Začátek konce Eurozóny a EU. Dobrá nebo špatná zpráva? - zpět na článek

Počet komentářů: 122

  1. Co udělají? Na to sis už odpověděl v předchozím odstavci.

    Přijde babička v roce 1955 na národní výbor, vejde do kanceláře a pozdraví:
    „Sieg Heil!“

    „To jste si spletla dobu babičko „, odpoví úředník.

    “ Dobu možná, ale tebe ne, panáčku.“

  2. A jak to bylo, když se rozpadl sovětskej svaz?

    1. Tezko srovnavat. Je sice pravda, ze EK ma taky sveho vecne naliteho Jelcina, ktery je marioneta zapadu, ale tady se bavime o trikrat vetsim mnozstvi lidi, nepomerne vetsim financnim objemu, atd.

      Kdyz se bavim s italskymi prateli, tak ti to vidi hodne, ale opravdu hodne blbe. Kdyby dnes se objevil novy Mussolini a vynechal tu fazi o zbrojeni, tak je v urade vlady natotata a lidi ho budou nosit na rukou. On ten bohaty sever Italie uz zacina take chudnout a kdo muze, z Italie utika. Jih je cim dal tim chudsi.

      SSSR bylo samozrejme ekonomicky v mnohem vetsi prdeli, ale zase lidi jsou tam schopni zrat korinky, coz Italove ne. A jako posledni rana do vazu je tam hromada priprchliku, kteri berou tu nejobycejnejsi praci na poli mistnim, takze je to tam jako na jizanske plantazi.

      1. V létě jsem tu měl itálka z jihu, mladého. Taknějak je on i jeho přátelé toho názoru, že Italie je v prdeli, je potřebí se naučit jazyky a co nejrychleji odtama vypadnout. Prý tam mají mladí nezaměstnanost kolem 50% a perspektiva je horší a horší. Normální smysluplná práce není a ta ve státních službách je nedostupná, protože starý kořeni ji prostě nepustěj.

        1. „…že Italie je v prdeli, je potřebí se naučit jazyky a co nejrychleji odtama vypadnout.“
          Vypadnout kam?
          Do Svycarska?

          1. Ve Švajcu brácha dělal, pak v Itálii, na severu, nakonec bude doma, v Praze. Má už připravenej flek, byt už koupil. Práce, vztahy, a poměr komfortu a nákladů života ku příjmům jsou optimální.

            1. „Ve Švajcu brácha dělal, pak v Itálii, ….“
              Ja myslel Italy obecne, ve Schweiz maji docela pocetnou patou kolonu, ne?

              1. A ségra je tak škaredá že ji tam do bordelu nevzali. Povedená rodinka.

                1. Nu, nevím, jakou rodinku (v souvislosti se ségrou) myslíš, ale ten zmíněný bratr je špičkový vědec a konstruktér v oblasti IT, umělé inteligence a robotiky. V Praze se dostavuje pracoviště přesně v tomto duchu (vedle ČVUT), kde bude navazovat na svou švýcarskou a italskou mnohaletou práci a zkušenost v této oblasti.

                  1. Brácha je uprchlík?

                    1. Tak trochu ano, vzal to dokolečka … a zase zpátky.

          2. „Vypadnout kam?“
            UK, Germany, France.
            Circa 100 tisic rocne.
            Porovnej z Polskem, 1 milion vetsinou UK.
            Ergo: v Polsku je hur.

            1. siera nevada

              1. Ta spanelska nebo kalifornska?

    2. „A jak to bylo, když se rozpadl sovětskej svaz?“
      Jednim slovem – terrible.

  3. par poznamek –
    1) k zadnemu vystoupeni Britanie z EU zatim nedoslo a podle toho jak se ta fraska zatim vyviji by nijak neprekvapilo, kdyby to Britove nakonec shodili ze stolu a v tichosti predstirali, ze k zadnemu hlasovani nedoslo.
    2) vitezstvi Bellena je pro nas asi lepsi. Hoffer CR moc v lasce nema a celkem dost se vymezoval proti Temelinu a Benesovym dekretum. V Rakousku je zejmena Temelin vdecny tema pro ziskani politickych bodu a je klidne mozny ze by to Hoffer ve funkci nijak neresil, ale lepsi neriskovat.
    3) Trump zadna velka zmena kurzu podle vseho nebude. Po zvoleni se zasadne zklidnil a hodil pres palubu vetsinu svych kontroverznich planu.
    4) referendum v Italii nebylo ani tak o reformach jako o Renzim, protoze ten blbec spojil hlasovani se svou osobou a protoze zas tak moc popularni nebyl, tak to obcane zhusta vzali jako prilezitost se ho zbavit, coz jim vyslo.
    5) rozpad eurozony se v nejblizsich letech ocekavat neda, protoze Zapadni Evropa je s EU celkem spokojena, maximalne je serou nove prichozi „vychodoevropske“ staty, ktere zase vetsinou povazuji clenstvi EU za dar z nebes a budou se tam drzet vsi silou. To uz je momentalne realnejsi ta „dvourychlostni“ EU.

    1. S UK to vidim dost podobne, zatim se hraje betl na to, ze brexit nebude mit kdo udelat. Hoffer mel smulu,ze proti nemu hlasovali mistni imigranti,kteri uz maji volebni pravo a ze jich v Raichu je.Svym zpusobem pro nas dobre, ze to dopadlo, jak dopadlo. Benesovy dekrety nema smysl resit, stejne to nebyl nas napad, ale Temelin je stale horke tema. Ostatne ze Svycaru se ted take Rakusaci muzou posrat a to ze stejneho duvodu.

      Trump sice ubral plyn, ale porad lepsi, nez Hitlary.Zalezi na tom,jak se udrzi.Pokud by totiz chtel realizovat svuj puvodni program,dopadl by jako JFK,o tom zadna.

      Zalezi,co znamena „rozpad EU“, protoze urcity rozklad uz probiha prave tim, ze vychod a zapad EU jedou podle jinych not. Takze sice formalne treba Recko stale v EU je, ale uz je to zeme druhe kategorie. Ano, nepochybne dojde k nejakemu kastovani, ale staci jedny nesikovne volby a nektera ze zemi muze z EU vypadnout fakticky, byt ne formalne (to trva dele).

      1. „..staci jedny nesikovne volby a nektera ze zemi muze z EU vypadnout fakticky, byt ne formalne (to trva dele)…“
        Z tohoto popisu nejlepsi kandidat v blizke dobe muze byt …. Greece (surprise!).
        https://www.theguardian.com/world/2016/dec/04/greece-must-reform-or-leave-eurozone-says-german-minister

      2. ja jsem s Trumpem spokojenej. Nic jsem si od nej nesliboval a naopak prijemne prekvapil kdyz se ukazalo ze neni zdaleka takovej debil jak se delal v kampani. Akorat se obavam, ze v budoucnu bude mit vic problemu s vlastnima volicema nez s tema Hillaryinejma. A co se tyce Hillary, tak odhaduju, ze Trumpova zahranicni politika bude mnohem konfrontacnejsi a agresivnejsi nez by byla politika Clintonky. Obavam se, ze Zemanovi ten obdiv dlouho nevydrzi :-)

        1. Hitlary prosazovala predevsim zajmy zbrojarskych lobby. Trump ma zajmy svoje. Zkratka.

          jsem spis zvedav, jake presne budou. Bohuzel, co se nedozvime je, jak bude reagovat na zakulisni vyzvy skutecnych lobby, ktere jsou tisickrat vetsi, nez je on. Mozna to pozname z jeho chovani.

          1. A tomu se říká demokracie. Demokracie, to je panečku „systém“ a dokonalý dělání z lidí blbce…:-)

            https://www.odaha.com/tomas-odaha/komentare/dokumenty/protokoly-sionskych-mudrcu

            1. Cywe, Protokoly Sionskejch mudrců. Tomuhle výplodu carský tajný služby ještě někdo věří?

              1. A vy se divite? Vzdyt zidi dodnes delaji vsechno, co se v tom pamfletu pise. Zvlaste Protokoly 1 a 2 sedi na americkou (=zidovskou) politiku temer do pismene.

                1. No…ono sedi cokoliv na cokoliv. Proste kdo chce, najde si spiknuti i v tom, ze nam zrovna pred barakem rozkopali silnici.

                  1. No…ono sedi cokoliv na cokoliv.

                    Ne tak docela. Shodují-li se slova se skutečností, pak není co řešit. A jestli tomu někdo říká spiknutí nebo konspirační teorie, to je jeho problém.

                    https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjJ3NWPgOTQAhWCJMAKHXqpB80QFggZMAA&url=http%3A%2F%2Fkristek-jan.cz%2Fkonspiracni-pravda.rtf&usg=AFQjCNFJ8Ya-pcHO1vsxtiZHM0Rhwe3QCQ&sig2=C-MDubYmEsWQ93GEdmwwaw

                    1. Pri trose kreativity se jakakoliv slova shoduji s jakoukoliv skutecnosti.
                      Staci si neco malicko upravit, neco malo zamlcet, neco jineho vice zduraznit..
                      Idealni samozrejme je mluvit o necem, o cem „nikdo“ nema presne 100% informace. Tam pak muze skutecne napasovat kdokoliv na cokoliv a nepujde to vyvratit. Zalezi jen na motivaci toho, kdo „tu spravnou pravdu“ preklada.
                      9/11 bylo praci CIA? FBI? Mozna…proc nikdo (a nebo o tom teda nevim) neprisel s tim, ze to bylo praci KGB? Pritom moznost, ze za tim stala KGB je stejne pravdepodobna, jako ze za tim stala CIA. Akorat ze lide nemaji zajem na tom „pospinit KGB“, ale maji zajem na tom „pospinit USA“. To je cele…

                    2. „Akorat ze lide nemaji zajem na tom “pospinit KGB”, ale maji zajem na tom “pospinit USA”. To je cele…“
                      :-)))
                      ROTFL.
                      A co treba Bratrstvo Kocici pracky, mohli to udelat taky?

                    3. Jiste, proc by ne…pokud je v nem dost Zidu, tak by to urcite dokazali, protoze ti by se domluvili s tema Zidama v americky vlade a ta by jim to umoznila. To je prece logicky, ne?

                    4. „Jiste, proc by ne…pokud je v nem dost Zidu, …“
                      Hazim rucnik do ringu synku. ;-)
                      Bratrstvo Kocici pracky melo pouze tri cleny: Stetinac, Bohous a Dlouhe Bidlo.
                      Ty asi budes nejaky agent provocateur, ale tim nemyslim,
                      ze to bude mit neco docineni s tou spickovou znacku damske lingerie, eh?

                    5. No a ty vis, kolik z nich bylo Zidu, co? Co kdyz vsichni 3? To uz by panecku dokazali veci …

                    6. Bratrstvo Kocici Pracky melo tri cleny nekdy za prvni republiky, ted jich muze mit mnohem vic – viz treba Iluminati, tech bylo puvodne taky jenom pet :)

                    7. Pri trose kreativity se jakakoliv slova shoduji s jakoukoliv skutecnosti.
                      Staci si neco malicko upravit, neco malo zamlcet, neco jineho vice zduraznit..

                      Jistě, ale v tom případě se ovšem jedná o manipulaci. Čili svinstvo. A je šuma fuk kdo a pod jakou fanglí ho provozuje.

                    8. No vsak….viz ti „Sionsti mudrci“ – proste svinstvo, ktere nekdo sepsal ciste proto, aby nekoho poskodil

                    9. .viz ti “Sionsti mudrci” – proste svinstvo, ktere nekdo sepsal ciste proto, aby nekoho poskodil

                      Jak to víte? Odkud to víte? Nepodlehl jste nakonec také nějaké té manipulaci? :-) Víte, buď něco pravda je, anebo není. Tečka.

                    10. Mel jsem za to, ze to je docela znama skutecnost….zvlastni

                    11. Mel jsem za to, ze to je docela znama skutecnost…

                      Jééé, co všelicos já – Mel jsem za to, ze to je docela znama skutecnost… – abych pak zjistil, že všechno je jinak…:-) Vzorce myšlení a iluze všeho druhu vůbec, ty maj setsakra tuhej kořínek. Zbavit se jich, je kolikrát přímo nadlidský úkol.

                    12. No…sice nevim, co to je za matros..ale nevadi. Co se tyce zalezitosti „Sionskych mudrcu“, bylo opakovano dokazano, ze se jedna o prevzati jinych textu, vztahujicich se k uplne jinym vecem a podobne. Ze tedy to proste nekdo ucelove sepsal. Je uplne jedno proc, proste to tak je. Ostatne, stejna metoda se pouziva dodnes, kdy se napriklad 1 fotka pouziva nekolik let a meni se pouze vysvetlujici text, ktery udalost zasazuje do ruznych zemi a dava ji ruzne vyznamy.

                    13. Co se tyce zalezitosti “Sionskych mudrcu”, bylo opakovano dokazano, ze se jedna o prevzati jinych textu, vztahujicich se k uplne jinym vecem a podobne. Ze tedy to proste nekdo ucelove sepsal.

                      Ale o to v daném případě přece vůbec nejde. Jde o to, zda obsah koresponduje se skutečností. Jinými slovy; jaká je realita, jaká je pravda. Toť celé. Vnímáte ten ROZDÍL?

                      Např. na tohle – Abstraktní pojem svobody nám umožnil přesvědčit lůzu ve všech zemích, že vláda není nic jiného, než správce ve službách lidí, kteří jsou vlastníky země, a že správce může být vyměněn jako obnošené rukavice. – se ve světle reality ve které žijem, nedá přece říct ani popel.
                      Mezi náma, nehledejte žádné složitosti, pravda existuje, lež se vymýšlí.

                    14. Ok, ten citat lze napasovat na naprosto jakoukoliv „vladu“. Takze spojovat to se Zidama je takove…Do jednech kopeme, protoze je nemame radi a u tech druhych delame, ze se jich to netyka, ackoliv se jich to tyka uplne stejne.
                      Nehlede na to – prijde mi, ze zrovna toto se hodi mnohem vice na systemy demokraticke, jaky mame napriklad my tu. Pravda, take je mozne, ze to tu cele ridi Zidi. Ostatne je mozne, ze Zidi ridi uplne vsechno.

                    15. …systemy demokraticke, jaky mame napriklad my tu.

                      Jo tááák…:-) My tu máme demokracii, aha. A kde ji vidíte?…:-)) Milej zlatej, žijeme v globálním světě. A jakési „Česko“ je pouhá fikce. Docela jste mě pobavil..:-)

                    16. Ano, bohuzel tu mame demokracii a podle toho to tu take vypada…

                    17. Ano, bohuzel tu mame demokracii a podle toho to tu take vypada…

                      No vždyť je to záměr. Protože na náhody věřej jenom blázni.

                      http://blisty.cz/art/10275.html

                    18. Ono je třeba si uvědomit, že „demokracie“ „monarchie“ „despocie“ „lidová republika“ jsou jen nějaká rámcová vymezení. Třeba v devadesátkách to tu vypadalo úplně jinak a režim se nějak podstatně nezměnil co do základních charakteristik.

                    19. Re: LWG
                      8.12.2016 v 13:03

                      „demokracie“ je obecne zaklinadlo, neco jako u potravin „light“. Proste kdo to tam nema, tak je fuj fuj. Je fuk, ze „light boocek“ je zhovaidlost stejna, jako DDR. Proste se to tak nazve a tim padem to takove musi bejt, zejo.

                    20. Demokracie obecne je zpusob, jakym lide voli svou „vladu“. Nic vic, nic min. Neni to zadne zaklinadlo, je to technicky popis onoho zpusobu volby.

                    21. Re: Lojza
                      8.12.2016 v 13:15

                      Ano, proto jsem uvedl DDR. Tam take jednou, na pocatku, zvolili. A pak uz to bylo fuk :-)

                    22. ad: Demokracie obecne je zpusob, jakym lide voli svou “vladu”. Nic vic, nic min.

                      Demokracie je zlegalizovaná zvůle a násilí, tyranie většiny, způsob jak z lidí dělat pitomce.

                      http://www.znovu.cz/ex/vetsina.htm

                    23. Ano, souhlasim. Tento zpusob volby vlady se skutecne vyznacuje tim, co rikas. Nevim, proc se hadas zrovna se mnou, ja to tvrdim uz peknou radku let…

                    24. Re: Sysop 8.12.2016 v 13:06 – Proste se to tak nazve a tim padem to takove musi bejt, zejo.

                      Přesně tak. Aniž by se pak blíže zkoumalo, že ve skutečnosti jsou to sračky&hovna. To je ta bída samozřejmosti, jak o ní mluví Ivan Hoffman:
                      Že věci jsou, jak jsou, neznamená, že jsou správně. Věci jsou, jak jsou, nesprávně zpravidla proto, že na tom někdo vydělává. A zůstávají takto, i když se to ví. Než se snažit změnit věci k lepšímu je totiž jednodušší pokusit se z daného stavu pro sebe také něco vytřískat. Podstatou kontinuity špatnosti je její samozřejmost. A podstatou samozřejmosti je kontinuita. To, co máme za samozřejmé, je při bližším ohledání vesměs ubohé, nicméně té ubohosti jsme uvykli a nic z toho, co máme za samozřejmé, blíže neohledáváme. Spatřuji příčinu všech těchto bludných kruhů v selhání elit, tedy těch, kdo účelově, na zakázku, projektují samozřejmost. A mám za cynické, že je bída samozřejmosti vydávána za demokratickou volbu lidí, kteří – aniž by měli reálnou šanci si to uvědomit – prožijí život od narození po smrt coby oběti systematické manipulace.

                    25. Vzhledem k tomu, ze tu vim asi o 5 anarchistech, to od tebe beru jako strelbu do vlastnich rad.
                      Ja proti tomu vystupuju jak umim a tvrdim, ze stat je zlo a je treba ho zrusit, zcela.
                      Jak to vidis ty?

                    26. Re: Lojza /8.12.2016 v 13:32 / Jak to vidis ty?

                      To bylo na mě? Prase aby se v tom „stromování“ tady vyznalo…:-)

                      ps: pro pořádek, nejsem ani anarchista, ani liberální demograt, ani socialista, a komunista už vůbec ne, neb jsem pochopil, že:
                      „Být levicový stejně jako pravicový je jeden z nesčetných způsobů, jež si člověk může vybrat, chce-li se stát imbecilem.“ (José Ortega Y Gasset)

                    27. Ano, to bylo na tebe …
                      Nebudu sakrasticky a zeptam se tedy jeste jednou, jake reseni preferujes?
                      Ja preferuju kompletni zruseni statu. Ty?

                    28. ad: jake reseni preferujes?

                      Jaké? Zpátky k principům. Už třeba jenom tím, že začneme nazývat věci a jevy pravými jmény. Ale s tím musí každý jeden začít sám u sebe.

                    29. Re: Honza777
                      8.12.2016 v 13:53

                      Hm, zastavenim a znovu rozjetim auta na stejne a spatne ceste sice na chvili jizdu stabilizujeme, ale do prdele jednou dojedeme stejne. Lepsi je vystoupit z auta.

                    30. Re: Sysop 8.12.2016 v 14:34

                      Ano Sysope, s tím lze jen souhlasit. Je třeba pochopit, že ta tzv. „demokracie“, je stejně křáp a klump, kterej se dříve nebo později stejně rozsype. Ostatně jako všechno, co stojí na Lži.

                    31. Ok, a co tedy NENI krap a klump?
                      Je pomerne jednoduche kritizovat, protoze je kritizovat co, ale co je tedy podle tebe to spravne vychodisko?

                    32. Re: Lojza/ 8.12.2016 v 18:10 / co tedy NENI krap a klump?

                      No neříkejte mi, že to nevíte. No pokud opravdu ne, pak takříkajíc „hledejte a naleznete“. Hlavně poctivě, ano. Protože všechno nepoctivé, je právě a jen ten křáp a klump.

                      ad: Je pomerne jednoduche kritizovat,

                      Ale já nic nekritizuji. Jenom se snažím nazývat věci a jevy pravými jmény, aneb to a to, se má tak a tak. Toť celé.

                      ad: ale co je tedy podle tebe to spravne vychodisko?

                      Už jsem to zde zmínil; zpátky k principům.

                    33. Hm, coz je takovy neurcity blabol, pod kterym si jde predstavit naprosto COKOLIv.
                      Co to je ten „princip“? Jake statni zrizeni ci jaky system by to tedy mel byt?
                      Uprimne receno jsi tu zatim nenapsal NIC konkretniho.

                    34. ad: Hm, coz je takovy neurcity blabol, pod kterym si jde predstavit naprosto COKOLIv.

                      Cokoliv, jenom ne představy. Mezi principy a představami je – věřte nebo nevěřte! – propastný ROZDÍL.

                      ad: Co to je ten “princip”?

                      Jak už jsem zde zmínil; hledejte a naleznete. Bez práce nejsou koláče. I to jsou totiž svého druhu principy.

                    35. Bla bla bla…nemas zadnou predstavu, jak by to melo vypadat, ale umis o tom uzasne pseudointelektualne blabolit.
                      Tak ja se teda rozloucim, nic noveho se zde nedozvim mimo toho, ze staty jsou rozhodne potreba a zadne reseni nemas.

                    36. ad: nemas zadnou predstavu

                      Ano, nemám. Díky bohu a zaplaťpánbů! Co mi dalo práce, se všech těch všelijakých představ a iluzí (sraček&hoven) zbavit, by vydalo na román.

                    37. Btw proc me obvinujes, ze ja nevim? Ja vim naprosto presne, zrusit stat je podle me to jedine, co neni krap a klump, protoze jakykoliv stat je tim krapem.

                    38. ad: Ja vim naprosto presne, zrusit stat je podle me to jedine, co neni krap a klump, protoze jakykoliv stat je tim krapem.

                      Hmm, no já zas bezpečně vím, že funkční stát(y) (se všemi atributy které k tomu patří), mají svoji historickou a nezastupitelnou roli. Koneckonců, když stát(y) nefungují tak jak mají, můžeme sledovat dnes a denně. Chaos v hlavách → chaos všude.

                    39. To je panecku konkretni odpoved :-D :-D
                      Takze se asi nic zajimaveho nedozvime…skoda no…

                    40. ad: Takze se asi nic zajimaveho nedozvime…skoda no…

                      Proč to množné číslo? Vás je víc?..:-) Tak si zapište jednou a provždy jediné, holou pravdu a fakt: každý se dozvídá pouze to, k čemu dozrál. Že se současně jedná o princip, netřeba pak už vůbec dodávat. Viz. → to a to se má tak a tak. A smát se tomu můžete třeba do alejůja…

                    41. Ja se obavam, ze kazda demokracie ma tendenci se ubirat cca stejnym smerem :-((
                      Kdyz jsem byl o dost mladsi, tak jsem si to nemyslel, ale pak jsem presel k nazoru, ze je celkem jedno, co bylo na zacatku – jakmile tam nekde zavladne demokracie, sune se to vzdy velmi podobnym smerem, maximalne rozdilnou rychlosti, podle mistnich zazitych zvyklosti (proto se to napriklad ve Svycarsku sune jinou rychlosti nez u nas, ale sune se to tam take)

                    42. Re: Lojza
                      8.12.2016 v 13:17

                      Pochopitelne. Protoze je to system, kde se k moci muze dostat luza mnohem snadneji, nez pokrevne, nebo hromadenim majetku, ci snad vymyvanim hlav lidem nejakym nabozenstvim. Je to mnohem rychlejsi a snadnejsi.

                    43. „Mozna…proc nikdo (a nebo o tom teda nevim) neprisel s tim, ze to bylo praci KGB?“
                      No jak tady ctu ty tve myslenkove procesy, je toho dost o cem nevis.
                      Treba zakladni fakta, ze KGB skoncilo byt tim co bylo v roce 1991, z
                      zatimco 9/11/2001 se odehralo …moment….aha… temer o 10 let pozdeji.
                      Tak strejdo povidej, co maji ti zli Rusove misto KGB?
                      Synku, oni maji 1000x mocnejsi spiony nez KGB, proto se prejmenovali na FSB, aby to Lojza nepoznal.
                      ;-)

                    44. jasně že jde o nepochopení proč CIA.
                      Proč by KGB lítalo přes celou zeměkouli a riskovali vyzrazení, navíc by byli pěkně ostře sledovaní. Dále by asi jen tak někdo s ruským přízvukem nedostal povolení se vrtat v barácích. Navíc CIA to měla za rohem, věděla přesně kde co jak proč.
                      Navíc to bylo v zájmu státu, výměna azbestového zateplení a protipožárních vrstev byla stejně nákladná jako výstavba celého komplexu WTC. Navíc ta ostuda když by symbol prosperity, který byl víc jak 15let takřka prázdný museli opravovat nebo zbourat. Ale jasně KGB… připomínáte mi ze včerejška Pavlínku Wolfovou: „Kondenzační stopy jsou vodní páry a žádný chemikálie!“ Jo jasně ty píčo, kondenzační páry totiž do půlhodiny zmizí, ale ať mi laskavě vysvětlí co to je za kondenzační páry, které jsou na obloze několik hodin a za nějaký čas je obloha sklovitě matně šedá?
                      A nejvíc mě začínají srát Empres media, ti se serou všude, a jsou čím dál tím víc vidět a ta jejich propaganda: všechno to jsou konspirace, všechno to jsou bláboli a ruská propaganda… oni jsou jak chobotnice, všude mají chapadla a všude šíří jen ten „správný“ názor.

                    45. Kondenzační páry (tedy kondenzované páry, pára jako taková by vidět nebyla), která vydrží na obloze řadu hodin… mraky? Třeba?

                      Mimochodem pár hodin před příchodem fronty (metereologické) je šedý povlak na zdánlivě modré obloze dobře pozorovatelný přes černé brýle. Dopoledne je obloha fajn i v brýlích, odpoledne sešedne, v noci šustí sníh na stanu.

                    46. Pri trose kreativity se jakakoliv slova shoduji s jakoukoliv skutecnosti.
                      Thalia, třeba.

                    47. Jojo, a nebo třeba mrkev

                    48. Trefa!
                      Fotografie průměrné rychlosti mrkve a odhad brzdné dráhy hrášku, to by byla pěkná tečka za tím naším vláknem.

  4. Řešení palčivých ekonomických problémů a nadpočetné obyvatelstvo je známo z historie, která se, kupodivu, opakuje pořád dokola.
    Na pár let se smaže nálepka civilizace a planých keců no a potom se uvidí, co zbude.
    Optimista se učí anglicky, pesimista čínsky a realista zbrojí.

    1. Smutné jest to, že civilizace a populace lidí zatím rozhodně pčřespočetná není a ekonomické problémy nejsou, resp. by nemusely být, nebýt záměrného vytváření oněch problémů. Země je dost velká a dost bohatá pro 20 – 30 mld lidí, technologie také jsou. Je to na lidech.

      1. Jo, ale to je teorie. Praxe je poněkud jiná. A řešení je bolestivě se opakující.

  5. [i]“Jak asi bude probíhat…? Jak se bude organizovat …? Jak …?“[i]

    Tohle je právě ten problém socialismu – nemožnost plánování. Nikdo neví, jak se bude vyvíjet nějaký region bez dotací. Možná mu naopak pomůže, že místo škodlivých aktivit typu instalace solárních panelů a genderových agentur půjdou lidi dělat něco o co je zájem. Tyhle všechny otázky vyřeší trh (tj. skutečná, každodenní volba lidu), pokud se mu do toho nebude stát plést.

    Co budou dělat zástupy úředníků není třeba řešit. Začlení se. Po návratu z válek se začlenili i vojáci a taky nikdo neřešil, že si musí nechat milionové armády, protože ty lidi nebudou mít co dělat.

    Představa, že se nesmí zrušit zjevně škodlivý projekt EU, dokud nebude známá odpověď na všechny otázky, vede pouze ke konzervaci současného stavu. Něco vy stylu – nesmíme zrušit monarchii, kdo by pak uděloval patenty, např. povolení k dovozu zboží z ciziny?

    1. V zásadě se odpověď na dané otázky dá shrnout na známé vogonské heslo: „A koho to zajímá?“

      1. Asi tak….

  6. Autor, nastuduj si prosim nieco o trumpovi… uvod je velmi nepresny a dalej som to necital uz.

    1. „….zvítězil Donald Trump. Populista, klaun, člověk mimo establishment,
      který svoji kampaň postavil na negativismu a odporu k současnému směřování USA…“

      Pak jsem prestal cist.

      1. Populista je správné slovo, v tom slova smyslu, že myslí na lidi, na to, co chcou vidět, slyšet, o co stojí, co chcou, aby politik za ně a pro ně dělal. Klaun – ano, v americké kampani to jinak nejde. Clinton také hrála klauna.Člověk mimo establishment – zaplaťpánbu, ovšem to se změní. Musí dělat svou prácu v rámci establishmentu. Negativismus – samozřejmá věc, pokud jsem opozice. Odpor ku současnému směřování USA – nu, tu tři desítky let trvající zločinnost už musel někdo alespoň míííírně narušit.

        1. To je jeden uhel pohledu, ty letosni presidentske volby nijak
          nevybocovaly z toho, co se uz stalo drive, napr. v roce 1800 Jefferson vs. Adams.
          Stoupenci Adamse nazyvali Jeffersona podvodnika, zbabelce, zlodeje, skodolibeho syna pocateho z indianky
          oplodnene virginskym mulato otcem. Jefferson vyhral volby.

          Nebo v 1828 J. Quincy Adams v. Andrew Jackson, kdy Adams jako Ministr na ruskem dvore udajne
          nabizel americke sluzebne k sexualnim choutkam cara. Jackson volby vyhral, ale jeho zena
          byla volebni kampani vysilena, zejmena utoky na jejich manzelstvi, a v prosinci 1822 zemrela.
          Po vyhlaseni viteze voleb, dav vtrhl do Bileho domu, kde rozmlatili svetla a nabytek.

          TJD neni klaun.
          OTOH, Beppe Grillo je komik.

          1. Takže 1828 vyhrál volby a následkem toho mu o šest let dřív zemřela žena? Makes sense.

            1. Mea culpa. Typo: melo to byt 22. prosince 1828.
              Pro stromy nevidis les. ;-)

      2. Co se vám nezdá na klaunovi? Vždyť ze sebe dělal kašpárka v průběhu celý kampaně, velmi často i neúmyslně. Naprosto běžně otáčel o 180° podle toho, kde zrovna řečnil. Když třeba ujišťoval národ, že nemá mrňavý brko, co to bylo, když ne komedie? A tak se léta Páně 2016 stalo, že do čela jaderný velmoci a světovýho policajta byla zvolena hvězda reality show (https://en.wikipedia.org/wiki/The_Apprentice_(U.S._TV_series) ). Já bych hlas hodil radši jemu, než tý velkoprdelnici, protože ta má mnohem ošklivější kostlivce v šatníku (zbrojařská lobby, vazby na SA atd.), ale glorifikace Trumpa v Česku je mi tak trochu záhadou. Ostatně jako Zemanova. Že je náš Ovar proti přijímání uprchlíků je hezký a souhlasím, ale to neznamená, že neuvidím tu žumpu kolem. Klaun je podle mě pro něj ještě docela mírný označení.

    2. Prosím o překlad do Čehůnštiny. Nerad bych tě poslal do piče neoprávněně.

      1. 12:50 ty nebudeš ani tak panelákovej jako spíš pičus !

  7. To jsou velmi dobře položené otázky. Ze snahy si je zodpovědět na mě jde trochu depka…

  8. „Populista, klaun, člověk mimo establishment, který svoji kampaň postavil na negativismu a odporu k současnému směřování USA. Člověk, jehož předpoklady stát se vládnoucí elitou byly prakticky nulové, odhlédneme-li od hromady peněz, kterou jedinou má s establihmentem jakž takž podobnou. Jenže zatímco on si ty peníze nějak vydělal … “ :-D Tedy, ne že bych nevěřil tomu, že si Donald Trump své peníze „nějak“ vydělal a nemám vůbec důvod pochybovat o tom že poctivě, ale mám dojem, že tady v tom spolku ukřivděnců jste si celkem slušně naběhl. Andreji Babišovi taky nikdo nikdy nedokázal že by byl členem StB a že by si své peníze nakradl, jak to tady každý druhý vehementně tvrdí tak přesvědčivě, jako by u toho minimálně sám asistoval (dokázat to samozřejmě nemůže, protože tlachat tady sice umí každý, ale jednat takřka nikdo a to včele s panem domácím) a stejné to bude předpokládám i s chudákem Donaldem. Už se těším na ty fundované spekulace o původu jeho majetku a spolupráci s KGB minimálně, na to je tady tolik expertů jako nikde jinde na světě :-D

    1. A tak pokud se nepletu, tak zrovna Trump si ty prachy fakt vydelal…pokud je mi znamo, tak opakovane krachoval a zase se dokazal zvednout a vydelat penize zpet.
      Takze jeho bych nepodeziral, ze si to nejak vylozene nakradl (ackoliv ruzne „danove optimalizace“ dozajiste pouzival, jako kazdy v jeho pozici).
      Babis ale ziskal napriklad Agrofert v podstate podvodem (podvedenim majoritnich akcionaru, kteri se pak soudili, ale Babis to mel super pripravene a tak soudy vyhral)

      1. Trump predevsim vetsinu majetku zdedil. Neni to zadnej selfmademan z lidu, ale narodil se jako soucast establishmentu takrikajic se stribrnou lzickou v puse. Od ty doby mel ruzny vzestupy a pady, nicmene majetek neprosustroval, takze v podstate dobry :-)

        1. TO je celkem typická neobolševická polopravda. Majetek starého Trumpa se odhaduje na cca 300 milińů USD, v době jeho smrti už měl Donald vyděláno více. Ale zase část taťkovy firmy už defakto dostal dříve atd.

          1. 1) 300 milionů USD v 70. letech je úplně jinejch 300 milionů USD než v roce 2016.
            2) Zcela jinak se začíná podnikat s prádnou kapsou a zcela jinak s fotrovejma milasama v kapse.
            3) Trumpa to nijak nedeklasuje, neni nic špatnýho narodit se do bohatý rodiny a začínat podnikat s hromadou vaty. Jen to jaksi nevzbuzuje takovej obdiv jako kdyby začínal od úplný nuly.

            1. 1) Fred Trump umřel 1999 ne v 70. letech. Za tu dobu už měl Donald vlastní peníze a to mnohem více. To, že si je vydělal ze začátku v tátově firmě a pomocí jí je jasné, ale opravdu napsat, že Donald peníze nevydělal, ale zdědil je prostě lež.
              2) Ano, dostal napřed půjčku od táty 1 Mega, vrátil brzy 6, tak dostal 40 mega a atd. A co? Od nuly začínal tatík. Donald, narozdíl od mnoha bohatých synátorů o vše nepřišel.
              3) nejde o obdiv.

            2. Neni az tak dulezity mit do zacatku furu vaty. Dulezitejsi je mit do zacatku dobry info a kontakty. To udela mnohem vic. Rozdil mezi schopnym chudakem a schopnym bohacem je jen par let, ani ne moc. Kdo rozjede dobrej business, tomu banky narvou prachy samy.

              Trump neni zadnej Buh, ale v podnikani je schopnejsi, nez byla fura jinych prezidentu pred nim. Otazkou spise je, jestlize presne o to je mene schopny politik, jaky bude vysledek.

              Zatim U.S. vlada nevychazi z uzasu, ze misto stranicky proverenych politickych harcovniku chce davat funkce spise businessmanum. Ja si rikam, ze to nemusi byt az tak spatny tah (ad treba stara dobra Anglie), ale… dneska je hodne veci jinak. Jsem fakt zvedav.

      2. „Za každým velkým majetkem se skrývá zločin.“ (Honoré de Balzac)

        1. Záleží, jak se definuje pojem „zločin“.

          1. Re: jfb / 8.12.2016 v 16:52

            To by bylo na hóóódně dlouhé povídaní.

        2. Honoré de Balžán zrejme vychazel z domaci zkusenosti s majetkem sveho malomestackeho fotra. Nemyslim si, ze to musi nutne byt pravda a navic je velmi relativni, co je „velky majetek“ a co je „zlocin“.

  9. Jeden odejde a druhy prijde. Na Hofburg usedne rakousky Castro.

Komentáře jsou uzavřené.

D-FENS © 2017