Cenzura nepohodlných názorů na iDNES.cz aneb Nedotknutelná hvězda - zpět na článek

Počet komentářů: 446

  1. Pozor na ionozační kotle Stafor:

    https://www.setrice.eu/Ionizacni-Elektrokotle-c54_0_1.htm

    Jedná se o podvod!

    .

    1. Zajímavý odkaz ikdyž nesouvisející s tématem. Obyčejné topné těleso má účinnost 95-98% a tak už vidím tu úsporu energie na dvjnásobek :o)
      Podobný nesmysl je i taková krabička do zásuvky co šetří MW energie a v inzerci se senioři ohřívají skoro zadarmo jako u moře. V krabičce je jen kondík pár mikrofaradů a nějaká ledka. Dobrá byla taky krabička oblíbená u Rakouských sousedů co ukazovala svitem rudé ledky že elektřina proudí z nenáviděného Tomelína. Vohnoutí přístroje pro vohnouty kteří nedávali v základce pozor ve fyzice :o)

      1. Uděláme Mk.II – přidáme dvě ledky, žlutou a zelenou. A bude to měřit zelenou energii. Jen musíme zajistit, aby se při vytažení ze zásuvky a opětovném zapojení nerozsvítila jiná led, to by bylo nápadné. Dali by mi za to 99 EUR?

        1. Kdyz se trosku vynasnazite, mozna prijde i dotace!

      2. topný těleso má přece účinnost takřka 100 %, ztráty vzniklý vyzařování do okolí jsou u tohodle minimální (pokud to není nějaký velký vinutí) – veškerá dodaná energie se změní na teplo

        maximálně snad že pokud to má ohřívat jen nejakej určenej objem, a ne celou místnost (jako přímotop), tak ztráta je teplo, který ohřeje cokoli mimo ten objem; ale jinak platí výše

        1. Tak mne nechytej za slovo :o) Topné těleso bývá často vinuté z odporového drátu a tak vzniká vlastně i nepatrná magnetická energie, něco vyzáří vzhledem k odběru i přívodní kabel a hypoteticky bychom možná ještě něco našli třeba vytlačování elektronů na povrch vodiče u střídaviny ( další teplo mimo systém ). Počítal jsem spíše účinnost s odkazem na ohřev vody přímo v systému topení, nechal jsem si ty dvě procentíčka na nějaké ztráty mimo systém ohřevu. Sta procent se nikdy nedosáhne ani v laboratorním prostředí, možná nějaká hmotová tělesa ale to jsme se zase trochu vzdálili od slibu úspory energie na polovinu nějakým vohnoutím revolučním „principem“ bez dodání energie z venčí ( to mají třeba tep. čerpadla ). Bylo to myšleno spíše obecně jako reakce na ten nesmysl kterých je nespočet třeba na YouTube…

    2. Takhle kdysi bezdomáči ohřívali vodu na čaj. Stačí ponořit do vody dva vodiče nulák a fázi.

      Ale po pravdě řečeno je to fyzikální nesmysl. Veškerá energie, která se uvolní na topné spirále přejde do kapaliny stejným způsobem jako když vznikne průchodem elektřiny kapalinou. Vyšší teplota spirály nerozhoduje o předané energii – pokud energie neutíká jinam.

      Ten, kdo tohle vymyslel by měl dostat za 5 z fyziky a zopakovat si ročník.

      1. Bezdomaci pouzivaji ziletkovej varic. Ergo, dve ziletky paralelne, mezi nima tri sirky definujici Abstand a to cely stazeny gumickou. Na kazdou ziletku jeden drat a ty pak do zasuvky. Vari to paradne a skoro hned.

  2. Ano! A voda je mokrá, a tráva zelená.

    A až vyplýtváme budovatelská hesla a rozzlobené blog články, zkusíme na ně alegorické vozy!

    Tady ty coming-outy jsou jak přes kopirák. Ale na druhou stranu je roztomilé, že se zase někdo probudil. Každá kapka se počítá.

  3. A není kurva jedno, jestli je neočkovaný jako žid se žlutou hvězdou nebo ubožák bez rudé knížky?

    1. Je tam rozdíl. Ze Žida se stát ne-Židem prakticky nešlo, resp. pokud vím, pár jedinců, co byli potřeba, měli status čestných Židů a byli chráněni, ale to bylo opravdu jen málo a záleželo to na libovůli Ádova režimu. Podobně tranzice z ubožáka bez rudé knížky na ubožáka s rudou knížkou vyžadovala pokleknout před mnoho funkcionářů a slíbit hodně věcí.

      Oproti tomu přechod z nevakcinovaného na vakcinovaného jedince nevyžaduje žádné prošení autorit a je to proces téměř se stoprocentní úspěšností, stačí zajít na vakcinaci a přijmout riziko vedlejších účinků. To riziko tam je, ale je malé.

      Přijde mi, že technicky je tu problém jen v tom, že některé komunity vnímají to riziko vakcíny jako šíleně obrovské a naopak riziko dané proděláním COVIDu bez vakcinace jako zanedbatelné.

      1. Takovou komunitou jsou napriklad deti.

        1. U dětí je medicína vždycky ještě citlivější a bolestivější než u dospělých, o tom není sporu. Ale zatím nic nenasvědčuje tomu, že by vakcína byla pro děti nebezpečnější než pro dospělé.

          Ten virus může napadnout i dítě.

          Můžeme říci, že u dítěte je malá pravděpodobnost, že mu virus nějak ublíží (ale co jsem tak četl, tak riziko dlouhodobých problémů tam je) – ale potom je otázka: pokud dítěti virus pravděpodobně neublíží, proč by mu měla ublížit vakcína, která je z viru odvozená? Chápu úvahu „nesnaž se spravovat, co není rozbité“, ale patálie je s tím, jak to děti přenášejí mezi sebou a tím se ze škol stává tranzitní cesta a rezervoár.

          Pro záznam: osobně si myslím, že vakcinace by měla být dobrovolná, a to nejen proti COVIDu, ale i všechny ostatní, na základě toho, že člověk sám, resp. u dětí jeho rodič, by měl mít možnost plně řídit svůj život, protože z jeho pohledu může situace vypadat jinak, než jak ji vidí úředník, který řeší lidi jako čísla. (Starý dobrý Stanislaw Lem ve svých Příbězích pilota Pirxe uvádí velmi hezkou větu: „Pozemní kontrola nemá právo plést se do rozhodnutí kapitána; tam nahoře mohou věci vypadat jinak, než jak se jeví ze země.“)

          Jenže taky by mě nikdy nenapadlo, že normální, lehce inovovaná, vakcína s pravděpodobností komplikací nula nula nic, což ta covidová je (bez ohledu na poněkud zkrácenou dobu testování), způsobí tak masivní rozdivočení lidí, kteří jinak bez problémů přejdou výrazně nebezpečnější věci (třeba klidně spí s mobilním telefonem u hlavy, koukají na OLED displeje, šplíchají na sebe spreje s antiperspirantem nebo užívají hormonální antikoncepci).

          1. Hele ty jsi Chlíbek? Protože to je na blití, co píšeš. Děti jo?

            1. Necítím se býti Chlíbkem. Znovu opakuju, že kdybych o tom rozhodoval já, byla by _veškerá_ vakcinace dobrovolná a v případě dětí na vůli rodičů.

              Víceméně zastávám názor, že člověku má být umožněno, aby se choval inteligentně, a pak je šance, že se tak skutečně chovat bude, zatímco pokud na něj jdu jako na debila, dostanu debilní chování. V souladu s tím bych nechal na lidech, ať se sami rozhodnou s tím, že budou mít k dispozici tolik dat, kolik dokážu dodat. Nečinil bych takové kraviny jako říkat, že s vakcinací je tečka za problémem, a rozhodně bych nedával očkovaným privilegia na základě předstírání, že nemohou nákazu přenést (když vím, že opak je pravdou). To je přesně ten přístup „lidi jsou idioti, musíme je navést mazanou lží“, který pak vede k tomu, že občan státu nevěří ani dobrý den.

              Problém je, že kdybych byl ve vládě a udělal přesně to, byl by to pravděpodobně průser, protože se zdá, že nemalá množina lidí se domnívá, že coviďák je rýmička, které se není třeba bát, a naopak že očkování je zabije nebo minimálně jim narostou dvě další hlavy a ty se pak budou strašně hádat. I ta nepovinnost všech očkování by mi pak, obávám se, vybouchla do ksichtu, protože jsou tací, kteří nenechají své děti očkovat ani proti polio, ty děti to pak chytnou a zůstanou zmrzačené na věky věkův ámen. Ctít lidskou inteligenci a svobodné rozhodování je důležité, ale jak potom řešit situaci, že určité procento lidí je prostě debilní?

              1. Doporučuji si něco nastudovat o současném systému schvalování léků. Takže pokud EMA něco schválí, pak se na SUKL toto rozhodnutí slepě přijímá a registrační studie nemá ani k dispozici. SUKL nemá ani jednu pořádnou laboratoř, kde by mohl průběžně kontrolovat kvalitu léčivých přípravků. Za kvalitu ručí pouze výrobce a to prostřednictvím konkrétní osoby. Vlastní odhad SUKLu pokud jde o hlášení nežádoucích účinků je, že je mu hlášeno pouze 2 – 5% závažných nežádoucích účinků (tj. smrt, dlouhodobější hospitalizace, apod). Sám SUKL nemá zájem (viz. jeho doporučení) ohledně hlášení nezávažných a nebo známých NÚ. Tj. lze odhadovat, že oproti hlášením je skutečný výskyt hlášených NÚ zhruba o dva řády větší. Systém není schopen ověřit četnost NÚ, tj. klidně co je v SPC léku uvedeno jako vzácné, může být ve skutečnosti velmi časté. Pro podmínečně schválená léčiva není nastaven žádný mimořádný (preciznější) systém.
                V řadě případů se používá u povinného očkování dětí zaklínadlo „nepodařilo se prokázat příčinnou souvislost“. A to i ve výjimečných případech, kdy dítě zemřelo ani ne 24 hodin po vakcinaci.

                Takže systém je jednoznačně nastaven ve prospěch farmafirem a nikoliv ve prospěch pacientů. To je potřeba si uvědomit. Dále je potřeba si uvědomit, kdo je odpovědný z NÚ. Ve většině případů to zřejmě skončí u lékaře, z jehož pojistky by bylo případné odškodnění hrazeno. NÚ musí hlásit ten kdo „pojme podezření“, takže aplikující lékař prostě raději podezření nepojme a má to bez problémů:-)

                Vakcíny mRNA jsou ve skutečnosti genovou terapií a původně byly určeny pro cílenou léčbu nádorů. Je kolem nich spousta nejistot. Například u žádných vakcín se nezjišťuje farmakokinetika, tj. neví se kdy a jak se z těla vyloučí a zda vůbec. Pokud jde o mRNA vakcíny doporučuji pěkné povídání od RNDr. Turánka https://nastub.cz/w/mWS8PaKd5ax6eHdyymXZSs

                Celá situace kolem léků a vakcín je mnohem komplikovanější a temnější, než si lidé běžně myslí. Další alarmující věcí jsou i smlouvy, které EÚ uzavřela s výrobci vakcín. Ani poslanci EP nemají přístup k nezačerněným verzím! Nikdo neví co vlastně Leyenová a následně Babiš podepsal. Z uniklých informací je nicméně jasné, že výrobce za svůj výrobek nenese žádnou odpovědnost a k případnému odškodnění se zavazují vlády…

                Takovéhle podmínky bych ve svém businessu chtěl také…

                Pokud se nebudu dívat na televizi, ale budu se dívat kolem sebe, tak covidek je opravdu pro naprostou většinu lidí kolem mě chřipečka, pro děti rýmička. A pokud jde o alarmistické práci z nemocnic, tak JIP byly plné vždy…

                1. Az se COVID zacne lecit, tak bude po senzaci. Dokud se leci telemedicinou, tak to funguje tak, jak to System potrebuje. Neleceni pacosi konci ve spitale, kde se z toho muze personal posrat. A nasledne se jako reseni predklada jen ta chemikalie, co se ji rika vakcina.

            2. No 0ne:
              Ne, je to trol, který sem občas přijde vysírat „neotřelými“ názory. Tak jednoduché to je.

              1. Si piš. :-) Jsem ten nejhorší druh trola, totiž ten, který své neotřelé názory podkládá odkazy na reálné studie.

          2. Pokecej si s Drazanem. Ten ti vysvetli, ze tvoje dite potrebuje uplne vsechny vakciny, ktere on zna a urcite se shodnete na tom, ze jsou na svete mnohem nebezpecnejsi veci a tim padem je to cely dobrej napad.

            Podivej, to je tak: at si picha, kdo chce co chce. Vakcinu, herak, petrolej, je mi to fuk. Hlavne ale, at se nesere do mne a moji rodiny. Jsou mi u prdele nejaky cisla a jak sam pises, je mnoho vice jinych nebezpeci, ktere se opichanim nevyresi, takze neni duvod delat peklo ani kvuli tomuhle.

          3. Tak si kup normální čínské auto. Vždyť je to normální auto, žejo. Vůbec nechápu jak mohou mít tak tragické crash testy, asi účelovka. Ale co už. Když budu strkat mému děcku mobil k hlavě, když jde spát tak můžu jezdit nekvalitním autem. Logický, žejo.
            A léky si taky objednáváš z Číny nebo kupuješ ty nenormální z českých lékáren splňující zbytečně přísné české zákony?

            1. Zde tak úplně nerozumím té analogii. Čínské auto bych si nekoupil mimo jiné proto, že znám výsledky testů. Oproti tomu auto japonské bych si celkem i koupil, na základě recenzí a právě těch testů.

              Podobně je to s vakcínami, jen s tou komplikací, že je tu ještě ten virus, který se mi vnucuje, abych ho „koupil“ (se zápornou cenou, která vyjadřuje škody, které utrpím, pokud ho chytnu) a platím vlastně za to, abych ho nechytl. Na základě toho, že o virech něco málo vím, jsem si přečetl „recenze“ a dospěl jsem k závěru, že ten virus je na mě moc drahý a proto si koupím vakcínu. Opět, na základě toho, že něco málo vím o biologii a vakcínách, jsem si přečetl pár věcí o nich a dospěl jsem k závěru, že Sputnik bych si nekoupil, ale Pfizera, Modernu nebo J&J ano. Tak jsem také udělal.

              1. ? Ty znas vysledky dlouhodobych testu u mRNA? Protoze tak, jako auto ma napriklad dulezity crashtest, tak leciva maji zase dulezite dlouhodobe vedlejsi ucinky. Takova narkolepsie u Pandemrixu se take neprojevila za tyden, ze. Thaliomid byl na pocatku taky par mesicu fpohode… Mimochodem je zajimave, ze treba Sputnik se ti nelibi, ale pritom AZ ma problem prave proto, ze pouzila opici, namisto lidskeho adenoviru. Ja tedy osobne nechci vektor zadny, ale koukam, jaka maji lide kriteria.

                1. Mimochodem… zrovna FDA tehdy kvuli Thaliomidu zavedla, ze pokud muze mit nejaky lek vliv na dedicnost, musi byt zkouman 10 let, nez muze byt schvalen. Coz mimochodem v roce 2018 pripomenul i Fauci stran – tehdejsich – experimentu s mRNA.

                  Akde je FDA s temi deseti lety ted?

                  1. Eh… zdroj? To se mi nezdá. Viz. čerstvě „for emergency use“ polo-schválený molnupiravir.

                    1. Hledej. Myslim, ze ti odpoved najde i Google na prvni strane. Je to celkem znama vec. Jakmile ohnozeni DNA, tak deset jaru testu. Bavime se o FDA, ne o EMA.

                2. Sysop: problémy kvůli samotnému adenoviru-nosiči se pokud vím nenašly, byla to slepá ulička vyšetřování.

                  Problém je alternativní sestřih RNA, což je inherentní riziko každé vektorové vakcíny, která použije DNA virus pro přenos a syntézu příliš složitého proteinu z RNA viru a způsobí alternativní sestřih RNA.

                  Pak je to prostě otázka statistiky – k nějakému množství alternativních sestřihů dojde vždy a je jen otázka hodu kostkou, zda pozměněných S-fusoproteinů bez funkční membránové kotvy vznikne tolik, že bude problém a mrtvička, nebo nikoli.

                  1. No vektorové vakcíny dle všeho mohou mít zásadní problém v tom, že se imunita vyvine proti vektoru. Někde jsem četl, že tak 2 dávky jsou max., tj. pro přeočkování nevhodná jak Astra, tak Sputnik atp…

                    Astra má zajímavý problém s krvácivostí, teprve teď jsem zahlédl článek, že se snad už přišlo na důvod.

                    1. Sputnik za tímhle účelem používá pro druhou dávku jiný nosný virus než pro první. Na tohle soudruzi ze SSSR mysleli. ;-)

                  2. Tak podle Dr. Bhakti je Mrdko hlavni problem v tom ze „vaccines“ (read: genetic shit-shots) maji za cil vytvaret immunity v bloodstream/lymphatic system, coz je uplne na picu proti respiracnim chorobam Mrdko protoze na ty je potreba immunity on mucous membranes.

                    Takze ten svuj sestrih RNA si tak maximalne muzes zarazit do prdele, as many times as you like.

                    https://rumble.com/vqj9mh-doctors-for-covid-ethics-an-interdisciplinary-symposium-ii-sounding-the-cal.html

                    1. Jacq:
                      Immunity shit-shots picu membranes Mrdko. Bloodstream prdele vaccines like.

                3. Narkolepsie a podobné vedlejší účinky by se projevily během několika týdnů, nanejvýš měsíců (u Guillain-Barré syndromu z Pandemrixu to bylo 150 dní, viz https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24817531/) – s tím, že vakcíny se používají už přes rok, bychom podobné věci už věděli.

                  Nelze úplně vyloučit dlouhodobější účinky, ale osobně si nedovedu představit mechanismus, kterým by se to dělo, takže v tomto bodě to řeším metodou „dokud není prokázán opak, předpokládám, že se to neděje“.

                  Thalidomid způsoboval problémy jenom tehdy, pokud ho braly těhotné ženy (uznávám, že u látky, která je inzerovaná mimo jiné jako pomoc na těhotenskou nevolnost, to je vada dosti podstatná), ale neměl vliv na dědičnost do budoucna; pokud ho žena přestala brát a otěhotněla až potom, bylo všechno OK.

                  Navíc u thalidomidu šlo o poměrně trapnou chybu v chemické syntéze (thalidomid má dva enantiomery, jeden měl očekávané účinky, druhý byl teratogenní a oni podávali směs obou, protože je nenapadlo se podívat na geometrii té molekuly) – dnešní chemie je o dost pokročilejší a chyby takové brutality by dnes neměly šanci. Tím nechci říct, že tam nemůže být něco jemnějšího, ale pravděpodobnosti jsou jiné než před lety.

                  1. …s tím, že vakcíny se používají už přes rok, bychom podobné věci už věděli.

                    https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/circ.144.suppl_1.10712

                    „We conclude that the mRNA vacs dramatically increase inflammation on the endothelium and T cell infiltration of cardiac muscle and may account for the observations of increased thrombosis, cardiomyopathy, and other vascular events following vaccination.“

                    https://www.youtube.com/watch?v=JZAPxYouf-c

                  2. Jasne, ale bavime se o moznostech syntezy pred 70 lety. Tehda se jim o nejake mRNA ani nezdalo. Cely problem vzniku chyby je v mechanismu kontroly. A jaky nasledny tal vyvijela farmalobby na prosazeni leku. A to ani zdaleka nebyl ve hre celosvetovy trh s masivni podporou politiku.

                    Tohle je dneska uplne jinej level.

                    Cili, jde o kontrolni mechanismy, ne o debatu o tom, jak pred 70 lety nejaka chemikalie mela ten, ci onen vliv. Po tomhle pruseru se nastavily kontrolni mechanismy FDA tak, aby se pokud mozno podobna chyba jiz nemohla stat. A nyni ty mechanismy dostaly bypass.

                  3. 2 czechbluebear: „….vakcíny se používají už přes rok, bychom podobné věci už věděli.“

                    Nechce vám kazit náladu, ale my o tom právě už víme. Zde je oficiální vyjádření FDA o zvýšeném výskytu Guillain-Barré syndromu po očkování Jansenem:

                    https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-july-13-2021

                    V dokumentu od CDC se zase píše o cca 6 násobném zvýšení rizika rozvoje Guillain-Barré syndromu – v časovém oknu 42 dní po očkování. O dlouhodobém efektu se zde nehovoří, zřejmě proto, že ta data nikdo nemá, nebo se o ně raději nikdo nezajímá.

                    https://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/slides-2021-07/02-COVID-Alimchandani-508.pdf

          4. Dostupná data naopak naznačují, že všechny aktuální vakcíny na COVID-19 jsou pro děti významně nebezpečnější než pro dospělé. U Pfizer a Moderny je riziko perikarditidy a myokarditidy u mladých několikanásobně vyšší (nejvyšší pak v kategorii chlapců 12 až 17 let, a to zhruba 1:5000). Zatímco u dospělých a nevytrénovaných se myokarditida projevuje jako ztráta fyzičky, ke smůle mladých vytrénovaných sportovců bývá občas prvním příznakem myokarditidy náhlá smrt při vysoké zátěži.

            Podobně u vakcín Astra Zeneca a Janssen je riziko trombózy s trombocytopenií nejvyšší pro mladé, zvláště pak ženy. Dokonce tak výrazně, že není doporučeno s nimi očkovat lidi mladší 60 let. (Že se to nedodržuje, je věc druhá.)

            1. No a ony ty záněty srdečního svalu nejsou tak nevýznamné pokud jde o délku dožití. Ta se u lidí, co jí prodělali, značně zkracuje. Takže pro 80 letou babičku je to jedno, ale pro 5 leté děcko se třeba taky nemusí dožít dospělosti.

          5. Tak přesně takové covid zmrdy postavíme jednou na propadlo! Cpat ten židovský jed do dětí, to může schvalovat jenom prašivy pes na úrovni mengeleho!

            1. Á, židovský jed. Koukám, že diskreditační kampaň postoupila do další fáze. Po mašíblech nastoupili židobijci a začíná se vyhrožovat vraždama a terorismem. Pěkně se to rozjíždí.

              1. Vražda na tyranovi není zločinem.

        2. Sysop 10.12.2021 v 17:53

          Děti jsou komunitou…
          Vidím, že se novořeči musím ještě hodně učit.

          1. Parametry definoval cbb, ja jsem jen pouzil zastupny nazev.

  4. Nu, koukam, ze i „Velmi rozsáhle odzdrojovaný článek na téma vakcín od p. Kaliny“ uz je pryc.

      1. Zkusil jsem to otevřít, ale to se fakt nedá číst. Je to do písmene úplně přesně stejná sračka jako Rudé Právo před 40 lety :( Jen ta terminologie se zcela nepatrně obměnila.

        Mimochodem: https://opu.peklo.biz/p/21/12/09/1639058234-c9a6d.jpg

        1. Diky, pekny, musim si archivovat link.

        2. Datum a cas, URL?
          Tohle totiz vubec nevypada jako prace MZCR, mam jejich web prolezly, je plny dezinformaci, ale tohle mi prijde falesne.
          Vypada to jinak, zpusob vyjadreni je jiny, chybi URL. Prijde mi to i spatne zarovnane, ten cerny text tam podle me nekdo dodelal, a to v nejakem grafickem editoru (ne treba upravou kodu stranky).

          1. Kouzelna je ta posledni veta.
            Verte vlade a expertum, ne svemu nevzdelanemu mozku a takzvanym „faktum“.

            Cozpak o to, statni moc je arogantni dost, ale nepripada mi, ze by tohle mohli za aktualni konstelace publikovat takhle na plnou hubu :-)

            1. Jo, jsem cim dal tim vic presvedcenej o tom, ze OCS sdilel falesnej dukaz.
              To neni vubec dobry.

          2. Tak už jsem si jistý.
            Je to jiné písmo, jinak zarovnané.

            Takže buďto to vyfabuloval někdo jako zbraň proti MZČR, což je úplně zbytečné, protože spousta toho opavdu na webu MZČR je, akorát jinak podaná.
            Nebo to je práce MZČR, aby mohli jednou tvrdit, že to někdo vyfabuloval. Což taky považuju za pitomost.

            Takže dávám přednost první variantě, vytvořil to nějakej fanatickej píčus, co je pro svou věc ochoten udělat cokoli, včetně falšování důkazů.

            1. Je to možný, že je to jen udělaný, nicméně všechny tyhle věci MZčr opravdu tvrdilo a za dezinformace označovalo. Takže ve faktech to lež není.

              1. Je to udělaný a je to úplný blábol. MZČR nikdy takové dezinformace neřešilo.
                Tady si můžete zkouknout kompletní archive.org, protože to lidi třeba i 6x denně zálohovali.
                https://web.archive.org/web/20201101000000*/koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

                1. https://web.archive.org/web/20201130160037/koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

                  Očkování jako totalitní nástroj

                  Jedna z dezinformací se zaměřuje na spekulace o povinném očkování a očkovacím pasu. Plánované očkování proti covid-19 je vydávané za povinné pro všechny občany ČR pod hrozbou tvrdých trestů, přestože Ministerstvo zdravotnictví ČR plánuje pouze dobrovolné očkování, které bude navíc pro všechny občany zdarma. V jiné variantě tohoto narativu jsou šířeny dezinformace o takzvaném vakcinačním pasu, podle kterých budou těm, kteří se očkovat nenechají, odebírány základní lidská práva a svobody.

                  https://web.archive.org/web/20210324115214/koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

                  Každá z vakcín bude jinak účinná

                  Dezinformace
                  Každá z vakcín bude mít jinou účinnost, a proto by měl mít každý právo vybrat si, kterou vakcínou bude naočkován.

                  Vysvětlení
                  Přestože se hodně diskutuje o účinnosti jednotlivých vakcín, u všech registrovaných léčivých přípravků je zaručena jejich bezpečnost, účinnost a jakost.

                  První registrovaná vakcína od společnosti BioNTech/Pfizer vyžaduje zvláštní podmínky skladování (-70 °C) a tedy nelze ji distribuovat do ordinací praktických lékařů. V žádném případě však kvůli tomu není dotčeno právo každého být informován o té které vakcíně a rozhodnout se. Očkování je dobrovolné.

                  Všechny registrované léčivé přípravky mají také stanovené indikace a kontraindikace. Každý by se tak měl řídit i doporučením svého lékaře, který zná jeho celkový zdravotní stav.

                  https://web.archive.org/web/20210421064854/koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

                  Očkování jako nový totalitní nástroj

                  Dezinformace
                  Očkování proti covid-19 bude povinné pro všechny občany ČR pod hrozbou tvrdých trestů. Těm, kteří se očkovat nenechají, budou odebírány základní lidská práva a svobody. Neočkovaní budou občany „druhé kategorie“.

                  Vysvětlení
                  Očkování proti covid-19 je dobrovolné a hrazené z veřejného zdravotního pojištění. I při cestách do exotických oblastí se lidé nechávají očkovat na některé nemoci, které by jim v lepším případě mohly pouze znepříjemnit pobyt v dané destinaci, v tom horším by si z takové cesty přivezli následky na celý život. Hlavní výhodou jakéhokoliv očkování je tak prevence nemoci samotné, v některých případech můžeme mluvit i o záchraně života.

                  Hele Panek vždyť je to tam černý na bílým.

                2. Panek :
                  „Je to udělaný a je to úplný blábol. MZČR nikdy takové dezinformace neřešilo.“

                  – MZČR osobne VYRÁBALO dezinformace. MZČR na svojom webe priamo „usmernilo“ leárov, aby KAŽDÉHO zomrelého s koronavírom v tele označili za „smrť s koronavírom“ , a súčasne sa NEMÁ SKÚMAŤ VPLYV KORONAVÍRU na tú smrť. Toto už nie je dezinformácia, to je LOŽ a demagogia najvyššieho stupňa.
                  A kopiu tejto smernice mám priamo vo svojom PC !!!

                  Mám niekoľkonásobnú skúsenosť : Pre zaočkovancov žiadny argument nie je argument. 😁

              2. Ale je to lacině vyfabulovaný důkaz, pokud s tímhle někdo přijde, MZČR to shodí ze stolu jedním šmahem, a spousta dalších argumentů se sveze s tím.

                1. To je pravda no.

                2. Očitý svědek je vyfabulovaný důkaz?

                3. Ty si poriadne naivný :
                  “ MZČR to shodí ze stolu jedním šmahem“

                  MZČR zhodí zo stolu jedným šmahem aj rozhodnutie najvyššieho súdu. Takže nejaké kópie z webu sú hlboko pod prahom ich vnímania.
                  Ten, kto má absolutnu moc, ten nepotrebuje mať argumenty, nepotrebuje mať pravdu, stačí mu tá MOC. A debilní ovčania.

            2. Tak ono kdyby to nebylo falzum, stacil by printscreen obrazovky, nebo archiv webovky. Nicmene je to pekne shrnuto, proc ne. Podstany je obsah, ne forma.

              1. Nesouhlasím. Pokud se to tváří jako oficiální materiál MZČR, je to podvod, a jako takový může napáchat více škody než užitku.

                Pokud by se to tak netvářilo, pak nemám problém, a dokonce by se s tím dalo souhlasit. Ale i tak je to zbytečné, když minimálně velká část z toho na tom webu MZČR dokonce aktuálně visí. Proč fabulovat důkazy o něčem, o čem jsou i nevyfabulované důkazy? Ke kompromitaci toho, kdo je předloží.
                Už vám někdo řekl, že když jste antivaxer, tak máte IQ pod 80, věříte na Bila Gejce a jeho čipovou akci, myslíte si, že po vakcíně se z vás stane 5G/wifi vysílač, zmagnetizujete, a do vašeho mozku půjde nahrát jiný firmware? No a teď, pokud tvrdíte, že tohle MZČR fakt tvrdilo, tak je to primitivní podvrh, a vaše důvěryhodnost je zase v prdeli.
                Až to působí jako diverzní akce, či jak se tomu říkávalo.

                1. Chapu. Jako jo, v teto forme to samozrejme nepritel vytahne jako priklad podvodu, uznavam. Obsah je sice ok, ale forma prezentace je spatne.

                2. Nevím moc co řešíš, o jaké důvěryhodnosti mluvíš? To, že jsi dement s IQ 80 a čipama si vysloužíš už i za názory typu „nesouhlasím s očkováním dětí neotestovaným léčivem“ či citací libovolného ústavního práva.
                  Přijde mi to jak rozvod v podání českého soudu. Žena může chlastat, fetovat a manžela vinit lživě z domácího násilí a je to v pořádku, zatímco u chlapa se zkoumá každý detail, který musí být superiorní a nedopadne to na tom, že jako kluk utrhl jednou mouše křídla a taky plivl na zem, třikrát.

              2. Z pohledu digitálních stop je prtscn nebo archiv jedno velké nic.

            3. si děláš prdel, nebo seš neska úplně mimo?

          3. tý vole ty seš úplnej šerlok holms!!

          4. Prosím Vás, to fakt k něčemu, co obsahuje ten poslední odstavec (!) musím explicitně připisovat „pozor, vtip“? (Byť úzce založený na hořké realitě.)

        3. Mimochodem jestli chcete MZCR usvedcit z dezinformovani o dezinformacich, lze navstivit primo jejich soucasny web:
          https://koronavirus.mzcr.cz/dezinformace-o-covid-19/

          1. Bodejt. Odpovedi na nepolozene otazky a zadne odpovedi na ty polozene, pak jakesi plky o zarucenosti vakcin bez zdroje kdo a jak ruci, apod. Blba stranka pro blby.

            1. Já v tom teda blbou stránku pro blby nevidím.
              Vidím v tom:
              65 – 70% očkovaných a covid zmizí. Máme 60% očkovaných a největší covid v historii.
              60 – 70% imunizovaných a covid zmizí. Máme 60% očkovaných a 2M prodělaných. Největší covid v historii.
              Vakcíny mají zaručenou účinnost. Janssen má ale zaručených 13% po dvou měsísích.
              Nebudou existovat občané druhé kategorie. Ale máme tu kategorii neočkovaných.

              Spousta lidí mi na to reagovala stylem „ale to platilo ještě před deltou“, „to jsou staré informace, od té doby se věci změnily“ a podobně; nevidím tam nikde předpoklady, za kterých to platí, ani datum odkdy do kdy, naopak se mi ta stránka vygenerovala teď, teď tam visí, a pokud je neaktuální, je to problém MZČR.
              Přesto jsou tací, co chtějí MZČR dát právo vymáhat očkování násilím. Pecka.

              1. Ta stranka je urcena pro ty blbce, kteri tomu uveri. Ministerstvo mastickarstvi asi samo vi nejlip, kolik diagnostikovanych kretenu musi oslovit.

          2. sinuhet : Pekná je tá vetička :
            „V žádném případě však kvůli tomu není dotčeno právo každého být informován o té které vakcíně a rozhodnout se. Očkování je dobrovolné.“

            – Čítal som aj o pomeroch v koncentrákoch za fašizmu : „pokiaľ Židia DOBROVOĽNE vstúpili do plynovej komory, TAK NEBOLI ZASTRELENÍ.“ Mali SLOBODU VÝBERU.

            V Rakúsku za SLOBODNÉ odmietnutie „očkovania“ budú niekoľkotisícEurové (opakované !) pokuty , ale výber bude slobodný.
            ==============

            Vlastne – na tom webe MYČR píšu pravdu : „Očkování je dobrovolné.“

            JE DOBROVOLNÉ !!!!! Nepíšu, že bude dobrovolné aj zajtra.

      1. Nebo to neni poznat.
        Rad bych rozjel projekt vlastniho weboveho archivu. Archive.org ma zatim neochvejnou duveru, ale to nemusi platit navzdy, bylo by dobre mit pro nej konkurenci. Idealne zalozenou na modernich technologiich udrzeni duvery a decentralizovanou.

        1. Jednou to asi stejně zakážou. Nebo rovnou vypnou celej internet a bude po ptákách.

          1. Jenom ovládnou. O to už se dlouho snaží, ale je tam příliš mnoho žraloků, kteří se o to perou.
            Je to státy vs korporace. Ale internet už dávno není ta decentralizovaná síť, ve skutečnosti patří asi dvaceti korporátům (Facebook, Microsoft, Google, Cloudfare, Akamai…) a leží na území států.

            1. Řekl bych, že teď už to ani nejsou státy, ale spíš jen korporace. A vlastně už možná ani korporace ne. Je to pár vlivných bohatých rodin, které z 99 % vlastní svět.

              1. Tak daleko si netroufám spekulovat, netuším, kdo ovládá svět, ani nevím, jak to spolehlivě zjistit.
                Můj svět je můj, a to mi stačí.

                Point je v tom, že internet už dávno není decentralizovaná síť, což velká část lidí stále nepochopila, a považuje to za svobodné místo. Bejvávalo. Jestli si dneska myslíte, že pácháte na internetu anarchii, tak tak pácháte se svolením systému.

                1. Není třeba spekulovat. Stačí sledovat stopu peněz. Připravte si blicí kýblík, pohodlně se usaďte a začínáme: https://otevrisvoumysl.cz/monopol-dokument-o-tom-jak-funguje-svet/

                  1. Přitom by stačilo, ten web jinak nazvat.
                    Takhle se zvedá kufr už z názvu. Otevři svou mysl pičo, jak jehovisti…

            2. Stačí prostě a jednoduše Facebook, Microsoft, Google… atd. nepoužívat (OK, ještě je třeba trochu aktivní obrany před pluginy ve stránkách třetích firem).

          2. Celej nikdy nevypnou a prinejhorsim se vratime k IP bez DNS. S tim se da zit. Je to jen o tom, jestli se najde dost nadsencu, kteri to budou umet a nebudou sabotovat.

            1. Pokud zvolíte jakýkoli takovýhle způsob undergroundového fungování, budete okamžitě vidět.
              Co se týká DNS, nemusíte používat centrální DNS strom, ale použít nějaký alternativní. Jenže to bude vidět.
              Nebo můžete použít TOR. Zase je to hezky vidět.

              Každý poskytovatel veřejného připojení je povinen dělat uchovávání provozních a lokalizačních údajů, nějakou dobu mě to živilo; je to luxusní nástroj právě na to, abyste si během minuty vyjeli všechny zákazníky, kteří nepoužívají hlavní DNS strom, kteří používají TOR a podobně. U velkých poskytovatelů má stát do těch údajů přímý přístup, u těch malých ne, ale těm stačí poslat papír s dostatečnou váhou, oni se poserou a pošlou úplně všechno. Zažil jsem v tom toho dost.
              Dostal jsem od státu 13 žádostí, 13 jsem odmítl pro neplatnost. Jednou mi místo žádosti poslali soudní spis, snad 200 stran, o sousedovi, co měl odesílat místo notebooků na bazoši cihly. Než se to ke mně dostalo, prošel ten spis celou firmou, a soused, stále podezřelý (a nakonec neodsouzený) byl v očích všech na tom maloměstě za zloděje. Protože soudní spis není žádost, odpověď ode mě nedostali, a opravnou žádost už poslali v době, kdy jsem data mít nesměl.
              Jednou mi poslali žádost s drobnou chybou, která se týkala hodně závažného trestného činu, já ty data měl. Akorát ji poslali 3 dny před koncem termínu, kdy jsem měl data smazat, a já na tu žádost z formálních důvodů nemohl odpovědět. Zvedl jsem telefon, zavolal kriminalistům, a řekl jim, co mi v té žádosti mají opravit a okamžitě poslat, že ta data mám. Prej to nevadí, my ho stejně nechytneme, a vysrali se na to.
              Ta věc neplní účel, který ze zákona má, takže k čemu asi je? K tomu, abyste zjistil, kdo kdy kouká na jaké porno, na koho co vytáhnout, nebo kdo se snaží fungovat anonymně. Všechno je to v tom krásně vidět.

              1. Ja vychazim ze spekulace, ze stat ‚odstrihne‘ Internet, coz znamena vypnout DNS a providerum zakazat provoz. No, tak holt se pujde treba na stare dobre BBS. Nebo paketovej provoz pres CB, ci jine bastly, ktre tady taky jely. Nikdo nepotrebuje v krizi muziku, nebo videa. A na tech par textovych zprav staci i 300 kbps. Tak jsem to myslel. Ze kdyz se bdue chtit, tak se to Systemu nepodari uplne vychytat. Vzdycky se da jit technologicky o krok zpet. Bude to sice vic a vic napicu, ale pro prenos informace se cesta najde.

                1. Souhlas, akorát já už třeba tu radiotechniku úplně nezažil, a vůbec neovládám. Pokud mi někdo ze dne na den zruší internet, nepostavím si ani krystalku, natož abych byl schopen vysílat. A těch, co to dneska zvládnou, nebo na to mají doma offline materiály, je taky jak máku, takže je režimu stačí sledovat.

                  1. Sleduje a nevysleduje. Ja jsem na 27 MHz byl tesne pred padem minule totality a kdyby mi nekdo na strese nameril ctvrtvlnu na antene, tak jsem si mozna sel i hacnout. A stejne jsme do toho sli, protoze clovek zahulakal par veci a nez se vubec na radiokomunikacich nekdo probral, bylo zase ticho. Takhle daleko ani nikdo nepujde. Po odstrizeni Internetu nastane takovej chaos, ze nebude cas nekde sedet s mericim vozem a neco resit.

                    1. Je na to v dnešní době vůbec potřeba měřící vůz?
                      Sledovat to můžu z mnoha bodů, všude nahrávat provoz (kapacit jsou mraky a výpočetního výkonu též), a pak už jenom analyzovat, a jít s měřícím vozem na jistotu.

                      Na druhou stranu wifi nikdo nezruší, takže třeba na 2.4GHz by jeden mohl být i vcelku neviditelný.

                    2. Na KV se s nicim jinym, nez mericim vozem, moc jit neda. Na druhou stranu 2,4 GHy´z jde snadneji zarusit, kdyz na to prijde. Ani DSSS nepomuze.

                      Osobne si myslim, ze tak hluboce ani System nepujde. Vyda nejake narizeni, liqidacne potresta par nestastniku a majorita se prizpusobi.

                    3. Při vší úctě k bezdrátu – je v případě VP na hovno.
                      Zopakuju poučku, co jsem slyšel od jednoho dlouholetého pracovníka z telefonní ústředny:
                      „Každý drát má mít jenom dva konce. Jakmile někde na kabelové hlavě, nebo na ježku objevíš třetí, je potřeba zpozornět“. :D
                      Fakt je, že metalické kabelové linky jsou technicky sledovatelné jen velmi obtížně a nákladně. Bývalí estébáci by mohli vyprávět, kolik jim toho uteklo a jaký mívali štěstí, že se zrovna k něčemu dostali, víceméně shodou náhod.
                      To samozřejmě neplatí o koncových zařízeních „na koncích drátu“. Ale když víte, nač si dát pozor a jak to má vypadat, tak se dá vyjebat i s tím.

                    4. Rozumis, ona by asi nebyla snaha udelat radiovej klid, ale zpretrhat lidem moznost rychle komunikace. Na to staci shodit par DNS a republika je v troskach. Jo, par nadsencu si samozrejme cesty najde.

                    5. Sysop ví, stejně jako já, že na krátké vlny v analogu nemá dneska už žádná vláda páky. Všude samej digitál, analogy vyházený.
                      CB kombinovaný s PR je jedna z cest.
                      Lidí, co tohle umí, sice není moc, ale jsou to zároveň lidi, kteří Systému nejsou loajální.

                      Například: začátkem padesátých let, byl Systém z hysterické špionománie až natolik paranoidní, že se běžně zavíralo za vlastnictví (ne používání, jen vlastnictví!) větších a výkonnějších elektronek a dalších, ne nijak specializovaných dílů, ze kterých by bylo možno sestavit vysílací zařízení – pokud je u dotyčného na udání, nebo při nějaké domovní prohlídce našli.
                      U nás za přechovávání podobného materiálu zavřeli člověka, který pro komunál opravoval zařízení místních rozhlasů. A pochopitelně, doma měl jak příslušné výkonné elektronky, tak i velké napájecí transformátory, usměrňovače a další díly, ze kterých bylo možno, po doplnění pár specialitek, sestavit poměrně výkonný KV vysílač s dosahem tisíců kilometrů.
                      Musel přijít až nějaký opravdový technik-spojař od StB, který se tomu zasmál a nechal ho propustit s tím, že to je opravdu materiál na rozhlas – kterej vlastně mají i soudruzi předsedové na každém, jen trochu větším národním výboru dědiny s místním rozhlasem..
                      Uvolnili to vlastně až nějaký ten rok po Chruščovově projevu, ale stejně to zase navázali na nově vzniklý Svazarm, na povolení, na kolektivky pod dozorem a na licence k vysílání pro třídy B a A.
                      Jeden z mých „učitelů“, velmi moudrý a technicky velmi zdatný člověk, co mě ve vf oboru opravdu hodně naučil, jeden z prvních pionýrů předválečného vysílání na KV, po válce jeden z hlavních aktérů první amatérské spojovací sítě, Vilda OK2VI (dvoupísmenný suffix, zkoušky na operátora stanice 1932), raději přechovával německé inkurantní, velmi výkonné vysílací elektronky a další vf díly pod podlahou chaty, hlášené na jiného majitele.

                      Systém po těchto lidech šel, jak slepice po flusu. Byli to bez výjimky lidé vzdělaní, technicky velmi schopní, díky vzdělání i rozhledu viděli Systému do karet a ani jeden z nich nebyl Systému v tomto směru loajální.
                      Jít po nich, mohli vlastně zase jenom díky tomu, že se ve Svazu našel nějaký další Čurda. Koncese byly registrované u Svazu, předchůdce Svazarmu a ten na základě udání musel celou kartotéku koncesí a registrací odevzdat Systému..

                  2. Koukal jsem, ze datovky na CB mrtvy nejsou: http://www.penguin.cz/novinky-view.php?id=802

                  3. Kdyby na věc došlo, tak budu ještě dneska schopen, tak za 2-3 týdny dát dokupy vysílač s výkonem okolo 80-100W (dvě GU50 PA, buzení asi GU32), fone i cw na 3,5MHz.
                    Ještě furt spolehlivě beru 50-60 zn./min a zhruba stejně tolik, možná i 70-80 s pár chybami, bych byl schopen dávat i ručně.
                    Vojenský šifrovací tabulky taky furt jsou :D a řekl bych, že Systém je na tyhle čistě analogový primitivnosti už dost krátký :D
                    Kór, když se při takovém „účelu“ záměrně vyserete na komplikovaný výstupní filtr a o to víc si pohrajete s anténním přizpůsobením. Pak to svítí všude okolo tolik, že by vlastně nevěděli, co jsou harmoniky a co je základ ze šutráku :D

                    1. Mam ten dojem, ze tri a pul megahrnce se jeste amatersky jede, ze? Sice atena dlouha jak tejden pred vejplatou, ale zase to vleze i do studny.

                2. V dobe, kdy beloruska vlada zacala jit silne proti vlastnim lidem a mj. odstrihla zahranicni internet („my nic, to je tlak zvenku na vyvolani nepokoju“), resily tamni firmy na internetu podnikajici, jak 100hoven.

                  Odstrihnuti se tykalo beznych ISP, fungovat zustaly akorat leased-line nebo prima vlakna do zahranici, jez nektere firmy mely, a prilezitostne jeste snad nejake VPNky, co si zbyle firmy prostrednictvim tech LL rozbehly.
                  Usmevne pak byly nektere jine pokusy, kterak zustat online a zachovat si alespon nouzovy pristup k masinam v datacentrech v Unii, obsahujici propasovani polskych SIMek a stehovani do hotelu co nejbliz hranicim, kde bylo jejich pokryti.

                3. Na těch pár textových zpráv stačí i 300 bps :)

                  1. Jasne, jsem kunda zmatena soucasnou rozmlsanosti :-). Holt preklep, no…

          3. Vrátíme se ke starým dobrým modemům a BBS :)

            (A oni se vrátí ke starým dobrým praktikám Gestapa, kterak odhalit a zajistit černou vysílačku…)

            1. To Gestapo ani tehda nebylo v tomto smeru nejak megauspesny. Pokud teda nepocitam Lidice, kam ji do stodoly ovsem podstrcilo samo Gestapo.

              Hele, nechytili mne komari tehdy, nechyti mne komari ani ted. Pokud do toho clovek nehulaka hodinu denne, tak najdou prd. Navic neni problem byt mobil.

              1. Sysop: četl jsem něco dosti jiného. Že Britové předpokládali odhalení vysílače Funkabwehrem do tří měsíců od zahájení vysílání.

                „Funkabwehr“ byl na území Protektorátu tvořen pořádkovou policií vybavenou špičkovou technikou: kromě stacionárních zaměřovacích stanovišť disponoval i mobilními zaměřovacími radiovozy se skrytými anténami a dokonce opaskovými anténami pro pěší dohledávání zdroje signálu.

                Operátoři centrálních monitorovacích stanovišť Funkabwehru neustále ručně skenovali přidělené frekvence a hledali všechny radiostanice na těchto vysílající; zjištěné stanice porovnával s „databází“ povolených (registrovaných) stanic.
                Jakmile operátor narazil na neregistrovanou radiostanici, okamžitě se telefonicky spojil se stacionární stanicí pro danou oblast a požádal ji o zaměření signálu.

                Zaměřovací stanice do jedné minuty goniometricky analyzovala směr vysílání s přesností do 5° a určila, zda neregistrovaná stanice leží na území ovládaném Němci. Pokud ano, okamžitě byl vyhlášen poplach, hrubá poloha „nelegálního vysílače“ byla zanesena do mapy a byly aktivovány mobilní zaměřovací jednotky příslušné pro daný sektor, které se vydaly do průsečíku zaměření signálu a dané frekvence sledovaly trvale.

                Mobilní jednotky se postupně přibližovaly k vysílači a kruh se uzavíral. Jakmile se Funkabwehr dostal na úroveň ulic a bytů, byli nasazeni pěší dohledávači: dvojice „v civilu“, kde radistu s anténou skrytou na opasku pod kabátem a monitorovacím přístrojem nenápadně ukrytým na místě náramkových hodinek doprovázel příslušník gestapa hotový zatýkat.

                7. května 1941 se Funkabwehru povedlo zaměřit a zničit v té době poslední stanici sítě SPARTA I.

                Jediná obrana bylo neustále vysílačku stěhovat, ale to nebylo úplně praktické…

                1. Pokud se nepletu, tak v Praze jela vysilacka ve stinu spitalniho RTG a tu neodhalili. Ono je to hlavne o delce prenosu a ano, muselo se stehovat. Tehdy to byl problem jednak s hmotnosti toho kramu a druhak s delkou anteny, povetsinou dratovky hozeny nekde pres strom, nebo na poode sem a tam. U pevnejch instalaci se casto anteny prepinaly, takze sice stanice mela fix QTH, ale prepinanim anten ho „menila“.

                  Uspesni byli, ale proste ne nejak uplne hifi. Ti chytri a ne lini se chytit nenechali.

                  Dneska by to bylo snazsi, protoze stanice jsou maly, prumyslovy zaruseni vetsi a s tema smerovkama uz pomalu nikdo neumi delat, protoze KV se skoro 1/4 stoleti nejak prilis aktivne nepouziva, lidi se presunuli y mobilnich radiostanic na mobilni telefony a PC.

                  1. Mně na tom hlavně fascinovalo, jak to náckové měli promakané. Ten systém a jak jim to šlapalo jako dobře promazané soukolí. Do minuty od nahlášení lokalizováno na hrubo a předáno mobilním týmům k rozpracování… Od konce 30. let…

                    Raději ani nechci domýšlet, kam to posléze dotáhla STASI a kam potom dnešní technologie.

                    1. Jo, na postupy jsou Nemci machri. Improvizovat moc neumeji, ale zato respektuji to, co napise nekdo chytrejsi, nez jsou oni. A postupy se delaji idiotensicher und bombenfest, takze jsou velmi efektivni. Ve sve podstate nemecke postupy jsou sice pomalejsi, nez jine, zato ale s vyssi mirou jistoty uspechu.

                      V dnesni dobe je to samozrejme o technologiich, ale i o smeru, ze ktereho se nejaka lumparna predpoklada. Pokud bude po ulici behat clovek s kusi, zpravy prebirat svetelnou morseovkou a platit cash, tak je to pro System ponekud nepohodlne.

        2. Ja pro decentralizaci jiz archivovanych stranek pouzivam tenhle nastroj:

          https://github.com/hartator/wayback-machine-downloader

          Umi to hezky veci, vcetne stazeni vsech archivovanych verzi stranky.

          1. No to je spíš centralizace k vám, že. A já se k tomu u vás nedostanu.

            1. Souhlasim, ze je to ve sve podstate centralizace, presto – cim vice lidi to udela, tim mene centralizovane to ve vysledku bude, ne?
              Ostatne, „centralizovat“ to „k sobe“ nemusi nutne byt nutne na domaci notas, ale treba na VPS s verejnym webserverem.

              1. No jasně, akorát pak nemáte tu důvěru a velikost. Archive.org má celosvětovou působnost a historicky danou důvěru.
                Dneska by se podobná věc dala založit na blockchainu, kdy by byly decentralizované uzly, které by data uchovávaly, a podpisy těch zrcadlených věcí v blockchainu. Třeba. Úplně těm technologiím nerozumím, ale jsem ochoten do toho dát nějaký svůj čas, peníze a hardwarové prostředky. Hned jak se vyhrabu z nějakých sraček.
                Teď jsem právě začal archive.org více využívat, a uvědomil jsem si, že na něj příliš spoléhám. Pokud má systém kontrolu i nad ním, jsem v prdeli.

    1. Už jsem to vzpomenul vedle – ty „rozsáhlé zdroje“ p. Kaliny mají relevanci posprejovanýho vagónu na Smíchově… (a rozhodně ne z důvodů, které vyslintali soudruzi z lžidnes v tom „dezinformačním“ článku). Vcelku by mě zajímalo, jestli je p. Kalina tak blbej, že nepozná, že texty co linkuje jsou hromada sraček, anebo se jen veze na vlně moderního třídního boje a použil to, co se mu právě hodilo do krámu. Bejt to v jiným vesmíru, tak by to byla celkem i sranda sledovat…

      1. https://www.workcompacademy.com/2021/12/foia-lawsuit-seeks-expedited-fda-release-of-vaccine-documents/

        Veřejní zdravotníci a lékaři za transparentnost (PHMPT) je nezisková organizace. Jejími členy je více než 30 uznávaných akademiků, profesorů a vědců z lékařských fakult a příbuzných oddělení našich nejprestižnějších univerzit, včetně Yale, Harvardu, UCLA, UCSF, UCI a Brownu.

        Tito akademici a vědci představují průřez všemi obory, které se týkají licencování vakcíny Pfizer, a patří mezi ně mnozí z nejlepších, které může naše země nabídnout, pokud jde o přezkoumání a posouzení vhodnosti a oprávněnosti rozhodování FDA při licencování vakcíny Pfizer COVID.

        V rámci plnění svého poslání podala PHMPT 27. srpna 2021 na FDA žádost podle zákona o svobodném přístupu k informacím (FOIA), v níž žádá o poskytnutí veškerých údajů a informací týkajících se žádosti a schválení vakcíny Pfizer. Federální zákon (21 C.F.R. § 601.51 písm. e)) stanoví, že: 1. V souladu s čl: „Po vydání licence jsou následující údaje a informace ve spisu biologického přípravku okamžitě k dispozici veřejnosti, pokud se neprokáží mimořádné okolnosti.“ PHMPT si přeje provést vlastní nezávislou analýzu bezpečnosti a účinnosti vakcíny, zejména s ohledem na nařízení o očkování, která jsou vyhlašována na federální a státní úrovni.

        Zákon o svobodném přístupu k informacím stanoví „zrychlené vyřízení žádosti o záznamy“ po prokázání „naléhavé potřeby“. PHMPT požádala o urychlené vyřízení žádosti FOIA, kterou FDA zamítla. Společnost PHMPT proto podala žalobu k federálnímu soudu, v níž se domáhala získání údajů a informací, o které se úřad FDA opíral při udělování licence na vakcínu společnosti Pfizer, formou zrychleného vyřízení. Úřad FDA žádost o zrychlené vyřízení zamítl.

        Ve druhé společné zprávě o stavu řízení po podání žaloby úřad FDA vyhodnotil, že existuje více než 329 000 stran, které by mohly odpovídat žádosti PHMPT o poskytnutí informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím. Úřad FDA žádá, aby Soudní dvůr omezil reakci podle zákona FOIA na maximálně 500 stran měsíčně. To by trvalo téměř 55 let nebo přibližně do roku 2077.

        Společnost PHMPT žádá, aby Soudní dvůr vydal příkaz, kterým by FDA uložil povinnost předkládat všechny dokumenty průběžně tak, aby byly všechny předloženy nejpozději 3. března 2022. Soudní dvůr v určitém okamžiku stanoví harmonogram.

        Mezitím v měsících následujících po srpnové žádosti FOIA se úřadu FDA podařilo do 17. listopadu vytěžit pět dokumentů, které jsou nyní na webových stránkách PHMPT. Nejvíce alarmující z nich je „Kumulativní analýza hlášení nežádoucích účinků přípravku Pf-07302048 (Bnt162b2) po registraci, která byla přijata do 28. února 2021“. Tento dokument zahrnuje pouhé tři měsíce nežádoucích příhod po zahájení uvádění vakcíny na trh (od 1. prosince 2020 do 28. února 2021.

        In that short time span which was in the first few months of the Vaccine roll out, Table 1 shows that Pfizer became aware of 1,223 deaths reported as a result of the Vaccine administration. Moreover, there were 42,086 Adverse Events as a result of the vaccine in total, with various outcomes between death (1,223), recovered.with sequela (520) and “recovered” (19,582).

        Tohle svinstvo už mělo být dávno zastaveno, už v březnu věděli, co je to zač. Tohle jsou kriminálníci a teď to nutí dětem. Co tam máš dál ty posprejovaný vagóne?

        1. Tak jo, vezmeme si to od začátku:

          https://ijvtpr.com/index.php/IJVTPR/article/view/23 (Worse than Disease…) Jeden autor – computer science, druhý autor – naturopathic oncology. Když do „epidemie“ kecá v Česku statistik, je to fuj, tady jsou mimo oba, ale je to OK. Budiž. IJVTPR je žurnál, který „vychází“ už druhý rok, tak to je rozhodně důvěryhodný zdroj. Provozovatel neznámý, na OpenJournalSystems.com si za pětikilo takovej žurnál pořídí kdekdo. Jasně, můžeme se na to dívat jako na boj proti mejnstrýmu, establišmentu nebo čemukoliv chceme. Z mýho pohledu je to hromada hnoje, kterej se nedal nacpat nikam jinam…

          Dál:

          Odkazy na lžidnes a aktuálně ignoruju.

          Nová zjištění blabla..

          https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056

          Jeden autor Číňan, druhý autor Číňan; jeden má na WoS 0 hitů, druhý 0 hitů. Jo, to jsou renomovaní vědci ze švédské univerzity jak dělaní. To, že ten jejich výpotek vyšel v časopise „nakladatelství“ MDPI (jen shodou okolností čínské) je jen třešinka na dortu. Že jejich žurnály jsou jen stroj na generování citací je nepochybně jen hnusná pomluva.

          Dál – video na youtube, publikační aktivita pána jménem Razsek 0, ale uznávaný genetik a biochemik to určitě bude, to zase jo…

          Dál – odkaz na hovinky, seznam, pravniprostor,newsrescue jasně, samej relevantní zdroj…

          Tak ty zdroje nepochybně rozsáhlé jsou, ale to i ten vagón je docela dlouhej.

          Abychom si rozuměli – mně se taky nelíbí co se momentálně děje (hlavně teda řekněme společensky), ale tohle je ode zdi ke zdi, bláboly „oficiální“ nahradíme blábolama tohohle typu? Jako fakt?

          1. Tohle je ten dokument https://phmpt.org/wp-content/uploads/2021/11/5.3.6-postmarketing-experience.pdf – konkrétně ty čísla tabulka strana 7

            Co je na tom prosím za blábol? Úřad FDA požádal o utajení údajů o používání vakcín společností Pfizer, což nařídil soud.

            1. Data jak psáno výše do konce února 2021, jak dlouho to teda je, co to ví?

            2. Mejlím se nebo jsem prvně reagoval na tohle:

              Nu, koukam, ze i “Velmi rozsáhle odzdrojovaný článek na téma vakcín od p. Kaliny” uz je pryc.

              1. Článek p. Kaliny a zdroje jsem nestudoval, uznávám… Beru, ale chci říct – netvařme se, že je všechno určitě v poho.

                Ono je toho hodně divného, co se děje kolem vakcín –

                https://twitter.com/BretWeinstein/status/1449836941193580545 ve vláknu s odkazem na https://archive.md/mwcEG

                1. No já bych byl nerad osočen, že se tvářím, jakože je všechno v poho, ale tohle mi přijde jako celkem úspěšný pokus o vytrolení Elsevieru, vzhledem k tomu, že se to dostalo až mezi ASAP články…

                  Jessica Rose PhD blabla – Institute of Pure and Applied Knowledge, Public Health Policy Initiative, to je zajímavej spolek – https://ipaknowledge.org/Public-Health-Policy-Initiative.php „Founded in 2015, the Institute for Pure and Applied Knowledge was conceived as an independent pure public charity research organization focused on ensuring that objectivity in biomedical research could be carried forward in an era of research biased and driven with profit motive.“ Zní to pěkně, ale mám z toho pocit, že farma ležela panu Lyons-Weilerovi v žaludku už v roce 2015. Ale nějak nevím, proč si dáma zadala jako korespondenční adresu na protonmailu, když ipak evidentně provozuje vlastní mailserver – jim@ipaknowledge.org

                  Peter McCullough – Truth for Health Foundation, Tucson, AZ – https://www.truthforhealth.org/about-us-truth-for-health-foundation/, ale já nějak nevim, no… „We envision a world where people choose their path to live fully as human beings according to the physical and spiritual laws of life as God designed us.“

            3. Úřad FDA nepožádal o utajení údajů. Požádal soud, aby povolil uvolňování dokumentů tempem 500 stran/měsíc, protože údajně FDA nemá dostatek kapacit na zpracování tolika stránek (odstranění/cenzura osobních údajů pacošů, trade secrets atd.). Bylo požádáno pokud si pamatuju o zhruba 300k+ stránek. 500 stran za měsíc zní jako směšné číslo, ale oni si nemůžou dovolit udělat chybu, jinak by z nich vysoudili i spodní prádlo.
              Pozor, rozhodně nehájím FDA a jejich postup, ale ptám se: kolik stran byste zvládl za měsíc zredigovat vy, kdyby to měla být vaše pracovní náplň na standardní úvazek? No a teď si tím číslem vydělte celkový počet stran a vyjde vám počet člověkoměsíců.

              1. Po posledním vývoji již požadují 75 let na vydání dokumentace.
                FDA bylo schopno tuto kompletní dokumentaci celou projít, přečíst, analyzovat a na jejím základě vydat povolení pro nouzové užití za cca 150 dní, ale pro odstranění jmen bude potřebovat 75 let … no tak určitě, tomu věříme. ;-)

            1. Hm, jenže jak to čtu, tak na základě FOIA bylo zažádáno o informace od Pfizeru a ti odpověděli, že na to potřebujou 55 let (což je príma výsměch). Samozřejmě je snaha to z nich dostat dřív, ale pokud dobře vidím, tak „U.S. District Judge Mark Pittman has set a scheduling conference for December 14 in Fort Worth to consider the timeline for processing the documents.“ Dneska je 10., takže kdyže to ten soud (který) nařídil? A o jaké „odtajnění“ přesně jde? Možná, že těch 55 let co já vidím, je jen blbá shoda náhod a jde o něco jinýho…

              https://www.reuters.com/legal/government/wait-what-fda-wants-55-years-process-foia-request-over-vaccine-data-2021-11-18/

              1. Jak ja jsem to pochopil, tak tech nejakych 300000 stran, co ten dokundament udajne ma, proste rozdelili tak, aby se za 55 let odtajnil celej. Zrejme nejaka valka advokatu. Takze kazdej mesic 500 stran. Ted jde jen o to, aby se na svetlo dostalo vzdy tech nejvyzivnejsich 500 stran, ze.

                1. Důvodem je údajně nedostatek kapacit. Oni totiž ty dokumenty nemůžou uvolnit tak, jak jsou, protože obsahují citlivé údaje (osobní data, zdravotní data, identifikace konkrétních osob, trade secrets atd.).

  5. Takhle cenzura probíhá už od někdy od února 2020

    1. To je teprve soft faze, mizeji jen clanky. Ale az zmizi i mlikar, to uz bude jina…

      1. Až začnou mizet mlíkaři už to moc „soft“ nebude. Avšak dočkejme času ..

  6. Ak by bol Hitlerov režim prišiel s „prevratnou“ vakcínou po aplikácii ktorej sa z Žida stane modrooký Árijec, títo prisluhovači sv. Pfizeru by jej vynucovanie schvaľovali zrejme úplne rovnako – veď si mal možnosť stať sa Árijcom, tak nes zodpovednosť za svoje rozhodnutie! :D

  7. Na tom není nic překvapivého, BabišDnes je presstitutí žumpa, na které se dá do určité míry číst jen technet.

    1. od té doby, co z technetu vyházeli skoro všechny schopné redaktory, se už nedá číst ani ten technet.

    2. Tam se nedá číst už vůbec nic a jenom blázen si tam založí blog a pak brečí, že mu ho mažou a prej „cenzůra“. Tak jasněééé… Když voni ty podmínky byly takovejma malinkejma písmenkama úplně někde dole… Vezme si půjčku od démona a pak se diví, že na něj přijdou Hrůzní exekutoři :-))))

    1. BOOSTER je to proto, ze boostuje zisky.

    2. Výraz „booster“ pro posilující dávku vakcíny, u vakcín, které ztrácejí účinnost rychle (to není zdaleka jen specialita té na COVID, viz článek níže) se používá v medicíně už dlouho:

      https://en.wikipedia.org/wiki/Booster_dose

  8. Tereza Janků je sluníčkářská kráva. Běžně mi na iDnes maže příspěvky, které jsou slušné a věcné – jen nekorespondují s jejím pohledem na svět.

    Tihle rádoby liberální sluníčkáři jako Janků jsou v podstatě militantní zmrdi, kteří využili první příležitosti, jak ostatním vnutit svůj názor. Lidi jako Janků by v Protektorátu udávali svoje sousedy a tvářili se při tom, že svým konáním zachraňují ostatní.

    Jinak ten článek Kaliny a hysterická reakce na něj, to je skutečně vrchol – někdo zmiňuje Rudé Právo – já bych řekl, že tady jsou level jinde. Blil bych z toho, kam se naše společnost dostává. Podle mě je jediná šance začít ty kovydové zmrdy veřejně upalovat. Až shoří Smejkal, Maďar, Hořejší, Kubek atd., tak bude klidněji.

    1. Nebo nekoresponduji se zadanim. To tak lide v zamestnani delavaji, plni zadani. Ta pani vubec nemusi byt zla, proste ji to treba vubec nezajima. Luxus, co, neresit moralku. Nebo je zmanipulovana.

      Spousta lidi tyhle veci vubec neresi. Maji to tak treba radovi policajti. Mysli si, nebo to tak chteji, v podstate je v tom pokora (kontrast k vasi arogantni reakci), ze na tohle premysleni nemaji. Tak si dopreji ten luxus (nebo jim nic jineho nezbyva) se na to vykaslat. Pracuji u policie a plni ukoly. Oni jsou prece ti hodni, no ne vzdy je to dokonale, ale co je dokonale, ze. A delaji jen svou praci.
      Vzdyt tu na to byl clanek o tom zamecku, kde jen delali svou praci.

      Osobne tem lidem zavidim. Protoze ja furt premyslim kriticky, snazim se vyhodnocovat nazory ze vsech pohledu, abych ze v tom vyznal, a vysledek je, ze nevim nic. Teda vim, co neni pravda, ale pravdu neznam. Tihle lidi se tim vubec nemusi trapit, rano prijdou na smenu mezi dalsi takove, a mohou zit spokojeny zivot. Kdyz je s tim nekdo z venku konfrontuje, tak jdou pryc, a kdyz cervicek hloda moc, otevrou si prirucku. To proste ma neco do sebe.

      1. To, že někdo dělá svou práci, není polehčující okolnost, a už vůbec to není omluva. Naopak, jednou bych jim to pořádně osolil. Soudce i kat musí taky dělat svou práci.

        1. Samozrejme, ze to neni omluva. Ale je to siroce rozsirene a je treba to prijmout jako fakt, jinak se z toho zblaznite. Proste takovi lide byli, jsou a budou. Treba se z toho poserte.

          Porad mate potrebu delit veci na dobre a spatne. Pritom mate plnou hubu liberalnich kecu o tom, ze kazdy vi, co je pro nej nejlepsi. Tak to respektujte.

          1. „Pritom mate plnou hubu liberalnich kecu o tom, ze kazdy vi, co je pro nej nejlepsi.“

            Cože?

            1. To nebylo přímo na vás, to je tak obecně mantra publika tohohle webu. Vy si klidně můžete myslet, že vy víte nejlépe, co je pro mě nejlepší, napsal jsem to sice přímo vám, ale nebylo to tak přímo myšleno, omlouvám se.

              1. V pohodě, špatně jsem to pochopil. Moje životní filosofie právě je neříkat nikomu, co je pro něj dobré, ale zároveň si nenechat nikým diktovat, co je dobré pro mě.

                1. S tím naprosto souhlasím, ale přesto jejich chování označujete za zlo. Přitom oni vám nediktují, co je dobré pro vás, oni poslouchají, protože si myslí, že je to dobré pro ně.
                  Když to přijmete jakofakt, a ne jako nějakou externalitu, kterou lze změnit, bude se vám dle mého názoru lépe žít.
                  A úplně nejlépe se vám bude žít, když se jedním z nich stanete…

                  Je jich jak nasráno, přemýšlel jsem o tom, nejsou to jenom policajti. Jsou to taky (z velké části) zdravotníci, učitelé, úředníci, kněží… a zdaleka nejenom ti. Je to vlastní i třeba zaměstnancům Českých Drah.

                  1. Ano, protože z pohledu obecné morálky to zlo je. Z pohledu toho, co si člověk vůči člověku může dovolit.

                    Já jsem nikdy nechtěl nic jiného, než aby mě ostatní nechali v klidu žít můj bezvýznamný život a nesrali se do mě. Stejnou politiku jsem chtěl recipročně uplatňovat já vůči ostatním. Nikdy jsem nechtěl nikomu dirigovat jeho život, stejně tak jako nechci, aby někdo dirigoval ten můj. Žít a nechat žít. Jenomže to právě oni neuznávají. Jejich praktiky jsou agresivní a bezohledné a nemůžou se tedy divit, když jednou někdo bude postupovat agresivně a bezohledně vůči nim.

                    Já to jako fakt beru, že takových kreatur je jak nasráno, ale nehodlám se s tím smiřovat. S tím se musí bojovat.

                  2. no tývole to je vobjev, že stádní zaměstnanci sou téměř do jednoho dutohlavý ovce!

                    ty neska válíš

                    1. Nejsou. To zastoupení ovcí je tam stejný, jako v jakýkoliv soukromý firmě.

                    2. možná v korporátu, to je takovej malej stád; v menších firmách si to nemůžou dovolit

                      každopádně to, že někdo dělá pro stád, je z větší části přímo implikováno tím, že to je dutohlavá ovce co se nehodlá namáhat myšlením a něčím, jako je svědomí, takže to je fakt velkej objev :D

                    3. To jsou kecy!

                    4. Mám pracovní zkušenosti jak ze soukromýho, tak ze státního a ovcí je všude plus minus stejně. Je úplně fuk, kdo kde pro koho maká. Tohle je prostě o lidech. Znám člověka, kterej maká v malé firmě, dlouhá léta na mě působil úplně normálně, jevil se mi jako inteligentní. Měl jsem pocit, že je v pohodě, pak přišlo tohle a stal se z něj dement, kterej se co 5 minut polejvá žíravinou a na ksichtě nosí 20 hadrů na sobě. Prostě vylízaný paka se najdou všude, v malé firmě i na úřadě, stejně tak jako normální lidi. Naopak, spousta soukromých firem docela dost v dnešní době kolaboruje.

                    5. Mr. Mr.
                      10.12.2021 v 12:20

                      ať si na sebe navlíká a leje co chce, vynucuje to z pozice síly na vostatních, jako to dělá 95+ % stádních zaměstnanců, a je úplně jedno, esli sou to vopíčáci, učitelští nebo ouřadníci?

                      mi dej lepčí vysvětlení proč takřka všichni stádní zaměstnanci bez uzardění zaklekávají ovčany se sebevětší kunďárnou a nic s nima nehne, a těch pár co se jeví mít mozek a kousek svědomí tam většinou vydrží maximálně pár let

                    6. Vysvětlení je jednoduché, ti samí jako na úřadech jsou i v soukromé sféře, akorát nemají tu moc.
                      Měl by sis uvědomit omezení plynoucí z tvé sociální bubliny.

                    7. „takřka všichni stádní zaměstnanci?“

                      A dochází ti, že naprostá většina státních úředníků žádné výkonné pravomoci vůči lidem ani nemá? Ne každej úředník dělá na hygieně nebo na odboru dopravněsprávních činností, kde může rozdávat pokuty jak na běžícím páse. Ne každej úředník má postavení správního orgánu. Spousta jich ani úředníci v pravém slova smyslu vlastně nejsou.

                      Na druhou stranu se můžeme podívat na některé soukromé firmy, které denně kolaborují, jak kdyby zítra nemělo vyjít slunce. Cenzuru tady většinou třeba neuplatňuje stát, ale soukromé firmy. Proč seznam, kterej je soukromou firmou, nepošle ministerstvo zdravotnictví do hajzlu s tou jejich očkovací kampaní? Proč má zalando na každý reklamě esesáka (pardon černouška)? Proč se majitel hospody nevysere na nějakej apartheid a nepouští si do hospody každýho, kdo má prachy? Proč mobilní operátoři sdílejí ze státem data a údaje o svých zákaznících?

                    8. *se státem samozřejmě

                    9. Mr. Mr.
                      10.12.2021 v 13:13

                      To, jak se předvedli ti, který (zdánlivě) doteď výkonný pravomoce neměli, třeba k dejací vrátní a jiní průvočí, pouze dokazuje to, co tvrdím, že tam bylo dycky – jinak by nemohli dělat u stáda – a ne že to je jako náhodička. Soudnej člověk se svědomím prostě pro stád dělat dlouhodobě NEMŮŽE, protože musí vidět, co je stád za zločineckou entitu, kurva.

                      Nikde sem vole netvrdil, že v soukromým sektoru nejsou, zkus si to eště párkrát přečíst. Akorát že tam rozhodně netvoří drtivou většinu všech, už jenom proto, že páteřní lidi s mozkem nemají moc co jinýho na výběr, než dělat v soukromým, páč vedle stáda už tady nic jinýho není. (Maximálně snad charity a ziskovky, esli to dělíš do třetí škatulky.)

                      Ostatně se stačí podívat, jak úspěšnej je stád v podnikání, chci říct likvidaci před znárodněním funkčního byznysu, a jak dynamicky vznikají z ničeho firmy, co se vypracujou na stamilionový vobraty. Mimo na stád napojenou korupci to naopak implicitně musí být lidi s mozkem, protože ovce ti úspěšnou firmu z ničeho nemůže udělat, nemá na to.

                    10. Behemot 13:42

                      Ok, můžeme jít ještě trochu výš. Člověk se svědomím nemaká pro nikoho a hlavně neplatí daně. Proto člověk se svědomím žije už dávno v divočině mimo civilizaci a obshospodařuje si tam svoje malý políčko.

                      S tím posledním odstavcem si, doufám, jenom děláš srandu. Tyhle velký korporáty jsou se státem jedna ruka. Ony stát defacto vlastní. Chceš mi říct, že věříš tomu, že z prdu může vzniknout impérium, který ovládne svět a že každej s mozkem má na to se stát Sorosem nebo Gatesem a všechno rozjebat?

                    11. @Mr.Mr. 10.12.2021 v 12:20
                      Mám také zkušenosti z velkého korporátu, malé firmy, která zdesetinásobila obrat, a státního. A ve státním je rozhodně více pitomců, ale ovcí je všude stejně. Ono totiž ovce != pitomec.

                    12. Panek 13:30
                      Ano, ovce nerovná se pitomec. Ovce je pouze podmnožinou množiny pitomec. Nicméně pitomci jsou taky úplně všude.

          2. A bohužel ta chyba byla, že ani na jednom z velkejch tribunálů nebyla udělaná pořádná čistka a ukázáno, kudy ne. Proto se v těch sračkách stále potácíme a tadle většina ksindlu bez svědomí kurví životy dalším a dalším generacím, stovkám milionů lidí. Von ti to asi už vysvětlil Mr. Mr. vo pár řádků níž, ale rozdíl je v tom, že tendle ksindl aktivně ostatním kurví, ne-li přímo likviduje život (na koncentráky nakonec při aktuálním směřování dojde). Mám jistý pochybnosti, že Mr. Mr. na nich násilím prosazuje svoje ideje. Hádám, že tadle nuance je na tvoje kritický myšlení asi moc :D

            1. Ano, příznačné je, že bolševičtí soudci či prokurátoři odcházejí až když se dostanou do důchodového věku. Chápu, že odborník je odborníkem bez ohledu na režim, zejména v technických oblastech, ale tahle ideologická exekutiva se pročistit měla kompletně.

              1. Už v Norimberku si měla s nějakým trestem odejít drtivá většina obyvatel říše, určitě všichni ouřadníci a příslušníci všech ozbrojenejch složek, co všichni taky jenom dělali svoju prácu a hrozně je překvapilo, že jako vlastně dobývajou celej svět. Aspoň symbolickým, a rozhodně podstatně víc poprav a kriminálů.

                Jenže tam už si zas mocnosti rozdělovaly vliv a ty lidi chtěly na svoje vlastní černoty, takže většina sviní ne že nedostala trest, naopak dokonce pokračovali v práci a učení předávali dál na obou stranách studené války.

                1. Keď s režimom kolaborovala „drtivá většina obyvatel říše“, tak sa nejaké fyzické trestanie realizuje dosť blbo, že… A ekonomické trestanie sú v princípe reparácie a tie sa práve veľmi neosvedčili.

                  1. O obyvatele ani tak nejde, ale ona se nepovedla moc ani ta denacifikace.

      2. Už jsem vážně alergickej na lidi, který jenom dělají svou práci.

      3. Nepleteš si trochu pokoru s pohodlností či leností přemýšlet? Jasně, každý nemůže být vystudovaný „raketový vědec“, ale schopnost užívat kriticky vlastní rozum má 99% populace. Jenže to vyžaduje celoživotní námahu a trénink. Když někdo dobrovolně abdikuje na přemýšlení a rozhodne se pro bezbolestnou konzumaci předkládáného, tak rozhodně nejde o pokorný přístup.
        A reakce na objektivní zlo nemusí být nutně arogantní, může být třeba rozhněvaná a přehnaná. Už staří moralisté věděli, že jsou jisté životné situace, ve kterých je spravedlivý hněv jediným správným afektem a nehněvat se by bylo špatně.

        1. Souhlasím s vámi, až na to, že si nemyslím, že ti lidé nutně musí dobrovolně abdikovat. Já se taky do spousty věcí neseru, protože jim nerozumím, a oni se neserou do tohohle. Je to o životních hodnotách, které má každý své, a pokud pro ně tohle není důležité, kdo jsem, abych je soudil. Já zase nesleduji sporty. A teď mi řekněte, co je důležitější, jestli svoboda jednotlivce, nebo sporty. No pro mě asi ta svoboda jednotlivce. Ale spoustě lidí, možná dokonce velké většině, je doslova ukradená, takže pro ně může mít větší význam ten sport.
          Můžete nadávat, můžete to označovat za zlo, ale tak to prostě vždycky bylo, je, a bude. Nezměníte to. Dokonce si myslím, to je ale čistě můj názor, že kdybyste všechny tyhle dobrovolně abdikující na přemýšlení vyhubil, tak vám samovolně vzniknou noví z těch, co dřív přemýšleli.

      4. Právě proto že máme takové tupé lopaty líné přemýšlet je Listina základních práv a svobod asi na tři A4 a napsaná povětšinou jednoduchými větami.

        1. bohužel je celá listina na píču dyž si to pak může kdejaká sviňa vomezovat jak se jí zlíbí, stačí párkrát zamávat pazourama

    2. Kdo chce zapalovat, musí sám hořet. Tak bacha na to.

      1. To jsou akorat propagandisticky kecy. Babis zapaluje a nehori.

        1. Co zapaluje? 8-O

          1. Lejtka duchodkynym a zavistivejm svinim. A taky par blbum tady z Df.

    3. Karman :
      „Tereza Janků je sluníčkářská kráva.“

      – Možno je tereza kráva, ale ona nie je tým zlom. Tým zlom sú politici – a tých politikov si SLOBODNE ZVOLILI ovčania. Nadávať na služobníkov, ktorí iba tlieskajú pri popravách, a pritom si SLOBODNE a demokraticky zvoliť ZLOČINCOV, to je podstata problému.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017