Brexit. Všechno už tu kdysi bylo. - zpět na článek

Počet komentářů: 268

  1. Před cca 15 lety o tomtéž psal jeden Brit.

    https://www.amazon.co.uk/Tainted-Source-Undemocratic-Origins-European/dp/0751523240

    Docela dobré čtivo. Poprvé se mi dostalo do rukou kolem roku 2010, tehdy to byl ovšem ještě těžký underground :)

    1. Česky vyšlo již v roce 2001. Až spáchám nějaký EU delikt, asi mi přitíží, že jsem si to tehdy koupil…..

  2. Mimochodem, myslím,že není třeba truchlit.
    Jo Cox aktivně podporovala všechny agresivní neomarxistické ideologie. Ona sama má díky své šílené politice na svědomí mnoho zničených životů, například při řádění muslimských a černošských imigrantů. Ona je spoluzodpovědná za masivní znásilňování bílých žen a dívek imigranty. VIZ http://pravyprostor.cz/kdo-byla-jo-cox/

  3. Mě spíš zajímá co bude po referendu, ať už dopadne jakkoliv. Pokud Britové schválí vystoupení, tak se bojím, že nastane naprosto zbytečná panika. Pokud v EU zůstanou, tak si euro úředníci oddychnou a pojedou ve vyjetých kolejích s tím, že přece souhlas v setrvání v unii jim potvrzuje jimi nastolený směr. Tohle referendum by mělo být pro bruselské papaláše výstražným majákem.

    1. Presne naopak. Brexit nebude, bez ohledu na tohle referendum. A bruselsti papalasi se budou citit jeste mocnejsi.

      1. Nop bohuzel asi ano ale jak psaul na Hovinkach Klaus Mladsi, manipulatori budou muset vytahnout ze sveho arzenalu zbrane nejtezsiho kalibru a zase se trochu vic demaskovat. Pred 15 lety nam vsem nadavali jako konspiratorum. Po 15 letech se stado zacina obracet. Jeste 5 let a stado se zacne stavet na zadni, ale tou dobou to uz bude jedno, protoze stado bude zrale na porazku…

        1. to říkal Vedoucí Kolotoče? Určitá spolupráce v Evropě bude vždy. Rozdrobená Evropa znamená, že východ Evropy upadne do ruského vlivu. Já tedy raději volím euroatlantický vliv, než ten ruský. Jak praví lidová moudrost: „Raději prohrát válku proti Americe, než vyhrát se Sovětským Svazem“. Nebudeme si nic nalhávat. Jedni z největších a nejhlasitějších odpůrců EU je ruská pátá kolona. Neříkám že všichni ale rusové se snaží. Spojený evropský západ znamená pro Rusko mocenskou protiváhu. Navíc Rusko bere tzv „Západ“ jako nepřítele, jak kulturního, tak vojenského. Nicméně já opačně to platí taky. Pokud tu bude množství rozdrobených malých států hrající si na vlastním písečku, Rusko je schlamstne jak malinu. Postkomunistické státy Evropské nejsou Švýcarsko. Jestli si někdo představuje, že vystoupíme z EU, natáhneme dráty a přestaneme se zajímat co se děje za hranicema, tak je velký snílek.
          Ani mě se nelíbí současný stav EU, kdy se z hospodářského spolku stává cosi, co vlastně nikdo nechtěl. Ale zrušit najednou EU a poslední ať zhasne asi nebude pro stabilitu Evropy to nejlepší.
          Za sebe můžu říct, že jsem proti tomu, aby se EU začala nějak překotně demontovat, protože by to způsobilo více škod než užitku. Otázka také je, kdo nebo co by zaplnilo mocenské vakuum.

          1. Rusky vliv? Rusove se behem poslednich 25 let velmi dobre od zapadu furu veci naucili. A mezi ne patri i to, ze neni nutne zemi zasednout, abych ji mohl povazovat za sferu vlivu. Ostatne i to, jak z cele vychodni Evropy pocatkem 90. let vycouvali, bych rad videl treba u NATO. NATO zasadne dohody porusuje a neplni. A to nejde jen o USA. Tim chci pouze rict, ze nezda se mi, ze Rusko je cernejsi, nez zapad. Nahovno je uplne oboji, pokud clovek jen nastavuje prdel.

            Minuly rezim stal za prd, ale ten soucasny neni o nic lepsi a v mnohem, co mne se tyka, mam pocit, ze je to i horsi. Sice nase zeme vzy byla tak nejak „tolerovana“ mocnostmi (at uz zapad, nebo vychod), presto ale si nemyslim, ze v soucasnosti by vymaneni se z EU nutne muselo znamenat podmaneni se RF. Mam par pratel, Nemcu, kteri v Rusku podnikaji uz pres 10 let a jsou velmi, velmi spokojeni. Mnohem mensi byrokracie, nez v Nemecku a to je co rict (u nas je to horsi, jak v Nemecku, vime).

            Nechci slouzit ani tem, ani tem. Ale zeby jina cesta nebyla? Neverim.

            1. no tak v Rusku, konkrétně v Moskvě jsem 2x ročně. Že by tam byly nějaké speciální podmínky pro podnikání bych tak neviděl. No možná, nepodnikám tam, ale vím, že korupce mezi státními úředníky je tam v podstatě normální. Oni jsou mistři ve vynalézání zákonů, které vymyslí za 3 minuty, aby z inostrance vytáhli nějaké to euro navíc. V Rusku může podnikat podle mých zkušeností pouze ten, kdo má kachní žaludek a hroší kůži. Nějaké úplatky jsou to nejmenší. Do Německa mohu přijet a bez nějakých zvláštních znalostí místních zvyklostí, tam mohu podnikat. V Rusku, když si nenajmu místního, který v tom „umí chodit“, tak si ani neškrtnu. Pro mě je to jiná kultura, necítím se tam dobře. Neustále cítím tu povýšenost z jejich strany, přitom jim čouhá sláma z bot.
              O to někomu sloužit přece nejde, jde o to na které straně barikády stojíš. Pokud budeš stát uprostřed, schytáš to z obou stran. Nějaká samostatnost je chiméra. Vždy budeme muset spolupracovat s okolními zeměmi ze stejného kulturně civilizačního kruhu a to pro mě Rusko není. Člověk musí být trochu realista. Na světě nebude nikdy ráj na zemi. Něco jiného si přejeme a něco jiného se děje. Země naší velikosti nikdy v historii nebyla suverénní, ani nějakým významným hybatelem světových událostí. Vždy jsme byli součásti většího celku.Ať už to byla svatá říše římská, Rakousko-Uherská monarchie, nebo RVHP.
              Jo a ještě jestli si myslíš, že za socíku bylo lépe, než pod bičem EU, tak jsi buďto tak mladý, že si z té doby ještě nic nepamatuješ, nebo už tak starý, že si už nic nepamatuješ. EU není ideální, nic není ideální, ale pořád lepší, než Rusko, alespoň pro mě. Já si svou stranu barikády vybral. Ta východní to není.

              1. Já v Rusku (konkrétně Moskva a Petěrburg) nějakou povýšenost ze strany místních nevnímám. Naopak když pro mě kolega něco zařizuje a chce zdůraznit že ta věc opravdu je potřeba, tak upozorňuje, že je to „dlja kolegy innostrannogo – zapadnogo“. Sláma z bot – ano, asi se to vidí častěji než v Čechách či Holandsku, ale znám tam naopak i dost lidí velmi civilisovaných a slušných.

                S tou nutnou znalostí místních specifik ale opravdu velmi souhlasím. Já coby pamětník reálného socialismu a jakž takž ovládající ruský jazyk se většinou přizpůsobím relativně rychle, ale i tak jsou věci, na které jen v úžasu zírám. Angličtí nebo holandští kolegové s tím mají problémy podstatně větší.

              2. Pokud jsi realista, tak ale zajiste vis, ze na zapad od nas (Nemecko, Francie => ti, kteri toci klikou EU) jsme my, Cesi, kulturne zarazovani mezi Polaky a Rumuny. Zatimco Polaci, Rumuni a i ti Rusove nas pocitaji vice mezi sebe. Tim nechci rict, zese musime cpat k Rusum, ale je dobre nemit ruzove bryle.

                Myslenka Übermensche na zapade s nacismem nevymizela. Jen je to jako s cernochy: myslet si muzes, ale rikat nesmis.

                1. …to byla reakce na Kodla. Zapomnel jsem dat do zahlavi…

              3. Kodl_ 21.6.2016 v 20:26

                Korupce mezi státními úředníky je z principu věci všude. Někde větší, někde menší. S tou barikádou bych to nepřeháněl. Nejde o to, zda východ nebo západ, ale kdo tomu velí, protože zkurvit lze vše a „západ“ je toho zářným příkladem. Samozřejmě, že nic není ideální, ale zkuste si položit otázku, proč se vůbec o nějakém „vystupování“ uvažuje. Není to náhodou tím, že hladina sraček nekončí u kotníků ale u někde u pasu a neustále stoupá? Jistě, můžeme setrvat a chlácholit se, že není tak špatně, případně se vzájemně postrašit Ruskem. A ještě k tomu vlivu. Věrchuška v Bruseli má v plánu Eurosojuz neustále rozšiřovat. A jelikož už zbývá jen východ a jih, asi i vám je jasné, jaký „kulturní vliv“ by pak převládl.

                1. Tak nám rozšiřují EU…
                  Jak jsi správně naznačil, v plánu je Ukrajina a Turecko.
                  Co zbývá?
                  No přece další státy kráčející „zpět do Evropy“!
                  Azerbajdžán.
                  Když Azerbajdžán, tak Gruzie (s Arménií bude asi trochu potíž).
                  Když Gruzie, tak Kazachstán.
                  Když Kazachstán, tak Tádžikistán, ne?
                  A když Turecko, tak jaký problém může být se Sýrií?

                  1. No tam nekde u Turecka a Syrie bude ta Odra a Visla, co slibilo Rusum NATO nikdy neprekrocit. Holt chvili trva, nez NATO ty reky najde.

                    1. Slibem nezarmoutis… :-D
                      To jsou takove ty baje a legendy, co kdo kde komu slibil.
                      1. Cerne na bilem, tedy na papire nic. Jak to mohli zkuseni sovetsti diplomate co nikdy nikomu neverili dopustit?
                      2. V te dobe si tezko kdo dokazal predstavit, ze staty Varsavske smlouvy dezertuji k nepriteli a dokonce i 3 svazove republiky.
                      3. Dohody se tykaly uzemi byvale NDR.
                      4. Znam 3 staty co taky v Budapesti Ukrajine naslibovaly cerne na bilem ledacos, pokud se vzda jadernych zbrani.
                      5. To je mi teda ohrozovani skvele a neporazitelne Ruske armady. 2% HDP nedava na armadu nikdo, pocetni stavy na minimu poslednich 400 let, technika co byla ve stovkach a tisicich ks nyni v poctech jednotek ci desitek ks. A samozrejme vyrazne horsi, jak furt nekde ctu, takze i prevaha kvality nad kvantitou a technologicky naskok se pry vytratil.

                    2. Pokud je ruska technika nahovno, tak proc se ji NATO boji? To je NATO takovy posera?

                    3. Pokud je Ruska technika tak skvela Sysope, proc se Rusove tak boji NATO? ;-)
                      Vazne chcete diskutovat timto stylem? Uz tu moc lidi s nejakym vyargumentovanym nazorem neni, cest svetle pamatce OCs a Covera 72.

                    4. Re: Dachsmeister
                      22.6.2016 v 20:44

                      Ja nechci rozjizdet nejakou dlouhou (a zbytecnou) debatu na toto tema. Ale tuhle jsem cetl clanek o NATO, jak je velke,perfektni,… tak nechapu,proc tolik zbrojeni a cviceni a vyhrozovani nekym,kdo je uz leta oznacovan za outsidera.

                      Nemam proste rad plky,ze Rusove jsou silni,pokud se rozhoduje o navyseni rozpoctu na zbrojeni,pripadne velikosti kontingentu nekde Rusovi za barakem plus breky (viz BW), ze je potreba pumpovat do toho penize a pak ve druhe vete se dozvim,ze vlastne mame nejvetsi a nejpocetnejsi armadu, hafo techniky,vyborne rakety a proste vsechno je olrajt.

                      Za komaru se aspon lhalo jen jednim zpusobem.

                      A co se odpovedi na otazku tyce – kdyz budu mit barak obsancovanej ze vsech stran,tak se budu bat, i kdybych ja mel AK a oni jen noze. To je snad pochopitelne.

                    5. NATO je jen pláštíkem pro USA. Pokud by USA nějakým způsobem zůstalo stranou, zbytek NATO je naprosto nefunkční a neakční organisace, která nevyhraje vůbec nic. NATO bez USA JE tedy posera, nelze jinak.
                      Dále platí, že SSSR nikdy přepadení a částečné dobytí a obsazení USA neplánovaly, opačně to ale neplatí, dokonce ty plány existují a uskutečňují se.

                    6. Rusko chce valku – podivejte se jak blizko umistili svou zemi k nasim zakladnam:
                      http://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2014/05/russia-wants-war.jpg

                    7. Re:f451
                      22.6.2016 v 19:09

                      Kdyby jen to.Ted musime delat v Pobalti cviceni,abychom jim u vyroci 75 let ukonceni valky pripomneli,ze nasi spojenci jich vymlatili 23 milionu.Fakt jsou ti Rusove nechutni.A jeste si tam daji statni hranici!

                    8. Propaganda je hluboka – viz Kubanska krize – ono to byla vlastne Turecka krize.

                    9. Re: f451
                      22.6.2016 v 19:22

                      Bohuzel dalsi JFK na obzoru neni.

                    10. Mno. 23 milionu, jich mnogo, tak kolik by byly ztraty pri flexibilni obrane a setreni lidmi pri utoku? Polovina? Na ja, jeste je tu civilni obyvatelstvo, na to ovsem v Rusku taky sere pes. Je ovsem pravda, ze ne vsichni vedou valku tak, ze vyhlazuji cast civilniho obyvatelstva jako Nemci.
                      To je jako Cinani v Koreji. Pomer ztrat 10:1 a krasna remiza. Na civily taky sral pes, zejmena na Jihu.
                      A co se statni hranice tyce. Ono taky byly doby kdy Kaliningrad byl Königsberg a taky byly doby kdy hranice Ruska byly u Posen, Poznane.
                      Cviceni delaji obe strany, Rusove se boji dobyti obklicene oblasti, NATO odriznuti Pobalti v koridoru Suwalki a nasledneho dobyti, eee osvobozeni, eee napraveni tragicke chyby ze zacatku 90.let.

                    11. Dnes je hranice tam, kde je a to je fakt. A ze NATO je u hranice, kde dle Reagana nikdy byt nemelo, je take fakt. Ze jsou Rusove hloupi a nebrali vazne slova Reagana, ze „jsou veci dulezitejsi, nez mir“ je take fakt.

                      Pro mne je podstatne, ze je to cele uplne zbytecne rypani se v necem, kde my nemuzeme ziskat, zato muzeme celkem zbytecne ztratit. To je jako u smrtelne havarky. Mrtvemu je tak nejak nahovno, ze mel prednost.

                    12. Reagana? Reagan do toho nemel co kecat. Kdyz se sesypal vychodni blok, tak uz v Bilym baraku rok sedel Bush. A kdyz se rozpad sssr, tak Bush kroutil uz treti rok.

                    13. Re: shane
                      23.6.2016 v 9:49

                      Je to prosnula Reaganova veta. Nema nic spolecneho s rozpadem vychodniho bloku. Rekl ji davno predtim. Prave proto mel byt Gorba ve strehu.

                    14. Re: Dachsmeister
                      22.6.2016 v 21:20

                      Ja nejsem panikar, na to u nas v domacnosti mame jinou osobu. Ale den za dnem vidim ruzne ukazatele, ktere mi proste nespravuji naladu.

                      Minuly tyden jsem se cestou odnekud nekam stavil v socialistickem muzeu. Tedy – U snedeneho kramu. Stavil jsem se v podnikove prodejne S&B. Kefalin, co rozumite pod hen takym nazvom „podnikova predajna“? No ja bych cekal, ze tak, jako treba pred par lety, ze tam proste nakoupim bez problemu sortiment dane fabriky.

                      Omyl, Kefalin! Jako po vykradeni. Tohle nemame, tohle taky neni… zapalky? LR nejsou, SP… hmmm.. no mam tady nejakej zbytek, staci dve krabicky?… SPM? No, dve krabicky ve starym baleni, nejaky v novym… strely? No, neco tu je… aha, tak ty ne. Jo a ty taky ne.

                      Huh? I nelenil jsem a podebatoval s jednim clovekem. S&B jede denne na tri smeny. Jede se predevsim 223 Rem pro NATO. Kdyz nahodou je pauza, tak se tam supne neco pro myslivce a jede se dal pro NATO…

                      A ja si tak rikam – proc? Co tak najednou? A proc tolik? A takovym fofrem? S&B neni garazovka,co neumi vychrlit statisice naboju za par dni.

                      Jasne, nemam dost informaci na to, abych si z toho udelal fundovany zaver. Mozna je to jen nahoda, ze zrovna S&B urval kseft. Ale z dostupnych zdroju vim, ze ona to neni otazka zrovna minuleho tydne. Ono uz to tak nejakou dobu trva. S&B sere na retail? Chapu, neni to Matka Tereza. Ale coze je najednou takovy hlad po strelivu, ktere se uz dela jak dlouho a bude ho asi vsude dost? Neni? A kde se vystrilelo? Nebo snad teprve vystrili??

                      No, proste mi to pokazilo naladu.

                    15. Re: h72
                      22.6.2016 v 19:01

                      Nastesti jsme se z dob, kdy NATO preventivne dopredu vzniklo jako obrana proti VS a jeste stale zustava a jaderne zbrane v NATO byly jako zbrane obranne, dostali do stavu, kdy nas spojenec USA verejne prohlasil, ze jaderne zbrane jsou zbranemi prvniho preventivniho uderu. Prevence nade vse.

                    16. Ty fórky s Ruskou hranicí pobavily :) Ruský armádě bych se ale moc nesmál. Není malá, není vůbec špatně vybavená a spoustu věcí mají „na skladě“ a můžou je relativně rychle uvíst do bojeschopnýho stavu. Ty alarmující zprávy, že Rusko zbrojí, na mě mají docela uklidňující účinek. Mít jednu velmoc je lidově řečeno na kokot. Mnohem větší bubák je pro mě Čína, která je z mýho hlediska nečitelná a nevyzpytatelná. A tím nám nějaký velmoci, který by mohly globálně ovlivňovat cokoliv, končí. Nějaká Jižní Korea, Izrael nebo Francie mají sice slušnou armádu, ale globální hráči to nejsou ani omylem. Možná kdyby se nějakým způsobem staly NATO statistiky skutečností. Oficiální statistika vlastních ztrát je vždycky úsměvná, korunu v tomhle směru drží Izraelci. To je nadnárod k pohledání, tam na každýho mrtvýho Izraelce připadne tisíc pobitejch nepřátel. A techniku, tu oni zásadně neztrácí :) Ještě bych zapomněl na Kima. Ten dokud nepokročí s jaderným programem, tak může štvát možná tak Jižní Koreu a pár „sousedních“ států. Že Amíci nejdou zavádět demokracii tam. Oh wait, they got no oil! Kim nás bude ještě chvíli asi bavit dál.
                      http://cliff.hostkansas.com/images/2012/stupid_1.jpg

                      Dokud bude západ s východem zbrojit tak nějak stejně, bude relativně klid. Pokud teda nebude po všem během pár minut. To by bylo docela blbý.

                    17. Ve skute4nosti KIM patří do klubu 8mi kosmických supervelmocí, krom Ruska a USA je tam už jen Indie, Čína, Izrael, Japonsko a Irán. Ještě se mluví o Francii, ale ta je spíše v uvozovkách, protože spíše než o Francii jde o společné úsilí EU. A KIMovy rakety ? Okopíroval ruské cca z roku 1970 a vylepšil je. Je hrozně srandovní slyšet ty řeči, podceňující Kima. Když byli Rusové v 70. letech schopni zničit celou planetu, tak KIM je schopný bohužel úplně téhož. Asi mu ty megatunové hlavice nebudou létat s přesností na metry jako Rusům a Američanům, ale na stovky metrů, ale v případě atomovky poslané na město to nehraje zásadnější roli.

                      Hlavně z huby američanů ty posměšky sedí, když doteď nemohou poslat do vesmíru astronauty jinak, než z ruskými raketovými motory původem taky ze 70. let, ne tak úplně nepodobným těm v Kimových raketách.

                    18. Re: zrg1
                      23.6.2016 v 13:24

                      Americane se smali i Rusum. Pak prisel ohnostroj z Kaspickeho more a od te doby maji v NATO a Washingtonu vsichni plne huby toho, jak je Rusko hrozny nepritel a je nutne zbrojit. Co delal cele ty roky rozvedka? Chrapala, nebo nekde sukala? Jak mam verit, ze s Kimem to neni jinak?

                    19. Re: Jack Daniels
                      23.6.2016 v 10:59

                      Problem s alarmujicimi zpravami o tom, jak Rusko zbroji, vidim prave v tom, ze to legitimuje investice do zbrojeni i v NATO. My, jako stat z toho mame hovno, ve finale se na NATO stejne spolehnout nemuzeme (tedy, po strance obrany. Jinak do utoku nas poslou, to se spolehnout muzeme). Cely ten himbuk proste vidim jako ucelovy proto, aby danovy poplatnik zkousl, ze vice prachu potece do kapes zbrojarum.

                      A pokud jde o obavy, tak ano, ty mam. Ne ze zbrani, ale z tech debilu, co o nich rozhoduji. Tam vzdy byla alfa a omega vsech pruseru. Nas spojenec nyni vykrikuje, ze Syrii je potreba resit tak, ze silou vytlaci Asada. Kurva kde jsou diplomaticka reseni? Jak je mozne, ze IS muze prodavat ropu Turkum dokonce pod dohledem zapadu? Kde vzal IS zbrane s nervovym plynem, ktery ted strili na syrska vojska? To ma byt ta podpora siloveho reseni?

                      USA umi silova reseni. Lybie, Jugoslavie, Syrie,… A Clintonova uz vede plamenne reci, jak je potreba toto posilit a prosadit. To je to, z ceho mam obavy. Zadna snaha o udrzeni rovnovahy. Ne. Snaha o udrzeni nadvlady. Co se asi tak stane, az USA tu nadvladu ztrati? Indie, Cina a Rusko se do toho obuli, jak dlouho jim bude trvat, nez budou mit vojenskeho harampadi dostatek? Respektive – kde je ta hranice, kdy USA udelaji svuj vyhlaseny „preventivni uder“, aby si udrzely nadvladu?

                      USA davaji do zbrojeni 8x vice na obcana, nez Rusko. Presto krici, ze Rusko horecne zbroji. Co je spatne?

                    20. Sysop: „USA davaji do zbrojeni 8x vice na obcana, nez Rusko“ – to je zajímací, nebyl by zdroj? A jakou by to asi mohlo mít příčinu?

                    21. Pricina spociva jednak v neuveritelne predrazenych pruserech jako F-35, jednak v tom ze americke vojenske sily se o svoje vojaky vyrazne lepe staraji, takze bigosi napriklad dostavaji slusne jidlo, ne kybl syrovych brambor a starej se.

                      Nebo obecneji, pricina spociva v tom ze USA jsou vyrazne bohatejsi nez Rusko a tudiz si to muzou – a chteji – dovolit.

                    22. Re: John P. Graver
                      23.6.2016 v 15:09

                      Zdroj? Toho je plny Internet. Podivejte se na rocni vydaje a vydelte poctem obyvatel. Ne NATO, jen USA a Rusko. Tusim jsem koukal na lonska data. Plus minus.

                      Pricina? Prilis mnoho zakladen, tipuju. Kdo chce opice, musi mit na banany.

                    23. Uvadeni ruskych skladovek do bojeschopneho stavu bych teda opravdu chtel videt, byla by to skvela komedie a la cvicne poplachy u CSLA, kdy se stavaly veci jako ze pulce autoparku chybely pneumatiky nebo ze treba jen jedine vozidlo bylo vubec schopne nastartovat. A vlastne se to delo i o dost pozdeji, staci si vzpomenout na legendarni presun tri OT-64 ke Svobodne evrope.

                    24. Re: …
                      23.6.2016 v 15:14

                      Historie k pousmani. Smutne je, kdyz v soucasnosti veri svym zbranim jen cca tretina vojaku BW. To je neco spatne. Ale nedelam si iluze, ze v RF je to jinak. Tam jsou na zacatku prezbrojeni. Jestli na to budou az do konce mit, tot otazka.

                    25. Re: …
                      23.6.2016 v 15:14

                      Nekde,nevim uz kde,psal clovek,co primo u te posadky tehdy slouzil (Hodonin…?),ze ta OT totiz vubec nebyla urcena k preprave po vlastni ose. Kecal bych proc, snad to pry byly nejake kusy jen na skoleni novatoru, ci tak neco. V zivote nevyjely z kasina a najednou do Praglu. Tam to bylo vylozene splapnuti do hovna.

                    26. Otázka je, k čemu tam ty OTčka vůbec byly. Jako kulisa? Nebo aby se vojáci měli za čím krýt?

                    27. Re: mjfox
                      23.6.2016 v 15:42

                      V Praglu? No uplne nahovno. Ale jako politicke gesto asi dobry :-)

                    28. Myslim, že je taky někdy použili pro ukotvení nějaký lodě. Snad při záplavách, nevim přesně.

                    29. Tak kdyz se Vam nechce guglit, tak zkuste tento priklad. SKOT (OT 64) 13 tun. Vyprostovaci tank 35~45t. Cim budete kotvit pri povodni plovouci restauraci o vytlaku 150 t? Kolika SKOTy a kolika tanky? Myslim, ze to muzou dat pristi rok do statni maturity…

                    30. Re: Dachsmeister
                      23.6.2016 v 17:55

                      I kdyby to hodili pres tri kladky, tak ale ten SKOT ma vzhledem k babovkam i nahovno staticke treni.

                    31. No ocelovy pas na dlazbe taky nic moc… Nicmene jsm rad, ze si rozumime. BTW ja tam tehdy v srpnu 2002 v Praglu byl. V takovych situacich se ukaze kdo je kdo.
                      Treba borci v Hiltonu se s tim nesrali. Rizene zatopili vse kam by mohla prijit voda z Vltavy vodou z vodovodu a vyplatilo se. Narozdil od managoru kteri se v Korzu Karlin promeetingovali az k rekonstrukci.

                    32. Cvičné poplachy jsem zažil v ZVS i v záloze, v rámci t.zv. stmelovacích cvičení.
                      A zkušenosti mám, mírně řečeno, jiné.
                      Možná to závisí na posádce.

                    33. No nasi bigosi to i s tankany zvladali dobre, ale to tam bylo jeste dost starych bolsevickych dustojniku, kteri pamatovali drezuru za komancu u elitniho tankoveho pluku. I do Boletic jsme dojeli 150km po ose krome tanku a BVP ktere jely vlakem. Ono se taky trochu vice blblo, neb ten prapor pak jel stridat do Bosny.

                    34. Přesně!
                      Nebyla to výjimka, ale vlastnost.
                      Jednalo se o konkrétní vozidla, o kterých náš ZVBPP prohlásil, že jsou speciálně určena k tomu, aby vyznačila cestu, po které se průzkumný prapor ubíral na cvičení.
                      Ovšem SKOTy to nebyly.

                    35. Závisí na posádce. Např. otec sloužil na západní hranici a výjezdy až na řídké výjimky bez problémů. Potom byl někde na velkém cvičení na Šumavě a když ta jednotka složila techniku z vagónů a vyslala transportéry na nějaké první cvičné jízdy, tak se nemalá část strojů zastavila, jeden musel lehnout do příkopu pro selhání brzd. Většinou se to odstranilo, nicméně z jejich průzkumné skupiny čtyř transportérů zůstal jeden stát pro poruchu v průlomovém pásmu a nebyla to úplně výjimka.

                    36. TA cvičná OTčka jela ke svobodne evrope proto, ze to byly jedine kusy bez lafetovanych kulometu a prazacti politici se bali, aby ovce nemecely, ze v Praze jsou ty hnusne zbrane a ze se boji, kdyby tam poslali normalni udrzovane, bojeschopne a vyzbrojene.

                      Takze tam poslali ty cvicne neudrzovane polorozpadle a holt vojaci priposrani z lezeni politikum do prdele si nedokazali dupnout a rict svoje ne. Tak to dopadlo jak to dopadlo.

                      Ale takovych kauz ma nase armada mraky, treba upadly kanon z vrtulniku anebo prizabity americky exkosmonaut a letuska dozivotne na voziku pri havarii jineho vrtulniku, kde se udrzbari vyprdli na kontrolku signalizujici funkci palivoveho cerpadla…

                    37. Aneb: Městské legendy a jejich tuhý život.

                      (Jo, absolvoval jsem ZVS a několik stmelovacích cvičení.)

              4. „Nějaká samostatnost je chiméra. Vždy budeme muset spolupracovat s okolními zeměmi ze stejného kulturně civilizačního kruhu a to pro mě Rusko není“

                Krásný protimluv. Spoluprácve totiž není lezení do prdele. Z toho nic nekouká, akorát opovržení. Kdybychom nelezli američanům díky Havlovi a jeho klice tak usilovně do prdele, bez toho, aniž by nás někdo nutil, tak bychom aspoň měli nějakou cenu. Takhle nás používají jako rohožku, jako nejlevnější děvku, kterou mohou kdykoliv zmlátit a zase přileze. Rakousko není ani v NATO, ani neleze USA do řiti, má vybalancované vztahý jak se Západem, tak s Ruskem a kupodivu jim to funguje. Nechápu teorie, že nám by to nemohlo fungovat úplně stejně. Jenže holt Češi mají největší problém sami se sebou a se svým nebetyčným přizdisráčstvím. Proto jediný, kdo si tu lajzne mít vyrovnané vztahy s Ruskem ve volebním programu jsou leda tak komunisti, což jsou debilní dinosauři, kteří doteď nepochopili, že Rusko není SSSR a že Putin má ke komunistům asi takový vztah, jako Zelení k jaderné energetice. Obojí chápou, že bez toho nemohou žít, ale o vzájemné lásce nemůže být ani řeči.
                6ádná solidní pravicová strana, která by ztepala EU za její boplševismus a otevřela se Rusku a Číně a vyprala NATO do Fuck OFF tu není a dalších 50 let nebude, protže Česko je 50 let geopoliticky pozadu a tak to bude navždy.

  4. MAASTRICHTSKÁ ZRADA Destrukce národního státu – http://jirisoler.wz.cz/maastrichtska_zrada.html

    1. S výjimkou zrušení patentové ochrany (ale ne jen na farmaceutika, ale na všechno, protože „duševní vlastnictví“ je jen absurdní protekcionistický konstrukt), je ta vaše Kniha života obrzmrdovina. Děkuju pěkně za takové odkazy.

      1. Trochu mi ta kniha pripomina Petra Cibulku (jasne, je tam malo KGB). Par historickych faktu a podane jako supersenzace. Cela ta knizka by sla sfouknout do jednoho solidniho clanku. Pak by nepusobila jako brak. Clovek si to holt musi, stejne jako vsechno, prebrat.

  5. Zapojte se do pokusnyho hlasování o Czexitu http://zpravy.idnes.cz/hlasovani.aspx?id=referendum-idnes-cz-czexit
    Ať mají nějaký pěkný výsledek :-)

    1. Prokazatelně podvodné hlasy hlasujici pro Czexit budou smazány. :)

      1. Tak zkušeností se zmanipulovaným internetovým hlasováním mají zřejmě dost. Různí vtipálci a trollové mají moře volného času.

        1. z technickeho hlediska muzu rict, ze nic jako prokazatelne zfalsovane hlasy pri neregistrovanem hlasovani pres internet neexistuje. Pokud z jedne IP adresy odnekud z Trinidadu prijde 800 hlasu za hodinu, muze to byt robot anebo to muze byt ceska firma se zahranicnim majitelem, kde nekdo posle celofiremni mejl s tim, ze na idnes je anketa.

          Zvenku robota od 800 realnych lidi sedicich za jednim outsorcovanym firemnim HTTP serverem nerozlisis.

          Krom toho, muzes pouzit anonymizer anebo proxy a klidne tam poslat skriptem 100 hlasu za minutu z na prvni pohled nahodnych IP adres z celeho sveta a ani za ziveho boha te nikdo neodhali, pokud si nedaji more casu a prace a nebudou si udrzovat kompletni seznam vsech takovych adres, ktere po svete jsou, coz je nerealne.

          No a pak je tu posledni, asi nejelementarnejsi vec, ze totiz na Idnesu samotnem to pocitadlo mohou kdykoliv posunout a libovolny pocet hlasu, protoze tam ani neukazuji prubezny vysledek (radeji) tak to ani nebude napadne.

  6. P.S:

    na Reflexu, ktery z Brexitu se*e kostky
    maji taky hlasovani a prubezne a dlouhodobe je 80% respondentu pro CZexit….
    http://www.reflex.cz/clanek/komentare/72136/brexit-tyden-pred-referendem-stoji-venkovska-anglie-proti-londynu-a-keltum.html

    Takze na IDNEsu pokud to nedopadne podobne, tak je to 100% zfalsovane.

    Anketa: Chcete, aby Česká republika byla i nadále členem Evropské unie, nebo aby z Evropské unie vystoupila?

    Zůstat členem EU 20.3% 8273
    Vystoupit z EU 79.7% 32453

    1. Tak ono taky jde o to, kdo čte idnes a kdo čte reflex. Kdyby byla podobná anketa na Dfensu, bylo by tak 99% pro czexit.

    2. A jinak – je to pořád jenom anketa. Když se zeptáš „zabili byste svou tchýni“, hodně lidí odpoví ano, ale to neznamená, že by ji skutečně zabili.

      1. Ok, je to anketa, v amnkete je pro Czexit 80% a v relanem referendu po dechseroucí kampaní za STAY IN a zastrasovani tisicem vycucanych katastrof, ktere by nas potrefily, by hlasovalo pro Czexit 65%, po zavrazdeni Kocaba nebo podobneho blba podobneho Coxove by byla otazka, co by se stalo.. aby to nahodou nasi lidi jeste vice nezatvrdilo pro Czexit. V Britanii to nakonec dotlaci k 50,5% pro STAY IN a dozivotni ban na opakovani podobneho referenda v cele EU, nasi republiku nevyjimaje.

        1. A ještě něco, anketa na idnesu není stejná jako anketa na reflexu. Na idnesu není jenom vystoupit – nevystoupit, ale je tam celá řada aspektů členství v EU, kde máš taky hlasovat, jestli je to dobré nebo špatné… má to vlastně navodit dojem, že o tohle všechno bysme přišli, kdybysme v EU nebyli.

          Takže i kdyby s výsledky anket nikdo nemanipuloval (ať už zvenku nebo zevnitř), nemůžou dopadnou stejně.

          1. Dopadne to spatne tak jako tak, akorat pri Brexitu to bude mit klika vrahounu kolem Sorose trochu komplikovanejsi, protoze jim vypadne solidni dojna krava pro EU neziskovky a presstitutky a taky hlavni uderna sila NATO po USA. Ale neboj e. I kdyby nahodou Britanie skutecne opustila EU (coz se nestane), tak oni si najdou skulinku, jak ji zase pridratovat zpet nejakou jinou formou.

    3. Lidí co čtou Reflex jsou ale vážně kvanta. Z mého blízkého okolí všichni-pravda, mnozí s jistou rezervou, ale je to vážně hodně navštěvovaný server a ta anketa bude muset k něčemu vypadat. To by si zas Reflex na triko nevzal, něco na netu zprasit.

      1. Já jsem nepsal KOLIK, ale KDO.

      2. Tak to referendum na IDNESu dopadlo presne tak, jak jsem si myslel, nikoliv 80% pro czexit, coz je realita, ale 54% pro (prece jen, priznat pesimistickou naladu Cechu proti EU museli).
        Ted na tom budou pracovat, maji presny soupis, co lidem na EU vadi a co ne, takze podle me zameri kampan na to, ze bez EU neni volny pohyb zbozi a sluzeb (coz je bullshit) a to by v tom byl cert, aby za par let tech 80% proti EU nepredelali na 55% pro EU.

        S cirkevnima restitucema to bylo to same. Dobre zaplaceny brainwashing. Cirkve staly danoveho poplatnika 150 miliard za situace, ze zdravotni sestry maji 15tisic vyplatu cisteho a prakticky jsou na vymreni. Setrvani v EU nas bude stat jeste nasobne vice.

  7. Proč se ta rubrika Novinky na titulce jmenuje Novinky, když se tam už 15 let furt dokola opakují ty samé, milionkrát omleté píčoviny? :-D

  8. Článek skvělý.
    Info o zmínněném německém právníku mne zaujalo.
    Nehodlám nějak moc googlit, ale na první pokus na mne vypadlo toto, tak si faktogafií v člínku uvedenou nejsem jist:

    http://tydenikobcanskepravo.parlamentnilisty.cz/2012/11/prominentni-nacista-hallstein-zaklady-eu.html :

    „Hallstein nebyl nikdy členem NSDAP nebo SA, proto se tal prvním rektorem na svobodné universitě ve Frankfurt. Jeho nepřikloněnost k režimu byla známa a proto musel jako reservní důstojník na frontu (Francie) byl zajat a v USA již v táboře základal pro německé zajatce systemy na dozvdělávání. Co týče jeho členctví v pro ochranu nacistické práva, jednalo se o povinné členství všech právníků ve veřejné zprávě (tento svaz měl přes 100 000 členů) aktivně a veřejně nikdy nepopořil norimberské zákony nebo rasistickou pseudofiloziii „krve a půdy“ . Prosím prověřte vaše zdroje. Děkuji Otokar Löbl Frankfurt am Main“

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017