Babiš ojebal stát - zpět na článek

Počet komentářů: 167

  1. Problem ceskeho politickeho rybnika je v tom, ze vzhledem k populaci CR o velikosti jednoho mensiho mesta (dneska ma kazde slusne mesto vice jak 10mil. obyvatel) tu proste nikdy nic kvalitniho v politice nebude, vzdy to bude jako treti divize.
    Nikdy nebudeme mit sveho Putina, ani Farage, ani LePenovou, dokonce ani ne toho polointeligenta Trumpa, ktery s eleganci slona v porcelanu resi mezinarodni vztahy, jako by prodaval nemovitosti.

    Ne. Nase elity budou maximalne jako Zeman, Okamura, Konvicka a spol.
    Nikdy bych necekal, ze budu s nostalgii vzpominat na Klause.
    Nicmene krypto komunista Klaus velmi presne predpovedel konec EU a velmi presne demaskoval ekologisticke natlakove skupiny, kdyz uz ne nic jineho.

    Pri pohledu na cesky politicky rybnik nezbyva nic jineho, nez z povzdechem konstatovat, ze jestli od 89teho jsme chteli dohnat Evropu, tak misto toho Evropa nakrocila (i s nasi bolsevickou antimoralkou) do prdele a nam se podarilo vzit si od ni jen to nejhorsi a smixovat to s nasimi pozustatky komunismu.

    Babis je ucebnicovy priklad.

    Uz je fakt nacase, aby tenhle system zkrachoval a zbankrotoval. Vcera bylo pozde.

    1. Klaus je krypto komunista??

      1. a ne snad ? Klaus, Zeman, Dlouhy a Randsdorf, vsichni vykvet socialistickeho prognostickeho mysleni, vsichni s velice pratelskym prorezimnim pristupem a jediny, komu to zustalo i po sametu byl Randsdorf a taky podle toho dopadl. Chapu, ze bridil Klaus, ktery se shledl v thatcherismu, prilis do neoliberalni levicove EU nezapadl, to takovy Dlouhy otocil naprosto dokonale a z realne socialistickeho urednicka to dokonce dotahl az na poradce u Goldman Sachs.
        To ze to vzali po revoluci kazdy trochu jinym smerem nic nemeni na tom, ze Klaus opakovane (a pravdepodobne i dobrovolne) podaval zadost do KSC a ze za sociku spachal kandidaturu (kde zajiste opevoval budouci svetle zitrky).
        Proto ho povazuju za kryptokomunistu, protoze kdyby jim nebyl, tak by tezko mohl za sociku udelat takovou zarnou karieru.

      2. Ze na nej reagujete….Klaus kryptokomunista…chjo

          1. Ano, to vsechno musi byt pravda, protoze to prece je…… NA INTERNETU!!!! A tam by prece nelhali!!!!

            1. jenze , mily Lojzo, ze Klaus delal za komancu kandidaturu, ze se bez problemu dostal do Calfovy vlady, ze sedel v prognostaku pod Komarkem a ze delal v komunisticke NB a opevoval socialisticke hospodarstvi.. to vse jsou naprosto neprustrelna fakta. Ten clanek je jenom hezky zabalil a dal na jedno misto. Diagnoza.. bud mas kratkou pamet, anebo jsi neskonaly vul.
              A na pozadi techto faktu nemam duvod neverit, jak to bylo s Klausovou profesurou, ne potom, co predvedl maestro Kalvoda s falesnymi tituly a co predvedla pravnicka fakulta v Plzni.
              Sam jsem se tou dobou pohyboval v akademickych sferach a vim moc dobre, jak to chodilo.

              1. Ja vim :-) Ja si kolegu tro(T)lla obcas prikrmim, no :-)) Obcas me nejaka reakce prijde vtipna, ze ji i napisu, ale nedelam to az tak casto :-)

    2. Este vacsi kokot nez sme si mysleli. Sieg heil, tovarisc!

    3. „dneska ma kazde slusne mesto vice jak 10mil. obyvatel“

      V Evropě jsou jen 2 taková města – Moskva a Istanbul. Že bychom tu něco dělali špatně?

      1. Jestli nemyslí spíše „urban area“ nebo dokonce „metropolitan area“. Často se z hlediska počtu obyvatel operuje s těmito čísly, protože beztak tato širší oblast stejně většinou slouží jako noclehárna pro obyvatele pracující v daném městě, zvlaště v případě „urban area“.

        1. Urban area – to jsou právě tato 2 města. Třetí Londýn má necelých 9M, pak dlouho nic a čtvrtý Petrohrad nějakých 5M.

          1. je to fakt tak tezke, pouzit Google ?

            http://bfy.tw/A3V6

            Mest nad 10 milionu je 18, pokud se hodlame bavit o Urban/Metropolitan area, bude jich kolem 25-30.

            1. Můžete mi prosím upřesnit, která EVROPSKÁ města to jsou? Vezmu- li v úvahu Metropolitan area, tak ve Vašem odkazu se jedná o města 4 – Moskvu, Istanbul, Londýn a Paříž. Na používání Googlu je potřeba umět i číst.

              1. a kde pisu o evropskych mestech ? pisu “ (dneska ma kazde slusne mesto vice jak 10mil. obyvatel“. O Evrope ani carka. Navic si nemyslim, ze by Evropa byl slusny svetadil, spise svetadil na sestupu, ala Staroveky Rim v dobe upadku, ale to je jina story.

                1. Opět – máte problém se čtením? Tak proč kurva do prdele reagujete na vlákno, kde se debatuje o Evropě, když o ní debatovat nehodláte? Než začnete z někoho dělat blba a školit ho přes internet, tak se ujistěte, že tím blbem nejste Vy sám.

                  Každopádně by mě zajímalo, který světadíl považujete za slušný? V Asii Arabové, v Africe negramotní, na USA nadáváte kde můžete… Antarktida, Austrálie nebo Jižní Amerika?

                  1. at marmess 13.2.2017 v 18:19

                    Tak proč kurva do prdele reagujete na vlákno, kde se debatuje o Evropě

                    Jen pro pořádek – to kurva do prdele vlákno začal zrg1. Vy jste původně reagoval na jeho úvodní příspěvek, ve kterém se o 10-timilonových evropských městech vážně nepíše.

                    Striktně vzato se ve svém postu
                    V Evropě jsou jen 2 taková města – Moskva a Istanbul.
                    plamenně ohrazujete proti tvrzení, které jste si tak nějak přidovymyslel.

                    1. Chcete-li byt moci mermo poslednim spravedlivym, neni od veci predem podumat, zda nahodou:

                      a) se kurva do prdele vlakna semotamo nedeli a (i bez ohledu na to) od Evropy nemohou pokracovat Evropou,

                      b) neni „V Evropě jsou jen 2 taková města“ presne tou spravnou replikou na debilni obecny zvast o slusnych mestech (a to citlive pomijim plameny a pridovymysleni).

                    2. pz100000 13.2.2017 v 23:32

                      Díky, evidentně tu je i někdo chápavý.

                    3. at pz100000 13.2.2017 v 23:32

                      a) Ano, může být. Vlákno lze rozdělit, proč ne. Nicméně reakci
                      “dneska ma kazde slusne mesto vice jak 10mil. obyvatel”
                      V Evropě jsou jen 2 taková města – Moskva a Istanbul. Že bychom tu něco dělali špatně?

                      bych s dovolením za typické rozdělení vlákna nepovažoval, spíš mi to evokuje neobratně použité imago.

                      b) Ne, Vaše citace podle mého názoru není presne tou spravnou replikou na debilni obecny zvast. Neobratné použití figury imago zlepšuje pozici debilního oponenta.

                      Vezměte prosím v úvahu, že nediskutuji o obsahu úvodního postu ani navazující diskuse – obojí považuji za tlachy o hovně. Kritizuji metodu použitou k dehonestaci oponenta, resp. její praktické použití. V tom vidím značné slabiny, na které jsem se jejího uživatele pokusil upozornit.

                    4. @jirif 14.2.2017 v 0:00 (hezkej cas :))

                      a) Vizte, prosim, „(i bez ohledu na to)“. Premyslim, zda vynechani podstatneho a kormidlovani lehce sejdrem patri take mezi figury. Poznamka o vlaknech patrila ciste k Vasi zmince o puvodnim pachateli.
                      S replikou „na svete je jen 20 takovych“ byste byl spokojen?

                      b) Gro spociva ftom, ze vlakno (pres jakesi euro-odkazy) striktne Evropou skutecne nezacalo, ale nikdo to ani netvrdi. Pokud prohlasite „kazdej je svine“ a ja namitnu, ze „u nas na vsi jsou jen dve“, budete i zde detekovat imago?

                      Prave pri odpoutani od obsahu mi pripadalo, ze spise Vy vytvarite a podstrkujete ono plamenne ohrazovani se, jez mne tedy prinejmensim zdaleka tolik neozehlo.

                    5. at pz100000 14.2.2017 v 1:06

                      a) Vizím. Za podstatnou jsem považoval Vaši poznámku stran dělení vlákna, nikoli stran dalšího obsahu vlákna. Další obsah vlákna ostatně nepovažuji za podstatný ani nadále, neboť podle mého názoru s diskutovanou problematikou (tedy neobratné použití figury imago) nesouvisí.

                      b) To je ale Vaše gró, mé je jinde. Dovolím si malinko upravit Váš příklad tak, aby odpovídal diskutované situaci:
                      OA: Každej, kdo nemá aspoň 10M na kontě, je socka.
                      OB: U nás na vsi mají 10M na kontě jen dva. Co děláme špatně?
                      Doufám, že nyní nahlédnete irelevanost Vašeho rozboru.

                      Diskutující marmess se snaží vyvolat dojem, že zrg1 je takový blbec, že ani neví, že v Evropě jsou jen 2 města s populací 10M+, přičemž se má automaticky předpokládat, že Evropa je implicitně „slušný kontinent“. Použití figury imago spočívá v tom, že zrg1 nic takového nenapsal; její neobratnost je indikována tím, že ji zrg1 o pár postů později jako imago identifikoval.
                      Samozřejmě, všechno toto vyplývá z mé interpretace textu a může se to lišit od skutečnosti; co bylo skutečným cílem diskutovaného postu ví jen autor. Nicméně, vzhledem k tomu, že ani jeden z nás dvou nedokáže věrohodně prokázat, jaká interpretace je správná, navrhuji, abychom toto prázdné tlachání o hovně ukončili.

                    6. @jirif 14.2.2017 v 1:58

                      a) No, u vlakna asi resime nicotnost, to bylo jen na konto toho, ze jste je tam ze startu zminil.
                      Ale mrzi me, ze jste (si) nezkusil odpoved na onu otazku, prip. s posouzenim rozdilu.

                      b) Vas priklad beru. Mohl byste mi v nem zminene imago nejak presneji lokalizovat?

                      U poukazani na holy fakt lze tezko mluvit vyvolavani dojmu :). Zrg medle imago nikde neidentifikoval; pokud neco, tak se je spis snazil sam vytvorit.
                      Nu a prave u kritiky je proto vhodne (jak jsem zminil) „predem podumat“. Jinak samozrejme souhlas.

                    7. Já se nezačal ohrazovat proti autorovi, pouze jsem konstatoval stav v Evropě a zeptal se, co tady děláme špatně. A zrg na to reagoval tak, že ze mě dělal blbce, kolik těch měst je po celém světě, přičemž evidentně vůbec netušil, na co reaguje.

                      Mimochodem, když už se bavíme o politice a městech o velikosti 10M+, tak v podstatné části zemí z nich vládnou autoritativní režimy.

                    8. A ve většině je to s dopravou apod. ještě mnohem horší, jak tady…

                    9. at marmess 14.2.2017 v 0:08

                      Nevylučuji, že by Váš post

                      “dneska ma kazde slusne mesto vice jak 10mil. obyvatel”
                      V Evropě jsou jen 2 taková města – Moskva a Istanbul. Že bychom tu něco dělali špatně?

                      nemohl být míněn jako upřímná, byť neobratně formulovaná snaha získat od oponenta dodatečné informace k tomu, jak by měla vypadat evropská města pod 10M obyvatel, aby je zrg1 považoval za slušná, případně proč je za slušná nepovažuje. Já jsem Váš příspěvek takto neinterpretoval a ani při zpětném pročtení relevantních postů jsem svou interpretaci nezměnil.
                      V tomto světle se mi další pokračování diskuse na toto téma jeví jako další již zmiňované tlachání o hovně a z další účasti bych se s dovolením omluvil.

  2. Konečně to někdo řekl nahlas (někdo ze známějších lidí myslím).

    1. teraz by to chcelo aj zákon, po vzore Lex Masaryk (Zasloužil sa o stát.)

      ———

      Lex Babiš.

      Andrej Babiš – ojebal stát.

      1. (Tzv. Lex Babiš už ovšem máme. Ve zkratce říká něco jako „Babiš není stát“ — vizte „střet zájmů“.)

  3. No. Ty si v prvé řadě zařiď normální hosting (nespoléhej na sponozory jak jsi byl zvyklý), pak ty stránky, by taky chtěly nějakou formu … ono, že zaměstnáš sympatizanta, to ještě neznamená že něco umí, ale to už jsem ti snad ty hovado psal …. takže hosting – lépe jaroš, lépe … ty jsi marný celkem ve všem, ale alespoň hejt by jsi mohl udělat pořádně …

    1. Teda… nevim, co jste si to píchnul, ale bejt na Vašem místě, šel bych za jinym dýlerem.

    2. Někdo řeší formální stránku, někdo obsah. Po obsahové stránce je váš příspěvek piece of shits, ale pokud vám tedy leží na srdci formální stránka, Tak na začátku souvětí se píšou velká písmena a větotvorba je taky dost dada (nikoliv Dáda). Takže, abych parafrázoval váš příspěvek: Vy si v první řadě zařiďte odbornou lékařskou pomoc, aby vám pomohla smířit se s tím, že je jste k vaší smůle kretén a potom omezte veřejné projevování na minimum, aby to každý nepoznal.

      1. Ba. Ale nezapominat na smajliky, nebo na vlastni prahy (nikoliv Prahy).

    3. @CL Ty to trollování máš v popisu práce, nebo jsi jen tak velký debil? Fakt mě to zajímá, protože pokud to máš jako práci, jsi na vyhazov. Pokud je to ta druhá varianta, pak gratuluji k velikosti ;-)

  4. Bylo by dobré nezapomínat na skutečnost, že předák Sobotka ojebal stát neméně zdařilým způsobem. Postavil si domeček za cestovné, jak sám vyjevil světu.
    Soudím, že tuto pakáž nějak sortovat je naprosto zbytečné. Dle návodu soudruha prezidenta Zemana užit AK47 a nechat si Boha vybrat.

    1. Nevím co všechno má na svém triku Sobotka, přesto mám pocit že o co ojebal Sobotka tenhle stát za celou svoji politickou kariéru zvládne Babiš možná tak za dopoledne. Samozřejmě Sobotka má jistě na triku i věci kdy leccos přihrál „někomu dalšímu“, a tam to budou jiné částky.

      Jenže pořád – to máte tuhle nějaké ty odpuštěné daně přes miliardu, tamhle dluhopisy, řepka, dotace pro rozvoj venkova.

      1. Ten problém není v tom kdo víc ojebal. Základní rozpor je v tom, že předseda vlády si nárokoval cestovné jež nespotřeboval na cestování a takto ulité peníze vložil do pořízení svého bydlení. Zjednodušeně, hrábl si do společného a nevidí v tom morální problém. A tito lidé by nám měli být vzorcem pro naše životní příběhy. Ještě víc zjednoduším svůj postoj. Co můžeš urvat urvi, co nemůžeš zkurvi.Mohu li si vybrat co víc uškodí státu, volím větší zlo pro něj. Vím, že to vede k destrukci společnosti. Mám jen drobnou radost, že jim trošku házím písek do jejich chmatáckého soukolí.

  5. Oba dva to dělají špatně. Český člověk je závistivá svině takže vemte politika, který bude mít v programu něco na téma: „Zařídím aby podnikatelé přišli o své peníze a BMW, a rozdám je mezilidi“ a uvidíte jak ho lidé budou volit. Zítra bude v parlamentu a pozítří na hradě.

  6. tvl, co to je za článek?? DFens asi potřebuje vyzkoušet zdvih kláves nové klávesnice.
    ČSSD má novou PR agenturu, btw. ta co dříve dělala Bureše. Tak jsou tohle klasické předvolební tanečky. Nic víc. „Zubatá pleš“ a Bureš se může zaměnit za libovolné politiky a jádro textu může zůstat stejné a bude to sedět na sto jiných případu a politiků.

  7. Přiznávám bez mučení – ANO jsem volil. Ano, důvod byl, že jsem si říkal, má už nakradeny miliardy, tak vo co go. Ano, nesnáším profesionální politiky, co nikdy nepracovali. Ano, byla to chyba volit ANO. Utahování šroubů je až děsivé. :-( Ale kurva („passy“), koho teda volit letos na podzim? Ano, ANO to v mém případě opravdu nebude.

    1. Tohle myslenkove dilema jsem resil a vyresil jeste pred volbama, hlas mi opakovane propadl.
      Ano jsem sice nevolil, ale de facto volil…

    2. Neberte to nejak zle, ale nemam obvykle prilezitost se zeptat takhle primo potrefene husy… Co jste proboha cekal? Co z jejich programu se vam libilo? Ja jsem taky neodhadoval, ze budou az takovahle prasata, ale obecne jsem si nikdy nevsiml, ze by alespon slibovali cokoliv, co by se mi libilo.

      Vubec jsem si vsim, ze kdyz mi pred volbama nekdo rekne „Budu volit XY“ a ja se zeptam proc, vetsinou dostanu odpoved ve stylu „Noo, ten jejich Pepa mluvi docela rozumne…“ v horsim pripade ze prej nebudou krast :) (Jak kdyby to, kolik si kdo uleje bokem, nebylo pro obcana uplne to nejposlednejsi ze vsech starosti. Osobne jsem radsi, kdyz si z mych dani postavi nejakej zkurvenej estebak barak, nez kdyz se za ne koupi deset novych policejnich Passatu). Prcic, to uz je mi svym zpusobem sympatictejsi socialne ladena kamaradka, co aspon na ferovku rekla, ze bude volit zelenace nebo socany, protoze ji prej stve, jak se v Praze moc stavi a taky ji stvou „zbohatlici“.

      Ovsem „komu to hodit“, to taky uz nevim. Svobodni se mi uz nejak pomichali s Konvickou a Okamurou, ostatni strany slibuji tak nejak opak toho, co bych chtel.

      1. to máš nějaký problémy s rozlišováním, jestli se ti libertariánská strana plete s radikálníma pošahancama.

        1. Libertarianska? Mozna kdysi. Ja za posledni dobu videl od Svobodnych zhruba: 1000x „stat se musi postarat, abychom tu nemeli ty teroristy“, 999x „Musime pryc z unie, aby nam sem nedavali ty teroristy“, 1x „Stat rozhodne, kdo ma vychovavat deti a kdo ne“, 10x „Chudinka Michalakova, co ji v Norsku sebrali deti, s tim musi stat neco udelat“ vs. „Kravy jedny slunickarsky, jedou do muslimacky zeme a ted chtej, abychom za ne platili vykupne“. 0x jsem videl kritiku socana Zemana, 0x vyjadreni k tomu, ze si v Praze starej socan a rusofil usporadal mejdan s nejvestim komousem sveta. K tomu vsemu jsem videl na FB reakci samotneho pana Pecaka, ze libertarianskych tendenci se Svobodni davno zbavili a ted jde o „konzervativni pravicovou stranu“.

          1. “stat se musi postarat, abychom tu nemeli ty teroristy”“ – např?

            Spíš „musíme odmítnout EU kvóty, protože je prostě nechceme a protože jsou nebezpečný“ – odmítat stát, popř. příkazy megastatu jménem EU je zcele libertariánské.

            „“Musime pryc z unie, aby nam sem nedavali ty teroristy”“ – přirozeně každý libertarián odmítá eurosocialismus EU – SSO zcela otevřeně ho odmítají úplně od začátku a Mach ho odmítal už před tím, než jsme do EU vstoupili. Nevím, co tě na tom jako překvapuje.

            „“Stat rozhodne, kdo ma vychovavat deti a kdo ne”,“ – zdroj?

            „“Chudinka Michalakova, co ji v Norsku sebrali deti, s tim musi stat neco udelat” “ – je libertariánské, že když stát někomu ublíží, tak že něj budou libertariáni bojovat. Stejně jako jsem četl, že SSO za nějakou paní zaplatili pokutu. O tom libertariánství je – odmítáš buzeraci státu. Odmítáš různou byrokracii a bojuješ proti ní.

            Ať je to jak chce, je to stále nejpravicovější strana v ČR.

            A mně naprosto dostává úvaha „už nejsou tak pravicoví, takže místo, abych je podpořil, budu remcat a nechám vyhrát naprosté sračky jako ČSSD a ANO.“

            To je důvod, proč ANO vyhrává volby – jejich voliči jdou a dají to bodrému stréčkovi Babišovi. Voliči SSO se dohadují, jestli je SSO dost pravicoví, dost libertariánský, chytají se kde jaký kraviny co nějaký člen kde prohlásil a přitom to byl jen jeho názor.

            To je jako kdybych byl žid a měl na výběr mezi nacisty v čele s Hitlerem a židovskou stranou a já místo, abych to dal židovské straně, tak budu říkat, že není dost židovská a nechám vyhrát Hitlera.

            Já si furt říkám, proč SSO nevyhrává žádný volby a je to proto, že pravičáci furt řeší naprosté píčoviny místo toho, aby je volili.

            Jinak nikdy nebudeš souhlasit na 100% s žádnou stranou. Se s tím smiř.

            1. No, mam vsemozne Svobodne na Facebooku, tohle jsou veci, ktere jsem tam od nich za posledni dobu zaznamenal. Linky nejsem ted schopen dohledat. Krom zrovna aktualniho, kde vidim naprosto dementni hoaxovou prihodu + jako bonus souhlasne mruceni od Konvicky. Je to post z 10.2. 18:53 https://www.facebook.com/jahodamiroslav?fref=ts

              Ohledne vychovy deti – posledni co jsem cetl od Macha, nez jsem ho ze sveho FB vykop, bylo zdeseni nad moznou legalizaci adopci deti buznama. Pikantni bylo, ze uz ted si muze adoptovat dite statem neregistrovana buzna, jedine co chteli bylo, aby totez mohla udelat registrovana buzna. Mach tam vykrikoval neco o tom, ze „sem vam to rikal“.

              Neni problem, ze „uz nejsou tak pravicovi“, je problem, ze z kazdeho jejich projevu ukapava ta touha po hlasech, i kdyby to mely byt hlasy nejprimitivnejsich burtozroutu, co se tak tesili do EU, protoze jim rekli, ze to bude dobry. Ted zase chteji z EU, protoze jim rekli, ze je to v ni spatny (cmoudi vole, chtej nam sem dat cmoudy). Chci stranu, ktera bude davat najevo svuj postoj, ze Zeman je nebezpecnej starej curak, ze Babis je zlodej, ze Putin neni kamarad, ze Trump je asi mensi zlo, ale pravicak to neni… Chci videt sice kritiku rizene imigrace, ale rezolutni odmitnuti podpory od jakychkoliv nacku. (A tady musim dat bod Matejkovi, od ktereho jsem skutecne tohle cetl, ale prectete si jakoukoliv diskusi priznivcu strany, nebylo to odmitnuti dost rezolutni)

              Hodne sleduju mistopredsedu, protoze ho osobne znam. Boj proti parkovacim zonam se mi libi, jinak ho ale opravdu vidim mnohem vic jako toho konzervativniho pravicaka, co mu silny stat ani nejak moc nevadi, pokud dela to, co jemu prijde spravne.

              Jo, na vyroky a „soukrome nazory“ clenu strany dam vic nez na jakekoliv sliby a programy. Nikdy jsem s nima nesouhlasil uplne, ale zhruba do doby, nez se Mach vydal rozkladat EU zevnitr, to pro me bylo to nejmensi zlo. Ted uz si fakt nejsem jistej a prakticky vsichni byvali volici Svobodnych v mem okoli jsou na tom uplne stejne. (A ze jich docela bylo a ze jsem jich podstatnou cast i presvedcil ja.)

              1. No, Mach snad nikdy nebyl libertarián, nevím, kde jste to sebral, je konzervativní, součástí čehož je tradiční rodina a ne lezení do prdele buzerantům, jak to předvání aktuální new-left. Právě proto byl proti tomu, bere to jako další útok na tradiční rodinu a kulturu od buzerantů z neziskovek. Však se stačí podívat kam to jinak vede, v odkazech je teď link na Šichtařovou http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=585918

                1. Konservativita a liberalismus* se rozhodně nevylučují; naopak — je dost obtížné být liberálem* a zároveň nebýt konservativním.
                  ___
                  * Dnes se místo toho často říká „libertarián“, čistě jen proto, že američtí socani se rozhodli si říkat „liberálové“. Já osobně považuji newspeak za svinstvo, a to, že si nějaký totálně antiliberální kretén říká „liberál“, podle mne neznamená, že by se měl obsah toho slova jakkoli měnit. Kreténa ignorovat, a slovo používat v původním významu jeví se mi mnohem rozumnějším a smysluplnějším. Asi jsem, ehm, příliš konservativní :)

                  1. V okrajových podmínkách právě tyto rozdíly jsou. Konzervativní jsou, v takovém tom typickém americkém případě, věci jako rodina v manželském svazku, chození do kostela a tak. Snad minimum státu, jo. Pokud je mi známo, zařizovat nějaká extra opatření pro buzny tam nepatří ani omylem.

                    Typickému libertariánovi (nebo liberálovi, whatever) je u prdele všechno za jeho plotem, když se do něj nikdo, hlavně stát, nemontuje.

                    1. Amen. Tradiční — tedy konservativní — a zároveň liberální — přístup je sám si brát do postele koho já považuji za rozumné (pokud s tím souhlasí), a zároveň vůbec nijak nemluvit sousedovi do toho, že si bere do postele, koho chce on (za týchž podmínek).

                      Podpora buzerantů je přesně stejné svinstvo, jako jejich omezování.

                      Právo na adopci má kdokoli, komu rodič dítě na adopci poskytne. Nikdo jiný — ze všech nejméně státní úředník! — do toho nemá co kecat.

                2. co si predstavujes pod pojmem „tradicni rodina“? Uvedomujes si vubec, ze model „mama, tata a dve/tri deti“ ma k opravdu tradicni rodine jen o malinko bliz nez parek buzerantu s adoptovanym cikanetem? K te opravdu tradicni rodine jaka u nas byla bezna jeste pred valkou a ve velke casti sveta je bezna dodnes? A to od pocatku lidstva. A bez nejakyho zkurvenyho glejtu od uradu nebo od panbickaru?

                3. Opakuju – slo o to, ze neregistrovany dite adoptovat muze, registrovany nikoliv. Ja taky nestojim o zadne lezeni do prdele nikomu, jen verim tomu, ze v celem tom uplne spatnem systemu je dobre alespon odstranovat dilci kraviny, jako je treba tahle. „Tradicni rodina“ je mi stejne u zadku jako jakakoliv banda jakychkoliv lidi co spolu bydli. Nejlepsi a jedina skutecna podpora tradicni rodiny je sam mit tu svou v poradku.
                  Nevim v cem je Vas pristup lepsi, nez pristup nejake new-left (ale ono i old-left) – „My to chceme takhle a na vas serem“.

                4. Jo, tyhle tradiční sračky. Proto ho už nevolím. Fakt mě fascinují lidi, co mluví o tom, jak se stát moc plete do něčího podnikání, ale vůbec jim není blbé srát se lidem do toho, jak si chtějí uspořádat osobní vztahy tím, že by jim nepovolil manželství, adopce atd. :D

                  1. Serou se do toho socani, Mach to chce nechat tak, jak to je :D

                    Krom toho pokud vím, tak to není nárokový, takže jedna buzna má akorát naději, ale rozhodně ne žádnou jistotu, že nějaký cigáně dostane.

            2. Na druhou stranu žádná strana by neměla spoléhat na to, že jí to lidi hodí jen proto, že je nejmenší zlo, a tak si v jistých mantinelech vlastně může dělat, co se jí zlíbí. Nevolení Svobodných, byť jsou nejpravicovější stranou, může být také motivací k tomu, aby se tedy napravili a šli ještě víc doprava.

              Jinak já si o nich díky Facebooku už nedělám iluze. Vždycky tam byla konzervativní klika, co brečela, že jim někdo kecá do podnikání, ale pak by zakazovali potraty a teplouše, zaváděli hodiny vlastenectví, adorují Rusko a Trumpa atd. Původně jsem doufal, že je s sebou stáhne Hampl, ale oni mezi Svobodnými zůstali. A takové lidi já nevolím. Jo, až vedle nich bude stát Stalin, tak jim to dám, ale v současné situaci fakt ne. Btw nechápu, proč jdou směrem konzervativní pravice, když takových stran je tu tolik, zatímco libertariánská není ANI JEDNA. Dobře o tom píše třeba Honza Werner, ten už myslím právě kvůli tomuhle vystoupil.

              1. Presne tak. A zase nebyt Facebooku, tak by clovek tusil, ze to jsou ti, jak chteji aby lidi meli pistole a u Hostivice meli billboard, ze prej udelaj silnice bez der.

                1. Svobodni ani nemaji realnou sanci neco ovlivnit a jen tak tak prelezaji pres volebni limit a uz se stepi. Veverky pres kopirak. Akorat Veverky mely aspon profesionalni kampan. Svobodni nemaji ani to.

    3. Úvaha „má nakradený dost, takže krást nebude“ je jako „ten už je tlustej dost, ten jíst nebude“

      Babiš taky nikdy nepracoval – vygoogli si jak k penězům vlastně přišel.

      Volit může SSO.

      Celkově přemýšlím, jestli tvůj post není vtip.

    4. Minimalne bych zacal tim, ze bych si precetl programy potencialnich kandidatu, a vyloucil ty, ktere spadnou do supliku „urcite ne“. Kdyz nic jineho, tak cetba programu stran je celkem zabava :) Ciste ze zvedavosti jsem pred volbama na Slovensku par precetl, prestoze tam nemam volebni pravo. Hlavne me zajimal program LSNS (Marian Kotleba), neb je mi vicemene sousedem, znam ho od videni, a mam k nemu urcite sympatie. A volebni program mi vyrazil dech – ne, ze bych cekal zazraky, ale tak „krajne pravicovy“ (rozumej „levicove fasisticky“) program jsem vazne necekal.

  8. Hezký článek. Vždycky mě pobaví jak někdo, kdo to s dvěma vysokýma školama a kurzem rychločtení pro úplné dementy (na kterých velmi šikovně vydělává David Gruber) dotáhl „až“ na gastarbeitera a prská, když vidí že je někdo šikovnější než on :-D

  9. To je najednou breku když volby vyhraje jeden řadový estébák z neoblíbené nepravicové strany. To že jste posledních 20 volili stranu složenou výhradně z bílých koňů vysokých důstojníků stb (ODS) kteří si zprivatizovali po 89. tento stát, a její dceřinnou firmu (TOP09), se vám asi selektivně vytratilo z paměti, že?

    Kdo by si taky rád pamatoval, že svou blbostí pomohl k hladkému překabátění normalizačních bolševických kádrů do kapitánů českého zprivatizovaného průmyslu.
    Že jsou to kapitáni Titanicu a všichni mají naložené únikové čluny cennostmi z vykradeného lodního trezoru je dnes snad už každému jasné.

    1. obavam se, ze 99% populace CR to jasne neni a povazuji to za konspiracni teorii.

    2. Alespoň nechávali celkem žít normální lidi, a ne je neskutečně buzerovali, jak neBureš. EET je kompletní likvidace svobodného malého podnikání, jedna věc je, že malé, nebo málo výdělečné obory (např. trafika) to nemohou utáhnout finančně, druhá, mnohem horščí věc jsou ty naprosto šílené pokuty.

      1. Jasne hnupe, jeste tu o karkulce. EET mate proto, ze vyjebavate se vsema. To je typicka vlastnost cechu kterou na vas nejvic nesnasim. A pak jeste zlate rucicky a to neustale povysovani se. Pokurvenejsi narod v unii neni v tomhle. A Babis vas zna stejne jako ja, proto EET. Kdyz umis vydelavat penize jenom okradanim tak tahni do pice, ksindle.

        A pan predseda Jaros?

        Kdyby aspon predlozil fakta o Babisovi, vari voe jenom z clanku na idnesu nebo echo.Uvar Babise dukazema, jak to umis s FSM!!! – jinac ses jenom ubohy hospodsky knoural.

        Jedine v cem mas pravdu je, ze je Bohous kokot. To podepisu hned.

        Clanek za 5.

        1. Ojebávají všichni a všude. Stačí si zajet do Německa, kde se ojebává o řád více než tady, akorát se to provádí mnohem víc sofistikovaně. Třeba v Německu aktuálně ojebávají každou domácnost ročně o takovou sumu peněz, která dosahuje jednoho lehce podprůměrného českého důchodu :-)

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017