Anna Jiřina Daňhelová: dobrá otázka, špatná odpověď - zpět na článek

Počet komentářů: 391

Přidat komentář
  1. Jedinou otázku: Muž studující medicínu by si popelářku vzal? Leda kdyby byla hezká a on myslel pérem, což by samozřejmě špatně dopadlo.

    1. Tak popelář/ka je extrémní případ, ale třeba párů lékař-sestřička je výrazně více než lékařka-ošetřovatel. V mém okolí konkrétně 4:0, ale pochybuji, že celorepublikově to bude moc odlišné.

    2. Vy nějakou popelářku znáte? Já myslím že na povolání popelář žádné feministické kvóty neexistují.

      1. asi tak, jak se zrovna nehrnou do dolů, lomů, sléváren, a tak…možná eště dneska tak do tech bagrů a jinejch kamiounů, jak je to všecko nejen přeposilovaný, ale už rovnou fly-by-wire, tak kroutit knoflákama a mačkat páčku zvládnou fpohodě

        jinak dyž jdou vokolo, viděly ty buzerantoviny co miniserstvo zavedlo na vodběry v transfuzkách? nemají do toho nejakej inside? by taky mohl byt zajímavej článek toto, hlavně kdyby se třeba povedlo zjistit statistiky, kolik buzen a jinejch přešívanců tam reálně chodí – a teda kvůli jaké hrstce totálně rozvrátí a rozkurví celej systém a přijdou vo vagóny dárců a potoky krve…ale jak už sem předjímal, konečným cílem je beztak to všecko dokopat k dodávkám nejen komponent, ale ai plné krve za tržní hrachy vod korporátů, nejlíp zahraničních

        1. kurvadrát, *viděli :D

        2. O jakejch buzerantovinách mluvíte? U nás nic novýho není.

          1. https://www.vitalia.cz/clanky/plati-nova-pravidla-pro-darovani-krve/

            do doby tohodle se prostě separovali buzeranti a byly na ně kladený zvýšený nároky už v dotazníkách; myslim že je tady evidentní pokračující snaha lézt řitopichům a dalším přešívancům nekam, aby neměli z toho bebí, takže se už buzny nesegregujou a výrazně se místo toho zpřísnily podmínky pro VŠECKY

            usem to tady rozebíral pár tejdnů zpátky

        3. Behe
          A kde korporáty tu krev vezmou? Ve vyspělých zemích bývá dárců nedostatek, zato přebytek feťáků a HIV-pozitivních.

          1. hádej, můžeš dvakrát :)

      2. Popelářku by nedělala ani Hepnarová, ,a to byla trhlá až moc.

        1. Asi pět let zpátky jsem viděl reportáž (asi v rámci nějakých televizních zpráv) o mladý holce, tak 25, která v Praze řídila popelářský auto, říkali jí první popelářka.

          1. řídila auto, aha, hm, no a, jakej to má přesně souvis??

            1. Třeba takovej, že řidič hasičskýho auta je hasič, řidič policejního auta je policajt, no a řidič popelářskýho auta je popelář? Navíc holka sama sebe popelářkou hrdě nazývala.

              1. to kulhá vole na vobě nohy a pazoury eště k tomu! hasiči jaksi nemají žádný budižkničemy co by jenom dročkařili, tam mají pár lidí s Cčkem a plnohodnotným výcvikem, takže dotyčnej může dročkařit ai zasahovat

                vopicajti dtto

                tadle skutečně tahala a válela popelnice a vozila se na stupátku? asi hovno, že? :)

                1. Jednu chvíli kousek níž prcáš šejna, že pitvá hovna, no a hnedle pak vytrvale děláš to samý. A to se se shanem skoro v ničem neshodnu. Častěji souhlasim s tebou – což ale neznamená, že mě budeš vysírat.

                  I hasiči mají samozřejmě mezi sebou nějakej ten balast, co je tam z protekce. Třeba by ti o tom řekl víc někdo z těch jejich generálů…
                  Ovšem u fizlů je budižkničemů nepoměrně víc. Musí dát dost práce vymyslet pro všechny ty protekční kokůtky a Mařky oficiální agendu, aby se mohli administrativně zašívat, aspoň než začnou brát výsluhy.

                  Narozdíl od nich ta holka u popelářů fakt pracovala, i když hlavně kroutila volantem. A jinak nevypadala, že by nezvládla přivézt popelnici za auto. Možná u nich ještě je, pokud třeba nešla za covidu na mateřskou. Ty reportáže o „první popelářce“ by asi šly dodnes vygůglit, pro úchyly na zdroje. Mě to zase tak netrápí.

                  1. Projet sídlištěm mezi debilně parkujícíma pazdratama popelkcharem není švanda pro neschopný. Nacouvat s tim kramem, aby to kuci na držadle neměli kilak, taky ne. To jen behe to zvládá pravou zadní.
                    U nás zase začaly tři jezdit busem, pro mne sen, pro ně (asi) volba menšího zla. Zatím nevidím rozdíl v kvalitě jízdy, co do přístupu ke kaštanům, je to klasická jedna třetina na hovno.

                    1. Moc často busem nejezdím, takže moje zkušenosti nebudou úplně reprezentativní. Ale když už jsem si jako pasažér v městským autobusu všiml, že řídí ženská, tak jízda byla překvapivě příjemnější než s většinou chlapů. Žádný brzda plyn a přitom čas dojezdu stejnej. Jo, někteří autobusáci jsou skuteční profíci (bez ironie), co zvládají jet svižně a přitom bez nebezpečí, že jim kaštani v busu popadají. Ale těch je málo. Většinu tvoří nervózní cukálisti – a to je pak fakt lepší baba.

                    2. Co mě na nich baví je přístup. Výjezd že zastávky se rovná procesu startu z enterprise, vyhlizeni, opatrnost. Dojezdy do kolon, brzda mekkoucka.
                      A co nejvíc, je konečná. Jak si to obchází a puliruje, jak kdyby toto bylo její. Chlapi si to vyzdobí plysakama a vlajeckama a dost, jdou na kafe. Tyhle dvě si to obchází a dívají se na sedačky, dveře i kola, jestli je to fertig.
                      Ale pravda je, že obecně to líp řídí ty dvě třetiny chlapů, maji na to větší cit.

                    3. @misaka
                      Jasně, že technicky chlapi řídí líp, v naprostý většině. Jenže často si do toho autobusu vezmou s sebou svůj styl jízdy z osobáku včetně trochy toho „závodění“ a „oplácení“ takových těch běžných drobných prasáren – no a kaštani trpí. Baby nebývají takový „mistryně světa“, což je v tomhle případě ku prospěchu.

                  2. akorát sem tě ty vole blbej s kulatejma lopatářkama předběhl vo 10 hodin, kurva, tak drž pysk a platíš pivo!! https://dfens-cz.com/anna-jirina-danhelova-dobra-otazka-spatna-odpoved/?show=comments#comment-421944

                    všici vopicajti co jezdijou s vopycejníma autíčkama majou pictolky a placku, to prostě neukecáš (jasně, mimo vobčasnýho papalášskýho povožení civilů, taky dyž to nekde vomotají, tak je z toho řádnej poprask)

                    tadle děfka co kroutí s kulatou lopatou v nejspíš klimatizované kabině přeposilovanýho krámu by zvládla popelnice tahat možná půl hodiny, než by začla brečet jak nanožebraný podsvinče a utekla dom, kapíš? kroutit lopatou nebo knoflíkama v bagrech a jinejch jeřábech dneska zvládne malý děcko vole, a to třeba kamioňačky si vobčas mají taky ten návěs vyložit a naložit, ale protože mají kundu, tak typicky se můžou white knights přetrhnout aby jí to vodtahali; už vidim jak se takle přetrhnou u borca v naprosto stejné pozici, co má sice ve smlouvě napsaný vole kroucení kulatou lopatou, ale pak u toho kroutí paleťák jak šibuje z návěsu 20 tun…vysmějou se mu a eště budou držkovat, že blokuje rampu

                    1. Neříkám, žes nepsal. Ale to je vole jiná story. Řeč byla vo popelářce – a ta prostě existuje, to taky nejde okecat.

                      /jinak za komančů dělaly i baby kdeco, hlavně ty s nějakým škraloupem. Aj ta smetiarka by sa našla. Vyzpovídat pár pamětníků… ale to ti radši nechám vavřín „vítězství“. Padesátý a šedesátý léta totiž nepamatuju a pozdějc si ženský vybavuju v různých nečekaných profesích ale v týhle ne.

                    2. Dobrej byl Zetor, z Brna byly konvoje padesáti a více traktoru do středních Čech – řídily to baby z těch družstev. Dojely. ;)

                    3. karban
                      12.8.2024 v 22:32

                      neekzistuje, je to tak maximálně dročkařka bordelauta

                      za komanča byly slévačky a jiný jeřábnice pověstný, tady má eště dnešní bolševník co dohánět

                    4. Za posmivanim se leckdy skrývá nejistota. Dal by sis rallyee s ještěrkou, co řídí bitch? Jsou takový, co by si tě zvedly na nejvyšší regál bez potřesu.
                      Tyhle posměšky na ženský jsou tak na šestou třídu. Každej umí to, co se naučí protože se to chtěl naučit.

      3. Osobně žádnou neznám, ale viděl jsem dvě. Jednu v Rajhradu a druhou v Tvrdonicích. Obě to byly sakra krásný mladý holky, kterejm to na stupačce moc slušelo.

    3. Naopak, tohle by dopadlo dobře. Mám 90 let a zkušenostii.

    4. Chlap je schopen vzít si kohokoliv, tím mám na mysli ženu z naprosto odlišných sociálních a ekonomických kruhů.
      Kupodivu to není až tak tabuizováno (např. Pretty Woman, že…) jako třeba mezirasový vztah.

      1. A taky je to tak vzácný, že se o tom hraje divadlo, viz pradědeček Pretty Woman Pygmalion. :-)

        1. směrem dolů to opravdu nepochopitelný není, páč taková žencká vode dna bude s poněkud vyšší pravděpodobností právě pečovat vo děcka a domácnost, zatímco to borec všecko táhne, místo aby to byla namyšlená fiflena s umělým vším, co se štítí vzít do pazoury byť jenom smeták

          a zas né každej je pan hrábě, aby si mohl dovolit celý služebnictvo, co bude dělat to, co líná fuchta nechce, stran domácnosti, a eště se starat vo její rozmary :)

          1. Líná socka ze spodních vrstev společnosti se bude s největší pravděpodobností válet, pindat na sockasítích a utrácet manželovy prachy. Většina socek nejsou socky, protože by je vykořistil zlý plutokrat, ale protože jsou líný a neschopný.

            1. V nasi dire ziji dva Nemci a, kupodivu, oba vypraveji stejnou story, jaxe sem dostali a proc jsou sami. Bylo nebylo, narazili v Nemecku na Cesku, ktera byla z chudejch pomeru…

            2. to obecně jakákoli žencká, nicméně furt je větší pravděpodobnost najít pracovitou holku z chudejch poměrů než vobráceně

              1. Definuj chudý poměry. Jestli tím myslíš plus mínus český průměr, tak jo. Jestli tím myslíš nějaký bílý cikány, tak ani náhodou. To samý „to vobráceně“. A pak co je to ta pracovitost. Jestli myslíš kombinaci služky, pradleny, kuchařky a uklízečky, tak to se dneska hledá dost blbě všude. Pokud ti stačí ženská co se není a priori línej parazit, tak to tak hrozný není, akorát si musíš dát majzla, aby sis ho z ní sám nevychoval.

                1. pyčo musíš se furt rochnit ve sračkách? gdo chcel pochopit, pochopil, jen šejn zas dorazil s klacíkem a začal roznimrávat hovna

        2. Dissenter
          rejpale…😀

      2. tak tam jde o to, že podřadná holka bude vždy ráda, že ji ten můž vytáhl ze sraček. Ale o tom právě píše challenger, že v momentě kdy si upíchne děcko a zjistí, že tím děckem může toho bohatého pána který ji ze dna vyzvedl okrást o prachy, tak toho okamžitě využije.
        Život bohužel trvá dýl, než dvouhodinovej film, takže kdyby natočili pokračování pretty woman, určitě by to bylo v duchu soudu a likvidae toho chlpa.

  2. Tohle tvrdím už nějaký čas, že justice u nás, převzala z dob komunistů kompletně celý systém na ochranu žen, kdy muž je v podstatě cíleně bezprávný. Za komunistů to nějaký smysl dávalo, protože každý měl zaručený přijem. Ale dneska nevíte dne ani hodiny kdy zůstanete bez práce a bez příjmů, přitom stát ABSOLUTNĚ NEZAJÍMÁ, kde vezmete peníze. Mluvil jsem s chlápkem který byl ve vězení, kam ho dostala jeho bejvalka, aby dostala sociální dávky na děti. Úřednice jí prý vyloženě řekla, že buď ho zažaluje pro neplacení, nebo nic nedostane. Tak šel kvůli pár tisícovkám sedět, protože prostě neměl. Nebyl to žádný primitiv, ale vysloveně slušný a pohodový člověk. Jiný můj známý měl asi deset let soudní peklo s bejvalkou. Napřed ho falešně obvinila ze znásilnění, z toho vyvázl jen proto, že svědkyně-kamarádka kterou si na to najala, nevydržela policejní výslech a odvolala to. Pak se rozhodl že to nevzdá a bude za svým dítětem chodit i po rozvodu. Po každé návštěvě nějaká vypečená žaloba, nebo sezvala příbuzenstvo které na něj při předávání řvalo a nadávalo, dítě nepřipravené, nevědělo že tatík přijede. Nebo díteti rovnou řekli, že pojedou třeba na výlet a tam mu koupí dárek a zmrzlinu, „jee, tak nikam nepojedem, přijel tatínek, musíš s ním.“ Samozřejmě dítě řvalo že nikam nechce, což si s gustem natáčeli na video a hned potom žaloba, plus další žaloby že dítě zneužívá a psychicky týrá, takže následně proběhlo soudem nařízené ponižující vyšetření tatínka psychology a sexuology, jen aby to konečně vzdal a přestal jezdit. Vrchol byl, když si z dítěte samotného udělali špiona. Děcko mělo nahlásit všechno, co si tatínek nově koupil – a následovala série žalob o zvýšení výživného. Když má na to, aby si kupoval mobily a podobně, tak může i víc platit. No a samozřejmě, neustálý nátlak na dítě a pomluvy, aby dítě tatínka nenávidělo, plus si s ním domluvili pěkné „hry“ aby dítě tatínkovi brnkalo po nervech. Dítě přijelo třeba na Vánoce, bylo domluveno že zůstane týden. Ale jen pobralo dárky a že už chce pryč. Tak ho musel zase vézt nazpět. Když si otec našel novou přítelkyni a zároveň přijel potomek, přítelkyně musela okamžitě z domu, jinak prý už nikdy za tatínkem nepřijede. O tu přítelkyni přišel, po pár podobných příhodách to nerozdýchala. No a jakmile padlo děcku 18, změnilo si jméno a tatínka více nezná. Jen platit a platit, stres, nenávist, tahanice po soudech a nic z toho. To je dneska bohužel manželství a otcovství. Chlap je dneska absolutně podřízen ženské a nemůže nic. Každý kdo se dneska ožení, je hrdina, který riskuje všechno.

    1. Fascinuje mě drzost, s kterou si někdo dovolí chtít peníze na dítě po státu, aniž by se vyčerpaly plně zdroje obou jeho rodičů. Úřednice jednala naprosto správně, cizím plátcům daní není do cizího parchanta vůbec nic a ten zmetek, co neplatil na své dítě, sice neměl skončit ve vězení, ale měl odpracovat alespoň dva víkendy v měsíci po 12hodinách veřejně prospěšných prací.
      Za to by si při minimální mzdě vydělal něco přes 5k a to by na úhradu alimentů stačilo, když to neví sám, tak pod tímto nátlakem.

      1. Patrně žijete v kraji, kde není nouze o práci a peníze. Gratuluji, ale asi bych takhle tvrdě nesoudil jiné.

        1. Mám tu výhodu, že jsem zažil jaké to je se živit sám při konci SŠ a VŠ, kdy jsme s tehdejší partnerkou žili opravdu z ruky do úst, na dovolenou jezdili stopem a oba se neštítili vzít jakoukoli práci.
          Teď nouzi nemám, ale vida lidičky jako já tehdy, kteří jen skuhrají a jdou jim ruce od práce, dovoluju si mistrovat. Z kterého kraje pochází váš vězeň? Kdekoliv najdu nekvalifikovanou práci v montovně, často i s odvozem a ubytovnou.

          1. To v době, kdy už dlouho dobu končí nejvíce firem v historii, pomíjí. Nezaměstnanost velmi brzy vystřelí do stejných výšin jako inflace.

            1. Meziroční inflace je momentálně 2%. Přirozená nezaměstnanost (přesuny, ultraflákači v éře přebujelého socstátu) je něco kolem 3%.
              Výšiny visí proklatě nízko.

              1. Průměrná míra inflace v roce 2023 byla 10,7 %. Cokoli pozdějšího je zatím věštění z jater.

                  1. Účty se dělají až po honu.

                    Extrapolace je podvodná matematická metoda.

                1. a reálná za celej rok asi 20-30 %, v nekterejch věcech a měsících klidně 50-100 %

                  pokračuje to dál, vidim pořád, že řada těch samejch produktů, který vídám dlouhodobě ai na slevách, každý zhruba tři měsíce zdraží tak vo kačku

                  1. Pánové, obecnej doochodcovskej pocit fšechno je draší nelze zaměňovat s inflací.

                    1. tak jakej chceš vole pocit, že přetím prachy přibejvaly a po pjetydemolycy ukrutně ubejvají, i když se jinak nakupování moc nezměnilo?

                      nejak nevidim smysl v kecání nad vylhanejma režimníma hovadinama, co nemají téměř žádnou vazbu na reálnej život

                    2. Dissenter asi poslouchá projevy Petra Fialy a pevně jim věří.

                    3. Nevěřím žádnému politikovi a vzhledem k tomu, že na naší scéně působí pouze levicové a extrémně levicové strany, volím s krajním odporem.

                    4. Dissenter: Já zase nevěřím nikomu, kdo řekne, že inflace jsou pouhá 2 %, protože realita je někdo hóóódně jinde.

                      Každý si musí najít důvěryhodný zdroj informací – buď mít vlastní oči a uši, nebo chytrého člověka, nebo politika.

                      Ale jakmile vidím nálepkování jako „argument“ vůči realitě, kterou nechce někdo vidět – typu „důchodcovský pocit“, tak tipuji na věřící sekty Petra Fialy. Tam se toto status quo srgumentace děje jako vzor.

                    5. Vlastní oči a uši jsou v zajetí klamů, mnohem více registrujeme zdražení než zlevnění. Politici lžou pokaždé když pohybují ústy. Nejkompetentnější k výpočtu inflace v ČR je ČNB, na jejich stránkách, které jsem odkazoval, najdeš i metodiku, jak se mezirorční inflace počítá.
                      Tím stran inflace končím, nejsem politik, abych musel reagovat i na debilní tvrzení. :-)

                    6. No jo no, když vlastní oči a uši jsou klam – pak existuje jedině matrix.

                      Vzhledem k tomu, že vím, kolik jsem za co kdy platil – tak člověka, který na mě vystartuji s meziroční inflací 2 % nebere jako seriózního.

                    7. My třeba doma žijeme už několik let v podstatě stejně (jsme dost konzervativní) a platíme o poznání víc než před pěti lety za stejný věci.
                      Pravdam, taky máme vyšší plat, protože inflace.

                    8. Dissenter 10.8.2024 v 22:11

                      Vlastní oči jsou v zajetí klamů?
                      Přesně!
                      Když páruji do účtárny faktury za zakoupený materiál a služby a dodací listy, dělají se mi mžitky před očima a nevěřím tomu, co vidím.
                      I jinak máte pravdu.
                      Mnohem více, respektive vždycky, registruji zdražení. Zlevnění jsem ještě nepotkal.

                    9. ygorek
                      11.8.2024 v 11:12

                      možná neco, co zdražilo na dvojnásobek, a pak se to trochu usadilo a zlevnilo to vo 20 %, tak to je jako to zlevnění podle blbců jako je tady ten :) ale že to v horizontu delším, jak asi pár měsíců, je furt vo tech bajvoko 80 % dražší (teď se mi přesně nechce přepočítávat percenta a perventné body, tak to berme orientačně), to už vidí asi stejně, jak soudruh přeceda lžyala

                2. No jo ale jak tu inflaci počítali, z loňské? Klidně to může být 30% a asi to tak bude když za dva roky znehodnotili lidem třetinu (ukradli) úspor na válku.
                  cca. 5:20
                  https://www.youtube.com/watch?v=fiMQo37uc3Y

                  1. Jo a zodpovědně si šetřete na důchod, nejlépe v 3. pilíři pro pindostan? .-)
                    Pam padam, padám.
                    Třeba 1:00:00
                    https://www.svobodny-vysilac.cz/2024-08-10-reklo-se-stalo-se-s-petrem-vaclavem-127-dil-121-min/

              2. že seš kolikrát nedostatečnej sem si už všiml, ale až takle? a to máš vod stádu, nebo podle foukání větru? to druhý bude na určení skutečnejch hodnot minimálně o řád přesnější, viš?

                1. Tak, je ve své bublině tak ať mu to vydrží, nebo ne?

          2. Pokud ma nekdo nouzi a hleda jakoukoli praci, tak ji bez problemu najde. Ja jsem primo alergickej na narky, ze ‚neni prace‘. Kurva, schopnej clovek pracovni misto nehleda, ale vytvari. A neschopnej si nema vymejslet a brat to, co je. Asi lidi jeste nemaji dost velkou nouzi, ze nemuseji delat vsechno.

            Ja jsem zamlada chodival skladat v noci brambory na brnensky nadrazi, o prazdninach jsem s muklama makal v panelarne a cihelne, taky jsem ve spitalu umejval mrtvoly a taky jsem cistil brnenskou kanalizaci. Vsechno to byly prace, ktery nekdo delat musi a vzdy jsem si vydelal a ne uplne malo.

            1. prácu najdeš, ale esli za ňu taky nekdo zaplatí, žejo ;o)

              1. Ale jo, spolehlivej zamestnavatel patri k dobre praci. Chytrej clovek vybira komplexne. Patent na rozum neni, ale kdo hleda, najde.

                Veci nejsou samozrejme cernobily, vzdycky nekdo tahne Cernyho Petra. Ale sedet a horekovat, jak je tezky najit praci, to je tak pro baby. Chlap si musi umet poradit, i kdyby chvili zvejkal akorat rohliky.

                1. Ono jsou nějaké meze možností.

                  Viděl jsem spousty bezdomovců, které prostě do homelesáctví natlačila výše alimentů. Zhruba tak 10 a více let nazpět byla ochrana ženy vysoká, a muže nulová. Poměrně běžně se stávalo, že výše alimentů vylučovala možnost zaplatit k tomu nájem a žít jinde než na ulici. Často přitom nechali ženě veškerý majetek. Muži často už z trucu prostě pracovali načerno a neposílali nic.

                  V okamžiku kdy součet alimentů + ceny levného nájmu na ubytovně přesáhne možnosti výdělku muže, mnoho nenaděláte.

                  Navíc profesně bych mohl dodat nekonečně příběhů o tom, co ženy umějí (a někdy i muži). Od té doby mám soukromý názor, že 2/3 odsouzených znásilnění jsou vycucané z prstu pohádky od žen. A také názor, že přehnaná ochrana žen, která už dosahuje rakovinného rozkladu společnosti, povede k tomu, že násilí na ženě bude brzy beztrestné. Logicky, když už musíte do lochu poslat 10 % mužů, tak nemohou být tresty příliš vysoké.

                  1. Kdybych padl do takovych sracek, tak odjedu mimo EU. Prace je ve svete dost. Porad lepsi, nez nekde pod mostem.

                    1. To je sice řešení, ale úplně v pořádku ten systém není, žejo?
                      Jinak chlap třeba může mít starý rodiče nebo neumí cizí jazyk. Bojí se toho. Přece jen my tady máme nějaký vzdělání, domluvíme se atd.

                    2. Chlap, kterej má nějaký vzdělání, se nedostane do takovýho srabu.

                      Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody

                    3. Vždyť to píšu – my máme nějaký vzdělání, tak se z toho dostanem, kdyby něco. Domluvím se anglicky, polsky a rusky. Ale každej vzdělání nemá.

                    4. Dissenter
                      10.8.2024 v 23:13

                      ty seš vůl jak anděl

      2. 5k by stačilo na úhradu alimentů? Zlatý voči. (A v dobách, kdy by to stačilo, by si zas nevydělal 5k.)
        Znám chlapa, vyměřili mu alimenty jak bejk, ale ex, která přešla k jeho šéfovi, mu zařídila vyhazov. No a se svou kvalifikací podobně placenou práci nedostal, k tomu nutnost zajistit si bydlení (byt pochopitelně dostala ona).
        Hádejte, snížili mu výživné, aby na dvě děti nepřesahovalo třetinu čistýho příjmu? Co myslíte?

        1. Ono je to tezky a pripad od pripadu jiny. Jeden muj dobrej kamarad se nemohl porad rozvest se svoji zenou, delala mu peklo stran majetkoveho vyrovnani, pritom sama si jen valela sunky v byte, kterej ji on koupil a k tomu jeste mela byt na pronajem, kterej ji slusne zivil (Pha). No, ale bylo to malo a chtela ten byt jeste jeden. Kamarad nizsi vyssi trida, v zasade by ty prachy na druhej byt mel, ale rikal si ‚proc?‘. Nebyl ale schopen s ni hnout (mmchdm, bejvalka Ukrajinka). Inu,… dal jsem mu kontakt na znameho, ktery resi ruzne typy problemu. Netrvalo to ani mesic a majetkove vyrovnani se zadarilo, rozvod je vyreseny, kamarad zadny dalsi byt nekupoval. Holt, jsou veci, ktere stat efektivne nevyresi.

          1. Tohle kdyby prasklo, tak dostane trest větší jak za vraždu. Kromě toho by to neudělal.
            Jo, uznávám, že by to řešením bylo, nakonec by to bylo i spravedlivý, ale každej prostě tyhle známý nemá.

            1. Dobri znami se budujou celej zivot. A na hrubej pytel hruba zaplata.

              1. Sysop
                On se dostal do jinýho prostředí a předtím měl práci takovýho charakteru, že to fakt nešlo. Nemyslím ve školství :) No a samozřejmě taky nevěděl, že jednou bude potřebovat najmout východního přesvědčovače.
                No a taky taková služba nejspíš něco stojí. Milovaná mu vydojila účet, neměl ani floka, jen na nejnutnější provoz.

                1. Jsou ruzny moznosti, podle toho, co se objedna. Jedna z moznosti i je, ze se pan servisak zahoji na movitem majetku presvedcovane. On takovej dobre vybilenej byt ma taky neco do sebe. A kdyz se to stane uz potreti behem par tydnu, tak to pak vymeknou i nejodolnejsi kusy. Samozrejme jsou s tim spojene nejake navstevy policie, ale to uz je kazdeho volba, jestli umi zapomenout vse, co zrovna nepotrebuje vedet. Pokud nekdo neco opravdu chce, musi byt cilevedomy.

            2. Zas to nesmíš vidět tak dramaticky, kdysi jsem takhle prodal za půlku jednu svoji pohledávku a sice se na mě dlužník ošklivě díval, ale venkoncem se nic nestalo.
              A varoval jsem ho.

              1. Dissenter
                Vzhledem k tý jeho bejvalý práci a šéfovi to fakt nešlo. Dostali by ho.

        2. Na úhradu toho, aby ho nezavřeli, než vyjedná alíky odpovídající momentální situaci, ano.

          1. To je lepší se nechat zavřít.

            Ještě zcela nedávno byla justice tak proti mužům, že vyjednat alíky odpovídající situaci nepřicházelo prakticky vůbec v úvahu. Zato zvyšovat alíky při každé příležitosti šlo snadno.

            1. Já ti nevím, ale kromě jednoho exempláře, který se nebyl schopen dohodnout a soudce se už z podstaty naštval, když exempláři bylo moc na 2 děti dát 10% hrubého příjmu, mám kolem sebe buď dohodu, nebo přijatelné vyměření.

              1. Takže ty stovky případů, co jsem profesně řešil já, jsou asi jen sci-fi z beletrie.

                Zřejmě jsi zavřený v nějaké sociální bublině, která čítá zlomeček lidí.

                Alimenty se dřív běžně rozdávaly i ve výši větší než je celková výplata. Soudkyně prostě přišla na to, že chlap má 20000 Kč / měsíc, ale podle jejího názoru by mohl změnou práce vydělávat 70000 Kč / měsíc, tak vyměřila alíky podle toho.

                Kromě toho, když soudkyně neuvěřila výdělku, tak nastoupila právní domněnka, že výdělek chlapa je 48násobek minimální mzdy, dnes je to tuším 25násobek životního minima.

                Řada mužů dostala jako alíky částky, které byly zcela nad jejich finanční možnosti. I kdyby se snažili jako chtěli.

                1. No upřímně, chlapa, co dokáže vydělat jen 20k měsíčně bych rád viděl. I 30k. kdy to bylo?

                  1. Nepřehlédl jste drobný fakt, že mluvím o době před 10 a více lety?

                    1. Před 10 lety neměl 70k ani poslanec PSP. :-)

                    2. 70k jsem vydelaval v roce 95. A znam hodne podobnych.

                    3. Sy: A já byl v té době (1994-95) rád za o něco víc než desítku (byť za poloviční úvazek ke škole). Upřímně řečeno, byl jsem stejně šťastný jako teď.
                      K meritu věci – příjem 70k byl tehdy dost neobvyklý a názor soudkyně musel být dost podložený. Ale neznám konkrétní situaci.

                    4. Faktická poznámka: v roce 1995 byl 10k celej plat učitele s praxí, poloviční mladýho byl někde kolem tří litrů. Plat čerstvého absolventa byl 5576 Kč hrubého základ za plnej úvazek, osobko malý.
                      V roce 2004 (těch 10 let) už bylo líp, to jo.

                    5. Vím, když jsem začal pracovat coby lékař absolvent, dramaticky mi klesla životní úroveň (v prvních letech je obtížné k tomu dát ještě něco dalšího, pokud chce člověk i žít).

                    6. No jo, ale většina takových případů byli dělníci.

                    7. Jasně. :)

                    8. Nechcete doufám rozporovat odborný názor soudkyně, kolik by mohl ten otrapa žalaovaný chlap vydělávat?

                    9. Re: Alan.Cox 10.8.2024 v 22:48
                      Tak ovsem, den ma 24 hodin, sichta 8 bez Malhzeit, takze to mame…

                    10. Dissenter
                      10.8.2024 v 22:45

                      v základu možná ne

                  2. jako že ty vole blbej všici ti co i dneska dělajou třeba v sámoškách (kolik tisíc lidí jenom v Pze?) dou potom ze dvanáctky druhej den místo vodpočinku do další dvanáctky? nebo seš jenom idiot? esli majou tech lehce přes 30 hrubeše, to sou tak na bajvoko 25k čistýho i dneska

                    přičemž za byt dají 15-20k v klidu a moc toho nezbejvá

                  3. Dissenter
                    Jen se zeptám – ve které části ČR žijete? Jsou celé oblasti, kde 30k čistého měsíčně není špatný plat. A ne, nemůže se odstěhovat do Prahe, protože za jejich byt by si v Praze koupili tak psí boudu.
                    Pro zajímavost – prodavač/ka ve východních Čechách 25 hrubého. Inzerujou to na kšeftech jako že dobrý. Lidl je haur a nabízí 33k po třech letech praxe.
                    Před 10 lety dělník ve výrobě 28k hrubého nebo tak. Inža kolem 60k.

                    1. Dissenter
                      10.8.2024 v 22:56

                      většinou dost hrozný fleky a s bídou kolem třicky čistýho teda

                    2. Jo aha. Takže z Prahy nebo z krajského města.
                      Ano, v Pardubicích nebo v HK nabídky jsou. V Hlinsku už je za úplně stejnou práci dělňase o 10k míň. OK, z Hlinska se dá dojíždět do Pardubic. Ale z Poličky nebo ze Žamberka? Dtto. dojíždění do HK třeba z Broumova.
                      Oni lidi dojíždějí i do míň placenejch profesí, ale žere to peníze a čas.

                    3. Z Poličky do Svitav, situace analogická.
                      https://www.pracezarohem.cz/nabidky/pardubicky/svitavy

                      Na Žamberk rezignuju, nevím kde to je a v pokračující diskusi nevidím smysl.

                    4. v Pze máš v lílu nástupku neco přes 30k, tech poboček tady už jsou vysoký desítky, a dohromady všech jenom žrádelních potravin vysoký stovky, přičemž tam fakt nedělajou 100% žencký…tak to prostě je, todle sou ti čuráci většinou upíchlí nekde v korporátu, co se hrozně diví, že jako jak je možný, že každej nemá v dnešní době pade, dyk to je přece minimálka a už dávno neplatí ani to, že skutečnej život muže začíná po padesátce…čistýho

                2. Nechat neco na rozhodnuti soudu, nejlepe pak soudkyne, je uplne totalni kravina. Tyhle veci se musi osetrit jeste pred nastupem ke stolici. Jinak je to cistokrevna ruleta. Cili, bud pravnika, kterej umi vytahnout z jalovy kravy tele a toho umet zaplatit a nebo umet dobre presvedcit bejvalou, ze to bude tak a tak a ne jinak.

                  Na druhou stranu, je potreba neco obetovat. Jit na bejvalou s tim, ze dostane litr na dite a nazdar, je svinstvo. Kdo se rozvede, musi pocitat s tim, ze neco bude mastit ofiko a neco bude mastit neofiko nepenezne, aby z toho nakonec bejvala nemela zivnost. Ale ty decka prachy stojej.

                  1. Tak.
                    Pamatuju se, jak když mě tahle nemilá situace potkala, jsem oslovil kamaráda právníka a než jsem pochopil, že má pravdu, myslel jsem si, že se spunktoval s mojí ženou proti mně. :)

                  2. Jasně, že dát „litr“ je svinstvo, já sám jsem byl ochoten jít na 4000 pls hradit vše za dceru, pokud bude u mě pls hradit hmotné věci nad rámec výživného. Ve výsledku jsem od 7.2018 do 4.2024 dceru neviděl. Svině soudkyně dala dceru do péče matky a cit. „zejména apeluji na matku, aby otci dávala dceru co nejčastěji,“ ale styk s otcem neupravila. No a tak už jsem ji neviděl.

                    Pokud jde o alimenty, zajímavý je případ mé dávné bývalky z VŠ, nyní již paní doktorky medicíny. Ta chtěla dítě a upíchla si jej s kolegou z Motola. Ten je ženatý a rozvod odmítnul. Má prokázaný příjem 80 000+ čistého, neb je také soudní znalec a krom toho ještě podniká. Platil 2500 Kč. Bývalka angažovala stran alimentů kancelář Kláry Samkové, ale ani tak nevyrazili z dochtóra více, než 3500.

                3. Tohle platí pořád, soudkyni vůbec nezajímala moje daňová přiznání za 5 let nazpět, prostě řekla, že mám takové a takové vzdělání a mohl bych vydělával 3 x víc. A byl to. 6000 jen to fiklo.

                  1. Ále, snáď nám nebudeš tvrdiť, že daňové priznania odzrkadľovali tvoje skutočné príjmy. To strelec tvojho kalibru môže vykladať akurát tak koňovi…

                    1. grg: jistě, že ne. Ale soud by měl vycházet z DP, když je FÚ nijak nezpochybňuje.

                    2. Hezký. Šetřit nejen na státní žumpě, ale i na vlastních dětech. Tak to má být, tak je to správně. To je úloha otce.

                    3. Panek – pokud to je na moji osobu, pak: 10 let jsem ze 100% živil svoji manželku a její dvě děti z dřívějšího vztahu (tatínek národní umělec neposlal ani dolar alimentů). Od roku 2009 do roku 2018 jsem živil společnou dceru. A 3 kočky a morče a papoušky. Platil jsem hypotéku, pojištění, energie, mobily, auta, žrádlo, chlast, všechno. Moje ex ani hovno. Za to, co jsem v těch 10letech zaplatil, bych měl 3 nový JAG F-Type V8 5.0. I po rozchodu (ne rozvodu) jsem za 3 děti vše platil, neb byly většinu času u mě (k maminc se těm starším nechtělo), ne u maminky, která tehdy řekla „teď si chci už jen užívat“ a kurvila se, kde se dalo. I po rozvodu jsem platil. Ale to je na Žabku=vás asi moc těžké (C) Lovci mamutů, Eruard Štorch.

                    4. Takže morče jsi platil na full servis a u vlastní holky se cukas u šesti litrů měsíčně?
                      Neuděláme sbirku?
                      Každý by měl za dobu manželství tři jaguáry, být svobodný..
                      Proto to děláme. Proto máme kupu dětí.
                      Abychom jezdili bezpečně konfekcí.

                    5. mišák zjevně nic nepochopil.

                    6. morče-hyperbola, když byla dcera se mnou, platil jsem násobek těch 6000, když mi ex začala bránit ve styku, pochopythelně jem přijal nezbytná opatření, ju?

                      sbírku, ne, díky

                      každý fakt ne

                      pro co to děláte, mišáku? Kupa dětí je cíl? Halelujuah, geny se rozletěly :-)

                      jezděte si bezpečně čím chcete, vy jedna konfekce

                  2. jj, zkurvená erární svině ti bude vykládat, kolik máš vydělávat…no dyby takový pojebaní příživníci jak vona a celej ten ansámbl vokolo nesežral 2/3 vejdělku, tak by to vycházelo :) takže jako naznačovala, že všechny ty stádní vyžírky rozvěšet na lampy a pak to dopadne? taková vobětavost…

                    1. Behemot: http://znamysoudce.cz/Soudce.aspx?id=2744 Szépeová, taková kreatura, co potřebuje pod prdelí 2 židle.

                      Kdysi porušovala zákon, kuřbuřt Jiřina Pospíšilová ji vykopla výš: https://www.tyden.cz/rubriky/domaci/prekrocila-zakon-ted-je-ve-vedeni-krajskeho-soudu_177789.html?showTab=nejctenejsi-3

                      Po jednání v říjnu 2019 jsem jí do očí řekl, že je svině a prásknul dveřma se slovy „kurva“ (mám moc hezkou nahrávku), dala mi pokutu 30 000, kterou jsem nezaplatil, neb v usnesení opomenula uvést, do kdy ji mám zaplatit a neposkytla platební údaje. Dnes promlčeno.

                    2. Otto
                      14.8.2024 v 22:27

                      naprostá klasika, svině tady jdou prakticky jenom nahoru

                    3. Bohužel. Tahle svině je už v důchodu, naštěstí. Ale do 70 let brala cca 115 tisíc měsíčně.

                    4. Otto
                      15.8.2024 v 0:13

                      to teď bude brát minimálně 30, snad brzo pojde

                      tipnu že ježibaba svobodná, nejspíš bez děcek?

                    5. No vzhledem k jateční hmotnosti ji snad pepka brzy klepne. Ano, bezdětná stará panna, kdysi jsem v tomto trochu investigoval :-)

          2. Nemám na mysli zda mu to snížili hned. Ptám se, zda myslíte, že mu to snížili někdy. Kdykoli, třeba za rok.
            A ano, žádal o snížení. Opakovaně.

    2. možná proto stále víc se jich k děckám prakticky nemá a hodí se tak, že na nich není co vzít, ať si to ty krávy užijou samy, když si to zpískaly…

      na druhé straně, naprosto tupejch kreténů, co dělají zcela nepochopitelný věci, který vztahy totálně rozkurví, je taky dost, to zas jako né, že né, a je celkem škoda, když to poznamená do té doby jinak jakž-takž průměrně použitelný žencký, že z nich už jsou trosky, který bez velkejch investic (zejména časovejch a psychickejch) nejde spravit (ale v tomdle stavu samozřejmě vychovávají děcka!!) – a kdo to bude dělat pro nějakou, kterou prakticky nezná a s pravděpodobností minimálně 9:1 z toho bude hovno, žejo

      1. Behemot 10.8.2024 v 19:28
        „… je celkem škoda, když to poznamená do té doby jinak jakž-takž průměrně použitelný žencký…“
        Nojo, no. Když vono spousta jinak celkem použitelnejch ženskejch si vybírá podle toho, co autor popisuje jako „hlavními atributy jsou fyzická agresivita, odvaha až drzost…“., prostě ranař. A holce jaksi nedojde, že ranař je ranařem furt.

        1. Já si nechci hrát na nějakého agresora, ale naprostá většina holek „ranaře“ potřebuje, minimálně v mentální rovině. Žena je jako voda; pokud někde nepostavíte hráz, nateče všude.

          1. „Žena je jako voda“

            Přizpůsobí se tvaru formy.

            1. jak ten karas, co doroste do velikosti nádoby? :D

          2. Na tohle je klasická otázka: „A když ne, tak co?“ Chlap má prázdný ruce, jakmile má baba rukojmí. Nebo poškodí děti, což je tý ženský srdečně jedno.
            Bejvalo to obráceně, ale role se obrátily.
            Mimochodem s tím ranařem se baba většinou rozvede. Ovšem pak hledá někoho, kdo by se jí pomohl starat se o dvě děcka toho ranaře.
            Nerozvede se, pokud je ranař fakt hustej, ale to už jsme u kriminálních případů.

            1. Proč se role obrátily? Protože se muži proměnili v baby a ženy, jakožto tvorové neskutečně přizpůsobiví, vytvrdly?

              1. Mj. proto, že se změnily zákony.
                Ti muži, co se „proměnily v baby“, živí rodiny, dělají přesčasy a na rozdíl od statečných, odolných žen nejsou věčně nemocní. A baby „vytvrdly“ tak, že – na rozdíl od jejich babiček – neustále brečí, jak jsou diskriminovaný. Hrdinky.

                1. …proměnili…

                2. Které zákony mohly probůh vést k tak dramatické změně ženských a mužských rolí? Nebylo by namístě protestovat proti nim, spíše než proti manželství buzerantů a lesbiček?

                  1. Nejsem právník, neznám čísla paragrafů. Ale chlapů, kteří byli lidsky a profesně likvidováni falešným obviněním z domácího násilí, je dost. Hoodně ženských to při rozvodu zkouší, prakticky je to standard, včetně případů, kdy bych fakt chtěl vidět manžela, kterej si na tu metrákovou štěknu troufne.
                    Ale možná se nezměnily zákony, možná se jen změnila prováděcí praxe. V každém případě v očích soudu i médií je žena automaticky v právu. Ano, občas se muž ubrání. A ano, je třeba se bránit. Ale už na startu má žena tři kola náskok.
                    Pojďme udělat gedankenexperiment.
                    a) Vaše žena Vás obviní z domácího násilí. Co se pravděpodobně stane?
                    b) Vy obviníte Vaši ženu z domácího násilí. Co se pravděpodobně stane?
                    Bude to symetrické? Stane se oběma totéž? Bude k tomu soud přistupovat stejně? Vyjde z předpokladu, že ona je tvrdá žena a Vy jen bojácný chlap (viz Vaše tvrzení výše), nebo to pojme opačně?

                    1. Falešné obvinění ze znásilnění v případě rozvodu tu už je dlouho. Domácí násilí je nižší level.

                      Moje otázka byla o něčem jiném; o změně rolí, která teprve vede ke sporům končícím rozvodem. Nemluvil jsem o podrazech, které si lidi dělají na konci.

                    2. Prostě se změnilo společenské vnímání rolí. Nebyl to nějaký ostrý zlom, ale proces.
                      Jedna nesmírně důležitá složka je to, že dřív se ženskejm neříkalo (explicitně nebo implicitně), že jsou vždycky v právu. Manželství se považovalo ze strany žen za hodnotu.
                      Dneska? „Ale máš pravdu holka, co by ses nechala využívat, přece mu nebudeš prát ty SMRADLAVÝ FUSEKLE…“.
                      Takže „žena je vždy oběť“ – to je různě kódováno, byť ne těmito slovy, ale v tomto významu, leckde… ten Istanbulskej žvást se podařilo odmítnout, ale na jak dlouho? No a když ona oběť, muž je pachatel.
                      Takže situace není symetrická. Kdysi taky nebyla, baba tahala za kratší konec, kdyby odešel on, ona má těžký, někdy i neřešitelný problém. Dneska když odejde z manželství žena, neztrácí (v běžné rodině, miliardáře neřeším) prakticky nic. Takže chlap tahá za kratší konec.
                      Můj gedankenexperiment byl o tom, že muže a ženy společnost neposuzuje stejně. Obrátilo se to v neprospěch mužů.

                    3. Moje zena mne jednou tak brutalne vytocila – a to jsem fakt klidas – , ze jsem ji jednu vlepil. Bylo to jeste na pocatku manzelstvi. Nebylo to z moji strany jen emocni, dobre jsem vedel co delam, mel jsem to pod kontrolou. Vybrecela se mamince a druhy den mne tchan pozadal o par slov. Probral to se mnou shora zdola a uzavrel podekovanim, ze jsem ji tech facek nevlepil vic. Pak to probral s dcerou a od te doby byl klid. Dodnes si myslim, ze v dane situaci to bylo to nejlepsi reseni, protoze se v podstate hovno stalo a zena od te doby stejnou picovinu neudelala a myslim, ze uz ani neudela.

                      Podotykam, ze jinak mame doma standardni Italii, takze rozbite dvere (ty nici hlavne ona), obcas nejake to nadobi (to jde take mimo mne), uz zarvaly dve televize (moje prace) a tak. Ale sebe nemlatime. Obvykle takova smrst konci celkem fajn sexem a nase potomstvo rika, ze jsme nejprve hovada a pak prasata. Inu, jeste neznaji sex.

                      Jinak zena samozrejme vi, ze po dobrem je se mnou vzdy domluva, naopak po zlem by nikdy neuspela, i kdyby mela treba skoncit v objeti pytle vapna nekde dva metry pod zemi. Nemyslim si, ze by si riskla nejakou krivarnu.

                    4. jsem rád že jsem sám a bez dětí.

                    5. Sy: :-)
                      Zejména s posledním odstavcem souhlas, ale i s tím předtím.

    3. To Jo_Do Chlap,ktery „uklidi“ pritelkyni, protoze prijelo decko je u me backora a podobne pocinani leda medvedi sluzba diteti. Byla bych tvrda a podobne se sebou na miste tatinka zametat nenechala. Pak z tech decek ma neco vyrust, kdyz maji rodice takhle omotane kolem prstu.

  3. Čte se to jako feminismus z druhé strany. :-)
    Mám nejspíš štěstí, ale všechny předešlé vztahy (včetně jednoho manželství) skončily docela hladce a některé ženy zůstaly i jako kamarádky. Dle předkládané teorie mám tu výhodu že sice nejsem hezký, ale další plusy už jsou na mé straně – silný :), neemocionální, nebojím se jít do konfliktu, společensky relativně úspěšný a vždycky jsem si hledal ženu, která bude chtít čas věnovat spíše rodině než kariéře (to vůbec neznamená hloupější!). Nicméně, s vědomím tohoto:

    1) komunikovat s vřískající ženou neexistuje (nikde, ani doma, ani v práci, ani kamarádsky). Je potřeba dle nátury a typu ženy situaci rychle a rázně utnout, obvykle ženě stačí jedna zkušenost a podruhé vřískání nezopakuje. Stále musím pro vyvážení dodat, že mnohem horší je fňukající muž (ač při své heterosexualitě nemám partnerskou zkušenost :)).

    2) ženy podávají žádost o rozvod častěji proto, že si všimnou nefunkčního vztahu. My muži jsme často nevšímaví a ze setrvačnosti zůstáváme. Je to vidět i na tom, že se poměr neliší u mladých párů bez dětí, kde není šance na zisk z rozvodu.

    3) Tvrzení, že je to zejména žena, která si vybírá sexuálního partnera. Žena je gatekeeper sexu, zatímco muž je naopak strážcem závazku, že na oplátku poskytne vše jen té jedné ženě, co s ním spí. mi přijde nesmyslné i v kulisách puritánské první republiky, natož dnes, kdy není nic snadnějšího nalézt, než nezávazný sex. Pro muže a pro ženu tuplem.

    (úvodní video jsem neviděl, videa mluvících hlav se snažím na internetu nesledovat, je to marnění času)

    1. Ženy často podávají rozvod, protože kamarádky nebo jsou blbě navedené. Většinou vycházejí z odhadu, že žena sama je neuvěřitelně cenné hodnoty, a tudíž si kdykoli lusknutím prstu najde někoho, kdo jí bude více vyhovovat. To je ta odvrácená stránka podkuřování ženám, kdy spousta žen je zcela nesoudných v odhadu své hodnoty na seznamovacím trhu i celkové situace.

      1. Žena má zapsáno v mozku, že musí najít co nejkvalitnějšího muže, co zvládne přilákat a udržet. Obvykle na začátku i sonduje, jaké jsou její možnosti, a kde je její liga.

        Mozkové algoritmy ale nefungují ve virtuální realitě internetu, sociálních sítí a internetových kontaktů a seznamek. Tam zcela selhávají, a plodí mnoho škody pro muže i ženy. Žena obvykle na internetu či smartphonu nastaví svou hodnotu asi o tři ligy výše než kam skutečně patří. A trvá tak osmset let než ženě dojde omyl.

        1. Tomu se říká trh, ten funguje i v seznamování :-)
          A jinak, na sociálních sítích se každý prezentuje jako king/queen (královna, ne buzerant). Proto je třeba je využívat jen málo a brzy přejít k reálnému setkání (taky proto, že vůně je vůbec ten nejdůležitější faktor přitažlivosti).

          1. Tomu se neříká trh. Už proto, že za normálních okolností se zhruba přibližně stejně mužů a žen, a cílem seznamování je napárovat se tak, aby zhruba se setkali slučitelné páry. Příroda tím sleduje kvalitu potomstva a také natalitu – uchování lidského druhu.

            Internetový trh a moderní dobu neplní to, co příroda chtěla – což se projevuje vymíráním = brutálním poklesem porodnosti. Prostě to nefunguje, a pokud to takto bude pokračovat dál, příroda takové civilizace odstraní po darwinovsku vymřením a nahrazením jinými civilizacemi.

            Já osobně jsem kdysi zkusil seznamku jen jednou, a následně jsem asi 20 kusů hnal do reálného setkání. Pochopil jsem, že už výběr kusů z internetových a virtuálních seznamek je špatný. Nemá to smysl. Tedy, pokud by si chtěl člověk jenom zašukat, asi je internetová seznamka skvělá. Ale na hledání partnerství je to nejpitomější věc co může člověk zkusit.

            Od té doby jsem se seznamoval vždy osobně a v reále – a výsledky jsou zcela jiné a lepší.

            Pořád zapomínáte, že cílem seznamování a partnerství je přežití druhu a zplození dětí. Muž si vybírá – ať chce nebo nechce – ženu, která má předpoklady plodnosti. Žena si vybírá – opět muže s dobrými geny a dobrými předpoklady pro rodinu. Ostatně to Challeger napsal velmi dobře v článku. Ty algoritmy výběru, dvoření, seznamování – nejsou vhodné pro nereálné setkávání.

            1. Ale funguje tu trh; každý subjekt chce maximalizovat užitek (pán lehkonohou krásku, než pochopí, že neumí vařit, dáma bohatého svalovce, než pochopí, že nebude často večer doma).
              Internet může být fajn, když se využije jen pro první oťuknutí a dál se pokračuje v reálném světě.

              Jinak asi jsem se seznamoval divně. Chtěl jsem se seznámit s holkou. Teprve až po seznámení a poznání jsem začal uvažovat (spíše nikoli mozkem, ale emocemi), na co mi bude – zda si popovídáme, nebo bude jeden sex, více sexů, pojedeme na vandr, vstoupíme do manželství, a tak dále. Dopředu přece nemůžu tušit, kam s konkrétním kouskem zajdu. Upřímnější ženy to mají stejně.

              1. Každý chce maximalizovat užitek, ale patřičné zkušenosti jak to udělat pochopí plně až v době, kdy jsou mu k prdu. Takže to není trh. Jakmile budou chtít lidi přechytračit přírodu, tak jedině k vlastní škodě.

                Ženy to mají tak, že mají určité věkové okno, kdy je o ně zájem. Buď ho využijí k nalezení muže, co jim vyhovuje a založí s ním rodinu. Nebo ho použijí k trhu, jak by řekl Dissenter, a vymění ho za různé výhody, dárečky, dovolené a užívání si života až do doby, když už vše promrhají – Japonci tomu říkají gejša, za středověku se tomu říkalo prostitutka. A nebo občas mají smůlu v obém.

                Současná doba, kdy všude je spousta žen od 35 let výše, které se snaží někoho sehnat. Přičemž požadavky mají ještě vyšší než když jim bylo 20. Od muže požadují, aby za ně vyřešil jejich problémy – finanční, životní, psychické i jiné. Aby jim sloužil a odmakal práci na jejich majetku, a vlastně to i financoval. A měl by se žena také přizpůsobit v jejích požadavcích a stylu. To je karikatura moderní doby.

                Příroda má člověka zmáklého tak, že každý věk je nějaké vývojové období. Například jako dítě se nesmírně snadno naučíte jazyk, jako dospělý už máte problém. Partnerství a rodina má také svá vývojová období, a moderní doba se je snaží „tržně zhodnotit“, což funguje vagínou ke zdi.

                1. Jsem ještě o něco starší a pozoruju hodně ženy 35 – 55, které po rozchodu hledají něco nového; nemám pocit, že by v nějaké věkové skupině byl přetlak.
                  Platí samozřejmě odedávna, ženám se množství potenciálních partnerů během života snižuje (18tku chce každý), mužům zvyšuje, ale je to kontinuální proces.

                  1. O něco starší než 35, aby bylo jasno, nejsem doochodce :-)

                  2. Já se tedy pohybuji v té věkové kategorii 35-55, ale čím jsem starší, tím víc oceňuji klid, ticho a samotu, dobře vypálenou whisky či dobře uvařené pivo a dobře napsanou, přeloženou a vytištěnou knihu…

                    1. To je vseobecnej pruser, pokud chlap umi a nebo nepotrebuje zensky prace. Pak, kdyz je starsi, tak si klade otazku, k cemu by si vlastne poustel zenskou do baraku.

                    2. Sex a něha, romantika, krása, rozšíření obzorů skrz jiné uvažování, … to nestačí? :-)

                    3. Dissenter: Když žena umí dávat sex, něhu, romantiku, krásu, atd. – obvykle nemá problémy se vztahem.

                      Ty ženy, co všude zuřivě hledají jsou přesně ty typy žen, kdy se člověk ptá, k čemu by ta žena byla. Nedají vám nic z toho. Možná občas sex.

                    4. Stran sexu vyjde kurva levneji. Na jiny uvazovani staci dobrej kamos.

                      Podle mne, v domacnosti musi predevsim fungovat spravne delba prace. Picu ma kazda a curaka ma taky kazdej. Sex a vsechno okolo jsou samozrejme fajn, ale na tom dobrej vztah nestoji.

                    5. Sysop: Asi tak. Ale většina žen, i většina mužských teoretiků vztahů, prostě skončí u toho, že partnerství je občasné zanoření genitálií.

                      Když jsem byl sám, tak jsem dokonce nosil raději fake prstýnek, abych měl občas klid. Spousta žen si prostě představuje, že muže uloví na oběd, sex – a pak už je její otrok navěky věků, a nesmí nic chtít.

                      Muž a žena musejí mít slučitelný životní styl a představy. A pak fungovat.

                    6. Tady to vidím (a mám) naprosto obráceně. Když funguje sex (a tím nemyslím jen soulož, ale i tu něhu a romantiku kolem toho), zbytek se většinou přizpůsobí. Naopak když to v posteli neklape, nemá cenu vztah zachraňovat, je mrtvý.
                      Prostituce pro mě není alternativa. Nepřenesu přes svou pýchu vědomí nutnosti zaplatit, a to tak, že to sice jde, ale je to bída.

                    7. Dissenter: My se Sysopem jen píšeme o tom, že partnerství jako pouhé zanořování genitálií nestojí za to. Je to poněkud málo.

                    8. Re: Dissenter 10.8.2024 v 22:35
                      Placeni za sex ve vztahu je uplne stejne skryte, jako hospodarsky dluh v socialismu. Platis samozrejme taky a pokud si to jeste navic prepoctes na efektivni cas, kdy nema kramy, kdy ji neboli hlava, kdy neni nasrana, etc., tak to v to vztahu nevychazi uplne v cernych cislech.

                      Navic, pokud vztah ma sex jako primarni motiv, pak se to rozpadne pri prvni prilezitosti, nejpozdeji s prichodem prechodu i zensky a zbytneni prostaty u chlapa. Naopak, vztah musi stat na uplne jinych hodnotach a sex je jeho zpestreni. A to rikam, jako ze jsme do toho na pocatku vztahu s moji zenou busili i dvakrat denne a kdyby mi v posteli nesedla, tak si ji nevezmu.

                      Stran ono ‚odpuzovaku‘ – ano, taky jsem ho nosil za svobodna, kdyz jsem byl nevybourenej, pomahalo mi to udrzet vlastni pudy na uzde. Cili, kdyz jsem s nejakou holkou chodil, nechodily jine nabidky a ja jsem nemel zbytecne boleni… hlavy :-). Naopak v manzelstvi jsem snubak nikdy nenosil. Moje zena taky ne. Musi to byt v hlave, ne na ruce.

          2. Už to jede, už to frčí!
            Zdravím srdečně, pánové.
            Tak zas někdy.

      2. oslovovat ženu na seznamce, ty seš dobrá dylina. Buď je to fejk nastrčený seznamkou (zdokumentováno na youtube) a nebo pokud je to skutečná žena tak takových žádostí tam má tísíce denně, takže asi tak za 800 let jí tvoje nabídka zobrazí na telefonu.

  4. K absurditě těch jejích sraček bych dodal naivitu v tom, že toho svýho vysněnýho mr. Clooneyho najde zrovna v nejakým z tisíců předraženejch pajzlů. Takový borci mají určitě potřebu do takovejch podniků lozit jinak, než že tam dou jednou za čas s nejakejma dobrejma kamarádama (kamarádama jako že chlapama) pokecat a zlejt se dyž potřebujou vypnout vod neustálýho profesního zápřadu, a nemají u toho určitě vůbec jinou potřebu, než se starat vo nejaký panenky, co se tam na ně (jako ostatně úplně všude jinde) věší…:)

    1. Zase jako upřímně, jeden vztah jsem zahájil, když jsem v lepší knajpě trávil večer s knihou na služebce. Ale je fakt, že dneska vede internet, kdyby bývat Tinder za mého mládí, to by bylo bájo. :-)

      1. Seznámit se můžete úplně všude. To, že dnes vede v seznamování internet, je z 90 % příčinou dnešní tragédie partnerských vztahů.

        1. Presne. Jen tech bab, co jsem zamlada sbalil v saline. Samozrejme, pocital jsem s koeficientem 4:1 (4x kosem…), ale pokud se clovek nechova jako slizoun a debil, neboji se oslovit, tak se proste obcas zadari. Internet dneska lidem umoznuje mit pred sebou barieru proti studu, ale ze by to byla vyhoda… no, nevim. Chlap si ma jit za svym nema bejt dosranej, ze dostane kosem. No tak dostane. No a? Jen to, o co se bojuje, ma cenu.

          1. Tak to ti gratuluju, já si sice (skoro) vždycky fajn pokecal, ale koeficient bych odhadl na 9:1. :-)

            1. Ja jsem nikdy moc netlacil na pilu. Jen jednou jsem jeste ten den fiknul holku, co jsem ji behem dne poznal. Ale stalo to cely za prd a od te doby jsem tomu par dni dal. Takze i pri tom seznamovani na me nebylo videt, ze to chce ven a tlaci na mozek.

              No a dalsi vec – nevybiral jsem si jen holky, ktere se libily me, ale taky holky, u kterych jsem videl, ze se jim treba libim ja (a to je, jak znamo, prusvih, protoze prunik tech dvou mnozin je velmi maly). Ne, ze bych bral cokoli, co dejcha, ale nekdy vnitrne zajimava a fajn holka nebyla ta, kterou uvidim prvnim pohledem.

              No a nakonec… platilo takovy nejaky nepsany pravidlo, ze kdyz jsem byl sam, taxem o dobrou babu ani nezakopl, zato kdyz jsem nejakou mel, hned byly dalsi moznosti. Z toho jsem usoudil, ze je vzdy lepsi mit aspon neco, protoze se tim oteviraji dalsi… moznosti :-) A fungovalo to.

              1. Voni to baby většinou vyčuchaj, jestli je chlap sám, maj na to nějakej radar nebo co. Nastává (asi většinou podvědomá) úvaha „no jestli je sám, tak je asi hroznej a žádná ho nechce, ale tadydle Roman chodí s Monikou, tak to asi není špatnej“.

                1. Tak ovsem, pohlednej, hodnej, zabavnej, chytrej, s prachama… a sam? Neco musi bejt spatne.

                2. Ale houby vyčuchaj. Každá žena si vás označkuje pro jiné ženy, aby věděly, že je zabráno.

                  Když u mě byla žena na sex, tak po jejím odchodu jsem jednoduše prošel koupelnu, skříně. A vyházel tu jakoby náhodou zanechaný ženský kondicionér na vlasy, v prádle náhodou zapomenutý zbytek ženského laku na nehty, apod.

                  Do té doby každá věděla, že měla předchůdkyni. Poté její „radary“ ukazovaly, že jsem sám, i když jsem každou noc měl nějakou ženu doma.

                  Je třeba pochopit ženské značkování a zbavovat se ho. Pak budou ženám jejich „radary“ ukazovat, že jste sám, i když to nebude pravda.

                  1. AC
                    Tohle jsem nemyslel, jsem zadanej a do bytu si cizí baby netahám.
                    Když už jsem byl s ženskou tak daleko, že byla u mne doma, neříkám tomu „být sám“.
                    Měl jsem na mysli to, co zřejmě Sysop. Bavím se s babou, co o mně nic neví, a spíš by si dala říct v situaci, když jsem zadanej. Na pilu jsem netlačil nikdy, nemám na to povahu.

                    1. Hroch_bahenni: Ale ona o vás každá žena ví. Umí číst značky, které na vás zanechává vaše partnerka. Když ty značky odstraníte, tak ženské radary vás označí za svobodného bez partnerky.

                      Když se občas na svět podíváte ženským viděním, mnohé záhady ženských radarů zmizí a stanou se pochopitelné.

                      Bavíte se se ženou, která vás vidí – ne, že o vás nic neví.

                    2. AC
                      No, oblečení si zařizuju sám, chodím neutrálně oblíkanej, doplňky žádný. Kolínskou používám furt stejnou (ne, není to pitralon :) ) Jinak nevím,jaký značky.

                    3. Hroch_bahenni: Tak jinak. Poznáte, když nabastlí audio zesilovač muž a když žena. Já se vsadím, že u ženy prostě budete mít u výsledku spousty podezření, že je to „nějaké trochu jiné“ než jak je zvykem od bastlířů mužů. To je ten „radar“.

                    4. AC – ale jo, to beru. Jen mne zajímá, o co konkrétně jde.

              2. To bych podepsal. :-)

                1. Hele, a tohle neplati jen v Cesku. V praci vsichni vedi, ze jsem zenatej, schvalne jsem si i fotku rodinky dal na stul. Kdyz se delaji firemni cochy, tak spim na hotelu, protoze se chci pobavit, neco popit a domu jezdim az druhej den. Kdybych byl svine a chtel zahnout, tak to fakt neni zadnej problem. Ty Nemky jsou uplne stejny, jako Cesky.

      2. na služebce? knihou? tvl, dneska vůbec nevijou, co sou takovýdle slova za cizozemský nadáfky, to bude určitě neco russssssssssssssskýho, ne?

        a všimnul si, že sem psal vo tech pazlech? by sis měl tvl to videjo pustit, ať máš aspoň trochu ponětí, vo čem se tady bavíme

        1. Na služebky se jezdí furt, ne všechno zvládneš odzoomovat a odteamsovat. A taky už nenosím kníšky, ale Boox.

          1. ty možná, slepice z korporátního kanclu moc neee

  5. Celé video je úchylné od první vteřiny.Kdopak by tohle takhle oslovoval?
    Je vidno, že tyhle holky nevědí.
    Jak by taky mohly, když normálního chlapa odpuzujou nadálku.
    Z těch nikdy ženský nebudou.

    1. a počuvajou, voni, forge, čo je podle nich také jako normálné? ;o)

      jinak ale, vony normálního přece ani nechcou, dyk to říká, na nejakou takovou nicku vona se nepotřebuje ani dívat přece (teda dokud neco nepotřebuje udělat, spravit atd.)…

      1. Behe:
        Co říká, na to se vyser.Já ti říkám, že tyhle odpudivý si to takhle vysvětlujou.

        1. asi nejsme vepři, ne?

    2. Forge 10-8-2024 v 19:34

      Přehrál jsem si ten monolog natočený s hodně až nevhodně úspornou výpravou bez zvuku, přece jen se blíží doba oběda.
      Občas se zde prezentují odborníci na t.zv. řeč těla.
      Zaráží mě, že jsem v diskusi nezaznamenal žádný příspěvek na toto téma.
      Možná jsem o této srpnové neděli jen obyčejně nepozorný.
      Ten srpen…
      Vzpomněl jsem si na několik okrajových scén z Unaveni sluncem. (Přestože je pan Michalkov na sankčním seznamu číslo 9 a neměl bych to dělat.)

  6. Další samostatný téma (rači na to dělám separátní vlákna) jsou ty práce. Jako na jedné straně sem zíral, že žencká, která očividně asi uklízí celkem pečlivě a eště k tomu vypere, vyžehlí, poskládá (to fakt není pravidlem) si bere zřejmě dvě kola v hodině vč. prostředků co si kupuje sama a eště jezdí vlastním autem. To mi přijde úplnej úlet, mě to sere čímdál víc že stejně hovno na firemním účtě zbejvá (pravda furt nakupuju nový krámy na sklad a do výbavy, to se taky projeví) a to už sem teď prakticky na trojnásobku, co vona. Jako úklid je sice typická tzv. nekvalifikovaná činnost a takovejch je spousta, ale v praxi je právě úklid a úklid, jak u všeho (přičemž zpravidla po všech vídám naprosto tragicky odfláklej bordel, a né úklid, hlavně v eráru, a to je obvykle pod firmama, co si pak s přirážečkou říkají v hodinovce taky ten trojnásobek). Se pak nemůže divit, že maká vod nevidim do nevidim a stejně s bídou vychází. Se taky potom těžko navazujou vztahy, dyž vlastně po příchodu z hokny taková nemá ani čas na domácnost, natož se jako seznamovat :) To je taky jeden opomíjenej důvod počtu těch svobodnejch matek.

    Ale jinak souhlas, v řadě oborů, kam se žencký serou, nepodávají ani zdaleka takový výsledky. Naštěstí nemám moc vlastních zkušeností z korporátních kanclů, anžto do takovýho posranýho prostředí vlezu maximálně jak subdodavatel na neco konkrétního, ale zcela jistě tady teď proběhne řada zkušeností vo tom, jak dyž půlka ženckejch z voddělení byla nemocná a jinak těhotná, tak je tam všecky nahradil jeden borec a eště stíhal svou vlastní agendu :DDD

    1. Za mě – ženský jsou pečlivější, vychytají víc drobných chyb, obvykle jim práce trvá delší dobu a občas jim unikne něco většího, neumí myslet out-of-the-box. Chlapi jsou nad věcí, půlku pracovní doby prokrastinují, ale jsou celkově rychlejší, v detailech někdy uletí, ale průser dokážou včas vychytat, obvykle i tak, aby se to boss nedověděl (zatímco žena rozlité mlíko přizná).
      Ideální je smíšená parta.

      1. Žena většinou rozlité mlíko nepřizná, bez ohledu na důsledky pro firmu či druhé. Může-li ho zatlouct, žena ho zatluče.

      2. Presne. Co mam v tymu zencky, tak jim davam praci, ktera ma bejt udelana peclive, nebo kde je potreba se o nekoho postarat (mladi studentici), nebo je potreba nekam mailovat, tydlifonovat, apod.

        Naopak chlapi mi budou v laboratori klidne do vecera cucet do nejaky veci, dokud se jim to nepodari rozchodit a vymysleji X zpusobu, jak obejit a vyresit to, ci ono. Pokud tohle necham zencke, tak to casto shori na ‚nojo, ale tohle se ma podle predpisu XY delat takhle a takhle. Pokud to nefunguje, no pak nevim, co s tim‘.

        Cili, kdyz rozdelim chlapske prace chlapum a zenske prace zenskym, tak ma tym tah na branu. A nejake LGBTPSVZ mam totalne fpici. Samozrejme, ze byly nejake pokusy na kvokvokvoty, protoze Nemecko a protoze to tak ma bajt a kdesi cosi, to jsem vyresil hned u naboroveho pohovoru jednoduchym testikem, kde damy proste pochopili, ze tohle je jinej level. Kdyby mi zencka fungovala jako chlap, nemam problem ji na to misto vzit. Jenze ono to tak proste nefunguje.

      3. dyžs začínal, tak usem se lek, že sem žencká :D ale to je asi jenom vo tom, že na rozdíl od nemála t. zv. kolegů z oboru za mnou potom není zprasená sračka :)

        1. Já bych spíše řekl, že když jde o detaily – je lepší muž než žena.

          Ženy jsou skvělé na stereotypní práci, na kterou muž nemá nervy. Prostě práce bez invence, předem daná do poslední operace. Ženy stejně chtějí spíše skvělou atmosféru na pracovišti, což opět bez mužů nezajistí, protože několik žen na pracovišti je schopno vytvořit tak šílené prostředí, že se to nedá. Ostatně to platí nejen pro Homo sapiens.

          1. Na tohle téma existuje studie z Austrálie týkající se zdravotních sester, dneska i bratrů. Oni ti kujóni patriarchální odmítli dělat stereotypní práce, ale jak se něco naučili, směřovali výše, do intenzivnějších oborů, dělali si různé kurzy, nadstavby…

          2. Alan.Cox 10.8.2024 v 21:29

            Ženy jsou skvělé na stereotypní práci, na kterou muž nemá nervy.
            No, za léta praxe jsem dlaždičku nepoznal.

            1. Zrovna ta dlazdicka by se, tipuju, sekla uz jen na tom, ze ‚je to cely nejak sejdrem‘ bo chybi nivelacni sterka a ten poter neni zkletovanej podle pravitka. Improvizace na hranach, nebo rezani bombatek namisto kupovani hotovych bo cena, to by byla doslova vyssi divci.

              U nas v praci jsou v Instandshaltung i dve holky (+5 chlapu). Kdyz tahaly UTPcka, pomerne dost lajn nejelo, protoze holt na draty se konektory pro licny krimpovat nemaj, ze… Jakmile nekde nejde elektrika, chce to chlapa. Jakmile je potreba pripojit nove pracoviste – stul (standardne tlak. vzduch, zasuvky,…) tak se vola zencka.

              1. tak v prvé řadě dyž se „tahají UTPčka“, tak vůbec nechápu, co sem motáš nejaký konektoury, anžto každej snad ví, že vedení začíná a končí v zásufce, nebo peč panelu, žejo? :)

                1. Jestli voni ty UTP/FTP kabely nemají na koncích ty samčí konektory. A strkají se na obou stranách do samičích zásuvek – tedy aspoň když se strukturovaná kabeláž dělá v malém či středním.

                  1. tak bavíme se vo strukturce, nebo nejakých prasečích sračkách??

                    1. peč panel, tam se to ukončuje no?

                    2. Já jsem zatím veškerou strukturovanou kabeláž dělal tak, že aspoň na jedné straně kabelu je samec. Tedy nakrimpovaný konektor. Všechny routery a switche mají samičí zásuvky, a jinak se ty ethernet kabely rozvětvit nedají.

                      Zásuvky na zeď mě serou, protože jsou „samořezné“. S tím je sraní než to má kontakt, na každé takové zásuvce nechám půl hodiny až hodiny, než to má kontakty všude kde to má mít. Tak jsem si vyrobil tišťák, kde se přiletovají dráty/linka – a to je za minutu nainstalované. Nevím, proč ty zásuvky nemají buď letování nebo wago nebo šroubky, ale takovou píčovinu jako je „samořezný“ přípoj.

                    3. Alan.Cox
                      11.8.2024 v 14:32

                      že seš idiot víme všichni už dlouho, nemusiš to eště všude takle na sílu hulákat :)

                    4. Behemot: Počítačových sítí jsem natahal docela dost, není na tom nic těžkého. A brzy mě čeká další zasíťování. Ještě se mi ale nepovedlo tahat metalické kabely tak, abych nemusel krimpovat aspoň na jednu stranu samce, tedy rj45 konektory 8p8c.

                      Největší opruz dnes je najít dostatečně levný utp kabel, který by nebyl hnůj.

                    5. ty na to radši nehrab tvl, dyž vidim ty sračky co z tebe padajou a eště se tím chlubíš, stejně až tam nekdo za pár let bude chtít zvýšit přenosovou frekvenci, tak zjistí, jaks to doprasil jak dobytek a budou to muset s notným nasráním celý předělat

                    6. Alan.Cox 11.8.2024 v 14:32

                      – – –
                      Ale takhle se to opravdu nedělá. Leda bych si páchal nějaký nouzový bastlík na pár dní, dočasnou instalaci během stavby apod.

                      Každý segment musí mít rozebiratelné samice na obou koncích. Používám je i na dočaskách na straně koncového zařízení.

                2. Kdyz chci pripravit stul pro pracovnika, tak to znamena, ze ma LANku az nahore na stole. A propojeni mezi podlahovym stekrem a zasuvkou nahore se dela na Miru patschem, kterej ma spachat eletrikar/sitar. Tahne se to tunelem, kterej je ruzne dlouhej podle toho, kde na zemi je dekl se zasuvkama. Protoze nesmi byt smycky, musi to mit spravnou delku a to se proste nekupuje hotovy.

                  No a presne tenhle kabel ty kozy u nekolika stolu domrvily.

                  1. peč kordy sou v různejch délkách, pod stůl se určitě bez problémů nejaký to klubko (dolů pod desku) vejde a nemusí tam byt ani žlab, chce to u toho přemejšlet

                    každopádně esli todle je nepřekonatelnej problém, tak kozám kupte univerzální konektoury, ale až dojde na 6A a skládaný, tak budete stejně v prdeli, to zkurví úplně :D nebo stíněný cokoli

                    1. Si vubec neumis predstavit, co to je, nakoupit ‚nejaky kabely‘ v Nemecku. Hochu, na to musis mit presne dodavatele, popis zbozi, musi to dostat skladovy cislo, pod nim je to pak objednano, nasledne prijde, naskladni se a ty si pak vystavis v AP+ zadanku a jdes si to do skladu vyzvednout.

                      Takze… ja jsem koupil proste klubo UTPcka s pytlikama konktoru v Cesku, od ucetni jsem si to nechal proplatit cash, hodil to k nam na oddeleni a kdyz chci zridit nove pracoviste, zavolam na Instandshaltung a oni si to u mne vyzvednou. Zadnej Papierkram. Jenze ta aktivni pica si pritahla jakysi konektory ze skladu, namisto aby pouzila ty, co u te spulky lezely. To je pak tezky.

                      Nicmene, muzu byt rad, ze to dopadlo jen ucvaknutim a prekrimpovanim. Bejt to patch ze skladu a treba omylem krizenej, tak nejprve vystavit v AP+ reklamacni Bericht, pak to poslat na Instandshaltung, nasledne to nechat overit vedoucim vyroby, pak nechat na sklade zjistit, kde je chyba a kdo je za ni zodpovedny, pote zjistit, jestli spravny kabel je skladem, nebo se musi objednat, pokud skladem neni, zjistit, jestli ma skladovou polozku nebo ne, pokud nema, tak ji zalozit a nechat overit, pote pozadat Einkauf, aby to koupili a naskladnili… a takovouhle picovinou se budes zabejvat mesic.

      4. Na tom něco je. Kdysi v laborkách na VŠCHT jsem měl v kruhu skvělou kámošku, oba jsme tam přišli ze středních chemáren. Tj. velká výhoda proti gymnazistům. No a byli jsme nejlépe hodnocenej team. Matně se pamatuju na nějaký laborky z fyz. chemie, ebulioskopie nebo kryoskopie, už nevím. Prostě měření se nám posralo a měli jsme 1 relevantní bod z cca 10, kterými měla vést křivka. Kamarádka po chvíli dumání křivku načrtla od boku. Já jsem dopočítal souřadnice k reálně neexistujícím bodům. No a byla zas 1 :-). Dodnes na srazech vzpomínáme.

  7. Tak to chce zrůžovokrinoliníky
    https://www.youtube.com/watch?v=E-H0jvWosC8
    A neprat jupky ani na soutoku divoké a tiché bye čwy, lotři.

  8. Jakmile ma zencka tri jmena, jsem napozoru, ze prijde pruser.

    1. Sofía Fernanda Dolores Cayetana Teresa Ángela de la Cruz Micaela del Santísimo Sacramento del Perpetuo Socorro de la Santísima Trinidad y de Todos Los Santos

      1. To musi bejt radost ji oslovovat.

        Kazdopadne, mel jsem samozrejme na mysli zenske v Cesku. To dolovani prostrednich jmen podle predku, zadku, kalendare, Instace a FB proste ukazuje, ze je neco spatne. Podobne, jako treba MPA. Rozhodne ale nechci, aby s tim damy prestaly. Takhle clovek hned vidi, co se bude dit.

        1. Moje obě babičky měly dvě křestní jména, protože byly pokřtěný. A k moderním bláznivým ženám měly daleko.
          Spíš jsou varující dvojpříjmení, zejména v mužském rodě Klára Kočka Vopičková
          :-)

          1. U babicek je to jasny, ostatne ja mam de facto taky prostredni jmeno po kmotrovi, bo jsem krtenej. Ale nikdy v zivote jsem to nikam nepsal. U tech dnesnich kund je to hlavne trendy.

            1. Klasik varoval před Musilovou-Veberovou, jenže ta byla jen tlustá, ty dnešní škůdkyně jsou Musil Veberová.

          2. Dissenter 10.8.2024 v 21:25

            Jako pokřtěný mám dvě křestní jména. Důvod, pro který bych je měl používat, jsem nalezl pouze na počátku puberty, kdy jsem jako prostředek k získání pozornosti dokázal použít i kdejakou dětinskou pitomost. Vyrostl jsem z toho, jak předpovídali moji nejbližší a po nezbytný čas zmobilizovali svou toleranci.

        2. tamto je spíš trochu jak u nás všecky ty tituly šlechty, tak tam prostě vyjmenovaný léna, v praxi se asi používá neco jako Sofía Fernanda de la Cruz

          1. Škoda, že ještě nemá k tomu aspoň desítku akademických titulů. Bylo by to radostnější.

      2. María del Carmen Polo y Martínez-Valdés.

        1. Surio Mario Martinez Juarez Ferdinando :)

    2. Ta moje vzhledem k původu měla. A průser to nakonec byl :(

  9. Hudební vložka:
    https://www.youtube.com/watch?v=b4shzzUHBg8

    A jeden zábavný subreddit (opakovaně inzerovaný):
    https://old.reddit.com/r/WhereAreAllTheGoodMen/

    1. je tam neco novýho?

      1. Pořád se něco děje :-)

        Nový obsah se objevuje kolem weekendu.

Napsat komentář

D-FENS © 2017