… A šoustat se zakazuje! … A vraždit se přikazuje! - zpět na článek

Počet komentářů: 294

Přidat komentář
    1. Jinak v angli prý tak tradiční zákrok, že angláni maj pro sklo do ksichtu dokonce i ustálený výraz „to glass someone“.

      1. „That lassie got glassed, and no cunt leaves here till we find out what cunt did it.“ (Francis Begbie)

    2. šlo by vodkazovat na aspoň lehce normálnější hoviny, místo na tydle zkurvence?

      1. Tak přišlo pod ruku, přišlo do vodkazu, klikat nemusíte.

        1. hlasování kešeňou, nic?

    3. Taková malá bouře ve sklenici vína :) Proboha svatýho, dámě se vždy aspoň 10 let ubere ne? Lhát neumíme?

      1. Co ked desat nestacilo?

        1. Nestalo se mi. Ale o věku je prostě třeba vždy lhát a hlavně na něj nenarážet. Dámy kolem 40 – 55 jsou ty nejzajímavější, je škoda si hned na začátku přibouchnout dveře.

  1. Po nějaké době se mi vždycky začne trochu stýskat po Vaší dávce upřímné misogynní nenávisti. Jste takový správný Hyde ufňukaného Aliena. Jen úplně nerozumím tomu, proč jsou neomarxisti i jedinci, který nestojí o život ve s světě, jež tak krásně expresivně líčíte? Proč mají lidi takový problém s euthanasií? Skoro bych řekl, že když už, tak neomarxista bude spíše ten, co má potřebu se srát do žití a nežití druhých, ne? Nebo je o tolik lepší je oplachovat z Macochy či živit v kriminále?

    1. Tady se pana kolegy musím zastat; hrozí nebezpečí, že schválením eutanazie budou nuceni právě lékaři tuto provádět. A bylo by velmi nemilé, aby měli lékaři všech specializací týž problém jako někde gynekologové, kteří čelí výhradě svědomí a tiché ostrakizaci od kolegů, když nechtějí zabíjet nenarozená mrňata.

      Asi ani já bych i při svém cynismu odešel z pracoviště, kde by za protějšími dveřmi ordinovala kmotřenka smrt a mladí kolegové by chodili na stáž k smrtičovi (EUthanatolog?)

      1. …zřejmě měla ta věta znít „A asi i já bych i při…“, n’est-ce pas?

        1. Jo :-) To jsou ty mobily a rozptylování, kdy člověk dokončí větu jinak (odešel) než zamýšlel (bych nezůstal).

      2. Rozhodně souhlasím, že by nikdo z lékařů neměl být jakkoliv tlačen. Vnímám to jako v rozporu jejich přísahou i tak nějak smyslem jejich práce. Ostatně i zaměstnávání mačkáním tlačítka, které foukne do futrálu kýžený plyn, mi přijde jako mrhání jejich potenciálem. Viděl bych by to na jednoduchou službu, tady mi to podepište, tamhle si lehněte a po zavření víka si vlastně můžete to tlačítko vlastně zmáčknout i sám. Potud v tom nevidím žádný problém. Jasně, pokud jste už mimo, tak se z komatu těžko ukončíte. Ale zde bych nepředpokládal to „nesnesitelné utrpení“ a kdyby, tak si ho asi stejně nebudete vědom, ne?

        1. Mám z toho obavu. Pokud se stane eutanazie stejně běžným výkonem jako vyvolání potratu, bude to mít i podobné konsekvence.

          S asistovanou sebevraždou souhlas, tam by nejvíc pomohlo zrušit trestný čin §144 účast na sebevraždě a bylo by z velké části vyřešeno.

          1. Neměli dříve lékaři „podobný“ problém s potraty, tak jak nastiňujete případný problém s eutanazií?

            1. Měli. A někteří mají dodnes; mám takové kolegy, kteří odešli z gynekologické kliniky, aby se na to nemuseli dívat.

              1. V té souvislosti jsem si vzpomněl na knihu „pravidla moštárny“ (aspoň myslím, že to byla ona), kde byl zase doktor, který ty potraty naopak provádět „chtěl“ (a v té době byla většina doktorů proti potratům, což je možná i dnes), protože mu bylo líto těch ženských, co si šli udělat potrat k „nedoktorům“ a potom často následovali osud nenarozeného dítěte.

                1. Tohle se těžko poměřuje. Nevíme, kolik žen by v případě zákazu potratů dítě v pohodě donosilo a vychovalo a kolik by se jich uchýlilo k alternativním metodám zabíjení plodů (které jistě mají mnohem vyšší riziko pro ženu). Proto nejsem ani pro kriminalizaci potratů (sympatičtí jsou mi katolíci, kteří odrazují, ale nakonec potrat odpustí).
                  Každopádně tenhle problém u eutanazie nehrozí.

                  1. Právě, život je příliš složitý na to, aby se mohlo říct, že potrat je dobro nebo potrat je zlo.

                    1. To zase nesouhlasím. Zabití je zlo. Ale musíme být opatrní, abychom potíráním zla nezpůsobili zlo větší.

                    2. Liberální demokrati už se holt nemůžou dočkat, až budou moct překážející staré lidi rovnou zabíjet. Zcela podle zákona.

                    3. Re: Dissenter 26.4.2024 v 16:44
                      Bohuzel to nejde zjednodusovat, protoze ono to obcas neni booleovska algebra. Predstav si, ze mas zenskou, co otehotnela znasilnenim. Ma neskutecny odpor k tomu diteti, po porodu ho soupne do kojenaku a mnohdy se stane, ze ti z nej vyroste asocialni typ, kterej spolecnost jen zatezuje, nemisto nejakeho prinosu. Na jeho vychove se System a okoli podepisou tak, ze odmala ma vstepovano, ze je nechtenej. Jednoho dne mu rupne v bedne a zahraje si treba na Hepnarovou. A ted, co s tim? Nikdo nezaruci, ze se neco takoveho stane, ale ani nezaruci, ze se to nestane. Kdo ponese zodpovednost? System? Matka? Nasilnik?

                      Takovych prikladu se najde dvanact do tuctu. Moje matka soudila tezke socialni pripady a kdyz mi to obcas doma vypravela, bylo to na bliti. Veci nejsou cernobile, bohuzel.

                    4. V sirotčinci může vyrůst i Isaac Newton, že?

                      Každopádně znásilnění (nejhorší je vnímáno znásilnění někým cizím + geneticky zjevně jiným, třeba causa Feri) a některé vady, které nemusí být vyloženě těžké aby naplnily zdravotní indikaci, ale mohou tak být rodiči vnímány, jsou pro mě důvod, proč potraty nekriminalizovat.
                      Žena po znásilnění zabije nejen dítě toho násilníka (což si jistě zaslouží), ale také svoje dítě. Ono to není tak jednoduché, jak to zvonku vyzerá.

                      Těchhle případů ale není 12 do tuctu, ale sotva jeden do veletuctu. Majoritní zákaznice jsou ženy, které žijí ve stabilním vztahu (a proto se nechrání), ale „už“ nechtějí další děcko. Druhou největší skupinu tvoří většinou ne až tak mladé dívky, kterým se děcko nehodí momentálně do lifestylu. Ty úplně mladé překvapivě většinou donosí a lifestyle změní.

                    5. Re: Dissenter 26.4.2024 v 21:53
                      I kdyby jen jediny pripad z tisice byl moralne pochopitelny potrat, tak to staci k tomu, aby se nedalo pausalizovat, ze je to vzdy zlo.

                      Prave to nejhorsi, co lze pri posuzovani podobnych pripadu je, pouzit statistiku.

                    6. Kdybych byl cynikem, řekl bych, že pokud by byl proveden na původci zdejšího nicku „Latimerie…“, pak by se dalo uvažovat, zda nebyl spíše dobrem.

                      Že však cynikem nejsem, tak jen konstatuji, že o tomto zločinu ( a jeho zákulisí ) víš naprosté hovno.

                  2. Nebylo by dobré, kdyby se potrat stal samozřejmostí jako například návštěva kadeřnice.

                    1. Prijde na to, ktere zajmy uprednostnis. Matky? Spolecnosti? Ditete? A vvottom tto je…:-/

                    2. Společnost žádné zájmy nemá. A mezi zájmem matky a zájmem dítěte je žádoucí hledat nějakou rovnováhu. O zájmu otce nemluvě.

                    3. Mylis se. Spolecnost zajem ma, ostatne i proto je zivot chranenym zajmem. Nekdo na duchody vydelavat musi.

                    4. Jako obvykle si pleteš stát (resp. vládnoucí politiky) a společnost. Spíše jsou to protiklady.

                  3. Dissenter 26.4.2024 v 16:29
                    „Každopádně tenhle problém u eutanazie nehrozí.“

                    Nedovtípil jsem se, jaký problém…
                    Euthanasie zakázaná je, a my nevíme, kolik sebevrahů by se k ní uchýlilo, byla-li by umožněna…
                    Rovněž nevíme, kolik potenciálních euthanatiků zůstává naživu, protože v aktivní sebevraždě jim brání nějaké fyzické nebo psychické omezení…
                    Je to jiné, ale podobné…

  2. Když pominu druhou kazuistickou polovinu (k níž se nelze vyjádřit, jak jsem při tvorbě mnoha nikoli psychiatrických posudků zjistil, realita neúprosně předežene i velkou lidskou fantazii), dozvěděl jsem se, že jsem alfa samec, že se nezávaznému milování říká kohoutí kolotoč a že orální sex je bizarní praktika.

    Jsem dalek tomu si na internetu poměřovat … ega, ale vzal bych v úvahu, že stěžující si, brečící a vřískající kluk (k muži, chlapovi a pánu třeba dospět) se bude do situací, kdy by mu hrozil polibek (a taky nařčení ze znásilnění) dostávat poměrně zřídka.

    1. mám pocit, že von psal vo áčku, a tvoja znalost angličtiny asi vodpovídá tak druhé třídě, dyž doteď neviš, že cock je péro tyvole?

      1. O obojím a kromě toho ani anál není bizarní praktika. :)

        Kohout je to taky.

        1. Dyk přece kokot…
          V mnoha jazycích se nějak odráží podobnost onoho údu s nějakým ptákem…

          1. V tomhle je teda legracni cinstina.Jia huo , tedy péro, je dick ale i zbran. To je takove docela sexy ale i mrazive.

            1. A když se „čínsky“ napíše/řekne „vytáhl svou zbraň“, ví se, co vlastně vytáhl?

              1. To Latimerie :

                Zeptam se pana ucitele :D :D

              2. Asi tak, ako rozlíšiš, či „vytiahol vtáka“ znamená papagája z klietky, alebo penis z gatí…

        2. dneska už (zase) ne, jistě…tvl, mlho!!

      2. Přesně jsem se vyjadřoval k této perle.

        Invaze porna do soukromých ložnic také způsobuje, že ty soudružky, které chtějí sex, jsou nuceny ke stále biraznějším sexuálním praktikám. V mém oboru o tom dobře svědčí nárůst incidence HPV+ karcinomu orofaryngu.
        Orofarynx je část hltanu. :-)

        1. Moc tomu nerozumím, ale nemluví se v těchto odkazech o něčem podobném, na co naráží autor článku? Tím netvrdím, že je to pravda, jenž že se tento názor v poslední době objevil.
          https://echo24.cz/a/Hsnqt/zpravy-svet-narust-rakoviny-mezi-mladymi-lidmi-do-ctyriceti-let
          https://www.hpv-college.cz/hpv-co-delat

          1. Ale jo, to je pravda. HPV infekce a tumory jimi způsobené fakt narůstají (ostatně proto se zavedla vakcinace) kvůli promiskuitě. Ale nejde přece říct, že orál je bizarní praktika. :D

            1. To Dissenter : Třeba pánové stydlivě říkají orál, ale vlastně se pohoršují nad deep throat. To je teď taky prej velkej hit. Ale to jen spekuluju a pomáhám se dopátrat,kde k tomu přišli :-)

              1. Zní to moc pornograficky a je to další nevítaný anglismus? Hádám.
                Každopádně hluboký orál je zamilovaná praktika velké většiny mužů, které znám a s nimiž na to přišla řeč. :-)

                1. Jak hluboko to půjde, zavisí také na vybavenosti daného muže

                  1. A na dávicím reflexu dané dámy.

                    1. Ano, dávicí reflex může hodně narušit kouzlo okamžiku

                    2. Kdo neměl poblitý koule, neni chlap.

                    3. Ko-za
                      26.4.2024 v 19:28

                      sem myslel že to je na cigánky? a co máš na další, třeba krvavou držku :D

                    4. @Ko-za: xD

                    5. Re: Ko-za 26.4.2024 v 19:28
                      Kamos tohle zvladl sam na maturitnaku pote, co se byl nahej vykoupat v pryglu po deseti pivech. Nevim, jestli tim prokazal.

                    6. …ze je chlap.

                    7. To se svého času říkalo i směrem k morgoškám a pak i studentkám zdrávky a ekonomky.
                      Dneska, když jdete okolo ekonomky a vidíte ty hrůzy, no tak nejspíš ani nechcete být chlap…
                      90% prostě neprcatelných, těch 10% s omezením, nebo pozměněným stavem vědomí.

                    8. Kruh skrz septum v nose, modrá nebo zelená hlava, všude tetování a nadváha. Někdy ty dnešní mladý kluky lituju.

                    9. Ani ne litovat, spis lze pochopit, proc tolik cumi na pornace. Abychom nedopadli jako Japonci.

                      Problem pak ovsem takove barevne obezni krave je vysvetlit, ze je neprcatelna.

                    10. Sysop
                      27.4.2024 v 20:31

                      vono jim to sebevědomí až za roh stoupá ai tím, že si pak nekde na lžinternety dajou prcací profil a mají vod kdejakejch zoufalců 200 zpráv denně…

                    11. Dovolím si lehce nesouhlasit, piercing dle mých zkušeností spíše koreluje se zábavnějším sexem než naopak.

                    12. Dissenter
                      27.4.2024 v 22:35

                      poudej

                    13. servisdok
                      27.4.2024 v 13:11

                      tak ty schůdnější brousí sbor, případně si je nekdo vyživuje, a ani tam skoro nemusijou chodit, žejo

                    14. Ono je to možná vzájemné. Když Servisdok jde okolo jakékoliv vysoké školy, studentky vidí cosi nepíchatelného.
                      Jste ve shodě.

            2. Tak s tím souhlas (že orál není birazní praktika, o nárůstu HPV infekce a tumorů nic nevím)

                1. To taky záleží na tom chlapovi, jak hluboko…

                  1. tak při populačním průměru se došáhnout asi většinou nechá, takže na tom klidně muže neco být – eště nedávno to asi kdovíjak obvyklá zážitková činnost nebyla, takže je to realistický, ne?

                    1. A jaký je populační průměr? Samozřejmě ptám se pro kamaráda.

                    2. Rekni kamosovi, ze prumer tak 6 cm, ale delku radeji ani nevedet ;-)

                    3. Kabáti na to složili i song a nazvali podle něj celou desku, za kterou se dneska prej stydí.
                      Když to slyším od skalních fandů, tak podle nich jsou songy, jako MegaHu a Malá mořská víla, právě jedny z těch lepších z té doby..

                    4. Latimerie podivna
                      26.4.2024 v 20:28

                      údajně 14-15, ale kdo ví, jak je to přesný a na základě čeho, esli anonymní dotazníky, tak…:D

                    5. Pro ziskani techto udaju je nutne najit vhodne objekty k pruzkumu. Namatkou – Petr Hapka (in memoriam), Dalibor Janda,…

                    6. Za totality byl průměr dožití mužů 46. let. A proto brali výsluhy a šli dřív do důchodu ti co v něm měli dožití 92. Nesmějte se. Teď po kovidovkách spočítali že se jim zkrátí život o pětadvacet let a tak ho na odchod musí zvednout F „blahobytu. gogoti

        2. není hltan trochu, tak jako že…hluboko? :DDD

    2. diss – právě no. Hrozba, že by místním zhrzencům hrozil nějaký blízký kontakt s normální živou ženou je asi tak velká, jako že nám na dvorku dneska přistanou marťani.

      Právě proto je to tak vtipné. Jedno velké kňůů.

      1. Nejvtipnější na tom je, že většině žen víc vadí takový fňukal, než muž, který jí občas jednu pleskne.
        Úplně nejhorší je kombinace obojího.

        1. To Dissenter:
          Souhlasím s tím fňukáním, neimponující, záštiplnej, zhrzenej slaboch je vždycky průšvih. Matně si pamatuji, že psychologové pro to používali / používají milosrdný výraz: slabý muž. Já budu ostřejší a drzejší, bo mezi námi děvčaty, se tomu říká úplnej kretén :-) Je to takové srozumitelnější a pravdivější.

          1. @SL:..mezi vámi ostřejšími děvčaty, co jsou 360 dni v roce na benzodiazepinu.. :D

            1. To DF – Jste zaspal trendy. To jsou leda nějaký politováníhodný sociální šmudly z vašich kruhů, musíte koukat o poznání vejš. Aristokracie jede v koksu a Champagne.

              1. @SL: Hm, ja se pohybuji pouze v realite.. Nejaky kecy a fantazie z webovych diskuzi me mijeji..

                1. To DF :
                  Dobre, ale i nedobre delate.

              2. hmmm koks a champagne :-))) se vyznáš :-)))

                ještě míchaný domácí vajíčka s lanýžovým olejem a maldonskou solí a jsme bezchybný.

                1. Si děláš legraci, ale posypat míchaný vajíčka (hodně tekutý) nepatrným množstvím nastrouhaného lanýže je velmi uspokojující. :-)

                  1. Já si legraci nedělám, je to skvělý :) (ty vajíčka samozřejmě :D)

              3. Po koxu nestoji.

          2. Myslel jsem, že ženy tomu říkají „zoufalec“ a ignorují to, muži to v dětství neoznačují nijak, ale jen to šikanují, v dospělosti pak moudře ignorují, maximálně ironizují. :-)

            1. …a v korporátu tomu přidají.

      1. Jak že to psal světový spisovatel Rudyard Kiplling?/mauglí. Lze domorodce vyhnat z džungle ale nejde vyhnat džungli z nich?
        Kalergiáda jupíí.

      2. živíš ksindla, víš vo tom, žejo?

  3. Počátek nárůstu feminizmu u nás nastal zrovnoprávněním postavení žen k postavení mužů.
    Jen si vzpomeňte, jak u nás začalo to zrovnoprávnění, nastalo, když naše rozpočtově odpovědné vlády stanovily odchod do důchodu na roveň mužů. A naše feministky nevydaly ani hlásek proti tomu, když odcházejí do důchodu stejně, jako muži. Moje „Labuť“ odešla do důchodu, když jí bylo 56 let a mohla zaskakovat svoji dceru, když onemocněly její děti, aby si dcera nemusela brát §.
    Jak to bude nyní? Dcera půjde do důchodu možná v 65-ti letech a bude zaměstnaná měněním plínek, třeba u mne, nebo mojí ženy (když nás Pánbůh zanechá při životě).
    Noticka : Náš zastupující protektor (Signalista), který je tak zahleděn na Ukradinu, by si měl přečíst nějakou ročenko, kde se uvádí odchod do důchodu v té správné a prosperující zemi odchod do důchodu:
    – muži 60 let
    – ženy 55 let
    Resumé – Slawa Ukraině

    1. Vzhledem k tomu, že se ženy dožívají v průměru v jednotlivých věkových kategoriích nejméně o 4 roky delšího věku, měly by naopak odcházet do důchodu o něco později. Proto neměly feministky co namítat.
      Státní důchodový systém obsahuje takových nelogičností ostatně plno a nepřekvapivě na něj nejvíc doplácí bohatí muži. :-)
      „Labuti“ je mi líto; v 56 letech je člověk na vrcholu zkušeností, ještě když dělala do právničiny (§). To je strašně brzo na vejminek.

      Osobně si myslím, že se v budoucnu z důchodu stane majetkově a příjmově testovaná sociální dávka, čili že pro rozumně zaopatřeného člověka existovat přestane.

      1. Tak právničina to nebude, jsem to s těmi § nějak zmotal. :-)

        1. všichni vokolo bourajou kvůli nim, dyž neco řídí jak pýča a není to zrovna nejaká ukravínská značka, tak je to tak ve třetině případů dědek a ve druhé třetině žencká

    1. ..jak může být šestnáctiletý kluk studentem? To dokázal snad jen Sheldon Cooper, ne? :)

      1. ..novonovinařina. Na střední škole, stejně jako na základce, vždycky byli žáci. Dneska je ale všecko nějak “jinak“ :)

        1. DR 26.4.2024 18:03
          Ale není. Pořád jsou na SŠ žáci a učitelé, nikoli studenti a profesoři viz
          https://www.msmt.cz/dokumenty/skolsky-zakon-ve-zneni-ucinnem-ode-dne-1-1-2024
          Brát informace od novinářů je naivní.

          1. @H_b: Ironie(z moji strany) ;)

          2. Zákon č. 19/1966 Sb. o vysokých školách zavedl pro absolventy vysokých škol, pokud vyučují na středních školách, tzv. „pracovní označení“ ve znění „středoškolský profesor“…
            Zrušeno zákonem č. 39/1980 Sb….

            1. zvyk je titanová košula?

            2. @jizlivec: No dobre, a pro „fejkove profesory“ na vysokych skolach? S tim mam zkusenost vetsi. Tam se to „profesory“ jen hemzilo, ac skutecnych jich tam bylo jen par..

        2. DF:

          Na SŠ (přelom 70. a 80. let) skutečně nutili žáky oslovovat vyučující „soudruhu profesore“, ev. „soudruhu inženýre“. Vlastní zkušenost – a nemyslím, že by se týkala jen určité lokality. Taky tam existoval jakýsi divný doklad zvaný „Studentský průkaz“, jehož účel mi navždy zůstal záhadou…

          .

          1. @corona: Hm, tak daleko moje pamet a zkusenost nesaha.. Na na stredni nikdo oslovovat ucitele titulem profesora nenutil, ale je fakt, ze nekteri si na to zvykli. A ty „prukazy“ studenta, odvedence atd. To jsi pak na to uz musel specialni ledvinku, ne? :D

            1. ..NAS na stredni skole nikdo oslovovat ucitele..

              1. Na průmyslovce..

            2. Df:
              “ „prukazy“ studenta, odvedence atd.“

              – – –

              Studentský průkaz byl modrý dvojlist A7, fotka na titulu, co rok to razítko v kolonce. Účel neznámý.
              Odvedenec – já to neměl, už o tom byla řeč. Možná měli jen ti, co chodili na kurzy do Svazarmu. Nám to organizovala škola.
              SSM – samozřejmě všichni dobrovolně povinně, červená knížka se znakem.
              SČSP – vypadal asi podobně, ale já ho neměl. Nějak jsem „zapomněl“ nosit příspěvky a čekal, co se stane. Prošlo bez postihu.
              S sebou jsem ale nosil jen průkazy na dojíždění vlak+autobus. OP jsem dostal díky úřednímu chlívu až skoro v 15,5 letech, protože tehdy frčelo jakési slavnostní předání celé bandě desítek lidí na výboru. Dokonce mi dělali kůžičky vydat ŘP „M“, dokud nebudu mít OP. Nakonec mi ale ŘP dali a místo OP jsem měl dočasný doklad.

          2. Tak soudruhu bylo všude. Zbytek se asi lišil škola od školy.

        3. mysme na elitným gymnasiu byli samozřejmě studenti, a hlavouni si nechali řikat profesouři, před začátkem ai po koncu :o)

      2. „Vážení přátelé vážení hosté! S řešenou agendou je to prosté.“
        Na hilfešůle se studuje dokavaď se pacient nenaučí alespoň číst, psát a počítat do tisíce. Sesmolit holou větu a provádět elementární početní úkony už jsou vyšší kompetence, kdy se na přesnosti / gramatice až tak nebazíruje.
        Silně převládá pedagogická metoda samostudia na noťasech a šmatlafounech. Při ní je nenásilně náležitě rozšířována slovní zásoba o nám tak vlastní a existenčně nepostradatelné (ohavné) anglosaské zkomoleniny z hentoho západu, kam od stvoření Světa patříme na vJečné časy a už nikdy, ale opravdu nikdy jinak. Někdy je metoda tak účinná a rychlá, že studenti kontaminují svůj projev novotvary dřív, než zaregistrují existenci původních českých a zvukomalebných výrazů stejného významu (pokud vůbec někdy).
        Limitem je věková hranice pro uplatnění studentských slev a nároku na dáfki. Což je aktuálně tuším 26 let, ale lze důvodně předpokládat posun této hranice v závislosti na posunu věku odchodu do důchodu.
        Inkubátorem mediotů jsou hovnomitní fuckulty, což není nic jiného, než terminální fáze hilfešůle.
        Aby se maskovalo, jak významné společenské pozice okupují ti, co tím prolezli s odřeným hřbetem, byl tento edukativní proces inkludován do většiny (v)zdělávacích ústavů a absolventi se samozvaně pasují na „studenty“.
        Kdo nevěří, zkusmo zagůůůglete po hnujmanitních diplomkách. Snad každá desátá z posledních dvou dekád může sloužit psychologům, psychiatrům a sociologům jako referenční materiál ke zkoumání těžkých retardací a deviacií, aka psychopatie.

  4. Student střední školy?

    1. Já už slyšel jednu pani i říct: “Neteř studuje na kadeřnici.”

      1. Těžká střední se studuje a na lehkou střední se chodí.

      2. Prijde na to, co na te kadernici studovala.

        1. To snad ne? Účesy vhodné k těhotenským uniformám tankistek, bojovnic 2v1 i+?

          Ohlédnutí na dvorečku.
          16.4.2024 v 21:32
          Probuďte se do reality. / ze zvědavce 🤓

          12.4.2024 8:50
          Citáty světových duševních gigantů

          Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
          Petr Pavel – Je to trochu protiústavní, ale podepsal jsem to. –
          Válek – Léků je v ČR dostatek, i penicilinu, jen nevím kde jsou. –
          Síkela – Němci platí za elektřinu 15 Eur a Češi 200 Eur, protože je Lipská burza v Německu. –
          Černochová – Sice školství přijde o 11,5 miliardy, ale děti budou mít tu nejmodernější leteckou ochranu. –
          Rakušan – Kolik je tu uprchlíků z UA nevím, ale v přepočtu na obyvatele se pořád jedná o násilné činy jednotlivců. –
          Vystrčil – Musíme donutit ruské civilní obyvatele, aby dobrovolně opustili Krym. –
          Vystrčil na podruhé – Senior dostane přidáno méně než činí výše inflace, ale koupí si za svůj důchod více. –
          Fiala – To, že se ekonomice nedaří, mírně klesá životní úroveň, je výsledkem naší dobré práce. –
          Pekarová – Musíme zabránit tomu, aby na Slovensku vyhrál Fico. –
          Jurečka – Současní důchodci si za 30 let vzpomenou, že byla tato reforma nutná a udělali jsme správnou věc. [překvapení]

          408988

          12.4.2024 13:22
          RE: Citáty světových duševních gigantů

          Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.? Reakce na 408988
          To je také zoufalá vizitka „lepšolidí, zpitomělé mládeže a dalších naivních voličů pětidemoličního slepence. A vlastně i těch, kteří k volbám nešli a tím i zcela rezignovali.

          408991

          12.4.2024 20:15
          RE: Citáty světových duševních gigantů

          Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.? Reakce na 408988
          Tak toto je paráda! [smích]

          408996

          Odpovědět

          cool16.4.2024 v 21:42
          🤣 🤦‍♂️ Autorsky ještě tak dydlaci v 120. gramatických projekcích variant topra češtiňy, závětrnou elektrárnu bych fakt neuměl. °!° °!°

  5. Bohužel tomu tak bude. Zdejší dárci zákonů by jimi v tržní společnosti přestali být během jednoho týdne.
    Vždyť kdo z publika by jim přispíval, navíc na dost dobrou životní úroveň, podle současných pravidel? Za co jim platit? Probůh, za tohle? Dobrovolně?

    Na okraj tématu přidávám domněnku získanou od kolemjdoucího alkoholika: aktivisté pojebů se zaktivizovali v prostředí zdravotně oslabené mládeže. Konkrétně mládeže s určitou mentální nedostatečností. Veškerou vhodnou pojebaností jsou tito nešťastníci dokonale indoktrinováni. Nediskutují, natož aby protestovali. Postupně se pojebanost pro ně stane normalitou. Až v tomto stavu je jim dovoleno zmínit se rodičům nebo osobám je nahrazujícím. (Před tím byli před zmiňováním varováni, protože starší generace je v zajetí totalitních/putinovských bludů a nemá pochopení pro pravdu, lásku, svobodu a demokracii a zejména pro_problémy_mladých lidí.

    Pozn.: „problémy mladých lidí“ by nebyly, nebylo-li by aktivistů a s nimi spřáhnutých tak zvaných pedagogů.)

    Nyní to jsou tito mladí lidé, kteří vedou případnou mimoškolní, např. domácí diskusi, dá-li se tak nazvat výměna názorů, během které nejsou očekávány jiné, než souhlasné názory. Kovanost těchto nešťastníků je zřejmě obdobná přesvědčení jejich starších soudruhů ze začátku padesátých. (Až na to, že ti nebývali tak blbí, aby to, o čem plamenně přesvědčovali, považovali za pravdu pravdoucí. Koneckonců, že pak obrozovali atd. o tom svědčí.)

    Rodič nebo osoba ho nahrazující, pokud ve škole nebo obdobném zařízení vychovávajícím jeho svěřence projeví náznak pochybnosti týkající se výše naznačených postupů, je nakonec poučen, musí-li k tomu až tak dojít, že jednak setrvání jeho svěřence v zařízení je spojeno s konformitou rodiče, jednak, že blaho jeho svěřence je nejvyšší zákon a nakonec, že – pokud to snad opravdu nepochopil – má demokratická moc dost dlouhé prsty na to, aby mu prohrábla bytí.

    K tomu ale spíš nedojde. Při výběru chovanců se bere v úvahu i jejich domácí prostředí a záruka úspěšnosti inkorporování pojebanosti do života chovance je stoprocentní. Jakoby pojebové byli hodnoceni podle toho, kolik životů zkurví, podobně jako misionář, který „vobrátil mulaha“.

    Tak nevím. Oblast nám to je vzdálená. Podle toho, na co se dá usuzovat z informací s omezeným dosahem a jistěže ne ze zdrojů blízkých fialové vládě s podporou babišovců a lidu, presidentovi, parlamentu, soudům od Prahy do Brna, zdrojům washingtonským, tel-avivským a z brusele, to možná není mimo mísu.

Napsat komentář

D-FENS © 2017