Čest incelům – poznámky kvazi-biblické - zpět na článek

Počet komentářů: 43

  1. Hochu, proč se pouštíš do článku o tématu, kterému sám nerozumíš ?

    Zjevně víš hovno o ženách, mužích i o Bibli a křesťanství.

    Zpytuj své svědomí a hledej pravdu, než vyprší tvůj čas na tomto světě.

    Už kvůli sobě…

  2. Konečně pořádněj a zábavněj článek od někoho, kdo ví o čem mluví.

  3. Křesťanská morálka měla své opodstatnění – antikoncepce nebyla na takové úrovni jako dnes.

    1. Zajímavé. Tak jak to, že staří keltové i slované fungovali spokojeně i bez antikoncepce a bez falešné křesťanské morálky ?

      A to bez středověkých epidemií co vyhladily i půl populace a bez neustálého válečného běsnění středověkých feudálů.

      1. Netrvám na slovu křesťanská, holt nějaká morálka není na škodu.
        Otázka je, jaká morálka ovlivňuje dnešní generaci mladých.

      2. Jaktoze stari keltove a galove fungovali spokojene i bez antikoncepce?

        Na to je velmi jednoducha odpoved: Lide se tehdy obetovali bohum, kdyz uz to neslo potratit pred porodem, tak se to zarizlo po porodu.

        Kartaginci byli stejni – dokonce staveli hrbitovy nemluvnat – jak moc se tehdy potracelo po porodu.

        Izraelite meli toto prisne zakazano.

        Rimane to povazovali za Barbarstvi a proto (take) muselo byt Kartago zniceno.

  4. Ale kdepak. Tohle je mnohem starší než křesťanství.
    Odpověď je poměrně jednoduchá. Jde o zdroje.
    Spermie je energeticky extrémně levná. Těhotenství je energeticky extrémně drahé, u zvířat březím samicím navíc hrozí výrazně více sežrání, protože jsou prostě pomalejší. Výchova mláděte je energeticky extrémně drahá. Proto je samice mnohem vybíravější ohledně toho, s kým zabřezne.
    U lidí je to o to výraznější, že lidské mládě je odkázáno na rodiče násobně déle než je tomu u jiných savců. Často vyžaduje péči OBOU rodičů.
    Jakmile vzniklo zemědělství (lov už všechny neuživil), byla péče obou rodičů nutná. Muž investoval do dětí obrovské množství práce. Odměnou mu bylo přežití jeho genů do další generace. Ti, kterým nevadilo, že investují do cizích genů, nezanechali potomky.
    Naopak ženě může z materiálního hlediska být celkem jedno, co muž kde dělá, pokud neodtékají zdroje. Tohle moc dobře vědí třeba Asiaté. „Vjetnamská žena vjérny“, zato u chlapa by prý hypotetická aférka na jednu noc nevadila. Jo, to když té milence začne dávat prachy, je zle.
    Platilo to i na druhé straně dvorce. Nevěra být mohla, ale rodina se neopouštěla. Muži, kteří se o své děti nestarali, nezanechali potomky. Když muž zemřel, staral se o děti obvykle jeho bratr, geneticky blízký. Morálka byla geneticky dost praktická. Křesťanství tomu dalo jen formální podobu.
    Hlídání věrnosti žen je biologicky naprosto normální, a s tím souvisí i to panenství. Panna, která otěhotněla o svatební noci, zaručeně nepřinesla do manželství kukačku.
    Za posledních cca 50 let po vzniku hormonální antikoncepce na lidských geneticky daných instinktech starých desítky tisíc roků nezměnilo prakticky nic.
    Co se ovšem změnilo, je praktická morálka. Romantismus přinesl ideál romantické lásky a moderní doba blahobyt, takže žena přežije i bez chlapa, když jí hrábne a rozvede se, protože „děti pochopí, maminka má přece právo na trochu štěstí“. Ovšem to platí jen pro západní civilizaci, která i na tohle dojíždí.

    1. O tom není sporu. Avšak zdá se mi, že tyto evoluční tlaky působí jako jakási causa remota dymaniky vztahů mezi muži a ženami. Tenhle „darwinismus“ je spíš čímsi v pozadí, v podstatě zhusta v nevědomí. (Ostatně dnes každá feministka vám bude přísahat, že se nekrášlí kvůli tomu, aby přilákala samečka, ale proto, aby byla spokojená jaksi sama o sobě či sama se sebou.)
      Mám za to, že na vědomé úrovni se tyhle evoluční danosti verbalizují ve formě náboženské (či sekulární) disciplinace, právě jako nejrůznější příkazy a zákazy ve věci pohlavnosti. Pak působí jako causae proximae toho, co se děje mezi mužem a ženou.

      1. Já nevím, ty se meješ, holíš, stříháš a slušně oblíkáš kvůli tomu, abys nalákal samičku, nebo proto, že se tak cejtíš dobře?
        (Pokud nic z toho neděláš, tak to občas zkus. Výsledný efekt za to stojí)

        1. @ foikis
          souhlas
          @ shane
          No, já ale fakt některý věci z toho dělám, aby lidi neřekli. Na vandru apod. to neděláme. A doma, na zahradě, v dílně, chodím doslova v hadrech. Je to pohodlnější.
          Vím, vy jste jiná generace.

          1. Jistě. Ale to neznamená, že to děláš, abys balil źenský. Pokud se źenská hezky upravuje a oblíká, taky to nutně neznamená, že je to ausgerechnet kvůli balení chlapů. Lidi jsou většinově tak nějak naučený o sebe dbát. I moje babičky i v pokročilém věku návštěvovaly kadeřníka a do společnosti se hezky oblékaly a krášlily, ačkoliv o balení chlapů neprojevovaly nejmenší zájem.

            1. Nesouhlasím.
              Minimálně v případě mladých holek.
              Ty se nekrášlí jen kvůli svému dobrému pocitu, ale hlavně aby se líbily okolí.

              1. Ano. Ale líbit se okolí je mnohem širší množina než jen „balit chlapy.“
                Ostatně, jiný ženský jsou v tomhle mnohem horší kritici než chlapi.

              2. servisdok 18.1.2025 v 16:03

                Přesně.
                Chybí sned jen …více než konkurentky, tedy ostatní příslušnice sociální bubliny.

                1. Já to vidím především jako boj o vlastní sebevědomí.

            2. No, ale bejt tam jen chlapi, tak to moc neřeším, a spousta druhejch chlapů taky ne.
              Souhlasím, že to vědomě nemusí bejt kvůli chlapům – ale podvědomě to tam podle mýho je.
              Nakonec existuje ženskej vtip, co by bylo, kdyby chlapi zmizeli: Země by byla plná spokojenejch tlustejch ženskejch.
              Ale zas souhlasím s tím, že ženský se navzájem kritizujou kvůli takovejm vizuálním detailům, kterejch si chlap pod 40 vůbec nevšimne.

              1. V angličtině existuje půvabné slovo „frenemy“, úsporně vyjadřující, čím si ženy sobě navzájem zároveň jsou.
                A kdyby chlapi zmizeli, ženské by možná byly spokojené, ale tlusté rozhodně ne.

                1. hlavně by byly mrtvý, pže by během pár dní přestalo fungovat prakticky všecko :o)

              2. Nadává se tomu o čem se bavíte „intrasexuální percepce“. Ty ženský často situačně kašlou na nějaký názory či hodnocení mužů v okolí, třeba v práci, na henpárty, v sousedství… Dresscode volí s ohledem na dojem, který potřebují vyvolat v hejnu ostatních žen, s ohledem na postavení v klovacím pořádku, kdo je alfasamice, kdo ne a tak. Ony většinou chápou, že chlapi o takových věcech mají nulový povědomí.

        2. shane 18.1.2025 v 13:43

          Generalizace jsou věru ošidné. Já jsem se například holil a stříhal jen do stejnokroje (ZVS) a výsledný efekt za to věru nestál a vice versa.
          Co se týče odívání, existuje styl „nedělní chmury“ (Jak být cizincem, George Mikes, Ivo Źelezný, 1994), jehož se bez problémů držím.

          1. Jistě, generalizace je ošidná. Akorát ženský jsou zjevně všechny stejný, jak plyne z místních diskuzí. A pak ještě mládež, ale ta je uniformě zkažená už tisíce let.

            1. shane 19.1.2025 v 11:01

              My sme ty lidi, co nás před nima rodiče varovali.
              Miroslav Holub, Nápisy na zdech (Beton, Mladá fronta 1970)

  5. Proto zpočátku muži volali po ženské emancipaci, aby samičky byly ochotny přijímat sex stejně nezávazně, jak ho samečci jsou schopni dávat. Za mě se to tedy docela povedlo, byť s kolaterálními škodami. :-)

    1. No právě že se to povedlo mnohem méně, než by člověk chtěl. A právě o tom je celá tahle stať.

      1. To se ovšem musíte s autorem dohodnout, jestli je problém v tom, že jsou ženy veselé v rozkroku moc nebo málo. :-)

        1. Jim by nevadilo, kdyby byly ženy kurvy, co daj každýmu. Jim vadí, že jsou kurvy zkurvený co daj každýmu kromě nich.

          1. Tahle věta vystihuje v podstatě všechny ty „incelovský“ články a většinu zdejší diskuze. Výjimkou je ten jedinej normální článek, což je ten od dámy – Šklíby. Stejně jako minule, Challenger my ass.

            Alien byl svým způsobem docela vtipnej a dala se z něj dělat aspoň sranda, tohle je spíše smutný pohled do duše frustrátů.

          2. To je názor teoretika, v podstatě domněnka dalšího incela. Někoho, kdo ženy vůbec nezná.

  6. „Čteš bibli?“
    „Ne pravidelně…“

    Autore, zní to hrozně informovaně, používá to věci pravdivé (např. to ukamenování, to myslím vychází z talmudu), ale princip „otci podléhá celá rodina“ není křesťanský, nebo ne původně, dávno před Kristem ho používali např. i Římané (kde byl součástí práva), zvyklově i jiné kultury.

    Kdybyste z té bible chtěl nají opačné instrukce, tak je najdete (začněme např. zalidněním Země a také tím, že Eva dostává na cestu informaci, že bude v bolestech rodit…).

    Dotaz jenom jeden – co je ten „mravní balast křesťanství“, tedy jaký konkrétní mravní balast z něj pochází (řada křesťanů nese různý mravní balast, ale to i řada rytířů Jedi,tedy bych rád rozlišil, který je křesťanský. Rovněž bych vás prosil o to, proč v této souvislosti různá zpovědní zrcadla (což jsou někdy hrozné sbírky individuálních představ o tom, co se Bohu líbí a co ne) obsahují mezi hříchy i odmítání sexu bez vážného důvodu.

  7. To je nějaké divné. Ženy chtějí také mrdat. Sice chlapům asi hučí víc a furt. Ale proč by tedy mělo být velmi těžké sehnat ženu na soulož?

    Za Goethe se o antikoncepci nemluvilo ani v anarchistických kruzích.

    Sexuální revoluce v šedesátých letech minulého století bylo významným dílem o dostupné antikoncepci pro ženy. Ženy najednou mohly samy kontrolovat jestli, s kým a kdy otěhotní.

    1. Antikoncepce samozřejmě, ale taky významné rozšíření antibiotik a jiných léků na do té doby fatální pohlavní choroby. Kapavka byla víceméně společenská záležitost, taková silnější rýma.

      Výsledkem těchto dvou faktorů byla situace, kdy bylo možné poprvé v historii lidstva šukat na potkání a bez následků prakticky kohokoli.

      1. Jj, až do toho trochu hodil vidle tenhle ajc.

        1. Mám dojem, že ten bol veľkým strašidlom niekedy v 80-tych až 90-tych rokoch.
          Dnes o ňom už moc nepočuť a pokiaľ viem, existuje už aj nie až tak drahá medikácia, ktorá to síce nevylieči, ale prakticky potlačí príznaky, takže človek s tým môže prežiť desiatky rokov.

          1. Jj, také jsem už dlouho neslyšel žádnou kampaň na ochranu proti AIDS.

          2. Zmiňování AIDS je totiž homofobní, a to je fujky.

            AIDS je stále nevyléčitelná chroba. AIDS vám stále zkrátí život. A ano, existují léky, které to zkrácení života učiní trochu delším, ale pořád je to zkrácení života. A ano, ty léky jsou kurevsky drahé, takže jak začne významněji kolabovat zdravonictví, vrátí se to pro ajcáky do původních kolejí – poukázka na smrt.

            Nevládní organizace pořádají naopak osvětu. Vylepují plakáty typu: „Mám AIDS a přesto mohu souložit s nenakaženým.“ Prostě satan a psychopatie krouží politickými neziskovkami. Někde dole je Soros aprroved and debil love it.

  8. No… koukam… pan je odbornik.

    1. zjistil neco vod kolegy, co jim režim řekl, dyž jim vracel bůndesvér jeho bráchu po kouskách?

  9. Clanek je podle me velmi zavadejici protoze se soustredi na to ze „bible zakazuje sukat“ ale uz neresi proc a jak…

    Ona ta Bible krome sukani „zakazuje“ taky zrat, a vubec: Cele to jde zkratit a rict ze Bible jako celek rika ze fyzicke slasti jsou Bohu k hovnu, protoze to „dobro“ nevznikne na zaklade fyzickych tuzeb a slasti, ale na zaklade spravneho planovani a sebeobetovani a po spouste prace…

    Ja ani nevim kde bych polemiku s autorem clanku zacal, tak tu jen zanecham, ze „Bible“ popripade „Zidokrestanstvi“ – JE Patriarchat => Tedy to proti cemu bojujou vsechny feministky.

    Nikde jinde, v zadnem jinem nabozenstvi (Zidokrestanstvi) – se neklade takovy duraz na to ze bude jeden muz a jedna zena spolu az dokud je smrt nerozdeli – ze si budou navzajem exkluzivni, ze ani jeden z nich, ani muz ani zena, nebudou sukat s nikym jinym. Cili – to co zname jako „Tradicni rodinu“ -> To pochazi primo z Bible.

    Historie ukazala ze spolecnosti ktere dokazou udrzet „Tradicni Nuklearni Rodinu“ zpravidla dojdou vetsiho bohatstvi, protoze delba prace a deti jim rostou zdravejsi, silnejsi, a vic deti nez kdyz vsichni sukaj se vsema.

    Kdyz vsichni sukaj se vsema, naopak, dochazi k civilizacnimu upadku.

    Zkratka – Prave to ze ten sex je pro vas tak dulezity – to je to co je spatne – protoze pres tyhle slasti vas ovladne „dabel“

    Clovek by, podle bible, nemel vubec jednat na zaklade svych tuzeb a pocitu, protoze ty ho casto vedou „do pekla“.

    „Konec Sveta“, dle Bible, prijde kdyz vsichni uz jenom zerou a sukaj a nic jineho je nezajima. Lidstvo ktere jenom zere a suka totiz nezajima zase „Boha“ – tak je vsechny sejme – a oni ani nebudou tusit co je sejmulo.

    „A jedli a pili, a zenili se a vdavali se, az do dne kdy Noe vstoupil do Archy a zavrel za sebou dvere, a prisla velka voda, a vsechny je vzala sebou…“

    1. Ono je to stejně zajímavé, že lidé, kteří bibli četli jen úlomkovitě nebo vůbec, tak vědí přesně, co se v ní píše.

      Svátky, které nemají s křesťanstvím lautr nic společného, nazývají křesťanskými.

      Politiku, která s levicí nemá nic společného, nazývají levicovou.

      Socialismus, který se ukázal být nejefektivnějším systémem v dějinách, nazývají zoufale neefektivním.

      Národ, který Čechy zachránil před vyvražděním nazývají okupanty ( a skutečným okupantům nabízí bez boje svou zemi, děti i peníze ).

      Atd.

      1. Neslysel jsem o nikom, kdo by nazyval Americany okupanty. Okupanty tu byly nejdriv kratce Nemci, potom dlouho Rusove. To si clovek nesplete 🙂

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017