Demolishkracie - zpět na článek

Počet komentářů: 301

  1. Wishful thinking. Za sebe jsem si nevšiml ničeho jako nepřiměřené reakce na vítězství Zemana, minimálně nikde nepořádali rozsáhlé protesty a nezapalovali popelnice, aspoň já jsem žádnou nepodpálil. Považuji se za racionálního člověka, pokrčil jsem rameny, konstatoval, že jsme tedy nevyhráli, ale na dštění ohně a síry nedošlo. Máme holt silně levicově orientovaného prezidenta, s pěstovanou image „jednoho z nás“ (spíš „jednoho z nich“, protože do hospody nechodím, sprostě nemluvím a becherovku nepiji) a nějak to přečkáme.

    Co se týká té korelace voličů Zemana s chudobou a dluhy, moc jsem to nesledoval. Jestli je slabá, je potřeba nad tím mávnout rukou, jestli silná, je to výzva pro vědce-politology, aby prokázali nebo vyvrátili kauzalitu a případně navrhli budoucím prezidentským kandidátům vhodnou kampaň, vycházející z tohoto poznatku.

  2. 1) vzhledem ke štvanici na Babiše který tak nezíská důvěru ve druhém kole, budou předčasné volby. Ve kteé by bylo fajn kdyby vypadli Kalouskovci a pravdoláskaři a tím by SPD získalo. SPD roste se silou jakou chce EU semka nainstalovat multi-kulti.
    2) Zvláštní že tady není článek o české hře která míří na světový trh a nejsou v ní černoušci a o té histerii kolem. Zvláště pak o tom že v Německu začínají probublávat zprávy že jsou někteří němci rádi že u nás vyhrál Zeman.
    3) skončí to válkou, nezbývá nic než aby se zbytek lidí co má nějakou čest a koule zvedl a šel udělat pořádek. Velká úcta panu řediteli TV Barandov, který se nebojí prezentovat celkem pěkné rozplýtání chapadel policejno justiční mafie.

    1. Smutno nam v osameni nebude. Mrkni na glejt z pesa OSN: 1url.cz/VtbVY Doporucuji posledni list, radek 138.

      1. na to, ze do roku 2100 neprobehne atomova valka bych nevsadil ani zlamanou gresli.

        Koukam v OSN jsou paradni mimoni.

        1. A to ja zase verim, ze zadna jaderna nebude. Bud nekdo vymysli a vyrobi lepsi zbran, nez jadernou, aby zmizeli vyhradne lide, a nebo proste se to semele uplne jinak. Znas to: vsichni cumi na dvere, ale lumpik vlitne oknem.

          1. +1 Jádro je pro velmi specifické a většinou velmi zoufalé situace. Ještě tak taktické zbraně, ale jak zabránit rozšíření na strategickou úroveň.

          2. Z hlediska efektivity vynalozenych prostredku to vidim na jadro, koneckoncu takova Severni Korea, pokud by vazne odpalila pouhe 3 bomby, jednu vodikovou na vysoke obezne draze, kde neni atmosfera schopna absorbovat gama zareni a kde se naopak EMP diky rezonanci elektronu siri na tisice kilometru daleko, druhou atomovou do oblasti Yellowstonu, cimz podle scenare jedna roztrhne severoamrickou kontinentalni desku vejpul, podle scenare dve vyvola erupci stratovulkanu a uvolni obrovske mnozstvi natavenych hornin a popela do vysoke atmosfery a pokryje vetsinu uzemi USA do vyse tricet centaku az dvou metru a treti biologickou nebo chemickou do huste osidlene aglomerace na vychodnim pobrezi, kolik by americke populace prezilo ?

            Tyto tri primitivni, nepresne, nesofistikovane rakety na urovni 60tych let spolelive vyhubi temer cele USA, jak je dnes zname. Tudiz proc hledat nejakou treti cestu, napriklad presne navadenou munici, mikrovlnne nebo laserove zbrane atd.

            1. Pokud odpálí Yellowston (což se obávám nelze udělat obyčejným povrchovým výbuchem, ale možná se mýlím), už asi není nutno na Severoamerickou pevninu dále pálit. Sice si myslím, že to ani tentokráte neroztrhne desku vejpůjl, ale to je jen odhad. Na druhou stranu, v té chvíli si můžou hodit kostkou, zda s tím nepůjdou také, supervulkán není moc odhadnutelný.

              Naopak chemická nebo bilogické hlavice na východní pobřeží by byla víceméně odvarem těchto radostí – zejména ta chemická, reálná degradace chemických látek a rychlost šíření jsou dosti překážkou.

              1. Nekde to pocitali a spocitali, za na Yellowstone uz by stacila i konvencni. Atomovka je temer zbytecny overkill.
                Navic ted, co Kim delal testy u sebe doma, to melo necekane nasledky a vedlo to ke globalne rekordni vulkanicke aktivite napric deskami podel zlomu az do USA, takze ono to vypada, ze „odpalit Yellowstone“ neni nutno hlavici mirici primo na Yellowstone, ale pravdepodobne by stacilo jen par bomb ukrytych na morskem dne v mistech tektonickych zlomu a seisimicka vlna by se uz postarala o zbytek.

                Osobne bych se divil, kdyby napriklad Rusove neco podobneho nemeli pripravene, protoze podobny zpusob znmiceni USA odpalenim bomb na morskem dne a naslednym supertsunami navrhl uz Sacharov nekdy v 50-60.tych letech.

                1. OK, ale těch nukleárních výbuchů byly v minulosti nízké tisíce a Nevada je blízko aktivních zón a Murruoa není úplně daleko od jiných. Vlnu sopečné aktivity pozoruji také, ale po pravdě řečeno, v takových padesátých šedesátých letech by musela být mnohem hustějí (teď se pálí občas a to víceméně malorážovými pumami, v té době se práskaly vodíkovky větších ráží a to i na povrchu).

                  Yelowstovn má magma (pokud jsem dohledal) v hloubce od 5 km, to mi na konvenční pumy (s výkonem v extrému 44 tun TNT – otec všech bomb), což mi přijde celkem málo, Antone Pavloviči. Nebo jinak – pokud to stačí, tak je to v rici a půjde to při menším zemětřesení do luftu.

                  Celkově – ale to jen spekuluji – jsou energie, obsažené v arsenálech i největších hráčů, směšné proti energii větších zemětřesení – na zničení US (nikoliv jen úzkého pobřežního pásu) supertsunamy bych tipoval minimálně stovky, spíše tisíce pum.

                  1. Hoši, kdopak z vás si uvědomuje, že i pod Německem se probouzí supervulkán?

                    1. Tak teď už to konečně chápu a musím se Merkelové a Schulzovi omluvit za to, co jsem si o nich myslel (jejich jediný – a vtomto světle odpustitelný – prohřešek je použití falešných argumentů, lahodících sluníčkářům). Zjevně mají od německých vulkanologů lepší informace a vědí, že Německu tikají poslední měsíce, než všechny na německém území zahubí sopečný popel. Rozhodli se udělat ještě poslední službu lidstvu (možná stále jako pokání za WWII) a přestěhovat všechny problematické Afričany a Araby co nejrychleji do Německa.

                    2. Laacher See? Jestli je to plne dihydrogen monoxidu, tak konci sranda.

                    3. Chybí tu Arnold J. Rimmer, aby poznamenal: Příběh téměř jako ze Swifta: „Jemný jako dýka.“ Představuji si bondovského padoucha, jak si ve svém superbunkru mne ruce :-).

                    4. Re:pzkudk
                      4.2.2018 v 21:50

                      V tom pripade to ale na nemecke pomery pomerne dost flakaji. Ono obecne, jak slo o nejake presuny vetsich mas lidi, tak to meli Nemci sice papirove v cajku, ale vecne nestihali.

                    5. „vybuchuje pravidelně každých 10 000 – 12 000 let. A už vůbec nikdo netušil, že poslední výbuch se odehrál před 13 000 lety.“

                      bla bla bla, to se dočtu vždycky na nějakých kanálech jako je hrom apod…

                      doba ledová mí zpožění, ropa měla dávno dojít… kdyby německo přestalo existovat bylo by to jen dobře ale tolik štěstí mít nebudu. Co se týká popílku, přežít dva roky a pak tralá zasdit brambory, v tom popílku bohatém na dusík budu mít brambory jak melouny. A rostliny porostou jak divý.

                    6. Re: SkReT
                      4.2.2018 v 22:07

                      Myslim, ze vulkanologove psali 10 000-20 000 let. Tak nejak to psal i Daily Mail. Navic ten sifon to z vody dela uz nekolik stoleti, ve stredoveku se tam tim otravili nejaci mnisi. Takze senzace to je, ale uz minimalne par stoleti.

                    7. Teoreticky by to mohlo zapadat do biblickém románu o noemově arše, kdy popílek může „zaplavit“ celý svět. noemova archa mohla být nějaký vzduchotěsný příbitek bunkr. Cyklicky by to sedělo i na egypťany a atlantiďany/předegypťany a nebo maye.

                    8. Egyptska kultura, ta puvodni a geneticky originalni, zanikla skutecne s posledni dobou ledovou. Ostatne z te doby jsou tri nejstarsi pyramidy Egypta – v Gize, vcetne sfingy, ktera puvodne mela hlavu lva a ktera ma na sobe prokazatelne stopy obrovske vodni eroze, atd… ale nezda se ti byt Egypt uz prece jen dost daleko od Nemecka, nehlede na fakt, ze posledni vybych teto sopky mel stupen 6?

                    9. Re: Sysop

                      Pyramidy v Gize nejsou nejstarší. Jako nejstarší se uvádí Džoserova, která je stupňovitá, potom několik dalších a všechny mimo Gízu. Gíza začíná Chufovem (Chufevem, nebo jak se to momentálně píše)asi o 100 let později.

                    10. LWG: Sfinga a tři pyramidy u Káhiry jsou staré 10 000 ~ 12 000 let, stavitelé jsou neznámí.

                      Ve volné chvíli si můžete představit mizérii oficiální archeologie, jak osoby na úrovni doby bronzové, těží, dopravují asi 12 km a usazují každou hodinu 13 m3 kamene nonstop po dobu oficiálních 20 let.

                    11. Re: neuromancer
                      4.2.2018 v 23:31

                      Ano, je to tak. Ty tri pyramidy se sfingou jsou vyrazne starsi, nez jakakoli jina pyramida, prislo se na to nekdy snad pred 5 (?) lety. Byl o tom cely porad na satelitu, sedel jsem u toho pres dve hodiny. Uplne detaily uz nevim, takze v krychli:
                      – nejprve si vedatori vsimli stop velke vodni eroze na sfinze,kde voda prakticky nikdy nebyla.Udelal se duklady pruzkum a pri nem se zjistilo, ze sfinga nema puvodni hlavu a vse nasvedcuje tomu, ze to puvodne byl lev. Podle stop vody a stari sfingy se shodli na konci doby ledove (tusim 11000 pr. n. l.), pak zapatrali dale vznikla hypoteza, ze ty tri pyramidy plus sfinga jsou zobrazenim casu, proste data. Zkusili simulaci hvezdne oblohy vcetne polohy slunce na konci doby ledove a zjistili, ze skutecne poloha tech tri pyramid je souhvezdi… sakra nejsem hvezdar, proste je to nejake souhvezdi muzskeho jmena a souhlasila jeho poloha vuci Zemi a obloze v te dobe, plus Sfinga hledela na vychod slunce. Zjistili primo datum, ktere takto mohlo byt zaznamenano. Puvodne ty pyramidy tedy nebyly zadne hrobky, ale stavby, ktere mely prezit katastrofu. Co se melo stat a proc, cert vi. Ale faktem je, ze to zmenilo klima planety dost zasadnim zpusobem. Par tisic let se nic nedelo a pak nekdy pred 2500 lety nebo kdy vznikaly prvni pyramidy coby monumentalni hrobky.

                      Je dost mozne, ze by to slo nekde vygooglit, ale uz nevim, na kterem kanalu jsem to videl. Pravdepodobne to jelo v nemcine, tipuju Discovery nebo National Geographic.

                    12. Orionův pás.

                    13. Re: zarniwup
                      5.2.2018 v 0:10

                      Je to mozne, ze to byl pas Oriona. Ono se okolo toho pry vedlo hodne ruznych hypotez a dohadu uz nekdy od devadesatych (?) let. Jedni to tvrdili, druzi vyvraceli. Nakonec se proto udelala ta pocitacova animace a zjistilo se, ze to sedi. Ale verim, ze zase budou tva tabory vedatoru a kazdy tvrdit neco jineho.

                    14. re: Sysop
                      5.2.2018 v 0:20

                      Oni se hádají už dlouho. https://www.suenee.cz/egypt-zahi-hawass-nechci-o-tom-vubec-nic-slyset/
                      Možná to tu někdo už před nějakou dobou linkoval..

                    15. re: Sysop
                      5.2.2018 v 0:20

                      Na mě poslední roky celá egyptologie působila tak, že Hawass si to víceméně vše zabral pod svá křídla a nic pořádného se dlouho nedělo. Ale může to být jen můj dojem.

                    16. Re: zarniwup
                      5.2.2018 v 0:39

                      Pokud jsem to dobre pochopil, tak Hawass si hral na jedineho opravneneho hrabat se pod Sfingou, kde by udajne mohly byt nejake tisice let stare artefakty. A tak kopal okolo sebe, aby nahodou nekdo jiny nedostal povoleni od Egyptske vlady.

                      V Egypte ale v zime v roce 2010 doslo k prevratu, postupne se zacaly cistky vsude mozne a nekdy v roce 2015 vysoupli i Hawasse. Soucasny stav nevim. Ja jsem mel do Egypta kontakty pred prevratem a ted uz se tam nemam koho zeptat.

                    17. Ten pořad se jmenoval: „Okem boha hora“ Odkaz na první díl: https://www.youtube.com/watch?v=siYzxW0C-Wg&t=2s

                      Jedná se o to že našli několik hrobek, které jsou postaveny k souhvězdí lva, které tady bylo před 36.000 let!!! To je ten problém, nikdo nechce přespat dějiny a uznat že všechno je jinak což by mohlo mít celkem fatální důsledky nejen pro církve.

                      Co nevím, prý v telce říkali že našli nějaký kosterní pozůstatky číňanů na americkém kontinentě staré přes 200.000 let !!! Jak říkám, žádná doba ledová! Planeta byla menší a tak plocha kterou zachytávala teplo byla menší a proto bylo ve středověku v našem klimatickém pásu zamrzlo. Země se nafukuje, zvětšuje kontinenty se od sebe odsouvají a proto v americe našli číňany, kteří prapůvodně byli na svém území, akorát kontinent se s nimi odsunul. Planeta se zvětšuje příjmá víc a víc tepla proto se zahřívá.

                    18. SkReT: Miliony a možná miliardy m3 hmoty vynořivší se odnikud, což je nutná podmínka teorie nafukovací Země, by nešlo ututlat v žádných médiích na světě. Teorie nafukovací Země je proto značně nevěrohodná.

                    19. mám na to teorii, jednoduše se jedná o těžké jádro, tak těžké které zachycuje ze slunce ty mikročásice. Ty kterých prochází zemí v noci míň než ve dne, neboli se zachycují v jádře a jádro roste. Důkaz? otáčení země se zpomaluje jak roste tím se zároveň udržuje gravitace na stejné síle. Trvalo to miliony let, miliardy m3 horniny po miliony let je 1000m3 za rok…

                    20. SkReT: Objem nutný pro zvětšení o 10% je 300 miliard km3 neboli 300 * 10^18 m3, jednoduše nevěřím že by si toho dodnes nikdo nevšimnul :-)
                      Otáčení Země se zpomaluje zejména v důsledku vzdalování se Měsíce od Země.

                    21. to je tim, ze Zeme je duta a uvnitr je jeste jedna, vetsi nez ta vnejsi. :-)
                      se divim, ze jeste nevytah Velkou Tartarii. Mozna s tim ceka na zrga, to je hlavni ruskej svab

                    22. Země je přece placatá.
                      http://m.placata-zeme.cz

                    23. Planeta byla menší a tak plocha kterou zachytávala teplo byla menší a proto bylo ve středověku v našem klimatickém pásu zamrzlo..
                      Trvalo to miliony let, miliardy m3 horniny po miliony let je 1000m3 za rok.

                      …zachycuje ze slunce ty mikročásice. Ty kterých prochází zemí v noci! míň než ve dne, neboli se zachycují v jádře a jádro roste.

                      Měl jste ve škole jednoho, nebo dva asistenty?

                    24. „Miliony a možná miliardy m3 hmoty vynořivší se odnikud“

                      Ona se Země zároveň ztenčuje, asi jako když děláte těsto na pizzu. Takže žádný přídavný materiál není potřeba.

                    25. Nemám vymytej mozek jako vy, takovou radost Vám neudělám. Sice ani jeden z nás v jádru země nebyl takže nemůžeme říci že země není kulatá. Klidně může být. Ale to nechme stranou jako velmi nepravděpodobnou variantu.
                      Nevěřím a neuznávám oficiální stanoviska dědků rádoby pavědců, kteří sedí na katedrách protože nic neumí a papouškují pičoviny o pangeji. Žádná pangea nebyla, kontinenty nemají důvod se od sebe oddalvoat, nemají žádný pohon který by to zabezpečoval. Daleko víc do sebe zapadá tato terie, že se prostě a jen země rozpíná a byla menší než je teď. https://www.youtube.com/watch?v=54i6KMRQ2aQ

                      neuro: 300 miliard krychlových hmoty. Víte piču co je víc jak 12km pod povrchem a budete žvatlat něco o tom že víte jak to celé funguje a že by si toho někdo všiml. Moderní společnost je tady i s věkem páry 100 let a víte co bylo před miliardou let? Máte asi křišťálovou kouli a nebo stroj času? Když jste tak chytrej proč nepostavíte pyramidu tady v ČR ? Miluju tady ty keci nikdo by si nevšiml že se země rozpíná… a kdo by si jí všimal? Máte někde měříící lanko kolem dokola země?
                      Já věřím že i gravitace se mění a není všude stejná, viz geoid: https://www.youtube.com/watch?v=ThcMzqlSwYo

                      neuro: Víš kolik je 1000 metrů krychlových? To je barák. to je 10 x 10 x 10 metrů. Těch tvých 300 miliard je tedy 300 baráků, to je jen jedna malá vesnice domků za rok. A k tomu ještě připočítejte vesmírných prach který za rok tady napadne na zemi. kdosi to spočítal že to je něco okolo 200tun, taky pěkná hromádka. Jak můžete tvrdit že by si toho nevšiml? Jak můžete být tak sprostý? Tak zabedněný idiot? Jste přesně ten který říká že Musk je zločinec a podvodník a podívejte se, raketa dokáže přistát odkud vylétla a to opakovaně. Nejste spíš vy ten lhář a podvodník. Mrzí mě že existují takoví lidé jako vy.

                    26. K tomu prachu vizte příspěvek zde (volba zdroje v závislosti na kapacitě příjmcově):
                      https://www.novinky.cz/veda-skoly/259005-zemekoule-hubne-kazdy-rok-shodi-50-000-tun.html

                    27. @Skřet

                      „Nemám vymytej mozek jako vy, takovou radost Vám neudělám.“

                      No bodejť, když něco nemáš, těžko to lze vymýt, že. ;-)

                    28. SkReT: Nárůst Země o 10 % představuje přírůstek ve tvaru duté koule o vnitřním poloměru 5740 km a tlouštce povrchu 637 km, jednoduše jsi mě nepřesvědčil že tohle lidsky nepředstavitelné monstrum dokážeš vytvořit z nějakých přifukovacích částic o :-)

                      Spíše vysvětli, proč se nafukuje jenom Země a ne i ostatní planety ve Sluneční soustavě, když jsou tvořeny podobnými mechanismy a na jiných planetách není voda, takže by to šlo lépo pozorovat. Dokonce jsou i planety blíže Slunci než Země, takže by tam měl být tok hypotetických přifukovaích částic mnohem vyšší.

                    29. kam na to chodíš ty demagogu? Naše zeměkoule v dnešní moderní době má průměr 12 746 kilometrů. Nevím co semka pleteš vnitřní poloměr a zemskou kůru? Neboli těch tvých (5740 + 637)*2= 12.740km. Kdyby země byla před 200 miliony lety poloviční měla by průměr toho tvého poloměru, neboli 6377km. Troška matematiky… země dnes – poloviční země: 1 084 227 366 064km3 – 135 783 773 344km3 = 948 443 592 720 km3
                      Protože pangea se prý začla odělovat před 200 miliony lét.
                      takže 948 443 592 720 km3/ 200 000 000 = 4742 km3 za rok. to máme kostku o velikosti 16,8km 16800m x 16800m x 16800m za rok.
                      Zdá se ti to moc? A co kdyby to bylo o těch tvých 10% na místo poloviční země, tak se jedná o hroudu: 269.688.815.988 za milion let by tak musela země každej rok příjmout: 1348km3 tj 11000 x 11000 x 11000m to není zas tak moc ne? Navíc ze začátku byl nárůst hmoty znát velmi rychle.

                      A nebo je to celé špatně a tím že se země zpomaluje klesá gravitace a materiál se prostě a jen víc rozpíná? Nebo částice zahřívají jádro a láva se tak zahříváním roztahuje. prakticky změna teploty z t0 na t1 o 5100°C by taky dokázala své, jdu to spočítat, moment… je nárůst hmoty u poloviční země z 135 783 773 344km3 na 144.093.740.272km3 je krásných 6%.

                      Pokud vím tak merkur ani venuše nemají pevné jádro, jsou to jen kusy šutrů a nebo jsou natolik intenzivně bombardovány že právě jejich hmota je vystřelována pryč. Mars je studenej jak sí čumák, ten má to jádro nějaké porouchané. A o ostatních planetách jako jupiter a satur je těžké mluvit když jejich povrch nevidíme, prakticky nevíme co se děje uvnitř.

                      A nebo nás nafukuje temná hmota, antihmota, co já vím. ale ty kontinenty do sebe pasují ze všech stran, tečka.

                    30. SkReT: Pokud přijmeme tvůj postulát 1348 km3 ročně, pak to dělá přírůstek na poloměru 2,6 mm ročně, to by šlo snadno měřit již existující satelitní sítí a nestalo se to. Tedy to uzavírám s tím, že důkazy k teorii nafukovací Země nemáš žádné.

                    31. nemám ale GPS a 2,6mm ? hmm… tak za 100 let se možná dostaneme k hranici přesnosti.

                    32. SkReT: Tvoje neznalost, že lidstvo má k dispozici metodu měření rozměrů Země s přesností nejméně 1 cm, mě samozřejmě již překvapit nemůže :-)

                    33. Neměli byste se nejprve dohodnout, zda poloviční Země má poloviční průměr, objem nebo hmotnost?
                      A nezanedbat chování soustavy Země-Měsíc.
                      Dotazy:
                      Měsíc se také rozpíná?
                      Vzhledem k tomu, že neztrácí hmotu jako Země, rozpíná se rychleji?
                      Pokud se Země rozpíná, nejsou měření současných pohybů litosférických desek GPS chybná?

                    34. Daily Mail je anglickej Blesk. A to jeste Blesku krivdim.

                    35. 50000tun ? Větší píčovinu jsem neslyšel. Kdyby to byla pravda dávno by vědci postavili heliový balón, který by vynášel náklad do vesmíru. Stejní kokoti jak tady Neuromancer, hlavně se zviditelnit.

                    36. (SkReT 5.2.2018. 14:40)

                      Z odkazu:
                      Kromě úbytku vodíku, kterého je na zemi nadbytek, mizí každoročně do vesmíru i 1600 tun hélia. A to je vzácný, netečný prvek, který lidstvo využívá. Jeho zásoby jsou přitom omezené, a jeho každoroční únik do vesmíru představuje už 0,00052 % z jeho celkových pozemských zásob.

                      Jedna věc je únik plynu po molekulách, druhá je únik se zatížením, přičemž zařízením je i nutný obal, držící molekuly pohromadě.
                      Lze snadno dovodit, že pro vynášení nákladů do vesmíru by byl nutný balón nesoucí zhruba nulovou zátěž a na jeho velikosti by v reálných poměrech mnoho nezáleželo.

                    37. Re: Tomas Eybl

                      Já. Také je jeden v Itálii, když jsme u toho.

                    38. Re: LWG
                      4.2.2018 v 22:25

                      Loni jsme byli na rodinnem vylete v Pompejich. Stoji to za to videt. Ale jde z toho misty mraz po zadech, zejmena treba ty sadrove odlitky do popela, ktery vytvoril formu okolo detskych tel. A to byl takovy lokalni psoukanec.

                    39. Ano, to byl psoukanec. Po poslední explozi Flegrejských polí jsou prý vrstvy popele na Islandu i na Kavkaze, nepamatuji si mocnost. Toba (Jáva) víceméně odlesnila i západní Indii a ve východní jsou prý i depozita popele přes deset metrů (někde jsem četl i třicet).

                    40. Tak staci si vzpomenout na Krakatou. On Capek svoji ultimatni supervybusninu nenazval Krakatitem pro nic za nic.

            2. Proběhla zpráva, že snad Ukrajina dává do výzbroje nějaké nové rakety a byla tam i fotka ze startu.
              Tak jsem si říkal, kde já ty oranžové čmoudíky z asymetrického hydrazinu už viděl :D

              1. Vrana k vrane… Hydrazin ma ty nejblbejsi vlastnosti, Ukrajina take. Spis nechapu, proc to vlastne vyvijeji? Rusove jsou o secsakravelky level vys a USA jim hotove a lepsi rakety milerady dodaji. Sice uz asi ne na dluh, ale ona se Ukrajina zacne brzo porcovat.

              2. …btw, narazels na Protony?

                1. ja jsem videl oranzove cmoudiky za Tu 160, alias White Swan a taky me to zaujalo.
                  Asi to neni tak spatne palivo, kdyz ho tankuji do strategickych bombarderu, ktere drzi svetove rekordy v delce letu a ve vydrzi ve vzduchu.

                  1. Palivo je to vykonne, ale ma prilis mnoho neduhu od zpracovani, skladovani, manipulovani,… proste risiko havarie obrovske.

          3. @ sysop: „…vyrobi lepsi zbran, nez jadernou, aby zmizeli vyhradne lide..“
            Ale to uz mame preci – neutronova bomba z let 1980+ na zastaveni rudeho moru z Vychodu…preci kurwa, ne?
            https://en.wikipedia.org/wiki/Neutron_bomb

            1. ehmehmehm. Neutronova bomba je porad obycejna atomovka, akorat ze ma o par procent pozmenene slozeni vyzarene energie, ale neni to nic dramatickeho a s nastupem „chytrych“ zbrani ji po pravu zaradili mezi zastaralou…

              Protoze presne navadena munice se do jiste miry uz chova, jako bezne atomovky, respektive uz zbyva jen docela malo oblasti, ktere by presne konvencni zbrane nezvladaly stejne efektivne, jako nepresne brutal force atomovky, ktere dominovaly za dob studene valky.

              Problemek nastava, kdyz zeme jako Severni Korea disponuji vodikovou pumou, coz uz neni onen slunickovsky boj proti terorismu, kdy US army s velkou pompou posle cruise missile v cene x desitek milionu dolaru za kus na skupinku dvou, tri hadraru z Talibanu s AK47 a nasledne to prezentuje jako sve vitezstvi.
              Ono se naopak ukazuje, ze i sebechytrejsi a sebepokrocilejsi zbrane jsou proti brutal force a asymetrickym hrozbam k hovnu. Zejmena, pokud uz neresime hadrare z talibanu, ale napriklad vyse zminene severokorejske EMP anebo vyvolani tektonickeho zlomu.

              1. Neutronové bomby měly krátkou životnost. Detaily si nepmamatuji, ale izotopy přidané k změně spektra záření se relativně rychle rozpadaly.

                Plošný účinek nukleárních zbraní není nahrazen ničím, zejména skutečnost, že na velkou plochu stačí jeden nosič (jedna mina, atd.). Nicméně politicky je to méně průchodné. Je také třeba vzít v úvahu, že armády jsou podstatně menší, než byly ještě před pár desítkami let, což jde proti ZHN.

                1. Tipuju, ze trend vyvoje budou pididrony s distribuovanou inteligenci. Hejno techhle much bude likvidovat jen zive cile, jen vybrane cile, velmi efektivne a i s moznosti recyklace zbrane. Otazkou ovsem je, jaxi chce svetovy fizl udrzet kontrolu nad vyrobou. Pri dostupnosti komponent to muze pytlikovat kazda garazova dilna. Firmware muze dostat, koupit, whatever.

      2. …z PERA… zasrany opravy :-/

  3. Na poměry IDnesu hodně otevřený článek… https://usti.idnes.cz/reportaz-mf-dnes-nemecko-chotebuz-migranti-problemy-f9w-/usti-zpravy.aspx?c=A180202_112531_usti-zpravy_vac2
    Pod povrchem v Německu to asi už docela začíná doutnat.

    1. Tak by ten dym meli zmercit hlavne volici CDU.

    2. Ten clanek je docela hustej na iDnes, to je fakt.

    3. Já bych si klidně i vsadil na to, že jestli to někde bouchne, bude to tam. V Německu. Pořádkumilovní, řád nade vše uctívající, akurátní Němci /nevím, jak ti mladí/ toho už musí mít dost. 1,5M nic nedělajících čmoudů makající Němce musí zákonitě srát. Němec nesmí zůstat berňáku dlužen obrazně jediný cent – a na druhé straně bezpracnými penězi se ozbrojující čmoudi. Penězi, které vydělali právě etničtí Němci a měli by z nich žít i v důchodu, rodiče zajišťovat vzdělání dětem atd. Mezitím ale berňák etnické Němce dře z kůže, přitom Němec vidí, že se jím vydělané, nebo jemu zkasírované prachy doslova vyhazují na ty chodníky, podél kterých to všecko sedí a je tam tma i ve dne.
      To nemůže skončit dobře.
      Jestli bych měl nějak vyjádřit, jak to proběhne, tak náhlým výbuchem všeobecného násilí během několika málo hodin, maximálně dnů. Jestli dřív Němec napřed zadržkoval, než něco zásadního udělal, tak teď už držkovat nebude. Rovnou to udělá. Je tam údajně i mezigenerační napnelismus, ne jenom etnický. Mladí etničtí Němci se nemají kam vrtnout a vetřelec dostane od státu kvartýr jen proto, že tam přilezl a v rámci slučování přitáhl i starou a tři děcka. No nenasere to??

      1. Bavim se o tom cas od casu s kamarady Nemci. Zpocatku byli nasrani jen nekteri, ostatni to envideli tak tragicky. Ted uz jsou nasrani vsichni. Jenze… Nemci bud potrebuji firu, coz za soucasneho rezimu Brusel nedovoli, a nebo by to muselo spontanne rupnout skoro naraz coby Kristallnacht – zweite Version.

        1. No jo, zweite version se bude ovšem odehrávat také u nepříjemně se vkrádajícího pocitu: „Kurwa, nebyl do toho ten náš národ zvenčí vmanévrován?“

          1. No aby jste to nepochopili správně, oni mají dost vymaštěný hlavy z masmedií o tom že za všechno může putin, tak aby nasranost náhodou brusel nenasměřoval na východní státy až němcům bouchnou saze, ale místo zabíjet čmoudy si nezopakovali pochod na rusko 2.0, když započítám napoleona tak 3.0. Jinak upřímnou soustrast a hodně lubrigačního gelu přeju všem němkám až se němci vydají na frontu válčit s putinem a holky před čmoudama zůstanou nikým nechráněné…

            1. Tomu neverim. Nemci nejsou uplne blbi, jen jsou zvykli drzet huby. Na Rusy je nikdo nenaverbuje. Ostatne staci se treba podivat, jak ted dopadl Nordstream 2. Nemci si prosadili svoje a Amici se mohou posrat.

          2. Takhle Němci ale nepřemýšlejí. To jsme v minulosti viděli. Prostě někdo řek-poručil, tak kurwa jdeme. Befél je befél. Je tak, Sysope?

            1. Nojo, ale to meli nejakeho firu, jak jsem psal. Makrela tohle nezaveli, na to nema koule. A zatim jsem neslysel o nekom, kdo by byl poslouchanej rozumnym poctem Nemcu a hecoval proti Rusku. Zatim to bylo vzdy tak, ze kdo v EU nejmin (krome nas a Slovaku) mel neco proti Rusum, tak to byli Nemci a Italove. V dobe Internetu uz to s tim Befehlem neni tak jednoduchy, i ten Nemec chce zit spokojene do duchodu a i po nem, ne skoncit v nejake prdeli v Rusku v melkym hrobe. Takze si cte ruznt zdroje a dava si to dohromady. Ze Nemci poslouchaji stat, to je samozrejme pravda, ale rebelovat taky umi, kdyby slo o kejhak.

    4. Mě v tom článku zaujaly ty nože. Prý jim policie jeden zabaví, tak si koupí další. Co vím, tak zabavení nože v Německu už není ani na blokovou pokutu, to jde k soudu a řeší se trestním příkazem a člověk může být rád, když ho to stojí jen 100 EUR. Nemluvě o tom, co by se stalo, kdyby to udělal v zápětí znova :-) Ne, že bych byl zastáncem zakazování nožů, ale když už buzerovat, tak všechny stejně???

      1. No… musis rozlisovat, ze Nemec dostane poradne po perkach. Ale tohle nejsou Nemci. Takze pokud to neni vylozene na soud, kde uz by tak schovivavi nebyli, tak ale bezne pokuty oni nedostavaji. Nevim, jestli je to nejakym Vorschriftem, ze jim treba nelze sebrat davky a jinak maji hovno, nebo jestli je to jen nepsany zakon od Makrely.

    5. To je super článek!!! Jak kdybych četl o Brněnském Bronxu a o cigánech, o Matiční zdi a nebo chánově.

      Němci si poradí a zvládnou to, neboť jsme to celé nepochopili, už za války němci používali docela důmyslný zdroj elektrické energie kdy spalovali v obřích plynových komorách velké množství biomasy. Vzhledem k odklonu od jádra je toto docela logický krok když jsou větrné farmy nestabilní a závislé na větru. Každá malá obec může spalovat svý čmoudy, ziská teplo a elektrickou energii a v africe jich čeká dalších 14.000.000 a další se rodí. To je vlastně takový nevyčerpatelný obnovitelný zdroj.

      1. Zatim do tohoto obnovitelnyho zdroje cpou Nemci prilis velky chechtaky. Nevim, jestli by nebylo spis rentabilnejsi v prototypove fazi zplynovat jen Makrelu se Sulcem, pak se na prototyp vysrat a vratit k jadru.

      2. Skřete, todle se Ti jako fór, ani jako krematorní humor moc nevyvedlo. Ale Vy v tom štatlu ste všeci nejací jeblí, když si necháte vyrůst takový Bronx uprostředka..Ale tak jesli máš při neděli 2,5 krve v chlastu, tak to potom ja.

        1. Ono je zase celkem dobre, ze v Brne jsou saze koncentrovany v urcitych ctvrtich. Baraky tam staly vzdy za hovno, protoze je to u ruznych kanalu, zasypanych potoku a ricek, bejvaly fabriky, bordel spina cholera. Takze Dornych, Cejl, Francouzska a oblast mezi tim. Porad lepsi, nez je mit uplne vsude.

          1. Tak potkany kanály přitahujou. Jinak já v Brně nežiji takže tak asi.

  4. Zásadní přínos demokracie je v tom, že místo toho, aby si lidi dávali do čumáku, tak jenom nahází lístky do urny. Vyhraje většina tak jako tak, ale škody jsou celkově menší.

    Výhodou demokracie je i to, že dokáže upustit páru z hrnce. Brexit je jasnou ukázkou. Teď už nikdo nemůže v Anglii nadávat na EU, atd.

    Zeman vyhrál protože oslovil víc voličů. Pokud by se Drahoš odsoudil uprchlíky a jasně by slíbil, že bude proti kvótám a přijímání mladíků, tak by mohl vyhrát.

    1. Hm, tuhle teorii jsem před lety četl u Karla Poppera. Je hezká, má ale tu vadu, že nefunguje. Reálně se pod pláštíkem demokracie stát rozlézá víc a víc, jak by si to žádný monarcha, ani diktátor, nemohl dovolit. Ti by se totiž museli být, že se proti nim poddaní sjednotí, zatímco demokratické figurky přijdou, nakradou, odejdou, nemusí se bát ničeho jiného než příliš časného odchodu do politické penze, to jest na nějakou poradenskou roli, do Brusele atp. Takže my hlasujeme, ale systém si žije svou logikou a pořád přitahuje šrouby. Nakonec ta revoluce bude nutná, ale dojde k ní mnohem později. Asi jako když občasný menší požár nahradíte vzácnějším, ale katastrofickým.

      Nemluvě o tom, že je dost podivné si vůbec myslet, že by politici občas neměli zemřít, a to pořádně pěkně krvavě. Proč ne?

      1. Revoluce už proběhla – na podzim tomu bude již sto let. A stále žijeme v revolučním režimu. Ten z nesluníčkových způsobů, který nás může vyvést ze zacykleného systému všeobecné kdemohkradcie a který máte na mysli, se nazývá kontrarevoluce.

        1. A odehrava se primo tady na tomto webu, eh? Tu je kurwa kazdy druhy hotovy general ci Chuck Norris,
          ale kdyby jim cmoud zamaval klackem pred nosem tak se poserou.
          Vsichni.

    2. Čím že se to furt zaklíná Brusel? Demokracií? Tož to pak ano, potom ty výsledky mají.

  5. Nemohu se zbavit silného pocitu, že pan Jaroš je nemanželským potomkem levobočka levobočka Járy Cimrmana, a to pro umění, které jeho praděd tak dokonale ovládal – zastávat stanovisko, které zároveň vyvrací.

    Nejprve se dozvíme o podlidech – lepšolidech, kteří volbu většiny, která jim nejde do krámu, neberou jako moudré demokratické rozhodnutí odpovědných občanů, ale nezodpovědný akt vesnických řepáků.

    O kousek dál ale autor dělá to samé, když z potenciální majority odmítají zbraně udělá neinformované či zaslepené idioty.

    Pro rejpaly dodám, že jako vlastník ZP a legální devítky neřeším konkrétní téma (zbraně), ale vpravdě geniální způsob, jak na pár řádcích popřít sám sebe a udělat ze sebe kašpara.

  6. Nevšiml jsem si, že by v dnešní době většina likvidovala nějakou menšinu. Naopak různé „utiskované“ menšiny se roztahují na úkor většiny a instituce, které mají dohlížet na dodržování práv všech, ve skutečnosti brání jen „práva“ těchto menšin.
    O tom, co jsou „přirozená práva jedince“ lze vést dlouhé spory – podle mě jsou dostatečně pokryty současnými lidskými právy, ale někdo může mít jiný názor.

    1. darkmonk: Nevšiml? Nejvíce likvidovaná menšina je bílý heterosexuální muž, shodou okolností se teď na ně pořádají rovnou hony jako na čarodějnice.

      1. Přesně – bílý heterosexuální muž, nad padesát let s rodinou, který nemá kam před fees utéci.

        Jeho nejúhlavnějším predátorem (když to zkumuluji) je černá těhotná postižená lesba na vozíčku, pracovnice neziskovky, vítačka. Může se současně cítit i mužem.

        Tzn. nemám samozřejmě nic proti ženám, dokonce se mi některé exempláře líbí.

        1. ja myslim, ze uhlavnim nepritelem NWO je tradicni model rodiny, tj. funkcni celek s 2ma heterosexualnimi rodici a detma, ktere od nich prebiraji konzervativni hodnoty. Naopak nejvetsimi chranenci systemu jsou ruzne nelegalni mensiny, napriklad 30ti lety Ahmad z Eritreje, ktery sem primigruje jako ctrnactilete „dite“, nacez se zjisti, ze sice uz ctvrt stoleti neni dite, ale presto nejde „vyhostit“, protoze humanitarni a jine duvody, naopak mu bude umozneno primigrovat sem sve sve dve manzelky s dalsi generaci Ahmedat, pricemz jeho dve manzelky mu nebudou branit dvakrat do tydne znasilnit nejakou domorodou Nemku, idealne ve veku 10-14 let, protoze a, jeho dve manzelky jsou obe tehotne a b, Nemky jak znamo provokuji, protoze napriklad nenosi burky a voni a mohly by se nedejboze zaplest s nejakym konzervativnim bilym Nemcem, ktery v sobe jeste nerozpoznal LGBT mensinu.
          A hlavne nezapomente. Vlna priprchlencu je pro nas zivotne dulezita, protoze nam bude vydelavat na duchody ! :D:D:D:D

          1. A kolikpak těch funkčních celků znáte? Ale skutečně funkčních, ne takových, které se po 5-10 letech rozpadly nebo kde ožralý táta mlátí ženu a děti.

      2. Zvláštní, já jsem taky bílý heterosexuální muž a nikdo na mě hon nepořádá. A ani neznám nikoho, na koho by byl pořádán.

        1. Ty dvě zmíněné vlastnosti nejsou jediné, které jsou určující a povinné. Doporučuji vrátit se u článků majitele webu někam do roku 2004 a přečíst si definici „vohnouta“. Ten nemusí být teplej ani černej.

    2. Bránit něčí práva je dnes celkem výnosnej byznys a jako takovej se to taky chová. Čili je docela jedno, jestli se o bránění svých práv někdo prosil nebo jestli to ve výsledku nebude kontraproduktivní. Trendy sem tahaj ze zámoří podmořskejma kabelama a nikdo se moc neptá, jestli je to dobře, když jsou situace a složení populace u nás a v USA tak rozdílný. Chce se to na to dívat střízlivě, neviděl bych to tak černě. Když se v USA několik měsíců řešilo, jestli ženský s pinďourem maj chodit na dámský nebo pánský hajzly, bylo kolem toho hotový pozdvižení a nikoho ani nenapadlo pozastavit se nad tím, že celá ta mediální monstr akce se týkala pár individuí, který by se daly spočítat prakticky na prstech jedný ruky. Nebo teď #MeeBoo. Že se najde pár ženských, co budou po 30ti letech pro pár minut mediální slávy a odškodný ochotný se soudit, to je vcelku normální. Normální v tom smyslu, že když někde žije 300 milionů lidí, nebo kolik jich tam vlastně je, pár jich bude tak trochu mešuge. A teď nenarážím jen na ty ženský, protože domnívat se, že si to všechny vymyslely, by bylo trochu naivní. Obzvlášť, když některý z těch chlapů jsou vyhlášený prasata. Že se toho chytnou média mě taky neděsí, je to byznys a člověk to může očekávat. Že to bude mít ale takovou podporu zespoda, tedy od „běžných lidí“, to je děsivý. Obrovská masa lidí je ochotná odsoudit člověka, aniž by k tomu byl předložen jedinej důkaz. Dobře si vychovejte svoje děcka, aby se z nich nestali takový snadno manipulovatelný magoři. Nikdo jinej to za vás neudělá.

  7. Nadávaly si oba tábory před volbou a nevidím způsob, jak by si přestaly nadávat po ní. A je mi to totálně u prdele. Spousta lidí třeba vůbec nechápe, co ta funkce obnáší, jaký má prezident pravomoci. Člověk nemusí chodit ani moc daleko, stačí si přečíst tuhle diskuzi. Kdo to aspoň trochu chápe, tak nad Zemanem nejspíš už mávnul rukou. Holt máme to ožralý přisprostlý prase na hradě zas a svět se tím nezboří. V diskuzích se teď perou už jen ti nepřesvědčenější z nejpřesvědčenějších, a do toho se zapojovat mi přijde jako dost ztráta času.

    1. svet se sice nezbori, ale neco mi rika, ze pristi prezidentske volby (jestli vubec nejake jeste budou) uz budou s korespondencnimi hlasy.
      Pro jistotu. Aspon ze ti nasi nadlidsti Cesi???? hlasujici pres slunickove ambasady mely 90% + pro Drahose.
      A tak to ma byt. Jako za sociku. Ucast u voleb nad 90% a 100% hlasu pro tu spravnou partaj. Demokracii si rozvracet nedame.

  8. Smysl článku nechápu. Drahošovci neunesli porážku a kopou, nic divného. Zemanovci vyhráli a kopou taky, to bych řekl stojí za zmínku víc (stačí se podívat i tady – jakmile někdo nevolil Zemana, je to vítač a eurosocan).

    Nicméně za asi nejzajímavější na celé volbě prezidenta považuji rozložení hlasů, kdy v mé sociální bublině prakticky každý horoval pro antiZemana, přičemž ale všichni svorně nesnáší Anoferta. Jejich volba je tedy mnohem pochopitelnější než volba místních, kteří sice nesnáší Babiše, ale klidně to hodí Zemanovi (který je s ním jedna ruka).

    Pokud jde o o složení sociální bubliny, tak ta v mnoha ohledech odpovídá tomu, co říká propaganda. Samí mladí, pracující, s vysokoškolským titulem, většina původem z vesnice, dnes žijící ve městě (Praha, Brno). A kdo toho Zemana volil? Často někdo z jejich rodičů, toho času obyvatelé vesnice, obvykle mnohem méně vydělávající než jejich děti. Tituly jsem nezkoumal, tak dalece to neřeším, info jsem nijak nevyhledával, vše je jen pasivně odposlechnuté.

    Takže, kolem a kolem, ta propaganda v mém okolí není zas taková propaganda, ale docela slušný odraz reality. Na statistiku za celou zemi je to málo, ale lidé, kteřé v tom žijí mají pochopitelně tendenci zobecňovat a protože jejich názor odpovídá jejich realitě, není nic divného, že to říkají. Mají totiž pravdu – oni, mladí a studovaní volí Drahoše, jejich rodiče, vidláci volí Zemana. Jejich sociální bublina jsou další mladí a z nich Zemana nikdo nevolí, to dále podporuje teorii, že pro něj zbyly jen socky a vesničani. Protože je nemají rádi, tak jim přidají slámu do bot, hnůj a vidle a je to. Stejně jako Zemanovci rádi antiZemanovcům přidávají mávátka a „práci“ v neziskovkách (moje sociální bublina pochopitelně pracuje v soukromém sektoru a islamisty taky nemá ráda, takže v těchto ohledech je zemanopropaganda o dost víc mimo než ta antizemanovská).

    1. Je vidět, že propaganda dopadla úspěšně v tvém případě. Stačilo ti opakovat, že Zeman=Babiš. Mělo to jednoduše účelově implikovat, že kromě aniZeman=Drahoš tak taky antiBabiš=Drahoš.
      Nějak mě moc nenapadá jak nejmenovat premiérem člověka, který dosáhl historicky jednoho z nejlepších volebních výsledků tak si jezevec řekl, proč z toho pragmaticky nevytřískat politický kapitál. To za prvé. A za druhé, oba totiž mají úplně jiné cíle a hodnoty. Vždyť to bylo vidět mezi 1. a 2. kolem jak si už Babiš připravoval pole i pro případné nezvolení Zemana.
      Jen potvrzuješ realitu, že jít do voleb jako anti{Někdo1, Někdo2,…} je příliš málo, avšak někomu tyto jednoduché zkratky bohatě stačily.

      Jinak k bublinám, vítač a eurosocan nejsou nadávky, zatímco „nevzdělaní a blbí vidláci z vesnic nám to zase zavařili“ celkem ano. Asi taky úplně nerozumím tvému newspeaku. Pokud má propaganda (tebou popsaná jako lživé škatulkování) odraz v realitě tak to pak není propaganda, ale skutečnost. Totéž s bublinou, nepopisuješ sice jakou bublinu máš na mysli, ale opět ji spojuješ s realitou, že je vlastně skutečností.
      Nikde jsem neviděl věrohodnou analýzu/výzkum struktury voličů, ale to ti zjevně nebrání prohlásit za skutečnost anketu z pražského kanclu a to pak logicky vede k tom něco „nechápat“. Nechápání by ale mělo vést k nějaké reflexi, nemyslíš?

      1. :-) Takže „Zeman=Babiš“ je „propaganda“, ale současně z té „propagandy“ lze „pragmaticky vytřískat politický kapitál“? To je ovšem roztomilé nálepkování faktů. Co 101 podpisů, co tanečky kolem jmenování vlády? To jsou fakta, která se Vám hodí nebo jsou to fuj fakta, kterým budeme říkat „propaganda“?

        Jistě, že to spoustě lidí stačilo, konkrétně všem antiZemanovcům a antiDrahošovcům. Že na tom byly postavené obě volební kampaně jsem už psal.

        Psal jsem „jejich skutečností“. Chce to nejdříve číst a až pak reagovat.

        1. Jo koho jiného když vyhrál ty volby.
          Poprvé ať si to zkusí.
          Podruhé už trochu bububu, ale 101 asi netřeba a potřetí mu to dá Vondráček, bo komu jinému přece.
          Všechno cajk, tak to má být, tak je to správné, MZ a AB jsou političtí géniové.

        2. Napsat to do dvou odstavců a napsat k tomu ty odlišnosti asi nestačilo. No takhle to myslím pochopíš lépe a to je odpověď. Kalousek=Nečas – jsou to fakta nebo propaganda? Je asi zjevné, že různá politická spojenectví (mnohdy účelové a časově omezené) vznikají i zanikají mezi subjekty, které spolu mohou mít společného relativně málo a nedá se to dost dobře popsat jednoduchým rovnítkem. Ale to není tak hezky černobílé a úderné, já vím.
          Já asi špatně četl – myslel jsem, že jsi psal, že nechápeš smysl článku ani to proč místní nemaj rádi Bureše, ale hodí to Zemanovi.

  9. Tak já nevím. V mojí sociální bublině je 99% voličů Drahoše. Taky tam je tak 90% VŠ vzdělaných lidí a těch pár, co VŠ nemá se opět pohybuje v prostředí, kde VŠ vzdělání převládá. Jasně, pár stovek lidí asi není reprezentativní vzorek, ale náhoda to taky nebude. Ale co jsem chtěl říct. Až na výjimky nikdo z těchto „lepšolidí“ se nechová tak, jak je zde popisováno. Všichni uznali těsnou prohru, nemají z toho radost, ale smířili se s tím, že se prostě ještě pár let budou muset dívat na Zemana, protože těsná většina tak rozhodla. To, co se tady popisuje jako víceméně standardní chování voličů J. Drahoše, podle mne neodpovídá realitě.
    A pokud jde o různé statistiky a korelace, tak to, že Zemanův úspěch geograficky koreluje s množstvím exekucí a Drahošův úspěch koreluje s vyšším dosaženým vzděláním je prostě realita. Je to korelace, není to kauzalita. Aspoň v tom článku, který jsem četl já, to bylo jasně zdůrazněno. Neexistují data, která by přímo spojovala dosažené vzdělání s volbou JD nebo MZ, ale upřímně, divil bych se, kdyby se všechny ty průzkumy, které uváděly větší podporu JD mezi vysokoškoláky, pletly.
    Každý ať si přebere, který korelacím nebo kauzalitám věří. Já třeba věřím tomu, že vzdělanější člověk se hůř zblbne populistickými výkřiky. Mám tu zkušenost ze svého okolí, ale opět, na statistiku je to málo…

    1. Nevím, jaké máte vzdělání, ale evidentně si neuvědomujete, že dosažené vzdělání u přímé volby prezidenta nehraje žádnou významnou roli. Systém máme nastavený na parlametní volbu a protože tato nevyhovovala sluníčkářům přítomným v parlamentu, tak si prosadili volbu přímou. Nyní již podruhé v přímé volbě sluníčkáři ostrouhali.

      Ale jak jsem napsal v první větě, dosažené vzdělání nehraje u prezidentských voleb roli – jde pouze o volbu osobnosti, nikoli o program*. Proto je s podivem, že se ty průzkumy o (ne)vzdělanosti voličů zde i jinde tak moc propírají.
      ————————————————————————————————————-
      *OBA fináloví kandidáti byli nuceni vyrukovat s programem, jehož plnění nemohou zaručit, což je vtipné – z obou se stali populisti. Ergo kladívko, nejen voliči Zemana, ale i voliči Drahoše volili populistu :-).

      1. Podíl voličů Losny a Mažňáka by se mohl porovnat třeba se zastoupením vysokoškolsky vzdělaných zaměstnanců krajských a centrálních úřadů a ostatních institucí placených ze stejného zdroje.

    2. to je ucebnicovy priklad projevu bubliny. V moji bubline taky 90% lidi volilo Drahose, prestoze to jsou lide, kteri dnes a denne resi ruzne formy utokou malwarem, zneuzivani vulnerabilit, DDOS, viry atd a skoro vsichni presne vi, odkud se ten bordel bere, ale presto si neumi spojit elementarni rovnici, ze DEEP STATE + Centralni banky + Tripismenkove organizace + Media + US Army = primarni zdroj vsech problemu ve svete, vcetne bordelu v IT.
      Maji to centimetr pred ocima, ale nevidi, neslysi.
      Ja tomu rikam profesionalni slepota. Vzdelani s tim samozrejme nema nic spolecneho.
      Ti lidi jsou dokonce tak pohlceni svym uzkym vysekem vedeni, ze jsou totalne odtrzeni od okolni reality a zijou si ty sve pohodlne zivoty zavreni uvnitr svoji ruzove bubliny a neni s nima zadna rozumna rec.
      Jediny argument je, ze az se to fakt posere, tak pak mozna uveri. To uz bude ale kapku pozde.
      Navic je to jako spekulovat, ze ackoliv budeme do systemu vnaset cim dale vice nestabilit cim dale rychlejsim tempem, system nikdy nespadne.
      Nenapada me ani jeden priklad, kdy by to takto fungovalo. Ale jak rikam. Bublina je strasna vec. A drtiva vetsina lidi se bude radeji opijet rohlikem a nedelat si starosti o zitrek, protoze zitrek mozna nikdy neprijde….

      1. to je stejný jako neuromancer, bude blekotat pičoviny že se země nerozpíná a bude dál omílat dokola officiální stanovisko, protože prostě je submisivní děvka, které se řekne oliž mi paty tak bude lízat paty. A nebo se mu řekne, že dva mrakodrapy spadli protože do nich narazilo letadlo… Jsou to prostě idioti, zabedněnci, mají poškozený mozek.

        1. jeste ze mame vas dva (se Salusem KaBrnakem tri), abyste nam zjevili tu jedinou pravdu pravdouci a strhli supiny z oci. Pomnik by vam mohli postavit. Treba v Bohnicich na namesti :-)

        2. Ano, ti mrakodrapi spadlI :-) Chtěl bych se zeptat vás obou, skřete a zrg, to jste takhle postižení od narození, nebo se vám to neštěstí přihodilo někdy později, když jste „prozřeli“?

          1. dojdou argumenty tak se začne urážet? jahahahhahahaa zmrdi jste

            1. Souhlas. Mechecheche… taky dosly prasky, taky?

        3. SkReT: Moc se nerozčiluj, jednoduše neuvěřím každé hypotéze. Zatímco „pád“ WTC #7 je možné srovnat s demolicemi jiných budov a vytvořit závěry, tak u nafukovací Země není nic.

          1. „Zatímco „pád“ WTC #7 je možné srovnat s demolicemi jiných budov a vytvořit závěry, tak u nafukovací Země není nic.“
            To není tak úplně pravda. Například rozdíl tloušťky a stáří oceánské a pevninské kůry by se dal nejlépe vysvětlit rozpínáním Země. Rozhodně by to sedělo lépe, než kontinentální drift.

      2. A co si ti va Vaší bublině od toho Drahoše vlastně slibovali?

        1. Presne to, co 100x omlel mainstream, tj. ze je to kultivovany, vzdelany a reprezentativni clovek, ktery bude z Hradu vysilat ty spravne signaly a bude nas spravne reprezentovat v zahranici.

          Co jsem teda videl debaty, tak byl Drahos necharismaticky nouma, ktery bez sluchatka v uchu a pritele na drate nevypotil ani jednu vetu, navic me nijak nepresvedcil o sve inteligenci, kdyz uz jako recnik stal za prd. Podle mne to ale lidem v bubline nevadilo. Kdyby jim treba rekli, ze Sobotka je ten spravny, reprezentativni, vzdelany a charismaticky prezident budoucnosti, volili by Sobotku.
          Asi tak, jako kdyz se jim rekne, ze odtedka si budou prat trencle v Arielu, tak si je budou prat v Arielu.

        2. Protože mám nějak záhadně podobnou bublinu jako zrg1 (ve smyslu volebních preferencí, ne že bych dělal v Avastu), tak opověď za mě je „slibovali si, že tam nebude Zeman“. Oni nevolili Drahoše a ani nevěděli, co by po něm měli chtít. Oni volili „proti“, volili „menší zlo“. To je svým způsobem dost smutný, ale současně už mnoho let setrvalý stav našeho chronického negativismu pokud jde o politiku. Není vůle volit „pro něco“, boj se vždy smrskne na volbu „proti něčemu“ a tím pádem volbu „menšího zla“. A zlo je spokojené, že si někdo myslí, že tím vyhrál. Prohráváme všichni.

          1. Smutny je volit jen proto, abych nekoho nasral.
            U druheho kola druhe volby figurky jakou je president CR vzdycky bude aspekt „proti nekomu“
            Pokud jsem se Zemanem spokojeny, neni moc duvod volit nekoho jineho. Pokud s nim spokojen nejsem, tak se kouknu jaka je druha moznost a pokud mi prijde lepsi nez Zeman, dam to jemu. A ted, jakou vahu hralo u meho rozhodovani „nechci Zemana“ a jakou „chci Drahose“? Troufnu si rict, ze v rozhodovani vetsiny volicu byly v nejakem individualnim pomeru namixovane obe slozky.
            Uprimne, mnohem horsi mi prijdou cernobili fanatici „jedine Zeman“ nebo „jedine Drahos“, protoze kdyz se nekdo takhle emocne vyhrani u volby politicky bezvyznamne figurky, tak co bude delat kdyz pujde o neco duleziteho. Navic tihle fanatici maji tu neprijemnou vlastnost ze to berou osobne a nedovedou prohravat

            1. Pozor, oni nechtěli nikoho nasrat. Jim jsou voliči Zemana u zadele. Ale nechtěli tam prostě ten stejnej xicht, což je v případě ovara pochopitelné. Mě to na to, abych to Drahošovi hodil, nestačí, ale většina lidí, když je konfrontována s jednoznačnou volbou se nezatěžuje dlouhodobými implikacemi, které jsou navíc silně spekulativní a často nepříjemné. Jeden se bojí islamistů i když žádnýho neviděl a háže Zemanovi, druhej už ten povýšenej odulej xicht nemůže ani cejtit a volí želé. Obojí zcela normální emocionální volba, se kterou obě kampaně nepokrytě pracovaly (teda jasný, Zeman žádnou neměl, ty billboardy „stop imigrantům, stop Drahošovi“ jsou jen výmysl nepřejících eurovítačů).

              1. celkem dost lidí všude možně, včetně tohohle webu jasně deklarovalo, že budou volit Zemana aby nasrali sluníčkáře a vítače a čertví koho ještě dalšího. Si ty diskuze projdi.

                1. Si ti diskuse projde a najde 5 lidí.

                2. Já ale přece píšu o „těch druhých“, těch, kteří tam nechtěli Zemana tak moc, že to šli hodit Drahošovi. Ti nikoho nasrat nechtěli.

                  Že je volení „abych někoho nasral“ smutné, s tím souhlasím, to jsem ale viděl právě u antiDrahošovců.

              1. Technika pěti prstů a puklého srdce (zde se zpožďovačem)…

      3. Ze jsou Americani kokoti muselo docvaknou uplne kazdemu, kdo neni blbec, minimalne v roce 2008, kdy spachali posledni svetovou financni krizi svyma subprime hypotekama. Pokud pominu takove drobne detaily jako rozmrdani Jugosky, posunuti NATO na vychod, pachani barevnych revoluci a preventivnich valek na prumyslove urovni…
        Problem USA je v tom, ze ta zeme je nadherny pripad kolonie, ktera se po celou dobu nezmohla na nic lepsiho, nez na ochlokracii.
        I kdyz oni tomu teda rikaji demokracie, ale to, co vladne v USA, je hlas luzy.

        A pak mam dalsi zdroj skepse k USA a to je profesionalni hledisko. V dobe, kdy jsem zalepoval webkameru naplasti a filtroval traffic na routeru jsem byl taky za paranoidniho blazna. Pak promluvil Snowden, pak zacaly zverejnovat na wikileaks a co myslite, zmenil, se nejak prumerny cesky debil ? Nezmenil. Hip hip hura America, at zije Facebook, Google a Linkedin, napisu tam o sobe vsecko, i kdy jsem sral naposled na hajzlu a kdo nema posledni appku z App Storu a nema sesynchronizovany ucet na domacim PC s pracovnim PC a mobilem, ten jakoby nezil. Jen at si to borci z CIA a NSA vsecko ulozi k dalsimu (zne)uziti.
        Nejvic me fascinuje, jak prumerny cesky debil se citi originalne, kdyz vsecky tyhle veci zlehcuje.
        Aneb penize v bance na uctu, pokud nejake vubec ma, zasoby pro pripad krize zadne, znalosti idealne v jedne uzce zamerene oblasti, v praktickem zivote zcela nepouzitelne a sebevedomi v oblacich.
        Takovych potkam denne dvanact do tuctu. Ale vsichni se citi hrozne nadrazeni a originalni… A samozrejme, v USA nejsou organizace, ktere 24h denne sleduji a hackuji cely svet. Co by z toho asi tak mely, ze…

        1. Vyser se na to.
          Budeš mnohem šťastnější.

          1. Naopak, pro něj je tohle vykřikování nesmyslů jedna ze smutných náplní jeho života. Jen tak se na to rozhodně nevysere.

        2. Tak mě napadá, všude kolem samej neschopnej debil a mezi nima ty, největší king a znalec. Neměl bys být vlastně spokojenej?

          Je čas se nad sebou zamyslet – co když začnou ty kamery přelepovat všichni v kanclu, za úspory koupí zlaté cihly a v Kauflandu vykoupí všechny regály s lančmítem? Budeš pak šťastný? Pokud ano, tak ten boj dává smysl a jeď zrg, jeď. Pokud ne – k čemu to všechno pachtění? Nad čím budeš lomit rukama a komu nadávat do nechápavých debilů potom? Psychologie pro tebe už nálepku má, Hungry Ghost. Něco si o tom přečti a zkus úsilí napnout pozitivním, nikoliv negativním směrem. Já vím, je to těžší, nadávat je snadné, udělat něco pozitivního bolí. Ale vliv na míru pociťované spokojenosti nebetyčně rozdílný. Uremcaný zamračený dědek nikoho nezajímá a jestli si budeš moct sekundu před zásahem tomahawku říct „já to říkal“ a konečně zažiješ radost, tak to ti teda fakt nezávidím.

          1. Jako sorry, ale tohle je jako rikat tuberakovi ze nema chrchlat. Zrg je regulerni magor a mel by se lecit.

            1. Nemusí být nutně magor. Pořád je tu varianta, že nás celou dobu trolí a nebo je tu možnost, že ho za ty kecy někdo platí.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017