Chytrá karanténa od hloupé vlády - zpět na článek

Počet komentářů: 363

  1. Jinak docela zajimavy clanek ze zeme Velkeho Bratra, kde vcera znamena popozitri.
    Podobnost boje mezi BabisXKavarna&lepsolidi a TrumpXDeepstate&fakenews&snowflakes zcela nahodna.
    Zejmena ta cast, kdy porazena opozice odmita respektovat vysledky voleb, coz je takova zajimava stycna plocha mezi Chvilkari a kriklouny zpoza velke louze.

    https://www.strategic-culture.org/news/2020/04/24/coronavirus-color-revolution-california-declares-nation-statehood-trump-moves-quell-mutiny-bounty/

    Coronavirus Color-Revolution: California Declares Nation Statehood as Trump Moves to Quell ‘Mutiny on the Bounty’
    Joaquin Flores
    April 24, 2020

    Bloomberg published a stunning piece on April 9th promoting the secession of California from the U.S., in an op-ed by Francis Wilkinson titled Gavin Newsom Declares California a ‘Nation-State’, which resurrected John C. Calhoun in a neo-confederate argument favoring nullification.
    Bloomberg is part a strategy to prevent Trump from a second term by way of legal means (election), and has now brought to the fore the spectre of secession or nullification. This does not mean we should normally expect some announcement by Governor Newsom that ‘The California Republic is an independent nation-state ’. Yet amazingly, it has been almost verbatim said in this way.
    The Bloomberg article details how California Governor Newsom has begun using that term and also related legal constructions in discussing how California will manage the coronavirus response on its own.
    Imagine an alternate timeline where Trump denied there was a significant threat posed by the coronavirus and adjusted policy to reflect that. After all, the mortality rate appeared very low compared to the infection rate. Then imagine that governors Cuomo and Newsom behaved similarly to how we’ve seen them perform over the past month or so. In fact, their behavior makes even more sense in our hypothetical, alternate reality. But imagine if their punches could land because there was some semblance of a reality that could support the barrage.
    As we have made the point to communicate numerous times, 25% of Americans would like their state to secede from the United States peacefully.
    In the Event 201 exercise which appears to have been made public on YouTube, the situation of Arab Springs being a result of political blow-back from coronavirus measures, is discussed briefly using the precise phrase ‘Arab Spring’. Dealing with destabilization and messaging in that context, consumes most of the last several stages of the simulation conducted in October 2019.
    Those already familiar with the Arab Spring phenomenon as intentionally created ‘Color Revolutions’, will understand the connection between what appear as ‘bottom-up’ or grass-roots activism being coordinated covertly with dual-power structures within a country which is being targeted for regime-change. Given that the original Arab Spring was not only a Color Revolution, but used the ‘too-big-to-fail’ bailout money in 2008 to corner a market on perishable goods – prices affecting targeted countries were jacked-up, causing bread-riots and public protests. Regime-change was rarely a demand of protests, rather these related to the price of food. Foreign media like CNN and Al-Jazeera appeared to put words in the mouths of protestors and talked of revolution.
    The take-away point here is that the ‘original’ Arab Spring was a concocted development, and so references to these in what many see in Event 201 as a descriptor of allegedly ‘concocted’ events now underway, as Mike Pompeo quipped is a ‘live exercise’, are quite apt. Because these are not simply matters of what we might read into the Event 201 proceedings, but how those involved in the event understood themselves and each other.

    Having seen the repeated attempts to nullify the outcome of the 2016 election

    raises serious questions about the scope of the aims of the current presidency. The current president seems to provoke a highly unusual, extra-partisan and extra-political conflict that occurs no more than two or three times in a century, where it seems that sacrosanct geopolitical allegiances and long-reaching security policies risk being overturned. In our alternate time-line, we may see California moving further on the secession road and Joe Biden ‘talking sense and unity’ to California ‘President’ Newsom.

    We could also point to either the daily coronavirus press conferences headed by New York Governor Cuomo which have been broadcast nationally – positioning Cuomo as a sort of ‘anti-Trump’ or ‘alternate president’ – or we could point to the Atlantic’s fair treatment of the Texas secession movement in December of 2019. That piece deserves our attention, because it pins both the Texas and California secession movements as having had some Russian attention. The leader of the Texas movement makes an apology for having gone to Russia and attended a conference relating to Texas secession.
    ….
    What we can understand from this Bloomberg piece in the broader context to be discussed in brief, is that this secessionist article is a fragment or artifact of another possible reality that appears to have been planned.

    Trump’s Counter-Strategy

    Trump showed signs as late as the end of February that he would continue to deny the reality of Covid-19 by calling some aspect of the public hype around it a DNC hoax, as we already h ad. In so doing, his political line was apparently predicted by the Deep State actors whom we may call team nullification. It seemed that Prime Minister Johnson’s ‘herd immunity’ approach and Brazil’s Bolsonaro’s ‘hands-off’ attitude would soon be mirrored by Russia. Given that Russia now has just 47,000 cases and just three-hundred and sixty related deaths, and this is following a variation of the ‘internationally accepted’, symptoms-only method of determining Covid-19 (without an anti-bodies test), it would have made sense back then that Russia would down-play coronavirus following more realistic projections, if it would have the adverse effect of compounding economic woes and create problems for Putin.
    ……
    Three, he took to twitter and openly called out the Newsom/Cuomo ‘mutiny’.

    Donald J. Trump

    @realDonaldTrump
    Tell the Democrat Governors that “Mutiny On The Bounty” was one of my all time favorite movies. A good old fashioned mutiny every now and then is an exciting and invigorating thing to watch, especially when the mutineers need so much from the Captain. Too easy!

    162K
    4:57 PM – Apr 14, 2020

      1. shifty: to je jeden z hlavních zergových zdrojů, je tam i to o depopulaci na 500M lidí na planetě. Autor navzdory šíleným bludům (ty podzemní komplexy plné unesených dětí za účelem satanských rituálů tady ještě zerg neventiloval) alespoň nepíše, že těch 7 miliard zbytečných do léta zlikviduje corona jako náš místní šašek. Každopádně když jsem dal do guglu autora té zergove tapety, tak to bude stejná parta.

    1. ZRG1 – vizionář, který má vždy pravdu a jeho predikce vždy vychází. Například tady –
      ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
      Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
      mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
      V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
      My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
      Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
      A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
      Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.

      Ja tomu vazne nerozumim.

      já tomu taky nerozumim, že je někdo tak blbá lopata jako ty.

    2. Taky bych chtěl být takový ajťák jako ty, mít čas sem neustále blít kraviny, číst tuny nesmyslů, poslouchat poloboha Cambella (nebo jak) a dělat si osobní heuristické analýzy, které jsou asi tak spolehlivé jako Burešovo slovo. Místo toho jsem zavalený prací tak moc, že sem stíhám nakouknout tak 2x týdně, ani tu osobní analýzu všeobecného doomu nemám čas si zpracovat. Chudák já.

      1. každej podle svýho gusta ;-)

        1. …a schopností a rozumu. :-)

    3. koukam se tu k tomu nikdo (banikovce nepocitam) nevyjadril, takze ve strucnosti.
      Clanek si vsima „vzpoury“ Kalifornie a Texasu proti federalni vlade. Zajimavy precedens spociva v „Arabskem jaru“, ktere vyuzilo krize 2008 a rustu cen potravin k vyvolani vlny barevnych revoluci. Podle clanku slo jen o „zkousku nanecisto“ a pilovani techniky (pro priapdnou ostrou aplikaci v USA, ktera ma nastat jako dusledek ekonomickeho kolapsu v dusledku COVID19 lockdownu ?).
      Pak se tam taky mluvi o tom, jak Deep State predpovedel Trumpovu reakci na COVID19 (jak vime, Trump zaujal presne opacny postoj, jako Baba, tedy ze nakazu bagatelizoval) a pripravil tak munici Deep state, ktery zareagoval tim, ze jednotlive „vzbourenecke“ staty si hodlaji nadale resit krizi po svem, coz stavi guvernery do pozice „lokalnich prezidentu“.
      Nicmene tato strategie ma uskali, totiz Trump zpusobil svym „vladnutim“ rozpor, ke kteremu dojde jen nekolikrat za stoleti, totiz kdyz se utrhne nakriticka masa nespokojenosti se soucasnymi elitami a statusem quo a lide maji chut soucasne elity svrhnout uplne. Proto kandidat Deep State Biden nabada Kalifornii k jednote.
      No a samozrejme, nebyli by to Americani, aby se neotreli o nejakeho ciziho nepritele a spiona, ktery za to muze, takze samozrejme vinikem je Rusko a Putin (teda v clanku to neni, ale podle Trumpa je zase hlavnim vinikem WHO a Cina).
      Kazdopadne jako cerven nit se tim tahne nespokojenost elit, ze se Trum vubec dostal k moci a snaha zabranit jeho znovuzvoleni vsemi dostupnymi prostredky.
      Neco podobneho, jako dela nas mainstream proti Babisovi, ktery ovsem zase argumentuje tim, ze Babisovy kroky byly prehnane a poskodily ekonomiku.
      Jak je videt, S0rosovym presstitutkam se clovek nikdy nezavdeci, at udela cokoliv, jednou je reakce prehnana, podruhe je reakce nedostatecna.

      1. Ty dychtivé statisíce tvých čtenářů zřejmě něco zdrželo, jinak jsou jich tady diskuze plné.

        1. :-DDD

  2. ČR pandemický plán normálně má, jen to asi lidi nevěděli, je to vpodsatě překlad toho stejnýho co má EU, zjevně víc zemí v EU prostě ignorovalo.

    1. ČR pandemický plán normálně má, jen to asi lidi nevěděli, je to vpodsatě překlad toho stejnýho co má EU, zjevně víc zemí v EU prostě ignorovalo.

      EU dostala od S0rosa pokyn nezavirat hranice a maximalizovat skody na zivotech a ekonomice, coz melo zjevne vyssi prioritu, nez nejake psane pandemicke plany,
      kere s tim byly v rozporu.
      Koneckoncu i S0rosova WHO do posledni chvile vahala vyhlasit pandemii, z tychz duvodu, totiz maximalizace skod.
      Ono jde totiz od zacatku o depopulaci, kterou ridi globalni elity.
      Surprise, surprise.

      1. zrg1: jestli Sereš depopuluje lidstvo rychlostí 10-20% nad chřipkou v první sezóně, tak se těch 500M lidí chudák ani nedožije. Dejme tomu, že to nakonec skončí někde u cca 1-1.2M mrtvých (chřipka cca 1M ročně), takže za 10 let bude 10-12M, za 100 let 100-120M a za 1000 let konečně corona zdepopuluje aspoň miliardu. Jestli tohle Sereš zažije na vlastní kůži a vydrží i dalších 6000 let, až počet obětí stoupne na 7 Mld a zbude vytoužených 500M, tak to mu asi stříkají na zahradu něco jiného než k Vám do bunkru:
        https://informace.top/pravda-o-chemtrails/

        1. Co to je, pro svatou přírodu, za odkaz? :-D

          1. Courtesy of shane nebo shifty, už nevím. Ve volné chvíli to trochu proklikejte, některé věci jako by zrg1 opsal odtam. Čekám, že jak skončí coronová a začne okurková sezóna pokud jde o depopulaci, krize a alobal, začne tady šáša tapetovat plochou zemí:-) Kdo věří na chemtrails, nemá důvod nevěřit na zeměplochu, zjevně je to všechno z jednoho zdroje.

            1. Jsme v tom oba :) Příští téma bude krize, ekonomický doom a následná jaderná válka. Náš alobalový hrdina to má dobře spočtený.

  3. https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/senat-dopis-cina-hra-kubera-cesta-na-tchaj-wan-vyhrozovani-mynar-kuberova-rodina.A200427_102310_domaci_lre

    https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ministerstvo-zahranicni-dopis-cina-kubera-petricek.A200220_155626_domaci_zaz

    Doufám, že voliči toho menšího zla Zemana spokojeně pomlaskávají. Jedinej politik, co něměl nasráno a v hlavě vymeteno, tak jsme s ním pěkně zatočili. Dejte si facku z vobou stran, milý voličové Zemana a tý pakáže kolem něj!

    1. Tak Zeman může už i za to, že se Kubera prohulil k infarktu. Byl to docela chytrej člověk. Bohužel jeho dcera bude asi podobný IQ tykve jako Dominika Gottová.

      1. Kubera by se asi určitě k infarktu jednou prohulil, o tom žádná. Jen mě mrzí, že chování těchto pročínskejch totalitních zmrdů ještě někomu imponuje.

        1. Když ho “nedohnalo” do náruče smrti to, že byl v jedný partě s morálníma velikánama jako Topolánek, Rittig, Bém, Novák nebo Oulický, když mu neublížilo, že jeho stranu sponzorovali Lájos Bács a Radživ Sinha penězma, co přinesli v igelitce, musel mít vysokou míru odolnosti a nějaký pseudodopis by ho nezabil.

          1. doufám, že se ti ulevilo

    2. No co, machroval, a neměl křídla. Pošklebovat se Číně, to jo, a pak ho klepne pepka z dopisu?

  4. Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit, proc se furt mrdate do ID zrg1?
    Chteli jste svobodu nazoru, tak ji tady mate.
    Me se taky nelibi neci nazory, ale proc nevzit za sve: „Co mi neni rovno, po tom je mi hovno“ ?!?
    Nebylo by lepsi treba zacit jebat do tech, co nam ty zbytky svobody chteji vzit? (a ze ji tady uz moc neni)
    Tam by to potom melo nejaky smysl………………..

    1. On chce totalitu čínského typu, to ti přijde, že svobodu rozdává?
      PS: Zrůdičky vždy sloužili k pobavení.

    2. Nejspíš proto že je to zasírací idiot.

    3. Protoze to je vymastenej curak a tapetar. To neni jinej nazor, to je doomsaing.
      Ten kreten tu věští zkazu uz roky a zasira diskuze debilnima srackama. Kdyby ty jeho zdroje aspon za neco staly, ale je to snuska vyblitku stejnejch magoru jako je von. Proti tomu jsou i Sputnik a Aeronet vyvážená nezavisla zurnalistika.

      1. Doomsaying

      2. Přesně shane. Kdyby to ten magor nedělal už asi 5 let… a nezasíral diskuze, tak by ho nikdo neřešil. Našel si prostě sšpatný hřiště, kretén. Snad mu někdy nějaká dá a bude vod něj pokoj…

        1. Nejhorší je, ze vubec nema sebereflexi. Stokrat mu ty jeho prognozy nevyjdou a stejne tvrdi ze mel pravdu. To uz je normalni chorej mozek. Asi byl vzdycky trochu mimon, ale dedinitivne zblbnul z tech svejch konspiracnich webu.

          1. Asociální nerd, kterej nepochpí ani „jdi do prdele“.

      1. http://m.placata-zeme.cz/ jeste lepsi jinej nazor

        1. to je libovka :-D

          1. shifty, shane: díky chlapi, konečně vidím, kde se to v zergovi bere :-D Hlavně „informace.top“ je prostě „top“:
            https://informace.top/je-na-zemi-napis-sex/

            A naprostá bomba je pak tohle:
            https://informace.top/opravdu-zeme-rotuje-rychlosti-1700-km-h/

      2. Ty vole. To je matroš.

    4. Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit, proc se furt mrdate do ID zrg1?

      par jsou nicky policajtu (ex.lexove a spol.), par jsou trollove z presvedceni, par jsou hnupi s nazory z mainstreamu, kterym moje nazory nebezpecne nabouravaji jejich socbublinku… V konecnem dusledku se vsichni tihle borecci spojili do takove „banik fanboys“ minikomunity a dlea jim to strasne dobre se do me navazet, nicmene – jsou mi totalne sumak. Tech cca sto mamrdu je jen zrnko v pisku tech tisicu a mozna i desetitisicu lidi, co si to tu prectou a do diskuzi nijak nezasahuji a ja ty nazory pisu pro ne, nikoliv pro diskuzni Banikovce.

      1. Banik pyčo

      2. jen nás nebaví tvé nekonečné lži…
        ZRG1 – vizionář, který má vždy pravdu a jeho predikce vždy vychází. Například tady –
        ne, nedelaji to dobre. DOmaci karanteny jsou rozsudek smrti nad celymi rodinami. Ti lidi se nakazi a zhorsi, zejmena proto, ze budou carat pro jidlo, misto aby lezeli na luzku. kdo si chtel doma udelat zasoby, byl kavarnou pranyrovan jako siritel paniky.
        Pri kazde ceste do obchodaku se samozrejme cim dal vic lidi nakazi, protoze ty rousky jsou k hovnu, navic je lidi ani nenosi.
        mela se udelat centralni karantena, jako v cine, kde by to jidlo vozili a rozdelovali borci v plynovych maskach a atombordelech a kde by se to dalo zastavit. CInani tahle opatreni udelali a nakonec skoncilo v karantene 60% Cinanu, pres 600 milionu, nez to stabilizovali a trvalo jim dalsi mesic, nez to zacalo klesat.
        V epicentru meli 100.000 lidi s tezkym prubehem v nemocnici a desetimilionove mesto v takove karantenne, ze ulice byly mesic liduprazdne.
        My nic podobneho nemame, takze nase nakaza neskonci tim, ze 60% lidi zavreme relativne zdrave, ale ze bude 70-80% nakazenych behem 4 mesicu, z nichz petina bude mit tezky prubeh, a ty budeme drzet polomrtve doma, kde se o ne nebude mit kdo starat.
        Coz znamena, ze v italii bude z 60 milionu nakazenych 48mega a z nich 10 mega s tezkym prubehem, kteri nepreziji bez kysliku, ktery jm nebude mit kdo dat. To se uz nebavime o tom, kolik lidi neumre na virus, ale na kolaps infrastruktury a zakladnich funkci statu.
        A co se tyce Babise, tak si vzpominam na jeho vyroky, ze jidla mame dost a pokud neco zacne chybet, tak se to doobjedname.
        Od koho to objedname, kdyz cela Evropa bude mit stejne problemy ? Kdo ty objednavky vyridi, doveze, rozdistribuje, bude udrzovat poradek, kdyz kazdy druhy bude s horeckama v domaci karantene ? Nejak tomu nerozumim.

        Ja tomu vazne nerozumim.

        já tomu taky nerozumim, že je někdo tak blbá a ulhaná lopata jako ty.

        1. shifty, prosím dávej citace Zerga to tagu BLOCKQUOTE, aby se odlišilo citované od komentáře. Díky.

      3. Tovíšžejo lopato, čtou ty tvý sračky statisíce. Co statisíce – miliony nedočkavě refrešujou, kdy imbecilní lopatu něco zas osvítilo.

      4. „jsou mi totalne sumak“ Ono i opici v kleci v ZOO je šumák, že se na ni lidé chodí kukat pro zábavu. Ale nic si z toho nedělej, jakožto místní obecní blb jsi jistě výjimečný a spešl. ;-)

        1. Zerg tvrdí, že je mu „baník skvadra“ šumák?

          Dobrej vtip, když si své nenáviděné oponenty v každém druhém postu bere do huby.

          1. No jo, on musí těm statisícům jeho stejně blbých čtenářů připomínat, kdo je kdo. :-)

        2. Vopice aspon srandovne vresti a kdyz ji dostatečně rozdrazdis, tak hazi hovnama… Vlastne kdyz o tom tak premejslim, taks ten primer trefil skvele.

          1. :-D

          2. touché :-D baník pyčo!!

          3. :)))

      5. Ad zrg1:
        „Tech cca sto mamrdu je jen zrnko v pisku tech tisicu a mozna i desetitisicu lidi, co si to tu prectou a do diskuzi nijak nezasahuji…“
        Tu čtenost Vám spočítal Jirka Hrebenar?
        Čtenost je počítána (nechci teď rozebírat jak přesně) pro článek. Jak víte, že ti, co do diskusí nezasahují, si nepřečtou jen článek a diskuse nejen nezasáhnou, ale ani nenahlédnou, tudíž si nepřečtou Vaše názory(sic!), které píšete právě pro ně?

        1. Ve skutečnosti diskuze čte řádově víc lidí, než článek. Dělal jsem si na to osobní heuristické modely.

          1. Vztahují se Vaše heuristické modely na přímo D-Fens? Nebo jsou z jiných serverů?

            1. Jen jsem se pokoušel parodoval Zerga. Teď zpětně vidím, že ten výrok není zdaleka tak absurdní, aby to bylo poznat. :)

    5. Ignacius: protože to Zerg chtěl. Fakt.

      Před 4+ lety tohle býval server, kde se vedly inteligentní debaty celkem na úrovni (Ocs, JJ, q, root, coyot ad.) a trollové a mašíblové zde nebyli tolerováni, protože se HonzaZZR vysloveně bavil jejich potíráním.

      Potom došlo naráz z dobrých důvodů k odchodu nadkritické většiny starého core a ukončení moderace, čímž úroveň debat brutálně upadla. Následně sem přišel Konspirátor Zerg, který začal neskutečným způsobem tapetovat – jednou jsem si dal tu práci a spočetl, že napsal ca. 50% příspěvků a přes 25% veškerého textu v pětistránkové debatě -, a veškerý obsah jeho textů byly:
      1) konspirační bláboly o Bilderbergu, NWO, spiknutí USA atd. horší než ze Sputniku
      2) vyhlašování zhroucení světové ekonomiky do pár měsíců až roku
      3) vyhlašování vyvolání války s Íránem a s Ruskem též max. do jednoho roku
      4) navážení se do ostatních debatujících, kteří nesdíleli Zergovy osvícené názory a proto byli intelektuálně méněcenní

      Nikdo ho tu nechtěl protože to byl extrémní hluboký pád na debatní úroveň Novinek nebo Parlamentních blistů, leč Zerg se nedal ničím zastavit a tapetoval dál s neúnavností bota.

      Nakonec mi došla trpělivost, zaregistroval jsem se a napsal pár nedozdrojovaných názorových článků, kterými jsem roznesl na kopytech nejhorší Zergovy „expertní“ výplody. Zerg se úplně zbřídil z toho, že mé antiteze k jeho slátaninám se lidem líbí více než jeho teorie, a úplně nejhorší potupa pro něj byla, když chtěl někdo můj článek převzít a jeho na stejné téma výslovně odmítl.

      Když pak vypukla nCOV-karanténní krize, Zerg utrpěl pocit, že se mu konečně vyplnila zkáza světa predikovaná tisíckrát předtím. Když jsem tedy napsal článek o tom, jak se manipuluje se statistikou apod., už to prostě nezvládl a začal vztekle nadávat mně a ostatním „neapokalyptikům“ do „Baník squadu“ – proč si arbitrárně zvolil zrovna tento termín ví jen jeho psychiatr – a prohlašovat, že mu jeho vize vyšly.

      Takže někteří lidé zvedli Zergem hozenou rukavici a:
      1) když je Zerg prohlásil za „Baníkovce“, přistoupili na jeho hru
      2) usvědčují Zerga citacemi jeho vlastních postu z toho, že je lhář a jeho šílené bláboly se nikdy nesplnily ani vzdáleně

      1. Máš pravdu předsedo! (Panpredseda promine) mimochodem tvůj článek je prostě…top :)

        1. Máš pravdu, shitfy. Prominu.
          Mimochodem, kdyby se zrg1-ho bláboly splnily, dávno už by sem nepsal. Já totiž stále čekám na tu jeho tlakovou lahev s kyslíkem s příměsí oleje. Tipnul bych si, že v novinách by to bylo.

    6. Ad Ignacius:
      „Me(sic!) se taky nelibi neci nazory, ale proc nevzit za sve: „Co mi neni rovno, po tom je mi hovno“ ?!?“
      Tak si to za své vezměte.

      1. Soude dle tveho projevu, mi muzes rikat táto:))

        1. Nemohu.

        2. Pardon, zmýlil jsem se. Mohu. Ale asi to neudělám víckrát.

          1. A nechce se ti čůrat?
            Pomohu ti.

            1. Nechce. Ani kakat.
              Děkuji za optání a za nezištnou a přátelskou nabídku pomoci, ale domnívám se, že to zvládnu sám.

  5. K tématu je třeba ještě uvést, že vochcávací způsob, jakým vláda vyhlásila buzerační opatření s účelovým obejitím krizového zákona, vymyslel a zpropagoval bývalý ministr spravedlnosti Kněžínek, zasloužilý člen ANO. Ten stejný soudruh Kněžínek, co pokryl kauzu čapí hnízdo (ať si o ní myslíme cokoli)
    Soudruh Kněžínek je zároveň vyučujícím na PF UK v předmětu Ústavní právo a státověda, což je poněkud komické.
    Jsem zvědavý, zdali nyní vonuce využijí příležitosti a zeptají se na jeho alma mater, co na to říkají potentáti z právnické fakulty.
    S úspěšností žalob o odškodnění bych ještě počkal.

    1. zaloby o odskodneni nemaji sanci uspet, protoze by museli prokazat, ze karantena nebyla opravnena, coz se jim nepovede. Maximalne se jim muze povest prokazat, ze nebyla formalne koser zavedena, ale to na nejake odskodnovani nema vliv.

      Jinak ze je Babisova vlada vladou oportunistu, stbackych zmrdu, komousu a vyzirku nijak nerozporuju, jen mi to prijde, ze je porad lepsi alternativou ke kurovec-patri-do-lesa Fialovi s Bartosem (kteri nejsou konstruktivni opozici ani v naznaku a en si honi triko) a nez minula Sobotkova vlada EU kyvacu. Ze je Babs lepsi nez Topolanek-Kalousek a Necas je taky myslim bez debat.
      Ale to je proste prokleti jakekoliv realne demokracie, ktera ma s demokracii asi tolik spolecneho, co realny socialismus se socialismem.
      Je uplne zbytecne se nad tim rozcilovat, protoze mezi ty oligarchisticke svine se nikdo normalni nedostane. Takze mame pravo volit mezi lokalni stbackou svini, anebo globalizovanymi svinemi, ktere povladnou skrz nastrcene loutky a lidi si vybrali globalni svini jako mensi zlo.
      Mozna by bylo na case vysledky voleb vzit na vedomi a neustale se nedivit faktu, ze svine svini zustane.

      1. lidi si vybrali lokalni svini

        1. zrg1: my jsme si Vás bohužel nevybrali, Vy jste se sem nakvartýroval sám.

  6. Jsem po operaci, takze mam relativne spoustu casu sedet na webu.
    Prijde mi jen zajimave, kolik lidi (v takovem poctu) dokaze briskne napsat sve komentare.
    Neco mi na tom, tak nejak nesedi.
    Cim se tito lide zivi, co vytvareji, jakou ma hodnototu jejich existence, nejsou nahodou od komentare placeni…………

      1. To plati, pro vsechny.
        Ted uz alespon vim, s kym mam tu cest.

        1. o nikolivek, pane Ignacius, nevite vubec nic. To byste tu musel byt 4 roky a cist to tu minimalne obden.

    1. Jak kdo. Nekteri z nas jsou rozmarili zhejckani milionari a zbytek tak ruzne. Treba ja jsem freelancer co dela na ruznejch projektech. Někdy plati Soros, nekdy Velky Zid (zkus si od nej nechat proplatit vydaje), nekdy Iluminati, nekdy Oni, a tak. Zasadne nedelam pro Jestirky a Uctivace Ginga. Někde ta hranice bejt musi, zejo.

      1. Co máš proti Uctívačům Ginga? Vždyť jsou to zlatý lidi! Nikomu neškodí, jsou zalezlý ve Stínadlech, ta epizodka s rychlošípáky byla jasná Krajní Nouze…

        1. Uz si nekdy dostal zaplaceno v potravinovejch doplncich? Ani prase ty tablety s ginkgem nežere. To to mam prodavat po refyzich? Sem snad dr. Max?

          1. Ahá, ty myslíš tyhle uctívače ginga. Tak to pak ano, to je jiná.

    2. Ad Ignacius:
      A co Vám amputovali? Mozek?

      1. Mohu se prosim na neco zeptat?
        Kdy vy jste naposledy v zivote pouzil mozek.
        Utok za utok.
        To je to webowe peklo „inkognity“.
        Preji stale zdravi.

        1. Používám ho právě teď a snad ho ještě nějaký ten pátek používat budu. Například nedávno jsem ho použil k tomu, abych dospěl k závěru, že člověk, který sem do diskusí přijde a jeden z jeho prvních příspěvku je tohle:
          „Prijde mi jen zajimave, kolik lidi (v takovem poctu) dokaze briskne napsat sve komentare.
          Neco mi na tom, tak nejak nesedi.
          Cim se tito lide zivi, co vytvareji, jakou ma hodnototu jejich existence, nejsou nahodou od komentare placeni…………
          (sic!),
          bude s používáním vlastního mozku poněkud na štíru.
          (A teď mi nejde o zvrácené používání interpunkčních znamének.)

          1. Jo cestina a resi se, hmmmm, takze placena pica. Jeste napiste na cem frcim a je to komplet.
            OK.

            1. Ad Ignacius:
              Placená píča se dá nazvat jedním slovem: prostitutka. Případně nespisovně kurva.
              Ty chodíš za kurvama, tati? Co tomu řekne maminka? :-O
              Kdybyste byl schopen pochopit psaný text, docvaklo by Vám (ať už v té hlavě máte cokoliv), že čeština se neřeší. Řeší se, že jste napsal pěkný blábol.

              1. Prostitutka sa nerovna kurve. Prostitutka je povolanie, kurva je charakterova crta.

                1. Pardon.

                2. V češtině je to i prostitutka, o stupínek hanlivěji.

  7. Vidím, že kromě experta na Čínu a experta na koronavirus, jste ještě expertem na obojí právo…:-)))
    Z logiky věci, pokud vláda vydá nějaké opatření v rámci krizového zákona…

    § 36 zákona 240/2000 Sb a.k.a. Krizový zákon

    Náhrada škody
    (1) Stát je povinen nahradit škodu způsobenou právnickým a fyzickým osobám v příčinné souvislosti s krizovými opatřeními a cvičeními (§ 39 odst. 4) prováděnými podle tohoto zákona. Této odpovědnosti se může stát zprostit jen tehdy, pokud se prokáže, že poškozený si způsobil škodu sám.
    (2) Náhrada věcné škody vzniklé při činnosti orgánů provádějících krizová opatření nebo při uloženém poskytnutí věcných prostředků se poskytuje podle právních předpisů platných v době vzniku škody.
    (3) Náhrada újmy na zdraví vzniklé při výkonu uložené pracovní povinnosti, pracovní výpomoci nebo dobrovolné pomoci vykonané v rámci organizované činnosti se poskytuje obdobně podle předpisů o odškodňování pracovních úrazů,28) pokud nárok na náhradu této škody nevznikl již z pracovněprávního vztahu.
    (4) Peněžní náhradu poskytne ten orgán krizového řízení, který nařídil krizové opatření nebo cvičení, při němž anebo v jehož důsledku vznikla škoda či újma.
    (5) Nárok na náhradu škody s uvedením důvodů uplatňuje právnická nebo fyzická osoba písemně u příslušného orgánu krizového řízení do 6 měsíců od doby, kdy se o škodě dozvěděla, nejdéle do 5 let od vzniku škody, jinak právo zaniká. Orgán krizového řízení může v případech hodných zvláštního zřetele přiznat náhradu škody i po uplynutí termínu k podání žádosti nebo i bez podání žádosti, ale nejdéle do 5 let od vzniku škody.
    (6) Náhrada škody se neposkytuje právnickým a fyzickým osobám, které zavinily vznik škodné události.
    (7) Orgán krizového řízení je oprávněn požadovat uhrazení nákladů, které vynaložil jako náhradu škody, po původci havárie nebo jiné události, v jejímž důsledku vznikla krizová situace a musela být nařízena krizová opatření.

    Problém ovšem je, co na to justiční prasata, zdali budou kousat do ruky, co je živí. Jedna věc je zneplatnit svévolný způsob, k jakému se vláda v čele s Bábou uchýlila, druhá věc je vládu odsoudit k placení – a pokud ano tak jak k velkému. To není hra na stejném hřišti, to je úplně jinej sport.

    1. Čtou ho dychtivé statisíce lidí tady v diskuzích, geniální predikátor a zároveň vizionář v jedné osobě. Nediv se, že nějaký právo má náš genius sfouknutý levou zadní…

    2. obavam se, ze tenhle zakon je uplatnitelny na havarii cisterny, ale tezko na pandemii globalniho rozsahu.
      A stale ti unika fakt, ze soudum se nepodarilo zpochybnit krizova opatreni jako takova, podarilo se jim zpochybnit jen zpusob jejich zavedeni, coz je „tak trochu jiny sport“, tvymi slovy.
      Dovoluji si upozornit, ze skody podnikatelum nevznikly zpusobem zavedeni opatreni, ale opatrenimi samotnymi, ovsem posouzeni jejich primerenosti jsou zcela mimo kompetence soudu a i kdyby se nahodou soudum podarilo dokazat zbytecnost babisovych opatreni (utopie), museli by zrejme jeste prokazat umysl, ze to udelal svevolne, navzdory znamym informacim a s cilem poskodit urcitou skupinu obyvatel , napriklad podnikatele (to je uz utopie na druhou) .
      A tezko pujde argumentovat tim, ze primerena a spravna opatreni na globalni pandemii davaji statu povinnost nahradit skodu.
      Pokud mas nejaky zivy precedens, kdy treba stat odskodnuje obcany za valku, nebo podobnou pohromu srovnatelneho rozsahu, sem s tim. Rad se poucim.
      Ale jinak moc hezky pokus.

      1. Tady nešlo o ty opatření jako taková, to ten soud vůbec nezpochybnil. Šlo o tu právní kličkovanou, kterou předváděla vláda kvůli náhradám škod. Jsi zase úplně mimo, jako obvykle.

        1. shifty: asi mu padá alobal do čela a tak na to nevidí. Kecy o prokazování úmyslu nebo posuzování přiměřenosti tak nějak ukazují, že ten člověk vůbec netuší, o čem mele. Stejně tak nepochopil ani to, že cílem nebylo zpochybňovat kroky, ale učinit za ně vládnu zodpovědnou. Holt soudruzi se pokusili a budou dál pokoušet s námi vyjebat, jsou na to zvyklí a dělat něco se zodpovědností v zádech, to není pro ně. Tu vždy požadují jen od druhých.

          1. Jasně no, to známe všichni. Nacpat si nácka ve 20 lidech u Zemana, to je v cajku. Dát si ve třech lidech pivko na zahradě, za to je 10 000 pokuta na místě. Přísnost na lidi musí bejt.

            1. shifty: no pozor, to je ale dramatický rozdíl – oni tam jedli sýr a ten si strkali opatrně pod roušku, takže vše v pohodě, říkala to Schillerová. Na ostatní neviděla a nevěnovala se jim, ale dá se předpokládat, že zodpovědní vládní činitelé to dělali všichni stejně. Sice tam haprovala vzdálenost, ale je krizový stav a soudruzi obětovali svou bezpečnost na oltář vyššího dobra (možnosti prodiskutovat dobro lidu). To se s nějakým nezodpovědným Frantou co jen tak chlastá venku pivo nedá vůbec srovnat!

              1. Tu vyžranou Burešovu služku když slyším, tak se ve mě probouzejí násilnické sklony o kterých jsem ani nevěděl, že je v sobě mám.

              2. Správně. Trpi pro nase dobro. Jako Mistr Hus.

      2. P.S:
        Jediny mi znamy precedens, kdy nekdo „uspesne“ zaloval vladu, ktery se mi vybavil za poslednich XX let – Japonsko, Fukusima:
        https://www.dw.com/en/fukushima-court-orders-japanese-government-and-tepco-to-pay-damages-over-nuclear-disaster/a-40883824
        Ovsem i tady se jednalo „jen“ o nahradu skod v dusledku „negligence“, protoze argumenty obzaloby byly:
        1. The court ruled that the government failed to order TEPCO to improve safety measures at the plant, despite knowing as early as 2002 that the area was at risk of getting hit by a large tsunami.
        2.Japanese government has been derided for its handling of the crisis.

        A vysledek je taky zajimavy.
        1.The government and the nuclear plant operator have been ordered to pay 500 million yen ($4.44 million; €3.77 million) to Fukushima residents who demanded damages for their lost livelihoods.
        2.The plaintiffs in Tuesday’s case also called on the government and plant operator to restore the levels of radioactivity at their homes to their levels before the disaster, but the court denied that request, Kyodo news agency reported.

        To mi pripomina ceske prislovi o sedlacich u chlumce, jestli tech 500 milionu jenu vubec stacilo na pokryti nakladu pravnikum …

        1. Aby si to nahodou nekdo nevykladal spatne, ty 4 miliony dolaru nebyly urcene pro kazdeho poskozeneho, ale to byla jakoze cela ta pokuta dohromady, ktera se nasledne (po odecteni nakladu na proces ? zdroje neuvadeji) mela rozdelit mezi par vybranych obeti.

          tomu rikam chucpe.

          The ruling followed a decision in March by the Maebashi District Court, which ordered the government and TEPCO to split the 38 million yen ($336,000) compensation to 62 former Fukushima residents in addition to the compensation TEPCO had already paid them. Another ruling last month, however, said only TEPCO should pay 376 million yen ($3.4 million) to nearly 45 former Fukushima residents.

          Hlavne pak at prijde nejake pravnicke eso typu CHallengera a zacne se tu do me navazet a mlatit prazdnou slamu a citovat zakony.
          To mi prijde asi ze stejneho soudku, jako kdyz DFENS bojuje proti EU volbou Matejky anebo kdyz zastanci drzeni zbrani bojuji proti EU snahou o zmenou ustavniho zakona a pak jsou strasne prekvapeni tim, ze to po mesicich a mesicich zoufaleho usili a uspesnem prohlasovani v Parlamentu smete novelu ustavniho zakona Senat ze stolu tim stylem, ze se cast senatoru nedostavi a cast se zdrzi, takze vsechny petice, dopisy, akce LEXu a podobne prijdou totalne vnivec.
          Aneb arogance moci si s nama demokraticky vytira prdel pri kazde prilezitosti, lhostejno, jestli tomu sefuje Babis, nebo Sobotka, nebo Nedelka.
          Zkuste uz to plmalu vzit na vedomi, snad jste od roku 89 uz trosku dospeli … (ja vim, jsou tu lidi jako Urza, kteri nedospejou nikdy).

      3. Navíc je to klasický Dfensův dvojí metr. Že pojišťovny cokoliv co by se jim prodražilo, obratem prohlásí za zásah vyšší moci a pojištěnci utřou, to je zřejmě naprosto normální. A tady by hnedle žaloval stát za situaci která je zcela zjevně zásah vyšší moci.
        Kdo chce bít Bureše, ten si vždycky najde hůl.

        Jsem zvědavý jak se pojišťovny vypořádají s pojistnými událostmi vzniklými v důsledku této situace. Jestli tu bude třeba 30% nezaměstnaných a pojišťovny a banky co pojistily lidem hypotéky na ztrátu zaměstnání se z toho budou vykrucovat.

        1. Na bití Bureše není třeba nic hledat, ten ty hole sám rozdává po hromadách. Ani mu o ně nikdo nemusí osobně volat. ;-)

        2. Kabrňáku, „zásah vyšší moci“ by to byl, kdyby firmám jejich uzavření zakázal Bůh.

          Obávám se však, že firmám uzavření jejich provozoven a zákaz vstupu zákazníků nenařídil Bůh, nýbrž Babiš.

          Nejedná se tedy o „zásah vyšší moci“, pokud tedy nepovažuješ Babiše za boha.

          (Důkaz: pokud by prodejny nebyly zavřené vládou, lidé by tam chodili navzdory coronaviru, jak přesvědčivě ukazuje empirie těch prodejen, které byly arbitrární výjimkou vlády otevřeny).

  8. Já teda netrpím iluzemi, že by nějaká předchozí vláda složená z inkontinentního knížete, kleptomanského chemika z Bechyně, lampasáka co si u berlusconiho užíval s náctiletými šlapkami, Radka Johna, Věcí Veřejných či Paroubka a jeho kolotočářů, dokázala výrazně lépe.

    Naopak si myslìm že ti by si snažili nakrást několikanásobně víc a zabezpečit hlavně sami sebe před tou epidemií. Máme ještě kliku že máme toho Bureše, kterému nedovolovaly jeho majetky převážně v ČR situované aby ukradl co jde a zmizel s prachama někde na panenských ostrovech.

    Vždyť bylo zcela zjevné že na začátku té krize byl zmatenej jak Goro u Tokia, protože dostával zcela protichůdné informace, i sama WHO co 3 dny měnila svoje stanovisko a geronti z hygieny sami nedokázali říct jaké opatření se mají zavést.

    Vemte v úvahu, že byly ve hře i krajní scénáře že vojáci každému co bez povolení vyleze z domu ustřelí palici a v atombordelech budou svážet nakažené do záchytných epidemických oplocených táborů !!!

    1. Sojové buřtíky z Kostelce chutnaly?

      1. Volič inkontinenta a kleptomanského chemika, nebo valašského lampasáka s gulama ?
        ps: bureše jsem nevolil

    2. Cywe, Kalousek za cely roky krize nezasek takovou sekeru jako Bures za sest tejdnu. A to jeste vytvořil jakystakys rezervni fond, ktery Bures loni definitivne prozral. Proti Burešovi byla Nečasova vlada hotovej Adenauer s Erhardem dohromady.

      1. A to jeste ten slovenskej mamrd zvednul mandatorni rozpoctovy výdaje asi o ctvrtinu.

        1. A vykradl zdravotnictví – převedl „přebytečné“ peníze ze Zdravotního pojištění do státního rozpočtu, aby je mohl rozfofrovat s tím, že je pak určitě vrátí.

      2. Kradlousek měl na krku epidemii? Hergot, tak to mi v tom případě jedna epidemie nějak unikla :-D
        To bys teprve čučel jaký megatunel by se rozjel za Kradlouska a spol. To bysme všichni měli roušky i desinfekce, litr za kapesní lahvičku.
        A nevšiml jsem si, že by opozice dokázala v té krizové situaci něčím pomoct kromě blbých keců, většina ale jen vyčůraně držela hubu, Kanimůru nevyjímaje.
        Oni ho v tom schválně nechali vymáchat aby jim stouply volební preference. Na lidi jinak úplně serou. Protože volby by mohli vyhrát i kdyby tu všichni poumírali a zbyli by jen jejich rodinní příslušníci kteří by jim to tam hodili.

        A jak už jsem psal, Burešovy teď padají na hlavu sračky všech předchozích vlád které tento stát rozkrádaly a likvidovaly. O tom že je civilní ochrana v troskách se mluví nejmíň 15 let.

        1. kaBrnak:
          Poslyš, kaBrnaku, kdesis tu psal, že má Behehémot titul. Kdes to sebral?

  9. I zde Babiš demonstroval naprostou neprofesionalitu svých lidí i sebe, naopak, zjevně má problém porozumět psanému textu

    si nemyslim. bába je jakoby typickej psychouš co pohrdá i lidma ketrý ho volej a jeho atrofovaný svědomí báboj nebrání naprosto účelově lhát a plivat zesebe desinformace kdykoli se mu to jako hodí. jeto v duchu článečku právě ten nebezpečnej druh schopnýho i všehoschopnýho státního člověka. bába neni hloupej navopak nejmíň naprůměrně inteligentí a stopro velice dobře textíku rozuměl :O :O :'( :'(

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017