerofašistom.
Sysop
Jenze se chovas stejne jako oni.
quadra
Predpokladam, ze sa ides posrat od progresivnej diktatury na cele so sudruhom Simeckom.
DavidV
Prečo by som sa mal posrať zo Šimečku? To akože musíme mať Smer na večné časy? Aj s nesmrteľným Fikom? Choď do sveta a poobzeraj sa kde sú iné krajiny v porovnaní so Slovakistanom, ani nemusíš ísť ďaleko. A porovnaj to s úspechmi Ficovlády.
Sysop
Musis nejprve stanovit hodnoty a meritka, podle kterych chces nekoho hodnotit.
Paklize zastavas EUrounijni hodnoty, pak ano, Fico je plni dost mizerne.
Childeater
Mno jo, když zrovna tohle je relativní.
Já třeba eurounijní hodnoty naprosto sdílím a souhlasím s nimi. Tak, jak jsou popsaný jim z mé perspektivy nelze nic vytknout.
Mám problém až s jejich konkrétním výkladem a praktickou aplikací. A to už je v gesci každých jednotlivých států.
Sysop
Fakt se ti libi GD, nebo Agenda 2030?
Childeater
To nejsou eurounijní hodnoty.
To už je ta praktická aplikace. Asi jsem měl dodat, že nejen státy, ale i Komise.
Sysop
Asi prijde na to, jestli povinnost prohlasime za hnodnotu, ze:
Na tom bych se netočil. Hodnoty jsou popsaný a to poměrně všeobecně. Tak jak jsou popsaný, jim těžko co vytknout.
Je to jak program politické strany.
Většinou dobrý.
Ovšem ta praxe…
quadra
Ja neviem, tzv. europske hodnoty boli pre mna prijatelne pred 30+ rokmi za cias EHS.. v podstate sa to serie od Maastrichtu (teda nejake naznaky tam boli uz aj skor).
RomanL
Childeater 11.7.2025 v 12:39
Aha, to nejsou eurounijní hodnoty, stejně jako diktatura proletariátu nebyla komunismus, co? Běž do prdele, soudruhu! :-P
Foundryman
To mi připomíná názory soudruhů zejména z roku 1968 – „ten socialismus je skvělá věc, ale lidi to kazí při realizaci“.
quadra
Mysleli sme to dobre, ale dopadlo to ako vzdy..
Hupert
Daleko od pravdy to není, lidi dokážou zkazit cokoliv, ostatně i ten kapitalismus se nám nějak roznemohl.
Sysop
Ano, problem je, ze tech skutecnych evropskych hodnot je jen sest a jsou neco, jako LZPS. Soubor neuchopitelnych tezi. Napriklad demokracie. Ano, Nemecko s Francii maji v EU demokratickou vetsinu. To je demokracie, jak ma byt.
Childeater
Sysop
A jak vidíš, stejně je to taková bramboračka, že se v rámci Unie nedá prakticky nic dohodnout a to by jeden čekal, že ten německej hegemon bude tvrdit muziku.
Tam, kde bysme potřebovali silnou Evropu (obrana hranic, vojenská síla, hospodářské a zemědělské programy, vzdělávání) je Evropa zoufale nejednotná a roztříštěná.
Na druhou stranu je všude přeregulováno od Bruselu.
Tak jak to nastavit správně?
PS: téma czexitu nechci ani otevřít, to je iluzorní
Sysop
Tak SchMerz ted vysila tvrde signaly na Fica, ze by mel prestat prudit a pustit ten dalsi balik sankci. Tak to sleduju, zatim DE:SK plichta v prvnim kole.
Childeater
SchMerz měl slušnou šanci potopit AfD a Wagenknechtovou a jako bonus si natřít na prsa Habecka.
Úplně stačilo najet na dánskej model stran čmoudů a bylo by. Ještě by z něj udělali národního hrdinu.
Pak mohlo přijít pár ekonomických reforem a vida, máme i evropské řešení.
Jenže to zase posral.
quadra
Tak zatial nedosadili na SK reichsprotektora, aj ked politruci z eurokomisie uz vysielaju varovania.. to este onehda aj nemecky vyslanec Ludin bol za prvej slovenskej republiky slusnejsi.
Sysop
S tema protektorama je to na vychod od Ase mrzeni, obcas nekdo umre po jizde v aute a tak, nejsou proste lidi.
RomanL
Kapitalismus naopak dávno UMŘEL. :-(
quadra
Sudruh Simecka je predsa zaruka skvelych europskych a svetovych zajtrajskov.. dedo komunisticka svina udavac v 50. rokoch (a po 1968 vraj disident), foter prevracac kabatov, idealne predpoklady na karieru v EU.. vlastne jeho kadrovy profil je velmi podobny ako sudruzka Kallasova.
A co mam vidiet vo svete sudruh? Mne staci, co vidim v zelenocervenom Nemecku dlhe roky (a podobne v stvrtej risi naroda nemeckeho).
DavidV
Jasné ty chytrak, lebo všetko na Západe je zlé a zkazené, prečo už nežiješ v Rusku?
corona
DavidV:
A čo taký Braňo G., je dobrý, však…?
:OD
quadra
Nerad ti beriem iluzie, ale ovela horsie a skazenejsie, ako to bolo pred 30+ rokmi.
quadra
Paci sa mi tato progresivna logika – ked kritizujem sucasny rezim v Bruseli a stvrtej risi, mam ist hned do Ruska.
DavidV
Ja netvrdím, že všetko na Západe je skvelé, Green deal nás ťahá ku dnu aj s pí Lejnovou, ale vždy budem radšej súčasťou Západného sveta a EÚ, než byť pod sférou vplyvu Ruska.
corona
DavidV:
Jenže ten Greendeal jsi spoluzavinil ty, tvojí volbou.
DavidV
Ale prd. Dúfal zom, že Ursula to nedá, ale ešte nič nie je stratené. Ani tých 5% z hdp na zbrojenie nakoniec nebude. To by položilo aj silnejšie ekonomiky. Oni sa sice akože dohodli pred Trumpom, ale zároveň veria že tam ten pako nebude dlho
quadra
Tak bude namiesto Ursule dalsi debil.. taka tupa krava Baerbockova uz bola cela nadrzana na jej flek.. s ozranom Junckerom bola aspon sranda, ale nezufaj, mozno ju nahradi sudruzka Kallasova.
To su tie europske hodnoty.
Sysop
Jochooo… Kallasovou do predsednictvi EK! To chci zazit, nez zavru oci. Zacal bych sledovat i prime prenosy.
Alan.Cox
Kallasová by mohla řídit německý Wehrmacht a Lejenová by mohla dělat estonskou gynekoložku.
Lojza
Ty mas nejake informace, ze DavidV volil Babise? Jen se ptam…
corona
quadra:
Šimečka je stejný typ grázla jako Pospíšil.
quadra
Sranda je, ze Stefunko (druhy muz v Simeckovej progresivnej strane) je uvedomely komunista (rovnako ako Fico), ale to progresivnym sudruhom nevadi.. a vemi dobre si pamatam, ako jeho firma Neulogy bola prisata na statny cecok (a myslim ze aj europske dotacie) a vyvadzala prachy za neexistujuce konzultacie a projekty.
corona
quadra:
Jo, motal se hodně kolem start-upů. To je taky šmé-byznys…
RomanL
Hm, Rusové tady byly 40 let, a ani jsem o nich nevěděl. A dneska sovětské okupanty z 68. z Ukrajiny dokonce oslavují jako hrdiny. Trávy bylo přehršle. Tak ti nevím, jak to vlastně myslíš, soudruhu? :-P
paw
Von ten David nekde sehnal pracne naky poucky bez vylhany a bez jedinyho faktu a chce taky bejt chytrej a poucovat jako pan ucitel ,deti ve skole..
K cemu to Zusammenfassung ma byt? Jako, ze si neumime sami precist zdroje, nebo to je nejaky pokus konkurovat AI? Nemastny, neslany. Sveho casu byl Zamazal aspon rusobijec, ted uz je to jen takovy plytky souhrn bez stavy.
netlife
prijde mi, jakoby se chytal na otoceni kola dejin. Uz neprorokuje, ze putin prohraje, uz jenom zminuje, ze kdyby US chteli, tak by mozna, asi ne, mohly. Takze vse pri starem, ale uz jenom soft retorika.
quadra
Aspon mu za to platia? Teda tu asi nie, ale tusim tie zlataniny publikuje aj inde.
Sysop
To umim pochopit, obvykle ti, co pisou neuveritelne sracky, to nekde vydavaji za penize. Ale proc s tim proboha leze sem? Na tech serverech, kde to vydava, jsou cenzurovane diskuse, tam je vse zalite sluncem, tam ma prece svuj raj.
princdrson
Jsem přesvědčen, že tenhle sedí ve veřejném, například Ústavu mezinárodních vztahů, nebo katedře politologie, jakéholiv univerzity, či jiném vlastizrádném thinktanku. Soudružka prezidentová by dnes jako politručka udělala kariéru jako profesorka politologie. Stejná sorta.
Poslouchá dýpstejt jako trupelové tady ovšem z celého světa, on vlastní – je patriot.
Jak prosté milý watsone. 😊
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM&list=RDRr8ljRgcJNM&start_radio=1
Tak taková mentální onanie už tu dlouho nebyla. To by nezvládlo ani AI.
AD mykovec 10.7.2025 v 8:55
Článek vůbec není špatný, akcentuje fakt, že dopady zjištění faktické neexistence nepředvídatelnosti Trumpa mají a budou mít velmi nepříznivé důsledky. To si uvědomuje málokdo.
Pepiku vem si to a řikej mi Bohoušku!
https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/situace-co-nedelat-pri-hrani-pokeru.A250710_200341_p_zahranici_nef
USA už řadu měsíců utlumuje podporu Ukrajině, ze dvou důvodů:
a) Trump hledá spojence proti Číně;
a) USA potřebují zbraně, munici a prachy pro Izrael.
Právě teď prý vychází najevo záznam jednání Trumpa s Ruskem a Čínou z roku 2024. Putinovi sdělil, že pokud ještě vstoupí na Ukrajinu, USA Moskvu vybombarduje na prach. Číně zase totéž s Tajwanem a bombardovaným Pekingem. Zejména čínský lídr měl dojem, že má před sebou blázna.
Vsuvka 1: Trump promarnil čas, kdy měl rozvázané ruce po inaugurace. Bažiny co mu jdou po krku už se zorientovaly a našly účinné zbraně, jak jít Trumpovi po krku a efektivně mu jednak házel klandry pod nohy a druhak nutit ho do jiných cest, které úplně sám nechce.
Vsuvka 2: Ukazuje se, že když kapitalista cokoli řídí – tak poté tisíc let tráva neroste. Kapitalistické poučky se nehodí pro doslovné použití ani v geopolitice ani v řízení státu ani ve většina oblastí života a oborů. To dokazuje jak Trump v řízení USA, tak Orbán v řízení Maďarska, tak mnohé jiné záporné i kladné případy. Nahoře to totiž fouká úplně jinak než v kanceláři kapitalistické firmy.
Dodatek: Trump právě prohlásil, že ho Rusko sýří, Putin ho zklamal. A tak začíná lifrovat zbraně Ukrajině. Problém je, že už nemá rakety do Patriotů, a nemá tohle a tamto. Ale řečnicky právě Trump předvádí odhodlání pomoci Ukrajině a zničit Rusko jako celá Kolářovic rodina spolu s Farským a Lipánkem.
P.S.: Zamazal už nestojí za nic ani v psaní pamfletů o Trumpovi a Rusku. Už mu nesedí ani fakta z víc než 0,1 %. Dříve alespoň jakž takž byl v souladu s fakty, byť výběrově. Ale teď už nepokrytě kecá, a vymýšlí si nesmysly na všech stupních jeho článku.
Hlavně mu tam chybí úplně malinkatý detail: nenabídli Rusům nic za to, že boje zastaví. A proč by to dělali, když na frontě vítězí, ekonomicky se nehroutí a pokud je obyvatelstvo nespokojené, tak spíše s tím, že se nepostupuje proti Malorusku dost tvrdě.
Něco určitě nabídli, veřejné to asi nebude.
Na druhou stranu, Západ nevyprovokoval Rusko proto, aby to Rusko posílilo. A nadevší pochybnost Rusko válka vyčerpává.
Childeater: Trump nabídl Rusům, že když se USA podvolí – že je nepotrestají cly.
To je jen divadlo navenek. Co se odehrává doopravdy, to nevíme.
Osobně si myslím, že USA má na Rusko mnohem větší páky, než jsou nějaký debilní cla.
Co se odehrává pod povrchem víme. Trump prostě hledá spojence proti Číně. Dále Trump hledá naleziště surovin a ropy po celém světě.
USA má na Rusko velké páky, ale bohužel mají jistotu sebedestrukce pro USA. Jako Rusku zcela jistě zavaří, ale důsledky budou pro USA zničující. A ne, nemám na mysli jaderné zbraně. Ale celý ten arzenál možností.
USA má také problém, a to, že je vazalem Židů a Izraele.
Další zajímavý vývoj byl před pár dny, kdy estonská nacistka Kallasová, tohoto času ministryně zahraničí Brusele, řvala na Čínu, že příliš pomáhají Rusku. A čínský diplomat odvětil, že zatím mu nepomáhají. Ale že kdyby začali, tak Ukrajina je zničena do jednoho dne. A dodal, že Čína nikdy nedovolí, aby padlo Rusko, protože nejsou hloupí, a vědí, že po porážce Ruska by následoval západní útok na Čínu.
Alan.Cox:
„Kallasová“
– – –
Taky pěkný xindl, asi jako hadrfous…
Kadrova pripravenost sa nezaprie – dedo inciativne pomahal SS, foter oddany komunista aparatcik v Sojuze (vtedy rodinke Rusi nesmrdeli).. a ruske prachy nesmrdia ani sudruzke, ked jej manzel ma stale ksefty s tymi nenavidenymi Rusmi.
Ona ma ted registrovane partnerstvi s Bruseli, na jejiho manzu defekuje Bilej tesak.
Hadrfous je sice karierni krivak, ale to IQ nekde okolo stovky mit bude. Kallasova je uplne normalni nacisticka blba krava. To se vubec neda srovnavat.
IQ 107 není důvod k posměch, to je docela bystrý člověk, který to při dostatečné vůli a píli a kapce štěstí může dotáhnout daleko, nejspíš dál, než lehce autistický génius s iq 130.
Ja se mu neposmivam, naopak se snazim vyzvednout, ze ma urcite vyssi IQ nez Kallasova.
IQ 107 určitě není směšné. Směšné je se tím chlubit – je to pásmo průměru.
Afera E. je neco jako lavina a nebo tsunami a ktera se nechce zastavit.
Se zahadnym zmizenim papirovych dokumentu ,dale fotek a videi ze stolu v perfektne hlidanym uradu,zaplacenejma zamestnancema a technologii ,tu statni navladni, /nade vsema prvni /,jeden den potvrdila ,ze je ma na stole v urade a potom zase ,ze je nema..Votresny soky z toho pokracujou jako po vybuchu sopky ,/after shock/.
Nekdo tam jasne a prave v tom urade krade a nikdo to nechce vypatrat.Blondyna ,sama nema zajem vec predat policii k vysetreni..Divny ,odezrely , vysetrit.Ale nahle nejsou lidi.
Sou potom opravneny obavy aby ji taky nekdo neukrad .
/Kdyz kdo krade do pekla se hrabe a leckdo jako ,osoba T.i pomaha/a by zmizla beze stopy…Dneska je vsecko mozny.
Ted reditel Fbi a jeho zastupce vehementne tvrdi ,ze zadny dokumenty vod zacatku nikdy nebyly i navzdory faktu ze jedna osoba upi ve vezeni na 20 let a druha uveznena osoba v nejvic strezenym objektu a nejvice bepecnym v Usa,nepovsimnuta od 10 vecer do 6 rano ,a kdyz se zjistilo teprve rano ,kdyz nechtela snidani ,pac zesnula.k
Kdyz sou hlavni v uradu a ve funkci asi tak 5 mesicu..
Vi se ze hromady dokumentu pred jejich nastupem do funkci tam byly ,pac statni navladni praaave jim ,prikazala aby ji je dodali,na ten stul u ni v kancelari .
Ale lhat neumeji..Reditel je ind importovanej se jmeneC Patel Cash up.Cash up znamena honem zbohatnout, velkou castkou penez nejradeji v milionech.
Ztraty z kancelare ty blondy Bondy, nejvyssi urednici fbi policie vypatrat zase nechteji.Dokumenty tam sami dodali a ted zjistili ,z nedodali.Pac ,tvrdi ze neexistujou.
Kde kdo doma mlati deti jako neandrtal,prave ze tohle, lhat a este krast se nejvic nesmi a potom deti vyrostou a zadnou diru do dnesniho sveta nemuzou udelat.
A nemuzou vest svet za jasnymi zitrky.
Ale ty deti ,jako Trump co sou vedeny a vzdelany a spravne poucovany jak veci a miliony premistovat sobe domu kraci lehkymi kroky za velkou karierou.
Ted zaver. Eps.je tedy z hlediska mocnych porucniku bezpecne uklizenej asi 3m pod zemi..
Ale vyssi moc chce zrejme nakou zabavu a tak zapricinila, ze je Eps. bezpecne umlcenej a zakopanej , aby nepromluvil a mezalovak na ostatni je zaroven udesne nebezpecnej i z hrobu asi po 6 letech.
Internet je rozzhavenej ,ze by i ocel roztavil.
Asi takle si predstavuju zacal Velka Rijnova a u nas ta Unorova revoluce.Srsni ,kterejm vadi lzi a podvody se nechteji nechat obloudit aby prestali masove a nespokojene bzucet ..Hromadi na stale vetsi hromady ty lzi a podvody a usvedcujou..
Muze to bejt klidne to prislovecny steblo ,ktery zlomilo velbloudovi hrbet.Dalsi poucny a votrely klise taky situaci nevystihuje..
Cisar kterej nema saty a presto leze na verejnost este ,jasne neni a nemuze bejt zadnej vopravdovej cisar, /ten by si saty na sebe vopatril/,zkratka nahej cisar neni cisar, ale uz na prvni pohled…. vuul a korunovanej..
No ty debilni cla jsou dobra paka, ale musi se umet zalozit do spravneho mista. Trump v jedne svetlejsi chvilce prohlasil, ze napari 500% cla vsem spojencum Ruska. Od te doby jsem to teda uz od nej neslysel, ale to by ficak byl, ne ze ne. Otazkou ovsem je, kdo mu utnul ten tipec.
To by vyvolalo takovou vlnu podloudnictví, jakou nepamatujeme od Napoleonovy kontinentální blokády.
Donald Trump jednal s Ruskem přesně tak, jak jedná obchodník z pozice dolarové síly a trhu. Prostě kapitalistické principy v praxi.
Ale nic, to vyřeší volný trh. Schopnější geopolitické státy, kteří dokáží vidět celostně a nejen přes zisky a krátkodobé fiskální výsledky, nakonec převálcují chybnou strategii západních států.
Ad Jihočech Honza 10.7.2025 v 9:33
Nabídka Sudet Hitlerovi také nic nezměnila na dalším průběhu 2WW. Nabídky Putinovi (projev slabosti nabízejících) by pravděpodobně vedla analogicky k 3WW – a to bych opravdu nerad.
_-0-_
„… k 3WW – a to bych opravdu nerad.“
– – –
Ty nemáš podíl na kšeftu…?
Nikdo rozumný nechce 3. světovou válku, dokonce ani Američani ne, proto se drží s vojenskou pomocí tak zpátky.
Když zmiňuješ váš tak milovaný Mnichov – Hitler válku chtěl, malou, čistou válku na Východě, do které by mu velmoci nezasahovaly. Byl celý hrr do toho vyzkoušet si svou novou skvělou brannou moc. Chamberlain mu Sudety doslova vnutil, aby nemuseli jít do války po boku s Francouzi. Navíc vyjednávání s AH vypadalo asi tak, že vznesl nějaké požadavky, ty mu byli ochotni dát, a tak vznesl další, až do září 39, kdy se cítil dost jistý a vyrazil na cestu, ze které nebylo návratu. Putinovi nikdo nic nenabídl, naopak s ním jednají jak s prezidentem nějaké banánové republiky. Rusko vznese nějaké požadavky, s nimi ho pošlou někam, tak se pokračuje ve válce, hromada Malorusů umře, ruská armáda dobude další území, načež Putin své požadavky navýší – a zase ho pošlou někam.
A za druhé – VVP se rozhodně nepustil do války, aby získal lebensraum pro svůj už tak vymírající multikulturní národ, naopak chtěl posílit slovanský a evropský charakter Ruska.
Vy řád čestné legie od Emanuela, ani rytířský titul od krále bukanýrů nedostanete, jste ztracená existence.
Řád či titul bych chtěl leda tak od krále, korunovaného svatováclavskou korunou.
AD Jihočech Honza 10.7.2025 v 15:50
Ne, Hitler budoval impérium, stejně, jako se snaží genosse Putin. Válku začal (A.H.) obdobně – napadl pod záminkou cizí zemi – Polsko a se svým spojencem Stalinem si jej rozdělili.
Záminka utlačování menšin posloužila oběma zločincům – Hitlerovi i Putinovi. (Ten druhý si to ostatně v průběhu několika desetiletí vyzkoušel na hodně místech). Slova „Rusko vznese nějaké požadavky, s nimi ho pošlou někam…“ jsou tragikomická, zejména v kontextu toho, kdo koho napadl, kdo rozpoutal největší válku na evropském kontinentu od 2WW. Vzdání se Sevastopolu (+ celého Krymu), Doněcké, Luhanské, Chersonské a Záporožské oblasti, tzv. demilitarizace (omezení ukrajinské armády tak, aby se nemohla případné bránit), vybájená „denacifikace“, výměna vlády, omezení vztahů s jinými zeměmi, uznání ruské sféry vlivu nad částí světa od NATO, rozdělení NATO na členy dvou kategorií – před a po roce 1997… (Určitě jsem na toho spoustu zapomněl.) To jsou požadavky hodné neetického a neporazitelného vojevůdce/imperátora, kterým by ten ruský skřet rád byl. Není. Je jen opovrženíhodný.
„Malorusy“ patrně míníš pejorativně Ukrajince, vidíš, cítíme to jinak, mně se zase v souvislosti s válkou na Ukrajině vybaví v souvislosti s tou útočící smečkou cosi etnicky nepřesného – jako „zasraný ruský okupanti“. A abych ti dal příležitost dštít hromy a blesky – víš co mě těší? Že jich tam hodně chcípá. Kdyby kluci zůstali doma (ať již v kriminálech, nebo na území odkud přišli), tak se nemuseli vracet domů jako gruz 200, nebo zmrzačený gruz 300.
Nebudoval. Hitler chtěl „Lebensraum im Osten“ pro svoje Germány, ze kterého chtěl vypudit Židy, Slovany a další untrmenše. To je kvalitativně něco jiného než impéria, ve kterých si národy mohly žít po svém a pouze platily daň centru.
A slova jsou možná tragikomická, ale pravdivá. Nikdo s Ruskem vážně nejednal.
Krvavý klaun to sliboval, a pak namísto toho banderoval, zbrojil, až Rusové zaútočili. Největší válku z toho udělal Západ, když dal Malorusům dost zbraní na to, aby vykrváceli, ale ne dost na to, aby vyhráli.
Užij si to. Malorusů chcípá víc. Až Rusko vyhraje, bude silným státem se mohutným válečným průmyslem a ostřílenou armádou, zatímco my budeme mít na krku zhroucenou zemi. Doufám, že ji rychle vezmou do EU.
AD Jihočech Honza 10.7.2025 v 16:44
Nejsem si jistý, jestli tě ovlivňuje duševní stav, pokyny верхушкы, ale ať již jedno, nebo druhé, nebo jsou ve hře oba faktory, tak je to smutné.
Of the estimated 950,000 Russian casualties so far, as many as 250,000 are dead, according to the study. “No Soviet or Russian war since World War II has even come close to Ukraine in terms of fatality rate,” it said. Ukraine has sustained nearly 400,000 casualties, it added, with between 60,000 and 100,000 deaths.
https://edition.cnn.com/2025/06/04/europe/russia-war-casualties-1-million-ukraine-intl
Nevěřím Anglosasům, ani když přinášejí dary.
A jestli opravdu věříš, že armáda, která má mnohem víc bojové techniky a mnohem větší palebnou sílu má i mnohem vyšší ztráty…
AD Jihočech Honza 10.7.2025 v 17:11
Z lenosti jsem zadal prompt AI, výsledek:
Na ztráty na bojišti má vliv kombinace faktorů, ale klíčové jsou tyto:
1. Kvalita velení a taktika
Špatné rozhodnutí: Frontální útoky na opevněné pozice (např. bitva u Somme 1916: 60 000 mrtvých Britů za den).
Flexibilita: Moderní „řízený chaos“ (např. izraelské jednotky v Jomkipurské válce 1973 snížily ztráty o 30% proti přesile).
2. Technologická převaha
Přesné zbraně: US drony v Afghánistánu snížily vlastní ztráty o 70%, ale zvýšily civilní oběti.
Obranné systémy: Aktivní ochrana tanků (např. Trophy) redukuje ztráty obrněnců až o 80%.
3. Morálka a výcvik
Vůle bojovat: Ukrajinské jednotky v Mariupolu (2022) vázaly 12× větší síly Rusů díky motivaci.
Kvalita výcviku: US Marines mají 6× nižší ztráty než nepravidelné jednotky při stejných podmínkách (studie RAND Corporation).
4. Terén a počasí
Městský boj: Ztráty útočníků jsou 2–3× vyšší než v otevřeném terénu (Fallúdža 2004: 95 mrtvých USA vs. 1 300 povstalců).
Extrémní klima: Sovětské ztráty v zimě 1941: 30% mužstva omrzliny, ne boj.
5. Logistika a medicína
Zásobování: Wehrmacht u Stalingradu ztratil 90% koní → kolaps mobility.
Polní medicína: 90% zraněných amerických vojáků přežilo v Iráku díky MEDEVAC (vs. 70% ve Vietnamu).
6. Informační převaha
SIGINT/Satelity: Operace Pouštní bouře (1991): Přesná detekce jednotek snížila spojenecké ztráty na 1/100 iráckých.
Dezinformace: Ruské ztráty u Kyjeva (2022): 40% techniky zničeno kvůli špatnému průzkumu.
Kritický faktor: Poměr sil a moment překvapení
Pravidlo 3:1: Útočník potřebuje 3× převahu k prolomení obrany (studie NATO).
Překvapení: Němci u Arden (1940): 5× menší ztráty než Spojenci díky momentu překvapení.
Nejfatálnější kombinace:
Zastaralá taktika + nízká morálka + nedostatek vzdušné podpory =
Příklady: Irácká armáda 1991 (ztráty 25 000 vs. 300 spojenců), ruské jednotky u Charkova 2022.
Aktuální data (2020–2024):
Konflikt Útočník:Obrana Ztráty útočníka Klíčový faktor
Ukrajina 2022 1:1.5 ~120 000 RU Protitankové zbraně (Javelin)
Ázerbájdžán 2020 3:1 2 900 AZ vs. 4 500 ARM Drony Bayraktar
Etiopie 2021 2:1 ~100 000 Terén (hory) + morálka
Závěr: Nejvíce zabíjí nekompetentní velení v kombinaci s technologickou zaostalostí. Moderní válku rozhodují data, rychlost rozhodování a schopnost adaptace.
Souhlas.
Nemyslím, že Mordvičev nebo Lapin by byli horší než Zalužnyj. A Rubikon horší, než Maďarovi ptáci.
že s tím vygumovaným kreténem ztrácíš čas tvl, ten bleje takový žgryndy, že to je totální úlet ai na tydle lízače chocholskejch prdelí
Pockej, oni budou tak dlouho argumentovat vystupy z AI (Wiki uz je aut), az je AI uplne nahradi.
Defens ,defens , spadla na te kredenc.
‚Rikal to Jim Bridger, ja mel sem v noci sen , ze pod sedmou kavaleri krvi rudne zem ,kmen Siouxu je statecnej a dobe svou zem zna ,proc Custer neposlucha ta slova varovna..Custrove neposlouchaji nikdy.
Asi takhle . Vznik Usa mela a ma jeden padnej duvod.
Aby valcili nepretrzite vsude na svete a doma , ve valkach jinejch ,tem jinem, co nejvic pomahali.
Vod svyho vzniku . A zatahovali do valek jiny ,nejlip celej svet.
Ale je to porad ,at sem bit ,jen kdyz se peru.
Kdyz valci malo , je to jen proto,ze poradnou valku chystaji a potrebujou ,nic jinyho je nezajima.
Ku podivu se valcit este nenaucili.
Velka vyprava na houty v Jemenu skoncila a ty potapi lode furt pryc a nepratelsky letadlovy lode a ty mensi zahnali.
Iran tejden a pul valka spis rvacka dva na jednoho a bida.Hned utekli.
Okupovat Kanadu, Gronsko atd.,zase nic. obyc lid se tesil ,ale zabava nikde.
Irak naprosta prevaha a 6 tisic mrtvych us vojaku,podobne 20 let valka v Afganistanu.Dohromady okolo 11 trilionu sekera.Kdo valci nejdyl valci nejlip??? Usama zase v Afganistanu nebyl.
Nemluve vo Koreji ,Vietnamu /zacate poradnyho zdrogovani Usa/,Laosu,Kambodzi ,atd.
V druhy svetovy zacali valcit az a gruzinec bezpecne vyhraval..Pac nemaji veleni a generalove sou jen uniformovany,kancelarsky reznici zbabele poschovavay daleko vod mist kde se strili, jako byli nemecky ,italsky,francouzsky, britsky ,atd.
Pak musi bojovat neprohravat obyc vojaci s jejich schopnostmi.
V bitve v Ardenach v 44 , si americkej dustojnik nechal nastoupit jednotku v obkliceni fasistama a prohlasil:
„Vojaci , nepritel je pred nami ,vojacii , nepritel je taky za nami , je taky nalevo a este napravo.
Vojaci tentokrat nam nepritel neunikne““..
@paw
No zrovna premejslim, kdy USA naposled vyhraly nejakou valku. Mozna taxever proti jihu.
Abychom byli spravedliví, vyhrály toho dost: válku se Španělskem 1898, a pak v rámci koalic intervenci proti boxerům, I. a II. světovou a pak studenou válku.
U te studene si nejsem uplne jistej. To, ze USA vyhraly, rekly USA. Ze my vime ze zakulisi, jak Gorba bojoval s rozpadajicim se socikem neznamena, ze USA to mely perfektne lozeny. No a stran druhe valky to byla mega koala, kde se navic zapojili az pote, co bylo dost jasne, jak to asi dopadne.
Takovejch tech cistejch vitezstvi, kde je to stylem start-cil teda moc nebylo. Na to, jaka je to velmoc.
S Džaponcema to vyhráli. Přetlačili je produkcí loděnic a odblokováním od ropy atd. skrzevá ponorkovou válku. Japonsko doma nemá suroviny.
Grenadu, válku v Zálivu a vojensky porazily Afghánistán a Irák. A Lybii. Neschopnost stabilizovat situaci v regionu a udržet tam stabilní proamerický režim je věc jiná a s armádou souvisí jen okrajově.
Historicky Válku za nezávislost (pochopitelně) a Mexickou válku 1846. Válka 1812-14 je vojensky krvavá plichta, politicky spíš porážka, anektovat Kanadu se nepovedlo. Vojensky to byl spíš průser, Britové jim dali dost čočku a spálili Washington, ale protože neměli na těch odtrźenýcb koloniích žádný imperiální zájem, tak to skončilo smírem a nula od nuly pošla. Americká národní mytologie z toho časem udělala slavné vítězství a Druhou válku za nezávislost, ale realita je, že Amíci si začali.
fouňové
https://www.youtube.com/watch?v=8mhxeORHeag
A ještě bych dodal, že ty „záminky“ jsou až tak dobré, že z nich jsou docela dobré důvody.
Tobě uniká prašivý trik, kterým bukanýři vytvořili v Ukrajině občanskou válku, ve které se ničí dvě slovanské země a bukanýři z toho mají jen prospěch. A tysi buď hloupý nebo navedený.
AD princdrson 10.7.2025 v 16:54
Otáčíš kauzalitu – upozorňuji, že Ukrajina nenapadla Rusko, ale naopak. Strávil jsem dost dlouhou dobu v Kazachstánu, na Ukrajině a v Rusku, abych měl představu o tom, jak se vyvíjela politická situace v těchto zemích a abych vnímal geopolitický kontext. Fascinuje mě, kolik lidí v ČR žere a reprodukuje ruské narativy (cui bono?), které se postupně formují shora několik desetiletí.
Takže nám tím naznačuješ, že i když jsi tam byl dost dlouhou dobu, tak jsi nic kvůlivá své tuposti dodnes nepochopil.
Ještě se něčím pochlub.
Přesně to mě hned taky napadlo… :-)
A jak se vyvíjela situace třeba v tom nešťastném Malorusku, povídej, přeháněj. Od samostatnosti k bankrotu, pokusu podojit EU k státnímu převratu za součinnosti cizích ambasád a tajných služeb přes ruskou intervenci až k sebevražedné válce…
Kazachy vynech. Prave proto, zes tam byl, tak moc dobre vis, jake maji specialni postaveni proti RF a ostatnim castem Euroasie.
Princdrson nic neotaci, tys pouze urizl kus casove osy v okamziku, ktery ti vyhovuje a ktery tady pritom nikdo nezpochybnuje. Ano, Rusko napadlo Ukrajinu. To je neoddiskutovatelny fakt. Ano, Gabcik s Kubisem zabili Heydricha. Jednalo se tedy o nevyprovokovanou vrazdu, protoze Heydrich ani Gabcikovi, ani Kubisovi nic neudelal. Takhle se iterpretuji dejiny, kdyz se urizne cas.
„Ano, Rusko napadlo Ukrajinu. To je neoddiskutovatelny fakt.“ 🤣🤣🤣
Takže nám chceš namluvit, že obyvatelé Doněcké a Luhanské republiky to vnímají jako že byli napadení?? To jako fakt?
Nehledě na to, že to „napadené“ území přestalo být Ukrajinou v okamžiku připojení k Rusku na základě výsledků referenda.
Je mlacenim prazdne slamy o tom diskutovat, protoze Rusko napadlo Ukrajinu jeste predtim, nez prohlasilo ty dve zminene oblasti za svoji soucast. Ackoli sam jsem presvedcen o tom, ze pro ty lidi to bylo a je to nejlepsi reseni, tak rozhodne nezpochybnuju to, jak k tomu doslo.
Kdyz bude Franta na Pepu drzej a Pepa vyrazi Frantovi tri zuby, tak reknu, ze Franta si to zaslouzil a ze Pepa ho nasilne napadl. Taxe proste veci maji.
Stejně se tady bude mlátit a mlátit…
Východní ukáčka jsou v Rusku a západní u nás.
Proč je to pořád téma?
Téma by to nebylo, kdyby nás pod touto záminkou nesdírali z kůže. Třeba drahé energie – zcela jasně má na nesmyslných cenách hlavní podíl šilený Green Deal. Ovcím je to ovšem prezentováno tak, že za to může Putin a že máme bez reptání solit, neboť je tím zajišťována obrana liberální demokracie.
Foundryman:
Vůbec ti nerozumím, ale díky za to, že jsi mi otevřel oči.
…
Foundryman:
Já měl na mysli proč to pořád téma tady.
Takže nám chceš namluvit, že obyvatelé Doněcké a Luhanské republiky to vnímají jako že byli napadení?? To jako fakt?
Jestliže máš pravdu tak musí být známo, kdy k tomu napadení došlo, že. Ty to určitě víš, takže že bys nám to prozradil?
Frantu s Pepu do toho netahej. Na mudrování nemáš kapacity.
@leon
Myslis, ze Sudetaci vnimali zabiti Heydricha jako akt hrdinstvi?
Myslis, ze Cikani vnimaji praci jako spolecenskou povinnost?
Ja se bavim o tom, jak je to de iure a ne, jak nekdo nekde neco nejak vnima.
Nebo jsi fakt tak hloupy, ze nevis, o cem je rec?
Sysop
Co si nepochopil na: Jestliže máš pravdu tak musí být známo, kdy k tomu napadení došlo, že. Ty to určitě víš, takže že bys nám to prozradil?
To tvoje rozumování, když si v koncích, je legrační.
Prý de iure 🤣🤣🤣
Každý stát má právo na sebeobranu, a nemusí s tím čekat až na okamžik kdy je napaden.
Sysop
12.7.2025 v 20:28
nejaký lopaty co tvrdily že sou t.č. führerama v tech voblastech tvrdily už přetím že sou separáti a že žádajou RF vo pomoc, pokud se dobře pamatuju
vono se náký to referéndum taky těžko koná dyž ti na dvorku jezdijou chocholský tanky a banderovci provádijou čistky, jak bylo v plánu v horizontu pár tejdnů…
@Behemot
Ja to samozrejme chapu, ze je to slozity, delat nejake volby, kdyz hlasovaci listky strili Banderovci z kanonu, ale na pocatku to bylo tak, ze Rusko posilalo jednak humanitarni pomoc (ty slavne bile TIRaky), pak vojenskou pomoc (tanky, technika, zbrane) neofiko pres caru a s tim i prvni dobrovolniky. Hodne ofafrne, ale posilali.
Zase se budeme tocit na tom, jesti dvacet tanku uz je napadeni, nebo sto tanku, nebo kolik vlastne, nebo jestli hopla nepla dokud Vovka nevyhlasil SVO, atd… vsechno je to jen slovickareni, pritom staci sledovat zajmy jednotlivych ucastniku, rekneme ctvrt roku pred utekem Janukovyce. Probiralo se to tady X-krat a jak rikam, je zbytecny to znovu otevirat.
Pokud se chceme posunout nekam dal, tak je potreba si nelhat do kapes. Proste vyprokovane ano, agrese ano. Bylo na stole jine reseni? Ne.
Pro nulku:
Mě fascinuje, kolik lidí žere europropagandu a anglosaské / ukrajinské narativy. Přitom jsou většinou tak blbé až to bolí. Člověk opravdu musí mít silnou emoci, aby jim vůbec uvěřil.
– Já jen doufám, že máte stejně silné emoce vůči Izraeli, který se chová hůře než Hitler, a napadl letos už pátý stát.
– Stejně tak doufám, že tvrdě odsuzujete USA, které nevyprovokovaně (a to skutečně nevyprovokovaně, na rozdíl od Ruské federace) bombardovalo letos Írán. Je to jenom pár týdnů.
Rusko nebylo v zásadě napadeno Ukrajinou, ale bylo napadeno USA. Bylo to připraveno tak, že pokud nevpadnou na Ukrajinu, tak příští úder od USA už neustojí.
Vlastně je to všechno v oukeji – americké NATO se Rusku točí blíž a blíž k jeho hranicím. Západ provádí cílené destabilizace států kolem Ruska. Běloruské šaškárny typu Cichanovská nebo pokus o atentát na Lukašenko. Gruzie, Kazachstán, atd. Všude kolem americké základny.
Všude Anglosasové vytvářejí atmosféru nenávisti vůči Rusům a touhu je zabít – od toho vás neuchrání ani to, že tam žijete či jste se tam narodil. Pokud máte pojachtanou psychiku a úsudek, tak je jedno jestli jste tam pobývat, vidíte jen to, co chcete vidět a co vám kognitivní disonance dovolí.
Ale jo, Rusové by na to měli koukat a čekat na to, až jim někdo dá ránu z milosti. Protože si to vy, a řada dalších přejí. Do toho může USA vraždit, Izrael vraždit, Ukrajinci vraždit v občanských válkách a nacistických bataliónech, to je všechno pro vás oukej.
Tak Iranci se, pocitam, uz vylecili a nikdo nikdy uz jejich jaderna zarizeni neuvidi a zadne dalsi dohody, ktere by Donik mohl predcasne jednostranne zrusit, uz podepisovat nebudou.
https://uncutnews.ch/die-wichtigste-lehre-aus-dem-iran-kim-jong-un-hatte-mit-allem-recht/
Mas atomovu bombu, mas pokoj od demokratov a exportu demokracie.
Jojo, cetl jsem dneska rano a dobre se bavil.
Vono je dost kuriozni ,ze jeden valecnej zlocinec,ted navrhuje druhyho,valecnyho zlocince dle presvedceni a zalozenych na faktech , vsech mirumilovnych lidi sveta ,
na udeleni Nobelovy Ceny Miru.
AD Alan.Cox 11.7.2025 v 4:37:
Podle obsahu soudím, že tvůj text Роскомнадзор schválil…
Pro nulku: Děkuji, že jsi mi tvou ideologickou vypatlanost potvrdil. Nemáš mozek, máš jen Foltýnovy kartičky a instrukce.
Nemusím se tedy bát u tebe toho, že bys myslel, nebo že bys nepoužíval dvojí metr.
Alan.Cox:
Pod nickem _-0-_ je aktivní mediální přesvědčenec, zhusta v diskusi agitující. Pravděpodobně generace Y či Z, nejspíš s humanitní kvalifikací.
@JH
zemře i někdo jiný než hromada Malorusů?
Pravda zemrela. Hned v roce 2014. Budiz ji Ukrajina lehka.
Pravda zemřela mnohem dříve. Nyní se vrchnost řídí tím, že je potřeba každých několik let rozdmýchat pořádnou nenávist. Až to přestane fungovat – vyrobit dalšího nepřítele, kterého je třeba nenávidět.
Nejdříve kovid a nenávist vůči neočkovaným a nerouškovaným (2019-2021).
Pak nenávist proti Rusku (2022-2025), ta už oslabuje.
A teď se vyrábí nenávist proti komunismu – upozorňuji vás dopředu (2025-2029?). Začalo to stejně jako v roce 2022 nenávist proti Rusku. Anglosasové to mají tvrdě v rukách. Zákaz propagace komunismu, zákaz DeepSeek, a brzy přijdou i vyšetřování na policii a před soudy za „propagaci“ – tak jako v případě Rusů/Ukrajiny.
Varuji vás dopředu. Nejde o komunismus, jen o to, aby se nenávidělo, a třetí se mezitím smál. Několik let tu bude štvanice proti komunistům a pak se zase vymění za nějakou jinou nenávist. A chudí duchem, kdo na to budou naskakovat.
Kovit jela jina parta, rekl bych. U nas se toho jen nekteri chytili, kterym se to hodilo.
Jo Ukrajina a Rusko, to uz je lepsi tema pro nas domaci rybnicek. Da se na to svest kdejaky hospodarsky nezdar a az bude hodne spatne, no taxe holt vyhlasi vyjimecny stav.
Jsi si jist, že kovid jela jiná parta?
Neřekl bych, že to byla jiná parta…
ACHD:
Netřeba vypisovat, tohle každý normální člověk vnímá stejně.Ještě popiš východ slunce ráno nebo že oheň je dobrý sluha, ale špatný pán.
…
Dal jsi pauzu a pomalu zase začínáš.
Doufám, že se udržíš na pomyslné uzdě a nebudou se opakovat situace, kdy pravý sloupec tady bylo monotema/samomluva.
Toho se vyvaruj!
@ Alan.Cox
Antikomunismus je mechanismus k ospravedlnění zákazů konkurence a je to spíš záležitost lokální.
Přijde mi, že lidi u nás jsou posedlí hledáním minulejch křivd, přitom jsme jako národ ve 20. století propluli bez velkejch ztrát.
Teda když vynechám 1. světovou a padlé za císaře pána. Tam jsme na tom stejně jako většina jinejch.
Ale tam ste aspon ziskali samostatnost od Viedne a cisara pana.
Antikomunizmus mi pripada vtipny, ked tu mame obnovu socialistickych/komunistickych idealov v modernom progresivnom podani.. v pripade bruselskeho politbyra a sudruhov politrukov eurokomisarov sme to celkom dobre obnovili (vratane hesla cim blbsi, tym vyssia funkcia).
Antikomunismus je mechanismus k útokům proti Číně.
Antikomunismus je mechanismus k rehabilitaci stejného učení jako měli nacisté. Nacismus má být rehabilitován. Nenápadně se má dosáhnout stejného, jen salámovou taktikou.
Všechno je to jedna a ta samá levičácká pakáž! 😡
Alastair Crooke: „Země výkonnosti“: Trump chtěl dokonalou válku, senzační událost, která by se dostala na titulní stránky novin…
https://kispep.wordpress.com/2025/07/09/alastair-crooke-zeme-vykonnosti-trump-chtel-dokonalou-valku-senzacni-udalost-ktera-by-se-dostala-na-titulni-stranky-novin/
Larry Johnson: Požadavky Ruska na ukončení války na Ukrajině…
https://kispep.wordpress.com/2025/07/08/larry-johnson-pozadavky-ruska-na-ukonceni-valky-na-ukrajine/
AD jdub 10.7.2025 v 9:51
Od Lavrovova kámoše bych jiný comment nečekal :-)))
https://sonar21.com/a-conversation-with-foreign-minister-lavrov/
Jen bych chtěl vědět, jestli tohle také důchodci živí se svých daní, jako například profesora demagogie Kratochvíla.
Ty vole Zavazel už to udělal zase. Pustili ho na reveres nebo co?
Je to doba psychopatov. Na jednej strane psychopat Putin s cieľom obnovenia Sovietskeho impéria a na druhej strane psychopat Trump so svojim MAGA. Jeden má 72, druhý 79. Dúfam že to priroda vyrieši, najlepšie čo najskôr u oboch, kým nebude pre svet neskoro.
Kdyz nad tim tak premyslim, tak mne nenapada jedina velmoc, ktera nema imperialni ambice. I to nemecko, ktere je lokalni evropskou velmoci, hodla zase po sto letech poradne zbrojit a chytlo slinu na sireni svych ideji pres Brusel s naslednym odbouranim lokalnich vlad.
Es kommt der Tag je vecne zivy..
No stran te Rise to spis vypada, ze za par let to bude jedina arabska zeme bez ropy.
Arabských či muslimských zemí bez ropy už pár je. Mauritánie, Maroko, Pákistán… Současný Bílý otec ve Washingtonu používá obrat „shithole countries“.
No dobre, ale tahle arabska zeme bude vladnout Evrope, to je ‚nejaka‘ shithole.
Putin s cieľom obnovenia Sovietskeho impéria
..co tě k takovému závěru přivádí?
To by mne taky zajímalo. To mají v Rusku málo různých Turků a Tatarů?
tak, stejně sou na nich všeci závislí surovinově, technologicky (třeba s těžbou toho, co na vlastním území majou), pracovně, zemědělsky, a ekonomicky to funguje ku vzájemné spokojenosti – eště si přidávat starosti s tím další zavostalej bordelstán muset řídit a rozvíjet
Putin sa už dávnejšie vyjadril, že rozpad Sovietskeho zväzu bola najväčšia geopolitická katastrofa v 20-tom storočí. Toto hovädo sníva o obnove impéria, v ktorom by bol novodobým cárom. Je to Zasraný KGB agent, zdegenerovaný mongol malého vzrastu, ktorý to hrá na kresťana a ochrancu tradičných hodnôt, smutné je že aj na Slovensku má obdivovatelov, Fico, Danko a podobní zasraní zmrdi mu išli do Moskvy bozkávať čižmy. Pritom Fica považuje za menej ako lajno na chodníku, lebo ešte menej si váži zradcov než nepriateľov.
Rusakom neverím ani nos medzi očami. Kam Rus vstúpi tam tráva nerastie sto rokov. Týchto mongolov treba držať v izolácii v ich stepiach a brezových hájoch. Smutné je, že Česi a Slováci majú krátku pamäť a zabudli čo je život pod russkou okupáciou.
Já s Putinem souhlasím, jelikož rozpad SSSR zapříčinil rozpoutání několika agresí USA včetně agrese v Evropě.
Že snívá o obnově impéria je jen tvůj ničím nepodložený výmysl a dalších rusofobů.
Stejně jako že se Putin chystal napadnou Západ, a tak bylo nutno poštvat proti němu Ukrajince.
Smutné je, že Češi a Slováci mají krátkou paměť a zapomněli kdo způsobil II.světovou a kdo je pak zachránil.
Kdy že byla ta russká okupace?
Je to svoloč, v Rusku nikdy nemali demokraciu, oni potrebujú cara alebo novodobého Stalina. Zmrd Medvedev by najradšej vybombardoval Európu, sukin syn Solovjov sa vyhráža že Rusaci pošlú atómové zbrane na Západ, takto funguje narativ propagátorov Putinovho režimu. Škoda že nežijeme v dobe Reagana.On by už dávno russakom vysvetlil kde je ich miesto.
Uz to neber. Ani redeny.
Je to pravda, nič si nevymýšľam. Ruská mentalita je taká, že im stačí k životu nekvalitná vodka a silný vodca.
Tyhle jednoduchy soudy jsou mimo misu.
Nezapomen, ze to samy rikal Ada i o Slovakach. Akorat misto vodky do byla bezna palenka.
…to byla… preklepy.
Ve Wannsee říkali, že láhev vodky na stole a nějaké zvíře v chlívku….
…a to urcite nebyli zadni hlupaci, tam se sesla elektrikarska elita.
Jo, ale nie vsetci.. taki Estonci radostne hlasili reichsfuhrerovi, ze su ako prvi judenfrei.. a banderovci so suchevicom tiez nezaostavali, poniektore einsatzgruppen nechapali tu iniciativnu brutalitu.
Estonci se nezdaji. Nekecaji, makaji. Jako prvni judenfrei, jako prvni digitalizovani, jako prvni dosahli 30% podil zelene energie, mozna jako prvni uderi na Rusko.
Jako první Estonci sebrali polovině svých občanů estonské občanství.
Je třeba prokázat, že několik generací dozadu nemáte ruské příbuzné. Něco mi to připomíná u Třetí říše.
Tak evidentně pokračují v tradici… ;-)
Jsem zvědav, jak se to vyvine s oficiální omluvou Estonsku za tohle:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhQYzB7FvLfaw5RpnRnK91TN6_AHAh1_QLrYpG9BL3gfFrcFXKbPdNBlZ1Hepbcj3LKrRvUKm-ntjkFLEvMFmNdKkGos2iG6FuWS-tt7EoCkD0uX4ZJAl-K150r-lx1s9wIjK5w04_Uycn/s1600/Paul+Maitla+execution5.JPG
Hradní hadrfous tak jistě rád učiní, dostane-li pokyn…
Byl to fašistický Západ kdo rozpoutal válku proti SSSR při které zahynuli miliony lidí stejně jako dnes vyvolal další válku proti Rusku.
A ty se divíš oprávněných reakcí Rusů na počínání fašistického KoZa??
Ty to máš v té hlavě pěkně vymyté protiruskou propagandou.
Tohle si přečti o tom „demokratickém“ „hodném“ Západě ve kterém žijeme: https://www.infokuryr.cz/n/2025/07/11/caitlin-johnstone-aktivismus-proti-genocide-je-terorismus-v-risi-lzi/
Kecy v kleci. Ja taky rikam, ze rozpad R-U byla katastrofa a presto nerikam, ze budeme R-U obnovovat. Tyhle pindy o tom, ze nekdo jinej o necem sni, jsou proste ubohy. Ostatne jako cely tvuj vyblitek.
Ja jsem videl dost zemi, kam vstoupila noha americkeho vojaka a v takovem Vietnamu docela dost dlouho taky trava po Agent Orange nerostla. Tohle jsou vsechno jen blby kecy. Vas, Slovaky, nejvic valcovali Madari a dodnes na jihu u Dunaje se jinak nemluvi. Ale mit plnou hubu nekoho, s kym ani nesousedim, to vam slo vzdycky dobre.
Chapu, Hlinkovy gardy dostaly od Sovetu na prdel a to se proste neodpousti. Ten fasistickej stat vam tam fungoval paradne, o tom zadna. Evidentne ti vyhovovalo, jakej Ordnung u vas byl za Tisa, protoze to byl raj na zemi, kdezto okupace po roku 68 to bylo peklo, jen tech mrtvejch!
Ja nepatrím k dwbilom čo obdivujú Tisa ani akúkoľvek diktatúru. Orbána považujem za vred a jeho Fidesz za rakovinu, ktorú treba odstrániť. Fica a jeho Smer takisto. Nie som katolík, takže u mňa nehľadaj sympatie ku klerofašistom.
Jenze se chovas stejne jako oni.
Predpokladam, ze sa ides posrat od progresivnej diktatury na cele so sudruhom Simeckom.
Prečo by som sa mal posrať zo Šimečku? To akože musíme mať Smer na večné časy? Aj s nesmrteľným Fikom? Choď do sveta a poobzeraj sa kde sú iné krajiny v porovnaní so Slovakistanom, ani nemusíš ísť ďaleko. A porovnaj to s úspechmi Ficovlády.
Musis nejprve stanovit hodnoty a meritka, podle kterych chces nekoho hodnotit.
Paklize zastavas EUrounijni hodnoty, pak ano, Fico je plni dost mizerne.
Mno jo, když zrovna tohle je relativní.
Já třeba eurounijní hodnoty naprosto sdílím a souhlasím s nimi. Tak, jak jsou popsaný jim z mé perspektivy nelze nic vytknout.
Mám problém až s jejich konkrétním výkladem a praktickou aplikací. A to už je v gesci každých jednotlivých států.
Fakt se ti libi GD, nebo Agenda 2030?
To nejsou eurounijní hodnoty.
To už je ta praktická aplikace. Asi jsem měl dodat, že nejen státy, ale i Komise.
Asi prijde na to, jestli povinnost prohlasime za hnodnotu, ze:
https://climate.ec.europa.eu/eu-action/eu-competences-field-climate-action_cs
Na tom bych se netočil. Hodnoty jsou popsaný a to poměrně všeobecně. Tak jak jsou popsaný, jim těžko co vytknout.
Je to jak program politické strany.
Většinou dobrý.
Ovšem ta praxe…
Ja neviem, tzv. europske hodnoty boli pre mna prijatelne pred 30+ rokmi za cias EHS.. v podstate sa to serie od Maastrichtu (teda nejake naznaky tam boli uz aj skor).
Childeater 11.7.2025 v 12:39
Aha, to nejsou eurounijní hodnoty, stejně jako diktatura proletariátu nebyla komunismus, co? Běž do prdele, soudruhu! :-P
To mi připomíná názory soudruhů zejména z roku 1968 – „ten socialismus je skvělá věc, ale lidi to kazí při realizaci“.
Mysleli sme to dobre, ale dopadlo to ako vzdy..
Daleko od pravdy to není, lidi dokážou zkazit cokoliv, ostatně i ten kapitalismus se nám nějak roznemohl.
Ano, problem je, ze tech skutecnych evropskych hodnot je jen sest a jsou neco, jako LZPS. Soubor neuchopitelnych tezi. Napriklad demokracie. Ano, Nemecko s Francii maji v EU demokratickou vetsinu. To je demokracie, jak ma byt.
Sysop
A jak vidíš, stejně je to taková bramboračka, že se v rámci Unie nedá prakticky nic dohodnout a to by jeden čekal, že ten německej hegemon bude tvrdit muziku.
Tam, kde bysme potřebovali silnou Evropu (obrana hranic, vojenská síla, hospodářské a zemědělské programy, vzdělávání) je Evropa zoufale nejednotná a roztříštěná.
Na druhou stranu je všude přeregulováno od Bruselu.
Tak jak to nastavit správně?
PS: téma czexitu nechci ani otevřít, to je iluzorní
Tak SchMerz ted vysila tvrde signaly na Fica, ze by mel prestat prudit a pustit ten dalsi balik sankci. Tak to sleduju, zatim DE:SK plichta v prvnim kole.
SchMerz měl slušnou šanci potopit AfD a Wagenknechtovou a jako bonus si natřít na prsa Habecka.
Úplně stačilo najet na dánskej model stran čmoudů a bylo by. Ještě by z něj udělali národního hrdinu.
Pak mohlo přijít pár ekonomických reforem a vida, máme i evropské řešení.
Jenže to zase posral.
Tak zatial nedosadili na SK reichsprotektora, aj ked politruci z eurokomisie uz vysielaju varovania.. to este onehda aj nemecky vyslanec Ludin bol za prvej slovenskej republiky slusnejsi.
S tema protektorama je to na vychod od Ase mrzeni, obcas nekdo umre po jizde v aute a tak, nejsou proste lidi.
Kapitalismus naopak dávno UMŘEL. :-(
Sudruh Simecka je predsa zaruka skvelych europskych a svetovych zajtrajskov.. dedo komunisticka svina udavac v 50. rokoch (a po 1968 vraj disident), foter prevracac kabatov, idealne predpoklady na karieru v EU.. vlastne jeho kadrovy profil je velmi podobny ako sudruzka Kallasova.
A co mam vidiet vo svete sudruh? Mne staci, co vidim v zelenocervenom Nemecku dlhe roky (a podobne v stvrtej risi naroda nemeckeho).
Jasné ty chytrak, lebo všetko na Západe je zlé a zkazené, prečo už nežiješ v Rusku?
DavidV:
A čo taký Braňo G., je dobrý, však…?
:OD
Nerad ti beriem iluzie, ale ovela horsie a skazenejsie, ako to bolo pred 30+ rokmi.
Paci sa mi tato progresivna logika – ked kritizujem sucasny rezim v Bruseli a stvrtej risi, mam ist hned do Ruska.
Ja netvrdím, že všetko na Západe je skvelé, Green deal nás ťahá ku dnu aj s pí Lejnovou, ale vždy budem radšej súčasťou Západného sveta a EÚ, než byť pod sférou vplyvu Ruska.
DavidV:
Jenže ten Greendeal jsi spoluzavinil ty, tvojí volbou.
Ale prd. Dúfal zom, že Ursula to nedá, ale ešte nič nie je stratené. Ani tých 5% z hdp na zbrojenie nakoniec nebude. To by položilo aj silnejšie ekonomiky. Oni sa sice akože dohodli pred Trumpom, ale zároveň veria že tam ten pako nebude dlho
Tak bude namiesto Ursule dalsi debil.. taka tupa krava Baerbockova uz bola cela nadrzana na jej flek.. s ozranom Junckerom bola aspon sranda, ale nezufaj, mozno ju nahradi sudruzka Kallasova.
To su tie europske hodnoty.
Jochooo… Kallasovou do predsednictvi EK! To chci zazit, nez zavru oci. Zacal bych sledovat i prime prenosy.
Kallasová by mohla řídit německý Wehrmacht a Lejenová by mohla dělat estonskou gynekoložku.
Ty mas nejake informace, ze DavidV volil Babise? Jen se ptam…
quadra:
Šimečka je stejný typ grázla jako Pospíšil.
Sranda je, ze Stefunko (druhy muz v Simeckovej progresivnej strane) je uvedomely komunista (rovnako ako Fico), ale to progresivnym sudruhom nevadi.. a vemi dobre si pamatam, ako jeho firma Neulogy bola prisata na statny cecok (a myslim ze aj europske dotacie) a vyvadzala prachy za neexistujuce konzultacie a projekty.
quadra:
Jo, motal se hodně kolem start-upů. To je taky šmé-byznys…
Hm, Rusové tady byly 40 let, a ani jsem o nich nevěděl. A dneska sovětské okupanty z 68. z Ukrajiny dokonce oslavují jako hrdiny. Trávy bylo přehršle. Tak ti nevím, jak to vlastně myslíš, soudruhu? :-P
Von ten David nekde sehnal pracne naky poucky bez vylhany a bez jedinyho faktu a chce taky bejt chytrej a poucovat jako pan ucitel ,deti ve skole..
S kalergiádou příjde zákon, lůzo odrbaná držkující.
https://www.stream.cz/mezi-coolky/proc-vas-kluk-nema-sesvihany-zada-a-sedreny-ruce-kontrola-socialky-ve-stredoveku-65316734#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.context&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
K cemu to Zusammenfassung ma byt? Jako, ze si neumime sami precist zdroje, nebo to je nejaky pokus konkurovat AI? Nemastny, neslany. Sveho casu byl Zamazal aspon rusobijec, ted uz je to jen takovy plytky souhrn bez stavy.
prijde mi, jakoby se chytal na otoceni kola dejin. Uz neprorokuje, ze putin prohraje, uz jenom zminuje, ze kdyby US chteli, tak by mozna, asi ne, mohly. Takze vse pri starem, ale uz jenom soft retorika.
Aspon mu za to platia? Teda tu asi nie, ale tusim tie zlataniny publikuje aj inde.
To umim pochopit, obvykle ti, co pisou neuveritelne sracky, to nekde vydavaji za penize. Ale proc s tim proboha leze sem? Na tech serverech, kde to vydava, jsou cenzurovane diskuse, tam je vse zalite sluncem, tam ma prece svuj raj.
Jsem přesvědčen, že tenhle sedí ve veřejném, například Ústavu mezinárodních vztahů, nebo katedře politologie, jakéholiv univerzity, či jiném vlastizrádném thinktanku. Soudružka prezidentová by dnes jako politručka udělala kariéru jako profesorka politologie. Stejná sorta.