Bez komentáře - zpět na článek

Počet komentářů: 125

  1. Výčet škod je deprimující a zdaleka ne úplný. Závěr příspěvku mě ovšem pobavil. Do vyšší a vysoké politiky se dostane a udrží se tam pouze sociopat, být psychopatem je pak konkurenční výhodou. To si autor vážně myslí, že tyto elity nějak dojme sebelépe zdokumentovaný přehled škod, které napáchali na životech plebsu?

    1. No tak ono je to i o tom, že se tím nedojímá ani ten plebs a volí tu, ehm .. elitu stále dokola bez ohledu na napáchané škody. Všeobecně tady už nějak tak převládá kombinace demence s odevzdaností, kdy lid volí ANO, protože přece kdyby zvolili někoho nového, tak by to určitě nezvládali. To, že dosavadní sebranka to nezvládá permanentně jim kupodivu nevadí. Argumenty jsou stále stejné, prej není koho volit, Babiš maká a hlídá aby někdo nekradl. Jak chcete s takovým materiálem něco měnit?

      1. Tak já zase ke hned první větě. Násilné rozdělování a rozeštvávání společnosti úspěšně zahájil už estébák a takzvané očkování ji rozdělí na nesmiřitelné tábory definitivně.
        Budou lidi první, druhé a případně třetí kategorie a je úplně jedno, jestli bude znak na kabátě růžový, fialový či zelený, nebo zda nenošení hadru na hubě budete prokazovat zeleným či červeným „pasem“, forma je stejná.
        Blatný se už přece nechal před týdnem slyšet, že očkovaní lidi by měli mít „jisté“ výhody proti neočkovaným.
        Tohle jde, vážení, přímo z vlády. Zřejmě je to už od počátku takto zamýšleno.
        Je úplně jedno, jestli estébák půjde po volbách k Turkovi. Nastoupivší garnitura přece neřekne „tak stop, končíme s blbnutím a jdeme to dávat dokupy“ – to možná budou jen slibovat na billboardech, ale ve skutečnosti to pojede ještě rychleji, protože už i opozice a další mantáci z PS vědí, jak je to skvělý byznys.

        Že to přijde, je jisté a nepochybně to tuší třeba takoví lidi, jako je Nobody a Vlk, co už něco pamatujou, jsou moudří a velmi sečtělí. Trochu mi u Vlka vadí ten jeho hysterický tón, ale to asi k blogu tohoto typu patří.
        Jen ještě nemám představu, jak na to kategorizování budu reagovat a se mnou další obyčejní, pouze svobodomyslní lidé, co z hloubi duše nesnášejí vyvyšování jednoho člověka nad druhého a ostentativní předvádění ve stylu „já můžu a prorože ty jseš hňup, tak nemůžeš.“
        Neumím si představit, jakým jiným způsobem by šlo, rozdělit lidi ještě víc. Tohle nedáme dokupy za dvacet let.

        1. A to jste ctihodný kmete asi netušil, že to v době kdy jste psal příspěvek zabalil VKML, aniž by bylo jasné, zda to převezme jeho pan otec.
          Který kdyby to zase po 30 letech zkusil s utahováním opasků, tak mu to možná o5 část voličů zbaští.
          Takže máme super výběr.
          SPD nabitá osobnostmi a odborníky.
          ANO nabité osobnostmi a odborníky.
          SPOLU nabité osobnostmi a odborníky.
          Piráti ve STANu nabití osobnostmi a odborníky.
          ČSSD dobitá osobnostmi a pseudoodborníky.
          A KSČM kde paradoxně bolševické kurvy zadupaly odborníky do země.
          Zapomněl jsem na někoho kromě Matějky?

          1. Na Dvacetiprocentního Robejška

          2. Ji a ještě Přísera Šlachta a Mgr Volný a jeho lízatka

            1. Hm. No radost mi neudělal, ale volit půjdu. Uvidíme jak to dopadne s trikolorou, ale holt se 3x prokleju a hodim to Spolu. Lepší než nejít a pak se zase divit, že důchodci udělali babišovi 25% a že to bez něj zase nejde…

              1. Já na to definitivně seru. Tohle jediný jsem byl ještě ochotnej podpoři a s SPD nechci mít nic společnýho.

                1. Doochodci budou disciplinovanější.
                  S covid pasem a 10.000 na letní dovolenou je ani nebude potřeba na podzim zasypat koblihami.
                  A jestli socani a komanči zase prolezou, tak klidně ANO 25%, SPD 15%, KSČSSD 5+5 % a ještě se Budou 30% Piráti ze STAN spolu se SPOLU o Humáčka přetahovat.

                  1. Je mi to fuk. Ať si to všechno rozeberou. Oprášim zvyky vypěstovaný od komunistů, odejdu do vnitřní emigrace a budu se snažit vyjebat se všim, co se mi zrovna nehodí do krámu.

                    1. ARJ +1, není koho, není východisko, přichází zima, tma a čas vlčí.

                    2. Jo, je to jak ve Vláčilovo filmu.

                    3. Hovno hovno, zlatá rybko! Žádná vnitřní emigrace jak za komančů, se vám nebude tolerovat. Takových kapitalistických „vnitřních emigrantů“ už tu bylo… a vždy je z toho vytáhl exekutor. Tohoto novodobého drába vymyslely právě na takové nekalé živly štítící se radostného budování kapitalizmu a kapitalistického „rat race“.
                      Prostě budování blahobytu pro horních 10 000 je podstatou kapitalizmu.

                      Případně bude vytahování z vnitřní emigrace prováděno nějakými covidovými komandy, že jste neposlal děti na letošní 5.vakcinaci, případně pošlou sociálku že jim odpíráte právo na nošení roušky.

                      Většina vohnoutů nepochopila rozdíl mezi socialistickým a kapitalistickým zřízením. Socializmus buzeroval a otravoval, ale kapitalizmus vás chce vyždímat a zničit. To je ten zásadní rozdíl. Proto je vnitřní emigrace v kapitalizmu neproveditelná.

                    4. Ale prdlajs, onehdá jsem mluvil s ženskou, která emigrovala dokonale. Fakt si dělala svojí nepříliš placenou práci a zprávy prý viděla jednou za týden jedním okem. Stará se o děti a celkem málo, ale nějak žije.

                      Proč bych nemohl např. i v kapitalismu po večerech psát brak a lepit modely z papíru? Nenechá mi kapitalista patnáct let starý počítač a nezůstane mi 10-20 Kč na materiál na večer?

                    5. Nějakou vnitřní emigraci asi činí svým způsobem každý. Pro mne třeba mobil nebo počítač má cenu max. 800,- korun (na inzerát). Jedu tak již dvacet let a i telefony i počítače mi slouží dobře na vše, co potřebuji. Auto má pro mne cenu 15.000,-, lepší nepotřebuji. Odjezdím, zahodím. Oblečení mám také již 30 let ze sekáče. Sedací soupravu jsem neměl nikdy, nepotřebuji to. Telku také nikdy (vlastně jen rok, pak letěla). Spotřebiče mám za odvoz nebo za pár stovek, všechno maká perfektně. Přitom to není šetrnost, dokonce ani ta chorobná. Prostě vystačím s menšími částkami. Nepotřebuji. Utratím dost a dost za jiné věci, které jsou zas pro druhé bezcenné. Takže se bavíme o emigraci ani tak vzhledem k systému, ale o jinakosti, o nerespektování běžného způsobu života.

                    6. h72. krásný životní styl, já to mám hodně podobně (vyhazuje se až to, co se rozpadne/přestane sloužit). Akorát žencké tohle moc netáhne – domeček autíčko fotečky od moře botičky kabelčičky šatečky…

                    7. Je potřeba důsledně trejdovat, než se oddělí zrno od plev. Ale i pak je dobrý ty jejich rozmary brát s nadhledem, občas se plácnout přes kapsu a pořídit nějaký cetky o který pak budeš v baráku zakopávat.

                      Koneckonců každý chovný zvířátko má nějaký nároky. Například nemá žádnej smysl otužovat terčovce.

                    8. h72: Tak to jo mám zase rád nové pekné veci.

              2. re: shifty

                Chyba. Oni zase podrží u moci Bureše. Ne, ne a nikdy.

                1. Proč myslíš? Podle mě je reálný vítězství Pirátů a se Spolu to rozhodně je nejpřijatelnější koalice. Jako je mi z toho na ublinknutí, ale jinou cestu nevidím… pokud se na to statečně nevyseru a nebo to statečně nehodím monarchistům.

                  1. @shifty
                    Doporučuji Společnost proti developerské výstavbě v Prokopském údolí…
                    Minule 438 duší!

                  2. Protože když Bába potřeboval, tak mu podrželi, strpěli vzpouru vlasních hejtmanů a hned v pondělí ten protiústavní výjimečný stav nesmetli i s vládou. To se nezapomíná. Pak schválili další výjimečný stav. A teď čekám, jestli ho nechají projít rovnou, nebo zase přes hejtmany. Ale i kdyby už ho neschválili, přeji jim rozpad jejich ztran, zatracení a historické zmenožnění.

                    1. Zachovali se sráčsky, ale to všichni. Z toho bych drama nedělal. Letos sou volby a pokud se tady rok straší s covidem, nemůže ODS najednou jít proti tomu co sem valí celej západ komplet a co valí i Rusko, Čína a další. Prostě to nejde. Uvidíme jak se to vyvrbí teď. Dávam jim druhou šanci. Volit nějakej nesmysl nebo nevolit nám fakt situaci nevylepší, je holt třeba hledat mezi slepejma jednovokýho krále.

                    2. Tyvole nějaká ODS… jedině kopačkou ve sprše, kuřbuřty kolaborantský.

                    3. Já to vaše nasrání chápu, ale obávám se, že to ničemu nepomůže. Prostě covid je moc velký sousto a tak radši všichni zastrčili vocas.
                      Partaje typu ksčm či spd si samozřejmě můžou dovolit trolovat, těm je to u prdele a premier nebo ministři se od nich nečekaj…

                    4. @shifty: Já ničemu pomáhat nechci, ani nehodlam. Zlomil jsem hůl. Nechci mít s timhle zkurveným státem už lautr nic společnýho.

                      ODS jsem to hodil v krajskejch. Že jako tomu dam šanci. Já debil! Načež si Mauritzová obratem klekne a vyhulí Babiše. Never more!

                    5. Lidi jsou nepoučitelní. Před měsícem a půl nebo kdy se tu psaly dopisy stranám, kde se vyhrožovalo, že pokud podpoří NS tak již nikdy neuvidí dotyčného hlas a teď se tu dávají druhé šance. To je fakt tragikomický jak se tu v každý diskuzi pohoršuješ nad zmrdama a pak jim to hodíš.
                      Volit nesmysl je vždy lepší než opakovaně usvědčeného zmrda. Od domácího násilníka také musíš odejít sám, nikdo to za tebe neudělá.

                    6. Já osobně žádné druhé šance dávat nebudu. I kdybych měl nakonec volit třeba SPD. Což vylučovací metodou celkem i hrozí.

                    7. Já taky žádné další šance dávat nebudu, to by ty dotčené strany museli předvést jó extra piruetu.

                    8. Já se tady pohoršuju hlavně nad tandemem Zeman – Babiš, potažmo pak nad vládou v nejhorší možné kombinaci – Babiš – Hamaček s Venezuelou a komoušema. A to celkem konzistentně. Volit budu proti tomu, jen ještě nevím jak přesně. Počítal jsem s trikolorou, ale bez Klause to je nesmysl. Ale uvidíme, třeba se ještě dočkáme překvapení :) Klidně bych to natruc hodil starýmu Klausovi. Za posledních 5 let si nepamatuju, že bych s nečím od něj nesouhlasil.

                    9. starter25
                      23.3.2021 v 21:09

                      2.? ti pitomci tomu dávají tak 222. šancu a furt očekávají jinej výsledek, přítom ptáci s dalšíma ťopkama sou naprosto ty stejný svině co pirátská svoloč, dělají jenom samý šméčka, lezou do prdele uhniji, budou jedním dechem podporovat zákaz uhlí, dřeva, plynu, benzínu i nafty a elektriku na příděl, obrovský majetkový daně, šmírování 24/7 všude atd. atd.

                      todle může podpořit jenom píča z roští

                    10. Inak tá dopisová kampaň vyšumela úplne do stratena?

                    11. Co valí Rusko?

                    12. Covidovou politiku stejnou jako západ, čína a další? Kromě Běloruska a pár zěmí někde na konci světa to jedou všichni stejně… zakázat, omezit, hlavně vše covid covid covid…

                    13. Najlepšia je vraj Tanzánia. Som čítal na sezname keď im zomrel prezident. Vraj nato úplne jebú.

        2. A který estébák ve kterém roce? 1945? :-P

  2. K poslednímu odstavci: Podle posledního hojně medializovaného průzkumu 94% Čechů volí Piráty+STAN, Bureše, ODS+TOP09+KDU, SPD, KSČM nebo ČSSD. A to tam ještě nebyli vyčíslení Zelení, i když to asi po spojení s Hamáčkem bude na hranici statistické chyby. S každou z těchto stran / koalic mám nějaký zásadní problém. Tzv. opozice připomíná spíš Národní frontu a i KDU by za křeslo ve vládě sponzorovala Prague Pride. Přiznám se, že nevím, co s tím.

    1. Vnitřní Exil. Asi o tom napíšu víc. Nicméně se pokusím krátce nastínit. Nějakou dobu jsem se snažil o občanskou, či politickou angažovanost. Nicméně jsem svobodomyslný člověk a pokud si většina společnosti aktivně (voličstvo minimálně ANO, ČSSD, KSČM, Pirátů, TOP, STAN, KDU-ČSL i SPD) a pasivně (nevoliči) vybírá otroctví, kdo jsem já, abych jim bránil? Mám toho plné zuby (a není to krátkodobá emoce). V podstatě veškerá nemarginální poptávka po společenských změnách vede jen k utahování šroubů (ať už jde o progresivitu v silničním fašismu, potírání nenávisti, nebo povinném podílu odpadní produkce separátu z Kostelce a Vodňan v regálech obchodů. Většina občanů západní společnosti je dobytek, který očekává, že jej pán odvede na pastvu a naplní mu žlab. Porážkou která zákonitě musí následovat, protože zadarmo ni kuře nehrabe, se z lenosti a hlouposti odmítají zabývat. Oni to tak chtějí. Budiž jim to tedy přáno. Otázkou tedy není, jak opravit společnost proti vůli většiny (o to už se pokoušeli mnozí), otázka je, jak být co nejméně závislým na rozmarech stáda. Zmizet po radarem, obstarat si živobytí a ze závětří pozorovat, jak si pitomci radostně prozpěvují cestou na jatka.

      1. dedek:
        Aha, takže ses angažoval za ODS.
        To se máš čím chlubit…

        :OD

      2. To mi živě připomíná rozšířený postoj: „mám svou chalupu/zahrádku/rybaření/filatelii…., tam si zalezu a ať mi dají všichni pokoj, mě politika nezajímá“. Tenhle postoj má ale jednu zásadní systémovou vadu – „dát někomu pokoj“ je přesně to, co umí stát ze všeho nejméně, přesněji řečeno co neumí vůbec a v té chalupě/u rybníka/nad známkami si stejně každého najde. Pokud si někdo myslí opak, ať zkusí nezaplatit daně, neodevzdat včas sebedebilnější výkaz, pokutu za sebevětší zhovadilost atd. atd.

        1. Dalsi vec je, ze dyz jsou takle vsichni uklizeni do sve bublinky, tak podle taktiky rozdel a panuj je mnohem snazsi je pak postupne rozplacnout jednu po druhe. Tudle ridice, tamdle kvokvokvoty, pak otcovstvi, priste letecky modelare a dalsi ruzny poletuchy, pak potirani svobody slova pod vsema moznejma zaminkama, a takle stangla mizi jak na prumyslovym krajecu.

        2. Státu stačí je výrazně zvednout pozemkové daně a těm zalezlým pak přes neplacení daní a exekuci jejich chatky kde jsou zalezlí sebrat.

          1. Myslíš to tak, že barák, kterej se si rukama vydřel a splácim, budu kupovat ještě jednou, od státu, za cenu daní z pozemku a baráku?

            1. Opakovane furt dokola, drab bude pro vypalny chodit na veky.

            2. A co jiného čekat od státu, kde realitní trh ovládají zahraniční developerské mafie a který slouží jako pračka peněz skrz nemovitosti pro mafiány z celého světa ?
              Vždyť všechny zákony a předpisy tu jsou na ruku realitním mafiím a jsou zcela proti individuální výstavbě.
              Zatímco i v tom blbém Rakousku vám nepovolí víc než 1-2 domky za rok na vesnici, tak tady se furt staví developerské satelity. Případně si místní oligarchové vyjednají s městem zbourání nádraží nebo průmyslového komplexu a tam postaví luxusní rezidenční komplex na stovkách hektarů.

              Vlastní střecha nad hlavou je tu pro řádně pracujícího nekradnoucího čecha už prakticky finančně nedostupná.

              Takže teď jen zbývá ožebračenému národu zvednout daně z nemovitosti aby jejich baráky spadly do rukou exekuční a realitní mafie.
              Možná že ani nebude nutné zvedat daně, když po kompletním zničení ekonomiky lidi nebudou mít ani na zaplacení energií a poplatku společenství vlastníků jejich vlastního bytu, i kdyby měli hypotéku splacenou.

              Teď teprve nastane eldorádo exekutorů a realitních spekulantů.

              1. A co Ti může exekutor sebrat, když už Ti nic nezbyde? Ani to blbý auto, protože už jsi ho dávno pod cenou prodal, když byla žena bez práce, Tys dostával buď 60%, nebo tři kila denně a teď všichni jezdíte autobusem či vlakem?
                Co takovému člověku, co bydlí někde na periferii, v taktak finančně dostupném nájmu 60m2, nikoli I. kategorie, chceš sebrat? Pračku, ledničku, televizi, sporák, kuchyňskýho robota, co ho sotva splatili, děckám počítač, nebo snad Ti seberou ten nejlacinější rejžácký mobil a dají ho do frcu?
                Ale jo, hrozí odstřihnutí od energií, ale to je faktická likvidace rodiny.

                Vážení, nepamatuju si ani z vyprávění mnoha lidí /přitom sám stár hnědého uhlí/, že by někomu po nezaplacení třeba tří tehdejších inkas /měsíční zálohy na el., vodu, plyn, R-TV, dráťák a tehdejší směšný státní i družstevní nájem/ přiletěli plynaři či rozvoďáci odmontovat elektroměr, plynoměr, vodoměr a zablendovat trubky či zaplombovat dráty.
                Tohle se za bolševika nestávalo dokonce ani u cikánů, kteří sice někteří museli pracovat /jiní měli inv. důchody na palici/, takže měli peníze, ale současně věděli, že když nic nezaplatí, nikdo je odnikud nevyhodí. Není tajemství, že takový Chanov stál na údržbě za socialismu přibližně 6x tolik, co stála jeho výstavba!
                Slušní pracující lidi tehdy inkaso platili včas a bez řečí, protože nebyli úplně vymatlaní. Věděli, že tu elektriku musely z uhlí vyrobit Počerady a to uhlí musel do kotlů někdo napřed natěžit a pak dopravit. Věděli, že voda ze Želivky se do pitné formy jaksi nevyčistí sama a vysírání R-TV signálem a 24/7/365 signálem dráťáku taky něco stojí. Úplně každý, i hodně jednoduchý člověk věděl, že tak, jako musí zaplatit za ranní noviny, tak i za elektriku a až na výjimky nikdo, se to nepokoušel ochcat.
                A to i tehdy existovalo dražší zboží na splátky a existovaly půjčky.

                Dnešní mladí těžko chápou, že to byl úplně jiný svět a mají k němu spoustu námitek, k jejichž základu ale bohužel nepřišli svým praktickým životem, ale průplachem mozků od médií, céčkovým proudem..
                Byl bych neskonale šťastný, kdyby se to alespoň stovce-tisícovce lidí, co jsou ročník 1985 a mladší, podařilo vysvětlit, jak a co tehdy fungovalo. Jsem ten poslední, kd by byl zastáncem starých pořádků, takže shrnu to do jedné krátké věty:
                Úplně všechno tu tehdy nebylo špatně.

                1. Aleprt.

                  Ohledně odstřižení drátů – ještě v devadesátých letech nebyly tehdejší OPBH zjistit zdržení s placením nájmu dřív než za pět měsíců. Prostě než jim dorazily platby a spárovali je s předpisy, tak to trvalo bezmála půl roku. Tolik tedy k té lidumilnosti při zpoždění s nájmem. Jasně, bylo to fajn, protože když člověku docházely prachy, tak se prostě odložilo placení nájemného, bez rizika a bez penále. Ale plošný záměr to rozhodně nebyl.

                  Jestli mluvíte o době bolševiků, kdy patřilo všechno všem a lidi si vážili ceny věcí a práce v nich obsažených, tak jste v tom vytěsňování dost pokročil. Protože já si naopak pamatuju, že se lidi chovali podle hesel z cizího krev neteče a kdo nekrade, okrádá rodinu. Tyhle pohádky si nechte pro vnoučata.

                  Dnešní mladí mají naopak v hlavách docela dobře srovnané, že všechno má svou cenu, jejich čas nevyjímaje, a chtějí si to nechat zaplatit. To, že jsou jejich nároky zhusta nerealistické, není úplně jejich vina, v tom je prostě potřeba je dovzdělat.

                  1. Přesně! :-/

            3. Bud je tohle trolling, a pak pokrmim, a nebo je to mysleno vazne, coz je jeste horsi. Dane z nemovitosti jsou v CR smesne nizke, a jestli si myslite, ze tenhle stav vydrzi, tak jste na omylu. Stat ma totiz pozoruhodny talent prevzit ze zahranici vzdycky ty nejvetsi kokotiny, a veci co by za import staly tam necha. V pristich volbach nejspis uspeji neobolsevici, kteri uz vystrkuji ruzky, viz zkoumani elektromeru v Praze „jen pro analyzu prazdnych bytu“. Jak myslite, ze jsme daleko od plamennych projevu nekoho z Piratstva, ze chudaci mlady maj nedostupny bydleni, kde na vine samozrejme neni stat svym retardovanym stavebnim zakonem? Ne jsou to ty hajzlove, co kdyz videj, ze jejich deti si za 20 let nekoupej ani pycu protoze i garaz v Chanove bude za 15M, tak si utrhnou od huby, koupi pro ne byt navic a holt ho zatim pronajimaj. Investice do nemovitosti byla dlouhou dobu prakticky jistotou jak se ubranit inflaci, ale to se samozrejme statu nelibi, takze s jakoukoliv touhle moznosti je treba zatocit. Jak pravi klasik „mark my words“, ze v horizontu 10 let se zvedne dan z nemovitosti na nemovitosti v pronajmu tak 100x (bez nadsazky). Jeste predtim prijde pokuta za prazdne byty, odhadem ~10% ceny rocne dokud nepronajmete, nebo nastehovani nekoho koho urci stat. A za dalsich par let uz to bude stary dobry zabrani ve prospech statu.

              1. Můžete mí prosím dát kontakt na Pana Státa ? Ještě jsem se s ním nikdy nesetkal, a ani neznám nikoho kdo ano.
                Zato znám řadu lidí, co přišli do kontaktu s developerskýma mafiema co si píšou zákony na míru, které jim pak ve sněmovně odklepnou převážně pravicoví poslanci.
                A těmhle mafiím velmi vyhovuje tento stav, kdy ceny nemovitostí stoupají raketovým tempem, přičemž se jim do byznysu neplete žádný vohnout co si chce postavit baráček pro svoji rodinu.

                Viz Kanada. Tam soukromé bydlení zaniklo přesně tímto způsobem a všechny obytné komplexy vlastní developerské mafie. Můžete si byt jen pronajmout. Reálně je pro tamní taky nemožné si pořídit vlastní bydlení.
                A přesně tenhle scénář začínají realizovat i v ČR.
                A vohnouti dál blábolí ty svoje nesmysly „o zlém Panu Státu“.

                1. Je pravda, ze stavebni zakon a neefektivita povolovani novych vystaveb je dilem stavebni mafie o tom zadna. Nez k vystavbe novych bytu a kupovani novych jsem se vyjadroval k nemovitosti kterou jiz vlastnite. Proto taky reakce na komentar ktery se rozciluje kvuli dani z nemovisti na dum, ktery uz ma. Dane z nemovitosti meli v Kanade rapidne vyssi uz pred touhle bublinou. Situace ktera je v Kanade uz zde samozrejme je, ovsem jeste k tomu se prida situace ktera je v Nemecku, viz https://www.baden-wuerttemberg.de/de/service/presse/pressemitteilung/pid/neuregelung-zur-zweckentfremdung-von-wohnraum-tritt-in-kraft/ je tam dokonce i link primo na zakon.

                2. Kontakt na pana Státa Vám dám v květnu, to mňe posílá složenky na zaplacení domovní daně.

              2. Rucniceq: od plamenných projevů Pirátstva o „právu na bydlení“ už jsme docela daleko, to proběhlo snad loni nebo předloni.

                Bohužel, atmosféra už před covidem byla pro toto velmi slušná a po něm to bude ještě větší voda na mlýn zlodějům všeho druhu. Příliš mnoho mladých je ještě debilnějších než jejich předchůdci, dáno tím, že stále více lidí je placeno za stále zbytečnější zaměstnání a tím křiveny jejich hodnoty. O to více jsou krmeni řečmi o tom, že „mají práva“ si ukrást co chtějí.

                1. Jako německej stát tohle dělal, opakovaně, před válkou, ve válce, i po válce. Neni důvod myslet si že to naše neobolševiky nenapadne.

                  1. A Českej stát to snad nedělal? Po válce? ;-)

                    1. Myslíš to tak, že barák, kterej se si rukama vydřel a splácim, budu kupovat ještě jednou, od státu, za cenu daní z pozemku a baráku?

                      Ne, není to tady tradiční, ten loupil jinak. Tohle bude v plošným měřítku taková hezká novinka. (Já osobně prodávám, někdo ty rozpočty nakonec bude muset lepit.)

                    2. Kdepak. Loupil úplně stejně. :-(

              3. Ona to nebude jen dan z nemovitosti. V nasledujicih 20 az 30 letech cekam, ze stavet rodinne domy bude (mene pravdepodobne) zakazne uplne nebo (vice pravdepodobne) temer nemozne technicky. Zkratka rodinny dum bude muset splnovat tak ultra-fasisticke eko, energeticke, bezpecnostni a dalsi normy, ze si to budou moci dovolit jen bohaci (rekneme ze bezny RD se prodrazi na 25+ mega). Pozdeji se k tomu nejspis pridaji omezeni, ze stavebni urady dovoli rekonstrukce starych domu jen pokud po rekonstrukci splni podobne ultra-fasisticke normy. I lide se solidnimi prijmy tak nakonec skonci ve velkych bytovkach, ktere ty normy splni snadneji a budou mit lepsi pomer cena/vykon. Existujici RD budou najemni korporace vykupovat od zoufalych majitelu za hubicku a pak je zbouraji kvuli vystavbe bytovek nebo zustanou opustene. Jen v lepsich lokalitach (dnesni vilove ctvrti) je budou korporace za tezke love zrekonstruovat a pak za jeste tezsi love prodavat prachacum. Tesite se?

                1. Musíme přece zachránit Planetu…

                  1. Já na nějakýho Planetu zvysoka seru, ani ho neznám, tak co je mi po něm. Pokud se bude starat sám o sebe, jako každý jiný, a ne o samé pičoviny, bude v pohodě! ;-)

          2. Tak prvně, daň z nemovitostí je 100% příjem obce. Stát tak ve svém rozpočtu počítá pouze s náklady na její správu.
            Za druhé, náklady na správu (úřednický aparát) daně z nemovitostí jsou větší, než kolik se vybere.
            Z toho plyne, že pro ten stát by bylo výhodnější tu daň zrušit a ušetřené peníze za úřednický aparát rozdělit bezi obce. Lidem zůstaven víc peněz a obce taky dostanou víc peněz.

            1. Samozřejmě, místo toho ovšem budou socani zvedat jak výšku výpalnýho, tak počet mafiánů, kteří to budou muset chodit vybírat, s tím, že tentokrát už to určitě vyjde a bude to mít nějakej výnos.

              1. Tak to si pak musíme připravit hodně víc peněz na zaplacení té složenky. Protože, když jsem ještě pobíhal po akademické půdě, tak se mluvilo o tom, že celkový výběr té daně pokryje cca 94% nákladů na její správu. A od té doby se ta daň nezvedala, ale zvedaly se platy těm správcům.

            2. Tak prvně – zvedneme tu daň tak, aby se to vyplatilo. Mimochodem – co je v dnešní době na výběru té daně tak drahé, že se to nevyplatí? To rozeslání složenek? A on je na tu daň potřeba nějaký speciální „aparát“, který by bez ní snad nebyl? Fakt tomu věříte? Já tedy opravdu ne. ;-)

              1. RomanL 24.3.2021 v 8:02

                Aparát určitě je. Na finančním úřadě je instalován v jedné z kanceláří a obsluhuje ho jedna frajle, jak tomu říkal dědeček.

                1. Co má berňák společnýho s výpalným, co si vybírají obce do své kasy?

      3. “ Většina občanů západní společnosti je dobytek, který očekává, že jej pán odvede na pastvu a naplní mu žlab. Porážkou která zákonitě musí následovat, protože zadarmo ni kuře nehrabe, se z lenosti a hlouposti odmítají zabývat. “
        – Už vyše roka nazývam 90% -nú vačšinu ovčanov debilmi – presne podľa medicínskej terminologie. Tento popis tých debilov je taký romantický….

        “ Otázkou tedy není, jak opravit společnost proti vůli většiny (o to už se pokoušeli mnozí), otázka je, jak být co nejméně závislým na rozmarech stáda. Zmizet po radarem, obstarat si živobytí a ze závětří pozorovat, jak si pitomci radostně prozpěvují cestou na jatka.“

        – toto je dnes NAJaktuálnejšia otázka, téma. Mám riešenie, trochu problematické,….. ale najväčším problémom je dobrovolná medziľudská izolácia, bez dovoleniek, bez párty, bez tanca, …….

      4. Vnitřní exil znamená rezignaci, já spíš přemítám, jak současnému establishmentu škodit, protože to, že je nebudu volit, ničemu nepomůže, když je 94% volí. Zkouším přemlouvat kámoše, kteří s velmi podobnými názory jako já volí ODS, což nepochopím. Prý aby nepropadl hlas.

  3. Nechtělo se vám žít v totalitním reálném socialismu. Chtěli jste demokracii, tak jí máte.

    „Demokratické zřízení doplatí na to, že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů, a cizinci budou chtít práva občanů a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie.“

    Těmito slovy charakterizoval jeden z největších řeckých filozofů Sokrates politické zřízení, které mělo původ ve starověkém Řecku.

    Historie se bohužel krutě opakuje, především díky tomu, že lidé nejsou schopni se poučit z minulosti.

    1. V klidu. Demokracie končí. Ale něco mi říká, že z toho nadšení nebudete.
      Což mi připomíná, jak tu lidi nostalgicky vzpomínají na časy před covidu, kdy se „ještě žilo normálně“ a přitom se tu v tý době permanentně nadávalo na poměry.
      Prostě, je třeba užívat co je, lepší už to nebude. Minulost je vždycky lepší. Tráva zelenější, nebe modřejší, zmije jedovatější, kondomy tužší (a nesklouzávaly) a deset deka salámu, to bylo panečku nějakýho salámu.

    2. Nobody, špatně. Dovolím si Vás lehce opravit.
      Zdejší občané nechtěli demokracii, resp. v 89, ani nikdy před ním zbla netušili, co skutečná demokracie obnáší. Měli naprostý zmatek v pojmech svoboda, demokracie a dalších.

      Věděl to úplně přesně Karel Kryl a jemu podobní lidé, kteří z toho polosocialismu utekli, nějaký čas žili a hlavně začínali úplně od nuly na Západě.
      Jenže nikdo tyhle lidi nechtěl poslouchat, protože „teď už to přece bude, bez těch komoušů, jenom skvělý a ještě lepší“.
      Netušil to ani ten debilní Havel, když po zpackaném převratu všude vyřvával, že se rozhodně nemáme bát, až nás budou strašit nezaměstnaností, propouštěním, inflací a bezdomovci. Nikdy v životě nechodil na 8,5h do práce a nežil z výplaty za svou práci.
      A kdože nás to vlastně měl strašit?

      Lidi především chtěli za hranice, nakoupit si to, co viděli v pestrobarevných katalozích Neckermanna, Quelle, ženské v Burdě, děcka v Bravu a já u Conrada a RadioShacku. Chtěli utratit svoje peníze za zboží, které sami považovali za hezké a dobré.
      Chtěli moct volně podnikat, jako to za první republiky mohli jejich rodiče a ti schopnější se mít lépe.

      Kdyby v r. 1987, současně s tím povolením k podnikání, zjednodušeně řečeno „otevřeli hranice“, spíše zrušili povinné výjezdní doložky, zrušili StB, vedoucí úlohu KSČ, lidové milice a hlavně – do našich obchodů pustili renomované německé, americké a japonské firmy, tak by ty lidi 17. listopadu 89 na Albertov i na Národní nikdy nešli.
      Na ten Albertov možná jo, študáci, jako vzpomínkový akt na Opletala a devětatřicátý a pak by se šlo na pívo, ne na Národní. Fízlové by byli namísto pohotovosti o půl čtvrté odpoledne doma u mamin a nikoho by ani nenapadlo, někde někoho nahánět, uzavírat, obkličovat a mlátit.

      O demokracii, v jejím pravém slova smyslu, nikdo ve skutečnosti nestál a je to ostatně vidět i dneska. Hrajeme si na demokracii a namlouváme si při tom, že už tak patříme k tomu vyspělému Západu.
      To-kurva-ani-omylem.

      1. Ale my si na demokracii nehrajeme, demokracii tu máme a provozujeme ji, např. máme zatím svobodné volby (protože nebylo dosud třeba je falšovat). Jenom je třeba si ujasnit, co to ta demokracie vlastně je. Demokracie je diktatura většiny, tečka, nic víc a nic míň. Každá demokracie dřív nebo později skončí diktaturou, to je autodestrukční mechanismus, který je v demokracii neoddělitelně zadrátován. A hlavně je třeba si uvědomit, že demokracie nemá vůbec nic společného se svobodou, spravedlností, morálkou. Je to jedna z technologií řízení věcí veřejných.

        1. Hloupi etatisti ti budou tvrdi, ze vod toho tady jsou prece pojistky v ustave.

          V praxi jsme pak v gulasu diktatury vetsiny a diktatury obskurnich mensin, ktery zneuzivaji ty pojistky. To je teda zlepseni, co? :o)

        2. „co to ta demokracie vlastně je. Demokracie je diktatura většiny, tečka, nic víc a nic míň. Každá demokracie dřív nebo později skončí diktaturou,“

          – presné…..
          Demokracie je diktatura většiny – trochu inými slovami je toto napísané priamo v Ústave, ale väčšina ovčanov aj tak tomu neverí. Absurdné….

          1. Škoda, že například v případě kovidu jsem si poměrně jistý, že většina si žádné lockdowny nepřeje, ale moc poznat to není. Ta většina prostě není zvyklá ji dávat najevo.

      2. 1*

      3. Prosím, jediný vyřvávaný Havlův projev o tom, že nebude inflace. Jediný.

    3. Demokracie je průser. Výherní strategií je v ní populismus. Čím větší populista, tím má větší šanci zapůsobit na voliče, vyhrát volby a získat moc. To je vlastnost toho systému. Demokracie jakožto systém nedosadí do vedení státu osoby, které jsou nejmoudřejší, nejchytřejší nebo nejvzdělanější, nebo jsou nejlepšími manažery. Podle těchto kritérií se v demokracii nevybírá.

      V demokracii vítězí ten, kdo umí nejlépe zapůsobit na voliče nebo je přesvědčí, že pro ně něco udělá, bez ohledu na to, jestli to skutečně udělá. Zejména v posledních 20 letech, pod vlivem PR agentur, médií a socnetů.

      (inspired by Urza)

    4. „Demokratické zřízení doplatí na to, že bude chtít vyhovět všem. Chudí budou chtít část majetku bohatých a demokracie jim to dá. Mladí budou chtít práva starých, ženy budou chtít práva mužů, a cizinci budou chtít práva občanů a demokracie jim to dá. Zločinci budou chtít obsadit veřejné funkce a demokracie jim to umožní. A až zločinci demokracii nakonec ovládnou, protože zločinci od přírody tíhnou po pozicích moci, vznikne tyranie horší, než dovede nejhorší monarchie anebo oligarchie.“

      – toto je pekný popis počiatkov demokracie, keď si demokrati kupovali podporu voličov. Dnešní demokrati sú efektívnejší : Podporu voličov si získavajú enormným VYSTRAŠENÍM voličov , a títo vysratí voliči dajú demokratom podporu z lásky „za záchranu života“.
      Dnešný voliči dajú demokratom svoj osud a majetok do rúk ako vďaku za to, že im demokrati dovolia dýchať cez respirátor, a že im dovolia ísť nakúpiť žrádlo.

      Teraz nastala doba, popísaná v druhej časti tej peknej definície.

  4. „Vedle toho zavádíme nepovinné očkování, které nechrání proti této nemoci, ale jen zmírňuje příznaky.“ To lžete záměrně nebo jste si jen neprostudoval dostupné materiály např. z Izraele? To očkování chrání poměrně dobře. Takže mi přijde docela logické, že potřebujeme naočkovat co nejširší populaci. Jen je škoda, že se neodvážíme vyhlásit očkování jako povinné a snažíme se to nějakým způsobem obejít.

    1. Bože, to je materiál!

    2. Clayton: to snad nemyslíte vážně? Riziková skupina je známá, smrtnost velice nízká, proč by proboha mělo být očkování povinné pro všechny? Pro lidi, kteří nejsou v rizikové skupině je mnohem větší riziko neprozkoumaná rychlovakcína než covid.

      1. Je tak, no. Očkovat ty co jim nic nehrozí je zbytečnost.

      2. U AstraZenecy naopak očkování těch kdo to už prodělali (a neví o tom) je rizikové (tvoření krevních sraženin, atd …). To, že příčinou krevních sraženin je v minulosti prodělaný covid je (zatím) jen teorie, ale to riziko sraženin tu je.

        1. Nutno ovšem dodat, že to riziko je u všech vakcín na cokoliv a že 30 nebo kolik úmrtí z pěti milionů bude spíš způsobený tím, že to rvou kdekomu, aniž by řádně zkoumali jestli to jeho stav umožňuje. Nicméně je prej Astra dost dryák a dost lidem je po očkování blbě.
          Fakt je,že bejt ohrožená skupina, tak klidně disku tu Astru, protože šance že na ni zhebnu je řádově mnohem menší než že mě sklátí covid. Jenže nejsem. Takže fuck off.

          1. Risknu, ne disku.

          2. shane 22.3.2021 v 8:13

            Údajně existují studie, že při očkování vakcínou od firmy Astra-Zeneca jsou vedlejšími účinky ohroženou skupinou ženy pod 55 let.
            Takže se lzte domnívat, že problémem nebude zdravotní stav, ale hormonální rovnováha.

            1. jojo zeneka si mela poridit lepsi PR ;)

              http://apolach.cz/?p=4394

              http://apolach.cz/?p=4476

              jinak to vypada ze holkam vubec nepomaha menopauza (jak tu pan ygorek spravne napsal – hormonalni rovnovaha bude asi oc tu bezi)

          3. Po Moderně pré bévá taky blbě, po druhé dávce hůř. Známé říkál že býl v pohodě až třetí deň.

            1. vltava: je to tak, mám v okolí Pfizer, po první dávce nic moc, po druhé 2 dny dost špatný. Osoba věku sotva středního, žádný důchodce prolezlej nemocema.

        2. Udajne staci si slehnout Aspirin a pak teprve AZ. Sice se tim snizi sance na srazeniny, ale netusim, co to udela s protilatkama. Ovsem pokud jde jen o to splneni aktu a ziskani prukazu, tak za mne dobry.

      3. Očkovať iba „Riziková skupina“ by bol nahovno biznis. Oni tí epidemiologickí vakcínavači nie sú až takí blbí, ako tí vakcínovaní ovčania. Však to ovčania v daniach násobne zaplatia.

        A úprimne : Keby štát nepreplácal očkovanie všetkým, tak by tí neočkovaní urobili revolúciu proti vláde. Ovce to chcú, priznajme si.

        1. Proc, nevidels ty palcovy titulky, ze uz zemrelo druhe dite na COVID v Cesku za celou tu dobu? To je prece jasne vyslanej signal, ze rizikovy jsou uz i deti v prenatalni fazi vyvoje.

          1. Jo, to mě při tom taky napadlo… :-(

          2. Sysop :
            S tou ironiou opatrne. Dnes takéto vety vyslovuje 80% ovčanov, a žiadnu ironiu do toho nedávajú.

            1. Tomu nevěřím, tolik blbejch lidí tady fakt být nemůže. :-)

    3. Zkusils argumentovat a schytals to. Doufám, že tě to nepřekvapuje. To je tady docela normální. A býval to tak zajímavý web….

  5. „Pak tu máme děti školou povinné, které neměli už téměř půl roku tělocvik a rok se učí online.“

    Děti neměli? Autor se taky učil onlajn? :-)

    1. Dívky si hrály s tvrdým, chlapci odcházeli s měkkým.

  6. Tohle je fakt počtečníčko…
    Vakcína nechrání, jasně. Proč se nechat omezovat fakty.
    Děti bez tělocviku budou trpět obezitou. To si opravdu někdo myslí, že rozdíl mezi zdravým a nemocným dítětem je 2x týdně 45 minut tělocviku? V rodinách, kde je pohyb normální součástí života, se děti hýbou lockdown-nelockdown, v rodinách, kde se celé odpoledne dřepí u televize, to tělák ve škole fakt nevytrhne.

    1. Krom tělocviku přicházejí děti i o cestu ze/do školy, aktivitu v družině, aktivitu s kamarády (už taky zakázáno) a teď nově (doporučení na zavření hřišť) i aktivitu na hřišti. Ano, dá se to nahrazovat pohybem jinde, ale stát postupně omezuje a uzavírá zbylé možnosti jak se hýbat. Je to boj.

      Já osobně mám na své zdravotní problémy doporučeno plavat. Jenže bazény jsou už delší dobu zavřené, ve vaně si nezaplavu a zkoušet plavat v téhle zimě v řece se mi úplně nechce (nejsem otužilec, tím bych si koledoval o zápal plic)
      Plavání se sice dá nahradit jinými cviky, ale není to úplně ono a ve výsledku tak poněkud trpím …

      1. rovik: téměř doslovně můj případ. Mezi to málo rekreačních sportů patří hlavně kolo a plavání; na kolo je kosa jak blázen a ti zkurvení dementi, co mají tu drzost si říkat „vláda“, zavřeli i bazény! Hlavně si „posilovat imunitu“, že… Bohužel jediné východisko návratu do normálního lidského života vidím ve fyzické likvidaci tohoto lidského odpadu, všelijakých Kubků, Hamáčků, Blatných, Prymulů, o estébácké svini nemluvě; škodné se jinak zbavit nelze.

        1. Souhlas.deti potřebuji kolektiv,ten pomaha.vcetne pohybu do-ze skoly,družina,kroužky.tez rutina,vstavani a tak,potrebuji kamaraty,vykecat se,byt u skoly..Ja souhlas s clankem.

          1. Je to tak!

  7. Když jsem čítal o Hitlerovi a vzestupu nacizmu v Německu, říkal jsem si, že by nebylo špatné mít stroj času a zajet se do té doby podívat. Promluvit s obyčejnýma lidma, nasát atmosféru, vidět to na vlastní oči. Literatura může hodně věcí vysvětlit, ale chybí tomu ta osobní zkušenost. To jsem ještě netušil, že něco takového, byť zatím jen v demoverzi, zažiju jednou na vlastní kůži a ve své vlastní zemi. Jaký je rozdíl v tom, když zakážete vstup do kavárny Židovi nebo ateistovi, který odmítá přijmout státem diktované náboženství?

    1. Je-li ta kavárna z nařízení státu zavřená a za její otevření hrozí pokuta 3M, tak je to asi jedno. Ale chápu, co jsi tím myslel.

    2. Měl jsem to štěstí, že se v rodině i mimo ni, našli lidi, ochotní i o této době vyprávět. A bylo jich k mému štěstí docela dost. Chyby způsobené tím, že každou událost si každý člověk pamatuje jinak, nebo z jiného úhlu pohledu, se pak dají dobře vyloučit a z očištěného výsledku složit ucelený obrázek.
      Něco, jako když z půlmetru vykopeš tisíc let starý, vahou zeminy rozkřápnutý džbán. Když chceš vědět, jak kdysi vypadal, tak ho precizně opucuješ od bordelu a šikovně ho poskládáš tak, že všecky střepy do sebe pěkně zapadnou. Že semotamo chybí kousíček, třeba obvodu hrdla či kousek ucha, je z hlediska celku nepodstatný.

    3. Pro Čecha by byla zajímavější doba 1945-1948. Atmosféru třicátých let v Německu těžko pochopíš bez německých komplexů méněcennosti kompenzované arogancí. Stejně jako Zápaďák nerozumí Středoevropanovi.

      1. Hlavně nezapomeň na výmarský bordel, dvě těžké krize a poválečnou de facto občanskou válku spojenou s komunistickou snahou o násilné převzetí moci (republiky rad). Nějaký mindráky a ponížení hrály roli ani ne tak v nástupu nacismu jako v jeho akceptaci a legitimizaci v letech 1933-40. Jinými slovy, i lidi co nacisty předtím nemuseli se nechali přesvědčit že jejich vláda Německu prospívá, i když je to jinak banda zkorumpovanejch kleptokratů.

        1. Doplnim r. 45-48.
          Za ty 3 roky došlo k velkym zmenam,vitezný ůnor již byla třešnička.Někdy si řikam jestli nejsme v podobne fazy.Mnoho lidem se zmenil rapidne život.I když ty zmeny se potom vynucovali ješte několik let.

          1. My jsme jini. Staci mi, kdyz v praci zacneme resit vtipy. Oni se smeji detinskejm picovinam a nas echt ceskej humor jim prijde za hranou etiky. Musim bud hodne ubrat, nebo do nich hodne nalejt a paxme na podobnym levelu. A pritom jde v podstate o blbost. Jenze kdyz odmala vyrustas v jine kulture, jinych hodnotach, tak mas potrebu se i ventilovat jinym zpusobem.

            Multikulti je picovina z podstaty a i kdyz my (i ti Bavori) jsme takove ruzne pokrevni smesky, tak ale kulturne mame dost ruznych hodnot. Takze i ten pohled na valku muze bejt strasne ruznej.

            Dneska rano jsem zazil takovou uplnou prkotinu. Ceska se pesky vracela z testu v Bavorske Zelezne rude do Ceske Zelezne Rudy. Pritom si potrebovala vyzvednout v policejni kukani zastaveny ridicak, aby si zajela na benzinku na kaficko, pockala na mail s vysledkem testu a pak jela konecne do Nemecka. Takze prisla ke kukani a chtela ridicak. Policajt ale po ni chtel vysledek testu, protoze se domnival, ze ona projela pres caru, nekde parkuje v Nemecku a chce hned jet dal.

            Takze dvoumetrovej hakos postupne zvedal hlas na mrnavou zenskou, ktera si ale stala za svym a zvedala hlas taky. Po chvili, kdyz kazdy z nich zopakoval nekolikrat svuj pevny postoj povidam ‚ona chce jit do Ceska, ne do Nemecka‘. Na to bylo okamzite po hadani. Uplna blbost, stacilo, aby jeden pochopil toho druheho a zjistil, kde je chyba. Uplne jsem videl tu hospodu v Glaserwaldu v ’38, jak se tam semleli Cesi s Nemcema. Kazdej si rval to svy.

            1. Příště budou chtít rodokmen tři generace zpátky?

              1. Coz o to, on ten hakos nechtel nic divnyho, ale mlel o koze a baba o voze. Svym zpusobem ta saskarna s ridicakem je proste vztricnost pro lidi, co se nechaji radeji testovat v Bavorske Rude u Cerveneho krize, nez u budky s hodnou pani v Rude Ceske. Ja teda taky radeji jedu na test do Nemecka. A protoze roskas snel jasne – bes testu nesmi satna Cech projet, tak proste jdou ridicaky do zastavy.

                1. No a stejně to je celý ty jejich šaškárny na piču a dokud bude chladno, tak bude rýmička.

                  Bude teplo, tak rýmička nebude. Tak je to prostý.

              1. Jojo, porusil predpisy o najizdeni na nezpevnenou krajnici. Predpokladam, ze dostal Strafe.

            2. Tenhle by se jim líbil.

              United 138, po přistání opusťte runway třetím výjezdem a zaparkujte u gate A 15.
              United 138, kam to jedete? Vy nevíte, kde je A 15?! Vy jste nikdy nebyl ve Frankfurtu, nebo co?!
              Ale jo, jednou, v roce 1944. Ale to bylo v noci a nepřistávali jsme.

              1. V hospodě v Newcastlu sedí německý tirák a rýpe, jak jsou britští řidiči pomalí.
                „Já naložím náklad v Hamburku, projedu Holandsko, Belgii, vyložím náklad v Newcastlu a do dvou dnů jsem zpátky v Hamburku.“ Děda sedící u sousedního stolu povídá:
                „To já jsem za svejch mladejch let ráno naložil náklad v Newcastlu, dopoledne jsem ho vyložil v Hamburku a ještě jsem to stihl zpátky do Newcastlu na oběd.“
                „Vážně?“, zarazí se Němec, „a co jste to řídil?“
                Děda suše ucedí: „Lancaster.“

                1. Jo, tak ten priste zkusim. Kdybych se nejakej cas neozval, tak ten for Nemci uz zase nepochopili…

                  1. Ale oni mají smysl pro humor, ne že ne:
                    https://www.youtube.com/watch?v=222o2O_w3WI

                2. Vono by to stejně dávalo větší smysl s loďou, dyž sou to oba nejvýznamější evropský přístavní města, ne? Možná to vyjde dokonce i časově podobně jak kamion, tunelem je to dost zajížďka.

    4. Mr. Mr.: Mě nejvíc konsternovalo, jak A. Hitler v Mein Kampf popisuje tehdejší Říšský sněm, je to totiž dokonalý a přesný obraz současné PS ČR-podvody,zlodejny, korupce, naprostá neodbornost …

      1. Ono nejhorší na tom je, že měl evidentně pravdu.

  8. Odpouštět je velice ušlechtilé.
    Ale pomsta nastoluje rovnováhu.

  9. Jako největší průser považuji to, že spousta, možná většina, lidí už to vzdala, překvapujeme mě, že i ti, o kterých si myslím, že mají rozhled a rozum, to berou ve smyslu „prostě to tak je, podívej se jinam, co se dá dělat“.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017