Cena života - zpět na článek

Počet komentářů: 113

  1. Dočetl jsem to do půlky, dál jsem to nedal, lidí je jako sraček, ničíme tuhle planetu. Někde jsem četl, že lidé jsou mor planety a koronavir lék a naprosto souhlasím.

    Lidstvo je potřeba depopulovat. Min o 90%. Ze sedmi miliard, když zůstane necelá miliarda je naprosto perfektní a úžasné. Jen kolik kuřat, prasat a krav dnes a denně sníme, to je šílené číslo. Planeta nás neuživí, vzduch nám nestačí. Různé gangy v Brazilii, špíny z Indie, číňany, bezdomovce, lidi co nikdy nic dělat nebudou, afgánce…. všechno to zlikvidovat, zakopat do země a nechat na světě jen chytré čestné pracující lidi.

    Je to hnus psát, ale je to tak, nemůžete mě za to odsoudit, protože sami víte že je to pravda. Naše planeta umírá protože jsme se přemnožili.

    1. Ale houby. Planeta je kus šutru, obíhající kolem slunce. Není živá, takže nemůže umírat, ani umřít. Ani zničit bychom ji nedokázali. Ale možná se nám povede vrátit se na úroveň švábů, škorpionů a řas.

    2. No, tak to je nejvyšší čas, aby sis to hodil, ty „more“. :-D

  2. Chacha. Tak Mastna Alena uz navrhuje schodek ne 200 miliard, ale 300 miliard. Tipuju, ze letos holka tech pul bilionu dá. Cywe, tolik Kalousek nenasekal za celou krizi a Bábovi na to staci sest tejdnu. Holt je vidět ze nekeca a maká.

    1. Státní dluh je jen číslo. Snažme se maximálně odpojit od státního finančního systému. Vlastní bydlení (ne nutně hypotéka v Praze ale třeba chalupa), stabilní rodina, zlato, stříbro, flinta s fčelkama, nějaké ty konzervy…

      1. Ale jo, s tim souhlasim. Ale neodpoutas se od ekonomiky jako takovy. A tyhle uz ted priznany hausnumera vestej poradnej pruser.

        1. Nic nového pod sluncem. Znáš tenhle článek?
          http://www.bastiat.kvalitne.cz/Inflace%20ve%20francii.htm

      2. To je úplně jedno. Na americkém Jihu byli plantážníci naprosto soběstační. A když Jih prohrál válku, federální vláda jim prostě nařídila nesplnitelnou pozemkovou daň a všechny pozemky vyvlastnila a přerozdělila „bohatým“ dobrodruhům ze severu, kteří přijeli jih kolonizovat.

        Navíc, potravinová soběstačnost je iluze, protože potřebujete obrovské pozemky a buď mechanizaci (=$$$$ na provoz a údržbu), nebo makat do úmoru a stejně dřít bídu s nouzí. A stačí škůdci, sucho nebo vláda a nemáte nic.

        Jediné co vám zůstane jsou hard skills a sociální síť = známosti a vztahy.

        1. Anebo poklady v nebi, kde je ani mol, ani rez nekazí a kam se zloději nemohou prokopat a krást.

        2. Na americkém Jihu byli plantážníci naprosto soběstační. A když Jih prohrál válku, federální vláda jim prostě nařídila nesplnitelnou pozemkovou daň a všechny pozemky vyvlastnila a přerozdělila „bohatým“ dobrodruhům ze severu, kteří přijeli jih kolonizovat.

          njn ekonomika postavená na votrokářství najednou bez votroků nějak nechtěla fungovat že :O ;D

          jako zrovna tydlety litovat nebudu jako ani trošičku :o :O ;D

          1. Ale houby, pro voba. Zadny likvidacni dane. Plantaznici dojeli na vic faktoru. Jednak je zle postihla prohrana valka, jelikoz Unie se jednak do placeni konfederacnich zavazku nehrnula a jednak znicili a spalili co slo. Za druhe je postihlo zruseni otroctvi. Otroci nebyli zadarmo a jejich chov byl patrne nakladnejsi nez platit sezonni delniky, jenze dělníci chtěli penize, ne byt a stravu. Za dalsi valka Jih vycerpala a inflace pozrala plantaznicke uspory a bez penez se nedá obnovit znicene hospodarstvi a nakonec, blokada Jihu a vypadel v exportu bavlny donutil britske textilare zacit pestovat vlastni bavlnu v Indii, cimz padla poptavka po americké bavlne.
            Ještě je ale nutno dodat, ze velke plantáže tvorily jen cast ekonomiky Jihu a vetsina populace zila na malych farmach.

  3. KURVAAAAAA uz po tisicate vy kokoti vymrdani:

    Třebas takoví Švédové, kterých je stejně jak nás a opatření vesměs nemají mají 1200 mrtvých.

    Svedove falsuji statistiky jako bolsevik a nakaze se u nich teprve rozjizdi, jsou 14 dnu za Italii, Italove bohuzel jeste nekulminovali, Spanele, kteri zacali tyden po Italii je uz predbehli a presli po drobnem zpomaleni opet na linearni narust nakaz, Americani shrabuji mrtvoly z ulic a odvazeji za mesto do masovych hrobu a jedou exponencionalni narust a ty tu chces pocitat cenu ekonomickych skod versus pocet ztracenych lidskych zivotu, jejichz pocet neumis ani domyslet ?
    Ekonomicke skody zname, pocet lidskych zivotu, pokud se uplne vysereme na karanteny, bohuzel ja a Prymula zname take, je to 200.000 Cechu ty KOKOTE pojebany.

    Hlavne, ze ten vypocet tu mam od 11.brezna a vychazi z prubehu na Diamond Princess a od te doby se to snad tisickrat potvrdilo, ze smrtnost 3% je, bohuzel, NAPROSTO REALNY SCENAR , pokud se to zajebe a necha prerust pres hlavu a ze ten katastroficky prubeh ala Spanelsko anebo New York, kde jim lidi umiraji doma a maji preplnene nemocnice, znamena JESTE PRISNEJSI KARANTENY ne tyu nase, ty kokote.

    Kurva uz do pice s Defensi squadrou kokotu. Vypnete si tu S0rosovu televizi, ktera lze hur, nez za Jakese a zacete myslet nezavislym mozkem.
    Hlavne, ze kokot Mrcas mrcasil, ze pocet mrtvych Italu na koronavirus se ztrati ve statistice, kdyz tam kazdy rok umre 25.000 lidi na chripku.
    Jo, hovno. maji 24.000 ofiko mrtvych (=zdiagnostikovanych) na koronu za mesic, nezdiagnostikovanych mrtvych na koronu dalsich 60.000 a ke vsi smule italie nekulminuje, zase 3.500 novych pripadu, zase 570 mrtvych za poslednich 24 hodin, celkem nakazenych 107.700, hlavne , ze Sorosomety mluvili o kulminaci Italie pred 14ti dny, kdy tam bylo nakazenych jen 88.000.
    Presne, jak jsem to predpovedel.
    Anebo se podivejte na statistiky Spanelska, Francie a dalsich zemi, kde pres karanteny jsou totalne v pici. Kurva uz do pice.
    Otazka nezni, jestli Karanteny ANO/NE.
    Otazka zni, jestli karanteny s 5 mrtvyma denne, nebo 100 mrtvyma denne, tak si vyberte, vy curaci.

    1. Rád jsem tě nasral magore.
      Víc slov na tebe po přečtení tvého příspěvku plácat nebudu.

      Měj se a ať ti nepraskne žilka.

    2. welcome na ignore do stada banikovskych kokotu. Je vas tam sto, tak dalsi kokot se ztrati. Jen me fascinuje, ze nekdo napise uvod dlouhy jak tyden pred vyplatou, ze ted teda rekne SVUJ VLASTNI NAZOR a pak zopakuje medialni mainstremaovou sracku odtrzenou od realnych dat, kterou clovek slysi stokrat denne z medii.

      Kurva, kdyz uz nejste schopni ani samostatne myslet a jen papouskujete a je vas tu pojebanych papousku sto, tak aspon sebekriticky uznejte, ze ve svetle aktualnich dat jste kokoti leda vy.
      P.S: At ti praskne cela tvoje prazdna lebka, uvnitr ktere nemas nic, ani torricelliho vakuum. Kokote zajebany zasrany zkurveny.

      1. Proc nejaky ignorelist? To bych nevidel, jak ses ze me ted posral podruhe.

        Tva labilita me tak bavi, ze sem se rozhodl ti napsat jeste jednou. Treba se sesypes potreti a udelas me radost jeste jednou ;)

    3. Vážený pane zrg1. Vaše příspěvky jsem v dřívější době docela rád četl, protože mnohokráte byly zajímavé. Jenomže v poslední době jste změnil styl vyjádřování, za který by se nemusel stydět ani pražský dlaždič, (omlouvám se dlaždičům). Takže pane patřím k těm kokotům, pičusům a nevím ještě k čemu. K Baníkovcům ne, protože nevím, co si pod tím pojmem představit. Na Vaše hrůzostrašné příspěvky o Covid-19, který likviduje lidi na celé planetě od Vladivostoku až po Aljašku, doporučuji proklikat těch několik odkazů níže. Přejí hezký zbytek neděle.

      Fakta o Covid-19
      https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-covid-19/ (lze kliknout i na CZ pro češtinu)

      Níže je uveden seznam dvanácti lékařských odborníků, jejichž názory na vypuknutí choroby Coronavirus jsou v rozporu s oficiálními vyprávěními a reportáží masmédii.
      https://off-guardian.org/2020/03/24/12-experts-questioning-the-coronavirus-panic/

      USA:
      Dr. Scott Jensen říká, že Americká lékařská asociace nyní „povzbuzuje“ doktory, aby překonali úmrtí na koronaviry po celé zemi. Jensen obdržel 7stránkový dokument, který mu ukázal, jak vyplnit úmrtní list jako diagnózu „COVID-19“, i když neexistuje laboratorní test potvrzující diagnózu. „Právě teď rozhoduje Medicare, že pokud máte vstup do nemocnice COVID-19, získáte 13 000 $.“ Pokud tento pacient COVID-19 jde na ventilátor, dostanete 39 000 $, třikrát tolik. Po 35 letech ve světě medicíny mi nikdo nemůže říct, že někdy tyto věci ovlivňují to, co děláme. Podívejte se na rozhovor níže.
      https://youtu.be/_qWmiWf81zI

      Skutečný počet úmrtí COVID-19 není tím, co se říká většině lidí a co si pak myslí. Kolik lidí skutečně zemřelo na COVID-19, to je odhad. Na základě nepřesných a neúplných údajů jsou lidé strašeni, že se dobrovolně vzdávají svobod. V následujícím videu, lékařka z Montany Dr. Annie Bukacek diskutuje o tom, jak se manipuluje s úmrtními listy COVID-19.
      https://youtu.be/_5wn1qs_bBk

      Jedno video z dezinformačního éronetu. Záběr z dronu, jak dělníci ukládají rakve s mrtvými do hromadného hrobu na Hartově ostrově v New Yorku. Na tom by nebylo moc nic zajímavého, dokud si neuvědomíte jednu věc. Průměrný člověk má i po smrti hmotnost cca 80-85 kg, plus dřevěna rakev 20 kg = 100-105 kg. Tak si všimněte jak ty rakve přebírají ti dělníci z ještěrky a ukládají do řady. Metrákovou kilovou rakev.
      https://vimeo.com/406183660

      Nejnovější příklad lží masmédií lze nalézt v naprosté falešné zprávě CBS News, že nemocnice v New Yorku jsou ohromeny případy koronaviry. CBS News neměla žádné takové fotografie k použití, místo toho publikovala fotografii Sky News italské nemocnice
      https://www.targetliberty.com/2020/03/cbs-news-caught-using-footage-from.html

      Starosta Los Angeles Eric Garcetti oznámil během svého denního briefingu, že ministerstvo vody a energie uzavře služby pro podniky, které nesplňují nařízení „bezpečnější doma“. Podle Garcettiho budou státní zástupci v oblasti sousedství provádět bezpečnostní opatření a před vydáním dalších opatření se obrátí na podniky. „Nejjednodušší způsob, jak se vyhnout návštěvě, je dodržovat pravidla,“ řekl magor. https://www.targetliberty.com/2020/03/tyrant-los-angeles-mayor-announces.html
      Realita:
      Roušky nemáme. Vyhodí nás, když budeme mluvit. Americká sestra o současné situaci -video: https://youtu.be/XFpzpptmZ_I

      Německo:
      Německý blogger Billy Six vyrazil do berlínské nemocnice Virchow, která je ve městě vyčleněna pro ošetřování těch údajných tisíců a tisíců nakažených Němců v kritických stavech. Alespoň takto dramaticky to líčí zdejší německá média. Jenže, když se Billy vydal do nemocnice natáčet, našel jenom liduprázdnou kliniku, bez jediného pacienta, v hlavním městě Německa. Média jsou zaplavena hororovými příběhy o tisícovkách nových případů, Berlín pomalu by šel označit za morovou ránu, jenže v nemocnici, která se má o ty tisíce nebožáků starat, je prázdná a místní zdravotní personál mimo kameru z obav o ztrátu zaměstnání přiznává, že média přehánějí, žádná katastrofa a ani krize se nekoná.
      Video: https://youtu.be/PA9FcVDs3QU, česky: https://vimeo.com/406218463

      Itálie: Podle italských úředníků 99% z těch, kteří zemřeli měly jiná onemocnění, které je predisponováni zemřít. Ve skutečnosti je průměrný věk těch, kteří zemřeli, 79,5 let
      https://www.deseret.com/u-s-world/2020/3/19/21187208/coronavirus-covid-19-italy-deaths-cases?fbclid=IwAR3z_MJHG4VThQvwlT7vZEkn2czlbF1Kb75aGQc3sMqFlDm1cdCVTh4Bt7w

      Zpráva z italského Národního institutu zdraví ukazuje že až 88% údajných italských úmrtí bylo přidáno na COVID-19.
      https://off-guardian.org/2020/03/23/italy-only-12-of-covid19-deaths-list-covid19-as-cause/

  4. Nemyslím si, že hodnota života starších lidí je vyčíslitelná v plusech a minusech…ale mimo jejich ekonomický efekt je třeba si uvědomit, že oni jsou těmi, kteří zaplatili naše školy, silnice kterých jezdíme..atd. To je jedna věc. Blbci z Újezda u Brna mohou napsat, že „to je zivot“, ale faktem je, že být nevděčná svině jako např. Pavel Boček, se mi rozhodně nechce. Tak mě rodiče nevychovali.

    Druhá vec je, že pokud prarodiče nebudou, bude chybět třeba péče o děti v pracovní dny, takže jeden z rodičů zkrátí/ukončí úvazek, aby to dorovnal = míň vydělá, sníží se životní úroveň rodiny. A to je ta ekonomicky lepsi varianta. Pokud zustane jeden a ten bude mit navic nějaký handicap, je to další zátěž.. nejen finanční, ale i psychická. Každá rodina má z podstaty věci 4 prarodiče. I když jsou zdraví, je třeba jim pomáhat. Co dál? Domov důchodců? Bočkovy rodiče to asi čeká, ale předpokládám, že představuje asociální menšinu.

    Po pravdě řešení znám jen dílčí – pohlídat, aby Estébák a jeho tlupa neukradli čtvrtinu z těch půjčených peněz. Pokud ano, měli by mít nehodu (nepředpokládám, že by je dav pověsil na lampě, ale kdo ví, kam se to vyvine).

    1. Cena starych lidi je dana depopulacni kampani v televizi. Jako, globalni elity na to jdou velice dobre. Priprchlenci sem, starsi generace do plynu. Staci se podivat, jak to maji ve Svedsku, kde stare lidi vystehovavaji z jejich vlastnich domu, protoze neplni „normy“, soupnou je do domovu duchodcu, tam je vybiji koronou a hned je vice mista pro priprchlence.
      Tohle je Orwel 1984. Tohle je valka proti tradicnim rodinam, tradicnim hodnotam, narodum, kultrurnimu dedictvi a vubec vsemu, co cloveka polidstuje a dela z nej neco lepsiho, nez priprchleneckeho simpanze se subsaharske Afriky.

    2. Boček je primitivní člověk. Někteří v něm ovšem vidí mustr – úspěšný podnikatel, přehleďák atd.
      V reálu namistrovaný postpubertální machýrek, navíc příznivec migrace a její podporovatel (obchodní rejstřík leccos prozradí).

    3. Máš pravdu, nicmene tahle rovnice platí ted v téhle situaci, kdy zatím jde „jen“ o penize vs zivot (vlastni ani ne zivot, jen to, ze se MOZNA nakazi a pokud se nakazi, tak MOZNA umrou, 85 procent na preziti vlastne neni vubec spatny, co by za to dal muj děda s rakovinou). Jenze co kdyz to bude „existence“ vs „život“? Nebo „život“ vs „život“? Obětujes život svych deti za zivot svych rodicu? A chteli by tvoji rodice zit na ukor života svych vnoucat? To uz je najednou uplne jina matematika.
      Proste vaha jednotlivych polozek se meni v závislosti na dalsich faktorech a co plati dnes, nemusí platit na podzim. Dnes je furt houby zle, jede se z rezerv. Ale co az ty rezervy dojdou? Prezije ekonomika druhou – podzimní – vlnu opatreni? A dnes bohuzel platis, ze zdravi si za penize koupis (do jiste miry, pochopitelne. Ale to ze jsme dnes nejzdravejsi, nejodolnejsi a s nejdelší dobou doziti za celou existenci lidstva opravdu neni zalezitost pevné vule, ale obrovského mnozstvi peněz, bez nichz zase spadneme tam kde jsme byli)

      1. Klíčová otázka je: zanechává prodělání koronáče dlouhodobou imunitu? Pokud ano, pohoda jazz, pokud ne, jsme fpiči.

        1. Fskutecnosti to na veci nic nemeni. Tenhle typ opatreni uz se nedá opakovat bez toho, aniz by se zhroutila ekonomika. A lidi musej z neceho zit, navic clovek je stadni tvor a ve zlych casech ma tendenci cerpat silu z blizkosti, izolace je proti lidske prirozenosti a dokaze i zabijet.
          Takze v případě ze zadna imunita nevznikne nam stejne nezbyde nez zatnout zuby a jit dal a smirit se s každoročním zimnim narustem par tisic mrtvych.
          Mimochodem, i v tehle casech si clovek zacne uvedomovat proc nasi predci v mnohem hodsich dobach potrebovali viru a náboženství.
          Vedomi ze se s milovanejma zesnulejma nekde v budoucnu setkame je mnohem vic uklidnujici nez vedomi ze po smrti neni nic, jen cervi.

          1. V ČR umře cca 300+ lidí denně, takže i kdyby na čínskou chřipku chcíplo bez tohodle bláznoství cca 5000 lidí během celý ho roku, na průměrný úmrtnosti se vůbec nic nezmění.
            Celá tadle „epidemie“ je jen velkej humbuk, kterej zničí v ČR životy statisícům lidem a pošle naše děti, vnuky a pravnuky vo 30-40 let zpátky nejen ekonomicky, ale i ztrátou svobody.

            A ten hadr přes hubu je taky píčovina.

            1. Jo, ja vim. Pokud nebude imunita, bude holt vic mrtvejch. A možná ani ne, pokud je pravda ze jsou tyhle respiracni viry „žárlivý“ a dalsi uz do tela nepustej. Proste misto 200 na chripku a 2000 s chripkou jako doted jich umre 50 na chripku, 150 na korouse a 500 s chripkou a 1500 s korousem.

              1. Kdyby se nic nedělalo, ubyde lidí s metabolickým syndomem (zjednodušeně obezitou). Část jich umře, část jich zhubne, protože nebudou chtít umřít. Já od začátku krize přibral 4 kila.
                Populace trochu omládne, menší náklady na důchody a zdravotní péči.

                Kdyby se nic nedělalo, jakože fakt nic, podle mě by to na ekonomiku mělo pozitivní vliv. Jiná věc je, že by tu možná umřelo třeba sto tisíc lidí. Ty ale pořád umřít můžou, ještě jsme nevyhráli.

                1. K tomu, aby ta informace k něčemu byla, bys měl ale taky uvést, kolik běžně přibereš za běžný čtvrtletí, ne? :D

                  1. No právě že za čtvrtletí předtím jsem 6 kilo zhubnul. Někdo by to nazval jojo efektem, ale to je nesmysl. Prostě jsem se na to vysral, protože jsem dostal depku a začal žrát.

          2. Lol. Teď vyšší level konspirátorů obviní Vatikán, že tak chtěli nahnat víc lidí do kostelů.

            http://fssp.cz/wp-content/uploads/2020/03/modlitby-proti-moru.pdf
            Ale pravda je, že tohle po těch stoletích umíme.

        2. nejsme fpici, akorat se bude cekat na vakcinu.
          jak se bude cekat, je jen na nas.
          muzeme se mezitim depopulovat a vyrbit desetitisice, ne-li stotisice mrtvol, jak nam radi televize a S0ros, anebo se muzeme socialne ditancovat a preklepat to s par set mrtvyma, jak nam naordinovala vlada.

          1. Zadna vakcina nebude. Nebo alespon zadna ucinna. Neni na chripku, neni na rymu, neni na anginu, neni na HIV, neni na vzteklinu (jedine neco co asi o dva dny prodlouzi dobu kdy je mozno zacit lecbu, ale bez nasledne lecby stejne v bolestech zhebnes).
            A obávám se, ze pokud nebude existovat imunita po prodelane nemoci, nemuze existovat ani vakcina.

            1. Tak zrovna u vztekliny jsem žil v přesvědčení, že je to právě naopak…
              Není žádná léčba, ale je vakcína, a docela účinná, navíc díky dlouhé inkubační době většinou stačí očkovat až po nakažení, páč se stihne vyvinout imunita…
              Jo a taky je docela slušná vakcína na tetanus – a o ten taky není moc co stát…

              1. Loni jsem vakcinu proti vztekline resil kvuli cestovani. Akorat to oddali (plus snad potrebujes min injekci behem lecby). Na zvirata spolehliva vakcina existuje. Na lidi ne.
                Tetanus je bakterialni infekce. Ty vcelku umime.

                1. Resp. Takhle – u vztekliny se očkuje PO pokousani a ma to celkem slusnou uspesnost kdyz se zacne vcas. Preventivni ockovani funguje jak jsem psal nahore.

              2. Tak zrovna u vztekliny jsem žil v přesvědčení, že je to právě naopak…
                Není žádná léčba, ale je vakcína, a docela účinná, navíc díky dlouhé inkubační době většinou stačí očkovat až po nakažení, páč se stihne vyvinout imunita…
                Jo a taky je docela slušná vakcína na tetanus – a o ten taky není moc co stát…

                Hej, mistri kritizujici karanteny. Co si na vas asi tak vezmu, kdyz bude po vasem, chcipne na to v Cesku 200.000 lidi a pak se ukaze, ze zbytene, protoze ta vakcina na to bude fungovat ?
                Co si na vas vemu, az tu bude milion lidi s tezkym prubehem prace neschopnych v horeckach a ten prumysl se zastavi, tak jako tak ? I kdybych vas postavil ted hned s celou vasi rodinou ke zdi a postrilel ala Kim Severni Korea, zrekviroval vam majetky atd. ?
                Nic si na vas nevezmu, protoze skody zdaleka presahnou vase schopnosti splacet.

                Za me, jedno pouceni z tehle diskuze. Socik dojel na tom, ze tvrdil, ze sociologie je burzoazni paveda.
                Ted je to krasne videt, jak tahle „paveda“ je jedna z nejdulezitejsich propagandistickych nastroju vsech dob.
                Tahle vlada resi koronakrizi nadprumerne, sice ne idealne, ale porad lepe, jak 90% EU.
                Jenze Séros a mainstream chteji depopulovat, tak od zacatku sypou pisek do soukoli, EU zakazala zavirat hranice, jecela jak podsvincata, ze chceme karantenu, navedli sve maskoty Fialu, Bartose, pisalky v mediich a roztleskavace z Kavarny a Chvilkare, aby kazdy den mleli otevirani ekonomiky a prehnanych opatrenich. A svete div se, ono to na tupe stado funguje.
                Pak sem prikluse reprezentat tupeho stada, nejake dementni x-f, ktere hodi uvod, jak on je borec a vsichni ostatni maji fprdeli diru a pak z neho vypadne „jeho“ nazor, coz neni nic jineho, nez mrdkomedialni placena Sérosova propaganda, akorat kostrbate prepapouskovana, ktere to individuum x-f poklada za vlastni copyright.
                A jde to jeste dal, kdyz mu reknu, ze ma picate sérosovy nazory odtrzene od reality, tak si ta mrdka bude myslet, ze mu beru JEHO presvedceni. Tohle je Orwel 1984. Tohle je sociologie obracena proti lidem. Tohle je prasecak hnany na porazku. Tohle je stado hykajicich dementu, kteri do posledni chvile budou pracovat na sebezniceni. Tohle je na zbliti. Sorry jako, ale lidi jsou stokrat dementnejsi, nez jsem si myslel. 4 roky tu predkladam cenne informace, upozornuju na krizi financniho sektoru, informuju o planech elit na depopulaci a kdyz tu je kriye i depopulace, tak prej je to banalni rymecka, ktera sama odezni a ekonomiku zachranime tim, ze nakluseme nemocni biologickou zbrani na pracoviste a budeme delat, jako ze se nic nedeje.

                KURVA

                1. 200 000 je malo. Pan zla George chce aby to bylo aspon dva miliony. Dalsi asi tak 3 miliony maj umrit na tu vakcinu a tak pul druhyho milionu z ni chytne autismus. Ale tebe to trapit nemusi, ty to mas spocitany at to dopadne jakkoliv.

                2. „…4 roky tu predkladam cenne informace, upozornuju na krizi financniho sektoru, informuju o planech elit na depopulaci a kdyz tu je kriye i depopulace, tak prej je to banalni rymecka, ktera sama odezni a ekonomiku zachranime tim, ze nakluseme nemocni biologickou zbrani na pracoviste a budeme delat, jako ze se nic nedeje.“

                  hele, a je ti to k hovnu, viď…?! 4 roky na to furt upozorňuješ, ale stejně se svezeš s ostatními a budeš depopulován jako to stádo… no není to pech?! :-)))

                  1. nejenže chcípne, ale ještě chcípne frustrovanej že on Věděl, ale stádo ho neposlechlo. To kurva nasere. na jednu stranu génius co na To kápnul, na druhou stranu lůzr protože neuměl lidi přesvědčit. Muhehe. Až se to dozví Soroš, tak si minimálně zapálí doutník.

                    1. přesně! konečně chápu tu jeho gradující hysterii :-)))

                    2. Tak víš co, koho mi to jenom přípomíná…všechno to tak krásně vymyslel, odhalil, jenom lidi mu to furt kazí, šmejdi…:D

          2. Jasně ty magore, na chřibku je vakcín tři prdele a stejně na to chcípne jen v ČR 2000 lidí ročně.

            1. My dokonce neumíme virovy onemocneni ani pořádně lecit, jen potlacovat priznaky. Srazime horecku, potlacime kašel, vyzenene šušně, ale virusa musi telo porazit samo, stejne už jako pred tisici lety. Akorat to ma snazsi ze se nemusi starat o vedlejsi projevy nemoci. A jsme odolnejsi nez predci.

              1. Přesně, dostaneš paracetamol, klid na lůžku, teplej čaj a vitamin C a organisme starej se. Až když dostaneš nějakej zánět (třeba plic) tak ti daj antibiotikum (když teda nejsi alergickej) a podpůrný ventilační prostředky a děj se vůle boží.

                Takže kdyby se vrazily prachy do posilování imunity (zdravý jídlo, životní prostředí atd) a dodržování hygieny má to 100x (to sem si cucnul z prstu) větší účinek než tyhlety social distance manévry.

                1. Social distancing musí být paralelní, protože někdo má prostě geneticky smůlu.

                  Jenže social distancing má být „roušky a rozestupy“, nikoli „zakázat ekonomiku“. TO je stupidita proto, že jsou-li dovolené supermarkety, nemá absolutně žádný smysl zakazovat jiné obchody.

                  1. přesně +1

              2. Některý snad jo. Sice mi unikají principy, na kterých ty léky fungují, tahle chemie je daleko za mými obzory, ale na něco léky jsou.
                HIV se dá slušně deaktivovat. Na chřipku bylo nějaké to tamiflu.
                https://www.wikiskripta.eu/w/Antivirotika

                1. U chřipky je problém že mutuje. Ale ani tak ta vakcína neni žádnej velkej zázrak. HIV se utlumí, takže pacient žije až o desítky let déle, nicméně vyléčit nejde a to se na tom dost intenzívně dělá už dobrejch 30 let. Ono ani některý hepatitidy vyléčit nejdou, jen tlumit za cenu různých omezení. Bakterie porazit celkem umíme, viry zatím moc ne. Je klidně možný, že s Covidem přijde nějakej velkej průlom, ale až tak optimisticky bych to neviděl.

              3. Tamiflu mu škaredě nasype písek do soukolí. Ale platí to staré: natura curat, miducus morbos sanat. Víc, než kde jinde.

  5. Pochopil jsem sdělení článku a zdá se mi vcelku korektní. Zpočátku to tak moc nevypadalo, ale fakt je, že tady nejde vůbec o čísla. Jestli bude mrtvých tisíc nebo milion, úvaha zůstává stejná.
    Další otázka, na kterou mám pocit, že se moc neupozorňuje, je, kolik lidí zabijí ta opatření.
    – kolik lidí umře v souvislosti s tím, že je zavřete doma?
    — méně pohybu, více civilizačních chorob
    — psychika, deprese, samota
    — problém s léky (třeba můj děda si snížil dávky všeho na polovinu, aby nemusel déle do lékárny, samozřejmě jsem to vyřešil, jak jsem na to přišel)
    – kolik lidí umře v souvislosti s tím, že nosí mokrý hadr na xichtě?
    — astmatici a lidi s dýchacími obtížemi
    — biologický inkubátor v podobě vlké roušky
    — psychika
    – kolik lidí umře, protože je horší zdravotní péče?

    a tak dále. Samozřejmě má to i pozitivní vlivy, například umře trochu méně lidí na silnicích. Ale nechtěl bych být ten, kdo o těch opatřeních rozhoduje, protože všichni tihle živí a mrtví jsou jeho odpovědnost. Ne že by si s tím očividně dělali hlavu.

    Přítel mi nedávno řekl něco jako: „Jsem liberál z lenosti. Nechce se mi nést odpovědnost ještě za ostatní.“

  6. Vložil jsem dlouhý příspěvek, jako odpověď p. zrg1 na jeho hrůzostrašné počty úmtrí. Jelikož jsem tam dal 12 odkazů na články a videa, která dokumentují, jak je např. manipulováno s úmrtvými listy a další, pravděpodobně nějaký Akismet mi to dal do processingu, ke schválení Adminem. Takže zde jen jeden odkaz, který je z těch 12 asi nejdůležitější: Fakta o Covid-19
    https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-covid-19/ (lze kliknout i na CZ pro češtinu)

  7. Tieto úvahy sú možno podnetné ako úvaha nad primeranosťou opatrení, ale samotný koncept pojmu „cena života“ je v tomto scestný.

    Totiž ľudský život ani človek ako jeho nosič sa nedá štandardne predať ani kúpiť na trhu (s výnimkou obchodu s bielym mäsom či otrokárstva všeobecne, kde ale ide o úplne iné cifry než milióny CZK), preto neexistuje niečo ako nejaká objektívna (priemerná) cena vyjadriteľná v peniazoch. A cena liečby túto „cenu života“ nevyjadruje už vôbec. Ak má človek auto, ktoré vyžaduje nemalú sumu na servis, aby bolo opäť funkčné, tak nikto tieto náklady nepovažuje za „cenu auta“ či „cenu života auta“, nanajvýš „ochotu investovať určitú sumu na udržanie života“.

    Ešte som mal rozmyslené, že k tomu niečo viac napíšem, ale akosi som stratil niť. Asi by som sa mal menej nechať rozptylovať súbežným pozeraním filmu, rečami ženy a inými hovadinami…

    1. Cena za život se vyjeví právě v okamžiku, kdy je třeba ji zaplatit.
      Problém je, že to jaksi není jednorázová platba.

  8. Svět (pouze pevnina kromě Antarktidy) 52 osob na 1 Km, což je extrémní přelidněnost a pokud druhá vlna Sars 2 bude smrtící a virus (co stále přežívá) v uzdraveným v první vlně jim za 2 léta rozežere vnitřnosti, svět bude očištěn.

    1. Zajímavé kritérium.
      Kolik lidí je extrémní podlidněnost?

  9. Dle metodiky pro výpočet ekonomického hodnocení staveb se uvažuje toto:
    1) Jedna mrtvola = 20 790 000,-
    2) Těžké zranění = 5 033 600,-
    3) Lehké zranění = 649 800,-

    Takže asi tak ke konkrétním číslům, s kterými se reálně počítá. Je mi naprosto jasné, že co obor to jiné částky. Tyto částky uvažují společenský benefit, kdy se povede stavbou smrtím a zraněním zamezit.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017