Izrael a Palestina - zpět na článek

Počet komentářů: 102

  1. Karbaníci ví že je to pokr. Navíc u falze flagistů, ale snesu i označení od Zemana – čučkaři. :-)))
    Jak že se jmenoval v komediálním seriálu mash 2230 (koukám na ten seriál už jinak než tenkrát z „vaty kterou už nemáte) nebo jakási cifra ten vyšetřovatel cia, že by flag?
    A tohle není od „mainstrýmáků 3-4? majitelů KoZa.
    https://www.facebook.com/100094074429518/videos/844452377056536

  2. V článku už mi to přijde jako trochu překombinovaný.

    1. vydrz par dni ono so to te cistce v Gaze tak nejak procisti a vyjasni . Vseho docasu plan se dodrzi

  3. Ty paraglidy jsou z propagacnich videi Mossadu , na tom techno festivalu skakali parasutiste jak je videt z videi navstevniku .
    Gaza letiste nema a nema ani letadla .
    Festival byl z neznamych duvodu 2 dny pred konanim presunut z vnitrozemi prave ke hranici .
    A asi by se dalo pokracovat jako s Reichstagem, Gliwitz, Tonkin anebo treba Irakem a jeho atomofkami .
    Vlastne pokud je clovek trochu soudny tak vidi ze vetsina a mozna 100% vsech operaci v historii ktere mely umele vyvolat konflikt byla vzdy false flag op . Jede to porad dokola s tim rozdilem ze jim do toho zaciname vic a vic videt

    1. Určitě.

      Ty internety jsou pro konspirační teoretiky požehnání. Vždyť před příchodem internetu tohle povolání prakticky neexistovalo.

  4. a kdo ma silny zaludek tak tady je zabavne a poucne info Maxe Igana https://www.bitchute.com/video/XhbQkXqqn31F/
    brou chut

  5. Ale že to trvalo, než se nám probudil první konspirační teoretik.

    Jste měli někde konferenci, že to tak trvalo ne?

  6. Vzhledem k tomu, že Izrael oficiálně nevlastní jaderné zbraně (ačkoliv spekulace, že nějaké pravděpodobně má, asi nebudou úplně mimo), je krajně nepravděpodobné, že by jimi někoho držel pod krkem v „přímém“ diplomatickém styku jak za Yom Kippurské války, tak kdykoliv jindy. Samozřejmě že představa, že Izrael namířil jaderné ICBM kamkoliv dál, než dejme tomu do Káhiry, a nejen že mu to prošlo, ale dokonce to zabralo, už je fakt jak ze špatný humoresky. Proto jsem si hodně sliboval od odkazů v tomto odstavci, které ale bohužel vedou na Wikipedii (kde člověk zjistí pouze to, že nějaká Golda Meir existovala, což jsem věděl už předtím). To (spolu s informací, že Slánský byl sionistický agent) mi jednak sebralo náladu zjišťovat, jestli i zbytek článku je ozdrojován takto precizně, nebo ještě lépe, a jednak podlomilo mou důvěru v autorův úsudek, přístup k informačním zdrojům, způsobilost k právním úkonům a jiné věci, které by autor takového článku měl mít. Trochu mám pocit, jako kdyby se mi D-FENS snažil dokázat, že moje stížnosti na upadající kvalitu webu jsou bezpředmětné, protože ten pravý úpadek tenhle web ještě zdaleka nepoznal.

    1. Jihoafrický jaderný program je celkem dobře zdokumentovaný, stejně jako izraelská účast na něm. Jestliže Jihoafrická republika prokazatelně vyvinula jaderné zbraně, bylo by hodně divné, kdyby jejich parťák taky nějaké neměl, zejména když u něj jde o otázku existence. A to, že v době kdy to vypadalo, že Izrale bude konvenčně vymazán Syřany a Egypťany je celkem logické vytáhnout nějaké eso z rukávu než ho vynesu na stůl někam zavolat, že ho mám. Kromě Káhiry, Damašku nebo asuánské přehrady by cílem mohla být i zásobovací linie Egypta v Suezkém průplavu. A to už zvedne ze židle leckerého globalistu, kterému tamtudy tečou prachy.

      1. Jihoafrická jaderná bomba přece Izraelcům unikla a dlouhou dobu (vcelku omylem) hnila ve Švédsku, než ji koupili Číňani. :-)

        1. Jonasson je samozřejmě jeden z pramenů, který jsem použil.

  7. Dočetl jsem to k „Mossad, čistě náhodou nezjistí, že je mu přímo pod nosem, nejspíše po několik let připravována největší teroristická akce snad za celou historii Izraele“, dál už jen tak lehce proletěl.
    Mossad je rozvědka, zpravodajská služba pro vnější hrozby. Samozřejmě umí najít nacisty v Argentině, to je jejich práce.
    Pokud někdo něco u posledního teroristického útoku z Gazy posral, byl to Šabak, známější jako Šin Bet. To je naopak kontrarozvědka, zaměřená na vnitřní bezpečnost. Taky už si Ronen Bar posypal hlavu popelem – https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/izrael-palestina-pasmo-gazy-hnuti-hamas-utok-premier-benjamin-netanjahu.A231016_173548_zahranicni_dtt
    V Izraeli je také dobrým zvykem po podobných průserech zřídit vyšetřovací komisi. A rozhodně nejde o nějaké divadýlko, opravdu se zjišťuje co se stalo a kdo to posral, hlavně proto, aby se to příště nestalo. Možná i proto Izrael, tam kde je, už osmdesát let pořád existuje…

    1. No chtěl bych vidět toho pejzatýho rozvědčíka, který by infiltroval Hamás na úrovni, že by znal nějaké důležité plány. Navíc informace, že Hamás hromadí zbraně a chystá něco velkého nepředstavuje žádné tajemství, protože to dělá nepřetržitě po dobu své existence. To jim můžu zavolat i já.

  8. A ještě jedna věc, ke konci je zmíněný „penězovod z Ameriky“. Nevím, jak moc něco takového opravdu existuje, ale naopak určitě vím, že existuje mohutný penězovod z EU do Gazy. V pásmu Gazy je přes čtyřicet kilometrů dlouhý kus jednoho z nejhezčích středomořských pobřeží. Kdyby místní ručníkáři měli jen trochu rozumu, tak se vykašlou na raketové inženýrství a je tam jeden turistický resort vedle druhého, tak jako kousek severně, mezi Aškelonem a Tel Avivem. Spolu s těma prachama, co tam za ty desítky let natekly by z toho muselo být něco mezi Singapurem a Monte Karlem. Někdo ale holt má jiné priority, pak ale ať nebrečí, že jsou na něj Židi zlí…

    1. vanthomas 18.10.2023 v 7:18

      Náklady na domácí kutilství a investice do turistických resortů jsou podle vás souměřitelné nebo srovnatelné?
      Domnívám se, že do turistických resortů provozovaných v podmínkách absolutní vzdušné a námořní blokády, tedy přístupných jen přes silniční hraniční přechody ve zdi, by mnoho turistů nejezdilo, tedy návratnost investic by byla nejistá.
      Rekreovat se v podmínkách dodávky vody 30 l/os/den a elektrické energie dodávané čtyři hodiny denně by asi málokdo chtěl.
      Atd.

      1. Předpokládám, že pokud by bylo ukončeno „raketové inženýrství“, něco by se změnilo i na tomto.

        1. LWG 18.10.2023 v 7:29

          O tom není pochyb, ale ani diskuse.
          Četl jsem či slyšel mnoho vizí o „Palestinské Dubaji“, infrastruktuře vybudované v poušti z ničeho…
          Nikdy nikdo nezmínil nic o investicích.
          Jako v mateřské škole:“Mohou žvižátka žít lépe?“

      2. A co třeba udělat něco proto, abych nebyl v dodávkách vody a energie totálně závislý na sousedním státu, se kterým se nechci mít rád?
        Gaza Strip je víceméně samostatný stát od roku 2006 a od roku 2008 úplně. Blokáda ze strany Izraele není příčina, ale důsledek toho, co tam Hamás, Palestinský islámský džihád a podobní ručníkáři provádí.

        1. Trochu problém je, že Izrael nestojí o bohatý a prosperující Západní břeh a Gazu. Mohli by tak získat větší vliv a váhu pro své požadavky.
          Stejně jako nestojí o bohaté a prosperující sousedy. Ten bordel mu vyhovuje, nemůžou ho tolik ohrozit.

          1. To si nemyslím, bohatý a prosperující Západní břeh a Gaza by mohly způsobit jen to, že od nich Izrael bude mít pokoj a nebude muset mít nesmyslně velkou armádu.
            A chudí sousedé si za svůj středověk můžou jen sami, Libanon byla krásná a prosperující země ještě celkem nedávno a Írán před rokem 78 taky. Čímpak to asi bude?

            1. Libanon samozrejme rozsmelcovala valka, ovsem taky pak nasledna blokada s Izraelem (s izraelskym razitkem v pasu se z Bejrutskeho letiste ven nedostanes), paralelni ekonomika s dolarem, brutalni korupce a ve finale imigrace cca trech milionu Syranu. Tam je tech faktoru proste vic.

              1. Hm, a kdopak za ty „faktory“ teda vlastně může? ;-)

                1. Nojo, no… mam tam par pratel a bavit se s nima je asi tak podobny, jako tady v Nemecku zabrousit na tema Ady. „kysele tema“, jak rikaji.

                  Libanonce sere uz to, ze tam maji americkou vojenskou zakladnu. Procpak asi…

              2. V Izraeli se nedávají razítka do pasu. Při vstupu dávají kartičku s vízem (stejně jako třeba Severní Kypr), kterou je třeba mít u sebe, založenou v pasu.

                1. Kdyz jsem byl poprve v Libanonu (polovina 90ek), tak jsem byl dopredu upozornen, at nemam v pasu izraelske razitko. Kdy se z toho stala karticka to nevim, ale vznikla presne z toho duvodu, aby pak cestovatele nemeli problemy v zemich, ktere Izrael napadl, nebo nasral.

                2. Pokud si o něj řeknete, tak vám i to razítko do pasu dají. Do žádných muslimských prdelí jsem jet neplánoval, tak by byla škoda přijet bez suvenýru zdarma. Teda, je to už deset let nazpět.

                  1. Jeste, ze mame hen ten sengen, jinak by brzy mohlo hrozit, ze s izraelskym razitkem v pasu by se jeden nedostal ani do Francie.

            2. Když pominu, že máte dost nepřesnou představu o té samostatnosti, tak pokud se Izrael drží dosažení cíle, se kterým byl vytvořen, což je nakonec získat celé území, tak na samostatnosti nebo prosperitě ostatních nemůže mít logicky zájem.

        2. Meli by brnknout te parte, co Evropu zbavila zavislosti na ruskem plynu, ze by mohla vyhodit do luftu ty trubky od Izraelcu. Urcite by se jim konecne oddechlo, jako nam.

          1. To je docela dobrá myšlenka… :-D

        3. vanthomas 18.10.2023 v 7:48

          No, to vím docela přesně a uměl bych to i postavit.
          Nutný je dostatečně vydatný zdroj sladké vody, úpravna, čerpací stanice a hodně trubek.
          Nebo zdroj slané vody, odsolovací stanice a mineralizační úpravna, čerpací stanice a hodně trubek.
          A hodně elektrické energie.
          Abych měl elektrickou energii, musím mít elektrárnu a energii, kterou bude na elektřinu převádět.
          A vůbec nejdřív musím mít finanční krytí stavby.
          Pokud jste to nevěděl, netřeba s vámi diskutovat.
          Pokud to víte, dtto.

          Shrnutí: lidé přesunutí ze svých bydlišť do uprchlických táborů obvykle nemají prostředky na žádné investice. Zahraniční investoři prostředky mají, ale mají i kalkulačky.
          Gaza Strip je možná stát, ale je okupovaný Izraelem se všemi důsledky. Dnes dopoledne o tom byla hezká půlhodinka na ČRo+.

          1. Krom toho je Gaza území velké asi jako Praha, zcela bez zdrojů a prostoru. Tenhle kus země by jakžtakž uživil pár rybářských vesnic, s bídou nějaký menší starověký městský stát, ale rozhodně ne moderní stát.
            Je to prostě jedno velký ghetto zanechaný svýmu osudu.

  9. Presne tak autore,konecne zacina cim dal vic lidi chapat,ze cely ten utok na Izrael udelala izraelska tajna sluzba Mosad.Jedna z nejstrezenejsich hranic na svete mezi Izraelem a gazou a bojovnici Hamasu jim projdou jak nuz maslem??? Hrozne me pobavili ty zabery z Izraelskych kasaren jak tam ti muslimsti ovcomrdi vnikli do kasaren (nechapu jak) a postrileli nebo zajali Izraelske vojaky v trenkach,kteri chrapali a jeste jim ukradli a prevezli do Gazy ty jejich tanky Merkava.(Ja jsem byl u te zdi v roce 2012 byl a videl jsem ty bezpecnostni opatreni na vlastni oci a opravdu ta zed se neda projit,proste nekdo v Izraelske vlade chtel aby Hamas tou zdi jednoduse pronikli). Takze ted je otazka,co touto operaci Izraelska vlada sledovala,kdyz si nechala jen tak postrilet minimalne 1000 obcanu.Muj konspiracni pohled do teto problematiky je takovy,Izraelska armada vtrhne do Gazy a vytlaci dva miliony palestincu do Egypta a tim bude vlastne jednou provzdy palestinska otazka vyresena! Ale ted jedno velke ALE Egypt jasne rekl,ze si nevezme na sve uzemi ani jednoho palestince,jedinne palestince co berou jsou lidi co maji egyptske a palestinske obcanstvi.Takze co ted? Vezme si ty uprchliky evropa,no tak to bude v evrope brzy hodne veselo…..Dalsi vec,proc izraelska armada neutoci pozemnimi vojsky na Gazu??? Rika se,ze Hamas ma 50 tisic vyzbrojenych bojovniku schovanych v tunelech pod Gazou takze ta Izraelska vojenska operace bude pekna vyvrazdovacka to je asi duvod,proc se zidum do Gazy nejak nechce vtrhnout!A konecne Iran ktery je tesne pred ukoncenim vyroby jaderne zbrane pokud uz ji nemaji pak uz jen staci nekolik tehto jadernych bomb predat palestincum a ti s ni ukonci existenci zidovskeho statu jednou provzdy coz si zidi velmi dobre uvedomuji.
    P.S.Pokud ma nekdo jiny nazor na tuto problematiku,tak rad bych se nechal v komentech poucit….

    1. Aha. A ty týpci s těma zelenejma čelenkama co stříleli ty židy byli převlečení židi že? Nebo za to dostali od židů zaplaceno, plánky kam maj jít a co udělat? Všichni přeci víme, že celej svět je jeda velká židovská konspirace a židi můžou za všecko.
      Tak prosím dotáhněte to do koce. Takhle jak jste to napsal je to cel nějak málo konspirační.

      1. Mossad nejsou blbci. Takovejhle ulet taky nemuzu pobrat. Jednou vybubla, co za tim bylo.

        1. Nechapu to pojmenovani Mossad. Kde se tam vzala ta dve S? To je podobna deformace jako RuSSko? Je to Mosad.

          Co jsem se docetl, Mosad se Hamasem vubec nezabyval, na to maji jinou tajnou sluzbu.

          1. sinuhet:
            „…Mossad. Kde se tam vzala ta dve S?…“
            – – –
            Vykřikovat, že jsou ostatní pitomci – to už jsi předvedl mnohokrát, že…?

            :OD

          2. Aby to Američani nevyslovovali blbě. Asi jako dvě „D“ v Buddhovi.

          3. Uplne stejne, jako kde se vzalo „tsunami“, ackoli je to „cunami“, nebo kde se vzalo „Hisballah“, ackoli je to „Hesbollah“ a podobne.

            Proc to resis? Nemuzes to pak precist, nebo kde presne je problem?

            1. Tsunami je stejně blbě jako cunami. Správně je to 津波 Pak je jen otázka, kterému přepisu dáme přednost.
              Izraelská rozvědka je pak המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים
              Ta libanonská partaj se správně píše حزب الله
              Proto se to převádí do latinky a přepisy jsou holt různé a některé se prosadí vìc a některé míň.

              1. V případě jazyků jako čínština nebo větnamština se přepis originálu blíží asi tak jako české Londýn originálnímu London, potažmo Vorčestr nazvu Worcester.

                1. Vietnamština

                  1. Cinstina mnohdy pro ruzna slova pouziva stejny znak, ktery se jen ruzne cte. Vic budu vedet, az s tim potomstvo zacne, zrejme pristi rok.

                    1. ne, čínština je v podstatě obrázkové pímo, které používá znak pro slovo, které ale pak různé dialekty různě čtou. V podstatě asi jako kdyby byl v „evropštině“ piktogram pro psa a ten by se v různých evropských „dialektech“ četl jako pes, hund, dog, sabáka… Ony ty čínské dialekty jsou kolikrát spíš odlišné jazyky, které používají stejné písmo. To je výhoda piktogramů. Nemusíš znát tu řeč. Nevýhoda pak je, že blbě zapisují neologismy. Hláskové písmo zapíše kdejakou blbost, ale zase musíš holt umět ten jazyk. U piktogramů stačí znalost obrázků. Sice se pak taky nedomluvíš, ale zato „dopíšeš“. Čínské písmo ostatně používá i japonština, jako jedno z tří.

                    2. shane: kdepak. To, co se liší je tón a to také dělá výrazný rozdíl mezi zjednodušenou a tradiční čínštinou. Není to tedy tak, že by se piktogram pro psa četl jednou hund a po druhé dog, ale je to tak, že jednou se to čte pes, podruhé Pes, potřetí pES, pak peS atd. (zjednodušená má tóny myslím 3, tradiční v HK 7). Přitom ale pes znamená „záclona“, Pes je „čočka“ a pES je „dvanáct“. Takže když běžný zápaďák zkouší v restauraci přečíst znak pro „čočku“, ale čte to jako „dvanáct“, zmatení obsluhy je úplně stejné, jako kdyby to stejné dělal česky. Není to tak, že si řeknou „aha, on myslí čočka“, protože vůbec nechápou, proč říká „dvanáct“. Dovysvětlení se bez někoho, kdo čínsky umí, neobejde (případně to chce důvtipnou obsluhu a trpělivého zápaďáka, který tuší, že to přečetl blbě a zkusí jiný tón, až to obsluhu trkne a domluví se, případně prostě ukáže prstem do jídelníčku).

              2. shane:
                Tak.Napadlo mě Harakiri versus Seppuku.
                Nebo, že všem dlouhým japonským mečům říkáme Katana.

                1. Mam ten dojem, ze Seppuku je druh Harakiri. Hara-kiri je tusim neco, jako zabit ducha, protoze Japonci veri, ze duch cloveka sidli v brise. Aspon tak mi to bylo jednim mistrem nekdy pred 30 lety vysvetlovano. A Seppuku je pak konkretni obrad. Ale ruku do ohne bych za to nedal, jestli si to jeste dobre pamatuju.

                  1. Obráceně. Seppuku je rituální sebevražda. Hara Kiri pak znamená řezání břicha, ale je to údajně mírně vulgární a samurajové ten termín nepoužívali. V Evropě se to nejspíš rozšířilo coby špatný překlad, protože seppuku i harakiri se prý píši stejně, ale znaky mají obrácené pořadí. Aspoň teda podle wiki

                    https://cs.wikipedia.org/wiki/Seppuku

              3. No vsak jasne, je to o fonetice a prepisu.

              4. shane 18.10.2023 v 13:41
                „Tsunami je stejně blbě jako cunami.“

                Jistěže je mnoho různých možností přepisu „čehosi“ do latinky…
                Málokdo ví, že Japonci* mají vlastní normu a podle ní je to „tunami“…

                * Znaky 日本 (Nihon či Nippon) se čínsky čtou nějak jako Ř-pn či Ž-pn…
                V kterémsi překladu Marco (nebo Marko?) Polovy knihy se hovořilo o „zemi Cipangu“ nebo „Zipangu“ čili 日本国 = Ž-pnkuo = Země vycházejícího slunce“…

          4. Přepis z hebrejštiny.
            Zápis Russko jen ctí originál. V azbuce je to Россия, čteno Rassíja, psáno s dvěma S. Teda C. Našim buditelům to asi přišlo nevzhledné, čeština obvykle hlásky nezdvojuje. Ale když to tak rusáci maj, tak proč jim nevyhovět.

            1. Россия má dvě сс, protože název té zemně je složenina slov „Tato vzrostlá/velká/věhlasná“

              1. Tvrdí kdo? Normálně se tvrdi, že to podle finského Ruotsi, znamená to něco jako Země veslařů a označovalo to tamo usedlé „vikingy“

                https://en.m.wiktionary.org/wiki/Ruotsi

          5. což je samozřejmě naprosto tragický selhání, že se tím nezabejval že…dyk vo tom je řeč tvl X-DDDDDDDDD

      2. tak jasně, židáci a jejich agenti si samozřejmě nemůžou vzít zelený čelenky, protože prostě zrovna na tech jejich palicách by nedržely a furt by jim padaly, jak to mohl ten blbec nevědět!!

    2. Tady jsou jakékoliv další komentáře zbytečné… :-D

    3. Hranice je sice mohutně opevněná, ale ta zeď má přes padesát kilometrů. Najít kde nechal tesař díru, nebo vykopat tunel, určitě není problém. Dělají to každou chvíli, jen ten poslední útok byl nezvykle velký. Navíc velkou kapacitu IDF odčerpává střežení osad na Západním břehu. To musí být úplná noční můra – tři miliony Arabů a mezi tím půl milionu Židů v roztroušených osadách. Jedna každá občas potřebuje ochranu, aby se tam nepozabíjeli navzájem. Jestli je něco špatně, tak hlavně tohle.
      A Írán a jaderná zbraň – asi i nejpitomějšímu Ajatolláhovi snad doufám musí dojít, že zkoušet to na Izrael takhle, je ten nejhloupější způsob, jak zjistit jestli Izrael má ty jaderné hlavice, které nikdy nepřiznal, že má :-)

      1. Hele, tam je kamer na m2 vic, nez na Kavkach. Ti rucnikari se tentokrat nepodhrabavali nejakym tunelem, neco preleteli a neco prosli branou jak vitezove.

        1. A z toho má plynout jako co? Příště je rovnou zastřelit? 8-O

          1. Z toho plyne, ze muze byt dost tezke dosahnout te nahody, ze si nikdo niceho nevsiml a rucnikari tahali vojaky ve slipech z posteli.

      2. Ano mas pravdu,je to padesat kilometru vanthomasi,ale jeste nezapomen,ze Mosad ma stovky informatoru uvnitr Gazy k tomu na obezne draze spionazni satelity ktere sleduji kazdy metr Gazy,proste takhle velkou opraci od Hamasu je nemozne utajit a k tem jadernym zbranim pokud je palestinci dostanou a pouziji je proti zidum tak mas pravdu,ze zidi sve jaderne zbrane pouziji proti Gaze to,ale bude win-win situace pro Iran,protoze budou zniceni jak palestinci tak zidi..Byl jsem v Egypte a Libanonu a arabove palestince nemaji radi nebo spis je nesnasi,pro araby jsou palestinci neco jak pro cechy cikani.Ti arabove me rikali,ze ve sve podstate znicili palestinsti utecenci Libanon a v Jordansku na ne musel do uteceneckych taboru Jordansky kral poslat armadu a tanky a vyhnal je ze zeme,ale o tom se moc nemluvi,ze palestinci jsou totalni odpad ktereho se stiti i arabove a podporuji je jen proto,ze bojuji proti Izraelcum…..

    4. pyča zas vymrdanej krám, jak je ta kunda schopná se vole vodhlásit BĚHEM PSANÍ KOMENTÁRA?!?

      kategoricky tvrdit že vole neco je neprostupný je samozřejmě blbost, kolikrát už lidi prošli nečím, co přetím určitě bylo neprostupný, jasné, tak třeba dneska už běžně desítkama kilometrů horniny, že :D každá ostraha nakonec poleví, spadne do rutiny atd., a po letech klidu si prostě na svátek vzali volno, místo aby ostrahu navýšili

      nicméně jako jasně, i podle té břitvy jistýho pána, jedna náhoda se stane, jedna věc spolíhající na štěstí vyjde…ale takovejdle ucelenej řetězec náhod a štěstí, a zrovna v té oblasti, to je hrozně nenápadný, asi jak třeba nekerý ty oficiálně uzavřený vyšetřovací zprávy vo tom, jak dotyčnej se pobodal, pak se pro jistotu eště voběsil a taky po sobě stihl uklidit a zamknout zvenku, že :o)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017