Jak jsem poprvé v životě nešel k volbám - zpět na článek

Počet komentářů: 378

  1. Vy už jste se tu snad všichni zbláznili. Užijte si tedy ten samožerský pocit jak zeman bojuje s mečem v ruce s muslimy. Podle mě jste jen naletěli a nechali bandu provychodních individuií na Hradě.

    Naštěstí má prezident malé pravomoce. Inu, očekávám že bude líp a občané budou svodobnější, hlavně v tandemu zeman-babiš. My, zmatení a propagandou vymletí (podplacení sorosem) mladí to nějak přežijeme.

    1. Této nesmyslné propagandě o Putinovi už nevěří ani ti, co jí vymýšlí.. Zajímalo by mě, jak jsme se posunuli na východ za posledních 5 let, co Zeman vládnul?
      Nijak. Stejné to bude následujících 5 let. Prostě Zeman kašle na tu západní protiruskou a protičínskou histerii. Takže se pragmaticky baví se všemi. Kšefty jsou důležitější než bruselské politikaření.

      Vy mladí to určitě přežijete, nejnižší nezaměstnanost v historii ČR, nejnižší v EU asi jedna z nejmenších na světě, ekonomika šlape. Zeptejte se těch mladých třeba v Řecku, co by za to dali.

      1. Počkej až tady ti mladí nastoupí do práce: auto, mobil, noťas a žádná odpovědnost. Budou překvapení když vyfasují koště a půjdou zametat dvůr.

      2. Podle me za nasi velmi dobrou situaci kolem zamestnanosti muze spise Nemecko nez Zeman. Zeman navic nevladnul jak rikate, byl prezidentem. A ano, pomaha delat ksefty vsem podnikum, velke plus.
        Ale porad v nem vidim ten vychodni typ fungovani – nejkriklavejsi je jeho otevrene urazeni novinaru a vysmivani se vsem oponentum. Podle me proste nechape politiku stejne jako ja, napriklad – ze pokud je chycen verejne pri lzi, muze to znamenat politicky konec. Normalni politici po ruznych kauzach prijali svoji politickou odpovednost a to i u nas. Ale on ne, tohle je mimo jeho uvazovani.

        A jeho domaci pusobeni- Rusnokova loutkova vlada za kterou jim pak rozdal funkce, rozdavani medaili kamaradum, politicka podpora Babisovi a jeho utahovani sroubu bez ohledu nad nejakou jim deklarovanou nadstranickost. Propusteni vraha protoze si lidi co cetli rozbor na nove mysli ze je to jen slusny zlodej. Pro me je tohle politikareni vychodni styl.

        1. To ti zopakuju až vyplave na povrch lithium a OKD nebo něco podobného

        2. Jediný, kdo mě z našich politiků napadne, že sám odešel, byl kdysi Kalvoda v souvislosti s neoprávněným užíváním titulu JUDr. (i když je možné, že na něj něco měli a tohle posloužilo jako únikový manévr).

        3. …Zeman nekdy novinarum nadaval neopravnene? Kdy?? Staci se podivat na tu novinarskou ostudu ve volebnim stabu po oslavne glgacce. Typek se zkaci na zem (vurt jestli ozralej, nebo na srdecni selhani) a novinari se nahrnou do salonku, kde vubec nemaji co delat, brani zachranarum a ve finale se ani nemaji k odchodu. Je to povl, ktery proste jednu rychlou mezi oci zaslouzi.

          A i kdyby se cely volebni stab ozral jako dobytek a valeli se tam pod stoly, je do toho kazdymu uplny hovno, prezident byl davno pryc a meli padla. A to bych rekl, i kdyby vyhral Levnos.

          1. Ma tak napadlo, že či by nebolo rozumnejšie pre ten volebný štáb slopať za zavretými dverami. Veď už museli dávno vedieť aké manévre budú robiť presstitúti okolo Zemana len aby ho mali čím očierniť. To neospravedlňuje samozrejme chovanie ani jednej strany – lezenie presstitútov kam nemajú (z toho čo som videl nemám pocit, žeby počas incidentu zavadzali nejakým záchranárom) a agresívne chovanie sa „víťazov volieb“.
            A inak máš pravdu – ak sa chcú ožrať nech to robia či sú z jedného či druhého týmu. Je to ich vec.

            1. Jako prvni nadavali zachranari, ze potrebuji prostor.

              A pravda je, ze se ti ozrali mohli lip ovladat a poslat je do prdele verbalne. To by asi ty videa po Internetu nebehaly. Kazdopadne, presstituti se ukazali, jako vzdy. Ze protistrana tak neni svata, je ted fuk. Zeman mel s vyroky na adresu presstitutu pravdu.

              1. Ako som písal – videl som len video kde sa presstitúti bránia a nevidno vôbec záchranárov (strih a vybrané zábery urobia veľmi veľa).
                No a keďže už Zeman nazval presstitútov pravým menom malo to byť varovanie pre jeho tím, aby sa ich stránili ako to len pôjde.

                1. Vsak vis, jak jsou nasrany, ze tam Zeman ani Ovcacek nebyli a bylo jasne po zaviracce? Porad dokola omilaji, ze to byl Zemanuv volebni tym, ale vic nemaji. Do posledni chvile doufali v nejakou senzaci, neco jako Zemana pod stolem, nebo videokonferenci s Putinem a spolecne onanovani, a ono hovno. A tohle se ani nedari poradne rozmazat.

                  Ten, co dostal na rypak, po dukladnem zvazeni svymi nadrizenymi, byl rozhodnut, ze ma podat trestni oznameni. No, tak to vytrznictvi PCR teda bude resit, no…

      3. 1) se současnou prosperitou nemá Zeman vůbec nic do činění.
        2) ze Zemanových cest do Číny a Ruska pro ČR dohromady nic nebylo. Největší kšefty tam bude mít Kellner, jenže to jsou finance který u nás nevytvořej jediný pracovní místo a zisk Kellner daní bůhvíkde. Číňané naslibovali hory-doly, koupili pár firem a tím to zhaslo. Snad jen ty traktory. Jen doufám, že je nebude vyrábět pobočný závod v Rusku a že Nejedlý pustí aspoň pár kaček na daních. nedej bože aby to bylo šméčko jako Mynář a jeho Liglass Trading.

        1. Celej minulej tejden jsem resil nejaky veci s jednim Rusem a taxme probrali kdeco. Celkove muj dojem je, ze Rusko je pro nas zabity, protoze Cinani to tam berou hopem. Prosrali jsme 90ky,kdy Cinani jeste pomalu neznali ani spalovaci motor. Ted uz tam toho moc nespasime a Zeman uz vubec ne. Sice je pravda, ze kdyz se u xeftu nachomytne vyznamnejsi politik, tak celkove to ma nejakou vahu a Rusove tomu vice veri. Jenze problem je, ze on Zeman tam nema co vlastne tlacit. Financni produkty? Ty si ten trh najdou nebo nenajdou i bez nej. A co se vyrobku tyce, tak plati, co jsem napsal na zacatku. Pro nas to tam jde do prdele. Pro investory je sance joint venture v Rusku, coz ale nasim lidem neprinese ani hovno. Posledni ranou do vazu byly sankce EU, ktere presvedcily fury firem, ze jedinou moznosti (krome sloziteho obchazeni pres treti zeme), je postaveni fabriky v Rusku. Takze uz ani ten chlast se nevozi, jako bejvavalo, micha se to primo v Rusku a nazdar.

          V Rusku nam ujel vlak a uz se nevrati.

    2. Moc dobře si pamatuju když Sobotka křivil hubu nad ochranou hranic, nějakej generál plácal o tom že to není úkol pro armádu, NATO od toho dalo ruce pryč a jedinej Zeman poblitej od novinářů burcoval aspon hasiče a myslivce k vytvoření nějaký obranný linie a tím vlastně donutil Sobotku dělat s armádou a policií totéž. Zeman prolomil tabu a ukázal že pokud budem chtít tak obrana je možná.

      1. CSSD, ANO a spol byli donuceni k hlasitemu volani po zbrjeni a ochrane hranic diky spolecenske nalade – vedi ze by to politicky neprezili. Pochybuju ze soudruzi/pratele z CSSD jsou pro nejake volne drzeni/akceschopne hlidani hranic.

        Mozna ze tim Zeman popichl nektere strany, ale vam neprijde burcovani myslivcu aby hlidali na hranicich absurdni? Tohle se podle me melo resit pri volbach do snemovny (napr Realiste)

        1. No tak když první elitní sled vpodstatě kapituloval tak se logicky začne tvořit sled druhý. Sráčům to možná příjde absurdní ale bojovníkům naprosto samozřejmé. Zeman odvahu bojovat už prokázal zatímco Drahoš je chtěl vítat a živit z daní.

          1. nic netušíte o mém vlastenectví a odvaze ani o odvaze moji rodiny. Hezky se tu uzavřete ve své sociální bublině a chystejte se na imaginární hordy miliardy muslimů v čr který budeme živat a kteří nás budou terorizovat.

            Končím s dfensem

            1. Mluvíš jako sráč a to je celé. Ta tvoje „socialní bublina“ udělala z Páříže krásnýho města milenců během pár let špinavou africkou díru.

  2. Nechápu, proč to Dfens nechápe. Vždyť je to zcela jasné. Nerozumět tomu může jen vysokoškolsky vzdělaný ichtyl a fanoušek Václava Pružinského v jedné osobě (nic ve zlém, to je moje životní zkušenost). Vysokoškolský příznivec Klause je totiž zvyklý myslet politicky. Přesněji řečeno ideologicky. A nechápe, že většina lidí takhle prostě nemyslí a naopak se řídí zkušeností, tím co je výhodné pro ně (a ne pro hrstku nejbohatších) a na rozdíl od vzdělaného ichtyla jim nechybí selský rozum. Ideologie ani pomatené neoliberální ekonomicé teorie je vůbec nezajímají.

    A tak zvolili nemocného dědka s mizerným mediálním obrazem, protože si dobře pamatují, jak to tu vypadalo koncem devadesátek. Estébácí a veksláci tu řádili jak černá ruka, mnohamiliardové tunely, podnikatelé na dně orlíku, rozkradené továrny. Sami často byli bez práce, bez peněz, vyhlídky že uživí sebe a svoje děti nulové.
    Pak přišel Zeman, který sice leccos zvrtal, ale stabilizoval ekonomiku, bankovní sektor a udělal z toho klausova divokého východu zemi která je atraktivní pro investory. Sice to byly převážně montovny, ale časem v zahraničí zjistili, že tu máme i kvalitní vysokoškoláky, takže teď sem přesunují svoje pobočky i světové IT korporace (což je přímý důsledek zemanova lákání investorů). Nebýt jeho, tak se tu dál prohání vítr prázdnými halami vytunelovaných podniků a měli bychom tu statisíce bezdomovců a miliony nezaměstnaných.
    Tohle si lidi moc dobře pamatují a tak zvolili někoho kdo jim nemusí být osobně sympatický, ale ukázal, že je schopný něco pozitivního a konstruktivního pro ně dělat a to dlouhodobě.

    Já osobně bych si pro operaci srdce vybral kardiochirurga, který klidně může vypadat jak Quasimodo, být hulvát a mít po celém ksichtě piercing, ale bude známý jako špičkový odborník, který má za sebou řadu úspěchů. A nevybral bych si distingovaného uhlazeného kardiochirurga v dobře padnoucím elegantním obleku, za kterým je ale hromada mrtvých a trvale postižených pacientů. Tak bych ve stručnosti charakterizoval tyto prezidentské volby. Prostý nevzdělaný člověk to intuitivně cítí, ichtyl to ale vůbec nechápe.

    1. Jen nezávazně můj názor.
      Měl jsem k rozhodování tento přístup – sice mi nevyhovuje ani jeden kandidát z nabídky, ale volba MZ mi dává šanci během krátké doby volit znovu a možná třeba mezi lepšími kandidáty.
      Protože jsem relativně starý, tak nejsem zvědavý, aby kavárenští vítači měli deset let na Hradě Drahoša jako slušnou loutku – do mých sedmdesáti a pak volně přešli do islámu.
      Jinak samozřejmě nevládnu takovou intelektuální úrovní jako zdejší průměr, ale je to příklad, jak se u voleb může rozhodovat někdo, kdo se většinou jen hrabe v motorech, slepicích a sem tam řídí nějaký ten proces v podniku a přitom musí sledovat, jak se tam děti již bojí vyslovovat nějaká kontraverzní slova, nedej Bože názory.
      Potom mne zaujala – až dlouho po mém odvolení zpráva, jak celebrita David Černý veřejně pálil volební lístek.
      Proč – už dlouho předtím, nic zlého tím nemysle a ve svém nejtišším soukromí jsem reagoval mnohem slušněji.
      Po příchodu z volební místnosti domů jsem „použil bathroom“ a tu jsem si po úlevě uvědomil, že mám ten druhý otitulovaný zmačkaný lístek stále v kapse. Takže jsem ho trochu rozemnul, použil tu nepotisklou stranu na tu počáteční nejhorší sanaci a poslal těm, kterým platím stočné.
      Myslel jsem, že je to soukromá věc, ale po tom, co včera a dnes čtu, bych to s dovolením takhle sdílel, jako příklad ekologické likvidace v rámci udržitelného rozvoje dle ISO.
      A také to veřejné pálení byl od Davida Č příklad, jak mnoho má od počátku civilizací umění společného s prostitucí.

  3. fort:
    Bylo zajímavé sledovat jak volí sousedka odvedle. Prostá obyčejná starší ženská, politice nerozumí, vůbec nevěděla koho volit. V prvním kole volila Horáčka. Ve druhém kole to hodila Zemanovi. Zajímavé bylo její zdůvodnění. Zatímco lumpenkavárníci a ichtylové šíleli jen co se vystajlovaný seriozně působící Drahoš objevil na obrazovce, tak ona prohlásila: mě se ten Drahoš prostě nějak nelíbil. Ale už nedovedla říct proč konkrétně.
    A to je právě ten zdravý selský rozum, neboli intuice. Takže ačkoliv nemá třeba tu intelektuální kapacitu aby dokázala argumentovat proč se jí jeden líbí a druhý ne, tak má pořád ještě intuici. A odtušila, že Drahoš je prostě skrz na skrz falešný. Že se přetvařuje a lže jak když tiskne. Takový prostý člověk to intuitivně vycítí z řeči těla, z toho jak mluví, jak se tváří a jak je jeho mimika v rozporu s tím co zrovna říká.
    To že někdo nemá školy, ještě rozhodně neznamená že je hlupák, jak se nám to snaží nalhat ČT s těmi jejími průzkumy.
    Jak tu správně podotkl SkReT, velká část středoškolských a vysokoškolských ichtylů volila Drahoše jen proto, že nechtěli být zařazení mezi tu nevzdělanou a chudou „lůzu“ z venkova, která převážně volí Zemana a levici.

    Stejný efekt využívají pravicové strany v ČR a manipulují ichtyly aby volili je, ačkoliv jdou proti jejich zájmům a proti budoucnosti jejich dětí (opět zdravím Dfense :-)) Protože se systematicky snaží udělat z ČR rozvojovou zemi, kde horních 10 000 má záchody z 24karátového zlata a zbylých 10 milionů se živí odpadky.

    1. Přesně – cestou zpět z volební místnosti jsem byl pro svoji veganskou šišku salámu a prodavačka mi řekla, že Drahoš je určitě dobrý politik, dlouho ho prý poslouchala, ale vůbec prý nepochopila co říká.
      Takže pro ni ne.
      Prostě máme pech, když chceme Robejšky, Svobodný a tak – to prostě neprojde.
      Gaussova křivka to nepustí. Už jsem takhle vyhodil hlas párkrát a přestává mne to dále bavit.
      A lidi se už bojí začít rozhovor cestou z volební místnosti – i když to nadhodím jako legraci.
      Cesta je naučit děti přežít, střílet (praktické bude z CZ 75 – tu najde u každého mrtvého policajta) a umět základní práce kolem primitivní výroby jako kovoobrábění, truhlařina, kovařina, chov a pokud se podaří únik (nevím nyní přesně kam) – tak jazyky.

      1. Jazyky… potomkovi je ted sest, chodi do prvni tridy, uci se cist. Ja jsem umel cist hulkove ve ctyrech, noviny v peti a paxem ve skole delal bordel a nosil same poznamky „cte si knihu pod lavici“. Navic same scifi a to cestinarka proste nemohla rozdychat.

        Takze jsme ditko nic neucili, ze at to udela skola. Kurva… potomek uz zacina celkem solidne cist, jenze vsude jsou samy zasrany anglicky napisy, takze porad dokola ted vysvetluju, ze v cestine se toto cte takto, ale tohle neni cesky slovo, takze to musi jinak, decko hlavu jak rohovej barak.

        Ano, chci, aby se naucilo jazyky, jako umim ja a zena. Zadni lingviste, ale AJ, NJ, RJ plynne slovem pismem a k tomu nejaky drobnosti v jinych jazycich, co clovek pochyta IJ, FR, jen spanelstina mne nepolibila a je to skoda, prece jen je to svetove rozsirenej jazyk.

        Jenze s tim ma smysl zacinat, az dite umi cist cesky. Ano, jazyky se daji ucit vyhradne foneticky a znam pripady, kdy ctyrlete dite umi plynne cesky jako nemecky, ale to jsou vyjimky a prece jen je lepsi, kdyz si to prcek muze precist.

        Jsem rad, ze jsem techto sracek jako dite byl usetren. Deda mne ucil nemecky od mych sesti let a ja jsem vedel, ze deda proste tasi nemeckou knizku, tam budou nemecky slova a jen tam to budu cist nemecky. Vsechno ostatni bylo proste cesky. Fakt mne v tomto tahle doba sere, dospely s tim nema problem, ale maly dite, ktery se uci cist to fakt nema jednoduchy. Kam vlezu, vsude potomek cte napisy. A hned se pta „ale tati, tys prece rikal, ze tohle pismenko se cte tak a tak a ted to ctes uplne jinak“.

        Doprdele prace.

        1. A to neznáte tu pakárnu, když Vám ty potomky nacpe manželka do nějaké alternativní školy – tam se naučí úplné ..nic.

          1. Včera proběhla diskuse nad něčím, čemu se prý říká Hajného metoda a co některé soudružky testují na dětech. Metoda prý má zajistit, že dítě na konci čtvrté třídy umí z matematiky to stejné, co děti jedoucí standardně. Zajímavým momentem této úžasné metody je třeba to, že se neučí násobilka – není důvod. Když děti budou potřebovat něco spočítat, mají přece mobil (tak na tuto námitku pravila soudružka výchovná poradkyně).

            Takže to školství jako takové bude ještě solidní úlet, předpokládám, že podobných nesmyslů přijde víc a ve více předmětech. Ve školách s rozjetou inkluzí to pak bude ještě o řád jinde.

            Můj soukromý názor je takový, že je to snaha určitých vrstev udělat ze školství pořádný business, do kterého budou rodiče, kteří na to mají sypat, aby dostali děti ze spárů státních ústavů. Kdo na to mít nebude, ten pak v případě mimořádného nadání projde cestou grantů a ten zbytek prostě bude dělat nějakou podřadnou práci nebo se uchytí v neziskovkách. Ono toho o moc víc potřeba v robotické budoucnosti ani nebude.

            K tomuto názoru mě vede situace v USA, kde jsem byl kdysi dávno v šoku z neskutečně nízké úrovně vzdělání u dospělých lidí. Spousta číšníků například počítala dýško na kalkulačce a to i v případě, že šlo o tak dramatické výpočty jako „10% z X“. Pomalu najíždíme na systém, produkující totéž.

            1. Tuhle jsem se nudil a koukal na YT, jak tam cesi, zijici v USA zastavuji buchty na plazi z LA a ptaji se jich na ruzne detaily z Ceska. Kuci narovinu priznali, ze vetsina holek im hned ze startu rekla, ze zadna anketa nebude, protoze proste jsou hloupe. Proste „ja jsem hloupa, na nic se mne radeji neptejte“. Coz nebylo zbaveni se otravneho dotazovatele, ale proste konstatovani faktu.

              Na druhou stranu podobny Cech zastavoval Rusy na Rudem namesti se stejnymi dotazy a tam zase narazil na jiny fenomen – „tady se mne na nic politickeho neprejte, tamhle stoji policajt…“. Kdyz ale se mu podarilo obcas nekoho presvedcit, ze o politiku nejde, tak sem-tam nejake znalosti o Cesku byly, ovsem u generace 50+, coz lze pochopit vzhledem ke kusu nasi spolecne minulosti. Mladi vedeli uplne stejne hovno, jako ti Amici.

              Podle mne neni snaha, aby prilis mnoho lidi bylo prilis vzdelanych. Problem trosku je, ze na qalitni vzdelani maji povetsinou spise ti movitejsi, kteri ale casto maji hloupe deti od prirody.

              1. No já si pamatuji, když byl ten atentát v Bostnu, co provedli (nebo měli spáchat) dva Čečenci, tak na Xichtknize se během dvou dnů nahromadilo přes 80.000 požadavků typu – vybombardovat to svinské Česko, které nám sem posílá teroristy. Až musel zasáhnout náš velvyslanec v USA, který tam vložil článeček ve smyslu, že Česko = Česká republika, se nachází v Evropě a je členským státem jak EU, tak i NATO a ti teroristé byli z Čečenska, které je cca 3000 km východně od České Republiky. Osobně si myslím, že nejméně 80% Američanů nemá anipáru, že existuje nějaké Česko. Jo možná pár těch, co jsou skalní fandové hokeje.

                1. proč by měli? Čím je ČR globálně významné nebo aspoň zajímavé? ČSR existovalo 75 let a do světové historie se zapsalo Mnichovem a okupací v roce 1968. To byly asi tak jediné dvě příležitosti, kdy se o nás psalo ve světovém tisku. Plus nějaké zmínky v roce 1989 v souvislosti s pádem východního bloku. ČS(S)R nebylo příliš zajímavé ani známé ani v rámci studené války. Jisté renomé, alespoň ze začátku, mělo Made in Czechoslovakia.
                  A ČR se za těch 25 let nemělo ani šanci se nějak proslavit (naštěstí).

                2. No to máte ako mi so Slovinskom – tu je ešte aj vlajka podobná.
                  Som bol pracovne v USandA a boli sme na obede. Samozrejme servírka (okolo 20 rokov) hneď zistila, že som inostranecký tak sa vyzvedala odkiaľ som. Dvakrát som jej zopakoval, že som zo Slovenska a na tretí pokus som jej ozrejmil, že to je krajina v Európe. Pri všetkých troch pokusoch a mojich odpovediach na mňa kukala jak vyoraná myš a keď zjavne zistila, že nemá ani páru o tom že jesto nejaká Európa tak radšej ukončila diskusiu. Asi si podľa prízvuku myslela, že som z nejakej predele v USandA a že tam takto rozprávame no a ja som ju prekvapil o tom, že existuje nejaká iná krajina ako USandA a dokonca v Európe.
                  Na druhú stranu keď som sedel v USandA s manželkou v reštike na telke sa zjavil hokej a sme chvíľu kukli na zostrih NHL, tak sa pristavil čašník (okolo 27 rokov) a ten Slovensko poznal – vďaka hokejistom. Vymenoval Cháru, Hossu, Gáborika….. Zrejme fanúšik, inak by o Slovensku tiež asi prd vedel.
                  A na firme v USandA som sa zakecal s pani na vrátnici (okolo 50 rokov) a tá poznala trochu Európu vďaka návšteve Nemecka. Slovensko jej zarezonovalo v hlave v spojitosti Československa a komunizmu (zjavne bola v Nemecku veľmi mladá na výlete).
                  Proste sme dve malé globálne nevýznamne krajiny a každým delením sa to len zhoršuje.

              2. A co vy byste nám jen tak z hlavy pověděl zajímavého o Kansasu nebo Severní Karolíně? A vaši rodiče a děti? To budou státy cca stejně významné. Kdo je jejich nejslavnější rodák? Jaké je jejich hlavní město?

                1. Re: Michal Lenc
                  29.1.2018 v 6:55

                  Moje myslenkova linie byla, ze ty holky otevrene rekly „ani se mne na nic neptejte, ja jsem hloupa“ ve fazi, kdy teprve padl dotaz „mohu se vas slecno na neco zeptat, delame anketu“. Tedy jeste vubec neslo o nejake detaily. Cech bud rekne „jdi s tim do prdele, nemam cas“ a nebo pocka, jak otazka zni.

              3. Zeměpis nebo dějepis bych zas tolik nehrotil – USA je země větší než Evropa a z jejich pohledu je stát na druhé straně Států asi to, co pro nás něco na konci Evropy. Co je pak za mořem, to už je úplně mimo a vědí o tom často tolik, co našinec o Dakotě. Tohle není až tak divné, vždyť svého času jely v telce zábavné show, postavené na otázkách místňákům a jeden nestačil zírat. Jasně, vybrali ty největší hlupce, ale že někdo řekne, že je Mexiko vedle Francie apod., to už si s tím Amíkem fakt nezadá.

                To, co mě překvapilo v USA byla mizerná úroveň hlavně matematiky a čehokoliv odborného jako fyzika nebo chemie. Matematika je ale nejvíc vidět. Když jsem pak nastoupil do práce v ČR, tak další šok byl, jak strašně Američani umí anglicky. Dnes už jsem stejná lama jako oni, ale v dobách, kdy jsem to měl víc v hlavě ze školy jsem se místy dost bavil.

                V čem ale i takový neumětel vždy vynikal bylo sebevědomí, což bylo s výše napsaným v přímém kontrastu.

              4. cywe, proč by měli američané vědět něco o ČR. ty snad víš nějakém detaily o Dominikánské republice?
                nebo hele, bez googlení, co víš o Nizozemsku? Jak se jmenuje jejich předseda vlády? Dokážeš vyjmenovat alespoň dva jejich ministry? Mají panovníka nebo prezidenta? Jak se jmenuje? Kolik má Nizozemsko obyvatel? Jaké mají oficiální jazyky? Je to jedna země nebo je administrativně rozdělená na víc zemí? Dokážeš dát dohromady alespoň dvě? Jaká jsou dvě největší města v Nizozemsku? Co víš o nizozemské ekonomice?
                Tak se ukaž. A to jsou to skoro sousedi a jezdí tam pravidelná autobusová linka z Florence.

                1. Re: shane
                  29.1.2018 v 10:51

                  Ad Sysop 29.1.2018 v 9:10

                  Ze zrovna ty nectes poradne, sakra…

                  U tech Rusu to beru spis jako logickou vec, asi to tem starsim vtloukali do palic stejne, jako nam. Mne na tom zaujalo, ze mladi proste otevrene rekli, ze jsou hloupi. To jsem naposledy slysel akorat od Rockyho.

                  1. sem to napsal dřív než jsem dočet na konec vlákna, no. Mě tohle nadávání na Američany jak jsou blbí protože nenajdou an slepé mapě Kadaň a neví co se vyrábí v Mělníce sere.
                    Hele, fakt řekly že jsou blbý? To mi teda k Ämeričanům moc nesedí, ti by si většinou radši nechali uříznout nohu než aby přiznali že jsou blbí.
                    Na druhou stranu, tak nějak mi přijde milejší když někdo na férovku přizná že něco neví, než aby s úsměvem na rtech mlel nesmysly. Viz ten pořad s Krampolem, „už-nevim-jak-se-to-jmenovalo“, ten byl na tomhle principu založenej. „Co je to gravitace?“ „To je když je ženská v tom, ne?“

                    1. Jo, zcela presne rekly, ze jsou dumb. A bylo jich nekolik, borci chodili s kamerou po plazi v LA. Taky jsem si rikal, ze je lepsi rict, ze jsem blbej, nez jim byt a hrat si na neco. Ale porad bych cekal, ze to treba reknou az po padnuti otazky. Taky byly buchty, co padla otazka a rovnou rekly, ze nemaji sajn. Ferovka, beru, pohoda. Ale prohlasit to o sobe jeste nez vubec tusim o cem je rec? Hodne mne to prekvapilo, proto jsem o tom psal. Ono to prekvapilo i ty borce.

                      Ja si totiz vubec nemyslim, ze kdybych vedle sebe postavil 20letyho Amika a 20letyho Rusa,ze pozname nejaky zasadnejsi rozdil.

                      Za totace jsem jako decko jezdil po mezinarodnich taborech coby pionyr.Byla to obvykle smeska decek z kdejaky zeme.Kdyz se delaly nejaky souteze,tak nebylo zasadniho rozdilu.Snad jen Nemci meli porad tendence ze vsech delat debily. Jejich vykriky „achtung die Bombe“ pri fotbalu a podobne duchaplnosti si pamatuju dodnes.Samozrejme to pripisuju vychove rodicu,tam nekde byl problemek.

                      Ale jinak… clovek by je nerozeznal.

                2. Btw, otazky byly stylem „znate hlavni mesto?“, „vite, ze v Cesku je legalni polygamie“? atd. Samozrejme necekam, ze to nekdo vypali od pasu spravne. To vubec neresim, tyhle ankety co do obsahu konkretnich otazek maji vypovidaci schopnost asi jako brkanec.

          2. To je nastesti v klidu, zena je z kantorske rodiny a o vdelavacim systemu si mysli svoje. Jeji nazor na alternativni skoly bych nerad prezentoval, Z-man by se pri cteni tohoto cervenal az za usima.

    2. S Drahošem jsem měl tu „čest“ se seznámit osobně, když v rámci kontaktní kampaně objížděl kraje a zastavoval se u toho ve velkých firmách. Zastavil se tehdy i u nás ve firmě a s celou svou suitou, fotografy a naším šéfem navštívil i naši kancelář. Potřásli jsme si pravicemi, prohodili pár slov o programování a všichni zase zmizeli. A přesně jak se zmínila Vaše sousedka – mi se nezdál. Nepřišel mi jako člověk, kterému bych mohl věřit aspoň natolik, abych mu dal hlas. Zeman může být buran a naprosto nereprezentativní člověk, ale líbí se mi, jak často sere pražskou kavárnu a u toho mnohdy trefí hřebíček na hlavičku, co se politiky hospodářské a zahraniční týče (migrace, nic neřešící sankce vůči Rusku atp.)
      Tak jsem holt zvolil menší zlo s tím, že to možná na Hradě nedá do konce svého volebního období a pak bude možná šance vybrat si z nějakého méně hrůzného materiálu.

    3. Volba je tajná, ti ichtylové kteří něco vystudovali (což vás nevim proč sere), mohli klidně deklarovat že volí Drahoše a v tajné volbě pak Zemana.

      To co vy obdivujete, mě naopak děsí. Vláda (nepřímá) lidí kteří se o politiku (nebo o cokoli kde je třeba trochu soustředění a kritický přístup) nezajímají, sem tam si něco přečtou v nějaký žumpě jako Blesk nebo Barandov a pak udělají impulzivní rozhodnutí podle toho který ksicht jim přijde sympatický. Jak vás to může těšit?

    4. „Arcilotr“ Klaus (a tedy jeho ODS) měl zástupy intuitivních voličů…

  4. Žijete v bludu, ti co chodíte k volbám:
    Už jsem to tu psal, volby řídí oligarchové – ti vybírají a zbytek, plebs co je potřeba dostat k urnám, je jen potřebná stafáž, tzv. křoví.
    Je s podivem jak D-fens i jiní nevěří tomuto systému, ale jak jde o volby – TEĎ HOLUBE, ZRNO!!! tak si mají ušoupat nožky
    uhnat motolici, koho já jen vyberu??? ač již JE dávno vybráno…

    Nechť však hovoří profesionálové, tvůrci komedie Rozpaky kuchaře Svatopluka(1984, Dietl, Filip):
    …No jak jsme to řešili tu volbu diváků ze dvou možností? Představte si docela jednoduchý postup.
    Děj byl naplánován již předem a to tak, že ať se šlo kteroukoliv cestou, vždy to mělo ten námi určený potřebný směr.
    Je to jako strom v lese. Máte možnost jej obejít zleva nebo zprava. Čili před ten strom, jako mezník volby, ale FIKTIVNÍ volby,
    to pokračovalo rovně, těsně před ním se to rozdvojilo – doleva nebo doprava a za ním samozřejmě dějová linie opět splynula v jednu,
    aby to mohlo pokračovat dál…Každá volba byla vlastně jen smyčka, ale šlo o to aby se lidé náramně bavili s hlasováním…“


    Mějte toto tedy na paměti, až půjdete „svobodně“ „volit“…

  5. Zajímavé myšlenkové konstrukce, jak si sám před sebou obhájit „nešel jsem volit“ a ještě přitom na sebe být pyšnej. Já nevim, co víc byste ještě chtěli. Perfektního kandidáta? Bitches pls.
    Vůbec nechápu, proč do rozhodovacího modelu „volit A/B/nevolit“ vztahujete TV debaty, kde se probírají otázky pro ovce, na který prezident má pramalej vliv. Euro? Zbraně? Uprchlíci? Je tam ještě něco?
    Případně – a to je moje oblíbené – „Drahoš neumí mluvit“ nebo „No jasně, mluvil protože byl nabrífovanej, lol“.

    Pro mě to bylo jasný. Volba ze dvou idiotů. Volil jsem toho, se kterým jsem chtěl nesouhlasit dalších 5 let. Rozdíl mezi ním a Zemanem je, že když by mi tenhle panák kecal, jeho volební základna by mu to (snad) nežrala. Což je fundamentální problém Zemana – nic z toho, co se mu mediálně vytýká za dobu jeho úřadování, ale to, že mu ty jeho hovna a lži „jeho“ lidi žerou a vykládaj si je za pravdu.

    Fakt bych byl mnohem radši, kdyby sem D-F s kohortou nakráčel a prohlásil „Volil jsem Zemana, protože je prostátnickej“, nebo „proti-EU“, nebo jakejkoliv jinej argument, protože byť jsou to furt argumenty o hovně (viz druhý řádek), dá se to aspoň pochopit.
    Důležitý ale je, že se vám morální kompas nepohnul ani o píď, a je na místě plácat se po ramenou, že jsem nešel volit, protože podle mejch přísnejch měřítek z gauče u telky pro mě není ani jeden dost dobrej.

    1. Já se nemusím před ničím obhajovat, jít volit totiž není žádná povinnost ani morální ani právní.
      Nejít k volbám znamená to, že buď z těoh CO MI VYBRALI za kandidáty pro mně není přijatelný ani jeden, anebo,
      že vůbec nesouhlasím s tímto zmanipulovaným klientelistickým divadlem a nehodlám se této frašky účastnit.

      Co je na tom těžké k pochopení?

      1. Tím „zmanipulovaným klientelistickým divadlem“ myslíte co, demokracii? Dobré ráno.
        Jestli je vaše míra sebeuvědomění na takové úrovni, že vám možnost jít k volbám přijde jako optional („není žádná povinnost ani morální ani právní“), pak je pro vás té demokracie vážně škoda.

        1. Zapoměl jste dodat k demokracii ještě pravdu a lásku…

          1. tak určitě, ještě jste zapomněl vítače, eurohujera a kavárnu.
            Ono je lehký vymezit se a onálepkovat tím nejjednodušším flastrem někoho, kdo se vymezuje vůči vašemu názoru, ale ne vždycky je to kvůli rozdílnejm politickejm hodnotám.
            Občas prostě máte tak extrémně hloupý názory, že to nenechá v klidu ani lidi z vaší(naší) sociální bubliny.
            To platí jak pro vás, tak pro D-F a každýho, kdo se s tím tady ztotožňuje.

  6. Inu až budu mít vlastní stranu, či jiný osobní profit na tom, taky budu vykřikovat hesla, třeba – kdo nejde k volbám je sám proti sobě!
    Čili zainteresované jedince chápu a je to tak správne, že chodí, burcují a volí.
    Ale kdo na tom nemá žádný profit a dělá to samé je…zoufalec.
    I já jsem takový byl, ale už jsem prozřel.
    Loni když jsem třídil lístky, mně zbyla jedna docela malinká strana
    a té jsem to hodil.
    Pak se dívám, že tam je Pithart…

    No way.

  7. Atomcraft:
    Vy mi připomínáte rusa, který by si v roce 1941 řekl: „já se na nějaké ty nacisticko-bolševické bojůvky můžu zvysoka vysrat“ zahodil by flintu a šel by si do tajgy sednout na pařez.
    Není těžké odhadnout jak by to dopadlo, kdyby tehdy takový přístup mělo 40% ruských obyvatel (analogie k procentu českých nevoličů). Touto dobou by už rusové ani Rusko neexistovali. A s nimi ani půlka Evropy.

    My jsme teď před schvalováním Dublinu IV v téměř identické situaci. Nevím jak byste chtěl nadrženým agresivním ISISáčkům v ČR vysvětlovat, že vaši rodinu mají z toho znásilňování a vraždění vynechat, protože jste nešel k volbám a tudíž jste si je tu nezvolil. Mělo by to asi podobný efekt jako rozhovor toho rusa s příslušníky SS na ruském území.

    1. Tohle srovnání pokulhává, protože s nabitou flintou toho mohu ovlivnit daleko víc než s volebním lístkem :-D
      Dnešní systémy jsou daleko sofistikovanější a zavedení Eura nebo 10% migráčků do státu není otázkou volby ale POUZE příkazu.

      Ostatně i ten Rus v té tajze byl na tom lépe – mohl bojovat za vlast a to je silná motivace.
      My jsme svoji vlast už dávno ztratili.
      Myslíte, že ji vybojujeme u uren???
      :-(

    2. Tak já znám zemi, kde 60% bojeschopného obyvatelstva (opravdových kabrňáků) bylo ochotno za ni bojovat, ale pražská kavárna (abych mluvil řečí Vašeho kmene) rozhodla jinak.
      A část jiné kavárny dodnes brblá, že to byla zlá země, kde takový pošťák nebo výhybkář byl šikanován, že neumí česky.
      Pak už k žádnému šikanování nedocházelo.
      Pak už se rovnou decimovalo.
      A že tehdejší židokavárna rozbila perfektně fungující unii.
      A že nebýt toho, mohli jsme mít EU i RVHP už před 100 lety.
      A kdyby dnes konečně dorazily ty hordy trénovaných bojovníků s bojovými zkušenostmi, budou tady jiní plkat o tom, že armáda je na hovno, že PVS je zlo a že je nejlépe ubrání anarchokapitalistické domobrany, bo pilně trénují s krátkou palnou každý týden na střelnici a někdy i skupinově ve dvou.
      Více zde http://dfens-cz.com/kterak-domobrana-po-cuni-dostala-a-v-armadu-se-zmenila/

  8. Přiznám se, zasekl jsem se hned na začátku u „ neuznávám menší zlo, ale jen zlo“.

    Já tomu nerozumím. Takže kupříkladu podstoupit chemoterapii či amputaci (jako menší zlo), je-li jedinou alternativou zlo větší, totiž smrt, je pitomost?

    1. Ono to menší zlo je strašně subjektivní. Třeba amputaci nohy bych skousl, ale přijít o oči, nebo ruku (stačily by i prsty) je pro mě jakožto manuála naprosto nepřijatelné, to radši tu smrt. A není to menší zlo, pouze kratší. To samé chemo. Výběr mezi půl rokem bez nebo dva roky s intenzivním trávením jsou pouze dvě stejně velká zla. Jediný rozdíl je v délce utrpení.

      1. re: jatobyl

        Nutno připomenout – to už jsem někomu musel vysvětlovat v praxi – jakkoliv onkologická léčba (v prvním případě to bylo ozařování, ve druhém operace) není žádná sranda, nelze si jen tak představovat, že s neléčenou rakovinou bude pacient krátkou dobu žít, potom padne k zemi a bude po něm. Ano, vím o člověku, který to skoro tak měl, ale většinou je to humus k pohledání i bez té léčby. Nehledě na to, že léčba může zabrat (v některých případech je to de facto vyloučené, pokud nejde o kosmetický rozsah změn, v jiných případech je však pravděpodobnost přežití nadpoloviční).

        Jinak pochopitelně, je-li šance 10% k nule, pořád je podle mého názoru lepší to rozjet, pokud to nebude fungovat, dá se vzdát v mezičase.

        1. Ty roky nebyly náhodné, měl jsem v rodině oba dva případy a jsem si naprosto jistý co si vyberu až přijde řada na mě.

  9. Atomcraft:
    Proti perfektně vyzbrojené a Rotschildy dotované mašinerii wehrmachtu ta flinta taky nebyla až takový zázrak. To už volební lístek má větší „palebnou sílu“. A navíc vás ve volební místnosti nikdo nezastřelí. Ty ztráty rusů byly brutální, někdy i víc než 5:1 ve srovnání s protivníkem.
    Jak pohořela irácká, syrská a íránská armáda vůči američany sponzorované a organizované bojůvce ISIS, to taky moc dobře víme. Takže flintičky rozhodně není radno přeceňovat, když nemáte za sebou miliardy petrodolarů a americký vojenskoprůmyslový komplex. Což předpokládám že nemáte. Na rozdíl od migráčků.

    To mě vážně dostává, jak si ten hrozící konflikt s ISIS v Evropě zdejší čtenářstvo představuje jako procházku na střelnici na matějské pouti. Když dnes ani neozbrojené a jen holemi a zápalnými lahvemi vybavené obyvatele no-go zón nezvládají ani ozbrojení policejní profesionálové. A švédští policajti otevřeně říkají, že situaci vůbec nemají pod kontrolou a vyklízí už i tu opevněnou policejní stanici s neprůstřelnými okny odolnými výbuchu granátu.

    Jsem si 100% jistý, že až se tu objeví první potulující se banda migráčků s holemi a se zápalnými lahvemi, tak se ti zdejší e-muscle e-pistolníci okamžitě zabarikádují ve sklepě, vybavení železnou zásobou pampersek a nevylezou dokud se to neuklidní. On totiž málokdo chce držet v ruce vlastní střeva a během umírání přemýšlet kdo ochrání a uživí jeho pozůstalou rodinu a děti.

    1. Tak ono se to nebude mít jak a kým uklidnit a nějaká ta krochna bude zajímavá vždycky – když se začneme mydlit mezi sebou o zásoby, teplo, vodu. Ti zoufalejší už ve fázi, kdy jim například budou chodit evidovat nadměrný zásoby, zásoby obilí a nepovolená pevná paliva a třeba i narozené černooké holčičky, které potenciálně během šesti – osmi let dosáhnou toho košer věku pro muslimské hřebce.

    2. re: kaBrnak

      Wehrmacht nebyl perfektně vyzbrojen ani náhodou. Nemalý podíl PZ II (tuší ve stovkách kusů) při operaci Barbarosa byl ukázkou nutnosti improvizace, resp. vaření z vody. Na jižním směru by se jedna pořádná panzergruppe také šikla, nicméně nebyla.

      Z německých zbrojních projektů bylo mnoho omezeno a mnoho zrušeno, zásoby nedopovídaly rozsahu úkolů a celé to fungovalo jen proto, že v té době wermacht takticky převyšoval jakoukoliv jinou armádu a dokázal porážet podstatně silnější protivníky v poli. Většinou jí převyšoval také v disciplině, ale nutno říci, že řada vítězství byla zaplacena krutými ztrátami, které sice co do absolutních číslel byly nižší než nepřátelské, ale v poměru k vlastním silám toto nešlo ustát.

      Na strategické úrovni (bombardování týlu a přerušování lodních spojů) byly výsledky podstatně slabší. Nepřítel byl příliš silný a geograficky rozsáhlý na to, aby taktická vítězství mohla být proměněna ve vítězství strategické.

    3. Tak i ten ošoupanej mosin nagant je dost dobrej na malou killing zonu u hořící cisterny na zásobovací trase třímilionovýho města. Až začnou evropané „fight back“ tak bude např celý Malmo o přestřelce na jednom kopci a třech křižovatkách.

    4. Jste si jist, že tyhle všechny průsery vyřeší volební lístky?
      LOL

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017